met CC betaal je later
ja maar ook die heb ik niet mee, net als mijn random reader
Je hebt 15 minuten, daarna is het jammer jammer.timmert26 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:49:
ja maar ook die heb ik niet mee, net als mijn random reader
Verwijderd
Van dat geld kun je een leven lang plastic zakjes kopen om je brood in te bewaren.
Oh wacht, daar zit het brood al in. En het staat ook nog eens niet in de weg als het brood op is?
Win-win!
Oh wacht, daar zit het brood al in. En het staat ook nog eens niet in de weg als het brood op is?
Win-win!
Hoe ga jij je brood dan snijden zonder gratis broodmes
ja ja al het brood is al voorgesneden weet ik
ja ja al het brood is al voorgesneden weet ik
hoe log je uit op de mobiele site? weet iemand dat?
Laat maar..
Telefoon in je koffie dippenmelk0r schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:52:
hoe log je uit op de mobiele site? weet iemand dat?

Mooi toestelletje toch?
"Be brave, don't shave"
Nexus5, niet enorm veel goedkoper, maar toch niet verwacht
en nog erlangs grijpen
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Niet verwacht dat ze een Nexus 5 zouden hebben. Dat zijn toch wel de betere producten
valt wat tegen.. pricewatch: LG Nexus 5 16GB Zwart
[ Voor 41% gewijzigd door Tiestor op 08-11-2013 12:56 ]
"Be brave, don't shave"
Blauwtand toetsenbord. Maar heb al draadloos
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
als er alleen een nexus 5 in me doos zit ben ik al blij
in de chatbox geeft ibood af en toe aan wat eraan komt, iphone 5s komt ook nog
Verwijderd
Hoe zit het met het verschil tussen de BE en NL site. Bij 1dk staan bij beide sites andere percentages (lijkt of de vlaamse site iets achterloopt, pun intended).
zou er theoretisch een voordeel kunnen bestaan qua bestellen? Wellicht dat de items 50/50 per land gereserveerd worden? Aflever adresje in belgie valt wel aan te komen..
zou er theoretisch een voordeel kunnen bestaan qua bestellen? Wellicht dat de items 50/50 per land gereserveerd worden? Aflever adresje in belgie valt wel aan te komen..
die nexus 5 wordt pas 30 november verzonden. incl. verzendkosten maar 14 eur goedkoper. Jammer.
Hier de review btw
reviews: Google Nexus 5: toptelefoon met scherpe prijs
reviews: Google Nexus 5: toptelefoon met scherpe prijs
"Be brave, don't shave"
Ik gok 10tje korting, aangezien apple vaste prijzen heeft.timmert26 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:56:
in de chatbox geeft ibood af en toe aan wat eraan komt, iphone 5s komt ook nog
dikke kanswouterh93 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:57:
[...]
Ik gok 10tje korting, aangezien apple vaste prijzen heeft.
Oe product expert op het forum jongens...

Wie is het ?
Wie is het ?
[ Voor 14% gewijzigd door Viper® op 08-11-2013 12:58 ]
Dafuq, dat zou evengoed wel tof zijn als die wordt aangeboden hoor.
"Be brave, don't shave"
Saturn en MM geven weleens grotere kortingen op Apple producten.wouterh93 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:57:
[...]
Ik gok 10tje korting, aangezien apple vaste prijzen heeft.
Scheelt dat saturn en MM zelfde bedrijf zijn, maar inderdaad die hebben nog wel eens leuke kortingen, zal wel dealtje gesloten zijn met apple bij afname van zoveel duizenden producten.Philflow schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:59:
[...]
Saturn en MM geven weleens grotere kortingen op Apple producten.
Heel vaak doen apple producten ook niet mee hoor

En vaak wel met de BTW acties. Ook losse aanbiedingen, zo was er vorige week nog een goede Macbook Air in de aanbieding.jip_86 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:00:
Heel vaak doen apple producten ook niet mee hoor
is het niet zo dat juist de apple producten altijd worden uitgesloten van dit soort acties?
"Be brave, don't shave"
Nee niet altijd. Zie google.
Ok, ga er dan voor het gemak even van uit dat MM/Saturn deze producten dan met verlies verkopen aangezien Apple zo goed als niet aan kortingsacties doet, los van black friday.
"Be brave, don't shave"
De vraag is natuurlijk hoeveel saturn/mm inkoopt, het zijn behoorlijk grote bedrijven.Tiestor schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:05:
Ok, ga er dan voor het gemak even van uit dat MM/Saturn deze producten dan met verlies verkopen aangezien Apple zo goed als niet aan kortingsacties doet, los van black friday.
Daar zou ik persoonlijk niet vanuit gaan. Ze zijn niet gek.
Op apple wordt vanwege de omzet onofficieel wel kortin ggegeven, en in de korting gaan deze producten er tussen de 7 en 13% op achteraan (macbook/tablet)Tiestor schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:05:
jawel zijn ze wel, ze verkopen met verlies en maken de winst op de accessoires die erbij worden verkochtPhilflow schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:05:
Daar zou ik persoonlijk niet vanuit gaan. Ze zijn niet gek.
Wat timmert26 zegt, in de supermarkt wereld is dit bijvoorbeeld ook een veel voorkomend iets.
"Be brave, don't shave"
Jullie kennen de inkoop prijzen van MM niet.
Klopt, jij wel?
"Be brave, don't shave"
Nog even over de Hunt: die Nyko PlayPad is best een leuk ding, heb een sampletje op kantoor liggen en best leuk spul
de iPhones en iPads doen nooit mee met de acties als BTW vrij of wat dan ook. Oude iPads worden wel eens verkocht tegen lagere prijzen. Macs doen altijd wel mee met universele acties.
Wel slim van iBood dat ze dit keer alle dozen op 100 euro zetten. Kan niemand meer zeuren dat zijn 100 euro doos zo slap lijkt tov een 40 euro doos.
Wel slim van iBood dat ze dit keer alle dozen op 100 euro zetten. Kan niemand meer zeuren dat zijn 100 euro doos zo slap lijkt tov een 40 euro doos.
Ik ook niet. Dus het is jouw woord tegen het mijne. Ik zeg dat ze geen verlies maken op de Apple producten die meedoen. Anders zouden ze ze wel uitsluiten.Tiestor schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:08:
Klopt, jij wel?
Wat kun je er concreet mee dan? Behalve op de standaard zettenilhanko schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:08:
Nog even over de Hunt: die Nyko PlayPad is best een leuk ding, heb een sampletje op kantoor liggen en best leuk spul
Daar kun je de gratis app Playground mee downloaden.jip_86 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:10:
[...]
Wat kun je er concreet mee dan? Behalve op de standaard zetten
reageert hij sneller als het touchscreen ?
Heb een galaxy note (1) maar vind dat er nog steeds een vertraging zit in de reactiesnelheid bij pinball arcade (het enige spel wat ik uberhaupt speel op mijn telefoon)
(mocht hij nog een keer terugkomen vandaag)
Heb een galaxy note (1) maar vind dat er nog steeds een vertraging zit in de reactiesnelheid bij pinball arcade (het enige spel wat ik uberhaupt speel op mijn telefoon)
(mocht hij nog een keer terugkomen vandaag)
[ Voor 9% gewijzigd door harley op 08-11-2013 13:11 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Zie de opmerking van kx22, oudere modellen doen er wel aan mee. Omdat ze daar van af willen. Nieuwe modellen zul je nooit aan dit soort acties mee zien doen. Maar goed, genoeg hierover terug on topic.
"Be brave, don't shave"
Als ik een medewerker van de mediamarkt moet geloven, worden ze met een klein verlies verkocht. De accessoires gaan echter een paar keer over de kop en compenseren dit 'verlies' en hierdoor maken ze winst. Ooit naar prijzen van accessoires gekeken bij de MM en bijv. china. Zelfde zooi alleen bij de MM zit er een doosje omheen en zijn ze 4-10x zo duurPhilflow schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:09:
[...]
Ik ook niet. Dus het is jouw woord tegen het mijne. Ik zeg dat ze geen verlies maken op de Apple producten die meedoen. Anders zouden ze ze wel uitsluiten.
Iemand die deze set toevallig heeft? Is het een beetje mooi/redelijk bestek?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Klopt, alleen de spullen dia bij MM voldoen wel aan de wettelijke richtlijnen wat betreft CE etc. terwijl de meeste china meuk daar totaal niet aan voldoet. Je krijgt waar je voor betaald.timmert26 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:11:
[...]
Zelfde zooi alleen bij de MM zit er een doosje omheen en zijn ze 4-10x zo duur
Ik heb hem, is idd mooi bestek. Maar verwacht geen super de luxe kwaliteit.EricNL schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:12:
Iemand die deze set toevallig heeft? Is het een beetje mooi/redelijk bestek?
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Ik heb wel sola bestek en dat is prima spul, niet dit type volgens mij.
"Be brave, don't shave"
Ik heb ooit een sola set gekocht via ibood, prima spul.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Onzin. De nieuwste Macs doen mee met acties. Van de week nog een haswell Air in de aanbieding en goed ook.Tiestor schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:11:
Nieuwe modellen zul je nooit aan dit soort acties mee zien doen.
Eens.Maar goed, genoeg hierover terug on topic.
Heb ook een Sola set, van een eerdere hunt. Bevalt goed, maar idd geen super de luxe kwaliteit.
Bedankt voor de reactie's! Gelijk maar besteld, vanwege aanschaf van een huis toch wel erg fijn om een degelijk setje te hebben voor niet zo veel geld
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Hehe, dat was voor mij toentertijd ook de reden. tot nu toe nog geen spijt van gehad.
"Be brave, don't shave"
Ja wat ik zei, het is prima spul. Gebruik de set nu al een tijdje, icm vaatwasser/vakanties etc etc. Ook geen spijt van gehad.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Een koptelefoon over je oor, is ook wel fijn dan hoor je het tenminste
fijn koptelefoontje, kort geleden aangeschaft, ook via ibood!
Ze gaan er nu snel doorheen zeg...
Hm ik denk even kijken of dat scherm wat is BAM uitverkocht
was wel mooie prijs 100 euros
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
scherm 2 ook pleite
Moet je eigenlijk gewoon gelijk doen..Mattie112 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:20:
Hm ik denk even kijken of dat scherm wat is BAM uitverkochtwas wel mooie prijs 100 euros
1 kilo jellybeans voor 20 euro???? zijn ze van de pot gepleurd ?
zelfs de jelly beans gaan hard
Wie koopt dat in godsnaam. 20 euro voor een zak snoep, ze zijn gek
hadden nog 1 zakje over
Het zijn toch de echte Amerikaanse?-BaJo- schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:22:
1 kilo jellybeans voor 20 euro???? zijn ze van de pot gepleurd ?
"Be brave, don't shave"
gadver werkhandschoenen
oh waarom heb ik nu niet 1 van die schermen gekocht
koop snel handschoenen voor je je bedenkt
Die beschermen je tegen werk, best handig dus-BaJo- schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:23:
gadver werkhandschoenen
Gewoon de systeemtijd een beetje terug zetten..Leino92 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:24:
Hier, een 2e handsje: V&A aangeboden: Samsung Syncmaster P2350 Zwart Full HDLeino92 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:24:
daar eentje voor 8 tientjes !
die living colors waren ook snel weg zeg. (was ideaal kerst cadeau geweest
)
die living colors waren ook snel weg zeg. (was ideaal kerst cadeau geweest
[ Voor 58% gewijzigd door harley op 08-11-2013 13:29 ]
NOG goedkoperMattie112 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:20:
Hm ik denk even kijken of dat scherm wat is BAM uitverkochtwas wel mooie prijs 100 euros
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Verwijderd
Herkansing voor 1" minderLeino92 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:24:
That's what she said.Leino92 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:29:
te klein helaas
fuuuuuuuuuuu te laat
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
42inch groot genoeg???
deze groot genoeg?
Alle vragen hebben een antwoord
42" beter dan?
te groot helaas. That's what she said.
Let op:
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag via V&A
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag via V&A