Hoe ga jij je iPhone 5s bemachtigen?

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Jep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
*snip* als je niet weet of het mag, post het dan ook niet.

[ Voor 79% gewijzigd door Daedalus op 31-10-2013 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onyxsr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-06 23:09
Goed nieuws!
Ik heb net een sms ontvangen van PostNL dat er vandaag een pakketje bezorgd wordt afkomstig van VF.
Precies 1 week moeten wachten op m'n telefonische bestelling van 25 okt 11:30.
Blijkbaar hebben ze gisteren een nieuwe voorraad binnen gehad.

LG OLED65W7V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkkelDeFakkel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-09 13:43
Vraag me af wanneer ik er iets van ga horen.. De status van de bestelling staat al een week op hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onyxsr
AkkelDeFakkel schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:42:
Vraag me af wanneer ik er iets van ga horen.. De status van de bestelling staat al een week op hetzelfde.
Enige wat ik ontvangen heb is alleen een bevestigings mail van bestelling. Verder helemaal niks. Ook geen order bevestiging mail met order nummer, wat ik van zovelen gezien en gehoord heb.

LG OLED65W7V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkkelDeFakkel
onyxsr schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:50:
[...]

Enige wat ik ontvangen heb is alleen een bevestigings mail van bestelling. Verder helemaal niks. Ook geen order bevestiging mail met order nummer, wat ik van zovelen gezien en gehoord heb.
Ja ik heb online besteld, heb een ordernummer en een referentie nummer gekregen. Om me orderstatus te bekijken heb ik ook niks aan als het op hetzelfde blijft staan en bellen heeft ook niet echt zin. Ze mogen wat mij betreft de service toch wel verbeteren.

Mooi dat jij 'm binnen krijgt vandaag, ik moet nog ff wachten om ermee te kunnen spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onyxsr
AkkelDeFakkel schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:59:
[...]

Ja ik heb online besteld, heb een ordernummer en een referentie nummer gekregen. Om me orderstatus te bekijken heb ik ook niks aan als het op hetzelfde blijft staan en bellen heeft ook niet echt zin. Ze mogen wat mij betreft de service toch wel verbeteren.

Mooi dat jij 'm binnen krijgt vandaag, ik moet nog ff wachten om ermee te kunnen spelen :P
Waarschijnlijk heeft dat te maken met de verschillende voorraden die zij hanteren voor de verkoop kanalen. Ik hoop toch echt dat je hem snel krijgt.
Wat betreft VF service kan dat inderdaad stukken beter.

LG OLED65W7V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkkelDeFakkel
Net gebeld met Vodafone. Nieuwe datum voor de Gold is 18 november.. Het word steeds gekker |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:20
Hoe ik hem bemachtigd heb....

Voor 575 euro op MP :)
En ja... hij is echt, nieuw in het cellofaantje en incl factuur.

Mijn 5 wordt vanavond opgehaald voor 400 euro. Dan wordt het toestel niet heel duur.
Maar om heel eerlijk te zijn... Als je een 5 heb, zou ik zelf niet upgraden. Zo spectaculair vind ik hem niet.
Fingerprint optie is leuk. en de slow mo is wel geinig... Maar dan heb je het, naar mijn inziens, wel gehad.
Maar dat is een ander verhaal voor een ander topic ;)

[ Voor 3% gewijzigd door CarJunkyXL op 01-11-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkkelDeFakkel
Dit gaat voor mij de eerste iPhone worden. Hiervoor een Blackberry en een Android gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

25 Oktober om 00.25 's nachts, dus van donderdag op vrijdag mijn iPhone 5S 16GB silver besteld, zaterdag ochtend 10.00 uur had ik hem in huis:) En in de Telfort winkel vertelde ze me dat het nog wel "even" kon duren voordat ze geleverd zouden worden.. apart verhaal bij die providers. In ieder geval erg blij met het toestel en meteen een dag na de release. Overgestapt van de iPhone 4 naar 5S, verschil zeer duidelijk te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

00:57 online een 5S 32GB Goud besteld bij Vodafone Friends&Family.

Vandaag ontvangen (zonder verzendmail van Vodafone)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

LIMIT-AR schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:06:
[...]

Welk uitvoering van de 5S heb jij gekocht en heb je gezien welke er nog lagen?

Ik ben op zoek naar een 16GB 5S spacegray.

Ik woon in Eindhoven dus dat is niet zomaar even een kwestie van langsrijden.
De 64GB goud had ik meegenomen, had verder geen voorraad gezien.
Wist ook niet waar te kijken, het was mijn eerste keer in de apple store Amsterdam! :?

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravit0n
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik heb een 32GB Space Grey via mn werkgever geregeld, incl werknemerskorting op mn abo... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09
Ik had een iPhone 5s goud in bestelling staan, maar heb er de hele tijd mijn twijfels over gehad.. ook al is het meer champagne, ik bleef het uiteindelijk niet zo'n denderende combo vinden. Nu net de knoop doorgehakt en toch voor de grijs/witte gegaan. Ik heb echter een vraag, samen met de gouden 5s heb ik AppleCare+ gekocht en inmiddels binnen... kan ik dit nu zomaar gebruiken voor mijn andere iphone 5s? Kan ik dit ergens online controleren?

Thanks! Vincent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:49
Vandaag een mooie deal met kpn. Iphone 5S 16GB gray icm 1 jarig kpn alles-in-1 (normale prijs €65). Nu voor €47,50 per maand en €310,05 bijbetaling. :) Vraag aan medetweakers: Is dit wel een mooie deal? :?

Kosten totaal over 1 jaar dus €880,05

[ Voor 29% gewijzigd door pinokkia op 02-11-2013 11:32 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-09 15:09
Afgelopen dinsdag bij Vodafone een iPhone 5S gold besteld en die werd gister al geleverd. Geen mail vooraf oid, postbode stond opeens voor de deur. Ging sneller dan gedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:27:
Vandaag een mooie deal met kpn. Iphone 5S 16GB gray icm 1 jarig kpn alles-in-1 (normale prijs €65). Nu voor €47,50 per maand en €310,05 bijbetaling. :) Vraag aan medetweakers: Is dit wel een mooie deal? :?

Kosten totaal over 1 jaar dus €880,05
310+(12*47,50)=880
880-755 ( goedkoopste iPhone 5s 16GB)=125
125/12=10,40. Kortom, als je er los een koopt zou je nog 10,40 uit kunnen geven per maand aan een abonnement. Vergelijk even wat voor een abbo je daarvoor kan krijgen en wat jij voor het abbo van KPN krijgt ( SMS'jes, MB's, snelheid, belminuten.)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-09 15:09
Voor €7,90 krijg je geen 2gb(4G) data en onbeperkt bellen/sms'en bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Als ik een iPhone 5S 16GB los koop betaal ik €699. Ik hou dus €181,05 over om een sim only te nemen. (€880,05 - €699). Volgens mij zijn er geen sim only voor €15,09 met onbeperkt bellen en 2GB internet. Of wel voor die prijs of misschien minder?

[ Voor 3% gewijzigd door pinokkia op 02-11-2013 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:42:
Als ik een iPhone 5S 16GB los koop betaal ik €699. Ik hou dus €181,05 over om een sim only te nemen. (€880,05 - €699). Volgens mij zijn er geen sim only voor €15,09 met onbeperkt bellen en 2GB internet. Of wel voor die prijs of misschien minder?
Geen idee, ik weet niets van abbo's. Het is wel handig om je af te vragen of je wel echt gebruik gaat maken van wat het abbo van KPN je bied. Als je geen 2GB nodig hebt ben je beter af met een losse phone en een los (minder duur) abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Verwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:45:
[...]

Geen idee, ik weet niets van abbo's. Het is wel handig om je af te vragen of je wel echt gebruik gaat maken van wat het abbo van KPN je bied. Als je geen 2GB nodig hebt ben je beter af met een losse phone en een los (minder duur) abbo.
Internetten zal echt nihil zijn vanwege overal wifi. (Behalve als mijn zoon wil internetten en er is geen wifi). Maar daarentegen onbeperkt bellen is voor mij ideaal, want de ene keer wordt er veel gebeld en de andere keer zit ik binnen de bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Nou.. Mooi Vodafone. Nog steeds geen nummerportering aangevraagd door Voda bij TM. Dat betekent volgens de helpdesk dat er geen voorraad is. Lekker dan. Er was voorraad toen ik bestelde. En na mijn order nog een halve dag langer ook. Ik lees dat VF inmiddels weer aan het leveren is, dus ik had wel een sms van TM verwacht dat nummerportering in gang was gezet. Niet dus.
Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-09 17:00
Iemand nog langs de Apple Store in Amsterdam geweest? Schijnt dat er weer voldoende voorraad is van de iPhone 5S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-09 17:00
Zilver 16GB iphone 5s is op, er zijn nog enkele 32/64GB's op voorraad. Goud is nog volledig op voorraad en wit nog maar enkele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Pa belt net dat hij zijn 5 van paar maanden oud in de vijver heeft laten vallen. Die is klaar dus. Waar zouden jullie zo snel mogelijk een 16GB grijze 5S vandaan proberen te halen? Is natuurlijk meest lullige timing om dat ding in de vijver te droppen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkkelDeFakkel
UltraSub schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:49:
Pa belt net dat hij zijn 5 van paar maanden oud in de vijver heeft laten vallen. Die is klaar dus. Waar zouden jullie zo snel mogelijk een 16GB grijze 5S vandaan proberen te halen? Is natuurlijk meest lullige timing om dat ding in de vijver te droppen :|
Ik denk dan toch echt bij de Apple Store, daar heb je toch wel de meeste kans.

Edit:
Ik lees in een ander topic hier op tweakers dat de 5s grijs 16 + 32 gb is uitverkocht bij de Apple Store

[ Voor 11% gewijzigd door AkkelDeFakkel op 02-11-2013 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:10

Melkaz

Melkazar

AkkelDeFakkel schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 18:37:
[...]

Ik denk dan toch echt bij de Apple Store, daar heb je toch wel de meeste kans.

Edit:
Ik lees in een ander topic hier op tweakers dat de 5s grijs 16 + 32 gb is uitverkocht bij de Apple Store
Klopt. Vanochtend waren ze al op en van de 32 waren er nog slechts enkele.
Echter krijgen ze een paar keer per week een hele hoop binnen dus tot eind November blijft de Apple store de beste en zowat enige plek om er eentje te kopen. Maar bellen vooraf is zeker aangeraden aangezien het dus van moment tot moment kan verschillen.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Dat was mijn eerste reactie ook, en toen zag ik ook al dat ze uitverkocht waren.
Naja, dan hoop ik dat ik morgen zijn oude 4 nog voor hem aan de praat kan krijgen, daar waren nogal wat issues die op hardware leken mee.

Reserveren bij de store is zoals voorheen niet meer mogelijk? Dat ze je bellen als er een ligt, dat je dan maar langs hoeft te gaan en hem mee kunt nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:04

muhda

Time & Space traveler

Helaas doet de Apple store niet aan reserveringen of opzij leggen. Wanneer je belt, geven ze alleen aan of er op dat moment voorraad aanwezig is.

[ Voor 6% gewijzigd door muhda op 02-11-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llouistje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:34
.

[ Voor 99% gewijzigd door llouistje op 07-11-2019 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 09:58

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik heb er 2 besteld bij verlenging bij Vodafone.

Toen was de levertijd "5 a 8 werkdagen meneer".

Dat was ruim 1 week geleden.

Net gebeld "levertijd is 6 weken meneer"......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkkelDeFakkel
i2Paq schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:57:

Ik heb ook een probleem met Vodafone. Ze vertellen je alleen maar bullshit en uiteindelijk weet je nog niet wanneer je het toestel kan ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onyxsr
VF klantenservice is gewoon een groot call centre verdeeld door heel NL. Nergens kan iemand zien hoeveel er op voorraad is en als er een voorraad binnen komt dan weten ze het nog niet. De moderators die op VF forum zitten proberen zoveel mogelijk te communiceren maar hun weten ook weinig tot niets. Een groot loterij.

LG OLED65W7V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik bel met de zakelijke verkoop. Ik mag er van uitgaan dat die wel enige info hebben.

Maar blijkbaar is er op het moment van verkoop andere (gunstige) info beschikbaar dan wanneer men eenmaal klant is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
i2Paq schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:57:

Het is gewoon in grote bende geworden bij vodafone. Daarom ben ik al 3 jaar weg als klant. ( En x aantal jaar daar gewerkt) Ze weten niets. Ben blij dat ik nu pas 3 jaar weer terug ben op het oude honk. Daar wordt tenminste gelijk actie ondernomen en zijn eerlijk mbt levertijden. :) (levertijd iPhone 5S 16GB gray staat op 14 dagen/10 werkdagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 25-09 09:37
. mag weg.

[ Voor 81% gewijzigd door CuBras op 04-11-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:54

sjaakaq

It might get loud

Yup. Vodafone is een bende. Het forum daar is wel lachen. Eerst maakt voor de levertijd alleen uit welke uitvoering van de 5s je hebt. Als dan blijkt dat telefonische bestellingen van een later tijdstip al eerder zijn geleverd dan internetbestellingen van eerder, dan maakt de bestelplaats ook opeens uit. Maar verlenging of nieuwe klant maakt niet uit...totdat een nieuwe klant die later besteld eerder zijn toestel krijgt opgestuurd dan een eerder geplaatste verlenging. Daarna maakt nieuwe klant of verlenging ook opeens uit.

Oftewel niemand heeft maar enig idee wat de feiten nu zijn...zou me niks verbazen als straks je schoenmaat opeens reden is dat je levertijd 6 weken later wordt... :/

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 21:20
pinokkia schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:42:
Nee, niet dat ik weet. Sowieso moet je je afvragen of je 4G wil hebben ja of nee. KPN is de enige die nu al een groot gedeelte van Nederland dekt en binnenkort vrijwel heel Nederland met 4G. Vodafone maakt reclame met 4G maar in werkelijkheid bieden ze het alleen aan in de grote steden (randstad). De landelijke dekking zal nog even op zich laten wachten, ze hebben niet eens een termijn genoemd. Beetje misleidende reclame dus, die ze er mee maken.
Bovendien is KPN de beste provider op het gebied van bereik en stabiliteit. Zij hebben de meeste zendmasten en het beste netwerk. En, zoals ik al zei, dus ook het snelste mobiele internet (4G).

Sim only's zijn op dit moment ook aardig aan de prijs. Tenminste, als je ze van de grote providers wil hebben. Hi lijkt me op dit moment een erg interessante deal hebben. Voor 200 minuten, 1,5GB internet (4G) en ik dacht 100 smsjes betaal je 21-22 euro. Dan maak je dus gebruik van het netwerk van KPN en heb je dus 4G. De andere providers vragen ongeveer ook een dergelijk bedrag maar dan zonder 4G en vaak maar 1GB internet bijvoorbeeld.
Al met al heb je best een aardige deal gesloten bij KPN inclusief je iPhone dus :)

*edit* Of je 4G hebt ligt overigens wel aan het abonnement dat je precies hebt afgesloten. Sommige abonnementen bevatten geen 4G, dan heb je dus gewoon 3G.

[ Voor 4% gewijzigd door remzor op 04-11-2013 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
remzor schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:11:
[...]

Nee, niet dat ik weet. Sowieso moet je je afvragen of je 4G wil hebben ja of nee. KPN is de enige die nu al een groot gedeelte van Nederland dekt en binnenkort vrijwel heel Nederland met 4G. Vodafone maakt reclame met 4G maar in werkelijkheid bieden ze het alleen aan in de grote steden (randstad). De landelijke dekking zal nog even op zich laten wachten, ze hebben niet eens een termijn genoemd. Beetje misleidende reclame dus, die ze er mee maken.
Bovendien is KPN de beste provider op het gebied van bereik en stabiliteit. Zij hebben de meeste zendmasten en het beste netwerk. En, zoals ik al zei, dus ook het snelste mobiele internet (4G).

Sim only's zijn op dit moment ook aardig aan de prijs. Tenminste, als je ze van de grote providers wil hebben. Hi lijkt me op dit moment een erg interessante deal hebben. Voor 200 minuten, 1,5GB internet (4G) en ik dacht 100 smsjes betaal je 21-22 euro. Dan maak je dus gebruik van het netwerk van KPN en heb je dus 4G. De andere providers vragen ongeveer ook een dergelijk bedrag maar dan zonder 4G en vaak maar 1GB internet bijvoorbeeld.
Al met al heb je best een aardige deal gesloten bij KPN inclusief je iPhone dus :)

*edit* Of je 4G hebt ligt overigens wel aan het abonnement dat je precies hebt afgesloten. Sommige abonnementen bevatten geen 4G, dan heb je dus gewoon 3G.
Wat jij hier allemaal neerzet klopt ook. Alleen moet ik nog 1 ding toevoegen. Kpn heeft de beste klantenservice mbt klachten, aanbiedingen en vooral klantvriendelijk. Hier word je niet van het kastje naar de muur gestuurd zoals bij vodafone. Wel is kpn de duurste provider voor nieuwe klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

pinokkia schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:24:
[...]

Wat jij hier allemaal neerzet klopt ook. Alleen moet ik nog 1 ding toevoegen. Kpn heeft de beste klantenservice mbt klachten, aanbiedingen en vooral klantvriendelijk. Hier word je niet van het kastje naar de muur gestuurd zoals bij vodafone. Wel is kpn de duurste provider voor nieuwe klanten.
Agreed. Vodafone heeft mijns inziens de beste prijs-kwaliteitverhouding. T-Mobile is vaak best een stuk goedkoper, maar heeft echt een baggernetwerk. KPN heeft een beter netwerk maar is een stuk duurder.

Dus als je je toestel eenmaal hebt, is Vodafone zeer aan te raden. Maar het proces tot dat moment...na bestellen kreeg ik pas 14 uur later een bevestigingsmail, vervolgens kun je inloggen op een orderstatus-site die al 10 dagen hetzelfde laat zien, en iedere keer dat je (gratis maar met 25 minuten wachttijd) belt krijg je wat anders te horen...oftewel je hele abonnementsbedrag gaat op aan het netwerk en winst; voor de klantenservice is dan helaas geen geld meer over.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-09 12:48
Volgende keer toch maar via F&F bestellen dan Sjaak, ik zit welliswaar in hetzelfde schuitje maar mijn wachttijd is nooit langer dan 1-2 minuten.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Laatst online: 15-09 23:15

fmb

Heeft iemand al een iPhone geleverd gekregen die vrijdag 25 november meteen online bij Apple heeft besteld?
Bij mij nog steeds een levertijd van 2-3 weken, 12 -18 nov.

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KriCo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-08-2024
Nope, zodra de online store up was heb ik de bestelling geplaatst. Levertijd 2-3 weken, verwachte levering 12-15 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05-2021
KriCo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 23:44:
Nope, zodra de online store up was heb ik de bestelling geplaatst. Levertijd 2-3 weken, verwachte levering 12-15 november.
Me 2! Terwijl de apple store in Amsterdam al meerdere malen in herbevoorraad.. vind dat toch wel erg lelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op 1:01 besteld toendertijd. Verwachte leverdatum is 11-15 en nog geen enkele verandering in status gezien.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
Ik had om 1:03 besteld, maar dat was mislukt en moest opnieuw. Diegenen waarbij dat gebeurd was, zouden toch alsnog voorrang krijgen was toegezegd. Maar bij mij staat er 12-18, wat niet heel erg lijkt.. tenzij ik hem inderdaad de 18e pas krijg want dat is dan ineens ná het weekeind :-(

[ Voor 0% gewijzigd door fjberkheij op 06-11-2013 11:51 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wii06
  • Laatst online: 19-09 14:50
Vandaag langs geweest bij Vodafone om te vragen wanneer de iPhone 5S los ze koop waren. Ze vertelden me dat ze alleen met een abbonoment gekocht kunnen worden, dus ze gaan hem later ook niet los vekopen. Raar. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
wii06 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:10:
Vandaag langs geweest bij Vodafone om te vragen wanneer de iPhone 5S los ze koop waren. Ze vertelden me dat ze alleen met een abbonoment gekocht kunnen worden, dus ze gaan hem later ook niet los vekopen. Raar. 8)7
hoezo? Marges voor derden zijn dusdanig smal dat het totaal geen nut heeft voor een vodafone om ze los te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
acst schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:56:
[...]

hoezo? Marges voor derden zijn dusdanig smal dat het totaal geen nut heeft voor een vodafone om ze los te verkopen.
Inderdaad, ze verdienen er veel meer op als ze dat toestel bij een abonnement kunnen leveren (nog even los van de indirecte inkomsten dat iemand klant wordt / blijft). En die voorraad raken ze toch wel kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Toch maar de knoop doorgehakt en een iPhone 5s 32gb wit besteld. De 3gs heeft vandaag uiteindelijk het loodje gelegd (of is het NiCad?) Verlenging bij t-mobile bleek toch de beste optie voor mij. Ik woon in de randstad en daar is de dekking altijd prima geweest. En heel benieuwd wanneer ik hem mag ontvangen!

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik krijg er een van mijn werkgever en als ik 'm rond begin december heb zou ik al heel blij zijn :P Maar ik vraag het me af, Apple kennende.. Besteld bij into-telecom.

Bedrijf zal wel niet heel hoog op het lijstje staan bij Apple :D

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Into-telecom (doe ik voor mijn bedrijf ook zaken mee) staat wel heel hoog aangeschreven bij Vodafone, dus hebben misschien wel eerder voorraad dan je denkt. Afhankelijk natuurlijk van de hoeveelheid bestellingen die zij krijgen en dat zal niet gering zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik hoop het :P

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Zoals ik al in het andere topic aangaf heeft Vodafone vandaag 2 iPhone 5S naar mij verstuurd.

En dat is een kleine 2 weken na bestellen (1,5 op precies te zijn).

Valt mij al met al nog mee aangezien ze maandag nog 6 weken aangaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Ook mijn iPhone 5S lijkt onderweg te zijn. Ben heel benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

tha_bulldog schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:57:
Ook mijn iPhone 5S lijkt onderweg te zijn. Ben heel benieuwd...
Mailtje gehad? Of gebeld?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
De Live chat gebruikt en dezelfde Sandra getroffen als op het Voda forum. Gisteren is er een enorme lading iPhones binnen gekomen en de mijne zat daar volgens haar ook bij. Alleen mijn gewijzigde afleveradres stond er niet bij (had ik ook alleen maar al zo'n 4 of 5x doorgegeven) maar dat ging zij ook in orde maken. Hopen dat het allemaal klopt maar áls het zo is heb ik morgen een pakketje met de post.. ;)

UPDATE: Trackingcode binnen! Helaas alleen wel met verkeerde adres, heb het maar een keer of 4 doorgegeven... :(

[ Voor 12% gewijzigd door RadioAir op 07-11-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

fmb schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:34:
Heeft iemand al een iPhone geleverd gekregen die vrijdag 25 november meteen online bij Apple heeft besteld?
Bij mij nog steeds een levertijd van 2-3 weken, 12 -18 nov.
Status is vandaag verander van "Artikelen worden verwerkt" in "Verzending wordt voorbereid". Levertijd is wel nog steeds 12 -18 nov

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KriCo
Mijn status staat nog steeds op "Artikelen worden verwerkt", besteld 25 november rond 01h00 en verwachte levertijd 12-15 nov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:44
fmb schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:20:
[...]

Status is vandaag verander van "Artikelen worden verwerkt" in "Verzending wordt voorbereid". Levertijd is wel nog steeds 12 -18 nov
Bij mij ook, ik verwacht hem dan ook begin van de week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:48
[...]

Ik heb de vrijdag de 25ste om 20:00 besteld, ik zit in het iDeal debacle :P mijne is nog steeds op 'wordt verwerkt' maar had vorige week wel een aangepaste levertijd ben van 12-18 naar 11-15 gegaan.....

* SpoekGTi hoopt op maandag verzending

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
Hmm... ik zat ook met iDeal en heb daarnaa een niéuwe bestelling gedaan. Bij mij staat er nogsteeds artikelen worden verwerkt en levertijd 12-18. Begin steeds meer 't idee te krijgen dat ik gewoon geen voorrang krijg en mijn bestelling gewoon erin staat alsof ik 11u besteld heb. Hoop wel dat ik hem gewoon volgende week krijg met de eersten die hem ontvangen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Net smsje binnen dat mijne is opgestuurd en maandag wordt afgeleverd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

[...]

Status is vandaag veranderd van "Artikelen worden verwerkt" in "Verzending wordt voorbereid". Levertijd is wel nog steeds 12 -18 nov
Ook ik zit in het iDeal gebeuren; 's Nachts om 01:03 besteld, geannuleerd en heb 's ochtends rond 10:00 een nieuwe bestelling gedaan.

Bij mij is de status vandaag veranderd naar "Verzonden"en ik ontvang hem als het goed is maandag 11 november. :*)

[ Voor 5% gewijzigd door fmb op 08-11-2013 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KriCo
Ik begin me af te vragen waarom bij mij nog steeds "artikelen worden verwerkt" staat (besteld rond 01h00 via creditcard), zeker na de reacties hier en bij een artikel op iPhoneclub.nl
Het zal wel te maken met het feit dat ik een Belg ben :)

edit: Ik had het eerder moeten zeggen, in het laatste half uur is de status veranderd naar "Verzending wordt voorbereid". Me is happy!

[ Voor 22% gewijzigd door KriCo op 08-11-2013 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
fmb schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 19:37:
[...]

Ook ik zit in het iDeal gebeuren; 's Nachts om 01:03 besteld, geannuleerd en heb 's ochtends rond 10:00 een nieuwe bestelling gedaan.

Bij mij is de status vandaag veranderd naar "Verzonden"en ik ontvang hem als het goed is maandag 11 november. :*)
Welke size en kleur heb jij?

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5s 64 gb champagne vorige week besteld bij studentmobiel met abonnement verlenging. Levertijd zou 1 a 2 weken bedragen. Onverwacht vandaag al binnen. Ik neem even aan dat ze daar dus wel een voorraadje hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 09:19
Gisteren besteld, vandaag binnen, gewoon bij het computerboertje om de hoek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123coen123
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-09 19:48
Ik ben nogal verbaast dat er zoveel Tweakers voor een 32GB model gaan. Ik werk sinds een jaar of twee in een telefoonwinkel en ik heb in al die tijd misschien 5x een iPhone 4S/5/5S verkocht met 32GB. 99% van de klanten gaat 'gewoon' voor het 16GB model.

Veel GB's echt een Tweakers dingetje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
123coen123 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 22:51:
Ik ben nogal verbaast dat er zoveel Tweakers voor een 32GB model gaan. Ik werk sinds een jaar of twee in een telefoonwinkel en ik heb in al die tijd misschien 5x een iPhone 4S/5/5S verkocht met 32GB. 99% van de klanten gaat 'gewoon' voor het 16GB model.

Ik had bij de iPhone 3GS ook 32GB. Maar dat was voor mij veels te veel en ben vanaf de iPhone 4S naar 16GB gegaan. Heb nu ook een iPhone 5S 16GB space gray besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

SpoekGTi schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:59:
[...]
Welke size en kleur heb jij?
64GB wit-zilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Ik ben nogal verbaast dat er zoveel Tweakers voor een 32GB model gaan.
Ik heb een hele swik datasheets en pdf's2 op mijn telefoon staan, en ja dat loopt aardig op. Mijn 3gs met 16gb zat bijna vol en voor die paar centen (vgl met de totaalprijs!) wil ik niet beknibbelen op een beetje geheugen.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik denk dat de meeste klanten er niet eens over nadenken en gewoon direct voor het goedkoopste model gaan. Heb genoeg mensen gezien die achteraf met een telefoon rondlopen waar ze constant dingen moeten verwijderen 'm bruikbaar te houden.

Een TomTom neemt volgens mij al 2GB in beslag. Als je die wilt updaten dan moet je ook nog eens een keer 2GB extra vrije ruimte hebben.. (of dat is sinds iOS7 anders, dat kan ook..)

Spotify neemt bij mij al 6GB in beslag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Hmmz ik 2x een Gold 32GB....dus tot zover een verschil, mijn order staat nog steeds op wordt verwerkt :( Ik hoop echt dat hij maandag geshipped wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
Mensen bij wie de order bij de online apple store al is verzonden of staat op 'verzending wordt voorbereid', welk model hadden jullie? Ik heb 16GB wit-zilver, en bij mij staat er nogsteeds dat de artikelen worden verwerkt.. jammeeerrr :O:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

huh. dat is wel raar. Ik heb een "departure scan"-status update. Vanuit eindhoven. De iPhone's van de online apple store komen toch verscheept uit china?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
kmf schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 14:14:
huh. dat is wel raar. Ik heb een "departure scan"-status update. Vanuit eindhoven. De iPhone's van de online apple store komen toch verscheept uit china?
Het lijkt dat ze de distributie voor Europa hier in Nederland hebben neergelegd, dus de shipping staat vanuit China krijgen wij niet meer mee.

Is wel weer positiever qua levertijden, vanuit China zal het normaal 3-5 werkdagen zijn en nu is het zodra je je shipped melding krijgt dan heb je hem een dag later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KriCo
@fjberkheij: Mijn status staat pas sinds gisterenavond op "verzending wordt voorbereid", terwijl ik hier en op andere plaatsen las dat dit bij sommigen al een stuk eerder is gebeurd. We moeten dus allemaal geduld hebben, ooit komen we aan de beurt :-).

@kmf: Ik vermoed dat voor oa Nederland en België iPhones (of meerdere iDevices?) de verscheping gebeurd vanuit een distributiecenter in NL (Eindhoven). Toen ik in september nog twee iPhone 4S'en heb besteld voor iemand werden deze ook direct vanuit Eindhoven verscheept.
Ik denk dat de computers vanuit China verscheept worden, al werd mijn iMac in september vanuit Ierland verscheept. Blijkbaar gebeurd er daar assemblage voor iMac's (en misschien nog andere producten)

edit: Net verzendbevestiging ontvangen!

[ Voor 21% gewijzigd door KriCo op 09-11-2013 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

Zo te zien komen ze fysiek uit Brussel en is in Eindhoven enkel de verzendinformatie ontvangen.

Zaterdag, November 09, 2013 Locatie Tijd Colli
4 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM10:58
3 Vertrokken van DHL vestiging in BRUSSELS 06:24
2 Verwerkt in BRUSSELS 01:17
Vrijdag, November 08, 2013 Locatie Tijd Colli
1 Zending informatie ontvangen EINDHOVEN 20:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Hmmm vreemd. Dus sommigen krijgen via DHL en een paar (zoals ik) via ups?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:44
kmf schreef op zondag 10 november 2013 @ 01:47:
Hmmm vreemd. Dus sommigen krijgen via DHL en een paar (zoals ik) via ups?
Die van mij gaat ook via ups.

[ Voor 5% gewijzigd door larsiey op 10-11-2013 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:18
Mijne via DHL en ben content want vorig jaar is het ups gelukt om mijn iph5 kwijt te raken
en heb ik 3w langer moeten wachten.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Werken ze bij apple niet op maandag, of is het toeval dat niemand hier vandaag nog bericht heeft gehad :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Magic schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:32:
Werken ze bij apple niet op maandag, of is het toeval dat niemand hier vandaag nog bericht heeft gehad :P
Bedoel je de online store? In dit topic zijn al een aantal mensen die hun bestellingen uit de online store hebben ontvangen, waaronder ik :) [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:19
2 weken terug in een opwelling opgehaald bij verlenging bij T-mobile. Hadden gewoon telefoons op voorraad. Had blijkbaar mazzel aangezien mensen nog steeds moeten wachten?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
jelle. schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:35:
[...]

Bedoel je de online store? In dit topic zijn al een aantal mensen die hun bestellingen uit de online store hebben ontvangen, waaronder ik :) [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
Ah, dr loopt nog een topic naast deze, ik vond het frappant dat vrijdag ineens de nachtbrakers bericht kregen (en postten in dit topic), en vandaag nog niemand had gepost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Nope, hier ook nog geen change of status.......ook de 25ste besteld om 22:00 ongeveer dus verwacht vandaag wel een verzendbevestiging en morgen in huis......maar goed kan ook nog een dag langer worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik heb de 25e om 14:00 een zilver 16GB besteld en betaald met mastercard (de ideal perikelen waren al voorbij, maar toch het zekere voor het onzekere genomen). Ik had inderdaad de stiekeme hoop op morgen in huis, maar die kans wordt steeds minder. Ik probeer volgende week maandag in mijn achterhoofd te houden, maar je weet hoe dat gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Magic schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:51:
Ik heb de 25e om 14:00 een zilver 16GB besteld en betaald met mastercard (de ideal perikelen waren al voorbij, maar toch het zekere voor het onzekere genomen). Ik had inderdaad de stiekeme hoop op morgen in huis, maar die kans wordt steeds minder. Ik probeer volgende week maandag in mijn achterhoofd te houden, maar je weet hoe dat gaat ;)
De mijnes zijn iig gescheduled voor 11-15 november dus uiterlijk vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Die van mij stonden al vanaf het begin op 12-18, misschien gaan de witten er wat later uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Zaterdag in Eindhoven besteld bij een telefoonzaak. Moest mijn geld overmaken, en krijg mijn telefoon morgen binnen! Heb er zin in, spaar er al zo lang voor:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkkelDeFakkel
Eindelijk heb ik een afspraak mogen maken bij Vodafone voor morgen. Dan toch eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em in huis en wil em verkopen op Tweaker ....word ik beschuldigd van oplichterij omdat ik em te goedkoop weg doe.....................Heb hem nu op Speurders staan voor 600

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2013 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

fmb schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 19:37:
[...]

Vandaag is de DHL bezorger langs geweest!

Helaas was ik niet thuis, ;w
dus later deze week nieuwe poging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fmb schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:29:
[...]

Vandaag is de DHL bezorger langs geweest!

Helaas was ik niet thuis, ;w
dus later deze week nieuwe poging...
Bij mij ook, ze zouden het morgen weer gaan proberen 2e poging maar ik ben dan ook niet thuis.
Dus rij ik als ik klaar ben met werken wel langs Apeldoorn om hem op te halen (dit heb ik gisteren aangegeven op hun site).

Anders zie ik het nog gebeuren dat ze het terugsturen omdat ze het niet kunnen afgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
Ik vond het te lang duren, en aangezien ik nu toch geen tentamens meer heb ben ik vanmiddag maar even naar Amsterdam gegaan. Ze hadden van alles nog wel wat geloof ik. Werd ik gelijk geholpen aan een goeie simkaart en werd ik geholpen met het overzetten van mijn contacten. Online bestelling dus maar geannuleerd; toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
fjberkheij schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:26:
Ik vond het te lang duren, en aangezien ik nu toch geen tentamens meer heb ben ik vanmiddag maar even naar Amsterdam gegaan. Ze hadden van alles nog wel wat geloof ik. Werd ik gelijk geholpen aan een goeie simkaart en werd ik geholpen met het overzetten van mijn contacten. Online bestelling dus maar geannuleerd; toppie!
You spineless......... :P maar kan je geen ongelijk geven. Ik wacht wel, voor mij is de Store een goeie 100KM rijden en ik moet toch werken tot aan zaterdag.

Maar goed, geen verzendbevestiging vandaag, hoop doet leven, eten ook trouwens, maar hoopt op een verzendbevestiging woensdag en anders wordt het donderdag dat is de laatste dag van mijn timeframe.

Morgenavond vermaak ik me wel met een herinstallatie van mijn Mini........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik begin te vermoeden dat ze enkel op vrijdag verzenden. Als ik vrijdag niets hoor dan bestaat de kans dat ik ook een ritje A'dam maak :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
Als ze inderdaad alleen op vrijdag verzenden ben ik helemaal blij dat ik gegaan ben! ik was van 3 tot half 7 onderweg, maarja had toch niks te doen en heb vrij reizen. en ja,.. ik ben spineless haha :P
Maar hij is ook heel erg fijn om te hebben nu! :D
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste