[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 33 Laatste
Acties:
  • 76.125 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:36

wontcachme

You catch me? No you wont

Aan de IS6 ga ik niet eens beginnen.

1. Ik haat lower tiers
2. Ik heb een type59 :P
3. Ik heb een leven en geen zin om 700k xp te grinden in een maand 8)7

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Being in your team’s top 10 in terms of experience points gained
Mooi gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
AcXeller schreef op zondag 15 december 2013 @ 10:10:
16 dec - 15 jan

Voor de mensen die tijd over hebben, de IS-6 is ook te winnen op EU servers:
http://worldoftanks.eu/en...ies/missions-way-success/

Vervolgens zijn alle standaard tanks een maand in de aanbieding:
http://worldoftanks.eu/en/news/festivities/march-of-nations/

en nog veel meer:
http://worldoftanks.eu/en/news/festivities/EoY-Ingame/

Volgens mij komt alles wat ze hebben de komende maand (ook premium) in de aanbieding.

Daar gaan de credits :p
Mijn inziens pakken ze wel uit hoor! Ook die team battles missie, die dag premium maakt me niet zoveel uit maar 3x winnen en je hebt 5 automatic FE's en een GLD (en die kom ik de laatste tijd toch steeds te kort!).
wontcachme schreef op zondag 15 december 2013 @ 10:16:
Aan de IS6 ga ik niet eens beginnen.

1. Ik haat lower tiers
2. Ik heb een type59 :P
3. Ik heb een leven en geen zin om 700k xp te grinden in een maand 8)7
Vergeet niet dat voor die 100k per natie de exp modifiers wel gelden. Zitten daarnaast ook genoeg speciale exp dagen tussen dus dat maakt het al iets dragelijker (alsnog wel heel veel exp!).

[ Voor 21% gewijzigd door psychoclown op 15-12-2013 10:40 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

psychoclown schreef op zondag 15 december 2013 @ 10:36:
[...]

Vergeet niet dat voor die 100k per natie de exp modifiers wel gelden. Zitten daarnaast ook genoeg speciale exp dagen tussen dus dat maakt het al iets dragelijker (alsnog wel heel veel exp!).
Ik neem even voor het gemak mijn cijfers:

850 avg xp --> 700k = 823 battles. Stel ik doe elke dag dubbels en die halen mijn avg xp
30 dagen * 1700xp * 7 trees = 357k xp

Dan zou ik nog 350k los moeten grinden wat ongeveer 410 battles zou zijn. Tel daar bij op de 30 dagen + 7 trees (=210) = 620 battles. Dat is met goede xp (wat al veel lastiger is door lagere tiers) en 100% winrate.

620 battles/30 dagen = 21 per dag in het beste geval.

En aangezien ik met kerst niet zal grinden en nieuwjaar ook niet sla ik het wel over want dat zal ik dan moeten compenseren door nog meer te grinden.

En ik heb al een type59, Lowe en T34 :P. En een IS3 levert ook flink wat creds op :)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:34
GAME ON!

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/5cj8ll.jpg

Dat gaat mij waarschijnlijk niet lukken. Zijn veel potjes in weinig tijd en geen vrije dagen voor de boeg. Of sla kerst dit jaar over met de familie 8)7 Wellicht is het wel interessant voor de scholieren en studenten onder ons. bam! wekker zetten om 6 uur en dan heel de dag gamen. Dat heb ik het ook wel snel bij elkaar.

Wel erg mooie special moet ik zeggen. Gaan ik zeker gebruik van maken. Heb nog 11 mil credits opgespaard hiervoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 13:21

SNEAK-NL

galloooooooooooo

wel grappig dat ook de japanse tier 6 mee moet, de patch is er nog niet eens ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 00:28
wontcachme schreef op zondag 15 december 2013 @ 10:53:
[...]

Ik neem even voor het gemak mijn cijfers:

850 avg xp --> 700k = 823 battles. Stel ik doe elke dag dubbels en die halen mijn avg xp
30 dagen * 1700xp * 7 trees = 357k xp

Dan zou ik nog 350k los moeten grinden wat ongeveer 410 battles zou zijn. Tel daar bij op de 30 dagen + 7 trees (=210) = 620 battles. Dat is met goede xp (wat al veel lastiger is door lagere tiers) en 100% winrate.

620 battles/30 dagen = 21 per dag in het beste geval.
Je vergeet een paar dingen. Als je meerdere tier 6'jes hebt kun je elke dag die dubbels doen van elke tank. Voor alle trees (behalve de chinese en de japanse) heb je genoeg tanks om het helemaal met dubbels te halen. De japanse en chinese trees kun je hoofdzakelijk spelen in het weekend van de 20ste. Dat hele weekend lang double xp (op alle battles). Oftewel, als je het goed doet dus maar 400 battles ipv 600. Verder is er ook nog een weekend met x5. Wederom, als je het goed doet kun je jezelf daar weer wat battles bespraren. Stel je hebt 10 tier 6 tanks, die je drie dagen lang quintuipled scheelt je toch weer 45 potjes. Uiteindelijk denk ik dat het dus met 350 battles te doen moet zijn, wat neerkomt op 12 battles per dag.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Hoopt al een beetje op een berekening van jou Babs :D O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het lijkt mij ook te veel werk om de IS-6 te winnen maar het blijft een leuke tank:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1enom3rh7w8]

En mocht het je niet lukken met de missies, hij komt rond kerst toch ook weer met 15% korting.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:47

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik had zoiets van, "eurhm, neen toch niet". Echt ik vind tier 6 nog wel leuk maar dit is echt wel voor: "how do you kill that what has no life" Je zou beter gewoon een IS-6 kopen dan en 1/3 van die tijd potjes spelen en de andere 2/3e gewoon iets anders doen met je tijd.

Hadden ze nu nog gezegd dat je 3/7 grinds moest doen ja. Echt, wauw, ik vind dit serieus f*cked up.
Als je nu gewoon een maand premium neemt en de helft zoveel speelt als nodig is voor de IS-6 te halen, heb je voldoende credits om nooit nog een premium tank nodig te hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

zo weer een ping van 111 op eu2, tijd om te stoppen, teams zijn weer drama.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
Whoppa. Een nieuwe CW battle in tier6. Dit keer op Steppes!

[ Voor 7% gewijzigd door pkregting op 15-12-2013 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

16 dec - 15 jan

en nog veel meer:

Volgens mij komt alles wat ze hebben de komende maand (ook premium) in de aanbieding.

Ik zat al een tijdje te wachten op garage slot discounts, dat is dan morgen zo te zien eindelijk zo ver oOo. Die holiday specials in de premium shop vind ik absoluut niet boeiend, maar dit lijkt er wel meer op. Team battles nog niet gespeeld helaas, ook geen team om het mee te spelen :P Maar hier moet wel even werk van gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

zijn echt een shitload aan specials dat zeg, heb trouwens 3 dagen premium gekregen omdat ze problemen hebben met het betalingssysteem, kan alleen een paar dagen duren voordat ik mijn goud en credits krijg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 14:11
IS-6 actie klinkt uitdagend.

Ik denk dat als je van elk land 2 Tier 6 tankjes in je garage hebt staan je het met een premium acount en de multipliers met 2 of drie potjes per land wel kunt redden. Alleen Japan ben ik bang dat je wel wat meer potjes nodig hebt. Dus met 20 tot 25 potjes per dag zou het moeten lukken.

Alleen heb ik maar 3 Tier 6 die geschikt zijn in de garage staan. Dus moet ik nog iets van 10 Tier 6 tanks aanschaffen met bemanning trainen en equipment ben ik zo 12 miljoen credits kwijt plus ik moet nog iets van 6 garage plekken aanschaffen. Wel een grote investering voor vier weken lang een boze vrouw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Ik zie die IS-6 actie maar als uitdagend, maar onhaalbaar. De losse challenges voor de dagen gratis premium zijn voor mij bij verschillende landen nog wel eventueel het overwegen waard, maar ik denk niet dat ik zoveel wil gaan spelen :+

[ Voor 198% gewijzigd door Fid3lity op 15-12-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 14:11
Goed punt, had ik nog niet aan gedacht, van de andere 6 landen heb ik de TIer 6's al vrijgespeeld, de Japanse tree natuurlijk nog niet, ik denk ook niet dat ik genoeg free xp heb om dat te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

JPvdB schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:23:
Goed punt, had ik nog niet aan gedacht, van de andere 6 landen heb ik de TIer 6's al vrijgespeeld, de Japanse tree natuurlijk nog niet, ik denk ook niet dat ik genoeg free xp heb om dat te halen.
Die Japanse tier ga ik gewoon niet redden, mijn avg XP per match is sowieso nog te laag. Daarnaast heb ik de geldige tanks uit de Chinese boom net weggedaan om straks hun successors te kunnen halen. Dat dan wel wanneer deze in de March of Nations discount zijn. Daar wacht ik dan ook wel op met het halen van de WZ-131 en de T-34-1. Maar dan nog denk ik niet dat ik een van die tanks terug ga halen om er vervolgens 100k XP mee te gaan grinden. Ik wacht wel op die premium tanks discounts en overweeg dan eventueel een T26E4 SP te halen. Of zoiets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:47
16 dec - 15 jan

en nog veel meer:

Hopen dat ze vanaf de 20ste nog een hele dikke gift shop actie hebben om het compleet te maken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:56

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Fid3lity schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:22:
Ik zie die IS-6 actie maar als uitdagend, maar onhaalbaar. De losse challenges voor de dagen gratis premium zijn voor mij bij verschillende landen nog wel eventueel het overwegen waard, maar ik denk niet dat ik zoveel wil gaan spelen :+
Ik ga de komende maand maar op T6 hunt... Die challenges hal ik niet, maar ik kan wel wat mensen het leven zuur maken met mijn T7 line-up :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik vrees wel dat er een redelijke hellcat overvloed zou kunnen zijn. Er zullen meer mensen zijn die voor één factie voor 3dagen premium gaan dan mensen die voor alles zullen gaan. En niks grind makkelijker op tier 6 dan ene hellcatplatoon. (Joindry zoekt alvast platoontje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joindry schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:35:
Ik vrees wel dat er een redelijke hellcat overvloed zou kunnen zijn. Er zullen meer mensen zijn die voor één factie voor 3dagen premium gaan dan mensen die voor alles zullen gaan. En niks grind makkelijker op tier 6 dan ene hellcatplatoon. (Joindry zoekt alvast platoontje)
Goed punt idd. Bovendien zijn er normaal gesproken erg weinig goede spelers op T6, waardoor je vaak je stempel op een match kunt drukken en meer XP haalt. Dat zal vanaf morgen wel anders zijn verwacht ik.

Persoonlijk heb ik nog een hele lading T6s die ik moet grinden, dus dat wordt hét moment om dat te doen. Hopelijk kan ik een paar dagen premium scoren, dat zou al mooi zijn. Hoewel ik graag een IS-6 wil, gaat dat waarschijnlijk niet lukken, tenzij ik ruzie wil thuis :P

Wel echt een zieke special! Wel lekker, een maand lang niet hoeven nadenken of dit wel het juiste moment is om je crew te retrainen, garage slots te kopen, of je barracks uit te bereiden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:12
Joindry schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:35:
Ik denk eerder dat er een KV-1S invasie komt. Met die tank is het halen van 100k niet zo heel moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
De belangrijkste prijs lijkt me de IS-6, die paar dagen premium telt niet zo zwaar. En het struikelblok is dan de japanse tier 6.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
ThomasG schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:57:
[...]
Ik denk eerder dat er een KV-1S invasie komt. Met die tank is het halen van 100k niet zo heel moeilijk.
Vergeet niet de hellcat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als student ga ik de komende maand zeer weinig tijd vrij hebben (wegens examens), dus dit is de uitgelezen moment voor mij om met T8 tanks te spelen, wegens de overvloed aan T6 tanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

MSalters schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:07:
De belangrijkste prijs lijkt me de IS-6, die paar dagen premium telt niet zo zwaar. En het struikelblok is dan de japanse tier 6.
23/12/2013 staat 0.8.10 geplanned toch?

vind het wel bagger trouwens, heb net wat lagere tiers weer gekocht om die lijnen te proberen, dan zal je in T6 nu helemaal een zooitje gaan krijgen.

[ Voor 21% gewijzigd door Mickroz op 15-12-2013 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Ja, maar dat is dus een week minder, plus een extra 65K grind. 3 weken voor 165K XP is 55K per week, geen 25K

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slechtste wat je ooit kan doen: 'nog 1 overwinning, en dan stop ik'

Na 6 games uiteindelijk nog eens gewonnen. Nu de dag afgesloten met 31% WR en 2100 WN7.

Gotta love the balance weekend. 1 vs 1 in een E-100 tegen een E-100. Ik ben aan het sidescrapen, hij staat in the open, en we zijn zo'n 100m van elkaar. Eerste schot weet ik te missen (drunken gunner phenomena). Dan een 630 damage pen op hem. Daarna een 580 damage pen. Hij eerst met HE op mij, -370 ed. Daarna begon hij met HEAT te schieten, BAM, -752 damage.

You've got to be kidding me.

Het tofste moment vond ik nog altijd toen ik op een ELC schoot, en zijn tracks het opaten. Mijn shell is zwaarder dan zijn tank ffs. :(

/ragemode off

Edit: Heb nu wel de hoogste avg damage in de E-100 volgens vbaddict :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2013 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Hoe moeilijk het ook is, probeer soms eens een server switch als het niet gaat of andere tanks.
Gisteravond ging bij mij bagger en wilde het voor geen meter maar vandaag 9 potjes solo op verscheidene tanks en dat ging dikke prima!

Enkel een potje op de AMX AC Mle 48 was wat jammer toen ik van prima start van de battle naar two shotted ging, eerst raakte arty me al rijdend tussen huisjes voor ~96% en toen wist op hetzelfde moment een SU-100 mij te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Edmin schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:25:
[...]

Ik ga de komende maand maar op T6 hunt... Die challenges hal ik niet, maar ik kan wel wat mensen het leven zuur maken met mijn T7 line-up :P
Uitstekende mogelijkheid voor mij ook om mijn IS-3 lekker te grinden naar die top gun, dat ding is met 175mm pen ronduit matig. Denk dat ik de SU-100 en KV-1S wel terug haal, misschien daar nog voor de 100k XP gaan. Duitse lijn heel misschien met de VK 36.01 H en de 30.02 M die ik al heb, moet met laatstgenoemde nog zo'n 30k voor de Panther. En uiteraard ga ik dan die Hellcat wel halen, al unlocked maar nog niet gekocht.. Wachtende op extra garage slots. Zal die denk ik pas de 23e halen, met 30% korting. Daarvoor gewoon doen wat ik kan, zie wel wat haalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Zo, was weer geen verkeerd dagje, vooral 's avonds een paar heerlijke potten gespeeld nog:

Wins/Battles: 18 (29) (62.07%)
Efficiency/WN6: 2.161 2.020

Ben sinds gisteren de 56% global WR gepasseerd, op naar de 60 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Ik ben geindigt op 2000wn7. Had 2400 tot vanavond, maar toen kwam CW en dat helpt niet :P. Vanochtend na 3 potjes had ik een wn7 van 4350 dankzij een verlies rondje :P 6500dmg en dan nog verliezen :(

Ik heb het flauwe vermoeden dat een bepaalde clan de komende tijd niet lang op de map gaat zijn wanneer ze landen :)

Eerst backstabben, dan verslagen worden en nu komt de tijd voor wraak >:) >:)

[ Voor 34% gewijzigd door wontcachme op 15-12-2013 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:07
Zo, vanavond geeindigd op 75575 fame points. Laten we hopen dat dit genoeg is voor de tank, want anders zou het behoorlijk prut zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:44
BramSd schreef op maandag 16 december 2013 @ 00:08:
Zo, vanavond geeindigd op 75575 fame points. Laten we hopen dat dit genoeg is voor de tank, want anders zou het behoorlijk prut zijn.
Ik ben geeindigd rond de 72k maar mijn laatste battle is er nog niet bij geteld. Het zal er om hangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

psychoclown schreef op zondag 15 december 2013 @ 18:46:
Hoe moeilijk het ook is, probeer soms eens een server switch als het niet gaat of andere tanks.
Gisteravond ging bij mij bagger en wilde het voor geen meter maar vandaag 9 potjes solo op verscheidene tanks en dat ging dikke prima!

Enkel een potje op de AMX AC Mle 48 was wat jammer toen ik van prima start van de battle naar two shotted ging, eerst raakte arty me al rijdend tussen huisjes voor ~96% en toen wist op hetzelfde moment een SU-100 mij te raken.
De laatste tijd is het wel heel erg, ik stop meestal maar, met een ping van 111 win ik weinig, en teams zijn dan ook bagger. Normaal heb ik een ping van 10 op EU2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:28
Een ping van 111 zou anders niet echt killing moeten zijn. Je zult af en toe een schot meer vangen, maar zeker in randoms zal dat maar zelden het verschil maken. Ik heb alleen wel gemerkt dat die hogere ping ook vaak gepaard gaat met lagspikes die niet in de ping terug te zien zijn en die zijn wel echt killing omdat je dan gewoon een paar secondes niets kunt doen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Oh lol, die combat missions voor Japan krijgt iedereen gewoon?! Hier was de missie igg na eerste winst completed. 3 prem dagen binnen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 23:00
heb gelukkig al alle t6 unlocked, alleen weer terugkopen :s
Ik ga denk ik wel proberen om die is6 te halen. Vanavond maar eens op zoek naar t6 platoonmaten.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Bean77 schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:00:
heb gelukkig al alle t6 unlocked, alleen weer terugkopen :s
Ik ga denk ik wel proberen om die is6 te halen. Vanavond maar eens op zoek naar t6 platoonmaten.
Beetje tactisch doen en zorgen dat je zoveel mogelijk met korting terugkoopt. Tot en met de 19e is bijvoorbeeld de USSR lijn in discount, dus ik heb al even een KV-1S en SU-100 teruggekocht. Heb ze toch nog niet elite, dus kan de XP daar wel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

redwing schreef op maandag 16 december 2013 @ 07:29:
Een ping van 111 zou anders niet echt killing moeten zijn. Je zult af en toe een schot meer vangen, maar zeker in randoms zal dat maar zelden het verschil maken. Ik heb alleen wel gemerkt dat die hogere ping ook vaak gepaard gaat met lagspikes die niet in de ping terug te zien zijn en die zijn wel echt killing omdat je dan gewoon een paar secondes niets kunt doen.
Ook dat, maar vaak betekent het ook dat het druk is op de server, en dan kan ik maar beter stoppen voor de frustraties beginnen en ik binnen no time mn goede sessie naar beneden haal omdat ik me irriteer aan andere en dan suicidaal ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Fid3lity schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:08:
[...]

Beetje tactisch doen en zorgen dat je zoveel mogelijk met korting terugkoopt. Tot en met de 19e is bijvoorbeeld de USSR lijn in discount, dus ik heb al even een KV-1S en SU-100 teruggekocht. Heb ze toch nog niet elite, dus kan de XP daar wel gebruiken.
je kan er ook wel weer wat credits mee verdienen met deze tier dus dat is wel een voordeel. Heb nu van 3 landen een tier 6. Moet er dan nog 4 hebben en gezien de daily doubles qua XP is het wel handig dat ik ze op korte termijn koop.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Bean77 schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:12:
[...]

je kan er ook wel weer wat credits mee verdienen met deze tier dus dat is wel een voordeel. Heb nu van 3 landen een tier 6. Moet er dan nog 4 hebben en gezien de daily doubles qua XP is het wel handig dat ik ze op korte termijn koop.
Dat is inderdaad wel zo. Ik heb net ook maar even een Type 58 teruggekocht om die dan maar elite te maken (moet de IS-2 en de engines nog), daarna zit ik met die lijn ook weer op 79k / 100k. De 59-16 heb ik al elite dus die zou ik er heel eventueel met korting bij kunnen halen, maar daar is dus echt geen haast bij.

Ik weet overigens niet hoe het met credit earning zit in verschillende tiers, niet zo in verdiept ;) Ik heb een E 25, mocht ik echt hard credits nodig hebben.

Edit: maandagmorgen, eerste potje. Zie inderdaad behoorlijk wat Hellcats ingame, wordt een bitch om te spelen... :/

Extra challenge is natuurlijk om in de top-10 XP per rondje te staan zeg. Dat is echt een kwestie van bidden dat je top tier bent, als tier 6 medium in een tier 7 / 8 potje kun je vrij moeilijk in die top-10 komen..

[ Voor 16% gewijzigd door Fid3lity op 16-12-2013 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mickroz schreef op maandag 16 december 2013 @ 06:51:
[...]

De laatste tijd is het wel heel erg, ik stop meestal maar, met een ping van 111 win ik weinig, en teams zijn dan ook bagger. Normaal heb ik een ping van 10 op EU2.
Dat is niet echt relaxed inderdaad maar zulke spikes heb ik gelukkig nooit ook al is het druk op de server :)
Gisteren ging het ook al een stuk beter dan twee dagen geleden, balansdagen in de positieve zin zijn.. :9
Performance Rating: 1,884 (Very good) 2,924
Efficiency Rating: 1,875 (Unicum) 1,996
WN7 Rating: 1,923 (Unicum) 2,840
WN8 Rating (near-final): 2,753 (Unicum) 4,477
Battles: 15,474 9
Win Rate: 66.45% 100.00%
Average damage: 1,845 2,967
Average experience: 927 1,382
Average kills: 1.44 2.89
Battles survived: 43.98% 77.78%
Kills to deaths: 2.57 13.00
Average tier: 8.14 8.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
BramSd schreef op maandag 16 december 2013 @ 00:08:
Eigenlijk van de zotte toch, 40 dagen campaign spelen alleen maar voor een fucking tier 10 tank :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Huh, Japan missie knalt ineens naar complete en ik heb zo 3 dagen premium :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Valt me reuze mee, ben de afgelopen dagen maar 2,600 plaatsen gezakt in fame point ranking :)
Fid3lity schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:43:
Huh, Japan missie knalt ineens naar complete en ik heb zo 3 dagen premium :o
Dan maakt het de grind al helemaal draaglijker!

code:
1
2
3
600 000 exp / First victory of the day = 300 000 exp
300 000 exp / 32 dagen = 9375 exp / dag
Met mijn gemiddelde zou dat betekenen: 9375 exp / dag / 927 exp / battle = ~10 battles / dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

psychoclown schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:48:
Valt me reuze mee, ben de afgelopen dagen maar 2,600 plaatsen gezakt in fame point ranking :)

[...]

code:
1
2
3
Met mijn gemiddelde zou dat betekenen: 9375 exp / dag / 927 exp / battle = ~10 battles / dag
Maar dan moet je dus wel elke battle in de top-10 aan XP eindigen, nog een aardige klus.

Makkelijker lijkt mij om te zorgen dat je in ieder geval een vast minimum per dag haalt. Zeg voor elke tree 4 of 5000 XP. Dan kunnen er ook dagen tussen zitten waar je niet of minder speelt maar zou de challenge wel binnen 20 a 25 dagen haalbaar moeten zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Fid3lity op 16-12-2013 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euuuhhh Psycho....heb je dit zinnetje gelezen?

To determine the top 10 XP scores, only basic XP will be counted (no first victory bonus, premium account bonus, etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 20:18
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:07:

To determine the top 10 XP scores, only basic XP will be counted (no first victory bonus, premium account bonus, etc.).
Maar voor de 100k XP tellen die bonussen WEL mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:07:

En daaronder:
  • 2. The experience points added to your mission’s XP gauge WILL INCLUDE any and all additional XP modifiers. That’s right - first victory of the day and other missions’ bonuses, as well as additional experience provided by premium account status will be counted towards the goal of 100,000 XP as long as the mission conditions are met!
Als je dus buiten de top-10 valt qua base XP, dan telt een first victory bonus bijvoorbeeld niet (die zou kunnen zorgen dat je wel boven die grens valt). Mijn first victory bonus op de Type 58 telde wel mee, was inclusief dat zo'n 2k, als ik het goed heb gezien.

[ Voor 16% gewijzigd door Fid3lity op 16-12-2013 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, had me er verder nog niet in verdiept en zag dit zinnetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

die 100k is voor sommige hier een makkie, als je de x2,x3 en x5 mee pakt zit je daar zo aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Mickroz op 16-12-2013 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Mickroz schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:12:
die 100k is voor sommige hier een makkie, als je de x2,x3 en x5 mee pakt zit je daar zo aan.
De 100k an sich is dus niet het probleem, het zijn de extra regels die je pakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:44

skoozie

SCSI

psychoclown schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:48:

[...]

code:
1
2
3
je gaat in het begin uit van first win of the day, en doet het vervolgens x 10 battles, die 1st win is slechts 1x geldig...

ik gok dat ~19 (~10x2-1) battles per dag een betere gok is...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Och, ik speel gewoon. Ga me niet druk maken om die missions.

Gisteren wel redelijk gespeeld. Eindelijk weer een dagje met positieve stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
skoozie schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:29:
[...]

je gaat in het begin uit van first win of the day, en doet het vervolgens x 10 battles, die 1st win is slechts 1x geldig...

ik gok dat ~19 (~10x2-1) battles per dag een betere gok is...
Als je 10 tier 6'en hebt staan dan lukt dat wel. Plus een aantal dagen normaal x2 experience, een paar dagen x5. Genoeg om te middelen. Als je kyozu heet en 927 avg XP 8)7 hebt moet het te doen zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mickroz schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:08:
[...]

Ook dat, maar vaak betekent het ook dat het druk is op de server, en dan kan ik maar beter stoppen voor de frustraties beginnen en ik binnen no time mn goede sessie naar beneden haal omdat ik me irriteer aan andere en dan suicidaal ga spelen.
Het valt me op dat ik eigenlijk nooit hoge pings heb, tenzij ik een download aan heb staan of er een webpagina vol gifs aan het laden is. De performance is voor mij echt prima.
Fid3lity schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:23:
[...]

Uitstekende mogelijkheid voor mij ook om mijn IS-3 lekker te grinden naar die top gun, dat ding is met 175mm pen ronduit matig.
Forget it. Van vrijdagmiddag tot en met vanochtend kom ik met mijn T8s (IS-3 en Tiger II) bijna voortdurend in Tier X matches terecht. Ben constant ergens verscholen om stiekem wat damage te doen en kom dan ook meestal niet boven de 1K damage uit.

[ Voor 31% gewijzigd door Edmin op 16-12-2013 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
dynosu schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:30:
Ga me niet druk maken om die missions.
Als ik al een IS-6 zou willen zou ik eerder mijn mastercard pakken dan al die moeite doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynosu schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:30:
Och, ik speel gewoon. Ga me niet druk maken om die missions.
Zelfde hier, al zat premiumtanks... En zo leuk zijn ze nou ook weer niet om te spelen.
De T7 prem TD's zijn imho veel meer fun 8)
Kaap schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:45:
[...]

Als ik al een IS-6 zou willen zou ik eerder mijn mastercard pakken dan al die moeite doen :+
Dat dus!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2013 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

op EU1 heb ik altijd rond de 30/40, op EU2 rond de 10, tenzij het druk wordt, dan schiet ie naar de 100/110, EU1 blijft dan gewoon 30/40.
De ping is ook het probleem niet, het zijn de lagspikes en de hoeveelheid slechte spelers die dan online zijn die het dan onspeelbaar maken voor mij.
Edmin schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:40:
[...]

Het valt me op dat ik eigenlijk nooit hoge pings heb, tenzij ik een download aan heb staan of er een webpagina vol gifs aan het laden is. De performance is voor mij echt prima.

[...]

Forget it. Van vrijdagmiddag tot en met vanochtend kom ik met mijn T8s (IS-3 en Tiger II) bijna voortdurend in Tier X matches terecht. Ben constant ergens verscholen om stiekem wat damage te doen en kom dan ook meestal niet boven de 1K damage uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Edmin schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:40:
[...]
Forget it. Van vrijdagmiddag tot en met vanochtend kom ik met mijn T8s (IS-3 en Tiger II) bijna voortdurend in Tier X matches terecht.
Dat probleem heb ik al sinds patch 8.6. Daarom heb ik inmiddels, op mijn premiums na, al mijn tier 8's verkocht. Die hele tier is verneukt in de matchmaker en al helemaal als je tier 8 in platoon speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

[...]

did that allready.

nog steeds dik tevreden over de is6. Geweldige premium

oh en ben nu ook bezig met de kv3 > kv4 grind :P

[ Voor 8% gewijzigd door dynosu op 16-12-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

[...]

Ach, wat heet moeite. Ik speel met een hoop tanks waarvan ik nog meer dan genoeg XP kan gebruiken voor de grinds. Als die IS-6 heel eventueel haalbaar zou zijn is dat gewoon mooi meegenomen. Ik zie wel hoe ver ik wat betreft die challenge kom, maar alle XP is sowieso welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Fid3lity schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:00:
[...]

Ach, wat heet moeite. Ik speel met een hoop tanks waarvan ik nog meer dan genoeg XP kan gebruiken voor de grinds. Als die IS-6 heel eventueel haalbaar zou zijn is dat gewoon mooi meegenomen. Ik zie wel hoe ver ik wat betreft die challenge kom, maar alle XP is sowieso welkom.
Als je gewoon speelt en je haalt het is het prima, maar ik zou ook niet tanks ervoor terug gaan kopen etc om hem te halen hoor.

Ik zit erover te denken om met de kerstkorting straks de T34 te halen.dan wel met gold want via de site betaal je volgens mij altijd full price voor je slot.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Kaap schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:56:
[...]

Dat probleem heb ik al sinds patch 8.6. Daarom heb ik inmiddels, op mijn premiums na, al mijn tier 8's verkocht. Die hele tier is verneukt in de matchmaker en al helemaal als je tier 8 in platoon speelt.
Ik zie op dit moment ook geen enkele reden om in die Tier te blijven hangen. Er zit niets anders op dan door te grinden tot ik die apparaten naar T9 kan opwaarderen, maar daar gaat nog heel wat tijd in zitten, ben ik bang. Denk dat het handiger is als ik dat doe via een Free XP grind met T6 en 7, oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Vermaak mezelf prima op tier 7 met de kv3 op het moment. Nu die tiger in de aanbieding is is het prijsschieten op die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ja, dat zijn de stock Tigers. Wacht maar tot je ze met de Long 88 tegen komt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Edmin schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:10:
[...]

Ik zie op dit moment ook geen enkele reden om in die Tier te blijven hangen. Er zit niets anders op dan door te grinden tot ik die apparaten naar T9 kan opwaarderen, maar daar gaat nog heel wat tijd in zitten, ben ik bang. Denk dat het handiger is als ik dat doe via een Free XP grind met T6 en 7, oid.
Ligt er denk ik aan welke tier 8's je rijd?
Ik heb op dit moment maar 4 tier 8 tanks, de T69, de T32, de T28 proto en de Löwe.
Alleen met de T69 heb ik het regelmatig lastig, de T32 en de proto heb ik over het algemeen genomen wel goede potjes mee, waardoor de grind mij niet tegen staat, de Löwe gaat redelijk daar speel ik sinds ik non premium tier8 tanks heb minder mee dan voorheen.

Wel kijk ik op tegen de Black Prince, de indien panzer en de VK 45.02 (P) maar dat is puur op basis van hoe vaak ik deze tanks tegenkom in mijn andere tier8 tanks en hoe ik dan uit een gevecht met deze komt. en hoe hun voorgangers rijden.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Edmin schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:23:
Ja, dat zijn de stock Tigers. Wacht maar tot je ze met de Long 88 tegen komt. :P
Oh i know, maar dan nog steeds zijn eht grote doelwitten. Goede gun of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

dynosu schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:23:
[...]

Redelijk makkelijk te penetreren is wat het voor mij juist mooie doelwitten maakt. Ik kom liever een Tiger tegen dan een IS (hoewel die laatste de laatste tijd wat makkelijker dood gaan).

Wel jammer, ik rij alleen in Duitsers :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Ik ga voorlopig maar verder met de grinds die ik heb lopen en geen nieuwe meer starten.
Ben al met te veel grinds tegelijk bezig.

Ronduit rampzalig weekend qua matchmaking + mijn internetverbinding die er geen zin meer in had.
Altijd leuk als je even 10 seconden connection loss hebt wanneer je 1vs1 staat, onderweg naar water of berg bent of net wilt schuilen.
Vind het dan nog wel opmerkelijk dat mijn stats redelijk gelijk zijn gebleven.

Leuke actie om de is-6 te kunnen halen maar voor mij geen optie, zie wel hoe ver ik kom en hoeveel extra dagen premium ik ontvang.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
[...]

ach zou ik ook kunnen doen, maar ja, ik heb niks meer te spelen dus dit is weer een beetje een leuke focus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zo, puntjes van de missies zijn doorgevoerd, ik heb nu 110240 Fame Points. Moet genoeg zijn. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ik heb besloten dat het einde van de campaign een (korte) pauze op WoT gebied voor mij in gaat luiden. Ik hik er al een tijd tegenaan dat het wat minder leuk wordt (voor mij dan) en de nieuwe duitse lijn heeft voor mijn gevoel de meta-game ook nog eens negatief veranderd wat vooral in tier 8-10 ook niet echt helpt.

Verder was het bijna verplicht spelen in de campaign ook niet goed voor mijn plezier in WoT en zat ik al een tijdje tegen een WoT-burnout aan.

Met de verslavingsfactor van WoT in mijn achterhoofd zal ik binnen een week wel weer spelen, maar nu eerst even rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

User schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:59:
Zo, puntjes van de missies zijn doorgevoerd, ik heb nu 110240 Fame Points. Moet genoeg zijn. :*)
Niet eens aan gedacht, maar ik heb deze: +100000 Longest series of winning battles :D :D

Overigens klopt er weer eens iets niet. We hebben x3 gekregen voor deze stage, maar ik heb er 261k bij gekregen. Heb hooguit iets van 25k via normale battles gedaan deze stage. Dan zou die 100k van winning battles erbij kunnen, maar dan had het ruim 300k moeten zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zijn buiten de top 10K best nog wat mensen die nu alsnog de top 10K inschieten. Extra zuur zeg als je vanmorgen nog amper erbinnen zat en er nu uitgeknikkerd wordt!

Ik heb even van 10.001 t/m 10500 doorgekeken, daarvan gaan 115 mensen alsnog de top 10.000 in. Betekent dat sowieso minimaal 115 die momenteel in de top 10K staan alsnog eruit vliegen.

EDIT: dit is de recalculated list voor de top 15K: https://www.dropbox.com/s/n7h5tjg12t70jqq/results.txt

De nummer 10K heeft als FPS 69.389. De nummer laatst vanochtend om half 7 zat nog op 67K. Dat zijn behoorlijk wat mensen die eruit vallen.

[ Voor 62% gewijzigd door JeroenNietDoen op 16-12-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

dynosu schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:23:
[...]

Dat dacht ik vanochtend ook. Tot ik drie keer achter elkaar op het frontpantser bouncte en die Tiger mijn KV-3 in dezelfde tijd 5 keer pende. Was snel afgelopen voor me. Mijn laatste schot deed nog even 400+ dmg, maar toen schoot die tijger me al af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:13:
[...]

Niet eens aan gedacht, maar ik heb deze: +100000 Longest series of winning battles :D :D

Overigens klopt er weer eens iets niet. We hebben x3 gekregen voor deze stage, maar ik heb er 261k bij gekregen. Heb hooguit iets van 25k via normale battles gedaan deze stage. Dan zou die 100k van winning battles erbij kunnen, maar dan had het ruim 300k moeten zijn....
Ik moet het doen met 40k vanuit missies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Edmin schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:24:
[...]

Dat dacht ik vanochtend ook. Tot ik drie keer achter elkaar op het frontpantser bouncte en die Tiger mijn KV-3 in dezelfde tijd 5 keer pende. Was snel afgelopen voor me. Mijn laatste schot deed nog even 400+ dmg, maar toen schoot die tijger me al af.
had gisteren weinig moeite met Tigers, of ze die long 88 nou hadden of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

dynosu schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:17:
Vermaak mezelf prima op tier 7 met de kv3 op het moment. Nu die tiger in de aanbieding is is het prijsschieten op die dingen.
De KV-3 is echt een awesome tank, heel veel plezier mee gehad, als ik nog eens credits over heb, koop ik hem terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:07
Kaap schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:22:
Zijn buiten de top 10K best nog wat mensen die nu alsnog de top 10K inschieten. Extra zuur zeg als je vanmorgen nog amper erbinnen zat en er nu uitgeknikkerd wordt!

Ik heb even van 10.001 t/m 10500 doorgekeken, daarvan gaan 115 mensen alsnog de top 10.000 in. Betekent dat sowieso minimaal 115 die momenteel in de top 10K staan alsnog eruit vliegen.

EDIT: dit is de recalculated list voor de top 15K: https://www.dropbox.com/s/n7h5tjg12t70jqq/results.txt

De nummer 10K heeft als FPS 69.389. De nummer laatst vanochtend om half 7 zat nog op 67K. Dat zijn behoorlijk wat mensen die eruit vallen.
Toppie. Het ziet er dus naar uit dat ik op plek 8245 ga eindigen. Ruim voldoende voor de tank dus.

Edit: daarmee zak ik dus exact 600 plaatsen op de FP lijst in vergelijking met mijn stand vanochtend vroeg.

[ Voor 6% gewijzigd door BramSd op 16-12-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

Dat is inderdaad zuur als je er nu dus weer net buiten valt!
Ik heb er 10k bij gekregen van de missies en ik ben gewoon weer 1000 plaatsen omhoog gegaan.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
9637 | perpixel RUIM gehaald

okee ik kneep hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagpiper001
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-11-2021
Leuke acties, tijd om mijn garage uit te gaan breiden. IS gaat hem niet worden helaas, aangezien ik de Chinese, de Franse en de Japanse tree nog niet aangeraakt heb. Gewoon lekker mijn ding doen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
psychoclown schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:50:
[...]

Dat is inderdaad zuur als je er nu dus weer net buiten valt!
Ik heb er 10k bij gekregen van de missies en ik ben gewoon weer 1000 plaatsen omhoog gegaan.. :P
De teamleider van het vertaalteam is net uit de top 10k gedrukt. Ouch.

Maar volgens mij wordt de lijst langer dan de 10k, aangezien je ook gedeelde plaatsen hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
tsja als je relatief weinig speelt in de campaign kan je ook niet anders verwachten dat je niet in de top 10k staat.
Bij ons ook eentje die klaag, dan denk ik ook van gast was dan actiever en loop dan niet te mekkeren als je erbuiten valt als je geen t6 wilt spelen/kopen en alleen de laatste week opeens uit je winterslaap komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Wat is dat met die ranking? Is dat allemaal Clan-gedoe of mis ik iets? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Dat is clan wars gedoe, als je daar niet aan mee doet, dont worry about it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Edmin schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:07:
Wat is dat met die ranking? Is dat allemaal Clan-gedoe of mis ik iets? :P
Clan Wars Campaign 2 is sinds gisteravond afgelopen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Is inderdaad allemaal CW gedoe. De 10k beste spelers (lees meest verzameld "famepoints" ) krijgen binnenkort een unieke tank die maar één keer wordt weggegeven. Unique content acties. Ik denk dat de meesten er niet over wakker liggen, including me.

Trouwens tijd om die Borsig grind af te ronden, mijn 60dagen WN7 begint belachelijk te worden. Zo een goede speler ben ik echt niet. 8)7
Snel wat gaan trollspelen met mijn lights en arty, dingen werken verschrikkelijk slecht op mn WN ratings.
Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig_dark/eu/joindry/signature.png

Trouwens ook gezien op VBaddict dat de borsig op 1 staat wat betreft de hoogste gemiddelde WN8 rating.
http://www.vbaddict.net/s...&fieldname=efficiency_wn8
Om de balans erin te houden mag ie wat mij betreft een nerfje ontvangen. Rof en mobility mogen wat omlaag.

[ Voor 58% gewijzigd door Joindry op 16-12-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top post kaap!! :>

1770 voor Yozzman O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

dynosu schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:09:
dynosu schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:09:
Kaap schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:10:
[...]

Clan Wars Campaign 2 is sinds gisteravond afgelopen :Y
Thx. Zo veel tijd als ik in WoT steek, helaas heb ik niet de mogelijkheid om fixed om een paar avonden per week samen te battlen. Toch het idee dat ik zo best een stuk van de game mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Joindry schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:10:
Ik denk dat dat de meesten er niet over wakker liggen, including me.
Hah, maar jij vergeet dat straks jouw tier 10 games vol zitten met de super OP failloewe!
oh wait... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik hoorde ergens dat de prijs een Tier 2 DAF M39 is.
http://armor.kiev.ua/Tanks/WWII/daf/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zal je net zien dat ze geen oranje camo geven :(

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Dat is nu een tank die ik wel als premium wil hebben.... zelfs met oranje cammo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
djengizz schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:30:
[...]

Hah, maar jij vergeet dat straks jouw tier 10 games vol zitten met de super OP failloewe!
oh wait... :+
Toen ik um speelde was ie best goed. (Lees: Hij rolfstompte de E-100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Wooa ben ik toch blij dat ik nog wat extra CW battles heb gedaan afgelopen week, wel raar dat ik voor de laatste battle geen famepoints heb gekregen... maargoed met de extra missies sta ik op plek 7210 nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Helaas het is een Light Mk.VIc

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Pagina: 1 ... 28 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)