Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Verwijderd

Verwijderd
Waar?Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:35:
M'n zus heeft om 18:00 een goude 16GB los voor mij opgepikt, blijkbaar waren deze dus nog niet op!
BTW ik ben nog in Almere bij wat winkels geweest:
T-mobile = had geen voorraad meer, gaf aan dat het 3 weken tot "onbekend" hoelang het kon duren voordat er weer voorraad was.
Bel-Company = Die had alle witte/zilveren varianten nog zo op voorraad. Alleen de gouden niet omdat deze "slecht tot niet leverbaar zijn :S".
Mediamarkt Almere = Had ze niet, geen reclame niets
Vodafone Almere = had ook geen voorraad meer
De zoektocht continues...
PSN: bryanlost
Verwijderd
bryanvan schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:40:
[...]
Waar?
BTW ik ben nog in Almere bij wat winkels geweest:
T-mobile = had geen voorraad meer, gaf aan dat het 3 weken tot "onbekend" hoelang het kon duren voordat er weer voorraad was.
Bel-Company = Die had alle witte/zilveren varianten nog zo op voorraad. Alleen de gouden niet omdat deze "slecht tot niet leverbaar zijn :S".
Mediamarkt Almere = Had ze niet, geen reclame niets
Vodafone Almere = had ook geen voorraad meer
De zoektocht continues...
Kunnen ze niet, zijn intern 2 verschillende bedrijven en ze kunnen niks mixen tussen online store en 'echte' winkel, anders krijgen ze problemen met de financiën (intern moet het ergens geboekt worden) en hoogstwaarschijnlijk met een aantal fiscussen in verschillende landen.SpoekGTi schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:13:
Wil het eigenlijk hierop gooien dat ze maar regelen dat ik 2 gouden 32GB iPhones kan ophalen op een bepaalde dag in de Store in Amsterdam, als ze dat kunnen fixen ben ik al heel blij, ga namelijk niet op de gok naar A'dam rijden of naar Oberhausen.
Der is altijd wat te regelen, in de US hebben ze namelijk ook een pick-up in store...maar goed, ik denk niet dat Apple mij gaat bellen.acst schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:18:
[...]
Kunnen ze niet, zijn intern 2 verschillende bedrijven en ze kunnen niks mixen tussen online store en 'echte' winkel, anders krijgen ze problemen met de financiën (intern moet het ergens geboekt worden) en hoogstwaarschijnlijk met een aantal fiscussen in verschillende landen.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Balen! Wilde net in de auto stappen!Chiii schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:46:
Net gebeld, iPhone 5s uitverkocht. Niet duidelijk of ze morgen weer voorraad hebben (Apple Store Amsterdam). =(
Wacht geduldig af ;-)
MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)
Totaal geen drukte meegemaakt, geen enkele wachttijd. Op locatie (Enschede) vertelde ze me dat ze meer voorraad hadden dan verwacht.
Verwijderd
Verlengd (2jr Red Essential Cat. D), geeft €2 p/m korting: https://directsales.vodafone.nl/verlengen/orderform/7680Untouchablezz20 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 00:45:
Heb je verlengd of een nieuw abonnement afgesloten. Ik zie nergens een abonnement bij vodafone voor 43 p/m zou je willen aangeven welke je hebt gekozen?
Oftewel: https://www.vodafone.nl/s...ement=red-essential-d-2jr minus €2 p/m vanwege de verlengkorting.
[ Voor 17% gewijzigd door mrwiggs op 26-10-2013 00:52 ]
En heeft iemand ervaring met Ritel? Anders bestel ik hem daar, geen zin om weken te wachten..
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Ik zet de app net aan en zag dat er een pakketje onderweg is met afzender vodafone!!! Hij weegt 540 gram.
Dus ook als je geen verzend bevestiging hebt gehad net als ik zegt dat niets.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
En los of met een abbo?MaxPoweR schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 14:22:
Net een gouden 32GB 5S gescoord bij Apple store Amsterdam, genoeg achter de balie, behalve de zilvere
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Bij mijn weten niet maar als ik kijk in de Apple store BE staat er nog steeds 2-3 weken.kmf schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:20:
Weet iemand of de verwachte leverdatum van de apple store naarmate de levering nadert, gedetailleerder wordt? Dus ipv 11-15 november wordt het 11-13 nov of zo.
Andere jaren ging de levertijd omhoog na een paar uur en nu nog steeds het zelfde dus ik hoop
dat ze vroeger leveren.
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Omgerekend heb ik nu een abo voor 2 jr van 32.50 pm en 200 euro voor lostoestel iPhone 5s =) Ik ga hem ergens volgende week wel bemachtigen in de Apple Store, woon gelukkig op fietsafstand
[ Voor 98% gewijzigd door muhda op 26-10-2013 19:19 ]
Er ligt er nog 1 bij de Vodafone store in Zevenaar.
Audi S3
Ik heb helaas niks gekregen, en ook bij MijnPakket staat niks... Was wel één van de eersten die heb besteld had, en de medewerker kon me vertellen dat ik bij de eerste levering zat. Heb hem via de verlengpagina al rond kwart voor 12 kunnen bestellen...Remco Tr schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:03:
Iedereen die bij vodafone heeft besteld download de mijn pakket app van post nl.
Ik zet de app net aan en zag dat er een pakketje onderweg is met afzender vodafone!!! Hij weegt 540 gram.
Dus ook als je geen verzend bevestiging hebt gehad net als ik zegt dat niets.
Nu sta ik er niet echt om te springen, ben toch niet thuis van de week, maar zet dan niet op de site dat het toestel op voorraad is. Pffff...
Edit: krijg zojuist de mail van Vodafone dat hij is verstuurd en zie hem nu ook in MijnPakket
[ Voor 16% gewijzigd door mrwiggs op 28-10-2013 18:05 ]
Bekend verhaal. Ik heb ook om 23:40 besteld. Er gaat het een en ander mis bij Vodafone wat betreft het uitleveren op de juiste volgorde. Mensen die dezelfde iPhone besteld hebben via hetzelfde verkoopkanaal op een later tijdstip krijgen de telefoon dagen eerder geleverd. Ze gaan uitzoeken wat er mis is gegaan, maar daar hebben we voor deze release van de 5S natuurlijk niets meer aan.koeninator schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:09:
[...]
Ik heb helaas niks gekregen, en ook bij MijnPakket staat niks... Was wel één van de eersten die heb besteld had, en de medewerker kon me vertellen dat ik bij de eerste levering zat. Heb hem via de verlengpagina al rond kwart voor 12 kunnen bestellen...
ingen vill veta var du köpt din tröja
Hebben meerdere mensen dat er ''Deze bestelling moet worden betaald'' staat bij de order? Ik hoop dat het geen invloed heeft op de levertijd.

Mijn 2e ideal betaling ging goed (vrijdagochtend om +- 10:00). Er stond een paar uur ook een melding over betaling, maar er stond daarna (en nu nog steeds): "Artikelen worden verwerkt"Reight schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:00:
Vrijdagochtend heb ik de iPhone 5s opnieuw online in de Apple Store besteld met bankoverschrijving als betaalmethode als gevolg van de mislukte iDeal transacties, maar bij bestelstatus staat er nog steeds dat de bestelling betaald moet worden, terwijl ik het bedrag al overgemaakt heb.
Hebben meerdere mensen dat er ''Deze bestelling moet worden betaald'' staat bij de order? Ik hoop dat het geen invloed heeft op de levertijd.
Ik kan me voorstellen dat een bankoverschrijving langer duurt dan een iDeal betaling, kan zomaar 2 tot 3 werkdagen duren (gokje?).
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Verwijderd
[ Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 30-10-2013 13:41 ]
Wat is dan exact het probleem???, zie dat mensen die voor 12 uur hebben besteld, dat daar wat mis is gegaan maar ook genoeg mensen die nu al een paar dagen hun bij vodafone bestelde 5s in bezit hebben.
[ Voor 56% gewijzigd door Hoedje op 30-10-2013 13:41 ]
Verwijderd
Dat de voorraad beperkt is, is begrijpelijk, maar het probleem is vooral de gebrekkige en incorrecte communicatie. Er zijn mensen die het gevoel hebben dat ze zsm een abbo is aangesmeerd en dat er daarna niks meer gebeurt, zelfs geen 'er is vertraging' mailtje. Helemaal niks...acst schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:50:
[...]
Wat is dan exact het probleem???, zie dat mensen die voor 12 uur hebben besteld, dat daar wat mis is gegaan maar ook genoeg mensen die nu al een paar dagen hun bij vodafone bestelde 5s in bezit hebben.
Dat dus
Bij de status staat nog steeds "bestelling word verwerkt". Gister gebeld hadden ze hem daar al voor mij gereserveerd. Krijg ik vandaag een mailtje dat de iPhone's nog niet zijn geleverd.
Ik snap er helemaal niks meer van maar één ding is zeker, hebbennnnnn nuuuuu!!
Verwijderd
vandaag keurig mijn nieuwe 5S binnen gekregen, zwart 16Gb.
Misschien dat t met verlengingen (zakelijk) sneller gaat ofzo
Denk eerder qua welke versieVerwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:03:
Ik had mijn abbo verlengd nadat ik door vodafone gebeld werd, rond 10 uur in de ochtend.
vandaag keurig mijn nieuwe 5S binnen gekregen, zwart 16Gb.
Misschien dat t met verlengingen (zakelijk) sneller gaat ofzo
LG OLED65W7V
Verwijderd
bij vodafone waren problemen met betalingen via IDEALSAkkelDeFakkel schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:40:
Iemand die vrijdag bij Vodafone na 10:00 / 11:00 uur heeft besteld en de iPhone al binnen heeft?
en voor mensen die nog zoeken naar een iphone 5s.
In hasselt in de phonestore zijn iphone's beschikbaar wel wat duurder.
€750 voor wit/zwart 16GB
€839 voor goud 16GB
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2013 20:19 ]
Verwijderd
mijn vriendin en ik hadden ze in de mediamarkt in duitsland besteld ergens midden september.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:18:
Ik heb gisteren een 5S, goud 32GB gereseveerd bij de Apple Store in Sint-Truiden, nu alleen maar wachten tot ze me bellen
Ze zeiden toen morgen zijn ze binnen (maximum overmorgen).
Mijn geduld was op toen ik ze in hasselt tegenkwam
maar mijn vriendin is nu nog steeds aan het wachten xD
NopeAkkelDeFakkel schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:40:
Iemand die vrijdag bij Vodafone na 10:00 / 11:00 uur heeft besteld en de iPhone al binnen heeft?
LG OLED65W7V
Ben benieuwd
Ik heb vrijdag om 12.00 uur besteld (16GB space grey) en heb hem gisteren binnengekregen met de postAkkelDeFakkel schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:40:
Bedankt voor je reactie.Snooby schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 23:19:
[...]
Ik heb vrijdag om 12.00 uur besteld (16GB space grey) en heb hem gisteren binnengekregen met de post
Tegen mij werd er verteld dat de iPhone's nog binnen moeten komen. En de dame aan de telefoon vertelde weer dat die gereserveerd voor me klaar lag en alleen werd gewacht op de nummerportering.
Wie van de twee Vodafone medewerkers moet ik nou geloven hè

Morgen maar weer 's bellen..
Nieuw of verlenging? En telefonisch of via site besteld?Snooby schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 23:19:
[...]
Ik heb vrijdag om 12.00 uur besteld (16GB space grey) en heb hem gisteren binnengekregen met de post
Ik heb vrijdag rond 11:00 via site verlengd met zelfde model en kleur maar alle signalen wijzen op ~3 weken...
leoaq.fm // Jeune Loop
Gisteren nog maar eens gebeld. Nee meneer uw toestel staat in backorder. Hoezo backorder, er was voorraad?!?!?! Ja dat klopte niet. Nou geef me maar een zilveren dan, die is volgens de site nog steeds op voorraad. Nee meneer dat klopt ook niet meer.
Wat zijn het toch ook een enorm stel amateurs daar bij Vodafone zeg, niet te geloven... Eenieder die dus op hun toestel wacht, alles is al uitgeleverd en nieuwe levering komt pas (zeggen ze) volgende week vrijdag. En die zal natuurlijk ook weer niet toereikend zijn.
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
Met of zonder abonnement?Bitfighter schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:33:
Kom net bij de Apple Store in Amsterdam vandaan, liep daar zonder te wachten met een telefoon weer naar buiten nog geen tien minuten. je kan gewoon proberen. want ze hebben daar achtelijk veel voorraad ten opzicht van geen apple store!
To dare is to do
Er is over het algemeen aparte voorraad voor verkoop i.c.m. abonnement zo lang hij nog niet goed leverbaar is. Dit was vorig jaar met de 5 ook.
Verlenging, telefonisch (site lag eruit)sjaakaq schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 23:47:
[...]
Nieuw of verlenging? En telefonisch of via site besteld?
Ik heb vrijdag rond 11:00 via site verlengd met zelfde model en kleur maar alle signalen wijzen op ~3 weken...
Dat was zonder abonement!
Welk uitvoering van de 5S heb jij gekocht en heb je gezien welke er nog lagen?
Ik ben op zoek naar een 16GB 5S spacegray.
Ik woon in Eindhoven dus dat is niet zomaar even een kwestie van langsrijden.
Oké. Ik heb het vermoeden dat de telefonische verkoop een grotere voorraad heeft; iedereen die zijn 5s heeft, heeft telefonisch besteld. Volgens mij wacht iedereen die via de site heeft besteld nog
leoaq.fm // Jeune Loop
Heb telefonisch besteld (32GB Gold) en ben nog wachtende.sjaakaq schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:16:
[...]
Oké. Ik heb het vermoeden dat de telefonische verkoop een grotere voorraad heeft; iedereen die zijn 5s heeft, heeft telefonisch besteld. Volgens mij wacht iedereen die via de site heeft besteld nog
LG OLED65W7V
Hahaha!tha_bulldog schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:34:
Gloeiende gloeiende... Vrijdag heeft het verlengsysteem er van 10 tot 15 uitgelegen, daarna gelijk besteld. Er was voorraad, ik heb gebeld. Maandag gebeld voor wijzigen aflever adres. Ja meneer er is voorraad er wordt deze week geleverd.
Gisteren nog maar eens gebeld. Nee meneer uw toestel staat in backorder. Hoezo backorder, er was voorraad?!?!?! Ja dat klopte niet. Nou geef me maar een zilveren dan, die is volgens de site nog steeds op voorraad. Nee meneer dat klopt ook niet meer.
Wat zijn het toch ook een enorm stel amateurs daar bij Vodafone zeg, niet te geloven... Eenieder die dus op hun toestel wacht, alles is al uitgeleverd en nieuwe levering komt pas (zeggen ze) volgende week vrijdag. En die zal natuurlijk ook weer niet toereikend zijn.
Maandag werd mij telefonisch verteld dat mijn toestel gereserveerd voor mij klaar lag. Dacht vanochtend laat ik maar nog eens bellen. Zegt hij eerst we wachten op de volgende levering en daarna toen ik zei dat er maandag werd verteld aan mij dat mijn toestel klaar voor me lag zei die opeens ook dat dat klopte en dat er iets fout was gegaan. Hij zou een melding maken en ik zou een mail krijgen, vandaag nog. Om 5 uur nog steeds geen mail gehad dus dacht laat ik maar eens bellen. Vertelde hij me dat er helemaal geen telefoon voor mij klaar lag en dat ze wachten op de volgende levering. En toen werd ik een beetje kwaad op ze
Klacht ingediend en kijken wat ze ervan kunnen maken.
Heb trouwens een iPhone 5s 16GB Gold besteld bij Vodafone via de website.
[ Voor 79% gewijzigd door Daedalus op 31-10-2013 22:29 ]
Ik heb net een sms ontvangen van PostNL dat er vandaag een pakketje bezorgd wordt afkomstig van VF.
Precies 1 week moeten wachten op m'n telefonische bestelling van 25 okt 11:30.
Blijkbaar hebben ze gisteren een nieuwe voorraad binnen gehad.
LG OLED65W7V
Enige wat ik ontvangen heb is alleen een bevestigings mail van bestelling. Verder helemaal niks. Ook geen order bevestiging mail met order nummer, wat ik van zovelen gezien en gehoord heb.AkkelDeFakkel schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:42:
Vraag me af wanneer ik er iets van ga horen.. De status van de bestelling staat al een week op hetzelfde.
LG OLED65W7V
Ja ik heb online besteld, heb een ordernummer en een referentie nummer gekregen. Om me orderstatus te bekijken heb ik ook niks aan als het op hetzelfde blijft staan en bellen heeft ook niet echt zin. Ze mogen wat mij betreft de service toch wel verbeteren.onyxsr schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:50:
[...]
Enige wat ik ontvangen heb is alleen een bevestigings mail van bestelling. Verder helemaal niks. Ook geen order bevestiging mail met order nummer, wat ik van zovelen gezien en gehoord heb.
Mooi dat jij 'm binnen krijgt vandaag, ik moet nog ff wachten om ermee te kunnen spelen
Waarschijnlijk heeft dat te maken met de verschillende voorraden die zij hanteren voor de verkoop kanalen. Ik hoop toch echt dat je hem snel krijgt.AkkelDeFakkel schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:59:
[...]
Ja ik heb online besteld, heb een ordernummer en een referentie nummer gekregen. Om me orderstatus te bekijken heb ik ook niks aan als het op hetzelfde blijft staan en bellen heeft ook niet echt zin. Ze mogen wat mij betreft de service toch wel verbeteren.
Mooi dat jij 'm binnen krijgt vandaag, ik moet nog ff wachten om ermee te kunnen spelen
Wat betreft VF service kan dat inderdaad stukken beter.
LG OLED65W7V

Voor 575 euro op MP
En ja... hij is echt, nieuw in het cellofaantje en incl factuur.
Mijn 5 wordt vanavond opgehaald voor 400 euro. Dan wordt het toestel niet heel duur.
Maar om heel eerlijk te zijn... Als je een 5 heb, zou ik zelf niet upgraden. Zo spectaculair vind ik hem niet.
Fingerprint optie is leuk. en de slow mo is wel geinig... Maar dan heb je het, naar mijn inziens, wel gehad.
Maar dat is een ander verhaal voor een ander topic
[ Voor 3% gewijzigd door CarJunkyXL op 01-11-2013 12:58 ]
Verwijderd
Vandaag ontvangen (zonder verzendmail van Vodafone)
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
De 64GB goud had ik meegenomen, had verder geen voorraad gezien.LIMIT-AR schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:06:
[...]
Welk uitvoering van de 5S heb jij gekocht en heb je gezien welke er nog lagen?
Ik ben op zoek naar een 16GB 5S spacegray.
Ik woon in Eindhoven dus dat is niet zomaar even een kwestie van langsrijden.
Wist ook niet waar te kijken, het was mijn eerste keer in de apple store Amsterdam!
Thanks! Vincent
Kosten totaal over 1 jaar dus €880,05
[ Voor 29% gewijzigd door pinokkia op 02-11-2013 11:32 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd
310+(12*47,50)=880pinokkia schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:27:
Vandaag een mooie deal met kpn. Iphone 5S 16GB gray icm 1 jarig kpn alles-in-1 (normale prijs €65). Nu voor €47,50 per maand en €310,05 bijbetaling.Vraag aan medetweakers: Is dit wel een mooie deal?
![]()
Kosten totaal over 1 jaar dus €880,05
880-755 ( goedkoopste iPhone 5s 16GB)=125
125/12=10,40. Kortom, als je er los een koopt zou je nog 10,40 uit kunnen geven per maand aan een abonnement. Vergelijk even wat voor een abbo je daarvoor kan krijgen en wat jij voor het abbo van KPN krijgt ( SMS'jes, MB's, snelheid, belminuten.)
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2013 11:39 ]
[ Voor 3% gewijzigd door pinokkia op 02-11-2013 11:43 ]
Verwijderd
Geen idee, ik weet niets van abbo's. Het is wel handig om je af te vragen of je wel echt gebruik gaat maken van wat het abbo van KPN je bied. Als je geen 2GB nodig hebt ben je beter af met een losse phone en een los (minder duur) abbo.pinokkia schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:42:
Als ik een iPhone 5S 16GB los koop betaal ik €699. Ik hou dus €181,05 over om een sim only te nemen. (€880,05 - €699). Volgens mij zijn er geen sim only voor €15,09 met onbeperkt bellen en 2GB internet. Of wel voor die prijs of misschien minder?
Internetten zal echt nihil zijn vanwege overal wifi. (Behalve als mijn zoon wil internetten en er is geen wifi). Maar daarentegen onbeperkt bellen is voor mij ideaal, want de ene keer wordt er veel gebeld en de andere keer zit ik binnen de bundel.Verwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:45:
[...]
Geen idee, ik weet niets van abbo's. Het is wel handig om je af te vragen of je wel echt gebruik gaat maken van wat het abbo van KPN je bied. Als je geen 2GB nodig hebt ben je beter af met een losse phone en een los (minder duur) abbo.
Zucht.
Ik denk dan toch echt bij de Apple Store, daar heb je toch wel de meeste kans.UltraSub schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:49:
Pa belt net dat hij zijn 5 van paar maanden oud in de vijver heeft laten vallen. Die is klaar dus. Waar zouden jullie zo snel mogelijk een 16GB grijze 5S vandaan proberen te halen? Is natuurlijk meest lullige timing om dat ding in de vijver te droppen
Edit:
Ik lees in een ander topic hier op tweakers dat de 5s grijs 16 + 32 gb is uitverkocht bij de Apple Store
[ Voor 11% gewijzigd door AkkelDeFakkel op 02-11-2013 18:41 ]
Klopt. Vanochtend waren ze al op en van de 32 waren er nog slechts enkele.AkkelDeFakkel schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 18:37:
[...]
Ik denk dan toch echt bij de Apple Store, daar heb je toch wel de meeste kans.
Edit:
Ik lees in een ander topic hier op tweakers dat de 5s grijs 16 + 32 gb is uitverkocht bij de Apple Store
Echter krijgen ze een paar keer per week een hele hoop binnen dus tot eind November blijft de Apple store de beste en zowat enige plek om er eentje te kopen. Maar bellen vooraf is zeker aangeraden aangezien het dus van moment tot moment kan verschillen.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Naja, dan hoop ik dat ik morgen zijn oude 4 nog voor hem aan de praat kan krijgen, daar waren nogal wat issues die op hardware leken mee.
Reserveren bij de store is zoals voorheen niet meer mogelijk? Dat ze je bellen als er een ligt, dat je dan maar langs hoeft te gaan en hem mee kunt nemen?
[ Voor 6% gewijzigd door muhda op 02-11-2013 20:09 ]