Tijmen007 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:15:
[...]
Ik zou zeggen: nee. Als je een volledige ervaring met het spel wilt zou ik iets mee kaliber zoeken. AMD Kabini kan het waarschijnlijk makkelijk aan (A6-A8-A10). De youtuber zelf vind het schijnbaar speelbaar, maar als je van een dikke desktop komt zoals ik zal je waarschijnlijk de
Tja, ik zou zeggen van wel dan. Zie het wel als tablet met keyboard, niet als laptop met tablet functie. Qua batterij kan je in ieder geval knetterlang mee. Ben vanaf 10:30 (het is nu 17:18) aan het klooien met dit ding, benchmarks en vanalles, 55% resterend. Zelfs een paar potjes Command and Conquer Generals skirmishes mee gedaan.
Bedankt Sjurm, ik zag de link van de reviewer en zijn testen net pas.
@tijmen007, ik heb een Transformer 1 (TF101) en ik ben wel wat gewend

Een systeem met een Intel i3 kan eigenlijk nooit een big ass pc worden

In dit geval speel ik het spel op medium settings met 4GB werkgeheugen en de videokaart in de Intel i3 processor. Zoals ik het nu zie speelt het net zo soepel als op mijn huidige systeem.
Wat gaaf dat deze review al die filmpjes online heeft gezet.
Ik had vorig jaar mijn zinnen gezet op de Transformer Book XT300, maar deze mini versie voldoet waarschijnlijk geheel aan mijn wensen. Ik zal de overige reacties ook even goed doorlezen, maar voor 349 euro heb je een van de beste tablets in handen!
p.s. momenteel doe ik ongeveer 3-4 dagen met mijn Transformer met dock, ik gebruik hem bijna elke avond van 19.00 - 22.00 op de bank. Helaas moet ik af en toe mijn pc overnemen om reviews te schrijven en ik hoop het voortaan gewoon op deze toekomstige tablet te kunnen doen.
[
Voor 48% gewijzigd door
Kiswum op 02-11-2013 18:10
. Reden: te snel op enter gedrukt ]