Apple ook.OMX2000 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:18:
En T-mobile slaapt nog...

Apple ook.OMX2000 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:18:
Dat betekent, stam + t .
Ik heb vanmiddag een telefoontje gepleegd naar T-Mobile, de vrouw (of was het een man) ze klonk als een vrouw met een mannenstem anyway, die zei dat ze waarschijnlijk pas vanaf vrijdagmorgen (25 oktober 2013) te bestellen zijn via de website.OMX2000 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:18:
[ Voor 3% gewijzigd door Hurm op 25-10-2013 00:20 ]
Verwijderd
bij tmobile stond vanaf vrijdag ochtend 08:00.OMX2000 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:18:
Het is morgen..Hurm schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:19:
[...]
Ik heb vanmiddag een telefoontje gepleegd naar T-Mobile, de vrouw (of was het een man) ze klonk als een vrouw met een mannenstem anyway, die zei dat ze waarschijnlijk pas vanaf morgen te bestellen zijn via de website.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
[ Voor 44% gewijzigd door Murcielago op 25-10-2013 00:22 ]
PSN: djmurcielago
Die heb ik ook nodig, bij kpn. Is er ook nog niet.Murcielago schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:21:
Bij Hi is zojuist de 5C toegevoegd.
Ik heb echter de 5S 32GB nodig, dus moet nog wachten.
Dat betekent, stam + t .
Ik zie ook de 32GB nog niet staan. Misschien komt deze later op de site te staan?Apache4u schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:18:
Ik krijg van kpn.com maar mondjesmaat data binnen, maar als ik wat ik wel binnen krijg mag geloven hebben ze alleen de 5S 16GB?
3,5 uur van waar ik vandaan kom in NederlandT0ny schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:23:
Uh, mensen.
In Duitsland liggen ze al weken in winkel hoor.
Half uurtje rijden van Nederland.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
half uur? is 2 uur rijden voor mij. Ik heb al een 5S uit Duitsland daar niet van maar het is zeker geen half uur rijden.T0ny schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:23:
Uh, mensen.
Lekker kortzichtig weer, iedereen woont natuurlijk aan de grens...T0ny schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:23:
Uh, mensen.
Als ik de Oberhausen topic las waren ze vaak genoeg uitverkocht en zijn er genoeg momenten geweest dat mensen voor niets naar duitsland aan het rijden waren. En om nou 3-4 uur in de auto te zitten met de kans dat hij er niet is,, nee dankje.T0ny schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:23:
Uh, mensen.
Zelfs als je aan de grens woont haal je de 30 min niet. Niet op 'm reageren joh!Fuwor schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:24:
[...]
Lekker kortzichtig weer, iedereen woont natuurlijk aan de grens...
Twee berichten boven je heeft iemand een 5s Gold besteld bij vodafone. En dat lijkt dus de enige te zijn die hem effectief nu online aanbiedt. Slim, want heel iPhone 5s geil Nederland is nu aan het F5-en, en denkt op een gegeven moment "fuck it, dan maar bij Vodafone".AkkelDeFakkel schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:23:
Iemand die hem al heeft kunnen bestellen ergens?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
[ Voor 70% gewijzigd door Hurm op 25-10-2013 00:38 ]
Hi heeft ook de GoldOMX2000 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:25:
[...]
Twee berichten boven je heeft iemand een 5s Gold besteld bij vodafone. En dat lijkt dus de enige te zijn die hem effectief nu online aanbiedt. Slim, want heel iPhone 5s geil Nederland is nu aan het F5-en, en denkt op een gegeven moment "fuck it, dan maar bij Vodafone".
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
[ Voor 28% gewijzigd door Murcielago op 25-10-2013 00:32 ]
Wit is ook beschikbaar: http://shop.www.hi.nl/hi/...32si.html?xart_id=A24C3n4Murcielago schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:31:
5S 32GB bij Hi beschikbaar, helaas nog geen wit
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Mooie prijs!kipusoep schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:31:
Hmm de Silver versie is nu ook €69,-... Toch heb ik hem echt besteld met een toestelprijs van €0,-:
[afbeelding]
Zou dit goed gaan?
Heb je goed gedaan!kipusoep schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:31:
Hmm de Silver versie is nu ook €69,-... Toch heb ik hem echt besteld met een toestelprijs van €0,-:
[afbeelding]
Zou dit goed gaan?
Same here......maar ja moet die store het wel doenHatsjoe schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:35:
Ik koop hem wel via de Apple Store, simlock vrij. En dan sim only abbo er bij, scheelt je over die 2 jaar looptijd toch paar honderd euro.
Niet grappig kerelfjberkheij schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:37:
DE APPLE ONLINE STORE IS ONLINE!
Ik betaal nu: 24 maanden * €51,- = €1.224,-Hatsjoe schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:35:
Ik koop hem wel via de Apple Store, simlock vrij. En dan sim only abbo er bij, scheelt je over die 2 jaar looptijd toch paar honderd euro.
nopefjberkheij schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:37:
Ja en hoeveel mag je dan bijlappen voor een toestel?
los: 700 + 12 * 20 = 940kipusoep schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:38:
[...]
Ik betaal nu: 24 maanden * €51,- = €1.224,-
Los: €700,- + 24 * €26 = €1.324,-
Hoeveel dat kost. (Heeft die 50% geen invloed op)SpoekGTi schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:39:
[...]
Ja en hoeveel mag je dan bijlappen voor een toestel?
dan is het wel een leuke deal jaCoen- schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:40:
[...]
Hoeveel dat kost. (Heeft die 50% geen invloed op)
Ik ga na één jaar de 5S verkopen en dan weer de nieuwste kopen, zo maak je het minst 'verlies' schijntAppleman schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:39:
[...]
los: 700 + 12 * 20 = 940. Doe niet aan 2 jaar abbo. Zo kan ik volgend jaar weer een leuke abbo halen voor een mooie prijs i.p.v 2 jaar ergens aan vast te zitten.
Verwijderd
dit is natuurlijk appels (giechel) met peren te vergelijken.Appleman schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:39:
[...]
los: 700 + 12 * 20 = 940. Doe niet aan 2 jaar abbo. Zo kan ik volgend jaar weer een leuke abbo halen voor een mooie prijs i.p.v 2 jaar ergens aan vast te zitten.
300minuten, 1,5GB aan data en onbeperkt sms-en. T-mobile. En vanaf 18 november 4G.Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:41:
[...]
dit is natuurlijk appels (giechel) met peren te vergelijken.
aantal minuten, sms, data, etc etc etc
trutfjberkheij schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:37:
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Tot op heden nog geen mailtje gekregen, zal waarschijnlijk wel met de drukte te maken...Bedankt voor uw bestelling.
Deze pagina kunt u afdrukken voor uw administratie. U krijgt ook een bevestiging per e-mail, met daarin alle informatie over uw bestelling.
Nope, ook nog steeds geen mail.falcon123 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:42:
Net rond 00:00 - 00:10 abbo verlengd bij VF
Apple iPhone 5S Space Gray 32GB
[...]
Tot op heden nog geen mailtje gekregen, zal waarschijnlijk wel met de drukte te maken...
Iemand die ditzelfde heeft?
Verwijderd
hoe? tmobile sim only doet alleen 1 gb of 2b of meer of minder. geen 1,5Appleman schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:41:
[...]
300minuten, 1,5GB aan data en onbeperkt sms-en. T-mobile. En vanaf 18 november 4G.
Nee hoor, loop de voorwaarden online maar eens door bij Apple.nl:muhda schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:43:
Hmm, jammer wil de iPhone 5S graag los kopen. Maar alle providers geven voorrang aan klanten die abonnementen met het toestel nemen. (begrijpelijk) Dan maar wat langer wachten, want bij apple heb je maar een jaar garantie.
[ Voor 6% gewijzigd door bokkow op 25-10-2013 00:46 ]
Dat ben ik met F5SpoekGTi schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:44:
lijkt wel of de store gedossed wordt, gaat steeds langzamer refreshen
CMD + R
Hoe kom jij aan 26 euro per maand sim only? Er zijn genoeg abbo's waar je een tientje per maand voor betaald... Ik bel (bijna) nooit, dus 50 belminuten heb ik genoeg aan, heb al in geen jaren geSMSt dus daar 0 voor, en per maand verstook ik nier meer dan 300MB bij veel gebruik, dus 500MB is meer dan zat.kipusoep schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:38:
[...]
Ik betaal nu: 24 maanden * €51,- = €1.224,-
Los: €700,- + 24 * €26 = €1.324,-
Hmm, interessant. Als dat het geval is, dan bestel ik hem gewoon bij Apple.bokkow schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:44:
[...]
Nee hoor, loop de voorwaarden online maar eens door bij Apple.nl
Bij mij gaat dat nogsteeds even snel.SpoekGTi schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:44:
lijkt wel of de store gedossed wordt, gaat steeds langzamer refreshen
Alstu;Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:44:
[...]
hoe? tmobile sim only doet alleen 1 gb of 2b of meer of minder. geen 1,5
O euh dan bedoel ik euh... nee geldt niet bij Apple, tenzij je niet de 16GB Space Grey kiest, dan euh dan geldt het wel bij Applemuhda schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:46:
[...]
Hmm, interessant. Als dat het geval is, dan bestel ik hem gewoon bij Apple.
Same idee hier...ik wil gewoon bij de eerste lichting zittenfjberkheij schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:47:
[...]
Bij mij gaat dat nogsteeds even snel.
Ik wil eigenlijk gewoon gaan slapen en dan morgenochtend vroeg eruit en dan mn geluk uittesten. maar ben bang dat ie dan online komt 5 minuten nadat ik naar bed ging ofzo, dat zou super zuur zijn!
Eigenlijk zou iedereen moeten afspreken: Apple doet dit bewust om het een soort hype te laten wezen, daar doen wij niet aan mee. wij gaan allemaal pas vanaf 8u bestellen.SpoekGTi schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:47:
[...]
Same idee hier...ik wil gewoon bij de eerste lichting zitten
16GB maar kleur, maakt mij niet veel uit. Er gaat toch een hoes eromheen.bokkow schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:47:
[...]
O euh dan bedoel ik euh... nee geldt niet bij Apple, tenzij je niet de 16GB Space Grey kiest, dan euh dan geldt het wel bij Apple
Van harte gefeliciteerdAppleman schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:51:
Ik heb nu de 5S al een kleine weekje. Ik kom zelf van een iPhone 5, toen naar Xperia Z en daarna S4. Ow god wat ben ik blij dat ik weer terug ben bij apple haha. En vele zullen denken dat de vingerafdruk onzin. Alles behalve, geniet er elke dag van. Beveiligd en niet telkens die code invoeren. Ook voor aankopen in de store is het heerlijk. even vingertje erop en gaan met die banaan.
Leuk. En hier verder: [iPhone 5s] Ervaringen en DiscussieAppleman schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:51:
Ik heb nu de 5S al een kleine weekje. Ik kom zelf van een iPhone 5, toen naar Xperia Z en daarna S4. Ow god wat ben ik blij dat ik weer terug ben bij apple haha. En vele zullen denken dat de vingerafdruk onzin. Alles behalve, geniet er elke dag van. Beveiligd en niet telkens die code invoeren. Ook voor aankopen in de store is het heerlijk. even vingertje erop en gaan met die banaan.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
'Officieel' nog welVerwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:53:
[...]
ben net officieel gestopt met reageren op hem;)
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Precies, en dan ook levering binnen 48 uur!fjberkheij schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:56:
Heel flauw, ik zit hier nu al een uur achter die site en daarvoor zat ik ook al te wachten. Daarvoor wil ik wel beloond worden hoor apple, dus gooi die site maar online!
Deze topic gaat toch over wat anders ofniet?Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:53:
[...]
ben net officieel gestopt met reageren op hem;)
Das al niet haalbaar want UPS levert niet op zaterdag dacht ik.....dus al zou hij vandaag verzonden worden dan moet hij of met TNT gaan en anders heb je hem maandag pas
Naja, daar teken ik voor.SpoekGTi schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:58:
[...]
Das al niet haalbaar want UPS levert niet op zaterdag dacht ik.....dus al zou hij vandaag verzonden worden dan moet hij of met TNT gaan en anders heb je hem maandag pas
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
[ Voor 6% gewijzigd door Lempke op 25-10-2013 01:02 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq