[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 33 Laatste
Acties:
  • 75.813 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
wie heeft er een WZ 120? en wordt je ook zo vaak ammoracked? dit ding heeft echt een ammorack zo groot als een huis, want ik ben de laatste paar dagen 4x ge-ammoracked.. ik had een super potje met nog full HP en je team wint makkelijk, dus dan denk je ach ik kan wel een hit vangen om een vijandelijke tank te killen.. BOOM ammorack.. en dat iedere dag..

misschien toch maar een wet ammorack op dit ding plaatsen }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-05 18:17

mcB

dynosu schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:52:
gisteren trouwens die Pz.Sfl. IVc gehaalt, grappig ding is het. Fucking huge, maar wel geinig om te spelen :)
Ik heb 'm gisteren ook gekocht. Het kan toeval zijn maar de MM lijkt veel beter dan met de Marder 38T en zelfs met de stock gun ging het best wel aardig. Op naar de Nashorn :P

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 11:27
Quantor schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:33:
Ey Wontcachme, was leuk je in het spel weer eens tegen te komen! Gelukkig dit keer in het voordeel van mijn platoon :)

Gisteren zag Bonsie dat de tweede wereldmap online was, dus even voor een paar (8?) landingstoernooien ingeschreven voor de fun en een leuke en hectieke avond later toch maar 2 landjes gewonnen (op de zeer tijdelijke kaart). 13 tier 10 mediums op Sand River ftw :)
Ook Hebben we tijdens deze puinhoop ( 3 gevechten binnen 18 min) het voor elkaar gekregen om te winnen van de 3 kanonniers.
Volgende keer moet er wel beter gelet worden op de tijd. 8 minuten is 8 minuten, als dit beter was gegaan hadden we drie landjes gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-04 20:19

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Als we nou ook eens voorbij dit scherm zouden komen.... |:(
Game crashed met laden en je kwam er echt niet meer in, nu maar wachten totdat je van de server wordt gekicked door uitgelogd te bijven je komt ook niet meer in de garage namelijk.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/He%20dat%20is%20vaag.jpg

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-06 10:03
ShockWave schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:41:
Als we nou ook eens voorbij dit scherm zouden komen.... |:(
Game crashed met laden en je kwam er echt niet meer in, nu maar wachten totdat je van de server wordt gekicked door uitgelogd te bijven je komt ook niet meer in de garage namelijk.

[afbeelding]
Dat scherm heb ik ook gehad. Mijn oplossing; proces beëindigen, XVM map uit de Resmods map verplaatsen of verwijderen. WoT opnieuw opstarten.

Werkte bij mij prima en ik kwam weer in de battle terecht.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

Quantor schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:33:
Ey Wontcachme, was leuk je in het spel weer eens tegen te komen! Gelukkig dit keer in het voordeel van mijn platoon :)
Mazzelaar :P. Ik had nog geen schrammetje opgelopen en je T30 die aan het basecampen was ammorackt mij in de eerste schot op 200m+ terwijl hij zijn turret draaide......
Jip99 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:21:
wie heeft er een WZ 120? en wordt je ook zo vaak ammoracked? dit ding heeft echt een ammorack zo groot als een huis, want ik ben de laatste paar dagen 4x ge-ammoracked.. ik had een super potje met nog full HP en je team wint makkelijk, dus dan denk je ach ik kan wel een hit vangen om een vijandelijke tank te killen.. BOOM ammorack.. en dat iedere dag..

Gehad, maar niet vaak geammoracked. Vloog vaker in de fik :+. Beschadigde ammorack kwam overigens wel wat vaker voor.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
mhindrik schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:43:
[...]

Dat scherm heb ik ook gehad. Mijn oplossing; proces beëindigen, XVM map uit de Resmods map verplaatsen of verwijderen. WoT opnieuw opstarten.

Werkte bij mij prima en ik kwam weer in de battle terecht.
Werkte hier niet hebben we beide geprobeerd namelijk..

screenshot na de match.. 8)7
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/na%20de%20match.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
wontcachme schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:47:

Gehad, maar niet vaak geammoracked. Vloog vaker in de fik :+. Beschadigde ammorack kwam overigens wel wat vaker voor.
hmm.. wat ik ook merk is dat de front armor echt super zwak is, bij de t54 kan je nog tier 8 mediums trollen.. maar met de WZ werd ik zelfs continu gepenned door een comet :/

ik denk dat als je 160+ pen hebt je zeer makkelijk door de lfp en ufp komt..

en bij de t54 is dat toch wel 190+ ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-03 02:21

solique

Fire is all I need

Vorst8 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:39:
[...]

Ook Hebben we tijdens deze puinhoop ( 3 gevechten binnen 18 min) het voor elkaar gekregen om te winnen van de 3 kanonniers.
Volgende keer moet er wel beter gelet worden op de tijd. 8 minuten is 8 minuten, als dit beter was gegaan hadden we drie landjes gehad.
Jullie hadden echt een berg gespeeld.
Was even koffiepauze aan het houden, kwam terug en een berg victory meldingen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
ShockWave schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:50:
[...]

Werkte hier niet hebben we beide geprobeerd namelijk..

screenshot na de match.. 8)7
[afbeelding]
Hardnekkig rot bugje, heb je meer mods lopen? Hoorde gisteren in de chat dat JIMBO's mod nog wel eens wat problemen geeft.

Mooie screenshot BTW, de top damage dealer zou ook denken: Stelletje SIEMA noobs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

Jip99 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:51:
[...]

hmm.. wat ik ook merk is dat de front armor echt super zwak is, bij de t54 kan je nog tier 8 mediums trollen.. maar met de WZ werd is zelfs continu gepenned door een comet :/

ik denk dat als je 170+ pen hebt je zeer makkelijk door de lfp en ufp komt..

en bij de t54 is dat toch wel 190+ ofzo..
Armor kan je vergeten idd. Turret armor is er wel een beetje, maar je kan toch niet hull down spelen want dan schiet je ongeveer in arty stand :+. Een beetje schuin staan kan je armor nog wel helpen, maar niet super veel. Ik speelde hem als een 1.5de rang sniper. Je kan brawlen, maar dat kost je veel health en 2e rangs sniper kan, maar je moet geluk hebben qua precisie. Dus meestal zat ik er tussenin en schoot pas als er op iemand anders werd gefocussed.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
wontcachme schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:57:
[...]

Armor kan je vergeten idd. Turret armor is er wel een beetje, maar je kan toch niet hull down spelen want dan schiet je ongeveer in arty stand :+. Een beetje schuin staan kan je armor nog wel helpen, maar niet super veel. Ik speelde hem als een 1.5de rang sniper. Je kan brawlen, maar dat kost je veel health en 2e rangs sniper kan, maar je moet geluk hebben qua precisie. Dus meestal zat ik er tussenin en schoot pas als er op iemand anders werd gefocussed.
ja ik speel ook heel bedachtzaam met de wz, en ik zoek altijd de vlakke grond op van de map.. en ja soms kan je wel hulldown als iets op de straat ligt.. zolang jij maar vlak blijft :D

maar ja ik dacht echt ik ga die tier 7 comet lekker trollen, die kan mij toch nooit pennen met 143 pen.. maar het lukt hem toch echt :S.. dan zal die wel premium geschoten hebben want ZO zwak is het front toch ook weer niet.. 100mm en dan flink schuin..

ik moet maar even die dmg announcer installeren zodat ik kan zien wat mensen op mij afvuren. (ap/apcr/heat/he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
Geweldig niveau weer van mijn medespelers.
Op tier 9 en 10 falen ze allemaal hard, maar lager falen ze ook even hard. Potje in mijn Hellcat bijv. had ik 2500+ damage done... en de rest van het team allemaal onder de 700.

Daarnet een potje met mijn Type 59... Had dit sowieso niet kunnen winnen, ST-i was full-health, jagdpanther was full-health, IS had 600hp, Tiger 2 had ook iets van nog 1000 hp over en ik had nog maar 8 shells....
Schijt faal team. Normaal spelen is best lastig voor de meeste mensen blijkt maar weer.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iSW6Cgy.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yIi3ZnO.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door wsLy op 01-11-2013 11:10 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-03 02:21

solique

Fire is all I need

wsLy schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:09:
Op tier 9 en 10 falen ze allemaal hard, maar lager falen ze ook even hard. Potje in mijn Hellcat bijv. had ik 2500+ damage done... en de rest van het team allemaal onder de 700.

Daarnet een potje met mijn Type 59... Had dit sowieso niet kunnen winnen, ST-i was full-health, jagdpanther was full-health, IS had 600hp, Tiger 2 had ook iets van nog 1000 hp over en ik had nog maar 8 shells....
Schijt faal team. Normaal spelen is best lastig voor de meeste mensen blijkt maar weer.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is wel de tendens van de laatste dagen.
Gisteren ook geregeld potten waar ik bovenaan stond qua damage terwijl ik laagste tier in pot was.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

+400 battles in de WZ 120 hier. Sporadisch komt het voor dat ik een schot in het ammorack krijg. Ik sta de laatste tijd alleen maar in de brand met die tank, dat begint vervelend te worden. Gister in de brand geschoten door een KV1S, geblust, volgend schot van een Lowe, jawel, brand.

Los daarvan, ik heb gister de E-25 aangeschaft. Wat een geweldig tankje is dat! De funfactor is erg groot. Helaas kan ik nietop de meeste plaatsen staan waar ik normaal gesproken staat te snipen omdat hij zo laag is. Maar goed, met 70 een map doorcrossen blijft leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heb ook de WZ-120, nog niet de tier 10 gun, maar een T-54 is leuker om te spelen. Je kunt inderdaad minder hebben, maar met m'n type 59 crew (4e skill op 98 procent) erin heb ik niet zoveel last van ammoracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Quantor schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:25:
Heb ook de WZ-120, nog niet de tier 10 gun, maar een T-54 is leuker om te spelen. Je kunt inderdaad minder hebben, maar met m'n type 59 crew (4e skill op 98 procent) erin heb ik niet zoveel last van ammoracks.
de WZ-120 komt pas tot leven met de 122mm.. daarvoor is het gewoon een zwakke T54, met de 122 moet je echt heel erg bewust zijn van de grond.. omdat je bijna geen gun depression hebt..

wat wontcatchme al zei, je bent een sniper/lurker net achter de front linie.. en als je team wint en er vallen gaten in de defensie van de vijand kan je op jacht en om een hoekje BOO! zeggen en er 440+ dmg vanaf knallen. en weer weg duiken.. want brawlen kan dit ding echt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Missies voor November:

Tanking 24/7
Goal:
Step 1: Destroy 24 vehicles.
Step2: Survive 7 battles.
Step3: Play a random battle.

The steps must be achieved in order. Achieving step 1 will unluck step 2, etc.
These goals can be completed using different vehicles and through multiple battles.

Reward: 250,000 credits

Conditions
Random Battles only.
One reward per day.

Earning Your Stripes
Goal: Earn 50,000 XP.

Reward: 1 day of premium account

Conditions:
Random Battles only.
One reward per day.

Learning by Doing
Goal
Be in the top three XP earners from a battle.
You can lose or win the battle as long as you are one of the 3 best XP earners.

Reward: 20% crew-experience bonus.

Conditions:
Random Battles only.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-06 18:45

p0st

Dutch Reefer

Frentik schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:15:
Missies voor November:

Tanking 24/7
Goal:
Step 1: Destroy 24 vehicles.
Step2: Survive 7 battles.
Step3: Play a random battle.

The steps must be achieved in order. Achieving step 1 will unluck step 2, etc.
These goals can be completed using different vehicles and through multiple battles.

Reward: 250,000 credits
Jeetje, wat een bevalling.
Dat is dus eerst TD of low tiers spelen voor de kills, dan Heavy voor de 7 survives :)

Hoezo sealclubbing aanmoedigen :P

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:49
atticus182 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:19:
[...]

Jeetje, wat een bevalling.
Dat is dus eerst TD of low tiers spelen voor de kills, dan Heavy voor de 7 survives :)

Hoezo sealclubbing aanmoedigen :P
Het is denk ik niet helemaal correct zoals het er staat, ik heb ondertussen 7 kills staan, en ook al 3 survives. Dus de eerste twee stappen kunnen tegelijk gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-06 10:21
elsandor schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:21:
[...]

Het is denk ik niet helemaal correct zoals het er staat, ik heb ondertussen 7 kills staan, en ook al 3 survives. Dus de eerste twee stappen kunnen tegelijk gedaan worden.
Affirmative!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:42
Even in het depot wild lopen verkopen van alle modules van tanks die ik niet meer ga gebruiken of gebruik en ook niet bruikbaar zijn op volgende tanks. Daarnaast ook de chocolade van gister verkocht.

Even bijna 1 miljoen kunnen bijschrijven, gelijk gebruikt om mijn eerste tier VI, de KV-1S te kopen :)

Weet nu alleen niet of ik de KV-1 moet behouden of ook doorverkopen

[ Voor 10% gewijzigd door Skybullet op 01-11-2013 12:29 ]

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

elsandor schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:21:
[...]

Oh dan is het een briljante special voor november :) want dat moet prima lukken op een gemiddelde dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
atticus182 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:32:
[...]

Oh dan is het een briljante special voor november :) want dat moet prima lukken op een gemiddelde dag!
Precies! En vooral voor mensen met nog geen tier IX of X in de garage is deze toch goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
lol allereerste potje ooit in KV-1S, nog compleet stock, geen crewskills, geen equipment

mastery 1 st class, sniper medal, master gunner, most damage done, most xp earned, 4 kills, 9 beschadigd

Denk dat het wel gaat lukken met dit ding, ben gelijk geneigd mijn trage kv-1 te verkopen en crew + equipment over te zetten Al hou ik die trouwens voor de credits te maken

Edit : Weer iets nieuws trouwens, de map start en ik rijd weg in mijn kv-1s. Vriendelijke tiger schiet op me en tracked me, ik type "wtf ? " in chat. Hij schiet nog een keer voor volle schade . En typt daarna in chat " all report kv-1s "

Ohja hij begon de ronde trouwens met "siema pl "

:S

Well handig die mod dat je kan zien in hitlog wat voor soort shell je heeft geraakt. Zie je pas hoeveel blauwe/groene/paarse spelers hun skill kopen

[ Voor 69% gewijzigd door Skybullet op 01-11-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:52

Seraphin

Meep?

Die 7 survives hoeven niet in één keer achter elkaar behaald te worden? Komt bij mij niet zo heel vaak voor dat ik 7 battles achter elkaar overleef namelijk. :D

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
Seraphin schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:50:
Die 7 survives hoeven niet in één keer achter elkaar behaald te worden? Komt bij mij niet zo heel vaak voor dat ik 7 battles achter elkaar overleef namelijk. :D
Nee hoor, al doe je er 50 games over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Seraphin schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:50:
Binnen 24 uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-05 10:31

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ben even aan het livestreamen: http://www.twitch.tv/remmke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
wsLy schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:09:

[afbeelding]
[afbeelding]
Maak je borst maar nat voor de komende 3 dagen. Zag dat ik net een mailtje van Wargaming had met reclame voor de 5x XP van komend weekend. Als iedereen die heeft gekregen dan weet je wel hoe laat het is...
Skybullet schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:50:
lol allereerste potje ooit in KV-1S, nog compleet stock, geen crewskills, geen equipment

mastery 1 st class, sniper medal, master gunner, most damage done, most xp earned, 4 kills, 9 beschadigd

Denk dat het wel gaat lukken met dit ding, ben gelijk geneigd mijn trage kv-1 te verkopen en crew + equipment over te zetten Al hou ik die trouwens voor de credits te maken
Full ops een erg leuke tank >:) .

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Nee joh, crew overzetten, KV-1 verkopen en de KV-1S houden als creditmaker (iig tot de nerf/splitsing).

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-06 16:04
Ik kijk ff een paar battles mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:11

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zit soms echt te twijfelen om al die low tier premiums (tot tier 5) gewoon te verkopen.. speel ze nooit en de sloten/credits zijn wel erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 477972

Verdorie ik wist helemaal niet dat jij Remmke was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405017

Heb die mail van de x5 special ook gekregen, maar wel in het Frans. En uiteraard kan je niet direct zien hoe je de taal kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
google translate ftw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wanneer je als Vlaming al zo vaak Frans door je strot geduwd krijgt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Die mail krijg ik altijd binnen nadat ik al de specials etc gelezen heb :P

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
mhindrik schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:55:

Hardnekkig rot bugje, heb je meer mods lopen? Hoorde gisteren in de chat dat JIMBO's mod nog wel eens wat problemen geeft.
Zal Jimbo's even updaten, loop 2 versies achter zie ik net.
But if it aint broke dont try to fix it....
BramSd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 08:30:

Leuk, maar ik heb toch mijn eigen voorkeuren. Echter, waar heb je de HD icons voor equipment e.d. vandaan gehaald? Die kan ik namelijk niet vinden.
Die heb ik ooit uit een hele grote modpack gehaald, via deze link kan je ze downloaden.
Heb de versie aangepast dus je kan de res_mods folder gewoon in je hoofdmap van world of tanks gooien.

[ Voor 44% gewijzigd door ShockWave op 01-11-2013 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06 13:35
Gisteren een battle gehad met de E4. Kwam ik de engelse t8 TD te waarbij we ongeveer 3m van elkaar af stonden, maar die ammo racked mij mooi 2x via mijn voorkant...*zucht* :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:02
Ik heb de amx ac 46, maar ik weet niet wat ik zal doen, de 3de motor of de 3de gun, ik heb nu namelijk de 90 mm gun en de volgende gun heeft hogere pen en meer damge, maar de motor gaat van 750 naar 850 pk. Weet dus niet wat ik moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06 13:35
SurfBoy schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:25:
Ik heb de amx ac 46, maar ik weet niet wat ik zal doen, de 3de motor of de 3de gun, ik heb nu namelijk de 90 mm gun en de volgende gun heeft hogere pen en meer damge, maar de motor gaat van 750 naar 850 pk. Weet dus niet wat ik moet doen
De gun kan je gebruiken om sneller xp te krijgen, dus daarna de motor relatief sneller kan unlocken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
SurfBoy schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:25:
De 90mm vind ik fijner spelen tov de 100mm dus ik zou kiezen voor de engine en later de gun (omdat je die ook weer nodig hebt voor de T8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
psychoclown schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:31:
[...]

De 90mm vind ik fijner spelen tov de 100mm dus ik zou kiezen voor de engine en later de gun (omdat je die ook weer nodig hebt voor de T8).
Oke, dan ga ik eerst xp grinden voor de motor, want met deze motor haalt hij heel sloom tot nooit de topsnelheid, hopelijk met die motor wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 532587

Well handig die mod dat je kan zien in hitlog wat voor soort shell je heeft geraakt. Zie je pas hoeveel blauwe/groene/paarse spelers hun skill kopen
Ik had altijd het vooroordeel dat het idd de groene, blauwe, en paarse spelers zijn die goud lopen te schieten, maar ik ben juist verrast door het aantal rode en oranje spelers dat goud schiet. Net als jij zit ik zelf ook rond Tier 6/7 nu, en ik word zeker zo vaak met goud beschoten door rode en oranje spelers als door goede spelers. Uiteraard is het wel zo dat het aantal rode en oranje spelers 20x zo hoog ligt dan goede spelers :P

Trouwens, kun je bij jou zien wat je heeft geraakt als je een schot bounce'd? Voor de patch werkte dat bij mij wel, maar tegenwoordig zie ik alleen wat me heeft geraakt en met welk shelltype als ik ook daadwerkelijk een hit opvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34

Heb er met de WZ120 niet echt veel last van gehad. Bij de type59 wel trouwens, daarvan heb ik wel geleerd om te zorgen dat ze m'n rechter zijkant niet raken.
Aangezien een plaatje meer zegt dan een duizend woorden.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pr4EPWF.jpg (bron: http://www.wotinfo.net/en/noobcorner?article=hitzone_wz120)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Anoniem: 532587 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:00:

Ik had altijd het vooroordeel dat het idd de groene, blauwe, en paarse spelers zijn die goud lopen te schieten, maar ik ben juist verrast door het aantal rode en oranje spelers dat goud schiet. Net als jij zit ik zelf ook rond Tier 6/7 nu, en ik word zeker zo vaak met goud beschoten door rode en oranje spelers als door goede spelers. Uiteraard is het wel zo dat het aantal rode en oranje spelers 20x zo hoog ligt dan goede spelers :P
Je mag verwachten dat de groene/blauwe en paarse weten waar ze moeten schieten, ik gebruik alleen prammo als nood of als ik er echt niet doorheen kom.
De rode/oranje kopen het gewoon als het in de aanbieding is dan halen ze ook eens wat dammage binnen omdat ze niet echt hoeven te mikken op weakspots..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Knowuse schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:10:
[...]

Heb er met de WZ120 niet echt veel last van gehad. Bij de type59 wel trouwens, daarvan heb ik wel geleerd om te zorgen dat ze m'n rechter zijkant niet raken.
Aangezien een plaatje meer zegt dan een duizend woorden.
[afbeelding] (bron: http://www.wotinfo.net/en/noobcorner?article=hitzone_wz120)
ziet er ongeveer het zelfde uit als een type 59 toch? dus dont show your right side!.. het was ook de rechter kant die iedere keer geraakt werd.. maar volgens mij kan die maar 800 dmg vangen.. want ik werd geraakt door een T30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-05 23:23
ShockWave schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:20:
[...]

Je mag verwachten dat de groene/blauwe en paarse weten waar ze moeten schieten, ik gebruik alleen prammo als nood of als ik er echt niet doorheen kom.
De rode/oranje kopen het gewoon als het in de aanbieding is dan halen ze ook eens wat dammage binnen omdat ze niet echt hoeven te mikken op weakspots..
Ik gebruik prem ammo alleen voor een paar dingen:
- Als ik weet dat ik met mijn normale ammo niet door iets heen kom terwijl ik weet dat ik de tank niet kan flanken. Dus bijvoorbeeld met een Marder38T frontaal op een KV-1
- Als mijn normale shells op zijn (gebeurd helaas nogal vaak)
- In CW

Bij lage tiers laadt ik meestal 5 prem shells, bij tier 10, meestal 10 prem shells (just in case). Money grinden gaat hierdoor ook echt supersnel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-06 21:13
Op mijn heavies/td's altijd 5 premium shells bij. Mijn E-100 heeft er echter 15 bij. Mediums neem ik nooit premium ammo mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
4 prem rounds max. op TD's geen. Behalve op de Su100y extra damage lach ik me eigen rot.

T43 is de enige tank waar ik meer gold rounds meeneem, wanneer je in tier 9 potten wordt gegooid en je zelfs de zijkant van tanks niet kan pennen met dat stuk rot kanon van 143 pen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahal
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-05 15:45
Is het niet verrekte duur om met Gold Ammo te spelen (als je niet premium speelt)? Ik heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd..
Trouwens wat ik ook vaak zie in T5-7 potjes zijn de scouts met gold ammo (bijv. Luchs..)

Battle.net Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
ik neem meestal rond de 20% prem mee als de tank het nodig heeft, dus bijvoorbeeld de SP met 170 pen heeft echt wel wat meer prem nodig... en je kan nog steeds flink winst maken.. maar als een tank HEAT heeft als prem neem ik zo min mogelijk mee, ik vindt HEAT maar niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-06 14:14
Ik zorg er altijd voor om in iedergeval genoeg te hebben.

Bijvoorbeeld voor tanks die het nodig hebben koos ik meestal zon loadout als hieronder.
T54 was het meestal 25/25
T69 was het ong 24/16

Voor de tier 10s doe ik wat minder.
T10 meds meestal 15 prem shells 2 HE en overig normaal AP.
T10 heavies meestal 5-10 prem - 2 HE en overig normaal AP
TDs zelfde verhaal.

Beter te veel als te weinig zeg ik maar. Wat kan geld nu boeien:)

[ Voor 16% gewijzigd door jantje 2 op 01-11-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-05 18:17

mcB

Ik had in 1 van de vorige specials een voorraadje HEAT ingeslagen voor de SU-152 die ik aan het grinden was. Die 152mm is dan wel een heel leuk voorproefje van de BL-10.
Verder neem ik in de rest van m'n tanks altijd wel premium shells mee met een verhouding 3/1. Gewoon op de 'aanbiedingen' letten en dan hoeft het helemaal niet zo duur te zijn.

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:50
Dahal schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:42:
Is het niet verrekte duur om met Gold Ammo te spelen (als je niet premium speelt)? Ik heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd..
Trouwens wat ik ook vaak zie in T5-7 potjes zijn de scouts met gold ammo (bijv. Luchs..)
Je kan ze ook met credits kopen, en aangezien ik daar toch niets anders mee doe...

Op mijn stug heb ik er 8 bij me, handig tegen T7 heavies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Mijn JT is cursed vandaag, zojuist mijn 7e (!) potje op rij ermee verloren. Aan mij heeft het letterlijk nog geen 1 potje gelegen. Doe elk potje minimaal 2 kills en heb al 2 potjes 4K dmg gehaald. Net 6K en 5 kills en alsnog met 15-9 ofzo verliezen..

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QWW9P9ANbpbdTvvlDoAuZrqG/thumb.jpg

edit, en bij het 8e potje lukt het dan eindelijk. WTF echt.. 24 sec voor tijd capte ons team :) Toch weer een potje met 4,2K dmg en o.a. 2200 spotting dmg op een WTF auf E100 :D

[ Voor 17% gewijzigd door Mr_Size op 01-11-2013 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Nu klapt mijn game na ieder potje terug naar de desktop, ook niet speelbaar meer nu. De loadingscreenbugs heb ik nog niet gehad vandaag. Bizare troep allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
winrate wise viel er niets te halen vandaag, geëindigd op een sneue 44,8%. WN7 en 8 daarentegen wel lekker met 1845 en 2710. Van de 9 potjes met de JT er maar 1 gewonnen, niet normaal meer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 550886

M46 Patton weer teruggekocht nu met de special, wat een heerlijke tank is dat toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:28
Ah shit, ik begrijp geen engels meer... 8)7
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kBkbU6b.png

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-03 01:14
Ik merk dat mensen met veel mods continue naar desktop spelen. En het lijkt ook vaker te gebeuren als je windowed speelt ipv fullscreen. Zelf hier geen last (geen mods behalve zoommod en speel fullscreen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

50% discount on Equipment

Been saving up for that nice new tank gun rammer? Now’s your chance!
Heh, daar zat ik op te wachten. :)

Kan ik weer eens wat in gaan slaan voor de nieuwere aanwinsten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 01:14

Oizopower's Mod Pack 0.7.2

Ik heb een tijdelijke fix gevonden voor het "Crash to Desktop" probleem. Totdat XVM deze fout zelf fixed zal ik geen updates uitbrengen. Maar verwacht dat deze heel snel komt. (bepaalde XVM onderdelen zullen nu niet werken.)

Voor de mensen die mijn mod-pack gebruiken download versie 0.7.2 en verwijder van te voren de "res_mods" folder. anders zal het niet werken.

Changes:
  • Crash to Desktop temp fix
  • removed the notification of zoomlevels in sniperview
  • fixed the russian fire message.
  • HRGS sound : fix the issues with the crashes of the loading of the Panther M10 and the PzKpfw IV Schmalturm
zie: http://mods.legendary-titans.eu/

Mensen die mijn mod pack niet gebruiken maar een andere zie:
http://mods.legendary-titans.eu/xvm-crash-desktop-temp-fix/

[ Voor 14% gewijzigd door MrOizo2005 op 01-11-2013 23:45 ]

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-03 01:14
Ook leuk..die nieuwe jongens in de GOT2 clan.

Een maat van me (zat er naast...) zegt in low-tier tegen de T7 scouts "careful for T18, you can't damage it'.

Reageert ene Marceltl door te stellen dat dat bullshit is. Loopt zich binnen 10 seconden na het starten van de map kapot op een willekeurige noob in een T7. M'n maat plaagt hem een beetje en zegt 'heel pro hoor ;)' en vervolgens gaat marceltl lekker een betoog houden dat hij een smerige homo dit, homo dat is. Leuk dat soort lui in de GOT clan..goed voor de reputatie. Volwassen en vriendelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:01

thijsco19

KTM 990 SMT

In plaats van het op dit forum te typen kon je beter een bericht sturen naar de clanleader(s).
Als het kan met een (link naar) replay erbij.
Dan kan er namelijk actie worden genomen ;).

In iedere clan zit er wel zo eentje, ook GOT(2) is helaas geen uitzondering.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209

Tjonge, jonge.......om nou je wafeldrager ook nog uit te rusten met prammo.......
En dan ook nog de mazzel hebben dat ie net in cover kan gaan omdat ie na mijn hit 8hp overhoudt
Geen wonder dat je dan 68% winrate hebt......

T was nog een tweaker ook.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertjuhz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-12-2015
thijsco19 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 23:38:
In plaats van het op dit forum te typen kon je beter een bericht sturen naar de clanleader(s).
Als het kan met een (link naar) replay erbij.
Dan kan er namelijk actie worden genomen ;).

In iedere clan zit er wel zo eentje, ook GOT(2) is helaas geen uitzondering.
Wat thijsco inderdaad zegt, gewoon een berichtje sturen naar één van ons (robertjuh, the_maxter, azenjood of bonsie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
majic schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 23:23:
Ook leuk..die nieuwe jongens in de GOT2 clan.

Een maat van me (zat er naast...) zegt in low-tier tegen de T7 scouts "careful for T18, you can't damage it'.

Reageert ene Marceltl door te stellen dat dat bullshit is. Loopt zich binnen 10 seconden na het starten van de map kapot op een willekeurige noob in een T7. M'n maat plaagt hem een beetje en zegt 'heel pro hoor ;)' en vervolgens gaat marceltl lekker een betoog houden dat hij een smerige homo dit, homo dat is. Leuk dat soort lui in de GOT clan..goed voor de reputatie. Volwassen en vriendelijk...
Nou nou, als je daar al van offended raakt kan ik je alleen maar adviseren om weg te blijven van WOT. Er wordt nog vele malen harder geraged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Het win percentage zegt eigenlijk ook niks meer, nu het steeds moeilijker wordt om teams naar een overwinnig te helpen.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-05 10:31

TweakJerommeke

Stay a while and listen

[Video: http://www.twitch.tv/remmke/c/3176698]

Los gehts! Panzerkampf in de Object 140 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
Tweede tank in deze lijn die een waardeloze Ace haalt:

Defeat
Battle: Serene Coast 02/11/2013 01:01:19
Vehicle: Pz.Sfl. IVc
Experience received: 1,347
Credits received: 30,225
Battle Achievements: Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Heb nog niet alles geupdate, maar tot nu toe van de 14 potjes die ik gespeeld heb, heb ik er 13 verloren...
Gelukkig maar de Object 140 wel gewoon lekker gaat.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
ik zit weer terug op vanilla wot. alles, elke modpack waar ook maar het woordje xvm in voorkomt is zo onstabiel als de pest. Crash to dekstop, freezes bij post battle screens of loading screen.

fijn die updates elke keer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:05

Nox

Noxiuz

Even de Marder van stal gehaald om de Marder 38T vrij te spelen. Dat was bijna in een ronde gelukt als ik premium had en het de eerste battle van de dag was.

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1402101_552191794852361_270794117_o.jpg

Leuk als je onderaan de ladder staat en alles kapotdood schiet :Y

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
NoxiuZ schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 02:54:
Even de Marder van stal gehaald om de Marder 38T vrij te spelen. Dat was bijna in een ronde gelukt als ik premium had en het de eerste battle van de dag was.

[afbeelding]

Leuk als je onderaan de ladder staat en alles kapotdood schiet :Y
Heerlijk. Ook zo'n pot er mee gehad. 11 kills. Dat ding schiet als een malle. Alleen de tier5 vind ik dan weer echt bagger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Skybullet schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 01:52:
ik zit weer terug op vanilla wot. alles, elke modpack waar ook maar het woordje xvm in voorkomt is zo onstabiel als de pest. Crash to dekstop, freezes bij post battle screens of loading screen.

fijn die updates elke keer :+
Helemaal geen problemen met XVM op het moment.
Nog niet heel veel potjes gespeeld sinds de patch maar alleen mijn tank angels mode werkt niet meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-06 14:44
Anoniem: 110209 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 23:55:
Tjonge, jonge.......om nou je wafeldrager ook nog uit te rusten met prammo.......
En dan ook nog de mazzel hebben dat ie net in cover kan gaan omdat ie na mijn hit 8hp overhoudt
Geen wonder dat je dan 68% winrate hebt......

T was nog een tweaker ook.......
Awwww how terrible ;(

Name Total Per battle
Victory ratio: 83.33%
Battles: 18
Efficiencyold: 2471.35
Efficiencyv2: 2670.63
WN6: 2855.15
Average tier: 10
Experience: 21210 1178.33
Capture points:0 0
Defense points:17 0.94
Damage: 89501 4972
Kills: 46 2.56
Spotted: 13 0.72

[ Voor 31% gewijzigd door Kojoottii op 02-11-2013 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
mastery badge op de batchat, eindelijk! Top gun, sniper, mastery badge en radley walter's medal.
Laatste tank was een arty die me helaas te pakken kreeg.

Afbeeldingslocatie: http://www.vbaddict.net/battleimage/defiler1974/serene-coast-france-bat-chatillon-25-t-175957603563018.png

http://www.vbaddict.net/b...llon-25-t-175957603563018

mijn xp is niet bijzonder hoog, misschien mastery gehaald omdat iedereen nu meer bezig is met CW campaing en minder pubs.

[ Voor 12% gewijzigd door defiler1974 op 02-11-2013 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

defiler1974 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 09:46:
mastery badge op de batchat, eindelijk! Top gun, sniper, mastery badge en radley walter's medal.
Laatste tank was een arty die me helaas te pakken kreeg.

[afbeelding]

http://www.vbaddict.net/b...llon-25-t-175957603563018

mijn xp is niet bijzonder hoog, misschien mastery gehaald omdat iedereen nu meer bezig is met CW campaing en minder pubs.
Mooi man, gz :)!

En dat laatste kan zomaar kloppen, ik had gisteren ook ineens de Ace op de SU-122-44 na ruim 450 potjes, terwijl het niet eens zo'n bijzondere match was. Ter vergelijking, de match van de "M" was iets van 1200xp en de match eerder voor de "1" was ruim 1900xp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:13
Speel de game nog zonder mods, maar sinds 8.9 blijft het spel vastlopen. Op willekeurige momenten ingame zie ik alles om me heen bewegen, maar mezelf niet. Nu toch al een paar keer meegemaakt. Iemand meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
oosterhofjf schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:30:
Speel de game nog zonder mods, maar sinds 8.9 blijft het spel vastlopen. Op willekeurige momenten ingame zie ik alles om me heen bewegen, maar mezelf niet. Nu toch al een paar keer meegemaakt. Iemand meer last van?
Waarschijnlijk je ping die naar de 999 ofzo springt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:55

BTU_Natas

Superior dutchie

Het hele PTS vs EFE gebeuren, heerlijk

PTS persoontje verkoopt alles in de garage van een oud lid dat naar EFE is overgestapt
EFE persoontje koop nieuw account
PTS stuur tickets in hierover met bewijs,
EFE persoontje raakt weer een account kwijt.
EFE is boos, en schopt PTS van de campaign map
PTS is meer goud kwijt dan EFE persoon door dat ze niks meer vedienen op de campaign map.

Vraag is nu, hoe lang blijven de top spelers van PTS hun clan trouw als ze geen goud/rum krijgen!
Heerlijk al die drama..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 07:58

Whuzz

Dodgeball!

Kaap schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 00:39:
[...]

Nou nou, als je daar al van offended raakt kan ik je alleen maar adviseren om weg te blijven van WOT. Er wordt nog vele malen harder geraged.
En dat maakt het ok. Omdat anderen nóg harder insults en rages rondstrooien, mag het in GoT ook :)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Tuurlijk niet,

Er zijn gelukkig mods te krijgen voor wot (google) zodat je dat soort vuilspuierij niet meer komt te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
BTU_Natas schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:52:

PTS persoontje verkoopt alles in de garage van een oud lid dat naar EFE is overgestapt
PTS is meer goud kwijt dan EFE persoon door dat ze niks meer vedienen op de campaign map.

Vraag is nu, hoe lang blijven de top spelers van PTS hun clan trouw als ze geen goud/rum krijgen!
Heerlijk al die drama..
Als je dan probeert te trollen, probeer dan wel met iets actueels te komen i.p.v. een conflict wat alweer bijna anderhalve maand oud is en totaal niet meer actueel ;)

Het zit je diep he :>
Whuzz schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:53:
[...]
En dat maakt het ok. Omdat anderen nóg harder insults en rages rondstrooien, mag het in GoT ook :)
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het in GOT niet perse minder zal zijn dan elders omdat het GOT is ;)

[ Voor 16% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-11-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Dat jij niet bij PTS mag.. neej dat valt mee. Wel even slecht van geslapen natuurlijk...

En je mag het oud noemen, maar 2 dgn geleden toen ik voor het laatst keek, zat er geen PTS op de map (kan over dat ene landje heen gekeken hebben) Of is dat ineens geen CW clan meer?

En hoezo loop ik te trollen? Dit is gewoon het tweakers WOT topic, 2 top clans die elkaar de kop inslaan is gewoon intressant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
BTU_Natas schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:16:
Dat jij niet bij PTS mag.. neej dat valt mee. Wel even slecht van geslapen natuurlijk...

En je mag het oud noemen, maar 2 dgn geleden toen ik voor het laatst keek, zat er geen PTS op de map (kan over dat ene landje heen gekeken hebben) Of is dat ineens geen CW clan meer?

En hoezo loop ik te trollen? Dit is gewoon het tweakers WOT topic, 2 top clans die elkaar de kop inslaan is gewoon intressant..
En dit is precies waarom het zo groot is geworden. Mensen die niet weten wat er gebeurd is, van alles en nog wat aannemen, nog even wat er bij verzinnen en dat posten op een forum..... En dan doen alsof het waarheid is..... tjongejongejonge...

Van de zes beweringen die je maakt in je eerdere post kloppen er sowieso vier niet.... maar ja, ga nog maar even als onwetend persoon over dit onderwerp dit aanhalen. Misschien dat het dan wel interessant wordt. Laten we dan ook direct stellen dat pts en got gaan samenwerken op de cw map, maar stieken achter hun rug een complot smeden met d3k...... jemig wat een bullshit weer. Iets wat trouwens inderdaad al anderhalf maand oud is en dit topic ook al lang gepasseerd is.

Iets totaal anders, super grappig, 7vs7 en dan zombiegirl tegenkomen, gewoon meenemen en dan alles winnen ;) Goed gespeeld trouwens!

[ Voor 14% gewijzigd door pkregting op 02-11-2013 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik heb nooit bij PTS geapplied, dus dat is niet bekend ;)

Weet je zeker dat je slecht sliep door mij en dat het niet gewoon een natte droom over Joeri_Mages was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Ik ken Joeri al een jaar of 4, en neej, maak je geen zorgen. Daar is ie veelste lelijk voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-06 14:44
BTU_Natas schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:52:

Heerlijk al die drama..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0kttiGO.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
x5 special = kneuzenmagneet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Wanneer PTS van de map is zegt dat natuurlijk niks over het wel of niet een CW clan zijn ;)
En geen gold krijgen van PTS? Genoeg tournaments/cups/leagues waar easy gold te krijgen is :D

Vanavond mooi even genieten van de x5jes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
wat een balans in dit spel

mijn team: ik als enige tier 6 heavy. samen met nog een tier 6 TD, en dan komen er 4.. ja echt 4 arty. dan de rest van het team.

vijand: 4 tier 6 heavies !! dan 5, jup 5 arty en dan de rest van het team.

In welke wereld is dat gebalanceerd ?

Overigens wel gewonnen omdat de tegenstanders megakneuzen waren maar alsnog niet echt eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Connection to the server had been interrupted.
Reason: Restarting the game server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:11

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Onder wat voor rots ben jij gekomen.. _O- zelfs de telegraaf wordt actueel bij jouw post(s). _O-
Ga niet lopen speculeren over een clan als je er geen onderdeel van uit maakt, tbh. Ik zit nog niet heel lang bij PTS maar denk je nu echt dat mensen joinen voor alleen het gold? Ik ben PTS gejoined om me zelf te verbeteren en meer teamwork/CWs te krijgen, als ik gold nodig heb dan ga ik wel naar de WoT site en koop ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Anoniem: 405017 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:18:
Connection to the server had been interrupted.
Reason: Restarting the game server.
Hmm WOT EU 1 wordt herstart en 2 is busy??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welja, iedereen die op EU1 speelde, gaat nu naar EU2. Wel klote dat de tank waarmee ik wil grinden 'in battle' blijft door de crash van EU1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 532587

Dat is nou weer ff jammer. Zat ik net op 3400 dmg in mijn T25 AT, wellicht op weg naar Ace Tanker en een heel goede x5, crasht de server :P
Kojoottii schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 09:41:
Name Total Per battle
Victory ratio: 83.33%
Battles: 18
Efficiencyold: 2471.35
Efficiencyv2: 2670.63
WN6: 2855.15
Average tier: 10
Experience: 21210 1178.33
Capture points:0 0
Defense points:17 0.94
Damage: 89501 4972
Kills: 46 2.56
Spotted: 13 0.72
Damn, en ik me maar afvragen of deze tank het wel zo goed zou doen in randoms... Lekker hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Zoo, die special is wel lekker zeg. 16 potjes gespeeld en had na 11 potjes al de 50K xp binnen :) En na 13 potjes die andere missie waar je 250K aan credits mee krijgt.

x5 ftw, heb 12 van de 16 potjes gewonnen en geen crashes meer dankzij die fix die mr oizo had gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:43:
x5 ftw, heb 12 van de 16 potjes gewonnen en geen crashes meer dankzij die fix die mr oizo had gepost.
het enige wat die fix doet is een deel van de XVM engine uitzetten, dus het is meer een workaround :)
overigens heb ik gelukkig geen last van CTD's

Pagina: 1 2 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)