Tja de R9 290(X) kaarten zijn toch al even op de markt er zijn ook al aardig wat driver updates geweest. En er is ook al een Black Screen of Death patch geweest in de drivers. Dat was met de Cat 13.11 Beta 9.4. De officiële versie die deze fix heeft is de Cat 13.12 driver.KneoK schreef op maandag 05 mei 2014 @ 20:31:
[...]
Toch blijft het vreemd. Als ik van mijn oude HD5970 uitga dan gok ik op driverproblemen. Zeker met de eerste paar driverversies toen de 5970 net uit was had ik continu vastlopers op idle clocks, in games en benches helemaal stabiel. Zodra ik een custom profile aanmaakte waarmee de core niet op 157MHz maar continu op 300MHz idle liep was er niets aan de hand. Op een gegeven moment een aantal driverupdates verder was dat opgelost.
Ook daar was het trouwens geen algemeen probleem, sommige kaarten hadden het probleem en in vrijwel alle gevallen loste het verhogen van de idle clocks het probleem op.
Twee kaarten gaan vandaag naar Club3D zij gaan er naar kijken. Ik ben heel erg benieuwd wat er uit gaat komen.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....