[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.396 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:19
Heb de Chat Adapter ook maar even besteld op Amazon.de
Kan 'm maar vast hebben. Zit echt te twijfelen om een headset aan te schaffen.. ook al ben ik nog steeds zéér tevreden over m'n Logitech Z-5500 set.

Was gisteravond bij MM Eindhoven maar die hadden helaas geen gaming headsets van TurtleBeach of Astro (alleen van Roccat).

[ Voor 23% gewijzigd door Rivanov op 08-03-2014 17:12 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:02
BM schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 16:46:
Net bij amazon.de ook maar 2 headset adapters (1 voor uchiha tijntje) en een PX4 headset besteld. Ben benieuwd :)
Ben ook benieuwd. Die PX4 ziet er wel goed uit d:)b

Mijn X41 wordt gewoon ondersteund met die adapter zie ik op de Turtlebeach site. Dus daar houd ik het nog wel een tijdje mee vol. Moet ik maar gewoon niet tegelijkertijd downloaden op laptop en gamen met headset. Dan stoort die namelijk erg veel :P

En nog steeds zit ik te wachten totdat ik mijn nedgame krediet eens kan gaan gebruiken... Hopelijk met de titanfall controller!

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-03-2014 17:43 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
danplo schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 15:16:
[...]

Volgens mij gaat die datum over de kabel en niet over de adapter ?
Dit staat er bij mij.

[afbeelding]

Trouwens gelijk bij Amazon de Turtle Beach PX51 besteld, want dan ben ik gelijk klaar en is een mooi prijsje bij hun dat ik niet snel ergens anders goedkoper ziet staan.
Dat is de releasedatum, niet de bezorgdatum ;). Nee die kabel is gewoon op voorraad dus zouden ze meteen kunnen bezorgen.

Ik die kabel eruit gehaald, en krijg dat dit te zien:
Voraussichtliches Lieferdatum: Derzeit liegt uns noch kein Datum vor. Wir benachrichtigen Sie per E-Mail, sobald uns das voraussichtliche Lieferdatum bekannt ist.

[ Voor 22% gewijzigd door Turdie op 08-03-2014 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Hm, zie nu dat Wolvenstein The New Order al in mei uitkomt. Das eindelijk eens een game waar van te voren niet zoveel van te zien is, in tegenstelling tot vele andere. Ik heb 1 gameplay filmpje gezien en dat zag er best oke uit. Lekker over the top en zichzelf niet al te serieus nemend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:20

danplo

The Force is strong with me

Rivanov schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 16:42:
Oke. Excusez moi. :)
Zit niet zo into de headsets.
Bedankt voor het waarschuwen :)
Het word ook mijn eerste, maar heb veel unboxing filmpjes zitten kijken en hoor hier en daar wat verhalen.
Gaat allemaal werken en ben erg benieuwd hoe het gamen aanhoort, zal wel anders zijn dan mijn KEF 5.1 speakers in de huiskamer. :P
shadowman12 schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 17:42:
[...]

Dat is de releasedatum, niet de bezorgdatum ;). Nee die kabel is gewoon op voorraad dus zouden ze meteen kunnen bezorgen.

Ik die kabel eruit gehaald, en krijg dat dit te zien:
Voraussichtliches Lieferdatum: Derzeit liegt uns noch kein Datum vor. Wir benachrichtigen Sie per E-Mail, sobald uns das voraussichtliche Lieferdatum bekannt ist.
Misschien een foutje geweest ?
Zal best goed komen en lijkt me anders sterk om er zo lang op te moeten wachten.
Trouwens vermeld Amazon het meestal al voordat je de bestelling plaatst, dus komt goed denk :9

[ Voor 24% gewijzigd door danplo op 08-03-2014 19:21 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Rivanov schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 17:12:
Heb de Chat Adapter ook maar even besteld op Amazon.de
Kan 'm maar vast hebben. Zit echt te twijfelen om een headset aan te schaffen.. ook al ben ik nog steeds zéér tevreden over m'n Logitech Z-5500 set.

Was gisteravond bij MM Eindhoven maar die hadden helaas geen gaming headsets van TurtleBeach of Astro (alleen van Roccat).
Bij de MM in Eindhoven hebben ze wel Turtle Beach. En ook Trittons.

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Whut?! Waar dan.. bij PC Gaming afdeling? Zag daar alleen Roccat liggen. Of bij console gaming afdeling.

[ Voor 24% gewijzigd door Rivanov op 08-03-2014 19:40 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Rivanov schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 19:39:
Whut?! Waar dan.. bij PC Gaming afdeling? Zag daar alleen Roccat liggen. Of bij console gaming afdeling.
Check wil even naar de prijzen, want die zijn vaak hoger dan online.
Verschil van mijn aankoop TB PX51 vergeleken met MM en Amazon is toch bijna 50 euro :P

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ga ze daar ook niet kopen.. maar wilde ze gewoon even in reallife bekijken. Maar kon ze niet vinden. Ook niet naar gevraagd overigens.. m'n vriendin was er bij en die wilde weer verder. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Rivanov schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 19:39:
Console afdeling. Daar liggen ze en daar staan de demo pods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Ik verwacht eigenlijk wel een tier 2 launchdatum voor de Xbox one op de gdc volgende week. *snip* Geruchten gaan dat hij pas in sept hierheen komt? Daar snap ik dus niks van. Ze hebben nu de titanfall hype en die hebben ze wel nodig om consoles te verkopen? De verkoopcijfers zijn niet bepaald rooskleurig. In alle landen waar beidenext gens zijn gelaunched loopt de ps4 dik voor.

Wedje leggen over hoeveel Xbox one er in maart zullen worden verkocht met hulp van de titalfall launch? Ik wed 600k wereldwijd.

[ Voor 9% gewijzigd door BM op 10-03-2014 07:58 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
swopdark schreef op zondag 09 maart 2014 @ 08:28:
Ik verwacht eigenlijk wel een tier 2 launchdatum voor de Xbox one op de gdc volgende week. *snip* Geruchten gaan dat hij pas in sept hierheen komt? Daar snap ik dus niks van. Ze hebben nu de titanfall hype en die hebben ze wel nodig om consoles te verkopen? De verkoopcijfers zijn niet bepaald rooskleurig. In alle landen waar beidenext gens zijn gelaunched loopt de ps4 dik voor.

Wedje leggen over hoeveel Xbox one er in maart zullen worden verkocht met hulp van de titalfall launch? Ik wed 600k wereldwijd.
PS4 verkoopt beter dan Xbox One? In Amerika en UK alvast niet...

http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=179696

In totaal tot nu toe nog wel, maar niet meer per week/maand gezien. USA/UK zijn de grootste markten op het moment, dat is te zien aan het feit dat Sony meer dan 50% van hun consoles daar verkocht heeft. Dan moet Titanfall nog uitkomen, dat zal de sales ook wel een boost geven komende maand. Zal Microsoft op GDC wel bekend maken dat ze aan +5 miljoen sales zitten, en dat ze aan wave 2 gaan beginnen.

[ Voor 12% gewijzigd door BM op 10-03-2014 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
X-Fighter schreef op zondag 09 maart 2014 @ 09:22:
[...]

PS4 verkoopt beter dan Xbox One? In Amerika en UK alvast niet...

http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=179696

In totaal tot nu toe nog wel, maar niet meer per week/maand gezien. USA/UK zijn de grootste markten op het moment, dat is te zien aan het feit dat Sony meer dan 50% van hun consoles daar verkocht heeft. Dan moet Titanfall nog uitkomen, dat zal de sales ook wel een boost geven komende maand. Zal Microsoft op GDC wel bekend maken dat ze aan +5 miljoen sales zitten, en dat ze aan wave 2 gaan beginnen.
Een zwaluw maakt nog geen zomer... Het is lastig om consoles te verkopen die niet op voorraad zijn he ;)

Ubisoft heeft zowel The Crew als The Division op de lijst voor 2014 gezet. Dat zou ik heet vet vinden maar ook echt niet verwachten, vooral The Division had ik al afgeschreven voor dit jaar!

[ Voor 11% gewijzigd door Mr Ton op 09-03-2014 09:30 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Mr Ton schreef op zondag 09 maart 2014 @ 09:29:
[...]

Een zwaluw maakt nog geen zomer... Het is lastig om consoles te verkopen die niet op voorraad zijn he ;)

Ubisoft heeft zowel The Crew als The Division op de lijst voor 2014 gezet. Dat zou ik heet vet vinden maar ook echt niet verwachten, vooral The Division had ik al afgeschreven voor dit jaar!
Dat is nu eenmaal wat je kan verwachten als je in +40 landen released ipv 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:26
September?? Ik zeg, kom maar lekker eind maart/april met dat ding. Daar wil ik nog wel even op wachten....september dan koop ik 'm inderdaad wel even via de DE store.

Communicatie....communicatie.....tsja....waar gaat het mis bij MS? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
swopdark schreef op zondag 09 maart 2014 @ 08:28:
Ik verwacht eigenlijk wel een tier 2 launchdatum voor de Xbox one op de gdc volgende week. *snip* ? Geruchten gaan dat hij pas in sept hierheen komt? Daar snap ik dus niks van. Ze hebben nu de titanfall hype en die hebben ze wel nodig om consoles te verkopen? De verkoopcijfers zijn niet bepaald rooskleurig. In alle landen waar beidenext gens zijn gelaunched loopt de ps4 dik voor.

Je kunt ook je gedachten posten zonder die sarcastische ondertoon ;)
Topic Report will do ;)
Mr Ton schreef op zondag 09 maart 2014 @ 09:29:
[...]
Het zou ze sieren om eens een keer binnen 2 jaar na de start van een hype op de E3 te lanceren... Watchdogs laat zien hoe het niet moet.

[ Voor 27% gewijzigd door BM op 10-03-2014 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:19
uchiha tijntje schreef op zondag 09 maart 2014 @ 10:04:

Het zou ze sieren om eens een keer binnen 2 jaar na de start van een hype op de E3 te lanceren... Watchdogs laat zien hoe het niet moet.
En toch....Watchdogs is elke keer in het nieuws, mensen hebben het erover en kijken er naar uit.
Grote kans dat als deze gereleased word hij ook massaal gekocht word.
Negatieve reclame is ook reclame en als het eindproduct toch gewoon goed blijkt te zijn zal ook dit breed uitgemeten worden in de media.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
justifire schreef op zondag 09 maart 2014 @ 10:19:
[...]

En toch....Watchdogs is elke keer in het nieuws, mensen hebben het erover en kijken er naar uit.
Negatieve reclame is ook reclame en als het eindproduct toch gewoon goed blijkt te zijn zal ook dit breed uitgemeten worden in de media.
Klopt helemaal, komt bij dat alles wat je leest ook nog eens van het meest kritische publiek is wat je kan vinden. Arie Doorsnee of Jan de Buurman komen niet op forums en laten zich vooral leiden door hun eigen smaak.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik heb gister over de grens ook een X1 gehaald, thuis aangesloten en m'n creditcard ingeklopt met Amerikaans adres. Nu is m'n creditcard tijdelijk geblokkeerd wegens vermeende fraude. Vanmiddag maar eens een belletje richting de maatschappij doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Je moet ook niet je creditcard gebruiken.. maar PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:55
Je creditcard moet gelinkt worden aan je Paypal, en je Paypal adres staat op Amerika.

Xbox doet dan zaken met Paypal en Paypal weer met je nl creditcard, dus zij kunnen alleen het amirekaanse adres zien;) staat in de eerste post

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
justifire schreef op zondag 09 maart 2014 @ 10:19:
[...]

Bullet NL schreef op zondag 09 maart 2014 @ 10:59:
[...]
Klopt helemaal, komt bij dat alles wat je leest ook nog eens van het meest kritische publiek is wat je kan vinden. Arie Doorsnee of Jan de Buurman komen niet op forums en laten zich vooral leiden door hun eigen smaak.
Klopt wat jullie zeggen, maar dat betekent niet dat ik het eens ben met hoe Ubisoft omgaat met de aankondigingen van hun games :P

Geef mij maar gewoon eens een AAA game die niet bekend is en waarvan gezegd wordt. Oja, [insert title] komt over 4 maanden uit! In plaats van 2 jaar van te voren te komen met een trailer waarvan de kwaliteit op dit moment discutabel is.

---------------------

Oja, en we hebben een Player op GoT :P

http://www.totalxbox.com/...ersy-it-looks-incredible/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-09 16:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Whahah...heb je dr 06 al bral?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Iemand een idee of Microsoft op GDC ook live te kijken valt? Vooral DX12. Ik denk van niet, maar misschien weten jullie beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
Rivanov schreef op zondag 09 maart 2014 @ 11:23:
Je moet ook niet je creditcard gebruiken.. maar PayPal.
Waarom?

Ik heb mijn cc op mijn adres in Nederland staan en alleen een Amerikaanse staat en bijbehorende code toegevoegd. Ik koop mijn games via de Xb1 in de US store. Nog nooit geen probleem gehad.

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Gaan 'rommelen' met een creditcard adres is vaak wel vragen om problemen. Creditcard maatschappijen zijn erg strikt op fraude (logisch). Ik heb gewoon een Amerikaans adres aan m'n Xbox Live account gekoppeld met daaraan m'n Nederlands PayPal account. Dat is ook niet zuiver.. maar vind dat een grijzer gebied dan gaan rommelen met je Creditcard adres. ;)

Het zal best werken! Maar de kans dat je Creditcard geblokkeerd wordt is natuurlijk wel aanwezig..

[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 09-03-2014 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
Rivanov schreef op zondag 09 maart 2014 @ 12:51:
Gaan 'rommelen' met een creditcard adres is vaak wel vragen om problemen. Creditcard maatschappijen zijn erg strikt op fraude (logisch). Ik heb gewoon een Amerikaans adres aan m'n Xbox Live account gekoppeld met daaraan m'n Nederlands PayPal account. Dat is ook niet zuiver.. maar vind dat een grijzer gebied dan gaan rommelen met je Creditcard adres. ;)

Het zal best werken! Maar de kans dat je Creditcard geblokkeerd wordt is natuurlijk wel aanwezig..
Ik heb gewoon niets aan mijn cc gegevens veranderd. Alleen een US staat en een "postcodenummer" toegevoegd. Ik vind dat geen fraude moet ik zeggen.

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 16:04

TheVMaster

Moderator WOS
Nosferatu111072 schreef op zondag 09 maart 2014 @ 12:20:
[...]

Waarom?

Ik heb mijn cc op mijn adres in Nederland staan en alleen een Amerikaanse staat en bijbehorende code toegevoegd. Ik koop mijn games via de Xb1 in de US store. Nog nooit geen probleem gehad.
Amerikaanse staat en postcode is bij mij voldoende voor een belletje van de cc maatschappij aan mij, ze blocken hem niet gelijk btw. Maar de koppeling Paypal --> CC gebruik hier ook altijd. Al hebben diensten als Hulu daar weer problemen mee, althans dat heb ik nog niet kunnen fixen.

Als ik overigens tegen de cc maatschappij vertel dat ik die Amerikaanse staat en pc heb ingevuld, vinden ze het verder oke....dus zo doe ik het nu bij Hulu....

[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 09-03-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

"knip" ps4 vs xbox one is hier niet gewenst
Zal Microsoft op GDC wel bekend maken dat ze aan +5 miljoen sales zitten, en dat ze aan wave 2 gaan beginnen.
Zou tijd worden maar eerlijk gezegt verwacht ik niet dat ze aan 5 miljoen verkochte units zitten:

- Begin januari was het verkocht aantal 3 miljoen stuks.
-In januari zijn er in de VS 140k over de toonbank gegaan en in de rest van de wereld misschien ook zoveel dus dat zou 300k (en niet 600k volgens het artikel)
- Stel (laten we gek doen) in februari verkocht xbox one ook 600k. stuks

Dan zit de xbox one eind februari op 3,9 miljoen stuks tegen 6 miljoen stuks voor sony. Lijkt me erg sterk dat xbox in 3 weekjes maart nog even 1,1 mij units verkoopt. Maargoed ik help het je hopen. 5 miljoen verscheept zou erg goed kunnen want ze liggen stevig op te stapelen bij retailers.

[ Voor 27% gewijzigd door swopdark op 09-03-2014 14:21 . Reden: even alle xbox vs ps weggehaald. ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Is dit weer het vs topic geworden? Het interesseert mij niks wat de Playstation 3,5 doet en of hij goed verkoopt. Heb geen interesse meer in dat apparaat en hoef hier dan ook geen info over die console te lezen.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

uchiha tijntje schreef op zondag 09 maart 2014 @ 10:04:
Je kunt ook je gedachten posten zonder die sarcastische ondertoon ;)
Ik vind het een goed argument met het oog op een tier 2 launch. Het mag inmiddels een feit zijn dat de xbox one goed op voorraad te houden is en er zelfs nog day one bundels te koop zijn... Zoveel units in de kanalen naar retail zou een mooie launch naar tier 2 zeker mogelijk maken. Waar wachten ze op? Misschien willen ze twee keer gebruik maken van een titanfall launch? Eentje in maart en dan nog een keertje dunnetjes over in april?

MS kennende roepen ze volgende week gewoon dat de one vanaf 1 april verkrijgbaar is in tier 2. Dat doen ze altijd erg mooi. En daarmee houd je de media hype nog even vast die titanfall geniet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
swopdark schreef op zondag 09 maart 2014 @ 13:49:
[...]

Ik vind het een goed argument met het oog op een tier 2 launch. Het mag inmiddels een feit zijn dat de xbox one goed op voorraad te houden is en er zelfs nog day one bundels te koop zijn... Zoveel units in de kanalen naar retail zou een mooie launch naar tier 2 zeker mogelijk maken. Waar wachten ze op? Misschien willen ze twee keer gebruik maken van een titanfall launch? Eentje in maart en dan nog een keertje dunnetjes over in april?

MS kennende roepen ze volgende week gewoon dat de one vanaf 1 april verkrijgbaar is in tier 2. Dat doen ze altijd erg mooi. En daarmee houd je de media hype nog even vast die titanfall geniet...
Ja wat dat betreft zou je zeggen dat de Xbox One snel in meer landen uitgebracht zal worden. Het enige potentiële tegenargument dat ik heb is dat de stemassistent van WP 8.1 geen Nederlands gaat ondersteunen, maar wel 15 andere talen geloof ik. Dat is geen goed teken, aangezien vertaal problemen ook de oorzaak was die Microsoft gaf voor het uitstellen van de Xbox One. Je zou zeggen dat wanneer Nederlands daarbij had gezeten dat de technologie er is en dat de Xbox One snel in Nederland komt, nu is dat maar afwachten en kan het zomaar nog een hele tijd gaan duren.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Mr Ton schreef op zondag 09 maart 2014 @ 14:27:
aangezien vertaal problemen ook de oorzaak was die Microsoft gaf voor het uitstellen van de Xbox One.
Ik denk dat ze dat enkel gebruikten als argument maar dat de echte reden was dat ze gewoon snel marktleider wilden worden in hun tier 1 landen. Als je kijkt naar de laatste gen zijn dit de landen waar ze het sterkst waren en waarvanuit ze stevige handen op de markt konden houden. Zeker het uit handen geven van de nummer 1 positie in de VS en UK is iets dat voor veel wijzigingen in het bestaande plan zal zorgen.

een prijsverlaging in de UK zo snel na de launch met zelfs gratis Titanfall is een teken dat MS AB-SO-LUUT niet de UK uit handen wil geven aan Sony. Koste wat kost... voor gamers een mooie tijd is aankomende want prijsverlagingen elders in de wereld zijn zeker niet uitgesloten. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

[ Voor 20% gewijzigd door swopdark op 09-03-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
swopdark schreef op zondag 09 maart 2014 @ 14:49:
[...]

Ik denk dat ze dat enkel gebruikten als argument maar dat de echte reden was dat ze gewoon snel marktleider wilden worden in hun tier 1 landen. Als je kijkt naar de laatste gen zijn dit de landen waar ze het sterkst waren en waarvanuit ze stevige handen op de markt konden houden. Zeker het uit handen geven van de nummer 1 positie in de VS en UK is iets dat voor veel wijzigingen in het bestaande plan zal zorgen.

een prijsverlaging in de UK zo snel na de launch met zelfs gratis Titanfall is een teken dat MS AB-SO-LUUT niet de UK uit handen wil geven aan Sony. Koste wat kost... voor gamers een mooie tijd is aankomende want prijsverlagingen elders in de wereld zijn zeker niet uitgesloten. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Ik denk dat je overdrijft, en Microsoft zich totaal niet aan het bang maken is. Dit is een long game, alsof die eerste 5 miljoen uitmaken tegenover de potentiele 100 miljoenen... Wat ze nu doen in de UK is gewoon om meer klanten te krijgen, niet omdat Sony voorloopt. Ik ben zelfs vrij zeker dat Microsoft niet eens naar Sony kijkt, want ze spelen hun eigen spel. Anders hadden ze al lang uitgehaald naar Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
swopdark schreef op zondag 09 maart 2014 @ 14:49:
[...]

Pijsverlaging, gratis Titanfall?

Kom op zeg, de Xbox One kost in de UK nog steeds €475 euro omgerekend, dat zet als prijsverlaging nog steeds geen zoden aan de dijk. Wat zegt deze prijs nou? Misschien komt hij in Nederland wel voor de zelfde prijs in de winkel.

Gratis Titanfall? Het spel wordt gewoon in een bundel verkocht, wat is daar mis mee? De concurrentie verkoop tocht ook Killzone bundels??

Je doet er weer alles aan om de Xbox in een kwaad daglicht te zetten, prima.... je wordt alleen een beetje voorspelbaar, de toon van de muziek veranderd niet. We weten inmiddels jou perceptie van de Xbox wel. Wanneer je nou ook nog eens zou komen met een inhoudelijke discussie, maar je doet niet anders dan het oprakelen van non-argumenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:40
Spacey23 schreef op zondag 09 maart 2014 @ 13:49:
Is dit weer het vs topic geworden? Het interesseert mij niks wat de Playstation 3,5 doet en of hij goed verkoopt. Heb geen interesse meer in dat apparaat en hoef hier dan ook geen info over die console te lezen.
Het zit je anders wel erg dwars zo te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Als je je CC koppelt aan je live account op je Xbox one kan je overigens niet eens voor Nederland kiezen als land, alleen de landen waar de Xbox reeds is gelanceerd. Heb het even uitgelegd aan de maatschappij en m'n kaart is weer vrij gegeven, vanavond maar kijken of ik alsnog iets kan aanschaffen.

Ik heb momenteel geen Paypal (nooit gehad) en ben nogal huiverig om m'n creditcard aan zulke tussen komende diensten te koppelen.

VMMaster, jij hebt wel gewoon ook direct je CC aan XBL gekoppeld? Of via Paypal?

[ Voor 9% gewijzigd door gise op 09-03-2014 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
gise schreef op zondag 09 maart 2014 @ 17:30:
Als je je CC koppelt aan je live account op je Xbox one kan je overigens niet eens voor Nederland kiezen als land, alleen de landen waar de Xbox reeds is gelanceerd. Heb het even uitgelegd aan de maatschappij en m'n kaart is weer vrij gegeven, vanavond maar kijken of ik alsnog iets kan aanschaffen.

Ik heb momenteel geen Paypal (nooit gehad) en ben nogal huiverig om m'n creditcard aan zulke tussen komende diensten te kop
Ik denk dat je je voor wat betreft PayPal een beetje te huiverig opsteld. Gebruik het al jaren en moet zeggen dat ik liever m'n cc nummer aan PayPal geef en vervolgens bij al die webshops lekker met PayPal betaal, dan dat ik over m'n CC nummer achter moet laten... :+ en het mooie is dat je hem dus ook aan je bankrekening kunt koppelen. Mochten ze overigens wat afboeken, tja..dan heb je 30 dagen (of is dat ook gewijzigd na invoering IBAN) de tijd om het terug te boeken, of met IBAN kun je het zelfs vooraf blokkeren...niets aan het handje dus.

Ik heb overigens zowel mijn CC als PayPal gekoppeld, alleen aan de NL Store (zie de handleiding in mijn signature overigens voor how-to). Zodra ik mijn Xbox (of via XBox.com) instel op US, moet ik PayPal opnieuw koppelen. In de US Store (en de UK en DE stores) heb ik alleen mijn PayPal gekoppeld btw...

[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 09-03-2014 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik heb de Stereo headset van MS zelf besteld, ben benieuwd wanneer hij komt en hoe hij zal bevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Thanks! Ga ermee aan de slag!

Heb gister alleen maar demo's gespeeld van killer instinct en CoD (CoD is overigens nu in de aanbieding in de US store)

Wat zijn aanraders? Heb nu nog geen games. Wou Ryse gaan aanschaffen maar als ik de upload clips op m'n Xbox kijk vind ik het aardig tegenvallen, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ryse is best leuk hoor, maar tot level 5 best wel eentonig. Desalniettemin is het grafisch echt goed en beleef ik er veel plezier van.

Maar heb wel mn strategie qua spelen aangepast. Voorheen kocht ik 1 spel en speelde dan 3 dagen niks anders. Nu heb ik Ryse, Tomb Raider en Plants vs Zombies vlak na elkaar gekocht. Maandag speel ik dan een uurtje Ryse, dinsdag Tomb Raider en woensdag speel ik dan Plants vs Zombies. In principe zijn alle games best wel repetatief. Doe dit, dan dat en dan zus en zo en dan nog een keer of 10 alleen in een andere setting. Je moet er zelf wat van maken om met een dooddoener aan te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MRELynx schreef op zondag 09 maart 2014 @ 18:00:
Ryse is best leuk hoor, maar tot level 5 best wel eentonig. Desalniettemin is het grafisch echt goed en beleef ik er veel plezier van.

Maar heb wel mn strategie qua spelen aangepast. Voorheen kocht ik 1 spel en speelde dan 3 dagen niks anders. Nu heb ik Ryse, Tomb Raider en Plants vs Zombies vlak na elkaar gekocht. Maandag speel ik dan een uurtje Ryse, dinsdag Tomb Raider en woensdag speel ik dan Plants vs Zombies. In principe zijn alle games best wel repetatief. Doe dit, dan dat en dan zus en zo en dan nog een keer of 10 alleen in een andere setting. Je moet er zelf wat van maken om met een dooddoener aan te komen ;)
....en voor de afwisseling en het sociale aspect doen we 's avonds ook regelmatig (met groep Tweakers) een potje Battlefield 4 :+

Ik heb daarnaast ook Ryse, Forza 5, Zoo Tycoon en AC4....inderdaad beetje afwisselen en je vermaakt je kostelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Gisteren update binnen gehad voor smartglass op ios.
Is nu ook grotendeels in het Nederlands.
Denk dat de NL release echt niet lang meer op zich laat wachten.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
TheVMaster schreef op zondag 09 maart 2014 @ 18:46:
[...]

....en voor de afwisseling en het sociale aspect doen we 's avonds ook regelmatig (met groep Tweakers) een potje Battlefield 4 :+

Ik heb daarnaast ook Ryse, Forza 5, Zoo Tycoon en AC4....inderdaad beetje afwisselen en je vermaakt je kostelijk!
Wil binnenkort met jullie ook wel BF4 doen of Titanfall. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Ik heb geen Battlefield, maar ik wil dadelijk wel met Titanfall eens met jullie een potje doen :P Ik nodig me zelf wel een keer uit als jullie bezig zijn met Titanfall. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Rivanov schreef op zondag 09 maart 2014 @ 19:55:
[...]

Wil binnenkort met jullie ook wel BF4 doen of Titanfall. :)
:+ Ik zou zeggen haak maar aan als je ons/me online ziet.
danplo schreef op zondag 09 maart 2014 @ 20:24:
Ik heb geen Battlefield, maar ik wil dadelijk wel met Titanfall eens met jullie een potje doen :P Ik nodig me zelf wel een keer uit als jullie bezig zijn met Titanfall. :)
Titanfall ga ik (vooralsnog) niet halen denk ik....of echt iedereen moet hem gaan halen, tja..dan kan ik niet anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
justifire schreef op zondag 09 maart 2014 @ 19:50:
Hoop dat we deze week eens wat te horen krijgen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
justifire schreef op zondag 09 maart 2014 @ 19:50:
Ohw..? Screenshots? Staat hij ook al in de NL Store dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
TheVMaster schreef op zondag 09 maart 2014 @ 22:44:
[...]

Ohw..? Screenshots? Staat hij ook al in de NL Store dan?
Nee, nog steeds uit de US store.
Zal wel zo blijven tot hij daadwerkelijk een NL release krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
justifire schreef op maandag 10 maart 2014 @ 00:54:
[...]

Nee, nog steeds uit de US store.
Zal wel zo blijven tot hij daadwerkelijk een NL release krijgt.
Nou, bij mij is de hele app op m'n iPhone nog gewoon in het Engels hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

TheVMaster schreef op maandag 10 maart 2014 @ 01:28:
[...]

Nou, bij mij is de hele app op m'n iPhone nog gewoon in het Engels hoor :(
Klopt: https://itunes.apple.com/...artglass/id736179781?mt=8

Bij taal staat NL er niet bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Lees dat jullie nu massaal aan het BF4en geslagen zijn. Zijn de problemen dan eindelijk voorbij en is het gewoon lekker knallen of kan je nog steeds niet een quick game starten en wordt je regelmatig terug gegooid naar het homescreen? Vond het namelijk onspeelbaar dus heb er in totaal in een paar maanden denk ik 4 uurtjes in geinvesteerd maar kan het wel eens oppakken als die problemen voorbij zijn.

Offtopic:
[quote]swopdark schreef op zondag 09 maart 2014 @ 14:49:
[...]
Blablabla
[/quote]

Al 1 post gedaan die een nuttige bijdrage geleverd heeft of is het nog steeds wat is de Xbox slecht en de PS4 goed gedoe :O . Ga je mening eens op twitter verkondigen misschien dat er daar wel iemand hapt op op flamebait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Kluutmaran schreef op maandag 10 maart 2014 @ 07:04:
Lees dat jullie nu massaal aan het BF4en geslagen zijn. Zijn de problemen dan eindelijk voorbij en is het gewoon lekker knallen of kan je nog steeds niet een quick game starten en wordt je regelmatig terug gegooid naar het homescreen? Vond het namelijk onspeelbaar dus heb er in totaal in een paar maanden denk ik 4 uurtjes in geinvesteerd maar kan het wel eens oppakken als die problemen voorbij zijn.

Offtopic:
[...]
Blablabla
[/quote]

Al 1 post gedaan die een nuttige bijdrage geleverd heeft of is het nog steeds wat is de Xbox slecht en de PS4 goed gedoe :O . Ga je mening eens op twitter verkondigen misschien dat er daar wel iemand hapt op op flamebait.
Gisteravond iets van 5 potjes CQ gedaan en dat ging eigenlijk best lekker. Eindelijk veel kunnen raken en zelfs zo erg dat ik regelmatig zonder ammo zat. De dagen ervoor, afgelopen week dus, was het echt gewoon 10x Kilo Utrecht Tango...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
TheVMaster schreef op zondag 09 maart 2014 @ 20:49:
Titanfall ga ik (vooralsnog) niet halen denk ik....of echt iedereen moet hem gaan halen, tja..dan kan ik niet anders :)
Zo denk ik momenteel ook over BF4 Premium. Als iedereen die stomme uitbreiding heeft dan kan ik lastig achterblijven... Maar eerst Titanfall, daarna zien we wel weer.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Yaz schreef op maandag 10 maart 2014 @ 07:53:
[...]

Zo denk ik momenteel ook over BF4 Premium. Als iedereen die stomme uitbreiding heeft dan kan ik lastig achterblijven... Maar eerst Titanfall, daarna zien we wel weer.
Waarom is het een stomme uitbreiding? Ik vindt de DLC maps juist wel wat toevoegen.... Ze hebben bij het second assault mappak ook iets meer gedaan dan de map's alleen maar poorten, er zijn leuke toevoegingen gedaan.

Ik hoop eigenlijk dat Titanfall op korte termijn te downloaden valt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Bullet NL schreef op maandag 10 maart 2014 @ 08:07:
[...]

Waarom is het een stomme uitbreiding? Ik vindt de DLC maps juist wel wat toevoegen.... Ze hebben bij het second assault mappak ook iets meer gedaan dan de map's alleen maar poorten, er zijn leuke toevoegingen gedaan.

Ik hoop eigenlijk dat Titanfall op korte termijn te downloaden valt ;)
Soms moet je uitspraken niet zo letterlijk nemen ;) Ik had er misschien een emoticon bij moeten zetten. Maar als ik het echt niets zou vinden koop ik hem niet. Deze komt er wel, nu pis ik vaak bij servers naast het potje en dat irriteert mij MATELOOS!

En Titanfall is vanaf morgen overal te downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Ben benieuwd of we vandaag of morgen nog feedback krijgen van MS over onze support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:31

Tags NL

Harmful or Harmless?

Doughty schreef op maandag 10 maart 2014 @ 09:13:
Ben benieuwd of we vandaag of morgen nog feedback krijgen van MS over onze support.
+1

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Doughty schreef op maandag 10 maart 2014 @ 09:13:
Hoop meer dat ze morgen tijdens de Titanfall release nog wat info gaan geven over een mogelijke release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 16:28
En voor de mensen waar ik gisteren nog mee in party kwam, m'n headset deed het weer niet :/ Omdat ik nu m'n kinect for mic uit heb staan, hoorde jullie mij ook niet.

Xbox support begint ook maar beetje uit z'n nek te lullen, nu 5x bezig geweest en enkele keer een ander niet werkend antwoord. Dat hele alternate cache gebeuren duurt mij veel te lang, opstarten met headset erin werkt niet, enige wat nu iets lijkt te werken is de headset aan te sluiten in zicht van de kinect.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:30

BM

Moderator Spielerij
SinergyX schreef op maandag 10 maart 2014 @ 09:59:
En voor de mensen waar ik gisteren nog mee in party kwam, m'n headset deed het weer niet :/ Omdat ik nu m'n kinect for mic uit heb staan, hoorde jullie mij ook niet.

Xbox support begint ook maar beetje uit z'n nek te lullen, nu 5x bezig geweest en enkele keer een ander niet werkend antwoord. Dat hele alternate cache gebeuren duurt mij veel te lang, opstarten met headset erin werkt niet, enige wat nu iets lijkt te werken is de headset aan te sluiten in zicht van de kinect.
Whut? Dat zou raar zijn....

Iemand enig idee wat hier gaat gebeuren?
http://www.lazygamer.net/...gest-surprise-ever-at-e3/

Zou MS dan toch tot de conclusie gekomen zijn dat de vorige E3 niet zo'n heel groot succes was? :P

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
BM schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:36:
[...]

Whut? Dat zou raar zijn....

Zou MS dan toch tot de conclusie gekomen zijn dat de vorige E3 niet zo'n heel groot succes was? :P
Eerste games die grafisch vooruitstrevend zijn door behulp van DX12, cloud, en echt next-gen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrichvdv
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
X-Fighter schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:40:
[...]

Eerste games die grafisch vooruitstrevend zijn door behulp van DX12, cloud, en echt next-gen zijn
Dat is eerder een logisch gevolg ipv 'the biggest surprise'...
BM schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:36:
[...]

?? De voorbije E3 was 1 van de weinige E3 keynotes van Xbox die VOL games zat, en geen zingende Usher of Kinect/SmartGlass geratel. Behalve de PR-fails, vond ik het een zeer geslaagde conferentie met veel games die mij interesseerden.

[ Voor 50% gewijzigd door Jarrichvdv op 10-03-2014 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Inderdaad, daar komt bij dat ik DX12 niet iets vind voor op de E3, dat is 'technisch' geneuzel en dus meer iets voor Build/GDC/.
The biggest surprise ever denk ik eerder aan een (of meerdere) franchises/developers die nu exclusief voor de X1 gaan.

Of ze kopen Nintendo :+ Mario X1 edition :+
Jarrichvdv schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:40:
?? De voorbije E3 was 1 van de weinige E3 keynotes van Xbox die VOL games zat, en geen zingende Usher of Kinect/SmartGlass geratel. Behalve de PR-fails, vond ik het een zeer geslaagde conferentie met veel games die mij interesseerden.
Don't get me wrong. Ik vond de vorige E3 presentatie opzich prima. Maar hij heeft uiteindelijk voor MS niet goed uitgepakt (door slim anticiperen van Sony). Kan me zomaar voorstellen dat MS er veel aan gelegen is om dit jaar de boel enigszins recht te zetten :)

[ Voor 50% gewijzigd door BM op 10-03-2014 10:47 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Microtendo XWii-U-one :P

DX12 zal niet op de E3 komen, als het nu pas is aangekondigd, moeten ze er nog mee aan de slag gaan, dat duurt wel even. Ik gok een paar exclusives en Family-program weer terugkomt.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Titanfall kan gedownload worden vanaf de volgende tijden in de daarbij horende landen.

Xbox One: (Local Market Start Date / Time)
United States: 3/11/14 - 12:00 AM PDT
Canada: 3/11/14 - 12:00 AM PDT
Mexico: 3/11/14 - 12:00 AM PST
Brazil: 3/11/14 - 4:00 AM BRT
Austria: 3/13/14 - 12:00 AM CET
France: 3/13/14 - 12:00 AM CET
Germany: 3/13/14 - 12:00 AM CET
Ireland: 3/14/14 - 12:00 AM GMT
Italy: 3/13/14 - 12:00 AM CET
Spain: 3/13/14 - 12:00 AM CET
United Kingdom: 3/14/14 - 12:00 AM GMT
Australia: 3/13/14 - 12:00 AM AEDT
New Zealand: 3/14/14 - 12:00 AM NZDT

Er is trouwens een Gamer die al een kopie van de Xbox One-versie van de game heeft bemachtigd. Hij zegt dat het spel op 792p draait, dat is dezelfde resolutie als de Beta. Er was volgens mij gezegd dat de origineel op een hogere resolutie zou gaan draaien, maar dat is vooralsnog niet gelukt. Misschien komt er nog eens een update met resolutie verbetering ?

[ Voor 23% gewijzigd door danplo op 10-03-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Kluutmaran schreef op maandag 10 maart 2014 @ 07:04:

Offtopic:
[...]
Blablabla
[/quote]

Ik heb zelf ook het gevoel dat als je Xbox op UK zet qua land, dat je dan minder lag hebt als dat je Xbox op US staat. Gisteravond ook een potje gedaan en ging best wel lekker, geen lag gezien eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op maandag 10 maart 2014 @ 09:59:

En als je eerst eens een Game Chat start.....en dan doorgaat naar de party, dat leek bij mij 'de oplossing' te zijn...Het is puur een Party Chat Software probleem.....ook Skype werkt bij mij (tenminste) wel gewoon goed altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:56
danplo schreef op maandag 10 maart 2014 @ 11:52:

Er is trouwens een Gamer die al een kopie van de Xbox One-versie van de game heeft bemachtigd. Hij zegt dat het spel op 792p draait, dat is dezelfde resolutie als de Beta. Er was volgens mij gezegd dat de origineel op een hogere resolutie zou gaan draaien, maar dat is vooralsnog niet gelukt. Misschien komt er nog eens een update met resolutie verbetering ?
Release day patch wellicht?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-09 22:02
danplo schreef op maandag 10 maart 2014 @ 11:52:
Titanfall kan gedownload worden vanaf de volgende tijden in de daarbij horende landen.

Xbox One: (Local Market Start Date / Time)
United States: 3/11/14 - 12:00 AM PDT
Canada: 3/11/14 - 12:00 AM PDT
Mexico: 3/11/14 - 12:00 AM PST
Brazil: 3/11/14 - 4:00 AM BRT
Austria: 3/13/14 - 12:00 AM CET
France: 3/13/14 - 12:00 AM CET
Germany: 3/13/14 - 12:00 AM CET
Ireland: 3/14/14 - 12:00 AM GMT
Italy: 3/13/14 - 12:00 AM CET
Spain: 3/13/14 - 12:00 AM CET
United Kingdom: 3/14/14 - 12:00 AM GMT
Australia: 3/13/14 - 12:00 AM AEDT
New Zealand: 3/14/14 - 12:00 AM NZDT

Altijd lastig die tijden! Op z'n vroegst dus 8 uur 's avonds voor ons uit de USA market te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
TheVMaster schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:11:
En als je eerst eens een Game Chat start.....en dan doorgaat naar de party, dat leek bij mij 'de oplossing' te zijn...Het is puur een Party Chat Software probleem.....ook Skype werkt bij mij (tenminste) wel gewoon goed altijd.
Dat het is het punt, het staat compleet los van party chat of skype. Ook de reguliere voip in BF4 werkt dan niet, of skype.

Weet je nog het potje waar jullie met 200 voorstonden en vervolgens met ruim 200 verliezen, ik kwam pas later in de party. Maar daarvoor zat ik dus gewoon in voip van BF4, waar die gasten in mijn party dus continue aan het praten waren, samen met 2 anderen squads en op die manier konden wij gigantisch veel terug pakken. Ik hoorde alles via de TV, kon niet terug praten omdat mijn Kinect mic is uitgeschakeld. Dus op dat moment deed hij het al niet.

Ook Skype (vriend gebeld), hoor ik hem via TV en hij hoort mij niet (maar ziet me dan wel).

Zoals ik het begreep van die laatste xbox support, Kinect is de 'trigger' die dus ziet wanneer een controller iets krijgt aangesloten. Sluit jij dus headset aan als je niet in zicht bent van je controller, lijkt je xbox dus niets te zien en doet er niets mee. (let maar eens op die leds op je controller). Aangezien ik in mijn evo-seat zit, achter mijn racestuur, ziet de kinect dus mijn controller niet en lijkt dus niet te zien dan ik dus headset inplug. Beetje hetzelfde systeem als je dus je controller aan een ander geeft en Kinect 'ziet' dus dat iemand anders is gaan spelen met die controller.

Er zijn nog 2 andere oplossingen/problemen die ik moet testen, 1 ervan lijkt te zijn dat als je eenmaal een game opstart, dit niet meer wordt omgezet, je moet de game afsluiten en opnieuw opstarten om dus wijziging van kinect->headset te laten werken. Andere oplossing is opnieuw 'choose this person' te doen via home op moment dat headset niet werkt, dat zou soms ook moeten werken.

Nadat de laatste gisteren uit party ging, heb ik nog wat kort lopen kloten, maar heb nog niet echt een standaard methode gevonden om dit direct te fixen, aardig wat factoren (controller aan/uit, headset uit/in, in zicht van kinect, choose this person, party opnieuw etc), dat ik nog geen definitieve oplossing heb. Vanochtend nog kort wat getest, maar lijkt erop dat controller met headset aanzetten in zicht van Kinect en vervolgens 'choose this person' te doen, wel direct mijn headset laat werken.. maar kan ook toeval zijn geweest :P

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 10-03-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Frozenberg schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:36:
[...]
Altijd lastig die tijden! Op z'n vroegst dus 8 uur 's avonds voor ons uit de USA market te halen?
Nee, dat is dan 8 uur 's ochtends.
bron: http://www.worldtimebuddy.com/pdt-to-cet-converter

Vraag is of je daar gelukkig van word. Je kan er vanuit gaan dat de servers in de EU dan nog geprovisioned zijn. Ik denk dat ik dus maar wacht tot de duitse launch date tenzij de berichten van vele positief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Wat gebeurd er eigenlijk als je Kinect eruit zou halen ? Dan moet de Xbox toch ook je controller kunnen zien. ?

[ Voor 36% gewijzigd door danplo op 10-03-2014 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
danplo schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:41:
[...]

Wat gebeurd er eigenlijk als je Kinect eruit zou halen ? Dan moet de Xbox toch ook je controller kunnen zien. ?
Neuh, want als je hem zijn ogen ontneemd, valt er weinig meer te zien lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
[...]
Nee tuurlijk niet. MS zegt niet voor niets dat je beleving van de X1 inkakt op het moment dat je de Kinect afkoppeld. Moet je gewoon niet doen. Ding moet je ook niet achter een schotje plaatsen ofzo.. Lekker gebruiken zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

TheVMaster schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:47:
[...]

Neuh, want als je hem zijn ogen ontneemd, valt er weinig meer te zien lijkt mij.
Klopt, daarom ook mijn vraag :) Hoe werkt dat dan, want ik vind het namelijk niet kloppen dat de Kinect een rol speelt in het zien van de controller om het geluid aan te sturen. Zonder Kinect moet dit ook lukken toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Geen idee, ik heb 3 verschillende verhalen (plus een 4de, welke gewoon bullshit is), welke ik allemaal moet testen. Enige wat me op viel, dat controller aanzetten in zicht van Kinect 'iets' deed. Of het mijn probleem oplost? Geen idee.

Lijkt erop dat 'choose this person' dus de optie zou zijn als de Xbox 'blind' zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
danplo schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:49:
[...]Klopt, daarom ook mijn vraag :) Hoe werkt dat dan, want ik vind het namelijk niet kloppen dat de Kinect een rol speelt in het zien van de controller om het geluid aan te sturen. Zonder Kinect moet dit ook lukken toch ?
De X1 wil zien wie welke controller gebruikt. Dan weet hij ook wiens chat over de lijn gaat (om bijvoorbeeld het groene bolletje op te laten lichten als je spreekt). Als hij dat niet kan zien vallen gewoon functies uit.

En voordat we het hele verhaal "Maar de 360 kon dat wel" feestje gaan oprakelen. Daar werkte het totaal anders. Een speler had een controller op een bepaald kanaal. Hierdoor kon het daar makkelijk maar wel met dat verschil dat als je de controller doorgeeft er niets veranderde en dus veel mensen de settings indoken om het een en ander aan te passen.
SinergyX schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:50:
Lijkt erop dat 'choose this person' dus de optie zou zijn als de Xbox 'blind' zou zijn.
Deze interfact zie ik eigenlijk pas sinds het moment dat de firmware update is geweest vorige maand. Ik denk dat vele oude spellen niet kunnen omgaan met het nieuwe party systeem en daardoor deze methode erdoorheen forceren.

Ik vermoed dus ook dat voor de nieuwe spellen dit niet meer nodig zal zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Yaz op 10-03-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

[...]

Die melding krijg ik nog vaak zat in spellen, ook als Kinect me herkent heeft.
Kinect registreert toch niet zo goed als ik had verwacht, want als ik naar de Kinect settings ga dan ziet hij mij als ik sta of normaal zit met mijn voeten op de grond, maar als ik eenmaal op de bank ga liggen of zit met mijn benen omhoog dan komen bij mij ook die "Choose this person" meldingen. En in de setting valt mijn naam ook weg tot ik weer normaal ga zitten. Dit veroorzaakt dan ook snel de verbinding problemen met je headset lijkt me dan ? Dat word dus netjes rechtop zitten zoals MS het wilt.

[ Voor 9% gewijzigd door danplo op 10-03-2014 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Yeaah..de Media Remote is binnen! Zo eens even kijken of dat een beetje werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

TheVMaster schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:08:
Yeaah..de Media Remote is binnen! Zo eens even kijken of dat een beetje werkt...
Lijkt me wel prettig bij het kijken van media, want de controller gaat na een bepaalde tijd uit en moet eerst aangedrukt worden, maar met deze media Remote is dat verleden tijd. Lijkt me wel relaxed idd. Ben benieuwd naar je bevindingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bij mij heeft de Kinect ook nooit optimaal gewerkt, hij staat nu zelfs op een speciaal op de goede hoogte gemaakt schapje in mijn nieuwe audiomeubel. Blijft nog steeds 50% fail rate met herkennen, en het "controller doorgeven" heeft werkelijk waar nog nooit gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eazy_emco_87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-03 10:31
Iemand toevallig de nieuwe Microsoft stereo headset voor de XB1 besteld en binnen gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
danplo schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:12:
[...]

Lijkt me wel prettig bij het kijken van media, want de controller gaat na een bepaalde tijd uit en moet eerst aangedrukt worden, maar met deze media Remote is dat verleden tijd. Lijkt me wel relaxed idd. Ben benieuwd naar je bevindingen. ;)
Werkt erg goed, maaarrrrr heb wel een paar opmerkingen (waarvan er al 1 bekend was geloof ik) :
  • Hij werkt met infra rood en dat gaat dus niet via de Kinect :( wat mij betreft best wel erg jammer... moet dus m'n infra-rood verlenger (die ik al heb voor de Humax) dus 'uitbreiden'...
  • Hij werkt niet overal. Je kunt bv. in de Youtube App wel video's pauzeren, spoelen..maar navigeren werkt niet (binnen de Youtube App).
Navigeren over het dashboard (en dus starten van Apps en games) werkt wel goed. Ook binnen bv. Hulu en Xbox Music werkt het gewoon wel goed!

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 10-03-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Kan je er ook het volume mee bedienen als ook je kabel doos van kanaal wisselen? Zo ja, must have.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
TheVMaster schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:23:
[...]
  • Hij werkt niet overal. Je kunt bv. in de Youtube App wel video's pauzeren, spoelen..maar navigeren werkt niet (binnen de Youtube App).
Met de paar keer dat ik de youtube app bekeken heb verbaasd me dat niet. Wat een dramading :) Zoeken is echt een verschrikking met die rare lijst met letters. Netflix doet dat geloof ik ook zo, maar het werk zo verschrikkelijk niet handig.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Yaz schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:29:
Kan je er ook het volume mee bedienen als ook je kabel doos van kanaal wisselen? Zo ja, must have.
Dat eerste wel :+ werkt super....dat laatste (nog) niet, maar ja...dat kan (ook nog) niet via Kinect. Ik (en velen met mij) hebben dit wel als 'feature' aangedragen, dat je dus met Xbox Channel Up/downl en Xbox Channel [nummer] kunt switchen. Zodra dat werkt, gaat het ook met de remote werken...dan is het zeer zeker een must have.

Dat is het overigens nu al hoor...alleen al volume, mute en video's (en live tv als je interactieve decoder hebt) pauzeren....tja...ik vond het al een must have!
BM schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:31:
[...]

Met de paar keer dat ik de youtube app bekeken heb verbaasd me dat niet. Wat een dramading :) Zoeken is echt een verschrikking met die rare lijst met letters. Netflix doet dat geloof ik ook zo, maar het werk zo verschrikkelijk niet handig.
Ja, en dan werkt dat 'airplay' achtige gedrag vanaf Youtube.com (vanaf je laptop/pc) ook vaak beetje buggy vind ik. Ach..het werkt :) en anders werkt Play To in Windows 8.1 eigenlijk altijd wel (vanuit de Metro IE).

[ Voor 28% gewijzigd door TheVMaster op 10-03-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Wij zijn al erg goed in het bleren van "xbox pause" en "xbox volume up". Dat gaat bijna altijd goed (tenzij ik het aan iemand wil demonsteren.........). Maar het is idd een stukje extra gemak, wel zo prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Yaz schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:33:
Wij zijn al erg goed in het bleren van "xbox pause" en "xbox volume up". Dat gaat bijna altijd goed (tenzij ik het aan iemand wil demonsteren.........). Maar het is idd een stukje extra gemak, wel zo prettig.
Vooral in een rumoerige kamer komen de voice commando's soms niet goed door...dan is een remote wel handig :) en hij is ook mooi klein.,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik snap nog steeds de meerwaarde niet van tv kijken via je Xbox One, behalve de meerwaarde voor je energieleverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik kan wel inzien wat er handig aan is, maar tot het moment dat ik ook tv kan kijken zonder de X1 aan te zetten (dus écht passthrough) ga ik het niet gebruiken denk ik. Tot die tijd knoop ik met mediaplayer er wel aan ofzo :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Pics VMaster, PICS !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrichvdv
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Phusebox schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:37:
Ik snap nog steeds de meerwaarde niet van tv kijken via je Xbox One, behalve de meerwaarde voor je energieleverancier.
Voor ons is er nog geen meerwaarde; maar als in de toekomst je Xbox One samenwerkt met je settopbox; kan dat heel handig zijn om even te zappen op de TV terwijl in de achtergrond je spel inlaad. En je kan dat doen van op het zelfde toestel, namelijk de Xbox, in plaats van te wisselen tussen inputs.

De rest van de voordelen zal moeten blijken eens de console hier wel degelijk uitkomt en ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

TheVMaster schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:23:
[...]

Werkt erg goed, maaarrrrr heb wel een paar opmerkingen (waarvan er al 1 bekend was geloof ik) :
  • Hij werkt met infra rood en dat gaat dus niet via de Kinect :( wat mij betreft best wel erg jammer... moet dus m'n infra-rood verlenger (die ik al heb voor de Humax) dus 'uitbreiden'...
Navigeren over het dashboard (en dus starten van Apps en games) werkt wel goed. Ook binnen bv. Hulu en Xbox Music werkt het gewoon wel goed!
Apps waaronder Youtube is een draak van een app en ben niet verbaasd dat daar niet alles werkt. Misschien dat ze nog eens energy stoppen in dat soort apps, zodat het daarin ook lekker werkt. Te beginnen met dat omslachtig zoek menu met de letters.
Wel goed om te horen dat naast de paar mindere dingen het verder wel relaxed werkt, misschien neem ik nog eens de overweging het ook aan te kopen, maar ik wacht nog even tot er meer content en stream en codec ondersteuning komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Phusebox schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:37:
Precies wat ik er van denk. Ook het draaien van enkele apps vind ik nergens op slaan.....waarom moet de One tijdens het runnen van de Netflix app zo rond de 70 W gebruiken?? Zolang ze dat niet naar rond de 14 W oid krijgen is het gewoon een no go voor mij.

[ Voor 3% gewijzigd door VFRRijder op 10-03-2014 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bij deze!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/abhjzVyaaE70qht3UYASKWHv/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wA5WaL64UKbpfVZFwt6YfbAi/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CLsgLigdrcfIb71X9tITYiHf/full.png
VFRRijder schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:52:
[...]

Precies wat ik er van denk. Ook het draaien van enkele apps vind ik nergens op slaan.....waarom moet de One tijdens het runnen van de Netflix app zo rond de 70 W gebruiken?? Zolang ze dat niet naar rond de 14 W oid krijgen is het gewoon een no go voor mij.
Het is inderdaad best veel, maar ik heb uitgerekend dat het bij verbruik van 49 uur per week (van de Xbox en TV) komt dat neer op € 5,50 per maand aan extra energie....tja...voor die 5 euro heb ik wel een boel plezier! :+

[ Voor 44% gewijzigd door TheVMaster op 10-03-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 14:44
Hoe kan ik een digital download van Titanfall pre-orderen? (Kan dat uberhaupt? Bij de MS store blijven ze praten over shipping... misschien dat het wel werkt vanaf de console zelf?)

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-09 15:37

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

[...]

Geen idee, ik heb 3 verschillende verhalen (plus een 4de, welke gewoon bullshit is), welke ik allemaal moet testen. Enige wat me op viel, dat controller aanzetten in zicht van Kinect 'iets' deed. Of het mijn probleem oplost? Geen idee.

Choose this person lost het bij mij ook op.

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
S0epkip schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:54:
Hoe kan ik een digital download van Titanfall pre-orderen? (Kan dat uberhaupt? Bij de MS store blijven ze praten over shipping... misschien dat het wel werkt vanaf de console zelf?)
Kan niet, zijn geen pre-orders of pre-loads digitaal.

Pagina: 1 ... 69 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.