[HTC One] 4.3 / Sense 5.5 update topic

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:13
KoeDaa schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:17:
[...]

Ik heb presies het zelfde probleem als ik me HTC opnieuw opstart blijft hij nog steeds hier "contorleren..."aangeven meer niet. ik kan dit scherm wel een uur aanlaten staan maar gaat niet verder. de kleine update is wel al geinstaleerd. lijkt wel dat hij alleen de melding "contoleren..." geeft maar niet daadwerkelijk zoekt/vind. heeft er iemand een tip voor me?!?
Heb HTC ONE met KPN en orginele software.
Kan zijn dat je een branden telefoon hebt en dat je moet wachten totdat KPN zijn rom klaar heeft.
Anders zou je onderstaand kunnen proberen.

Als ik de laaste reactie lees wat er zoal mogelijk is zou je kunnen proberen.
1. HTC Backup
2. Foto's / Video's / Muziek zelf kopieeren naar je PC.
3. Reset naar fabrieksinstellingen.
4. Opnieuw update proberen te downloaden en installeren.
5. Backup terugzetten.
6. Foto's / Video's / Muziek terug zetten op telefoon.

Uiteraard alles op eigen risco >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 20:36
Je hoeft niet eens media te backuppen als je niet ervoor kiest dat je opslag ook gewist moet worden tijdens de reset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoeDaa
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-10-2023
MikeOO schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:46:
[...]

Kan zijn dat je een branden telefoon hebt en dat je moet wachten totdat KPN zijn rom klaar heeft.
Anders zou je onderstaand kunnen proberen.

Als ik de laaste reactie lees wat er zoal mogelijk is zou je kunnen proberen.
1. HTC Backup
2. Foto's / Video's / Muziek zelf kopieeren naar je PC.
3. Reset naar fabrieksinstellingen.
4. Opnieuw update proberen te downloaden en installeren.
5. Backup terugzetten.
6. Foto's / Video's / Muziek terug zetten op telefoon.

Uiteraard alles op eigen risco >:)
Upbeat schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:06:
Je hoeft niet eens media te backuppen als je niet ervoor kiest dat je opslag ook gewist moet worden tijdens de reset :)
Dank u beiden.
ik ga vanmiddag als ik thuis ben me mob terug zetten naar fabrieks instellingen. _/-\o_
hoopen dat het werkt.

[-soon HTC ONE-][-HTC Sensation XE-][-Dell XPS17-][-Xbox360-][-Halo 4-]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-06 23:31
Heb ook wel wat feedback over de update.
Als ik hem in mijn autolader dock zet draait het startscherm ook mooi horizontaal. Ook applicatiescherm draait mooi horizontaal. Dit is echt een pluspunt.
Kan dit ook ingesteld worden zonder dat deze in het dock zit?

Overigens is de berichten app ook aangepast. Smilies worden niet meer weergegeven. Het vervelendste is dat ik geen berichten meer kan verzenden in landscape-modus. Het verzendknopje is niet zichtbaar.
Nog iemand dit probleem of zie ik ergens iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-11-2024
Is het wel/niet krijgen van de update afhankelijk van je CID of van je provider?

Ik heb bijvoorbeeld een los toestel gekocht, deze blijkt Vodafone-branded. Zelf heb ik T-mobile als provider. Ik krijg nu geen updates binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Sinds vorige week draai ik met redelijke tevredenheid de nieuwe update, echter er is 1 issue dat ik graag opgelost wil krijgen.

Ik maak gebruik van een vergrendelcode om mijn telefoon te ontgrendelen zodra ie in standby modus gaat, dit vanwege de Exchange accounts. Echter, als ik gebeld wordt zie ik niet meer wie mij belt maar moet ik eerst inloggen met die code. Voorheen zag ik een foto van de beller en kan ik direct opnemen, nu moet ik dus eerst ontgrendelen om te zien wie me belt. Hoe kan ik dit weer terugzetten naar hoe het was voor de 4.3 update?

[ Voor 7% gewijzigd door Sheik op 07-11-2013 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 21:55

DarkSide

theres no place like ::1

Ik heb net een PIN code ingesteld. En als ik dan gebeld wordt dan zie ik gewoon wie bij belt. En hoef ik niet eerst te ontgrendelen.

Wat je kan doen. Is de Exchange koppeling verwijderen. En dan ook de PIN code verwijderen zodat je geen lock hebt.
Dan weer de Exchange koppeling maken incl PIN.
misschien dat de update iets 'verminkt' heeft?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:46

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Om terug te komen op het volume; hebben jullie de ervaring dat het maximale volume weer omhoog is?

Volgens mij was deze vóór de update naar 4.2.2 een stuk hoger dan erna. Heb het idee dat het nog steeds zachter is, en daarmee niet meer veel harder dan op m'n One S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
MikeyMan schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:16:
Om terug te komen op het volume; hebben jullie de ervaring dat het maximale volume weer omhoog is?

Volgens mij was deze vóór de update naar 4.2.2 een stuk hoger dan erna. Heb het idee dat het nog steeds zachter is, en daarmee niet meer veel harder dan op m'n One S.
Dat had ik bij een eerdere update (voor 4.2.2). De oplossing was toen terugzetten naar fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos_Dwarf
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-12-2023
Prima update, ben echter zeer ontevreden over het toetsenbord. Het gebeurt enorm vaak dat de automatische correctie faalt. Op de helft van een woord breekt hij het woord af, en gaat ie door met een ander woord dat dan ook gecorrect wordt. Stel: ik wil 'blikje' typen, dan typ ik dus bijvoorbeeld 'bli', waarna hij dit als geheel woord ziet en het restant 'kje' autocorrect naar een bestaand woord. Met andere woorden, het toetsenbord is onbruikbaar geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick80
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-03 23:47
is de bestandsnaam van foto's ook veranderd ?
Voorheen zat de datum en tijd in bestandsnaam (2013-11-07 14.55.30.jpg) en nu is imag****.jpg
het gekke is dat dropbox er weer wel datum en tijd bestandsnaam van maakt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Chaos_Dwarf schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:26:
Prima update, ben echter zeer ontevreden over het toetsenbord. Het gebeurt enorm vaak dat de automatische correctie faalt. Op de helft van een woord breekt hij het woord af, en gaat ie door met een ander woord dat dan ook gecorrect wordt. Stel: ik wil 'blikje' typen, dan typ ik dus bijvoorbeeld 'bli', waarna hij dit als geheel woord ziet en het restant 'kje' autocorrect naar een bestaand woord. Met andere woorden, het toetsenbord is onbruikbaar geworden.
Ik moet zeggen dat ik dit ook al regelmatig had met 4.2.2.
Echt uitermate frustrerend inderdaad. Je wilt altijd zo snel mogelijk iets typen en op deze manier voeg je allemaal niet bestaande woorden aan het woordenboek toe waardoor je typen in het vervolg alleen maar lastiger voor jezelf maakt.
Ik ga Swiftkey weer eens proberen, al hoewel ik dat er nou niet zo fraai uit vind zien als het HTC toetsenbord helaas, maar goed, gaat me wat dat betreft toch meer om functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos_Dwarf
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-12-2023
Majesty schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:46:
[...]

Ik moet zeggen dat ik dit ook al regelmatig had met 4.2.2.
Echt uitermate frustrerend inderdaad. Je wilt altijd zo snel mogelijk iets typen en op deze manier voeg je allemaal niet bestaande woorden aan het woordenboek toe waardoor je typen in het vervolg alleen maar lastiger voor jezelf maakt.
Ik ga Swiftkey weer eens proberen, al hoewel ik dat er nou niet zo fraai uit vind zien als het HTC toetsenbord helaas, maar goed, gaat me wat dat betreft toch meer om functionaliteit.
Heb hier eerder nog nooit last van gehad. Baal ook enorm omdat ik alle keyboards al ongeveer wel heb uitgeprobeerd maar het HTC toetsenbord er wat mij betreft ver bovenuit stak qua functionaliteit en uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:00

kraats

Ik rol

Bij mij reageert het toetsenbord nog precies zoals eerst? Of bedoel je nadat je geautocorrect hebt en je een stukje aan een woord toe wilt voegen? Autocorrect werkt bij mij prima. Ik geloof wel dat hij er nu automatisch een spatie achter zet, maar dat tikt alleen maar lekkerder door

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-06 13:42

Trackerfire

BTC HODLER

Bij mij is het probleem opgelost als ik naar: Instellingen - Taal en toetsenbord - HTC Sense Input - Keuze toetsenbord - Tweetalige voorspelling - Nederlands aanvink :)! Geen idee hoe, maar sindsdien geen last meer :)!

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

dasooktoevallig schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:46:
[...]

Dat had ik bij een eerdere update (voor 4.2.2). De oplossing was toen terugzetten naar fabrieksinstellingen.
Gedaan, maar heeft niets uit gehaald.

Backup werkt wel mooi trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvl
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-01 09:33

wvl

Ik heb sinds maandag de update binnen. Dit ging vlot en zonder problemen.
Ik heb sinds de update echter geen verzendknop meer in het sms programma als ik mijn telefoon plat houd. Ik gebruik zelf swift key.
En de smileys zijn ook weg in alle berichten. Ze verschijnen in tekens.
Iemand hier nog problemen mee?
Verder ben ik soms op minder dan 10min 30% van mijn batterij kwijt, maar ik denk dat dat aan de 4G test ligt. Ik ben bij mobile vikings en daar is dit in testfase...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Bij deze in het kort een aantal zaken die mij opvielen aan de camera app in de update, maar die tot op heden nog niet echt aan bod zijn gekomen:

- Nu ook mogelijk om een panorama te maken terwijl je de telefoon in staande stand vasthoudt.
- In panorama lijkt de telefoon nu ook beweging te constateren en zorgt ervoor dat het bewegend object slechts 1x op de foto voorkomt.
- Heb je een scene geselecteerd, dan verschijnt er nu een logo naast de menu knop
- Fotocamera stelt nu meer scherp op een manier zoals de iphone doet. Bij een "relatief" grote beweging stelt deze scherp en herkent daarnaast nu automatisch gezichten/bewegende objecten.
- In het donker scherp stellen met assisted flash
- Helaas hebben de dual-cam mode en de panoramic+ mode de rom niet gehaald.

Daarnaast baal ik nog steeds behoorlijk van de tv-app. Deze ziet er nu veel beter uit, echter het kanalengids probleem bestaat nog steeds. Hopelijk heeft de "htc apps" app hier wat mee te maken en kunnen ze inderdaad sneller updates leveren voor de tv-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 12:09
Swizzor schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:39:
Is het wel/niet krijgen van de update afhankelijk van je CID of van je provider?

Ik heb bijvoorbeeld een los toestel gekocht, deze blijkt Vodafone-branded. Zelf heb ik T-mobile als provider. Ik krijg nu geen updates binnen.
Mijn huidige versie is: 2.24.111.5, maar ik krijg ook geen updates binnen. De telefoon is los gekocht en heb HI als simonly provider. Aan het CID te zien had ik een rom voor t-mobile branded rom(niks qua UI terug te zien).

Meer mensen die update nog niet binnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-06 15:27

rik

Hier ook nog steeds niets binnen, wel de kleine update maar daarna niks meer :(

CID = HTC_E11 (dat is unbranded, toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
rik schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:33:
Hier ook nog steeds niets binnen, wel de kleine update maar daarna niks meer :(

CID = HTC_E11 (dat is unbranded, toch?)
Even rebooten. Mogelijk dat je hem dan wel binnenkrijgt. Hier zelfde CID en draai nu al vanaf maandag op de nieuwe rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maykoga
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-04 11:31
Hoi, ik heb vandaag een HTC One geupdated van android 4.2.2 naar 4.3, ging geheel vlekkeloos en dowloaden verliep snel :) echter er is een ding veranderd wat ik niet zo fijn vind en wel het volgende:

Nu mijn vraag:
Vroeger als ik op de knop bovenop duwde, ging mn scherm aan en meteen naar het normale scherm. Dit zonder dat ik een ontgrendelscherm moest ontgrendelen door een balk omhooog te slepen. Dit had ik ingesteld en was super! (tijdswinst etc.)
In Android 4.3 vind ik deze instelling zelf niet terug, en moet ik die balk omhoog slepen om de telefoon te ontgrendelen, hoe kan ik dit verhelpen?

hoop dat mijn vraag op de goede plek terecht is in het forum O+

Links 4.3: en Rechts was deze instelling bij het tweede kopje te vinden 'lock screen style' 4.2.2:
Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/696Knipsel.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/858android_4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
maykoga schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:56:
Hoi, ik heb vandaag een HTC One geupdated van android 4.2.2 naar 4.3, ging geheel vlekkeloos en dowloaden verliep snel :) echter er is een ding veranderd wat ik niet zo fijn vind en wel het volgende:

Nu mijn vraag:
Vroeger als ik op de knop bovenop duwde, ging mn scherm aan en meteen naar het normale scherm. Dit zonder dat ik een ontgrendelscherm moest ontgrendelen door een balk omhooog te slepen. Dit had ik ingesteld en was super! (tijdswinst etc.)
In Android 4.3 vind ik deze instelling zelf niet terug, en moet ik die balk omhoog slepen om de telefoon te ontgrendelen, hoe kan ik dit verhelpen?

Links 4.3: en Rechts was deze instelling bij het tweede kopje te vinden 'lock screen style' 4.2.2:
[afbeelding][afbeelding]
Het schijnt dat dit met 4.3 niet meer mogelijk is, vind het zelf ook erg irritant om steeds te moeten ontgrendelen.

Mocht er alsnog een mogelijkheid zijn om dit te omzeilen dan hoor ik dat ook graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Merkte ook gelijk dat er iets is veranderd aan het toetsenbordgebruik. Ik ben gewend als ik een woord wil typen, waarvan ik weet dat autocorrectie hem niet kent, eerst een paar letters te typen daarna spatie en dan backspace om het woord af te maken met autocorrectie uit. Maar nu begint hij dus gelijk met een nieuw woord met autocorrectie aan. Vind dit zeer irritant, omdat ik het zo gewend was. En wil niet teveel onnodige woorden toevoegen aan de woordenboek.

Wel merkte ik positief op als je dat de smileysknop linksonder (ingedrukt houden) is veranderd. Zijn zeg maar de WhatsApp smileys (alleen net in een andere stijl). Op de iPhone enzo, worden het emojis genoemd geloof ik. Je kon ze vaak niet allemaal goed zien, als iPhone gebruikers ze gebruikten in een andere app buiten WhatsApp. Bv in instagram, je zag dan soms wat zwart witte icoontjes voor in de plaats. Of een blokje als die hem helemaal niet herkend, was niet erg compleet dus. En je kon ze nooit zelf typen. Maar nu kan dat dus wel 😃. En ook nog in kleurtjes :o . En je krijgt al deze rare smileys er gratis bij: \( ̄<  ̄)>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 506508

maykoga schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:56:

Nu mijn vraag:

[afbeelding][afbeelding]
Volgens mij kan dit door naar "Beveiliging" te gaan en dan "Vergrendelscherm bij ontwaken negeren" aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Anoniem: 506508 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:35:
[...]

Volgens mij kan dit door naar "Beveiliging" te gaan en dan "Vergrendelscherm bij ontwaken negeren" aanvinken.
Dit lost het 'probleem' niet op helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 506508

RDMA schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:37:
[...]

Dit lost het 'probleem' niet op helaas.
Hmm, ik moest eerst dubbel ontgrendelen, eerst iets naar boven slepen en dan vervolgens mijn patroon invoeren, nadat ik had aangevinkt was het weer zoals eerst, alleen mijn patroon invoeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Anoniem: 506508 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:40:
[...]

Hmm, ik moest eerst dubbel ontgrendelen, eerst iets naar boven slepen en dan vervolgens mijn patroon invoeren, nadat ik had aangevinkt was het weer zoals eerst, alleen mijn patroon invoeren...
Klopt, als je schermbeveiliging (bijv. pincode of patroon) aan staat dan hoef je niet meer te slepen als je dit aanvinkt. Zonder schermbeveiliging lijkt het echter niet meer mogelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert22nh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-06 19:11
Ik heb nog steeds geen update ontvangen ook niet als ik handmatig laat zoeken naar software updates.
Ik heb T-mobile.
Hoe kan dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Tmobile brandend versie he, zag op het forum bij tmobile dat ze hopen deze week een nieuwe versie te kunnen testen (eerste is afgekeurd), als die dan word goedgekeurd zou het nog 2 weekjes duren, dus reken maar op 3 weekjes mits de update goedgekeurd word.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-06 13:21
Voorheen als ik mijn HTC One aan op de lader aansloot bleef mijn telefoon op standby als die daar al in stond en ging alleen het notificatielampje rood branden.
Nu met 4.3 gaat echter elke keer ook mijn scherm er bij aan wat meestal onnodig is.
Heeft iemand ook een idee of dat weer zoals voorheen in te stellen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-06 19:36
Bah, ik wil ook van het nutteloze lockscreen af :( .
Hopen dat dit gauw gefixt word, heb net mijn One terug van reparatie (erg netjes gedaan overigens, de gap aan de bovenkant hebben ze ook gefixt schijnbaar) en gelijk geupdate naar 4.3,
maar erger me nu al dood aan het lockscreen...

Edit: work around is de app "no lock".

[ Voor 6% gewijzigd door spNk op 09-11-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Ik heb dat als ik een nieuwe sms toon instel dat deze niet werkt. Zowel via een mp3 als via Zedge gedaan. Als ik op de instellingen klik staat het bestand wel als de standaard. Zowel in de sms app als in whatsapp. Maar als er een bericht binnenkomt krijg ik toch de oude "ringtone" iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-06 14:22
Zo, weet ik ook weer wat ik aan de HTC backup heb: niets. Maakte altijd een backup naar m'n dropbox. Wilde de instellingen resetten na de upgrade, dus ik dacht ik maar voor de zekerheid ook nog een backup met htc sync manager.

Na het resetten blijkt dus dat de backup in dropbox volledig genegeerd wordt. Ik kan hier dus niet van restoren. De backup die ik gemaakt heb met sync manager was echter ook waardeloos, omdat sync manager crashed na 11% herstellen. Kan ik dus fijn alles handmatig overnieuw installeren en instellen. :( :(

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Atomsk schreef op zondag 10 november 2013 @ 03:45:
Zo, weet ik ook weer wat ik aan de HTC backup heb: niets. Maakte altijd een backup naar m'n dropbox. Wilde de instellingen resetten na de upgrade, dus ik dacht ik maar voor de zekerheid ook nog een backup met htc sync manager.

Na het resetten blijkt dus dat de backup in dropbox volledig genegeerd wordt. Ik kan hier dus niet van restoren. De backup die ik gemaakt heb met sync manager was echter ook waardeloos, omdat sync manager crashed na 11% herstellen. Kan ik dus fijn alles handmatig overnieuw installeren en instellen. :( :(
Weet je zeker dat je het goede HTC account gebruikt hebt?
Wie weet nog een keer terug naar fabrieksinstellingen zetten? Heeft bij mij gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-06 22:39
Wel fijn dat jullie al die fouten melden. Ik heb een hekel aan branded, maar nu t-mobile de software heeft afgekeurd, letten ze hopelijk bij de nieuwe versie op al deze fouten. Dan heb ik toch nog voordeel van branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, zoals met alles: als het goed gaat hoor je niemand. Ik heb bijvoorbeeld totaal geen problemen ondervonden bij de update.

Enige wat ik merk is het lagere volume, maar dat lijkt by design te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
Ik heb ook geen problemen met de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Michele_M_ schreef op zondag 10 november 2013 @ 11:12:
[...]

Weet je zeker dat je het goede HTC account gebruikt hebt?
Wie weet nog een keer terug naar fabrieksinstellingen zetten? Heeft bij mij gewerkt.
Op zich een goed tip: wanneer ik met m'n Facebook account inlog op HTC sense, zie ik wel een backup. Klein probleempje: herstellen hieruit lukt niet. Na een minuut of zo krijg ik een foutmelding dat een paar bestanden niet kunnen worden gedownload, maar dat zijn ze dus allemaal.. :')

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Laatst online: 01-05 09:16
ik ben er helemaal klaar mee. de eerste dagen na de up date starte hij automatisch af en toe opnieuw op. dacht hij moet ff bijwerken. maar nu, bijna week verder, start hij soms wel 10 x per uur opnieuw op!
heb hem vrijdag gereset. leek het goed te doen. maar nu start hij elke minuut opnieuw op!!
elke minuut uitvallen, geen sim kaart detecteren. valt niet mee te werken

lekkere up date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Ik draai de update nu ook zo om en nabij een week (heb meteen een factory reset uitgevoerd na updaten).

Mijn plus -en min lijstje tot nu toe is als volgt:
+ Mooiere lockscreen widget van de muziek applicatie dan eerst. Op het volgende screenshot is 'ie anders omdat ik Soundcloud gebruikte, maar de nieuwe Muziek app heeft zelfs een cirkeltje om de "pauze" knop die aangeeft hoelang de track nog duurt, erg handig!
https://www.dropbox.com/s...t_2013-11-04-12-46-33.png
Edit:
Hierbij de widget van de Muziek app.
https://www.dropbox.com/s...t_2013-11-11-16-26-58.png

+ Muziek applicatie vind ik echt een stuk verbeterd: visueel mooier, functioneler (met naar links en rechts swipen bij switchen tussen artiest, nummers etc., echt fijn).

+ Fijn dat je nu zelf kunt bepalen welke toggles je in het pull down menu wilt hebben (helaas een max van 12)

+ HTC Backup functie werkt nog beter dan eerst, naar mijn idee. Ik had 'm hiervoor al gebruikt, maar hij werkte toen niet helemaal vlotjes, liet nogal wat dingen achterwege. Deze keer heeft hij echt alles netjes hersteld.

- Redelijk wat errors van apps die gestopt zijn, waaronder Maps, Muziek app, 9292, IMDb. Ik krijg niet het idee dat het aan de apps zelf ligt, maar dat kan natuurlijk wel zo zijn.

- Ik krijg redelijk vaak dit scherm wanneer ik de app drawer probeer te starten, alsof er nog een bericht een melding in beeld moet komen. Na de home knop ingedrukt te hebben en de app drawer opnieuw te starten werkt hij wel:
https://www.dropbox.com/s...t_2013-11-07-00-40-31.png

- De galerij app is er niet functioneler op geworden vind ik. Het ziet er misschien wel mooier uit, maar omdat ik ook zelf de volgorde van de weergegeven albums niet kan wijzigen vind ik het een beetje omslachtig geworden zo. Niet erg overzichtelijk. Daarnaast is het swipen zoals in de muziek app wel weer handig, maar dat weegt niet op tegen het nadeel.

- Ik heb een mapje in mijn dashboard staan die ik vaak omhoog sleep wanneer het lockscreen van de telefoon open staat. Hierdoor zou het mapje meteen moeten openen. In de vorige versies had ik hier nooit problemen mee, maar met 4.3 wel helaas. Hij opent vaak (1 op de 10 keer) niet, of in ieder geval niet zichtbaar. Het lijkt alsof hij dan wel open staat, want wanneer ik op de plek druk waar een app icoon zou moeten staan opent hij deze wel, hij laat het mapje echter (visueel) ongeopend.

- Bijna vergeten, maar wanneer ik muziek speel en tegelijk een foto maak of scherp stel, stopt de muziek ruim een seconde. Dit heb ik nooit gehad bij andere versies. Toch wel erg vervelend wanneer je muziek in een gezelschap afspeelt over een stereoset bijvoorbeeld.

En eigenlijk m'n grootste issue nog steeds: de paarse/blauwe waas bij de camera. Maar dit is geen software issue dus zet ik deze ook niet bij de minpunten.

EDIT: Nog een minpunt toegevoegd.

[ Voor 10% gewijzigd door Majesty op 11-11-2013 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
Oei ik heb nu toch ook een dingetje... Het ontgrendelen is traag. Dat was voor de update niet zo. Lijkt net alsof er wat draait op de achtergrond. Echt irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05:50
Michele_M_ schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:16:
Oei ik heb nu toch ook een dingetje... Het ontgrendelen is traag. Dat was voor de update niet zo. Lijkt net alsof er wat draait op de achtergrond. Echt irritant.
Ervaar ik ook, is net een fractie langzamer, of ie heel lichtjes blijft hangen of iets dergelijks. Misschien door dat lockscreen waar je naartoe kan swipen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
HansAnders07 schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:36:
[...]

Ervaar ik ook, is net een fractie langzamer, of ie heel lichtjes blijft hangen of iets dergelijks. Misschien door dat lockscreen waar je naartoe kan swipen?
Zit op de nexus 7 2013 ook en totaal geen last van vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-06 17:17
Ik zag volgens mij nog een kleine update in de gallery fotobewerk functie: je kunt nu via edit > effects zelf een effect maken (de laatste optie). Maar het zijn niet al te veel variabelen waar je mee kunt spelen...

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-06 13:32
Ik snap hier eigenlijk vrij weinig van en je zou bijna zeggen dat jij een andere build hebt of iets dergelijks.
Majesty schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:26:
- Redelijk wat errors van apps die gestopt zijn, waaronder Maps, Muziek app, 9292, IMDb. Ik krijg niet het idee dat het aan de apps zelf ligt, maar dat kan natuurlijk wel zo zijn.
Hier heb ik totaal geen last van. Heb sinds de update (alweer ruim 2 weken geleden) slechts 1 keer een herstart van de browser gehad. Maps, muziek en IMDB totaal geen problemen.
- Ik krijg redelijk vaak dit scherm wanneer ik de app drawer probeer te starten, alsof er nog een bericht een melding in beeld moet komen. Na de home knop ingedrukt te hebben en de app drawer opnieuw te starten werkt hij wel:
https://www.dropbox.com/s...t_2013-11-07-00-40-31.png
Dit scherm heb ik nog nooit gekregen.
- De galerij app is er niet functioneler op geworden vind ik. Het ziet er misschien wel mooier uit, maar omdat ik ook zelf de volgorde van de weergegeven albums niet kan wijzigen vind ik het een beetje omslachtig geworden zo. Niet erg overzichtelijk. Daarnaast is het swipen zoals in de muziek app wel weer handig, maar dat weegt niet op tegen het nadeel.
Helemaal mee eens!
- Ik heb een mapje in mijn dashboard staan die ik vaak omhoog sleep wanneer het lockscreen van de telefoon open staat. Hierdoor zou het mapje meteen moeten openen. In de vorige versies had ik hier nooit problemen mee, maar met 4.3 wel helaas. Hij opent vaak (1 op de 10 keer) niet, of in ieder geval niet zichtbaar. Het lijkt alsof hij dan wel open staat, want wanneer ik op de plek druk waar een app icoon zou moeten staan opent hij deze wel, hij laat het mapje echter (visueel) ongeopend.
Ik heb al mijn berichten apps (4 stuks) ook in zo een vierkantje op het lockscreen staan, als ik dat vierkantje omhoog sleep dan opent hij deze geopend nadat hij geunlocked is.
- Bijna vergeten, maar wanneer ik muziek speel en tegelijk een foto maak of scherp stel, stopt de muziek ruim een seconde. Dit heb ik nooit gehad bij andere versies. Toch wel erg vervelend wanneer je muziek in een gezelschap afspeelt over een stereoset bijvoorbeeld.
Ook geen last van...
En eigenlijk m'n grootste issue nog steeds: de paarse/blauwe waas bij de camera. Maar dit is geen software issue dus zet ik deze ook niet bij de minpunten.

EDIT: Nog een minpunt toegevoegd.
Camera doet het hier ook prima. Vind het maar raar dat de ervaringen met (hoogstwaarschijnlijk) dezelfde software zover uit elkaar liggen. Met name omdat ik geen enkel van jouw bugs in mijn update heb zitten. Welke build draai jij?

Ik heb de volgende build:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/b96f6p.png

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/25fsvg4.png

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 554680

Ik heb nog steeds geen update ontvangen. Is dat normaal ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
  • Laatst online: 25-06 23:27
Sinds gisteren ook de update ontvangen en geinstalleerd zonder problemen.

Eerste indruk.. ik kan de BlinkFeed uitzetten! _/-\o_

Tweede indruk, Google Navigation en Google Talk zijn weg. :(

In plaats daarvan nu het vreselijke Hangouts en navigeren via de Google Maps app. Het zijn voor goede redenen om toch m'n telefoon te gaan rooten.. :S

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hangouts kun je uitzetten, en Google navigatie was bij de 4.2.2 update volgens mij al verdwenen na een update van maps.
Ligt in beide gevallen aan updates van Google, niet aan HTC.

Als je dit nu pas merkt, heb je je als trouwens al een hele tijd niet geupdate!

[ Voor 32% gewijzigd door MikeyMan op 12-11-2013 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Ik blijf overigens bij far het grootste nadeel de medialink HD vinden. Dit werkte (hier in ieder geval) perfect met 4.2.2. Nu werkt het stukken minder omdat ze de dualview mode er volledig uitgehaald hebben. Vond het ideaal dat ik lekker muziek naar mijn surround set kon streamen, of een film kon kijken en tegelijk bellen/smsen/browsen of wat anders doen. Nu is het altijd een screenmirror :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:13
@Double_D Google Talk is helemaal vervangen door Hangouts en Navigatie zit nu in de google maps app ingebouwd en is geen lose app meer. Dit staat alletwee los van de update van HTC.

[ Voor 14% gewijzigd door aegis op 12-11-2013 13:22 ]

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
  • Laatst online: 25-06 23:27
@Aegis @MikeyMan, dat is waar, maar ik had bewust de updates van die progamma's niet gedaan om het oorspronkelijke functioneren te behouden.

Door deze update is dat nu toch tegen mijn wil gebeurd. Ik wil dus eventuele updaters erop attenderen dat zoiets kan gebeuren.

(ik stond hier namelijk niet bij stil)

[ Voor 9% gewijzigd door Double__D op 12-11-2013 13:31 ]

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
In 4.2.2. is er nog wel een aparte navigatie app. Ik kan het weten, ik draai helaas nog op 4.2.2. dankzij t-mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb je maps ook geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Misschien was het er voorheen ook al, maar het viel met laatst op dat wanneer ik naar de media-uitvoer ga, ik de DLNA server van m'n Pioneer receiver zie. Selecteer ik die, dan speelt alle audio (ook Spotify) op m'n hifiset ipv de telefoonspeakers.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Laatst online: 25-06 13:21
Ja "media uitvoer" lijkt wat opvallender aanwezig te zijn en ook meer apparaten uit zich zelf te herkennen. Het viel mij al op in de stock videospeler.

Daar staat een icoontje rechtsboven en als ik die aanklik geeft hij mijn Onkyo reciever (DLNA), de bluetooth audio van mijn TV en nog een bluetooth naar 3,5mm jackplug adapter aan om audio op af te spelen.

Alleen het geluid van een video naar mijn Onkyo reciever sturen lukt niet: het moet echt een audio-only bron zijn om te stream naar de Onky reciever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:17

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Ik heb intussen een kleine week nu 4.3 draaien op mijn HTC ONE. Bevalt prima verder. Ik wil nu echter mijn telefoon weer USB Tethereren met mijn laptop maar nu krijg ik ineens allerlei problemen bij het installeren van drivers.

Hij vind onder andere geen drivers voor:
  • Android phone
  • CDC Serial
Op de telefoon staan drivers ( HTCDriverInstaller.exe ) maar die exe doet helemaal niets op mijn Windows 7 x64 machine.

Synchroniseren met MyPhoneExplorer werkt op dit moment ook niet. Iemand enig idee hoe ik dit weer aan de gang kan krijgen?

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-06 21:34
Atomsk schreef op zondag 10 november 2013 @ 03:45:

Ik heb mijn telefoon laatst ge-factory reset, daarna ingelogd met dropbox en HTC account.
Hij heeft toen letterlijk alles gerestored.

Bij mij werkte het echt super, dus denk dat je iets niet goed hebt gedaan.

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
skai21 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:52:
[...]

Ik heb mijn telefoon laatst ge-factory reset, daarna ingelogd met dropbox en HTC account.

En ik ervaarde weer hetzelfde als Atomsk. Jammer, als er een backup klaar staat, maar die vervolgens niet "gezien" wordt.
Lees veel negatiefs over de nieuwe 4.3 rom. Heb zelf niet echt negatieve ervaringen tot op heden. Behalve dat de kanalengids app nog steeds niet naar behoren werkt (duurt lang).
Vraag me dan ook af of mensen wel een fabrieksreset doen. Doe ik altijd na het installeren van een grote update en heb nooit achteraf problemen (klopt af op een stuk ongelakt hout).

[ Voor 5% gewijzigd door R86Bakker op 13-11-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
skai21 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:52:
[...]

De lokale backup had ik achteraf beter op m'n desktop pc kunnen maken i.p.v. m'n laptop i.v.m. een meer stabiele usb-verbinding, maar online is je argument gewoon onzin. Er valt vrijwel niets in te stellen. Je kunt alleen op backup of restore klikken en dat is het. Dat HTC de backup aan de loginmethode koppelt vind ik al tamelijk overdreven... beëindig je je Facebook account, kun je dus ook niks meer herstellen. Een lokale backup is ook lastig te verplaatsen naar een andere pc, omdat het allemaal losse bestanden i.c.m. xml bestanden zijn. Bij Sony is het gewoon 1 backupbestand.

Ik heb nu de backuplokatie op Google drive gezet, maar ik vind het nog steeds twijfelachtig: de bestanden zijn onzichtbaar en "htc services" neemt slechts 9Mb in beslag. Lijkt me sterk dat daarmee alles te herstellen is na een fabrieksreset.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrieterhorst
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-04-2024
Ik heb de nieuwe Adroid versie 4.3 geïnstalleerd op mijn HTC ONE maar bluetooth smart wordt niet ondersteund. Ik heb een hartslagmeter die een bluetooth smart signaal afgeeft. Het koppelen met de telefoon lukt niet. Hiervoor moet dan een app worden geïnstalleerd MET Bluetooth smart. Android 4.3 ondersteund het zelf dus niet. Had dit moeten werken met versie 4.3?

[ Voor 5% gewijzigd door harrieterhorst op 14-11-2013 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Rene schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:07:
Ik snap hier eigenlijk vrij weinig van en je zou bijna zeggen dat jij een andere build hebt of iets dergelijks.
[...]
Hier heb ik totaal geen last van. Heb sinds de update (alweer ruim 2 weken geleden) slechts 1 keer een herstart van de browser gehad. Maps, muziek en IMDB totaal geen problemen.
[...]
Dit scherm heb ik nog nooit gekregen.
[...]
Helemaal mee eens!
[...]
Ik heb al mijn berichten apps (4 stuks) ook in zo een vierkantje op het lockscreen staan, als ik dat vierkantje omhoog sleep dan opent hij deze geopend nadat hij geunlocked is.
[...]
Ook geen last van...
[...]
Camera doet het hier ook prima. Vind het maar raar dat de ervaringen met (hoogstwaarschijnlijk) dezelfde software zover uit elkaar liggen. Met name omdat ik geen enkel van jouw bugs in mijn update heb zitten. Welke build draai jij?

Ik heb de volgende build:

[afbeelding]

[afbeelding]
Tsja, vreemd. Misschien moet ik 'm nog maar eens resetten dan, maar ik heb het toch echt gedaan.
Ik heb inderdaad exact dezelfde build als jij.
Ik haal overigens nog wel netjes 4 uur schermtijd.
Atomsk schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:26:
[...]

De lokale backup had ik achteraf beter op m'n desktop pc kunnen maken i.p.v. m'n laptop i.v.m. een meer stabiele usb-verbinding, maar online is je argument gewoon onzin. Er valt vrijwel niets in te stellen. Je kunt alleen op backup of restore klikken en dat is het. Dat HTC de backup aan de loginmethode koppelt vind ik al tamelijk overdreven... beëindig je je Facebook account, kun je dus ook niks meer herstellen. Een lokale backup is ook lastig te verplaatsen naar een andere pc, omdat het allemaal losse bestanden i.c.m. xml bestanden zijn. Bij Sony is het gewoon 1 backupbestand.

Ik heb nu de backuplokatie op Google drive gezet, maar ik vind het nog steeds twijfelachtig: de bestanden zijn onzichtbaar en "htc services" neemt slechts 9Mb in beslag. Lijkt me sterk dat daarmee alles te herstellen is na een fabrieksreset.
Helemaal mee eens inderdaad. Bij de vorige back-up functie had je nog de mogelijkheid van alles in te stellen, bij deze versie is dat niets meer. En inderdaad, ook mijn Facebook account is gekoppeld aan HTC Sense, dat kan dan nog weleens voor problemen zorgen.

De back-up functie van Sony is wat dat betreft een stuk fijner inderdaad.

Desalniettemin heeft HTC Back-up (nagenoeg) alles voor mij hersteld. Wanneer het gaat om App gegevens schiet hij wat te kort, in mijn geval dan.
De TV app instellingen ben ik bijvoorbeeld helemaal kwijt, waardoor ik opnieuw m'n TV, Decoder en Home Cinema set moet gaan koppelen. Dit geldt voor meerdere applicaties.

Een app die dit wel goed doet is Helium, een tip dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:20
Ik heb een issue met de synchonisatie met mijn carkit na de 4.3 update. Ik zie op de carkit het adresboek niet meer (wel bel geschiedenis, maar die is zonder namen waar dat eerst wel zichtbaar was).
Heeft iemand anders dit ook, of weet een oplossing? Carkit is van een Opel, Navi 600 af fabriek standaard ingebouwde oplossing. Tot en met 4.2 werkte het wel goed, en ik heb de carkit koppeling al proberen te verwijderen en opnieuw aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:55
Ik moest de bluetooth connectie wissen in de autoradio en op de telefoon en daarna opnieuw pairen. Toen ging ie 't telefoonboek weer opnieuw downloaden.

[ Voor 8% gewijzigd door tiguan op 13-11-2013 22:00 ]

• swhnld
Helaas, dat heb ik geprobeert, maar werkte niet.

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:05

Barbas

Gallego!

swhnld schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:59:
Ik heb een issue met de synchonisatie met mijn carkit na de 4.3 update. Ik zie op de carkit het adresboek niet meer (wel bel geschiedenis, maar die is zonder namen waar dat eerst wel zichtbaar was).
Heeft iemand anders dit ook, of weet een oplossing? Carkit is van een Opel, Navi 600 af fabriek standaard ingebouwde oplossing. Tot en met 4.2 werkte het wel goed, en ik heb de carkit koppeling al proberen te verwijderen en opnieuw aan te maken.
Ik heb hetzelfde probleem. Helaas nog geen oplossing voor gevonden.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
swhnld schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:59:
Misschien proberen je Navigatie een upgrade geven. Schijnt dat je van je Navi 600 een Navi 900 kan maken.
http://www.insignia-enthu.../index.php?showtopic=8094

Misschien eerst in dat topic eens vragen of het probleem met de upgrade ook voorkomt dan zou je dat nog kunnen overwegen. Weet niet of alleen het navigatiedeel wordt geupgrade of dat de andere software ook een update krijgt anders heeft het niet veel zin.

En uiteraard op eigen risco aangezien ik voor je aan het zoeken was en dit tegenkwam.

Ook al eens een mail naar de fabrikant van de software gestuurd. Kan is uiteraard klein dat zij met een oplossing komen maar mogelijk weten zij toch iets meer.

[ Voor 6% gewijzigd door MikeOO op 16-11-2013 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
/Offtopic: Verschil tussen navi 600 en 900 is in weergave, en kaartmateriaal af fabriek. Je kunt gewon een Navi 900 Europa SD kaart in een Navi 600 plaatsen en EU detail kaart hebben, wordt ook zo verkocht op Navteq website en heb ik werkend. Verder is het Navideel inderdaad los van het radiodeel in de software met eigen ugrade. Verder is Opel niet echt behulpzaam, en dat is vriendelijk uitgedrukt.

/Ontopic: Probleem hier is dat de bluethooth koppeling wel werkt (en ook opnieuw aangemaakt kan worden na verwijdering), maar dat er geen toegang is tot het adresboek van de telefoon. Hij synct gewoon je belhistorie op nummer niveau, het enige wat niet synct is je adresboek en daarmee naam/nummer koppeling (en Opel slaat geen historie op zoals een Parrot dat wel doet, dus wordt elke keer opnieuw gesynct en je merkt het dus direct). Om dit te troubleshooten is het de vraag, werkt het op andere plaatsen wel / met andere systemen wel, of is dit een generiek 4.3 probleem? Daarmee weet je dan wie te benaderen. Heeft iemand het wel werkend onder 4.3 met een willekeurige auto navigatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ja, mijn adresboek wordt wel keurig gesynched naar m'n Ford autoradio. Ik moest daarvoor wel de bluetooth connectie verwijderen, na de update naar 4.3. Na het koppelen vraagt ie dan opnieuw, op de telefoon, waar je autoradio toegang tot mag hebben, dat was volgens mij audio en adresboek.

[ Voor 62% gewijzigd door tiguan op 18-11-2013 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Gebruik zelf een Eonon systeem en die heeft geen problemen met 4.3. Lijkt mij toch echt een probleem met Opel.

Een kennis heeft een Volvo v40 van denk 1,5 jaar oud en dat systeem heeft standaard problemen met het telefoonboek van Android. Volvo bleeft maar aangeven dat er een update voor komt. Na half jaar was hij het zat en heeft maar een iPhone genomen om dit probleem op te lossen.

Denk dat je dus niet meer kan doen dan of terug gaan naar 4.2 of uitkijken naar een losse carkit.
Parrot dingen werken altijd en nooit problemen mee gehad als ik weer een nieuwe Android versie had.

Ik weet niet hoe oud Navi600 inmiddels is. Als het nog steeds geleverd wordt dan heb je kans dat er ooit nog een update voor komt anders weet je bijna zeker dat dit nooit meer wordt opgelost.
Ja kan ook elke week met de dealer gaan bellen totdat ze er gek van worden en misschien wel iets voor je gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Weet niet of het nieuws is, maar merkte het volgende:

als je in de photogallery met 2 vingers tegelijk scrollt, gaat het scrollen versneld en zie je de datum in het midden van het beeld. Wel handig!

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
Als het goed is gaan ze vrijdag mijn auto van nieuwe software voorzien, heb het via de Leasemij. geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-06 12:01
Menesis schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:44:

als je in de photogallery met 2 vingers tegelijk scrollt, gaat het scrollen versneld en zie je de datum in het midden van het beeld. Wel handig!
Het werkt wel apart ja. De datum verspringt bij mij alleen niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Menesis schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:44:

Hmm, dat kon je ook al doen als je het kleine balkje dat rechts tevoorschijn komt beetpakt en dan naar boven of onder sleept, maar de datum verandert bij mij ook niet inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
vreemd. Misschien omdat ik een scandinavische ROM heb? :P

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Werkt hier (ook met scandinavische rom) prima! Erg handige functie als je veel foto's maakt. Overigens kan je gelijk 1 vinger loshalen zodat je niet met 2 vingers over het scherm hoeft te gaan. Werkt ook prima in de muziek app (scrollen op alphabet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Wordt beetje gek van deze nieuwe toetsenbord/automatische correctie, wil graag oude terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-06 06:56
Bij mij verspringt de datum alleen bij de foto's genomen na de update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
xileS schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:24:
Wordt beetje gek van deze nieuwe toetsenbord/automatische correctie, wil graag oude terug.
Idd. Die autocorrectie is echt waardeloos.
Eigenlijk de reden waarom ik niet wilde gaan updaten, maar helaas per ongeluk op ok gedrukt.
En nu loop ik ook iedere keer met die correctie te klooien. |:(

• xileS
  • Niet online
Vond al vreemd dat ik niemand anders hoorde klagen hierover. Vraag mij af of hier snel een update voor komt.

• Majesty
  • Niet online
Er waren al eerder klachten over te lezen hier hoor, ik heb om die reden maar Swiftkey geïnstalleerd. Werkt na nu een week gebruik van te maken ook wel fijn.

• tiguan
Lol, ben ik dan de een van de weinigen die het juist wel prettig vind werken?

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-06 12:01
Rene schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:20:
Werkt hier (ook met scandinavische rom) prima!
Grappig. Nu doet hij het bij mij ook goed. Heb niets veranderd. Geen reboot, helemaal niets.

• Atomsk
Ik heb de "trace keyboard" functie aangezet (swipen) en dat werkt erg prettig. Letter voor letter intikken geeft veel meer fouten is mijn ervaring.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
De 4.3 update is afgekeurd door t-mobile uit andere EU landen. In NL was die goedgekeurd. Dus dat wordt weer 2 weken wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
drusloos schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:11:
De 4.3 update is afgekeurd door t-mobile uit andere EU landen. In NL was die goedgekeurd. Dus dat wordt weer 2 weken wachten..
Ja, jammer is dit. Als ze het nog even rekken dan is de kitkat update al beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Gebruikt iemand Miracast icm met Android 4.3.
Mijn autoradio (EONON) heeft Miracast en met 4.2 kon ik prima verbinden en kreeg ik mijn telefoonscherm op de radio te te zien. Sinds de update naar 4.3 lukt dit niet meer.

Bij zoeken kom ik wel een paar dingen tegen maar nog niet veel. Ik vermoed dat dit een probleem is met 4.3 maar mogelijk dat iemand tips heeft.

Gaat om orginele niet aangepast android versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Heb de laatste tijd nogal vaak dat m'n SIM kaart niet herkent wordt: staat er ineens "invalid SIM card" of iets dergelijks. Verdwijnt vanzelf weer, maar is erg irritant. Heb een vodafone sim. Van wat ik erover lees is het echter meer een toestelprobleem dan dat er iets met de simcard zelf zou zijn.

Meer mensen die hier last van hebben?

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Atomsk schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:26:
Heb de laatste tijd nogal vaak dat m'n SIM kaart niet herkent wordt: staat er ineens "invalid SIM card" of iets dergelijks. Verdwijnt vanzelf weer, maar is erg irritant. Heb een vodafone sim. Van wat ik erover lees is het echter meer een toestelprobleem dan dat er iets met de simcard zelf zou zijn.

Meer mensen die hier last van hebben?
Komt vaak voor en is eenvoudig op te lossen.
http://www.techwalls.com/no-sim-card-error-on-htc-one/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
het is eindelijk zover. maandag begint de uitrol van de 4.3 update voor de branded versie van t-mobile. hoop dat ze gelijk de 4.4 versie gaan testen, dan is die er hopelijk in maart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-06 15:16
Ik krijg het idee dat vanaf de update naar 4.3 me telefoon sneller leeg is.. Ook moet ik vaak 2 x bij het lockscreen de code in typen.. Heel irritant. Zijn er nog meer mensen die deze problemen ondervinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Sjoerdiee schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 19:27:
Ik krijg het idee dat vanaf de update naar 4.3 me telefoon sneller leeg is.. Ook moet ik vaak 2 x bij het lockscreen de code in typen.. Heel irritant. Zijn er nog meer mensen die deze problemen ondervinden?
Je kan met apps je batterijverbruik gaan bekijken, voldoende te vinden welke in de topics van HTC, om erachter te komen waar het verbruik in zit. Soms kan een update van een App ook ineens meer verbruik kosten. Het is een kwestie van zoeken naar de veroorzaker.

Vaak is de oplossing een reset te gaan doen naar de fabrieksinstellingen. Zelf ervaar ik zeker een positieve batterijduur sinds 4.3 ipv negatief. Bij meerdere blijken dit soort problemen opgelost te worden door een reset.

In dit en [HTC One] Ervaringen & Discussie - Deel 2 staan meerdere meldingen hierover als je even zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
Hehe eindelijk, ik krijg nu eindelijk de 4.3 update voor t-mobile branded one.

Kreeg eerst een kleine bugfix / pre-update van een paar mb binnen en ben nu met de echte update bezig (3.63.111.3 / 770mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Ervaart iemand ook een vertraging tussen de weerbalk omhoog vegen op het lockscreen, en je patroon invoeren. Het duurt net iets te lang voor je je patroon kan invoeren. Ook doet de tv app het helemaal niet meer. Heb het over de 4.3 branded software van t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335741

Ik heb sinds gisteren een HTC ONE Dual Sim gekocht.
Nu is deze uit de UK omdat ze hem in NL niet verkopen.
En dus ook een engels menu, ik wil dat natuurlijk graag op NL.

Nu kan ik hem niet updaten naar 4.3. hij staat op 4.2.2/sense version 5.0.

Moet ik iets speciaals doen ?
Neem aan dat ik deze stappen moet doen...

Settings -> About -> software updates....?

Maar dan zegt hij dat er geen updates te vinden zijn.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Is er überhaupt een update uitgekomen voor dat toestel?

IS hij gesimlocked/branded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

duidelijk :)

edit: dit staat eronder
Well I have one in UK and its jelly bean at time of post so wrong here

nu heb ik overal al gezocht om hem nederlands te krijgen.
Maar dit kan pas natuurlijk met de update, of is dit eerder te doen ?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 335741 op 24-01-2014 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Anoniem: 335741 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:57:
duidelijk :)

edit: dit staat eronder
Well I have one in UK and its jelly bean at time of post so wrong here

nu heb ik overal al gezocht om hem nederlands te krijgen.
Maar dit kan pas natuurlijk met de update, of is dit eerder te doen ?
Bij Settings --> Language and Keyboard kun je de taal instelling.

Als daar geen NL in zit dan kan het dus niet en zal je moeten rooten en een andere ROM installeren die wel NL aanboord heeft.

Dit zijn natuurlijk dingen die je zelf ook makkelijk terug kunt vinden zijn als je even gaat zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat snapte ik ook wel dat ik het daar normaal moet veranderen ;)
daar staat het dus niet bij vandaar de vraag.

ga maar eens even kijken hoe dat rooten dan zou moeten.....
Pagina: 1 2 3 4 Laatste