Zo erg is het nu ook weer niet gesteldperpixel schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:11:
[...]
Dan is er iets niet goed met de clanals jou wn6/7 10x zo hoog is als de nr 2 in een CW

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zo erg is het nu ook weer niet gesteldperpixel schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:11:
[...]
Dan is er iets niet goed met de clanals jou wn6/7 10x zo hoog is als de nr 2 in een CW
Die staple ligt hier nog te smeulen, inderdaad.User schreef op donderdag 19 december 2013 @ 08:13:
Als ik zo zie dat iedereen zit te nitpicken op dingen die mogelijk misschien een ietwat miniscuul voordeel zouden kunnen opleveren, mag ik dan aannemen dat jullie iedereen die hitbox skins gebruiken ter plekke in de hens steken?
Die circles zijn wel gebasseerd op jouw tanks stats als je deze mod gebruikt. http://forum.worldoftanks...k-minimap-ranges-v17-089/User schreef op donderdag 19 december 2013 @ 08:13:
Spottingrange valt prima te leren.
En verder, die cirkels op de minimap zijn maxima en minima. Zodra je een crew/tank hebt zonder de standaard spotting skills/equipment klopt er geen bal meer van die cirkels.
Als ik zo zie dat iedereen zit te nitpicken op dingen die mogelijk misschien een ietwat miniscuul voordeel zouden kunnen opleveren, mag ik dan aannemen dat jullie iedereen die hitbox skins gebruiken ter plekke in de hens steken?
Oneens, die mods zorgen er niet voor dat jij mensen dood of capt. En Wargaming denkt daar blijkbaar net zo overEd_L schreef op donderdag 19 december 2013 @ 07:19:
[...]
Mijn punt is dat ik de mods handig en creatief vind, maar dat ze toch net dat beetje voordeel kunnen geven. En dat klinkt wel heel erg als cheaten.
"Oooh Jeroen!"
Dan moet ik mezelf in de fik gaan steken..... Laten we dat maar niet doenUser schreef op donderdag 19 december 2013 @ 08:13:
[removed]
[Voor 8% gewijzigd door BlakHawk op 19-12-2013 09:50]
Uhm, als jij dit bent: http://www.noobmeter.com/player/eu/dfrenner/515284942/dfrenner schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:49:
Nou ik ben bijna bij de KV-1...
Nog 3000 xp...
Iemand nog een goede tip voor een tank die je kunt kopen via de site?
https://na.wargaming.net/shop/vehicles/?item=110
Er staan er redelijk veel, maar is er nog één die extreem goed is en redelijke waar voor je geld biedt?
Vanavond ook maar even premium account, zodat ik de 3000xp binnen haal...
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Aanvullend hierop. Prem tanks zijn bijna altijd minder goed dan hun normale tegenhanger. Het voordeel van premium tanks zijn dat ze of uniek zijn of dat ze meer credits binnenbrengen en met de crew van andere tanks te spelen.TMCrimeZ schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:57:
[...]
Uhm, als jij dit bent: http://www.noobmeter.com/player/eu/dfrenner/515284942/
Dan zou ik voorlopig nog even geen tanks kopen, ga eerst maar eens richting tier 8 zonder tank te kopen, dan kom je vanzelf die premium tanks tegen en kan je zien welke je leuk lijkt. Er bestaat namelijk geen tank die extreem goed is, dit ligt voornamelijk aan de bestuurder ervan.
Heb je je maandelijkse kinderzieltjes wel geofferd aan SerB?BramSd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:02:
Zo, gisteren 30k aan free xp gebruikt zodat ik de T110E3 kon vrijspelen. Ik had na ZES achtereenvolgende verliezen, zowel solo als in een platoon, het helemaal gehad met die tank.
Sowieso was SerB volgens mij de hele avond persoonlijk bezig om mij in pruts teams terecht te laten komen. Zelfs de teambattles, die tot nog toe meestal 3 games = 3 wins waren, gingen beroerd.
[Voor 18% gewijzigd door perpixel op 19-12-2013 10:03]
Nou ja de T28 is best een slechte tank die ik nu heb...TMCrimeZ schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:57:
Uhm, als jij dit bent: http://www.noobmeter.com/player/eu/dfrenner/515284942/
Dan zou ik voorlopig nog even geen tanks kopen, ga eerst maar eens richting tier 8 zonder tank te kopen, dan kom je vanzelf die premium tanks tegen en kan je zien welke je leuk lijkt. Er bestaat namelijk geen tank die extreem goed is, dit ligt voornamelijk aan de bestuurder ervan.
Sowieso nu niets zolang het niet in de Winter Surprise zit.dfrenner schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:05:
[...]
Nou ja de T28 is best een slechte tank die ik nu heb...
Hij is zacht en slaat geen deuk in een pakje boter...
Het probleem is vooral dat ik iedere keer in games met level 5 en 6 spawn...
Dat werkt niet met een T28... Ik kan niks beginnen tegen een KV-1 of hoger.
Ik wil toch een tier 5 of 6 tank erbij kopen, maar bedankt voor het advies
Net zoals de KV-1 gewoon een stuk beter is in zijn armor dan een T28, zullen de tanks die je kunt kopen ook wel voordelen hebben...
Een KV-1 is in verhouding tot de T28 ook extreem goed...
Maar goed, terug naar de vraag:
Welke T5 of T6 tank uit dit lijstje zou een goede keuze zijn?
https://na.wargaming.net/shop/vehicles/
[Voor 12% gewijzigd door TMCrimeZ op 19-12-2013 10:38]
Als je de russische T-28 bedoelt, geweldige gun en lekker snel en mobiel. Een hele goede peek-a-boo tank, erg veel lol mee gehad. Je moet er alleen niet mee op een open veld mee gevonden worden.dfrenner schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:05:
[...]
Nou ja de T28 is best een slechte tank die ik nu heb...
Hij is zacht en slaat geen deuk in een pakje boter...
links of rechts naast de gun mantlet, zijkanten/achterkant (je bent veel sneller, rij er omheen)Het probleem is vooral dat ik iedere keer in games met level 5 en 6 spawn...
Dat werkt niet met een T28... Ik kan niks beginnen tegen een KV-1 of hoger.
"anders"Net zoals de KV-1 gewoon een stuk beter is in zijn armor dan een T28, zullen de tanks die je kunt kopen ook wel voordelen hebben...
Alleen met de 85mm top gun was het lekker.Een KV-1 is in verhouding tot de T28 ook extreem goed...
De russische Churchill 3 is een goede allrounder als je een premium tank wil kopen. Goede rof en redelijke armor. Je hebt alleen net de 50% sale gemist.Maar goed, terug naar de vraag:
Welke T5 of T6 tank uit dit lijstje zou een goede keuze zijn?
https://na.wargaming.net/shop/vehicles/
[Voor 0% gewijzigd door _Z3 op 19-12-2013 10:30. Reden: Tank van gisteren even opgezocht]
Turn of the Year sales afwachten. Begint op 25 december en alle premiums komen met dezelfde discount voorbij. Die Winter Surprise deals zijn dus niet bijzonder goed en eigenlijk qua tanks gewoon waardeloos. Als je geen haast hebt kun je best even wachten tot de laatste week van december.databeestje schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:20:
De russische Churchill 3 is een goede allrounder als je een premium tank wil kopen. Goede rof en redelijke armor. Je hebt alleen net de 50% sale gemist.
Zo ook een T-127 in de sale gekocht.
Ja, over het algemeen is de tank in de shop en in de game afgeprijsd.Istrilyin schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:35:
Kun je voor in-game gold ook alle latere special offers met korting kopen? Dan is het 1-malig 50 euro, nu een trainer tankje, en over een maand of zo de higher level tank als 'ie in de aanbieding is... Of kun je net zo goed met 20-30 euro de bocht door? Wat geven jullie eigenlijk uit, totaal?
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
En niet onbelangrijk, het houd de community levendKaap schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:32:
[...]
Oneens, die mods zorgen er niet voor dat jij mensen dood of capt. En Wargaming denkt daar blijkbaar net zo over
http://wotlabs.net/sig/eu/yozzman/signature.png
Ik sta op het punt een KV-1 vrij te spelen, daarbij wil ik graag nog een T5 (wat de KV-1 ook is) kopen, of een T6 aangezien ik toch nu ook tegen T6 speel met mijn T4... Dat vind ik wel heel vervelend trouwens. Ik spawn echt nooit tegen T2 en 3perpixel schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:02:
Het aanschaffen van een hogere tier voordat je er zelf bent brengt je dus in een dubbel zo lastige situatie. 1 is dat je er zelf nog niet "klaar" voor bent en dus waarschijnlijk ondergesneeuwt raakt tussen de betere spelers en 2 dat deze betere spelers ook nog eens betere tanks hebben.
Leuk zo'n "long range sniper", maar met 60-90 damage per schot, niet heel effectief. Als een shot ook direct je locatie prijsgeeft, ben je met zijn lage armor de pisang. Daarnaast ketsen veel schoten op T5 en T6 tanks gewoon af... Daarom vind ik het een vervelende tank, die T28...perpixel schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:09:
t28 is niet persee zoveel slechter dan een kv-1, maar hij moet compleet anders gebruikt worden. KV-1 is een front-line brawler en een t28 is meer een long range sniper. Zorgen dat je niet voorop rijd. Dan heb je ook niet zo'n last van dat gebrek aan armor.
Duidelijk...Premium tanks zijn echt niet beter dan de normale tanks (heel specifieke uitzonderingen daar gelaten welke of niet meer te verkrijgen zijn of een heel specifieke speelstijl vereisen)
Dank voor je adviesTMCrimeZ schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:18:
Je zit op de amerikaanse site, gebruik deze: https://eu.wargaming.net/shop/vehicles/?game=wot
Ik vind ze geen van allen echt geweldig, maar als je erop staat.
De T-25 van tier 5 lijkt me wel leuk om mee te rijden aangezien ze best lastig zijn om tegen te vechten.
De Pz.Kpfw. IV Schmalturm van tier 6 lijkt me ook wel leuk.
Het is geen slechte tank, maar tegen T5 en T6 is het erg vervelend... Omdat hij geen goede armor heeft EN omdat zijn sterkste gun niet penetreert in veel T5 en T6's.databeestje schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:20:
Als je de russische T-28 bedoelt, geweldige gun en lekker snel en mobiel. Een hele goede peek-a-boo tank, erg veel lol mee gehad. Je moet er alleen niet mee op een open veld mee gevonden worden.
Ja en op de weg ernaartoe, kom je wel een andere T5 tegen en weg ben jelinks of rechts naast de gun mantlet, zijkanten/achterkant (je bent veel sneller, rij er omheen)
OkeeAlleen met de 85mm top gun was het lekker.
Hmmm, das minder. Nu is 7 euro niet heel spannend natuurlijk...De russische Churchill 3 is een goede allrounder als je een premium tank wil kopen. Goede rof en redelijke armor. Je hebt alleen net de 50% sale gemist.
Zo ook een T-127 in de sale gekocht.
Dat lijkt me dus een goede sniperVeel van de premium tanks hebben specifieke eigenschappen.
De su-122-44 heeft goede rof, mobiliteit maar niet echt accuraat of pantser.
De Chi nu Kai is gemiddeld in alles maar vertrouw niet op panster.
De E25 is vergelijkbaar met de SU-122-44 maar sneller. Goede camo.
De Type 64 is snel, goede camo, punchy gun, goede viewrange, maar een light en dan kom je in t10 games terecht.
De Pz S35 is leuk, beetje anglen.
De T-127 heeft armor en is handig om met de Pz 1c om te gaan
De Fcm36pak40 is traag hok met geweldige gun en view range.
Dank voor het advies.atticus182 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:56:
Wat ik vooral als tip wil geven aan de mensen hierboven die struggelen op de lagere tiers en graag premiums willen kopen: Koop een premium tier 5,6 of 7 om credits te grinden en het allemaal wat draaglijker te maken, of schaf een poosje premium aan om 'sneler' door de lagere tiers heen te komen. Verder zul je echt je speelstijl moeten bepalen, om te kijken welke soort tank het beste bij je past (LT,MT,HT,TD,SPG). Zelf speel ik veel met TD's omdat ik mezelf wil leren/dwingen om voorzichtiger te spelen, als je mij een LT of MT geeft dan cross ik de hele map over (al is dat in de Pz.1c best HEEL leuk).
Ik heb zelf spijt gehad van de aanschaf van de Jt8.8 vlak nadat ik startte met spelen omdat ik toen nog niet wist hoe ik moest spelen. Iets later heb ik de SU-122-44 gekocht waar ik dan veel meer plezier van gehad heb (en nog steeds heb), ook toen ik het spel nog niet zo goed snapte. Die tank is best vergevend door zijn sloped armor en doet leuke damage in tier 7-8 battles.
Maar vergeet dus niet gewoon je grinds te doen, en experimenteer daarin met de verschillende landen en verschillende types. De T-28 die je noemt (niet te verwarren met de T28 Amerikaanse TD) heb ik zelf erg fijn mee gespeeld. Ja, de armor is van papier en de tank is lomp, maar wel heel snel, wendbaar en de top gun (57 mm ZiS-4) komt prima door een KV-1 heen als je een beetje afwachtend en voorzichtig speelt!
https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/
En die zijn nu weer in de aanbieding, dus ik kan er meteen 10 kopen - heb ik later 13500 goud over voor 1 of max 2 premium tanks en wat verder ter tafel komt :-)databeestje schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:41:
Soms is de tank in game nog verder afgeprijsd, dit omdat er dan geen garage slot bij zit.
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Bekend probleem, niet alleen met een TD maar alle klasses.Istrilyin schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:47:
Oh ja:
Heeft iemand dit wel eens gehad? Sta je met een Hetzer bovenaan een cliff tussen de struiken de wachten op de vijand, komt er van achter een dikke tank die je naar beneden douwt. Gisteren voor de 2e keer gehad. Ik rondje rijden, aankondigen "today I'm going to make my first TK - ever", toen reed 'ie weg. Maar toch rottig, want als je op 'm gaat schieten dan ben jij natuurlijk de bad guy.
Helaas te vaak, dat zijn vaak de VIP spelers, die vinden dat het hen plek is om te gaan staan.Istrilyin schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:47:
Oh ja:
Heeft iemand dit wel eens gehad? Sta je met een Hetzer bovenaan een cliff tussen de struiken de wachten op de vijand, komt er van achter een dikke tank die je naar beneden douwt. Gisteren voor de 2e keer gehad. Ik rondje rijden, aankondigen "today I'm going to make my first TK - ever", toen reed 'ie weg. Maar toch rottig, want als je op 'm gaat schieten dan ben jij natuurlijk de bad guy.
Als ik je comments lees dan snap je het spel gewoon nog niet goed genoeg. Een premium tank gaat je daar NIET bij helpen!dfrenner schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:17:
[...]
Leuk zo'n "long range sniper", maar met 60-90 damage per schot, niet heel effectief. Als een shot ook direct je locatie prijsgeeft, ben je met zijn lage armor de pisang. Daarnaast ketsen veel schoten op T5 en T6 tanks gewoon af... Daarom vind ik het een vervelende tank, die T28...
Het is geen slechte tank, maar tegen T5 en T6 is het erg vervelend... Omdat hij geen goede armor heeft EN omdat zijn sterkste gun niet penetreert in veel T5 en T6's.
Ja en op de weg ernaartoe, kom je wel een andere T5 tegen en weg ben je
Het probleem van erom heenrijden is dat je vaak gespot wordt door anderen...
Dank voor het advies.
Dat klopt, hij komt er wel doorheen, maar met 60-90 damage per schot op een KV-1 schiet het niet op... Na één schot ben je vaak door hem gespot en aangezien hij 500 damage kan hebben, moet ik 15 keer raken voordat hij dood is...
Tegen de tijd dat ik hem 15 keer raak, ben ik zeker dood door 1 van zijn schoten...
Surfin' paradise!
Misschien omdat HE shells meestal niks kosten en je met arty soms wel 50% survival kans hebt. Tis maar een idee.CORVETTE schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:40:
Vreemd genoeg gebruikte ik de Arties om geld te krijgen ( had toen geen premium ). Zeker level 5, 6 en 7. Maakte ik flinke winst met de VS arties.
Als ik je verhaal goed begrijp, sta je dus zelf ook "in base te campen"databeestje schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:54:
[...]
Bekend probleem, niet alleen met een TD maar alle klasses.
Op serene coast in een t9 game met de Chaffee (t5) niet te aggresief en bosje gezocht om de view range en camo te gebruiken.
Komt er een heavy die kennelijk in base wil campen en mij door het bosje heen duwt, camo breekt en ik de heuvel af geduwd wordt. Nee, dat is een success, ik in het open zonder de camo. Het potje was 30 seconden later over. En bedankt. Dat is dus niet de methode. Het team heeft ineens een scout minder met 450 meter view range.
Ja, en dus? De crew/equipment kan zo gigantisch veel verschil maken dat er van die cirkels geen ene reet meer klopt. Bij bijvoorbeeld Russische tanks kan het verschil tussen de maxima en minima zo een meter of 100 zijn.TMCrimeZ schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:30:
[...]
Die circles zijn wel gebasseerd op jouw tanks stats als je deze mod gebruikt. http://forum.worldoftanks...k-minimap-ranges-v17-089/
Tevens geeft het vierkante vak aan tot hoever je kan kijken, waardoor je vaak niet eens de moeite hoeft te nemen om je turret te draaien, want je weet toch al dat je een vijandelijke tank niet kan zien. Dit geeft een oneerlijk voordeel tegenover mensen die deze mod niet gebruiken.
De eerlijke ik zegt dat alle mods eruit moeten, maar zolang ze er zijn gebruik ik ze wel.
Script leest consumables, equipment en crew uit, cirkels kloppen gewoon.User schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:18:
Ja, en dus? De crew/equipment kan zo gigantisch veel verschil maken dat er van die cirkels geen ene reet meer klopt.
Ik kan precies op het randje balanceren tussen max spotting range en max draw distance en zo altijd safe blijven van de populaire sniper spots. Het gaat er meer om wat jou kan zien.Dat vierkante vak heb je imo vrij weinig aan, ik heb het dus ook uitgezet. Als ik wil zien of ik een tank wel of niet kan zien, dan druk ik de rechtermuisknop in en kijk ik die kant op.
[Voor 43% gewijzigd door 2crashandburn op 19-12-2013 12:26]
Oh, dan ben ik verkeerd ingelicht.djengizz schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:24:
[...]
Script leest consumables, equipment en crew uit, cirkels kloppen gewoon.
[...]
Ik kan precies op het randje balanceren tussen max spotting range en max draw distance en zo altijd safe blijven van de populaire sniper spots. Het gaat er meer om wat jou kan zien.
Als je naar zijn garage kijkt is het een premium scrub.2crashandburn schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:25:
Dit soort mensen zou ik zo graag willen kunnen wurgen door m'n monitor:
[afbeelding]
Dat beweegt dan in de laatste 10 seconden van de battle en krijgt meer exp dan mensen die op z'n minst een poging hebben gedaan om wat nuttigs te doen in de battle.
"Oooh Jeroen!"
Zo kan je het ook interpreteren natuurlijk.ed31 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:09:
[...]
Als ik je verhaal goed begrijp, sta je dus zelf ook "in base te campen"
Lijkt me wel heel erg defensief voor een scout als je op gelijke hoogte staat met je friendly heavies...
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
T29 heb ik ook verkocht, wel even wennen aan de veel-minder-OP T-32 waar ik nog niet heel veel mee gespeeld heb sindsdien.psychoclown schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:06:
Zo met de huidige situatie heb ik niet zo heel veel tijd om te spelen maar met de specials van deze maand zijn er genoeg dingen te doen. Ik heb dus ook maar even op een rijtje gezet wat ik nu echt nodig vind/lijk en wat mijn plan wordt, tanks-wise in ieder geval dit (enkel prioriteit heeft een volgorde):
[list=I]• Hoogste prioriteit
[list=X]• WZ-111 - 60k exp
• AMX AC Mle 48 - 72k exp
• T30 - 54,5k exp
• T-54 - 22k exp
• T34 dubbelen voor omzetbare exp
• Gemiddelde prioriteit
[list=X]• Pz Sfl V - 64k exp (onwijs leuke tank!)
• WZ-131 - 42k exp (bagger crew)
• Matilda dubbelen
• Laagste prioriteitTevens toch maar besloten de T29 te verkopen, barracks voor de eerste keer vergroot (zal ik in elk geval ook nooit weer groter nodig hebben) en die komt niet meer terug. Erg leuke tank maar ik heb al genoeg tanks die ik leuk vind en wil spelen
- T-34-2 - 135k exp
- 13 90 dubbelen (Team Battle)
- 50 100 dubbelen (Team Battle)
- Object 140 dubbelen
Je kan een verkochte premium tank terug krijgen (eenmalig). Attention whore much?2crashandburn schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:51:
Van de officiële forums:
[afbeelding]
Dat je nog een keer een T7 Clumsy Croissant of T1Emo6 verkoopt is één ding, maar een T10 premium...?!
Ja dat kan.jantje 2 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:05:
mmm 4miljoen is zeker de moeite! Ga hem denk ik ook maar verkopen dan![]()
Maar klopt het nu dat je die VK kan gebruiken als crewtrainer voor je duitse heavies? ( premium tank zonder creditinkomsten ) Want dat zou wel nice zijn iig.
Leuke grinds dat, moet goed gaan met je WN score ook. Beide beest in eigen tier.dynosu schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:10:
Ik heb 2 grinds op het moment
Rhm WT > WT auf pzIV
KV-4 > ST-I
"Oooh Jeroen!"
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik heb geen ervaring met alle arty lijnen, maar ik kan je wel vertellen hoe ik de US lijn heb ervaren. De T57 (tier 2) is een hele leuke arty om te spelen. Daarna krijg je een aantal mindere en vanaf tier 5 t/m 8 zijn het gewoon degelijke arties. Ze zijn niet bijzonder snel, doen goede damage. Volgens mij zijn de US Arties t/m tier 8 beetje het gemiddelde van de andere arties.Ik zit nu op de tier 9 en die valt mij wat tegen omdat die dezelfde guns heeft als de tier 8.Inrage schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:00:
[...]
Misschien omdat HE shells meestal niks kosten en je met arty soms wel 50% survival kans hebt. Tis maar een idee.
Open vraagje, na gisteren een CW potje met GOT, team 2 te spelen, wat overigens een EPIC potje was!!!, heb ik weer zin om wat arty te spelen.
- Welk land heeft de leukste arty (tot en met T8)?
- Welk land heeft de beste arty (tot en met T8)?
- Wat is de beste arty op T8?
[Voor 7% gewijzigd door blonderulez op 19-12-2013 16:46]
Geweldige mod is dat, gebruik hem zelf ook.Fest schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:09:
Ligt het aan mij of zit Jennifer Aniston ook in het spel? En dan wel in mijn tank![]()
[afbeelding]
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Surfin' paradise!
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
[Voor 29% gewijzigd door p0st op 19-12-2013 23:47]
Lekker op tijd als deze week 8.10 uitkomtatticus182 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:25:
Nieuwe versie van XVM is uit![]()
XVM-5.0.1
* adaptation to WoT 0.8.9
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
[Voor 72% gewijzigd door Fid3lity op 20-12-2013 08:57]
Bizar he dat mensen geld geven om 1 of andere geek te zien spelenwontcachme schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:19:
Iemand die QB's stream kijkt vanavond? Hij is 12 uur aan het streamen voor het goede doel. Zit nu na 10 uur al op bijna 12k pond en er zijn 2 mensen die 1k pond hebben gegeven en de hoogste tot nu toe is 1337 pond
![]()
![]()
![]()
"Oooh Jeroen!"
Komt omdat Twitch de laatste maanden uit zijn voegen barst maar Twitch niets doet om haar capaciteit te vergroten.dynosu schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:51:
ik krijg twitch niet eens normaal aan de praat. Stottert als een gek ... en mijn internet is prima. Zelfs op een 100mbit up en down connectie stottert ie nog.
"Oooh Jeroen!"
Ik wilde net een fundraiser van 12 uur gaan doen voor het "Give Kaap a better life and Buff Arty" fondsKaap schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:46:
[...]
Delert, no way dat ik je ooit iets ga doneren
a better life? Ga je in die 12 uur z'n computer stelen?pkregting schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:18:
[...]
Ik wilde net een fundraiser van 12 uur gaan doen voor het "Give Kaap a better life and Buff Arty" fonds
pkregting schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:18:
Ik wilde net een fundraiser van 12 uur gaan doen voor het "Give Kaap a better life and Buff Arty" fonds
Eigenlijk is Quickybaby wel een succesverhaal zo. Een gozer die begint te streamen, steeds populairder wordt onder de WOT community, steeds meer volgers, vermeld wordt op WG site en feitelijk uitgroeit tot een begrip in de WOT community.wontcachme schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:19:
Iemand die QB's stream kijkt vanavond? Hij is 12 uur aan het streamen voor het goede doel. Zit nu na 10 uur al op bijna 12k pond en er zijn 2 mensen die 1k pond hebben gegeven en de hoogste tot nu toe is 1337 pond
![]()
![]()
![]()
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm
Dat is wat ik probeerde uit te leggendfrenner schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:43:
Nou ik heb de KV-1, dat angelen moet ik wel even onder de knie krijgen en die stock gun is net zo ruk als de hoogste upgrade op de T28...
Hehe meer een gewoonte dan een uitzonderingperpixel schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:50:
[...]
Verder ga je nog wel vaker meemaken dat de stock gun net zo slecht is als de beste gun op de tank een tier lager
Dat ligt niet aan WG, maar aan het brakke Payspan. Alle betalingen naar WG gaan via Payspan, en die gasten falen geregeld.Istrilyin schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:00:
Ok ik dacht: tijd om de aanschaf te doen... 5500 gold voor 20 euri... Guess what?
Betalen met CC werkte niet.
Betalen met iDeal werkte niet.
Betalen met Direct Debit werkte... misschien... tja wanneer ga je dat merken? Gisteren melding dat het in progress was maar ja nu nog niets afgeschreven bij de postbank (zucht). :-/
Ongelovelijk dat een bedrijf met miljoenen potentiele kopers z'n betalingen niet fatsoenlijk kan regelen. Heeft contact opnemen zin uberhaupt?
Is dit de calendar special van vandaag? De site van de calendar special ligt er namelijk uit. Voor die 20 euro ga ik dat ook maar eens doen.Istrilyin schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:00:
Ok ik dacht: tijd om de aanschaf te doen... 5500 gold voor 20 euri... Guess what?
Betalen met CC werkte niet.
Betalen met iDeal werkte niet.
Betalen met Direct Debit werkte... misschien... tja wanneer ga je dat merken? Gisteren melding dat het in progress was maar ja nu nog niets afgeschreven bij de postbank (zucht). :-/
Ongelovelijk dat een bedrijf met miljoenen potentiele kopers z'n betalingen niet fatsoenlijk kan regelen. Heeft contact opnemen zin uberhaupt?
flickr - WOT Profile - Game PC
dan zijn ze em aan het updaten.Gizzy schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:10:
[...]
Is dit de calendar special van vandaag? De site van de calendar special ligt er namelijk uit. Voor die 20 euro ga ik dat ook maar eens doen.
Dit is de standaard prijs hiervoor.Gizzy schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:10:
[...]
Is dit de calendar special van vandaag? De site van de calendar special ligt er namelijk uit. Voor die 20 euro ga ik dat ook maar eens doen.
[removed]
Ik heb vergeleken met de meeste werkende mensen een luizenleven, nog niet zo erg als jou dan, maar ik kom een heel eindpkregting schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:18:
[...]
"Oooh Jeroen!"
Ow lol. Kv-220 aanbieding is ook wel aanlokkelijk.
"Oooh Jeroen!"
Ik heb gisteren ook de €50 bundel gekocht, voor de derde keer nu al overigensKaap schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:35:
Ik heb zelf gister de bundel van 20,- (30 dagen premium, 3500G) en de 50,- 15000G, B2 premium tank) bundels gekocht. Zodra de 30% discount voor premium tier 7 er is zal ik de E-25 maar eens aanschaffen.
Heb ik de sovjet unie deze maand toch weer goed gesteund
Yup, ik heb een poosje geleden zo'n tank pack gekocht waarmee je closed beta access krijgt, maar helaas is dat moment nog niet aangebroken...Gizzy schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:38:
Misschien een beetje OT, maar zie net dat de beta voor war thunder ground forces er ook aan komt. Lijkt me ook mega gaaf!
[Voor 20% gewijzigd door p0st op 20-12-2013 10:40]
Mmmmja, ik deed het met Chrome... Maar ja da's toch een redelijk standaard browser.User schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:04:
[...]
Dat ligt niet aan WG, maar aan het brakke Payspan. Alle betalingen naar WG gaan via Payspan, en die gasten falen geregeld.
Ik weet niet wát er fout gaat bij je, maar het kan helpen om een andere browser te gebruiken in de giftshop. Ik weet uit ervaring dat Firefox zo nu en dan problemen heeft met de giftshop.
[Voor 4% gewijzigd door Istrilyin op 20-12-2013 10:40]
Je verkoopt je B2 dus gelijk voor Gold en houdt daarmee 16250 aan Gold totaal over (+Garage slot)?atticus182 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:38:
[...]
Ik heb gisteren ook de €50 bundel gekocht, voor de derde keer nu al overigenshet leuke daarvan is dat je 16.250 gold en een garage slot krijgt voor de prijs waar je normaal alleen 14.500 gold voor krijgt. Ik durf het bijna niet te zeggen maar dat is dan best een goede deal (in WG termen)
[...]
[Voor 0% gewijzigd door DvE op 20-12-2013 11:04. Reden: quoten ging niet goed.]
Jep, that's how it worksDvE schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:03:
[...]
Je verkoopt je B2 dus gelijk voor Gold en houdt daarmee 16250 aan Gold totaal over (+Garage slot)?
Da's inderdaad goedkoper dan voor 100,- 30.000 Gold kopen ja.
[Voor 12% gewijzigd door p0st op 20-12-2013 11:16]
Super, geen probleem. 2x de B2 package kopen en je bent binnen. Nu nog even de premium korting voor (half)jaar premium afwachten en we zijn weer spekkoper. Thanks.atticus182 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:15:
[...]
Jep, that's how it worksgistermiddag had ik nog 6000 gold, en na het kopen van de package had ik 22.250 en een extra garage slot
(staat ook ergens op de website van WG dat wanneer je de tank al hebt, de waarde ervan in goud uitgekeerd wordt). Dit zijn dus hele interessante packages als je gold wil kopen en het geld er voor overhebt
edit: voor de duidelijkheid, dit werkt dus alleen indien je de tank al in je garage hebt! verkopen voor gold is geen optie uitgezonderd de Super Pershing actie van laatst
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details