Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:09

Saffie_time

Why use this? 42!

Damn, fijn zo'n midseason break.
Serie is zo ontzettend gegroeid sinds het eerste seizoen. Van een NCIS achtig iets naar waar ze nu zijn. Wellicht een lange aanloop als je het zo bekijkt maar het wordt met de week beter.
Continue dreiging/actie/spanning en het een heel fijne snelheid die men erin houdt.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 10:33
Well, I'll be damned...

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Maar dat ding (parasiet, symbiote, whatever it is) neemt dus blijkbaar wel de herinneringen van zijn host over. Plus dat hij een dood lichaam weer tot leven kan wekken en daar gewoon mee kan lopen etc, maar dat hij wel neergaat als dat dode lichaam geraakt wordt door een kogel...

Sowieso vond ik het gek dat Coulson Ward niet doodschoot toen hij Fitz en "Will" kon zien met die scope, hij had Ward toen toch niet meer nodig.

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Dat wezen is dus uit Will gekropen, en heeft die hele weg naar Ward gekropen om vervolgens vanaf die plek in het gat te springen terwijl FitzCoulson al bijna te laat waren.....Hoe is dat wezen nou ook door die portal kunnen gaan?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Deathchant schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:13:
Dat wezen is dus uit Will gekropen, en heeft die hele weg naar Ward gekropen om vervolgens vanaf die plek in het gat te springen terwijl FitzCoulson al bijna te laat waren.....Hoe is dat wezen nou ook door die portal kunnen gaan?
Afbeeldingslocatie: http://media.tumblr.com/1402ce7e03a4397f06831eedafbcbadd/tumblr_inline_n7fr8gVjwC1r5l1wo.jpg

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
En hoe hebben Phil, Fitz, Mac en Daisy niet gemerkt dat het zo vlak achter hen aan kwam? Daar stoorde ik mij meer aan :P

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Megajr schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:17:
En hoe hebben Phil, Fitz, Mac en Daisy niet gemerkt dat het zo vlak achter hen aan kwam? Daar stoorde ik mij meer aan :P
En hoe heeft hij het voor elkaar gekregen om voor de auto te staan?

PSN: Alvanosa

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

Ow dacht al even dat de vorige de laatste was voor de break.. hopelijk vanavond tijd om de laatste te kijken.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• Megajr
Alvanosa schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:52:
[...]

En hoe heeft hij het voor elkaar gekregen om voor de auto te staan?
Vanuit het ingestorte gebouw naar de auto leek me wel een mooi eind ook nog ja. Ik keek daar ook aardig van op.

Aan de andere kant, het is een Inhuman dus misschien dat hij meer kan dan alleen de necromancer uithangen :+

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

En hoe kwam symbi-Ward zo'n eind van de basis af ineens voor de auto van de hydra pipo (naam ff kwijt)?

Ergo: niet mierenneuken :P

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:05
Megajr schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:17:
Volgens mij zijn ze meteen die cabine in gegaan en gaan vliegen, omdat Hydra al op de deur stond te bonken, zou best kunnen dat de portal nog net eventjes open was nadat ze vertrokken.

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Dat moet ook wel. Death/parasiet/smeltworm gaat niet millennia op die planeet zitten als hij een alternatieve manier had om naar de aarde te gaan.

En het is ook weer typisch dat Shield zo lafjes het kasteel "in puin" legt. Maar goed, anders was er geen verhaal meer.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Verwijderd

Deathchant schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:13:
Tijd op die andere planeet gaat langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:32

Aight!

'A toy robot...'

En nu komen de Avengers zeker de aarde redden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Aight! schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 07:08:
En nu komen de Avengers zeker de aarde redden?
Nee. Dat budget hebben ze niet :+ . Misschien dat Mjolnir een keer door het beeld schiet en de worm plat slaat, maar meer ook niet :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Is het sowieso ook niet de bedoeling dat het hele inhumans gebeuren een opmars is naar de stand alone film?

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Terranova schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:14:
[...]

Volgens mij zijn ze meteen die cabine in gegaan en gaan vliegen, omdat Hydra al op de deur stond te bonken, zou best kunnen dat de portal nog net eventjes open was nadat ze vertrokken.
Ze hadden 1 minuut om door het portaal te gaan. Nadat Phil moes gemaakt had van de borstkas van Ward en met Fitz wegliep hadden ze al niet veel tijd meer over. Laat staan nadat ze uit de portal waren en dan Death die nog een host over moest nemen.

Hoe dan ook, als een onrealistische scene in een sci-fi serie de grootste klacht is dan gaat het best goed :+
wontcachme schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:45:
[...]

Nee. Dat budget hebben ze niet :+ . Misschien dat Mjolnir een keer door het beeld schiet en de worm plat slaat, maar meer ook niet :+
Buiten budget is het ook een contract kwestie. Er wordt getekent voor films en niet voor televisie series, dat levert weer allemaal extra onderhandelingen op.
Mik! schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:18:
Is het sowieso ook niet de bedoeling dat het hele inhumans gebeuren een opmars is naar de stand alone film?
Inhumans is inderdaad de opmars naar de films maar ook gedeeltelijk naar het uitfaseren van X-men en hoe zij aan hun krachten komen. Althans binnen het MCU dan, daar hebben zij niet de rechten en ze willen wel graag extra superkrachten toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OssieW
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 23:01
Terranova schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:14:
[...]

Ik dacht dat Daisy met haar kracht de portal langer open hield, en zonder haar inspanning deze al was gesloten. Op het moment dat Fitz en Coulson eruit kwamen, was daar dus geen reden meer voor en had de portal direct dicht moeten klappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:57
OssieW schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:00:
[...]

Ik dacht dat Daisy met haar kracht de portal langer open hield, en zonder haar inspanning deze al was gesloten. Op het moment dat Fitz en Coulson eruit kwamen, was daar dus geen reden meer voor en had de portal direct dicht moeten klappen.
Nee volgens mij viel zij al voortijdig flauw van de geluidsgolven die die portal open hielden. Tijd technisch klopt het allemaal niet, maar goed, het is nog lang niet zo erg als die scène uit een van de fast & furious films waar dat vliegtuig 10 minuten lang over die landingsbaan raast.

Wat betreft "it" het is misschien wat vergezocht, maar zou het kunnen dat het zijn krachten haalt uit levende organismen in zijn omgeving? Ik dacht dat Mallick of iemand anders "it" refereerde aan een goddelijk wezen of iets in die trant. Daar op die planeet leek "it" aardig verzwakt. Dat verklaard ook waarom ze af en toe iemand door de portal moesten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

We moeten bijna 3 maanden wachten op een nieuwe aflevering...

Gelukkig begin over een maandje Agent Carter weer met een dubbele aflevering. Vervolgens iedere week een aflevering Carter en de week erop zijn de Agents er weer.

Kijk, dat maakt het allemaal een stukje beter! :)

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OssieW
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 23:01
LA-384 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 22:46:
[...]

Nee volgens mij viel zij al voortijdig flauw van de geluidsgolven die die portal open hielden. Tijd technisch klopt het allemaal niet, maar goed, het is nog lang niet zo erg als die scène uit een van de fast & furious films waar dat vliegtuig 10 minuten lang over die landingsbaan raast.
Ik dacht dat ze zei dat ze de portal weer langer open moest houden. Nadat de timer was afgelopen, liep een vervolgende timer ook weer af wat volgens mij de tijd was dat de portal normaal gesproken open had moeten blijven.

spoiler:
Wat er mogelijk uit de portal is gekomen: http://www.comicvine.com/the-hive/4005-60718/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:46

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Coulson: "I'll be damned... Tatooine."

:)

Mack: "Bobbi and Hunter are with me. May, you take the Power Rangers."

:)

Oh, wat houd ik van die Marvel-humor.

[ Voor 57% gewijzigd door Jorgen op 14-12-2015 23:48 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:35

thijsco19

KTM 990 SMT

Volgende week dinsdag dubbele aflevering, zin in!!

(van agent Carter bedoelde ik dan)

[ Voor 34% gewijzigd door thijsco19 op 16-01-2016 22:48 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Peggy is weer terug *O*
En gelijk met een dubbele aflevering *O*

Wat heb ik deze show gemist, geweldig die dialogen tussen Peggy en Jarvis. En Peggy en Dottie O+

En Mrs. Jarvis is een daadwerkelijk echt bestaand persoon!! :P
En nog een Nederlandse ook.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 23:55
Yay *O* dubbele aflevering :) Vanavond lekker voor zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:45

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Tijd voor een Agent Carter topic? (of hier posten: Marvel Cinematic Universe)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

FREAKJAM schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:55:
Tijd voor een Agent Carter topic? (of hier posten: Marvel Cinematic Universe)
Als Agent Carter wordt uitgezonden is er geen Agents of S.H.I.E.L.D. en andersom. Dus net als vorig jaar toen Agent Carter ook gewoon werd besproken in dit topic heeft niemand er last van.

Daarnaast is Agent Carter in wezen ook een Agent of S.H.I.E.L.D. Ik zou het dus gewoon hier laten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:05
Misschien titel aanpassen zodat het duidelijk is oid

Ergeren jullie je trouwens ook zo erg aan dat accent van die Mrs Jarvis, volgens velen op IMDB zou het iets van een oost-Europees accent horen te zijn, maar ik hoor weer een typische slecht Engels sprekende Nederlander met een zwaar Nederlands accent.

[ Voor 71% gewijzigd door Terranova op 21-01-2016 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

In The Borgias sprak Lotte Verbeek met veel minder accent, het is dus een bewuste keus geweest het accent flink aan te dikken.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dat is een bewuste keus inderdaad, en ik moet zeggen dat ik er niet zozeer een Nederlands accent in hoorde, meer een mislukte poging om wat anders na te bootsen :P

Ana Jarvis is een Joodse uit Hongarije, Jarvis heeft haar van de Duitsers gered.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL die eigenwijze flamingo _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:30
jmk schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 22:48:
[...]

Als Agent Carter wordt uitgezonden is er geen Agents of S.H.I.E.L.D. en andersom. Dus net als vorig jaar toen Agent Carter ook gewoon werd besproken in dit topic heeft niemand er last van.

Daarnaast is Agent Carter in wezen ook een Agent of S.H.I.E.L.D. Ik zou het dus gewoon hier laten. :)
Ik zou het eigenlijk ook liever in een ander topic zien.
Het is toch een compleet andere serie, zie de logica niet zo in van je redenering.
Als de Simpsons uitgezonden worden, wordt Agents of S.H.I.E.L.D. ook niet uitgezonden, zullen we die hier dan ook maar bijgooien? :P
Ik volg Carter wel, maar het zegt me eigenlijk niet zo veel. Ik kom hier voor AoS nieuws, bij iederen nieuwe Carter-post kom ik dus voor niks checken...
Verander dan op zijn minst de titel en SP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Jarvelous!
Jarvelous! _O-

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ook gewoon als een plank omvallen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cnH34dyIrV1lji69WHn3UVjc/thumb.jpg

Die *zappp* scene _O- :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Musical ep van Agent Carter :D *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

*O*
Met Angie!! O+

Die reactie van Peggy toen ze hoorde waarom Mama Maffia haar geen spaghetti gaf :D _O-
En damn, je wil Jarvis niet boos maken... zonder pardon twee kogels in haar borst :X :D

Humankind… be both.

• Ari Gold
  • Laatst online: 23:55
Lekker hoor, weer 2 afleveringen. :)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 17:16
Spike_wolf schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:41:
[...]

*O*
Met Angie!! O+

Die reactie van Peggy toen ze hoorde waarom Mama Maffia haar geen spaghetti gaf :D _O-
spoiler:
En damn, je wil Jarvis niet boos maken... zonder pardon twee kogels in haar borst :X :D
Gast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:55
Ik was afgeleid door die twee pluspunten die hun weg probeerde te vinden door die rode jurk heen :+

Maar interessante ontwikkeling van het verhaal. Ben benieuwd hoe de aflevering van gisteravond de boel gaat samenknopen.

Ik ben onbekend met de comic, maar is er een tie-in met Death van Agents of SHIELD? Die manifesteerde zich ook met die onderhuidse wormen in de gastheer? Of is zero-matter weer compleet iets anders?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:18
Dat spul is hetzelfde (bron).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Ah goed om te weten :)
Zal niet te veel lezen want ik vind het wel fijn om de Marvel series te kijken zonder al te veel (comic)spoilers te weten.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Die link is van de Cinematic-wiki, niet van de comics :) De uitleg in mijn link gaat ook alleen over de twee series Agents of S.H.I.E.L.D. en Agent Carter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Ah, ik zie het. Dat scheelt :)
Zie dat ik duidelijk alweer flink wat zaken van S.H.I.E.L.D. vergeten ben. Niet zo verwonderlijk als je zo'n aflevering maar 1x bekijkt.

Zijn er nog anderen die zich een beetje storen aan het accent van Lotte Verbeek? Ik vermoed dat ze er een Hongaarse tongval in probeert te gooien maar ik vind het af en toe kant noch wal raken. Wel hoor je soms de Nederlandse tongval er weer doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:41
Volgens mij gaat die Zero Matter/Darkforce ook een Tie-in maken met de nog uit te komen film van Doctor Strange.

Wat betreft Lotte, tis een beetje geforceerd allemaal, maar dat heb ik bij Carice in GoT ook altijd wel. Het lijkt allemaal teveel op een overduidelijk Nederlands accent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ik stoor mij niet aan het accent van Lotte. Al kon ik het niet echt thuis brengen waar het accent vandaan zou moeten komen.

Ik heb haar in de tv serie Outlander gezien en daar deed ze naar mijn idee behoorlijk goed een Schots Gealic accent.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Gaelic accent is er niet :) Gaelic is een taal, zoals Fries een taal is hier ;) Ik heb outlander ook gezien en ik vind haar manier van spreken helaas ook wat storend. In outlander viel het mee, maar veel te veel haar best gedaan op t Schotse accent.
Maar anyway, ik heb de finale van Agent Carter gezien en ik vond em niet echt climactisch (of hoe zeg je dat). Het voelt aan alsof er nog een aflevering moet komen. Ik vond dit seizoen ietsje minder spannend dan seizoen 1, maar toch altijd leuk om te kijken. Hopelijk komt er een 3e seizoen.

[ Voor 18% gewijzigd door Deathchant op 03-03-2016 21:39 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Je hebt toch Iers Gealic en Schots Gealic?

Maar je hebt gelijk het is een taal. Bij haar werd het een accent, maar vond de uitspraak van de taal bij haar wel goed.

Ik moet nog aflevering 9 zien, dus ik loop achter. Maar tot nu toe vind ik wel een erg leuke serie om naar te kijken. Vooral James D'Arcy(Jarvis) en Hayley Atwell(Carter) zitten heerlijk in hun rol. Ik ben benieuwd waar het naar toe gaat.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Een 4e seizoen voor Agents *O*

ABC Renews MARVEL'S AGENTS OF S.H.I.E.L.D. For A Fourth Season

Van Agent Carter is het dus helaas nog onduidelijk of er een derde seizoen komt -O- Maar eigenlijk vind ik dat ze het anders aan moeten pakken met Agent Carter. Het gaat te langzaam. Ze zouden de show moeten gebruiken meer diepgang aan de historische gebeurtenissen die in de films voorbij kwamen te geven. Wat meer richting de oprichting van S.H.I.E.L.D., een jonge Nick Fury (en eventueel nieuwe Howling Commandos), Hank Pymm, de geboorte van Tony Stark. Dat soort dingen. Dat ze daarvoor sprongen in de tijd van 5-10 jaar maken zou ik niet erg vinden.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

McBoom schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:59:
Een 4e seizoen voor Agents *O*

ABC Renews MARVEL'S AGENTS OF S.H.I.E.L.D. For A Fourth Season

Van Agent Carter is het dus helaas nog onduidelijk of er een derde seizoen komt -O- Maar eigenlijk vind ik dat ze het anders aan moeten pakken met Agent Carter. Het gaat te langzaam. Ze zouden de show moeten gebruiken meer diepgang aan de historische gebeurtenissen die in de films voorbij kwamen te geven. Wat meer richting de oprichting van S.H.I.E.L.D., een jonge Nick Fury (en eventueel nieuwe Howling Commandos), Hank Pymm, de geboorte van Tony Stark. Dat soort dingen. Dat ze daarvoor sprongen in de tijd van 5-10 jaar maken zou ik niet erg vinden.
Agent Carter, althans Carter, zat ook in Ant-Man, Hank Pymm in het verhaal verwerken zou best kunnen inderdaad.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Arethusa schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:52:
[...]

Agent Carter, althans Carter, zat ook in Ant-Man, Hank Pymm in het verhaal verwerken zou best kunnen inderdaad.
Dat bedoel ik :Y En ze schijnt nauw betrokken te zijn geweest bij de oprichting van S.H.I.E.L.D. Een seizoen die zich afspeelt rond de oorlog in Vietnam met Nick Fury and the Howling Commando's, Hank Pymm dus als Ant-Man die allerlei clandestiene operaties uitvoeren.

Ik acht de kans klein dat er in de MCU prequels komen, ondanks dat er genoeg voer voor is. Ik denk dat Agent Carter de perfecte manier zou zijn om die verhalen toch te vertellen :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Dus, wtf was die vage move die dat alien parasite ding maakte op t einde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Ontzettend fijn dat we weer aan de gang zijn :)
Benieuwd hoe "Ward" zich gaat ontwikkelen en of HYDRA genoeg voer voor hem kan regelen (of dat hij dat zelf gaat doen)?

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 02:44
Yo-yo = slingshot?
Vraag me af wat ze met ward zullen doen, misschien eet die malick wel op :p

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Musta schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:56:
Yo-yo = slingshot?
Vraag me af wat ze met ward zullen doen, misschien eet die malick wel op :p
Gok het wel he: http://marvel.wikia.com/wiki/Yo-Yo_Rodriguez_(Earth-616)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

"Fits likes a glove" . _/-\o_

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Coulson; give me a hand...
Damn

Ik vraag me nog wel af wat 'Ward' nu deed met die inhuman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Saffie_time schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 19:18:
Coulson; give me a hand...
Damn

Ik vraag me nog wel af wat 'Ward' nu deed met die inhuman.
Hij had het ergens over 'we' in plaats van ik ofzo. Misschien dat die door hem kan zien of zn wil kan opleggen?
Is ook maar speculatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Yjv5ZKC.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat. :X

Daarnaast: ze zaten in Siberië. Midden in de winter (volgens de dialoog). In een sweater en cargo pants en zonder verdere bescherming. Liggend op de grond. Zonder zelfs maar ademwolkjes bij elkaar te CG-en toen ze praatten.

Voor een aflevering die blijkbaar wat doet aan de setup van het team hebben ze deze keer wel érg veel gapende gaten in de logica laten zitten. 8)7

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

:'(
Opzich een leuk vaarwel voor HuntingBird, maar de logica was ver te zoeken. Ze moesten vertrekken om hun eigen serie te kunnen starten, maar de beredenering waarom en hoe dat in zijn werk ging sloeg natuurlijk helemaal nergens op (net als die gast die het afscheid niet door leek te hebben, hoewel het makkelijker te geloven is dat hij het wel degelijk door had maar lekker liet uitspelen omdat de end game hetzelfde bleef en dit juist een bevestiging was).

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Eigen serie?
* Saffie_time heeft blijkbaar weer ergens onder een steen gezeten...

Maar inderdaad wat een rare aflevering. Leuk dat men het met tijdsverschillen wil duidelijk maken hoe alles gelopen is in plaats van chronologisch te doen. Echter was het niet een aflevering die in de top 10 gaat komen qua kwaliteit. Eens kijken wie ze daarvoor terug gaan halen om het team weer een beetje body te geven.

Edit:
Wel gaaf om die "shadow" die geraakt werd door Daisy te zien veranderen in zero-matter.

[ Voor 10% gewijzigd door Saffie_time op 24-03-2016 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Saffie_time schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:42:
Eigen serie?
* Saffie_time heeft blijkbaar weer ergens onder een steen gezeten...
:Y Marvel's Most Wanted
In ieder geval een pilot, ik geloof niet dat een volledig seizoen al bevestigd is.

Humankind… be both.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Musta
Shotgun Axe 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

lol

_O-

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Phill staat daar echt alsof die net een hele spacecake opgegeten heeft.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:09

Robtimus

me Robtimus no like you

"I never saw the original Terminator."
"You're off the team."

_/-\o_

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

wontcachme schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:59:
[...]

Phill staat daar echt alsof die net een hele spacecake opgegeten heeft.
Wat hij op het scherm zag ook heel kort even hetzelfde effect op hem gehad hebben :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 19:41
Zal me eigenlijk ook niet verbazen als Andrew nu na die laatste transformative wel de controle heeft over Lash.
Geen idee wat er met Lincoln is gebeurd, misschien wat spul van Hive binnengekregen offscreen? Ziet er ook naar uit dat Malick nu iets heeft gezien waar hij niet blij mee is, maar ook dat zullen we gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 01:33
Deze serie is echt zo friggin' awesome O+

Dat moment van Colson op de foto idd. Die kerel speelt het karakter echt zoo gaaf *O*
Die Terminator joke ook, geweldig! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Akaendra schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:26:
Zal me eigenlijk ook niet verbazen als Andrew nu na die laatste transformative wel de controle heeft over Lash.
Geen idee wat er met Lincoln is gebeurd, misschien wat spul van Hive binnengekregen offscreen? Ziet er ook naar uit dat Malick nu iets heeft gezien waar hij niet blij mee is, maar ook dat zullen we gaan zien.
Lincoln kreeg een brandblusser tegen zijn kop aan geslingerd.
Ik ben wel totaal puzzled over dat stukje in de space capsule...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Saffie_time schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 22:08:
[...]

Lincoln kreeg een brandblusser tegen zijn kop aan geslingerd.
Ik ben wel totaal puzzled over dat stukje in de space capsule...
Datzelfde stukje (ets korter) zagen we eerder in het seizoen ook al. het lijkt er op dat Yo Yo in die capsule/quin jet zweeft. Dat zal een blik in de toekomst zijn.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 22:51:
[...]

Datzelfde stukje (ets korter) zagen we eerder in het seizoen ook al. het lijkt er op dat Yo Yo in die capsule/quin jet zweeft. Dat zal een blik in de toekomst zijn.
Ik ben al blij met een episode waar er niet zoveel drukte in is, zoals deze. Het gaat zo nu en dan alle kanten op, en probeer het dan maar te volgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

SHIELD gaat naar Schoonebeek _/-\o_

Weet iemand trouwens hoe lang die bijl al in Coulsons kantoor hangt? Die viel me vandaag pas op. Blijkbaar is ie sentimenteler dan ik dacht.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Robtimus schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:30:
SHIELD gaat naar Schoonebeek _/-\o_

Weet iemand trouwens hoe lang die bijl al in Coulsons kantoor hangt? Die viel me vandaag pas op. Blijkbaar is ie sentimenteler dan ik dacht.
Die bijl ophangen was een van de eerste dingen die hij deed toen het na dat gebeuren weer rustiger werd.
Die bijl heeft zijn hand van zijn arm afgehakt en daarmee zijn leven gered, tuurlijk heeft hij daar sentimentele gevoelens bij :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Dat is al een tijdje, volgens mij al direct nadat het gebeurd was. Is mij al eerder opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:01

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

"We're entering Dutch airspace", dat vliegtuig staat nu ergens in Nederland in de serie, blijkbaar heeft Hydra dus een basis in Schoonebeek (of omstreken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:01
Oh, stukkie gemist dus.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 01:22
Iemand al een idee over wie/wat Ward nu precies is. Jammer dat we de voorkant niet zagen van z'n tentakel hoofd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

MADG0BLIN schreef op woensdag 13 april 2016 @ 20:22:
Iemand al een idee over wie/wat Ward nu precies is. Jammer dat we de voorkant niet zagen van z'n tentakel hoofd..
De naam is nog niet genoemd, maar het is 100% zeker dat
spoiler:
het Hive is.
Afbeeldingslocatie: https://ohainews.files.wordpress.com/2016/01/741432-sw_02_17.jpg?w=795&h=730&crop=1

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me geen comic fanaat is en weet nog niets dus :P :+

Geeft ook niets. Ik volg het verhaal wel. Alhoewel het vaak rommelig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 01:22
Spike_wolf schreef op woensdag 13 april 2016 @ 20:24:
[...]

spoiler:
het Hive is.
[afbeelding]
Zat net te zoeken en kwam inderdaad deze plaat tegen. Thanks.
Spoilers:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Weet iemand of de laatste aflevering spoilers bevat voor diegenen die Captain America: Civil War nog niet hebben gezien? In de VS is de film gisteren in premiere gegaan en hier moeten we nog twee weken wachten...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nyarlathotep schreef op woensdag 13 april 2016 @ 21:23:
Weet iemand of de laatste aflevering spoilers bevat voor diegenen die Captain America: Civil War nog niet hebben gezien? In de VS is de film gisteren in premiere gegaan en hier moeten we nog twee weken wachten...
Hij draait ook in de VS nog niet voor het gewone publiek, alleen voor pers en VIPs.
Deze aflevering spoilt helemaal niets :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

IMDb geeft 6 mei als releasedatum voor Civil War, dus pas daarna kunnen er verwijzingen in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Spike_wolf schreef op woensdag 13 april 2016 @ 20:24:
[...]

spoiler:
het Hive is.
[afbeelding]
Ik kijk altijd met engelse ondertitels, en voor de hard-of-hearing werd hij offscreen ook al zo genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Jogai schreef op donderdag 14 april 2016 @ 08:40:
[...]

Ik kijk altijd met engelse ondertitels, en voor de hard-of-hearing werd hij offscreen ook al zo genoemd.
Oh echt?
Dat is als aanduiding dat hij wat doet? Als naam is het door niemand gezegd, toch?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Spike_wolf schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 22:51:
[...]

Mijn vrouw riep al meteen dat dat de Quin jet moest zijn. Dat had ik nog niet door, maar volgens mij in de laatste aflevering krijg je dat stukje en de Quin achter elkaar te zien.
Het moet ook haast wel Yo Yo zijn omdat je haar kruisje ziet zweven. Dat was mij iig al wel duidelijk.

Gisteren zijn we eindelijk weer bij. Beetje afgeleid door Arrow, The Flash en Legends of Tomorrow omdat toen de pauze van Shield was.

Iig hebben we nog genoeg naast Shield te kijken. Ook de andere Marvel series staan nog op de planning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Next episode benik wel benieuwd naar,
spoiler:
de secret warriors. Vraag me af wie de traitor zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Spike_wolf schreef op donderdag 14 april 2016 @ 08:47:
[...]

Oh echt?
Dat is als aanduiding dat hij wat doet? Als naam is het door niemand gezegd, toch?
Met sdh subs wordt er een naam gezet voor de ondertitel als de betreffende persoon niet in beeld is, dus zo:
[Simon]: make me a sandwich
Waarbij Simon dus niet in beeld is.

Dus nee, volgens mij noemde niemand hem zo. Maar, er zat wel een hint in de ep volgens mij:
spoiler:
Malick vraagt iets als "Do you keep their memories?" Waarop ward/death/... antwoord met iets als "You want to ask us anything?". Waarmee zijn naam dus slaat op een 'zwerm' van persoonlijkheden? Of misschien een 'zwerm' van die bacterien/parasieten die ze in het lab aan het onderzoeken zijn.

(Eigen speculatie, dus niet echt een spoiler...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Jogai schreef op donderdag 14 april 2016 @ 12:25:
[...]

Met sdh subs wordt er een naam gezet voor de ondertitel als de betreffende persoon niet in beeld is, dus zo:

[...]

Waarbij Simon dus niet in beeld is.

Dus nee, volgens mij noemde niemand hem zo. Maar, er zat wel een hint in de ep volgens mij:
spoiler:
Malick vraagt iets als "Do you keep their memories?" Waarop ward/death/... antwoord met iets als "You want to ask us anything?". Waarmee zijn naam dus slaat op een 'zwerm' van persoonlijkheden? Of misschien een 'zwerm' van die bacterien/parasieten die ze in het lab aan het onderzoeken zijn.

(Eigen speculatie, dus niet echt een spoiler...)
spoiler:
In de aflevering komt ook een hoop informatie tevoorschijn die hij niet kon weten over Malick z'n kleine broertje. Dit samen met dat hij Fitz aardig om de tuin kon leiden toen ze op de planeet waren wijst er naar mijn idee op dat hij herrineringen wel over neemt. Plus de tentakels die hij had komen aardig over een met de spoiler een paar posts hier boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Musta schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:39:
Next episode benik wel benieuwd naar,
spoiler:
de secret warriors. Vraag me af wie de traitor zal zijn
spoiler:
Die speedster van laatst en die ene kerel die Mexicaanse kerel? horen er volgens mij bij

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

mark-k schreef op woensdag 13 april 2016 @ 17:38:
[...]

"We're entering Dutch airspace", dat vliegtuig staat nu ergens in Nederland in de serie, blijkbaar heeft Hydra dus een basis in Schoonebeek (of omstreken).
En ze hadden het over "Shoonebayk", wat de Amerikaanse uitspraak van Schoonebeek zou zijn. (Ik tover die plaatsnaam niet zelf uit mijn hoge hoed ;))

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Ik dacht dat wel eens genoemd was dat het hive zou zijn? De hele organisatie Hydra is opgericht om Hive te zoeken en naar de aarde te halen. In de griekse mythologie is Hydra trouwens ook zo'n 'beest' met allerlei 'slangen' op de kop, en ook in die mythologie komt elke afgekapte kop in tweevoud terug :P

Maar misschien dat het nog niet gezegd was, maar dat ik me vergis met Arrow, daar vechten ze ook tegen een H.I.V.E (maar dan van de DC's wereld :P)

Een wrap-up van Hive in de tv-serie (en dus niet met comic-spoilers): http://marvelcinematicuniverse.wikia.com/wiki/Hive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
sewer schreef op donderdag 14 april 2016 @ 16:38:
Ik dacht dat wel eens genoemd was dat het hive zou zijn? De hele organisatie Hydra is opgericht om Hive te zoeken en naar de aarde te halen. In de griekse mythologie is Hydra trouwens ook zo'n 'beest' met allerlei 'slangen' op de kop, en ook in die mythologie komt elke afgekapte kop in tweevoud terug :P
Nee. Een hydra heeft geen slangen op de kop. Je vergist je met Medusa. Dat wezen wat je versteend wanneer je haar aan kijkt.
Een hydra heeft een lange nek. Hak je die af, komen er 2 voor terug enzovoorts. Dat laatste had je wel correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Robtimus schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:04:
[...]

En ze hadden het over "Shoonebayk", wat de Amerikaanse uitspraak van Schoonebeek zou zijn. (Ik tover die plaatsnaam niet zelf uit mijn hoge hoed ;))
Haha inderdaad, nu je het gezegd had even teruggezocht en Fitz zegt inderdaad iets van Sheunebehk als ze Giyara in de cel aan t duwen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

mark-k schreef op woensdag 13 april 2016 @ 21:34:
IMDb geeft 6 mei als releasedatum voor Civil War, dus pas daarna kunnen er verwijzingen in zitten.
Dus eerst aflevering 19 kijken (03-05-2016 US tijd)
Dan naar de bios
Dan pas aflevering 20 kijken (10-05-2016 US tijd)

Er zijn dus nog 3 nieuwe afleveringen spoiler vrij te bekijken.
Het lijkt me trouwens wel handig deze 3 afleveringen te hebben gezien voordat je naar de bios gaat omdat er waarschijnlijk wat kleine verwijzingen zitten naar de serie in de film(minimaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

:/ :| :-( ;( ;w

Waarom Daisy.... :N

Echt geen flauw idee hoe het gaat aflopen... Spannend!

Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste