ora et labora
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik kook nooit en daarom heb ik nog minder interesse in die planken, laat deze shit lekker op beauty en health voor vrouwen.franssie schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:58:
er past nog geen prei op zo'n plank. waardeloze afmetingen als je echt wel eens kookt
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Wat doe je hier dan??
[ Voor 69% gewijzigd door Edd op 08-11-2013 00:02 ]
-
da's toch bijna een fust heh!peachless schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:01:
Er past wel 40 Liter in die tas! Wauw ik zou 'm bijna kopen.....
//Thapous
ateriaal: 900d nylon
Handige sporttas, ook geschikt als weekendtas, met trendy ruit en het Brunotti-logo aan de voorzijde
Alles wat door Brunotti op de markt wordt gebracht, ademt de lifestyle van boarders
Afneembare en verstelbare schouderband met schouder pad
Twee handvatten die aan elkaar te maken zijn met de klittenbandsluiting
1x ritsvak aan voorzijde
1x ritsvak aan binnenzijde
2x ruime ritsvak aan de zijkanten
Regenbestendig
Verstevigde bodem
Afmetingen: 52 x 27,5 x 29 cm
Garantie: 2 jaar op fabricagefouten
Waar is de quadcore?NotSoSteady schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:02:
Omdat Tweakers zo gek zijn specificaties:
[...]
Quadritsvakken als je goed had gelezen!
[ Voor 78% gewijzigd door guid0o op 08-11-2013 00:04 ]
Deze ritsvakken hebben geen multithreadingGAIAjohan schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:03:
[...]
Quadritsvakken als je goed had gelezen!
GAIAjohan schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:04:
Wat moet je met een koptelefoon als je een hoofd hebt?
beter een box om je hoofd iddGAIAjohan schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:04:
Wat moet je met een koptelefoon als je een hoofd hebt?
Als het zo doorgaat hoeft dat niet lang meer te duren...NotSoSteady schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:07:
Ik wacht nog op een aanbieding die zo slecht is dat die de hele nacht blijft staan.
gebeurt niet. na een bepaalde tijd gaat hij gewoon door naar volgende aanbiedingNotSoSteady schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:07:
Ik wacht nog op een aanbieding die zo slecht is dat die de hele nacht blijft staan.
[ Voor 14% gewijzigd door hejkompas op 08-11-2013 00:09 ]
Nee, de nachtpauze-aanbieding van straks is echt verschrikkelijk...geert19 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:08:
[...]
gebeurt niet. na een bepaalde tijd gaat hij gewoon door naar volgende aanbieding
het scheelde weinig of je zat nu nog naar Cinderella dekens te kijken.NotSoSteady schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:07:
quadcore ovenwanten van kogelvrij kevlar?coyote1980 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:09:
[...]
Nee, de nachtpauze-aanbieding van straks is echt verschrikkelijk...
Blijkbaar niet veel ven te vinden buiten dit:Tronic schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:55:
[...]
Was de eerste keer dat het een € 150,- box was. Eens kijken of het internet beter kan onthouden dan ikzelf
Uit google cache van marktplaats.nl op 8 sept 2013 @ 07:14
Sony STR-DA5700ES topklasse receiver NIEUW IN DOOS. Echt de top .... Dit product komt uit een ibood box en heeft 1 maand garantie bij ibood en 1-2 jaar ...
Zonder full-hd en 3D?Pistolebob schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:09:
[...]
quadcore ovenwanten van kogelvrij kevlar?
Puik modelletje hoor!peachless schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:10:
En weer een "kek" montuurtje.
if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage
in 1978 hadden ze betere modellen!
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Hoevaak heb je meegedaan met iBood hunts? De servers vliegen er altijd uit, dat weet (check het plaatje) iBood zelfs!Zingo schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:12:
Hopen dat als er een Box komt niet weer alles eruit springt zoals vanmiddag.....
Je moet het ook een beetje zien als een loterij en promotie voor iBood. Kom je erdoor dan weet je voor 70% zeker dat je waar voor je geld krijgt. Kom je er niet door, jammer dan.
Dit is mijn 3e hunt en het is me bij de 1e box gisteren eindelijk gelukt om er 1 te bestellen.
[ Voor 41% gewijzigd door michel2506 op 08-11-2013 00:20 ]
Maar wel een handige draagBOX!!coyote1980 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:16:
Geen C-4 punch in deze multitool zeker...
Ervan houdtBen jij een echte klusser die ervan houd om dingen kapot te zagen of in elkaar te schroeven? Dan heb je normaal meerdere machines nodig maar nu niet meer. Dit apparaat kan praktisch alles wat jij zou willen. Dus heb jij weinig ruimte maar wil je wel verschillende klussen doen? Dan is dit de machine die je moet hebben.
Kapot zagen?!
How are you doing?
In begin hadden ze geen box nodig om de server op de knieën te krijgen met die 100den topics die automatisch werden aangemaakt, tot ze het hele forum maar uitschakelde tijdens huntsTomassie91 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:14:
[...]
Hoevaak heb je meegedaan met iBood hunts? De servers vliegen er altijd uit, dat weet (check het plaatje) iBood zelfs!
Ik vind het duur..Tomassie91 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:24:
Leuke prijs voor een USB lader, als er geen 6 euro verzendkosten opzaten...
Ebay/Dx is goedkoper, maar dat is (over het algemeen) slechtere kwaliteit en service.
Klopt, heb hem nu opcoyote1980 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:27:
Met een pompende bas nog wel...
Verwijderd
Bij petjes light die meestal achter in de kofferbak... verstopt..marcel87 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:27:
Wie is bas?
ora et labora

ora et labora
Koopje!
ora et labora
Direct uit de kattenpoep, he?!mrc4nl schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:32:
echte puristen eten koffiebonen
ora et labora
dit topic is saai zonder
ora et labora
Vandaar het energie besparenTorrentus schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:35:
250 lumen is minder dan een ikea/jan en alleman/standaard-LED-spotje doet..
Verwijderd
Jaja en dan heb jij dat mooie koffie apparaat niet eens gekocht!mrc4nl schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:35:
1+1=2 zeau dat wist ik niet
22,50 per 100 gram, dure shit zeg ik je
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag via V&A