Inrage schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:56:
[...]
Nice!
Tegen de tijd dat ik die borsing heb wordt die waarschijnlijk de grond in generfed. Zit nog te prutsen met de bangbus
[
afbeelding]
Bij mezelf wil het ook aardig lukken de laatste tijd

Met dank aan enkele leuke GoT platoontjes van tijd tot tijd!
Als ik die 0 damage games er nog uit kan krijgen kan ik misschien nog wat stijgen.
De bangbus, is dat die tier V badkuip?
Ik vind het pas leuk worden vanaf de sturer emil full ops is. Tot daarvoor is er eigenlijk weinig aan je glass gun.
Op zich vind ik het nog steeds een beetje bizar, ze noemen het een glass gun, maar geen de tanks heeft de hoogste alfa of hoogste dpm voor zijn tier.
Ik zeg niet dat ze underpowered zijn, maar textbook glass gun is dit ook niet. En WG had wel gezegd dat we glass guns mochten verwachten. Anywho...
Ik gok dat de rhm inderdaad nog wel een nerfje zal krijgen, op de 12.8 zijn rof zal omlaag gaan denk ik en verder zijn terrain resistance nog wat verhogen, waardoor hij minder mobiel wordt. (dit is een populaire ninjanerf heb ik de indruk, moeilijk aan te tonen oc)
En het hele rage stukje hier. Komop jongens (mannen) we zijn beter dan dat.
Ja iedereen voelt eens de nood om te ragen, sommigen doen dit dan ook. De meesten hebben niet graag dat over hen geraged wordt, ... enzoverder. Het enige waar we volgens mij op moeten letten is het onderscheid tussen "gewoon ragen" a la, goldnoob of cheater, ... en racistische, seksistische of andere normenschendende verwensingen. Daar denk ik persoonlijk dat FTR nog een redelijk onderscheid in maakt, hij filtert de gewone rant en rages ook weg. Het is een soort publieke schandpaal, je bent voor of tegen...
Hoe clans omgaan met of gekend staan als kan me geen sikkepit schelen. De enige clan die er voor mij toe doet is mijn eigen clan, daarvan hoop ik dat onze verantwoordelijken correct omspringen met een gegronde klacht tov een clanlid. En alleen mijn eigen clan omdat die een stuk van mij bevat ook.
Of de schoonmoeder van een exlid van DIIIK de braadworst van de bbq heeft gestolen en heeft verstopt in de kelder van de PR manager van 1SBP, het zal me een worst wezen... Komaan, terug naar het leuke deel van dit spel.