Zijn de Led douchekoppen al geweest?
Die kun je ook gewoon bij de Mediamarkt kopen, Rob59..
"geluid om je ziel te roeren"
if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage
zo'n led douchekop lijkt me ook wel lachen als daar een lage prijs aan hangt
voor 180 euro koop je een leuke dell ips NEXT!
ora et labora
190 euro voor zo'n troep monitor LOL, koop ik liever een mooie van Dell
[ Voor 32% gewijzigd door Scylin op 08-11-2013 00:39 ]
Verwijderd
Dan moet ik opstaan, er heen gaan, in die zooi mijn weg vinden, nee dat gaat 'm niet worden.Torrentus schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:37:
Die kun je ook gewoon bij de Mediamarkt kopen, Rob59..
mrc4nl schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:36:
trouwens waar blijven de leuke meme's?
dit topic is saai zonder

Ergo, next!
Oooh wat kijkt ie liev!
Poediepoedie.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
Misschien valt er met de Led lampen nog wat te tweaken.hejkompas schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:37:
Die dingen kosten geen drol als je ze recht uit china haalt. Voor 20 dollar ofzo heb je er al eentje.hejkompas schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:37:
People as things, that’s where it starts.
Knip reepjes van je monitor, plak ze achterop je TV en maak je eigen ambilight
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Kost normaal 240euro..
pricewatch: Philips 231P4QRYES/00 Zilver
pricewatch: Philips 231P4QRYES/00 Zilver
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Maak daar 6 euro van, net nog even gechecktVasZaitsev schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:40:
[...]
Die dingen kosten geen drol als je ze recht uit china haalt. Voor 20 dollar ofzo heb je er al eentje.
Als ik mezelf geëlektrocuteerd wil hebben dan pak ik wel ergens een 220 en 0 draadVasZaitsev schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:40:
[...]
Die dingen kosten geen drol als je ze recht uit china haalt. Voor 20 dollar ofzo heb je er al eentje.

Zit geen elektronica in, led lampjes worden gevoed door water dat erlangs komt en stroom opwekt.hejkompas schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:43:
[...]
Als ik mezelf geëlektrocuteerd wil hebben dan pak ik wel ergens een 220 en 0 draad
Linkielink?midego schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:42:
[...]
Maak daar 6 euro van, net nog even gecheckt
En ik ging maar conservatief doen over de prijs, straks maak ik die arme man helemaal van streek omdat zijn watervibrator/douchekop duurder is dan ik zei,
Nu ik erover denk, zo'n douchekop met lichtjes zou opzich wel populair zijn onder den vrouwen
eBay is het makkelijkst en snelst denk ik.VasZaitsev schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:44:
[...]
Linkielink?
En ik ging maar conservatief doen over de prijs, straks maak ik die arme man helemaal van streek omdat zijn watervibrator/douchekop duurder is dan ik zei,
Nu ik erover denk, zo'n douchekop met lichtjes zou opzich wel populair zijn onder den vrouwen
Verwijderd
Moet je ze wel eerst je badkamer in zien te krijgenVasZaitsev schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:44:
[...]
wheater forcast voor de komende box:

ora et labora
Ik heb die subwoofer aangeschaft, in een vlaag van gretigheid. Hopen dat het wat is. Ik heb nu de HKTS210 sub van Harman Kardon. Ben benieuwd of die Yamaho SW500 erbovenuit komt. Anders heb ik een slechte impulsaankoop gedaan
.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Van the again man?mrc4nl schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:46:
wheater forcast voor de komende box:
[afbeelding]
YouTube: [Neonletters] De Weerman
[ Voor 9% gewijzigd door Pistolebob op 08-11-2013 00:47 ]
GHBi is je vriendVerwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:45:
[...]
Moet je ze wel eerst je badkamer in zien te krijgen
Een stofzuiger die je huis schoonmaakt, hmm...
Stoft ie ook de kastjes af?
Twijfelde ook over die sub, wat ik lees is het echt een topding 
edit: voor zn prijs
edit: voor zn prijs
[ Voor 17% gewijzigd door coyote1980 op 08-11-2013 00:48 ]
Hier bij DHgate:hejkompas schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:37:
http://www.dhgate.com/pro...ead/125564346.html#s1-1-1|3155335652
Yamaha is niet echt slecht, heb er zelf ook nog even over nagedacht maar mijn set (2.) gaat al laag en hard genoeg had ik besloten.Royeboi schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:46:
Ik heb die subwoofer aangeschaft, in een vlaag van gretigheid. Hopen dat het wat is. Ik heb nu de HKTS210 sub van Harman Kardon. Ben benieuwd of die Yamaho SW500 erbovenuit komt. Anders heb ik een slechte impulsaankoop gedaan.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Let's hope so. Kan er niet veel reviews over vinden eigenlijk. Mijn receiver is ook van Yamaha (V473 uit 't hoofd), maar mijn huidige sub vind ik eigenlijk niet sterk genoeg. Af en toe rommelig, en geen ooomph gevoel. Puur een gok dus. Nu van die bestel knop proberen af te blijven als er nog iets leuks komt vandaag...coyote1980 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:48:
Twijfelde ook over die sub, wat ik lees is het echt een topding
B&O bestaat niet meer toch?
Verwijderd
Moet goed komen. Prima merk en mooie sub! Geniet er van!Royeboi schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:49:
[...]
Let's hope so. Kan er niet veel reviews over vinden eigenlijk. Mijn receiver is ook van Yamaha (V473 uit 't hoofd), maar mijn huidige sub vind ik eigenlijk niet sterk genoeg. Af en toe rommelig, en geen ooomph gevoel. Puur een gok dus. Nu van die bestel knop proberen af te blijven als er nog iets leuks komt vandaag...
B&O wel, lowe niet meer.
Speakercase voor de prijs van bijna een jamo en kleine onkyo ... nee las verkeerder prijs, maar nog nee.
[ Voor 24% gewijzigd door franssie op 08-11-2013 00:51 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
En dat vind ik niet gek met zulke producten...GAIAjohan schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:50:
Wie wil deze BOX niet?
Pfffffff, ik weet dat zodra ik naar bed ga die box komt... Maar ja, de hele nacht doorhalen is ook weer zo wat.. Kan ik beter bij het volgende item naar bed gaan dan nog een uur wachten...
Blijkbaar wel.. hier een speaker voor de ipadGAIAjohan schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:50:
Doei doos
...and your ass will follow
******* Error shyt.
Had niet eens een error, was zo snel weg
Wel verdikkie hà?
daar ging duidelijk iets mis bij ibood
gewoon bedoeld om mensen langer aan de hunt te houden
How are you doing?
Wtf man, dat is nog voor een halve seconde uitverkocht. Hoezo worden er geen scripts gebruikt...
heb je de box nu net gemist door net naar bed te gaan..coyote1980 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:52:
Pfffffff, ik weet dat zodra ik naar bed ga die box komt... Maar ja, de hele nacht doorhalen is ook weer zo wat.. Kan ik beter bij het volgende item naar bed gaan dan nog een uur wachten...

(╯°□°)╯ ︵ ┻━┻
Zo snel dat er geen database errors waren
Lol, ik dacht echt in mezelf: nu komt die doos, ik klik hem aan en heb de captcha nog niet aangeklikt of hij is al uitverkocht -_-...
Dildo's!Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:54:
Maar mensen, dit is mijn eerste box hunt... want heeft er voorheen al zo eens ingezeten?
Thanks, kan niet wachten tot ik er met m'n handjes aan mag zittenVerwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:50:
[...]
Moet goed komen. Prima merk en mooie sub! Geniet er van!
ik kwam ook niet verder dan de captcha
I've GoT a solution
Whaha, nee, puur omdat 'het' tegenzatwuswug schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:54:
[...]
heb je de box nu net gemist door net naar bed te gaan..
Weer bij het laatste scherm voor betaling, weer gaat het mis...

Volgensmij gaat er iets mis bij ibood, alles insta uitverkocht
De vieze man!
En bematax? Wat is dat?
Verwijderd
Nou inderdaad... Wat nou crisis!?!erwinbeback schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:56:
Volgensmij gaat er iets mis bij ibood, alles insta uitverkocht

Misschien dat het aantal producten per item gerelateerd is aan het aantal hunters ?
Betamax, kijk deze maar even.
Ik geloof niet dat de box nog een keer langs gaat komen voor de nachtpauze...
Die koffer is nog nooit uitverkocht geraakt!
ik weet wel wat Betamax is. Alleen niet wat bematax is.
En koot en bie ken ik heus wel,de vieze man vind ik een van de leukere.
Ja echt f-ing bizar hoe snel die dingen weg zijn...
In het filmpje noemt het vieze mannetje betamax bematax, omdat hij geen idee heeft waar ie het over heeft.VasZaitsev schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:59:
ik weet wel wat Betamax is. Alleen niet wat bematax is.
Volgensmij gewoon een heel beperkt aantal qua producten die ze aanbieden..

check die iphone , hij past er niet helemaal in
ora et labora
dat is mn nick op de 1dk chatTronic schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 01:00:
Tuurrrboooo op de Tuuurrbbooo
ora et labora
Dan moet het toch juist stilstaan?Mabili schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 01:01:
Het lijkt wel spitsuur op Ibood.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Waha iemand buy script vergeten uit te zettten?
Let op:
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag via V&A
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag via V&A