Ik vroeg me af watvoor 'plan' jullie hadden om je iphone 5s te bemachtigen. Gaan jullie hem via de apple store kopen, of via een provider? Ga je dan asap (zodra de site opengaat) bestellen, of doe je rustig en wacht je gewoon 3 weken tot herbevoorrading? Of ga je in de rij staan voor de apple store of andere winkel? ?
Ook leuk om er bij te vermelden welk model je wilt (kleur, xGB), en of je als die er niet is genoegen neemt met een ander model of dan alsnog gaat wachten.
Ikzelf wil heel graag de zilveren met 16GB, en ik ga proberen via de apple storen asap te bestellen, alhoewel er erg veel onduidelijkheid bestaat over wanneer die online komt
. Als de zilveren er niet is vind ik een 'space grey' exemplaren ongeveer net zo prima. Als de zilveren er nog is wil ik ook graag een blauw hoesje, maar ik durf niet de tijd te nemen om die tegelijk in m'n winkelmandje te doen dus ik ga eerst maar zorgen dat ik asap de telefoon zelf bestel.
Ik hoop heel erg dat ik hem vannacht/morgenochtend kan bestellen, en hem dan volgende week in mijn handen heb!!
Ook leuk om er bij te vermelden welk model je wilt (kleur, xGB), en of je als die er niet is genoegen neemt met een ander model of dan alsnog gaat wachten.
Ikzelf wil heel graag de zilveren met 16GB, en ik ga proberen via de apple storen asap te bestellen, alhoewel er erg veel onduidelijkheid bestaat over wanneer die online komt
Ik hoop heel erg dat ik hem vannacht/morgenochtend kan bestellen, en hem dan volgende week in mijn handen heb!!
[ Voor 10% gewijzigd door fjberkheij op 24-10-2013 11:52 ]