Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Wat was die big-ass alien met stekels trouwens? Die heeft wel scherpe nageltjes! :9~

Fantastische aflevering, ik had het wel gemist hoor jongens. Hopelijk volgende week meer Jemma *O* , hoewel ik al heel blij ben dat ze niet dood is.
Fitz is cognitief ook weer behoorlijk hersteld, nog wel een beetje emotioneel. Wel begrijpelijk, want Jemma *;

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

jmk schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 23:06:
Wat was die big-ass alien met stekels trouwens? Die heeft wel scherpe nageltjes! :9~

Fantastische aflevering, ik had het wel gemist hoor jongens. Hopelijk volgende week meer Jemma *O* , hoewel ik al heel blij ben dat ze niet dood is.
Fitz is cognitief ook weer behoorlijk hersteld, nog wel een beetje emotioneel. Wel begrijpelijk, want Jemma *;
Een inhuman met een zekere extremistische insteek.
http://marvel.wikia.com/w...nhuman%29_%28Earth-616%29

[ Voor 4% gewijzigd door Amanoo op 02-10-2015 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:52:
[...]

De Whedons zullen wel een Fred/illyria geintje uithalen :+
FitzSimmons zijn terug :'( O+

Zat aan deze episode niet een enorm Warehouse 13 geurtje aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Leuke easter egg in de tweede aflevering voor de echte diehard comic nerds.

spoiler:
Peter MacNicol refereert naar Adrianne Palicki op een gegeven moment als "Amazon woman here"

Wait for it...

Waaaaait for it...

En? Valt het kwartje al?

Adrianne speelde de hoofdrol in de (overigens bizar slechte, dus daardoor voortijdige cancelled) TV remake van Wonder Woman ;)

[ Voor 9% gewijzigd door mindcrash op 07-10-2015 18:28 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Fantastisch deze humor:
cool
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:09

Saffie_time

Why use this? 42!

Ik weet nog niet helemaal wat ik van de laatste aflevering moet vinden.
Ergens had ik het idee dat het allemaal maar traag vooruit ging en men nergens komt en aan de andere kant hangt er continue spanning over wat gaat er gebeuren.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik vind het toch wel rap gaan hoor :) Ik ben blij dat Simmons nu al aan Fitz wilt vertellen wat er allemaal aan de hand is geweest en waarom ze de portal opnieuw wilt openen.
Wat je normaliter in series ziet, is dat ze welbekende tropes steeds opnieuw gebruiken.
Zoals het afleveringen lang verzwijgen van iets om de boel te rekken (secret-keeping trope). Ik ben blij dat ze dat nou niet doen.

1: Simmons vertelt nu al aan Fitz wat er gebeurd is en waarom de portal opnieuw open moet
2: De relatie tussen May en Andrew zal nu uit de doeken gedaan moeten worden aangezien alles erop lijkt te wijzen dat hij waarschijnlijk die Lash-inhuman is (Lash laat Daisy steeds met rust omdat hij haar kent en ook daarom May zo plotseling in de steek gelaten heeft).
3: Hunter en May zijn al met Ward geconfronteerd. Ik had niet verwacht dat dit al out-in-the-open zou zijn.

Ik heb nog niet het gevoel waar dit seizoen zal eindigen, aangezien ze seizoen 3 ook in 2 delen opgesplitst hebben (eerst die obelisk, en daarna de Jaying-storyline). Vooralsnog heb ik het idee dat de eerste 12 afleveringen zullen gaan over de inhumans, maar daarna?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Deathchant schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:51:
Ik vind het toch wel rap gaan hoor :) Ik ben blij dat Simmons nu al aan Fitz wilt vertellen wat er allemaal aan de hand is geweest en waarom ze de portal opnieuw wilt openen.
Wat je normaliter in series ziet, is dat ze welbekende tropes steeds opnieuw gebruiken.
Zoals het afleveringen lang verzwijgen van iets om de boel te rekken (secret-keeping trope). Ik ben blij dat ze dat nou niet doen.

1: Simmons vertelt nu al aan Fitz wat er gebeurd is en waarom de portal opnieuw open moet
2: De relatie tussen May en Andrew zal nu uit de doeken gedaan moeten worden aangezien alles erop lijkt te wijzen dat hij waarschijnlijk die Lash-inhuman is (Lash laat Daisy steeds met rust omdat hij haar kent en ook daarom May zo plotseling in de steek gelaten heeft).
3: Hunter en May zijn al met Ward geconfronteerd. Ik had niet verwacht dat dit al out-in-the-open zou zijn.

Ik heb nog niet het gevoel waar dit seizoen zal eindigen, aangezien ze seizoen 3 ook in 2 delen opgesplitst hebben (eerst die obelisk, en daarna de Jaying-storyline). Vooralsnog heb ik het idee dat de eerste 12 afleveringen zullen gaan over de inhumans, maar daarna?
Whut? Andrew als Lash?? Je hebt toch wel meegekregen dat hij door die Von Strucker Jr. is doodgestoken/opgeblazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

mark-k schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:13:
[...]

Whut? Andrew als Lash?? Je hebt toch wel meegekregen dat hij door die Von Strucker Jr. is doodgestoken/opgeblazen?
Maar is dat ook daadwerkelijk gebeurd? We hebben die knul zien weg rennen, en een voet gezien.
Dat is in deze wereld ver van een zekere dood ;)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:35

thijsco19

KTM 990 SMT

Inderdaad, miscchien is hij als Lash wel weggekomen?
Sowieso had ik niet het idee dat hij dood was maar dat hij op de een of andere manier weggekomen was.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:24
- En Andrew is tijdelijk weg geweest waardoor de relatie uit was gegaan, en dus tijd heeft gehad om Lash te worden.
- De voet die je zag was vast van die andere badguy
- Andrew heeft diverse Inhumans 'beoordeelt' en heeft alleen nog maar Daisy goed beoordeeld en heeft haar daardoor laten leven.

Eerst geloofde ik het ook niet, totdat ik hier en daar wat theorieën ging opzoeken en opzich is het wel een grote mogelijkheid dat het Andrew is.

[ Voor 5% gewijzigd door Remy!!!! op 22-10-2015 19:30 ]

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:18
Mjah, hoop dat ze dan wel nog uitleggen waarom hij in het begin dat koppeltje omlegde? Of is daar in de episode iets over gezegd waarom die zo gevaarlijk zouden zijn?

En waarom deed dat team van Rosalind zo raar/gehaast toen daisy en Mack in die truck gingen zitten? Zou Lash niet gewoon Rosalind kunnen zijn, of die kale in haar team? Maar Andrew zou natuurlijk ook kunnen gezien dat plotseling pleite gaan etc.

De titel 'devils you know' geeft wel aan dat het een bekende is :P

edit:
Ow wacht, toen Daisy en Mack bij die gesloten deur dat andere team tegenkwam, toen leken ze er op te hinten dat Lash van achter een pilaar of zo alles zat te beluisteren/observeren. Dan valt zo'n beetje iedereen af op Andrew na :P

[ Voor 37% gewijzigd door sewer op 22-10-2015 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:09

Robtimus

me Robtimus no like you

Sowieso is Andrew niet dood. Zoals al gezegd, je zag alleen een lijk zonder te zien van wie het was. Bovendien lag de jerrycan met benzine op zijn zij, alsof iemand hem heeft laten vallen, en was Strucker Jr. duidelijk bang, en niet alleen maar vanwege de explosie die eraan zat te komen. Andrew is duidelijk niet de eenvoudige psycholoog waarvoor hij moe(s)t doorgaan. Een verandering in een Inhuman lijkt me waarschijnlijk, en dat zou ook de reden zijn waarom hij May heeft verlaten. Of hij ook Lash is, geen idee. Dat lijkt me weer wat te gemakkelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Robtimus op 22-10-2015 21:09 ]

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Gave theorie over Lash/Andrew! Had ik totaal niet aan zien komen.

Dit vraagt wel weer naar meer. Het blijft een goede serie. De kijkcijfers zijn dit seizoen trouwens ook behoorlijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:01

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Ik denk idd dat Andrew ook een inhuman is en in ieder geval niet dood is.

Of het Lash is weet ik niet, ik moest juist meteen denken aan de vader van Daisy/Skye. Hij was in het vorige seizoen geen inhuman maar experimenteerde wel met die (hulk-out) cocktailtjes. Misschien dat dat niet helemaal lekker is gegaan? Zou ook verklaren waarom hij Daisy met rust liet.

Ben benieuwd waarom jemma terug wilt. Is ze soms Thanos tegengekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

De pa van Daisy (Calvin Johnson) hebben ze toch zijn geheugen gewist en die is nu toch als vet (?) aan het werk?
Of heb ik iets verkeerd onthouden?

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Saffie_time schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 15:30:
De pa van Daisy (Calvin Johnson) hebben ze toch zijn geheugen gewist en die is nu toch als vet (?) aan het werk?
Of heb ik iets verkeerd onthouden?
Correct en tevens juist. Daarnaast geen inhuman DNA dus hij kan het niet zijn. Volgens mij is het gewoon een nieuw karakter en willen mensen er te veel in zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:01

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Saffie_time schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 15:30:
Jep, je hebt gelijk die was ik even vergeten.. :P
In the comics, Lash was a rogue Inhuman from the hidden city of Orollan, who sought to judge if Inhumans were worthy of their powers, and hunted down and executed those he deemed unworthy.
Zoals in de comments daar wordt opgemerkt zou Daisy waarschijnlijk als worthy door hem worden gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh crap :X

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KMnBgzHFlUoyMCApz29nbbWk/full.jpg

/me houd stoel stevig vast

/me is sad puppy

Gadver wat mooi :'(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2015 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Damn Fitz... Menig man had die astronaut lekker daar laten zitten :P

Wel een hele sterke aflevering.

[ Voor 20% gewijzigd door Spike_wolf op 28-10-2015 17:04 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets met No man left behind.

En ja dat Simmons Will terug wil halen is niet meer dan normaal, en dat "liefdesleven" ook, ze hadden alleen elkaar :/

Het was net een film trouwens, ik zie hier graag meer van. Yay Whedons _/-\o_ (en :()

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2015 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Het was volkomen logisch allemaal. Maar het laat wel zien hoe ontzettend veel Fitz om haar geeft.
Eerst is hij maanden bezig en riskeert zijn leven tientallen keren om haar terug te krijgen, dan heeft hij haar eindelijk terug, hoort hij dat ze inmiddels een ander heeft, en without missing a beat snelt hij richting het lab om die vent te gaan redden _O_
Petje af Fitz :'(

En dit format was heel netjes opgebouwd en uitgewerkt inderdaad. Heel tof.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Ach ik zie Simmons ook gewoon weer terug komen bij Fitz maar inderdaad wat een ontzettend gave aflevering. En benieuwd wat ze hier straks nog mee kunnen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Die kans is wel aanwezig, hoewel ik wel vracht dat ze die twee nog een tijd uit elkaar zullen houden. Maar dat doet geen afbreuk aan de emotionele rollercoaster waar Fitz in zit, en het super sterker karakter(development) dat we hier van hem zien :)

[Edit]
ZOMG, dit schiet me net pas te binnen: astronaut, 2001, monolith _O-

[ Voor 14% gewijzigd door Spike_wolf op 28-10-2015 20:01 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
spoiler:
captain obvious here; 2001: A SPACE ODYSSEY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 10:33

Fire at Will :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kj5GgJl.png

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
heette die gast die ze gaan redden niet will, en zo ja, is bovenstaande dan niet een beetje een spoiler? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik vond het ook een erg goeie aflevering, maar ik vraag me af of het in het echt ook zo werkt dat je dan toch wat met elkaar begint terwijl je een partner aan de andere kant hebt zitten. Voor zover ik weet is het film/tv-logica en vinden we het allemaal logisch, maar of het in de praktijk zo werkt....I don't know.....I can't know ;)
IJzersterk van Fitz idd dat hij meteen die gast wilt gaan redden. Maar ik vind het niet fijn als ze die 2 nu alweer een tijd uit elkaar gaan houden. Bij Friends vond ik het echt niet meer leuk dat ze gewoon 10 seizoenen deden met het uit-elkaar-houden-van-Ross-en-Rachel en dan hier en daar eens een hintje dat het nog goed zou kunnen komen. Laten we hopen dat ze gewoon snel bij elkaar komen.

Maar damn, we weten nu dus (nog) niet wie "it" eigenlijk is. Ik moest meteen aan Thanos denken (maar dies een stuk groter natuurlijk). En op het laatste zien we Will in de zon staan? Betekent dat nou dat de planeet elke 4000-nog-wat-uur een zon dagje heeft, of betekent het dat hij ergens anders is nu?

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:43
Ik vond het een zeer interessante aflevering. Ook wel blij dat ze het niet talloze aflevering hebben gerekt wat er nu precies gebeurd is. Ik weet niet of het volgende een spoiler is, daarom maar voor de zekerheid.

spoiler:
Als ik naar de planeet kijk, volledige woestenij waar praktisch niets leeft, zou het dan niet kunnen dan dit een planeet is welke vernietigd is door Thanos of Death? En dat de persoon die we zagen Death zelf is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Deathchant schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:42:
Voor zover ik weet is het film/tv-logica en vinden we het allemaal logisch, maar of het in de praktijk zo werkt....I don't know.....I can't know ;)
Wij wisten dat de andere kant bereikbaar was. Jemma zat op dat punt al maanden vast op een onbekende planeet, zonder enige echte hoop dat ze ooit terug zou keren naar de Aarde. Dat is een hele andere situatie dan onze beleving en maakt het een stuk logischer dat ze toch met die gozer de slaapzak in dook.
En op het laatste zien we Will in de zon staan? Betekent dat nou dat de planeet elke 4000-nog-wat-uur een zon dagje heeft, of betekent het dat hij ergens anders is nu?
Ze zaten samen om de zonsopkomst te wachten, dat vertelde ze toen ze daar met die wijn zaten, ze zaten op een van de polen, en zouden een paar minuten zon hebben, en als ze het zouden missen zou er over 19 jaar ofzo nog een beetje zon zijn.
MADG0BLIN schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:48:
Ik vond het een zeer interessante aflevering. Ook wel blij dat ze het niet talloze aflevering hebben gerekt wat er nu precies gebeurd is. Ik weet niet of het volgende een spoiler is, daarom maar voor de zekerheid.

spoiler:
Als ik naar de planeet kijk, volledige woestenij waar praktisch niets leeft, zou het dan niet kunnen dan dit een planeet is welke vernietigd is door Thanos of Death? En dat de persoon die we zagen Death zelf is?
Het lijkt voor de hand liggend dat het Death is, maar ik vraag me af of dat niet tè voor de hand liggend is :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

What he said ^ maar dan 18 jaar ipv 19 ;)

Wel een verdoemd goede batterijduur, ze zouden Fitz inhuren bij Samsung/Sony/HTC/Apple/... (omcirkel je favoriet ;) )

Erg leuke aflevering. dit seizoen is alweer veel beter dan het vorige (midden gedeelte sangri-la vond ik duf en langdradig, einde was wel tof)

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:18
burgt schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:32:
Wel een verdoemd goede batterijduur, ze zouden Fitz inhuren bij Samsung/Sony/HTC/Apple/... (omcirkel je favoriet ;) )
Haha, ja. Ook handig dat Simmons een badpak onder haar kleding aanhad toen ze werd opgeslokt door die monolith.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt

burgt

Starbass

dat was dan weer gewoon een hemd en onderbroek, wel typisch dat het dan zwart is en niet doorschijnend wit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel je voor dat Will juist Death is en door Gemma een manier zocht om te ontsnappen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

:o

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Death is het niet, want men gaat nog steeds dood op andere plaatsen, als Death gevangen zat zou niemand doodgaan toch? Ik gok op die verbannen kree, Zak-Del of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

burgt schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:40:
wel typisch dat het dan zwart is en niet doorschijnend wit...
Kun je dit eens uitleggen? Ik wil je nu nog het voordeel van de twijfel geven dat jij niet zo iemand bent die altijd overal iets naakts moet zien zodra er een vrouwelijk karakter in speelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Deathchant schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:36:
[...]

Kun je dit eens uitleggen? Ik wil je nu nog het voordeel van de twijfel geven dat jij niet zo iemand bent die altijd overal iets naakts moet zien zodra er een vrouwelijk karakter in speelt...
Hij heeft zelf uiteraard enkel wit doorschijnend ondergoed.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Alvanosa schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:37:
[...]

Hij heeft zelf uiteraard enkel wit doorschijnend ondergoed.
Ah typisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt

burgt

Starbass

neuh dat laat ik dan liever aan mijn vrouw over.

Bedoelde meer dat een groot deel van het "standard issue" ondergoed vaak wit is en dat wit nu eenmaal eerder doorschijnd/onthullend is als het nat wordt. Kan ik verder ook niet veel aan doen.

Ze is ook niet echt het type dat met een string naar het werk gaat lijkt me. Skinny dippen past ook niet echt bij haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 20:30
Zwart is waarschijnlijk gewoon 'standard Shield issued' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:26

Thompson

Beeromaniac

burgt schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:40:
dat was dan weer gewoon een hemd en onderbroek, wel typisch dat het dan zwart is en niet doorschijnend wit...
Ik vond het juist vreemd dat ze uberhaupt kleren aanhield.
Als je op een compleet levenloze planeet zit (althans, dat dacht ze tot dat moment). Waarom zou je dan met nat ondergoed gaan zitten door het aan te houden tijdens een zwem partijtje? Zeker aangezien er geen zon schijnt en het een zandbende is daar heb je liever geen natte kleren lijkt me?

Beeromaniac

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 21:48
Afbeeldingslocatie: http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/avL4vwE_700b.jpg

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

:X :X _O-

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 10:33
Thompson schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:58:
[...]

Ik vond het juist vreemd dat ze uberhaupt kleren aanhield.
Als je op een compleet levenloze planeet zit (althans, dat dacht ze tot dat moment). Waarom zou je dan met nat ondergoed gaan zitten door het aan te houden tijdens een zwem partijtje? Zeker aangezien er geen zon schijnt en het een zandbende is daar heb je liever geen natte kleren lijkt me?
Vond het eerder vreemd dat ze uberhaupt ging zwemmen. Je weet nog weinig van de planeet, maar wel dat hij bewoonbaar is (juiste temperaatuur, er zijn mossen, er is water) maar je springt wel in de enige poel die je tegenkomt, terwijl dat ook je drinkwater is?
Dacht direct "oh shit, als daar maar niet van die beesten van die planeet uit de laatste riddick film inzitten".
batsma schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:30:
heette die gast die ze gaan redden niet will, en zo ja, is bovenstaande dan niet een beetje een spoiler? :P
Ja die heet Will, maar plaatje is alleen maar grappig. Hoop dat ze wat meer met Will samen gaan doen. Lijkt me interresant als ze al dat nasa research krijgen etc.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Death is een vrouw dus kan haast will niet zijn.

http://marvel.wikia.com/wiki/Death_%28Earth-616%29

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 16:43
Volgens mij is Death meer een entiteit die in verschillende vormen kan manifesteren, waaronder de gedaante van een vrouw.
Zie ook http://marvel.com/universe/Death_%28embodiment%29

Dan zou het nog steeds kunnen, al denk ik van niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:46

Arethusa

Niet die server

t'Kan ook een Inhuman zijn gezien het verloop van het seizoen maar een uitstapje naar een andere richting zou ik persoonlijk leuker vinden.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Jogai schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:24:
[...]

Vond het eerder vreemd dat ze uberhaupt ging zwemmen. Je weet nog weinig van de planeet, maar wel dat hij bewoonbaar is (juiste temperaatuur, er zijn mossen, er is water) maar je springt wel in de enige poel die je tegenkomt, terwijl dat ook je drinkwater is?
[...]
Ik vond het eerder vreemd dat ze direct veronderstelde dat het drinkbaar water was?
Kon net zo goed uiterst giftig geweest zijn of zo... Het is niet omdat het er als water uitziet dat het dat ook is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De enige andere optie was helemaal uitdrogen, zie de scenes ervoor ;) Al is er meteen in gaan rondzwemmen ook weer wat overdreven.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F_J_K schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:13:
De enige andere optie was helemaal uitdrogen, zie de scenes ervoor ;) Al is er meteen in gaan rondzwemmen ook weer wat overdreven.
Maakt voor een mooi plaatje ;)

Maar wel vaag idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MADG0BLIN schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:27:
Volgens mij is Death meer een entiteit die in verschillende vormen kan manifesteren, waaronder de gedaante van een vrouw.
Zie ook http://marvel.com/universe/Death_%28embodiment%29

Dan zou het nog steeds kunnen, al denk ik van niet. :)
Ik dacht even dat het Dr. Doom was. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik hoor dingen over Death en figuren in ruimte pakken? Ik krijg hier even een heuse Doctor Who vibe. De 2-part episode Silence in the Libraries/Forest of the Dead, om heel specifiek te zijn. Goede episodes om te kijken rond Halloween trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door Amanoo op 31-10-2015 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:24
Death lijkt mij nogal een 'groot' personage voor deze serie. En mocht het wel death zijn dan is de intro van zijn karakter nogal zwak.
Ik verwacht (helaas) dat er over de gehele planeet/maan instrumenten/dingen liggen waardoor je gek word. Dat zou op dit moment het best in het straatje passen van AoS.
En zoals eerder al werd gezegd, toen Simmons werd gered een aantal afleveringen geleden, toen kwam ze best verward over, maar nu je het hele verhaal hebt gezien vind ik niet dat ze zo verward hoeft te zijn op het moment dat ze gered word.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Inderdaad, nu je het zegt, haar overgevoeligheid aan geluid en zo is nu wel een beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

.. behalve als het later allemaal een illusie bleek te zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 10:19
Ze moesten van die verbannen Asgardian toch dat monolith ding vernietigen als ze ermee klaar waren? Dat was toch zijn enige eis om te helpen. Die zal dus ongetwijfeld weten wat het voor ding op die planeet rondloopt.

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Daaaamn, ik dacht op het begin nog "zie je wel, hij is Lash niet", om dan uiteindelijk toch toe te moeten geven dat hij het toch is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Het feit dat hij daar zelf al zegt dat hij "waarschijnlijk door de explosie bij het gebouw weg geblazen is en zich niet veel meer herinnert" en daarbij ook nog eens ongemakkelijker kijkt dan hij normaal doet zegt al genoeg, toch? :P
Halverwege die flashback was het al duidelijk dat die niet klopte en bedoeld was om de personages en de kijkers op het verkeerde spoor te zetten.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Spike_wolf schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:13:
Het feit dat hij daar zelf al zegt dat hij "waarschijnlijk door de explosie bij het gebouw weg geblazen is en zich niet veel meer herinnert" en daarbij ook nog eens ongemakkelijker kijkt dan hij normaal doet zegt al genoeg, toch? :P
Halverwege die flashback was het al duidelijk dat die niet klopte en bedoeld was om de personages en de kijkers op het verkeerde spoor te zetten.
Mwah, was n beetje gaar dus niet echt op gelet allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel te veel in 1 ep gepropt, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Vond het ook niet zo schitterend. In vergelijking met de vorige is dat niet verwonderlijk natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:41
Het was idd behoorlijk veel in 1 ep.

Maar Lash zijn identiteit was wel heel erg goed te raden op voorhand na het hele explosie incident en het lijk op de grond.
Ik ben benieuwd, wellicht toch nig iets van redemption later in het seizoen ofzo or wellicht een soort van Dr.Jeckyll/Mr.Hyde iets, maar dat leek er niet op als je de laatste scene zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:57
Iemand anders nog benieuwd naar wie of wat die kerel is, waar Jemma zo lang mee opgescheept zat de vorige aflevering?
Ik heb nog wat screens gemaakt van de zoekresultaten van Fitz;
spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AGeJXrul.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8mEdISul.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/q1dFrawl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dR6OC2wl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/v5wdospl.jpg
Iemand anders heeft ook de screens gemaakt zo te zien. Voor de geïnteresseerden:
http://imgur.com/a/7yEeG

[ Voor 7% gewijzigd door LA-384 op 08-11-2015 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:01
Soo Lash in statis maar kan niet geloven dat dit het einde was voor hem. En Price, wat voor spelletje speelt zij. Benieuwd naar volgende week

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Phil got lucky! :D :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:46

Arethusa

Niet die server

LA-384 schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:50:
Iemand anders nog benieuwd naar wie of wat die kerel is, waar Jemma zo lang mee opgescheept zat de vorige aflevering?
Familie van Marcus Daniels?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Of juist niet :9 .....
Interessante aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:32

Aight!

'A toy robot...'

Denk dat het binnenkort is afgelopen met zijn geluk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:04

St@m

@ Your Service

Genieten! Daar werden even wat dingetjes duidelijk :)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megajr
Ik vond hem weer fijn! Al vertrouw ik Rosalind nog steeds zo ver als ik haar kan gooien,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Men heeft toch in de laatste aflevering een goede poging gedaan om haar geloofwaardig over te laten komen door haar 'ontdekking' van Gideon.
Wel een heel leuke ontwikkeling nu duidelijk is wat Gideon ervan weet en wat zijn doel met de monolith is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Lol Whaaat??!
Dat is een interessante wending :o .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Dit seizoen heeft echt een verschrikkelijk hoog niveau zeg. Weer zo'n aflevering waar ik heel blij van wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:08
Ja heerlijke aflevering! Kijk echt weer met plezier naar elke aflevering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF :o

En weer terug op die enge planeet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

-O-
Was ik de enige die er van uit ging dat het begin een of andere droom was? :(
Ik was juist zo'n fan van de interactie tussen die twee!

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die smurf bedoel je?

Blij dat ze exit is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Wat :o
De interacties tussen Phill en Ros waren echt briljant _O_
Het feit dat ze nietsvermoedend voor de bad guys werkte was wat 'meh', maar die twee samen waren een genot om naar te kijken/luisteren :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat NMe heeft tegen Clara hetzelfde met Rosalinda :X, sorry :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

:N

Ik hoop dat Clara eindelijk weg is (maar ik vrees het ergste), Ros moet als de wiedeweerga een tripje naar Tahiti krijgen :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder wel een toffe ep, kan niet wachten zal wel moeten tot volgende week :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Owjee en nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt

burgt

Starbass

Dit is toch wel het beste seizoen tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Zat echt op het puntje van de bank. En balen dat het alweer over was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Mogelijk de beste episode van de hele serie. Ik vind hem echt wel heel sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waalp
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-08-2024
Ik moet zeggen, dit seizoen is vrij sterk. Heb ook het idee dat ze de vaart er redelijk inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Moet wel zeggen dat HYDRA een erg goede dental plan heeft. Al die witte tanden. Damn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Dat is trouwens een algemeen iets in zo ongeveer alle series en films.
Pas the lord of the rings zitten kijken en zelfs daar hebben de meeste een mooi stralend wit gebit... :o

Moet inderdaad zeggen dat het wel opviel, deze aflevering dacht ik er zelf ook weer aan inderdaad.

[ Voor 22% gewijzigd door thijsco19 op 03-12-2015 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Het viel gisteren wel erg op. Zo erg dat mijn vrouw en ik beide die opmerking tegelijk maakten.
Was wel dat begin stuk in het huis en om het huis. Dus wat donker qua scene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:18

OMX2000

By any means necessary...

Ben ik de enige die denkt dat Ros toch op een of andere manier terugkomt?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Die ene hebben ze toch ook niet meer terug laten komen? Die wat versteend was om Daisy te redden.

Dus denk dat ze dood blijft. Of ze moeten project Tahiti erop uit voeren.

[ Voor 28% gewijzigd door Aight! op 03-12-2015 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Spike_wolf schreef op woensdag 02 december 2015 @ 21:13:
:N

Ik hoop dat Clara eindelijk weg is (maar ik vrees het ergste), Ros moet als de wiedeweerga een tripje naar Tahiti krijgen :P
Wie is Clara?

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Doctor Who personage dat mensen ook geweldig vinden of niet kunnen uitstaan.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Spike_wolf schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 08:32:
[...]

Doctor Who personage dat mensen ook geweldig vinden of niet kunnen uitstaan.
Ah, ik dacht al, heb ik zitten slapen :P

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Woy schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 08:33:
[...]

Ah, ik dacht al, heb ik zitten slapen :P
Nee, wij maakte gewoon lomp een verwijzing zonder uitleg :P

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

"I'll be damned, Tatooine"

_/-\o_ _O-

/me is ondertussen grijs geworden van het schreeuwen tegen zijn monitor :X :X :(

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Clara vond ik best prima, maar meer ontopic, Ward vond ik echt verschrikkelijk. Ik ben blij dat hij dood is (soort van). Naar mijn idee hebben ze echt van alles met hem geprobeerd, maar tegelijkertijd nooit ECHT wat met hem gedaan. Mijn geduld met hem is ook wel op. Nu mag hij de meat suit spelen van een of ander wezen. De acteur is dus niet weg, maar Ward zelf wel.

Ik was wel een beetje teleurgesteld in It (zoals de inhuman/alien momenteel wordt genoemd op de MCU wikia). Ik dacht dat het echt een soort bijna goddelijk gevaarte zou zijn, niet een soort bloedzuiger dat in je mond kruipt nadat je al dood bent gegaan, om je vervolgens als meat suit te gebruiken. Maar we hebben er nog niet veel van gezien. It is wel een vreemd ding. Blijkbaar is het toch echt een inhuman, maar zijn werkelijke vorm is dus een soort bloedzuiger.

Gaat richting body horror als je nadenkt over hoe zijn terrigenesis moet zijn gegaan. Je zou het maar ondergaan, om vervolgens als dikke bloedzuiger eruit te komen. Of zou hij nog wel zijn oorspronkelijke lichaam hebben gehad, maar als bloedzuiger eruit zijn gekomen toen dat lichaam niet meer bruikbaar was? Klinkt ook als iets waar de gemiddelde mens toch een paar steken door zou verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:10

Draven

It wasn't me

Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 21:20:
Verder wel een toffe ep, kan niet wachten zal wel moeten tot volgende week :D
Helaas, maar je zal moeten wachten tot 8 maart. ;(
http://tvline.com/2015/11...016-january-return-dates/

**nvm

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste