Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Fierry schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:01:
Heeft iemand al enig idee wat "Theta Protocol" is? :P
Ja!

spoiler:
Dat zijn de Avengers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:35

thijsco19

KTM 990 SMT

Dat denk ik ook, maar waarom het beestje niet bij de naam noemen?
Ik denk dat er nog meer achter schuilt, we zullen het volgende week wel zien.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Oh Yeah! Zo veel zin in de film nu!

Wel leuk dat Sonic Age of Utron aankondigde! :+

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Phil noemde het beestje wel bij zijn naam anders wist ik het niet toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
thijsco19 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:07:
[...]

Die scene met Skye was inderdaad echt tof! Ze was daar heel goed neergezet vond ik, volgens mij vond ze het nog leuk ook. :9
Beter dan menig andere Skye/vecht scene, imo.

Verder ben ik ook wel erg benieuwd hoe het vergaat, zeker met de Avengers AoU 'er tussen door'.
Was de aflevering van volgende week nou een dubbele seizoensfinale?
Die vechtscene met sky vond ik wel wat weg hebben van de Film: John Wick. Ik vind die stijl van dat hele korte snelle en gericht schieten en ontwijken wel echt mooi gedaan. Beter dan we stormen naar binnen guns blazing principe

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Ik had graag gezien dat ze haar krachten wat meer gebruikte maar buiten dat was het wel echt een gruwelijke scene ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Megajr schreef op woensdag 29 april 2015 @ 21:34:
[...]

Ja!

spoiler:
Dat zijn de Avengers
Is dit je eigen idee? Dit is nergens anders te vinden en wordt nooit door Coulson gezegd.

spoiler:
Ik lees op meerdere plekken dat het het Theta Protocol mogelijk de Avengers Academy is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Skating_vince schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:02:
[...]

Is dit je eigen idee? Dit is nergens anders te vinden en wordt nooit door Coulson gezegd.

spoiler:
Ik lees op meerdere plekken dat het het Theta Protocol mogelijk de Avengers Academy is.
spoiler:
Het heeft ieder geval iets met The Avengers te maken, de dialoog is iets als volgt

Maria: Is Theta Protocol ready?
Coulson: Yes, lets bring in The Avengers

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Skating_vince schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:02:
[...]

spoiler:
Woy schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:15:
[...]

spoiler:
Het heeft ieder geval iets met The Avengers te maken, de dialoog is iets als volgt

Maria: Is Theta Protocol ready?
Coulson: Yes, lets bring in The Avengers
spoiler:
Wat hij zegt ^. Plus Coulson heeft toevallig een locatie in Sokovia waar een HYDRA hoofd is en een tweeling die enhanced zijn. Dezelfde locatie waar de Avengers heen gaan. Phil geeft het door aan Maria en die brengt de Avengers op de hoogte. Dat kan een academy zijn maar dat maakt het niet minder Avengers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Even los van .. ik vind het wel gaaf dat het allemaal verbonden is erg #(*%^#@(*%&$)(*@ &( dat je zo verbonden bent aan ABC/Bios ..

toch wel super stoer dat je zulke moeilijke story lines met elkaar verbind.

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:32
Ik vond het een mooie aflevering. Zeker de scene dat Sky de HYDRA agenten om zeep hielp!

Nu twijfel ik nog of ik wacht met de serie totdat ik de film heb gezien of niet.
Vind trouwens de serie wel steeds beter worden. Als ik het vergelijk met de eerste afleveringen en de laatste dan zit daar een mooie vooruitgang in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 15:20
Theta Protocol is dus de Helicarrier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
En ze zijn al meteen begonnen aan de setup van IMDB: Captain America: Civil War (2016)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Vond het wel een beetje raar wat Skye's moeder deed, had het in ieder geval niet verwacht. (eerder andersom..)

Leuk om de connectie's met Avengers Age of Ultron te zien.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
thijsco19 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:17:
Leuk om de connectie's met Avengers Age of Ultron te zien.
Zeker leuk, maar toch wel wat minder als je Age of Ultron nog niet hebt gezien ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Het viel me op dat er wat meer budget leek voor "de dude zonder ogen".

Zijn CGI zag er altijd een beetje uit alsof de Acteur een groene Skilbril op heeft waar ze later zijn ogen vanaf bewerken, dit leek nu een stuk beter te passen.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 06-05-2015 23:35 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 11-09 22:47
DarkFly schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:06:
[...]

Zeker leuk, maar toch wel wat minder als je Age of Ultron nog niet hebt gezien ;).
Ze zeiden het ook in de commercial na de vorige aflevering:
Ga Woensdag naar de premiere van Age of Ultron (in de VS) en zie maandag de aftermath in SHIELD.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:45

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Maar voor de duidelijkheid, je hoeft Age of Ultron niet gezien te hebben, dat is wellicht leuker, maar het verhaal is prima te volgen. Op een verwijzing of 3 na die prima te snappen zijn, gebeurt er niets bijzonders.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Spike_wolf schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:02:
Maar voor de duidelijkheid, je hoeft Age of Ultron niet gezien te hebben, dat is wellicht leuker, maar het verhaal is prima te volgen. Op een verwijzing of 3 na die prima te snappen zijn, gebeurt er niets bijzonders.
Inderdaad, er zitten ook niet echt major spoilers in ofzo. Dus hoewel het leuk is om het in volgorde te zien, is at echt niet noodzakelijk.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Woy schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:04:
[...]

Inderdaad, er zitten ook niet echt major spoilers in ofzo. Dus hoewel het leuk is om het in volgorde te zien, is at echt niet noodzakelijk.
De enige "Spoiler" is het feit dat Ultron de wereld niet vernietigd, maar dat kon iedereen wel met zekerheid voorspellen natuurlijk :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Spike_wolf schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:06:
[...]

De enige "Spoiler" is het feit dat Ultron de wereld niet vernietigd, maar dat kon iedereen wel met zekerheid voorspellen natuurlijk :P
Ja, en Theta protocol kan een kleine spoiler zijn, maar ook dat verpest de film niet ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Jopth schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:39:
Theta Protocol is dus de Helicarrier.
Niet alleen de Helicarrier toch?

Ik vond het wel bijzonder dat Raina gelijk had overigens. Had niet verwacht dat ze eerlijk zou zijn maar dat blijkt nu van wel. Wel jammer dat Jiaying het verpest heeft. Aan de andere kant vond ik Gonzales vrij vervelend dus daar lig ik niet gelijk wakker van. Ergens snap ik wel waarom ze het deed maar ik heb het niet zo op all out war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Theta protocol is misschien een spoilertje voor de film, maar dat lijkt me geen grote, ik heb Ultron nog niet kunnen zien, dus geen idee hoe dat geïntroduceerd wordt.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb de aflevering ook gezien (en uiteraard de avengers al op de eerste dag dat ie uitkwam gekeken ;) ), en ik weet niet of het komt doordat we nu altijd een week moeten wachten en niet alles achter elkaar kunnen kijken, maar ik vind de serie wat minder geworden naar de 2e helft toe van dit seizoen.
Dat hele shield vs real-shield verhaal, het minder interessant-zijn van Coulson, Skye die nu meer Inhuman is dan SHIELD, en wat mij betreft lijkt het erop alsof iedereen haar laat vallen.
Tussen Fitz en Simmons schiet het maar niet op....
Het hele team is uit elkaar gevallen, en niemand weet nu meer wie ze wel/niet kunnen vertrouwen en ik krijg zo'n beetje een "men doet maar wat"-gevoel.
Heeft niemand dat gevoel ook een beetje?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
Deathchant schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:23:
Ik heb de aflevering ook gezien (en uiteraard de avengers al op de eerste dag dat ie uitkwam gekeken ;) ), en ik weet niet of het komt doordat we nu altijd een week moeten wachten en niet alles achter elkaar kunnen kijken, maar ik vind de serie wat minder geworden naar de 2e helft toe van dit seizoen.
Dat hele shield vs real-shield verhaal, het minder interessant-zijn van Coulson, Skye die nu meer Inhuman is dan SHIELD, en wat mij betreft lijkt het erop alsof iedereen haar laat vallen.
Tussen Fitz en Simmons schiet het maar niet op....
Het hele team is uit elkaar gevallen, en niemand weet nu meer wie ze wel/niet kunnen vertrouwen en ik krijg zo'n beetje een "men doet maar wat"-gevoel.
Heeft niemand dat gevoel ook een beetje?
Dat veel dingen uit elkaar zijn gevallen en misgelopen vind ik juist wel interessant. Beter dan elke week een plot waarbij het team altijd wint van een nieuwe "vijand van de week", zoals in veel andere series. Ook tof dat Coulson flink op zijn donder krijgt vanwege de twijfelachtige beslissingen die hij heeft genomen omtrent die verzonken stad en Skye.

Met je eens dat het Shield vs. Shield-verhaal niet heel sterk is, en de ontwikkelingen in de relatie tussen Fitz en Simmons vond ik ook wat zwakjes. Er zijn meerdere karakters die niet zoveel toevoegen, of iets te makkelijk lijken te veranderen van richting. Zoals Alphonso "Mack" MacKenzie, die nu ineens bij Shield weg wil? En Ward is ook al vaak van kamp gewisseld; vraag me af of zijn rol nog veel functie heeft, maar misschien dat de seizoensfinale dit oppakt.

Maar over het algemeen vind ik dit seizoen sterker dan de vorige. De serie is bijna helemaal afgestapt van losse plotlijnen voor één aflevering, en richt zich veel meer op de grotere ontwikkelingen. De Inhumans vind ik een toffe toevoeging, en het feit dat Skye nu wellicht moet kiezen voor Shield of de Inhumans, vind ik best interessant. Net als de transformatie en krachten van Raina; daar kan nog meer mee gedaan worden denk ik.

Het blijft een serie met flinke zwaktes, zeker vergeleken met grootheden als The Wire, Game of Thrones of Breaking Bad. Maar bekeken binnen het spectrum van superhelden-series, vind ik het één van de betere.

Hierboven vond iemand de keuze van Skye's moeder raar. Dat was inderdaad vrij plotseling, maar we kregen eerder al wel hints dat zij de Inhumans altijd voorop zet en ze gewone mensen maar ondergeschikt vindt. Als je dat in gedachten houdt, is het wel logisch dat ze Shield aanvalt, in plaats van haar hele geheime genootschap prijs te geven.

Erg benieuwd naar de dubbele finale-aflevering volgende week!

[ Voor 15% gewijzigd door geert1 op 07-05-2015 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Hmm zo had ik het idd nog niet bekeken en als je het zo zegt dan moet ik je idd gelijk geven. Misschien ben ik wel het type dat wat langer vasthoudt aan "het oorspronkelijke team", maar logischerwijze is dit idd dan een goeie vooruitgang.

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 13:29

St@m

@ Your Service

Ik ben nu wel erg benieuwd wat er met Cal gebeurd :D Hij heeft zijn flesjes leeggedronken, nu gaan we eindelijk zien wat voor een beest het wordt.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Nu online
St@m schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:10:
Ik ben nu wel erg benieuwd wat er met Cal gebeurd :D Hij heeft zijn flesjes leeggedronken, nu gaan we eindelijk zien wat voor een beest het wordt.
Ik vond Cal eigenlijk wel leuk zo. Je ziet dat hij het allemaal wel goed bedoelt maar hij is zo onhandig.
Ergens heb ik wel medelijden met hem.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 13:29

St@m

@ Your Service

GerGio schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:15:
[...]

Ik vond Cal eigenlijk wel leuk zo. Je ziet dat hij het allemaal wel goed bedoelt maar hij is zo onhandig.
Ergens heb ik wel medelijden met hem.
Ja.. maar ze hinten nu al dik een seizoen naar zijn "krachten" volgende week eindelijk.. hoop ik :+

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Nu online
St@m schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:20:
[...]

Ja.. maar ze hinten nu al dik een seizoen naar zijn "krachten" volgende week eindelijk.. hoop ik :+
Ja mijn vermoeden is ook wel sterk dat hij zal veranderen komende aflevering en zijn krachten krijgt van de inhoud van die flesjes. . Denk maar na. Ze kunnen geen deviner gebruiken. Dat doen ze ook niet, zeggen ze zelf in deze aflevering. Kwam overigens ook voor in toen Sky in Afterlive was de eerste keer. Toen zij men je bent de old way verandert.

Ik ben benieuwt.

Edit Typo (beter zo F_J_K?)

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Ik zal niet zeuren over de NL spelling maar er is een groot inhoudelijk verschil tussen 'diviner' en 'definer' ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 18:36
Vind de serie zelf steeds beter en sterker worden, goede karakters, plotonwikkeling, stijl etc. The Flash bv is ook leuk maar kinderspel in vergelijking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Wat plotontwikkeling en karakters wil ik de serie nog wel beter noemen dan de MCU. De MCU heeft wel een paar sterke personages, zoals Tony Stark en Loki, maar veel characters zijn simpelweg totaal niet memorabel. Dan vind ik het gemiddelde AoS-personage beter.

Ik heb wel het idee dat er veel characters zijn nu, en ik krijg moeite te onthouden wie wie is. "Je had Trip, maar die ging dood, en dan nog een of andere neger, en wie is die ene vrouw ook weer? En nu 2 mannen? Oja, een ervan heet Hunter, geloof ik?". Dat is wat mijn brein soms doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

GerGio schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:30:
[...]

Ze kunnen geen deviner gebruiken. Dat doen ze ook niet, zeggen ze zelf in deze aflevering. Kwam overigens ook voor in toen Sky in Afterlive was de eerste keer. Toen zij men je bent de old way verandert.

Ik ben benieuwt.

Edit Typo (beter zo F_J_K?)
Amanoo schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 18:54:
"Je had Trip, maar die ging dood, en dan nog een of andere neger, en wie is die ene vrouw ook weer?
Mensen, WTF? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

AGENTS OF S.H.I.E.L.D. Renewed By ABC; AGENT CARTER's Fate Finally Revealed

3e seizoen AoS en als klap op de vuurpijl een 2e voor Agent Carter *O* *O*

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Yessssss! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

*O*

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:38

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik had het net ook gelezen ja. Helemaal SUPER!

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

En het lijkt erop dat ze een sprong in de tijd maken t.o.v. seizoen 1 bij Agent Carter. Ik vind dat geen slecht idee dat ze dat meerdere seizoenen zo doen om op die manier de opzet en opleving van S.H.I.E.L.D. in beeld brengen. De eerste Ant-Man, een jonge Nick Fury, Tony Stark als jongetje, de dood van Howard Stark. Genoeg lore uit de films waar in Agent Carter stilgestaan kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe minder back story in S.H.I.E.L.D. (en meer in Carter- hoef ik dat niet te zien) hoe beter, had er al een schurfthekel aan in Arrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Zoveel back-story is er toch niet in AoS? En hoezo? 'Hoef ik dat niet te zien'? Vind je Agent Carter niet leuk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carter was even leuk in AoS, maar een complete spinoff, nee. Maar goed, dat dacht ik ook ooit over Angel dus wie weet wat ik nog kijk over een paar jaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:43
Interessante laatste afleveringen. Start van een nieuw team met powers en Jemma die opgeslokt wordt door het zwarte goedje. Ben benieuwd of ze nog terugkomt.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Zo wat een aflevering was dat zeg :D Ward die z'n chickie kapot schiet, Bobby die een kogel vangt, Cal blijkt een goedzak als je Jaiying wegstript en hem volpropt met allerlei steroïden, Raina is dood en Phil is z'n arm kwijt. Leek even op The Walking Dead zo :P

Ik vond de laatste scene eigenlijk wel jammer. Ik vond Fitz-Simmons als stel fantastisch en dat ze nu het uitgepraat hebben en eindelijk maar toch dit bespraken. Vervolgens door z'n stommiteit is hij nu Jemma kwijt. Dat gaat een nare psychologische tik worden voor hem bovenop wat hij al te verduren gehad heeft.

Maar aan de andere kant, we krijgen volgend seizoen dus meer Kree, Inhumans en een apart enhanced team( Secret Avengers?) waar ook best leuke dingen mee mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

MADG0BLIN schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 20:36:
Interessante laatste afleveringen. Start van een nieuw team met powers en Jemma die opgeslokt wordt door het zwarte goedje. Ben benieuwd of ze nog terugkomt.. :P
Dat waren je enige punten voor deze aflevering? :D

Er zaten een stel toffe vechtscenes in deze aflevering! Skye vs May! Hoe May in het begin zonder moeite met één hand alle aanvallen afweert _O_ Leuk om te zien hoe Skye May eigenlijk zonder haar krachten wil verslaan, maar toch vrij snel moet inzien dat dit onmogelijk is :P
Dat gevecht tussen Skye en die lading andere dudes was ook tof, alleen jammer van die vreemde zooms steeds, dat hadden ze van mij weg mogen laten.
En Bobbie vs Ward en 33 was ook geweldig om te zien!

Die marteling van Ward was wat ongemakkelijk om naar te kijken :X Hoewel de uitleg dat wanneer de verdoving uitwerkt ze alles tegelijk zou voelen me wat onlogisch leek, een verdoving is niet van het ene op het andere moment uitgewerkt, het lijkt me dat ze de pijn zo juist veel geleidelijker zou voelen dan normaal. Alleen is de psychologische druk veel groter doordat ze de pijn nu alleen maar kan anticiperen terwijl ze die pinnen onder haar nagels vandaan ziet komen.

Die steen die Simmons opslokte!! :X :o
Volgens Gordon kan die "steen" alle Inhumans vernietigen, zou die steen die kracht doorgeven aan Simmons? Komt ze er als een Inhuman hunter uit?

Die move van Phil om dat krystal te vangen ook, daar kwamen even een hoop gedachten en gevoelens langs slingeren :D In eerste instantie leek het me niet heel boeiend, hij zou hem wel vangen, niets aan het handje. En dat gebeurde ook, maar toen zijn hand begon te veranderen bedacht ik me weer dat mensen ze niet kunnen vasthouden, dus dat was even Oh noes! Maar hij heeft Kree bloed, zou dat helpen? Zijn hand wordt grijs dus dat zal wel niet, maar Phil kan niet dood! oh noes! WHAM! Mac in actie :D _O_
Volgend seizoen zal hij wel met een bad ass robot hand rondlopen.

Sky krijgt dus een nieuw team, welke namen zitten er in de blauwe mappen? Wat voor een team wordt het? Een standaard covert S.H.I.E.L.D. team met super humans? Of wordt het meer een Secret Avenger iets?

De Terrigen Crystals op het eind, nice going Daisy :/ , die worden nu uitgedund over de wereld verspreidt, welke kant gaat dat op? Gaat de halve bevolking dood en wordt een gedeelte full on (of half bakken) Inhuman? Of gaat dit meer dienen om mensen immuun te maken voor de mist? Waardoor wanneer een grotere mist op een stad los gelaten wordt de gewone mensen ongedeerd blijven en alleen de Inhumans beïnvloed worden?

En die opmerking van Gordon naar Mac toe, hij voelde dat hij in aanraking geweest was met een Kree iets... betekend dat dat Mac niet meer helemaal menselijk is? Komt dat nog terug of is het alleen iets dat Gordan opmerkt en wat verder geen consequenties meer heeft?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Spike_wolf schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:15:
[...]
Die marteling van Ward was ook wat ongemakkelijk om naar te kijken :X Hoewel de uitleg dat wanneer de verdoving uitwerkt ze alles tegelijk zou voelen me wat onlogisch leek, een verdoving is niet van het ene op het andere moment uitgewerkt, het lijkt me dat ze de pijn zo juist veel geleidelijker zou voelen dan normaal. Alleen is de psychologische druk wat groter doordat ze de pijn nu alleen maar kan verwachten.
De verdoving werkt langzaam aan uit waardoor de pijn opbouwt, je kunt het dus minder/niet blokkeren. Althans zo kwam het op mij over. Of het in het echt ook zo werkt durf ik je niet te zeggen :P
Die steen die Simmons opslokte!! :X :O
Volgens Gordon kan die "steen" alle Inhumans vernietigen, zou die steen die kracht doorgeven aan Simmons? Komt ze er als een Inhuman hunter uit?
Het is Kree technologie om de Inhumans te stoppen, wat het met Simmons moet vraag ik mij dan ook af. Ik hoop dat we haar gewoon terug krijgen eigenlijk :P
Sky krijt dus een nieuw team, welke namen zitten er in de blauwe mappen? Wat voor een team wordt het? Een standaard covert S.H.I.E.L.D. team? Of wordt het meer een Secret Avenger iets?
Ik zou de scene nog een keer kijken anders. Phil zegt dat zij voorlopig de enige is en dat het anoniem wordt. Daisy verwijst naar de Avengers van zo gaan we het niet doen en Phil zegt klopt. Ik zie die jongen met z'n hoogspanning handen nog wel mee doen. Beetje Iron Man achtig maar dan met een budget :+
De Terrigen Crystals op het eind, nice going Daisy :/ , die worden nu uitgedund over de wereld verspreidt, welke kant gaat dat op? Gaat de helve bevolking dood en wordt een gedeelte full on (of half bakken) Inhuman? Of gaat dit meer dienen om mensen immuun te maken voor de mist? Waardoor wanneer een grotere mist op een stad los gelaten wordt de gewone mensen ongedeerd blijven en alleen de Inhumans beïnvloed worden?
Heeft alleen invloed op Inhumans, de mist doet niets voor gewone mensen maar doordat ze er kristallen van gemaakt hebben zitten er nog stukjes van de deviner in. Trip ging ook pas dood toen hij het aanraakte net als elke andere persoon die niet Inhuman is. Mijn gok is dat het metaal hierdoor er aardig uitgefilterd wordt en niet in ons eten komt.
En die opmerking van Gordon naar Mac toe, hij voelde dat hij in aanraking geweest was met een Kree iets... betekend dat dat Mac niet meer helemaal menselijk is? Komt dat nog terug of is het alleen iets dat Gordan opmerkt en wat verder geen consequenties meer heeft?
Ik denk dat we dat wel in seizoen 3 gaan zien. Mac blijft voorlopig nog wel even en is nu hoofd alien artifacts dus genoeg Kree om hem gek te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parsnep
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-09 19:22

parsnep

Cloud-Master

dacht echt toen jemma werd opgeslokt WHUT :O

V&A | Everything to the Cloud!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor, het enige sympathieke personage laten ze opvreten :P

Klote Whedon truukjes :N

Famous last words: She'll be back :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Megajr schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:25:

Het is Kree technologie om de Inhumans te stoppen, wat het met Simmons moet vraag ik mij dan ook af. Ik hoop dat we haar gewoon terug krijgen eigenlijk :P
Wellicht dat dit de manier is voor dat ding om zijn werk te doen, een mens pakken en aanpassen om de Inhumans te vernietigen, wellicht als nood maatregels in het geval dat ding zelf daar de mogelijkheid niet voor heeft.
[...]

Ik zou de scene nog een keer kijken anders. Phil zegt dat zij voorlopig de enige is en dat het anoniem wordt. Daisy verwijst naar de Avengers van zo gaan we het niet doen en Phil zegt klopt. Ik zie die jongen met z'n hoogspanning handen nog wel mee doen. Beetje Iron Man achtig maar dan met een budget :+
Het wordt een geheim team, niet openbaar zoals de Avengers, maar er wordt gezegd dat het een team van supermensen wordt, dat kan dus een S.H.I.E.L.D. team zijn in zwarte outfits die alleen handelen onder het gezag en naar aanwijzingen van Phil of andere S.H.I.E.L.D. mensen. Maar het kan ook een losser team worden dat meer op zichzelf opereert, meer als de Avengers, maar dan in de schaduw.
[...]

Heeft alleen invloed op Inhumans, de mist doet niets voor gewone mensen maar doordat ze er kristallen van gemaakt hebben zitten er nog stukjes van de deviner in. Trip ging ook pas dood toen hij het aanraakte net als elke andere persoon die niet Inhuman is. Mijn gok is dat het metaal hierdoor er aardig uitgefilterd wordt en niet in ons eten komt.
Dat is waar hij versteende pas toen hij de scherven van dat kristal in zijn lichaam had zitten nadat hij het kapot trapte.
Maar ze lieten die visolie natuurlijk niet voor niets zien, mensen komen er mee in aanraking, dus wellicht dat dit de manier is waarop er veel en veel meer Inhumans opduiken, maar dan allemaal zonder begeleiding, sommige zullen richting SHIELD/The Avengers trekken maar een groot deel zal als super villain aan de slag gaan. Dus misschien dat we in het volgende seizoen op baby Inhumans gaan jagen, er een aantal zich bij S.H.I.E.L.D. aansluiten en later afsplitsen naar het Inhumans team voor de film.
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:36:
Ja hoor, het enige sympathieke personage laten ze opvreten :P

Klote Whedon truukjes :N

Famous last words: She'll be back :P
No way dat ze niet weer wordt uitgespuugd :P

[ Voor 6% gewijzigd door Spike_wolf op 13-05-2015 21:42 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Een aantal seconden voordat het gebeurde las ik dit op me telefoon... :') :') :') :+
Megajr schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:25:
[...]

Als je als 'normaal' mens in die mist terecht komt word je toch versteent? Zoals die shield agents aan boord van het schip?

Ik denk inderdaad hetzelfde wat Spike hierboven zegt over de mist en Inhumans, vermoedelijk komen nu de rest van de Inhumans te voor schijn. Hetzelfde idee als seizoen 1 denk ik, maar dan nu de 'jacht' op Inhumans.

Overigens was die vecht scene van Bobbie tegen Ward en Agent 33 echt geweldig! _/-\o_ Ook totaal onverwachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:42:
[...]

...

No way dat ze niet weer wordt uitgespuugd :P
De Whedons zullen wel een Fred/illyria geintje uithalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
thijsco19 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:47:
Als je als 'normaal' mens in die mist terecht komt word je toch versteent? Zoals die shield agents aan boord van het schip?
Alleen omdat de stukken van de deviner er nog in zitten. Jaiying vertelde er over toen ze Gonzales vermoorde. Dit is dus ook waarom Trip dood ging, hij raakte de deviner aan. Net als de andere die we dood hebben zien gaan.
Ik denk inderdaad hetzelfde wat Spike hierboven zegt over de mist en Inhumans, vermoedelijk komen nu de rest van de Inhumans te voor schijn. Hetzelfde idee als seizoen 1 denk ik, maar dan nu de 'jacht' op Inhumans.
Zou wel een logisch plot zijn maar ik hoop dat ze niet zoiets doen. Alleen al vanwege dat ze dan qua afleveringen weer terug gaan vallen op wat ze de eerste helft van het eerste seizoen deden. Dat beviel niemand en heel veel mensen zijn daar ook op afgehaakt heb ik het idee.
Spike_wolf schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:42:
[...]

Wellicht dat dit de manier is voor dat ding om zijn werk te doen, een mens pakken en aanpassen om de Inhumans te vernietigen, wellicht als nood maatregels in het geval dat ding zelf daar de mogelijkheid niet voor heeft.
Ik vermoed van niet. Als je namelijk mensen sterker maakt dan Inhumans dan los je het ene probleem op met het andere probleem.
Het wordt een geheim team, niet openbaar zoals de Avengers, maar er wordt gezegd dat het een team van supermensen wordt, dat kan dus een S.H.I.E.L.D. team zijn in zwarte outfits die alleen handelen onder het gezag en naar aanwijzingen van Phil of andere S.H.I.E.L.D. mensen. Maar het kan ook een losser team worden dat meer op zichzelf opereert, meer als de Avengers, maar dan in de schaduw.
Geloof dat we aardig op 1 lijn zitten hier over :)
Dat is waar hij versteende pas toen hij de scherven van dat kristal in zijn lichaam had zitten nadat hij het kapot trapte.
Maar ze lieten die visolie natuurlijk niet voor niets zien, mensen komen er mee in aanraking, dus wellicht dat dit de manier is waarop er veel en veel meer Inhumans opduiken, maar dan allemaal zonder begeleiding, sommige zullen richting SHIELD/The Avengers trekken maar een groot deel zal als super villain aan de slag gaan. Dus misschien dat we in het volgende seizoen op baby Inhumans gaan jagen, er een aantal zich bij S.H.I.E.L.D. aansluiten en later afsplitsen naar het Inhumans team voor de film.
Ik reken ook op zoiets. Zeker gezien die bloedlijnen al tijden lopen. Qua film schijnt die zich te gaan focussen op een 'royal family'. Die hebben misschien opeens wel meer onderdanen maar het is niet het hoofdplot. Zeker gezien hoe ver weg de film nog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:52:
[...]

De Whedons zullen wel een Fred/illyria geintje uithalen :+
Het was jammer dat ze die bijl van Mac niet met haar mee dat ding in sleurde :P

Het was wel heel goed te zien dat Dichen zwanger is, ze had hier al een aardig bol koppie :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:01:
[...]

Het was jammer dat ze die bijl van Mac niet met haar mee dat ding in sleurde :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/grijCGItktDERVhTSu6EpR7I/full.jpg

Voor diegene die :? denken :P
Het was wel heel goed te zien dat Dichen zwanger is, ze had hier al een aardig bol koppie :P
Vooral op het laatst viel het op, leuke bolle toet hoor O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:01

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Nieuwe teaser/trailer voor S3 is uit;

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0-K8gjhG4K8]

En blijkbaar heeft ABC ook een spinoff besteld met Bobbi/Mockingbird in de hoofdrol; http://tvline.com/2015/08...spinoff-adrianne-palicki/ (imdb: IMDB: Marvel's Most Wanted (2016) (TV))

Weet niet goed wat ik daar van moet denken :/

[ Voor 15% gewijzigd door Pendaco op 06-09-2015 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Eerste foto van Quake!

Quake

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:26

Aight!

'A toy robot...'

Best een prima jongedame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Nice!

Ben benieuwd, kan niet wachten tot het weer begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Intro voor Agents of Shield:

That's more like it... :9~

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Go Daisy! :D *O*

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Ziet er veel belovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:01
Niceeee, kan niet wachten. Deze serie is zoveel gegroeid sinds het eerste seizoen

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Seizoen twee vond ik anders niet zo'n tof seizoen, maar kwam wellicht omdat toen de nieuwigheid eraf was. Ben ergens wel benieuwd naar seizoen 3, al heb ik niet zoiets van dat nu al (goed) zichtbaar is, dat seizoen 3 beter gaat worden.

• jmk

jmk

Ik vind het jammer dat ze een beetje de kant uitgingen van x-men.
Supernaturals tegen de gewone mensen, of andersom. Ik vond het juist heel leuk dat het in het eerste seizoen veel ging om verwondering en vriendschap(en tech & aliens).

Ik vind het einde van S2 zo'n donker toekomstbeeld. Het lijkt dan ook een beetje teveel op huidig wereldtoneel. Nu zijn er ook te veel tegenstellingen/oorlogen/ruzies/wantrouwen etc.

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Die preview zag er weer heel tof uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Premiere date of Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D. season 3 – September 29, 2015

Dus vanavond is het zover. Heb er zin in! :*)

[ Voor 7% gewijzigd door thijsco19 op 29-09-2015 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:10

Saffie_time

Why use this? 42!

thijsco19 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:24:
Premiere date of Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D. season 3 – September 29, 2015

Dus vanavond is het zover. Heb er zin in! :*)
*O*
Was ik helemaal vergeten! Thnx voor de heads-up.
Eens kijken wat ze er dit seizoen van gaan maken en welke richting dat ze op willen.
Persoonlijk vond ik het 'donkere' sfeertje in S02 wel prettig.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Verwijderd

De nieuwe "bus" is made of awesome :D :9 Zijn er al modellen uit? /me qmx checken doet :+

edit:

Episode was ook made of awesome, goeie manier op te openen _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2015 12:00 ]

• Spike_wolf

Spike_wolf

Erg goed begin inderdaad :9

Humankind… be both.

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Zeker waar!
Al moet ik eerlijk zeggen het begon voor mij iets te sci-fi achtig. Maar dat idee zal wel veranderen naarmate de rest komt.
De eerste keer dat Daisy in beeld kwam in haar t-shirt zat ik toch weer effe O+ . :+

Verwijderd

Té sci-fi achtig? Ik dacht eindelijk hehe :P

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:06

Radeon

Today is a good day to die

Dacht even dat we naar space gingen in het begin. Was zeker een goeie episode. En ja, Sky / Daisy ;-)

It's never easy.....

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 21:48
Grumpy cat op de mok van Coulson. :D

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9K31OmoQGZd2OUYbDwX6vWLv/thumb.jpg
:9
ZpAz schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:32:
Grumpy cat op de mok van Coulson. :D
Dat je dat zag :F 8)7

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PATMK1qjlfd04r4W72pkQ2Fw/thumb.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2015 21:09 ]

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Radeon schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:17:
Dacht even dat we naar space gingen in het begin.
Dit bedoel ik. Maar eigenlijk had ik dat alleen in het begin toen Daisy haar krachten ging showen en ze even later die vent in die doos de lucht in stuurde. :P.
Daarna viel het wel mee.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Die Grumpy Cat mok had hij vorig seizoen ook al :P

Humankind… be both.

Verwijderd

Wie is die actrice in het witte pakje?? Ik ken haar ergens van maar ik zie nergens de credits ofzo :X

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/egzU71PoGtwx1lAKdXEL8i0P/full.jpg

Wie is dit?

http://www.imdb.com/name/nm0781899/?ref_=tt_cl_i4

?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2015 21:37 ]

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nee, dat is Constance Zimmer :)

Humankind… be both.

Verwijderd

Oh frak, dat is dus iemand uit IMDB: Joan of Arcadia (TV Series 2003–2005) :F

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Just to be sure, is er nog een tie-in met Ant-Man?

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:27

jpiwf

licenced pepernootaddict

Ik hoorde deze aflevering iets over sokovia (age of ultron dus) maar nog geen ant man referenties.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Heb je niet goed geluisterd. ;)
Coulson was met Fitz aan het praten over Simmons, daar zei Coulson iets over Pym Tech.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Pym Particles werden even genoemd, maar niets waar je de film voor gezien moet hebben of de comics voor moet kennen.
Het was alleen een opmerking om even te laten zien dat ze zich in hetzelfde universum bevinden, meer niet :)

Humankind… be both.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Bedoel ook meer of er eventueel binnen een paar afleveringen nog referenties etc zijn, heb de eerste aflevering net toch al gekeken omdat ik niet kon wachten haha.

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:33
Waarom is bobby uit de running, en achter wie wil hunter aan?

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:09

Robtimus

me Robtimus no like you

Bobby was eind vorig seizoen vrij zwaar verwond, vooral aan haar knie. Daar had ze het ook over met Coulson (iets over hopen dat de knie teruggroeit).

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:46

Arethusa

Niet die server

Jogai schreef op woensdag 30 september 2015 @ 22:54:
Waarom is bobby uit de running, en achter wie wil hunter aan?
Volgens mij wil Hunter achter Ward aan.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Oja Ward gad toch Bobby vastgebonden en toen werd ze in de schouder geschoten? Of was dat iemand anders... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

thijsco19 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:16:
Oja Ward gad toch Bobby vastgebonden en toen werd ze in de schouder geschoten? Of was dat iemand anders... :p
Dat ja, dus nogal logisch dat hunter nogal boos is aangezien die kogel eigenlijk voor hem was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 17:56
En natuurlijk Entourage. :)

Heeft ze een kleine rol of is ze toch wel vaak aanwezig in de afl?

Vanavond maar eens de aflevering kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

In de ideale wereld zou Jemma op die planeet Chris Pratt tegenkomen die haar wel een lift wil geven terug naar de Aarde.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

IJzerlijm schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:19:
In de ideale wereld zou Jemma op die planeet Chris Pratt tegenkomen die haar wel een lift wil geven terug naar de Aarde.
Dat is als je er vanuit gaat dat ze op een andere planeet zit. Er is niets dat zegt dat ze zich niet in een hele andere dimensie bevindt.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Spike_wolf schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:20:
[...]

Dat is als je er vanuit gaat dat ze op een andere planeet zit. Er is niets dat zegt dat ze zich niet in een hele andere dimensie bevindt.
Andere realm lijkt mij eerder dan? Als ik de Thor films zo goed voor de geest haal dan doen we niet aan andere dimensies nog. Vond de verklaring van Fitz ook vrij logisch klinken; portaal naar een andere plek.

Vond het ook een sterke opener, nieuwe bad guy, Ward en Hydra zullen we ook nog krijgen en ik zie wel samenwerk mogelijkheden met ACTC (Als ik het goed zeg!). Vond het ook tof om te zien hoe iedereen toch een andere rol binnen het team gekregen heeft en als een gesmeerde machine loopt. En Jemma aan het einde nog even, ben benieuwd wat we daar nog te zien van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

[...]

Pff, eitje voor Star Lord met z'n nieuwe Infinity powers.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:09

Robtimus

me Robtimus no like you

Die heeft hij niet. Je hebt alleen Infinity powers als je de Infinity stone in bezit hebt, en die is op het einde van GotG in bewaring gesteld.

Overigens heb je de space stone nodig, en die zat in de Tesseract en ligt nu in Asgard. Die uit GotG is de power stone.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

jmk schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 09:22:
Ik vind het jammer dat ze een beetje de kant uitgingen van x-men.
Komt omdat de Inhumans voor Marvel in het cinematic universum van Whedon en consorten de X-Men moeten vervangen. Fox heeft namelijk nog steeds voor film & tv de rechten van X-Men (don't ask why) en Marvel/Disney ligt ernstig overhoop met Fox. Dusdanig ernstig dat zelfs de X-Men in het Marvel comic universum mogelijk worden vervangen door Inhumans, trouwens.

Marvel still pissed at Fox, now using Inhumans to kill off the X-Men

[ Voor 5% gewijzigd door mindcrash op 02-10-2015 13:46 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
mindcrash schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:43:
[...]

Komt omdat de Inhumans voor Marvel in het cinematic universum van Whedon en consorten de X-Men moeten vervangen. Fox heeft namelijk nog steeds voor film & tv de rechten van X-Men (don't ask why) en Marvel/Disney ligt ernstig overhoop met Fox. Dusdanig ernstig dat zelfs de X-Men in het Marvel comic universum mogelijk worden vervangen door Inhumans, trouwens.

Marvel still pissed at Fox, now using Inhumans to kill off the X-Men
Sodeju, dat is wel een heftige wijziging. Aan de andere kant wel logisch dat Marvel niet de 'lasten' van de strips wil als ze niet de 'lusten' van de films hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik vind het toch wel een zwaktebod hoor. Ze hebben de filmrechten verkocht en nu gaan ze hun eigen karakters zwart maken / uitwissen. Leg het gewoon bij met Fox, kijk of je net als bij Sony een crossover van karakters kunt doen en maak er wat leuks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

[...]

Naar wat ik begrijp is ze getransporteerd door Kree technologie. Ik zou zeggen dat het dan al meteen een goede aanname zijn om te zeggen dat ze op een andere planeet is, en niet in een andere realm/dimensie.
Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste