Heerlijk al die reacties over gewichten van dozen. Zegt natuurlijk niets.
de Shure heb ik enkele weken geleden via de dagaanbieding gekocht (EUR 185,90 incl verzendkosten)Uchiha1911 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:31:
iBood box en Shure SRH1440..
*drumroll*
Status: Verstuurd
tijdens de hunt zien voorbijkomen aan EUR 160 of zoiets, niet?
alvast superding, beste ibood aankoop ooit... veel plezier ermee!
eindelijk box kunnen vastkrijgen, na jaren proberen, mijne weegt 12 kg, maar zegt niets ofcourse, benieuwd wat er morgen inzit...
...in principe koop je enkel een EU-plug in een doos, en geldt de garantie enkel daarop... op de afleverbon staat enkel EU plug op...mark-k schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:23:
[...]
2, maar dit zijn refurbished producten dus mogen ze zelf kiezen of zoiets
Niemand nog de box 

Skoda Enyaq iV80x Founders Edition Black
Het is verdomde stil ja. Waar is mijn werkafleiding? 

Die van mij wordt tussen 13:00-15:00 bezorgd en er staat nu al dat de bezorger onderweg is.
[Voor 33% gewijzigd door WhySoSerious? op 13-11-2013 10:46]
Bij mij was ze 's ochtends vroeg al onderweg en kwam ze meestal rond 16'en, dus dat onderweg zegt niet zoveel helaas 

die van mij tussen half 2 en half 4..... stom om half 12 met werk en dan maar wachten! naast de box komt ook de messenset binnen, en verwacht nog een universele afstandsbediening (andere dagaanbieding) en een uitvergrootte foto. Dus de pakketbezorger is blij met mij!
Straks heb je twee universele afstandsbedieningenWaah schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:48:
die van mij tussen half 2 en half 4..... stom om half 12 met werk en dan maar wachten! naast de box komt ook de messenset binnen, en verwacht nog een universele afstandsbediening (andere dagaanbieding) en een uitvergrootte foto. Dus de pakketbezorger is blij met mij!

Pampampaaam. Die van 10KG voelt nog best zwaar.
Ik ga nu naar me werk rijden, vanavond maar is lekker ervoor gaan zitten en uitpakken!
Ik ga nu naar me werk rijden, vanavond maar is lekker ervoor gaan zitten en uitpakken!
PSN: bryanlost
Nee! Dan ben.je de eerste, laat je.ze ingepakt.liggen! 

Ja.. als een kilo of 10, schat ik zo inbryanvan schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:09:
Pampampaaam. Die van 10KG voelt nog best zwaar.

Uitpakken die hap!
rofl, ingepakt laten... echt he.. 

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30
Ik wil die muvi wel van je hebben hoor 

"A tale is never so good that ale won't make it better."
Ik vind 't een mooie box hoor :D!
Hoe zwaar was je box?Raaa010 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:19:
[afbeelding] grrr heb je toch geen reed aab aan
http://www.mediacentersho...MXG2pPF4boCFYmN3godcjwAMA (XDS1003D, 149 euro)
Een Muvi
http://www.zaklamp.nu/nl/olight-m21x.html (tactical light, 100 euro)
En nog wat ander spul.. opzich niet verkeerd toch of ben ik nu gek?
Een Muvi
http://www.zaklamp.nu/nl/olight-m21x.html (tactical light, 100 euro)
En nog wat ander spul.. opzich niet verkeerd toch of ben ik nu gek?
Tjah, dat er dingen inzitten waar je niets aan hebt is het risico van 't vak. Zitten best leuke dingetjes in, ik snap in heel veel die klachten niet zo, lijkt wel of iedereen hoopt op "Een tv" of een dikke laptop ofzo, en als dat er dan niet in zit is het maar slecht.
Dat je 't niet kan gebruiken is jammer, maar daar kunnen ze bij de Boxen natuurlijk geen rekening mee houden.
Dat je 't niet kan gebruiken is jammer, maar daar kunnen ze bij de Boxen natuurlijk geen rekening mee houden.
[Voor 17% gewijzigd door jbdeiman op 13-11-2013 11:24]
ik zou niet weten waar dat staat ik heb net snel een account aan gemaakt om hem te posten im sarry 

FlyEragon schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:25:
Gebruik de V&A voor spullen die je niet nodig hebt.
Maak een advertentie op http://tweakers.net/aanbod/nieuw/ en zorg dat je de woorden "ibood" en "box" gebruikt. Dan krijg je vanzelf reacties per e-mail.
oke bedankt 

frickY schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:39:
Maak een advertentie op http://tweakers.net/aanbod/nieuw/ en zorg dat je de woorden "ibood" en "box" gebruikt. Dan krijg je vanzelf reacties per e-mail.
Ja, post even wat unboxingsfoto's/video's!
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Niet mijn box, maar van iemand die hem op 1dagskoopjes postte:
http://ppl.ug/2yzjrUUBeDU...xjPL8aW9J19sTCaQFd-0U93nI
Goed te zien dat de stekkers nog steeds niet op zijn 

En daarvoor zitten mensen de hele dag achter de computer. 

Een beste box hoor. Had al die producten zelf gehoudenm0nk schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:41:
Niet mijn box, maar van iemand die hem op 1dagskoopjes postte:

Tot dusver prima spul voorbij zien komen! Dus ja.. Alles verkopen is een hele dag achter PC zitten bijna goud waard.NotSoSteady schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:55:
En daarvoor zitten mensen de hele dag achter de computer.
Zat pas 5 minuten achter de laptop toen de 1e voorbij kwam. Dus heeft mij niet zoveel tijd gekost.
Groot, maar voornamelijk troep? Die home cinema ziet er ook niet echt kwalitatief uit, of ben ik nu heel stom ? 

Nou ja, satellietsetjes gaan nooit topkwaliteit bieden maar het is wel Infinity en dat staat bij mij toch hoger aangeschreven dan Marquant ofzo. Ik denk dat het voor een satellietsetje een aardig geluidje zal geven 

Prima merk hoor dat infinity :)!Electromonkey schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:57:
Groot, maar voornamelijk troep? Die home cinema ziet er ook niet echt kwalitatief uit, of ben ik nu heel stom ?
iBOOD BOX Unboxing van mij, bekend op 1DK.nl als @SSD (video nog aan het uploaden)
Nou hier issie dan:
En geen ssd!
Nou hier issie dan:
- Monster Gratitude koptelefoon (Ruilwaar)
- TDK ST550 koptelefoon (Ruilwaar)
- Blackberry Playbook 64GB (Ruilwaar)
- Android HDMI PC stickje (misschien wel leuk, heb geen smart TV)
- Philips Outdoor Lamp (Ruilwaar)
- PlayOn! HD2 media player
Verkocht - Iphone 4 case met accu en find my phone ingebouwd (Ruilwaar)
- Reminton Anti-Movember scheerapparaat (nutteloos)
- Handtasje! (nutteloosheid ten top!)
En geen ssd!

[Voor 21% gewijzigd door Waah op 14-11-2013 09:16]
WOWQuad schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:40:
De Android HDMI stick is zeker leuk, vooral straks met XBMC 13
Heb zelf een paar keer ermee gespeeld en zijn diverse addons beschikbaar waarmee je toegang kan hebben tot 50 duizend + films en nog veel meer muziek.

Hier mijn doos, totaal ongeveer € 773, ik ben dik tevreden, bedankt iBood! 
Philips Fidelio P9 - Bluetooth-speaker - € 149 - pricewatch: Philips Fidelio P9SLV/10
BlackBerry Playbook 64GB Zwart - € 164 - pricewatch: BlackBerry Playbook 64GB Zwart
MK809 III Quad Core Android Stick - € 80 - pricewatch: Rockchip MK809III
Sony BDP-A6000 3D Blu-Ray Speler met 4K Upscaling - € 299 - pricewatch unsorted: Sony BDP-A6000 Blu-ray Disc Player (Full HD, 2D/3D mit 4K-Upscaling, WiFi, 2x HDMI, SACD-Wiedergabe) schwarz
Buffalo 500Mbps PLC HomePLug Starter Kit - € 40,50 - http://nl.hardware.info/p...-pl-05h-kit#tab:overzicht
Eglo Wandlamp Samanta - € 27,95 - http://www.ikklus.nl/eglo...ngte_70_mm_hoogte_350_mm/
LEGO Minifigure 8GB USB Flash Drive - Fireman - €12,20 - http://www.zavvi.nl/compu...ive-fireman/10835944.html
EU plug - € 0,40 - http://www.lightinthebox....KHM04Lx4boCFUNe3god3TEAug

Philips Fidelio P9 - Bluetooth-speaker - € 149 - pricewatch: Philips Fidelio P9SLV/10
BlackBerry Playbook 64GB Zwart - € 164 - pricewatch: BlackBerry Playbook 64GB Zwart
MK809 III Quad Core Android Stick - € 80 - pricewatch: Rockchip MK809III
Sony BDP-A6000 3D Blu-Ray Speler met 4K Upscaling - € 299 - pricewatch unsorted: Sony BDP-A6000 Blu-ray Disc Player (Full HD, 2D/3D mit 4K-Upscaling, WiFi, 2x HDMI, SACD-Wiedergabe) schwarz
Buffalo 500Mbps PLC HomePLug Starter Kit - € 40,50 - http://nl.hardware.info/p...-pl-05h-kit#tab:overzicht
Eglo Wandlamp Samanta - € 27,95 - http://www.ikklus.nl/eglo...ngte_70_mm_hoogte_350_mm/
LEGO Minifigure 8GB USB Flash Drive - Fireman - €12,20 - http://www.zavvi.nl/compu...ive-fireman/10835944.html
EU plug - € 0,40 - http://www.lightinthebox....KHM04Lx4boCFUNe3god3TEAug
[Voor 10% gewijzigd door WhySoSerious? op 19-08-2015 00:12]
W000T nice chrome book
p.dorn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:42:
Hier even snel een pic van mijn box:
[afbeelding]
Dat zijn de betere boxen
Playbook zou ik ook wel willen of een netbookje
edit: Is iedereen vrij ofzo om de box te ontvangen ?

[Voor 27% gewijzigd door FlyEragon op 13-11-2013 14:53]

Goeeeedver, al die lichte boxen hebben mooi spul!
Whoaaa die chromebook. Had ik nou maar een doos kunnen scoren D: Die chromebook had ik echt wel willen hebben!
Koekje d'r bij?
ja heb de middag vrij genomen... postbode was blij, want gister had die al 2 pakketjes voor me, en nu 4FlyEragon schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:44:
Dat zijn de betere boxenPlaybook zou ik ook wel willen of een netbookje

Wat heeft die box ongeveer gekost
Awesome volgende keer ga ik denk ik meedoen

Volg mijn Twitch Kanaal www.twitch.tv/koelebobes <3
Alle boxen waren 100 euro per stuk.koelebobes schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:34:
Wat heeft die box ongeveer gekostAwesome volgende keer ga ik denk ik meedoen
Ik heb mijn box ook open gemaakt, inhoud:
- Y-cam CubeHD720 €248,-
- Popcorn A-400 €285,-
- Parrot DS1120 wireless soundsystem €199 (prijs via google)
- Philips Prestigo SRT8215 €70
- Klik aan klik uit AC2-300R €40
- Dom Greybusters boedha keyboard €0
- Premier ledstrip 5m met afstandsbediening €40
- Oregon Scientific Reloj Rainbow wekker € 60,-
- Srubzout (verwaarloosbaar)
Totaal ong €940,-
Kan niet alles zelf gebruiken, maar op zich wel een nette doos.. Prijzen uit pricewatch en/of google..
- Y-cam CubeHD720 €248,-
- Popcorn A-400 €285,-
- Parrot DS1120 wireless soundsystem €199 (prijs via google)
- Philips Prestigo SRT8215 €70
- Klik aan klik uit AC2-300R €40
- Dom Greybusters boedha keyboard €0
- Premier ledstrip 5m met afstandsbediening €40
- Oregon Scientific Reloj Rainbow wekker € 60,-
- Srubzout (verwaarloosbaar)
Totaal ong €940,-
Kan niet alles zelf gebruiken, maar op zich wel een nette doos.. Prijzen uit pricewatch en/of google..
[Voor 12% gewijzigd door m0nk op 13-11-2013 16:22]
...zien er goed uit, die boxen, vermoed dat de massagekussens en wafelijzers in de mijne gaan zitten 

Ja haha dat vermoed ik ooktrondheim schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:03:
...zien er goed uit, die boxen, vermoed dat de massagekussens en wafelijzers in de mijne gaan zitten

Hoe krijgen sommige van jullie 3 boxen voor elkaar??
Ik heb de hele tijd gevolgd.
Maar elke keer een error. Database fout, server fout, connectie timeout enz.(zelfs tot 3 keer toe tot net voor het iDeal scherm, en dan nog error.
Zit hier op glasvezel, dus de verbinding zit t m niet in.
Wat gebruiken jullie oa.
Dus browser, software, scripts, site enz?
Maar elke keer een error. Database fout, server fout, connectie timeout enz.(zelfs tot 3 keer toe tot net voor het iDeal scherm, en dan nog error.
Wat gebruiken jullie oa.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Wel een hele mooie box, geen idee over de prijs?:
- Houten keyboard (kan ik niet gebruiken)
- Philips Solar spot
- Philips Ledino High Power LED
- Samsung ATIV S telefoon
- Samsung WB250F camera
- plastic vissekom met plastic goudvis ???
- One For All afstandsbediening
- Nextbook Android 8 inch Tablet
- Ultraslim Touch keyboard Folio voor new iPad (kan ik niet gebruiken)
- Smart cover voor new iPad (kan ik niet gebruiken)
- Knoflookpers
- en ………………. een kapotte stekker
- Philips Solar spot
- Samsung WB250F camera
- Knoflookpers
- en ………………. een kapotte stekker

Sjow, komt een aardig geluid uit die Parrot.. Hoopte al op een bluetooth speakersetje!
Als je nu echt lullig wil doen en je je aan de factuur houd maak je een probleem van die kapotte EU plug aangezien dat officieel het enigste is wat je koopt. 

gewone chrome, voor de lol eens een keer of 15 ge-refreshed bij een andere aanbieding, en plots was de doos daar... m.a.w. geluk gehad. Na jaren proberen 1 doos, wellicht ook de laatste ever... hoe anderen 3 dozen binnenhalen weet ik ook niet, lijkt me sterk om 3 keer geluk te hebben, dus steekt er misschien wel een systeem achter...HellStorm666 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:09:
Hoe krijgen sommige van jullie 3 boxen voor elkaar??
Wat gebruiken jullie oa.
voor ik kon bestellen stond ik wel nog in een wachtrij, duurde enkele minuten, maar uiteindelijk gelukt...
...en je krijgt er dan één die wél werkt, hoera!Anoniem: 483276 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:20:
Als je nu echt lullig wil doen en je je aan de factuur houd maak je een probleem van die kapotte EU plug aangezien dat officieel het enigste is wat je koopt.

Tot zover nog geen enkele receiver of nas, dat was de vorige keren wel anders!
Of misschien wel het slechtstemichel2506 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:25:
Zo allemaal goede boxen. Nu maar hopen dat ze het beste voor mij hebben bewaard

Check bij de playbook overigens wel even of hij kan opstarten, anders heb je het welbekende probleem dat je moet stockchargen of een rapid charger moet aanschaffen. En of usb werkt, want die aansluiting schijnt ook snel defect te gaan. Overigens is het na aanschaf van Kalemsoft Media Player een prima tabletje om series/films op te kijken, ket 64gb en.stereo front speakers
Alleen jammer dat hij bij mij toendertijds dus half kapot en leeg geleverd werd, en dat de gratis mediaspelers teleurstellen in ondersteuning van mediaformaten.

Medisana Wake-up light WL 450 € 39,95
Senz umbrella / paraplu € 19,95
Lucky rainbow - rainbow projector € 9,95
Calvin Klein Riem € 29,95
Foreverlamp € 24,95
Greybusters Multimedia keyboard € 0,00
Muvi HD 'No Proof No Glory' special edition sports cam € 139,95
ZyXEL HD Powerline Adapter PLA4205 € 29,95
Archos 97 Platinum HD 8GB € 199,95
MED800X3D High Definition 3D Multimedia Player € 179,95
Remington Touch control hair clipper € 29,95
Fisher Audio Red Stripe € 19,95
Philips Prestigo 15-1 € 34,95
Kensington Battery Case with Find-My-Phone Fob € 16,95
Android MINI TV / Dual-Core A9 Processor MK808BII € 49,95
Axe Dry deodrant € 5,00
Kakkerlakken Soep € 0,00
Led'art Set 3x LED € 0,00
TRENDY 10 10.1 Inch Android Tablet € 149,95
Greybusters Multimedia keyboard € 0,00
Denon Cocoon € 169,95
Sony Action Cam with WI-FI HDR-AS15 € 129,95
WEE CHI Ceramic Hairstyling Iron € 69,95
Kensington Battery Case with Find-My-Phone Fob € 16,95
Klipsch Image ONE € 59,95
Samsung Chromebook € 219,95
Alle prijzen zijn ibood prijze. tweaker/internet is duurder meestal
Bedankt IBOOD!
waar 0 euro staat kon ik geen prijzen van vinden.
Die bank komt me bekend voor
Heeft daar niet ooit een Sony of Onkyo receiver op gestaan die ook op marktplaats stond?
Maar wauw, fijne inhoud heb je!
De mijne komt morgen weer langs, ik hóóp dat ik er ben!

Zo, jij moet een leuke dag gehad hebben[b]Cevie schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:47
heel veel meuk

ja idd:D. ik ga niet klagen met deze boxenFrolow schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:52:
Die bank komt me bekend voorHeeft daar niet ooit een Sony of Onkyo receiver op gestaan die ook op marktplaats stond?
Maar wauw, fijne inhoud heb je!
Net even alles open gemaakt en gechecked. Mist een configuratie/netwerkkabel bij de Ycam Cube HD 720 helaas. Kan er nu niets mee. Maar een mail gestuurd naar ibood hierover.
Via mobile-harddisk waar ik wat info op wilde vragen krijg ik gratis een usb dongle toegestuurd.
Via mobile-harddisk waar ik wat info op wilde vragen krijg ik gratis een usb dongle toegestuurd.

[Voor 22% gewijzigd door m0nk op 13-11-2013 17:09]
Komt er ook een "ruil spullen met mij" topic? wil veel uit mijn box wel ruilen tegen een action cam maar waar kan dat?
Iedereen zit zichzelf wel heerlijk voor de gek te houden met al die prijzen.
Maar mooie boxen. Chromebook is de winnaar!
Maar mooie boxen. Chromebook is de winnaar!

Jaloers op deze mensen hier... Heb afgelopen 4 jaar aan alle hunts meegedaan, zo'n 20 keer binnen de seconde op de box geklikt maar nooit kunnen bemachtigen. En dan zien dat sommige mensen er meerdere hebben!
Hier exact t zelfde!boe.i schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:17:
Jaloers op deze mensen hier... Heb afgelopen 4 jaar aan alle hunts meegedaan, zo'n 20 keer binnen de seconde op de box geklikt maar nooit kunnen bemachtigen. En dan zien dat sommige mensen er meerdere hebben!
Vraag me toch echt af hoe.....
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Het is best leuk zo'n box. Maar wat me nog vervelender lijkt dan het niet bemachtigen is een box krijgen waarvan de inhoud vies tegenvalt in vergelijking tot anderen (er zijn altijd mensen waarbij die echt tegenvalt).. Ja natuurlijk terugsturen enzo. Maar toch.boe.i schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:17:
EDIT: En dan ook nog eens twee werkdagen kwijt. Heb je een beetje een goed baantje. Kan je goed verdienen die twee dagen en dat gebruiken om iets te kopen wat je echt wilt.
Dus maak je niet dik.
[Voor 14% gewijzigd door Denzis op 13-11-2013 17:24]
Nissan Leaf 2019 40 kWh Tekna
OOO wat ben ik jaloers! Ik hoop dat in 1 van mijn dozen ook een chromebook zit!!!!!
Nog los van dat ik geen iPad heb, beetje vreemd om een Ultraslim Touch keyboard Folio voor new iPad op te sturen met een Duits keyboard, wat moet je daar nou mee?
Newday schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:18:
Wel een hele mooie box, geen idee over de prijs?:
- Philips Solar spot
- Samsung WB250F camera
- Knoflookpers
- en ………………. een kapotte stekker![]()
[afbeelding]
Heb ook een iphone hoesje met acculader... wat the hellNewday schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:12:
Nog los van dat ik geen iPad heb, beetje vreemd om een Ultraslim Touch keyboard Folio voor new iPad op te sturen met een Duits keyboard, wat moet je daar nou mee?
[...]

maar je hebt wel een leuke box

en die vissenkom, die vis zwemt uit zichzelf

[Voor 6% gewijzigd door Waah op 13-11-2013 18:15]
Samsung chromebook: 299
Nixon master blaster hoofdtelefoon: 159,99
Eu stekker: 0
Wee Chi stijltang: 119
Rockchip MK809III: 79,99
Stereoboomm 150: 59,95
Totale waarde: 717,93
Prijzen zijn de goedkoopste op internet, die ik op dit moment kan vinden.
Geen ibood prijzen dus, al met al behoorlijk tevreden!
[Voor 28% gewijzigd door T-Ri op 13-11-2013 18:52]
Moet je nu echt 32xx * 24xx resolutie plaatjes embedden? Bedankt, heel de pagina doet er nu 1 minuut over. Leer eens verkleinen, en embed geen super grote plaatjes....Cevie schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:47:
*rot plaatjes
Galaxy Tab 2 10.1"
Mr handsfree bluetooth toetsenbord leren cover voor de tab2
Auto dvr dual cameras R300 met GPS
8" dualcore tablet Nextbook
Philips Prestigo Touch
Premier RGB led strip met ab 5meter
Forza Motorsport 4 xbox
Dual Core A9 Android stick Hdmi RK3066 cpu
ION Road Rocker met bluetooth en ingebouwd batt Speaker
Lelijk toetsenbord met zee opdruk
Veho Camera ding om 360 graden panoramas mee te maken
Al met al zeer tevreden, de tab 2 ligt aan de lader en lijkt het goed te doen
Mr handsfree bluetooth toetsenbord leren cover voor de tab2
Auto dvr dual cameras R300 met GPS
8" dualcore tablet Nextbook
Philips Prestigo Touch
Premier RGB led strip met ab 5meter
Forza Motorsport 4 xbox
Dual Core A9 Android stick Hdmi RK3066 cpu
ION Road Rocker met bluetooth en ingebouwd batt Speaker
Lelijk toetsenbord met zee opdruk
Veho Camera ding om 360 graden panoramas mee te maken
Al met al zeer tevreden, de tab 2 ligt aan de lader en lijkt het goed te doen

Mijn 28kg box is ook open!
Vrijwel gelijkaardig qua inhoud als dezehttp://i43.tinypic.com/2uix07k.jpg.
- Infinity TSS-500 5.1 home cinema systeem
- Nextbook Trendy 8 tablet
- LELIJK Buddha toetsenbord
- Oral-B Pulsonic elektrische tandenborstel
- SwingTIP real-time golf swing analysis and auto video capture
- de stekker
Het leek alsof er iemand wat uit mijn box had willen stelen. Langs de bovenkant was de tape langs twee kanten losgemaakt en langs elke kant een deel van de flap geplooid. Kan natuurlijk door het vervoeren komen, maar het leek er meer op dat iemand wou meegenieten.
Ik denk niet dat het hem/haar gelukt is, want de grote doos van de homecinema stond in het midden en hield de flappen van de andere zijden op hun plaats.
- de stekker
Het leek alsof er iemand wat uit mijn box had willen stelen. Langs de bovenkant was de tape langs twee kanten losgemaakt en langs elke kant een deel van de flap geplooid. Kan natuurlijk door het vervoeren komen, maar het leek er meer op dat iemand wou meegenieten.
Ik denk niet dat het hem/haar gelukt is, want de grote doos van de homecinema stond in het midden en hield de flappen van de andere zijden op hun plaats.
Dit is aan de hand van de ibood prijzen (buiten diegene waar ik geen prijs voor heb):
Sennheiser Noise-Cancelling x320 xbox360 headset : 29€ ibood - echte prijs 60€
Buddha Keyboard : ? geen prijs - heeft zelfs geen USB aansluiting dus is beetje prul.
Rookmelder : 10€
Gelert Voyager Self inflating mat : 25€
Google Nexus 7 : 120€
Scan FX R300 dashboard camera : 69,95€
Popcorn A-400 mediaplayer : 249€
TOTAAL: 503€ - ibood prijs.
Is een zeer mooie prijs , maar heb wel de indruk dat de rest wat meer heeft

Op die reactie van diegene die het raar vind dat iemand 3 dozen heeft , je hebt gelijk.
In plaats van iemand anders ook een kans te geven, ga je met 3 dozen lopen, ik vind dat een veel te hoog kansenpercentage naar mijn mening maar goed (er is dus een trukje wat jij weet maar de rest niet).
@de rest ; leuk toch zo een iboodbox

Dat toetsenbord heb ik dus ook , maar dat heeft nog niet eens een usb-aansluiting... What a shame.Blolb schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:27:
Mijn 28kg box is ook open!
- de stekker
En ik drukte op de spatie en die hangt al schuin, dus is al kapot. Wel even ibood gecontacteerd over die knop

Als ik bij iBood kijk zijn de prijzen al weg, waar kan ik die vinden?
boeleke schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:27:
Dit is aan de hand van de ibood prijzen (buiten diegene waar ik geen prijs voor heb):
http://producthistory.eu of http://producthistory.eu/huntNewday schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:32:
Als ik bij iBood kijk zijn de prijzen al weg, waar kan ik die vinden?
Probeer een andere USB power supply. Van mobiel oid. Mijn Nexus deed het ook niet met de bijgeleverde oplader.boeleke schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:27:
[afbeelding]
Sennheiser Noise-Cancelling x320 xbox360 headset : 29€ ibood - echte prijs 60€
Buddha Keyboard : ? geen prijs - heeft zelfs geen USB aansluiting dus is beetje prul.
Rookmelder : 10€
Gelert Voyager Self inflating mat : 25€
Google Nexus 7 : 120€
Scan FX R300 dashboard camera : 69,95€
Popcorn A-400 mediaplayer : 249€
TOTAAL: 503€ - ibood prijs.
Is een zeer mooie prijs , maar heb wel de indruk dat de rest wat meer heeftmaar maakt me niet zoveel uit. Alleen men keyboard is alleen kapot en ik krijg de google nexus 7 niet aan (iemand die dat probleem nog heeft?)
Op die reactie van diegene die het raar vind dat iemand 3 dozen heeft , je hebt gelijk.
In plaats van iemand anders ook een kans te geven, ga je met 3 dozen lopen, ik vind dat een veel te hoog kansenpercentage naar mijn mening maar goed (er is dus een trukje wat jij weet maar de rest niet).
@de rest ; leuk toch zo een iboodbox. De Chromebook springt er voor mij ook wel uit
Nexus 7 (2012)
Veoh Muvi No Proof No Glory HD 1080p Action Cam
Philips DeskLight
Android MK809 III TV stick
HDMI Kabel
EU Plug

Iedereen zo'n greybusters keyboard, zeker van de vrachtwagen gevallen 

Box 1:
Phillips Prestigo afstandsbediening = 40€
Android mini-PC MK809 = 80€
Phillips Wall lamp = Geen idee, kan het niet vinden....
Sony HDR-AS15 camera = 130€
Blackberry Playbook 64GB = 100€ (die kan mijn wifi netwerk niet vinden
wtf, kan iemand mij hierbij helpen?)
ZyXEL AC1750 router = 130€
Monster Gratitude oordopjes = 200€
Totaal = 700€
Als iemand iets wilt kopen hoor ik het wel
ik heb eigenlijks niks hiervan nodig!
Op naar box 2!
Box 2:
- Nextbook Next 800T = 100€
- Olight M21X Warrior = geen idee??
- Mede8er MED800X3D (zonder HDD) = 180€
- Muvi Action Sport Cam "No Proof No Glory" = 140€
- Philips Solar Spot = 20 €??
- Russellhops Stijltang = 20 € ??
- Monster Jamz = 30€ ??
- ZyXEL NBG5715 = 83€
- Toetsenbord = 5€
- Lowenthal Wokpan 28cm = 15€
- Body Lotion Kneip = 0€
Totaal = 593€
ik heb eigenlijks niks hiervan nodig!
Ik heb eigenlijk echt helemaal niets in deze dozen wat ik kan gebruiken/nog niet heb. Als iemand wil ruilen of iets wil kopen hoor ik het graag.
Ik wil graag een NAS/Chromebook... dus
Of als iemand de dozen over wilt kopen... DM me.
Phillips Prestigo afstandsbediening = 40€
Android mini-PC MK809 = 80€
Phillips Wall lamp = Geen idee, kan het niet vinden....
Sony HDR-AS15 camera = 130€
Blackberry Playbook 64GB = 100€ (die kan mijn wifi netwerk niet vinden

ZyXEL AC1750 router = 130€
Monster Gratitude oordopjes = 200€
Totaal = 700€

Op naar box 2!
Box 2:
- Nextbook Next 800T = 100€
- Olight M21X Warrior = geen idee??
- Mede8er MED800X3D (zonder HDD) = 180€
- Muvi Action Sport Cam "No Proof No Glory" = 140€
- Philips Solar Spot = 20 €??
- Russellhops Stijltang = 20 € ??
- Monster Jamz = 30€ ??
- ZyXEL NBG5715 = 83€
- Toetsenbord = 5€
- Lowenthal Wokpan 28cm = 15€
- Body Lotion Kneip = 0€
Totaal = 593€

Ik heb eigenlijk echt helemaal niets in deze dozen wat ik kan gebruiken/nog niet heb. Als iemand wil ruilen of iets wil kopen hoor ik het graag.
Ik wil graag een NAS/Chromebook... dus

[Voor 66% gewijzigd door bryanvan op 13-11-2013 21:35]
Gefeliciteerd allemaal met die mooie boxen. Helaas deze keer zelf er geen weten te scoren, maar het kan nou niet eenmaal altijd feest zijn....
Mocht iemand een Onkyo NR727 aantreffen in zijn / haar box en er geen interesse in hebben, DM mij even.
Voor de mensen met de Android MK809 III TV stick in de box: ik heb er ook een te leen van mijn zwager, en heb al zitten spelen met verschillende firmwares, maar ik krijg wifi maar niet stabiel, continu een wegvallende verbinding. Met de meeste firmwares die ik vond werkt wifi helemaal niet meer, er schijnen versies van deze Android MK809 III TV stick te bestaan met verschillende wifi chips. Nu heb een firmware waar wifi wel werkt, en is stabieler als voorheen, maar nog steeds niet optimaal.
Graag verneem ik jullie ervaringen hiermee.
Mocht iemand een Onkyo NR727 aantreffen in zijn / haar box en er geen interesse in hebben, DM mij even.
Voor de mensen met de Android MK809 III TV stick in de box: ik heb er ook een te leen van mijn zwager, en heb al zitten spelen met verschillende firmwares, maar ik krijg wifi maar niet stabiel, continu een wegvallende verbinding. Met de meeste firmwares die ik vond werkt wifi helemaal niet meer, er schijnen versies van deze Android MK809 III TV stick te bestaan met verschillende wifi chips. Nu heb een firmware waar wifi wel werkt, en is stabieler als voorheen, maar nog steeds niet optimaal.
Graag verneem ik jullie ervaringen hiermee.
even proberen!R_026 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:40:
[...]
Probeer een andere USB power supply. Van mobiel oid. Mijn Nexus deed het ook niet met de bijgeleverde oplader.
Hoeveel volt - Ampere heb jij op je USB power supply?R_026 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:40:
[...]
Probeer een andere USB power supply. Van mobiel oid. Mijn Nexus deed het ook niet met de bijgeleverde oplader.
zou het mogelijk zijn om te bekijken als je uw uw nexus 7 aan de praat krijgt met bijgeleverde power supply?Netjes schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:44:
[afbeelding]
Nexus 7 (2012)
Veoh Muvi No Proof No Glory HD 1080p Action Cam
Philips DeskLight
Android MK809 III TV stick
HDMI Kabel
EU Plug
Let op:
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag via V&A
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag via V&A