Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:06
Ik heb een issue met de synchonisatie met mijn carkit na de 4.3 update. Ik zie op de carkit het adresboek niet meer (wel bel geschiedenis, maar die is zonder namen waar dat eerst wel zichtbaar was).
Heeft iemand anders dit ook, of weet een oplossing? Carkit is van een Opel, Navi 600 af fabriek standaard ingebouwde oplossing. Tot en met 4.2 werkte het wel goed, en ik heb de carkit koppeling al proberen te verwijderen en opnieuw aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:36
Ik moest de bluetooth connectie wissen in de autoradio en op de telefoon en daarna opnieuw pairen. Toen ging ie 't telefoonboek weer opnieuw downloaden.

[ Voor 8% gewijzigd door tiguan op 13-11-2013 22:00 ]

• swhnld
Helaas, dat heb ik geprobeert, maar werkte niet.

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:47

Barbas

Gallego!

swhnld schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:59:
Ik heb een issue met de synchonisatie met mijn carkit na de 4.3 update. Ik zie op de carkit het adresboek niet meer (wel bel geschiedenis, maar die is zonder namen waar dat eerst wel zichtbaar was).
Heeft iemand anders dit ook, of weet een oplossing? Carkit is van een Opel, Navi 600 af fabriek standaard ingebouwde oplossing. Tot en met 4.2 werkte het wel goed, en ik heb de carkit koppeling al proberen te verwijderen en opnieuw aan te maken.
Ik heb hetzelfde probleem. Helaas nog geen oplossing voor gevonden.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-07 06:53
swhnld schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:59:
Misschien proberen je Navigatie een upgrade geven. Schijnt dat je van je Navi 600 een Navi 900 kan maken.
http://www.insignia-enthu.../index.php?showtopic=8094

Misschien eerst in dat topic eens vragen of het probleem met de upgrade ook voorkomt dan zou je dat nog kunnen overwegen. Weet niet of alleen het navigatiedeel wordt geupgrade of dat de andere software ook een update krijgt anders heeft het niet veel zin.

En uiteraard op eigen risco aangezien ik voor je aan het zoeken was en dit tegenkwam.

Ook al eens een mail naar de fabrikant van de software gestuurd. Kan is uiteraard klein dat zij met een oplossing komen maar mogelijk weten zij toch iets meer.

[ Voor 6% gewijzigd door MikeOO op 16-11-2013 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
/Offtopic: Verschil tussen navi 600 en 900 is in weergave, en kaartmateriaal af fabriek. Je kunt gewon een Navi 900 Europa SD kaart in een Navi 600 plaatsen en EU detail kaart hebben, wordt ook zo verkocht op Navteq website en heb ik werkend. Verder is het Navideel inderdaad los van het radiodeel in de software met eigen ugrade. Verder is Opel niet echt behulpzaam, en dat is vriendelijk uitgedrukt.

/Ontopic: Probleem hier is dat de bluethooth koppeling wel werkt (en ook opnieuw aangemaakt kan worden na verwijdering), maar dat er geen toegang is tot het adresboek van de telefoon. Hij synct gewoon je belhistorie op nummer niveau, het enige wat niet synct is je adresboek en daarmee naam/nummer koppeling (en Opel slaat geen historie op zoals een Parrot dat wel doet, dus wordt elke keer opnieuw gesynct en je merkt het dus direct). Om dit te troubleshooten is het de vraag, werkt het op andere plaatsen wel / met andere systemen wel, of is dit een generiek 4.3 probleem? Daarmee weet je dan wie te benaderen. Heeft iemand het wel werkend onder 4.3 met een willekeurige auto navigatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ja, mijn adresboek wordt wel keurig gesynched naar m'n Ford autoradio. Ik moest daarvoor wel de bluetooth connectie verwijderen, na de update naar 4.3. Na het koppelen vraagt ie dan opnieuw, op de telefoon, waar je autoradio toegang tot mag hebben, dat was volgens mij audio en adresboek.

[ Voor 62% gewijzigd door tiguan op 18-11-2013 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Gebruik zelf een Eonon systeem en die heeft geen problemen met 4.3. Lijkt mij toch echt een probleem met Opel.

Een kennis heeft een Volvo v40 van denk 1,5 jaar oud en dat systeem heeft standaard problemen met het telefoonboek van Android. Volvo bleeft maar aangeven dat er een update voor komt. Na half jaar was hij het zat en heeft maar een iPhone genomen om dit probleem op te lossen.

Denk dat je dus niet meer kan doen dan of terug gaan naar 4.2 of uitkijken naar een losse carkit.
Parrot dingen werken altijd en nooit problemen mee gehad als ik weer een nieuwe Android versie had.

Ik weet niet hoe oud Navi600 inmiddels is. Als het nog steeds geleverd wordt dan heb je kans dat er ooit nog een update voor komt anders weet je bijna zeker dat dit nooit meer wordt opgelost.
Ja kan ook elke week met de dealer gaan bellen totdat ze er gek van worden en misschien wel iets voor je gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-07 21:51
Weet niet of het nieuws is, maar merkte het volgende:

als je in de photogallery met 2 vingers tegelijk scrollt, gaat het scrollen versneld en zie je de datum in het midden van het beeld. Wel handig!

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
Als het goed is gaan ze vrijdag mijn auto van nieuwe software voorzien, heb het via de Leasemij. geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-07 20:44
Menesis schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:44:

als je in de photogallery met 2 vingers tegelijk scrollt, gaat het scrollen versneld en zie je de datum in het midden van het beeld. Wel handig!
Het werkt wel apart ja. De datum verspringt bij mij alleen niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Menesis schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:44:

Hmm, dat kon je ook al doen als je het kleine balkje dat rechts tevoorschijn komt beetpakt en dan naar boven of onder sleept, maar de datum verandert bij mij ook niet inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-07 21:51
vreemd. Misschien omdat ik een scandinavische ROM heb? :P

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:40
Werkt hier (ook met scandinavische rom) prima! Erg handige functie als je veel foto's maakt. Overigens kan je gelijk 1 vinger loshalen zodat je niet met 2 vingers over het scherm hoeft te gaan. Werkt ook prima in de muziek app (scrollen op alphabet)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Wordt beetje gek van deze nieuwe toetsenbord/automatische correctie, wil graag oude terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-07 12:33
Bij mij verspringt de datum alleen bij de foto's genomen na de update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
xileS schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:24:
Wordt beetje gek van deze nieuwe toetsenbord/automatische correctie, wil graag oude terug.
Idd. Die autocorrectie is echt waardeloos.
Eigenlijk de reden waarom ik niet wilde gaan updaten, maar helaas per ongeluk op ok gedrukt.
En nu loop ik ook iedere keer met die correctie te klooien. |:(

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Vond al vreemd dat ik niemand anders hoorde klagen hierover. Vraag mij af of hier snel een update voor komt.

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Er waren al eerder klachten over te lezen hier hoor, ik heb om die reden maar Swiftkey geïnstalleerd. Werkt na nu een week gebruik van te maken ook wel fijn.

• tiguan
Lol, ben ik dan de een van de weinigen die het juist wel prettig vind werken?

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-07 20:44
Rene schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:20:
Werkt hier (ook met scandinavische rom) prima!
Grappig. Nu doet hij het bij mij ook goed. Heb niets veranderd. Geen reboot, helemaal niets.

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-07 00:10
Ik heb de "trace keyboard" functie aangezet (swipen) en dat werkt erg prettig. Letter voor letter intikken geeft veel meer fouten is mijn ervaring.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15:03
De 4.3 update is afgekeurd door t-mobile uit andere EU landen. In NL was die goedgekeurd. Dus dat wordt weer 2 weken wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 12:09
drusloos schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:11:
De 4.3 update is afgekeurd door t-mobile uit andere EU landen. In NL was die goedgekeurd. Dus dat wordt weer 2 weken wachten..
Ja, jammer is dit. Als ze het nog even rekken dan is de kitkat update al beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Gebruikt iemand Miracast icm met Android 4.3.
Mijn autoradio (EONON) heeft Miracast en met 4.2 kon ik prima verbinden en kreeg ik mijn telefoonscherm op de radio te te zien. Sinds de update naar 4.3 lukt dit niet meer.

Bij zoeken kom ik wel een paar dingen tegen maar nog niet veel. Ik vermoed dat dit een probleem is met 4.3 maar mogelijk dat iemand tips heeft.

Gaat om orginele niet aangepast android versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-07 00:10
Heb de laatste tijd nogal vaak dat m'n SIM kaart niet herkent wordt: staat er ineens "invalid SIM card" of iets dergelijks. Verdwijnt vanzelf weer, maar is erg irritant. Heb een vodafone sim. Van wat ik erover lees is het echter meer een toestelprobleem dan dat er iets met de simcard zelf zou zijn.

Meer mensen die hier last van hebben?

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Atomsk schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:26:
Heb de laatste tijd nogal vaak dat m'n SIM kaart niet herkent wordt: staat er ineens "invalid SIM card" of iets dergelijks. Verdwijnt vanzelf weer, maar is erg irritant. Heb een vodafone sim. Van wat ik erover lees is het echter meer een toestelprobleem dan dat er iets met de simcard zelf zou zijn.

Meer mensen die hier last van hebben?
Komt vaak voor en is eenvoudig op te lossen.
http://www.techwalls.com/no-sim-card-error-on-htc-one/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
het is eindelijk zover. maandag begint de uitrol van de 4.3 update voor de branded versie van t-mobile. hoop dat ze gelijk de 4.4 versie gaan testen, dan is die er hopelijk in maart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-07 10:04
Ik krijg het idee dat vanaf de update naar 4.3 me telefoon sneller leeg is.. Ook moet ik vaak 2 x bij het lockscreen de code in typen.. Heel irritant. Zijn er nog meer mensen die deze problemen ondervinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Sjoerdiee schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 19:27:
Ik krijg het idee dat vanaf de update naar 4.3 me telefoon sneller leeg is.. Ook moet ik vaak 2 x bij het lockscreen de code in typen.. Heel irritant. Zijn er nog meer mensen die deze problemen ondervinden?
Je kan met apps je batterijverbruik gaan bekijken, voldoende te vinden welke in de topics van HTC, om erachter te komen waar het verbruik in zit. Soms kan een update van een App ook ineens meer verbruik kosten. Het is een kwestie van zoeken naar de veroorzaker.

Vaak is de oplossing een reset te gaan doen naar de fabrieksinstellingen. Zelf ervaar ik zeker een positieve batterijduur sinds 4.3 ipv negatief. Bij meerdere blijken dit soort problemen opgelost te worden door een reset.

In dit en [HTC One] Ervaringen & Discussie - Deel 2 staan meerdere meldingen hierover als je even zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 12:09
Hehe eindelijk, ik krijg nu eindelijk de 4.3 update voor t-mobile branded one.

Kreeg eerst een kleine bugfix / pre-update van een paar mb binnen en ben nu met de echte update bezig (3.63.111.3 / 770mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Ervaart iemand ook een vertraging tussen de weerbalk omhoog vegen op het lockscreen, en je patroon invoeren. Het duurt net iets te lang voor je je patroon kan invoeren. Ook doet de tv app het helemaal niet meer. Heb het over de 4.3 branded software van t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335741

Ik heb sinds gisteren een HTC ONE Dual Sim gekocht.
Nu is deze uit de UK omdat ze hem in NL niet verkopen.
En dus ook een engels menu, ik wil dat natuurlijk graag op NL.

Nu kan ik hem niet updaten naar 4.3. hij staat op 4.2.2/sense version 5.0.

Moet ik iets speciaals doen ?
Neem aan dat ik deze stappen moet doen...

Settings -> About -> software updates....?

Maar dan zegt hij dat er geen updates te vinden zijn.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Is er überhaupt een update uitgekomen voor dat toestel?

IS hij gesimlocked/branded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

duidelijk :)

edit: dit staat eronder
Well I have one in UK and its jelly bean at time of post so wrong here

nu heb ik overal al gezocht om hem nederlands te krijgen.
Maar dit kan pas natuurlijk met de update, of is dit eerder te doen ?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 335741 op 24-01-2014 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Anoniem: 335741 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:57:
duidelijk :)

edit: dit staat eronder
Well I have one in UK and its jelly bean at time of post so wrong here

nu heb ik overal al gezocht om hem nederlands te krijgen.
Maar dit kan pas natuurlijk met de update, of is dit eerder te doen ?
Bij Settings --> Language and Keyboard kun je de taal instelling.

Als daar geen NL in zit dan kan het dus niet en zal je moeten rooten en een andere ROM installeren die wel NL aanboord heeft.

Dit zijn natuurlijk dingen die je zelf ook makkelijk terug kunt vinden zijn als je even gaat zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat snapte ik ook wel dat ik het daar normaal moet veranderen ;)
daar staat het dus niet bij vandaar de vraag.

ga maar eens even kijken hoe dat rooten dan zou moeten.....
Pagina: 1 2 3 4 Laatste