[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 33 Laatste
Acties:
  • 75.922 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-06 12:10
MrOizo2005 schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:50:
[...]

Tot nu toe hoor ik van iedereen ingame en in dit topic dat de workaround gewoon werkt.
Weet je zeker dat je wel de res_mods van te voren hebt verwijderd/hernoemd? staat duidelijk in de instructies.
Nee, heb ik niet verwijderd. Gebruik m'n eigen mods... Had dat dan alsnog gemoeten? Zag ik niet staan namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:47
dynosu schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:36:
Is stock gun op dat ding nog beetje speelbaar? Want ik heb niet even 60k free xp staan ervoor :P
Enjoy the grind. :D

Muhahahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:55
Dweebus schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:37:
[...]
Nee, heb ik niet verwijderd. Gebruik m'n eigen mods... Had dat dan alsnog gemoeten? Zag ik niet staan namelijk...
Ja die moet je wegknikkeren anders kun je conflicten en rare dingen krijgen. Waarschijnlijk is dat ook waar je nu last van hebt :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

User schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:38:
[...]
Enjoy the grind. :D

Muhahahaha.
gold ammo it is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06 15:30
Dweebus schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:37:
[...]

Ja had wel gemoeten, de workaround is om Application.swf te verwijderen of te hernoemen.
Als je de map overschrijft dan blijft deze natuurlijk gewoon staan in de map.

Vandaar dat het bij jou niet werkt. Had het inderdaad wel erbij gemeld.
Het beste kan je het bestand hernoemen zie: http://mods.legendary-titans.eu/xvm-crash-desktop-temp-fix/

[ Voor 9% gewijzigd door MrOizo2005 op 04-11-2013 11:45 ]

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-06 13:44
de WT E100 begint steeds leuker te worden. In het begin nog even speelstijl zoeken ivm de zwakke (geen) turret armour.
Afwisselend 2/3 lijn spelen en op momenten zeer agressief erin zorgt voor leuke potjes.
De 12.8 gun is zeer en zeer precies, ook op grote afstanden, dus heerlijk binnen een paar seconde een t10 wegsnipen is niet heel moeilijk.
Ook als een t10 iets teveel in het open staat, zonder cover waar hij snel achter kan schuilen, is hij snel gezien met deze tank.
Platoonmaten schieten vaak in de lach als ik "even" een clipje leeg op een arme t10. Deze tank is een echt een beest. >:)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-06 21:13
Hej, Nemean zat toch in PTS of is dit een oud filmpje?

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-06 07:13
het aantal trisomie 21 spelers is weer niet te bevatten.

Voorbeeld een potje op Artic region. Ik zie de winkans en de teams en weet al dat het mission impossible is maargoed ik wil ervoor vechten.

- ik zeg dat de heavies naar de weg in het zuiden moeten, maar niet de hoek om. Dat ze de vijand rond laten komen zodat we allemaal kunnen schieten en ondersteuning hebben van onze arty. want als we de hoek om gaan heeft die geen los meer.

Om te beginnen rijdt het hele team op mezelf en twee heavies na naar het noorden. 5 heavies en al onze td's zijn dus weg.

nougoed ik zeg nogmaals rijd aub niet de hoek om want dan ben je dood. De eerste heavy rijdt blind de hoek om en voor hij ook maar een schot lost is ie kapot.

De tweede heavy rijdt met zijn turret de verkeerde kant opgedraaid, naar achteren dus. richting de hoek. Draait dan heel langzaam met de achterkant van zijn tank richting de vijand en rijdt dan weer richting mij. maargoed ik hoef weinig meer te zeggen die was dus ook dood.

Heel het team in het noorden heeft nog niet eens een vijand gespot, ze zijn allemaal op dat plateau gaan staan en ze passen op de map allemaal precies in 1 vakje. Nougoed een paar vijandelijke arty schoten later zijn alleen de heavies en 1 td over.

Ik doe mijn best maar word overlopen. Hele zuidelijke weg is open met iets van 6 heavies die richting onze cap rijden. En wat doen de andere spelers. Ze gaan vrolijk door naar de andere kant van de map. Ik schreeuw en ping en roep. zelfs als de captimer start draaien ze nogsteeds niet om

en we verliezen door cappen.

" lose enough games and even you can drive your own tier x monster ! " |:(

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
filipy23 schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:06:
[...]

Babs out!
24 Oktober zat hij er nog niet in :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
nog beter ik was op 3 kills en een ander was op 4 kills. en er waren nog maar 2 tegenstanders over

hij typt in chat : Skybullet please let me 6 kills for top gun
ik type terug dat je dat moet verdienen en niemand je zou moeten geven.

Ik maak mijn 4de kill waardoor er nog maar 1 tegenspeler over was. En hij begon natuurlijk te huilen als een baby in chat. en toen maakte iemand anders nog de laatste kill omdat hij zo druk aan het ragen was.

effe serieus.. vragen om je top gun hoezo triest.

[ Voor 4% gewijzigd door Skybullet op 04-11-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-06 11:57

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Skybullet schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:25:
nog beter ik was op 3 kills en een ander was op 4 kills.

hij typt in chat : Skybullet please let me 6 kills for top gun
ik type terug dat je dat moet verdienen en niemand je zou moeten geven.

Ik maak mijn 4de kill waardoor er nog maar 1 tegenspeler over was. En hij begon natuurlijk te huilen als een baby in chat. en toen maakte iemand anders nog de laatste kill omdat hij zo druk aan het ragen was.

Ach heb hier al een replay voorbij zien komen waar mensen een tegenstander begonnen te teamdamagen en te blocken om dat er anders geen BiA gehaald kon worden of iets in die richting. :')
filipy23 schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:06:
[...]

Babs out!
Oud filmpje :). Goed opgemerkt tho! :>

[ Voor 13% gewijzigd door Nemean op 04-11-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
MrOizo2005 schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:44:
[...]

Ja had wel gemoeten, de workaround is om Application.swf te verwijderen of te hernoemen.
Als je de map overschrijft dan blijft deze natuurlijk gewoon staan in de map.

Vandaar dat het bij jou niet werkt. Had het inderdaad wel erbij gemeld.
Het beste kan je het bestand hernoemen zie: http://mods.legendary-titans.eu/xvm-crash-desktop-temp-fix/
Dus kortom, als je je mods er hebt staan, gewoon Application.swf hernoemen?

In dat geval blijf ik bij mijn statement :)

Kan het allemaal wel weer gaan verwijderen en er opnieuw neerzetten en hernoemen, maar dat komt op hetzelfde neer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134214

Toch handig een NL topic van WoT (y)

Yozzman reporting in!

Morgen knallen in de nieuwe campaign ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
ik heb trouwens nog geen hogere winkans gezien vandaag dan 36 % Lucky me right ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01:06

solique

Fire is all I need

Nemean schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:32:
[...]

Ach heb hier al een replay voorbij zien komen waar mensen een tegenstander begonnen te teamdamagen en te blocken om dat er anders geen BiA gehaald kon worden of iets in die richting. :')

[...]

Oud filmpje :). Goed opgemerkt tho! :>
Gisteren ook van een stel campers hun BIA verkloot.
Ik was bezig 1 zijde te houden nadat de rest afgeschoten was aan mijn zijde.
Het platoon kregen het voor elkaar om op de andere zijde de kills te jatten door achteraan te campen.
Had het kunnen raden, ze staken de map over om de laatste 2 kills voor hun BIA van mij te jatten.

Het mooiste was dat ik uiteindelijk de 2 kills gepakt had en dat kon natuurlijk niet, dus werd geTKed en ontving een rage. :+

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-06 11:51
wontcachme schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:24:
pfff. Hoe moet je de t-43 spelen? Ik zit nu op 36% winrate na 9 battles en een gemiddelde dmg van 1000. Ik heb ook amper kansen om te flanken op de meeste maps. Tier 8 kan ik al niks tegen doen, laat staan tier 9.
Juist dat probleem heb ik nou ook, gebruik het maar als een wait and see tank. Laat eerst de battle maar een beetje voort borduren, spot een beetje en als de battle goed en wel onderweg is. Dus meerdere tanks zijn gespot ga dan pas rijden en zoek naar de openingen. De turret op deze tank trouwens niet onaardig en wil af en toe een bounce geven.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06 15:30
Dweebus schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:34:
[...]

Dus kortom, als je je mods er hebt staan, gewoon Application.swf hernoemen?

In dat geval blijf ik bij mijn statement :)

Kan het allemaal wel weer gaan verwijderen en er opnieuw neerzetten en hernoemen, maar dat komt op hetzelfde neer...
Als je mijn mod pack hebt gebruikt en de res_mods map hernoemd of verwijderd hebt dan was je Application.swf al hernoemd. Dan had je geen problemen gehad. maargoed probleem is toch al opgelost zo?

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-06 15:45
Skybullet schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:25:

Ik vind gewoon dat als je vijf kills hebt je en redelijk wat voor het team hebt gedaan dat een topgun wel verdiend is als dit mogelijk is. ( of een pools bijv ) En als je het vraagt weet je iig welke spelers er reageren etc waar je voor moet oppassen.

Ik heb denk ik al meerdere keren gehad dat ik 9 kills heb en dat er dan een random scrubnub( meestal arty ) mijn pools stealed. Dat is pas triest.

Het is een teamgame en je moet andere ook wat kunnen gunnen soms.

Als ik zie dat een kerel zich helemaal kapot gebeest heeft en de victory claimt voor het team gun ik hem echt die laatste kill wel.

[ Voor 6% gewijzigd door jantje 2 op 04-11-2013 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-06 08:01
Bean77 schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:51:
de WT E100 begint steeds leuker te worden. In het begin nog even speelstijl zoeken ivm de zwakke (geen) turret armour.
Afwisselend 2/3 lijn spelen en op momenten zeer agressief erin zorgt voor leuke potjes.
De 12.8 gun is zeer en zeer precies, ook op grote afstanden, dus heerlijk binnen een paar seconde een t10 wegsnipen is niet heel moeilijk.
Ook als een t10 iets teveel in het open staat, zonder cover waar hij snel achter kan schuilen, is hij snel gezien met deze tank.
Platoonmaten schieten vaak in de lach als ik "even" een clipje leeg op een arme t10. Deze tank is een echt een beest. >:)
Yep eerste 2 dagen ging ronduit kut, maar afgelopen paar avonden telkens echt zieke damage kunnen doen, vrijdag en zaterdag beiden een avg van 4900 dmg op de WTF :P Afentoe is het wel frustrerend dat iedereen en zijn moeder je dood wil hebben, gister in Himmelsdorf werd ik achtervolgt door een enemy E100, hij ramde door 2 is8's van ons in een straat om bij mij te kunnen komen, met die 2 is8's die achter hem aanreden en constant in zijn reet schoten, komt helemaal afgeschoten bij mij aan en kan me nog net raken... 8)7 Maar overall, is het een super tank als je weet wat je aan het doen bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:17

TweakJerommeke

Stay a while and listen

dynosu schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:36:
Is stock gun op dat ding nog beetje speelbaar? Want ik heb niet even 60k free xp staan ervoor :P
Reken er maar op dat je veel credits gaat verliezen met al die spelers die niet weten wat teamplay is, je hebt geen vuurkracht, je bent groot en van papier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:36
jantje 2 schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:52:
[...]

Ik heb denk ik al meerdere keren gehad dat ik 9 kills heb en dat er dan een random scrubnub( meestal arty ) mijn pools stealed. Dat is pas triest.

Als ik zie dat een kerel zich helemaal kapot gebeest heeft en de victory claimt voor het team gun ik hem echt die laatste kill wel.
Gezien de Situational Awareness van veel spelers inzake bijvoorbeeld de minimap, denk ik dat het wat veel gevraagd is om te verwachten dat ze zien dat jij 9 kills hebt, en graag ook nummer 10 wil. Ik ben gewoon blij als iedereen schade en kills doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
[...]

Ik vind gewoon dat als je vijf kills hebt je en redelijk wat voor het team hebt gedaan dat een topgun wel verdiend is als dit mogelijk is. ( of een pools bijv ) En als je het vraagt weet je iig welke spelers er reageren etc waar je voor moet oppassen.

ben ik helemaal met je eens hoor maar als je 4 kills hebt en er zijn nog drie spelers met elk 3 kills en een paar met 2 kills. Je hebt goed gespeeld maar je bent niet de enige, je hebt absoluut niet het team gedragen. Om dan als er nog twee tanks over zijn te gaan smeken op je top gun. No way dat ik je die dan ga geven.

Als ik iemand het team zie dragen dan help ik hem juist, klem een vijand vast zodat hij hem kan schieten etc..

Maar als iemand vraagt om top gun, brothers in arms, whatever.. zelfs al heb je het team gedragen als een baas. Als je er om vraagt dan krijg je niks, dan ga ik juist nog extra mijn best doen om te zorgen dat je het niet haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
[...]
Ik heb denk ik al meerdere keren gehad dat ik 9 kills heb en dat er dan een random scrubnub( meestal arty ) mijn pools stealed.
Hij heeft je Pools niet gestolen, dan had je hem maar voor moeten wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
sinds patch 8.9 zijn bijna de helft van mijn potjes op redshire. ik dacht eerst dat het aan mijn verbeelding lag. En 50 % is idd wat overdreven, maar hij komt echt veel meer voor dan andere maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[...]

Als je naam er op staat is ie van jou, staat je naam er niet op, is ie van mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Nemean schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:40:
[...]

Als je naam er op staat is ie van jou, staat je naam er niet op, is ie van mij. ;)
All your kills are belong to me

enzo ...

Ik pak ook wat ik pakken kan hoor, ik hou alleen in voor clan mates/vrienden/platoon mates

De rest zijn scrubs i dont care about :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-04 20:19

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
wontcachme schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:48:
Benieuwd wanneer EU3 er komt. Op EU1 is elke dag wel max met 103k spelers en op EU2 waren er vanavond 127k op een moment.En dan de lags wanneer de server vol is :X
Had gister met TC op EU1 dikke framedrops tot onspeelbaar niveau.
Als de battle losbarste en iedereen close quarters stond te knallen dropte het tot rond de 20FPS terwijl je op rustige momenten rond de 60 tot 70 fps zat...
Game gaat ten onder aan zijn eigen succses..
Hoop dat dit niet gaat gebeuren tijdens clanwars...
Knowuse schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:00:
De 268 lijn is natuurlijk ook veel ouder, dus hebben ook meer spelers die lijn gedaan. Zelf ben ik voorlopig gestopt bij de ISU-152, was niet mijn ding. Speel nu de SU-100M1 (tier 7) een beetje en dat bevalt wel goed.
268 lijn is niet zo heel veel ouder dan de 263 hoor scheelt maar iets van 3 maanden of minder meen ik mij te herineren.
Alleen voor de eerste hebben veel spelers free xp gebruikt omdat dat 1 van de eerste tier X TD's zou worden en de russen bekend staan om hun dikke damageoutput en ook verwacht werd dat deze voor CW gebruikt zouden gaan worden, later kwam daar dan nog de Foch 155 bij.
De 263 heeft idd minder alpha en om als lowlevelspeler een beetje damage te kunnen doen wordt er al snel gekeken naar een hoge alphadamageoutputlijn a la FV..B183, JP E-100, Foch 155 of Object 268. omdat ze anders geen damage kunnen doen.
dynosu schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:52:

enzo ...

Ik pak ook wat ik pakken kan hoor, ik hou alleen in voor clan mates/vrienden/platoon mates

Soms vergeet ik zelfs mijn platoonmates dan hoor ik ineens over TS Shock lekker bezig he??
Dan zie ik mijn killcount en dan is het toch sorry... :D
Houd me ook wel eens in om een Bia the halen maar merk dan dat de enemy snel wordt afgeschoten door een friendly dus als mijn platoon roept om een kill en het duurt me toch te lang dan gaat hij op mijn lijstje hoor.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

dynosu schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:52:
[...]

enzo ...

Indeed, ik weet van mijn platoon mates in ieder geval dat ze iets nuttigs gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Kojoottii schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:54:
[...]

Yep eerste 2 dagen ging ronduit kut, maar afgelopen paar avonden telkens echt zieke damage kunnen doen, vrijdag en zaterdag beiden een avg van 4900 dmg op de WTF :P Afentoe is het wel frustrerend dat iedereen en zijn moeder je dood wil hebben, gister in Himmelsdorf werd ik achtervolgt door een enemy E100, hij ramde door 2 is8's van ons in een straat om bij mij te kunnen komen, met die 2 is8's die achter hem aanreden en constant in zijn reet schoten, komt helemaal afgeschoten bij mij aan en kan me nog net raken... 8)7 Maar overall, is het een super tank als je weet wat je aan het doen bent :P
haha herkenbaar :) gisteren op cliff 3 is7's bij de middelste berg. Ik stond aan de andere kant en ze zagen me staan. Ze waren zo eager om mij te killen dat ik veel dmg kon doen omdat ze elke keer over de rand kwamen. Op een gegeven moment waren ze het zat en kwamen ze alle 3 tegelijk over de rand. Ik inmiddels gereload maakte 2 af en de andere is7 door iemand anders. Uiteindelijk werd ik uitgeschakeld door arty, maar de pot hadden we dik gewonnen. Soms zijn ze zo blind haha.

Of van die tanks die de hele tijd je volgen overal.

@263/268, heb op beide al wat battles staan, hoezeer ik mijn 263 ook waardeer, de 268 vind ik wel beter. Zeker met gold heeft de armour van de 263 het lastiger dan vroeger. (zelfde voor E3)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Bean77 schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:30:
Of van die tanks die de hele tijd je volgen overal.
Die zijn zo iritant, op het moment dat jij in cover wil blokken ze je.
Ga je dan ergens anders staan dan staan ze weer achter je, vaak geef ik ze dan ff ruimte zodat ze naar voren kunnen, ik blok ze vervolgens om af te laten schieten en dan gewoon gebruiken als cover.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Ik hoor het al teamplay is ver te zoeken, als ik met platoon een BIA kan halen dan zal ik altijd proberen in te houden, tot het moment dat ik zeker weet dat hij hem niet meer kan halen dan schiet ik zelf ( al gaat dit soms nog wel eens fout idd ). Uiteraard is er soms de afweging tussen bijv een top gun of een BIA maar dan geef ik dat ook wel aan.

Maar het kan ook hilarisch zijn om teammates te blocken zodat je platoonmate de schot kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-05 22:39
Dat soort blokkers krijgen bij mij standaard een complaint als ik door hun word gekilled.
Ik heb 1x zelf iemand per ongeluk geblokt, maar dat was omdat ik dacht dat hij bij de kruising door zou rijden i.p.v. stoppen en weer in de Reverse..
Ondanks mijn excuses duwde hij mij daarna naar die plek en zorgde ervoor dat ik werd gekilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

darkkingll schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:48:
Dat soort blokkers krijgen bij mij standaard een complaint als ik door hun word gekilled.
Ik heb 1x zelf iemand per ongeluk geblokt, maar dat was omdat ik dacht dat hij bij de kruising door zou rijden i.p.v. stoppen en weer in de Reverse..
Ondanks mijn excuses duwde hij mij daarna naar die plek en zorgde ervoor dat ik werd gekilled.
Ach ik heb al een ban van 3 dagen gehad en dat is gekomen omdat ik iemand gereport had.. en ze dachten dat ik degene was die iemand aant blocken was. WarGaming failure...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
welkom bij mijn maandaggames bij world of tanks. Non stop.. "failteam ahoy "

3500 damage doen en verliezen :|

50 schoten gelost en alsnog sniper medal...

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/9j41ls.png

[ Voor 23% gewijzigd door Skybullet op 04-11-2013 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Oh had dat gisteren nog, sta te campen naast een steen, komt er een ferdi aanrijden die mij gewoon vrolijk van de heuvel afduwt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-05 23:23
Net de Chi-Nu-Kai gekocht. Grappig dingetje :) Op naar de Japanse tier10 med

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
darkkingll schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:48:
Het is grappig hoe moeilijk lezen is on the interwebz.

Er staat niets over het blocken van teammaten zodat je doodgaat etc. Want die zijn rete irritant en dienen gelijk van het slagveld verwijderd te worden. Die krijgen vaak ook een WG report aan de broek via replays etc.

het enige wat er staat is het afschermen van een vijand zodat een platoonmate de kill kan securen voor een BIA of top gun bijv. Just to be clear ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
ShockWave schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:03:
[...]

268 lijn is niet zo heel veel ouder dan de 263 hoor scheelt maar iets van 3 maanden of minder meen ik mij te herineren.
Alleen voor de eerste hebben veel spelers free xp gebruikt omdat dat 1 van de eerste tier X TD's zou worden en de russen bekend staan om hun dikke damageoutput en ook verwacht werd dat deze voor CW gebruikt zouden gaan worden, later kwam daar dan nog de Foch 155 bij.
De 263 heeft idd minder alpha en om als lowlevelspeler een beetje damage te kunnen doen wordt er al snel gekeken naar een hoge alphadamageoutputlijn a la FV..B183, JP E-100, Foch 155 of Object 268. omdat ze anders geen damage kunnen doen.

[...]
Hmm ja, nu je het zegt dat klop, ik was vergeten dat er vroeger geen tier 10 TD's waren. Ik doe het niet zo goed met high damage TD's. JP E-100 was leuk voordat er gold voor credits kwam (alhoewel het wel iets verbeterd is), fv kan ik weinig mee, Foch 155 kan erg leuk zijn (vond de tier 9 Foch eigenlijk leuker).

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 10:44

p0st

Dutch Reefer

pkregting schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:20:
Net de Chi-Nu-Kai gekocht. Grappig dingetje :) Op naar de Japanse tier10 med
Ik twijfel nog, is 'ie een beetje balanced? Ik lees gemixte reacties op reddit e.d.

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Laatst online: 01:18
Ondertussen XVM en andere mods al stabiel gekregen?

Ik heb overigens voor de 263 lijn gekozen. Lijkt me leuk voor publics en heb als een premium td van de russen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 22:02
Knowuse schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:30:
[...]

Hmm ja, nu je het zegt dat klop, ik was vergeten dat er vroeger geen tier 10 TD's waren. Ik doe het niet zo goed met high damage TD's. JP E-100 was leuk voordat er gold voor credits kwam (alhoewel het wel iets verbeterd is), fv kan ik weinig mee, Foch 155 kan erg leuk zijn (vond de tier 9 Foch eigenlijk leuker).
Ik vind de leukste tier X TD nog altijd de T110E3, dat is en blijft mijn grote favoriet. Het is volgens mij een zwaar onderschatte tank door menig speler, en is in mijn ogen beter dan de T110E4. Met de 305mm frontal armor kun je leuk de vijand trollen, zelfs als ze met gold schieten mits je hem goed positioneert. Alleen het kanon doet ontzettend vaak een min-roll qua damage. Het is 'zogenaamd' 850 gemiddeld, maar je doet heel vaak rond de 700, zelfs op weakspots 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405017

Lol, de 50.000 xp gehaald na 6 battles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Anoniem: 134214 schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:37:
Toch handig een NL topic van WoT (y)

Yozzman reporting in!

Morgen knallen in de nieuwe campaign ^^
Serieus?
ShockWave schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:03:
[...]

Had gister met TC op EU1 dikke framedrops tot onspeelbaar niveau.
Als de battle losbarste en iedereen close quarters stond te knallen dropte het tot rond de 20FPS terwijl je op rustige momenten rond de 60 tot 70 fps zat...
Game gaat ten onder aan zijn eigen succses..
Hoop dat dit niet gaat gebeuren tijdens clanwars...
Nu paar keer team battles gespeeld en afgezien van het feit dat de MM moet nog in-kicken was het gewoon bijzonder vervelend om te spelen op een laggy server.. :/
Zeker als je daardoor ook nog eens tig schoten mist.
Anoniem: 405017 schreef op maandag 04 november 2013 @ 18:13:
Lol, de 50.000 xp gehaald na 6 battles :P
Doe je goed, ik heb nog geen echt goede x5 weten te halen dit weekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209

Hoe zit t eiglk met de penalty als je een crew van een medium tank overzet naar een andere medium op dezelfde tier?

Heb nu een crew met 4 skills in de t62 maar wil ook wel eens de object 140 van stal halen.
Stel dat ik de crew niet retrain.....verlies ik dan veel ondanks dat ze flink wat skills hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Je crew gaat naar 80% baseskill, of de rest van de skills perks het nog doen..geen idee?
Zet ze maar eens in de object 140 en zet je cursor op een bemmanningslid dan zie je in de popup hoeveel exact je overhoudt.
Heb je sixtsense op je commander gewoon een pot rijden en je laten spotten dan weet je of je skills en perks het ook nog doen.

[ Voor 97% gewijzigd door ShockWave op 04-11-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Je skills zullen werken zonder dat je de crew omtrained :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:45
Van het weekend heb ik een solid 35% winrate behaald over beide dagen, over +- 25 potten per dag.
Goed ik speel op het moment met een paar stock tanks en onder mijn eigen niveau, maar zelfs die freaking tomaten halen betere winrates....

Gisteren moest ik nog een battle overleven voor die missie. Na 4x verlies achter elkaar, ging de 5e pot al snel de verkeerde kant op. De laatste 5 minuten nog wat health kunnen sparen en ik bleef gelukkig 15m01s in leven en haalde de draw binnen. 1 seconde na het verlopen van de timer knalde er een arty shell op mijn tank, gelukkig telt dat niet mee :). Toen nog even een 4,5k damage 6e loss op een rij en de martelgang was eindelijk voorbij.

x5 weekends |:( |:(

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
ik speel altijd een leuk spelletje. Tijdens het laadscherm en het aftellen voor de game begint kijk ik niet naar het scherm. En als de ronde eenmaal begint probeer ik aan de hand van hoe het team weg rijdt en zichzelf een positie vindt te schatten wat de winkans is. En daarna even op tab drukken om te kijken hoe dichtbij ik zat. Zelfde kun je ook doen bij spelers. je moet toch iets als je dit soort teams krijgt -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zo.. dacht na wat potjes even solo wat te doen voor wat kills maar dat was geen goed plan. Laat ik mijn x5 op de T1 even halen, rijd een T18 zich vol op me in en blijft ook rijden waardoor hij en ik damage krijgen (hij stond zowat op me). Dus uit frustratie schiet ik hem neer zodra hij eindelijk de cruise control eraf haalt en wordt ik gepakt door zijn teammaatje die er heel de tijd naast stond. Daarna was ik de T1 wel weer beu en kreeg ik idioten in hoge tiers en RNG die weer onmogelijk was. Hoe krijg je het voor elkaar om onder een tank door te schieten wanneer de tank getracked op een heuveltje staat en ik vanaf onder af schiet (aimde op LFP en kon stukje belly zien).. Het is echt ongelooflijk waarom het niet gaat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:45
Tier 10 met de T44: topdamage 3,5k+, 100% hit bounced op het randje van mijn aimcircle van de bovenrand van een BS215 183, die nipt overleeft en daarna onze overblijvende toptiers 1-shot, potentieel 10k xp dubbel... loss
Tier 10 met de T44: geen zin in, ff wat spotwerk doen, daarna ff wat lol hebben, win: 3,5k xp dubbel.

Maar ja, hell is over, eindelijk de T54 binnen....

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 08:54
Ik heb duidelijk geen gelukkige keuze in tier 9s. Na de ramp die Patton heet nu een E50 gekocht. Doe ik net 55 dmg/hit. Dan kun je wel 17 hits hebben, maar daan haal je nog geen 1000 dmg. En die grind zal nog wel even duren zo. :|

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Laatst online: 01:18
psychoclown schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:18:
Zo.. dacht na wat potjes even solo wat te doen voor wat kills maar dat was geen goed plan. Laat ik mijn x5 op de T1 even halen, rijd een T18 zich vol op me in en blijft ook rijden waardoor hij en ik damage krijgen (hij stond zowat op me). Dus uit frustratie schiet ik hem neer zodra hij eindelijk de cruise control eraf haalt en wordt ik gepakt door zijn teammaatje die er heel de tijd naast stond. Daarna was ik de T1 wel weer beu en kreeg ik idioten in hoge tiers en RNG die weer onmogelijk was. Hoe krijg je het voor elkaar om onder een tank door te schieten wanneer de tank getracked op een heuveltje staat en ik vanaf onder af schiet (aimde op LFP en kon stukje belly zien).. Het is echt ongelooflijk waarom het niet gaat :/
Vanavond in 11 games 5 keer ammo rack 8)7

Niet bepaald de beste avond van mijn leven, maar wel geweldig veel gelachen met wilfried :+ en swiftius. Stronk tankz!

Ook nog de clan HOE tegengekomen en dat zorgde voor leuke woordgrapjes en vreselijk boze hoes :>

[ Voor 4% gewijzigd door oosterhofjf op 04-11-2013 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34
MSalters schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:46:
Ik heb duidelijk geen gelukkige keuze in tier 9s. Na de ramp die Patton heet nu een E50 gekocht. Doe ik net 55 dmg/hit. Dan kun je wel 17 hits hebben, maar daan haal je nog geen 1000 dmg. En die grind zal nog wel even duren zo. :|
Ik denk dat het helpt als je geen HE laadt. AP doet meer pijn. Begin is inderdaad nogal een lange grind, maar de top gun is echt wel goed te noemen. In vind ik de E50 best een fijne tank. Alleen een tank waar het moeilijk in is om echt goed uit te voeten te komen.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 08:54
Gizzy schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:59:
[...]
Ik denk dat het helpt als je geen HE laadt. AP doet meer pijn.
Joh, nee, echt?

Mijn teams hebben vandaag een WR van ~25%. Ouch.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06 13:29
De tyfus he wat een grafavond zeg. Niets lukte. Zit je al op 38% WR, krijg je dit soort teams:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4XwZXVQtrYwPiwfdDK8BcZ0s/thumb.jpg

Was ook nog eens een nul dmg potje, omdat ik het eigenlijk al een beetje op had gegeven. Moet je nooit doen, ik weet het, en dat doe ik ook nooit, maar nu zonk de moed me echt in de schoenen.

En het stomme is dat ik daarna nog gewoon ben doorgegaan. Want ja, 1 goed potje in die T30 en je hebt zo 8-10K XP erbij met die stomme x5 special en die grind naar T10 is al zo lang. Maar het werd absoluut niet beter. Uiteindelijk 9 potjes gespeeld, alle verloren. Er zaten wel wat redelijke potjes tussen, maar de teams wilden echt niet. En het waren echt niet alleen maar n00b teams. Ook een paar matches met blauwen en paarsen aan onze kant kansloos verloren tegen tomatenteams.

Avond afgesloten met een keiharde vuistslag op het bureau en een WR van 31% op 29 potjes. Ik moet a) leren om niet zo fkin gefrustreerd te raken van een stom spel en b) veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eerder te stoppen als het kut gaat. Zat na 15-ish potjes op een WN7 van 2000, uiteindelijk geëindigd op 1381 :')

Morgen ff niet spelen, anders gebeuren er nog een keer ongelukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-06 16:18
Zo, today is campaign day! Vanavond vol aan de bak. Uiteraard mag nu ook iedereen weten hoe/wat met United. Target: West-Europa.

Afbeeldingslocatie: http://s1.directupload.net/images/131104/moykgogf.jpg

Let the hate commence! >:)

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-11-2013 06:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
waarom, waarvoor?
lijkt me een minder leuke campaign dan de eerste keer nu met de gesplitste map. Je krijgt nu een verdeling over de 2 mappen en dat maakt uiteindelijk de campaign minder sterk helaas. Had graag wat meer actie gezien. En blijf het jammer vinden dat er geen gelockte tanks plaatsvinden.

Ziet er naar uit dat we visite van Exnom kunnen verwachten in Engeland, ach de tea staat klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bean77 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 07:39:
[...]
lijkt me een minder leuke campaign dan de eerste keer nu met de gesplitste map. Je krijgt nu een verdeling over de 2 mappen en dat maakt uiteindelijk de campaign minder sterk helaas.
Campaign is niet gesplitst. Er is voor de campaign een aparte map. De oude map is express lage tiers zodat clans die beduidend minder goed zijn ook eens lekker kunnen farmen in mainland europe. Ik vind dat een goede zaak :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Kaap schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 07:44:
[...]

Campaign is niet gesplitst. Er is voor de campaign een aparte map. De oude map is express lage tiers zodat clans die beduidend minder goed zijn ook eens lekker kunnen farmen in mainland europe. Ik vind dat een goede zaak :Y
dat bedoelde ik ook, wat ongelukkig/onjuist geformuleerd.
Ik vind gewoon 1 map voor alle clans. Tenminste meer actie. Vrees dat nu een aantal clans een stukje land hebben en nauwelijks uitgedaagd zullen worden. Dan wordt het een lange en saaie campaign. Clans bakenen hun grenzen af en gaan dan schaapachtig naar elkaar kijken omdat er niks gebeurt.
Hopelijk wordt het geen dieptepunt in clan wars en komt WG met een aantal leuke verassingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bean77 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 07:54:
[...]

dat bedoelde ik ook, wat ongelukkig/onjuist geformuleerd.
Ik vind gewoon 1 map voor alle clans. Tenminste meer actie.
Niet mee eens. Clans die normaal in Afrika zitten vormen sowieso geen bedreiging dus van meer actie is weinig sprake. Die clans kunnen nu wel lekker eens rampage op het Europese gedeelte van de map, en in Afrika kunnen dan clans aan de gang die zelden tot nooit land hebben.
Bean77 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 07:54:
[...]
Vrees dat nu een aantal clans een stukje land hebben en nauwelijks uitgedaagd zullen worden. Dan wordt het een lange en saaie campaign. Clans bakenen hun grenzen af en gaan dan schaapachtig naar elkaar kijken omdat er niks gebeurt.
Famepoints verkrijg je door battles te spelen, bij voorkeur winnen. Je moet dus nu juist battles spelen om een tank te verdienen. Passief gaan afwachten heeft geen zin.

[ Voor 47% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-11-2013 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
Mijn beste battle gisteren was juist in een T1, maar helaas verloren! :(

Ik was op het einde samen met T3 arty tegen 4 anderen. churchill, t4 arty en nog 2 scrubs welke er als eerste aangingen.

Ik had nog 100 hp, dus kon niet veel doen. op een gegeven moment spot ik de arty en is het een kat en muis spel om een gebouw heen omdat hij blijkbaar sneller kan rijden/draaien dan ik....op een gegeven moment kwam de churchill om de hoek kijken, maar kon mij niet penetraten, dus die schoot ik af, maar de arty kwam in mijn rug terwijl mijn track kapot was... resultaat was 8 kills en 1300xp(non-prem)

Dit had mijn nieuwe xp record kunnen worden.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 10:12
Gisteren op mijn eerste potje de Ace Tanker badge op de Nashorn gehaald. Ik deed iets van 2200 damage en op tier 6 is dat best veel. Sniper en 6 kills, dus Top Gun.

Verder nog wel aardig wat gewonnen, maar vanaf een uur of 22:30 ging het bergafwaarts en ging ik alleen nog maar vreselijk snel dood.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Gisteren heerlijk avondje gehad:

Victory ratio: 85.71%
Battles: 14
Efficiencyv2: 1768.23
WN6: 1779.04

Niet veel potjes i know, maar was overall erg goed. Ik blijf de Nashorn geweldig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

dynosu schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:43:
Gisteren heerlijk avondje gehad:

Victory ratio: 85.71%
Battles: 14
Efficiencyv2: 1768.23
WN6: 1779.04

Niet veel potjes i know, maar was overall erg goed. Ik blijf de Nashorn geweldig vinden.
Netjes! Gister ook nog even 8 potjes gedaan, laat na de training van DeleRT.

Winrate: 75.00%
Battles: 8
ER: 2,064
WN7: 2,439
WN8: 4,229
Average tier: 8.75

Was een goed avondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 01:06

solique

Fire is all I need

Gisteren echt een bagger avond 28% winrate, te lage efficiency en wn7.
Teams waren echt totaal nutteloos, zelfs bij een aantal top damage dealer terwijl ik bottom tier was.

Enig lichtpuntje is het behalen van de ace op mijn T20

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Hier is het alleen maar verliezen verliezen verliezen...

Bij hoge uitzondering krijg ik een keer een 50% potje, maar voor de rest is het 30-40% (of minder). Het is gewoon niet leuk zo. Spelers met 15k potjes en een efficiency van rond de 100 ofzo. Dan houdt je team gauw op te bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gizzy schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:59:
[...]

Ik denk dat het helpt als je geen HE laadt. AP doet meer pijn. Begin is inderdaad nogal een lange grind, maar de top gun is echt wel goed te noemen. In vind ik de E50 best een fijne tank. Alleen een tank waar het moeilijk in is om echt goed uit te voeten te komen.
Denk niet dat hij niet weet hoe hij moet spelen maar dat de RNG hem niet mee zit (net als bij mij overigens).

Gisteren een pot in de Object 140 waarbij ik 7 tanks in mijn eentje ophield maar geen ondersteuning kreeg en de andere 13 die nog leefden aan het campen waren in de stad rond de cap (Ruinberg encounter).Dan denk je, die kyozu zal nog bakken met damage gedaan hebben.. van de 13 schoten 12 hits, 9 penetrations en 2200 damage.. Met een average damage van 320 zat ik dus zo'n beetje op het minimum damage per schot. Zo zijn er nog tig potjes die ik erbij kan pakken dit weekend dat mijn schoten/pens/damage ongelooflijk unlucky zijn.

Als je een unicum eens een gekke dag wilt ziet hebben kijk dan nu op mijn noobmeter :P
Mr_Size schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:42:
De tyfus he wat een grafavond zeg. Niets lukte. Zit je al op 38% WR, krijg je dit soort teams:
En het stomme is dat ik daarna nog gewoon ben doorgegaan.

Morgen ff niet spelen, anders gebeuren er nog een keer ongelukken :+
Ik heb nog enigszins geluk dat ik op mijn gemiddelde WR uitkwam maar wat ik overigens wel echt merkte (nu snap ik ook wat er van het weekend is gebeurd) is de missie van deze maand. Je ziet random lui gewoon sneu wachten om een kill te maken. Ze rijden zelfs uit cover over het open veld om snel het laatste schot te kunnen op de target die je achter cover aan het afmaken bent. Dat vind ik echt trieste lui want ze dragen niks bij aan de fight die ik heb moeten leveren. Aimen hebben ze ook nooit van gehoord, terwijl ik wacht tot volledige aim en enkel detrack doen zij een rijdend schot met onnauwkeurige tanks..

De missie leek me wel leuk omdat er niet zo belachelijk veel kills nodig zijn maar de randoms gaan er zodanig anders van spelen dat alsnog je effort down the drain gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-06 13:27
Zo eindelijk wat tijd vrijgemaakt om te beginnen aan de nieuwe German TD lijn. Marder 38t vond ik best aardig spelen. Lekker mobiel, gun traverse is lekker. Nu sinds gisteren de Pz. Sfl. IVc wel nog de stock gun alleen de rest al kunnen upgraden. Ziet er nogal gammel uit, maar speelt heerlijk weg. Goede snelheid gun travese op de stock gun is ook goed, alleen op de topgun is deze wat minder begreep ik?
Moet zeggen ben aardig verrast met deze lijn tot nu toe. Kunt wat uitdelen, maar man paper armor hebben ze wel. Denk een aardige balans als je het mij vraagt. Een fout en je bent gezien in die dingen. Dus dan maar wat minder aggresief spelen als met sommige TD's tot nu toe.

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 550886

Kaap schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 07:44:
[...]

Dat gaan wij ook eens proberen, omdat wij niet goed genoeg zijn om mee te kunnen battlen in de normale CW mode, Alleen kan iemand mij uit leggen hoe het zit met die landjes waar nu NPC civilians op staat?
Kun je die gewoon aanvallen? en wat voor team krijg je dan als tegenstander?

Eerste keer dat wij dit doen als clan sinds de map gesplitst is, dus vandaar deze noob question :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Louwke schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:04:
Zo eindelijk wat tijd vrijgemaakt om te beginnen aan de nieuwe German TD lijn. Marder 38t vond ik best aardig spelen. Lekker mobiel, gun traverse is lekker. Nu sinds gisteren de Pz. Sfl. IVc wel nog de stock gun alleen de rest al kunnen upgraden. Ziet er nogal gammel uit, maar speelt heerlijk weg. Goede snelheid gun travese op de stock gun is ook goed, alleen op de topgun is deze wat minder begreep ik?
Moet zeggen ben aardig verrast met deze lijn tot nu toe. Kunt wat uitdelen, maar man paper armor hebben ze wel. Denk een aardige balans als je het mij vraagt. Een fout en je bent gezien in die dingen. Dus dan maar wat minder aggresief spelen als met sommige TD's tot nu toe.
Top gun heeft heel weinig traverse inderdaad.

is ook optioneel hoor die top gun, je kan jezelf prima redden met die 2e gun en de top gun word nergens anders gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
psychoclown schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:55:
[...]
Je ziet random lui gewoon sneu wachten om een kill te maken. Ze rijden zelfs uit cover over het open veld om snel het laatste schot te kunnen op de target die je achter cover aan het afmaken bent.
Klinkt inderdaad bekend. Vanwege dit heb ik voor de eerste keer sinds ik WoT speel dan ook 3 teamkills op 1 dag gemaakt (1 echt per ongeluk, 1 echt expres en de ander zat er een beetje tussenin ;) ). De 1e was er een die al 5 schoten naast me stond en toen mijn target op 5% HP over was plotseling wel kon bewegen. Alleen na 2 schoten was ik niet meer uit zoom gegaan omdat hij toch niet bewoog dus zag ik hem pas komen toen ik al schoot. De 2e was bijna hetzelfde verhaal alleen zag ik hem dit keer wel maar aangezien mijn aimcircel volledig op de vijandelijke tank zat schoot ik toch. Helaas ging dit schot net buten de aimcircel......
De 3e ging expres teamgenootjes blocken voor kills en bij de 3e keer was ik dat echt zat, mede omdat door zijn gedoe er al een paar teamgenootjes dood gegaan waren. Oftewel neergeschoten en daarna mooi als cover kunnen gebruiken om te winnen :+

Wat me wel opviel was dat zelfs die 3 kills nog niet zorgden voor een blauwe status.

Hopelijk valt het de rest van de maand mee want ik ben wel slechte spelers gewend, maar dit soort geintjes kom ik maar zelden tegen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Je ziet random lui gewoon sneu wachten om een kill te maken. Ze rijden zelfs uit cover over het open veld om snel het laatste schot te kunnen op de target die je achter cover aan het afmaken bent. Dat vind ik echt trieste lui want ze dragen niks bij aan de fight die ik heb moeten leveren.
Dat soort lui had ik eergister op Encounter Prokhorovka, ze speelden voor A-P. Ik zat op hill de vlag en hill te defenden.. er zaten 4 of 5 tanks op hill (T110E5, 2 maal een IS-8, een SU-122-54 (of hoe dat kreng ook mag heten) en een M103). Ik had zo'n 6.5k damage alleen al op de hill gedaan en aan het einde van de match 0 kills omdat een T110E5 en E-50M elke keer uit hun cover kwamen om de laatste damage te doen..

Aan het einde van de match werden ze door ons team nog de lucht ingeprezen ook omdat ze zoveel kills hadden.. en als je uiteindelijk het scoreboard bekeek: T110E5: 1.5k damage 5 kills, E-50M 1.8k damage en 4 kills.. en dan kwam ik met mijn T-62A: 7.6k damage 1 kill. 8)7
redwing schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:50:
[...]

Klinkt inderdaad bekend. Vanwege dit heb ik voor de eerste keer sinds ik WoT speel dan ook 3 teamkills op 1 dag gemaakt (1 echt per ongeluk, 1 echt expres en de ander zat er een beetje tussenin ;) ).
Sommige mensen verdienen gewoon een teamkill.. gister wilde ik een JagdPanzer E-100 in halen op Himmelsdorf in mijn WZ (tier 9 Heavy), ik zie dat ie mijn kant op kijkt met z'n loop en op het moment dat ik voor een stuk naast hem rijd, stuurt ie naar rechts zodat ik tegen een gebouw op knal. Dan is het bij mij, le fu you! En je hebt 550 hitpoints minder en hoop dat je de credits voor je automatic FE het waard vond om zo'n actie uit te halen.

[ Voor 25% gewijzigd door Nemean op 05-11-2013 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
[...]

Denk niet dat hij niet weet hoe hij moet spelen maar dat de RNG hem niet mee zit (net als bij mij overigens).
Maar Kyozu, 55dmg is toch wel een ERG lage roll voor een 75mm L 100 of een 88ml71?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Gizzy schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:56:
[...]

Maar Kyozu, 55dmg is toch wel een ERG lage roll voor een 75mm L 100 of een 88ml71?
Je tracks en andere modules kunnen toch een gedeelte van de damage absorberen?

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gizzy schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:56:
[...]

Zie ook de rest van mijn post, ik had met 9 hits maar 2200 damage en daarmee dus meer geluk dat hij in zijn E50 waarmee hij in 17 hits 935 damage had. Spaced armor, tracks, modules die alles absorberen ook al aim je zorgvuldig. Ik heb niet voor niets zoveel Sniper medals omdat ik altijd zorgvuldig aim maar als je dan contant 0crits krijgt resulteert dat in een lage damage/hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-06 13:27
dynosu schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:43:
[...]

Top gun heeft heel weinig traverse inderdaad.

is ook optioneel hoor die top gun, je kan jezelf prima redden met die 2e gun en de top gun word nergens anders gebruikt
Inderdaad had ik gelezen, hoop dat de 2e gun dan ook goed genoeg is, heb nu soms al bounces maar dat zijn vaak de KV-1 en dergelijk.
Nashorn daar en tegen kan ik meteen de top gun instaleren en neem dan mijn JP2 crew mee om daar de tree verder mee af te maken.

Mensen die je uitweg blokken vreselijk irritant. Gisteren ook aardig last van gehad. Sta je langs een huisje met je ISU om na een schot terug te trekken achter dat huisje voor cover. Komt er een T29 achter me staan. Kon niet vooruit, zat een cliff, of op zij want dan vernielde ik het huisje at mijn cover was. Paar keer achteruit tegen die T2 aangereden en maar blijven proberen in de hoop dat hij het begreep, helaas dus. Met als gevolg 500+ damage om mijn oren.
Misschien nog irritanter, mensen die je net raken met het voorbij rijden, zeker wanneer je net een schot wil afvuren.

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 550886 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:32:
[...]

Dat gaan wij ook eens proberen, omdat wij niet goed genoeg zijn om mee te kunnen battlen in de normale CW mode, Alleen kan iemand mij uit leggen hoe het zit met die landjes waar nu NPC civilians op staat?
Kun je die gewoon aanvallen? en wat voor team krijg je dan als tegenstander?

Eerste keer dat wij dit doen als clan sinds de map gesplitst is, dus vandaar deze noob question :+
Die NPC provinces zijn vanavond allemaal landingtournaments. Als je hele tournament gespeeld hebt, mag je spelen tegen de province owner, die NPC's dus. Daar zij niet spelen, krijgen jullie een technical victory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-06 13:52
Nemean schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:55:
[...]

Sommige mensen verdienen gewoon een teamkill.. gister wilde ik een JagdPanzer E-100 in halen op Himmelsdorf in mijn WZ (tier 9 Heavy), ik zie dat ie mijn kant op kijkt met z'n loop en op het moment dat ik voor een stuk naast hem rijd, stuurt ie naar rechts zodat ik tegen een gebouw op knal. Dan is het bij mij, le fu you! En je hebt 550 hitpoints minder en hoop dat je de credits voor je automatic FE het waard vond om zo'n actie uit te halen.
Watch out, we got a badass over here... :+

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ChojinZ schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:20:
[...]

Watch out, we got a badass over here... :+
Niets met badass te maken, dom gedrag vertonen doe je maar lekker op je platoon genoten en of in een training/tc/cw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Mr_Size schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:42:
Avond afgesloten met een keiharde vuistslag op het bureau en een WR van 31% op 29 potjes. Ik moet a) leren om niet zo fkin gefrustreerd te raken van een stom spel en b) veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eerder te stoppen als het kut gaat.
hahah!

Zo herkenbaar, ik heb dit ook altijd als de RNG me weer eens hard in de steek laat. Eergisteren had ik ook zoiets. Een open veld met daarin bomen en een hekje met stenen pillaren. Er rijden daar 4 meds ( 2x bat en 2x 140 )

Door die bomen zag je dus niet goed waar die stenen pilaren stonden en hoppa tot 3x, ja 3x toe schiet ik met mijn 268 zo'n pilaartje weg omdat je die niet ziet staan terwijlje op de outline van de tank schiet.( wat dus uiteindelijk leidt tot een loss omdat die kerels wegkonden komen en een full hp camp 268 me in me rug kilde daarna )

Ik werd serieus helemaal gek, en een rage quit was een feit Gzee Gzee. Dat bureau van mij heeft het maar zwaar te voorduren. O-) En zo zijn er nog wel 1000 RNG voorbeelden haha. en toch blijf je het spelen>.<

Most wanted update of 2013 : FIX THE DAMN PILLARS! ( want ik denk dat iedereen er last van heeft )

[ Voor 6% gewijzigd door jantje 2 op 05-11-2013 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-06 14:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik heb liever dat ze de lag fixen :+

En daarna de bug die ik heb dat als er wat bosjes tussen mij en een target zitten en ik vervolgens schiet dat de shell verdwijnt. Had dat gisteren 5x op een zijkant van een Panther......

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
wontcachme schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:33:
Ik heb liever dat ze de lag fixen :+

En daarna de bug die ik heb dat als er wat bosjes tussen mij en een target zitten en ik vervolgens schiet dat de shell verdwijnt. Had dat gisteren 5x op een zijkant van een Panther......
Er zet vast een muis in de bosjes tussen jou en de Panther ;)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Nemean schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:22:
[...]

Niets met badass te maken, dom gedrag vertonen doe je maar lekker op je platoon genoten en of in een training/tc/cw.
Iemand teamdamagen omdat hij je afsnijd is anders ook behoorlijk dom gedrag... ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ChojinZ schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:41:
[...]

Iemand teamdamagen omdat hij je afsnijd is anders ook behoorlijk dom gedrag... ;)
Nee, dat noemen ze ouderwets opvoeden :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-06 14:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Knowuse schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:37:
[...]

Er zet vast een muis in de bosjes tussen jou en de Panther ;)
Nope. En ook geen Maus :P

Gisteren had ik dit: Ik deed een rijdend schot op 400m+ naar een IS3 die stond te campen bij de brug op die Asia map. 99 keer van de 100 zou die mislukken, maar ik probeer het toch. Schot ging idd mis en na 4sec kreeg ik opeens een kill op een kv-1s die ik de fik had geschoten, maar hij was niet eens gespot en stond een stuk achter de IS3 :D

He was not amused maar ik wel :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
redwing schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:43:
[...]

Nee, dat noemen ze ouderwets opvoeden :+
Als je dan "ouderwets" wil opvoeden, doe het dan goed en ga dan voor een teamkill. 550 damage is dan ook weer zo slapjes.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ChojinZ schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:41:
[...]

Voor mij niet, jij mij opfokken dan kun je het terug verwachten. End of story. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Nemean schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:12:
[...]
Voor mij niet, jij mij opfokken dan kun je het terug verwachten. End of story. ;)
Exactly my thoughts, het is een spelletje en het moet wel leuk blijven. Is het dat niet meer doordat iemand mij zit te vervelen is dat zo opgelost 8) Hierbij moet ik wel opmerken dat ik pas 1 keer in mijn WoT carriere blauw ben geweest (omdat ik iemand in onze eigen cap neerschoot), waarna ik het potje gewoon heb uitgespeeld zonder zelf neergeschoten te worden.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
psychoclown schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:45:
[...]

Zie ook de rest van mijn post, ik had met 9 hits maar 2200 damage en daarmee dus meer geluk dat hij in zijn E50 waarmee hij in 17 hits 935 damage had. Spaced armor, tracks, modules die alles absorberen ook al aim je zorgvuldig. Ik heb niet voor niets zoveel Sniper medals omdat ik altijd zorgvuldig aim maar als je dan contant 0crits krijgt resulteert dat in een lage damage/hit.
Edit learn to read. Ik had gelezen dat hij bij 1 hit 55dmg had gedaan. Ik heb niet goed gelezen en dus gemist dat het gemiddeld 55dmg/hit was. |:(

[ Voor 24% gewijzigd door Gizzy op 05-11-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

[...]

Idd, ik laat ook mijn ongenoegen wel merken. De huftertjes moeten wel merken dat er een grens is hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[...]

redwing schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:36:
[...]

Exactly my thoughts, het is een spelletje en het moet wel leuk blijven. Is het dat niet meer doordat iemand mij zit te vervelen is dat zo opgelost 8) Hierbij moet ik wel opmerken dat ik pas 1 keer in mijn WoT carriere blauw ben geweest (omdat ik iemand in onze eigen cap neerschoot), waarna ik het potje gewoon heb uitgespeeld zonder zelf neergeschoten te worden.
Hoe jullie dat oplossen moeten jullie natuurlijk zelf weten. Maar tactisch & slim is het in iedergeval niet. Uiteindelijk lijd heel het team onder de door jullie gedane damage. Kan je wel iemand willen "straffen" voor zijn gedrag, uiteindelijk straf je ook 13 andere spelers die er niets mee te maken hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door ChojinZ op 05-11-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ChojinZ schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:45:
[...]
Hoe jullie dat oplossen moeten jullie natuurlijk zelf weten. Maar tactisch & slim is het in iedergeval niet. Uiteindelijk lijd heel het team onder de door jullie gedane damage.
De meeste noobs die zo'n actie uit halen zijn vaak tomaatje rood, mandarijntje oranje, als het mee valt citroen geel en meestal met PL/CZ/SVK achter hun naam. Die kan mijn team met gemak missen. En de hoeveelheid ik met platoon genoten een team carry zul je van die paar damage of teamkill weinig merken. En als het als egoïstisch beschouwen wordt, so be it. Elke match zit er wel weer een andere debiel in mijn team die het verkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Heeft WG iets veranderd aan de physics?
Ik rij langzaam een klein bultje af in Mijngebied, linksonder het eilandje, ga ik door de bosjes richting het grotere eiland. BOEM

Ok, ik had weinig HP, maar dat minst steile stuk is toch niet een reden om op te blazen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-06 17:58
Hmm. over badass.

Gisteren een arty die onze top heavy aan het teamkillen was. herhaaldelijk gewaarschuwd en 2 maal zijn tracks "verwijderd". Blijft onze tanks rammen en schieten, probeerde ons ook van de berg te rijden enzo.

Is door een hoop spelers gereport maar om het spel te redden heb ik uiteindelijk wel een -1 opgelopen :(
Zulke idioten moeten gewoon niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ChojinZ schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:45:
[...]
Hoe jullie dat oplossen moeten jullie natuurlijk zelf weten. Maar tactisch & slim is het in iedergeval niet. Uiteindelijk lijd heel het team onder de door jullie gedane damage. Kan je wel iemand willen "straffen" voor zijn gedrag, uiteindelijk straf je ook 13 andere spelers die er niets mee te maken hebben.
Nope, totaal niet mee eens. Als ik expres een teamkill maak is dat omdat dat op dat moment beter voor het team is. Iemand die nl. bewust aan het treiteren is zorgt er voor dat de rest van het team minder goed kan spelen. Als diegene dus weg is is het een win/win situatie voor het hele team.
Dweebus schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:50:
Heeft WG iets veranderd aan de physics?
Ik rij langzaam een klein bultje af in Mijngebied, linksonder het eilandje, ga ik door de bosjes richting het grotere eiland. BOEM

Ok, ik had weinig HP, maar dat minst steile stuk is toch niet een reden om op te blazen?!
Dat is altijd al geweest. Meestal komt de damage aardig overeen met de klap, maar soms verlies je niets terwijl je 50 meter naar beneden valt en soms krijg je dus heel wat schade voor een hobbel van 10 cm.

[ Voor 28% gewijzigd door redwing op 05-11-2013 13:00 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-06 21:05
wontcachme schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:50:
[...]

Nope. En ook geen Maus :P

Gisteren had ik dit: Ik deed een rijdend schot op 400m+ naar een IS3 die stond te campen bij de brug op die Asia map. 99 keer van de 100 zou die mislukken, maar ik probeer het toch. Schot ging idd mis en na 4sec kreeg ik opeens een kill op een kv-1s die ik de fik had geschoten, maar hij was niet eens gespot en stond een stuk achter de IS3 :D

He was not amused maar ik wel :+
Replay opsturen voor de volgende RNG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

redwing schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:58:
[...]

Nope, totaal niet mee eens. Als ik expres een teamkill maak is dat omdat dat op dat moment beter voor het team is. Iemand die nl. bewust aan het treiteren is zorgt er voor dat de rest van het team minder goed kan spelen. Als diegene dus weg is is het een win/win situatie voor het hele team.
quoted for truth. Een eikel die 1 gast treitert zal dat later dat potje nogmaals doen. Dus opruimen die hap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
redwing schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:58:
[...]

Als ik expres een teamkill maak is dat omdat dat op dat moment beter voor het team is.
Teamkillen omdat dat beter is voor het team. Hmm.... ik denk dat ik hier afhaak.... :X
dynosu schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:02:
[...]

quoted for truth. Een eikel die 1 gast treitert zal dat later dat potje nogmaals doen. Dus opruimen die hap
Assumption is the mother....

Maar duidelijk. Niet meer afsnijden dus. Zou ik weleens geteamkilled kunnen worden. Maarja, uiteindelijk is dat wel beter voor het team.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 22:02
Ik heb de laatste tijd te maken met vooral light tanks welke voor je gaan rijden, en dan expres ineens op de rem gaan staan. Daar zit je dan op de cruise control, en als je dan even niet op let, knal je er vol tegen aan. En het spel zegt dan leuk dat het mijn schuld is dat ik team damage doe, en een flinke experience en credits penalty krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ChojinZ schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:12:
[...]

Teamkillen omdat dat beter is voor het team. Hmm.... ik denk dat ik hier afhaak.... :X

[...]

Assumption is the mother....

Maar duidelijk. Niet meer afsnijden dus. Zou ik weleens geteamkilled kunnen worden. Maarja, uiteindelijk is dat wel beter voor het team.... :+
Assumption is the mother ja, want jij neemt aan dat het bij elke keer afsnijden gebeurt. Das neit zo. Ik heb het over de echte treiterkoppen, die blijven gaan.
Pagina: 1 ... 4 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)