[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 33 Laatste
Acties:
  • 75.809 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik zie hier mensen wel eens iets posten over het dragen van een 'team', voor zover je het een team kan noemen.
Hoe werkt dat? Hoe draag je een team?

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-04 13:40
atticus182 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:47:

het enige wat die fix doet is een deel van de XVM engine uitzetten, dus het is meer een workaround :)
overigens heb ik gelukkig geen last van CTD's
Ja whatever :D XVM werkt verder nog wel gewoon en ik heb geen CTD's meer, dus ik ben happy :+
Derby schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:50:
Ik zie hier mensen wel eens iets posten over het dragen van een 'team', voor zover je het een team kan noemen.
?? not sure if serious....

[ Voor 28% gewijzigd door Mr_Size op 02-11-2013 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-05 13:20
Mr_Size schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:50:
[...]

Ja whatever :D XVM werkt verder nog wel gewoon en ik heb geen CTD's meer, dus ik ben happy :+

[...]
Zat me al af te vragen waarom de chances en rates etc van het loading screen waren verdwenen. En waarom ik opeens het intro filmpje weer te zien kreeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-06 11:09
roflol, even de stress eruit gooien. Ook al heb ik verloren, viel van mijn stoel van het lachen 10 kills, top gun, sniper, cool-headed en meer dan 1000 xp op een tier 2

Die T7 combat car dingen zijn echt gemaakt van colablikjes lijkt wel.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2ylaih4.png

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Tja, vs een T18 kun je ook weinig beginnen in die T7's. Net na de update ook een paar potjes gespeeld erin. Kom je een T18 tegen, track je hem, ga je erachter staan, drum leegschieten op hem. Paar hp damage geloof ik, wachten tot drum weer gereload is (T18 intussen niet meer tracked), Zorgen dat T18 niet op me kan mikken door tegen hem aan te rijden, nogmaals drum legen, 0 damage. En ja, toen kwam de T18 los, en was ik dood. :P

T18 splers hebben de tijd van hun leven gehad meteen na de patch. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:28
Hebben jullie ook wel eens na de update van 8.9 nadat je gekilld bent, je game crasht? Of ligt het aan me laptop ( asus k72jk )

Ingame word me videokaart rond de 65 graden

[ Voor 15% gewijzigd door SurfBoy op 02-11-2013 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-04 20:19

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
@ Surfboy, heb je al een pagina of 2 teruggelezen of gelijk zonder te kijken je vraag gepost.
Lees eens een paar pages terug dan heb je vanzelf antwoord ook als je geen mods gebruikt.o
Derby schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:50:
Dat houdt in dat je als speler/platoon zoveel damage doet en kills haalt je de slechte resultaten van je team teniet doet en alsnog kans had of hebt om te winnen of daardoor gewoon wint.
Als je bijvoorbeeld als speler zoveel damage doet als de volgende 3 tot 4 samen uit je team dan ben je aardig aan het carry'en.

[ Voor 61% gewijzigd door ShockWave op 02-11-2013 17:47 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
ShockWave schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:43:
@ Surfboy, heb je al een pagina of 2 teruggelezen of gelijk zonder te kijken je vraag gepost.
Lees eens een paar pages terug dan heb je vanzelf antwoord ook als je geen mods
Komt dus door XVM? Ik gebruik xvm versie 5.0.1 test 2. Ik zie in load scherm dat er een update is, zou ik die moeten instaleren? Zou het dan voorbij zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
ShockWave schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:43:

Dat houdt in dat je als speler/platoon zoveel damage doet en kills haalt je de slechte resultaten van je team teniet doet en alsnog kans had of hebt om te winnen of daardoor gewoon wint.
Als je bijvoorbeeld als speler zoveel damage doet als de volgende 3 tot 4 samen uit je team dan ben je aardig aan het carry'en.
Bedankt voor het antwoord. Ik leefde in de veronderstelling dat het een specieke speelstijl vertegenwoordigde, maar dit is duidelijk.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Overwinning!
Gevecht: Mijngebied 2-11-2013 18:10:26
Voertuig: Pz.Kpfw. I Ausf. C
Ervaring ontvangen: 3.280 (x5 voor de eerste overwinning per dag)
Credits ontvangen: 8.291
Gevechtsprestaties: Top Gun, Scherpschutter

http://www.wotreplays.org...3420eaa0d4077e020000.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-03 01:14
SurfBoy schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 18:23:
Overwinning!

En het bijzondere daar van is...... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
majic schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 18:33:
[...]

En het bijzondere daar van is...... :?
vond het wel een goede score voor mijn doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-03 01:14
Dat komt omdat er 5x is vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Laat je niet gek maken, als jij het een goede score vindt omdat jij zoiets nog nooit heb bereikt is dat prima toch.
Sommige hier zijn vergeten dat ze ook ooit in lage tiers hebben gespeeld en van dat soort scores ook ooit eens van hun stoel vielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zo slecht als het de laatste dagen ging zo geweldig gaat het vandaag. Vandaag tevens Ace Tanker voor de WZ-131 (1e pot ooit), T26E4 en de Type 64 gehaald. Hoewel daar een E25 het spot werk deed en ik in de Type 64 het snipen deed :p

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:38

wontcachme

You catch me? No you wont

Vandaag redelijk gegaan. Afgesloten met 1880wn7. Speelde de hele dag rond de 2000, maar de laatste 2 games werd ik 2x geoneshot door arty dus een flinke drop :(

Maar nu kan ik niet meer gamen doordat de servers zo vol zijn. Nog even en wg moet een epilepsie waarschuwing bij de lag meter zetten :X

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
De Pz.Sfl. IVc blijft me verbazen, alleen nu in de positieve zin. Heb vandaag 13 potjes achter elkaar met deze tank gewonnen oO

Hoef nu nog maar 3k tot de Nashorn :)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:05
Ik heb op vrijwel al mijn tanks standaard in dezelfde volgorde small repair, small health, manual fire ext.
Opeens is dat op een van mijn stock ISU vanuit het niets veranderd in health, speed governor, manual fire ext.

Echt ik verander dat NOOIT , wtf... Sta ik daar te rammen op mijn repair kit, zonder resultaat.... |:(

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:59

CoronelHimself

Division Brabant

Hmm had net een battle waar iemand zat te ranten op de MM van WG. Tot zover niets bijzonders. ;)

Totdat ik zijn stats zag. Want deze houd duidelijk niet van low en medium tiers. Ik heb al heel wat stats gezien, maar nog nooit deze tier verdeling.

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:44
Serieus waarom nog manual fire ext., gewoon automatic nemen , verlaag je meteen ook de kans dat je uberhaupt fire krijgt. Heb er ooit bij de introductie van prem consumable voor credits 100 gekocht ofzo met discount, heb er nu nog 90. Dingen zijn hun crecits meer dan waard, bijna nooit meer fire gehad sinds ik die dingen gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Ik heb nog 150 van die manual liggen van 1-1,5 jaar geleden ofzo, ik heb zelden brand behalve in duitse tanks, in de meeste tanks is dat een kwestie van goed positioneren en ik ram snel genoeg op spatie dat ik te lui ben om voor die ene tick damage alles om te wisselen :).

De dag opgesomt: lag, verlies, bug, verlies, verlies, lag, ctd, bug, lag, verlies, verlies, bagger rng, verlies, verlies, lag, bug.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
SurfBoy schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 18:23:
Overwinning!

Leuk potje. Toch nog een keertje die tank proberen voor de fun. Op het einde van het potje vroeg een medespeler welke topgun je had behaald :P bedoelde zeker de gun.
Kojoottii schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:27:
Serieus waarom nog manual fire ext., gewoon automatic nemen , verlaag je meteen ook de kans dat je uberhaupt fire krijgt. Heb er ooit bij de introductie van prem consumable voor credits 100 gekocht ofzo met discount, heb er nu nog 90. Dingen zijn hun crecits meer dan waard, bijna nooit meer fire gehad sinds ik die dingen gebruik.
Inderdaad voor iedereen een aanrader!
wontcachme schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 19:53:
Vandaag redelijk gegaan. Afgesloten met 1880wn7. Speelde de hele dag rond de 2000, maar de laatste 2 games werd ik 2x geoneshot door arty dus een flinke drop :(

Maar nu kan ik niet meer gamen doordat de servers zo vol zijn. Nog even en wg moet een epilepsie waarschuwing bij de lag meter zetten :X
I feel your pain.

Was vandaag redelijk begonnen. Krijg ik daarna 3 potjes achter elkaar waar ik bijna niks heb gedaan :| Probeer echt mijn wn7 hoog te houden en als ik dan de resultaten van vandaag zie... auch.

Overigens ga ik binnenkort aan een nieuwe lijn beginnen. Zit nog te twijfelen tussen de russische td lijn richting de 263 of de richting de t57. Het valt me op dat weinig spelers de 263 spelen, maar vanuit de testserver kan ik superfijne td herinneren. Iemand die ervaringen kan delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Zie hem ook weinig. Maar dat komt gewoon omdat het geen Arty alpha heeft en alle idioten er dan niet mee spelen. Je zou eens minder hard raken en daadwerkelijk slim moeten spelen :+

Ik ben vandaag begonnen aan de T-43 (ruskie medium). Best een lekker tankje. Eerste potje bijna ace, tot ik in de derp van een kv-2 liep :+. 8.3k xp, sniper, sharpshooter, 1st class is niet gek voor een eerste potje in de tank.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
oosterhofjf schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:29:
[...]

I feel your pain.

Was vandaag redelijk begonnen. Krijg ik daarna 3 potjes achter elkaar waar ik bijna niks heb gedaan :| Probeer echt mijn wn7 hoog te houden en als ik dan de resultaten van vandaag zie... auch.
Zei je niet laatst dat je me even zou inhalen? :P

Haha, hoorde al van mensen dat vandaag erg was maar de teams zijn niet zozeer de belemmerende factor (slecht zijn ze toch altijd) maar onwijs gare RNG die ik krijg.. 3x Pennen op een E100 en vervolgens 3x op dezelfde spot volledig geaimed bouncen wanneer die oneshot is..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:54

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op zondag 03 november 2013 @ 00:10:
[...]

Haha, hoorde al van mensen dat vandaag erg was maar de teams zijn niet zozeer de belemmerende factor (slecht zijn ze toch altijd) maar onwijs gare RNG die ik krijg.. 3x Pennen op een E100 en vervolgens 3x op dezelfde spot volledig geaimed bouncen wanneer die oneshot is..
Had vandaag een match 34 schoten raak, 14 penetreerde.. 20 waren gebounced.. en waarom? No idea, allemaal op zijkanten en rears van enemies.. was echt een gare match..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Nu online
psychoclown schreef op zondag 03 november 2013 @ 00:10:
[...]

Geef me een jaartje :P

Slechte teams kunnen een zeer belangrijke factor zijn. Dat zijn van die potjes dat je als laagste tier de meeste schade doet van iedereen. 3 minute games 8)7 Probeer maar in 3 of 4 minuten je stempel te drukken. Als je team daarentegen 2 keer zo lang erover doet om te falen heb je een heerlijke pot.

Vandaag was ik gewoon onvoorzichtig en combineer dat met een beetje ongeluk. Daar gaat je mooie score. Vandaag kwam ik tegen delert te staan en ik had eigenlijk makkelijk kunnen winnen, maar 3 gold shells kwamen niet door de zijkant/voorkant van een kv1s op low health. Spotted: 2 shots dead. Stond niet in een bosje en dat was uiteindelijk mijn dood geworden. zuur zuur. Die kleine details kunnen het verschil maken en leer er nog elke dag van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-05 16:15
Sinds de laatste update heb ik er regelmatig last van dat mijn game vast loopt (complete freeze). Ik kan dan helemaal niets, zelfs geen crtl-alt-delete. Na ongeveer 2 minuten springt de game opeens weer 'los' en krijg ik de melding dat de connection to the server has been interrupted...

Meer mensen die hier last van hebben? Ik heb gecontroleerd of het toevallig aan de internet verbinding ligt, maar die blijft gewoon overeind...

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
[...]

Leuk potje. Toch nog een keertje die tank proberen voor de fun. Op het einde van het potje vroeg een medespeler welke topgun je had behaald :P bedoelde zeker de gun.
Ik denk het, maar het is echt een leuke tank om mee te spelen, 72 km/u met een gun die 200 nogwat kogels per minuut schiet, penetreert bijna elke tank, behalve de t18, maar die heeft gewoon te veel armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-05 06:35

databeestje

Von PrutsHausen

StefanvanGelder schreef op zondag 03 november 2013 @ 09:52:
Sinds de laatste update heb ik er regelmatig last van dat mijn game vast loopt (complete freeze). Ik kan dan helemaal niets, zelfs geen crtl-alt-delete. Na ongeveer 2 minuten springt de game opeens weer 'los' en krijg ik de melding dat de connection to the server has been interrupted...

Meer mensen die hier last van hebben? Ik heb gecontroleerd of het toevallig aan de internet verbinding ligt, maar die blijft gewoon overeind...
Je harde schijf is stuk aan het gaan. Asap een nieuwe regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:14
Crashen van WOT had ik ook constant sinds de nieuwe patch. Heb hiernaar gezegd en xvm forum kwam ik "oplossing".. Het is geen 100% garantie maar heeft bij mij en aantal teammaten geholpen

https://code.google.com/p...tail?id=551&sort=priority
Application.swf Definately causes the game to crash.

I renamed my application.swf to application_old.swf and the game stopped crashing

(C:\Games\World_of_Tanks\res_mods\0.8.9\gui\flash) location of the file.

Renaming application.swf stops crashing my game as well
Today (15 hours ago) #57 cep...@gmail.com
Renaming/removing application.swf from Test2 stopped crashes for me as well, no hangar issues for me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:50
zondagochtend vroeg op helpt wel, 9 potjes gedaan 18 kills, 41825 damage en een gemiddelde wn6 van 2165

(Dat is voor mij extreem goed :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08
Even een klein privé-feestje: net potje 1000 met mijn stug gespeeld, gelukkig gewonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Eens kijken of de games iets beter zijn dan gisteren, livestreamende voor de geïnteresseerden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Nu online
Gaat hier nog niet al te best. Zit ik in mijn td als enige in de game en natuurlijk zoek ik een mooi sniper plekje op. Komen er 6 heavies achter staan... Vraag ik: what are you doing here? IS: i are sniper... you suck. echt wtf?

Volgende pot wordt ik geblockt en natuurlijk kapot geschoten.

Daarna is ons platoon toptier zwartrood en gaat ze alle drie in een hoekje van de map staan. 0 damage achteraf...

Niet echt mijn dag vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:42

Whuzz

Dodgeball!

psychoclown schreef op zondag 03 november 2013 @ 10:52:
Eens kijken of de games iets beter zijn dan gisteren, livestreamende voor de geïnteresseerden :)
Is momenteel helaas meer een slideshow dan een stream :(

lol @ vast op die KV5, was gewoon pech.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
psychoclown schreef op zondag 03 november 2013 @ 10:52:
Waarom heb je de crew op de AMX AC mle. 48 niet retrained?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-05 23:23
Whuzz schreef op zondag 03 november 2013 @ 11:50:
[...]

Is momenteel helaas meer een slideshow dan een stream :(

lol @ vast op die KV5, was gewoon pech.
Gewoon blijven refreshen. Ligt aan de servers van twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:59
oehh net lekker potje gehad :D

Victory!
Westfield 3-11-2013 11:59:01
T110E5
Experience received: 9.945 ( x5) 75.633
Battle Achievements Top Gun, Steel Wall, Sniper, Radley-Walters's Medal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

Overigens ga ik binnenkort aan een nieuwe lijn beginnen. Zit nog te twijfelen tussen de russische td lijn richting de 263 of de richting de t57. Het valt me op dat weinig spelers de 263 spelen, maar vanuit de testserver kan ik superfijne td herinneren. Iemand die ervaringen kan delen?
Volgens mij zie je die 263 weinig omdat de grind er naar toe nogal tegen valt.... De lijn naar de T57 is gewoon veel fijner om te spelen met de T71, T69 etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Fest schreef op zondag 03 november 2013 @ 11:58:
[...]

Waarom heb je de crew op de AMX AC mle. 48 niet retrained?
Heb dan wel veel gold maar ik wacht met 6 crew retrainings en resets op discount.
Speel er nu meer voor de x5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Zo, de bonus is voor vandaag binnen. Ik ga voortaan maar in de ochtend spelen in het weekend want dat gaat echt een stuk beter. Nu gestopt op een wn7 van 2303, wn8 van 4188, winrate van 73%, avg dmg van 3100 en avg xp van 1095. Alle battles tier X op en 3 op tier 7 (die ik kansloos verloor). Not bad voor vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:26
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/7785425/shot_002.jpg

En ik stond net op het punt deze achteraan in de schuur te parkeren... :X .

( Heb dat alsnog gedaan, trouwens... De grote zus is ook leuk speelgoed.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:30
wontcachme schreef op zondag 03 november 2013 @ 12:55:
Zo, de bonus is voor vandaag binnen. Ik ga voortaan maar in de ochtend spelen in het weekend want dat gaat echt een stuk beter. Nu gestopt op een wn7 van 2303, wn8 van 4188, winrate van 73%, avg dmg van 3100 en avg xp van 1095. Alle battles tier X op en 3 op tier 7 (die ik kansloos verloor). Not bad voor vandaag :)
Momenteel 190.000 spelers online. Ongeveer 185.000 kakkerlakken dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Kaap schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:46:
[...]

Lage tiers zijn een hel. Hoge tiers iets beter, maar ook een ramp wanneer de idioten online komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nou wij kregen anders telkens de minst optimale MM, dacht eerst dat er te weinig spelers online waren maar dat viel dus heel erg mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
Eerste keer een gewilde teamkill gedaan: als ze hun hull achter mij willen hiden: OK. als ze mijn escape blocken: NOK.
Ik 400HP minder: jij ook. Heb je er maar 370? Pech gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 22:42

Whuzz

Dodgeball!

freelh schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:57:
Eerste keer een gewilde teamkill gedaan: als ze hun hull achter mij willen hiden: OK. als ze mijn escape blocken: NOK.
Nou, stoer man. :|

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Hahahaha. Zo lijkt het alsof Whuzz achter je stond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
freelh schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:57:
Afgezien van het feit of het correct is of niet, was het een light?
Vanochtend zoveel useless lights gezien die dan ook nog eens niet spotten maar in de weg rijden van de grotere tiers.. ga lekker iets bijdragen aan het team 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-05 06:35

databeestje

Von PrutsHausen

Ik had mijn best gedaan en 5 kills met de KV-1 maar met nog 5 tegenstanders over en 50 hp ging ik die kar niet trekken. Er was nog 1 andere die een kill had.

De rest van de potjes waren wel redelijk, nog geen moeite genomen om xvm of mods te installeren, ik red het wel even zonder. Een perk zoals sixth sense is veel krachtiger, en daar heb ik veel meer aan. Ik heb het alleen nog niet op alle tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:06

garathane

l'enfer, c'est les Autres

[...]

Ongeveer 185.000 kakkerlakken dus...
Nou nou nou,iets minder mag ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-05 10:31

TweakJerommeke

Stay a while and listen

[...]

Achja zonder die spelers kan je wel geen 10k+ xp battles krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-06 00:09
Ik heb net de driver en radio operator op 205% skills/perks. Wie kan mij adviseren welke skill/perk ik het best kan nemen?
BIA is zowieso nr1

Huidige setting voor beide is:
1: BIA
2: Repair

Zat zelf te denken aan:
Driver
2: Off Road
3: Repair(opnieuw)

Radio operator
2: Situational Awereness
3: Repair

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-06 00:09
garathane schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:51:
[...]

Nou nou nou,iets minder mag ook wel
Minder kakkerlakken? Oke ronden we af op 180k O-)

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TweakJerommeke schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:56:
[...]

Achja zonder die spelers kan je wel geen 10k+ xp battles krijgen. :)
Sowieso niet met de slechte RNG die ik heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Laatst online: 14-04 17:27
Is inderdaad erger dan ik ooit gezien heb. Net 15-0 eraf gegaan; ik was (uiteraard) #1 aan onze kant terwijl ik minder damage had gedaan dan hun #15. 350 XP tegen 150 voor onze #2.

Volgende potje was ook wel extreem: 13 tanks die geen damage deden, gelukkig wel aan beide kanten. XP verschil was nog extremer: ik 1100, #2 aan onze zijde 400.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Ik wil ..... een opt out of tier 10 optie, niks zo frustrerend als een t44 plus zaadteammaten in tier 10.

[ Voor 7% gewijzigd door MrOleo op 03-11-2013 15:56 ]

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34
Ik vroeg me af of er hier mensen ervaringen hebben met WOT en een sli configuratie. Crossfire gaat het voor mij niet worden, dus puur ervaringen met SLI ben ik naar op zoek. Ik heb wat gegoogled en de reacties zijn nou niet bepaald positief. Voor patch 8.4 was er geen sli support en daarna schijnt het te zijn toegevoegd, maar de resultaten vallen tegen of het lijkt nog niet te werken? Hoe is de ervaringen van sli gebruikers hier?

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Wat een bizarre dag vandaag zeg. Echt bijna al mijn potjes gewonnen (21 van de 24, alles in platoon), maar daar zaten echt een paar ruk potjes tussen. Heb volgens mij wel 3 potjes 0 dmg gehaald en ben weer eens ge-one-shot door een arty in mijn T30, terwijl ik aan het rijden was richting cover :( Ook een hoop potjes gespeeld waar gewoon niet zoveel te doen was, aangezien we de enemy aan het steamrollen waren.

Heb dan ook maar een avg dmg van 1400, terwijl ik eigenlijk steevast wel tussen de 1800-2000 zit. Toch nog een WN7 van 1662 weten te halen, waardoor ik nu nog 3.4 punten verwijderd ben van de 1600 overall *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 20:08

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Nooz, is er nog een keer een x5 weekend. Zit ik op lowband... Spelen is gewoon niet meer mogelijk nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

pfff. Hoe moet je de t-43 spelen? Ik zit nu op 36% winrate na 9 battles en een gemiddelde dmg van 1000. Ik heb ook amper kansen om te flanken op de meeste maps. Tier 8 kan ik al niks tegen doen, laat staan tier 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
psychoclown schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:37:
[...]

Afgezien van het feit of het correct is of niet, was het een light?
Vanochtend zoveel useless lights gezien die dan ook nog eens niet spotten maar in de weg rijden van de grotere tiers.. ga lekker iets bijdragen aan het team 8)7
Of het correct is, ben ik ook niet uit. Wel: dankzij hem heb ikzelf geen bijdrage kunnen leveren (getracked & geen spots). Wel vollop moeten incasseren en uit, tjah, frustratie, wraak genomen.
Ben ik er trots op? Zeker niet. (Het was een TD, diep in het rood.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Laatst online: 24-05 20:04

Mickroz

Mickroz#2491

zo was weer een lekker avondje, afgesloten met een 16% winst :D

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-05 17:34
Gizzy schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:23:
Ik vroeg me af of er hier mensen ervaringen hebben met WOT en een sli configuratie. Crossfire gaat het voor mij niet worden, dus puur ervaringen met SLI ben ik naar op zoek. Ik heb wat gegoogled en de reacties zijn nou niet bepaald positief. Voor patch 8.4 was er geen sli support en daarna schijnt het te zijn toegevoegd, maar de resultaten vallen tegen of het lijkt nog niet te werken? Hoe is de ervaringen van sli gebruikers hier?
Ik heb geen SLI, maar volgens mij ga je het verschil sowieso niet hard merken, WOT is voornamelijk CPU intensief... minder GPU. Ik kan het mis hebben, maar men zal mij dan wel verbeteren.

if it is not broken, don't fix it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
[...]

En dus 5.000 35-jarige werklozen die nog bij hun moeder wonen en de sociale vaardigheden van een pinda hebben? :F
[...]
Ik sprak laatst iemand die zowel de 263 als de 268 heeft en hij gaf de voorkeur aan de 263.
Granted, hij is een volwaardige Siema.. maar toch. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
rgras schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:03:
[...]

En dus 5.000 35-jarige werklozen die nog bij hun moeder wonen en de sociale vaardigheden van een pinda hebben? :F
Geen idee, die punten hebben geen impact op wot, zolang ze maar goed spelen. Al zijn ze 45 en wonen ze bij hun oma for all I care :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
rgras schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:03:

Ik sprak laatst iemand die zowel de 263 als de 268 heeft en hij gaf de voorkeur aan de 263.
Granted, hij is een volwaardige Siema.. maar toch. :+
De 268 wordt wel binnen CW gebruikt en de 263 vrijwel niet. De 263 is zeker een goeie tank. Helemaal als je de onderplaat kunt verbergen. In randoms misschien wel de betere van de 2. Wat verder een goeie verklaring kan geven waarom de 268 veel meer in de game aanwezig is: de grind.
De SU152 (7) heeft een derp met een alpha van 750
De ISU (8) heeft een alpha van 750
De 704 (9) heeft een alpha van 750
De 268 (10) heeft een alpha van 850

Terwijl de andere TD (de 263) lijn veel minder makkelijk is om te grinden. Die heeft volgens mij een hogere instapdrempel. Daar gaan factoren als mobiliteit, camo system en dpm een veel grotere factor spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Vandaag begon als drama maar uiteindelijk wel weer een leuke dag gehad. Ik begin ook steeds meer lol te hebben met de Type 64, je kan er redelijk passief mee scouten maar de rotzooi opruimen gaat ook goed :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=XkVmNMCgsHc]

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Laatst online: 03-06 11:09
Zie een noob in zijn natuurlijke omgeving. ik vraag me dan serieus af wat zon speler denkt :F

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
World of TRACKPADs - QuickyBaby + Jingles

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Appie Heijn schreef op zondag 03 november 2013 @ 15:03:
Ik heb net de driver en radio operator op 205% skills/perks. Wie kan mij adviseren welke skill/perk ik het best kan nemen?
BIA is zowieso nr1

Huidige setting voor beide is:
2: Repair

Zat zelf te denken aan:
Driver
2: Off Road
3: Repair(opnieuw) Clutchbraking

Radio operator
2: Situational Awereness
3: Repair
toon volledige bericht
Skills zijn ook tankafhankelijk dus waar zit je radiooperator in?
Driver had ik al veranderd voor je, zou gaan voor clutchbraking, repair is imo niet noodzakelijk.
Repairkit voor je tracks is voldoende en wordt je 2x getracked..jammer joh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Benieuwd wanneer EU3 er komt. Op EU1 is elke dag wel max met 103k spelers en op EU2 waren er vanavond 127k op een moment.En dan de lags wanneer de server vol is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Nu online
Skybullet schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:49:
Zie een noob in zijn natuurlijke omgeving. ik vraag me dan serieus af wat zon speler denkt :F

[video]
Whahahahaha ik ga stuk hier. Geweldig commentaar ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:51
onder het mom "Die zag ik niet aankomen"
resultaten van gisteren.
47 battles.
59,57%
2316 WN7
2998 WN8

terwijl ik over gisteren een bagger gevoel had. Wel laat op de avond een paar leuke battles gespeeld.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
wontcachme schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:48:
Benieuwd wanneer EU3 er komt. Op EU1 is elke dag wel max met 103k spelers en op EU2 waren er vanavond 127k op een moment.En dan de lags wanneer de server vol is :X
Yep, en dan morgen zou de campaign moeten starten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 550886

Wat een weekend weer, echt de meest gekke potten meegemaakt, sowieso was 95% pure tomatensoep, en de teamkills- uit positie drukken etc etc waren weer volop aan de orde.

Helaas ook veel dikke nederlagen, en dikke wins, wat ook niet helemaal super is, omdat je dan alsnog niet aan je damage en kills komt xD

Als absolute dieptepunt een pot op Tier X met de FV , 8 kills, en 8864dmg, en nog verliezen , bleef alleen over tegen 3 enemies, en had te weinig hp over om het uit te kunnen spelen.

Uiteindelijk wel positief geeindigd verrassend genoeg, 55% win over het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 10:12
Ik had gisteren (en eergisteren ook trouwens) best bijzondere resultaten. Bij mij is het altijd een keuze tussen winrate en damage/wn7 om de een of andere reden.
Zaterdag 10 potjes waarvan 9 gewonnen en gisteren 74,36% winrate in 39 potjes. WN7 heeft er net niet onder geleden, maar dat scheelt heel weinig. Average damage onder de 2k.

Slechts 1 pot die er echt bovenuit stak: BatChat op Steppes Encounter. Meteen al de pot verprutst doordat niemand meeging richting de cap en ik nog voor ik mijn 2e schot had gelost al een ammorack kwijt was.
Pot uiteindelijk wel gewonnen, grotendeels doordat mijn platoonmaat in arty de cap kon resetten van 98% naar 90% en ik vlak daarop aankwam en in 2 schoten 100 defense points op mijn naam kon zetten. Uiteindelijk heeft een T32 met 660 efficiency eigenhandig de pot gewonnen door als laatste overlevende een ST-1 en tier 9 BatChat arty af te maken.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06 13:35
Eindelijk een weekend volledig niets te doen gehad, waardoor ik meer dan genoeg tijd had voor WoT :7
Als eerst had ik de 1 dag premium + 250k credits behaald op zaterdag. Ik speel nu iets van 2 jaar zonder premium en ben dat zo gewend, maar wat een wereld van verschil! Battles met 2k xp zijn geen uitzondering meer :9

Zodoende de T25 vrijgespeeld, en dankzij mijn andere TD's had ik gelijk de topgun en engine beschikbaar. Mijn crew overgezet van de Jackson en ik kon losgaan. Ik ben erg tevreden over de tank. camo waardes zijn degelijk/goed, dmg is redelijk, mobility is zeer goed en shell velocity is extreem.

Beste battle was met 7 kills en 4k dmg. Dit is een tank welke ik voorlopig nog wel bij mij hou 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-03 02:21

solique

Fire is all I need

Gisteren was soms echt niet leuk meer.
Zelfs 1x een 0-15 gehad waar ik meer damage nog had gedaan als meesten van de tegenstanders.
Er was in sommige potten ook niets meer te doen dan damage dealen en kills pakken dan de pot proberen te winnen.

x5 in sommige tanks viel enorm tegen, terwijl je in de volgende pot goed bezig was maar het uitdraaide op een loss. Maar het helpt in het grinden die extra exp.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Skybullet schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:49:

[video]
Geniaal filmpje weer :D Moest echt hard lachen om dat droge commentaar ook van die gast. Is toch wel het beste middel denk ik tegen n00bs: gewoon er een twist aangeven waardoor je toch nog lol hebt, ipv alleen maar |:( te doen.

Maar soms zou je wel eens willen dat je de controls van zo'n speler kan overnemen, wat een pannenkoek was dit zeg. Wat ik altijd zo mooi vind aan dat soort figuren is dat ze hun tank altijd stil laten staan, zelfs als ze in de zijkant worden aangevallen. Tank draaien zodat alleen de voorkant gehit kan worden? Wasda? Hoe? Wrom? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Mr_Size schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:24:
[...]

Geniaal filmpje weer :D Moest echt hard lachen om dat droge commentaar ook van die gast. Is toch wel het beste middel denk ik tegen n00bs: gewoon er een twist aangeven waardoor je toch nog lol hebt, ipv alleen maar |:( te doen.

Maar soms zou je wel eens willen dat je de controls van zo'n speler kan overnemen, wat een pannenkoek was dit zeg. Wat ik altijd zo mooi vind aan dat soort figuren is dat ze hun tank altijd stil laten staan, zelfs als ze in de zijkant worden aangevallen. Tank draaien zodat alleen de voorkant gehit kan worden? Wasda? Hoe? Wrom? 8)7
Denk dat we allemaal wel in het begin van onze WOT carrière Noobs zijn geweest.
En sommige mensen vinden het gewoon fijn om het spelletje zo te spelen en zijn blij als ze 1 shell damage hebben kunnen doen.

Ik ben wel blij met ze, als ze in je eigen team zitten dan stelen ze geen kills of damage en in het andere team zijn ze damage en kills voor je................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06 13:35
Ergste wat ik meegemaakt heb was gisteren. Een IS3 vond het nodig om 2 teammates af te maken. De reden? niet bekent. hij begon in het duits te brabbelen en duits is niet mijn sterkste taal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
MrOizo2005 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 23:07:

Oizopower's Mod Pack 0.7.2

Ik heb een tijdelijke fix gevonden voor het "Crash to Desktop" probleem.

Mensen die mijn mod pack niet gebruiken maar een andere zie:
http://mods.legendary-titans.eu/xvm-crash-desktop-temp-fix/
Nou, schrijf die fix maar af... Heb die workaround uitgevoerd en al meerdere crashes gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Dweebus schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:35:
Nou, schrijf die fix maar af... Heb die workaround uitgevoerd en al meerdere crashes gehad.
Voor mij heeft het anders wel geholpen, sinds ik dat bestandje heb renamed heb ik 0 crashes gehad. Heb zowel zaterdag als zondag zonder onderbrekingen kunnen spelen.
defiler1974 schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:29:
En sommige mensen vinden het gewoon fijn om het spelletje zo te spelen en zijn blij als ze 1 shell damage hebben kunnen doen.

Ik ben wel blij met ze, als ze in je eigen team zitten dan stelen ze geen kills of damage en in het andere team zijn ze damage en kills voor je................
Uiteraard begint iedereen op nul. Maar de basic dingen begrijpen zoals nooit de zijkant van je tank laten zien als het niet nodig is daar heb je toch geen 1K battles voor nodig om dat te begrijpen? Dat heb je toch na 10 keer al door?
Deze gast heeft het na 6,5K nog steeds niet door en dat is wel treurig natuurlijk :)

Ben het verder deels met je eens: Ik ben alleen blij met ze als ik nog leef (= idd makkelijker dmg doen), zodra je dood bent ben je overgeleverd aan de grillen van zo'n (mede)speler en zou je echt af en toe een interventie willen doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
defiler1974 schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:29:
[...]

Ik ben niet blij met ze...

Met mijn geluk voelt het vaak alsof het 1 tegen 15 is.

Geef mij het oude internet maar terug, van een jaar of 15-20 geleden. Veel minder dom volk dat je toen tegen kwam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
World of Tanks - T-54 - Patrol Duty, Confederate, Sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 01:14
[...]

Tot nu toe hoor ik van iedereen ingame en in dit topic dat de workaround gewoon werkt.
Weet je zeker dat je wel de res_mods van te voren hebt verwijderd/hernoemd? staat duidelijk in de instructies.

[ Voor 3% gewijzigd door MrOizo2005 op 04-11-2013 09:51 ]

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Dit weekend de Nashorn gekocht, mooi appraat is het. Reload van 5.3 seconde. Had ook ace tanker al te pakken met het ding

Afbeeldingslocatie: http://www.vbaddict.net/battleimage/dynosu/swamp-germany-nashorn-1374167579901307.png

Ook soms shitpotjes erbij, maar dat hoort er helaas bij met een paper td :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
pkregting schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:44:
[...]

De 268 wordt wel binnen CW gebruikt en de 263 vrijwel niet. De 263 is zeker een goeie tank. Helemaal als je de onderplaat kunt verbergen. In randoms misschien wel de betere van de 2. Wat verder een goeie verklaring kan geven waarom de 268 veel meer in de game aanwezig is: de grind.
De SU152 (7) heeft een derp met een alpha van 750
De ISU (8) heeft een alpha van 750
De 704 (9) heeft een alpha van 750
De 268 (10) heeft een alpha van 850

Terwijl de andere TD (de 263) lijn veel minder makkelijk is om te grinden. Die heeft volgens mij een hogere instapdrempel. Daar gaan factoren als mobiliteit, camo system en dpm een veel grotere factor spelen.
De 268 lijn is natuurlijk ook veel ouder, dus hebben ook meer spelers die lijn gedaan. Zelf ben ik voorlopig gestopt bij de ISU-152, was niet mijn ding. Speel nu de SU-100M1 (tier 7) een beetje en dat bevalt wel goed.
[...]

Heb dit pack ook meer eens geinstaleerd en het werk prima bij mij. Wel de stats, enemy gun direction and zoom out mod uitgezet :)
dynosu schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:57:
Dit weekend de Nashorn gekocht, mooi appraat is het. Reload van 5.3 seconde. Had ook ace tanker al te pakken met het ding

[afbeelding]

De Nashorn heb ik ook sinds gisteren, speelt best leuk. Echt een lange afstands sniper. Ik had mijn Ace trouwens met iets van 1700 xp.

[ Voor 17% gewijzigd door Knowuse op 04-11-2013 10:07 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 20:57
dynosu schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:57:

[afbeelding]

Wacht maar tot je de Sturer Emil hebt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Dat zou woensdag wel moeten lukken user :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:50
Ik heb gisteren eindelijk mijn winrate boven de 51% gekregen en mijn efficiency (WN6) boven de 1100. Het ging ook erg lekker met een 77% winrate en een ace (+ fadin's+topgun) op mijn ISU152 :)

Victory!
Live Oaks 3-11-2013 15:13:18
ISU-152
Experience received: 9.375 ( x5) 55.026
Battle Achievements Top Gun, Reaper, Fadin's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"

We begonnen in startpunt I waarna ik op die heuvel in het westen ben begonnen met campen. Eerst wat damage in het stadje kunnen doen (paar lui die op de verkeerde punten stopten om een schot te maken). Daarna viel het zuiden en bleef er daar nog een van ons over tegen 4 van de tegenstander. Die ene van ons kon mooi spotten waarna ik ze alle 4 neer kon schieten. Daarna naar hun base gereden om het af te maken waarbij een teamgenootje zo vriendelijk was de arty voor mij over te houden waardoor ik topgun + fadin's kon halen (wel 1 dummyschot voor moeten lossen ;) )

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
dynosu schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:09:
Dat zou woensdag wel moeten lukken user :)
De gun depression is gewoon smerig. Je kan echt op de meest onmogelijke plekken je kanon over een heuvel steken. >:)

Kiekeboe! Hier, 500 damage in je gezicht! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

User schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:15:
[...]
De gun depression is gewoon smerig. Je kan echt op de meest onmogelijke plekken je kanon over een heuvel steken. >:)

Kiekeboe! Hier, 500 damage in je gezicht! >:)
Ik ga ook maar eens die kant op.

Welke vind jij leuker user, (qua gun depression) de Sturer Emil of de Nashorn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
crizyz schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:22:
[...]

Ik ga ook maar eens die kant op.

Welke vind jij leuker user, (qua gun depression) de Sturer Emil of de Nashorn?
Nashorn heb ik geskipped. Ik ben direct bij de Sturer Emil begonnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ik vind de nashorn heerlijk om te spelen. Zonde om die te skippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
dynosu schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:26:
ik vind de nashorn heerlijk om te spelen. Zonde om die te skippen
Ik vind um lelijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
User schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:24:
[...]
Nashorn heb ik geskipped. Ik ben direct bij de Sturer Emil begonnen. :P
Heb je bij Sturer Emil geen last van de lage ammo count?\
white modder schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:02:
[...]

Ik heb geen SLI, maar volgens mij ga je het verschil sowieso niet hard merken, WOT is voornamelijk CPU intensief... minder GPU. Ik kan het mis hebben, maar men zal mij dan wel verbeteren.
Bedankt voor je reply. Heb echter in het verleden wel eens geswitched van een 660ti naar een 670ftw en met dezelfde cpu merkte ik toch een zeker prestatie winst.

[ Voor 49% gewijzigd door Gizzy op 04-11-2013 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
sorry voor de dp

[ Voor 94% gewijzigd door Gizzy op 04-11-2013 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Gizzy schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:30:
[...]

Heb je bij Sturer Emil geen last van de lage ammo count?
Nog geen last van gehad. Vergeet niet dat elk schot gemiddeld 490 damage doet (op tier 7!), je kan met die 15 shell een enorme bak damage doen. Je hebt dik 200mm penetration, bouncen doe je bijna niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Is stock gun op dat ding nog beetje speelbaar? Want ik heb niet even 60k free xp staan ervoor :P
Pagina: 1 ... 3 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)