Ik heb tot nu toe twee keer een WT E100 gezien in een potje. Eerste keer gespeeld door iemand van EFE, die heb ik 1700 damage geven en mijn platoon maat maakte het af. Geen grote schade dus. De tweede was een willekeurige gast met 1000 wn7. Hij had meer dan 6k damage en topgun. Had niet het idee dat het kwam door zijn skills...
Dat is het grote probleem met die WFT. Gold shells erin en zo ongeveer elke idioot stapt met dikke score de pot uit. Al legen/raken ze maar 1 clip, is 3K damage. Dat is meer dan sommigen ooit zullen doen met een andere tank.dramborleg schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:53:
Ik heb tot nu toe twee keer een WT E100 gezien in een potje. Eerste keer gespeeld door iemand van EFE, die heb ik 1700 damage geven en mijn platoon maat maakte het af. Geen grote schade dus. De tweede was een willekeurige gast met 1000 wn7. Hij had meer dan 6k damage en topgun. Had niet het idee dat het kwam door zijn skills...
Ik blijf ook voorstander dat gold shells niet meer voor credits gekocht zouden moeten kunnen worden. Gewoon om het echt veel minder aantrekkelijk te maken daarmee te schieten.
Maar goed he Delert, Wargaming bussinessmodel
[ Voor 14% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-12-2013 09:57 ]
Gisteren een platoonmaat in een maus met 1850 hp over, een fv 215 183 schiet tussen 3 weakken door en maakt hem af.....Kaap schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:50:
Ik denk dat aimtime and camo zo ongeveer de enige punten zijn om de tier 10 TD's mee te tunen. ROF nerf zou ze kwa DPM uit balans gaan brengen.
De 183 dient overigens met gold shells wel een dikke nerf te krijgen.
De WFT E100 valt nog weinig over te zeggen. Ik zie ze echt bijzonder weinig rondrijden en ik denk ook dat we daarom daar nog geen damage nerf hoeven te gaan verwachten.
Mee eens, de enige andere Britse tank die ik wel zou willen hebben maar die zou ik dan ook niet spelen zonder gold shells.Kaap schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:50:
Ik denk dat aimtime and camo zo ongeveer de enige punten zijn om de tier 10 TD's mee te tunen. ROF nerf zou ze kwa DPM uit balans gaan brengen.
De 183 dient overigens met gold shells wel een dikke nerf te krijgen.
Als ik met tier 9/10 speel zie ik anders bijna elke pot wel een WTE100. Ik heb ze tot nu toe al bijna vaker gezien dan de Object 263 of de FV4202 en die laatsten zitten al een stuk langer in het spel.De WFT E100 valt nog weinig over te zeggen. Ik zie ze echt bijzonder weinig rondrijden en ik denk ook dat we daarom daar nog geen damage nerf hoeven te gaan verwachten.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Eindelijk mijn eerste tier X TD
Mischien crew overzetten naar de non turreted TD line voor de E3.
Nu nog even de engine researchen om hem elite te maken en weet nog niet of ik de E4 wel ga kopen omdat ik ervoor ging vanwege CW maar daar wordt hij niet meer in gebruikt.Researched:T110E4 researched.
Undistributed experience spent: 211.000
Free Experience spent: 0
Mischien crew overzetten naar de non turreted TD line voor de E3.
[ Voor 44% gewijzigd door ShockWave op 04-12-2013 11:34 ]
De Waffentrager auf E-100 staat op plaats 12 van meest gespeeld tier 10 tanks over de afgelopen 30 dagen. De FV4202 en Object 263 staan respectievelijk op plaats 28 en 29.psychoclown schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:36:
[...]
Als ik met tier 9/10 speel zie ik anders bijna elke pot wel een WTE100. Ik heb ze tot nu toe al bijna vaker gezien dan de Object 263 of de FV4202 en die laatsten zitten al een stuk langer in het spel.
Alleen de tier 10 Britse arty en de M60 worden nog minder gespeeld.
[ Voor 40% gewijzigd door BramSd op 04-12-2013 10:46 ]
Dacht juist te posten dat heel het TD gedoe nog wel meevalt als je Tier 8 of lager speelt, maar sinds die nieuwe Duitse TD lijn er in zit is de balans op T8 ook ver zoek. Die Borsing is toch wel redelijk OP (accuraat, niet te spotten, mobiel, veel alpha damage, ...), zeker in randoms waar veel mensen niet weten hoe spotting en camo werkt zorgt een beetje degelijk Borsing platoontje altijd voor de win. Zelfs als je dan goed probeert te spelen in je heavy brengt het niks op want je kan niet spotten.
Op T8->10 staan de nieuwe duitse TDs ook lonely aan de top kwa winrating (5% !! meer dan de 2de beste). Toch wel een teken dat er iets niet klopt...
Maak me zelf ook wel schuldig aan TDs spelen natuurlijk: T49 & Hellcat
Maar hoewel die goed zijn zijn ze door 1 hit te pakken van een zelfde tier tank zo goed als uitgeschakeld.
Edit: Hoe werkt Winrating op noobmeter & andere statssites? Als je naar de algemene winrating per tank kijkt is die in 90% van de gevallen boven de 50%.... hoe kan dat nu? Avg winrating zou 49% moeten zijn (door 1% draws), niet?!
Op T8->10 staan de nieuwe duitse TDs ook lonely aan de top kwa winrating (5% !! meer dan de 2de beste). Toch wel een teken dat er iets niet klopt...
Maak me zelf ook wel schuldig aan TDs spelen natuurlijk: T49 & Hellcat

Maar hoewel die goed zijn zijn ze door 1 hit te pakken van een zelfde tier tank zo goed als uitgeschakeld.
Edit: Hoe werkt Winrating op noobmeter & andere statssites? Als je naar de algemene winrating per tank kijkt is die in 90% van de gevallen boven de 50%.... hoe kan dat nu? Avg winrating zou 49% moeten zijn (door 1% draws), niet?!
[ Voor 12% gewijzigd door Inrage op 04-12-2013 11:00 ]
Mjah het probleem draait eigenlijk om tier 10 matches met tier 10 td's. Die tier 8 WFT is an sich niet echt een ramp.
Meh, een TD met 410 meter viewrange? Er is AFAIK maar een tank met meer viewrange (us med - 420M). Hoe zit het dan met de scouts die het moeten hebben van viewrange? Die borsig is op dit moment volgens mij de beste static scout die er is.Kaap schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:01:
Mjah het probleem draait eigenlijk om tier 10 matches met tier 10 td's. Die tier 8 WFT is an sich niet echt een ramp.
Topsnelheid van 20km/u.dramborleg schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:04:
[...]
Meh, een TD met 410 meter viewrange? Er is AFAIK maar een tank met meer viewrange (us med - 420M). Hoe zit het dan met de scouts die het moeten hebben van viewrange? Die borsig is op dit moment volgens mij de beste static scout die er is.
en de klimsnelheid van een maus zo ongeveer
kleine pest engine zit erop
ook nog eens armor van 0.0
kleine pest engine zit erop
ook nog eens armor van 0.0
Zo knoop doorgehakt voor het volgende project..
Purchased: 'Leopard Prototyp A' successfully purchased.
Spent : 3.450.000
Ik vind dat gedoe met die TDS maar een beetje opgeblazen allemaal wat een whine weer. Uiteraard heb je soms potjes met 10 TDS a side, maar dat is echt niet 100x per dag hoor.
Ik ben zelf in het bezit van de FOCH 155 en de 268 en ik heb zelf een bloedhekel aan de foch wegens de volgende punten, lange reload, slechte acc en slechte aimtime ( het is dus niet zo 3x schieten zonder aim is raak ) maar dat is hetzelfde als de batchat als je een zijkant ed. hebt kan je je clip erin legen.
De 268 is mobiel, maar draait een goede med er niet uit. Heeft een heeeeeele langzame shell trajactory dus leaden is lastig. En armor heeft dat ding ook niet maar net zoals de voorgaande tanks in de line soms troll armor. ( probeer maar eens een 704 in zn side te schieten als die iets angled is, altijd bounce.
EDIT: Volgens mij heeft de 263 550 avg net als de jagdtiger. 490 lijkt mij voor een TX wel een beetje triest^^
Niet dat ik hier de TDS wil verdedigen maar er wordt alleen maar gekeken naar de strong points en niet de weakpoints.
Het nadeel van de tds is dat ze vaak achterin de map campen omdat ze door idioten worden gespeeld.
Hierdoor is aggresive play lastig omdat je dan helemaal weggeschoten wordt. Maar probeer dan als med te spotten voor je team. Had gisteren ook zo'n game in me centurion 7/1 met 11 TDs ben gewoon in spotting postion gegaan om iig ervoor te zorgen dat onze TDS konden schieten. Leuk is anders maar je wint hem wel.
Ik ben zelf in het bezit van de FOCH 155 en de 268 en ik heb zelf een bloedhekel aan de foch wegens de volgende punten, lange reload, slechte acc en slechte aimtime ( het is dus niet zo 3x schieten zonder aim is raak ) maar dat is hetzelfde als de batchat als je een zijkant ed. hebt kan je je clip erin legen.
De 268 is mobiel, maar draait een goede med er niet uit. Heeft een heeeeeele langzame shell trajactory dus leaden is lastig. En armor heeft dat ding ook niet maar net zoals de voorgaande tanks in de line soms troll armor. ( probeer maar eens een 704 in zn side te schieten als die iets angled is, altijd bounce.
EDIT: Volgens mij heeft de 263 550 avg net als de jagdtiger. 490 lijkt mij voor een TX wel een beetje triest^^
Niet dat ik hier de TDS wil verdedigen maar er wordt alleen maar gekeken naar de strong points en niet de weakpoints.
Het nadeel van de tds is dat ze vaak achterin de map campen omdat ze door idioten worden gespeeld.
Hierdoor is aggresive play lastig omdat je dan helemaal weggeschoten wordt. Maar probeer dan als med te spotten voor je team. Had gisteren ook zo'n game in me centurion 7/1 met 11 TDs ben gewoon in spotting postion gegaan om iig ervoor te zorgen dat onze TDS konden schieten. Leuk is anders maar je wint hem wel.
[ Voor 6% gewijzigd door jantje 2 op 04-12-2013 11:44 ]
Die rode tomaatjes zullen nooit die site bezoeken en worden daardoor niet in de statistieken meegenomen. De gemiddelde winrate op die sites zal dus boven de 50% zitten.Inrage schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:58:
[removed]
Bwa die borsig haalt toch 25-30 hoor. Maar de snelheid om eerst op een plek te komen heeft ie inderdaad niet. (en als het omhoog gaat mag je hem al helemaal afschrijven
)
Maar ik ben het eens dat de borsig in de juiste handen OP kan zijn, op sommige maps. Op city maps ben je dan weer dik gekloot... Dus neen dan moet hij geen nerf krijgen. De Hellcat vind ik nog steeds meer OP.
Maar das een heel andere kwestie dan die tier X TD fiesta's. Ik speel daarom ook nauwelijks nog tier X in pubs en als ik het als eens doe is het meestal me JP E100
Ik durf zelfs zeggen dat we momenteel op het punt zitten waar de TD's het zelfde probleem geven als top level arty een dik jaar geleden. Ik heb er op zich geen probleem mee gewoon even geen tier X te spelen in pubs, beter voor mijn credits
Maar ik ben het eens dat de borsig in de juiste handen OP kan zijn, op sommige maps. Op city maps ben je dan weer dik gekloot... Dus neen dan moet hij geen nerf krijgen. De Hellcat vind ik nog steeds meer OP.
Maar das een heel andere kwestie dan die tier X TD fiesta's. Ik speel daarom ook nauwelijks nog tier X in pubs en als ik het als eens doe is het meestal me JP E100
Ik durf zelfs zeggen dat we momenteel op het punt zitten waar de TD's het zelfde probleem geven als top level arty een dik jaar geleden. Ik heb er op zich geen probleem mee gewoon even geen tier X te spelen in pubs, beter voor mijn credits
Ik hou nu al een tijdje als ik speel bij hoeveel TD's ik tegenkom op tier X. Het gemiddelde ligt bij mij op ongeveer 6 per kant per battle. Al zeker 5 weken geen battle gehad met minder dan 3 TD's aan één kant. En hoe meer ik het noteer merk ik ook dat het gemiddelde steeds meer omhoog gaat.jantje 2 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:36:
Ik vind dat gedoe met die TDS maar een beetje opgeblazen allemaal wat een whine weer. Uiteraard heb je soms potjes met 10 TDS a side, maar dat is echt niet 100x per dag hoor.
En ik denk dat het meer dan 100x per dag zeker wel is. Gemiddeld op één avond met iets van 10 tot 15 potjes heb alleen ik al 2 a 3 potjes met 8+ TD's.
Tegenwoordig is het meer een straf om tier X te spelen dan fun tenzij je TD speelt.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
de wfte100 heeft niet echt gold shells nodig. Heeft een goede pen op zijn normale shells. Ik schiet meestal met gold in deze tank in echte full t10 matches. Zijn er maar een paar t10's dan laat ik het gold ook lekker zitten.
En de WTf e100 is veel meer OP dan de 183 of foch of 268 of welke tank dan ook.Maar ook in een WTF kan je een faal potje hebben of positioneel even niet lekker uitkomen.
Een WTF doet potentieel veel meer dmg dan een 183 met gold. Zeker omdat je met de 183 de nodige 700dmg schoten hebt (zeker op afstand). De armour van de 183 is wel wat beter dan de WTF, maar daar heb je niks aan. Per saldo ben je in je 183 ook snel weg als ze je kunnen raken. Voor mij is hier geen verschil.
Ten alle tijde kies ik liever voor de WTF dan elke andere t10 met afstand. en aangezien ik de nodige t10's heb kan ik makkelijk deze statement maken
En de WTf e100 is veel meer OP dan de 183 of foch of 268 of welke tank dan ook.Maar ook in een WTF kan je een faal potje hebben of positioneel even niet lekker uitkomen.
Een WTF doet potentieel veel meer dmg dan een 183 met gold. Zeker omdat je met de 183 de nodige 700dmg schoten hebt (zeker op afstand). De armour van de 183 is wel wat beter dan de WTF, maar daar heb je niks aan. Per saldo ben je in je 183 ook snel weg als ze je kunnen raken. Voor mij is hier geen verschil.
Ten alle tijde kies ik liever voor de WTF dan elke andere t10 met afstand. en aangezien ik de nodige t10's heb kan ik makkelijk deze statement maken
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Zelf heb ik niet zo'n probleem met Arties of TDs in het spel, ook niet als het veel zijn. Maar wat ik het grootste probleem vind is dat de verdeling over de teams vaak niet klopt in mijn geval. Dan zijn er bijvoorbeeld 5 tier 10s in een team, en heeft mijn team 1 IS7-heavy, 2 mediums, 1 JPZE100 TD en een arty, terwijl het andere team bijvoorbeeld 2 E-100 heavies en 3 (WTF E100, Foch 155 en 268) tds heeft (met een tier 9 arty). Dan weet je vooraf al dat het een moeilijke opgave wordt om te winnen.
En het komt ook regelmatig voor dat het aantal tier 10s niet gelijk matig verdeeld is over beide teams, bijvoorbeeld 5 en 7 (waarom geen 6 en 6 vraag ik mij dan af).
Toevoeging: Net nog een game, waarbij de tegenstander 3 tier X meer had en 1 tier 9 meer had. Wij hadden wel meer tier 8 ter compensatie....
En het komt ook regelmatig voor dat het aantal tier 10s niet gelijk matig verdeeld is over beide teams, bijvoorbeeld 5 en 7 (waarom geen 6 en 6 vraag ik mij dan af).
Toevoeging: Net nog een game, waarbij de tegenstander 3 tier X meer had en 1 tier 9 meer had. Wij hadden wel meer tier 8 ter compensatie....

[ Voor 9% gewijzigd door blonderulez op 04-12-2013 13:58 ]
Patch 8.10 komt er vrij snel aan dus het leek mij wel handig om een buy/not-buy te maken voor de chi-nu kai: de enige japanse tank en crewtrainer op dit moment.
Zelf kan ik niet wachten om met dat grindproject aan de gang te gaan!
Dit is echt bij ELKE nieuwe tank zo, heeft verder weinig met de tank te maken, heeft er alleen maar mee te maken dat degenen die hem free xp'en of binnen een paar dagen/ week weten te grinden over het algemeen bovengemiddelde spelers zijn.Inrage schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:58:
Eensch.jantje 2 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:36:
Waarom zie je in CW's en TC's dan geen 15 x WTF en 183 per team vraag je je dan af als die zo giga OP zijn... of zelfs 5 TD's zie je eigenlijk niet eens ...zou het dan toch meevallen met de TD's

maar wat je zegt, teveel noobs in TD's (en ook andere tanks moet ik zeggen) die dan maar gaan campen achter hun cap omdat ze zien dat de vijand ook TD's heeft. "Dan maar voor de draw spelen want de teams zijn redelijk gelijk" zo redeneren die dumbasses allemaal ondertussen lijkt het en geen van allen heeft ook maar een idee hoe je een TD of heavy offensief kan spelen. Ondersteunen hun team voor geen meter, en dan op het einde als de match is verloren doen ze dan nog wat matige damage, wat voor hun bevestigt dat ze vet goed bezig zijn ofzo en dat het team de match heeft verloren, want hij staat immers nog safe achter de cap. Selfish dumbasses ...
Het organiseren van een verdediging is zo veel makkelijker dan een aanval. Moet je verdedigen, dan kijk je even of het aantal friends redelijk over de map verspreid is en alle chokepoints gedekt zijn. Val je aan, dan zul je zien dat iedereen redelijk zijn Eigen plan trekt (op de Maus train na...), met als gevolg dat iedereen lekker zelfstandig op een goed opgestelde verdediger klapt.
Omdat je in CW of TC met 15 man kan praten en coordineren om ze zo uit te schakelen. Good luck om 12 bananen en tomaten iets te laten begrijpen. Ook jij moet weten dat CW en TC compleet anders spelen dan randoms.Kojoottii schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:15:
[...]
Eensch.
Waarom zie je in CW's en TC's dan geen 15 x WTF en 183 per team vraag je je dan af als die zo giga OP zijn... of zelfs 5 TD's zie je eigenlijk niet eens ...zou het dan toch meevallen met de TD's
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ben ik het niet helemaal mee eens, het lijkt makkelijker, maar je hebt net zo veel communicatie nodig in een verdediging. Als idd tankjes zijn verdeelt over de map is het bijvoorbeeld een koud kunstje voor de vijand om je tankjes 1 voor 1 op te rollen door op een plek massaal de aanval te beginnen (zegge een lemmingtrain die niet bij de eerste tank still gaat staan), als je dan een stel koekwouzen in je verdediging hebt die lekker op hun eigen plekje blijven staan en wachten tot de aanval eindelijk bij hun aankomt, ga je nog niet winnen. En ja aanvallen is lastig, maar als je het goed doet, bepaal jij wat er gebeurt op de map en kan de vijand alleen nog maar reageren op wat jij doet, en dat moet je niet willen als verdediger imo. Best defense is a good offense enzoEdmin schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:25:
Het organiseren van een verdediging is zo veel makkelijker dan een aanval. Moet je verdedigen, dan kijk je even of het aantal friends redelijk over de map verspreid is en alle chokepoints gedekt zijn. Val je aan, dan zul je zien dat iedereen redelijk zijn Eigen plan trekt (op de Maus train na...), met als gevolg dat iedereen lekker zelfstandig op een goed opgestelde verdediger klapt.
Ja uiteraard, maar als de TD's echt zo OP waren zou je ze alsnog meer zien in CW's lijkt me en dat valt daar reuze mee, wat betekent dat heavies en mediums en arty gewoon nog hun eigen rol hebben en ook gewoon nog nodig zijn omdat TD's die rollen niet kunnen vervullen en het ook niet waard is om bijvoorbeeld scouts of heavies op te offeren voor meer alpha damage van TD's. Communicatie maakt een tank niet meer of minder OP.wontcachme schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:26:
[...]
Omdat je in CW of TC met 15 man kan praten en coordineren om ze zo uit te schakelen. Good luck om 12 bananen en tomaten iets te laten begrijpen. Ook jij moet weten dat CW en TC compleet anders spelen dan randoms.
[ Voor 3% gewijzigd door Kojoottii op 04-12-2013 14:51 ]
Ja die kom je regelmatig tegen, statische verdediging die ook echt niet meegaan als de aanval buiten hun bereik raakt.Kojoottii schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:46:
Ben ik het niet helemaal mee eens, het lijkt makkelijker, maar je hebt net zo veel communicatie nodig in een verdediging. Als idd tankjes zijn verdeelt over de map is het bijvoorbeeld een koud kunstje voor de vijand om je tankjes 1 voor 1 op te rollen door op een plek massaal de aanval te beginnen (zegge een lemmingtrain die niet bij de eerste tank still gaat staan), als je dan een stel koekwouzen in je verdediging hebt die lekker op hun eigen plekje blijven staan en wachten tot de aanval eindelijk bij hun aankomt, ga je nog niet winnen. En ja aanvallen is lastig, maar als je het goed doet, bepaal jij wat er gebeurt op de map en kan de vijand alleen nog maar reageren op wat jij doet, en dat moet je niet willen als verdediger imo. Best defense is a good offense enzo
Hierdoor loopt je eigen aanval spaak of je wordt zelf weggevaagd en hun kunnen opruimen als de enemy binnen hun bereik komt.
Vaak doen ze hierdoor nog leuke damage en ben je een NOOB als je er wat van zegt omdat ze niet zijn meegekomen.
Ze weten niet anders en denken dat je zo een TD MOET spelen.
Leuke van de T30 vondt ik dan wel dat je redelijk in de frontline kan spelen als je goed hulldown kan staan of gebruik maakt van je gundepression.
ik dacht ik zal na een maandje afwezigheid weer eens kijken hoe het met word of tanks gesteld is. Aangezien bf4 meer crasht dan speelbaar is op het moment.
Had ik het maar niet gedaan.. je moet nogsteeds alles helemaal in je eentje doen, niemand heeft een idee wat ze aan het doen zijn en hoe ze het moeten gaan doen.. Sidescrapen, weakpoints, termen die heel buitenaards klinken voor iedereen.
medium en light tanks die schoten gaan wisselen 1 om 1 met heavies.. Kom op zeg,,, je reload is 3 x zo snel als hem, zorg dan dat je er 3 in hem stopt voor elke schot die hij lost.. Nee we wachten lekker zonder cover te zoeken tot de heavy klaar is met loaden en weer het hoekje om komt..
top tier duitse heavies die geen brandblusser mee brengen en na 1 schot als een fakkel het strijdtoneel verlaten... nou daar ging dan je top tier -.-
etc
etc
etc
wachten we weer vrolijk een maandje
Had ik het maar niet gedaan.. je moet nogsteeds alles helemaal in je eentje doen, niemand heeft een idee wat ze aan het doen zijn en hoe ze het moeten gaan doen.. Sidescrapen, weakpoints, termen die heel buitenaards klinken voor iedereen.
medium en light tanks die schoten gaan wisselen 1 om 1 met heavies.. Kom op zeg,,, je reload is 3 x zo snel als hem, zorg dan dat je er 3 in hem stopt voor elke schot die hij lost.. Nee we wachten lekker zonder cover te zoeken tot de heavy klaar is met loaden en weer het hoekje om komt..
top tier duitse heavies die geen brandblusser mee brengen en na 1 schot als een fakkel het strijdtoneel verlaten... nou daar ging dan je top tier -.-
etc
etc
etc
Heb de Chi-nu Kai zelf niet maar wel eens in randoms gevraagd hoe die is, krijg steevast te horen dat de dank crap is. Wat zijn jullie bevindingen hierbij?pkregting schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:14:
Patch 8.10 komt er vrij snel aan dus het leek mij wel handig om een buy/not-buy te maken voor de chi-nu kai: de enige japanse tank en crewtrainer op dit moment.
[video]
Kan iemand mij vertellen wat voor soort lijn de Jap Med lijn wordt? Had ergens gelezen dat het een combi wordt tussen duitse en de amerikaanse lijn qua eigenschappen?
Vandaag Panther/M10 in de aanbieding. Hoop dat de FCM 50t nog in de aanbieding komt deze maand. Dan koop ik hem denk ik wel.
http://worldoftanks.eu/en/news/46/winter-surprise-calendar/
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
En dat is met de meeste TD's wel mogelijk op een of andere manier, zelfs de WTF, laatst ookShockWave schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:59:
[...]
Ja die kom je regelmatig tegen, statische verdediging die ook echt niet meegaan als de aanval buiten hun bereik raakt.
Hierdoor loopt je eigen aanval spaak of je wordt zelf weggevaagd en hun kunnen opruimen als de enemy binnen hun bereik komt.
Vaak doen ze hierdoor nog leuke damage en ben je een NOOB als je er wat van zegt omdat ze niet zijn meegekomen.
Leuke van de T30 vondt ik dan wel dat je redelijk in de frontline kan spelen als je goed hulldown kan staan of gebruik maakt van je gundepression.
Skybullet schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:08:
ik dacht ik zal na een maandje afwezigheid weer eens kijken hoe het met word of tanks gesteld is. Aangezien bf4 meer crasht dan speelbaar is op het moment.
etc
etc
etc
Ja precies en je kan eigenlijk met alle TD's wel in de frontlinie of er net achter meedraaien, maar wat je dan met nieuwe tanks als bijvoorbeeld een WTF of 183 ook vaak hebt zijn van die mongolen die dan graag willen zien hoe jouw nieuwe tank speelt.ShockWave schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:59:
[...]
Ja die kom je regelmatig tegen, statische verdediging die ook echt niet meegaan als de aanval buiten hun bereik raakt.
Dus rij je naar voren met je WTF net achter waar normaal de frontlinie is, gaan al de heavies en meds verdomme achter je staan en allemaal met de loopjes op jouw gericht zo van ...toe maar laat eens zien wat dat ding kan , wij wachten wel ....

Bespaar je de moeite, dit is iets waar je doorheen moet kunnen komen, de teams gaan echt niet beter zijn over een maand, half jaar of jaar. Wat wel kan is dat je je er over een maand minder druk om maakt.Skybullet schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:08:
.....
Vragen hoe een tank is in randoms vindt ik zo'n stomme vraag..."Is die of die tank goed?"Vae Victus schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:14:
Heb de Chi-nu Kai zelf niet maar wel eens in randoms gevraagd hoe die is, krijg steevast te horen dat de dank crap is. Wat zijn jullie bevindingen hierbij?
Kan iemand mij vertellen wat voor soort lijn de Jap Med lijn wordt? Had ergens gelezen dat het een combi wordt tussen duitse en de amerikaanse lijn qua eigenschappen?
Vandaag Panther/M10 in de aanbieding. Hoop dat de FCM 50t nog in de aanbieding komt deze maand. Dan koop ik hem denk ik wel.
http://worldoftanks.eu/en/news/46/winter-surprise-calendar/
Dat hangt echt van je speelstijl af, ik kon namelijk heel goed overweg met de IndiënPanzer terwijl anderen het een craptank vonden en blij waren dat ze ervan af waren.
Verwijderd
Ik heb overwogen om de Chi-Nu Kai aan te schaffen, maar op het WoT-forum was men er al niet erg enthousiast over. Na het zien van jouw review, denk ik dat dit de juiste keuze was. Lastig te spelen tank, die nergens echt goed in is. Matige mobiliteit, oké DPM, redelijke accuracy en aim-time, geen armour...pkregting schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:14:
[video]
Ook de viewrange is gemiddeld voor T5 mediums. De hoogste viewrange van alle T5 mediums klopt dus niet helemaal. De M7 heeft 380, de M4 Sherman heeft 370, de Crusader, die toch ook meer als een medium speelt, heeft 360, en de meeste overige mediums, zoals de Pz. IV, T-34, en Type T-34 hebben ook 350 meter. Desalniettemin is 350 meter viewrange prima, maar weer niet iets waarin de Chi-Nu Kai echt goed is.
Ben verder wel benieuwd naar de Japanse tanks. Op papier was ik, op de T9 en T10 na, niet echt onder de indruk van ze. Maar ik kijk zeker al uit naar reviews van de testserver
Overdrijven is ook een vak hè, je hebt hooguit 2 weken niet gespeeld.Skybullet schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:08:
ik dacht ik zal na een maandje afwezigheid weer eens kijken hoe het met word of tanks gesteld is. Aangezien bf4 meer crasht dan speelbaar is op het moment. ...
edit: en waarom heb je eigenlijk xvm geinstalleerd, beetje tegenstrijdig met deze post (BF4):Skybullet schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:33:
Na een hele week het spel niet aangeraakt te hebben, omdat ik zo ontzettend werd genaaid door de matchmaker met de teams.. dacht ik van het is zondag, ik ben een keertje vrij op zondag, ik geef wot weer een kans om met fatsoenlijke teams te komen opdraven.
Tip: deinstalleer xvm en speel wot voor de funSkybullet schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:43:
..
Stats kijk ik niet eens naar, is meer voor mensen die zo nodig een grote e-penis willen hebben.
...
[ Voor 19% gewijzigd door Frentik op 04-12-2013 16:12 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Ja jonguh, Frentik heeft je door !Frentik schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:25:
[...]
Overdrijven is ook een vak hè, je hebt hooguit 2 weken niet gespeeld.
[...]
En tot nu toe zelf nog geen 1700 battles gespeeld. Klagen over tomaten terwijl je een pitje bentFrentik schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:25:
[...]
Overdrijven is ook een vak hè, je hebt hooguit 2 weken niet gespeeld.
[...]
Nogmaals randoms zijn geen CW.Kojoottii schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:46:
Ja uiteraard, maar als de TD's echt zo OP waren zou je ze alsnog meer zien in CW's lijkt me en dat valt daar reuze mee, wat betekent dat heavies en mediums en arty gewoon nog hun eigen rol hebben en ook gewoon nog nodig zijn omdat TD's die rollen niet kunnen vervullen en het ook niet waard is om bijvoorbeeld scouts of heavies op te offeren voor meer alpha damage van TD's. Communicatie maakt een tank niet meer of minder OP.
High tier TD's zijn erg goed in het afstraffen van fouten en sterk in spot en snipe scenario's. Beide zaken die veel en veel meer voorkomen in randoms dan in georganiseerd spel waar in het eindspel veel vaker gepushed wordt.
Overigens heb ik op bepaalde maps vaker 5 of zelfs meer TD's CW scenario's gezien.
Dus een tank is volgens jullie OP in randoms maar niet in CW's of hoe zie je dat voor je ? Dan ligt het probleem toch gewoon in de randoms en niet in de tank ?djengizz schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:46:
[...]
Nogmaals randoms zijn geen CW.
High tier TD's zijn erg goed in het afstraffen van fouten en sterk in spot en snipe scenario's. Beide zaken die veel en veel meer voorkomen in randoms dan in georganiseerd spel waar in het eindspel veel vaker gepushed wordt.
Overigens heb ik op bepaalde maps vaker 5 of zelfs meer TD's CW scenario's gezien.
En ja tuurlijk komt het wel eens voor dat er 5 of meer TD's in een CW komen, sommige maps laten het toe, maar het is niet alsof het een cookiecutter oplossing is, zoals een is7 CW setup is bijvoorbeeld.
Enkel op de testserver gespeeld en ik vond hem toen niet erg lekker.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:20:
[...]
Ik heb overwogen om de Chi-Nu Kai aan te schaffen, maar op het WoT-forum was men er al niet erg enthousiast over. Na het zien van jouw review, denk ik dat dit de juiste keuze was. Lastig te spelen tank, die nergens echt goed in is. Matige mobiliteit, oké DPM, redelijke accuracy en aim-time, geen armour...
Heb in hogere tier potjes en lagere tier potjes gespeeld maar het is een Matilda in tier 5 zonder de goede eigenschappen van een Matilda als je het mij vraagt.
Zag op Twitter net een aankondiging voorbij komen van Gamersbook. Ze doen weer een give-away van WoT bonuscodes voor gold.
Helaas moet je een Facebook account hebben om een kans te maken.
http://www.gamersbook.com...Bonus-Gold-Codes-Giveaway
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Ik heb het woord OP nooit gebruikt maar idd bepaalde tanks hebben eigenschappen die het beter doen in een random dan in een CW of juist andersom.Kojoottii schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:13:
Dus een tank is volgens jullie OP in randoms maar niet in CW's of hoe zie je dat voor je ?
Er is volgens mij geen probleem.Dan ligt het probleem toch gewoon in de randoms en niet in de tank ?
Als je woorden als OP gebruikt kom je aan bij balans. Balans kun je op meerdere manieren bepalen, verschillende soorten games (CW, company, random, etc.) kennen een andere balans.
Naja daar hadden we het geloof ik wel over de laatste paginas of ze OP waren of niet.djengizz schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:25:
[...]
Ik heb het woord OP nooit gebruikt maar idd bepaalde tanks hebben eigenschappen die het beter doen in een random dan in een CW of juist andersom.
[...]
Er is volgens mij geen probleem.
Als je woorden als OP gebruikt kom je aan bij balans. Balans kun je op meerdere manieren bepalen, verschillende soorten games (CW, company, random, etc.) kennen een andere balans.
Ja een CW en company en randoms zijn anders, maar de tanks gaan toch niet opeens sneller schieten in een random ? Balans van de tank blijft toch hetzelfde ...
[ Voor 4% gewijzigd door Kojoottii op 04-12-2013 16:42 ]
Ach elke tank kan op zijn manier OP zijn als je de sterke punten op de juiste manier kan benutten.
Ikzelf vindt bijvoorbeeld de KV-4 en ST-I armorwise OP, kom er met moeite doorheen en heb daar nog steeds geen goede weakspots op gevonden.
Heb daarentegen gister wel 2x een KV-4 met het eerste schot in de fik gezet maar normaal....pfffff.
Had gister wel meerdere malen een wtf momentje met mijn T30 op Himmelsdorf.
Samen met een Maus door heavystreet....
Arty gespot ik schiet erop, arty vol in de aimcirkel..."that 1 bounced"??
2e schot....weer geen damage...bleek een stukje van de loop van een enemy E-75 ervoor te zitten??
oke dan maar E-75 aftuigen..commandercupola..weakspot anyone????
2 keer bounce???
oke dan maar vol in de zijkant.......Critical hit....
Heee een Löwe...leuke frontplate heb je daar..........Bounce???
Uiteindelijk toch nog een Panther II voor 800 dmg kunnen 1 shotten maar was wel ff ragemomentje dat potje...
Ikzelf vindt bijvoorbeeld de KV-4 en ST-I armorwise OP, kom er met moeite doorheen en heb daar nog steeds geen goede weakspots op gevonden.
Heb daarentegen gister wel 2x een KV-4 met het eerste schot in de fik gezet maar normaal....pfffff.
Had gister wel meerdere malen een wtf momentje met mijn T30 op Himmelsdorf.
Samen met een Maus door heavystreet....
Arty gespot ik schiet erop, arty vol in de aimcirkel..."that 1 bounced"??
2e schot....weer geen damage...bleek een stukje van de loop van een enemy E-75 ervoor te zitten??
oke dan maar E-75 aftuigen..commandercupola..weakspot anyone????
2 keer bounce???
oke dan maar vol in de zijkant.......Critical hit....
Heee een Löwe...leuke frontplate heb je daar..........Bounce???
Uiteindelijk toch nog een Panther II voor 800 dmg kunnen 1 shotten maar was wel ff ragemomentje dat potje...

Nee, balans gaat niet alleen over de stats van de tank zelfs.Kojoottii schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:39:
Ja een CW en company en randoms zijn anders, maar de tanks gaan toch niet opeens sneller schieten in een random ? Balans van de tank blijft toch hetzelfde ...
Het gaat er om hoe de tank met die stats presteert binnen de game. Andere game (mode) andere balans dus.
Als je bijvoorbeeld alleen op vlakke mappen speelt wordt gun depression een niet belangrijke stat.
[ Voor 9% gewijzigd door djengizz op 04-12-2013 16:58 ]
Het verschil is dat een td minder team afhankelijk is dan bijv. een light of een arty. In een Random zal een TD dus makkelijker presteren. In een CW heb je wel de mogelijkheid om de sterke punten uit je teamwerk te halen en zal een ondersteunende tank wel belangrijk worden.Kojoottii schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:39:
[...]
Naja daar hadden we het geloof ik wel over de laatste paginas of ze OP waren of niet.
Ja een CW en company en randoms zijn anders, maar de tanks gaan toch niet opeens sneller schieten in een random ? Balans van de tank blijft toch hetzelfde ...Dus ja het verschil zit in de randoms/ CW's en niet in de tank lijkt me dan.
Ja en nee, op vlakke mappen zal het resultaat hetzelfde zijn of het nou een random is of een CW, je hebt iets aan je gundepression of niet, enige verschil tussen een CW en een random is de mensen met wie je speelt. Doel is hetzelfde, maps zijn hetzelfde, etc alleen speel je in een CW doorgaans met mensen die het wel snappen en in random heb je de grootste idioten rondlopen ...that's it. Mijn conclusie is dan nog steeds dat het probleem bij de random spelers ligt en niet de tanks / TD's die OP zouden zijn.djengizz schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:56:
[...]
Nee, balans gaat niet alleen over de stats van de tank zelfs.
Het gaat er om hoe de tank met die stats presteert binnen de game. Andere game (mode) andere balans dus.
Als je bijvoorbeeld alleen op vlakke mappen speelt is gundepression een niet belangrijke stat.
ik vind jullie allemaal OP!!
nerf everyone but me! zomg zomg...
Er is altijd wel een tank die wat boven de rest uitsteekt, echter dit is ook vaak situationeel.
Er is altijd wel een tank die wat boven de rest uitsteekt, echter dit is ook vaak situationeel.
Een WFT E100 is OP, en ik denk dat iedereen eht daarmee eens is, die tank draait zijn turret is spot on en schiet altijd alles raak, zelf als die mis schiet.
Bovenstaande is misschien lichtelijk overdreven maar het komt wel dicht in de buurt, hij krijgt het zelfs voor elkaar om shots te bouncen.
Enige twee tanks die in mijn ogen lichtelijk OP zijn is de 183 met HESH en de WTF E100 in T10 de overige tanks zijn goed te bestrijden.
Bovenstaande is misschien lichtelijk overdreven maar het komt wel dicht in de buurt, hij krijgt het zelfs voor elkaar om shots te bouncen.
Enige twee tanks die in mijn ogen lichtelijk OP zijn is de 183 met HESH en de WTF E100 in T10 de overige tanks zijn goed te bestrijden.
Dankjedynosu schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:10:
ik vind jou OP!!
Helaas moet je een reden opgeven waarom jij recht hebt op die bonuscode voor 450 goudTheOmen schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:25:
Zag op Twitter net een aankondiging voorbij komen van Gamersbook. Ze doen weer een give-away van WoT bonuscodes voor gold.
dynosu schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:10:
Maar die zijn allebei erg situationeel, de 183 iets minder dan de WTF, maar zeker geen tanks die je overal kan inzetten of tot hun recht komen.jantje 2 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:14:
Een WFT E100 is OP, en ik denk dat iedereen eht daarmee eens is, die tank draait zijn turret is spot on en schiet altijd alles raak, zelf als die mis schiet.
Snap dit overigens niet zo van WG, verkoop technisch gezien, de WTF is erg goed, maar zeker geen makkelijke tank om te spelen. Als je de reacties van sommige gasten op WG forum ook leest die dachten een WTF PWN tank te hebben gekocht, grandioos! "BUFF WTF camo, they spot me from all over the map, this tank SUX" "WTF has no armour, tier 1 can penetrate my tier X turret, fail WG fail!" luls
Gasten hebben gewoon echt geen idee wat ze met dat ding moeten doen, en dan krijg je dus van die idioten die van minuut 1 in hun WTF / 183 ergens achter de cap gaan campen.
Omdat ik de 1e 6 battles ermee verloor was ik nog niet echt enthousiast over de E25... Maar nu ben ik verliefd 
Victory!
Erlenberg 4-12-2013 19:36:49
Experience received: 3.300 ( x2) 75.435
Battle Achievements Confederate, Sniper, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

En ofc de replay
Vrij bizar om een confederate medal te halen als je 5,1K dmg doet en 5 kills maakt..
Enige 'smetje' op de pot is dat m'n topgun net aan wordt afgepakt, maar lekker belangrijk

Victory!
Erlenberg 4-12-2013 19:36:49
Experience received: 3.300 ( x2) 75.435
Battle Achievements Confederate, Sniper, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

En ofc de replay
Vrij bizar om een confederate medal te halen als je 5,1K dmg doet en 5 kills maakt..
Enige 'smetje' op de pot is dat m'n topgun net aan wordt afgepakt, maar lekker belangrijk
[ Voor 5% gewijzigd door Mr_Size op 04-12-2013 19:55 ]
Gaaf! goed gelukt.Joindry schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:55:
Enkele weken geleden spamde ik hier mijn stencil van mijn KT waarvan ik een tshirt ging maken,
Hierbij het resultaat:
[afbeelding]
Al bij al tevreden over. Let vooral niet op de rambo die model stond.
Denk dat het over een maand alleen maar erger is geworden. Quickybaby had het laatst over de zogenoemde trackpad players, maar ik bedacht me ineens dat er ook mensen zullen zijn die het op een tablet spelen. Touchscreen playersSkybullet schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:08:
etc
etc
etc
Wat boven mij werd genoemd: volhouden! Heb 2 dagen gespeeld met een gemiddelde winrate van 30% en toch een lekkere wn en gisteren zat ik op 100% winrate en 3.5k wn7
Reallife nerf op spelers. hand van kyozu op zijn rug binden en dan laten spelen. Lijkt me een goede nerf voor hem. Waarschijnlijk nog beter dan 90% van de spelersdynosu schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:10:
Hoe kan je het op een tablet spelen?Denk dat het over een maand alleen maar erger is geworden. Quickybaby had het laatst over de zogenoemde trackpad players, maar ik bedacht me ineens dat er ook mensen zullen zijn die het op een tablet spelen. Touchscreen playersen je hebt natuurlijk mensen die totaal geen overzicht en feeling hebben voor dit spel (free kill!)
Er schijnt een aparte versie van wot te zijn voor tablets maar ik heb hem "nog" niet in de playstore kunnen vinden...
Is er nog niet. Is nog niet eens in beta volgens mij.ShockWave schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:48:
Er schijnt een aparte versie van wot te zijn voor tablets maar ik heb hem "nog" niet in de playstore kunnen vinden...
En het heet World Of Tanks: Blitz. En gaat over een andere server dan normale spelen!
[ Voor 13% gewijzigd door wontcachme op 04-12-2013 21:00 ]
soms heb je van die dagen ... dat niets lukt. Mijn tanks blijven in de garage voor de rest van de avond ... zucht
Vanavond begonnen met de Centurion 7/1. Gelijk mijn gold vooraad verbrast om de top gun te kunnen unlocken dus nu alleen nog de tracks (23k) en engine (45k) unlocken, maar zonder die upgrades gaat het ook wel goed. Alleen berg op niet super 
Maar de tank zelf is best goed. Kan niet wachten op betere tracks+engine zodat ik vstab erop kan gooien ipv torsion bars en de crew weer 100% is
. Lekker die gun depression en HESH shells
. Arme franse tanks
Maar de tank zelf is best goed. Kan niet wachten op betere tracks+engine zodat ik vstab erop kan gooien ipv torsion bars en de crew weer 100% is
hoe bekend...dynosu schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:51:
soms heb je van die dagen ... dat niets lukt. Mijn tanks blijven in de garage voor de rest van de avond ... zucht
wr: 28%
WN7: 728
AAARGH....
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
@Dynosu & ZTeeVeR, heb ik totaal geen last van:
Moet ik wel bij zeggen, meeredeel waren in platoon.Performance today
Wins / Battles: 11 / 16 ( 68.75% )
Exp total (avg): 10.776 ( 674 )
Dmg dealt (avg): 33.999 ( 2.125 )
Dmg taken (Dmg Ratio): 24.176 ( 1.41 )
Frags (avg): 18 ( 1.13 )
Deaths (K/D Ratio): 11 ( 1.64 )
Spotted Tanks (avg): 19 ( 1.19 )
Hits / Shots: 116 / 138 ( 84.06% )
Dmg spotted / tracked: 6.025 / 1.389
——————————————————
WN6 / Effi: 1.562 1.442
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Zo, buiten die masterlijke pot met de E-25 die ik eerder vanavond postte, ging het vandaag qua WN7 niet zo. Komt waarschijnlijk door de hoge winrate:
Session statistics:
Wins/Battles: 20 (25) (80%)
Efficiency/WN6: 1.527 1.681
Echt een paar goede teams gehad, die de win veilig stelden. Helaas gaat het vaak dan weer zo goed dat je te laat komt om echt mee te doen. Wat dat betreft is het toch fijner om wat minder goede teamgenoten te hebben, die net goed genoeg zijn om mee te helpen maar niet je dmg weg kapen
Session statistics:
Wins/Battles: 20 (25) (80%)
Efficiency/WN6: 1.527 1.681
Echt een paar goede teams gehad, die de win veilig stelden. Helaas gaat het vaak dan weer zo goed dat je te laat komt om echt mee te doen. Wat dat betreft is het toch fijner om wat minder goede teamgenoten te hebben, die net goed genoeg zijn om mee te helpen maar niet je dmg weg kapen
Hoe is inderdaad een goeie vraag, maar gezien de hardware moet het mogelijk zijn. Pak even een tablet met windows 8.0 of 8.1 met daarin een I5 processor. Die zou snel genoeg moeten zijn om wat te draaien met lage settings. Hoe je dat met touchscreen moet besturen is een ander verhaal
Over de OP-heid van de nieuwe Duitse TD lijn: In mijn tier9 heb ik een hogere average damage in die tank dan al mijn tier10s..... Komt misschien omdat ik de laatste tijd beter aan het spelen ben, maar toch, als je boven de 3.2k damage gemiddeld in een tier9 komt dan vind ik een tank wel OP (wat voor een damage dan ook).
Met de WTF100 zal dat niet anders worden, ik gok op de 4-5k average damage in een game als hij niet generfed wordt in de volgende patch.
Al met al krijg ik het vermoeden dat er 2 dingen kunnen gebeuren:
- meer gemiddelde spelers krijgen de WTF100 en de server average damage gaat omlaag
- WG schrikt toch een beetje na genoeg data te hebben verzameld en nerft de td
OP? http://www.vbaddict.net/s...=0&fieldname=damage_dealt
Met de WTF100 zal dat niet anders worden, ik gok op de 4-5k average damage in een game als hij niet generfed wordt in de volgende patch.
Al met al krijg ik het vermoeden dat er 2 dingen kunnen gebeuren:
- meer gemiddelde spelers krijgen de WTF100 en de server average damage gaat omlaag
- WG schrikt toch een beetje na genoeg data te hebben verzameld en nerft de td
OP? http://www.vbaddict.net/s...=0&fieldname=damage_dealt
Krijg de laatste tijd standaard al alles naar mijn hoofd als ik een potje begin in de e-25. Er wordt gelijk al geroepen dat alle e-25 er als eerste gekilled moeten worden en je wordt uitgescholden voor kakkerlak.
Nu klopt dat laatste wel eigenlijk, je bent razendsnel, moeilijk plat te stampen en bloedirritant.
Zat gisteren op erlenberg, linker flank in assault. Niks leukers dan over die heuvel te racen, dwars door de enemy tanks heen. Snel verbergen op het noordelijke stuk op de rand van de oever en rustig gekeken hoe de linie aan stukken werd geschoten. De enemy tanks konden maar 2 dingen doen, of mij negeren en dan schoot ik ze in de rug, of op mij mikken en dan worden ze in hun turret geschoten door de andere tanks.
einde van het verhaal, complete flank van 5 tanks opgeschoond. Helaas werd ik gepakt door hun arty, die een suicide run op mij deed. Maar ik weet zeker dat het schuim op een paar monden stond.
Nu klopt dat laatste wel eigenlijk, je bent razendsnel, moeilijk plat te stampen en bloedirritant.
Zat gisteren op erlenberg, linker flank in assault. Niks leukers dan over die heuvel te racen, dwars door de enemy tanks heen. Snel verbergen op het noordelijke stuk op de rand van de oever en rustig gekeken hoe de linie aan stukken werd geschoten. De enemy tanks konden maar 2 dingen doen, of mij negeren en dan schoot ik ze in de rug, of op mij mikken en dan worden ze in hun turret geschoten door de andere tanks.
einde van het verhaal, complete flank van 5 tanks opgeschoond. Helaas werd ik gepakt door hun arty, die een suicide run op mij deed. Maar ik weet zeker dat het schuim op een paar monden stond.
Wat is nu eigenlijk het sterke punt van de tier 9 nieuwe TD lijn? An sich zie ik niet direct hoe hij zo goed kan zijn. De gun en mobiliteit zijn goed, maar hij heeft ook flinke zwakke punten.pkregting schreef op donderdag 05 december 2013 @ 01:58:
Over de OP-heid van de nieuwe Duitse TD lijn: In mijn tier9 heb ik een hogere average damage in die tank dan al mijn tier10s..... Komt misschien omdat ik de laatste tijd beter aan het spelen ben, maar toch, als je boven de 3.2k damage gemiddeld in een tier9 komt dan vind ik een tank wel OP (wat voor een damage dan ook).
[ Voor 25% gewijzigd door defiler1974 op 05-12-2013 09:16 ]
Dat de guns goed zijn is een understatement. Daar heb je eigenlijk wel het punt te pakken.defiler1974 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:03:
Wat is nu eigenlijk het sterke punt van de tier 9 nieuwe TD lijn? An sich zie ik niet direct hoe hij zo goed kan zijn. De gun en mobiliteit zijn goed, maar hij heeft ook flinke zwakke punten.
Welke guns worden doorgaans gebruikt? de 15cm top gun of de 12,8cm top gun?perpixel schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:36:
[...]
Dat de guns goed zijn is een understatement. Daar heb je eigenlijk wel het punt te pakken.
Als je de 15cm top gun wilt gebruiken, dan is dat wel even een whopping +120k xp die je moet inleveren daarvoor.
JT gun is the way to go, en nee het is niet alleen de gun, die het OP maakt, dan zou de JT ook OP zijndefiler1974 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:45:
[...]
Welke guns worden doorgaans gebruikt? de 15cm top gun of de 12,8cm top gun?
Als je de 15cm top gun wilt gebruiken, dan is dat wel even een whopping +120k xp die je moet inleveren daarvoor.
Die tier9 is heerlijk low profile, goede camo rating , gun helemaal achterop je tankje, dus je hoeft in sommige situaties maar een heel klein stukje van jezelf te laten zien om te kunnen schieten en dan nog de JT gun erop, heerlijke tank en imo meer OP dan de WTF.
Verwijderd
.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2013 10:06 . Reden: Betreft PM, maar per ongeluk een bericht gepost... ]
Verwijderd
Hey Wotters, ik ga dit spel eens proberen komend weekend.
Heeft iemand een invite code en/of zo'n bonus code? Ik heb nog geen account... Thnx!
Heeft iemand een invite code en/of zo'n bonus code? Ik heb nog geen account... Thnx!
Kijk hier eens:Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:56:
Hey Wotters, ik ga dit spel eens proberen komend weekend.
https://eu.alienwarearena...iveaway-for-new-players-2
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Ik heb centurion compleet stock gespeeld ( a.k.a 225 pen 230 schade gun ) en dat is opzich niet heel erg leuk en hij is in verhouding tot andere meds gewoon traag en super groot. Zodra je de Top Gun heb veranderd de zaak en wordt het een zeer goede longrange sniper.wontcachme schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:58:
Vanavond begonnen met de Centurion 7/1. Gelijk mijn gold vooraad verbrast om de top gun te kunnen unlocken dus nu alleen nog de tracks (23k) en engine (45k) unlocken, maar zonder die upgrades gaat het ook wel goed. Alleen berg op niet super
Maar de tank zelf is best goed. Kan niet wachten op betere tracks+engine zodat ik vstab erop kan gooien ipv torsion bars en de crew weer 100% is. Lekker die gun depression en HESH shells
. Arme franse tanks
Ik heb nu stuk of 20-30 games full ops gespeeld en ik moet zeggen dat ik me erg goed mee vermaak. Maar brawlen kan dat ding totaal niet, geen armor, turret armor is meh meh( alleen mantlet ) maar gun is opzich wel heel netjes. 3k avg als je met het begin met de top gun speelt is ook zeer goed haalbaar!
Goede depression is dan wel heerlijk en hulldown is dan meestal the way to go om je hull te hiden.
Proberen in het begin health te houden en endgame al je health verbrassen. Maar inderdaad HESH shells zijn wel geweldig, oh arty alive HESH erin dood. Die nieuwe WTF lijn hesh shells en lekker damage doen. Nadeel is alleen dat je heel snel de gun raakt van een batchat, WTF of dergelijke waardoor je dus maar 20 schade doet of de track bijv.
[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 05-12-2013 11:31 ]
Ik ook. Eerste stage elke dag online geweest. Tweede stage ruwweg 50%, en nu heb ik eigenlijk helemaal geen zin meer.Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:19:
Jullie de 2nd campaign al zat??
Zelf het gevoel dat het weer te lang duurt..
Babs out!
Die luxe had ik helaas niet....ook niet van een goede clan eigenlijk....
3k gemiddeld zal misschien lukken, maar alles boven de 2400 ben ik tevredenjantje 2 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:30:
[...]
Ik heb centurion compleet stock gespeeld ( a.k.a 225 pen 230 schade gun ) en dat is opzich niet heel erg leuk en hij is in verhouding tot andere meds gewoon traag en super groot. Zodra je de Top Gun heb veranderd de zaak en wordt het een zeer goede longrange sniper.
Ik heb nu stuk of 20-30 games full ops gespeeld en ik moet zeggen dat ik me erg goed mee vermaak. Maar brawlen kan dat ding totaal niet, geen armor, turret armor is meh meh( alleen mantlet ) maar gun is opzich wel heel netjes. 3k avg als je met het begin met de top gun speelt is ook zeer goed haalbaar!
Goede depression is dan wel heerlijk en hulldown is dan meestal the way to go om je hull te hiden.
Proberen in het begin health te houden en endgame al je health verbrassen. Maar inderdaad HESH shells zijn wel geweldig, oh arty alive HESH erin dood. Die nieuwe WTF lijn hesh shells en lekker damage doen. Nadeel is alleen dat je heel snel de gun raakt van een batchat, WTF of dergelijke waardoor je dus maar 20 schade doet of de track bijv.
Gisteren ook een batchat arty gehashed. Werkt erg lekker
Hoe snel vliegt deze tank in de fik? Omdat ik nog geen top engine heb rij ik rond met gasoline ipv fire extuingisher en anders moet ik het ff omwisselen.
Het is korter dan de eerste, maar nog steeds te lang. Ik heb veel gespeeld de eerste 7 dagen van stage 1, één battle in stage 2 en in theorie zou ik niet meer hoeven spelen en heb de tank alVerwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:19:
Jullie de 2nd campaign al zat??
Zelf het gevoel dat het weer te lang duurt..
Campaign zou maximaal 30 speeldagen moeten hebben met tussen elke stage een week pauze. Dan is er genoeg tijd om veel te spelen en de clan leaders/spelers hebben wat rust tussendoor om relaxend te spelen. Nu is het stress stress stress en dadelijk een lading doorgebrande FC's.
[ Voor 14% gewijzigd door wontcachme op 05-12-2013 12:11 ]
Gisteren begon goed met een leuk potje in me Tiger I, vervolgens de hele avond verneukt.. Weet niet wat het is.. sommige avonden kan je maar beter je pc uit laten staan en je diep schamen..
Verwijderd
Dat zou inderdaad beter zijn. De missies zijn grappig, maar maken de stage niet echt anders.wontcachme schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:06:
[...]
[...]
Het is korter dan de eerste, maar nog steeds te lang. Ik heb veel gespeeld de eerste 7 dagen van stage 1, één battle in stage 2 en in theorie zou ik niet meer hoeven spelen en heb de tank al. Sta nu op plek 522.
Campaign zou maximaal 30 speeldagen moeten hebben met tussen elke stage een week pauze. Dan is er genoeg tijd om veel te spelen en de clan leaders/spelers hebben wat rust tussendoor om relaxend te spelen. Nu is het stress stress stress en dadelijk een lading doorgebrande FC's.
Hierdoor is het toch meer van hetzelfde.
Fun zat er voor mij vooral in de 1e stage, lagere tiers en hierdoor andere strategien
Bij ons is het vooral storend dat er mensen heel erg aan het bedelen zijn om battles te krijgen.
Erge is dat deze mensen vaak al zat punten hebben

Zit op 5000 ongeveer, meerendeel van de punten in 1e deel vergaard. Maar 2 battles in stage 2

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2013 12:41 ]
Gisteravond 6 landingtournaments. 12 in de 18:00 timezone, 1 in de 19:00 en daarna 3 stuks in 20:00 timezone. Ik heb, met uitzondering van de laatste ownerbattle, zelf 3 tournaments gespeeld.
Ik zit sinds gisteren op 90K FPS, plek 1539. Ik heb even gekeken en de mensen 5000 plaatjes verderop zitten gewoon 35K onder me. Ik denk dat ik nu wel safe zit. Ik ga zorgen dat ik op 100K kom en daarna zet ik mezelf wel als reserve terwijl ik de leaderboards in de gaten houd, mocht het echt nog gek lopen, kan ik altijd nog battles proberen te pakken.
Ik zit sinds gisteren op 90K FPS, plek 1539. Ik heb even gekeken en de mensen 5000 plaatjes verderop zitten gewoon 35K onder me. Ik denk dat ik nu wel safe zit. Ik ga zorgen dat ik op 100K kom en daarna zet ik mezelf wel als reserve terwijl ik de leaderboards in de gaten houd, mocht het echt nog gek lopen, kan ik altijd nog battles proberen te pakken.
Met dank aan Kimm1e & Zaagmans gisteren een superavondje gehad, 100% WR in platoon! Die GOT2'ers zijn top 
Uiteindelijk 70% WR uit 35 games
Tier 6,9
1.75 Kills Damage 1200 XP 900
1800WN7
2000WN8
Efficiency rating slechts 1100 ... als je niet capt en vooral als je niet kan decappen dan blijft je efficiency altijd vrij laag. Niet echt een gebalanceerde stat imo...
Uiteindelijk 70% WR uit 35 games
Tier 6,9
1.75 Kills Damage 1200 XP 900
1800WN7
2000WN8
Efficiency rating slechts 1100 ... als je niet capt en vooral als je niet kan decappen dan blijft je efficiency altijd vrij laag. Niet echt een gebalanceerde stat imo...
Verwijderd
Wat zijn jullie persoonlijke doelstellingen per tier en per klasse? (bvb gemiddeld 3 enemies gespot, 500 damage en 0.5 kills in een T6 scout)
Als een (hoofdzakelijk) heavy speler, is mijn (in zekere mate) enigste doelstelling een mooie average damage dealt. Ik kan op dat vlak gemakkelijk vergelijken met de vereisten bij (vele) topclans, zoals PTS, KAZNA,..., maar zij hebben enkel vereisten voor de tier 10 tanks (en zou zelf graag weten zij verwachten op bvb tier 8 of 9).
Als een (hoofdzakelijk) heavy speler, is mijn (in zekere mate) enigste doelstelling een mooie average damage dealt. Ik kan op dat vlak gemakkelijk vergelijken met de vereisten bij (vele) topclans, zoals PTS, KAZNA,..., maar zij hebben enkel vereisten voor de tier 10 tanks (en zou zelf graag weten zij verwachten op bvb tier 8 of 9).
90K zit je zeker safe. Top 10k heb je nu 42k voor nodig. Is met 1800 gestegen sinds de dag ervoor. Extrapolatie komt neer op 61.8kKaap schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:45:
Gisteravond 6 landingtournaments. 12 in de 18:00 timezone, 1 in de 19:00 en daarna 3 stuks in 20:00 timezone. Ik heb, met uitzondering van de laatste ownerbattle, zelf 3 tournaments gespeeld.
Babs out!
zit nu net op 101k FP en plaats 1001filipy23 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:33:
[...]
90K zit je zeker safe. Top 10k heb je nu 42k voor nodig. Is met 1800 gestegen sinds de dag ervoor. Extrapolatie komt neer op 61.8k
Babs out!
29.11.2013
+1100 Modifying fame points by Customer Service Center 12:10
dafuq is dat ? Is er een hercalculatie geweest ofzo ?
Ik stel altijd voor mezelf om minimaal mijn eigen HP in damage uit te delen.Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:33:
Wat zijn jullie persoonlijke doelstellingen per tier en per klasse? (bvb gemiddeld 3 enemies gespot, 500 damage en 0.5 kills in een T6 scout)
Per klasse probeer ik het volgende te doen aan damage in verhouding tot mijn HP:Kaap schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:12:
[...]
Ik stel altijd voor mezelf om minimaal mijn eigen HP in damage uit te delen.
Scout 0.5
Medium 0.75 - 1
Heavy 1 - 1.5
TD 1.75 - 2
Begint meestal wat lager zonder topgun om dan op de hoogste coefficient te eindigen bij full ops.
Er was op een gegeven moment iets mis met een aantal landings en daar zijn een aantal teams door uitgevallen (hebben niet kunnen spelen) en de spelers die in die clans zaten hebben allemaal compensatie gekregen.Kojoottii schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:01:
[...]
zit nu net op 101k FP en plaats 1001maar zat net even te kijken en zag deze opeens in de log;
29.11.2013
+1100 Modifying fame points by Customer Service Center 12:10
dafuq is dat ? Is er een hercalculatie geweest ofzo ?
Babs out!
Ah tjek, thanks!filipy23 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:33:
[...]
Er was op een gegeven moment iets mis met een aantal landings en daar zijn een aantal teams door uitgevallen (hebben niet kunnen spelen) en de spelers die in die clans zaten hebben allemaal compensatie gekregen.
Babs out!
Altijd uitgaan met hesh op flat surface en spaced armor vermijden, dus geen zijkantjes IS7 maar een ass moet lukken. E100 op zn rond dingetje achterkant turret kan ook. maar side is wss te veel spaced. WTF naast gun ( net als arties ) of lfp.wontcachme schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:06:
[...]
3k gemiddeld zal misschien lukken, maar alles boven de 2400 ben ik tevreden.
Ik wil op tier X wel boven de 3k gemiddeld zitten. Gisteren ook een batchat arty gehashed. Werkt erg lekker. Nog wel ff uitvinden wanneer ik het precies kan gebruiken (welke achterkanten/zijkanten). Precisie ben ik nog niet super blij mee, maar het is 92% crew pas dus dat zal nog verbeteren. Moet wel heel erg mijn speelstijl aanpassen aangezien ik een brawler ben en nu meer moet gaan snipen.
Hoe snel vliegt deze tank in de fik? Omdat ik nog geen top engine heb rij ik rond met gasoline ipv fire extuingisher en anders moet ik het ff omwisselen.
De gun is inderdaad soms niet echt dat je zegt 0,32 acc like! gisteren game gehad op malinkova midden te snipen 26 shots gedaan en 11 maar gepenned ( 10 gemist ) Hij heeft heel erg dat de shells soms flink rondvliegen. Ben er nog niet echt achter wat dat nu is. ( *kuch* RNG * kuch* ) een foch zn acc voelt iig beter aan met 0,33.
Als je een shot in de ass krijgt brandt die best wel vaak, maar verder valt het wel mee frontal etc haast niet. Hij wordt wel heel vaak geraakt in ammorack frontal en side dus safe stowage ofso is wel nice.
Zonder de top engine voelt die inderdaad gezien zijn grootte echt sluggish aan, verwacht geen wonderen met de top engine tough. Je max speed is maar 40 KM/h zelfs heuvel af. Hij is alleen wel een stuk wendbaarder en bereikt de top makkelijker.
en hij is zeker niet gemaakt voor brawlen haha, elke t9 med is hier beter in. een 1390 ofso sloopt je ook hard wegens geen armor en firerate. Alleen aggresive spelen als je een goede hulldown positie hebt, want dat werkt wel lekker.
[ Voor 6% gewijzigd door jantje 2 op 05-12-2013 15:44 ]
Dat shells rondvliegen ken ik van de amerikaanse mediums. Of ze gaan recht, of ze schieten zo ver uit het midden dat ik soms bang ben mijn eigen kont te schietenjantje 2 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:40:
[...]
Altijd uitgaan met hesh op flat surface en spaced armor vermijden, dus geen zijkantjes IS7 maar een ass moet lukken. E100 op zn rond dingetje achterkant turret kan ook. maar side is wss te veel spaced. WTF naast gun ( net als arties ) of lfp.
De gun is inderdaad soms niet echt dat je zegt 0,32 acc like! gisteren game gehad op malinkova midden te snipen 26 shots gedaan en 11 maar gepenned ( 10 gemist ) Hij heeft heel erg dat de shells soms flink rondvliegen. Ben er nog niet echt achter wat dat nu is. ( *kuch* RNG * kuch* ) een foch zn acc voelt iig beter aan met 0,33.
Als je een shot in de ass krijgt brandt die best wel vaak, maar verder valt het wel mee frontal etc haast niet. Hij wordt wel heel vaak geraakt in ammorack frontal en side dus safe stowage ofso is wel nice.
Zonder de top engine voelt die inderdaad gezien zijn grootte echt sluggish aan, verwacht geen wonderen met de top engine tough. Je max speed is maar 40 KM/h zelfs heuvel af. Hij is alleen wel een stuk wendbaarder en bereikt de top makkelijker.
en hij is zeker niet gemaakt voor brawlen haha, elke t9 med is hier beter in. een 1390 ofso sloopt je ook hard wegens geen armor en firerate. Alleen aggresive spelen als je een goede hulldown positie hebt, want dat werkt wel lekker.
Ik zal me vast voorbereiden op wat scheld partijen op TS van de mensen met wie ik vaak speel. Die houden ook van brawlen en dan zit ik achterin te snipen
Misschien ga ik vanavond maar eens een trainingroom doen en wat plekken van veel voorkomende tanks proberen
Verwijderd
Ik heb nu zo'n 120 battles in de Centurion7, kan me niet heugen dat ik in de fik gestaan heb.
Oh wacht.....ik heb safe stowage op de lader, zal ongetwijfeld meespelen.
Rondvliegende shells kan ik niet beamen, vind t een heerlijke gun!
Extra sterke ammorack zal helpen met de fik van een engine of benzine tanksVerwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:22:
Ik heb nu zo'n 120 battles in de Centurion7, kan me niet heugen dat ik in de fik gestaan heb.
QFT!ShockWave schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:55:
Overigens had ik gisteren een aardige pot in m'n Rheinmetal en heb daar met Fraps een filmpke van gemaakt. Helaas krijg ik dan 6 losse avi's (van 5 GB).
Iemand een idee hoe ik die op redelijk eenvoudige wijze aan elkaar kan plakken tot één film zodat ie naar Joetuub kan?
[ Voor 41% gewijzigd door SNAFU op 05-12-2013 16:41 ]
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Younoob....
Volgens mij moet je in fraps voordat je gaat opnemen eerst wat instellen zodat hij je filmpje niet opknipt in losse bestanden van *gb groot.
Zijn alle losse bestanden 5gb totaal of 5gb per bestand?
5gb per bestand geeft een wel erg grote upload naar YT...zit nu even op het werk en kan nu niet kijken welk programma ik heb gebruikt voor het opnemen van een replay..
Volgens mij moet je in fraps voordat je gaat opnemen eerst wat instellen zodat hij je filmpje niet opknipt in losse bestanden van *gb groot.
Zijn alle losse bestanden 5gb totaal of 5gb per bestand?
5gb per bestand geeft een wel erg grote upload naar YT...zit nu even op het werk en kan nu niet kijken welk programma ik heb gebruikt voor het opnemen van een replay..
[ Voor 96% gewijzigd door ShockWave op 05-12-2013 16:46 ]
5GB per minuut ongeveer. 
*mompelt iets over resolutie van 2560xveel*
Ok, hij staat er blijkbaar al op.
(Vanmiddag wat aan zitten prutsen en toch gelukt dus)
[ Voor 29% gewijzigd door SNAFU op 05-12-2013 16:48 ]
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Prutser....SNAFU schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:47:
5GB per minuut ongeveer.
Wel de luxe van goede platoonmates...ShockWave schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:55:
[ Voor 131% gewijzigd door ShockWave op 05-12-2013 16:52 ]
Kusje!ShockWave schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:47:
Prutser
[...]
Wel de luxe van goede platoonmates...
Hierbij de link dan, voor de liefhebber en *speciaal* voor Delert!!
[ Voor 23% gewijzigd door SNAFU op 05-12-2013 16:54 ]
[ Voor 38% gewijzigd door ShockWave op 05-12-2013 17:01 ]
Testserver 8.10 is up voor de liefhebbers: http://worldoftanks.eu/en...st-public-test-update810/
Interface heeft weer een paar tweaks gehad en alle kortingen zijn zichtbaar in de techtree. Ook handig dat alles in test nu in de aanbieding is, je kan dus meer met je gold
Interface heeft weer een paar tweaks gehad en alle kortingen zijn zichtbaar in de techtree. Ook handig dat alles in test nu in de aanbieding is, je kan dus meer met je gold
[ Voor 45% gewijzigd door AcXeller op 05-12-2013 17:15 ]
:^ShockWave schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:55:
...Video is prive..wel even delen..of is het 1 van je andere avonturen??
mss willen we hem niet zien

De nieuwe special voor dit weekend is bekend
- Triple Experience for the First Victory of the Day
- 50% Discount on Consumables
- 50% Discount on Barracks’ slots
- 50% Discount on all Crew Training options
- 50% Discount and Income Bonus on the following SPGs:
Mission: Destroy 4 or more enemy vehicles in a single battle
Reward: +50% Credit income for the battle
Conditions: Random Battles, using SPG's of Tier IV or higher only
- Triple Experience for the First Victory of the Day
- 50% Discount on Consumables
- 50% Discount on Barracks’ slots
- 50% Discount on all Crew Training options
- 50% Discount and Income Bonus on the following SPGs:
- III - M7 Priest, Sexton II, Wespe, Lorraine 39L AM, SU-26
- IV - M37, Birch Gun, Pz.Sfl.IVb, AMX 105 AM mle. 47, SU-5
- V - M41, Bishop, Grille, AMX 13 105 AM mle. 50, SU-122A
Mission: Destroy 4 or more enemy vehicles in a single battle
Reward: +50% Credit income for the battle
Conditions: Random Battles, using SPG's of Tier IV or higher only
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Gefixed!ShockWave schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:55:
...Video is prive..wel even delen..of is het 1 van je andere avonturen??
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)