Hoe ga jij je iPhone 5s bemachtigen?

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-09 15:48
Op iPhoneclub:

Faried zei op 25 oktober 2013 om 09:53
Ik heb net apple gesproken volgens apple iedereen die via ideal heeft betaald is de bestelling geanuleerd. Dit heeft te maken met een landelijke ideal storing. Binnen 24 uur komt er er mail met uitleg je kan de bestelling door laten gaan of geld terug. Ik zal maar even rustig afwachten.

*fingers crossed :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-09 10:43
Wat slecht! Ik dacht ik doe ook nog even een poging om te bellen. Het hele keuze menu doorlopen, en dan eindigt het met "Helaas is het niet mogelijk u in de wachtrij te zetten, onze oprechte excuses hiervoor".

Het zal wel druk zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [x]
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-09 15:02

[x]

Leon- heb net ook gebeld gewoon optie 1 kiezen (ik wil producten kopen) dan kan je wel in de wachtrij gezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luko
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-01 11:48
Kan er nu inmiddels wel al besteld worden via ideal op de apple store? zonder dat de bestelling geannuleerd wordt?

[ Voor 30% gewijzigd door Luko op 25-10-2013 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mccAin
  • Laatst online: 28-09 10:44
Vet erg allemaal, je zou maar op een telefoon van rond de €700 moeten wachten. Gelukkig hebben maar zeer weinig mensen dat probleem.

Ik gok dat hier ook veel mensen aanwezig zijn die de iPad bij Dixons hadden willen kopen voor een onrealistisch bedrag en daar pagina's lang over konden klagen.

Gadgets zijn leuk. Nee je hebt ze niet per se nodig. Kijk eens om je heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05-2021
Luko schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:00:
Kun je nu inmiddels wel al bestellen via ideal op de apple store?
Bij mij is de tweede bestelling inmiddels verwerkt. Zag staan: "levering: 1-3 buisinnes days", helaas ging dat over de case haha. De iPhone zelf wordt tussen 12 en 18 november waarschijnlijk. Baler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
Redshark schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:53:
[...]

Waar zie jij die prijzen bij vodafone? Ik kan de REd a 45 Euro niet eens vinden, laat staan deze toestelprijzen voor een 1 jarig abonnement.
Oeps de bedragen voor bijbetalen in mijn post kloppen niet, maar de totaal bedragen wel. Als je kiest voor maximaal bijbetalen (416 euro voor 16 gb) dan betaal je 45 euro per maand bij een 1 jarig abonnement.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-09 09:01
Zonde, ik dacht een mooie aanbieding gespot te hebben, had niet naar de totaalprijzen gekeken :P

Totaalprijzen kloppen inderdaad wel ja en scheelt inderdaad niet veel met sim-only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Net met apple gebeld, door de vele betalingen ging ideal plat na een paar minuten van de opening van de online store.

Beste is opnieuw een bestelling te plaatsen, wat ik gedaan heb en betaald heb met een bankoverschrijving (cc is sneller maar heb ik niet). Het geld van de gecancelde order wordt binnen 2 dagen terug gestort. ook van iphoneclub:

Maar dan nog, als iDeal plat ging, waarom is dan alsnog die betaling uitgevoerd?

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-12-2014
Mij werd verteld, door een medewerker van Apple, dat Apple naar een oplossing zoekt en dat we hier binnen 24 uur mail over krijgen. Schijnbaar vertellen ze allemaal wat anders!

Ik heb de beste meneer aan de lijn duidelijk verteld dat ik het oneerlijk zou vinden als ik weer achteraan in de rij kom te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 23:15

fmb

fjberkheij schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:12:
Hij kon in het systeem ook geen reden vinden waarom het geannueleer zou zijn, en hij kon dat ook niet omzetten. In het systeem stond wel dat ik om 11.03 besteld zou hebben, wat dus nieteens kon..
...
Veel excuses en dit is inderdaad niet de bedoeling enzo, maar daar kopen we niks voor! Was sowieso verbaast dat ze niet allang van dit probleem afwisten en iets hadden verzonnen, hij leek van niks te weten toen ik belde.
Heb toch ook maar even zelf gebeld;
De helpdesk medewerker gaf aan dat het inderdaad het beste is om een nieuwe bestelling te plaatsen. Het aankoopbedrag van de eerste order wordt binnen 3-5 werkdagen teruggestort (wegens een groot probleem met iDeal betalingen). Hij wist niet zeker of het enkel de betalingen van vannacht betrof en raadde aan met creditcard of overschrijving te betalen.

Tevens heb ik begrepen dat ze een compensatieregeling aan het bespreken zijn, het is daarom handig om zelf te bellen zodat je bekend bent bij Apple.

Nog even iets anders: hoe verzin je het, in het telefonische keuzemenu van de Apple servicelijn: "Als u door een engelstalige medewerker te woord wil worden gestaan drukt dan op 1".

Dit wordt in het nederlands gezegd; dat snapt iemand die engels spreekt toch niet... |:(

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
Hurm schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:12:
Mij werd vertel door een medewerker dat Apple naar een oplossing zoekt en dat we hier binnen 24 uur mail over krijgen. Schijnbaar vertellen ze allemaal wat anders!

Ik heb de beste meneer aan de lijn duidelijk verteld dat ik het oneerlijk zou vinden als ik weer achteraan in de rij kom te staan.
aye! wij willen vooraan in de rij, waar we ook stonden vannacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Zojuist even rond gebeld in Rotterdam:

Amac heeft niks en verwacht ze over 2 weken.
iCentre heeft niks maar dacht dat vandaag wel iets binnen zou komen. Geen zekerheid. Verkopen ook zonder abo.
Mediamarkt had ze nog niet binnen maar man was er bijna zeker van dat er vandaag nog wel iets binnen zou komen. Echter alleen te koop met T-Mobile abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-09 10:15
Ik heb een uur geleden m'n bestelling geplaatst. Ik wist helaas niet van de ideal-problemen, dus heb dat wel gebruikt ... Gaan bestellingen nu wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:03
Luko schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:00:
Kan er nu inmiddels wel al besteld worden via ideal op de apple store? zonder dat de bestelling geannuleerd wordt?
Ik heb mijn order geplaatst rond 6.45uur en deze is tot op heden nog niet geannuleerd. Ook hier staat dat het tussen 12-18 november leveren is. Nou ik hoop maar dat het goed is gegaan en er niet alsnog bericht van annuleren komt.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 00:58

OMX2000

By any means necessary...

Net terug van T-Mobile Breda. Ik vroeg naar een gouden 64GB maar een zwarte was ook goed. De verkoopster was met een andere man bezig. Die had een paar maanden geleden een iPhone 5 + abbo bij T-Mobile genomen, maar wist niet dat de 5s zo snel zou komen |:( Verkoopster zag dat hij 20 GB vrij had op zijn huidige 32 GB iPhone en stelde voor om een 5s 64 GB te nemen. Maar het was een type "ik wil gewoon de duurste en nieuwste". Dus toen ik vroeg naar een 64 GB wilde meneer die 64 GB hebben want die is beter weet je. Ik had niet eens zin in een discussie, dus ben weer vertrokken.

Onderweg telefonisch met T-mobile gesproken. Aanbod : 469 voor iPhone 5s 64 GB met 150 belm en 5000 MB. Over prijs viel niet te praten, dus heb netjes aangegeven dat concurrenten een stuk scherper geprijst zijn. Daar deed ze verder niks mee. Da's dus vrijwel zeker een klant minder, de enige reden dat ik bij T-Mobile zit is vanwege Visual Voicemail.

Dus nu ff rustig alle prijzen op een rij zetten en dan in de loop van de dag ff bestellen. Dan wachten we maar een paar weken.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
monkel schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:32:
Ik heb een uur geleden m'n bestelling geplaatst. Ik wist helaas niet van de ideal-problemen, dus heb dat wel gebruikt ... Gaan bestellingen nu wel goed?
Ah. zojuist ook een bevestiging gekregen dat m'n bestelling ook wordt verwerkt :) Bestelling was om 9:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkkelDeFakkel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-09 13:43
Iemand die op de vodafone site kan bestellen? Ik kom op deze pagina kan niet worden getoond..

Is al gelukt na een paar keer F5

[ Voor 16% gewijzigd door AkkelDeFakkel op 25-10-2013 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09 15:04

muhda

Time & Space traveler

Heeft iemand al meer informatie over de annulering? Wordt dit nog onderzocht en rechtgezet door apple of moet je zelf der achter aan gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-
muhda schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:44:
Heeft iemand al meer informatie over de annulering? Wordt dit nog onderzocht en rechtgezet door apple of moet je zelf der achter aan gaan?
De mevrouw die ik net sprak zij dat er geen sprake is van compensatie. Het geld wordt binnen 2 dagen terug gestort. Je kan dus opnieuw bestellen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 12:01
Net in de T-Mobile winkel in Lelystad geweest. Die hadden alleen nog een 32GB Zilver of Black die niet gereserveerd waren. De rest was dus allemaal gereserveerd. Ik vind het wel een slechte zaak dat ik ( ik had me ingeschreven voor de reservering ) nooit een bericht heb gehad dat ik kon reserveren.... Zucht.. Zometeen in Almere nog maar is proberen,

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 00:58

OMX2000

By any means necessary...

bryanvan schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:54:
Net in de T-Mobile winkel in Lelystad geweest. Die hadden alleen nog een 32GB Zilver of Black die niet gereserveerd waren. De rest was dus allemaal gereserveerd. Ik vind het wel een slechte zaak dat ik ( ik had me ingeschreven voor de reservering ) nooit een bericht heb gehad dat ik kon reserveren.... Zucht.. Zometeen in Almere nog maar is proberen,
Ik had me dus ook ingeschreven voor een reservering en ben al tig jaar klant van T-Mobile. Via twitter gisteren aangegeven dat er volgens mij wat mis is gegaan met het mailtje wat rondgestuurd is, want ik heb m niet ontvangen. Daar konden ze niks aan doen, leek ook niet alsof ze moeite deden. By the way qua webcare nogal matig in vergelijking met andere bedrijven.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58

TF

bla bla

ik heb bij kpn verlengd en besteld. Ik heb geen haast en zie wel wanneer hij komt. Kan er toch niets aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Leon- schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:51:
[...]
De mevrouw die ik net sprak zij dat er geen sprake is van compensatie. Het geld wordt binnen 2 dagen terug gestort. Je kan dus opnieuw bestellen :-(
Nou lekker dan, hebben ze goed geregeld. Ongelofelijk geen compensatie, voor niks die uren opgebleven dus. We kunnen het weer opnieuw gaan proberen, terwijl we de eerste waren.

Ik wacht wel die twee dagen op mijn geld en dan zie ik wel. Misschien dat Vodafone of BBC de komende week(en) het toestel los gaat verkopen. Maar nu, eerst me geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Kom net van het Leidseplein vandaan. Alle smaken zijn er nog! Behalve de goude iPhones..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-09 10:37
alwaysleft schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:35:
Kom net van het Leidseplein vandaan. Alle smaken zijn er nog! Behalve de goude iPhones..
Is er nog een rij?

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Ok, Update van mij, heb de support gebeld

De afdeling betalingen is met het probleem bezig hieronder volgt het plan zoals ze het willen doen.

1. Ze proberen de mislukte iDeal bestellingen opnieuw te activeren, we horen via de mail binnen 24 uur hiervan een bevestiging of het is gelukt of niet. Als dat lukt dan is er natuurlijk niets aan het handje.

2. Indien het niet lukt, krijgen we binnen 3 tot 5 werkdagen ons geld teruggestort

3. Er zal dan een nieuwe order geplaatst moeten worden, hierbij wordt dan wel gekeken of er een eerdere bestelling is geweest en was mislukt door het iDeal debacle, deze orders zullen dan eerder worden uitgeleverd dan order die erna zijn geplaatst, kortom nieuwe orders van gedupeerde klanten gaan ze proberen alsnog eerder uit te leveren.

Er werd mij wel verteld dat er per order wordt bekeken of er telefonisch contact is geweest om optie 3 te regelen. Kortom ik adviseer iedereen die een annulering heeft toch even te bellen zodat het geregistreerd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Hele kleine rij. Werden wel nog kaartjes uitgedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:16

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik wou dat ik zo dichtbij woonde, had ik er direct 1 kunnen halen voor mijzelf :p
Kmoet vandaag naar Amsterdam maar tegen die tijd zal die wel uitverkocht zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 25-10-2013 11:50 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

SpoekGTi schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:46:
Ok, Update van mij, heb de support gebeld

De afdeling betalingen is met het probleem bezig hieronder volgt het plan zoals ze het willen doen.

1. Ze proberen de mislukte iDeal bestellingen opnieuw te activeren, we horen via de mail binnen 24 uur hiervan een bevestiging of het is gelukt of niet. Als dat lukt dan is er natuurlijk niets aan het handje.

2. Indien het niet lukt, krijgen we binnen 3 tot 5 werkdagen ons geld teruggestort

3. Er zal dan een nieuwe order geplaatst moeten worden, hierbij wordt dan wel gekeken of er een eerdere bestelling is geweest en was mislukt door het iDeal debacle, deze orders zullen dan eerder worden uitgeleverd dan order die erna zijn geplaatst, kortom nieuwe orders van gedupeerde klanten gaan ze proberen alsnog eerder uit te leveren.

Er werd mij wel verteld dat er per order wordt bekeken of er telefonisch contact is geweest om optie 3 te regelen. Kortom ik adviseer iedereen die een annulering heeft toch even te bellen zodat het geregistreerd staat.
Ah prachtig, toch nog een oplossing van hun kant. Mag ik vragen naar welk nummer u had gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
muhda schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:50:
[...]

Ah prachtig, toch nog een oplossing van hun kant. Mag ik vragen naar welk nummer u had gebeld?
0800 0200 570 en dan optie 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
Nu baal is best wel dat ik zometeen moet werken, en morgen ook niet kan. De kans dat er zelfs máandag nog iets over is, is wel heel erg klein. O-) Nu dan maar afwachten hoe het met mijn orders gaat. Uiteindelijk komt 't allemaal wel goed, en zonder iPhone overleef ik het ook nog wel eventjes hihi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

SpoekGTi schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:51:
[...]
0800 0200 570 en dan optie 4
Dank je wel SpoekGTi.

Ik heb net gebeld en ik kan je verhaal bevestigen. Ze proberen eerst alle iDeal betalingen opnieuw te activeren. We komen dan ook (mogelijk) eerder in de que/rij kwa reservering voor het toestel.

Mocht het niet lukken dan krijg je automatisch je geld terug binnen 3 a 5 werkdagen. Als je belt dan kunnen ze je order nummer registreren en verder in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
Ik heb net ook gebeld naar het Apple store nummer en dan optie vier.

Vrouw aan de lijn gehad met Vlaams accent en ze vertelde dat er geen regeling is voor mensen die via iDeal hebben betaald en dat je gewoon een nieuwe order moet plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Mother_Goozz schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:49:
[...]

Ik wou dat ik zo dichtbij woonde, had ik er direct 1 kunnen halen voor mijzelf :p
Kmoet vandaag naar Amsterdam maar tegen die tijd zal die wel uitverkocht zijn.
Ja, ze verwachten dat over een paar uur ( in de namiddag) alle modellen zijn uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-
LIMIT-AR schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:28:

Vrouw aan de lijn gehad met Vlaams accent en ze vertelde dat er geen regeling is voor mensen die via iDeal hebben betaald en dat je gewoon een nieuwe order moet plaatsen.
Heel vreemd, ze spreken elkaar allemaal tegen. Volgens mij is een beetje een chaos in het call center van Apple ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

LIMIT-AR schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:28:

Bel opnieuw, probeer iemand anders aan de lijn te krijgen. De man vertelde mij dat bijna 1/3 van de betalingen via iDeal zijn gegaan. Ze (moeten) dus voor deze groep wel wat proberen.

Ik raad je aan om opnieuw te bellen. Aan mij werd het zelfde verteld als bij SpoekGti dus dat betekent dat ze wel wat aan het proberen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Mobile heeft weer belachelijke prijzen, 60 euro per maand (onbeperkt bellen + 5GB internet) en dan nog 229 euro bijbetalen voor het toestel.
Ik ga wel over paar maanden dan naar Vodafone, 60 euro per maand (onbeperkt bellen + 4GB internet) en dan 101 euro bijbetalen voor het toestel. Kan ik tenminste wat leuks gaan doen met die 120 euro verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Vodafone personeelsaanbieding biedt de iPhone 5S en 5C inmiddels ook aan, en alles is op voorraad: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:40:
T-Mobile heeft weer belachelijke prijzen, 60 euro per maand (onbeperkt bellen + 5GB internet) en dan nog 229 euro bijbetalen voor het toestel.
Ik ga wel over paar maanden dan naar Vodafone, 60 euro per maand (onbeperkt bellen + 4GB internet) en dan 101 euro bijbetalen voor het toestel. Kan ik tenminste wat leuks gaan doen met die 120 euro verschil.
Dan is dit goedkoper, onbeperkt bellen en 4GB internet voor 56 euro per maand. Toestel eenmalig 96 euro:

https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/7908

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:12
Moet je wel een f&f code hebben uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is friends and family en hoe kom ik aan zo'n code?

Edit: Ik zie dus dat je iemand moet kennen die bij Vodafone werkt, die ken ik dus niet. Deze aanbieding is dus niet relevant.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2013 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 13:44
Ik heb vanmorgen om half 7 een iPhone 5s goud besteld via iDeal.
Ik kreeg niet direct een bevestiging via de email, gelukkig kreeg ik om half 11 wel een bevestiging en dus is hij niet geannuleerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:16
Dit is ook een beetje suf: In het centrum van Helmond zitten een aantal winkels die hem nog op voorraad hebben (iig de 64GB die ik wil), maar geen die hem aan me wil verkopen. Staan je dan met je 800 euro aan flappen, de telefoon die je wil voor je neus, maar je krijgt hem niet mee. Los verkopen doen ze nu niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Rij naar amsterdam zou ik zeggen.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Als iemand uit omgeving Rotterdam naar Amsterdam rijd vanmiddag en voor mij een 5S 32GB Gray mee kan nemen kom ik hem vandaag nog ophalen :9
Kan ik m mooi showen op m'n verjaardag zondag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-09 23:26
Ik wil hem wel voor je oppikken pposthoorn en dan kom je hem ophalen in a'dam of verzekerd verzenden. Ik ga zo richting de apple store. Enige (nadeel voor jou denk ik) is dat je het wel moet voorschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58

TF

bla bla

in amsterdam staat nog een flinke rij hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

flinke rij met iphones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
muhda schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:38:
[...]

Bel opnieuw, probeer iemand anders aan de lijn te krijgen. De man vertelde mij dat bijna 1/3 van de betalingen via iDeal zijn gegaan. Ze (moeten) dus voor deze groep wel wat proberen.

Ik raad je aan om opnieuw te bellen. Aan mij werd het zelfde verteld als bij SpoekGti dus dat betekent dat ze wel wat aan het proberen zijn.
Ik heb ook een CC order geplaatst vanmorgen en die heeft dezelfde levertijd. Dus zoveel zal het niet uitmaken.

Maar ik hoor het wel als er iets geregeld gaat worden vanuit Tweakers en dan neem ik nog wel contact op want die geannuleerde order loopt ook niet weg. Die staat gewoon nog geregistreerd in hun systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masioni
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 13:09
Is er iemand die via T-Mobile wel snel zijn telefoon krijgt uitgeleverd? Heb hem woensdag binnen twee uur na het ontvangen van de mail besteld en moet 1 tot 2 weken gaan wachten. Had toch sneller verwacht, al helemaal omdat ze in de shops blijkbaar nog voorraden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjakurachi
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-05 23:11
muhda schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:38:
[...]

Bij mij zeggen ze dat de schuld bij iDeal ligt en dus dat Apple eigenlijk hier niks aan kan doen.
Ze kunnen niks regelen voor de klanten die vroeg "in de rij" de bestelling hebben gedaan en nu de dupe zijn. Er wordt geen voorrang verleend blabla..
Ze kunnen en gaan ook niks meer doen dan alleen het geld terugstorten.

2x gebeld met ongeveer hetzelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
pposthoorn schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:15:
Als iemand uit omgeving Rotterdam naar Amsterdam rijd vanmiddag en voor mij een 5S 32GB Gray mee kan nemen kom ik hem vandaag nog ophalen :9
Kan ik m mooi showen op m'n verjaardag zondag :)
Kennis van me is daar, alle 32 GB modellen zijn inmiddels op. Alleen nog 16 GB en 64 GB modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 12:01
https://www.studentmobiel...rsion_id=1388&sms=&voice=

Dit lijkt haast te mooi voor woorden...

onbepert SMS/Bellen en 2GB internet voor 39*24 + 390 = 1326

Dit kan toch nooit?

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
Net na mijn werk langs vodafone gegaan, ze hadden nog een aantal zwarte 5s liggen. Ik had het niet verwacht, maar ik zit nu met een nieuwe 5s thuis oOo

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
bryanvan schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:31:

Dit kan toch nooit?
Hoezo te mooi? Het scheelt toch maar een paar euro?

49 * 24 + 186,04 = 1362

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
bryanvan schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:31:

Dit kan toch nooit?
Jawel, zijn gewoon normale prijzen. Vodafone haalt nog namelijk 600 euro winst op dit abonnement ;) Is een gewone prijs. Je vergeet trouwens 30 euro aansluitkosten in je berekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:23
Alle 5s buiten het eigen Apple kanaal (store of apple.nl) zijn niet zonder Abo te krijgen. Moet helaas nog een paar maanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Dan koop je toch bij de store of apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:00

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Untouchablezz20 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:37:
[...]

Hoezo te mooi? Het scheelt toch maar een paar euro?

49 * 12 + 186,04 = 1362
Hij rekent over 2 jaar, jij over 1. Scheelt dus wel meer dan een paar euro.

Echter; wat te denken van:
Los toestel iPhone 5s 32GB black: € 799,-
Simyo sim-only, 100 min, 1,5 GB, geen sms-bundel voor 24 maanden: € 372,-
Aansluitkosten € 30,-
€ 1.201,-

oftewel netto nét € 50,- per maand. Lijkt mij goeie deal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
De eerste webwinkel gevonden die hem op voorraad heeft en voor een mooie prijs doet leveren, Ritel.nl levert hem voor 740 euro de iPhone 5S: https://www.ritel.nl/gsm-...-02248?toon=los_bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:47:
De eerste webwinkel gevonden die hem op voorraad heeft en voor een mooie prijs doet leveren, Ritel.nl levert hem voor 740 euro de iPhone 5S: https://www.ritel.nl/gsm-...-02248?toon=los_bestellen
Toch nog 40 euro duurder :P wel minder dan wat ik bij andere heb gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:23
Is er nog voorraad dan in de Apple store in Amsterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-
Orcie schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:01:
Is er nog voorraad dan in de Apple store in Amsterdam?
iPhoneclub twitterde zojuist:
iPhoneclub/iPadclub @iCulture
#voorraad Apple Store A’dam | “@roryubbink Zilver compleet uitverkocht. Goud alleen nog 64GB. Spacegrijs 16GB/64GB. Nog erg veel 16GB grijs”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Dus nog 3 modellen. 16 GB Grijs/64 GB en Goud 64 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 16:13
Net de 32GB Goud besteld via Vodafone Friends&Family, had een pre order staan bij de T-Mobile shop die ligt nu klaar voor me. Echter vind ik de prijs zo absurd hoog bij T-Mobile dat ik ben overgestapt naar Vodafone. Zo even naar de winkel mijn 50 euro pre order geld terug vorderen dat ze maar iemand anders blij maken met die iPhone. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
Collega van me is zojuist teruggegaan omdat er een rij van ongeveer 1,5u wachten zou staan ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
woelders schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:46:
[...]

Hij rekent over 2 jaar, jij over 1. Scheelt dus wel meer dan een paar euro.

Echter; wat te denken van:
Los toestel iPhone 5s 32GB black: € 799,-
Simyo sim-only, 100 min, 1,5 GB, geen sms-bundel voor 24 maanden: € 372,-
Aansluitkosten € 30,-
€ 1.201,-

oftewel netto nét € 50,- per maand. Lijkt mij goeie deal toch?
Nee mijn berekening is ook over 24 maanden, maar een typo gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liep net langs de Apple Store A'dam, rij van pak em beet een meter of 75.
Space Grey en Goud beschikbaar maar alleen met een abo te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:44:
Liep net langs de Apple Store A'dam, rij van pak em beet een meter of 75.
Space Grey en Goud beschikbaar maar alleen met een abo te verkrijgen.
Klopt, ze worden niet meer los verkocht vandaag :D Kennis van me is net geweest, en ze verwachten pas volgende week vrijdag weer een nieuwe levering van nieuwe losse toestellen.

[ Voor 18% gewijzigd door alwaysleft op 25-10-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Laatst online: 28-09 08:36

KSH

alwaysleft schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:45:
[...]

Klopt, ze worden niet meer los verkocht vandaag :D Kennis van me is net geweest, en ze verwachten pas volgende week vrijdag weer een nieuwe levering van nieuwe losse toestellen.
Klopt niet. Sta net 1 minuut in de rij en ik kreeg een ticket voor iphone 5s 64 gb space grey. Zat even in zijn kaartenbak te kijken en daarvan zijn er nog meer dan genoeg. Losse verkoop is zeker nog mogelijk dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

alwaysleft schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:45:
[...]

Maar goed dat ik niet vetrokken ben dan een uur geleden, was ik mooi voor niks gekomen.
Volgende week ga ik denk ik voor de iPad Air naar Amsterdam, zou natuurlijk geniaal zijn als ik dan ook een 5s mee kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Laatst online: 28-09 08:36

KSH

pposthoorn schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:55:
[...]

Maar goed dat ik niet vetrokken ben dan een uur geleden, was ik mooi voor niks gekomen.
Volgende week ga ik denk ik voor de iPad Air naar Amsterdam, zou natuurlijk geniaal zijn als ik dan ook een 5s mee kan pakken.
Zou gewoon komen. Nog geen 100 man in de rij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld met Apple. Het geld is teruggestort en zal uiterlijk woensdag op mijn rekening worden bijgeschreven. Geen mogelijkheid om weer vooraan in de rij te komen. Dat was volgens de meneer ook niet nodig, want de levertijd blijft voorlopig 2-3 weken. Volgens mij wel nodig want vrijdag 24 september + 2-3 weken is bijna een week eerder dan woensdag 30 september + 2-3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Masioni schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:21:
Is er iemand die via T-Mobile wel snel zijn telefoon krijgt uitgeleverd? Heb hem woensdag binnen twee uur na het ontvangen van de mail besteld en moet 1 tot 2 weken gaan wachten. Had toch sneller verwacht, al helemaal omdat ze in de shops blijkbaar nog voorraden hebben.
In Zwolle werden ze zo meegegeven bij een nieuw abonnement. Helaas niet voor de losse verkoop, zoals bekend. Gelukkig wel even een "space grey" en een "zilver" naast elkaar kunnen zien, ik ben er uit, het wordt voor mij een witte welke ik bij Apple zelf besteld heb. :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
KSH schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:54:
[...]

Klopt niet. Sta net 1 minuut in de rij en ik kreeg een ticket voor iphone 5s 64 gb space grey. Zat even in zijn kaartenbak te kijken en daarvan zijn er nog meer dan genoeg. Losse verkoop is zeker nog mogelijk dus ;)
Jammer dat iedereen verschillende verhalen verteld dan van de Apple mederwerkers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Zojuist mijn bestelling bij de Apple Store geannuleerd en via Vodafone Friends & Family een mooi dealtje kunnen sluiten. Ik ben benieuwd hoe lang de levering duurt. Volgens de site was ie op voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase

Icephase

Tjoekie schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:31:
Zojuist mijn bestelling bij de Apple Store geannuleerd en via Vodafone Friends & Family een mooi dealtje kunnen sluiten. Ik ben benieuwd hoe lang de levering duurt. Volgens de site was ie op voorraad...
Welke deal is dat dan? Ik neem aan met een Red abo met de standaard F&F korting (25% op het maandbedrag en geen aansluitkosten)? Die korting lijkt leuk, maar als je niet via de F&F site maar gewoon via de reguliere website hetzelfde abo afsluit betaal je per maand méér, maar voor het toestel (bijbetaling) minder. Per saldo is de F&F aanbieding wel goedkoper, maar het scheelt niet veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-09 15:24
woelders schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:38:
[...]

Welke deal is dat dan? Ik neem aan met een Red abo met de standaard F&F korting (25% op het maandbedrag en geen aansluitkosten)? Die korting lijkt leuk, maar als je niet via de F&F site maar gewoon via de reguliere website hetzelfde abo afsluit betaal je per maand méér, maar voor het toestel (bijbetaling) minder. Per saldo is de F&F aanbieding wel goedkoper, maar het scheelt niet veel...
Ik heb verlengd via de reguliere site en daar is de 'korting' gelijk aan de F&F-korting.

VF Essentials 1 Jaar - €48 per maand - Eenmalig: €365. Prima deal, al zeg ik het zelf.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg net dit mailtje na het melden van mijn iDeal problemen en de annulering.
Op het moment dat de verbinding verbroken werd kregen wij onderstaand bericht.

De bestellingen kunnen helaas niet gereactiveerd worden. Het geld wordt automatisch binnen 3 tot 5 werkdagen teruggestort op de rekening.

Klanten krijgen hier ook nog een bevestiging van per email van de Online Store. Als het goed is zou het systeem nu goed moeten werken en kan er een nieuwe bestelling geplaatst worden.

Onze excuses voor dit ongemak.
Dus maar een nieuwe bestelling geplaatst met iDeal (is zakelijk en heb daar geen CC van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-09 12:48
Waarschijnlijk dezelfde als ik net gedaan heb, 46 euro per maand voor Red Essentials 2 jaar en 94 euro bijbetalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb ook mijn Iphone 5s besteld bij Vodafone via F&F om 01:00 uur. Bij mij scheelt het vergeleken met de reguliere site van Vodafone 281,99 euro. Ik vind dit wel een groot verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
[...]

Het hangt ook van je huidige abonnement af of de deal interessant is of niet. Ik had hiervoor een sim only en kocht mijn toestel altijd los. Ik heb nu een eenjarig abbo genomen met iPhone 5S waarvoor ik flink moet bijbetalen. Over de looptijd van 1 jaar gezien kom ik netto uit op precies hetzelfde bedrag (op een paar euro na misschien). Ik krijg echter wel meer data en minuten nu en ik ga er vanuit dat Vodafone vooralsnog niet gelogen heeft met hun "op voorraad" status.

We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase

Icephase

Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:43:
[...]

Ik heb ook mijn Iphone 5s besteld bij Vodafone via F&F om 01:00 uur. Bij mij scheelt het vergeleken met de reguliere site van Vodafone 281,99 euro. Ik vind dit wel een groot verschil!
Erg knap, want pas vanochtend om 10:00 uur is de iPhone 5s toegevoegd aan de F&F site? Om 9:55 uur nog gekeken en toen stonden alleen de iPhone 5 en iPhone 4s erop.

Ben dus benieuwd hoe je dit gedaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09 19:59
Ik ga volgende week zaterdag langs de apple store in A'dam, ga dan toch bij mijn zus langs, dus hopen dat ze de 32GB Space Grey dan weer op voorraad hebben voor losse verkoop, als dat niet zo is knap ik langs Oberhausen en het daar proberen (is nog dichterbij ook dan A'dam) :+

Heb er niet zo veel haast mee, kan ook wel een tijdje zonder :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 12:27
Zojuist de 5s 16 GB Space Grey besteld via T-Mobile. Zakelijke klant, contract verlenging leverde me: eenmalig 315 euro en per maand 27,26, 2 jarig, 150 minuten, onbeperkt sms en internet (1000 MB).

Niet verkeerd moet ik zeggen.

Edit: Prijzen Excl. BTW uiteraard.

[ Voor 8% gewijzigd door Faberge op 25-10-2013 16:35 ]

http://steamcommunity.com/id/nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
Net contact gehad met een medewerker van een callcentre van Apple in Ierland die mij belde.

Hij was heel erg voorzichtig met praten :P Excuses aangeboden en verteld dat er niks geregeld kon worden om de orders te veranderen en dat ze dus gewoon het geld terug gaan storten op je rekening als je een bestelling hebt geplaatst met iDeal betaling.

Hij zei ook dat hij al kon zien dat er een nieuwe order was geplaatst met CC en dat deze al geaccepteerd was enz.

Al met al hebben ze het redelijk netjes afgehandeld al hadden ze iedereen wel wat eerder bijvoorbeeld per mail op de hoogte kunnen stellen zodat mensen meteen overnieuw konden bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

woelders schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:10:
[...]

Erg knap, want pas vanochtend om 10:00 uur is de iPhone 5s toegevoegd aan de F&F site? Om 9:55 uur nog gekeken en toen stonden alleen de iPhone 5 en iPhone 4s erop.

Ben dus benieuwd hoe je dit gedaan hebt?
Nee hoor, was vanaf middernacht te bestellen via F&F, ik heb hem ook om 3 voor 1 besteld.
Heb tov een sim-only Red abo nu €646 extra betaald voor een 32GB 5S :)

Wat je wel nodig had was de goede link: https://directsales.vodafone.nl/special_shop

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Hmm, ik wacht het nog even af. Ik heb nog geen bericht gehad van apple. Als de bestelling alsnog geannuleerd word is het natuurlijk geen ramp, ik werk in de buurt van de leidseplein. Ik kan gewoon tijdens lunch of voor/na werktijd even langs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
muhda schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:40:
Hmm, ik wacht het nog even af. Ik heb nog geen bericht gehad van apple. Als de bestelling alsnog geannuleerd word is het natuurlijk geen ramp, ik werk in de buurt van de leidseplein. Ik kan gewoon tijdens lunch of voor/na werktijd even langs gaan.
Mjah die luxe heb jij dus wel......ik moet er dan helaas een dagje Artis of Madame Tussauds van maken want woon een goeie 90 KM van A'Dam af :( En daarbij, ik moet 2 gouden 32GB hebben dus even op de bonnefooi gaan buurten en gokken wordt dan sowieso een prijzige hobby.

Ga er niet vanuit dat er een medewerker van de Store zo vriendelijk zal zijn dat er even 2 apart worden gelegd voor me voor een Store pick up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Kreeg net de annulering(s) email binnen.:
Geachte heer/mevrouw,

bedankt voor uw contact met de Apple Online Store support.

Tot mijn spijt moet ik u mededelen dat de bestelling helaas niet opnieuw geactiveerd kan worden. Ik adviseer u dan ook om een nieuwe bestelling te plaatsen, alle problemen met iDeal zouden op dit moment opgelost moeten zijn. U zult vandaag nog een email ontvangen, met een korte instructie voor het plaatsen van een nieuwe bestelling. Het geld dat u heeft overgemaakt is reeds onderweg naar uw bank rekening. Het zal gemiddeld 3-5 werkdagen duren voordat dit weer op uw rekening staat.

Onze diepste excuses voor het ongemak. Als u verder nog vragen heeft, of problemen tegen komt, dan hoor ik het graag.
Erg jammer, ja me ouwe hoela met hun nieuwe bestelling. Hoe wil je dat ik nu al weer een nieuwe bestelling plaats. Als het geld nog niet terug op mijn rekeningen is?

Jammer, maar ik ga geen zeurpiet spelen. Ik loop volgende week wel de Apple of Vodafone store binnen.

Update:
Ik ben net gebeld door een Apple medewerker, die de email eigenlijk herhaalde. De iDeal systeem was overloaded door alle bestellingen. Daardoor dacht het systeem dat elke bestelling een dubbel bestelling was.
Het geld kan zelfs vandaag al terug op je rekening gestort zijn/worden. In het ergste geval heb je geld pas dinsdag terug.

En het leek wel alsof ie aangaf dat ze een stabiele voorraad hebben in de Apple store nadat ik vertelde dat ik geen online bestelling meer plaats. Maar gewoon de winkel ga bezoeken. Misschien dat ze toch een groot voorraad hebben maar niet alles gaan verkopen? Maar juist elke keer mondjes maat aantal iPhones vrijgeven voor verkoop?

[ Voor 24% gewijzigd door muhda op 25-10-2013 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
muhda schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:16:
Kreeg net de annulering(s) email binnen.:

[...]

Erg jammer, ja me ouwe hoela met hun nieuwe bestelling. Hoe wil je dat ik nu al weer een nieuwe bestelling plaats. Als het geld nog niet terug op mijn rekeningen is?
Omdat Apple er niet vanuit gaat dat mensen al hun geld uitgeven aan een mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

acst schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:34:
[...]
Omdat Apple er niet vanuit gaat dat mensen al hun geld uitgeven aan een mobiel.
Ik weet niet of dit gewoon een verkeerde observatie/comment of een troll/negatieve reactie is, maar ik reageer er toch maar erop:

Ik heb niet al mijn geld aan een mobiel uitgegeven hoor? 8)7
Ik heb al 3 a 4 jaar een oude LG 540 optimus, Ik had het geld al tijden maar dan ook tijden opzij gezet.
Alleen: ik ga niet geld uitgeven, wat voor andere dingen zijn bestemd.

[ Voor 5% gewijzigd door muhda op 25-10-2013 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple heeft mij net gebeld opeens met de mededeling dat de order is geannuleerd door de storing van iDeal. Het wordt zo snel mogelijk terug gestort op de rekening en wordt geadviseerd om een nieuwe bestelling te plaatsen. iDeal zou weer moeten werken volgens hun en CC en bank is ook in orde. Wel goed dat ze dus uit hun eigen gebeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:03
Mijn bestelling is bevestigd door Apple, dus alles lijkt goed gegaan. Laat maar komen. :)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat het bedrag zojuist is teruggestort op mijn rekening. De transactie zelf staat er (nog) niet bij maar het saldo is wel met exact €699 omhoog gegaan. Wel erg snel moet ik zeggen :)

Vannacht om 1:15 betaald, zit bij ING.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

inderdaad, het geld is inmiddels al terug op mijn rekening gestort. Hmm, dan maar morgen vroeg naar de Apple store, kijken of het dan lukt om een 5S te bemachtigen.

[ Voor 8% gewijzigd door muhda op 25-10-2013 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het geld via iDeal weer terug op mijn rekening!
bank ing

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2013 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Inmiddels ook de betaling terug gehad (nog niet in het overzicht, maar mijn saldo was opeens HEEL positief) :P

Hoop dan nog wel dat ze even terugbellen, wil het toch op een dealtje gaan gooien:

1. Vind het stom dat niemand weet waar dat het nou mis ging (iDeal of Apple)
2. Vind het al helemaal stom dat er geen stock was, de verkoop had gewoon kunnen beginnen samen met de andere landen, levertijd is hetzelfde als in overige landen.

Wil het eigenlijk hierop gooien dat ze maar regelen dat ik 2 gouden 32GB iPhones kan ophalen op een bepaalde dag in de Store in Amsterdam, als ze dat kunnen fixen ben ik al heel blij, ga namelijk niet op de gok naar A'dam rijden of naar Oberhausen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik net had aangegeven hebben ze gezegd dat het probleem bij iDeal lag en dat ze een storing hebben gehad :)
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste