[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 33 Laatste
Acties:
  • 76.014 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 559085

Edmin schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:16:
Ik loop net tegen een hele rare vastloper aan.

Ik start WoT, selecteer mijn IS-3 en ga een random battle in. De map laadt (Murovanka) en ik zie het overzichtsscherm van de teams... en verder komt WoT niet. Waar mijn type tank hoort te staan (IS-3) staat Ac. mle 48. Twee keer mijn pc gereboot en zodra ik WoT opstart, kom ik weer in dit scherm en kan niet verder.

Iemand tips?
ik heb dit ook een keer gehad en toen had mijn vader het spel van schijf c verplaatst naar een andere schijf hij deed toen het zelfde.
ik heb toen het spel uninstalled en weer installed op schijf c daarna deed hij het weer normaal, misschien helpt deze info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-07 12:44

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ace tanker gevecht in de IS-8... ook daar ligt de nominal xp vrij laag om die award te krijgen.

http://www.twitch.tv/remmke/c/3331838

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-06 21:02

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Edmin schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:16:
Ik loop net tegen een hele rare vastloper aan.

Ik start WoT, selecteer mijn IS-3 en ga een random battle in. De map laadt (Murovanka) en ik zie het overzichtsscherm van de teams... en verder komt WoT niet. Waar mijn type tank hoort te staan (IS-3) staat Ac. mle 48. Twee keer mijn pc gereboot en zodra ik WoT opstart, kom ik weer in dit scherm en kan niet verder.

Iemand tips?
Had ikzelf na update van XVM naar de nieuwste versie, even terug naar de vorige en alles weer oke.
Ik zag mijn eigen team dan weer niet maar denk dat het hetzelfde kan zijn...

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06 13:29
Heb best wel een lekker weekend gehad, vooral gisteren. T-54 unlocked, begonnen aan de WT lijn en de E25 gekocht in de korting. Jammer alleen dat de E25 en de Marder38T in zulke gigantische faal teams terecht komen. Had zaterdag 7 matches nodig om mijn 1e win in de E25 te halen en heb nu een 22% wr op dat ding :')

Net ook weer in de Marder: 1200 dmg, 2 kills, 15-6 verloren.. Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Heb nog twee mooie filmpjes, de eerste is van een maatje in zijn E-25.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
World of Tanks - 41shots - E-25, 2224 exp Top Gun

De andere is van mijn Ace Badge in de WZ-111, Chinese tier IX heavy.. wat een beest is dat! :)

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
World of Tanks - WZ-111, Ace Badge 2167 exp, Sniper Confederate Spartan

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:17

thijsco19

KTM 990 SMT

TweakJerommeke schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:19:
Ace tanker gevecht in de IS-8... ook daar ligt de nominal xp vrij laag om die award te krijgen.

http://www.twitch.tv/remmke/c/3331838
Dan heb jij wel een goed weekje uitgekozen voor die ace tanker, ik heb met 214 battles en een max van 1738 XP nog steeds geen ace tanker.

Van de week redelijk wat keer rond de 1.2k xp gehaald, dus net niet goed genoeg.

Mooie battle trouwens!

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-04 22:41

TRX

psychoclown schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:06:
Heb nog twee mooie filmpjes, de eerste is van een maatje in zijn E-25.

[video]

De andere is van mijn Ace Badge in de WZ-111, Chinese tier XI heavy.. wat een beest is dat! :)

[video]
tier 11 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zelfs op die tier zou de WZ-111 goed presteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Na een redelijk weekend is het vanavond een fucking drama :/
Zelfs mijn T29 kreeg ik pas na 4x gedubbeld >_<

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-07 15:05
Edmin schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:05:
De Leopard 1 zit in de game. Dit was ook IRL een medium, die gemaakt is voor snelle mobiele oorlogsvoering , namelijk het voeren van het vertragend gevecht in Europa. De Leopard 1 was relatief licht bepantserd. Hoe het ding tegen klassieke munitie bestand was, weet ik niet. Wel heb ik regelmatig op oude Leopard 1 tanks geschoten met een Leopard 2 (120mm L44 en L55) en daarmee was elke hit een penetratie. Zelfs met trainingsmunitie...
Nee, het ding was niet tegen klassieke munitie bestand. Mijn pa vertelde dat het de bedoeling was om ze gewoon hull-down in een linie bij de duitse rivieren neer te zetten en te zorgen dat de russen (die veel meer tanks hadden) de rivier niet overkwamen. Ze moesten het drie dagen uithouden tot de (Amerikaanse) versterkingen op gang kwamen, maar hij vertelde me ook dat hij wist dat dat eigenlijk onhaalbaar was.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 09-06 13:29
Bokkie schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:01:
Na een redelijk weekend is het vanavond een fucking drama :/
Zelfs mijn T29 kreeg ik pas na 4x gedubbeld >_<
Met de T29 heb ik ook al 3 potjes verloren. 't is idd aanharken vandaag, wat een figuren weer online..

Wel m'n Ace gehaald op de M103, was pas m'n 21e potje :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MSWHKbnR1naVBc2saA4UczaM/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rtm2Wlp4cihLNFsiH7ojwauK/thumb.jpg

was overigens alsnog een frustrerend potje, omdat mijn team echt hardcore campte. Zelfs toen we 11-6 voor stonden bleven ALLE TD's bij onze basis staan. Maar goed, zorgde er wel voor dat ik 3K aan spotting dmg deed in een Heavy..
Heb die OBJ 704 nog gereport, omdat hij geen fuck deed. Gaat hij me nog proberen te tk-en ook, terwijl de match toen nog niet klaar was. gelukkig miste hij 2x.. :')

[ Voor 22% gewijzigd door Mr_Size op 02-12-2013 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:54

wontcachme

You catch me? No you wont

pfff. In tier X is het echt weer World of TD. Elk potje minimaal 5 TD's en maximaal heb ik er 11 gezien aan één kant........

En dan nog zeggen ze bij WG dat er niks mis is met de aantallen TD's in battles....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Pff mm is echt de weg kwijt en dan met name vwb de heavy-verdeling bv; wij 3x T6 en 1xT5 heavy en de enemy 2x T7 en 4x T6. scheelt al een paar honderd dmg wat de enemy minder hoeft te doen...

en weer zon potje: 2x T7 + 2x T5 tegen 4xT7, 1x T6 en 1x T5 heavies...

[ Voor 16% gewijzigd door Frentik op 02-12-2013 23:00 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:25
Net een topic gelezen over de hall of shame. Vraag me af wat voor bans spelers krijgen als ze op die manier hun mening uitten. Opvallend dat er een hoop spelers bij zijn die geen clan hebben, maar ook een paar van goede clans.. Nogal slechte promotie.

Linkje voor de geïnteresseerde:
http://ftr.wot-news.com/2...all-of-shame-4/#more-5830

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-07 10:17

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Volgens mij heb ik die eerste uit je link ook een keer tegen me gehad. Go play tetris... lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-06 20:13

p0st

Dutch Reefer

Hmm het gaat de laatste 2 dagen best goed (solo, randoms), ondanks de bij-tijd-en-wijlen bloedrode tomatenteams :P

Afbeeldingslocatie: http://img833.imageshack.us/img833/7996/71vm.png

ik bekijk mijn stats sinds kort op http://feldzug.net/eu/ die refresht zodra je WoT afsluit!

[ Voor 20% gewijzigd door p0st op 02-12-2013 23:26 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Die site is idd up to date maar soms heeeeeeeeeel traag.
Mijn WN rating gaat de laatst tijd ook lekker omhoog door het spelen van high tiers, hoge damage en redelijk wat kills alleen vanavond weer hele avond TC dus winnrate up...............WN rating downnnnnnnn

[ Voor 64% gewijzigd door ShockWave op 02-12-2013 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 30-06 19:31

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Right, bij de vorige keer dat die link hier werd gespammed heb ik me daar ook op laten tracken. Al lang vergeten.
Laadt inderdaad nog trager dan mijn 56k modem maar wel mooi kleurtjes.
Site bevestigd wat ik al dacht, ik speel de borsig ongeveer een week en het was een leuke week:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/joYQSyxaKnjGiyqerysafOyf/full.jpg

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

atticus182 schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:25:
Hmm het gaat de laatste 2 dagen best goed (solo, randoms), ondanks de bij-tijd-en-wijlen bloedrode tomatenteams :P

[afbeelding]

ik bekijk mijn stats sinds kort op http://feldzug.net/eu/ die refresht zodra je WoT afsluit!
En ik was al blij met deze stats :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1J4J73UycJlS4QuB9PF8kQOQ/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:08
oosterhofjf schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:06:
Net een topic gelezen over de hall of shame. Vraag me af wat voor bans spelers krijgen als ze op die manier hun mening uitten.

Opvallend dat er een hoop spelers bij zijn die geen clan hebben, maar ook een paar van goede clans.. Nogal slechte promotie.

Linkje voor de geïnteresseerde:
http://ftr.wot-news.com/2...all-of-shame-4/#more-5830
Vind ik zo grappig he. Op het moment dat er spelers genoemd staan op die site is het schandalig, maar heleboel mensen in dit topic hoor je vaak genoeg over oost-blokkers, met name over Polen. Wat is daar anders aan dan O-)

Sowieso, iedereen raged, echt iedereen doet het, maar blijkbaar hechten we er pas waarde aan als je naam op FTR's Hall of Shame staat. Dat is gewoon hypocriet.

En dan de opmerking over de clan waar zon persoon inzit, alsof het hebben van een clantag betekent dat de gedragsregels opeens anders zijn. En dat stijgt evenredig met de bekendheid van zon clan :? Hoe raar is dat... Hoe beter de clan, hoe minder zon clan geeft om dit soort dingen zelfs, liever dat zon gast zijn frustraties uit in een random game dan tijdens clan wars, besides, die gasten zijn waardevol voor zijn clan, denk je echt dat het veel clans ook maar enige reet boeit dat spelers af en toe over de scheef gaan in randoms?

Komt ook bij dat de eigenaar van FTR zelf een hypocriete lul is, want als er 1 goed mee kan ragen in randoms, dan is het hem zelf wel, maar daar zal die nooit een screenshot van posten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Kaap schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 06:39:
Vind ik zo grappig he. Op het moment dat er spelers genoemd staan op die site is het schandalig, maar heleboel mensen in dit topic hoor je vaak genoeg over oost-blokkers, met name over Polen. Wat is daar anders aan dan O-)
Er word hier niet met vervelende ziektes en doodsverwensingen gestrooid, of met verwijzingen naar de holocaust...
Sowieso, iedereen raged, echt iedereen doet het, maar blijkbaar hechten we er pas waarde aan als je naam op FTR's Hall of Shame staat. Dat is gewoon hypocriet.
We hechten er doorgaans waarde aan als iemand over de schreef gaat. Er zijn regels en fatsoensnormen en het feit dat "iedereen" raged betekent niet dat je de regels dan maar mag overtreden.
En dan de opmerking over de clan waar zon persoon inzit, alsof het hebben van een clantag betekent dat de gedragsregels opeens anders zijn. En dat stijgt evenredig met de bekendheid van zon clan :? Hoe raar is dat... Hoe beter de clan, hoe minder zon clan geeft om dit soort dingen zelfs, liever dat zon gast zijn frustraties uit in een random game dan tijdens clan wars, besides, die gasten zijn waardevol voor zijn clan, denk je echt dat het veel clans ook maar enige reet boeit dat spelers af en toe over de scheef gaan in randoms?
Goed punt, clan of geen clan maakt geen donder uit. Iemand uit een bekende clan valt meer op, maar de regels zijn hetzelfde.
Komt ook bij dat de eigenaar van FTR zelf een hypocriete lul is, want als er 1 goed mee kan ragen in randoms, dan is het hem zelf wel, maar daar zal die nooit een screenshot van posten :+
Geen idee of hij te ver gaat, maar dan komt ie vroeg of laat wel weer op een wall of shame van iemand anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
[...]

toon volledige bericht
Dat iedereen raged is algemeen bekend ja, maar er zijn een aantal uitspraken tussen die zo enorm grof zijn, dat ik ze hier nog niet voorbij heb zien komen. Lijkt me ook fijn als we dat zo houden ;) Een siema pl wat ik wel eens hoor op TS is ook wat anders verschillende doodwensen en ziektebeelden. Neemt niet weg dat er wel eens mensen over de schreef gaan. Die zijn inderdaad geen haar beter dan de spelers in de hall of shame.

Om het voorbeeldje van de clans aan te halen. Je zal als clan zijnde niet blij zijn als je leden dergelijke taal uitten. Dat komt omdat goede spelers en goede clans altijd in de spotlights staan, als die fouten of domme dingen doen, worden die veel beter onthouden. Ik zeg niet dat het eerlijk is, zo werkt de mens wel. \

Die gast van ftr ken ik niet, maar zijn site staat wel vol handige info.

Maar wat ik eigenlijk wilde weten is, of je een ban krijgt als je in die hall of shame staat en hoe lang dan? vraag me ook af of mensen klachten sturen of die bepaalde spelers na het zien van die screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
[...]
En dan de opmerking over de clan waar zon persoon inzit, alsof het hebben van een clantag betekent dat de gedragsregels opeens anders zijn. En dat stijgt evenredig met de bekendheid van zon clan :?
Nou, denk je dat jouw werkgever het fijn vind als je in zeer herkenbare werkkleding gewoon mensen op straat gaat lopen uitschelden omdat ze naar jouw mening iets verkeerd doen ? Denk ook niet dat je wilt dat GOT of D_TCH (ja ik weet het) als een clan van jankende kiddies bekend staat. Dus ja, met een clan tag vind ik dat je nog iets beter op je uitspraken moet letten.

Grote probleem is vooral dat je je clantag in randoms niet even af kan doen zoals werkkleding, je loopt dus ALTIJD rond als een soort van visitekaartje.

Daarnaast zijn er ook mods om chat uit te zetten, is de drang om te ragen ook al weer een stuk minder.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

D_TCH is helemaal niet meer bekend hoor, aangezien die clan feitelijk niet meer bestaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-06 22:39

Vae Victus

Awesome God

AcXeller schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:59:
[...]Denk ook niet dat je wilt dat GOT of D_TCH (ja ik weet het) als een clan van jankende kiddies bekend staat. Dus ja, met een clan tag vind ik dat je nog iets beter op je uitspraken moet letten
dynosu schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:11:
D_TCH is helemaal niet meer bekend hoor, aangezien die clan feitelijk niet meer bestaat :)
8)7

Gisteren de IS-7 vrijgespeeld. Na een wat lastige start in de IS-8 kan ik er nu goed mee overweg. Elke pot boven de 2k wn7 :9~

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 559085

ik word echt gek van de faal teams....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
oosterhofjf schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:42:
[...]
Een siema pl wat ik wel eens hoor op TS is ook wat anders verschillende doodwensen en ziektebeelden.
Ilikebananas schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:40:
[...]
Er word hier niet met vervelende ziektes en doodsverwensingen gestrooid, of met verwijzingen naar de holocaust...
Als je iets gaat zeggen over afkomst van spelers in een negatieve zin dan ben je gewoon racistisch bezig. Klaar.
[...]
Maar wat ik eigenlijk wilde weten is, of je een ban krijgt als je in die hall of shame staat en hoe lang dan?
Niet. FTR is geen Wargaming official iets, gewoon een fansite. Gebeurt dus helemaal niets met die hall of shame.
[...]
Om het voorbeeldje van de clans aan te halen. Je zal als clan zijnde niet blij zijn als je leden dergelijke taal uitten. Dat komt omdat goede spelers en goede clans altijd in de spotlights staan, als die fouten of domme dingen doen, worden die veel beter onthouden. Ik zeg niet dat het eerlijk is, zo werkt de mens wel.
De meeste van die bekende clans hebben er overigens best wel schijt aan omdat ze weten dat iedereen raged, clan of geen clan. Dit soort clans baseren hun naam op prestaties in clan wars, en niet hoe lief mensen hun vinden. Denk jij dat PTS of EFE er maar ene zak om geeft wat jij van hun vindt?

In de HoS stond nu een gast uit EFE-V, die heeft op ons forum zijn excuses aangeboden. Weet je wat de algemene reactie was? "It's ok mate, we all rage".
AcXeller schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:59:
[...]
Nou, denk je dat jouw werkgever het fijn vind als je in zeer herkenbare werkkleding gewoon mensen op straat gaat lopen uitschelden omdat ze naar jouw mening iets verkeerd doen ? Denk ook niet dat je wilt dat GOT of D_TCH (ja ik weet het) als een clan van jankende kiddies bekend staat. Dus ja, met een clan tag vind ik dat je nog iets beter op je uitspraken moet letten.
Dus werkeloos een racist zijn is minder erg dan een racist met een baan. Yah right 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-12-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:33:
[...]
Dus werkeloos een racist zijn is minder erg dan een racist met een baan. Yah right 8)7
Nee, dat is niet wat er staat. Je hebt gewoon te maken met normale regels in communicatie, dus een racist zoals jij noemt is in beide gevallen fout. Maar ik kan jou persoonlijk best een eikel of iets dergelijks noemen terwijl ik als herkenbare werknemer het of laat gaan of je onvolwassen/onprofessioneel noem.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
AcXeller schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:48:
[...]
terwijl ik als herkenbare werknemer het of laat gaan of je onvolwassen/onprofessioneel noem.
Gelukkig is er een wereld van verschil tussen een game en werk. Ik zie ook niet in hoe die vergelijking getrokken kan worden. Een game is juist voor veel mensen die uitlaatklep van het werk.

Vinden dat in een spelletje andere gedragsregels gelden voor als je in een clan/guild zit, vind ik gewoon echt zo hypocriet. Meten met 2 maten is het.

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-12-2013 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
Kaap schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:59:
[...]

Gelukkig is er een wereld van verschil tussen een game en werk. Ik zie ook niet in hoe die vergelijking getrokken kan worden. Een game is juist voor veel mensen die uitlaatklep van het werk.

Vinden dat in een spelletje andere gedragsregels gelden voor als je in een clan/guild zit, vind ik gewoon echt zo hypocriet. Meten met 2 maten is het.
Dat ligt geheel aan het gedrag wat gewenst is binnen een guild. Ik heb een tijdje warcraft gespeeld en binnen ons guild werd je er gewoon uit gegooid als je je niet normaal kon gedragen.
Nu is er natuurlijk een grijze grens tussen humor en a-sociaal gedrag, echter iemand een gaskamer in wensen is een grens die je kan trekken.
Ik kan me ook voorstellen dat er guilds zijn die hier geen bal om geven en puur voor stats gaan. Ik zou daar liever geen deel aan willen hebben, omdat ik niet met zulke figuren wil samenspelen. En zo heeft ieder zijn normen en waarden......

Overigens is mijn uitlaatklep gewoon iemand voor zijn donder te schieten en hoogstens ze daarna een beetje te prikkelen als ze een grote bek hebben. Maar ik blijf altijd beleefd en scheld nooit. Ik vind het veel leuker er iemand gewoon uit te lullen op argumentatie en niet op schelden.

[ Voor 12% gewijzigd door defiler1974 op 03-12-2013 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mwoah vind zelf meer meten met een extra maat eigenlijk.

Als je geen clantag hebt zet je alleen jezelf te kijk, Met clantag zet je ook voor een deel je clan te kijk.
Zo werkt dat nou eenmaal, het valt egwoon meer op.

Vergelijking met werk gaat niet echt op, betere vergelijking zou zijn met het shirtje van de club waar je op zaterdag mee sport.

Als je als groep jongeren gewoon heibel maakt in een kroeg ben je gewoon een zooi etters, Maak je heibel terwijl je je shirtje nog aanhebt van de lokale sportclub en ben je met je team rotzooi aan het trappen zal het ook als zodanig vermeld worden in de media.

Gedragsregels zijn imho voor iedereen hetzelfde, het gaat om het beeld wat je afgeeft aan mensen met je gedrag.

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 03-12-2013 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:59:
[...]

Dat is jammer dat je die niet zit, ik geef alleen aan dat als je herkenbaar onderdeel bent van een groep/werk/etc. je daar rekening mee moet houden. Dat gamen een uitlaatklep is kan ik goed begrijpen maar in een MMO heb je met meer mensen te maken dan alleen jezelf. Schelden tegen je monitor of tv doe je niemand kwaad mee, in chat is dat anders.
Vinden dat in een spelletje andere regels gelden voor als je in een clan/guild zit, vind ik gewoon echt zo hypocriet. Meten met 2 maten is het.
Zie boven en er gelden imo geen andere regels maar extra regels. EXNOM (of hoe je het ook schrijft) leden heb ik regelmatig behoorlijk zie ragen in chat en op FTR. De usernames weet ik niet meer maar wel de clannaam.... trek zelf je conclusies.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:16
Zie boven en er gelden imo geen andere regels maar extra regels. EXNOM (of hoe je het ook schrijft) leden heb ik regelmatig behoorlijk zie ragen in chat en op FTR. De usernames weet ik niet meer maar wel de clannaam.... trek zelf je conclusies.
Exnom/Exn0m, EFE (algemeen) en die King of the mongols clan vallen mij het meest op mbt ragen in de zin van racistisch/hitler/ziektes etc.
Daarnaast nog wel de spelers die knalrood zijn met weinig battles en clanloos, maar die neem ik per definitie niet serieus. Wat betreft clans mag je beter verwachten.

Ik vind het ook fout als iemand eens zijn excuses maakt om dan te horen te krijgen dat het niet nodig zou zijn omdat iedereen het doet ofzo. Dat is geen goed voorbeeld hoe je er mee om moet gaan (en zeker niet als iemand zelf al inziet dat hij fout bezig was).
Maar goed, dat is mijn mening.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-06 21:05
Joindry schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:03:
Right, bij de vorige keer dat die link hier werd gespammed heb ik me daar ook op laten tracken. Al lang vergeten.
Laadt inderdaad nog trager dan mijn 56k modem maar wel mooi kleurtjes.
Site bevestigd wat ik al dacht, ik speel de borsig ongeveer een week en het was een leuke week:
[afbeelding]

*O*
Nice!
Tegen de tijd dat ik die borsing heb wordt die waarschijnlijk de grond in generfed. Zit nog te prutsen met de bangbus :/

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9gaGIp1.png

Bij mezelf wil het ook aardig lukken de laatste tijd :)
Met dank aan enkele leuke GoT platoontjes van tijd tot tijd!
Als ik die 0 damage games er nog uit kan krijgen kan ik misschien nog wat stijgen.

Voor mijn stats helpt het wel niet om de Churchill lijn te moeten spelen in deze TD wereld, soms voel ik me echt een XP pinata. Net aan de Black Prince begonnen maar die mist toch wel serieus wat alpha damage met die stock gun. Je deelt speldeprikjes uit terwijl iedere T29 zonder aimen een stuk van je HP wegschiet. Even aan wennen en hopelijk is de top gun een deel van de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
AcXeller schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:26:
[...]
Waar verzin je die onzin 8)7 Er gelden behalve de gedragsregels van Wargaming geen extra regels voor clans.

En weet je waarom je dan juist hypocriet bezig bent? Je geen haar beter bent? Omdat je juist generaliseert, je veroordeelt een hele clan vanwege het gedrag van 1 individu. Hetzelfde doet men als er weer geklaagd wordt over Poolse spelers. Alle Polen zijn kutspelers toch?

Het doet er niet toe of je in een clan zit of niet. De regels zijn niet anders.
Bean77 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:53:
[...]
Exnom/Exn0m, EFE (algemeen) en die King of the mongols clan vallen mij het meest op mbt ragen in de zin van racistisch/hitler/ziektes etc.
Daarnaast nog wel de spelers die knalrood zijn met weinig battles en clanloos, maar die neem ik per definitie niet serieus. Wat betreft clans mag je beter verwachten.
Het valt op omdat je de naam kent, niet meer of minder. Maar men raged niet meer of minder omdat ze in een bekende clan zitten. AOS spelers heb ik ook geregeld los zien gaan. Je ex-clancommander was ook zon drol, maar je bleef wel altijd braaf je clan trouw toch Bean. Wat zegt dat over jou dan?

[ Voor 29% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-12-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-07 16:33
Ach, waarom maakt iedereen toch zo druk om dat als je een clantag draagt dat je dan ineens je heilig moet gedragen. Je hebt een stuk of 100 man in een clan. Denk je nu echt dat die allemaal niets zeggen?

Het is gewoon common practise om af en toe te raggen in de chat, iedereen wordt boos als je 5x een tank killshot bounced en zelf door die kerel doodgaat, dat is gewoon pure luck. Je hoeft hem dan nog niet de tweede holocaust te wensen, maar boos zijn is niet erg.

Wat er met die EXNOM members is gebeurd vind ik persoonlijk ook maar een beetje onzin, als die kerels in platoon zouden zitten met de clanleader en dan die opmerkingen plaatsen zou er niets aan de hand zijn. Maar omdat ze nu ineens op FTR staan moeten ze ineens gekicked worden.

Hetzelfde met stats waarom zou een unicum speler niet mogen ragen en een een tomaatje wel, het lijkt mij logisch dat een unicum meer recht heeft op rage daar hij de mechanics etc. beter snapt en dus weet wanneer er weer een WG fail gebeurd.

Tjah over AOS weet ik er ook nog wel eentje, altijd als ik 1 of meerdere AOS speler(s) bij enemy team zie zitten weet ik al wat er gebeurd. een Yolo rush naar voren om mij te killen( zien stats en whoren daarop ) en uiteindelijk gaan ze dood. Wil dit zeggen dat alle 100 spelers dit doen? niet echt maar het is wel het beeld wat ik van AOS heb aangezien dit me al te vaak is overkomen. En die kunnen dan inderdaad ook een beetje partijtje doen en hun woordenschat uit de kast halen.

[ Voor 19% gewijzigd door jantje 2 op 03-12-2013 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

*gaap* discussie herhaalt zich een beetje ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-06 21:05
Ragen is soms nodig, zolang je maar origineel uit de hoek komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Kaap schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:33:

Als je iets gaat zeggen over afkomst van spelers in een negatieve zin dan ben je gewoon racistisch bezig. Klaar.
Dat hangt er maar net vanaf welke definitie je gebruikt. Volgens de strakke definitie is het aanduiden van verschillen tussen groepen met verschillende afkomst racisme. Volgens een andere, minder strakke, definitie is racisme het op ideologische gronden verschillend beschouwen en ongelijkwaardig behandelen van mensen van een ander ras. En uiteraard zijn er definities die er tussenin zitten.

Interessanter vind ik de grens van wat kan en wat niet. Mijn grens: zodra je een groep mensen, of iemand uit een groep mensen vervelende dingen gaat toewensen ga je te ver. Wanneer er hier generaliserend over Polen/oostblokkers of welk ander volk ook wordt gesproken vind ik dat niet netjes, maar zolang de ziektes, doodsverwensingen, etc... weg blijven lees ik er wel overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Het valt op omdat je de naam kent, niet meer of minder. Maar men raged niet meer of minder omdat ze in een bekende clan zitten. AOS spelers heb ik ook geregeld los zien gaan. Je ex-clancommander was ook zon drol, maar je bleef wel altijd braaf je clan trouw toch Bean. Wat zegt dat over jou dan?
ben benieuwd wie die ex clancommander dan is.
Maar als AOS spelers ragen mbt ziektes/hitler of discrimeren zegt dat over mij dat ik minder trots ben op deze clan. Toevallig hebben we er pas eentje om precies deze reden uit de clan gekickt.
Persoonlijk vind ik dat beter dan te roepen dat we allemaal dat wel eens doen. Ragen is 1, discrimineren, hitler en ziektes vind ik een ander niveau.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Inrage schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:56:
[...]

Nice!
Tegen de tijd dat ik die borsing heb wordt die waarschijnlijk de grond in generfed. Zit nog te prutsen met de bangbus :/

[afbeelding]

Bij mezelf wil het ook aardig lukken de laatste tijd :)
Met dank aan enkele leuke GoT platoontjes van tijd tot tijd!
Als ik die 0 damage games er nog uit kan krijgen kan ik misschien nog wat stijgen.
De bangbus, is dat die tier V badkuip?
Ik vind het pas leuk worden vanaf de sturer emil full ops is. Tot daarvoor is er eigenlijk weinig aan je glass gun.
Op zich vind ik het nog steeds een beetje bizar, ze noemen het een glass gun, maar geen de tanks heeft de hoogste alfa of hoogste dpm voor zijn tier. :|
Ik zeg niet dat ze underpowered zijn, maar textbook glass gun is dit ook niet. En WG had wel gezegd dat we glass guns mochten verwachten. Anywho...
Ik gok dat de rhm inderdaad nog wel een nerfje zal krijgen, op de 12.8 zijn rof zal omlaag gaan denk ik en verder zijn terrain resistance nog wat verhogen, waardoor hij minder mobiel wordt. (dit is een populaire ninjanerf heb ik de indruk, moeilijk aan te tonen oc)

En het hele rage stukje hier. Komop jongens (mannen) we zijn beter dan dat.
Ja iedereen voelt eens de nood om te ragen, sommigen doen dit dan ook. De meesten hebben niet graag dat over hen geraged wordt, ... enzoverder. Het enige waar we volgens mij op moeten letten is het onderscheid tussen "gewoon ragen" a la, goldnoob of cheater, ... en racistische, seksistische of andere normenschendende verwensingen. Daar denk ik persoonlijk dat FTR nog een redelijk onderscheid in maakt, hij filtert de gewone rant en rages ook weg. Het is een soort publieke schandpaal, je bent voor of tegen...
Hoe clans omgaan met of gekend staan als kan me geen sikkepit schelen. De enige clan die er voor mij toe doet is mijn eigen clan, daarvan hoop ik dat onze verantwoordelijken correct omspringen met een gegronde klacht tov een clanlid. En alleen mijn eigen clan omdat die een stuk van mij bevat ook.

Of de schoonmoeder van een exlid van DIIIK de braadworst van de bbq heeft gestolen en heeft verstopt in de kelder van de PR manager van 1SBP, het zal me een worst wezen... Komaan, terug naar het leuke deel van dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:56:
[...]

Waar verzin je die onzin 8)7 Er gelden behalve de gedragsregels van Wargaming geen extra regels voor clans.
Mijn excuses dat ik het regels noem, ik bedoel meer gevoelsmatige richtlijnen voor een fijne samenleving. O+
En weet je waarom je dan juist hypocriet bezig bent? Je geen haar beter bent? Omdat je juist generaliseert, je veroordeelt een hele clan vanwege het gedrag van 1 individu.
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ik de naam van de clan onthoud. Je gedachtegang reflecteert in ieder geval goed op je lees gedrag.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
AcXeller schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:12:
[...]
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ik de naam van de clan onthoud.
Om later de clantag te associëren met mensen die zich misdragen toch. Je hebt je vooroordeel/generalisatie voor een ander lid van die clan dus eigenlijk al klaarliggen.
AcXeller schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:12:
[...]
Je gedachtegang reflecteert in ieder geval goed op je lees gedrag.
Beetje jammer om proberen nog een steek onder water te doen als iemand het niet eens is met jouw waarheid.

[ Voor 42% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-12-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Kaap schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:22:
[...]

Om later de clantag te associëren met mensen die zich misdragen toch. Je hebt je vooroordeel/generalisatie voor een ander lid van die clan dus eigenlijk al klaarliggen.

[...]

Beetje sneu om het zo op de man te gaan spelen als iemand het niet eens is met jouw waarheid :')
Vond het wel een treffende quote Kaap, je leest inderdaad alleen wat je wilt zien en legt het op je eigen manier uit. Daardoor wordt je mening nog wel eens zwart wit. Niks mis mee, maar val iemand er niet op aan als hij het netjes verwoord.

Verder on-topic:
De nieuwe duitse td lijn begint steeds meer te bevallen, ben nu op de nashorn aanbelandt en full ops begint deze ook een beetje zijn werk te doen. Maar de echte lol begint met zijn opvolger, dan krijgen we tenminste ook wat alpha damage erbij.
De e-25 gebruik ik als snelle opleider als ik switch naar de volgende TD zonder gold te gebruiken. Even mijn crew in de e-25 zetten en een 50 tal potje later ben je een paar miljoen rijker en je crew zit op 100%.
Had gehoord dat je niet de credit inkomsten hebt van de tier 8 type en lowe, maar ik heb al 2 potjes gespeeld met 90k inkomsten. De lagere tiers en kwaliteit van de tank zorgen wel voor hogere inkomste bij mij.

[ Voor 11% gewijzigd door defiler1974 op 03-12-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
defiler1974 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:33:
[...]
Vond het wel een treffende quote Kaap, je leest inderdaad alleen wat je wilt zien en legt het op je eigen manier uit. Daardoor wordt je mening nog wel eens zwart wit.
In deze kwestie ben ik zeker zwart/wit ja. Ik ben het er namelijk niet mee eens dat op het moment dat iemand in een clan zit, en dat het in bekendere clans meer voorkomt, dit een grijs gebied betreft en andere regels gelden. Een tomaatje uit GOT raged net zo hard en dan is het net zo erg.

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-12-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-06 23:23
GOT heeft geen tomaten, alleen sinaasappels en bananen :+

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
xCell schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:47:
[...]

GOT heeft geen tomaten, alleen sinaasappels en bananen :+
Ik tel anders 13 tomaten. Jij en Azenjood zijn dan de schimmels (blauw)? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Kaap schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:49:
[...]

Ik tel anders 13 tomaten. Jij en Azenjood zijn dan de schimmels (blauw)? :+
Zijn dat geen druiven? (wel in de fruitsoorten blijven, tenzij je hun ziet als parasieten op het fruit)

Feit blijft, mensen "verwachten" meer van top clans.

Zelf weet ik best wel dat er evenveel sociaal problematische mensen verdeeld zijn over goede/slechte/geen clans.

[ Voor 43% gewijzigd door defiler1974 op 03-12-2013 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-07 16:02
Het is natuurlijk ook zo dat de grotere clans natuurlijk meer in de kijker staan.

Stel een grote voetballer(bedenk er zelf maar 1, geen zin in die discussie ;) ) bij een grote club. Laat zichzelf gruwelijk gaan en maakt iemand publiekelijk uit voor alles en nog wat en wenst hem ook nog de meest verschrikkelijke ziektes en zelfs de dood toe. Hier zal dan publiekelijk een rel over ontstaan. Mocht dan de clubleiding hier niks aan doen en het zelfs tolereren. Dan zal de club daar op aan gekeken worden.

Gebeurd dit echter in de junioren van willem 2. Dan kan dit even goed niet, maar zal dit publiekelijk een veel minder groot probleem worden. Waardoor misschien de illusie gewekt wordt dat "het publiek" het in dit geval minder erg zou vinden. Dit terwijl dit in principe net zo erg is.

Helaas gaat dit niet helemaal op. Iemand bij een grote club/clan heeft ook nog een voorbeeld functie. Als de mensen die in de kijker staan bepaalde dingen doen. Dan wordt het voor de mensen die hier naar kijken ook normaal. Dit zorgt voor een neerwaartse spiraal voor de complete community. Hierdoor ben ik wel van mening dat mensen bij de grote clans zich bewust moeten zijn van een voorbeeld functie.

Op dit moment zijn er dingen in WoT "normaal" die ik persoonlijk helemaal niet normaal vindt. Er wordt hier al gesproken alsof ragen de normaalste zaak van de wereld is.

Nu snap ik dat irritaties normaal zijn, maar in het "echte" leven weet je je toch ook in te houden bij bepaalde frustraties? Verder is er dan nog een verschil tussen ragen en de dingen die je op FTR af en toe voorbij ziet komen.

Volgens mij zijn er verschillende grenzen al overschreden. Het is alleen de vraag of het uberhaupt nog mogelijk is dat hier ooit verandering in komt en helemaal als dit gedrag ook nog eens gedoogd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
defiler1974 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:54:
[...]
Feit blijft, mensen "verwachten" meer van top clans.
Even omgekeerd, bij kwalitatief mindere clans verwacht men dan dat het gedrag en de sfeer, eigenlijk alles irrelevant tot de game, ook minder is?

Sfeer/gedrag is niet verbonden aan kwaliteit. Want dan zou je als je GOT met EFE vergelijkt het toch niet zo gezellig moeten zijn bij GOT. Sfeer/gedrag maak je zelf, niet de status van je clan.
perpixel schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:29:
Volgens mij zijn er verschillende grenzen al overschreden. Het is alleen de vraag of het uberhaupt nog mogelijk is dat hier ooit verandering in komt en helemaal als dit gedrag ook nog eens gedoogd wordt.
Ik zie niet in hoe hier verandering in gaat komen tenzij Wargaming anders omgaat met reports. Volgens mij is het reportsysteem niet goed genoeg om te straffen naar ernst.

De topclans gedogen dit gedrag voornamelijk wel. Komt puur omdat het sociale aspect binnen deze game niet zo aanwezig is als je het vergelijkt met een MMO. Zij ervaren geen hinder van dit soort zaken. De topspelers komen toch wel naar deze clans, want die gasten kijken naar CW prestaties.

[ Voor 43% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-12-2013 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 532587

psychoclown schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:01:
[...]

Mocht je die op YT willen dan moet je maar DM'en :)
Damn, was al bezig je een berichtje te sturen, kom ik erachter dat op mijn laptop replays niet aan staat i.t.t. op de PC. Het leek me net zo leuk om de replay vanuit jouw oogpunt te bekijken, en eventueel wat tips mee te nemen. Erg jammer. Maar mocht ik nog ooit zo'n XP score halen, houd ik me graag aanbevolen.

Verder zat ik vandaag bij iemand in het team met 77k battles. Ik stond met verbazing te kijken naar hoe hij speelde: alsof 'ie bezig was met zijn allereerste battle. Dat verklaarde dan ook meteen hoe hij aan zijn 45% WR kwam. Ik hoop toch dat het een gedeeld account is, want ik kan me niet voorstellen dat het leuk is 77k games lang (ong. 70 battles per dag) te falen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02:42
Kaap schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:22:
[...]

Aangezien het opvalt dat het bij sommige clans wel heel erg is en er dus niets aan gedaan wordt zegt mij dat zo'n clan het er dus mee eens is. En ja, ik vind dat ook slecht omdat je je gewoon hebt te gedragen. Een beetje tieren/ranten op zijn tijd ok, maar sommige gaan gewoon te ver.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209

Anoniem: 532587 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:53:
[...]

Damn, was al bezig je een berichtje te sturen, kom ik erachter dat op mijn laptop replays niet aan staat i.t.t. op de PC. Het leek me net zo leuk om de replay vanuit jouw oogpunt te bekijken, en eventueel wat tips mee te nemen. Erg jammer. Maar mocht ik nog ooit zo'n XP score halen, houd ik me graag aanbevolen.

Verder zat ik vandaag bij iemand in het team met 77k battles. Ik stond met verbazing te kijken naar hoe hij speelde: alsof 'ie bezig was met zijn allereerste battle. Dat verklaarde dan ook meteen hoe hij aan zijn 45% WR kwam. Ik hoop toch dat het een gedeeld account is, want ik kan me niet voorstellen dat het leuk is 77k games lang (ong. 70 battles per dag) te falen :P
Grote kans dat tienduizenden van die battles als bot gespeeld zijn en account verkocht toen alles te unlocken was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Kaap schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:31:
[...]

Even omgekeerd, bij kwalitatief mindere clans verwacht men dan dat het gedrag en de sfeer, eigenlijk alles irrelevant tot de game, ook minder is?

Sfeer/gedrag is niet verbonden aan kwaliteit. Want dan zou je als je GOT met EFE vergelijkt het toch niet zo gezellig moeten zijn bij GOT. Sfeer/gedrag maak je zelf, niet de status van je clan.
Klopt, ik kijk eerlijk gezegd niet op van een rage chat van iemand die clanloos of van een onbekende clan of lage rating is. Spelers van top clans hebben in het meeste geval wel +10k games gespeeld en goede rating. Je zou wel een beetje verwachten dat ze een wat dikkere huid hebben tegen de WG rng momenten en het tomatensyndroom. Een beetje gaan ragen in de chat blokkeert meestal de mogelijkheid om met goede communicatie een gevecht nog te winnen.

Dan kom je eigenlijk weer op het punt van een sociaal beoordelingssysteem als oplossing. Laat ieder na de match een beoordeling geven op een snelle manier (ala LOL). Dit gaat echter niet gebeuren volgens wargaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Die goede spelers hebben al te vaak al die RNG meegemaakt en soms wordt dat gewoon te veel, als ik 1-2 games verlies door RNG dan wordt ik wel pissig ja en zeker als je dan nog van die bijhande mensen in chat heb dan ga ik ook ragen.

Ik haat namelijk te verliezen doordat RNG ff zegt.. NEE vandaag ga je even die game niet winnen.

Als ik rage blijft het bij een beperkte woordenschat en wordt het niet de 4de wereldoorlog met de holocaust in het kwadraat. Maar ik vind juist dat als goede speler je eerder gefrustreerd raakt door het spel dan wanneer je als een kip zonder kop het spel speelt( die kerels weten geen eens wat RNG is )

Maar de vraag is nu waar de gehele discussie overgaat. ragen van omg noobs of inderdaad het grove geschut gebruiken ( wat je ziet op FTR ) Het is en blijft een morele kwestie en iedereen heeft zo zijn eigen grenzen hierin. Voor de ene is het normaal heel de dag iedereen de dood in te wensen en voor een andere is noob al een te groot scheldwoord.

[ Voor 21% gewijzigd door jantje 2 op 03-12-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
jantje 2 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:27:
Die goede spelers hebben al te vaak al die RNG meegemaakt en soms wordt dat gewoon te veel, als ik 1-2 games verlies door RNG dan wordt ik wel pissig ja en zeker als je dan nog van die bijhande mensen in chat heb dan ga ik ook ragen.
Ik heb juist het tegenovergestelde, door het vele spelen weet ik in WOT dat je ook de andere kant vande RNG medaille hebt. Die once in a lifetime shot: een isu die aan het draaien is en met een target circkel ter groote van de planeet jupiter on the fly even een scout weet te raken die nog net al rijdend 3 mm boven een heuvel uisteekt.

Dat soort momentjes sla ik op als ik weer voor eens een bounce op de achterkant van een amx heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
jantje 2 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:27:
RNG is lang niet zo frustrerend als de MM of je teamgenoten.

Die ene tank die af en toe dat super shot maakt, prima.

Constant ingedeeld worden in teams met verliezers dat is niet prima. Je weet wel die teams waarvan de helft al dood is in de eerste twee minuten. Mijn beste "slechte" team deze week had een win kans van 26% en spelers met 30% persoonlijke win rate. Ik weet dat de MM eerlijk indeeld, maar zo komt het niet over. Het gekke is, dat zodra dat ik in een platoon zit met een >50% speler, ik veel betere teams en betere tier matches krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kijk dat is grappig om te lezen, ik zelf heb dus tegenstrijdige ideeen hierover. Ik bepaal mijn rol in een battle, dat mijn team slecht is zo be it ik probeer hierop te anticiperen ( true true, ik heb soms ook wel eens oke dit is loss in de eerste 5 sec of een T9 team hebben met 10 tanks met 0 damage en waarvan 6 T9s) Maar over het algemeen kan je toch een grotere invloed uitoefenen als je denkt.

D keer dat ik een superduper awesome insane lucky shot heb is op 1 hand te tellen, terwijl de faal RNG shots me om de oren vliegen. Dit is niet altijd erg maar de schoten die je moet maken en easy kan maken moeten er ook gewoon ingaan en dat gebeurd soms niet. Ik kan daar erg moe van worden omdat ik weet, ik verlies door RNG, en niet doordat ik zelf een fout maak of iets dergelijks.

Bijvoorbeeld een GWtiger spotten en hem raken maar niet killen ( 20hp over ) en hij draait om en schiet instant en raakt je! Ik speel zelf de GWtiger en zelfs als je vol aimed ben mis je nog. Dat moet gewoon niet kunnen en slaat nergens op en kan een grote rol in een game beinvloeden. ( in dit voorbeeld was het dan end battle maar om maar wat te noemen )

[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 03-12-2013 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-05 23:23
jantje 2 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:49:
Bijvoorbeeld een GWtiger spotten en hem raken maar niet killen ( 20hp over ) en hij draait om en schiet instant en raakt je! Ik speel zelf de GWtiger en zelfs als je vol aimed ben mis je nog. Dat moet gewoon niet kunnen en slaat nergens op en kan een grote rol in een game beinvloeden. ( in dit voorbeeld was het dan end battle maar om maar wat te noemen )
Zo toepasselijk ;)

http://youtu.be/a_--uGTXu-A?t=18m49s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter

Dat is nou een snapshot en die zijn 9 van de 10 keer raak hoe krom het nou ook mag zijn.
Daar komt ook die ene isu vandaan die in een draai 3mm van de scout weet te raken welke in volle vaart achter een heuveltje voorbijraced.
Toen ik regelmatig arty speelde maakte ik er een sport van om gespotte arty's te snapshotten.
Arty werd gespot maar zat niet in de buurt te aimen, ernaartoe draaien middenstip van aimcirkel erop en direct vuren.
8 van de 10x fulll hit en 1 shot, ben je een fractie te laat dan gaat je shell ver buiten je aim.
Laatst zelf ook met mijn rheinmetal een naar mijn idee onmogelijk schot op een scout waarbij de shell als een heatseaker achter een heuveltje terechtkwam op een scout die mij probeerde te cirkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02:42
Kijk dat is grappig om te lezen, ik zelf heb dus tegenstrijdige ideeen hierover. Ik bepaal mijn rol in een battle, dat mijn team slecht is zo be it ik probeer hierop te anticiperen ( true true, ik heb soms ook wel eens oke dit is loss in de eerste 5 sec of een T9 team hebben met 10 tanks met 0 damage en waarvan 6 T9s) Maar over het algemeen kan je toch een grotere invloed uitoefenen als je denkt.
De enige potjes die ik echt irritant vind zijn die potjes waarbij je gewoon ziet dat mensen niet opletten/stomme dingen doen. Zo had ik er laatst eentje waarbij we met 10 tegen 3 tanks over waren. 2 van hen waren aan het cappen en er was maar 1 van onze tanks vlakbij. Op dat moment rijden er 3 van ons door cap die tot 50% cappen en dan door rijden waarna we verliezen op cap omdat die ene van ons wel een keer kan de-cappen maar niet die tanks in zijn eentje aan kan en dus na de cap op 0 gezet te hebben dood gaat.

Of diegene die in cap staat met nog 1 tegenstander over, allebei nog met minder dan 100 HP over. Hij heeft de tegenstander gespot dus hij weet precies wat/waar maar besluit toch uit cap te rijden en daarna het hoekje om waarbij hij natuurlijk dood gaat. Had hij gewacht had ie of de cap gehad of die tegenstander neer kunnen schieten.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Allemaal zo herkenbaar.
Wat soms ook frustrerend is..je team gaat zo snel mogelijk cappen of blijft cappen ondanks dat je een overmacht hebt op de enemy.....potjes met 300xp op een winn is dan ook erg.....grrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-04 22:41

TRX

psychoclown schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:49:
[...]

Zelfs op die tier zou de WZ-111 goed presteren :+
je deelt er wel flinke klappen mee uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Kaap schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:31:
[...]

De topclans gedogen dit gedrag voornamelijk wel. Komt puur omdat het sociale aspect binnen deze game niet zo aanwezig is als je het vergelijkt met een MMO. Zij ervaren geen hinder van dit soort zaken. De topspelers komen toch wel naar deze clans, want die gasten kijken naar CW prestaties.
Niet zozeer mee eens, een clan bestaat uit individuen die samen een (hechte) clan vormen. Zodra je als clan een grote naam draagt en bekend met de community zal natuurlijk een faal/rage/overwinnings moment extra uitvergroot worden. Dat jij aanneemt dat alle goede clans geen rekening zouden houden met hun status (en dus deels gedrag van hun spelers) dan zit je verkeerd.

Eerste wat laatst bij de leegloop van EXN0M ten sprake kwam in PTS (mede door mij) was het weren van de hall of the shame spelers uit EXN0M. Wij hebben dan wel DJBasil, Kapz, Ziggy en die kunnen er ook wat van maar zelfs die zullen niet zo ver gaan zoals bijv. sommige spelers in de hall of shame gegaan zijn. Ik kan je vertellen dat de meeste reacties het met mij eens waren. Dat zulk gedrag niks afdoet aan de performance staat los van de discussie.

Tevens is het niet zo dat zulk gedrag wel getolereerd wordt zonder clantag of in niet top clans, dat is iets waar we het allemaal mee eens kunnen zijn lijkt me (en staat mijn inziens daarom ook los van de discussie).
Anoniem: 532587 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:53:
[...]

Ai, dat is zonde al was het enkel om de battle eens gezien te hebben!

D keer dat ik een superduper awesome insane lucky shot heb is op 1 hand te tellen, terwijl de faal RNG shots me om de oren vliegen. Dit is niet altijd erg maar de schoten die je moet maken en easy kan maken moeten er ook gewoon ingaan en dat gebeurd soms niet. Ik kan daar erg moe van worden omdat ik weet, ik verlies door RNG, en niet doordat ik zelf een fout maak of iets dergelijks.
Helemaal mee eens, maakt me veelal niet zoveel uit als ik allemaal sjakies in mijn team heb die niet zoveel uitvoeren. In dit geval zal ik nog meer mijn best doen het recht te trekken echter het is juist dan ontzettend frustrerend om een zorgvuldig geplaatst schot te 0-critten of 1% hp over te laten.

Er zijn natuurlijk grenzen aan het individuele kunnen in een battle, afhankelijk van je tank, eerdere gevechten in dezelfde battle, (gedrag van) de tegenstanders. Maar soms verlies je gewoon potten die strategisch/skill-wise in je voordeel waren maar jou niet gegund zijn. Overigens heb ik dat bij victories net zo goed, als ik bijv. constant 0-crits krijg met zorgvuldig geplaatste schoten terwijl de rest van het team de tegenstanders oprolt..
TRX schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:31:
[...]

je deelt er wel flinke klappen mee uit :)
Moet het alleen weer iets op niveau brengen, kon er een tijd lang 3k average damage mee aantikken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:00
Iemand eigenlijk al een idee wanneer de test server en de launcher voor 8.10 komt? Of is deze er al? Want ik wil eigenlijk even graag de japanse tanks uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
.

[ Voor 99% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-12-2013 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Over al het bovenstaande kan ik namens PTS heel makkelijk zijn: 1 van onze recruitmenteisen is dat je volwassen bent en je volwassen gedraagt. Doe je dat intern niet, kick from klanu (met nog een schop na).

Performance is belangrijk, maar voornamelijk als team. Heb je dat niet door of wil je solo spelen: prima, kick from klanu! (dan ga je maar ergens anders solo spelen)

Zien onze recruiters/officers dat je je bij een andere clan niet volwassen kan gedragen: prima --> blacklist (we willen geen kiddies in onze clan).

Zit je in de clan, kun je je intern gedragen zonder mensen tegen je in het harnas te jagen en rage je extern (zonder de extremen natuurlijk zoals we die hebben gezien van 3 heren in exnom): ga je gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
psychoclown schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:53:
[...]

Niet zozeer mee eens, een clan bestaat uit individuen die samen een (hechte) clan vormen. Zodra je als clan een grote naam draagt en bekend met de community zal natuurlijk een faal/rage/overwinnings moment extra uitvergroot worden. Dat jij aanneemt dat alle goede clans geen rekening zouden houden met hun status (en dus deels gedrag van hun spelers) dan zit je verkeerd.

Eerste wat laatst bij de leegloop van EXN0M ten sprake kwam in PTS (mede door mij) was het weren van de hall of the shame spelers uit EXN0M. Wij hebben dan wel DJBasil, Kapz, Ziggy en die kunnen er ook wat van maar zelfs die zullen niet zo ver gaan zoals bijv. sommige spelers in de hall of shame gegaan zijn. Ik kan je vertellen dat de meeste reacties het met mij eens waren. Dat zulk gedrag niks afdoet aan de performance staat los van de discussie.
Jij ziet de dingen, zelfs die van je eigen clan, rooskleuriger in dan dat ze zijn. Jij denkt dat Lukas, of noem maar 1 van de top van PTS op, het ook maar iets boeit als Delert tegen random X zegt dat ie dood kan vallen? Dacht dat jij wel beter zou weten.
pkregting schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:19:
Zit je in de clan, kun je je intern gedragen zonder mensen tegen je in het harnas te jagen en rage je extern (zonder de extremen natuurlijk zoals we die hebben gezien van 3 heren in exnom): ga je gang.
Dit... En zo is het in EXNOM, Kazna en EFE net zo hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Kaap schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:20:
[...]

Jij ziet de dingen, zelfs die van je eigen clan, rooskleuriger in dan dat ze zijn. Jij denkt dat Lukas, of noem maar 1 van de top van PTS op, het ook maar iets boeit als Delert tegen random X zegt dat ie dood kan vallen? Dacht dat jij wel beter zou weten.

[...]

Dit... En zo is het in EXNOM, Kazna en EFE net zo hoor.
Ik dacht dat jij wel iets beter zou lezen, het gaat namelijk niet over de rage van jan en alleman maar over de uitersten en die staan dan ook in de hall of shame. Als je dat snapt en mijn bericht goed had doorgelezen had je helemaal nooit op een dergelijke manier hoeven te reageren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
SurfBoy schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:14:
Iemand eigenlijk al een idee wanneer de test server en de launcher voor 8.10 komt? Of is deze er al? Want ik wil eigenlijk even graag de japanse tanks uitproberen.
earlier, I posted that the test server will come out on 9.12.2013 – that info (while apparently true at the time) is no longer valid. 8.10 test server will apparently come out on 5.12.2013, the patch release for EU and US is planned for 23.12.2013.

bron: ftr

Ga hierbij uit van de EU server.

Heb ook zin om de nieuwe Japanse tanks te proberen. Altijd leuk om tankjes en nieuwe tactieken te proberen zonder consequenties voor je stats ;) Zelf verken ik altijd de nieuwe maps om goed voorbereid te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Is tier X nog wel normaal te spelen? Vandaag 9 games, 1000wn7 omdat ik elke keer binnen 2min door een salvo aan TD's kapot ben geknalt.

Aantal tier X TD's (laagste): 5
Aantal tier X TD's (meeste): 10

En dat elk potje weer. Wordt dood gegooid met 268, foch155 en daar is simpelweg niks tegen te doen als ze met zn drieen in een platoon campen en wij spelen medium. In elk potje vanavond waren de aantallen TD's meer dan welke andere type tank dan ook. Met als uitschieter een team met 11 TD's aan hun kant en wij met 13 mediums...... op Himmelsdorf..........

Dan kan WG nog zeggen dat er niks mis met de aantallen TD's per battle is, maar dan kijken ze niet naar de EU server. Echt elke avond weer *** TD's. Idioten die eerst arty speelden en geen andere tanks kunnen spelen behalve hoge pen guns met gigantische dmg. Die dingen mogen ze helemaal kapot nerfen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
wontcachme schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:39:
Is tier X nog wel normaal te spelen? Vandaag 9 games, 1000wn7 omdat ik elke keer binnen 2min door een salvo aan TD's kapot ben geknalt.

En dat elk potje weer. Wordt dood gegooid met 268, foch155 en daar is simpelweg niks tegen te doen als ze met zn drieen in een platoon campen en wij spelen medium. In elk potje vanavond waren de aantallen TD's meer dan welke andere type tank dan ook. Met als uitschieter een team met 11 TD's aan hun kant en wij met 13 mediums...... op Himmelsdorf..........

Dan kan WG nog zeggen dat er niks mis met de aantallen TD's per battle is, maar dan kijken ze niet naar de EU server. Echt elke avond weer *** TD's. Idioten die eerst arty speelden en geen andere tanks kunnen spelen behalve hoge pen guns met gigantische dmg. Die dingen mogen ze helemaal kapot nerfen.
+oneindig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
wontcachme schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:39:

Nergens last van hoor. Oh wacht, is speel zelf voornamelijk tank destroyers! :+

Hoe stel je die nerf voor? Lastig om het balans goed te brengen in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
oosterhofjf schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:42:
[...]

Allemaal een kleine accuracy nerf, een gun traverse nerf of een armor nerf. Dan ben je er wel redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

oosterhofjf schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:42:
[...]

alles hetzelfde laten en de dmg op alle TD's nerfen tot 1HP per schot. Zal jullie eens leren echte tanks te spelen waar het niet point en click is.

268: rof iets nerfen + dmg per schot naar 750
155: topsnelheid omlaag/armor verminderen + dmg naar 750
263: geen idee, zie ze nooit + dmg naar 750
E4: balanced, hooguit een kleine armor buff + dmg naar 750
E3: balanced + dmg naar 750
183: ammo verhogen + rof verhogen maar dmg naar de 1200 met hesh en 1000 met ap
E100: rof iets verhogen + dmg omlaag naar 875 met ap
WTF: reload in clip verhogen met minimaal 1sec

En om het leuker te maken misschien eens de gold shells verwijderen. Dan heeft tank armor en anglen nog iets van nut....

TD's horen er te zijn voor hoge alpha en ondersteuning, niet om heavy's te vervangen als primaire tanks.... Meer als arty speelstijl, maar schieten zonder een boogje over een huis.

[ Voor 11% gewijzigd door wontcachme op 03-12-2013 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
nee niks mis met td´s :p

Afbeeldingslocatie: http://i842.photobucket.com/albums/zz346/Bean1977/shot_006_zpsbfaee37d.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Wut, hitbox skins Bean?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
klopt paar weken geleden erop gezet. Wilde testen of dat nou echt het verschil maakte door daarop te aimen, maar ik zie er geen voordeel van deze skins eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 03-07 20:46
wontcachme schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:54:
Graag! Damage zit momenteel op 490 per schot, zo uit mijn hoofd. :+ (Ding heeft de IS-7 gun)

[ Voor 5% gewijzigd door User op 03-12-2013 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

wontcachme schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:54:
[...]

alles hetzelfde laten en de dmg op alle TD's nerfen tot 1HP per schot. Zal jullie eens leren echte tanks te spelen waar het niet point en click is.

268: rof iets nerfen + dmg per schot naar 750
155: topsnelheid omlaag/armor verminderen + dmg naar 750
E4: balanced, hooguit een kleine armor buff + dmg naar 750
E3: balanced + dmg naar 750
183: ammo verhogen + rof verhogen maar dmg naar de 1200 met hesh en 1000 met ap
E100: rof iets verhogen + dmg omlaag naar 875 met ap
WTF: reload in clip verhogen met minimaal 1sec

En om het leuker te maken misschien eens de gold shells verwijderen. Dan heeft tank armor en anglen nog iets van nut....

TD's horen er te zijn voor hoge alpha en ondersteuning, niet om heavy's te vervangen als primaire tanks.... Meer als arty speelstijl, maar schieten zonder een boogje over een huis.
toon volledige bericht
Geen slecht plan, alleen, waarom alles naar 750 dmg?
Ene urhm, die 263 is low alfa, dus 750 zou een serieuze buff zijn. Wat User zei :)
Maar die zijn frontal armor mag wel wat omlaag. Evenals bij de 268, E3 en de 155.
Ik blijf het een beetje bizar vinden dat je die 263 zo weinig ziet. Op zich geen slechte tank.
Goldshells op TD's hebben idd redelijk wat kapotgemaakt. Dernet zat ik met mn rhm borsig in een tier X pot en met HEAT knalde ik doodleuk door de front van turret van een E-100. That should not be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 15:34
Daarstraks weer eens deadcandance_nl tegengekomen, staat nog steeds op mijn ignorelist, en hij is het ragen nog niet verleerd. Platoonmaten, waaronder een mede tweaker, hielden me op de hoogte van zijn rage :')

Ik herinner me nog dat hij ingame aan het ragen was, ernaar een privéchat aanmaakte, toen een privébericht stuurde op het WoT forum en toen een account hier op Tweakers aanmaakte om verder te gaan...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
even snel 4 games gespeeld en allemaal gewonnen! heerlijk :D laatste 23 potjes van gisteren en vandaag net over de 3000k wn7. Thank you WOT gods for not putting me in crap teams ;)

Laatste pot werd ik kapot geschoten door mijn eigen arty. Was op het einde en hij schoot behoorlijk scheef, maar na de match kwam die speler netjes zijn excuses aanbieden. zo kan het dus ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

User schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:24:
[...]
Graag! Damage zit momenteel op 490 per schot, zo uit mijn hoofd. :+ (Ding heeft de IS-7 gun)
Oopsie :P. Copy +paste teveel gedaan :P
Joindry schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:28:
[...]

Geen slecht plan, alleen, waarom alles naar 750 dmg?
Ene urhm, die 263 is low alfa, dus 750 zou een serieuze buff zijn. Wat User zei :)
Maar die zijn frontal armor mag wel wat omlaag. Evenals bij de 268, E3 en de 155.
Ik blijf het een beetje bizar vinden dat je die 263 zo weinig ziet. Op zich geen slechte tank.
Goldshells op TD's hebben idd redelijk wat kapotgemaakt. Dernet zat ik met mn rhm borsig in een tier X pot en met HEAT knalde ik doodleuk door de front van turret van een E-100. That should not be...
750dmg omdat de meeste TD's nu op 850 zitten en de alpha simpelweg wat omlaag moet. 850 kan nog, maar op een 155 is dat al veel met de 3x in een clip.

E3 is niet zo lastig. Dat ding is vrij langzaam draaiend dus die kan je flanken. Een 268 draait onderhand sneller dan alle mediums en de 155 is ook niet langzaam. Je moet ook niet alle sterke punten weghalen. Echter de 268 en 155 wel extra hard nerfen. Zal de OP tank spelers een lesje leren :P :P
oosterhofjf schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:45:
even snel 4 games gespeeld en allemaal gewonnen! heerlijk :D laatste 23 potjes van gisteren en vandaag net over de 3000k wn7. Thank you WOT gods for not putting me in crap teams ;)

Laatste pot werd ik kapot geschoten door mijn eigen arty. Was op het einde en hij schoot behoorlijk scheef, maar na de match kwam die speler netjes zijn excuses aanbieden. zo kan het dus ook :)
Mazzelpik :P. Laatste 24 potjes wn7 van 1300 (normaal 2100+) maar wel weer 2500+ wn8 8)7. Ik wil de goede mm mojo weer terug :(

[ Voor 18% gewijzigd door wontcachme op 03-12-2013 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:53
Makkelijke oplossing voor tier 10 tds:

Tier 10 tds.

Het spel was een stuk leuker voor die bs prototypes werden geintroduceerd. Mijn jagdtiger was sterk genoeg tegen tier 10 heavies.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-07 13:55
wontcachme schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:01:
[...]

Oopsie :P. Copy +paste teveel gedaan :P

[...]

750dmg omdat de meeste TD's nu op 850 zitten en de alpha simpelweg wat omlaag moet. 850 kan nog, maar op een 155 is dat al veel met de 3x in een clip.

E3 is niet zo lastig. Dat ding is vrij langzaam draaiend dus die kan je flanken. Een 268 draait onderhand sneller dan alle mediums en de 155 is ook niet langzaam. Je moet ook niet alle sterke punten weghalen. Echter de 268 en 155 wel extra hard nerfen. Zal de OP tank spelers een lesje leren :P :P

[...]

Mazzelpik :P. Laatste 24 potjes wn7 van 1300 (normaal 2100+) maar wel weer 2500+ wn8 8)7. Ik wil de goede mm mojo weer terug :(
toon volledige bericht
Ja of je leert een TD eerst te tracken voor je gaat flanken, tevens heb je ooit de aimcircle gezien van een foch of 268 die aan het draaien is ...?

En idd , waaaaaaaaa ? Mensen die E3 willen nerfen ...serieus ? :? 8)7 ;w Het is een prima tank daar niet van, maar veeeeeeeeeeel te gespecialiseerd in "ik ben een bunker en ga nergens heen" om ook maar in de buurt van OP te komen. Oja en iedereen met hersens schiet je door 1 van de vele weakspots, waaronder de massive wielkasten voor zoals bij de meeste tanks.

Maar wat maakt tankbalance uit voor 99% van de randoms, zet een unicum platoon in de 3 zwakste tanks in een random en ze winnen nog steeds van 99% van de randoms :*) Daar stoor ik me meer aan, dat 99% van de randoms echt een stelletje kwijlende mouth breathers zijn waarvan je je afvraagt hoe ze uberhaupt WOT hebben kunnen opstarten en je geen enkele manier hebt om die debielen te ontlopen als je snel een potje WOT wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 11:36
Het lijkt wel alsof m'n tanks steeds verder generfed worden: Tier IX, 17 hits, 397 damage. Niet per hit, nee, samen.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Kojoottii schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:29:
[...]
Ja of je leert een TD eerst te tracken voor je gaat flanken, tevens heb je ooit de aimcircle gezien van een foch of 268 die aan het draaien is ...?
Gebruik repairkit en schiet maar weer. En de aim heb ik niet gezien aangezien ik beide niet heb. Maar om een TD te flanken moet je meestal toch vrij dichtbij zijn en dan maakt een grote aimcircel niet veel uit. Heb toch erg vaak dat ondanks het draaien ze gewoon raak schieten.
Maar wat maakt tankbalance uit voor 99% van de randoms, zet een unicum platoon in de 3 zwakste tanks in een random en ze winnen nog steeds van 99% van de randoms :*) Daar stoor ik me meer aan, dat 99% van de randoms echt een stelletje kwijlende mouth breathers zijn waarvan je je afvraagt hoe ze uberhaupt WOT hebben kunnen opstarten en je geen enkele manier hebt om die debielen te ontlopen als je snel een potje WOT wil doen.
Deels waar. Maar tegenwoordig wordt je onderhand geforceerd te spelen zoals ik niet wil spelen. Snipen, achteraan zitten en wachten. Dan maakt het niet superveel uit welke tanks je neemt als platoon. Echter dan ga je er van uit dat alle idioten wel bv gaan spotten en niet nog verder achter jouw gaan zitten.

Ik herinner me nog een tijd dat de boel balanced was, je kon flanken en skill betekende nog wat. Toen waren er niet TD's met meer camo en viewrange dan tanks die daar van afhankelijk zijn en stikte het niet van de 850+ dmg guns die je compleet tot as schieten na 1x gespot te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:24
Laatste weken/maanden bestaat 95% van de potjes uit 1 van 3 soorten teams:
1. De tomatenpartij: we verliezen met 3-15 iets dergelijks.
2. De bananenpartij: redelijke winkans, ik kan meestal wel op plek 1 komen in dmg/xp en leuke stats halen.
3. Unicornparty: 5, 6 of 7 unicums in het team. We winnen 15-0 of 15-1 of daaromtrent, maar meestal is de pot voorbij voor ik mijn derde schot heb kunnen lossen.

Resultaat: langzaam stijgende winrate, average xp en average damage, maar dalende efficiency en WN7.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Ik ben tevreden, mijn winrate is over de 54,5% gekropen naar 54,53%. Nog een paar battles winnen zodat ik op 54,6 uitkom en dan word ik 'blauw' volgens mijn XVM config, heuj :Y

Vanavond maar 5 battles gespeeld, maar allemaal wins en heerlijke damage kunnen doen (3329 WN7, gem. 3.6 kills, gem tier 6.6)

Ik weet ook best dat het niet allemaal om stats draait en vooral om lekker/leuk spelen, maar die winrate richting 55% voelt toch wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405017

pkregting schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:19:
Over al het bovenstaande kan ik namens PTS heel makkelijk zijn: 1 van onze recruitmenteisen is dat je volwassen bent en je volwassen gedraagt. Doe je dat intern niet, kick from klanu (met nog een schop na).
Had het voorbije weekend een battle met 5 Pirates in mijn team. Over 4 daarvan heb ik niets negatief te zeggen, maar de vijfde had een ego van hier tot Tokio.

Battle start, en hij rijdt tegen ally1. Vervolgens rijdt hij tegen een tweede ally, ally2. Iedereen zou uiteraard voor de Pirate moeten uitwijken, hij heeft immers veel betere stats. Om ervoor te zorgen dat ally2 dit weet, besluit hij hem te damagen, gevolgd door een bericht in de chat, in de aard van: "Fucking blockers". (welja, misschien had hij die heavies in zijn medium tank wel kunnen ontwijken...). Ally2 pikt dit niet, en schiet terug op de Pirate. De Pirate op zijn beurt pikt dit niet, en schiet nog eens op ally2.

Misschien was die Pirate slechtgezind, of had hij last van haantjesgedrag (vanwege de 4 clanmates in zijn team), maar echt volwassen vond ik het toch niet.

Wel respect voor de 4 andere Pirates, omdat ze die ene zijn gedrag niet volgden. Zij gedroegen zich wel volwassen.

En zo kan je dus een 66% win chance verliezen. Mogelijk hadden we gewonnen indien hij niet besloot om te teamdamagen. We zullen het echter nooit weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

oosterhofjf schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:45:
RNG was mij ook bijzonder goed gezind vandaag ;) (38 potjes ~50/50 solo/platoon)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CW8UtZYQOJMc3mfVbO2NWWA8/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Wel grappig hoe de discussie steeds weer verschuift. 3 maanden geleden was iedereen blij dat arty generfed is. Nu zijn de TD's de boeman. Las op for the record dat er misschien wijzigingen in het camo systeem komt, speciaal voor td's.

Maar ja, als we de td's nerfen, wat krijgen we dan weer? Gaat iedereen dan e-100 spelen en gaan we daar weer over knagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
defiler1974 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:40:
Wel grappig hoe de discussie steeds weer verschuift. 3 maanden geleden was iedereen blij dat arty generfed is. Nu zijn de TD's de boeman. Las op for the record dat er misschien wijzigingen in het camo systeem komt, speciaal voor td's.
En ondertussen beginnen de arties ook weer meer aanwezig te zijn en weer vaker te raken, gelukkig is de reload nog relatief lang bij de meeste. Wat het camo systeem betreft ben ik ook wel benieuwd of het deze keer wel lukt en hoe het gaat worden, ik hou nogal van m'n type 64 en passief scouten.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-07 15:16
wontcachme schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:42:[...]

Ik herinner me nog een tijd dat de boel balanced was, je kon flanken en skill betekende nog wat. Toen waren er niet TD's met meer camo en viewrange dan tanks die daar van afhankelijk zijn en stikte het niet van de 850+ dmg guns die je compleet tot as schieten na 1x gespot te worden.
Ja ik herinner me die tijd nog, dat ik met m'n JP IV tegenover E-100's stond, standaard minimaal 5 arties aan elke kant en de rest in een heavy :)

Als ik aan het wachten ben tot de battle begint, kijk ik vaak naar de verdeling van tanks en meestal zijn er evenveel heavies en TD's en aanzienlijk minder medium/lights.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:24
Gisteren een tier 10 TC gedaan waarbij we het aanvallende team waren op een Assault van Karelia. De tegenstander had 1 arty, 3 mediums en 11 TD's. Van die 11 waren er 6 Foch 155's en 3 WT E-100's.

We hebben uiteindelijk wel gewonnen, maar dat kwam omdat we op 1 flank goed konden doorstoten en cappen. Dat cappen zorgde ervoor dat hun linie uit elkaar viel en ze terug moesten om te verdedigen. Toen konden we ze 1 voor 1 uitschakelen.

Hoe ook: ik zat op de andere flank met een 5-tal andere tanks. Dat waren dus 6 tier 10 tanks en we werden in een seconde of 30 helemaal weggevaagd doordat er 9 autoloading tier 10 TD's hun drums aan het legen waren. Echt een slachting.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Knowuse schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:01:
[...]

Ja ik herinner me die tijd nog, dat ik met m'n JP IV tegenover E-100's stond, standaard minimaal 5 arties aan elke kant en de rest in een heavy :)

Als ik aan het wachten ben tot de battle begint, kijk ik vaak naar de verdeling van tanks en meestal zijn er evenveel heavies en TD's en aanzienlijk minder medium/lights.
Niet de tijd die ik bedoel. Een tijd met -+2 tier spreiding gewoon :P

En WG heeft weer eens de FP berekening gefaald.....

Ik heb als bonus voor stage 2 nu 31k gekregen. Dat is 1.27x bonus ipv 1.5x 8)7. Ik had 113k FP en dan hoor ik toch echt 56k te krijgen en niet 31k.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Tot tier 8 (hoger heb ik nog niet) vind ik het wel meevallen eigenlijk. Over het algemeen is het wel goed verdeeld. Uiteeraard ook potjes met 24 TD's, maar ook genoeg potjes met 30 Heavies.

Zie inderdaad wel weer meer Arty's verschijnen, Daar waar toen ik net begon met spelen (8.6? ) er nauwlijks arty's waren dat was ook net na de artynerf denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
http://worldoftanks.eu/en...m/shop-collector-edition/

Die special premium tank is dus de KV-220 geworden. met 10.5K gold, maand premium voor 49,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-07 22:37
Ik denk dat ze best iets mogen doen aan de aim time voor Td's. Als ze die wat langer maken dan krijg je denk ik sneller een balans dan enorme veranderingen gaat toepassen.

Td's zijn nou eenmaal point en klik en ik moet bekennen, ik ben met 5 Td lijnen, 1 heavy lijn en 1 arty lijn..Dus ook ik ben er schuldig aan.

Met een langere aimtime en mediums en heavvies die meer gaan bewegen en ook niet ergens stil gaan lopen staan worden de battles interessanter denk ik

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik denk dat aimtime and camo zo ongeveer de enige punten zijn om de tier 10 TD's mee te tunen. ROF nerf zou ze kwa DPM uit balans gaan brengen.

De 183 dient overigens met gold shells wel een dikke nerf te krijgen.

De WFT E100 valt nog weinig over te zeggen. Ik zie ze echt bijzonder weinig rondrijden en ik denk ook dat we daarom daar nog geen damage nerf hoeven te gaan verwachten.
Pagina: 1 ... 22 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)