Je quote eerst Gandhi en nu malcom X, Als jij deze twee in een adem noemt, begrijp ik dat jij alleen de quotes leuk vind en niet de achterliggende gedachte (je kan niet Gandhi spreken en Malcom doen..)Mackabroad schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:12:
[...]
Nogmaals, we zullen wel zien wat er gebeurd.
Ik heb mij al aangepast, spreek Nederlands, (niet zo moelijk hier geboren), werk betaal belasting en heb respct voor ieder mens, maar als je denkt dat als de Nederlander zich in zijn pikkie getrapt voelt omdat ik zeg dat zwarte piet aangepast moet worden en de racistische leuzen links en rechts mij om de oren vliegen, dat ik dat moet begrijpen?
Als het mocht escaleren zoals jij zegt (extremere politiek etc)
Dan ga ik liever strijdend ten onder dan op mijn knieën
We declare our right on this earth to be a man, to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day, which we intend to bring into existence by any means necessary.
Malcom X
Mensen die in wij en hun denken?
Denk je nou echt dat ik daarmee begonnen ben. Dan hou je jezelf meer voor de gek dan je denkt.
Over Hajji Firuz dat mag van mij ook weg, ben niet exclusief Nederland.
En als jij denkt dat je 'strijdend' ten onder moet gaan, ben jij niet deel van de oplossing maar juist het probleem. Een escalatie krijg je als mensen bereid zijn strijdend ten onder te gaan.
"Mensen die in wij en hun denken?
Denk je nou echt dat ik daarmee begonnen ben. Dan hou je jezelf meer voor de gek dan je denkt."
nogmaals, wat maakt het uit wie er mee begonnen is? wordt het een wedstrijd wie eerst was?
wil jij in een wereld leven waar er dus een onderscheidt gemaakt wordt tussen hun en wij op basis van kleur? Je bent er niet mee begonnen maar je houdt het wel in stand.
Misschien geen Gandhi of Malcom X, maar een goed begin.
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's