Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Haha, jij hebt vast de 2-3 weken levertijd gemist.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
now the waiting begins..

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Je verstuur mail/whatsapp, je hoeft geen Fullhd film te uppenUntouchablezz20 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 01:09:
4G bij hi 3GB heeft wel een langzame upload van 5 Mbit. Had er meer van verwacht.
True maar dan nog, tis relatief allemaal he, als ik snel internet wil dan connect ik wel op Wifi thuis of op de zaak.Untouchablezz20 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 01:11:
Maar bij de sim-only variant krijg je 15 Mbit, beetje vreemd als je een high end toestel als iPhone 5s neemt.
Maar goed, mijn order is gedaan ben 1800 euro lichter en ben moe ga mijn nest is (ow wacht dat lag ik al) de rest u allen, succes met verlengen/preorderen en zelfs misschien morgen met ophalen, i bid you adieu
Ja want aan snelheid heb je zoveel met een beperkte bundel.Untouchablezz20 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 01:11:
Maar bij de sim-only variant krijg je 15 Mbit, beetje vreemd als je een high end toestel als iPhone 5s neemt.
Allemaal leuk en aardig die 4G, maar de dingen die het mogelijk maakt zorgen ervoor dat je internet bundel na 1 dag verbruikt is.
Voor whatsappen, internetten, emailen etc hoef ik echt niet meer dan 15 mbit.
Kreeg net precies hetzelfde binnen...DJH schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 01:38:
WTF [afbeelding]
Kreeg ik net binnen. Heb om 1 uur 1 iphone besteld en betaald. Geannuleerd????
Ook ik heb die email gekregen, heb maar 1 iPhone besteld! Lijkt me een foutje...DJH schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 01:38:
WTF [afbeelding]
Kreeg ik net binnen. Heb om 1 uur 1 iphone besteld en betaald. Geannuleerd????
[ Voor 3% gewijzigd door Hurm op 25-10-2013 01:45 ]
*Prijsverschil tov Sim-only abbo
Jammer dat ik al twee weken terug €845 heb betaald voor eentje.
[ Voor 43% gewijzigd door fsfikke op 25-10-2013 01:49 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dat betekent, stam + t .
Los?fsfikke schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 01:48:
Zo, vannacht voor €646* een iPhone 5S Gold 32GB besteld bij Vodafone
*Prijsverschil tov Sim-only abbo
Jammer dat ik al twee weken terug €845 heb betaald voor eentje.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ervaring over hoe dit vorig jaar was is ook welkom!
Nee met een 1 jaar Red abbo.
€35 p/m
+€609.99 Eenmalig
Staat bij Vodafone nog als 'op voorraad' maar of dat live is...
[ Voor 23% gewijzigd door fsfikke op 25-10-2013 02:05 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Betaald via creditcard en (nog?) geen annulering binnen...
1 jaar , premium voor 62,50 p/maand. met een 32GB space grey.
Toestel voor 434,- en 29,- aansluitkosten.
Totaal gaat me dit dus 1213 euro kosten.
Een los toestel kost 799 euro dus een jaar KPN 4G onbeperkt bellen/sms-en en 4GB data kost me 414 euro.
Da's 34,50 per maand. Ik ben er blij mee.
Dat betekent, stam + t .
"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill
Volgens het forum aldaar wordt het op z'n vroegst 8 uur dat ze beschikbaar worden.
De 6 uur van iphoneclub is hem dus niet geworden.
Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Verwijderd
Hopelijk dat Apple dit nog gaat rechtbreien. Anders kan je eerst weer 30 dagen op je geld kan wachten. 😡
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2013 07:14 ]
Heb in ieder geval halfuurtje geleden de 32 GB space grey besteld
We zien wel hoe het afloopt.
5S SpaceGrey 32GB besteld
Now the waiting game begins..Bedankt voor je bestelling
Binnen enkele minuten ontvang je per e-mail een bevestiging dat je bestelling goed is ontvangen.
Vervolgens krijg je een e-mail met de definitieve goedkeuring en wordt je bestelling verwerkt.
Bezorging
Na verwerking van je bestelling, ontvang je van onze koerier (AMP logistics) per e-mail en SMS een link waarmee je direct online een bezorgafspraak kunt maken.
Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?
2x een 5S goud 32GB met iDeal betaald, in mijn ing is ook de reservering weg van de betaling, maar ook geen geld terug
Bij mij precies hetzelfde:Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 06:58:
Waardeloos dat de mensen die met iDeal hebben betaald hun bestelling geannuleerd zien worden (bij de istore). Dit omdat er meerdere bestellingen geplaatst zou zij door je, wat echter niet het geval is![]()
Hopelijk dat Apple dit nog gaat rechtbreien. Anders kan je eerst weer 30 dagen op je geld kan wachten. 😡
* Heb om 1:05 besteld op 25 oktober
* Heb betaald met iDeal (ING), geld is ook afgeschreven
* Bestelling bij Apple staat om 24 oktober
* Krijg om 1:35 de volgende mail:
"Om ervoor te zorgen dat alle klanten een gelijke kans worden aangeboden om dit product aan te schaffen, er is een beperking op het aantal per klant.
Onze gegevens geven aan dat u een eerdere bestelling heeft geplaatst. Daarom is deze bestelling geannuleerd."

Fijn... later vandaag maar even bellen als het vanzelf niet wordt opgelost.
Later toegevoegd:
Op twitter ook veel meldingen van dit probleem. Goed begin bij Apple...
[ Voor 4% gewijzigd door fmb op 25-10-2013 08:01 ]
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Zie m nu wel. 64GB 5s + abbo (150 belm + 5000MB + Deezer) : 429 voor toestel en 51 p/m . Totaal 1650.
[ Voor 22% gewijzigd door OMX2000 op 25-10-2013 08:16 ]
12x JA Solar 375 Wp op oost-west met Goodwe GW3600D-NS
Verwijderd
Dat is een beetje het risico van een iDealbetalingVerwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 06:58:
Anders kan je eerst weer 30 dagen op je geld kan wachten. 😡
Zelf wacht ik tot de iPhone fysiek in winkels in de buurt verschijnt, ik hoef 'm niet persé de eerste weken al te hebben.
Waarschijnlijk ga ik voor 1 jaar RED a 45 euro per maand met 416 of 516 (16 of 32gb) euro bijbetalen. Ik kom dan uit op 956 of 1056 euro voor 1 jaar. Simonly voor 1 jaar zou me minimaal 940 euro kosten, maar dan heb ik een vrij uitgeklede bundel.
Edit: foutje gemaakt in de bedragen
[ Voor 4% gewijzigd door voxxel op 25-10-2013 10:04 ]
Ja uiteindelijk hadden wij dit beter ook kunnen doen, want als onze bestelling al hersteld wordt of we moeten opnieuw bestellen (moet je wel nóg 700 euro hebben liggen want dat andere krijg je voorlopig niet terug), en dan komen wij gewoon onderop de stapel en krijgen wij onze iphone misschien nog wel veel later dan jullie. Terwijl ik gewoon om 01:03 had besteld! Ik was nog wel zo blij en trots dat 't gelukt was. Baal nu wel heel erg van apple en ga om 9u bellen, en ze zorgen maar dat er een passende oplossing komtDynamicDreams schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:06:
Heb hem besteld via de online Apple store om 6.00 uur. Betaald via iDeal, maar mijn bestelling is NIET geannuleerd.
Dat viel mij ook tegen. De sim only's zijn tegenwoordig zo in prijs gestegen dat het bijna de moeit niet meer loont inderdaad. De enige reden waarom een sim only voor mij nog uit kan is omdat ik een redelijk oud Vodafone abonnement heb waardoor ik een Blox voor 3GB data voor 7.50 per maand kan krijgen.voxxel schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:37:
Ik had niet verwacht dat abo+telefoon goedkoper zou zijn dan los kopen en sim only. Ik denk dat ik straks langs vodafone ga om een iphone 5s te bestellen. Ik twijfel alleen nog tussen 16 en 32gb.
Waarschijnlijk ga ik voor 1 jaar RED a 45 euro per maand met 186 of 286 (16 of 32gb) euro bijbetalen. Ik kom dan uit op 956 of 1056 euro voor 1 jaar. Simonly voor 1 jaar zou me minimaal 940 euro kosten, maar dan heb ik een vrij uitgeklede bundel.
Anyway, vanochtend om 7 uur ook maar een order geplaatst voor een 16GB 5S Space Grey. Verwachte levering: 12 Nov, 2013 - 18 Nov, 2013

Ja bij mij ook, en in de omschrijving oid staat zelfs 01:03, dus ze zorgen maar dat ze het oplossen. Ben allen benieuwd hoé, hopelijk krijgen we hem alsnog als een van de eersten, zoals het hoort :-)SpoekGTi schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:47:
Zie nu wil in mijn ING de iDeal betaling staan netjes op de 25ste dus heb iig niet het gevoel meer dat ik heel erg de mist in ben gegaan, it all apple's thing now
edit: en hopelijk hoeven we niet nog een x een iDeal betaling te doen, want dan is mn spaarrekening he-le-maal leeg, en sommige mensen hebben niet zoveel financiële ruimte dat ze dat zomaar kunnen missen extra.
[ Voor 18% gewijzigd door fjberkheij op 25-10-2013 08:51 ]
Kun je even laten weten wat ze aan de telefoon zeggen?fjberkheij schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:46:
Terwijl ik gewoon om 01:03 had besteld! Ik was nog wel zo blij en trots dat 't gelukt was. Baal nu wel heel erg van apple en ga om 9u bellen, en ze zorgen maar dat er een passende oplossing komt
Dan hoeven we niet allemaal te bellen als blijkt dat het vanzelf opgelost wordt.
[ Voor 5% gewijzigd door fmb op 25-10-2013 08:52 ]
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Goed idee, ga ik doen. Hopelijk kunnen ze het dan voor iedereen op dezelfde manier oplossen en hoeft niet iedereen te bellen "ja hallo bij mij was het ook gebeurd!" enzo, zou wel zo professioneel zijn. :-)fmb schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:52:
[...]
Kun je even laten weten wat ze aan de telefoon zeggen?
Dan hoeven we niet allemaal te bellen als blijkt dat het vanzelf opgelost wordt.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
dat betwijfel ik hahahahaSpoekGTi schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:55:
Zeg maar dat SpoekGTi en fmb het ook hebben, dan snappen ze wel wat je bedoelt
Verwijderd
Nee want die optie kan je nieteens kiezen, die is echt niet beschikbaar. Ik heb gewoon ING :-) als ik rabobank of abn amro had gehad had ik bij voorbaad wel alsnog de CC van mn vriend geleend. had ik alsnog moeten doen schijnbaar. maar je mag er toch vanuit gaan dat t werkt als iDeal wordt aangeboden?Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:57:
Nu ben ik stiekem wel benieuwd, van de orders die geannuleerd zijn... Zijn dit toevallig allemaal iDeal betalingen geweest met ABN Amro en Rabobank.
Verwijderd
Ik heb begrepen dat het sowieso allemaal iDeal-betalingen zijn geweest.Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:57:
Nu ben ik stiekem wel benieuwd, van de orders die geannuleerd zijn... Zijn dit toevallig allemaal iDeal betalingen geweest met ABN Amro en Rabobank.
ingen vill veta var du köpt din tröja
Weet iemand wat de kansen zijn bij MediaMarkt, Dixons, Mycom, iCentre etc? Denk dat ik er straks ff langsrij.
T-mobile iPhone 5S 16GB 38p/m 2 jaar, 300min 1GB internet toestelprijs 320 = 1232€ (verlenging)
Vodafone iPhone 5S 16GB 45p/m 2 jaar, 400 min 1GB internet toestelprijs 186 = 1266€
KPN is al helemaal duur
Hi iPhone 5S 16GB 57,50p/m 2 jaar, 300 min, 1GB internet toestelprijs 69 = 1449€
PSN: bryanlost
Het enige wat hij kon adviseren was nu opnieuw bestellen. En dan moet je dus een week oid wachten tot je je andere iDeal betaling terug krijgt. Effect is wel dat je dan juist relatief 'laat' bent met bestellen, echt heel lelijk. Een model uit de apple store in Amsterdam apart leggen voor mij kon ook niet, want de apple online store en de apple store amsterdam werken in dat opzicht niet samen. Conclusie: we hadden beter niet op kunnen blijven en gewoon heel vroeg op moeten staan.
Ik heb wel nog even benadrukt dat wij nu wel een compensatie verwachten van Apple omdat wij gewoon tot 1u hebben zitten wachten en nu juist alsnog heel lang moeten wachten op onze iPhone.
Vind dit vooral heel vervelend voor mensen die niet nog 700 euro speelruimte in hun budget hebben, want die moeten dus éérst wachten tot hun geld terug is, en dán weer opnieuw bestellen.
Veel excuses en dit is inderdaad niet de bedoeling enzo, maar daar kopen we niks voor! Was sowieso verbaast dat ze niet allang van dit probleem afwisten en iets hadden verzonnen, hij leek van niks te weten toen ik belde.
[ Voor 3% gewijzigd door fjberkheij op 25-10-2013 09:19 ]
Mediamarkt Eindhoven liet weten alleen toestellen uit te geven icm een abonnement van T-Mobile. Niet los dus, en niet met andere operators. Andere Mediamarkt-vestigingen hebben waarschijnlijk ander beleid.DJH schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:09:
En dan worden die annuleringen vandaag of morgen opgelost en kom je weer fijn achter in de rij te staan? Daar blijf je dan voor op
Weet iemand wat de kansen zijn bij MediaMarkt, Dixons, Mycom, iCentre etc? Denk dat ik er straks ff langsrij.
ingen vill veta var du köpt din tröja
Verwijderd
Jeroen zei op 25 oktober 2013 om 09:09
Net opgehangen… wordt geadviseerd géén iDEAL te gebruiken. Mijn order blijft geannuleerd en ze gaan het geld terug storten. Nu een iPhone bestellen via een andere betalingsmethode…
Antwoord - Quote
Ja zonet zei iemand al dat hij om 6u had besteld, en daar kwam geen annulering voor.ninjakurachi schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:17:
Werkt iDeal nu wel dan?
Verwijderd
nu maar wachten op het geld en maar gaan uitzoeken waar we gaan bestellen, heb geen credit card
Dank voor de uitgebreide terugkoppeling. Wat een slecht verhaal van ze zeg.fjberkheij schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:12:
Hij kon in het systeem ook geen reden vinden waarom het geannueleer zou zijn, en hij kon dat ook niet omzetten. In het systeem stond wel dat ik om 11.03 besteld zou hebben, wat dus nieteens kon..
Het enige wat hij kon adviseren was nu opnieuw bestellen. En dan moet je dus een week oid wachten tot je je andere iDeal betaling terug krijgt. Effect is wel dat je dan juist relatief 'laat' bent met bestellen, echt heel lelijk. Een model uit de apple store in Amsterdam apart leggen voor mij kon ook niet, want de apple online store en de apple store amsterdam werken in dat opzicht niet samen. Conclusie: we hadden beter niet op kunnen blijven en gewoon heel vroeg op moeten staan.
Ik heb wel nog even benadrukt dat wij nu wel een compensatie verwachten van Apple omdat wij gewoon tot 1u hebben zitten wachten en nu juist alsnog heel lang moeten wachten op onze iPhone.
Vind dit vooral heel vervelend voor mensen die niet nog 700 euro speelruimte in hun budget hebben, want die moeten dus éérst wachten tot hun geld terug is, en dán weer opnieuw bestellen.
Veel excuses en dit is inderdaad niet de bedoeling enzo, maar daar kopen we niks voor! Was sowieso verbaast dat ze niet allang van dit probleem afwisten en iets hadden verzonnen, hij leek van niks te weten toen ik belde.
Verwijderd
Jeroen
okt 25 - 09:17
Mail met betalingsbewijs verzonden, en kreeg de volgende reply:
“Ik hoor net dat betalingsbewijzen niet meer nodig zijn, wegens de hoeveelheid mislukte iDeal aankopen.
Uw aankoopbedrag wordt binnen 3-5 dagen automatisch teruggestort.
Nogmaals mijn excuses voor dit ongemak.”
Kortom… iedereen die met iDEAL heeft besteld en waarvan de bestelling is geannuleerd –> je krijgt het geld teruggestort en je moet een nieuwe bestelling plaatsen. Ik heb het deze keer met Mastercard gedaan…
Als je geen 700 euro speelruimte in je budget hebt moet je natuurlijk geen iPhone bestellen dat is IMO niet zo slimfjberkheij schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:12:
[ Voor 3% gewijzigd door Slasher op 25-10-2013 09:24 ]
Elect a clown, expect a circus.
Misschien heb je wel 700 euro gespaard, maar heb je niet nóg eens 700 euro voor een tweede iphone bestelling? (A) kan me voorstellen dat vooral studente hiervoor wel speciaal gespaard hebben e.d?Slasher schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:24:
[...]
Als je geen 700 euro speelruimte in je budget hebt moet je natuurlijk geen iPhone bestellen
Klopt inderdaad. Maar heb ook nog geen bevestiging dat de order WEL akkoord (krijg je die normaal gesproken eigenlijk?). Als ik de bestelstatus bekijk in de online Apple-store, staat de status op 'Artikelen worden verwerkt Klaar voor verzending: 2 - 3 weeks'.fjberkheij schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:18:
[...]
Ja zonet zei iemand al dat hij om 6u had besteld, en daar kwam geen annulering voor.

Ik ga er daarom vanuit dat mijn iDeal-betaling/bestelling van 6.00 uur wel goed is doorgekomen.
[ Voor 16% gewijzigd door DynamicDreams op 25-10-2013 09:36 ]
12x JA Solar 375 Wp op oost-west met Goodwe GW3600D-NS
Ik denk dat dat betekend dat het gelukt is, bij mij staat er nu nog: in afwachting van actie.DynamicDreams schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:28:
[...]
Klopt inderdaad. Maar heb ook nog geen bevestiging dat de order WEL akkoord (krijg je die normaal gesproken eigenlijk?). Als ik de bestelstatus bekijk in de online Apple-store, staat de status op 'Artikelen worden verwerkt Klaar voor verzending: 2 - 3 weeks'.
Ik ga er daarom vanuit dat mijn iDeal-betaling/bestelling van 6.00 uur wel goed is doorgekomen.
Ik heb misschien een theorie waarom het fout is gegaan bij Apple. We zitten op dit moment nog op GMT +2 (zomertijd). Misschien dat Apple hun iDeal systemen op GMT had staan? (Waardoor fjberkheij hoorde dat haar bestelling om 11:03 stond), en dat dat dan de trigger is geweest voor het Apple systeem om een melding te geven dat er al een eerdere bestelling geplaatst is.fjberkheij schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:12:
Hij kon in het systeem ook geen reden vinden waarom het geannueleer zou zijn, en hij kon dat ook niet omzetten. In het systeem stond wel dat ik om 11.03 besteld zou hebben, wat dus nieteens kon..
Just speculating
EDIT: excuses!
Waardoor fjberkheij hoorde dat haar bestelling om 11:03 stond.Thermometer schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:35:
[...]
Ik heb misschien een theorie waarom het fout is gegaan bij Apple. We zitten op dit moment nog op GMT +2 (zomertijd). Misschien dat Apple hun iDeal systemen op GMT had staan? (Waardoor fjberkheij hoorde dat zijn bestelling om 11:03 stond), en dat dat dan de trigger is geweest voor het Apple systeem om een melding te geven dat er al een eerdere bestelling geplaatst is.
Just speculating
Dat kan best wel eens de reden zijn ja, dus als je pas na een uur besteld hebt, dan zit je 'goed'. Ben alleen wel heel erg benieuwd hoe/of apple ons gaat compenseren. Hoop heel erg dat er handmatig wordt gezorgd dat wij hem alsnog heel vroeg krijgen, maar dat zal tegenvallen. Anders wil ik op z'n minst mn case wel gratis oid, dat deden ze toch ook bij de 4s met de bumper?
Verwijderd
Je hebt inderdaad een punt, maar dan nog vind ik dat ze dit mogen aanpassen.. heel raar dit allemaalThermometer schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:35:
[...]
Ik heb misschien een theorie waarom het fout is gegaan bij Apple. We zitten op dit moment nog op GMT +2 (zomertijd). Misschien dat Apple hun iDeal systemen op GMT had staan? (Waardoor fjberkheij hoorde dat zijn bestelling om 11:03 stond), en dat dat dan de trigger is geweest voor het Apple systeem om een melding te geven dat er al een eerdere bestelling geplaatst is.
Just speculating
Ik denk van nee, gezien de Store om 1 uur online ging en mijn betaling echt wel een tijdstip heeft van 1:06 op de 25steThermometer schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:35:
[...]
Ik heb misschien een theorie waarom het fout is gegaan bij Apple. We zitten op dit moment nog op GMT +2 (zomertijd). Misschien dat Apple hun iDeal systemen op GMT had staan? (Waardoor fjberkheij hoorde dat haar bestelling om 11:03 stond), en dat dat dan de trigger is geweest voor het Apple systeem om een melding te geven dat er al een eerdere bestelling geplaatst is.
Just speculating
EDIT: excuses!
Launch van iPhones bij stores in normaal al een drama maar dit is online komop, zelfs grote dance events die binnen een 15 minuten uitverkopen doen het beter
Je laatste geld aan een iphone uitgeven is gewoon niet slimfjberkheij schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:25:
[...]
Misschien heb je wel 700 euro gespaard, maar heb je niet nóg eens 700 euro voor een tweede iphone bestelling? (A) kan me voorstellen dat vooral studente hiervoor wel speciaal gespaard hebben e.d?
Elect a clown, expect a circus.
Nee en daarom laat je die laatste 700 dus maar staan, want die 'speelruimte' heb je niet XDSlasher schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:42:
[...]
Je laatste geld aan een iphone uitgeven is gewoon niet slim
Ik heb er ook nog aan gedacht, maar het klopt niet. Ben vannacht om kwart voor 1 naar bed gegaan (Store was nog down toen). Werd om 4 uur even wakker en heb toen besteld, mijn bestelling is helaas ook geannuleerdVerwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:37:
[...]
Je hebt inderdaad een punt, maar dan nog vind ik dat ze dit mogen aanpassen.. heel raar dit allemaal
Hmm dan klopt de theorie inderdaad niet! Benieuwd wat het dan is wat zo'n stomme fout heeft veroorzaakt.Leon- schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:49:
[...]
Ik heb er ook nog aan gedacht, maar het klopt niet. Ben vannacht om kwart voor 1 naar bed gegaan (Store was nog down toen). Werd om 4 uur even wakker en heb toen besteld, mijn bestelling is helaas ook geannuleerd
Verwijderd
Ik heb geen intresse in dat ding. Ieder zijn meug.
Technisch best okee, maar het gesloten economische model en een veel te dure prijs voor een totaal uitgemolken concept, nee. Dar ga ik m'n geld echt niet aan besteden.
Ik blijf gewoon trouw aan Android

oeii, ik zit nu ook met spanning te wachten wat er met mijn bestelling gaat gebeuren. Als deze ook mislukt wacht ik wel tot ik mn geld terug heb en ga ik over een maandje oid gewoon naar Amsterdam..Leon- schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:49:
[...]
Ik heb er ook nog aan gedacht, maar het klopt niet. Ben vannacht om kwart voor 1 naar bed gegaan (Store was nog down toen). Werd om 4 uur even wakker en heb toen besteld, mijn bestelling is helaas ook geannuleerd
Waar zie jij die prijzen bij vodafone? Ik kan de REd a 45 Euro niet eens vinden, laat staan deze toestelprijzen voor een 1 jarig abonnement.voxxel schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:37:
Ik had niet verwacht dat abo+telefoon goedkoper zou zijn dan los kopen en sim only. Ik denk dat ik straks langs vodafone ga om een iphone 5s te bestellen. Ik twijfel alleen nog tussen 16 en 32gb.
Waarschijnlijk ga ik voor 1 jaar RED a 45 euro per maand met 186 of 286 (16 of 32gb) euro bijbetalen. Ik kom dan uit op 956 of 1056 euro voor 1 jaar. Simonly voor 1 jaar zou me minimaal 940 euro kosten, maar dan heb ik een vrij uitgeklede bundel.