Hoe ga jij je iPhone 5s bemachtigen?

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05-2021
Ik vroeg me af watvoor 'plan' jullie hadden om je iphone 5s te bemachtigen. Gaan jullie hem via de apple store kopen, of via een provider? Ga je dan asap (zodra de site opengaat) bestellen, of doe je rustig en wacht je gewoon 3 weken tot herbevoorrading? Of ga je in de rij staan voor de apple store of andere winkel? ?

Ook leuk om er bij te vermelden welk model je wilt (kleur, xGB), en of je als die er niet is genoegen neemt met een ander model of dan alsnog gaat wachten.

Ikzelf wil heel graag de zilveren met 16GB, en ik ga proberen via de apple storen asap te bestellen, alhoewel er erg veel onduidelijkheid bestaat over wanneer die online komt :(. Als de zilveren er niet is vind ik een 'space grey' exemplaren ongeveer net zo prima. Als de zilveren er nog is wil ik ook graag een blauw hoesje, maar ik durf niet de tijd te nemen om die tegelijk in m'n winkelmandje te doen dus ik ga eerst maar zorgen dat ik asap de telefoon zelf bestel.
Ik hoop heel erg dat ik hem vannacht/morgenochtend kan bestellen, en hem dan volgende week in mijn handen heb!! :D

[ Voor 10% gewijzigd door fjberkheij op 24-10-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-09 10:43
Ik weet niet of er andere winkels zijn die de iPhone 5s om 0:00 gaan verkopen dan alleen de Apple Store in Amsterdam? Als dat niet het geval is zit ik om 23:55 achter mijn iMac de refresh button in te drukken op store.apple.com.

Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
Ik dus ook! Ben alleen benieuwd of het zin heeft, omdat de apple store mederwerkers zelf zeggen dat het waarschijnlijk nog wel even duurt voordat de site weer back online is dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

fjberkheij schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:01:
Ik dus ook! Ben alleen benieuwd of het zin heeft, omdat de apple store mederwerkers zelf zeggen dat het waarschijnlijk nog wel even duurt voordat de site weer back online is dan :(
Mmh, ik was ook van plan om vanavond 0:00 de refresh button te misbruiken, maar wil wel enige zekerheid dat ik niet voor niks wacht vannacht. Wat bedoel je met "even duurt voordat de site weer back online is"? Wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
Ik had de apple store gebeld (2x haha) en de eerste meneer zei dat de site dan bijgewerkt moest worden en dat hij dan een tijdje offline is, en hij verwachte halverwege de ochtend pas weer dat hij online was. Het meisje dat ik vanmorgen sprak zei alleen dat ze het niet met zekerheid kon zeggen, maar ook zij verwachtte niet direct om 12u.
Maar de iphones staan verders al helemaal in de store, alleen de button 'koop nu' mist, dus ik kan me niet voorstellen dat het echt tot in de ochtend duurt om dat bij te werkent toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

fjberkheij schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:22:
Ik had de apple store gebeld (2x haha) en de eerste meneer zei dat de site dan bijgewerkt moest worden en dat hij dan een tijdje offline is, en hij verwachte halverwege de ochtend pas weer dat hij online was. Het meisje dat ik vanmorgen sprak zei alleen dat ze het niet met zekerheid kon zeggen, maar ook zij verwachtte niet direct om 12u.
Maar de iphones staan verders al helemaal in de store, alleen de button 'koop nu' mist, dus ik kan me niet voorstellen dat het echt tot in de ochtend duurt om dat bij te werkent toch?
Had ergens gelezen dat in Duitsland de 5s op de releasedag om 01:00 uur 's nachts online te bestellen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:02
Refreshen als een malle ;) .

5S Goud 16GB. Heb nog geen mail van TMobile gekregen over de exacte levertijd. Zou ook wel om 00:00 kunnen zijn.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Ik vroeg me eigenlijk af hoe het zit met de simlocks. Weet iemand dit? Mijn vader kan zijn abbo verlengen bij KPN en ik zou de iPhone 5S dan over mogen nemen. Ik heb echter zelf vodafone en ik weet dus niet of dat gaat werken =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:06

Ypho

Allround Nerd

Ik heb gisteren contact gehad met iCentre in Hoorn. Daar geven ze aan:
Vrijdag is inderdaad de release van de iPhone 5S, maar of wij vrijdag voorraad hebben is hoogst onwaarschijnlijk.
We hanteren ook normale openingstijden d.w.z. 09:30 opening van de winkel.
Ik vraag me af of zij dus voorraad krijgen. Zelf kom ik uit Den Helder, dus is het wel even 80km rijden voor een gok. Dan kan ik wellicht beter doorrijden naar Amsterdam, of inderdaad om 00:05 gaan CMD+R-en.

/edit: Weet iemand de levertijd mocht hij online bestelbaar zijn vanaf vannacht?

[ Voor 7% gewijzigd door Ypho op 24-10-2013 13:51 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de providers is hij vanaf 00:00 te bestellen.

In de apple store ergens vannacht, maar dat weet niemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KriCo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-08-2024
Tegen middernacht naar de on-line Aplpe Store en refreshen die handel :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Leon- schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:53:
Ik weet niet of er andere winkels zijn die de iPhone 5s om 0:00 gaan verkopen dan alleen de Apple Store in Amsterdam?
Die openen om 8 uur 's ochtends. En er staat al sinds gisteren een rij trouwens.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-09 10:37
Ik vrees het ergste voor de online store; als je kijkt naar landen om ons heen (UK, DE, FR) allemaal 2-3 weken wachten op ieder model..

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
bokkow schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:33:
Ik vrees het ergste voor de online store; als je kijkt naar landen om ons heen (UK, DE, FR) allemaal 2-3 weken wachten op ieder model..
Maar was dat per direct al zo, of zijn ze daar aan het wachten voor herbevoorrading? Mag toch wel hopen dat ze in elk geval wát voorraad hebben voor de release, ook online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Net bericht van iCentre in Alkmaar op de vraag of ze morgen voorraad hebben:
Helaas kan ik je nog niets vertellen. Waarschijnlijk is de iPhone de eerste paar dragen alleen nog maar bij Apple te verkrijgen

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Weet iemand hoe het zit met simlocks op toestellen bij en KPN abonnement? Bijvoorbeeld bij de iPhone 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Nipje schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:36:
Weet iemand hoe het zit met simlocks op toestellen bij en KPN abonnement? Bijvoorbeeld bij de iPhone 5?
Bij T-Mobile zijn ze volgens mij voor de iPhones van de simlock afgestapt. Hoe dat met andere providers zit weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 06:25

Leejow(saait)

Blater

Nipje schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:36:
Sinds de 3GS niet meer t-mobile exclusive was is er geen enkele iphone in Nederland uitgebracht met een sim-lock. Je kan dus een iPhone van KPN gewoon voor je vodafone abonnement gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:03
Ik ga morgenochtend online bestellen.
Weet iemand hier welke banken met iDeal gebruikt kunnen worden? Want dat waren ze niet allemaal.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Rabobank, ABN en ING, net gecontroleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:03
Top, dank je!

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fjberkheij schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:05:
[...]

Maar was dat per direct al zo, of zijn ze daar aan het wachten voor herbevoorrading? Mag toch wel hopen dat ze in elk geval wát voorraad hebben voor de release, ook online?
ze zullen er wel een paar jaar hebben ja, dus de eerste paar krijgen hem meteen, en de rest kan 3-4 weken wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkkelDeFakkel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-09 13:43
Als iemand de iPhone hier in Waalwijk bij de Vodafone winkel heeft gereserveerd doe mij een gunst en haal niet de goude 16 gb versie. Alvast bedankt _/-\o_ :9

[ Voor 4% gewijzigd door AkkelDeFakkel op 24-10-2013 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:36
Werd vandaag gebeld door de lokale vodafone winkel, morgen kan ik mijn 16 gig zwart (space grey heet dat volgens de paarse broeken) ophalen. Moet helaas gewoon werken dus dat wordt pas 'savonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
ChrisLNFF schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 21:07:
Werd vandaag gebeld door de lokale vodafone winkel, morgen kan ik mijn 16 gig zwart (space grey heet dat volgens de paarse broeken) ophalen. Moet helaas gewoon werken dus dat wordt pas 'savonds.
Kleur is daadwerkelijk veranderd, dus niet alleen paarse broeken maar het is nu ook gewoon grijs ipv grijszwart wat het was op de 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:48
It begins, store is down :P

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
Dat is hoopvol, hopelijk dan om 12 uur open, hoef ik niet de hele nacht te wachten. (ook als is world series baseball kijken ook geen straf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Of ze zijn de wisselkoersen voor Europese producten aan het corrigeren gezien de stijging van de euro ten opzichte van alle andere valuta de afgelopen dagen (dermate stijging dat exporteurs in Europa van allerlei sectoren al vragen om ingrijpen van de ECB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 13:44
Pyrone89 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:36:
Of ze zijn de wisselkoersen voor Europese producten aan het corrigeren gezien de stijging van de euro ten opzichte van alle andere valuta de afgelopen dagen (dermate stijging dat exporteurs in Europa van allerlei sectoren al vragen om ingrijpen van de ECB).
Reken daar maar niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ze corrigeren ook als de dollar meer waard wordt, dus het zou wel zo eerlijk en consequent zijn als ze het doen als het andersom gebeurt.

Maar idd, we kunnen aan de benzinepomp zien dat bedrijven dit vaak maar 1 kant op doen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
Hoe lang denken jullie dat het duurt voordat de eerste mensen teleurgesteld zullen worden omdat hun model al niet meer binnen afzienbare tijd leverbaar is? 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Ja, ik ben bang van wel. Wat zijn de kleuren waar de tweaker voor gaat?

Poll: Waar heb jij je zinnen op gezet?
*Bling* Goud
Wit
Space Gray
Doe mij maar een 5C!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=388110&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPMTSLR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-02-2023
Iphone 5s 32GB Space Grey besteld via vodafone.nl. Via my.vodafone naar verlengen en kon hem al bestellen. 280 euro bijbetalen bij een 2 jarig red abonnement van 47 euro per maand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkkelDeFakkel
Ik was vanmiddag in de vf winkel en bij de 5s 16gb moest je 180€ bijbetalen bij een abbo van 49€ en bij 90€ bijbetalen was het 54€ permaand bij een 2jarig red abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AkkelDeFakkel schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 23:25:
Ik was vanmiddag in de vf winkel en bij de 5s 16gb moest je 180€ bijbetalen bij een abbo van 49€ en bij 90€ bijbetalen was het 54€ permaand bij een 2jarig red abonnement
:/ en dan zie ik mensen al klagen over de gelekte t mobile prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:28
JPMTSLR schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 23:12:
Iphone 5s 32GB Space Grey besteld via vodafone.nl. Via my.vodafone naar verlengen en kon hem al bestellen. 280 euro bijbetalen bij een 2 jarig red abonnement van 47 euro per maand!
Proficiat met je 1408 euro iPhone?
Wat een bedrag zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:12
Daarbij heb je wel 4GB 4G, maar dan mag je niet buiten Amsterdam, Utrecht, Eindhoven, Rotterdam, Maastricht wonen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 12:26
De store is op dit moment down, dus de kans is redelijk groot dat je precies om 12 uur iPhones kunt bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
Daan00 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 23:39:
De store is op dit moment down, dus de kans is redelijk groot dat je precies om 12 uur iPhones kunt bestellen.
Ja dat had ik ook geconcludeerd, hij is al sinds 10u oid down dus dat zou toch technisch wel mogelijk voor ze zijn. nog 20 spannende minuten wachten dan maar! :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 26-09 22:15

gday

TENACIOUS D TIME!!!

JPMTSLR schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 23:12:
Heb 'm ook al besteld met verlenging bij VF. Ging wel wat moeilijk en was eigenlijk niet van plan om het online te regelen :P ... ze zijn duidelijk bezig om de site overeind te krijgen voor de lancering. :) Heb jij de bevestiging al binnen via mail?

[ Voor 9% gewijzigd door gday op 24-10-2013 23:49 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkkelDeFakkel
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 23:30:
[...]

:/ en dan zie ik mensen al klagen over de gelekte t mobile prijzen
Haha ik was vanmiddag ook in de t-shop geweest en die medewerker daar kon mij helemaal niets vertellen maar als ik de 5s wilde reserveren dat ik wel €50 euro moest aanbetalen..

Maar nu hopen dat ik morgen een mailtje krijg dat ik 'm kan komen ophalen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
Zitten jullie al te F5'en? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Pff F5....ik CMD+R :P

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Ja, net. Zag dat iemand hem al kon verlegen via de Vodafone site? Zit zelf bij T-Mobile, maar zie nog niets op de Vodafone site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
Oeps betrapt, haha! :P

edit: nog 3 minuten jongens! Beter is het nu wel echt om 12u, en niet pas om half 3 ofzo..

[ Voor 22% gewijzigd door fjberkheij op 24-10-2013 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Ik heb een auto-refresher aangezet haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
hnnnnngggggg suspense killing :P ik moet 2 gouden 5S 32GB hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Iemand een mailtje van TMobile ontvangen? Had wel een mail van Hi en Vofafone gekregen, maar me ook aangemeld voor die van TMobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Hi heeft ze nu al in wit en zwart, 16GB beschikbaar.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
niets nog....kerkklokken slaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bam, site van haai meteen down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Refreshen is begonnen... Nu hopen op snelle levering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Vodafone en Tmobile laten nog niets zien. De prijs bij Hi lijkt me wel aardig? Bij Tmobile moest je een vermogen bijleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
Kom op apple online store! online! nuuuuuu :P9:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Bij vodafone ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol @ VF waar staat dat de 5s er is, maar nergens te vinden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
KPN nog niks...

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-12-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Kan hem ook niet @ Vodafone vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
Die website laadt alleen de header en de footer bij mij T.T

Edit: https://www.vodafone.nl/shop/aanbiedingen/abonnement.shtml

[ Voor 10% gewijzigd door larsiey op 25-10-2013 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurm
KPN is ook online: http://www.kpn.com/prive/mobiel/nieuwe-iphone.htm

Edit: KPN wás online :P

[ Voor 17% gewijzigd door Hurm op 25-10-2013 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
kpn is aardig plat..

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Probeer het is via deze link:

http://inbetween.tripolis...4_5bPC4AH4rVAqiZ4Vixx_Z6B

Komt vanuit de nieuwsbrief van vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol vidafone die 35 euro pm rekent, en dan vervolgens een optie geeft om 15 of 10 euro per maand extra te betalen (moet je tussen kiezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Hi zegt er zelf dit over:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/30218151/Picdump/Screen%20Shot%202013-10-25%20at%2000.02.12.png
Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:08
Maar is alleen maar de 16 gig, bij vodafone, kpn/hi

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurm
jdiezrequejo schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:05:
Maar is alleen maar de 16 gig, bij vodafone, kpn/hi
Bij VF vind je hier de andere versies: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/telefoon/abonnement/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
Ligt aan adblocker blijkbaar dat de vodafone site niet laadt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 22:42
Hi begint het nu een kleeiiinn beetje te doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Laatst online: 06-05 10:46
kan iemand de apple store aanzetten, bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
secretdk schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:07:
*retweet

[ Voor 3% gewijzigd door fjberkheij op 25-10-2013 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
"Heeft u al geprobeerd de computer uit en aan te zetten?" Haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismilyfox
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-10-2023
secretdk schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:07:
Kan je toch met je iPhone ook doen ? 8)7

Blizzard: Smilyfox#21203

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:08
Ik vermoed dat de online apple store nog wel even niet online gaat. Was vorig jaar schijnbaar ook pas om 02.00 uur online.

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haai.nl geeft bij de 5s 16gb space grey aan : 1114 op voorraad. lijkt me genoeg voor iedereen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
bokkow schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:08:
"Heeft u al geprobeerd de computer uit en aan te zetten?" Haha ;)
Ik heb 1 PC die met een auto clicker op de refresh button knalt elke 10 seconden.
En op deze pc ook nog niks
huile huilie ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
jdiezrequejo schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:08:
Ik vermoed dat de online apple store nog wel even niet online gaat. Was vorig jaar schijnbaar ook pas om 02.00 uur online.
Heb nog 4 uur resterend op mijn MBA, ik blijf refreshen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
https://www.vodafone.nl/s...ement=red-essential-e-2jr

Wat is dat ''Extra per maand'' €5,00 of €10,00 euro nou weer? Lekker overzichtelijk zo. Het abbonement kost eerst €50,00, maar dan staat er ''Extra per maand'' €10,00 bij? Vreemd.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Al moet ik tot 8 uur s ochtends wachten, zet ik wel ff een filmpje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royeboi schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:09:

Wat is dat ''Extra per maand'' €5,00 of €10,00 euro nou weer? Lekker overzichtelijk zo. Het abbonement kost eerst €50,00, maar dan staat er ''Extra per maand'' €10,00 bij? Vreemd.
ik zag het ook, dan denk je het die prijzen vallen best mee! en dan mag je kiezen tussen 10 of 15 exra per maand, en als je 10 extra kiest gaat je toestelprijs omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
Ja maar in andere landen was het dit jaar bijna overal wel gewoon om 12u. Beetje jammer dat dat hier niet zo is, want ik zal toch moeten slapen vannacht :'( Stomme onzekerheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Wat een prutsers zeg, bij KPN. Je weet dat het druk gaat worden , en dan dit.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
fjberkheij schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:10:
[...]

Ja maar in andere landen was het dit jaar bijna overal wel gewoon om 12u. Beetje jammer dat dat hier niet zo is, want ik zal toch moeten slapen vannacht :'( Stomme onzekerheid
Half 1 was in Duitsland had ik gelezen.
Tot die tijd wacht ik en anders zet ik wel een wekker om 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
Apache4u schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:10:
Wat een prutsers zeg, bij KPN. Je weet dat het druk gaat worden , en dan dit.
Is toch niet hun probleem, die voorraad krijgen ze toch wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkkelDeFakkel
Waarom kan je bij vf niet zien hoeveel ze er nog hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Als ze maar voor 2 uur weer online zijn, dan moet de kleine Ypho een flesje hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 26-09 22:15

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Royeboi schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:09:

Ja je kunt kiezen voor een lager eenmalig bedrag. Dan wordt wel je maandbedrag hoger. Vond het ook verwarrend. Ik heb gewoon voor het laagste maandbedrag gekozen en dus het hoogste eenmalige bedrag. In totaal ben je dan wat goedkoper uit.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Even een gek vraagje wellicht. Als de store zo weer online komt, hebben die dan een "voorraad" waaruit besteld kan worden? Of zijn het allemaal pre-orders? (Normaal ging ik naar de Apple winkel en niet online om te bestellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-02-2023
Als je in de winkel zelf gaat verlengen morgen, krijg je het toestel dan gelijk mee?
Iemand die dat weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Coen- schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:15:
Als je in de winkel zelf gaat verlengen morgen, krijg je het toestel dan gelijk mee?
Iemand die dat weet?
Moeten ze ze wel nog hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 23:41
De eenmalige kosten bij Hi zijn niet heel hoog. Alleen jammer van de hoge maandkosten.

Hi
Start 3G 500 MB 7,2 Mb/s €42,50p/m €139,00
Medium 4G 1 GB 25 Mb/s €47,50p/m €69,00
Large 4G 3 GB 25 Mb/s €52,50p/m €49,00
Eindeloos 4G 6 GB 50 Mb/s €60,00p/m €49,00

[ Voor 57% gewijzigd door Safaci op 25-10-2013 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismilyfox
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-10-2023
Coen- schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:15:
Iemand die dat weet?
als je het gereserveerd hebt wel

Blizzard: Smilyfox#21203

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen-
Is dat dat reserveren dat je een mail kreeg wanneer ze beschikbaar kwamen? (Via KPN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurm
Coen- schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:17:
Is dat dat reserveren dat je een mail kreeg wanneer ze beschikbaar kwamen? (Via KPN).
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:58

OMX2000

By any means necessary...

En T-mobile slaapt nog...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen-
Shit, had al gebeld met ze, dat als ik hem vandaag zou bestellen of ik hem morgen binnen zou hebben maar dat zou 3 dagen duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Ja kan ook niet inloggen op Tmobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkkelDeFakkel