[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 33 Laatste
Acties:
  • 75.687 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05 22:31

databeestje

Von PrutsHausen

jantje 2 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:35:

Ik kijk streams vooral voor de lolz inplaats om echt te leren. Soms is het idd wel nice om een positie te zien waar je normaal niet naar toe gaat of dergelijke maar over het algemeen leer je meer van hetzelf doen dan er naar te kijken. Entertainment of interactie is dan het beste.
Voor the "lolz" kijk ik meestal naar CirconFlexes (http://www.twitch.tv/circon/), dat is meer entertainment value, zeker een goede speler overigens. De stream is engels maar is zelf Nederlander. Regelmatig 500 viewers en vaak nog bereid om mensen te antwoorden of mee te spelen

Een keer per maand doen ze ook een "YouTube Dreamteam" tank company wat meestal hilarisch is. Hier zitten ook HighFlyer15, PointyHairedJedi, Jingles en SirFoch in. Aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 12:20
databeestje schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:31:
[...]

Voor the "lolz" kijk ik meestal naar CirconFlexes (http://www.twitch.tv/circon/), dat is meer entertainment value, zeker een goede speler overigens. De stream is engels maar is zelf Nederlander. Regelmatig 500 viewers en vaak nog bereid om mensen te antwoorden of mee te spelen

Een keer per maand doen ze ook een "YouTube Dreamteam" tank company wat meestal hilarisch is. Hier zitten ook HighFlyer15, PointyHairedJedi, Jingles en SirFoch in. Aanrader.
Vooral de afsluiter games in de TOG zijn meestal leuk om te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-05 20:34
Ik weet niet ik vind het meestal niet plezierig om naar Circon te kijken, misschien komt het door zijn baard^^ De streamer moet me opzich ook wel bevallen hoe hij praat en doet ed. ( dont talk about that shitty cam of EJ en zn haren, al zou hij ze eraf halen als die 500 viewers kreeg>.< )

Ik denk ook anderzijds dat ze vooral voor de lol spelen en veel low tiers. Vind zelf de low tiers niet zo interresant en pas vanaf t6-7 and up wordt het spelletje een beetje interresant. Daarnaast probeer ik wel naar iemand te kijken die ook serieus probeert te spelen. ( zal Circon best doen, maar dunno )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
Heel af en toe stream ik ook, maar dat is echt minimaal de laatste tijd. Komt ook mede door mijn werk, als ik een lange dag heb gemaakt dan heb ik niet veel zin om te streamen en ben ik tussendoor ook meer met andere dingen bezig.
Misschien dat ik de strajs wel even ga streamen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-05 15:26
jantje 2 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:43:
Ik weet niet ik vind het meestal niet plezierig om naar Circon te kijken, misschien komt het door zijn baard^^ De streamer moet me opzich ook wel bevallen hoe hij praat en doet ed. ( dont talk about that shitty cam of EJ en zn haren, al zou hij ze eraf halen als die 500 viewers kreeg>.< )

Ik denk ook anderzijds dat ze vooral voor de lol spelen en veel low tiers. Vind zelf de low tiers niet zo interresant en pas vanaf t6-7 and up wordt het spelletje een beetje interresant. Daarnaast probeer ik wel naar iemand te kijken die ook serieus probeert te spelen. ( zal Circon best doen, maar dunno )
Ik heb precies hetzelfde. Kan het niet goed uitleggen, maar iets in zijn uitstraling oid voelt geforceerd. Alsof hij zich leuker/vriendelijker probeert te gedragen als hij eigenlijk is.

Zal ook wel persoonlijk zijn. Ik vind QB namelijk weer wel amusant af en toe, maar hou het dan ook niet langer dan een half uurtje vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-03 02:21

solique

Fire is all I need

Volg zelf een lijstje aan spelers, meesten al genoemd hier waar ik af en toe eens mee aan het kijken ben.

Ben zelf een tijdje aan het streamen geweest, er mee gestopt omdat mijn internet verbinding dan helemaal instabiel werd.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:33

wontcachme

You catch me? No you wont

Jullie vergeten nog de belangrijkste: http://www.twitch.tv/jacqueline_wot

:+ :+ :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-05 16:50

Mickroz

Mickroz#2491

M411007 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:48:

Voor de IS-6 challenge moet je 100k xp per land halen in een maand tijd. Dus met 3k per dag gaat je dat niet lukken. :O
redwing schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:38:

[...]

*7= 23331 per dag. Met jouw 3333 per dag kom je hooguit aan 3 dagen gratis premium.
Het is nog steeds 3333 per dag per land, mijn reactie was ook op zijn 100k per maand per land, en dan red je het wel met 3k per dag per land. ( niet helemaal natuurlijk, maar je haalt ook niet precies 3k xp elke keer)

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-04 20:10

Fid3lity

Spectre X

Mickroz schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:26:
[...]

Het is nog steeds 3333 per dag per land, mijn reactie was ook op zijn 100k per maand per land, en dan red je het wel met 3k per dag per land. ( niet helemaal natuurlijk, maar je haalt ook niet precies 3k xp elke keer)
Ik neem zoiets ook als richtlijn en hou er wel rekening mee dat je in de komende 2 weekenden extra kunt scoren. Ik sta nu op dag 2 met bijna alle trees (alleen de Britse nog niet) op 6500 XP. Lekker on track dus :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
redwing schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:38:
[...]
Dan nog zijn er Nederlandse clans die genoeg punten konden halen om die tier 10 tank te winnen. Feit is gewoon dat sommige Nederlandse clans als ze er de moeite in willen steken in zo'n event wel de top-prijs kunnen halen.
Je spreekt nu al meervoud van clans terwijl slechts 8 of 16 spelers die tank hebben gehaald. Je zou het eerder bijna een mazzeltje noemen.

Maar goed het blijft gokwerk. Ik zie het in ieder geval niet gebeuren, net zoals wel meer niet mogelijk is in deze community, maar ik bekijk het dan ook vanuit een kwalitatief aspect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-04 11:55
Qua streamers kijk ik zelf veel Russische streams. Maar als ik naar de afgelopen maanden kijk dan heb ik voornamelijk gekeken naar waar ik zelf mee bezig was. Ook qua niveau.
In het begin voor het totaalpakket (entertainment en iets leren) wat van highflyer en circonflexes en een maandje later ook iets meer quickybaby. Onderhand merk ik dat ik dat moet gaan splitsen. Om te leren kijk ik vooral naar Russische streams. Het niveau ligt iets hoger. Voor entertainment kijk ik naar van alles en nog wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Is die IS6 het waard om een maand lang T6 te spelen met 6 verschillende landen? (Met de US komt ik daar zowieso aan met de Hellcat, gisteren nog een 3.8k xp dubbel ;)) Moet in geval van China, France en Germany (en japan) ook nog eens de T1-5 grinden dacht ik, pfff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209

Had haar vriend laatst in enemieteam.
Hij werd boos omdat ik vroeg of ze nog steeds met illegale mods speelt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
  • Laatst online: 06-05 22:09
Ik vind die IS-6 missie iets te ver gaan.
7 lijnen, ieder 100K + eventuele grind naar die tier 6 toe.
Komt er bij mij op neer dat ik 800K moet grinden van tier 1 t/m vooral tier 6.
800K / 29 = 27500 XP per dag / 500 average = 55 potjes per dag * 5 min = 275 minuten = 4,5 uur.
En dan heb je een IS-6 + heel veel lvl 7 tanks. Die IS-6 kun je ook gewoon voor € 30,- in de aanbieden kopen, lijkt me leuker dan er in totaal 130 uur aan te besteden.
Ik wil graag mijn eerste Tier 10 tank gaan halen, stop ik mijn tijd liever in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Het is fucking drama :/
net een potje met gewoon aan beide kanten 4 afk pisvlekken in hun tier 6 tankje :/ dat ze lekker onder een vrachtwagen mogen komen ofzo.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Inrage schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:02:
Is die IS6 het waard om een maand lang T6 te spelen met 6 verschillende landen? (Met de US komt ik daar zowieso aan met de Hellcat, gisteren nog een 3.8k xp dubbel ;)) Moet in geval van China, France en Germany (en japan) ook nog eens de T1-5 grinden dacht ik, pfff.
Als je nooit geld aan wot wilt besteden of amper inkomen hebt kan dit het waard zijn ja. Als je echter al af en toe wat goud koopt denk ik dat deze tank met kerst in de aanbieding kopen een stuk makkelijker is.

Daarbij als je het getal van 130 uur hierboven neemt, ken ik weinig mensen die 130 uur willen werken voor 30-40 euro. Want met deze hoeveelheid praat je over werken en niet leuk gamen....

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

AcXeller schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:05:
[...]

Als je nooit geld aan wot wilt besteden of amper inkomen hebt kan dit het waard zijn ja. Als je echter al af en toe wat goud koopt denk ik dat deze tank met kerst in de aanbieding kopen een stuk makkelijker is.

Daarbij als je het getal van 130 uur hierboven neemt, ken ik weinig mensen die 130 uur willen werken voor 30-40 euro. Want met deze hoeveelheid praat je over werken en niet leuk gamen....
Of je gebruikt de XP naast deze challenge ook voor het researchen / unlocken van modules / volgende tanks. Dan is het niet alleen maar voor de IS-6, want koop jij maar eens een IS-6 + 700.000 free XP en getrainde crew. Zo dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
  • Laatst online: 06-05 22:09
Fid3lity schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:42:
[...]

Of je gebruikt de XP naast deze challenge ook voor het researchen / unlocken van modules / volgende tanks. Dan is het niet alleen maar voor de IS-6, want koop jij maar eens een IS-6 + 700.000 free XP en getrainde crew. Zo dus ;)
Het is zeker geen free XP, ik wordt gedwongen tier 6 te spelen en kom dus nu niet toe om naar mijn tier 10 toe te grinden.
En de crew die train je zoiezo wel, maakt niet uit waar je ze speelt.
Daarnaast heb ik bepaalde lijnen al geunlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Bokkie schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:38:
Het is fucking drama :/
net een potje met gewoon aan beide kanten 4 afk pisvlekken in hun tier 6 tankje :/ dat ze lekker onder een vrachtwagen mogen komen ofzo.
Toch niet onder mijn vrachtwagen... geeft zoveel oponthoud... ik wil wel op tijd thuis zijn om WoT te spelen he :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

beter heb je oponthoud, lijkt wel focking weekend!!
Als dit heel de maand zo blijft, dan speel ik pas weer na 16 januari, heb 1 leuke dag gehad van de week, maar nu gaat het gewoon weer verder met verlies.
oja heb wel mijn credits en goud eindelijk.

zo rage quit, ga delert maar volgen op twitch, wat een idioten spelen er weer zeg.

[ Voor 14% gewijzigd door Mickroz op 17-12-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 09:35

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mickroz schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:24:
Dit :')

Een team tomaten met een winkans van nipt 30% dat bij 9-7 voor en een goede kans om te cappen ineens massal 'no cap!' begint te roepen en zichzelf één voor één kapot rijdt op de betere tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Kaap schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:52:
[...]
Je spreekt nu al meervoud van clans terwijl slechts 8 of 16 spelers die tank hebben gehaald. Je zou het eerder bijna een mazzeltje noemen.
wat een onzin....... Er zijn 2 NL clans die er echt voor gegaan zijn en beide clans hebben 8 tanks gescoord. Dat is geen mazzeltje, dat is je er voor inzetten. En nee, dit betekent niet gelijk dat ze iets van belang op de clan map kunnen doen, maar wel dat ze her en der een battle/landje kunnen winnen wat genoeg is voor deze campaign (niet te vergeten dat ze op de normale clanmap ook al vaker een landje hebben gehad voor meerdere dagen) Oftewel het is gewoon knap gedaan.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-05 21:44
Alley of Fame heeft een update gehad, m'n teamleider valt nu *net* binnen de top 10.000. :P
Kerel staat op plek 9947.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05 22:31

databeestje

Von PrutsHausen

Grrr, op komarin het eiland uitgemoord met de matilda met 4 kills, staan we 4 kills voor.

1 voor 1 zie ik de stand gelijk komen, achter staan, en toen maar terug naar de garage gegaan. Dat had een monster game met dubbel kunnen zijn. Meer xp met loss dan de win. Uiteindelijk kom ik een t6 match terecht en krijg ik een 840xp dubbel. pfff.

Toch zijn de stats flink vooruit gegaan, inmiddels een veel hogere win ratio, maar nog niet in WN7
http://feldzug.net/eu/databeestje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:33

wontcachme

You catch me? No you wont

User schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 21:04:
Alley of Fame heeft een update gehad, m'n teamleider valt nu *net* binnen de top 10.000. :P
Kerel staat op plek 9947.
Ik ben weer 5k verloren. Geen idee waar though. Van mijn 3x bonus in de laatste stage ergens lijkt het.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Hey perpixel. Waar was je net op Malta (abbey), alleen en T1 en ISU152 is niet genoeg in een T8 CW he :P Andere landing zeker met hogere prio?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Mickroz schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:24:
Als dit heel de maand zo blijft, dan speel ik pas weer na 16 januari, heb 1 leuke dag gehad van de week, maar nu gaat het gewoon weer verder met verlies.
oja heb wel mijn credits en goud eindelijk.

zo rage quit, ga delert maar volgen op twitch, wat een idioten spelen er weer zeg.
Bij nader inzien...

Ik stop er maar mee voor vandaag.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
redwing schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:52:
[...]

wat een onzin....... Er zijn 2 NL clans die er echt voor gegaan zijn en beide clans hebben 8 tanks gescoord. Dat is geen mazzeltje, dat is je er voor inzetten. En nee, dit betekent niet gelijk dat ze iets van belang op de clan map kunnen doen, maar wel dat ze her en der een battle/landje kunnen winnen wat genoeg is voor deze campaign (niet te vergeten dat ze op de normale clanmap ook al vaker een landje hebben gehad voor meerdere dagen) Oftewel het is gewoon knap gedaan.
1 zwaluw maakt nog steeds geen zomer :Z Maar goed, wij gaan het, zoals al 2.5 jaar, toch niet eens worden dus laten we er lekker over ophouden :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Frentik schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 21:27:
Hey perpixel. Waar was je net op Malta (abbey), alleen en T1 en ISU152 is niet genoeg in een T8 CW he :P Andere landing zeker met hogere prio?
Nope :p heb even een break na de campaign. Denk dat er meer mensen even doorheen zitten. Ben even klaar met WoT en niet spelen bevalt nu wel even.

Maar WoT kennende hou ik dat ongeveer een week vol :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Kaap schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 21:52:
[...]
1 zwaluw maakt nog steeds geen zomer :Z Maar goed, wij gaan het, zoals al 2.5 jaar, toch niet eens worden dus laten we er lekker over ophouden :O
Och, het gaat mij er vooral om dat je de Nederlandse clans altijd zo af moet kraken. Je hebt gelijk dat het geen topteams zijn/zullen worden, maar in zo'n campaign de hoofdprijs te pakken krijgen is gewoon leuk gedaan. Oftewel, cheer up en probeer het eens wat positiever te zien :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Laatst online: 01:54
lol op pagina 116 was ik blij met een t1 die geweldig ging, vannacht dacht ik laat ik weer eens gaan scouten:

Victory!
Battle: Sand River 12/18/2013 2:33:54 AM
Vehicle: AMX 12 t
Experience received: 1,024 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 7,682
Battle Achievements: Scout

11 man gescout allemaal tier 9+
ze waren iig blij :D en ik dus ook

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo te zien een suicide scout run. Je hebt dan wel de scoit medal behaald maar bent niet echt een meerwaarde geweest. Als scout dien je zolang mogelijk te blijven leven en de vijand gespot te houden, dit kan door passief of actief te scouten. Als jij tanks spot en je team schiet erop dan krijg credits en xp ervoor.
Met deze suicide run heb je niet veel gedaan, dat zie je aan de xp die je hebt gekregen, 512x2.

Er staan wat leuke tutorials online over scouten, bekijk die eens ;)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nou ja, die scout medal is natuurlijk wel lastig te verdienen zonder suicide run, tenzij je een map met een richel hebt als Prokhorovka. Zelf haalde ik hem laatst op Port met mijn PzIII; ook een map met een lijn in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nou ja, die scout medal is natuurlijk wel lastig te verdienen zonder suicide run, tenzij je een map met een richel hebt als Prokhorovka. Zelf haalde ik hem laatst op Port met mijn PzIII; ook een map met een lijn in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:53
pfff had een amxx12t gekocht voor de tier 6 special, maar wat een bagger tank is dat zeg. okee, misschien ligt het niet aan de tank omdat het een scout is, maar wat heb je aan een scout in zwakkere teams (heel netjes geformuleerd) die toch niks doen met het scouten?
En per saldo blijf je over en probeer je maar een maus te trollen met rondjes eromheen te rijden omdat je toch niks kunt uithalen.

Dus gisteravond laat amx12t verkocht en arl44 teruggehaald. Die bevalt me al stukken beter. Daar gedeeltelijk mijn batchat crew in gezet zodat ik die verder kan trainen om daarna weer terug te zetten.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Gisteren weer verzameling faalteams ... wil em echt niet worden op deze manier. Vanavond dan de kv-4 halen en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Bean77 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 08:41:
pfff had een amxx12t gekocht voor de tier 6 special, maar wat een bagger tank is dat zeg. okee, misschien ligt het niet aan de tank omdat het een scout is, maar wat heb je aan een scout in zwakkere teams (heel netjes geformuleerd) die toch niks doen met het scouten?
En per saldo blijf je over en probeer je maar een maus te trollen met rondjes eromheen te rijden omdat je toch niks kunt uithalen.

Dus gisteravond laat amx12t verkocht en arl44 teruggehaald. Die bevalt me al stukken beter. Daar gedeeltelijk mijn batchat crew in gezet zodat ik die verder kan trainen om daarna weer terug te zetten.
Tja ik zeg het al weken maar de functie van de Lights is flink afgenomen met minder arty en meer campende TD's. Veel Mediums zijn toch meer viable in de huidige teamsamenstellingen en kunnen daarnaast ook prima wat spotten hier en daar. Daarnaast was het natuurlijk altijd al zo dat het een stuk lastiger is in een Light om de match te domineren en naar je hand te zetten maar dat is alleen maar moeilijker geworden (zeker gezien de hogere MM waarde).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
helemaal mee eens.

Heb mijn crew uit de 4202 in de comet gezet en dat is ook wel een hele leuke tank. Ik denk als hij zo blijft spelen ik hem ook wel na de special in mijn garage blijf houden.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Gisteren begonnen met wat tier6 potjes welke voor de verandering eens normaal gingen. De winstrate was nog steeds niet denderend (53%), alleen gingen nu de meeste potjes aardig gelijk op in plaats van de 15-3/2/1 potjes van de laatste dagen. Daarna de rest van de avond alleen maar teambattles gedaan en dat blijft toch erg leuk :) Uiteindelijk van de 16 gespeelde potjes er 10 kunnen winnen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34
Heeft er nog iemand een invite code. Heb een kennis die met WOT wil gaan beginnen en een beetje hulp is nooit weg. Eventuele reacties graag via een dm.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
https://na.alienwarearena...iveaway-for-new-players-2

Misschien zijn er hier nog, kan de link niet openen op mij werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Geen idee of ze nog geldig zijn, maar je kan ze proberen :)

5DN7P6VA3KUZ
PKR29F-94X3Y3
PKR29P-26E3C7
PKR29P-97D5N6
PH7TYR-K4AP8A
PKR29X-36W8H8
6BN7UZ7MV8TF7M
6BN7DH8UM6RV3M
6BN7FT7CP7EZ7E
6BN7FN9TF8HY3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 22:15

Snappie88

Mr. Hollywood

Bean77 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 08:52:
helemaal mee eens.

Heb mijn crew uit de 4202 in de comet gezet en dat is ook wel een hele leuke tank. Ik denk als hij zo blijft spelen ik hem ook wel na de special in mijn garage blijf houden.
Ik weet wel, dat ik niet graag een Comet tegen kom in mijn Duitse tanks. Krengen doen altijd pijn!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34
oosterhofjf schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:14:
Geen idee of ze nog geldig zijn, maar je kan ze proberen :)
Bedankt ga eens ff kijken! Voor overigen die willen reageren, denk dat het hier wel mee moet lukken.

Update: Alienware link heeft gewerkt! Oosterhofjf. Ik heb je codes dus niet gecheckt op validiteit. De code van alienware is naar een nieuwe speler gegaan. Gelijk heb ik hem verwezen naar de TS en getipt om zich hier even te melden. Nogmaals bedankt!

[ Voor 18% gewijzigd door Gizzy op 18-12-2013 11:36 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Vandaag de T-25 op de surprise calendar. 4 eurie dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xVJ
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-02-2023

xVJ

ik heb al een T-25. Stel dat ik hem nu koop via de shop, dan krijg ik een garageslot en 750 gold voor 4 euro. Stel dat ik hem nu koop en *pas morgen* inlog op de client. Krijg ik dan een garageslot en 1500 gold? Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

xVJ schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:40:
ik heb al een T-25. Stel dat ik hem nu koop via de shop, dan krijg ik een garageslot en 750 gold voor 4 euro. Stel dat ik hem nu koop en *pas morgen* inlog op de client. Krijg ik dan een garageslot en 1500 gold? Iemand ervaringen?
Ja en een naheffing van 4 euro die je moet betalen voor je weer kan spelen....
dynosu schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:28:
Vandaag de T-25 op de surprise calendar. 4 eurie dat ding.
Vind die low tier premiums wel grappig als extra crew trainers. Gisteren ook de Churchill III gekocht voor 4 euro. Hoe bevalt die T-25?

[ Voor 27% gewijzigd door Frentik op 18-12-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Zou het je niet kunnen zeggen. Heb het ding niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Joindry schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:55:
Enkele weken geleden spamde ik hier mijn stencil van mijn KT waarvan ik een tshirt ging maken,
Hierbij het resultaat:
[afbeelding]

Al bij al tevreden over. Let vooral niet op de rambo die model stond.
Joindry: Misschien iets om mee te doen aan deze wedstrijd?
http://worldoftanks.eu/en...unity-tshirt-2014-design/

@dynosu: ok jammer, iemand anders ervaring ermee?

[ Voor 5% gewijzigd door Frentik op 18-12-2013 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05 13:20
Ik heb hem al een tijdje via een ander pakket met gold en premium. Ik vind het een leuke tank. Als medium is hij best ok, straight line speed is best goed en de gun heeft een snelle reload en degelijke pen.

Armor wise is het geen hoogstandje maar als je goed angled dan kun je redeljk wat T5 shells bouncen. Ik heb in een game waarbij ik nog 35 health had het tegen en andere medium met full health opgenomen.

Resultaat, kill voor mij, alle 6 shots van die medium gebounced :)

Ook qua moneymaking op Tier 5 is het best een goede

Wat ik een groot nadeel vind is de cornering. bochten is hij niet goed in en de draaicircel is zo groot als el-halluf :)

[ Voor 8% gewijzigd door ZTeeVeR op 18-12-2013 12:05 ]

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik had ook al een filmpje van de STA-1 en Object 430 Version II online staan:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Hmmm ik heb eens zitten nadenken over mijn volgende grind... momenteel heb ik 10 tier tanks in de garage staan, ruim genoeg voor clanwars. Ik heb bijna de vk4502p unlocked, maar die koop ik nog niet. De t28 en 110 zijn ook unlocked, maar die hebben niet zo een prioriteit.
Ik denk dat ik eens de 13 75 grind ga doorgrinden en arl 44, zodat ik de 13 90 krijg voor esl en ook eens richting de 50 100 ga.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Laatst online: 02-05 14:13
Heb de 13 90 sinds een week op 2 in de garage staan. Erg tevreden over, lekkere tank. Vooral de pen upgrade vergeleken met de 13 75 vind ik erg fijn. (kun je ten minste een IS-7 in de side/rear pennen)
En de arl 44 met de 105 gaat ook erg fijn. 1900 wn7 gemiddeld. Al ben ik wel een beetje bang voor de M4, dat snipen ligt me niet zo lijkt het.

Er gaan verhalen dat de 110 beter is dan de IS-3 voor CW/ESL. In ieder geval hoor ik daar ook louter goede verhalen over, zal je je ook vast geen buil aan vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
110 is wel goed inderdaad want de frontal armor kan soms erg nasty zijn maar de spaced armor van de IS3 gecombineerd met de veel hogere alpha geven die nog steeds (voor sommige teams zelfs sterk) de voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
dramborleg schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:34:
Er gaan verhalen dat de 110 beter is dan de IS-3 voor CW/ESL. In ieder geval hoor ik daar ook louter goede verhalen over, zal je je ook vast geen buil aan vallen :)
Niet echt beter, eerder een extra keus.

Zo worden ze soms gemixed met is-3's vanwege de snellere reload waardoor ze one-shots kunnen afmaken na de eerste engage. Persoonlijk vind ik de 110 leuker spelen dan de is-3 vanwege de 100mm maar beide zijn zeer bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:02

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Frentik schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:58:
[...]
Joindry: Misschien iets om mee te doen aan deze wedstrijd?
http://worldoftanks.eu/en...unity-tshirt-2014-design/

@dynosu: ok jammer, iemand anders ervaring ermee?
Dank voor de link, ik had em wss nooit gezien.

Ik heb idd een tekening staan, maar sukkel nog steeds met het opschrift.
Als er mensen zijn die literair creatiever zijn dan mij, ik zoek iets inclusief, iets wat een "in-groep" creeërt en voldoet aan de voorwaarden die WG. Ik zelf dacht aan iets als "real men's sportscar", maar het plakt niet voldoende. Het dekt mijn lading wel, maar niemand zal het leuk vinden.
Of iets a la, "Carpooling","5 seats, great protection"
Om het topic niet te spammen mogen mensen met goede ideeën mogen me steeds PM'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Is toch ook wel erg als je in je AMX 12t 3 kills scoort en de rest van je team het laat afweten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Welkom bij WoT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Fid3lity schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:31:
Is toch ook wel erg als je in je AMX 12t 3 kills scoort en de rest van je team het laat afweten...
3 kills is een ding, maar is de damage dan ook meer dan de andere tanks? Kom met dat ding regelmatig tier 10 tegen en het je lacht je rot als je daar 1000+ damage doet :P

Gisteren een loss pot met mijn hellcat: 2.3k exp. bijna 4 k damage en de nummer 2 had maar 800 damage en nummer 3 kwam al niet boven de 500 exp uit... Typisch WOT

[ Voor 17% gewijzigd door oosterhofjf op 18-12-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

oosterhofjf schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:41:
[...]

3 kills is een ding, maar is de damage dan ook meer dan de andere tanks? Kom met dat ding regelmatig tier 10 tegen en het je lacht je rot als je daar 1000+ damage doet :P

Gisteren een loss pot met mijn hellcat: 2.3k exp. bijna 4 k damage en de nummer 2 had maar 800 damage en nummer 3 kwam al niet boven de 500 exp uit... Typisch WOT
Inderdaad, ik stond na het potje op #1 XP van het team en #3 van beide teams. Was verder geen bijzonder zware mm, top tier was tier 8. In totaal 1700 dmg gedaan verdeeld over 5 tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Fid3lity schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:31:
Troost je, ik had vanochtend 6 kills met mijn sdkfzflIV (oid) TD en we verloren met 15 - 7 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Edmin schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:07:
[...]

Troost je, ik had vanochtend 6 kills met mijn sdkfzflIV (oid) TD en we verloren met 15 - 7 :'(
Altijd balen als je op zo'n manier een dikke score misloopt.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Laatst online: 02-05 14:13
Fid3lity schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:12:
[...]

Altijd balen als je op zo'n manier een dikke score misloopt.. :/
Met 6 kills haal je gewoon topgun en dus 'normale' winst XP. Ok je team heeft niet zo veel damage gedaan, maar de schade is dan gelukkig nog beperkt. 5 kills en is dan een stuk zuurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Joindry schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:27:
[...]

Dank voor de link, ik had em wss nooit gezien.

Ik heb idd een tekening staan, maar sukkel nog steeds met het opschrift.
Als er mensen zijn die literair creatiever zijn dan mij, ik zoek iets inclusief, iets wat een "in-groep" creeërt en voldoet aan de voorwaarden die WG. Ik zelf dacht aan iets als "real men's sportscar", maar het plakt niet voldoende. Het dekt mijn lading wel, maar niemand zal het leuk vinden.
Of iets a la, "Carpooling","5 seats, great protection"
Om het topic niet te spammen mogen mensen met goede ideeën mogen me steeds PM'en.
Vergeet niet dat het opschrift op WoT, WoWP en WoB van toepassing moet zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

dramborleg schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:14:
[...]

Met 6 kills haal je gewoon topgun en dus 'normale' winst XP. Ok je team heeft niet zo veel damage gedaan, maar de schade is dan gelukkig nog beperkt. 5 kills en is dan een stuk zuurder.
Als het zijn x2 had kunnen zijn is het toch wel zuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

User schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:19:
[...]
Vergeet niet dat het opschrift op WoT, WoWP en WoB van toepassing moet zijn. :P
Ja, dat kan een probleem vormen ja. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

O+
dramborleg schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:14:
[...]

Het had mijn first win of the day moeten worden ;)
Fid3lity schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:21:
[...]

Als het zijn x2 had kunnen zijn is het toch wel zuur?
Dit dus :P

Het duurde vanochtend wel 6 potjes voor ik mijn eerste win had. Mijn anti-rage skills warden danig op proef gesteld. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Edmin op 18-12-2013 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FwepUfGAIqvxE5n5peXpFRsv/medium.jpg

Zo, zit nu ongeveer mooi op 10 procent met de huidige 6 trees. Weet alleen nog steeds niet wat ze met die Japanse challenge gaan doen, die kan mijn kans op het behalen nog even flink verzieken als daar ook 100k gegrind moet worden.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zucht, net maar eens een battle gespeeld... ik heb al direct geen zin meer om verder te spelen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 09-04 13:40
wsLy schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:37:
Zucht, net maar eens een battle gespeeld... ik heb al direct geen zin meer om verder te spelen.
Ik had ook dat gevoel na 2 van de 7 potjes winst, maar zet door is mijn advies :)

Victory!
Lakeville 18-12-2013 16:34:26
M18 Hellcat
Experience received: 3.668 ( x2) 40.714
Battle Achievements Top Gun, Radley-Walters's Med

Zit op een WN7 van 2800 nu en heb inmiddels 50% gewonnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Voor de geïnteresseerden, wotlabs staat vanaf nu in WN8 en niet langer in WN7. Hopelijk volgt er snel een werkende XVM met WN8 config.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Joindry schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:05:
Voor de geïnteresseerden, wotlabs staat vanaf nu in WN8 en niet langer in WN7. Hopelijk volgt er snel een werkende XVM met WN8 config.
Dan zal XVM eerst geupdate moeten worden. Er zal geen config met WN8 verschijnen zolang WN6 niet naar WN8 wordt verandert in XVM zelf.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Even een dubbel bericht, maar wel met belangrijke info over 8.10
8.10 on RU server to go live on 20.12.2013
Posted on December 18, 2013 by Silentstalker — 5 Comments ↓
Hello everyone,

just to let you know, RU server will get the patch on schedule on 20.12.2013 (EU/NA gets it on 23.12.2013)

RUSSIAN client (for our Russian readers) can be downloaded here:

http://dl.wargaming.net/w...WoT_0.8.10_ru_install.zip

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 09-04 13:40
Tja, doorzetten is het devies vandaag. Ik begon erg lekker met veel dmg en veel kills, maar alleen maar verlies (2 uit 7 winst). Inmiddels is dit de stand:

Wins/Battles: 14 (21) (66.67%)
Kills: 53 (2.52)
Damage Dealt: 46.849 (2.231)

Efficiency/WN6: 2.616 / 2.783

Beste speelsessie ooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ligt het aan mij of zit Jennifer Aniston ook in het spel? En dan wel in mijn tank :P

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22245513/shot_031.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

Whahaha, lijkt er wel op! Alleen een beetje russische look gekregen :P.
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2wntq44.jpg

Trouwens, 99% bia? Had je hem vanaf het begin getraind?

[ Voor 52% gewijzigd door thijsco19 op 18-12-2013 19:30 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
thijsco19 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:25:
Whahaha, lijkt er wel op! Alleen een beetje russische look gekregen :P.
[afbeelding]

Trouwens, 99% bia? Had je hem vanaf het begin getraind?
Retrained vanaf een andere tank, skills reset en gelijk voor deze setup gekozen anders moet ik straks weer resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Soms raken de noobs me. Ik zit in een game op Prokhorovka in mn JP E100 als enige tier X. En ik krijg een noobrant over me omdat ik niet push door de linkerkant van de map. Ik antwoord serieus of het niet beter zou zijn mocht iemand anders spotten en ik damage uitdelen. Begint een noob is-3 platoon mij als meatshield te gebruiken en mij te blokkeren.
Uiteindelijk verloren door een KANSloos team. Ik deed letterlijk evenveel schade als de rest van mijn team. Ok, ik was de enige tier X, maar het andere team won wel en hun tier X deed 1.5 damage.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6NanAcoxz8jdnrgKNOqErymZ/full.jpg

Thats it, ik ga purble place spelen...

[ Voor 6% gewijzigd door Joindry op 18-12-2013 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nee, de teams zijn dramatisch gebleven... en de RNG ligt me nog steeds te fucken... Gigantisch veel bounces en 0-damage crits...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-05 12:47
Ik zie bij sommige livestreamers welleens in de chat staan hoeveel damage bij diegene is gedaan en hoeveel damage de enemy bij jou doet en met wat voor shells schiet, hoe heet deze mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
SurfBoy schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:48:
Ik zie bij sommige livestreamers welleens in de chat staan hoeveel damage bij diegene is gedaan en hoeveel damage de enemy bij jou doet en met wat voor shells schiet, hoe heet deze mod?
Voor de inkomende damage en de damage done kan je hier kijken bij Hit/Damage-Log (2e download).
http://forum.worldoftanks...od-multilanguage-support/

Deze mod vertelt je met wat voor een shell er op je geschoten is.
http://forum.worldoftanks...damage-announcer-v17-089/

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-05 12:47
Zertaxka schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:58:
[...]

Voor de inkomende damage en de damage done kan je hier kijken bij Hit/Damage-Log (2e download).
http://forum.worldoftanks...od-multilanguage-support/

Deze mod vertelt je met wat voor een shell er op je geschoten is.
http://forum.worldoftanks...damage-announcer-v17-089/
Ah, dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:29
Terugkomend op deze vraag:
Edmin schreef op donderdag 12 december 2013 @ 22:39:
Nu we het toch over mods hebben...

Ik gebruik sinds kort verschillende modpacks (ben helaas van atticus afgestapt na regelmatige crashes...) en ben er over het algemeen erg over te spreken, maar sommige mods geven imho toch echt een oneerlijk voordeel. Wat te denken van de witte skins voor dead tanks en trains? Of de enemy gun direction mod? Het gebruik van battle stats, data en skins vind ik leuk, maar dit is bijna cheaten. Zelfs de XVM minimap is eigenlijk al wat oneerlijk.

Hoe denken jullie erover?
Dit is een voorbeeld van een mod die ik onder de noemer cheat zou scharen:
vanwege:
This is useful as it will tell you who shot you, even if they have not been spotted.
Dit is imho geen informatie die je behoort te krijgen. (ook al is het soms best af te leiden wie er op je schoot.)

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
MrOleo schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:00:
Dit is imho geen informatie die je behoort te krijgen. (ook al is het soms best af te leiden wie er op je schoot.)
Klopt, informatie die je normaal niet ziet zou je ook niet via een mod wel kunnen zien.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik vind het niet onder de noemer cheats/hacks vallen. Geeft het een oneerlijk ingame voordeel?
Nee? -> Geen hack/cheat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

Niet direct, wel indirect. Stel het is een bounce dan weet jij met die mod dat het bijv. een dikke TD is, dan ga jij niet vervolgend lekker het open in rijden zodat die TD jouw neer kan knallen. Je blijft dan achter cover staan.

Zonder die mod zou je dat niet weten en kan je het risico nemen tot alle gevolgen van dien.

Nu zal dit niet een alle daagse situatie zijn maar het is maar een voorbeeld.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
redwing schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:10:
[...]

Klopt, informatie die je normaal niet ziet zou je ook niet via een mod wel kunnen zien.
Aan de inslagen op je tank kun je ook zien of het normale shells of premium shells waren... Ook aan het geluid van inslag hoor je het... Dus de informatie die krijg je ook zonder deze mod.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
kampioen shell terugkoppen :p

Afbeeldingslocatie: http://i842.photobucket.com/albums/zz346/Bean1977/shot_007_zps65346507.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
User schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:15:
Ik vind het niet onder de noemer cheats/hacks vallen. Geeft het een oneerlijk ingame voordeel?
Nee? -> Geen hack/cheat
Tja, het ligt er natuurlijk een beetje aan hoe je het bekijkt. Ik vind data die je krijgt die je niet ingame kunt vinden niet in een mod horen. Aan de andere kant geeft het weinig voordeel en geven de minimap enhancements voor de meeste mensen waarschijnlijk meer voordeel. Echt cheaten/hack vind k het dan ook niet, alleen eigenlijk hoort zulke data niet aan de clientkant aan te komen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

seaalllclubbing!

Afbeeldingslocatie: http://previews.wotreplays.org/5/2/b/2/1/4/52b214f89c81a50cb8010000.jpg

heerlijk potje

1844 damage, 9 kills op een tier 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:29
Nee? -> Geen hack/cheat
In diverse situaties geeft dit wel degelijk een oneerlijk voordeel. Ik wil het ook eigenlijk geen cheat noemen, echter bij gebrek aan goede definities in het grijze gebied tussen mod en cheat, valt ie bij mij net naar de rechterkant van dat spectrum. Laten we het een minihackie noemen. :)

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Geeft het een oneerlijk ingame voordeel?
Niet echt maar ik vind het wel vreemd dat de informatie / functionaliteit wel in de client beschikbaar is maar niet via de default game options getoond / gebruikt wordt.

De extra info kun je uitleggen als ingame voordeel, eventuele extra functionaliteit ook. Hoe groot dit voordeel is is alleen de vraag en het zal deels ook skill afvlakken ('dumbing down the game').

• JeroenNietDoen
  • Nu online
djengizz schreef op woensdag 18 december 2013 @ 23:04:
[...]
Niet echt maar ik vind het wel vreemd dat de informatie / functionaliteit wel in de client beschikbaar is maar niet via de default game options getoond / gebruikt wordt.
In dat geval mag je ook geen zoommod, scopeshadowmod en XVM gebruiken, functionaliteit die niet via de default game getoont wordt.

De enige reden waarom ik die shell info mod gebruik is om te zien welke kneusjes gold schieten. Dat het aangeeft wie er op je schiet, ook al is die nog niet gespot, dat is een mooie bijkomstigheid maar voor mij geen must.

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Kaap schreef op donderdag 19 december 2013 @ 07:09:
[...]

In dat geval mag je ook geen zoommod, scopeshadowmod en XVM gebruiken, functionaliteit die niet via de default game getoont wordt.

De enige reden waarom ik die shell info mod gebruik is om te zien welke kneusjes gold schieten. Dat het aangeeft wie er op je schiet, ook al is die nog niet gespot, dat is een mooie bijkomstigheid maar voor mij geen must.
Maar die mods geven je wel een voordeel. Scopezoommod maakt aimen toch wat makkelijker en met de zoommod kijk je heel eenvoudig even om het hoekje van een gebouw om te kijken of die vijand zijn barrel op jou heeft gericht. Uit XVM is zeker de minimap meer dan makkeljk. De minimaps zijn namelijk allemaal op en verschillende schaal, omdat de game maps van grootte verschillen en ze toch in een gelijk venster getoond worden. Zonder de XVM minimap is het dan ook bijkans onmogelijk om je viewrange op de kaart te schatten.

Mijn punt is dat ik de mods handig en creatief vind, maar dat ze toch net dat beetje voordeel kunnen geven. En dat klinkt wel heel erg als cheaten. Niet voor niets zijn veel mods in ESL verboden, maar ze worden wel toegestaan in randoms.

• User
Spottingrange valt prima te leren.
En verder, die cirkels op de minimap zijn maxima en minima. Zodra je een crew/tank hebt zonder de standaard spotting skills/equipment klopt er geen bal meer van die cirkels.

Als ik zo zie dat iedereen zit te nitpicken op dingen die mogelijk misschien een ietwat miniscuul voordeel zouden kunnen opleveren, mag ik dan aannemen dat jullie iedereen die hitbox skins gebruiken ter plekke in de hens steken? :+

• dynosu

dynosu

Orly ?

Dus, prima avondje in WoT gisteren. KV-4 gekocht en goed potje in marder 38T zoals ik al eerder postte.

Overall beste avond.

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Hmm, had een prima ochtendje tot nu toe.. Nu ineens zit de game vast in een "Updating the Garage" bug na een of andere melding over spam protection en "your gold and free experience will be available soon"..

Restartje hielp, geen problemen meer.

[ Voor 9% gewijzigd door Fid3lity op 19-12-2013 08:59 ]

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-03 02:21

solique

Fire is all I need

Gevarieerd avondje hier, grootste drama was een pot waar ik de enige was in het team met stats boven de 300wn6. 8)7 Geen verrassing dat ik 10x zoveel damage als nummer 2 had, maar een win kon niet in de buurt komen.

Zal voortaan mijn radar uitzetten dat ik niet weer gelijk een CW in getrokken word als ik online kom :+

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• perpixel
solique schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:00:
Gevarieerd avondje hier, grootste drama was een pot waar ik de enige was in het team met stats boven de 300wn6. 8)7 Geen verrassing dat ik 10x zoveel damage als nummer 2 had, maar een win kon niet in de buurt komen.

Zal voortaan mijn radar uitzetten dat ik niet weer gelijk een CW in getrokken word als ik online kom :+
Dan is er iets niet goed met de clan ;) als jou wn6/7 10x zo hoog is als de nr 2 in een CW

• dynosu

dynosu

Orly ?

euh, dat was geen CW battle waar hij die stats had :P
Pagina: 1 ... 30 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)