[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 33 Laatste
Acties:
  • 76.009 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
BramSd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:40:
Gisteren op mijn eerste potje de Ace Tanker badge op de Nashorn gehaald. Ik deed iets van 2200 damage en op tier 6 is dat best veel. Sniper en 6 kills, dus Top Gun.

Verder nog wel aardig wat gewonnen, maar vanaf een uur of 22:30 ging het bergafwaarts en ging ik alleen nog maar vreselijk snel dood.
De Ace ligt best laag op deze tank, ik had 'm gisteren al bij een 1.3xx XP loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 14:49
Is de website van worldoftank.eu ook wonky bij jullie?
De helft van de pagina staat in het Engels, de andere helft in het Pools. Kies je een andere taal, blijft de helft die staat in het Engels, Engels en de andere helft wordt de geselecteerde taal.

Vrij waardeloos.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

mhindrik schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:40:
Is de website van worldoftank.eu ook wonky bij jullie?
De helft van de pagina staat in het Engels, de andere helft in het Pools. Kies je een andere taal, blijft de helft die staat in het Engels, Engels en de andere helft wordt de geselecteerde taal.

Vrij waardeloos.
ja dat gebeurt vaker de laatste tijd.

Wargaming europe is niet de slimste afdeling van Wargaming ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-06 11:34
dynosu schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:29:
[...]

Assumption is the mother ja, want jij neemt aan dat het bij elke keer afsnijden gebeurt. Das neit zo. Ik heb het over de echte treiterkoppen, die blijven gaan.
ChojinZ schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:12:

Zou ik wel eens geteamkilled kunnen worden. Maarja, uiteindelijk is dat wel beter voor het team.... :+
Maar wel knap dat jij na 1 fout al meteen kan zien of iemand in herhaling gaat vallen. Dude got some real Minority Report skillz. 8)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ChojinZ schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:44:
[...]

[...]

Maar wel knap dat jij na 1 fout al meteen kan zien of iemand in herhaling gaat vallen. Dude got some real Minority Report skillz. 8)
En weer neem je dingen aan, zei ik na de 1e keer afsnijden? Nee die gasten die blijven pesten/rammen etc.

Iets vriendelijker mag ook wel

[ Voor 15% gewijzigd door Gropah op 05-11-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
dynosu schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:46:
[...]

En weer neem je dingen aan, zei ik na de 1e keer afsnijden? Nee die gasten die blijven pesten/rammen etc.
Nee, dat doe ik wederom niet.

Ik gaf in mijn vorige post al aan dat ik helemaal niets aannam ("wel eens") en nu doe ik dat weer niet. Jij hebt het weer over het afsnijden terwijl ik daar helemaal niet op doel. Waar ik op doel is deze uitspraak:
dynosu schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:02:
[...]

quoted for truth. Een eikel die 1 gast treitert zal dat later dat potje nogmaals doen. Dus opruimen die hap
Jij beweert hier dus dat je van te voren weet dat iemand weer in herhaling gaat vallen. En dat is dus die aanname... :O

[ Voor 20% gewijzigd door Gropah op 05-11-2013 14:13 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:52

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[ Voor 85% gewijzigd door Gropah op 05-11-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131162

Anoniem: 134214 schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:37:
Toch handig een NL topic van WoT (y)

Yozzman reporting in!

Morgen knallen in de nieuwe campaign ^^
lekker op tijd yoz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 550886

Kaap schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:53:
[...]

Die NPC provinces zijn vanavond allemaal landingtournaments. Als je hele tournament gespeeld hebt, mag je spelen tegen de province owner, die NPC's dus. Daar zij niet spelen, krijgen jullie een technical victory.
Oke thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Herhaaldelijk rammen/schieten zonder sorry is op zijn minst een de-track waard als blijk van "waardering".
Shit happens maar dat soort spelverrijkers ben je beter kwijt dan rijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Heerlijk de E-25 op El Halluf. Rondjes rond de berg racen, 4x schieten voordat de vijand ook maar een schot kan richten, als ze missen nog een keer of 3 schieten dan weer verdwijnen achter een andere berg. Weer de halve map over zoemen en dan daar hetzelfde doen.

een IS zo totaal voor schut gezet door hem 8 keer te schieten voor 900 damage zonder dat hij me ook maar kon raken.

3300 damage gedaan met een kanon die maar 135 schade gemiddeld doet xD

Victory!
Battle: El Halluf 5-11-2013 13:58:27
Vehicle: E 25
Experience received: 2.246 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 51.152
Battle Achievements: Top Gun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:01
ChojinZ schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:12:
[...]
Teamkillen omdat dat beter is voor het team. Hmm.... ik denk dat ik hier afhaak.... :X
Als je het na de uitleg nog steeds niet wil snappen lijkt me dat wel verstandig :)
Maar duidelijk. Niet meer afsnijden dus. Zou ik weleens geteamkilled kunnen worden. Maarja, uiteindelijk is dat wel beter voor het team.... :+
Als je mij expres een paar keer achter elkaar aan het blocken/rammen/afsnijden/beschieten bent kun je inderdaad wel eens geteamkilled worden :) Aangezien ik in 10k+ battles nog steeds op 2 handen de moedwillige teamkills kan tellen valt het wel mee. Maar als iemand uit het groene team voor het rode team aan het werken is behandel ik hem ook als een rode :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 15:34
Krijg een battle met deze matchmaking...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XC3fqE8.jpg

En dit als resultaat....
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hbXzT7G.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-07 15:16
ThomasG schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:22:
Ik heb de laatste tijd te maken met vooral light tanks welke voor je gaan rijden, en dan expres ineens op de rem gaan staan. Daar zit je dan op de cruise control, en als je dan even niet op let, knal je er vol tegen aan. En het spel zegt dan leuk dat het mijn schuld is dat ik team damage doe, en een flinke experience en credits penalty krijg..
Het lijkt de echte wereld wel, zit je even even niet op te letten, knal je ergens boven, is het nog jou schuld ook O-)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
redwing schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:23:
[...]

Als je het na de uitleg nog steeds niet wil snappen lijkt me dat wel verstandig :)

[...]

Als je mij expres een paar keer achter elkaar aan het blocken/rammen/afsnijden/beschieten bent kun je inderdaad wel eens geteamkilled worden :) Aangezien ik in 10k+ battles nog steeds op 2 handen de moedwillige teamkills kan tellen valt het wel mee. Maar als iemand uit het groene team voor het rode team aan het werken is behandel ik hem ook als een rode :P
Dat is nu doorgaans juist waar zo'n figuur helaas op uit is. Dat soort spelers gaan expres lopen uitdagen om je te irriteren en hopen dat je hun afschiet voor de credit penalty. Waarin je ze dus helpt.

Mijn tactiek is doorgaans stil te gaan staan en niks meer doen, of detracken en er vandoor gaan als ik een snellere tank heb. Maar negeren is het beste, dan gaat de lol er snel vanaf.
Afschieten voelt misschien wel beter, maar zorgt er denk ik voor dat ze juist meer lol in hun gedrag hebben dan tegenovergesteld.

(overigens geen excuus om ze niet af te schieten)

Heb het 1 keer gehad met een bison die dwars voor mijn lowe bleef staan. Einde van het verhaal is dat ik hem half over de map heb meegesleurd (levend), totdat iemand hem afschoot en daarna kom ik hem als mobiele bunker voor mijn onderplaat gebruiken O-)

[ Voor 12% gewijzigd door defiler1974 op 05-11-2013 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:55
defiler1974 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:49:
[...]

Dat is nu doorgaans juist waar zo'n figuur helaas op uit is. Dat soort spelers gaan expres lopen uitdagen om je te irriteren en hopen dat je hun afschiet voor de credit penalty. Waarin je ze dus helpt.

Mijn tactiek is doorgaans stil te gaan staan en niks meer doen, of detracken en er vandoor gaan als ik een snellere tank heb. Maar negeren is het beste, dan gaat de lol er snel vanaf.
Afschieten voelt misschien wel beter, maar zorgt er denk ik voor dat ze juist meer lol in hun gedrag hebben dan tegenovergesteld.
Zie hier een groot voordeel van WTFE100, 10 seconden later is het probleem opgelost en een irritant mannetje in je team minder, ze kunnen je dan hoogstens nog 1 keer schieten. Kan jij en je team daarna weer lekker doorspelen.

Gister waren er echt te veel parasieten online, zal zoals gemeld wel te maken hebben met die missie, maar echt wat een @#%$^%#$^ kakkerlakken zijn dat joh. Echt allemaal van die kutten die vanaf minuut 1 spelen voor een draw en ook alleen maar uit cover komen als ze iemand met low hp kunnen afschieten. Gister ook een platoon helemaal de huid volgescholden met mijn platoon, wij allemaal 3-4 k damage en geen kills, zo'n 50M noob platoon die allemaal 3-4 kills hebben en net 1500 dmg. Dat zijn in mijn geval ook gewoon kandidaten om te executeren met een WTFE100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:37
rgras schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:40:
[...]

De Ace ligt best laag op deze tank, ik had 'm gisteren al bij een 1.3xx XP loss.
Net nog een Nashorn overhoop geschoten met mijn M5 Stuart... De replay zou naar WG gaan werd me verteld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:05
Knowuse schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:44:
[...]

Het lijkt de echte wereld wel, zit je even even niet op te letten, knal je ergens boven, is het nog jou schuld ook O-)
Dat is dus niet het geval. Het is net zoiets als ik ineens op jouw rijbaan ga rijden, en vervolgens vol op de rem trap. Want ze gaan expres voor je rijden, en expres op de rem trappen. Heb ik meerdere replays van.

[ Voor 3% gewijzigd door ThomasG op 05-11-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Dweebus schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:07:
[...]

Net nog een Nashorn overhoop geschoten met mijn M5 Stuart... De replay zou naar WG gaan werd me verteld :+
hahaha, ja ik heb zelf ook Nashorn, ding is van friggin papier, een tier 3 maakt nog gatenkaas van dat ding.

Hoort er nou eenmaal bij hoor als je een nashorn speelt. maakt hem voor mij niet minder leuk in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134214

LOL, jij leeft ook nog???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:48

Whuzz

Dodgeball!

Dweebus schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:50:
Ik rij langzaam een klein bultje af in Mijngebied
Daar heb je het al. Toen je dat bultje af reed kwam je in Mijngebied. Dat is niet Jouwgebied. Dus heb ik je afgeschoten ;)

Srsly, sommige vertalingen.... :X

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:44

TweakJerommeke

Stay a while and listen

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fI5QkD06voU]

Ghost shell of niet? Laatste secondes van de clip ff de snelheid op 25% gezet en ik ben er van overtuigd dat dit gewoon weer zo'n bullshit moment in WoT is. |:( Gisteren de hele tijd last van 0dmg op mijn livestream met de Sturer Emil. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Whuzz schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:39:
[...]

Daar heb je het al. Toen je dat bultje af reed kwam je in Mijngebied. Dat is niet Jouwgebied. Dus heb ik je afgeschoten ;)

Srsly, sommige vertalingen.... :X
Heh, inderdaad, noem het dan Limburg ofzo :) , zelfs Mijnen klinkt nog beter.

[ Voor 4% gewijzigd door Kojoottii op 05-11-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:33
Lastig jerom, Ik vind de leading persoonlijk niet sterk hier, je ziet de shell inderdaad achter hem langs gaan en door de lag die altijd aanwezig is heb je hem gewoon gemist. Ik zie dit niet echt als een ghost shell maar meer de responsetijd van de server met jou shot.

Al zijn er genoeg goede voorbeelden op het web met ghostshells.

maar dan de grote vraag, wat deed die grille daar:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Nu online
De WoT goden hebben weer besloten. Vandaag zal ik niet winnen, niks raak schieten, 0 damage penetrations krijgen, en constant, ronde na ronde, opgezadeld zijn met de meest gehandicapte teams denkbaar.

ow en voor eens weer een keertje top tier zijn lijkt me er dan wel vanaf kunnen ? nee ? ohw,,. ;w

[ Voor 20% gewijzigd door Skybullet op 05-11-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 14:49
Skybullet schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:04:
De WoT goden hebben weer besloten. Vandaag zal ik niet winnen, niks raak schieten, 0 damage penetrations krijgen, en constant, ronde na ronde, opgezadeld zijn met de meest gehandicapte teams denkbaar.

ow en voor eens weer een keertje top tier zijn lijkt me er dan wel vanaf kunnen ? nee ? ohw,,. ;w
Tijd voor de 7vs7 skilled matchmaker dan? Of een platoon?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-06 21:05
Skybullet schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:04:

Speel dan zelf wat beter en carry je team! hah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Nu online
Inrage schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:28:
[...]

Speel dan zelf wat beter en carry je team! hah
u zei ? niet zo dom lullen allemaal als je er niks vanaf weet ;)

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/sazn2t.png

[ Voor 10% gewijzigd door Skybullet op 05-11-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

2200 damage op een kv1, best nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
redwing schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:23:
[...]

Grapjas... wat jij doet keur ik af. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik het niet snap. ;)
defiler1974 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:49:
[...]

Hear, Hear!

En zo sta ik er dus ook tegenover. Gewoon negeren is de beste optie. Want wat schiet je er mee op om iemand te teamdamagen. Leuk voor je eigen rechtvaardigheids gevoel maar meer dan dat ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ChojinZ schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:54:
[...]
Grapjas... wat jij doet keur ik af. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik het niet snap. ;)
Dat mag, maar keur het dan gewoon af en ga geen zinloze discussies aan. Ik snap best dat sommige mensen vinden dat je helemaal niet moet teamkillen, maar daar ben ik het weer niet mee eens ;)
[...]
Hear, Hear!

En zo sta ik er dus ook tegenover. Gewoon negeren is de beste optie. Want wat schiet je er mee op om iemand te teamdamagen. Leuk voor je eigen rechtvaardigheids gevoel maar meer dan dat ook niet.
Je schiet er 2 dingen mee op.
1) leuk voor mezelf (rechtvaardigheidsgevoel zou ik het niet willen noemen, eerder het gevoel dat je hebt als je een vlieg neerslaat :+ )
2) Zowel ik als mijn team worden niet meer tegengewerkt door 16 tegenstanders maar nog maar door 15. Dus we hebben meer kans om te winnen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Nu online
redwing schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:09:

Je schiet er 2 dingen mee op.
1) leuk voor mezelf (rechtvaardigheidsgevoel zou ik het niet willen noemen, eerder het gevoel dat je hebt als je een vlieg neerslaat :+ )
2) Zowel ik als mijn team worden niet meer tegengewerkt door 16 tegenstanders maar nog maar door 15. Dus we hebben meer kans om te winnen.
je hebt ook 2 nadelen:

1) je krijgt een credit penalty
2) je krijgt een report van mij aan je broek als ik het in mijn team zie gebeuren ;)

Kijk als er een speler is die echt doelbewust schiet op teamgenoten en damage doet. en die team damager/killer wordt afgeschoten zodat de ronde verder kan dan is het voor mij prima. Maar als iemand om een andere reden wordt gedamaged, omdat er toevallig een speler vindt dat ie te goed is voor het spel en de andere speler blokkeerde hem. Dan gebruik ik elke reportmogelijkheid die ik die dag nog heb :)

lol quickybaby doet net een filmpje online gooien met dit onderwerp

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
World of Tanks || Keep Calm and Carry On...

[ Voor 8% gewijzigd door Skybullet op 05-11-2013 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-06 21:05
Skybullet schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:34:
[...]

u zei ? niet zo dom lullen allemaal als je er niks vanaf weet ;)
Moet iedereen altijd alles zo serieus opnemen? Daar komt TKen van ... :D

Anyway misschien speel je te passief. Je hebt een hoge survival rate met relatief weinig spotting. Zo kan je vanop de 2de lijn veel damage doen maar door gebrek aan initiatief misschien maar weinig games echt naar je hand zetten. Ik lul maar wat, maar een screenshot van 1 game is net zo goed een bewijs van geluk, toeval als van skill. Ik ga voor geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
redwing schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:09:
[...]

Dat mag, maar keur het dan gewoon af en ga geen zinloze discussies aan.
Een zinloze discussie waar jij je in mengt en net zo hard aan mee doet?

Laten we beide er maar over ophouden. Deal? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Kojoottii schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:01:
[...]

Zie hier een groot voordeel van WTFE100, 10 seconden later is het probleem opgelost en een irritant mannetje in je team minder, ze kunnen je dan hoogstens nog 1 keer schieten. Kan jij en je team daarna weer lekker doorspelen.

Gister waren er echt te veel parasieten online, zal zoals gemeld wel te maken hebben met die missie, maar echt wat een @#%$^%#$^ kakkerlakken zijn dat joh. Echt allemaal van die kutten die vanaf minuut 1 spelen voor een draw en ook alleen maar uit cover komen als ze iemand met low hp kunnen afschieten. Gister ook een platoon helemaal de huid volgescholden met mijn platoon, wij allemaal 3-4 k damage en geen kills, zo'n 50M noob platoon die allemaal 3-4 kills hebben en net 1500 dmg. Dat zijn in mijn geval ook gewoon kandidaten om te executeren met een WTFE100.
Haha dat heb ik inderdaad al gemeld! Bedoelde je (in dit specifieke voorbeeld) die idoten op Murovanka, die staken inderdaad nog geen vingerkootje uit om te helpen voor een win. Enige waar zij mee bezig waren was kills verzamelijk en surviven.
TweakJerommeke schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:42:
[video]

Ghost shell of niet? Laatste secondes van de clip ff de snelheid op 25% gezet en ik ben er van overtuigd dat dit gewoon weer zo'n bullshit moment in WoT is. |:( Gisteren de hele tijd last van 0dmg op mijn livestream met de Sturer Emil. 8)7
Haha ik ben gelukkige niet de enige, zat op een gegeven moment nog steeds vrolijk (lees: de gemoedstoestand) te spelen maar uiteindelijk geragequit omdat het spel gewoon niet werkte voor mij.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Skybullet schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:18:
[...]
je hebt ook 2 nadelen:

1) je krijgt een credit penalty
Who cares ? Van die paar k credits kan ik echt niet wakker liggen.
2) je krijgt een report van mij aan je broek als ik het in mijn team zie gebeuren ;)
Who cares ? Daar wordt toch niets mee gedaan. WG zegt zelf dat het teamkill gebeuren automatisch gebeurt oftewel als je niet gelijk automatisch blauw of gekicked wordt zal er later vanuit WG ook echt niets meer gebeuren.
Kijk als er een speler is die echt doelbewust schiet op teamgenoten en damage doet. en die team damager/killer wordt afgeschoten zodat de ronde verder kan dan is het voor mij prima. Maar als iemand om een andere reden wordt gedamaged, omdat er toevallig een speler vindt dat ie te goed is voor het spel en de andere speler blokkeerde hem. Dan gebruik ik elke reportmogelijkheid die ik die dag nog heb :)
Lijkt me logisch :) Het 1e type is dan ook het type speler waar het hier over gaat.
lol quickybaby doet net een filmpje online gooien met dit onderwerp

[video]
Ik ben het ook helemaal met hem eens. In zijn geval zou ik ook lekker wegrijden :) Eerlijk gezegd zou ik ze alleen wegpushen om uit die gang te kunnen en daarna lekker mijn eigen weg gaan.
ChojinZ schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:42:
[...]
Een zinloze discussie waar jij je in mengt en net zo hard aan mee doet?
Ik was de eerste die over het TK-en begon, dus lijkt me logisch dat je dan een reaktie van mij krijgt. Daarnaast voer ik een normale discussie waarbij ik niet op de man speel en niet specifiek probeer te trollen. Iets wat jij met je posts wel duidelijk aan het doen bent.

[ Voor 13% gewijzigd door redwing op 05-11-2013 19:25 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:02
duss.. chinese mediums of lights? iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:26

wontcachme

You catch me? No you wont

Awesome WG. Nu opeens de landings een half uur later dan normaal 8)7

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-05 23:23
Lachen. We zitten in de finale op Leningrad. Livestream begint vrij snel! (begint nu)

http://worldoftanks.eu/en/news/cw/fight-wg-campaign/

[ Voor 4% gewijzigd door pkregting op 05-11-2013 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Nu online
van mij zou eigenlijk als de ronde is afgelopen team dood/ cap/ tijd verlopen.. Dat er dan nog iets van 5-10 seconden tijd is voor je gelijk naar je post battle screen gaat. Wil soms nog wel iets typen, team bedanken of een teamgenoot in het bijzonder. Maat je heb echt amper tijd om gg te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Laatst online: 20:42

Mickroz

Mickroz#2491

Gelukkig ben ik zo te lezen niet de enige waar de RNG god een hekel aan heeft.
Net als de MM god, daar ben ik ook niet geliefd.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Nu online
makes my day.. Als de RNG goden je echt flink aan het kloten zijn..

-- Haalt T18 te voorschijn
-- 6 kills
-- 121 hits received, waarvan 7 penetrations *O*
-- Top gun
-- Steel wall
-- Cool-headed

kan er weer even tegenaan ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Skybullet op 05-11-2013 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

WG Fail. In de livestream voor hun battles gaven ze codes weg. Ze gaven bv CWARS500G. Alleen als je de gold veranderde werkte het ook :P.

* wontcachme heeft 750Gold erbij :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:44

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Kwam EvilJoe weer eens tegen, hij heeft nu over de 100k battles... heh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:17

thijsco19

KTM 990 SMT

wontcachme schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:30:
WG Fail. In de livestream voor hun battles gaven ze codes weg. Ze gaven bv CWARS500G. Alleen als je de gold veranderde werkte het ook :P.

* wontcachme heeft 750Gold erbij :+
Verschillende dingen geprobeerd, werkte niet :(.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

De battles gaan weer uitstekend moet ik zeggen :+ .

Afbeeldingslocatie: http://img811.imageshack.us/img811/3015/ixwb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Beste een goede dag gehad vandaag, winrate weer een beetje omhoog, wn7 en efficiency omhoog en de average damage ook weer. Ook bijna genoeg credits om mijn 8ste tier 10 te kopen.

Tevens nog iets leuks om naar uit te kijken voor als de campaign voorbij is :) iets wat ik al wil sinds 2012 en een van mijn doelen is.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Nu online
sand river - highway - sand river - komarin - sand river - highway - sandriver...

Lekker gevarieerd die maproulatie. Sinds patch 8.9 krijg ik sommige maps nooit meer te zien en andere komen 2/3 de van de games naar voren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:08
wsLy schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 23:46:
Tevens nog iets leuks om naar uit te kijken voor als de campaign voorbij is :) iets wat ik al wil sinds 2012 en een van mijn doelen is.
Kazna :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
kazna is opgericht in december 2012. Dus zal een oudere stam zijn. Zal dan eerder pts zijn denk ik

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Lach ik me even verrot na de eerste dag: http://worldoftanks.eu/cl...tmap/alley/#wot&ag_page=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bean77 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:18:
[...]

kazna is opgericht in december 2012. Dus zal een oudere stam zijn. Zal dan eerder pts zijn denk ik
Apart, heb hem nooit over PTS gehoord. Bij Cold was het altijd Kazna dit, Kazna dat.

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenNietDoen op 06-11-2013 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Tis ook meer KaznaZero dan coldzero really. :D

oh en i hate province

just sayin ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
dynosu schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:35:
oh en i hate province

just sayin ...
Zelfs GOT is geland :+ En jullie verloren van deze NL clan?

[ Voor 20% gewijzigd door JeroenNietDoen op 06-11-2013 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-07 15:16
Skybullet schreef op woensdag 06 november 2013 @ 01:55:
sand river - highway - sand river - komarin - sand river - highway - sandriver...

Lekker gevarieerd die maproulatie. Sinds patch 8.9 krijg ik sommige maps nooit meer te zien en andere komen 2/3 de van de games naar voren
Ik heb het gevoel dat dit al veel langer speelt, net of ze elke dag een setje mappen klaar hebben staan.
Waarschijnlijk is het een gevolg van een of ander optimalisatie algoritme waarbij het voordeliger is om zo weinig mogelijk verschillende mappen te hebben.
De devs hebben trouwen aangegeven dat ze hier naar gaan kijken (volgens ftr).

Gisteren voor de tweede dag achter een win rate van iets boven de 40% 8)7
En het is allemaal de schuld van de Nashorn, speelt heel lekker, maar het is moeilijk om een game te kunnen beslissen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Oh en kaap, fijn die spacer mollen, ga ik niet makkelijk gefixed krijgen ....

en natrappen ... really ? come on

[ Voor 19% gewijzigd door dynosu op 06-11-2013 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
dynosu schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:45:
en natrappen ... really ? come on
Nee niet natrappen, tis erg zuur voor jullie. Maar kom op, uitgerekend van die clan verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik verlies niet van hun, ik zat in het province team op kroatie. Ik had draw tegen 1padx ... die we eigenlijk hadden moeten winnen. Maar ja ...

ik weet niet wat er met dat andere team gebeurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
wsLy schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 23:46:
Een onafhankelijk Limburg? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik ben voor, weg met die limbo's! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:05
Nice. Ik sta helaas nog op 0 punten. Hele avond online geweest, niet gepicked. In tegenstelling tot wat er op de webste stond waren de 5,000 fame points bonus dus ook alleen voor de spelers die de battle with owner speelde. WG FAIL.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 03-07 20:46
filipy23 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:03:
[...]

Nice. Ik sta helaas nog op 0 punten. Hele avond online geweest, niet gepicked. In tegenstelling tot wat er op de webste stond waren de 5,000 fame points bonus dus ook alleen voor de spelers die de battle with owner speelde. WG FAIL.

Babs out!
Volgens mij zijn die fame points wel voor iedereen, maar worden ze pas aan het eind van de stage doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:05
User schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:16:
[...]
Volgens mij zijn die fame points wel voor iedereen, maar worden ze pas aan het eind van de stage doorgevoerd.
hmm. Als ik de lijst bekijk voor onze clan zie ik dat de 30 spelers die hun battle with owner gewonnen hebben op 5,000+ staan en de 15 spelers die dat niet gedaan hebben rond de 500-2,000 bungelen.

Babs out!

[ Voor 32% gewijzigd door filipy23 op 06-11-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
zo ik ben ook maar begonnen aan de lijn van de nieuwe duitse td's.. maar omg wat is de brood rooster een fuck ding.. je hebt een leuk kanon er op maar je bent zo groot als een huis.. en maar 250 hit points.. het enige wat je kan doen is base campen en hopen dat er wat te schieten valt.. als je teveel beweegt in dat ding ben je dood.. :/

ik hoop dat de nashorn beter is.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 03-07 20:46
filipy23 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:19:
[...]

hmm. Als ik de lijst bekijk voor onze clan zie ik dat de 30 spelers die hun battle with owner gewonnen hebben op 5,000+ staan en de 15 spelers die dat niet gedaan hebben rond de 500-2,000 bungelen.

Babs out!
Ik heb één battle met owner (NPC :+) gedaan, maar ik heb geen 5000 fame points gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Wat wel *** is dat ik bv gisteren elke battle terecht kwam op een plek waar ik niks te doen had en dus amper XP heb kunnen krijgen. Ik had elke keer de brug positie in het midden op Erlenberg, maar de ene clan kampte in base en de ander deed een south rush. Nu dus op plek 11300 ofzo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Same, wel wat damage gedaan op mijn Hellcat, maar main battles vonden plaats tussen KV1S versus KV1S. Ik sta op 6000 ongeveer.

Die 5K FP voor de ownerbattle is nu veel heibel over omdat ownerbattle tegen NPC's een technical is.

[ Voor 24% gewijzigd door JeroenNietDoen op 06-11-2013 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Laatst online: 22:13
Jip99 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:23:
zo ik ben ook maar begonnen aan de lijn van de nieuwe duitse td's.. maar omg wat is de brood rooster een fuck ding.. je hebt een leuk kanon er op maar je bent zo groot als een huis.. en maar 250 hit points.. het enige wat je kan doen is base campen en hopen dat er wat te schieten valt.. als je teveel beweegt in dat ding ben je dood.. :/

ik hoop dat de nashorn beter is.. :/
Vind het wel een leuk ding om mee te spelen, tuurlijk moet je niet voorop in de strijd gaan. Achterin blijven hopen dat ze je niet spotten en een berg damage uitdelen. Maar inderdaad de hoeveelheid 1 shots die ik al om mijn oren gekregen heb :)

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Louwke schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:03:
[...]

Vind het wel een leuk ding om mee te spelen, tuurlijk moet je niet voorop in de strijd gaan. Achterin blijven hopen dat ze je niet spotten en een berg damage uitdelen. Maar inderdaad de hoeveelheid 1 shots die ik al om mijn oren gekregen heb :)
ik sla iig de top gun over, ik ga gelijk door naar de nashorn.. die 132 pen is goed te doen op tier 5.. en je kan toch maar een paar keer schieten.. want dan ben je gespot en dood :D

oh en dit ding heeft trouwens 350 hit points, niet 250..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-06 19:31

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Die top gun overslaan is maar logisch ook vind ik, het is 15k naar een gun met meer pen, van 132 naar 190 ofzo. Op tier V, daar heb je dat niet nodig. Diezelfde gun kan je trouwens niet meer gebruiken op je tier VI tank. En de nashorn is maar 25k xp... Ik heb hem in ieder geval ook mooi laten liggen.
En ja de nashorn is iets beter kwa profiel, camorating is goed, maar gundepression is nog steeds slecht en mobility gaat ook omlaag. Ik kom vandaag uit bij de StuEm, ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Joindry schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:50:
Die top gun overslaan is maar logisch ook vind ik, het is 15k naar een gun met meer pen, van 132 naar 190 ofzo. Op tier V, daar heb je dat niet nodig. Diezelfde gun kan je trouwens niet meer gebruiken op je tier VI tank. En de nashorn is maar 25k xp... Ik heb hem in ieder geval ook mooi laten liggen.
En ja de nashorn is iets beter kwa profiel, camorating is goed, maar gundepression is nog steeds slecht en mobility gaat ook omlaag. Ik kom vandaag uit bij de StuEm, ik ben benieuwd.
precies, ik had ook al gezien dat je de gun op tier 6 niet kan gebruiken.. dus niet meer dan logisch dat je die overslaat.. (tenzij je de brood rooster of doom wilt houden?)

maar mijn doel is vooral de Tier 8 met tier X gun.. ding lijkt me echt troll.. het lijkt net een speedboot.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Nu online
gisteren een platoon met 2 WT E100 en die t9 TD.
Winchance van 36%, maar overduidelijk met 15-2 gewonnen. Onze platoon kon werkelijk alles in een mum van tijd wegblazen met de clips. Bizar om te zien hoe sterk zo'n platoon kan zijn.
En ook hoe accuraat die 12.8 gun is. Daar blijf ik mij over verbazen. Snelle reload in de clip en accuraat.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Laatst online: 22:13
Kan ook niet wachten op de Nashorn, vooral omdat ik alle guns daar al op unlocked heb.
De stockgun van de Sturer Emil is dan wel weer balen als ik het goed heb, helaas niet te unlocken via de andere TD lijn :( Maar goed de grind op de JP2 naar de topgun was ook lang, maar ook erg de moeite waard )

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 477972

Joindry schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:50:
Plus die 88 flak heeft een hele slechte gun traverse, terwijl die korte 88 zowat 90 graden om het hoekje kan schieten. Het is die 16k xp zeker niet waard als je snel door wilt grinden, maar het is wel een ontzettend lekkere gun ondanks zijn slechte traverse. Ik heb hem wel unlocked omdat het toch een unieke gun is die ik graag eens wou proberen. Heb er geen spijt van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Nu online
De giftshop heeft een facelift gehad, ziet er een stuk beter uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Skybullet schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:28:
Idd had dat nog niet gezien, maar ziet er beter uit ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Kan er niets van zien, hij ligt zo te zien alweer plat.....

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Nu online
redwing schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:31:
[...]

Kan er niets van zien, hij ligt zo te zien alweer plat.....
ik zit er nu gewoon in hoor ?

Alle premium tanks staan erin, meer bundles, ook consumables etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Dus op het Amerikaanse forum is te lezen dat ook mensen zonder mods flink wat Crash-To-Desktop hebben... Looks like WG screwed it up once again :)

Daarnet ook weer 3 crashes in 7 battles. Hoppa!

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Skybullet schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:32:
[...]
ik zit er nu gewoon in hoor ?

Alle premium tanks staan erin, meer bundles, ook consumables etc
Ik krijg alleen maar een error (ERROR OCCURRED We're working on getting this fixed as soon as we can.).
wsLy schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:33:
Dus op het Amerikaanse forum is te lezen dat ook mensen zonder mods flink wat Crash-To-Desktop hebben... Looks like WG screwed it up once again :)
Klopt, ik was de crashes ook zat en heb eergisteren een dagje zonder mods gespeeld maar ook toen werd ik er iedere paar battles wel uitgeknikkerd. vm lijkt het wel iets slechter te maken maar is zeker niet de enige oorzaak van crashes.

[ Voor 43% gewijzigd door redwing op 06-11-2013 11:38 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Nu online
crashes vallen hier reuze mee eigenlijk.
het enige wat doorslaat is de vertaling op de Wg site. Dan Engels dan Duits, weer Engels, dan weer Frans........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Bean77 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:40:
crashes vallen hier reuze mee eigenlijk.
het enige wat doorslaat is de vertaling op de Wg site. Dan Engels dan Duits, weer Engels, dan weer Frans........
af en toe wat siema erbij en tada de WG.eu fail is compleet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Nu online
dynosu schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:44:
[...]

af en toe wat siema erbij en tada de WG.eu fail is compleet :+
En WG zelf faalt omdat ze WG.eu elke keer laten falen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand een idee waarom XVM al een week of 2 niet geupdate is? bij mij althans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Nu online
ik zie nu trouwens ook de mogelijkheid om met iDeal te betalen in de giftshop, stuk handiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Skybullet schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:06:
ik zie nu trouwens ook de mogelijkheid om met iDeal te betalen in de giftshop, stuk handiger
Voor zover ik weet is dat al een hele lange tijd... Zo heb ik namelijk vorig jaar oktober/november ook mijn Type 59 betaald.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Nu online
wsLy schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:09:
[...]

Voor zover ik weet is dat al een hele lange tijd... Zo heb ik namelijk vorig jaar oktober/november ook mijn Type 59 betaald.
mijn fout dan haha, ik altijd maar moeilijk doen met paypal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skybullet schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:10:
[...]

mijn fout dan haha, ik altijd maar moeilijk doen met paypal :+
Paypal is juist nog makkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Ik kan het natuurlijk niet laten :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgflip.com/4mhig.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door pkregting op 06-11-2013 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Application .swf verwijderen van XVM.
Delert stronk FC.

[ Voor 25% gewijzigd door Nemean op 06-11-2013 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:37

Gelukkig, dan ligt het niet aan mij :p

Zal met de 0.9.0 wel opgelost zijn. Hotfixes doen ze blijkbaar niet aan.
Censuur functie werkt ook nog niet naar behoren. (Als in "het staat uit, maar toch wordt alles gecensureerd".)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Nemean schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:30:
[...]
Application .swf verwijderen van XVM.
Ook zonder xvm/mods zijn er veel mensen die crashes hebben (ik dus ook)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

redwing schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:50:
[...]

Ook zonder xvm/mods zijn er veel mensen die crashes hebben (ik dus ook)
Nergens last van.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Dweebus schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:37:
[...]

Censuur functie werkt ook nog niet naar behoren. (Als in "het staat uit, maar toch wordt alles gecensureerd".)
FTR had volgens mij gemeld dat WG misschien met een mini-patch zou komen om onder andere de ghost-shell bug te fixen, oftewel de shells die door de tank gaan en erachter in de grond inslaan... Maarja... het is WG he..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
wontcachme schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:35:
Wat wel *** is dat ik bv gisteren elke battle terecht kwam op een plek waar ik niks te doen had en dus amper XP heb kunnen krijgen. Ik had elke keer de brug positie in het midden op Erlenberg, maar de ene clan kampte in base en de ander deed een south rush. Nu dus op plek 11300 ofzo.....
Valt mee toch, ik heb nog een serieuze battle (met ~5-6e met damage in het team) + een technical victory op een owner battle gedaan en sta op plek 16+k :+
Yup nu moet Kaap iets anders zoeken om op te ragen want de giftshop is weer gelijk getrokken met de andere regio's (voor WG ook beter want dan valt er meer te verdienen).

Net als 'vroeger', werkt het niet lekker na een patch doe een volledige reinstall van WoT en grote kans dat de gekke bugs weg zijn :)
Dweebus schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:37:
[...]

Als ik jou was zou ik hopen op fixes met 0.8.10 aangezien 0.9.0 pas in begin 2014 verwacht wordt :+

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
psychoclown schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:31:
Net als 'vroeger', werkt het niet lekker na een patch doe een volledige reinstall van WoT en grote kans dat de gekke bugs weg zijn :)
Nope, helaas :) Ik schat dat ik een tijdje met regelmatige crashes moet leren leven. Gelukkig gebeurt het niet tijdens het spelen zelf maar zodra hij overspringt naar de after-battle schermen. Het is wel irritant dat je daardoor niet het detailed report meer kan zien.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Yup nu moet Kaap iets anders zoeken om op te ragen want de giftshop is weer gelijk getrokken met de andere regio's (voor WG ook beter want dan valt er meer te verdienen).
Ik zie het anders, ze hebben mijn klacht doorgevoerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
[...]

Valt mee toch, ik heb nog een serieuze battle (met ~5-6e met damage in het team) + een technical victory op een owner battle gedaan en sta op plek 16+k :+
Ja same, 860 fp ofzo :? Echt zo fijn dat ze zo inzichtelijk hebben gemaakt hoe puntentelling gaat ...oh wait, they didn't...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
redwing schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:36:
[...]

Nope, helaas :) Ik schat dat ik een tijdje met regelmatige crashes moet leren leven. Gelukkig gebeurt het niet tijdens het spelen zelf maar zodra hij overspringt naar de after-battle schermen. Het is wel irritant dat je daardoor niet het detailed report meer kan zien.
Behoorlijk irritant inderdaad! Mijn 1ste game met M46 pershing, tegen 5k dmg paar kills krijg ik niet het resultaat te zien ;(

Ik snap niet hoe ze ineens de definitie van ghost shells hebben kunnen veranderen. Eerst waren het shells die nooit uit je barrel kwamen, nu zijn ze er wel maar gaan ze door tanks heen.

Moet zeggen dat het mij een paar keer wel het leven heeft gered :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Nu online
redwing schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:36:
[...]

ik heb hetzelfde hoor, paar keer opnieuw geinstalleerd, met en zonder xvm en of andere mods geprobeerd. Nu uiteindelijk jimbos crosshair, zoommod en de xvm van quickybaby ( 5.0.1 test 1 is dat nogsteeds ).

Bijna alle crashes zijn weg, heb alleen inderdaad sporadisch dat ik een crash naar desktop, soundloop of een zwart scherm krijg als de ronde over is en hij het post battle screen wil laden.

Maar dat is nog maar eens in de 20-25 games. Mee te leven dus
Pagina: 1 ... 5 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)