[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 33 Laatste
Acties:
  • 75.810 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-06 19:22

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nee, da's de gift tank die iedereen krijgt op 25 december, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-04 22:41

TRX

ThomasG schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:57:
[...]
Ik denk eerder dat er een KV-1S invasie komt. Met die tank is het halen van 100k niet zo heel moeilijk.
kwam er net al 5 aan mijn zijde tegen, is de actie al gestart :?

oa DardaniaWarrior zat in mijn team. geen idee wat ie achter mij deed mij kreeg een zeer nette verontschuldiging. geloof dat ie tegen mij opknalde (ws door lag). ik zei: np hij: thx for understanding.
ik was gewoon verbaasd over het beschaafde deel :o meestal krijg ik nog een schot in mn achterste erbij :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:13
Yup, aktie is sinds vandaag begonnen.

Tier IX tanks hebben vanaf vandaag ook 15% korting. Gisteren al de T69 en ISU 152 verkocht. Staat nu 15 miljoen credits en bemanning klaar voor de Object 704, T54E1 en de IS-8 :)

Wordt weer grinden de komende maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
JPvdB schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:58:
Yup, aktie is sinds vandaag begonnen.

Tier IX tanks hebben vanaf vandaag ook 15% korting.
Misschien nog even handig voor mensen die tanks willen verkopen, bedenk je wel dat je daar nu ook minder voor terug krijgt (in de meeste gevallen) !

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-04 22:39

Vae Victus

Awesome God

Edmin schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:35:
Nee, da's de gift tank die iedereen krijgt op 25 december, toch?
Ja inderdaad, dacht ook dat je daar naar refereerde.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 532587

TRX schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:39:
[...]

kwam er net al 5 aan mijn zijde tegen, is de actie al gestart :?
Oh, maar 5? Ik kom net uit een battle met 9 KV-1S in het andere team :P Ook Hellcats in overvloed. Nee, dit is niet het moment om Tier 6 te grinden met een stock tank...

En bedankt AcXeller! Dat is typisch zoiets wat ik nog wel eens zou kunnen vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
Anoniem: 532587 schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:16:
[...]

Oh, maar 5? Ik kom net uit een battle met 9 KV-1S in het andere team :P Ook Hellcats in overvloed. Nee, dit is niet het moment om Tier 6 te grinden met een stock tank...

En bedankt AcXeller! Dat is typisch zoiets wat ik nog wel eens zou kunnen vergeten :P
Kv-1s en hellcat kan ook in een match komen met een ISU toch? >:)
Ik zal eens kijken of ik leuke matches krijg met die overvloed aan tier 6 tanks.....
Huiver ook bij het idee wat een goede AMX 50 100 zou kunnen doen, 3 hellcats in 1 clip of 2 kv-1s.

[ Voor 16% gewijzigd door defiler1974 op 16-12-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Misschien eindelijk kans om mijn Jagdpanzer wat uren te laten maken. Wat een faalbak is dat, zeg :')
edit: ik bedoel natuurlijk de Jagdpanther.

[ Voor 18% gewijzigd door Edmin op 16-12-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

wellicht nog wel wat voor mijn kv3 om op te snacken, n0m n0m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:17

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Zo, ik heb mijn dagje premium er al bij. Die gld is wel héél makkelijk te verkrijgen trouwens, je moet gewoon terechtkomen in een team met wat deftige stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WTF... Wegens gebrek aan credits en tijd om te spelen dacht ik eraan om zo'n package met wat credits en goud aan te schaffen, om zo toch te kunnen profiteren van alle tanks in de aanbieding. Wat blijkt: al die packages zijn voor WoWP (goud is geldig voor beiden, credits voor WoWP). Ik zag het nog net op tijd of ik had 20 EUR verspild.

Je zou toch verwachten dat als iemand naar de World of TANKS giftshop gaat, je ook aanbiedingen tegenkomt voor dat spel. Als je puur kijkt naar bundles voor World of Tanks, is de giftshop echt een zielige plek vind ik.

Maar goed, dan moet ik het houden bij één of twee tanks in de aanbieding, nog steeds niet verkeerd natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Tis geen world of tanks giftshop

Tis een wargaming giftshop. Check de url maar in je browser :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dynosu schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:20:
Tis geen world of tanks giftshop

Tis een wargaming giftshop. Check de url maar in je browser :)
Hmm idd, dat had ik nog niet gezien. Laatste keer dat ik daar kwam was dat nog niet zo. Desalniettemin vind ik het zeer irritant dat er bundles voor beide spellen gewoon door elkaar staan, en dat geen van de credit bundles geldig is voor World of Tanks.
Ahh, dat had ik nog niet gezien. Op die NA server ook, 1% discount op wat premium tanks :+ Echt om te huilen, kan me niet herinneren van de afgelopen jaren dat de giftshop ooit zo slecht is geweest als de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-05 20:04

Mickroz

Mickroz#2491

Weet je dat ik bang ben dat ik dat ook gedaan hebt, alleen heb ik dan 5.5m credits voor wowp en 5500 gold gekozen, maar dat weet ik dus niet zeker, en de link werkt ook niet meer, dus kan het ook niet meer checken.
Duurt ook echt fucking lang weer met die support zeg, heb dus nog steeds mn goud niet.

deze is trouwens ook lekker http://worldoftanks.eu/en/news/46/winter-surprise-calendar/

[ Voor 13% gewijzigd door Mickroz op 16-12-2013 16:50 ]

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Best duur. Ik kocht voor 49 euro 3M creds, 5K gold, 30 dagen premium en een Tetrarch+slot. Matige aanbieding dit, imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

ja 3,000,000 for World of Warplanes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Wat is dit nu, ik wil mijn T-34 crew meepakken naar mijn Obj 140 en hij wil de crew er niet induwen.
Blijkbaar kan je een radioman (op t34) niet op de post duwen van commander/radioman in de obj 140
En de Commander/gunner (op t34) niet op de plaats van een gunner duwen in de obj 140...
Is dit normaal? Mijn commander/gunner heeft enkel gunnerskills en nog wil hij niet in een gunnerstoel... Beetje onzin dit toch. Meer mensen al problemen mee gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:29
Ja algemeen bekend probleem met dubbele functies van crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Kutzooi, bij de duitsers had je daar nooit problemen mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-04 20:19

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Eerste functie is bindend ook bij de duitsers.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

klote missions, elke noob rijd in een tier 6 TD met gold ammo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Tier 5 - 7 is een drama door die special inderdaad

Tier 8 rijden is een genot op dit moment :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

nou ook niet echt :(

Defeat!
Map: Redshire
Date: 12/16/2013 18:37:49
Vehicle: Type 59
Exp: 339 Credits: 31,111
ammoracked APCR

Defeat!
Map: Siegfried Line
Date: 12/16/2013 18:46:53
Vehicle: T34
Exp: 418 Credits: 47,265
fueltank, engine ISU152 :(

Defeat!
Map: Himmelsdorf
Date: 12/16/2013 18:53:14
Vehicle: Type 59
Exp: 102 Credits: 13,230
ammoracked APCR

ik heb welgeteld nog 52k credits en 84 goud staan :( gg wg
Ik heb alleen mijn VK2001D gewonnen, D.W 2 heb ik maar verkocht na 3 keer verlies, zelfs met goud is het geen doen in die tank, weet niet hoe ik daar die ace tanker op heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-06 00:48

PcDealer

HP ftw \o/

Anoniem: 532587 schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:18:

Je zou toch verwachten dat als iemand naar de World of TANKS giftshop gaat, je ook aanbiedingen tegenkomt voor dat spel. Als je puur kijkt naar bundles voor World of Tanks, is de giftshop echt een zielige plek vind ik.
Je kunt bovenin kiezen om alleen de WoT aanbiedingen te zien.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-05 22:50

Fid3lity

Spectre X

Je lacht je toch kapot? Waar ze eerst zo fanatiek bezig waren met shared FXP krijg je nu dit soort gestuntel. Die Surprise Calendar is eigenlijk een lachertje, zeker omdat in de "Turn of the year" sales dezelfde korting voor premium tanks zal gelden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

er is echt iets serieus mis met EU2, zit in clan chat te typen, druk op enter, tekst weg, vraag via whatsapp aan clanmaat of hij mijn text ziet, zegt ie dat ik offline ben :S
ping schiet ook weer omhoog naar 60 nu, ga maar ff naar EU1.

maar weer stoppen, heb geen credits meer om mn tanks te repareren.

[ Voor 12% gewijzigd door Mickroz op 16-12-2013 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-05 16:50
Dan zou ik jou verbinding eens na laten kijken. Speel al de hele dag op EU2 en heb dat soort problemen helemaal niet. Wel last van de standaard microlag op EU2 maar dat is wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

ik heb op EU1 nergens last van, hoe zou dat dan aan mijn verbinding moeten liggen?
Zodra er meer dan 70k spelers op die server zitten gaat mijn ping omhoog, er waren er net 115k op EU1 en nergens last van...ik had vanmiddag gewoon een nette ping van 10... toen was het ook nog niet zo druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 17:27
Team battles net weer eens geprobeerd, lijkt nog steeds een clan-only idee? Random teams zijn net zo random als normaal. Dat is dus kansloos tegen 5 spelers die wel nadenken.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:51
Heb maar besloten om de uitdaging van de IS6 aan te gaan. Heb een paar tankjes teruggekocht en helaas moet ik nog 3 nations grinden. Die stonden toch al op de planning dus nu maar in stroomversnelling. Wel weer vreselijk om stock/half stock tegenover een paars platoontje hellcats te staan :P

Heb ook de amx 12t gekocht die ik eigenlijk niet in zijn huidige staat had gespeeld. Geniaal tankje is dat zeg! zonde van de lange aimtijd, maar snel, goede camo, prettige viewrange en een autoloader! yay! Best geniaal tankje. Jammer genoeg maar 30 shells... van de 4 potjes, had ik al bij 2 daarvan te weinig...

Ook de veelbelovende kv 1s gekocht. Dat ding maakt elke belofte meer dan waar :P na 9 potjes nog steeds 100% winrate. Dat ding is gewoonweg de definitie van OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 17:27
Goed, dat was het weer voor vandaag. 0-8 en de meeste potjes waren niet eens in de buurt van fair. Gisteren ook al zo'n rampdag met 9-15. Ik zit te twijfelen of ik uberhaupt nog de moeite moet doen deze special.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 11:42
In navolging van Kyozu ook ff een replay van de Matilda: http://wotreplays.com/site/485265#swamp-mr_size-matilda

Blijft een heerlijke tank, helemaal als top tier in dit soort battles. Was nog over met een platoon, ik kaapte alle kills weg bij ze en dat vonden ze niet zo leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
Soms moet je team gedragen worden...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nsLdmdq.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
oosterhofjf schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:52:
Heb ook de amx 12t gekocht die ik eigenlijk niet in zijn huidige staat had gespeeld. Geniaal tankje is dat zeg! zonde van de lange aimtijd, maar snel, goede camo, prettige viewrange en een autoloader! yay! Best geniaal tankje. Jammer genoeg maar 30 shells... van de 4 potjes, had ik al bij 2 daarvan te weinig...
Ik wou eigenlijk snel de ARL unlocken maar de B1 is een ramp en dan ook nog de BDR grinden werd teveel.
Dus ook de AMX 12t maar weer terug gekocht. En ben het verder helemaal met je eens, leuk tankje. Ander min puntje is wel de gun elevation, echt om te huilen.

Tanks die ik gekozen heb zijn :
France : AMX 12t (eventueel de ARL V39 erbij)
Germany : Jagdpanzer IV en Nashorn (beiden was ik al aan het grinden, Nashorn is erg leuk)
USSR : A-43 (was ik mee bezig om naar de Object 430 mee te gaan)
USA : Hellcat (zeer leuke tank om mee te spelen)
UK : Churchill VII (Had de andere tier 6 niet unlocked maar bevalt prima)
China : Type 58 (stiekem een T-34-85 en die beviel me erg goed en deze dus ook)

Me voor genomen om minimaal 3k xp per dag te halen, dus met 2 a 3 battles per dag moet dat wel te doen zijn.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 16-05 22:50

Fid3lity

Spectre X

Inderdaad vermakelijk leuk tankje. Nooit eerder aan begonnen omdat ik de ELC in m'n garage had staan en extra slots tekort kwam. Gelijk in het tweede of derde potje met de 12t Orlik's Medal gehaald oOo Wordt een leuke grind denk ik zo :)
Zertaxka schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:17:
[...]

Ik wou eigenlijk snel de ARL unlocken maar de B1 is een ramp en dan ook nog de BDR grinden werd teveel.
Dus ook de AMX 12t maar weer terug gekocht. En ben het verder helemaal met je eens, leuk tankje. Ander min puntje is wel de gun elevation, echt om te huilen.

Germany : Jagdpanzer IV en Nashorn (beiden was ik al aan het grinden, Nashorn is erg leuk)

Me voor genomen om minimaal 3k xp per dag te halen, dus met 2 a 3 battles per dag moet dat wel te doen zijn.
Ongeveer zelfde doelstelling, het liefst wel 4k per dag als het even kan. Ook een lijstje:

France: AMX 12t (Elite = 130k+ XP)
Germany: VK 30.02 M & VK 36.01 H (andere tanks heb ik niet en ik ben nog druk bezig met de grind naar de Panther) (Elite = 23k XP)
USSR: KV-1S en SU-100 (beide nog niet elite, maak van de verkregen XP dus gelijk goed gebruik) (Elite = 140k+ XP)
USA: Hellcat & M6 (Elite = ~70k XP)
UK: Cromwell & AT8 (Elite = ~70k XP)
China: Type 58 (Elite = 78k XP )

Zou andere tanks er wel bij willen, maar qua grinds ben ik van dit lijstje alleen met de VK 36.01 H, de M6 en de Cromwell klaar en die ga ik beiden sowieso houden.

[ Voor 54% gewijzigd door Fid3lity op 16-12-2013 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-06 20:57
http://pastebin.com/Wug63rxV

92 man uit ZER0 krijgen de VK 7201, alleen EFE and RSOP hebben meer leden die de VK 7201 krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Gisteren mezelf prima vermaakt met de kv3, blijft een monster. Zal vanavond de kv4 kopen :)

Wel veel inactives/afkers/bots tegengekomen gisteren. Iemand anders die merkt dat dat vaker voorkomt ?

[ Voor 7% gewijzigd door dynosu op 17-12-2013 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
User schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 07:49:

92 man uit ZER0 krijgen de VK 7201, alleen EFE and RSOP hebben meer leden die de VK 7201 krijgen. :)
Zegt geen ene reet natuurlijk. Hoeveel mensen uit die clans zouden die tank krijgen als ze geen missie bonus kregen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:53
User schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 07:49:

Wat mij opvalt is Pirates. In de stages/campaigns ook niet meer het niveau van een tijd terug en het aantal spelers dat een t10 hebben gepakt val mij ook tegen van deze clan.
Het lijkt erop dat PTS nu wel definitief is ingehaald door Kazna en RSOP.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Oh denk niet dat je pirates zomaar moet afschrijven :)

Maar we gaan het meemaken hoe failert het doet met pts :)

btw delert, stream vaker in de avond had gister niets om naar te kijken op twitch!

[ Voor 3% gewijzigd door dynosu op 17-12-2013 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
dynosu schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:01:
Oh denk niet dat je pirates zomaar moet afschrijven :)

Maar we gaan het meemaken hoe failert het doet met pts :)

btw delert, stream vaker in de avond had gister niets om naar te kijken op twitch!
Ik schrijf PTS niet af, zeg alleen dat voor mij Kazna en RSOP ze hebben ingehaald. Zijn ze voor mij nog steeds de 3e clan van WOT. Lijkt me nog steeds niet slecht :P
En natuurlijk hoop ik dat streamert83 alles weer op rolletjes krijgt _/-\o_

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134214

Kaap schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 08:53:
[...]

Zegt geen ene reet natuurlijk. Hoeveel mensen uit die clans zouden die tank krijgen als ze geen missie bonus kregen ;)
lolz, doen we het netjes bij SRSLY :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

Bean77 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:03:
[...]

Ik schrijf PTS niet af, zeg alleen dat voor mij Kazna en RSOP ze hebben ingehaald. Zijn ze voor mij nog steeds de 3e clan van WOT. Lijkt me nog steeds niet slecht :P
En natuurlijk hoop ik dat streamert83 alles weer op rolletjes krijgt _/-\o_
3e? En EFE dan :P

Denk dat momenteel EFE toch wat beter is. Het is nu een close call tussen RSOP/KAZNA/EFE en misschien ook wel EXNOM

[ Voor 13% gewijzigd door wontcachme op 17-12-2013 09:11 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
wontcachme schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:10:
[...]

3e? En EFE dan :P

Denk dat momenteel EFE toch wat beter is. Het is nu een close call tussen RSOP/KAZNA/EFE en misschien ook wel EXNOM
EFE is voor mij 4 en Exnom 5.
Maar PTS vind ik nog wel beter, maar of dat nog lang zo blijft......

misschien dat delert naast battles ook propaganda moet gaan streamen voor de PTS gasten om de spirit er weer in te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

Bean77 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:19:
[...]

EFE is voor mij 4 en Exnom 5.
Maar PTS vind ik nog wel beter, maar of dat nog lang zo blijft......

misschien dat delert naast battles ook propaganda moet gaan streamen voor de PTS gasten om de spirit er weer in te krijgen :+
Ik heb gedurende 1.5 maand in PTS gezeten afgelopen september, maar qua niveau is EFE toch echt hoger. Als je zag ook hoe snel PTS gewiped was toen EFE hen aanviel ondanks dat PTS al maanden op die maps zat......

PTS was vroeger een stuk beter dan nu. Vooral de naam geeft nu nog de status.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Tja op wat baseer je die ranking Bean? CW performance, campaign performance of, zoals WOTCS.com, naar stats.

RSOP heeft een goede campaign gedraaid, maar op global map gebied hebben we nooit heel veel van ze gezien. De clan wordt ook voornamelijk door het ESL team gedragen. Kazna lijkt ietsje minder fris dan anders. EFE-X vind ik retestabiel en nu ik er zelf inzit vind ik ze echt niet onderdoen voor EFE zelf, ook al hebben nog veel mensen het beeld van "2de" clan. Er is wel een heel duidelijk cultuurverschil, EFE zijn veel statsgasten/unicums waar EFE-X vooral op CW performance focust.

PTS, tja, ik ken er best aantal mensen die ik erg graag mag, en die wil ik absoluut niet op de tenen stappen, maar toch heb ik het beeld dat PTS vooral teert op reputatie die voornamelijk vanuit het verleden kom. In de 2.5 jaar dat het spel er is heeft PTS, op enkele uitstapjes na (Grey Wars 1, Roadtrip Engeland), nooit deelgenomen aan clan wars in Europa, en verkoos het het midden-oosten om te vertoeven.

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-12-2013 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
Bij zer0 zijn ook een paar mensen inactief geweest of niet veel gespeeld. Ben benieuwd wanneer ik mijn duits staal krijg.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kaap schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 08:53:
[...]

Waarschijnlijk evenveel leden. :P De missie bonussen hadden we al ingecalculeerd, mensen die dan waarschijnlijk nog buiten de top 10k zouden vallen, kregen voorrang bij battles.

Van alle leden die ook maar 1 potje gespeeld hebben, zijn er 4 die momenteel niet in de top 10k staan. De andere 4 hebben helemaal niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Ik denk dat veel van de grote namen vanuit andere oorsprong komen dan CW. Kijk nu RSOP met spale, maar ook kazna heeft vooral veel succes gehad in ESL. Ook de belangrijkste PTS heritage is volgens mij competities.

Dit wil niet zeggen dat dit geen grote (zo niet de grootste) spelers op de CW map zijn, maar ik denk dat deze clan zelf het houden van land niet als grootste overwinning zien.

Volgens mij zijn de EFE clans en EXNOM/EXN0M de eerste clans welke echt groot zijn geworden met als voornaamste reden het goed presteren op de CW map. (deze bestaan dan ook gelijk uit meer dan 1 clan)

Moet zeggen dat ik eigenlijk het meest sta te kijken van de vooruitgang die RSOP heeft geboekt. Waar ze (voor mijn gevoel) vorige competitie nog een beetje mee gelift hebben bij de 3 grote toendertijd (EFE,KAZNA,PTS) hebben ze zich in de tussentijd op gewerkt tot een clan die zelf in dat lijstje hoort.

[ Voor 20% gewijzigd door perpixel op 17-12-2013 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 12:20
Ook de veelbelovende kv 1s gekocht. Dat ding maakt elke belofte meer dan waar :P na 9 potjes nog steeds 100% winrate. Dat ding is gewoonweg de definitie van OP.
Ben ik dan echt een noob dat ik daar amper 43% WR met behaal :( (na 210games!!!)
Ik kom dan ook in bijna al mijn potjes in T7/8 games, ben dus zelden toptier en alles schiet dwars door mijn armour en het is ook de enige tank waarbij ik iedere 3 games een FE moet gebruiken.

Persoonlijke missie is om die boven de 50% te krijgen voor ik hem verkoop maar voorlopig wil dat niet zo goed lukken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
User schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:43:
[...]
Waarschijnlijk evenveel leden. :P De missie bonussen hadden we al ingecalculeerd, mensen die dan waarschijnlijk nog buiten de top 10k zouden vallen, kregen voorrang bij battles.

Van alle leden die ook maar 1 potje gespeeld hebben, zijn er 4 die momenteel niet in de top 10k staan. De andere 4 hebben helemaal niet gespeeld.
Voor sommige clans is die hall of fame overigens wel handig. Geen tank behaald? Niet gepicked worden is geen reden, meeste clans deden wel degelijk aan boosten van achterlopers. Dan was je blijkbaar nu actief genoeg, kick from klanu! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:14
Als je naar PTS kijkt zie je ook dat in de afgelopend maanden heel veel "oud" pirates zijn gestopt, overgestapt of minder zijn gaan spelen. Hierdoor is er echt een hele grote toestroom aan nieuwe leden gekomen. ( 40+ denk ik wel ) Mensen zijn nieuw en ongewennig.

De meeste komen niet uit CW clans dus je merkt gewoon dat er nog wel wat te sleutelen valt wat betreft de standaard zaken. En het wordt dan ook een beetje een viceuze cirkel. Als "oud pirates" merken dat het niveau niet meer zo is als vroeger zijn zij eerder geneigd om weg te gaan wat leidt tot weer meer nieuwe spelers.

We zullen zien wat het in de toekomst gaat brengen^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Waarom staat GOT niet in dat lijstje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
Gisteren ook aan de IS-6 missie begonnen, weet niet of ik het ga halen met alle feestdagen enzo, maar een beetje uitdaging is wel leuk.

Gisteren de KV-1S gekocht en m'n oude IS-4 crew erop gezet, helemaal full ops omdat ik de KV voor z'n splitsing al elite had. De eerste paar potjes was het wel erg wennen, maar nu is het echt een beest. Verder had ik toevallig vorige week type T-34 terug gekocht om aan de chinese light lijn te beginnen. De 59-16 gekocht en m'n oude 113 crew erin gezet, het lijkt een aardig tankje, zelfs stock.

Verder zal ik nog een duitse of engels tank erbij kopen. Ik ga niet zes tank te gelijk spelen, ga focussen op 1 primaire tank en een secondaire tank als de primaire wordt uitgeschakeld. Het is misschien op papier niet de meest effectieve manier, maar ik doe het gewoon beter als ik aan een tank gewend ben.

Op ftr stond nog een mooi plaatje welke aanbiedingen er komende week lopen.
Afbeeldingslocatie: http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2013/12/Rl2BXKy.png

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Laatst online: 02-05 14:13
@inrage, je rating wekt de indruk dat je aardig weet wat je doet in WoT. Heb je al eens tutorials gekeken voor de KV-1S? Misschien spreekt de speelstijl je niet zo aan.

Wat betreft dat Clanwars lijstje. GOT heeft in het begin heel even op de special map gezeten. Daarna zijn we vrij snel naar de 'gewone' map gegaan. Hier zaten de minder goede clans en daar hebben we gewoon lekker voor gold gebattled. Zeer misschien had GOT het voor elkaar gekregen om uberhaubt maar 1 persoon in die top 10k te krijgen voor die tank. Maar daar geloof ik niets van. We zijn als team gewoon niet goed genoeg, dat weten we en daarom zijn we niet voor die tank gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Kaap schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:37:
Tja op wat baseer je die ranking Bean? CW performance, campaign performance of, zoals WOTCS.com, naar stats.
Het is vooral mijn gevoel.
Het hoeft niet eens met harde feiten te maken te hebben. PTS scoort bij mij ook op volwassenheid van spelers. Heb nog nooit/zelden iemand van PTS zien ragen in de chat. Wil niet zeggen dat ze het nooit zouden doen, maar ik kom het dus niet tegen. Reputatie en imago zijn softe eigenschappen, maar tellen voor mij wel mee.
Bovendien heeft PTS ook geen "hulp" van subclans zoals EFE en Exnom dat heeft.

Maar we zullen zien over 6 maanden hoe het speelveld er dan bij ligt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

Bean77 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:12:
Ze hebben geen subclans idd (wel gehad) maar doen ontzettend veel aan NAPpen. Anders zit je niet 1.5+ jaar in een zandbak te hangen waar drie fronten zijn.

En over de PTS uitstapjes: Er zijn er volgens mij twee geweest en die heeft Kaap al opgenoemd. Overigens duurden die oorlogen meestal een week en daarna weer terug naar Thrace. Verder af en toe dat ze gaan vechten/helpen en sturen 1 chipstack.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Voor mij was dit vooral de campaign waarin ik elke topclan wel een keer heb zien falen en ik eigenlijk voor het eerst ook de topclans met elkaar zie vechten. I guess dat WG daar deels de credits voor verdient.

Ook zag je dat de afstand tussen de echte top en de subtop steeds kleiner wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Vandaag die russische churchill in de aanbieding @ winter surprise calendar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34
Ten eerste bedankt voor het overzicht. Gisteren mijn derde game in de 59-16 gedaan en bijna 6k spotting damage in een t6 game, was echt dikke fun. Met de stok gun ook nog zo'n 500 damage gedaan. Kon daarna lekker wat upgraden heheh. Master Tanker voor de 59-16 is ook binnen, ben benieuwd hoe het zal gaan als ik uit de MM sweet spot ben met deze. In ieder geval leuke scout tot nu toe.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
dramborleg schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:10:
@inrage, je rating wekt de indruk dat je aardig weet wat je doet in WoT. Heb je al eens tutorials gekeken voor de KV-1S? Misschien spreekt de speelstijl je niet zo aan.

Wat betreft dat Clanwars lijstje. GOT heeft in het begin heel even op de special map gezeten. Daarna zijn we vrij snel naar de 'gewone' map gegaan. Hier zaten de minder goede clans en daar hebben we gewoon lekker voor gold gebattled. Zeer misschien had GOT het voor elkaar gekregen om uberhaubt maar 1 persoon in die top 10k te krijgen voor die tank. Maar daar geloof ik niets van. We zijn als team gewoon niet goed genoeg, dat weten we en daarom zijn we niet voor die tank gegaan.
Zal wel deels de speelstijl zijn die me niet aanstaat. Mijn speelstijl is perfect voor de Hellcat/T49. Daarom ook de russische T-54 unlocked (mobiel & accuraat), helaas wil het daar ook niet mee lukken :( grrrrr
Sta wel open voor KV-1S platoontjes!!! In een groepje van 3 zijn ze dan weer wel heel effectief.

Ok, nu weet ik ook weer dat er 2 maps zijn ;-) D'oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-06 18:45

p0st

Dutch Reefer

dynosu schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:45:
Vandaag die russische churchill in de aanbieding @ winter surprise calendar
Thanks voor de tip, gelijk even gekocht! Inclusief garage slot voor 4 eurie d:)b

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Inrage schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:05:
Waarom staant er geen Nederlandse clans GOT niet in dat lijstje? :)
Fixed :Y) Het antwoord daarop ga ik trouwens niet weer vertellen, het schijnt dat ik daar elke keer een heleboel Nederlandse spelers/clans mee kwets :+

EDIT: 8 VK's dus voor NL clans. Toe maar, dat had ik echt niet verwacht, waarschijnlijk niemand niet ;)

[ Voor 146% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-12-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kaap schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:40:
[...]

Fixed :Y) Het antwoord daarop ga ik trouwens niet weer vertellen, het schijnt dat ik daar elke keer een heleboel Nederlandse spelers/clans mee kwets :+
KAAS heeft een paar VKs afaik.

Edit: Kaas en BEF hebben beide 8 VKs.

[ Voor 6% gewijzigd door User op 17-12-2013 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]
Het is vooral mijn gevoel.
Het hoeft niet eens met harde feiten te maken te hebben. PTS scoort bij mij ook op volwassenheid van spelers. Heb nog nooit/zelden iemand van PTS zien ragen in de chat. Wil niet zeggen dat ze het nooit zouden doen, maar ik kom het dus niet tegen.
Nou, er kan een beerput open getrokken waar zelfs wikileaks een puntje aan kan zuigen :+
[...]
Reputatie en imago zijn softe eigenschappen, maar tellen voor mij wel mee.

Zie mijn eerdere reactie over reputatie en het midden-oosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Laatst online: 10:21
ik vind die T1 zo waardeloos, maar net eindelijk een lekker potje

Victory!
Battle: Karelia 12/17/2013 11:41:17 AM
Vehicle: T1 Heavy Tank
Experience received: 1,854 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 23,807
Battle Achievements: Steel Wall, Master Gunner, Cool-Headed, Mastery Badge: "1st Class"

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik zou zelf ook de andere route naar de T29 kiezen, via de jumbo lijkt mij een veel betere route om te spelen persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
Ik vond de T1 (Heavy) wel lekker spelen, je bounced niet zo veel en je tracks liggen er zo af. Beetje snipen, proberen hull down te gaan (al is het alleen maar om vast te oefenen ;))

Vergeet niet de engine te researchen! Op de M6 heb je m wel nodig imho.

Via de Jumbo heb je niet de 90mm aan het begin. Daar heb ik slechte verhalen over gehoord. Free XP might be the way to go...

[ Voor 19% gewijzigd door dramborleg op 17-12-2013 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
User schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:41:
[...]
KAAS heeft een paar VKs afaik.

Edit: Kaas en BEF hebben beide 8 VKs.
wanneer krijgen we ze eigenlijk?
Heb toch geen tijd om erin te rijden, druk met tier 6jes aan het rijden :p. Gisteren 77% winrate erop gehad. toen maar gestopt uit angst dat alles naar beneden generfd zou worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Laatst online: 10:21
dramborleg schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:02:
Ik vond de T1 (Heavy) wel lekker spelen, je bounced niet zo veel en je tracks liggen er zo af. Beetje snipen, proberen hull down te gaan (al is het alleen maar om vast te oefenen ;))

Vergeet niet de engine te researchen! Op de M6 heb je m wel nodig imho.

Via de Jumbo heb je niet de 90mm aan het begin. Daar heb ik slechte verhalen over gehoord. Free XP might be the way to go...
Top, nee ga idd via de M6, moet nog de radio en de engine, de engine heb je iig nodig om bij de m6 te komen :)

maar idd het is een goede tank om te leren/oefenen

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mja ik vond de T1 en de M6 allebei een ramp om te spelen.

Was blij toen dat voorbij was. De T29 was wel enorm te moeite waard, geweldige tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
Floks schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:06:
[...]

Top, nee ga idd via de M6, moet nog de radio en de engine, de engine heb je iig nodig om bij de m6 te komen :)
Wait wut, is dat aangepast? Kan me herinneren dat ik de keuze had en op aanraden van een kameraad er toch maar voor gekozen had die 15k xp op de T1 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Bean77 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:03:
[...]

wanneer krijgen we ze eigenlijk?
Heb toch geen tijd om erin te rijden, druk met tier 6jes aan het rijden :p. Gisteren 77% winrate erop gehad. toen maar gestopt uit angst dat alles naar beneden generfd zou worden :p
Geen idee, volgens mij zijn ze bij WG nog een paar fake battles aan het bekijken tussen K-_-K en 3SBP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Kaap schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:40:
[...]
EDIT: 8 VK's dus voor NL clans. Toe maar, dat had ik echt niet verwacht, waarschijnlijk niemand niet ;)
En waarom niet ? Met een beetje fatsoenlijke planning en wat daagjes goed spelen kom je al een heel eind. Met 10000 winnaars heb je toch redelijk wat subtop clans die met de prijzen mee kunnen doen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Klopt, maar er zijn geen Nederlandse subtop clans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
redwing schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:26:
[...]
Met 10000 winnaars heb je toch redelijk wat subtop clans die met de prijzen mee kunnen doen.
Jij hebt volgens mij best een positief beeld van subtop ;) Zeg maar gerust lager dan middenmoot zelfs. Subtop beschouw ik de clans top 15-30. Top 30-100 is de middenmoot. Daarboven mag je zelf een naam aan geven.

Als je interesse in de rankings van clans hebt: http://wotcs.com/clans.php?order=sc3&p=1

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-12-2013 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Laatst online: 02-06 00:02
Zertaxka schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:17:
[...]

Voor de IS-6 challenge moet je 100k xp per land halen in een maand tijd. Dus met 3k per dag gaat je dat niet lukken. :O

En voor March of Nations heb je maar 4 dagen per land om de 100k te halen en 8 voor Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Kaap schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:35:
[...]
Jij hebt volgens mij best een positief beeld van subtop ;) Zeg maar gerust lager dan middenmoot zelfs. Subtop beschouw ik de clans top 15-30. Top 30-100 is de middenmoot. Daarboven mag je zelf een naam aan geven.
In dit geval bedoelde ik met subtop degene die kans maken op zo'n tankje. Aangezien dat om 10000 man gaan vallen daar inderdaad ook de middenmoters onder die er wat tijd in willen steken. En in die categorie zijn wel wat Nederlandse clans te vinden. Als GoT zo door blijft gaan als het nu gaat zou ik verwachten dat wij in een volgende event ook best wat mensen in die lijst zouden kunnen krijgen (mocht het plan er komen dat we actief op die map mee gaan doen, afgelopen CW tijd op de normale map is ook erg leuk geweest ten slotte)
M411007 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:48:
[...]
Voor de IS-6 challenge moet je 100k xp per land halen in een maand tijd. Dus met 3k per dag gaat je dat niet lukken. :O
700k in 30 dagen = +/-25k per dag. Nu heb je wel wat *5 en *2 dagen wat het wat makkelijker maakt.
En voor March of Nations heb je maar 4 dagen per land om de 100k te halen en 8 voor Japan.
Wat heeft March of Nations te ,maken met die 100k ?? March of Nations is dat je iedere 4 dagen korting krijgt op de tanks van dat land.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134214

Kaap schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:35:
[...]

Als je interesse in de rankings van clans hebt: http://wotcs.com/clans.php?order=sc3&p=1
Ik zat door die top 10k fame te bladeren, daar kom ik echt een hoop voor mij onbekende clans in tegen...

Even oneerbiedig...
Wat minder bekende clans konden in de campaign een beetje rommelen in afrika en al best wat aardig punten sprokkelen :)

SRSLY vind ik een prima voorbeeld van een sub topper.
Draaien altijd prima mee, maar bv hoofdprijs gaan we niet voor.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 134214 op 17-12-2013 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

M411007 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:48:
[...]

100.000/30=3333

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
x7 landen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
redwing schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:52:
[...]
middenmoters. En in die categorie zijn wel wat Nederlandse clans te vinden.
Ik denk dat het meer zo is dat de middenmoters voornamelijk de clans zijn die wel geregeld land hebben. Daar waren er zelfs een behoorlijk aantal van die besloten niet deel te nemen aan de campaign, maar gold te farmen op de normale CW map.

Spijt me om dit te moeten zeggen, maar er bevind zich zelfs geen enkele Nederlandse clan in de top 100 ranking. Pas op de 170ste plek vinden we DR-EC. GOT komt daarna op plek 449. Op plaatsje 654 vinden we TFP. Op 705 en 706 respectievelijk DIIIK en KAAS. Die andere 350+ clans heb ik uiteraard niet eens opgezocht, dit zijn toch wel de grote NL jongens.

Je kunt het dan wel wegwuiven als zijnde het is maar een ranking, maar die ranking wordt wel op een aantal factoren berekend wat een aardig beeld geeft van de spelerskwaliteit van een clan. Ik zeg niet dat die 100% accuraat zal zijn in overeenstemming met de CW performance, maar die indexering is juist best aardig en geeft best een goed beeld weer.

Nu zullen achter mijn rug om vandaag wel een aantal mensen mij afschilderen als de grote boeman en gemenerik, maar het is wel een keiharde realitycheck van onze community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
alleen vandaag? :+

maar ik ben het helemaal met je eens wat betreft NL clans. Als je spreekt over top, subtop, middenmoot en daaronder dan schaar ik alle NL clans met respect daaronder.
Maar dat wil niks zeggen dat ze gewoon lekker hun ding moeten doen en hun ambities moeten hebben. Ik kom zeer regelmatig nog bij GOT en TFP op teamspeak en platoon daar ook. Vind ik gewoon erg leuk.
Ik hoop ook dat ze het ook zo goed mogelijk blijven doen.
En als ze door de samenwerking een nieuwe competitieve clan op willen richten alleen maar mooi.

trouwens op dit lijst van wotcs staan rare dingen in, ik beschouw die zeker niet als maatstaf van de beste clans. En zer0 leden zouden dat ook niet moeten doen >:) :P

edit: en srsly is middenmoot :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kaap zit niet in ZER0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
weet ik, ik bedoelde er kaap ook niet mee. Ik wil ermee zeggen dat zer0 leden ook niet eens zouden zijn met deze lijst met een 52ste plaats. Ik vind ze eerder in de top 15 horen. Maar het contrast vind ik zo groot top 15 of 52 in die lijst. (en zo zijn er nog een paar voorbeelden te noemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bean77 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:25:
[...]

weet ik, ik bedoelde er kaap ook niet mee. Ik wil ermee zeggen dat zer0 leden ook niet eens zouden zijn met deze lijst met een 52ste plaats. Ik vind ze eerder in de top 15 horen. Maar het contrast vind ik zo groot top 15 of 52 in die lijst. (en zo zijn er nog een paar voorbeelden te noemen).
Beter lezen ;)
Kaap schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:03:
[...]
Je kunt het dan wel wegwuiven als zijnde het is maar een ranking, maar die ranking wordt wel op een aantal factoren berekend wat een aardig beeld geeft van de spelerskwaliteit van een clan. Ik zeg niet dat die 100% accuraat zal zijn in overeenstemming met de CW performance, maar die indexering is juist best aardig en geeft best een goed beeld weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Bean77 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:25:
[...]

Ah op die manier. :)

Waar ZER0 zichzelf ziet staan weet ik niet, maar wel ergens bovenin. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
misschien iets idd, maar er zitten meerdere rare dingen in zoals gezegd. Maar het is een overzicht idd.

Quickybaby krijgt nu op WG website aandacht :) WG wil zeker dat we allemaal zijn streams gaan kijken.
http://worldoftanks.eu/en...ive-stream-december-2013/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Had gisteren al naar em zitten kijken ff, een half uur lang horen hoe verliefd hij wel niet is op de fv215b. No thank you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
User schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:50:
[...]
Ah op die manier. :)

Waar ZER0 zichzelf ziet staan weet ik niet, maar wel ergens bovenin. ;)
Kwa grote bek en eigendunk doen ze aardig mee voor de top 5 ja als ik die posts op het forum lees :+ Mjah veelal ex-IDEAL toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kaap schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:57:
[...]

Kwa grote bek en eigendunk doen ze aardig mee voor de top 5 ja als ik die posts op het forum lees :+ Mjah veelal ex-IDEAL toch ;)
Kijk, dat kunnen we dus wel weer goed. :P

Maar we hebben maar een paar 'echte' ex-IDEAL leden, en ongeveer een man of 30 zijn met de eerste campaign merc bij IDEAL geweest. ZER0 zelf is opgericht door ex-AX2 leden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-05 10:31

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Bean77 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:50:
[...]

misschien iets idd, maar er zitten meerdere rare dingen in zoals gezegd. Maar het is een overzicht idd.

Quickybaby krijgt nu op WG website aandacht :) WG wil zeker dat we allemaal zijn streams gaan kijken.
http://worldoftanks.eu/en...ive-stream-december-2013/
Ja geweldig nog meer aandacht voor hem heeft hij nodig 8)7 .. Er zo'n genoeg andere YouTube/Streamers die in de spotlight mogen: Willkey, kyozu, Vaering. Ik heb niks persoonlijk tegen QB maar zijn fans zijn soms uitermate irritant die doen alsof QB de messias is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Om in te haken op het feit dat nederland geen topclan heeft (en genoeg kwaliteit voor misschien wel twee topclans?)... Er zijn meer landen zonder topclan. Sowieso is de helft van de topclans volgens mij internationaal.

Trouwens na deze campaign definitief klaar met clan-wars. Ik had al eerder het idee dat het niets voor mij was, maar door de special tank toch gelokt om het te proberen. Na fase twee was ik er zo klaar mee dat ik fase drie niet eens heb gespeeld. Het samenspelen is leuk, maar het wachten er omheen, om dan regelmatig niet eens te kunnen spelen is voor mij een afknapper. Ff wat rustiger aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
TweakJerommeke schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:02:
[...]

Ja geweldig nog meer aandacht voor hem heeft hij nodig 8)7 .. Er zo'n genoeg andere YouTube/Streamers die in de spotlight mogen: Willkey, kyozu, Vaering. Ik heb niks persoonlijk tegen QB maar zijn fans zijn soms uitermate irritant die doen alsof QB de messias is. :)
Ag het zijn een ander soort kijkers QB fans zullen sneller afknappen op de wat drogere theorie. Die kijken meer voor de "show". Vergelijk het een beetje met GTST vs Discovery kijkers.

Mensen die naar QB kijken willen zien hoe het nu weer met zijn mail-orde.. uh vriendin is. en horen wat voor vreemde naam hij nu weer voor een tank heeft bedacht. Opzich best amusant en je verliest er zo wat tijd mee als je aan het kijken bent, maar echt leren doe je hier niet.

De kijkers van bijv. Vaering(Embryonic journey) zullen dit eerder doen om dingen te leren en op te steken. De gemiddelde kijker zal ook een wat meer "hardcore" WoT speler zijn. Dit leent zich dus minder voor de massa en zullen dus nooit (of iig niet snel) dezelfde kijkcijfers halen als QB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik kijk zelf het liefste naar de streams van kyozu en delert.

Als je dan wat vragen heb over een tank of waarom ze iets doen. Antwoorden ze ook en dat vind ik een leuke extra. Daar kan ik wat van opsteken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:14
Ik check gewoon alle streams die beschikbaar zijn op het moment.

QB, Kyozu, Delert, EJ, Zeronez daarnaast af en to luciquell maarja al dat poolse/russiche gelul kan soms gaan vervelen en voor derest zijn er niet zoveel hoogwaardige streams. Anfield was nog wel eens lache maar die zie ik haast niet meer, btw al die NA gasten hebben nog een grotere eigendunk dan QB heeft hoor en die kerels schieten ook standaard full prem>.< )

Ik kijk streams vooral voor de lolz inplaats om echt te leren. Soms is het idd wel nice om een positie te zien waar je normaal niet naar toe gaat of dergelijke maar over het algemeen leer je meer van hetzelf doen dan er naar te kijken. Entertainment of interactie is dan het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Kaap schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:03:
[...]
Ik denk dat het meer zo is dat de middenmoters voornamelijk de clans zijn die wel geregeld land hebben. Daar waren er zelfs een behoorlijk aantal van die besloten niet deel te nemen aan de campaign, maar gold te farmen op de normale CW map.
Dan nog zijn er Nederlandse clans die genoeg punten konden halen om die tier 10 tank te winnen. Hoe je dat ook wil noemen, het betekent wel dat ze dus goed genoeg zijn om in zo'n campaign mee te doen. Of je dat nu subtop/middenmotors/onder gemiddelde clans wilt noemen is niet echt van belang want daar ging het hier helemaal niet om. Feit is gewoon dat sommige Nederlandse clans als ze er de moeite in willen steken in zo'n event wel de top-prijs kunnen halen.

Maar hoeveel niet-internationale clans zitten er eigenlijk in de top ? Volgens mij is 90% van de clans nog steeds internationaal.
*7= 23331 per dag. Met jouw 3333 per dag kom je hooguit aan 3 dagen gratis premium.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
TweakJerommeke schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:02:
Er zo'n genoeg andere YouTube/Streamers die in de spotlight mogen: Willkey, kyozu, Vaering.
En Remmke dan? ;) Is nog een tweakert ook en prima rage free high skilled stream imo. QB is booooring.
Tegenwoordig kijk ik zelf graag de russische top spelers, zitten een paar zeer goede spelers bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Denk dat je op basis van "kijkcijfers" wel kan zeggen dat quickybaby met afstand wel de streamer is van WOT. Dus in dit geval is hij wel iets van een mesias of iets in die geest :p

Maar inderdaad remmmke mag ook zeker genoemd worden. Sympathieke kerel ook ingame.

Pagina: 1 ... 29 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)