Ik vind de armor van IS-7 veel beter dan IS-4. IS-7 heeft betere angles en niet die gigantische weakspot.
ik ga dan denk ik voor de KV-1SThomasG schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:36:
[...]
Het ligt er aan wat je leuker vind om te spelen. De IS-7 lijn (KV-1S, IS, IS-3, IS-8) dat zijn de meer mobielere aanvalstanks. De IS-4 lijn (T-150, KV-3, KV-4, ST-I) leveren een beetje mobiliteit in voor meer pantser. De meeste van deze tanks - op de zelfde tier - hebben nagenoeg de zelfde bewapening, maar als je de Tier X tanks vergelijkt heeft de IS-7 meer schade per schot, maar is het kanon van de IS-4 in alle andere aspecten beter (laadtijd, richttijd, nauwkeurigheid, penetratie).
Dus als je de wat snellere, mobielere zware tanks leuk vind om te spelen, is de KV-1S -> IS-7 een leuke lijn. En als je houd van tanks die, mits je hem goed angled, flink wat klappen kan opvangen, is de T-150 -> IS-4 lijn een leuke.
Ik vind persoonlijk dat de KV-1S -> IS-7 lijn wat makkelijker is om te spelen. Bij de T-150 -> IS-4 lijn moet je beter letten op hoe jouw tank staat ten opzichte van de vijand, maar zijn wel vermakelijker als je het onder de knie hebt.
Ik ga echt lekker dit weekend.
Badges: Steelwall, Top Gun, Mastergunner, sharpshooter, cool-headed, Mastery Badge, ACE Tanker!
XP: 1.559
Credits: 29.421
Kills: 10 en 1 team kill
Damage: 2.4K damage in een tier 5 battle
http://www.wotreplays.org...f23beaa0d4766c010000.html

Badges: Steelwall, Top Gun, Mastergunner, sharpshooter, cool-headed, Mastery Badge, ACE Tanker!
XP: 1.559
Credits: 29.421
Kills: 10 en 1 team kill
Damage: 2.4K damage in een tier 5 battle
http://www.wotreplays.org...f23beaa0d4766c010000.html

Aan de hand van wat bepalen jullie waar je naar toe gaat op een map? Volgen jullie de rest? of juist niet? Of is er een succes plek uit het verleden?
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Beetje van alles, sowieso ga ik naar een keypositie en dan degene die ik het fijnst vind. Gaat echter iedereen daarnaar toe dan neem ik een andere keypositie mits.. 1. het niet te ver van de rest is, 2. rest zich niet begint te suiciden, 3. de rest niet diehard campen is etc
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dieser Spieler kann nicht über die API 2.x ausgelesen werden. Ich arbeite derzeit an einer LösungShockWave schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:01:
Meer mensen die niet meer op http://www.feldzug.net/ kunnen komen of hun ratings kunnen zien?
Ik besta namelijk niet meer volgens hun....![]()
![]()
[...]
En ook wotcs en wotlabs kunnen mijn data niet meer ophalen?
Feldzug is naar API 2.0 overgezet en moet opnieuw alles gaan bijhouden lijkt het.Edmin schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 20:53:
[...]
Dieser Spieler kann nicht über die API 2.x ausgelesen werden. Ich arbeite derzeit an einer Lösung
En ook wotcs en wotlabs kunnen mijn data niet meer ophalen?
WotLabs lijkt niet meer up-to-date te zijn, denk dat ze nog niet over zijn naar de nieuwe API en dat de oude niet meer werkt.
Noobmeter lijkt nu weer up-to-date te zijn.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Een effectieve methode is 1 kant op sprinten. Je krijgt dan 10 lemmingen achter je aan. Draai om en ga naar de andere kant waar 4 goede spelers staan.Derby schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 20:47:
Aan de hand van wat bepalen jullie waar je naar toe gaat op een map?
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Ah, lekker hoor gisteren: 3917 WN8 over 8 potjes gemiddeld. Eens kijken wat de RNG ons vandaag gaat brengen...
Familie van Plato112 toevallig?Plato1989 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:47:
Victory!
Fjords 22-11-2013 23:28:37
Tank: 121
Experience received: 1.942
Credits: 64.059
Battle Achievements Top Gun, Steel Wall, Reaper, Spartan, Mastery Badge: "Ace Tanker"
[afbeelding]
Was een leuke battle. Wel wat schoonheidsfoutjes gemaakt, maar dat heb je wel eens. Vooral de T54E1 op het einde moet zich goed gefrustreerd hebben gevoeld.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Ik ben weer eens livestreamende voor de geïnteresseerden!
Gister toch maar de E 25 gehaald, damn you WoT ! Vanochtend de Ace Tanker binnen:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=29aa-aOmCW8&feature=youtu.be]
Leuke fun tank, begin die kleine snelle tankjes steeds meer te waarderen
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=29aa-aOmCW8&feature=youtu.be]
Leuke fun tank, begin die kleine snelle tankjes steeds meer te waarderen
Hij is fijn....
Helaas bounce je met je stock tier X gun nog wel eens op een IS welke op 90gr. voor je staat maar dat mag de pret niet drukken..
Jammer van het team op Malinovka welke graag stil bleven staan in base maar meer damage voor mij zeg maar...

TD is ook niet slecht voor je stats..
Helaas bounce je met je stock tier X gun nog wel eens op een IS welke op 90gr. voor je staat maar dat mag de pret niet drukken..
Jammer van het team op Malinovka welke graag stil bleven staan in base maar meer damage voor mij zeg maar...

TD is ook niet slecht voor je stats..

Zo... nog maar 40.000xp tot mijn 9e tier 10, de T110E4
Nice! Ben wel benieuwd naar jouw ervaringen met de T30.. Mijn ervaring is dat het een alles of niets tank is. Een schot missen is dodelijk vanwege de 17,7 sec reload. Helaas doe je dat nogal vaak vanwege de randomness van de gun..wsLy schreef op zondag 24 november 2013 @ 16:45:
Zo... nog maar 40.000xp tot mijn 9e tier 10, de T110E4
Heerlijke td die ik meer als een heavy gebruik. Hoge reload ben ik gewend door de e-100. Heb momenteel 2800+ average damage erop. Wrl flink wat bounces en missers met die gun inderdaad, maarja... rng...Mr_Size schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:07:
[...]
Nice! Ben wel benieuwd naar jouw ervaringen met de T30.. Mijn ervaring is dat het een alles of niets tank is. Een schot missen is dodelijk vanwege de 17,7 sec reload. Helaas doe je dat nogal vaak vanwege de randomness van de gun..
Hmm, misschien speel ik hem wel te behoudend dan.. Hoewel ik vaak wel prio target ben, o.a. van arty, als ik gespot word. Dus om hem nou als heavy te spelen.. zie ik niet zo zittenwsLy schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:10:
Heerlijke td die ik meer als een heavy gebruik. Hoge reload ben ik gewend door de e-100. Heb momenteel 2800+ average damage erop. Wrl flink wat bounces en missers met die gun inderdaad, maarja... rng...
Die heb ik gespeeld met de 122 volgens mij.. zijn opvolger met de 152mm derp met redelijk wat heat shells voor de t8 en t9 tanks.Mickroz schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:50:
Welke gun raden jullie aan voor de SU-100?
Heb nu een paar potjes met de 122mm gespeeld, en een paar potjes met de 100mm, maar ik weet het niet.
Vandaag even begonnen met de russische heavy line, nu bij de t-28, wat haat ik die tank, totaal geen gun derpession en geen armor. Maar moet nog 13k xp voor de kv-1, hopelijk gaat dat wat leuker worden. (heb de tank is eerst even full geupgraded)
Af en toe is die E4 ook heerlijk zeg. Voor de geinteresseerden, een 10k+ damage pot:
http://youtu.be/fTcgFin-fAg
Ik ken dat gevoel nog wel, vond het ook een slechte tank. Sommige kunnen er wel mee overweg maar ik totaal niet.SurfBoy schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:01:
Vandaag even begonnen met de russische heavy line, nu bij de t-28, wat haat ik die tank, totaal geen gun derpession en geen armor. Maar moet nog 13k xp voor de kv-1, hopelijk gaat dat wat leuker worden. (heb de tank is eerst even full geupgraded)
De Kv1 vond ik in eerste instantie ook tegenvallen maar als je hem eenmaal gewend bent en full ops dan is het een beest.
De KV1-s is nog een graadje beter zelfs.
ik vond de T-28 wel een fijne tank
nou heb ik hem wel pre-nerf gespeeld, dus weet niet hoe die nu speelt.
Wat een klote avond weer zeg, ik denk doe ff een paar tanks triple, voordat ik moet werken, maar ging zo lekker, dat ik de rest ook wel ff wilde doen, nou dat had ik dus beter niet kunnen doen.
Win / Drw / Btl: 8 / 1 / 18 ( 44.44% ) en met een mooie WN7 rating van 1.137 ( 50 ).
Ook ineens enorme lag op EU2 de laatste paar battles, was ook niet lekker spelen, meer mensen last van?
Wat een klote avond weer zeg, ik denk doe ff een paar tanks triple, voordat ik moet werken, maar ging zo lekker, dat ik de rest ook wel ff wilde doen, nou dat had ik dus beter niet kunnen doen.
Win / Drw / Btl: 8 / 1 / 18 ( 44.44% ) en met een mooie WN7 rating van 1.137 ( 50 ).
Ook ineens enorme lag op EU2 de laatste paar battles, was ook niet lekker spelen, meer mensen last van?
Netjes heur! Beetje geluk aan het eind dat die Centurion afk is en die andere tank jou niet komt halen als je met de JT aan het vechten bent. Maar goed, dat heb je nodig om dat soort potjes te winnenpkregting schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:20:
Af en toe is die E4 ook heerlijk zeg. Voor de geinteresseerden, een 10k+ damage pot:
Eén puntje van kritiek op je video nog: kap es met dat 'we' en 'us' de hele tijd
Pre nerf had je er een heerlijke snipergun op zitten en die hebben ze er dus afgehaald geloof ik.Mickroz schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:16:
ik vond de T-28 wel een fijne tanknou heb ik hem wel pre-nerf gespeeld, dus weet niet hoe die nu speelt.
Die gun maakt hem dragelijk om te spelen.
Hahaha dat had ik ookMr_Size schreef op zondag 24 november 2013 @ 22:10:
[...]
Eén puntje van kritiek op je video nog: kap es met dat 'we' en 'us' de hele tijdJe hebt het over jezelf, dus zeg dan gewoon 'I'
Is verder niet heel belangrijk natuurlijk, maar het valt nogal op
De KV-1 is niet leuk. De KV-1 is een overdosis aan lachwekkende situaties die je een hartaanval kunnen bezorgen. Dan moet je natuurlijk wel de tank volledig unlocken en je armour goed angelen. Ik speel eigenlijk alleen maar Duitse tanks en dan met name T6 mediums en Tiger I en II maar ik hou van mijn KV-1. Gewoon omdat het z'n ongelofelijk noobfriendelijke lamertank is die menig T5 en lager hun games verpest.SurfBoy schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:01:
Had trouwens laatst de KV-1S gekocht omdat deze in de aanbieding was. Ik wil dat superlamer 122mm historisch gezien totale onzin noobgun.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-11-2013 23:46 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Had vier potjes nodig om mijn SU-101 te trippelen, maar wel een ace:
Victory!
El Halluf 25/11/2013 01:19:17
SU-101
Experience received: 6,069 ( x3) 63,093
Battle Achievements Top Gun, Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"
We begonnen noord en ik had geen zin om daar te campen en ben dus naar de helling in het zuiden raced. Was een goede keus, er kwam later alleen een Tortoise die in het midden van de valley ging staan en ik dus mooi kon perma tracken. Als laatste schoot een T-34-3 af die zijn tank dwars voor me parkeerde, waarna hij schreef dat ik een "lucker" was. Toen scheef iemand van z'n eigen team dat ie "full of *******" en ik kreeg nog een liefdes verkaring van iemand van m'n eigen team. Was een mooi potje om de avond af te sluiten.
Victory!
El Halluf 25/11/2013 01:19:17
SU-101
Experience received: 6,069 ( x3) 63,093
Battle Achievements Top Gun, Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"
We begonnen noord en ik had geen zin om daar te campen en ben dus naar de helling in het zuiden raced. Was een goede keus, er kwam later alleen een Tortoise die in het midden van de valley ging staan en ik dus mooi kon perma tracken. Als laatste schoot een T-34-3 af die zijn tank dwars voor me parkeerde, waarna hij schreef dat ik een "lucker" was. Toen scheef iemand van z'n eigen team dat ie "full of *******" en ik kreeg nog een liefdes verkaring van iemand van m'n eigen team. Was een mooi potje om de avond af te sluiten.
Shuttle st20g5
Het ging eigenlijk per ongeluk (zat aan de verkeerde kant van de map in het dorp waar verder niemand was) maar vanmorgen een Dumitru's medal binnengehaald op Fisherman's Bay 
Victory!
Fisherman's Bay 25-11-2013 06:28:56
Marder 38T
Experience received: 607 10.455
Battle Achievements Dumitru's Medal
Komt volgens mij tegenwoordig niet vaak meer voor maar er zaten maar liefst 4 arty's per kant in het spel
Victory!
Fisherman's Bay 25-11-2013 06:28:56
Marder 38T
Experience received: 607 10.455
Battle Achievements Dumitru's Medal
Komt volgens mij tegenwoordig niet vaak meer voor maar er zaten maar liefst 4 arty's per kant in het spel
[ Voor 14% gewijzigd door J0rn op 25-11-2013 06:53 ]
ugh, gisteren genoeg exp voor de top un op de T69 verzameld koop ik dat ding, is ie te zwaar
dafuq,
Komt natuurlijk omdat ik er een vertical stabilizer en improved vents op heb zitten >_< nu ligt dat ding dus niets te doen terwijl ik kan grinden voor suspension
Ook begonnen aan de nieuwe Duitse TD lijn en ik moet zeggen dat die MArder 38T een heel leuk ding is
Kijk alleen niet uit naar het broodrooster welke hierna komt

Komt natuurlijk omdat ik er een vertical stabilizer en improved vents op heb zitten >_< nu ligt dat ding dus niets te doen terwijl ik kan grinden voor suspension
Ook begonnen aan de nieuwe Duitse TD lijn en ik moet zeggen dat die MArder 38T een heel leuk ding is
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Gisteren toch maar de E-25 gekocht, was in de sale en zat er al genoeg tegen aan te kijken dat ik die nog eens wilde hebben.
Heerlijke troll tank zeg, niet normaal. Eerste pot wel in T8 maar toch voor elkaar gekregen om pot te overleven en zelfs meeste damage te doen terwijl de eerste hit mijn ammorack en gun damaged maakte (was repairkit, med kit + blusser vergeten mee te nemen
)
Over de rest van de potten niet om over naar huis te schrijven wat een k*t weekend qua potten en RNG niet normaal.
Wel lollig moment met mijn SU-152 gehad waar ik uitgescholden werd voor noob omdat ik met normale HE zijn type59 tot schroot schoot, zijn schuld dat hij ging stilstaan in een voor mij verwacht bosje. Hij verdween on the move en kon uit 2 bosjes kiezen om even in te schuilen ik koos de juiste.
Heerlijke troll tank zeg, niet normaal. Eerste pot wel in T8 maar toch voor elkaar gekregen om pot te overleven en zelfs meeste damage te doen terwijl de eerste hit mijn ammorack en gun damaged maakte (was repairkit, med kit + blusser vergeten mee te nemen

Over de rest van de potten niet om over naar huis te schrijven wat een k*t weekend qua potten en RNG niet normaal.
Wel lollig moment met mijn SU-152 gehad waar ik uitgescholden werd voor noob omdat ik met normale HE zijn type59 tot schroot schoot, zijn schuld dat hij ging stilstaan in een voor mij verwacht bosje. Hij verdween on the move en kon uit 2 bosjes kiezen om even in te schuilen ik koos de juiste.
[ Voor 22% gewijzigd door solique op 25-11-2013 09:16 ]
Verwijderd
@bokkie: dan koop je voorlopig toch de upgrades suspension?
Doe ik altijd wel, om maar zo snel mogelijk topgun te kunnen hebben.
@solique: dat is dikke pech, meteen 1e pot in de fik......
Ik heb dik 700 battles in de e25 en al heel lang geen brandblusser erop.
De lader wel safe stowage, maar ook toen ik die nog niet had werd ik zelden in de hens gezet.
In plaats daarvan heb ik gasoline bij me voor nóg meer snelheid
@solique: dat is dikke pech, meteen 1e pot in de fik......
Ik heb dik 700 battles in de e25 en al heel lang geen brandblusser erop.
De lader wel safe stowage, maar ook toen ik die nog niet had werd ik zelden in de hens gezet.
In plaats daarvan heb ik gasoline bij me voor nóg meer snelheid
Wat vinden mensen van de WTF e100 TD ding?. ik persoonlijk vindt dat ding toch redelijk OP, het kan in 4 seconden een tier 9 van full health naar 0 knallen, en een tier X sloopt die in 6 seconden.. dat is toch ziek?.
voordat je überhaupt reageert heeft die al 2 schoten in je.. dus ongeveer 1100 dmg..
Ik weet dat het een glass cannon is, maar als die speler een beetje slim is staat die op een goede plek te snipen met full camo.. en zie je hm pas als het te laat is..
voordat je überhaupt reageert heeft die al 2 schoten in je.. dus ongeveer 1100 dmg..
Ik weet dat het een glass cannon is, maar als die speler een beetje slim is staat die op een goede plek te snipen met full camo.. en zie je hm pas als het te laat is..
Daar zeg je het wel, full camo. Ding heeft 0.0 camo. Je moet op +445m kunnen blijven. Die hele glass cannonreeks is zo een alles op niks tank. Kan je ergens raken waar je kan snipen, kan je OP zijn. Raak je nergens word je gewoon hopeloos in elkaar getimmerd, 0 survivability.Jip99 schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:05:
Ik heb er eerlijkgezegd geen problemen mee om ze tegen te komen, ik vind de foch 155, obj268 en T57 erger.
Ik ben ze nog niet vaak tegengekomen myself, maar als ik ze zag, op het moment dat ze gespot waren zag je alle guns die kant op draaien en hij was zo weg.
Ja de tank heeft de potentie heel sterk te zijn, maar iedereen weet dat inmiddels wel en als ze em zien, is die tank prio 1.
Ja de tank heeft de potentie heel sterk te zijn, maar iedereen weet dat inmiddels wel en als ze em zien, is die tank prio 1.
lekkere tank toch?Jip99 schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:05:
Wat vinden mensen van de WTF e100 TD ding?. ik persoonlijk vindt dat ding toch redelijk OP, het kan in 4 seconden een tier 9 van full health naar 0 knallen, en een tier X sloopt die in 6 seconden.. dat is toch ziek?.
klopt, als je gespot bent heb je wel genoeg aandacht. Maar als je achteraan blijft dan kan je toch wel flink wat dmg doen.dynosu schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:12:
Ik ben ze nog niet vaak tegengekomen myself, maar als ik ze zag, op het moment dat ze gespot waren zag je alle guns die kant op draaien en hij was zo weg.
En je moet elke keer paar stappen vooruit denken om te voorkomen dat je op je positie overlopen wordt door tanks.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Daar heb ik dus geen exp meer voorVerwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:04:
@bokkie: dan koop je voorlopig toch de upgrades suspension?
[..]
Dus nu inderdaad eerst exp farmen voor de suspension
Er is suspension equipment die je kunt gebruiken om meer draagvermogen te krijgen, wel duur, maar zeker een optie als je wat beter in je credits zit.
Ik heb die upgrade gekocht om mijn e75 volledig te kunnen uitrusten alvorens ik de tracks had. Ik vond het wel handig.Quantor schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:22:
Er is suspension equipment die je kunt gebruiken om meer draagvermogen te krijgen, wel duur, maar zeker een optie als je wat beter in je credits zit.
flickr - WOT Profile - Game PC
ik heb een paar filmpjes bekeken van dat ding bij sidestrafe, en daar zie je dat die gekke tank super goed is in een stad en dan 1 vs 1 of 1 vs 2.. in dat filmpje zie je dat die tegen 2 tanks komt te staan, hij vangt 2 schoten en daarna sloopt die 2 tanks die bijna full health waren in 1 clip, trekt zich terug en doet precies hetzelfde!,
en ik ben gister ook gepakt door zo'n ding, ik reed in mijn 121 full health, en ik wist dat die ergens in de buurt was.. en ja hoor.. achter een bos en ergens ver in een hoek staat die dan.. boom, boom, boom, dood.. tracked, fire, en dood.. ik kon nog net reageren in 1 schot in zijn bovenkant schieten.. dus ik doe 450 dmg.. hij deed 1950...
en dat in 4 seconden.
en ik ben gister ook gepakt door zo'n ding, ik reed in mijn 121 full health, en ik wist dat die ergens in de buurt was.. en ja hoor.. achter een bos en ergens ver in een hoek staat die dan.. boom, boom, boom, dood.. tracked, fire, en dood.. ik kon nog net reageren in 1 schot in zijn bovenkant schieten.. dus ik doe 450 dmg.. hij deed 1950...
Hetzelfde, de laatste stats zijn van vrijdag, zondag nog gespeeld, maar niet meer geupdate.Mickroz schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:07:
Had al gelezen dat er bij meer mensen de stats niet meer geupdate werden op noobmeter, maar die van mij werkte gewoon, alleen nu niet meer sinds gisteren.
Bij meer mensen hier?
Voor mij is die gewoon vannacht geupdate.
Ja vreemd, blijkbaar update hij bij de 1 wel en bij de ander niet..
Mijn gegevens zijn bijgewerkt t/m zaterdag, terwijl ik zondag ook gespeeld heb. Op noobmeter staan bij 'Yesterday' echter nog de gegevens van zaterdag..
Wotlabs is wel bijgewerkt, deze heeft 28 battles meer dan noobmeter. En laat ik nu net gisteren 28 battles hebben gespeeld
Mijn gegevens zijn bijgewerkt t/m zaterdag, terwijl ik zondag ook gespeeld heb. Op noobmeter staan bij 'Yesterday' echter nog de gegevens van zaterdag..
Wotlabs is wel bijgewerkt, deze heeft 28 battles meer dan noobmeter. En laat ik nu net gisteren 28 battles hebben gespeeld
[ Voor 22% gewijzigd door Mr_Size op 25-11-2013 15:38 ]
Sinds de laatste patch update hij bij mij slechts 2x per week. Vrijdag 24u, Maandag 24u. Jammer maar het zal wel terug beteren denk ik.Mickroz schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:07:
Had al gelezen dat er bij meer mensen de stats niet meer geupdate werden op noobmeter, maar die van mij werkte gewoon, alleen nu niet meer sinds gisteren.
Bij meer mensen hier?
Dat is denk ik iets wat ik er moeilijk uit ga krijgen. Ik probeer altijd met het team te spelen en met het platoon te spelen. Als ik damage doe dan komt dat meestal omdat andere mensen spotten, op een flankende positie staan of samen met me ergens op schieten.
Wel bedankt voor de tip, ik ga kijken of ik iets meer "ik" in de filmpjes kan stoppen
Egoïst.pkregting schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:51:
Wel bedankt voor de tip, ik ga kijken of ik iets meer "ik" in de filmpjes kan stoppen
trolololol
@Delert: ben benieuwd of het je gaat lukken
Ik kan weer ongegeneerd statshoeren, noobmeter werkt bij mij wel, alleen wotlabs en al die andere statistiek websites niet.
Alle vragen hebben een antwoord
Het zijn weer echt schijt teams vandaag. Als je verliest omdat de vijand tactisch beter was, dan heb ik daar vrede mee. Maar ze proberen het niet eens, totaal geen inzet. Om te janken. Daar kan ik gewoon niet tegen.
Ach meer voor mij om te schieten dan....

Heerlijke retard teams vandaag als balans dag. Altijd lekker als je de laatste 35k op een tank bij elkaar aan het grinden bent, not.
Na 2 weken eindelijk weer spelen. Ongelukje met voetbal gehad en met een oog open spelen is niet ideaal bij dit spel
Denk mooi die E25 meepakken. Leuk dingetje, maar heb al meteen geen zin meer in het spelletje. 6 games waarvan 5 losses. 5 daarvan stond ik na 3-4 minuten alleen
3 daarvan geoneshot door arty in mijn E25. Erg gevoelig daarvoor! Verder een erg leuke tank en de pentration valt me alles mee.
Verder sluit ik me bij het gros van de klagende spelers hier aan
Denk mooi die E25 meepakken. Leuk dingetje, maar heb al meteen geen zin meer in het spelletje. 6 games waarvan 5 losses. 5 daarvan stond ik na 3-4 minuten alleen
Tis een komen en gaan van dezelfde azijn zeikers hierzo ondergetekende heeft het ook 2 keer gedaan ,dus sluit mezelf niet uit.oosterhofjf schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:15:
Na 2 weken eindelijk weer spelen. Ongelukje met voetbal gehad en met een oog open spelen is niet ideaal bij dit spel![]()
Denk mooi die E25 meepakken. Leuk dingetje, maar heb al meteen geen zin meer in het spelletje. 6 games waarvan 5 losses. 5 daarvan stond ik na 3-4 minuten alleen3 daarvan geoneshot door arty in mijn E25. Erg gevoelig daarvoor! Verder een erg leuke tank en de pentration valt me alles mee.
Zo zit dit spelletje nou eenmaal in elkaar,doe je weinig aan in randoms.
Met een hele sloot T7 voertuigen in de stal, ga ik per morgen maar eens voor het eerst wat equipment kopen. Heb zojuist ook voor het eerst een secondary skill toegepast. Jaja, voor je het weet ben ik geen noob meer!
Nou...
Je weet dat toolbox en binocs niet tankgebonden zijn? Je kunt ze onbeperkt meenemen, dus aan 2 of 3 heb je genoeg.
Je weet dat toolbox en binocs niet tankgebonden zijn? Je kunt ze onbeperkt meenemen, dus aan 2 of 3 heb je genoeg.
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Team waren niet te harden af en toe idd, paar afgrijselijke losses in de Tiger en JT 8,8 gehad door leeghoofdige teams. Wel de 250K xp binnen en weer een dagje premium erbij, maar om nou te zeggen dat ik echt plezierig heb gespeeld vanavond... 
Maar goed, weekend ging erg lekker en met 1800 WN7 toch niet heel gek gepresteerd weer

Maar goed, weekend ging erg lekker en met 1800 WN7 toch niet heel gek gepresteerd weer
Net ook weer een mooi voorbeeldje WG MM: onze kant heeft 2 platoons met 45% spelers, hun kant 2 platoons met 55% spelers. Hoe kun je een MM zo verprutsen?
Volgens WG kunnen ze geen skillbased matchmaking maken..(zeggen ze)
Maar bij de teambattles schijnen ze wel rekening te kunnen houden met gelijke rating om het zo eerlijk mogelijk te houden...
Maar bij de teambattles schijnen ze wel rekening te kunnen houden met gelijke rating om het zo eerlijk mogelijk te houden...
[ Voor 9% gewijzigd door ShockWave op 25-11-2013 23:46 ]
Gisteravond in de Marder 38T de "Halonen's Medal" gehaald
was wel zweten, want ik was de enige tier 4 in de match, de rest was 5 en 6, dus veel bounces en prikjes van ~100hp op de tanks, maar toch wat kills kunnen pakken door de snelle fire rate.
Ook de vertical stabuilizer op mijn T69 vervangen voor Torsion bars, kost wel 10 gold maar nu kon ik inderdaad tenminste die nieuwe gun erop zetten. Zeer aangename upgrade in ieder geval.
Ook de vertical stabuilizer op mijn T69 vervangen voor Torsion bars, kost wel 10 gold maar nu kon ik inderdaad tenminste die nieuwe gun erop zetten. Zeer aangename upgrade in ieder geval.
Ik heb hier nu de scalp van Quickfingers a.k.a. Quickybaby hangen. Gisteren in een potje kwamen we hem tegen. Eerst had ik het niet door maar 1 van de spelers van ons die uitgeschakeld was begon erover en zei dat hij ook aan het livestreamen was. Dus op de achtergrond de livestream aangezet. Hij zat in een WZ-120 en ik stond in een bos onze arty te verdedigen. Toen hij via de livestream zei dat hij voor de arty ging wist ik dat hij eraan kwam. Met mijn Isu met BL-10 was het wel een beetje met een olifantengeweer op een konijntje schieten
Volgens mij komt dat ook door hun idee dat win rate het meeste meeweegt met hoe goed iemand is. Wat natuurlijk waar is, als je mm met win rate als belangrijkste parameter gebruikt, komt iedereen op 50% uit. Aan de andere kant zijn ze wel bezig om de personal rating te verbeteren....ShockWave schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:42:
Ik zie dat ik de 20K battles ben gepasseerd

Shuttle st20g5
Ja, dat waren leuke potjes. Ik heb in die tier 8 TD gisteren 17 potjes gedaan met 76,47% wins.ShockWave schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:20:
Ach meer voor mij om te schieten dan....[afbeelding]
[afbeelding]
Dat was overigens wel het keerpunt van de dag. In de eerste sessie die ochtend, had ik na een stuk of 15 potjes een winrate van 40% en een average WN6 van 900.
Gelukkig nog goed weten te maken en uiteindelijk met een WN6 van 1749 (precies mijn overall rating) de avond na 47 potten kunnen afsluiten.
E-25 aangeschaft, erg leuke tank. Ik ben diverse keren gewoon een bosje vijandige tanks ingereden en na een paar prikken er ook weer levend uitgekomen. De snelheid is fenomenaal op dat tankje en de meeste spelers kunnen daar niet mee omgaan.
Kers op de taart was een friendly t-28 die probeerde mij te teamkillen. Ben 3 minuten om hem heen blijven draaien voordat hij een shell in mij schoot. Dacht daarna weg te rijden om hem in de vijandelijke vuurlijn te krijgen. Wordt hij mijn favoriete kleur: blauw. In 5 seconden afgeschoten en daarna nog even het potje gewonnen met 4 kills en 2k damage.
E-25 is een gewoon een soort wot-therapie als je een slechte avond hebt qua potjes, fun gegarandeerd.
Kers op de taart was een friendly t-28 die probeerde mij te teamkillen. Ben 3 minuten om hem heen blijven draaien voordat hij een shell in mij schoot. Dacht daarna weg te rijden om hem in de vijandelijke vuurlijn te krijgen. Wordt hij mijn favoriete kleur: blauw. In 5 seconden afgeschoten en daarna nog even het potje gewonnen met 4 kills en 2k damage.
E-25 is een gewoon een soort wot-therapie als je een slechte avond hebt qua potjes, fun gegarandeerd.
Nee, ze zeggen dat ze het niet willenShockWave schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:42:
[removed]
Ik zou even wachten totdat de special begint aanstaande donderdag, kan je een berg credits schelen. Als ze niet in de aanbieding zijn kan je ze dan als nog kopen. Het is een relatief lange special en Ectar gaf aan dat het leuk zou gaan worden.Edmin schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:29:
Met een hele sloot T7 voertuigen in de stal, ga ik per morgen maar eens voor het eerst wat equipment kopen. Heb zojuist ook voor het eerst een secondary skill toegepast. Jaja, voor je het weet ben ik geen noob meer!
Voor de werkende mensen met een filter die 'games' blokkeert, kan je de komende specials eens posten?AcXeller schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:13:
[...]
Ik zou even wachten totdat de special begint aanstaande donderdag, kan je een berg credits schelen. Als ze niet in de aanbieding zijn kan je ze dan als nog kopen. Het is een relatief lange special en Ectar gaf aan dat het leuk zou gaan worden.
Op een equipment discount zit ik echt te wachten!
SerB weer aan het trollen:
- Q: “SerB, what tanks are you itching to buff and nerf?” A: “Everything. Nerfing only, of course.”
- Q: “SerB, what tanks are you itching to buff and nerf?” A: “Everything. Nerfing only, of course.”
Van een werkend mens zonder filterInrage schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:30:
[...]
Voor de werkende mensen met een filter die 'games' blokkeert, kan je de komende specials eens posten?
Winter has Arrived! Celebrate the beginning of winter in style! (do 28 nov t/m zo 1 dec)
Voorlopig enkel een teaser dusAcXeller schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:37:
[...]
Van een werkend mens zonder filterMaar meer dan dit is nog niet bekend:
Winter has Arrived! Celebrate the beginning of winter in style! (do 28 nov t/m zo 1 dec)
WoT is geen "Game" het is een lifestyle benodigd voor een goed verloop van de dagelijkse werkzaamheden.......Inrage schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:30:
[...]
Voor de werkende mensen met een filter die 'games' blokkeert, kan je de komende specials eens posten?
Like this?

Mooie teasert!, laat die winter maar zitten tenzij zij binnen bij het haardvuur zit.
flickr - WOT Profile - Game PC
volgens mij heb ik net een briljant idee voor een nieuwe garage in wot.
Goed punt... en net op tijdAcXeller schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:13:
[...]
Ik zou even wachten totdat de special begint aanstaande donderdag, kan je een berg credits schelen. Als ze niet in de aanbieding zijn kan je ze dan als nog kopen. Het is een relatief lange special en Ectar gaf aan dat het leuk zou gaan worden.
Ik had gisteren wel een vermoeden dat ik misschien op de verkeerde plek verzeild was geraakt.
Een M8A1 reed schietend weg, reed tegen een rots, reed tegen een team genoot, reed daarna vol in een kanon. "Vinkje"
Daarna met de B1 een moedig gevecht gelevered tegen 4 oprukkende tanks als laatst overlevende, mocht niet baten. Een 38T gaat er altijd en overal doorheen. Meh
Later in de avond een potje met de fijne waltzing Matilda. Eenmaal aangekomen in de Cap op El Halluf zag ik dat het team uitgemoord werdt aan de andere zijde en dat daar de cap begon, maarja, te langzaam om terug te rijden. In de cap gewacht, helaas gereset maar wel 3 kills erbij. 937xp defeat.
Al met al ging het niet goed genoeg met 15/24 en 2/7 voor de 250k credits, en ik zat met 27kxp niet over de helft van de andere missie met enkel het dubbelen.
Een M8A1 reed schietend weg, reed tegen een rots, reed tegen een team genoot, reed daarna vol in een kanon. "Vinkje"
Daarna met de B1 een moedig gevecht gelevered tegen 4 oprukkende tanks als laatst overlevende, mocht niet baten. Een 38T gaat er altijd en overal doorheen. Meh
Later in de avond een potje met de fijne waltzing Matilda. Eenmaal aangekomen in de Cap op El Halluf zag ik dat het team uitgemoord werdt aan de andere zijde en dat daar de cap begon, maarja, te langzaam om terug te rijden. In de cap gewacht, helaas gereset maar wel 3 kills erbij. 937xp defeat.
Al met al ging het niet goed genoeg met 15/24 en 2/7 voor de 250k credits, en ik zat met 27kxp niet over de helft van de andere missie met enkel het dubbelen.
ochtend sessie? Tis na 12 uur
en anders was je ochtend sessie 4 minuten
misschien was het gevoelsmatig een ochtendsessie als je net opgestaan bent om 11:00
Ace badge op de MarderII gescoord... Heerlijk apparaat blijft dat toch. Heb hem pas net weer en de crew is pas op 60%!
Vind ik leuk! owh dat gaat hier niet, Ik Henk em, hmm dat gaat ook niet.
ROFLOL dan maar
Ik kan weer spelen vanavond, mijn account is na 14 dagen eindelijk weer gedeblokkeerd! Yay ^^
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ben je niet geheel afgekicked dan? Twee weken niet wotten lijkt mij errug langatticus182 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:49:
Ik kan weer spelen vanavond, mijn account is na 14 dagen eindelijk weer gedeblokkeerd! Yay ^^
Twee weken is wel extreem lang. Wat heb je in hemelsnaam gedaan om dat te krijgen?atticus182 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:49:
Ga je richting de Marder 38t Edje?Edmin schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:59:
Ace badge op de MarderII gescoord... Heerlijk apparaat blijft dat toch. Heb hem pas net weer en de crew is pas op 60%!
Dat is namelijk eenzelfde soort tank, geweldig
Volgens mij betalingsproblemen door automatisch terugstorting en dus resulterend in tijdelijke ban.pkregting schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:40:
[...]
Twee weken is wel extreem lang. Wat heb je in hemelsnaam gedaan om dat te krijgen?
pkregting schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:40:
[...]
Twee weken is wel extreem lang. Wat heb je in hemelsnaam gedaan om dat te krijgen?
Volgens mij is blokkade altijd wel iets met betaling toch?atticus182 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:40:
[...]
Hehe I know, ik ben inmiddels bij de T28 Prot. op mijn main account. Die is helaas geblokkeerd vanwege een betalings issue, hopelijk doet WG support een beetje snel reageren en meewerken
Dat was niet de bedoeling (zit al op JPanther), maar nu toch gedaanpsychoclown schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:13:
[...]
Ga je richting de Marder 38t Edje?
Dat is namelijk eenzelfde soort tank, geweldig
Heb teveel tijd verdaan met de Russische Heavy lijn. Leverde niets op.
Ik werd een tijdje geleden gevraagd door Crizzy, geloof ik, of ik niet bij de GoT2 clan zou willen komen.
Kan ik nog van dit aanbod gebruik maken? En zo ja, hoe gaat dit nu in zijn werk? Er was iets van een try out?
Ik geloof dat ik voor de voorwaarden van de clan wel voldoe, minimaal een tier 6. Ik zit op 70k exp richting de IS-7 maar ik grind nogal veel lijnen tegelijkertijd.
Voor stats zie sig.
Kan ik nog van dit aanbod gebruik maken? En zo ja, hoe gaat dit nu in zijn werk? Er was iets van een try out?
Ik geloof dat ik voor de voorwaarden van de clan wel voldoe, minimaal een tier 6. Ik zit op 70k exp richting de IS-7 maar ik grind nogal veel lijnen tegelijkertijd.
Voor stats zie sig.
Alle vragen hebben een antwoord
Die stats zijn een end deftiger dan mijn stats, en ik ben ook toegelaten tot GOT2.
http://www.noobmeter.com/.../all/HenkBres/databeestje
Even de TS doorlezen en een PM naar psychoclown
Ach ja, zo verspeelde ik gister Top Gun medal, door een 0 damage crit vol in de zij van een... Pz 1C... Op dat moment reed ik een BDR met derp gundatabeestje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:50:
Ik had gisteren wel een vermoeden dat ik misschien op de verkeerde plek verzeild was geraakt.
psycho heeft niets te maken met GOT2 hoordatabeestje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:59:
Die stats zijn een end deftiger dan mijn stats, en ik ben ook toegelaten tot GOT2.
Dat zal ik geweest zijn.mhindrik schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:26:
Ik werd een tijdje geleden gevraagd door Crizzy, geloof ik, of ik niet bij de GoT2 clan zou willen komen.
Voor stats zie sig.
Gewoon een applytje doen voor de clan op worldoftanks.eu.
psychoclown schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:13:
Volgens mij betalingsproblemen door automatisch terugstorting en dus resulterend in tijdelijke ban.
Idd, lang verhaal kort: iemand die een Type 59 code verkocht, wat dus fake was, waardoor ik mijn gifts aan hem weer ingetrokken heb. Dat betekent dus dat de betaling geweigerd wordt, wat WoT niet zo leuk vindtcrizyz schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:15:
[...]
[...]
Volgens mij is blokkade altijd wel iets met betaling toch?
Conclusie: Ik heb veel contact gehad met support, een deal kunnen sluiten dat ik de helft van het geld terug zou storten en dat de oplichter dat ook zou moeten doen. Ik kan dus nu weer spelen en hij niet
Worth it
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)