Ja!Fierry schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:01:
Heeft iemand al enig idee wat "Theta Protocol" is?
spoiler:
Dat zijn de Avengers
Ja!Fierry schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:01:
Heeft iemand al enig idee wat "Theta Protocol" is?
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Yippie kayak, other buckets!
Die vechtscene met sky vond ik wel wat weg hebben van de Film: John Wick. Ik vind die stijl van dat hele korte snelle en gericht schieten en ontwijken wel echt mooi gedaan. Beter dan we stormen naar binnen guns blazing principethijsco19 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:07:
[...]
Die scene met Skye was inderdaad echt tof! Ze was daar heel goed neergezet vond ik, volgens mij vond ze het nog leuk ook.![]()
Beter dan menig andere Skye/vecht scene, imo.
Verder ben ik ook wel erg benieuwd hoe het vergaat, zeker met de Avengers AoU 'er tussen door'.
Was de aflevering van volgende week nou een dubbele seizoensfinale?
Nickname KasPlantje.
Is dit je eigen idee? Dit is nergens anders te vinden en wordt nooit door Coulson gezegd.
Skating_vince schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:02:
[...]
Is dit je eigen idee? Dit is nergens anders te vinden en wordt nooit door Coulson gezegd.
spoiler:Ik lees op meerdere plekken dat het het Theta Protocol mogelijk de Avengers Academy is.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Skating_vince schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:02:
[...]
spoiler:Ik lees op meerdere plekken dat het het Theta Protocol mogelijk de Avengers Academy is.
Woy schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:15:
[...]
spoiler:Het heeft ieder geval iets met The Avengers te maken, de dialoog is iets als volgt
Maria: Is Theta Protocol ready?
Coulson: Yes, lets bring in The Avengers
Tja vanalles
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Zeker leuk, maar toch wel wat minder als je Age of Ultron nog niet hebt gezienthijsco19 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:17:
Leuk om de connectie's met Avengers Age of Ultron te zien.
[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 06-05-2015 23:35 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ze zeiden het ook in de commercial na de vorige aflevering:DarkFly schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:06:
[...]
Zeker leuk, maar toch wel wat minder als je Age of Ultron nog niet hebt gezien.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Inderdaad, er zitten ook niet echt major spoilers in ofzo. Dus hoewel het leuk is om het in volgorde te zien, is at echt niet noodzakelijk.Spike_wolf schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:02:
Maar voor de duidelijkheid, je hoeft Age of Ultron niet gezien te hebben, dat is wellicht leuker, maar het verhaal is prima te volgen. Op een verwijzing of 3 na die prima te snappen zijn, gebeurt er niets bijzonders.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
De enige "Spoiler" is het feit dat Ultron de wereld niet vernietigd, maar dat kon iedereen wel met zekerheid voorspellen natuurlijkWoy schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:04:
[...]
Inderdaad, er zitten ook niet echt major spoilers in ofzo. Dus hoewel het leuk is om het in volgorde te zien, is at echt niet noodzakelijk.
Humankind… be both.
Ja, en Theta protocol kan een kleine spoiler zijn, maar ook dat verpest de film niet ofzo.Spike_wolf schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:06:
[...]
De enige "Spoiler" is het feit dat Ultron de wereld niet vernietigd, maar dat kon iedereen wel met zekerheid voorspellen natuurlijk
Niet alleen de Helicarrier toch?Jopth schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:39:
Theta Protocol is dus de Helicarrier.
Humankind… be both.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Dat veel dingen uit elkaar zijn gevallen en misgelopen vind ik juist wel interessant. Beter dan elke week een plot waarbij het team altijd wint van een nieuwe "vijand van de week", zoals in veel andere series. Ook tof dat Coulson flink op zijn donder krijgt vanwege de twijfelachtige beslissingen die hij heeft genomen omtrent die verzonken stad en Skye.Deathchant schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:23:
Ik heb de aflevering ook gezien (en uiteraard de avengers al op de eerste dag dat ie uitkwam gekeken), en ik weet niet of het komt doordat we nu altijd een week moeten wachten en niet alles achter elkaar kunnen kijken, maar ik vind de serie wat minder geworden naar de 2e helft toe van dit seizoen.
Dat hele shield vs real-shield verhaal, het minder interessant-zijn van Coulson, Skye die nu meer Inhuman is dan SHIELD, en wat mij betreft lijkt het erop alsof iedereen haar laat vallen.
Tussen Fitz en Simmons schiet het maar niet op....
Het hele team is uit elkaar gevallen, en niemand weet nu meer wie ze wel/niet kunnen vertrouwen en ik krijg zo'n beetje een "men doet maar wat"-gevoel.
Heeft niemand dat gevoel ook een beetje?
[ Voor 15% gewijzigd door geert1 op 07-05-2015 13:20 ]
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik vond Cal eigenlijk wel leuk zo. Je ziet dat hij het allemaal wel goed bedoelt maar hij is zo onhandig.St@m schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:10:
Ik ben nu wel erg benieuwd wat er met Cal gebeurdHij heeft zijn flesjes leeggedronken, nu gaan we eindelijk zien wat voor een beest het wordt.
Nickname KasPlantje.
Ja.. maar ze hinten nu al dik een seizoen naar zijn "krachten" volgende week eindelijk.. hoop ikGerGio schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:15:
[...]
Ik vond Cal eigenlijk wel leuk zo. Je ziet dat hij het allemaal wel goed bedoelt maar hij is zo onhandig.
Ergens heb ik wel medelijden met hem.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ja mijn vermoeden is ook wel sterk dat hij zal veranderen komende aflevering en zijn krachten krijgt van de inhoud van die flesjes. . Denk maar na. Ze kunnen geen deviner gebruiken. Dat doen ze ook niet, zeggen ze zelf in deze aflevering. Kwam overigens ook voor in toen Sky in Afterlive was de eerste keer. Toen zij men je bent de old way verandert.St@m schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:20:
[...]
Ja.. maar ze hinten nu al dik een seizoen naar zijn "krachten" volgende week eindelijk.. hoop ik
Nickname KasPlantje.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
GerGio schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:30:
[...]
Ze kunnen geen deviner gebruiken. Dat doen ze ook niet, zeggen ze zelf in deze aflevering. Kwam overigens ook voor in toen Sky in Afterlive was de eerste keer. Toen zij men je bent de old way verandert.
Ik ben benieuwt.
Edit Typo (beter zo F_J_K?)
Mensen, WTF?Amanoo schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 18:54:
"Je had Trip, maar die ging dood, en dan nog een of andere neger, en wie is die ene vrouw ook weer?
The ramblings of an idiot
Yessssss!McBoom schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:13:
AGENTS OF S.H.I.E.L.D. Renewed By ABC; AGENT CARTER's Fate Finally Revealed
3e seizoen AoS en als klap op de vuurpijl een 2e voor Agent Carter![]()
Humankind… be both.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Verwijderd
Verwijderd
Dat waren je enige punten voor deze aflevering?MADG0BLIN schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 20:36:
Interessante laatste afleveringen. Start van een nieuw team met powers en Jemma die opgeslokt wordt door het zwarte goedje. Ben benieuwd of ze nog terugkomt..
Humankind… be both.
De verdoving werkt langzaam aan uit waardoor de pijn opbouwt, je kunt het dus minder/niet blokkeren. Althans zo kwam het op mij over. Of het in het echt ook zo werkt durf ik je niet te zeggenSpike_wolf schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:15:
[...]
Die marteling van Ward was ook wat ongemakkelijk om naar te kijkenHoewel de uitleg dat wanneer de verdoving uitwerkt ze alles tegelijk zou voelen me wat onlogisch leek, een verdoving is niet van het ene op het andere moment uitgewerkt, het lijkt me dat ze de pijn zo juist veel geleidelijker zou voelen dan normaal. Alleen is de psychologische druk wat groter doordat ze de pijn nu alleen maar kan verwachten.
Het is Kree technologie om de Inhumans te stoppen, wat het met Simmons moet vraag ik mij dan ook af. Ik hoop dat we haar gewoon terug krijgen eigenlijkDie steen die Simmons opslokte!!![]()
Volgens Gordon kan die "steen" alle Inhumans vernietigen, zou die steen die kracht doorgeven aan Simmons? Komt ze er als een Inhuman hunter uit?
Ik zou de scene nog een keer kijken anders. Phil zegt dat zij voorlopig de enige is en dat het anoniem wordt. Daisy verwijst naar de Avengers van zo gaan we het niet doen en Phil zegt klopt. Ik zie die jongen met z'n hoogspanning handen nog wel mee doen. Beetje Iron Man achtig maar dan met een budgetSky krijt dus een nieuw team, welke namen zitten er in de blauwe mappen? Wat voor een team wordt het? Een standaard covert S.H.I.E.L.D. team? Of wordt het meer een Secret Avenger iets?
Heeft alleen invloed op Inhumans, de mist doet niets voor gewone mensen maar doordat ze er kristallen van gemaakt hebben zitten er nog stukjes van de deviner in. Trip ging ook pas dood toen hij het aanraakte net als elke andere persoon die niet Inhuman is. Mijn gok is dat het metaal hierdoor er aardig uitgefilterd wordt en niet in ons eten komt.De Terrigen Crystals op het eind, nice going Daisy, die worden nu uitgedund over de wereld verspreidt, welke kant gaat dat op? Gaat de helve bevolking dood en wordt een gedeelte full on (of half bakken) Inhuman? Of gaat dit meer dienen om mensen immuun te maken voor de mist? Waardoor wanneer een grotere mist op een stad los gelaten wordt de gewone mensen ongedeerd blijven en alleen de Inhumans beïnvloed worden?
Ik denk dat we dat wel in seizoen 3 gaan zien. Mac blijft voorlopig nog wel even en is nu hoofd alien artifacts dus genoeg Kree om hem gek te maken.En die opmerking van Gordon naar Mac toe, hij voelde dat hij in aanraking geweest was met een Kree iets... betekend dat dat Mac niet meer helemaal menselijk is? Komt dat nog terug of is het alleen iets dat Gordan opmerkt en wat verder geen consequenties meer heeft?
dacht echt toen jemma werd opgeslokt WHUTMADG0BLIN schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 20:36:
Interessante laatste afleveringen. Start van een nieuw team met powers en Jemma die opgeslokt wordt door het zwarte goedje. Ben benieuwd of ze nog terugkomt..
Verwijderd
Wellicht dat dit de manier is voor dat ding om zijn werk te doen, een mens pakken en aanpassen om de Inhumans te vernietigen, wellicht als nood maatregels in het geval dat ding zelf daar de mogelijkheid niet voor heeft.Megajr schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:25:
Het is Kree technologie om de Inhumans te stoppen, wat het met Simmons moet vraag ik mij dan ook af. Ik hoop dat we haar gewoon terug krijgen eigenlijk
Het wordt een geheim team, niet openbaar zoals de Avengers, maar er wordt gezegd dat het een team van supermensen wordt, dat kan dus een S.H.I.E.L.D. team zijn in zwarte outfits die alleen handelen onder het gezag en naar aanwijzingen van Phil of andere S.H.I.E.L.D. mensen. Maar het kan ook een losser team worden dat meer op zichzelf opereert, meer als de Avengers, maar dan in de schaduw.[...]
Ik zou de scene nog een keer kijken anders. Phil zegt dat zij voorlopig de enige is en dat het anoniem wordt. Daisy verwijst naar de Avengers van zo gaan we het niet doen en Phil zegt klopt. Ik zie die jongen met z'n hoogspanning handen nog wel mee doen. Beetje Iron Man achtig maar dan met een budget
Dat is waar hij versteende pas toen hij de scherven van dat kristal in zijn lichaam had zitten nadat hij het kapot trapte.[...]
Heeft alleen invloed op Inhumans, de mist doet niets voor gewone mensen maar doordat ze er kristallen van gemaakt hebben zitten er nog stukjes van de deviner in. Trip ging ook pas dood toen hij het aanraakte net als elke andere persoon die niet Inhuman is. Mijn gok is dat het metaal hierdoor er aardig uitgefilterd wordt en niet in ons eten komt.
No way dat ze niet weer wordt uitgespuugdVerwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:36:
Ja hoor, het enige sympathieke personage laten ze opvreten
Klote Whedon truukjes
Famous last words: She'll be back
[ Voor 6% gewijzigd door Spike_wolf op 13-05-2015 21:42 ]
Humankind… be both.
Een aantal seconden voordat het gebeurde las ik dit op me telefoon...MADG0BLIN schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 20:36:
Als je als 'normaal' mens in die mist terecht komt word je toch versteent? Zoals die shield agents aan boord van het schip?Megajr schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:25:
[...]
Heeft alleen invloed op Inhumans, de mist doet niets voor gewone mensen maar doordat ze er kristallen van gemaakt hebben zitten er nog stukjes van de deviner in. Trip ging ook pas dood toen hij het aanraakte net als elke andere persoon die niet Inhuman is. Mijn gok is dat het metaal hierdoor er aardig uitgefilterd wordt en niet in ons eten komt.
Verwijderd
De Whedons zullen wel een Fred/illyria geintje uithalenSpike_wolf schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:42:
[...]
...
No way dat ze niet weer wordt uitgespuugd
Alleen omdat de stukken van de deviner er nog in zitten. Jaiying vertelde er over toen ze Gonzales vermoorde. Dit is dus ook waarom Trip dood ging, hij raakte de deviner aan. Net als de andere die we dood hebben zien gaan.thijsco19 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:47:
Als je als 'normaal' mens in die mist terecht komt word je toch versteent? Zoals die shield agents aan boord van het schip?
Zou wel een logisch plot zijn maar ik hoop dat ze niet zoiets doen. Alleen al vanwege dat ze dan qua afleveringen weer terug gaan vallen op wat ze de eerste helft van het eerste seizoen deden. Dat beviel niemand en heel veel mensen zijn daar ook op afgehaakt heb ik het idee.Ik denk inderdaad hetzelfde wat Spike hierboven zegt over de mist en Inhumans, vermoedelijk komen nu de rest van de Inhumans te voor schijn. Hetzelfde idee als seizoen 1 denk ik, maar dan nu de 'jacht' op Inhumans.
Ik vermoed van niet. Als je namelijk mensen sterker maakt dan Inhumans dan los je het ene probleem op met het andere probleem.Spike_wolf schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:42:
[...]
Wellicht dat dit de manier is voor dat ding om zijn werk te doen, een mens pakken en aanpassen om de Inhumans te vernietigen, wellicht als nood maatregels in het geval dat ding zelf daar de mogelijkheid niet voor heeft.
Geloof dat we aardig op 1 lijn zitten hier overHet wordt een geheim team, niet openbaar zoals de Avengers, maar er wordt gezegd dat het een team van supermensen wordt, dat kan dus een S.H.I.E.L.D. team zijn in zwarte outfits die alleen handelen onder het gezag en naar aanwijzingen van Phil of andere S.H.I.E.L.D. mensen. Maar het kan ook een losser team worden dat meer op zichzelf opereert, meer als de Avengers, maar dan in de schaduw.
Ik reken ook op zoiets. Zeker gezien die bloedlijnen al tijden lopen. Qua film schijnt die zich te gaan focussen op een 'royal family'. Die hebben misschien opeens wel meer onderdanen maar het is niet het hoofdplot. Zeker gezien hoe ver weg de film nog is.Dat is waar hij versteende pas toen hij de scherven van dat kristal in zijn lichaam had zitten nadat hij het kapot trapte.
Maar ze lieten die visolie natuurlijk niet voor niets zien, mensen komen er mee in aanraking, dus wellicht dat dit de manier is waarop er veel en veel meer Inhumans opduiken, maar dan allemaal zonder begeleiding, sommige zullen richting SHIELD/The Avengers trekken maar een groot deel zal als super villain aan de slag gaan. Dus misschien dat we in het volgende seizoen op baby Inhumans gaan jagen, er een aantal zich bij S.H.I.E.L.D. aansluiten en later afsplitsen naar het Inhumans team voor de film.
Het was jammer dat ze die bijl van Mac niet met haar mee dat ding in sleurdeVerwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:52:
[...]
De Whedons zullen wel een Fred/illyria geintje uithalen
Humankind… be both.
Verwijderd
Spike_wolf schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:01:
[...]
Het was jammer dat ze die bijl van Mac niet met haar mee dat ding in sleurde
Vooral op het laatst viel het op, leuke bolle toet hoorHet was wel heel goed te zien dat Dichen zwanger is, ze had hier al een aardig bol koppie
[ Voor 15% gewijzigd door Pendaco op 06-09-2015 18:39 ]
Humankind… be both.
Dat zit wel Schnorr.
Humankind… be both.
NS FC: SW 2742 0448 8213
[ Voor 7% gewijzigd door thijsco19 op 29-09-2015 13:25 ]
thijsco19 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:24:
Premiere date of Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D. season 3 – September 29, 2015
Dus vanavond is het zover. Heb er zin in!
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2015 12:00 ]
Humankind… be both.
It's never easy.....
Dit bedoel ik. Maar eigenlijk had ik dat alleen in het begin toen Daisy haar krachten ging showen en ze even later die vent in die doos de lucht in stuurde.Radeon schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:17:
Dacht even dat we naar space gingen in het begin.
Humankind… be both.
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2015 21:37 ]
Humankind… be both.
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Humankind… be both.
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Volgens mij wil Hunter achter Ward aan.Jogai schreef op woensdag 30 september 2015 @ 22:54:
Waarom is bobby uit de running, en achter wie wil hunter aan?
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Dat ja, dus nogal logisch dat hunter nogal boos is aangezien die kogel eigenlijk voor hem was.thijsco19 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:16:
Oja Ward gad toch Bobby vastgebonden en toen werd ze in de schouder geschoten? Of was dat iemand anders...
En natuurlijk Entourage.Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:41:
Oh frak, dat is dus iemand uit IMDB: Joan of Arcadia (TV Series 2003–2005)
And to think they once said that computers would take away jobs.
Dat is als je er vanuit gaat dat ze op een andere planeet zit. Er is niets dat zegt dat ze zich niet in een hele andere dimensie bevindt.IJzerlijm schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:19:
In de ideale wereld zou Jemma op die planeet Chris Pratt tegenkomen die haar wel een lift wil geven terug naar de Aarde.
Humankind… be both.
Andere realm lijkt mij eerder dan? Als ik de Thor films zo goed voor de geest haal dan doen we niet aan andere dimensies nog. Vond de verklaring van Fitz ook vrij logisch klinken; portaal naar een andere plek.Spike_wolf schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:20:
[...]
Dat is als je er vanuit gaat dat ze op een andere planeet zit. Er is niets dat zegt dat ze zich niet in een hele andere dimensie bevindt.
Pff, eitje voor Star Lord met z'n nieuwe Infinity powers.Spike_wolf schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:20:
[...]
Dat is als je er vanuit gaat dat ze op een andere planeet zit. Er is niets dat zegt dat ze zich niet in een hele andere dimensie bevindt.
And to think they once said that computers would take away jobs.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Komt omdat de Inhumans voor Marvel in het cinematic universum van Whedon en consorten de X-Men moeten vervangen. Fox heeft namelijk nog steeds voor film & tv de rechten van X-Men (don't ask why) en Marvel/Disney ligt ernstig overhoop met Fox. Dusdanig ernstig dat zelfs de X-Men in het Marvel comic universum mogelijk worden vervangen door Inhumans, trouwens.jmk schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 09:22:
Ik vind het jammer dat ze een beetje de kant uitgingen van x-men.
[ Voor 5% gewijzigd door mindcrash op 02-10-2015 13:46 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Sodeju, dat is wel een heftige wijziging. Aan de andere kant wel logisch dat Marvel niet de 'lasten' van de strips wil als ze niet de 'lusten' van de films hebben.mindcrash schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:43:
[...]
Komt omdat de Inhumans voor Marvel in het cinematic universum van Whedon en consorten de X-Men moeten vervangen. Fox heeft namelijk nog steeds voor film & tv de rechten van X-Men (don't ask why) en Marvel/Disney ligt ernstig overhoop met Fox. Dusdanig ernstig dat zelfs de X-Men in het Marvel comic universum mogelijk worden vervangen door Inhumans, trouwens.
Marvel still pissed at Fox, now using Inhumans to kill off the X-Men
Naar wat ik begrijp is ze getransporteerd door Kree technologie. Ik zou zeggen dat het dan al meteen een goede aanname zijn om te zeggen dat ze op een andere planeet is, en niet in een andere realm/dimensie.Spike_wolf schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:20:
[...]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq