Werkt gewoonboeleke schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:31:
[...]
zou het mogelijk zijn om te bekijken als je uw uw nexus 7 aan de praat krijgt met bijgeleverde power supply?
heb ik ook maar werkt niet.Netjes schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:36:
[...]
Werkt gewoonZit wel een USA adapter bij met EU Plug.
Gaf hij direct een melding bij het insteken van je power supply?
Ja, Ging eerst niet aan. Maar toen ik de oplader eraan hing kreeg ik gelijk het battery icon (Originele Asus 5V 2A adapter). Werkt een andere adapter niet? Kan zijn dat hij helemaal leeg was (was bij mij wel zo, maar kreeg dus wel gelijk battery icon bij het opladen).boeleke schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:37:
[...]
heb ik ook maar werkt niet.
Gaf hij direct een melding bij het insteken van je power supply?
Mijn 3 boxen, weet niet meer wat waar in zat
.
ION Road rocker (zonder voeding)
Quentezz magic LED CUBE
2x Cinderella zomer dekbed 240x200
3x houten toetsenbord (greybusters) waarvan 1 azerty
Archos 97 Platinum HD Tablet
Klipsch G17 AIR - wireless airplay speaker (geweldig geluid komt er uit trouwens!)
Stereoboom 500
Denon 260R oordoppen
Remington Touch control
Samsung ATIV S smartphone
D-Link Boxee
en de klapper Nikon 1 incl opjectieven.
ION Road rocker (zonder voeding)
Quentezz magic LED CUBE
2x Cinderella zomer dekbed 240x200
3x houten toetsenbord (greybusters) waarvan 1 azerty
Archos 97 Platinum HD Tablet
Klipsch G17 AIR - wireless airplay speaker (geweldig geluid komt er uit trouwens!)
Stereoboom 500
Denon 260R oordoppen
Remington Touch control
Samsung ATIV S smartphone
D-Link Boxee
Ik heb mijn content van mijn dozen in mijn post geplaatst op de vorige pagina
PSN: bryanlost
Welke Nikon 1skdevil schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:35:
Mijn 3 boxen, weet niet meer wat waar in zat.
[...]
J, S, V? 1, 2 of 3?
Nikon V1 met lens kit (VR 10-30MM f/3.5-5.6)
Is het iets?
Is het iets?
f000000k wat jammer dat het me niet gelukt is een box te bemachtigen.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Had de vorige hunt ook een V1, maar met zowel de 10-30 als 30-110 objectief. Had al een dslr en compact, dus deze mocht weg. Is voor 400 euro naar een nieuwe eigenaar gegaanskdevil schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:45:
Is het iets?
Ben nu mijn unbox-vid aan het maken
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
https://skydrive.live.com/#cid=8C1340CA526F7119&id=8C1340CA526F7119!39457&v=3
Blackberry playbook
Denon Cocoon
Zyxl router
Android tv-stick
Blackberry playbook
Denon Cocoon
Zyxl router
Android tv-stick
[ Voor 22% gewijzigd door Jron667 op 13-11-2013 22:36 ]
Is er hier eigenlijk nog iemand die zijn box ook morgen pas krijgt?
Al die mooie spulletjes en ik heb nog niks gekregen
Begin het idee te krijgen dat ze mijn order vanochtend terug hebben gevonden ofzo
Al die mooie spulletjes en ik heb nog niks gekregen
Begin het idee te krijgen dat ze mijn order vanochtend terug hebben gevonden ofzo
Jup, krijg hem ook pas morgenmichel2506 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 22:25:
Is er hier eigenlijk nog iemand die zijn box ook morgen pas krijgt?
Al die mooie spulletjes en ik heb nog niks gekregen![]()
[ Voor 7% gewijzigd door Trackerfire op 13-11-2013 22:34 ]
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Wat een boxen zeg! Baal echt dat ik deze hunt niet mee kon doen, want dit was een enorm goeie boxhunt!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
inderdaad, ontvang hem ook pas morgen...Trackerfire schreef op woensdag 13 november 2013 @ 22:30:
[...]
Jup, krijg hem ook pas morgenalhoewel, staat nog steeds op "zending wordt voorbereid"
Wow, heerlijk spul om jaloers op te worden.
Op die Buddha ramplank na dan natuurlijk
. Man man, wat een verschrikkelijk lelijk toetsenbordje is dat zeg. Ik durf wel te stellen dat dat het meest lelijke product is wat ik ooit gezien heb.
Meer foto's, keep them coming!
Op die Buddha ramplank na dan natuurlijk
Meer foto's, keep them coming!
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Anoniem: 516869
Voor degenen die zich afvragen hoe het kan dat de 1 wel 3 boxen scoort en de ander geen 1... kijk voor de grap even naar de profielen van degenen met meerdere boxen... Engineer, ICT, automatisering etc.
Toeval lijkt me sterk, wel degelijk een trucje. Maar gelijk hebben ze, als ik het trucje ook wist, had ik het ook gedaan. Veel plezier allemaal!
Toeval lijkt me sterk, wel degelijk een trucje. Maar gelijk hebben ze, als ik het trucje ook wist, had ik het ook gedaan. Veel plezier allemaal!
Lijkt erop dat de inhoud van de boxen deze keer allemaal best aardig is. Ik weet nog te herrinneren dat dit vorige keer wel een stuk anders was
Ik werk in de IT, gewoon met normaal klikken een box gekregen. Het kan dus wel.
Viper® schreef op woensdag 13 november 2013 @ 22:52:
Lijkt erop dat de inhoud van de boxen deze keer allemaal best aardig is. Ik weet nog te herrinneren dat dit vorige keer wel een stuk anders was
Mijn box:
1. Blackberry Playbook 64GB
2. Roomba robo zuiger 521
3. Android mini pc
4. Foscam 9821 IP camera
5. Stijltang (echt een heel lelijk ding hehe)
Geintereseerde
3. Android mini pc
4. Foscam 9821 IP camera
Geintereseerde
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Mooi spul allemaal hoor.
Leuk ook dat die brakke toetsenbordjes weer terug van weggeweest zijn, de vorige hunt werden er niet zo veel van die dingen aangetroffen.
Leuk ook dat die brakke toetsenbordjes weer terug van weggeweest zijn, de vorige hunt werden er niet zo veel van die dingen aangetroffen.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Zo, en omdat een unboxing video toch altijd het leukst is: veel kijkplezier 
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-RbaeBd5iWI]
En de inhoud (laagst gevonden online prijzen):
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-RbaeBd5iWI]
En de inhoud (laagst gevonden online prijzen):
spoiler:
EU plug - Eur 0,-
Polaroid 2013 P4330B zonnebril - Eur 49,95
Axe Twist body spray - Eur 4,-
Skullcandy skullcrusher koptelefoon - 69,95
Samsung Galaxy Tab 2 10.1 - Eur 249,-
Buffalo AirStation WPL-05G300 - Eur 66,95
Greybusters Buddha keyboard - Eur 22,50
AC Ryan PlayOn!HD2 mediaspeler - Eur 89,95
Opzetborstel Oral B imitatie - Eur 4,95
CX-919 Quad Core Android HDMI dongle - Eur 99,95
iBike Dash CC fietscomputer - Eur 137,50
ProMed VHT-1000 massage gewicht - Eur 44,95
Quintezz Magic RGB LED Cube - Eur 99,95
Totaal: Eur 939,60
Polaroid 2013 P4330B zonnebril - Eur 49,95
Axe Twist body spray - Eur 4,-
Skullcandy skullcrusher koptelefoon - 69,95
Samsung Galaxy Tab 2 10.1 - Eur 249,-
Buffalo AirStation WPL-05G300 - Eur 66,95
Greybusters Buddha keyboard - Eur 22,50
AC Ryan PlayOn!HD2 mediaspeler - Eur 89,95
Opzetborstel Oral B imitatie - Eur 4,95
CX-919 Quad Core Android HDMI dongle - Eur 99,95
iBike Dash CC fietscomputer - Eur 137,50
ProMed VHT-1000 massage gewicht - Eur 44,95
Quintezz Magic RGB LED Cube - Eur 99,95
Totaal: Eur 939,60
Ik vond em wel tegen vallen maar goed, kan gebeuren ..
doe nog 1 x mee de volgende x
winst haal ik er wel uit als ik maar me 105 euries terug verdien is et goed
doe nog 1 x mee de volgende x
winst haal ik er wel uit als ik maar me 105 euries terug verdien is et goed
Ik studeer muziek management, nog ideeën daarover dan?Anoniem: 516869 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 22:47:
Voor degenen die zich afvragen hoe het kan dat de 1 wel 3 boxen scoort en de ander geen 1... kijk voor de grap even naar de profielen van degenen met meerdere boxen... Engineer, ICT, automatisering etc.
Ik had gewoon geluk denk ik
om 0.30 de box ging mis, twijfelde net te lang over de betaling
om 8.00 was het raak
tevens merk ik dat firefox beter werkt dan IE kwa snelheid mischien dat nog iets uitmaakt?
om 0.30 de box ging mis, twijfelde net te lang over de betaling
om 8.00 was het raak
tevens merk ik dat firefox beter werkt dan IE kwa snelheid mischien dat nog iets uitmaakt?
Raar, nog meer mensen waar hij vandaag verzonden is en nog niet volgbaar is (alleen voorgemeld)?
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Anoniem: 516869
Heb je er ook 3 dan?Frolow schreef op woensdag 13 november 2013 @ 23:23:
[...]
Ik studeer muziek management, nog ideeën daarover dan?
Zo ja, dan ligt je talent ergens anders
Geluk speelt zeker een rol, dat begrijp ik ook wel, maar lui die structureel meerdere boxen scoren, sorry maar zo naïef ben ik helaas niet

dan zal ik ibood toch even moeten contacteren vrees ik.Netjes schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:52:
[...]
Ja, Ging eerst niet aan. Maar toen ik de oplader eraan hing kreeg ik gelijk het battery icon (Originele Asus 5V 2A adapter). Werkt een andere adapter niet? Kan zijn dat hij helemaal leeg was (was bij mij wel zo, maar kreeg dus wel gelijk battery icon bij het opladen).
Die is eenvoudig, je had gewoonweg het juiste ritme gevonden..Frolow schreef op woensdag 13 november 2013 @ 23:23:
[...]
Ik studeer muziek management, nog ideeën daarover dan?
Roomba lijkt me best grappig... maar heb niks om te ruilen denk ikNjay schreef op woensdag 13 november 2013 @ 23:09:
Mijn box:
3. Android mini pc
4. Foscam 9821 IP camera
Geintereseerde
Als ik sommige andere boxen zien poeh... Nikon 1 had ik graag gehad! zelfde als de action cams en de android tablets.... maarja
Amen,Waah schreef op donderdag 14 november 2013 @ 07:43:
[...]
Roomba lijkt me best grappig... maar heb niks om te ruilen denk ikmijn top-item is een Blackberry playbook. Verder ee koptelefoon van 200 euro wat niemand er voor wil hebben. denk dat ik net aan mijn 100 euro kan terugverdienen
![]()
Als ik sommige andere boxen zien poeh... Nikon 1 had ik graag gehad! zelfde als de action cams en de android tablets.... maarjaik ben al blij dat ik eens een keertje een box heb!
Als ik er winst uithaal , doe ik nog wel een x mee
En vondt het wel grappig via 1dagkoopjes met de chat enzo
Mijn unboxing is gemaakt met de Nikon V1 met die lens.skdevil schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:45:
Is het iets?
Heb mijn dure Monster-koptelefoon al verkocht, net als de AC Ryan HD2. Nog 15 euro speel ik kiet. Ben ik er maar vanaf
[ Voor 27% gewijzigd door Waah op 14-11-2013 09:21 ]
Eerst zou ik vandaag mijn box ontvangen maar dat is verschoven naar morgen 
Ze zijn nog bezig om al die TV's voor mij in te pakken
De oogst uit mijn 11,9 kg box:
- Asus Nexus 7
- Self-inflating slaapmatje
- 113-delige bestekset (jawel, daar is'ie!
)
- 3 Philips DECT telefoons
- Spel Blue Moon
- Gekleurd keyboard
Not bad at all, maar ook niet zo tof als van sommige anderen...
- Asus Nexus 7
- 113-delige bestekset (jawel, daar is'ie!
- Spel Blue Moon
- Gekleurd keyboard
Ik denk eerder dat ze leveringsproblemen hebben met die grote hoeveelheid strooizout, in verband met de voorspelde horrorwinterDaMarcus schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:30:
Eerst zou ik vandaag mijn box ontvangen maar dat is verschoven naar morgen
Vooral de nexus is leuk. De rest raak je aan de straatstenen niet kwijtgert-redant schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:40:
De oogst uit mijn 11,9 kg box:
- Asus Nexus 7
- 113-delige bestekset (jawel, daar is'ie!)
- Spel Blue Moon
- Gekleurd keyboard
Maar heb een box! en dat is al leuk zat!
Welke Nexus 7 hebben we het over, de 8, 16 of 32GB trouwens?
Daar zit natuurlijk ook nog een prijsverschilletje in.
Ik heb de Sony Bluray speler al verkocht voor €200, dus het geld van de doos heb ik er al uit met winst
Met de andere artikelen ga ik eerst nog even mee spelen en zie dan wel of ik het hou of verkoop.
dennisvdweg in "[Actie] iBOOD Hunt november 2013 *uitpakken*"
Met de andere artikelen ga ik eerst nog even mee spelen en zie dan wel of ik het hou of verkoop.
dennisvdweg in "[Actie] iBOOD Hunt november 2013 *uitpakken*"
[ Voor 19% gewijzigd door WhySoSerious? op 14-11-2013 10:15 ]
Mooie boxen deze keer, hoewel de ene wel wat mooier is dan de andere, heb ik nog niet echt slechte boxen voorbij zien komen.
Inmiddels de MyBKS voucher binnen. 
Nu de rest nog.
Nu de rest nog.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Is die ibike al weg?Raaa010 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:19:
[afbeelding] grrr heb je toch geen reed aab aan
Mooie boxen trouwens allemaal!
[ Voor 6% gewijzigd door darkkingll op 14-11-2013 10:46 ]
Hier ook de MyBKS voucher binnen. Verder had ik niks besteld.
Overhemd, sokken en USB sticks staan voor de 21e om verzonden te worden, kan dus rekening houden met ergens volgende week.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Krijg vandaag de tas ook al binnen. had de box en de messenset ook al te vroeg. ben benieuwd of alles zo vroeg verzonden word. Enige wat ik nog mis is de labelwriter en dan ben ik compleet. Hopelijk kan ik met de verkoop van de box-spulletjes de rest bekostigen, al heb ik er weinig hoop in.... en hopelijk kan ik de Playbook + nog wat spulletjes ruilen tegen een Action Cam, al heeft iedereen bijna de playbook haha.
Ibood is in ieder geval snel met versturen! petje af IBOOD
Ibood is in ieder geval snel met versturen! petje af IBOOD
Welke stijltang heb je? Als die niet in mijn box zit heb ik misschien wel interesseNjay schreef op woensdag 13 november 2013 @ 23:09:
Mijn box:
3. Android mini pc
4. Foscam 9821 IP camera
Geintereseerde
Mensen, plemp je ongebruikte dingen in de V&A met tags als ibood en box. Dat werkt veel makkelijker en sneller, en raakt dit topic niet vervuild van. Heb zelf daar ook mijn not used spul opgezet.
Misschien een idee dat iedereen die wil ruilen, zijn advertentie begint met IBOOD HUNT of IBOOD BOX? dan weet je meteen of ruilen eventueel ook mogelijk is... en blijft dit topic schoon voor de BOXEN
[ Voor 11% gewijzigd door Waah op 14-11-2013 11:35 ]
Ik snap niet hoe jullie hebben besteld...Ik heb de site wel 1000x moeten refreshen en bleef maar een errorcode krijgen, ook op de mobiele website...Ik baal er zo erg van als ik deze dozen zie
Hier ook, leverdatum is hier nu ook vrijdagTrackerfire schreef op woensdag 13 november 2013 @ 23:54:
Raar, nog meer mensen waar hij vandaag verzonden is en nog niet volgbaar is (alleen voorgemeld)?
Er waren vannacht problemen op alle nieuwe depots(+) van PostNL, hierdoor zullen veel zendingen een dag opschuiven. Helaas.
Even een niet-box gerelateerd vraagje
Heb tijdens de hunt een voucher gekocht voor een 60x40 canvas doek met foto naar keuze. Zoals verwacht, code vandaag op de mail gekregen.
Echter, half uur later weer een mail van ibood, met een (dezelfde) code voor een foto op plexiglas van 60x40. (Welke een stuk duurder is!)
Dus ik heb nu 1 code voor 2 sites (bestincanvas.nl & jumboprints.nl) en dus ook voor 2 producten? Of als ik de code op 1 site gebruik, is deze dan niet meer geldig voor de andere site?
Iemand hier een idee over?
Ik heb dus alleen besteld met het idee dat ik alleen een code zou krijgen voor een foto op een canvas doek van 60x40
EDIT: Problem solved, kreeg net de mail van ibood dat ik de mail voor de voucher van plexiglas kan negeren (helaas
)
Heb tijdens de hunt een voucher gekocht voor een 60x40 canvas doek met foto naar keuze. Zoals verwacht, code vandaag op de mail gekregen.
Echter, half uur later weer een mail van ibood, met een (dezelfde) code voor een foto op plexiglas van 60x40. (Welke een stuk duurder is!)
Dus ik heb nu 1 code voor 2 sites (bestincanvas.nl & jumboprints.nl) en dus ook voor 2 producten? Of als ik de code op 1 site gebruik, is deze dan niet meer geldig voor de andere site?
Iemand hier een idee over?
Ik heb dus alleen besteld met het idee dat ik alleen een code zou krijgen voor een foto op een canvas doek van 60x40
EDIT: Problem solved, kreeg net de mail van ibood dat ik de mail voor de voucher van plexiglas kan negeren (helaas
[ Voor 18% gewijzigd door Saturate op 14-11-2013 12:32 ]
ja man sorry de rest heb ik nog wel
darkkingll schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:46:
[...]
Is die ibike al weg?
Mooie boxen trouwens allemaal!
...box net binnen, dik tevreden, bedankt iBood!
ethernet switch Zyxel 24p gs1100 € 100
mediaplayer Plyon hd2 € 170
fotoapparaat Nikon V1 € 380
telefoon Philips D305 TRIO € 59
Keyboard Buddha € ?
Havana 999 Games € 29
Eu-plug € ?
matje € ?
totaal ongeveer € 730
Keyboard Buddha € ?
Havana 999 Games € 29
Eu-plug € ?
matje € ?
totaal ongeveer € 730
[ Voor 5% gewijzigd door trondheim op 14-11-2013 16:35 ]
Heb je de V1 met 1 objectief of met 2 objectieven? Aan de door jou vermelde prijs te zien denk ik met 1 objectief. Ik had de V1 met 2 objectieven in mijn box van mei. Nog steeds erg blij mee.trondheim schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:34:
Keyboard Buddha € ?
Havana 999 Games € 29
Eu-plug € ?
matje € ?
totaal ongeveer € 730
Wat een armoede, de doos blijft maar doorschuiven, nu zaterdag. Volgens mij is hij leeggejat!!
Hier (nog) niet en hopelijk kan ik 'm morgen verwachten 
Omdat je een dag langer moet wachten krijg je geen 6 maar 10 TV's van iBood
Haha, we wachten af... maar 't is wel irritant als je erop zit te wachtenDaMarcus schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:48:
Hier (nog) niet en hopelijk kan ik 'm morgen verwachten

Hmzz, net de Zyxel modem uitgeprobeerd uit mijn box. Doet niks... was het box-vulling?
De bijgeleverde adapter is van zeer twijfelachtige kwaliteit. Zo'n opschuif ding erbij waarbij je kan kiezen tussen engels en nederlandse aansluiting. Werkt echter niet lekker, als je het stekker wiebelt dan maakt ie wel contact maar raakt het even snel weer kwijt.
De bijgeleverde adapter is van zeer twijfelachtige kwaliteit. Zo'n opschuif ding erbij waarbij je kan kiezen tussen engels en nederlandse aansluiting. Werkt echter niet lekker, als je het stekker wiebelt dan maakt ie wel contact maar raakt het even snel weer kwijt.
[ Voor 60% gewijzigd door Jron667 op 14-11-2013 19:08 ]
Toch weer versprongen naar bezorging morgen en inmiddels in sorteerproces:
Afmeting: 660x470x360 en gewicht 10070 gram
Afmeting: 660x470x360 en gewicht 10070 gram

Ik zou even bij Ibood informeren, dat ze het in een box stoppen moet nog wel betekenen dat het werkt!Jron667 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:03:
Hmzz, net de Zyxel modem uitgeprobeerd uit mijn box. Doet niks... was het box-vulling?
1 objectief...batterij nu aan het opladen, straks eens uitproberenPowder Toastman schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:07:
[...]
Heb je de V1 met 1 objectief of met 2 objectieven? Aan de door jou vermelde prijs te zien denk ik met 1 objectief. Ik had de V1 met 2 objectieven in mijn box van mei. Nog steeds erg blij mee.
Anoniem: 555339
Vanmiddag mijn box uitgepakt (voor de 1e keer!)
*Nexus 7 32GB
*ION Road Rocker
*Parrot DS1120 wireless hi-fi sound system
*Sennheiser X320 headset (voor xbox 360)
*Monster Gratitude in ear set
*Y-cam cube HD720
*en natuurlijk de EU stekker!
Geen slechte doos dacht ik zo, alleen ga ik er zelf niets uit gebruiken.
Stiekem had ik gehoopt op de NIKON V1.
Ach....dan de boel maar verkopen en kijken hoever we met de opbrengst komen voor de NIkon ;-)
*Nexus 7 32GB
*ION Road Rocker
*Y-cam cube HD720
Ach....dan de boel maar verkopen en kijken hoever we met de opbrengst komen voor de NIkon ;-)
Wat betreft inhoud mogen we zeker niet klagen mogen we zeker niet klagen deze hunt. Ik heb slechtere voorbij zien komen 
Mijn box is nu ook verzonden, goed voor een gewicht van 11.610 gram. Niet dat dat iets uitmaakt maar dat jullie het weten
Mijn box is nu ook verzonden, goed voor een gewicht van 11.610 gram. Niet dat dat iets uitmaakt maar dat jullie het weten
Ga je 'm nog een keer uitpakken dan??Anoniem: 555339 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:12:
Vanmiddag mijn box uitgepakt (voor de 1e keer!)
*Nexus 7 32GB
*ION Road Rocker
*Y-cam cube HD720
Maar mooi spul, als je dat verkoopt kun je vast wel een mooi cameraatje kopen.
Mijn box is ook onderweg, 10720 gram
Ik zie een hoop leuke dingen voorbij komen dus ik ben erg benieuwd.
Mochten er ook mensen zijn die een nexus 7 in de doos hebben gekregen die niet verder dan het bootlogo komt wanneer je hem opstart en waarbij een factory reset in de bootloader niet werkt, volg dan ff wat janedoesmith zegt op de volgende link: http://forum.xda-develope...read.php?t=1773431&page=2
Ook voor de mensen die verwachten dat ze een doos mogen omruilen voor een nieuwe doos, want volgens mij kon dat wel in de vorige hunt, daar doen ze blijkbaar niet meer aan aangezien de dozen van binnen genummerd zijn
Ook voor de mensen die verwachten dat ze een doos mogen omruilen voor een nieuwe doos, want volgens mij kon dat wel in de vorige hunt, daar doen ze blijkbaar niet meer aan aangezien de dozen van binnen genummerd zijn
Wat bedoel je exact met van binnen genummerd en waarom zou het dan niet mogelijk zijn?
Overigens heb ik nog nooit een box mogen ruilen. Wel mocht je defecte spullen opsturen in ruil voor nieuwe random items. Maar de aanpak van ibood verschilt nogal van keer tot keer.
Overigens heb ik nog nooit een box mogen ruilen. Wel mocht je defecte spullen opsturen in ruil voor nieuwe random items. Maar de aanpak van ibood verschilt nogal van keer tot keer.
Aan de binnenkant van de doos op de flap staat je doosnummer, volgens mij is dat nieuw. Had het de vorige hunt in ieder geval niet opgemerkt, want toen was mijn doos wel awesomeFrolow schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 00:21:
Wat bedoel je exact met van binnen genummerd en waarom zou het dan niet mogelijk zijn?
Me too.Empo schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:43:
Ik snap niet hoe jullie hebben besteld...Ik heb de site wel 1000x moeten refreshen en bleef maar een errorcode krijgen, ook op de mobiele website...Ik baal er zo erg van als ik deze dozen zie
Heb ook een glasverbinding liggen, maar dat mag blijkbaar ook niet baten. Alleen maar errors gezien, zwaar frustrerend, waardoor ik de tweede dag niet meer actief heb meegedaan. Zonde van de tijd op deze manier.
Zou het ook kunnen liggen aan de locatie in Nederland t.o.v. de locatie van de iBood servers? (ik weet niet waar die staan) Dat door geringe, maar zeker aanwezige, vertraging minder goed boxen klikbaar zijn voor mensen in uithoeken van NL?
Een ander iets wat ik me wel afvraag, waarom zit er zoveel waarde in die boxen. Een box van 100 euro dat 7x meer waard is? Hoezo verdelen ze dat niet wat netter, was 3x meerwaarde niet genoeg? Dan loont het zich altijd nog, zelfs als de waarde van de box "maar" 2x is van de aanschafprijs. In dat geval konden ze iig wel ruim 2,5x meer boxen online gooien.

[ Voor 17% gewijzigd door Aardwolf op 15-11-2013 01:33 ]
Da's de reden dat de iBood Hunt wordt gevolgd, ondanks dat er overdag zoveel 'troep' voorbijkomt; je hunt ook voor de boxen omdat ze zoveel waard zijn.
Mwah, vind ik niet per se de reden. Je hunt ook omdat er mooi spul in de box kan zitten, ongeacht de waarde. Dat is gewoon de spanning, het onverwachte wat je dan krijgt.
Ik vind 100 euro winst op iets dat normaal 200 euro waard is al een forse besparing namelijk. Maar misschien denk ik te bescheiden t.o.v. de meesten hier. dat kan...
Ik vind 100 euro winst op iets dat normaal 200 euro waard is al een forse besparing namelijk. Maar misschien denk ik te bescheiden t.o.v. de meesten hier. dat kan...
Nouja, dat men hier met waardes van €700 gooit slaat eigenlijk natuurlijk nergens op. Een boel producten zijn refurbished, of binnen garantie teruggestuurd, of al een tijd van de markt en vervangen door nieuwe productlijnen. Kortom, echt nieuw zijn veel producten niet. De prijzen die men noemt zijn wel meestal nieuwwaardeprijzen, deze zijn dus een beetje overdreven. Bijvoorbeeld de BB Playbook 64GB. Die kan wel leuk voor €160 in de Pricewatch staan, maar hij is refurbished en is al vele malen op ibood langsgekomen voor €89,95 en €99,95. Denk maar niet dat 'ie voor veel meer dan €75.- weg zal gaan. Doe dit voor meerdere producten en je krijgt al een meer accurate schatting van de waarde ;-)
Meestal valt er wel zo'n €200-300 uit te halen. Soms ook wel €400. Maar volgens mij heeft nog nooit iemand daadwerkelijk de 600-700 bereikt. Maar dat kan aan mij liggen ;-)
Overigens heb ik ook dit keer weer een product waar een 'defect' sticker op zit geplakt, zal 'm morgen eens testen
Meestal valt er wel zo'n €200-300 uit te halen. Soms ook wel €400. Maar volgens mij heeft nog nooit iemand daadwerkelijk de 600-700 bereikt. Maar dat kan aan mij liggen ;-)
Overigens heb ik ook dit keer weer een product waar een 'defect' sticker op zit geplakt, zal 'm morgen eens testen
[ Voor 19% gewijzigd door Frolow op 15-11-2013 03:27 ]
Wat is de kans? 

Je zou maar net niet thuis zijn bij zo'n gouden taart
En zou er ook niet een €1000 box worden verloot onder de stemmers?

[ Voor 14% gewijzigd door Senui op 15-11-2013 08:31 ]
Ik had die email ook, maar weet zeker dat ik dit jaar niet op ze gestemd heb hoor.Senui schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:30:
Wat is de kans?
[afbeelding]
Die boxen zouden een verkapte loterij kunnen zijn. De waarde staat immers niet in verhouding tot de gevraagde prijs. Door de boxen volgen veel meer mensen de hunt en kunnen ze meer normale deals verkopen.
Wel slim, maar is het wel legaal? Of is dit een slinkse manier om de wet op de kansspelen te ontlopen?
Wel slim, maar is het wel legaal? Of is dit een slinkse manier om de wet op de kansspelen te ontlopen?
[ Voor 7% gewijzigd door Philflow op 15-11-2013 09:15 ]
Met het verschil dat je je postcode loterij lot niet na de trekking terug kan sturen via WKOA als je niks hebt gewonnen ;-)
[ Voor 5% gewijzigd door -d- op 15-11-2013 09:55 ]
Ach, als iemand na het optellen daarop uitkomt is dat toch leuk voor die persoon. En inderdaad, straatwaarde is wat anders dan winkelwaarde, maar dat mag de pret toch niet drukken?Frolow schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 03:20:
Nouja, dat men hier met waardes van €700 gooit slaat eigenlijk natuurlijk nergens op.
Het is gewoon de spanning van "krijg ik een box te pakken of niet", gevolgd door de spanning "wat zou erin zitten, wat zou erin zitten". En of je er financieel beter van wordt moet toch ook niet de insteek van zo'n box zijn. Althans, voor mij is het dat niet. Natuurlijk moet het ook geen weggegooid geld zijn, maar financieel gewin is niet mijn insteek. Ik hoop gewoon op leuke goodies die ik anders niet gekocht zou hebben. En die heb ik. Android quadcore HDMI stick zou ik nooit gekocht hebben, maar die draait nu in mijn slaapkamer TV - en wat een leuk ding is het
met het verschil dat als je er één koopt, je ook daadwerkelijk iets krijgt, altijd gewonnen, en dus geen kansspel...(waarbij je lotje koopt en niet weet of je gaat winnen = geld kwijt)Philflow schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:13:
Die boxen zouden een verkapte loterij kunnen zijn. De waarde staat immers niet in verhouding tot de gevraagde prijs. Door de boxen volgen veel meer mensen de hunt en kunnen ze meer normale deals verkopen.
€ 100 voor een kartonnen box met een EU-stekker is niet weinig, gelukkig vullen ze de rest op met leuk inpakmateriaal
Ze vervoeeren die EU stekkers wel in grote dozen dan
Daarnaast is er onder de 454 euro geen plicht om kansspelbelasting te betalen.
heb in mijn box ook 2 artikelen waar de retourbon nog inzat... soms zelfs nog met prijs en betalingsgegevens (duitsland, paypal). best apart dat ze die er niet uithalen maar goed, alles werkt of is verkocht dus vind het prima!
Dat is nou een soort box waar ik op zat te azen (camera/telefoon set/player). Gefeiliciteerdtrondheim schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:34:
Keyboard Buddha € ?
Havana 999 Games € 29
Eu-plug € ?
matje € ?
totaal ongeveer € 730
[video]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
thanx, ben er ook zeer blij mee, na jàren eindelijk eens gelukt... en meteen een toffe box, prijzen zijn wellicht wat overschat, maar alles werkt, dus dik tevreden...RonaldDesigns schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:48:
[...]
Dat is nou een soort box waar ik op zat te azen (camera/telefoon set/player). Gefeiliciteerd
Haha ik krijg net een e-mail van iBOOD: "Gefeliciteerd met je box!"
Dacht even de €1000 box te hebben gewonnen
Same thinking hierSenui schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:05:
Haha ik krijg net een e-mail van iBOOD: "Gefeliciteerd met je box!"

yeuh, krijg alsnog een ibood box opgestuurd. Kwam erdoor heen met bestelling van de box. Maar op de een of andere manier was de bevestiging en de bestelling weggezet als een product wat ik eerder op de dag al had besteld. Maar van mijn rekening was wel het bedrag van de box afgeschreven. Kostte ff wat uitzoekwerk daar bij iBood maar dan toch alsnog. Ben benieuwd wat er bij mij in gaat zitten. Het lieftste een Nikon V1
Alle boxen zullen wel weg zijn, denk dat ze voor 100,- bij de Kruidvat wat zooi hebben gekocht voor je.alwinus schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:05:
yeuh, krijg alsnog een ibood box opgestuurd. Kwam erdoor heen met bestelling van de box. Maar op de een of andere manier was de bevestiging en de bestelling weggezet als een product wat ik eerder op de dag al had besteld. Maar van mijn rekening was wel het bedrag van de box afgeschreven. Kostte ff wat uitzoekwerk daar bij iBood maar dan toch alsnog. Ben benieuwd wat er bij mij in gaat zitten. Het lieftste een Nikon V1
tuurlijkdouweegbertje schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:28:
[...]
Alle boxen zullen wel weg zijn, denk dat ze voor 100,- bij de Kruidvat wat zooi hebben gekocht voor je.
De medewerkers van iBOOD hadden nog wel wat troep thuisliggen, ze zijn een inzamelingsactie gestart om jouw doos te vullen.alwinus schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:32:
[...]
tuurlijkalle meuk is weg. Nu komen er alleen nog maar mooie dingen in
Mijn eerste ibood box en wat voor 1:
Nextbook 8 inch - 89,-
Sennheiser x 320 - 40,-
Fischer audio fa-912 30,-
Monster gratitude 50,-
MED500X2 mediaplayer 100,-
Galaxy s2 plus 210,-
Esprit creolen 90632a000 35,-
Mr. Handsfree speed camera 25,-
Greybusters keyboard 0,-
Miracle door 0,-
Totaal +- 600,-. Wat een box, dik tevreden. Telefoon gaat naar vriendin en tablet hou ik zelf. Rest gaat straks marktplaats op
Vraagje waar kan ik de orginele iboodprijs vinden?
Nextbook 8 inch - 89,-
Sennheiser x 320 - 40,-
Fischer audio fa-912 30,-
Monster gratitude 50,-
MED500X2 mediaplayer 100,-
Galaxy s2 plus 210,-
Esprit creolen 90632a000 35,-
Mr. Handsfree speed camera 25,-
Greybusters keyboard 0,-
Miracle door 0,-
Totaal +- 600,-. Wat een box, dik tevreden. Telefoon gaat naar vriendin en tablet hou ik zelf. Rest gaat straks marktplaats op
Vraagje waar kan ik de orginele iboodprijs vinden?
[ Voor 8% gewijzigd door Swatfireglide op 15-11-2013 14:31 ]
Hmm is dat niet sowieso het hele conceptAdmiralSnipe schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:07:
[...]
De medewerkers van iBOOD hadden nog wel wat troep thuisliggen, ze zijn een inzamelingsactie gestart om jouw doos te vullen.
Het concept is wel dat ze troep in een doos flikkeren maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat ze spullen van thuis beschikbaar stellen wanneer het magazijn leeg is.
Is het voortaan trouwens wat om in dit topic de post na de OP te reserveren voor boxen / unboxvids?
Blijkbaar wordt er deze keer wat anders met garantie omgegaan, iBood meldt "Er zijn in de box hoofd artikelen en rand artikelen".
Het is dus blijkbaar zo dat als er iets is met een rand artikel je geen rechten hebt omdat je met de rest van de artikelen al veel meer hebt dan waar je voor betaald hebt. Mocht je er een probleem mee hebben dan kan je wel de hele box terugsturen en je geld terugkrijgen
Ik vind het wel vreemd maar laat het verder maar zo.
Ik had onder andere een Kensington Keylite QWERTZ Bluetooth keyboard voor iPad met een Duits toetsenbord, ze zeggen wel dat ze een fout hebben gemaakt maar omdat het een rand artikel is ze er verder niets aan doen ??
Dus:
Sind hier noch Deutsche Tweakers met interesse in een Duitse versie ?
Het is dus blijkbaar zo dat als er iets is met een rand artikel je geen rechten hebt omdat je met de rest van de artikelen al veel meer hebt dan waar je voor betaald hebt. Mocht je er een probleem mee hebben dan kan je wel de hele box terugsturen en je geld terugkrijgen
Ik vind het wel vreemd maar laat het verder maar zo.
Ik had onder andere een Kensington Keylite QWERTZ Bluetooth keyboard voor iPad met een Duits toetsenbord, ze zeggen wel dat ze een fout hebben gemaakt maar omdat het een rand artikel is ze er verder niets aan doen ??
Dus:
Sind hier noch Deutsche Tweakers met interesse in een Duitse versie ?
[ Voor 3% gewijzigd door Newday op 15-11-2013 15:58 ]
dan ben ik wel benieuwd wat mijn hoofdartikelen zijn
een playbook waar je weinig aan hebt, en een koptelefoon van 200 euro wat niemand er voor over heeft 
wel leuk dat ze het zo spelen, maar volgens mij hebben ze geen poot om op te staan....
wel leuk dat ze het zo spelen, maar volgens mij hebben ze geen poot om op te staan....
Let op:
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag via V&A
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag via V&A