"Be brave, don't shave"
Balen, maar helaasSieger schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:14:
[...]
i second that...."bad gateway" / 501 / Sorry... genoeg errors maar geen doos
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
opletten helpt ook niet, je moet puur geluk hebben.RonaldDesigns schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:13:
Ik ga vanavond maar beter opletten, komen er vast nog wat
Heb op "ik neem er een geklikt" de millisecond die knop ge-enabled was.
Onmiddellijk "Sorry, you can't order at this moment. Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment. We apologize for this temporary inconvenience. "
Je bestelling:
1x De beruchte iBOOD BOX! € 99.95
Verzendkosten € 5.95
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Een legitieme DDos aanval.robero50 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:15:
haha de server liggen echt gewoon plat
Maar dat geluk had ik misschien wel gehad als ik niet verzuimd had om in te loggenBuzz_Fuzz schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:15:
[...]
opletten helpt ook niet, je moet puur geluk hebben.
Heb op "ik neem er een geklikt" de millisecond die knop ge-enabled was.
Onmiddellijk "Sorry, you can't order at this moment. Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment. We apologize for this temporary inconvenience. "

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Bezig met verwerken van je bestelling...
Hoeren
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
De wijzen komen uit het Oosten!
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Verwijderd
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
"Be brave, don't shave"
Hoe kan ik alsnog betalen want toen ik het een 2e keer probeerde kreeg ik de melding dat ik al in het bestelproces zat.
Het lijkt wel dat ze die eruit gegooid hebben sinds de vorige HuntMattie112 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:17:
Mwa, ik wacht eigenlijk op een 50 euro box, vind 100 euro toch net ff te veel eigenlijk.
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
Dan hoef je die catchpa niet te gebruiken. bestelling bleef hangen bij me, pas toen de aanbieding op uitverkocht stond kreeg ik op en eens de bestelpagina..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Dit is niet voor het eerst dat ik lees dat het via de mobiele site wel lukt.m0nk schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:16:
via de mobiele website, mijn eerste box gescoord!
Je bestelling:
1x De beruchte iBOOD BOX! € 99.95
Verzendkosten € 5.95
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
"Be brave, don't shave"
yup, kleine kans dat ons stervelingen ook een doosje kunnen kopen, ik was ook te laatmistervis007 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:18:
Ach dat komt gewoon door die f**king scriptkiddies grrrrrr
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Ik hoop t want ik was eigenlijk te laat. Was net ff wat door aan het sturen, zag toen opeens box. Eerst een error, daarna nog eens geklikt en opeens door naar bestel ding en nu vast in het verwerken.Tiestor schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:18:
Gewoon open laten staan voor de mensen die nog iin behandeling zijn. weet van de vorige x dat er een aantal waren die m zo alsnog kregen
"Be brave, don't shave"
Hm idd, ik zie ook alleen 100 euro boxen, naja misschien dat ik als hij nog eens langs kom toch maar een poging ga wagen.Krilo_89 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:18:
[...]
Het lijkt wel dat ze die eruit gegooid hebben sinds de vorige Hunt
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
Ik was zeker op tijd.
Via mijn bestellingen staat hij er niet tussen.....
"Be brave, don't shave"
Hier heb ik geen last van gehad met chrome.mistervis007 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:21:
En waarom wordt je tegenwoordig na zoveel tijd steeds automatisch uitgelogd op de iBood site, zwaar irritant!
jammer joh, dat gaat niet meer lukkenSinned123 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:21:
kan je alsnog later betalen als dat tijdens het 1e bestel proces is mislukt?
Ik was zeker op tijd.
Via mijn bestellingen staat hij er niet tussen.....
"Be brave, don't shave"

Back en forward en kreeg toen de melding dat ik er al 1 had besteld

Leek het goed te gaan kreeg ik ook die vervelende melding.
Opgevolgd door een reeks bad gateway meldingen.Sorry, you can't order at this moment
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
We apologize for this temporary inconvenience.
Wil je er niet zo mee spotten? Sommige mensen nemen audio en geluidskwaliteit serieus. Heb je je wel eens verdiept in de wetenschappelijke achtergrond ervan?Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:23:
Oh ja! Monsters! puur goude 3d-HD-4K kabels voor extra megabitzz kwaliteit je weet
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Heb je dus ook geen frustraties opgelopen dat het bestellen niet lukteGh0stw4lk3r schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:24:
grr loop ik net even naar buiten voor een peukie, komt de box langs....
Waar de wetenschap zelf van vol isJT schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:24:
[...]
Wil je er niet zo mee spotten? Sommige mensen nemen audio en geluidskwaliteit serieus. Heb je je wel eens verdiept in de wetenschappelijke achtergrond ervan?
Roken maakt meer kapot dan je lief is. hahaGh0stw4lk3r schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:24:
grr loop ik net even naar buiten voor een peukie, komt de box langs....
Verwijderd
LOLVerwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:25:
Ja, het zit zo: Elektronen hechten veel waarde aan status. Gouden kabels/vergulde connectors is vet bling. Dus alle hoge kwaliteit gangster elektronen reizen via de gouden kabels, daarom extra harde beatz in je oor. Simpel zat!

Ecodan warmtepomp
Had in mn vorige box een Nikon V1, die heb ik voor 400 euro door kunnen verkopen aan zo een 'zwerver'... Kon ik mooi de aanschaf van een receivertje mee bekostigenNotSoSteady schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:26:
... zwervers op MP die alles voor een tientje willen hebben.
NotSoSteady schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:30:
[...]
Ik zit alleen hier in de chat, bestel nooit meer wat bij iBood, betaal 10 liever euro meer voor een fatsoenlijke support afdeling.

Verwijderd
Daarnaast zijn de deals die ze hebben (naast de dozen) niet echt supergoed?
Krijg het idee dat het vaak goede 'A' merken met flinke korting zijn, maar nog steeds veel duurder dan een B-merk dat ook voor de meeste mensen uitstekend dienst doet (dus alleen interessant als je per se dat merk wil hebben)
Wat moet je opgeven dan? Zolang het hobbymatig blijft dan gaat de belastingdienst er zeker niet wakker van liggen. Die weten wel waar het geld valt te halenNotSoSteady schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:31:
[...]
Geef je ook alles op bij de Belastingdienst?
Verkoopt u online goederen of diensten? En kunt u hieruit winst verwachten? Dan is er sprake van inkomsten en bent u ondernemer voor de inkomstenbelasting.JT schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:32:
[...]
Nee want dat hoeft niet. Als je zegt van wel dan hoor ik graag van jou welk wetsartikel en welk lid mij verplicht om een aankoop waar ik achteraf spijt van heb en doorverkoop met winst aan te geven.
Zeker me deze hunt klopt jouw punt wel. Prijzen zijn niet bepaald spectaculair en véééél producten worden niet uitverkocht voor ze doorgaan naar de volgende, nadat het balkje van de voorraad supertraag is gegaan...Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:34:
Ik vraag me dan ook echt af hoeveel ze bij iBood nou verkopen met zo'n hunt. Lijkt wel of >95% alleen aan het boxhunten is (hier iig).
Daarnaast zijn de deals die ze hebben (naast de dozen) niet echt supergoed?
Krijg het idee dat het vaak goede 'A' merken met flinke korting zijn, maar nog steeds veel duurder dan een B-merk dat ook voor de meeste mensen uitstekend dienst doet (dus alleen interessant als je per se dat merk wil hebben)
Dat is een extreem versimpelde omschrijving van de wet waar een rechter _helemaal_ niets mee doet. Die kijkt alleen naar het wetboek. En ja, ook daar heb ik ervaring mee.NotSoSteady schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:35:
[...]
Verkoopt u online goederen of diensten? En kunt u hieruit winst verwachten? Dan is er sprake van inkomsten en bent u ondernemer voor de inkomstenbelasting.
[ Voor 23% gewijzigd door JT op 08-11-2013 12:37 ]
Ecodan warmtepomp
Dus jij geeft alles op wat je online weer via marktplaats verkoopt?NotSoSteady schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:35:
[...]
Verkoopt u online goederen of diensten? En kunt u hieruit winst verwachten? Dan is er sprake van inkomsten en bent u ondernemer voor de inkomstenbelasting.
Met bereik in alle hoeken van je woning.Palm schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:36:
een prullenbak!
Wetsartikel heb ik zo snel even niet voor je, maar je bent 'verplicht' om al je inkomsten op te geven bij de belastingdienst... Ik zou het alleen erg dom vinden als mensen dat serieus doen in dit soort gevallen....JT schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:32:
[...]
Nee want dat hoeft niet. Als je zegt van wel dan hoor ik graag van jou welk wetsartikel en welk lid mij verplicht om een aankoop waar ik achteraf spijt van heb en doorverkoop met winst aan te geven.
"Be brave, don't shave"
Je verwacht het niet met winst te verkopen via Marktplaats? Maar mocht het wel winst zijn, mooi meegenomen.NotSoSteady schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:35:
[...]
In welke box zou hij dat doen ?JT schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:39:
Beter gewoon niet antwoorden en de sfeer goed houdenLaat hem maar alles aangeven als hij dat wil
Tot nu toe zat er steeds 5-6 uur tussen maar met het huidige tempo denk ik laatste box +7 dus 19:30 ofzoPalm schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:40:
laten we het weer hebben over wanneer de volgende box komt
Ecodan warmtepomp
Ecodan warmtepomp
Waar hadden we het over, owja, je winst opgeven over 2dehands verkochte spullen
Alle vragen hebben een antwoord
"Be brave, don't shave"
Nou nou nou, kalm aan, heeft je alle frustratie rond het niet kunnen bemachtigen gescheeldmhindrik schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:44:
en verdomme, ik zei je het, tijdens de lunch komt de box. gotver gotver
Dat ik vervolgens terug naar boven moet en daar +- 10 sec. moet wachten op mijn Samsung "smart" tv helpt ook niet echt...
Alle vragen hebben een antwoord
Jatimmert26 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:46:
kun je ook bestellen en later betalen?
Je klikt bestellen, daarna betaal je
voor in je oor
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag via V&A