Ik moet tot mijn spijt bekennen dat ik alleen iets van de Marvel karakters afweet doormiddel van de films en series. Vandaar dat ik die links nog niet heb gelegd
Daar zit ik er inderdaad wel naast ja, bij nader inzien.Spike_wolf schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:59:
[...]
Hoe je op je aanname voor Reina komt is mij wel een raadsel, op wellicht de ogen na zie ik niets in haar dat met dat personage in contact gebracht kan worden eigenlijk.
Het was de meest aangehouden theorie tijdens de winterstop, maar bij nader inzien is dat oog wat je toen zag ook niet eens katachtig. De theorie was er ook omdat dit karakter ook een link had met Skye.
Raina is in principe nog redelijk onduidelijk op dit moment.
Het staat ook al letterlijk op wikipedia, dus de theorie van @M a r c o klopt.
spoiler:
Daisy Johnson, also known as Quake, is a fictional character appearing in comic books published by Marvel Comics. Created by writer Brian Michael Bendis and artist Gabriele Dell'Otto, the character first appeared in Secret War #2 (July 2004). The daughter of the supervillain Mister Hyde, she is a secret agent of the intelligence organization S.H.I.E.L.D. with the power to generate earthquakes. In the television series Agents of S.H.I.E.L.D., Chloe Bennet portrays the Marvel Cinematic Universe version of the character.
Chloe Bennet appears as a series regular in the live-action series Agents of S.H.I.E.L.D. playing a character called Skye, a computer hacker recruited into S.H.I.E.L.D. by Phil Coulson. In the show's second season, the character's birth name is revealed to be Daisy. Executive producer Maurissa Tancharoen confirmed the character is an adaptation of Daisy Johnson, as well as an Inhuman.[18] On making Daisy an Inhuman for the Marvel Cinematic Universe, executive producer Jed Whedon said, "We’ve created a different origin for her... We merged those two ideas together also because there are such rabid fans out there that if we stick to original story points from the comics, they will smell story points from miles away. Those two factors led us to coming up with a different notion of how she got her powers
Chloe Bennet appears as a series regular in the live-action series Agents of S.H.I.E.L.D. playing a character called Skye, a computer hacker recruited into S.H.I.E.L.D. by Phil Coulson. In the show's second season, the character's birth name is revealed to be Daisy. Executive producer Maurissa Tancharoen confirmed the character is an adaptation of Daisy Johnson, as well as an Inhuman.[18] On making Daisy an Inhuman for the Marvel Cinematic Universe, executive producer Jed Whedon said, "We’ve created a different origin for her... We merged those two ideas together also because there are such rabid fans out there that if we stick to original story points from the comics, they will smell story points from miles away. Those two factors led us to coming up with a different notion of how she got her powers
[ Voor 39% gewijzigd door FREAKJAM op 10-03-2015 13:09 ]
is everything cool?
Ik neem aan dat het feit dat het oog dat we toen zagen wel wat weg had van een kattenoog (hoewel het net zo goed als een reptielenoog gezien zou kunnen worden) veel mensen naar Tigra stuurden, hoewel Tigra helemaal geen Inhuman is, dus die kans leek me sowieso al heel klein. Maar helemaal nu we de rest van haar gezien hebben is die kans in mijn ogen echt 0,0. Ze passen hier en daar best wat aan, maar dit zou wel een hele vreemde aanpassing zijn.M a r c o schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:01:
[...]
Daar zit ik er inderdaad wel naast ja, bij nader inzien.
Het was de meest aangehouden theorie tijdens de winterstop, maar bij nader inzien is dat oog wat je toen zag ook niet eens katachtig. De theorie was er ook omdat dit karakter ook een link had met Skye.
Raina is in principe nog redelijk onduidelijk op dit moment.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Nee, klopt.
Alleen zou het wel/niet inhuman zijn geen reden zijn, omdat ze dat in de serie met het karakter van skye ook veranderd hebben.
Hier overigens het oog van Raina.
Alleen zou het wel/niet inhuman zijn geen reden zijn, omdat ze dat in de serie met het karakter van skye ook veranderd hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door M a r c o op 10-03-2015 14:15 ]
Dat klopt, maar Daisy is een veel minder bekend en belangrijk personage dan Tigra. Dingen aanpassen doen ze aan alle kanten, maar de origin van een personage als Tigra aanpassen zie ik ze niet zomaar doen, helemaal omdat de origin die ze heeft prima in de huidige MCU toe te passen is.M a r c o schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:15:
Nee, klopt.
[afbeelding]
Het kan natuurlijk ook prima zo zijn dat Raina een geheel nieuw personage is. Phil en bijna alle andere belangrijke personages in de serie zijn ook door de serie of het MCU geïntroduceerd.
Humankind… be both.
Ik vraag me ook nog of wie die
Het karakter van Skye is niet zo zeer anders, ze hebben alleen de oorsprong van het karakter veranderd. (Dat ze in eerste instantie dus Skye heet en een hacker is). En wat als Raina, gewoon Raina is?
spoiler:
Ze denken dat hij blinde knakker is (die geen ogen heeft).
spoiler:
is.Reader
Het karakter van Skye is niet zo zeer anders, ze hebben alleen de oorsprong van het karakter veranderd. (Dat ze in eerste instantie dus Skye heet en een hacker is). En wat als Raina, gewoon Raina is?
[ Voor 69% gewijzigd door FREAKJAM op 10-03-2015 14:52 ]
is everything cool?
Lady Sif 
Eddie McClintock
Kree
Meer Diviners met Terrigen Crystals
WTF Mac?

Eddie McClintock

Kree

Meer Diviners met Terrigen Crystals

WTF Mac?

[ Voor 8% gewijzigd door Spike_wolf op 11-03-2015 13:08 ]
Humankind… be both.
Wat dat gedoe met Mac en Bobbi is snap ik ook nog niet helemaal. Ze zijn een soort undercover subgroep binnen Shield, maar geen Hydra. Werken samen, maar toch niet? We gaan het vast zien komende weken, maar verwarrend is het wel.
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Het Bobbi en Mac gedoe.... Het kan natuurlijk ook zijn dat ze voor S.W.O.R.D. werken. Tot nu toe hebben ze geen dingen gedaan die als "slecht" over komen. Hoewel die actie van Mac niet heel vriendelijk was natuurlijk 
Maar met Guardians of the Galaxy en nu we meer van de Kree zien is de kans natuurlijk best aanwezig dat na de van van S.H.I.E.L.D. S.W.O.R.D. opgezet is om de wereld toch te beschermen tegen aliens.
Maar met Guardians of the Galaxy en nu we meer van de Kree zien is de kans natuurlijk best aanwezig dat na de van van S.H.I.E.L.D. S.W.O.R.D. opgezet is om de wereld toch te beschermen tegen aliens.
Humankind… be both.
Die move waar hij de kleine broer van Ronan's hamer uit Phil's handen schopt om Sif haar geheugen terug te geven om direct daarna onschuldig zijn handen omhoog te gooienVerwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:03:
[...]
Leuk om "brave Pete" eens ass zien kicken
Geweldig hoofd heeft hij voor zo'n actie
Humankind… be both.
Verwijderd
It wasn't meSpike_wolf schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:24:
[...]
...
Geweldig hoofd heeft hij voor zo'n actie
Had Eddie altijd nou zo'n debiel lage stem of hebben ze lopen prutsen in de mix?
Dat hebben ze aangepast. Dat zal standaard zijn voor de Kree. Ronan had ook een hele lage stem in GuardiansVerwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:33:
[...]
It wasn't me
Had Eddie altijd nou zo'n debiel lage stem of hebben ze lopen prutsen in de mix?
Humankind… be both.
Dat denk ik niet, hij had het stikstof nodig voor het apparaat dat hem er als een mens uit liet zien. Toen Sif dat sloopte op die pier werd hij gedeeltelijk weer blauw. Hij sloot die stikstof tanks aan op dat ding aan zijn borst waarna hij weer een menselijke kleur kreeg.Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:11:
Ah, dat zal dan door de stikstof komen dan.
Normaal gesproken lopen Kree niet met die dingen rond, Ronan ook niet, dus ik neem aan dat de zware stem van nature bij de Kree hoort, en dat die stikstof daar helemaal los van stond.
Humankind… be both.
Verwijderd
Volgens de wiki:
Zit er toch een kern van waarheid in mijn gedachtegangTrue Kree resemble humans almost exactly, with the exception of blue skin. Kree have a higher strength level than that of a human, and require more nitrogen to breathe comfortably[volume & issue needed]. Kree bodies are adapted to environmental characteristics on Hala that are unlike Earth. Hala has higher gravity and a higher concentration of nitrogen in the atmosphere than Earth. Under Earth's lesser gravity their strength and speed increase. However, they cannot breathe in Earth's atmosphere without using a chemical, "breathing formula", or artificial life-support devices.
Dat is waar ja. Maar ze hebben daar in de aflevering helemaal geen punt van gemaakt toch? Het kwam op mij over alsof dat apparaat alleen zijn huidskleur beïnvloedde, maar het kan zijn dat ik wat gemist heb natuurlijk.
Humankind… be both.
Verwijderd
Nee, maar ik vond het zo raar dat Eddie's stem zo laag was dat er bepaalde radartjes begonnen te draaien na jouw comment dat het zo bedoeld was
Ok, Kree, alien, hm. Stikstof. Zwaarder dan lucht enzo. 
En dat was voor ik de wiki zag
Het is opzich ook heel aannemelijk inderdaad.
Maar omdat Ronan ook zo'n lage stem had, onafhankelijk van waar hij was (verschillende planeten en schepen), en ik in de aflevering niets over ademhaling opgevangen heb en dat apparaat alleen zijn huidskleur leek te veranderde ging ik daar van uit.
Maar dat apparaat kan natuurlijk wel een dubbele functie hebben die niet genoemd is of ik niet opgevangen heb
Maar omdat Ronan ook zo'n lage stem had, onafhankelijk van waar hij was (verschillende planeten en schepen), en ik in de aflevering niets over ademhaling opgevangen heb en dat apparaat alleen zijn huidskleur leek te veranderde ging ik daar van uit.
Maar dat apparaat kan natuurlijk wel een dubbele functie hebben die niet genoemd is of ik niet opgevangen heb
Humankind… be both.
Verwijderd
Ik denk dat het merendeel van de kijkers het niet eens door hadden; Maar is dit een klein foutje in de 'lore? Hebben de schrijvers niet opgelet of is die wiki pagina out of whack (zal niet de eerste keer zijn)
Stikstof (N2, 28 gr/mol) is juist een van de lichtste ingrediënten van lucht. Dat is ook de reden dat hoe hoger je komt hoe minder zuurstof (O2, 32 gr/mol) er in de lucht zit. kooldioxide (CO2, 44gr/mol) is nog net iets zwaarder en verdwijnt dus nog iets sneller dan zuurstof met hoogte. Als hij meer stikstof ademt zou zijn stem dus net iets hoger moeten zijn dan die van een vergelijkbaar mensVerwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:43:
Nee, maar ik vond het zo raar dat Eddie's stem zo laag was dat er bepaalde radartjes begonnen te draaien na jouw comment dat het zo bedoeld wasOk, Kree, alien, hm. Stikstof. Zwaarder dan lucht enzo.
Iedereen die speculeert over de identiteit van Raina, ik denk nog steeds dat het is.
"The real shield"
Uh....
Vind het een leuke serie alleen snap ik er steeds minder van.
Uh....
[ Voor 53% gewijzigd door thijsco19 op 18-03-2015 17:20 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Verschillende facties die zonder het van elkaar te weten denken de enige shield te zijn?thijsco19 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:19:
"The real shield"
Uh....
Lijkt me niet aangezien bobbi en mac dus voor 2 werken en die wel weten dat coulson echt shield is. Ik gok nog steeds dat het gewoon een early stage is van sword, waar ze gewoon nog geen woorden die horen bij de afkorting gevonden hebben
Hopelijk wordt dit niet een soort van Heroes, want ik vond de laatste aflevering wat tegenvallen..
Het meest interessante waren nog de 'twists' op het eind; wat is de 'real shield'? en wie geeft leiding aan die nightcrawler cloon zonder ogen?
We weten van Avengers 2 al dat Fury en Maria Hill terugkomen. Had Maria aan het eind van seizoen 1 niet zo'n onderonsje met May? Dat is ook het vreemde aan de serie vind ik. Shield was ooit een wereldwijde organisatie maar het lijkt nu alsof het enkel Coulson and the gang is
Het meest interessante waren nog de 'twists' op het eind; wat is de 'real shield'? en wie geeft leiding aan die nightcrawler cloon zonder ogen?
We weten van Avengers 2 al dat Fury en Maria Hill terugkomen. Had Maria aan het eind van seizoen 1 niet zo'n onderonsje met May? Dat is ook het vreemde aan de serie vind ik. Shield was ooit een wereldwijde organisatie maar het lijkt nu alsof het enkel Coulson and the gang is
Waatschijnlijk zal in de komende afleveringen wel boven tafel komen dat shield toch niet zo ver afgegleden is als het nu lijkt. Mac en Bobbi zullen waarschijnlijk wel in het geheim voor Fury werken o.i.d.Pendaco schreef op zondag 22 maart 2015 @ 17:08:
Agents of S.H.I.E.L.D. zit redelijk vast aan de verhalen van de films, en vult daar de gaten gewoon van in, op zo'n manier dat je niet daadwerkelijk wat mist als je het niet ziet. Tot nog toe vindt ik ieder geval dat ze dat goed doen, en dat het ook toegevoegde waarde heeft.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Jep, zoiets verwacht ik ook. Wat dan wel wat vreemd is is dat Coulson niet terugkomt in Avengers 2 (misschien eventueel via een special appearance), maargoed die film zit al stampvol met karakters.Woy schreef op zondag 22 maart 2015 @ 17:13:
Waatschijnlijk zal in de komende afleveringen wel boven tafel komen dat shield toch niet zo ver afgegleden is als het nu lijkt. Mac en Bobbi zullen waarschijnlijk wel in het geheim voor Fury werken o.i.d.
Hopelijk wordt dat niet een al te grote clusterf#ck. Naast de vaste groep heb je o.a. Peggy, Falcon, War Machine, The Vision, Heimdall, zelfs Loki en dan ook nog Quicksilver en Scarlett Witch.
Ik verwacht dat die laatste 2 iets met de groep van die 'nightcrawler' (had hij een naam?) te maken heeft. Dat dat de tie-in met de film wordt.
De tie-in van die 'dude zonder ogen' is gewoon de eigen film die ze hebben: InhumansPendaco schreef op zondag 22 maart 2015 @ 17:30:
[...]
Jep, zoiets verwacht ik ook. Wat dan wel wat vreemd is is dat Coulson niet terugkomt in Avengers 2 (misschien eventueel via een special appearance), maargoed die film zit al stampvol met karakters.
Hopelijk wordt dat niet een al te grote clusterf#ck. Naast de vaste groep heb je o.a. Peggy, Falcon, War Machine, The Vision, Heimdall, zelfs Loki en dan ook nog Quicksilver en Scarlett Witch.
Ik verwacht dat die laatste 2 iets met de groep van die 'nightcrawler' (had hij een naam?) te maken heeft. Dat dat de tie-in met de film wordt.
Duurt wel nog tot 2019 tot die film uitkomt, dus waarschijnlijk zal er in een eerdere film wel al wat aandacht aan gegeven worden. Of ze gebruiken dat net om de serie aantrekkelijk te houden zonder er veel rekening mee te moeten houden in de films.
Hulk smash! 
Wel interessant dat de organisatie die zich the "Real" S.H.I.E.L.D. noemt, juist de groep is die tegen de orders van Fury in gegaan is, terwijl Phil juist doet wat hem opgedragen werd.
En daar was ook Lucy Lawless weer!
Wel interessant dat de organisatie die zich the "Real" S.H.I.E.L.D. noemt, juist de groep is die tegen de orders van Fury in gegaan is, terwijl Phil juist doet wat hem opgedragen werd.
[ Voor 8% gewijzigd door Spike_wolf op 01-04-2015 16:39 ]
Humankind… be both.
Skye was fantastisch deze aflevering. Nu ze haar krachten enigszins begrijpt is het een stuk leuker voor haar.
En lag het aan mij of schoot the 'real' S.H.I.E.L.D. nu gewoon met scherp op haar? Niks meer dan terecht dat dat miezerige mannetje er nu ligt met een stuk boom in de borstkas. Na z'n verhaal over de enhanced op de academy die agenten vermoord hadden schiet je met scherp op een collega met krachten. Die boomstam had ook wel gewoon in z'n geheel op hem terecht mogen komen.
En lag het aan mij of schoot the 'real' S.H.I.E.L.D. nu gewoon met scherp op haar? Niks meer dan terecht dat dat miezerige mannetje er nu ligt met een stuk boom in de borstkas. Na z'n verhaal over de enhanced op de academy die agenten vermoord hadden schiet je met scherp op een collega met krachten. Die boomstam had ook wel gewoon in z'n geheel op hem terecht mogen komen.
Ja, ze vinden dat Fury niet de juiste leider was voor SHIELD, lijkt me nogal logisch dan dat je zn bevelen niet opgevolgd wilt zien.Spike_wolf schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:46:
Hulk smash!
Ja, toen ze uit dat vliegtuig liepen zei Mockingbird nog dat Sky bij hun hoorde en dat ze dus alleen Icers mochten gebruiken, je zag die gozer toen achter haar toch een gewoon pistool doorladen.Megajr schreef op woensdag 01 april 2015 @ 19:37:
Skye was fantastisch deze aflevering. Nu ze haar krachten enigszins begrijpt is het een stuk leuker voor haar.
Sure, maar Fury was al jaren dé autoriteit. Als je je daar niet in kunt vinden en moedwillig bevelen negeert en je eigen weg gaat is het een beetje arrogant om onder dezelfde naam door te gaan en anderen uit te maken voor neppertsmark-k schreef op woensdag 01 april 2015 @ 19:49:
[...]
Ja, ze vinden dat Fury niet de juiste leider was voor SHIELD, lijkt me nogal logisch dan dat je zn bevelen niet opgevolgd wilt zien.
Humankind… be both.
Zij zijn gewoon de SHIELD hoe ze vinden dat het altijd al had moeten zijn, niks arrogant aan. Ze vinden dat alle geheimen geopenbaard hadden moeten zijn, maar ik gok dat als ze alle geheimen zouden kennen ze zouden snappen dat de wereld het allemaal niet kan verdragen. Dit merk je al met die ene dude van het bestuur die Skye dood probeerde te schieten.Spike_wolf schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:22:
[...]
Ja, toen ze uit dat vliegtuig liepen zei Mockingbird nog dat Sky bij hun hoorde en dat ze dus alleen Icers mochten gebruiken, je zag die gozer toen achter haar toch een gewoon pistool doorladen.
[...]
Sure, maar Fury was al jaren dé autoriteit. Als je je daar niet in kunt vinden en moedwillig bevelen negeert en je eigen weg gaat is het een beetje arrogant om onder dezelfde naam door te gaan en anderen uit te maken voor nepperts
Joe Toye van Band of Brothersmark-k schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:31:
[...]
Dit merk je al met die ene dude van het bestuur .....
En die powers van Skye, boh
Ik ben benieuwd wat ze er nu mee gaan doen. Ik vond t wel een goeie aflevering weer. Echter ben ik nu erg benieuwd waar het conflict tussen SHIELD en real SHIELD nu naartoe gaat; smelten ze samen, of gaan ze toch apart van elkaar verder.
Al sinds het begin van de serie heb ik echt zo'n idee opgebouwd dat May toch echt dé agent is, ook qua vechtskills. Niemand kan May onder krijgen, maar volgens mij lukte Bobbi dat aardig....
Is misschien maar goed ook, anders zou May overal ingezet kunnen worden om alles op te lossen.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Als ik zo de laatste afleveringen bekijk dan lijkt het alsof ze met een lange inleiding bezig zijn voor Captain America 3 Civil War film met de vraagstuk of je wel of niet Inhumans moet indexeren.
Stiekem ben ik wel blij met deze serie dat ze een beetje afgestapt zijn van de case-of-the-day wat in het eerste seizoen nog flink aan de orde was. Het is nu gewoon een lekker doorlopend verhaal geworden
Stiekem ben ik wel blij met deze serie dat ze een beetje afgestapt zijn van de case-of-the-day wat in het eerste seizoen nog flink aan de orde was. Het is nu gewoon een lekker doorlopend verhaal geworden
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
En ze doen ook een inhumans introductie. Met een goed verhaal ook nog. Ik vond het leuk dat deathlock terug is en fitzsimmons weer een ding is. En met de aflevering worden de krachten van Skye beter. Ik vond wat ze met die mega egel deed heel erg cool. Vraag me af wanneer we de grote reveal van Skye, I am your mother krijgen en de backstory over wat daar allemaal gebeurd is. Mijn gok begint toch whitehall te worden en als hij denkt dat er niks meer is dan is dat veiliger voor iedereen.
Hmm ik vond de aflevering gister beetje mwah...Skye kreeg echt 0,0 antwoorden op haar vragen waar ze was en wat er aan de hand was e.d. Alleen maar "you're safe here" en "we protect you". Alsof je IRL niet zou zeggen van, dude als je me nu niet zegt waar ik ben ga ik om me heen slaan....
Nog voordat bekend was dat Fitz en Simmons onderling hadden afgesproken loyaal te blijven aan Coulson en dus dat doosje hadden nagemaakt, kreeg wel echt de schijt van de situatie tussen Fitz en Simmons. Maar ik ben blij dat ze toch dezelfde loyaliteit nog nastreven.
Nog voordat bekend was dat Fitz en Simmons onderling hadden afgesproken loyaal te blijven aan Coulson en dus dat doosje hadden nagemaakt, kreeg wel echt de schijt van de situatie tussen Fitz en Simmons. Maar ik ben blij dat ze toch dezelfde loyaliteit nog nastreven.
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
spoiler:
Is waar Skye nu is een echt "afterlife"? Want haar moeder was immers al dood. En haar vader wist dat ook. Terwijl ie er nu niet van op kijkt dat de moeder daar rondloopt. Of heb ik nu iets gemist.
De vraag is natuurlijk of haar moeder wel dood was. Ze had een gave waardoor ze eigenlijk overal snel van kon genezen. Ze ging "dood" toen ze al haar organen eruit gesloopt hadden. Maar wie zegt dat ze dood was, wellicht had ze wat langer nodig om al die nieuwe organen terug te laten groeien dan enig ander letsel dat ze haar daarvoor toegediend hadden.
Op dit punt ga ik er vanuit dat ze net als Wolverine min of meer tot stof verbrand zal moeten worden om te sterven, maar dat is alleen speculatie van mijn kant
Op dit punt ga ik er vanuit dat ze net als Wolverine min of meer tot stof verbrand zal moeten worden om te sterven, maar dat is alleen speculatie van mijn kant
Humankind… be both.
Verwijderd
Wel raar dat Dichen allemaal littekens op haar lieve gezichtje heeft dan, wel organen terug laten groeien maar huid heelt niet? Beetje vaag.
Wellicht een Cyborg, net als de terugkeer van Peterson
True, dat is in dit scenario wel vreemd.Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 22:38:
Wel raar dat Dichen allemaal littekens op haar lieve gezichtje heeft dan, wel organen terug laten groeien maar huid heelt niet? Beetje vaag.
Humankind… be both.
was haar lichaam niet in stukken gesneden?
Littekens zouden er dan op wijzen dat ze weer "aan elkaar geplakt is"
Dit.M a r c o schreef op donderdag 09 april 2015 @ 23:53:
was haar lichaam niet in stukken gesneden?
Return van Peterson zag ik niet aankomen, was wel een mooi stukje inderdaad
[ Voor 14% gewijzigd door mark-k op 10-04-2015 00:10 ]
Iemand al gekeken naar de nieuwe Daredevil-serie? Ik vind zelf dat het wat realistischer kon. Daredevil is street-level. Veel hand-to-hand en zo. Dan is het moeilijk te accepteren dat iemand zonder superkrachten alleen maar bewusteloos is als hij van 3 hoog een brandblusser op zijn tronie krijgt en vervolgens van een flat valt.
Verwijderd
Zeker gezien de huid het grootste orgaan is ... sorry mannen moeten we door een bittere pil ;-)Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 22:38:
Ten eerste: Daredevil heeft wel superkrachten (oké, niet op dat vlakAmanoo schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:58:
Iemand al gekeken naar de nieuwe Daredevil-serie? Ik vind zelf dat het wat realistischer kon. Daredevil is street-level. Veel hand-to-hand en zo. Dan is het moeilijk te accepteren dat iemand zonder superkrachten alleen maar bewusteloos is als hij van 3 hoog een brandblusser op zijn tronie krijgt en vervolgens van een flat valt.
The ramblings of an idiot
Eigenlijk was het niet Daredevil die erdoor geraakt werd.McBoom schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:57:
[...]
Ten eerste: Daredevil heeft wel superkrachten (oké, niet op dat vlak) en ten tweede: wel eens Batman gezien?
Lol, nu is Raina de echte Clairvoyant

Humankind… be both.
Ik vond het een heerlijke afleveringe om naar te kijken. Mooie backgroundstory met May, Goede ontwikkelingen met Sky. Overigens vond ik het eten aan het einde ook wel mooi om te zien dat het als een gezellige familie was. Ook al was het misschien in het begin wat ongemakkelijk.
Lekkere aflevering om naar te kijken. Maar dat vind ik toch wel met deze serie
Lekkere aflevering om naar te kijken. Maar dat vind ik toch wel met deze serie
Nickname KasPlantje.
Helemaal mee eens
en dan blijken haar nachtmerries visioenen en kan ze best nog heel erg nuttig worden.
Is er een moment dat je beter even kan stoppen met kijken naar AOS, naar The Avengers: age of utron moet gaan in de bios, om vervolges weer de draad op te pakken met AOS?
Ik weet dat dit bij Winter Soldiers ook zo was.
Sorry als deze vraag eerder werd gesteld, ik loop 3 afleveringen achter en heb dit topic even niet gevolgd ivm spoilers.
Sorry als deze vraag eerder werd gesteld, ik loop 3 afleveringen achter en heb dit topic even niet gevolgd ivm spoilers.
Yippie kayak, other buckets!
Zover is het nog niet, de film is nog niet uit en ik betwijfel dat ze het trucje dit jaar weer gaan herhalen. Ze zijn heel druk bezig met Inhumans. Waar overigens ook een spin off van komt! Dat lijkt mij echt super cool in ieder geval want de hele Inhuman gemeenschap boeit mij wel erg
Valt daredevil nou eigenlijk wel binnen dit universe of is het gewoon een losstaande sideshow? Aangezien het bij Netflix loopt en het hele seizoen dus al uit is.
mark-k schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:20:
Valt daredevil nou eigenlijk wel binnen dit universe of is het gewoon een losstaande sideshow? Aangezien het bij Netflix loopt en het hele seizoen dus al uit is.
spoiler:
Er waren verschillende referenties naar een man met een hamer en een ijzereren pak te horen. Ook werd er gesproken over The Battle Of New York
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Heeft Thor zijn naam naar Daredevil laten veranderen?
Een simpele 'ja het is hetzelfde universe' was goed genoeg geweestArethusa schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:22:
[...]
spoiler:Er waren verschillende referenties naar een man met een hamer en een ijzereren pak te horen. Ook werd er gesproken over The Battle Of New York
Zit inderdaad gewoon in hetzelfde universum. Los van wat verwijzingen naar de Avengers merk je daar verder niets van en doordat het een op zichzelf staand verhaal is in een klein stukje van New York heeft (ieder geval dit seizoen) geen invloed op de rest.
Los van dat het zich na de eerste Avengers film afspeelt weten we ook niets van een tijdlijn.
Los van dat het zich na de eerste Avengers film afspeelt weten we ook niets van een tijdlijn.
Humankind… be both.
Als er een link gaat zijn tussen avengers en AoS, dan zou je de laatste aflevering voor de release datum nog kunnen kijken, en de eerste aflevering na release datum moeten bewaren tot nadat je de film gezien hebt.jmk schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:56:
Is er een moment dat je beter even kan stoppen met kijken naar AOS, naar The Avengers: age of utron moet gaan in de bios, om vervolges weer de draad op te pakken met AOS?
In ieder geval, zo was het volgens mij bij Winter Soldier. (en volgens mij ook bij Thor 2)
Iemand anders die het 'too good to be true' vind met de moeder van sky?
Ja, dat heb ik ook. Het verhaaltje van haar vader over de geboorte was ook woord-voor-woord hetzelfde als van haar moeder. Na elkaar jaren niet gezien te hebben, zou je toch verwachten dat ze allebei het verhaal net anders zouden vertellen. Maar, misschien zijn we nu aan het zoekenT-Forever schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:14:
Ja maar NL is een weekje eerder dan de VS dus in principe zou je nog 1 ep kunnen zien.M a r c o schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:56:
[...]
Als er een link gaat zijn tussen avengers en AoS, dan zou je de laatste aflevering voor de release datum nog kunnen kijken, en de eerste aflevering na release datum moeten bewaren tot nadat je de film gezien hebt.
In ieder geval, zo was het volgens mij bij Winter Soldier. (en volgens mij ook bij Thor 2)
Ja, hier zit vast nog wat achter. Niet hele bijzondere afleveringen de laatste tijd, er mag wel iets meer tempo weer inkomen.T-Forever schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:14:
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dit is dus een probleem wat wel vaker speelt in films en series, melken melken en nog eens melken. Ik heb liever dat er vaart gemaakt word, dat er een goed verhaal verteld word in plaats van dat nutteloze gerek.Phyxion schreef op donderdag 16 april 2015 @ 17:27:
[...]
Ja, hier zit vast nog wat achter. Niet hele bijzondere afleveringen de laatste tijd, er mag wel iets meer tempo weer inkomen.
Ik snap wel dat ze het doen, weinig sets, dezelfde acteurs, dat maakt het allemaal lekker goedkoop.
Maar dit gaat vaak helaas ten kosten van de kwaliteit, jammer.
Hmm. Ik vond juist de laatste afleveringen erg leuk.Phyxion schreef op donderdag 16 april 2015 @ 17:27:
[...]
Ja, hier zit vast nog wat achter. Niet hele bijzondere afleveringen de laatste tijd, er mag wel iets meer tempo weer inkomen.
Ben zelf erg benieuwd wat de connecties met age of ultron zullen zijn. Las net dat Cobie Smulders ook weer een cameo maakt in de serie, ben benieuwd wanneer en aan welke kant ze staat
Eerder werd al aangegeven dat ze bijna niet verouderde, dus dat zou juist erg goed kunnen kloppen. Of bedoel je skye zelf, wie weet jamngm schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:39:
Vooral met die leeftijd van sky klopte iets niet. Zou ze ook al veel ouder zijn?
[ Voor 6% gewijzigd door wesleytjuh op 17-04-2015 15:51 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Deze poster geeft wel een goede hint:mark-k schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:20:

Is het misschien een idee om een algemeen MCU-topic te maken? Er is zoveel gaande met alle films en series
Sluit ik me bij aan, het zal alleen maar meer worden. Agent Carter in dit topic ging nog net omdat het een miniserie was van 8 afleveringen (en zelfs daar is al sprake van een nieuwe serie)McBoom schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:53:
Is het misschien een idee om een algemeen MCU-topic te maken? Er is zoveel gaande met alle films en series
Dat hoop ik zo. Hayley AtwellFierry schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:36:
[...]
Agent Carter in dit topic ging nog net omdat het een miniserie was van 8 afleveringen (en zelfs daar is al sprake van een nieuwe serie)

Valt gewoon te lezen op de trivia pagina op iMDB.mark-k schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:20:
This series takes place within the Marvel Cinematic Universe.
This series takes place after the events of The Avengers (2012)
[ Voor 10% gewijzigd door FREAKJAM op 17-04-2015 20:13 ]
is everything cool?
Best een goed, alleen kan ik helaas niet alle series bij houden op dit moment. Daredevil staat nog op mijn lijstje om te kijken, maar nu nog te weinig tijd voor.McBoom schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:53:
[...]
Dat zou betekenen als ik over shield wil lezen/praten dat ik met alle andere series ook bij moet zijn
Voor de mensen die vanavond naar avengers 2 gaan maar agents of shield nog niet gezien hebben. De tie-in komt volgende week pas omdat wij 'voorlopen' op Amerika. Althans ik heb de aflevering gezien en kon niks ontdekken
Vond het wel een goede aflevering. Veel actie, Fitz was geweldig toen hij Ward bijna naar z'n strot vloog en continue z'n geweer vasthield klaar om hem neer te schieten als de hond die hij is. Het stuk loyaliteit aan shield om dat niet te doen, ik zou het niet op kunnen brengen.
Vond het wel een goede aflevering. Veel actie, Fitz was geweldig toen hij Ward bijna naar z'n strot vloog en continue z'n geweer vasthield klaar om hem neer te schieten als de hond die hij is. Het stuk loyaliteit aan shield om dat niet te doen, ik zou het niet op kunnen brengen.
Ok bedankt voor de info! Kan ik hem met gerust hart kijken. Ik wil over een paar weken naar de film gaan. Zin an!
Even wat vraagjes over Avengers 2, bij gebrek aan een algemeen Marvel topic:
spoiler:
- Zijn er nu 3 SHIELD organisaties? die van Coulson, the real S.H.I.E.L.D., en de S.H.I.E.L.D. van Fury (hoe komt die weer aan een volledige organisatie en vliegende carrier?)
- Heeft Thor in al die tijd nog niet in de gaten dat Loki Odin heeft vermoord en hem heeft vervangen?
- Op het einde van Iron Man 3 vernietigde Stark alle suits. Dit deed hij onder andere voor Pepper. Waarom heeft hij nu weer een hoop nieuwe suits gemaakt?
- Thor zegt op het einde van Age of Ultron dat er nu al 4 infinity stones zijn. Als ik het goed heb zijn dit de tesseract, Loki's scepter/The Vision, aether (Thor 2), en the orb (Guardians of the Galaxy). Hoe weet Thor echter van the orb af?
- Heeft Thor in al die tijd nog niet in de gaten dat Loki Odin heeft vermoord en hem heeft vervangen?
- Op het einde van Iron Man 3 vernietigde Stark alle suits. Dit deed hij onder andere voor Pepper. Waarom heeft hij nu weer een hoop nieuwe suits gemaakt?
- Thor zegt op het einde van Age of Ultron dat er nu al 4 infinity stones zijn. Als ik het goed heb zijn dit de tesseract, Loki's scepter/The Vision, aether (Thor 2), en the orb (Guardians of the Galaxy). Hoe weet Thor echter van the orb af?
Ik heb ook de film gezien.
spoiler:
Stiekem had ik gehoopt Coulson te zien, maar helaas
Ik vond de film eerlijk gezegd een stuk minder dan de eerste. Wellicht is dat omdat dit deel gewoon in een lopend verhaal zit, waar het eerste deel een betere opbouw had. Het voelde aan alsof het eerste deel veel meer cause had dan dit deel. De koppeling tussen Banner en Romanoff vond ik niet goed uit de verf komen. Romanoff was een stuk minder kick-ass neergezet dan in het eerste deel en ze hebben haar werkelijk in een damsell-in-distress situatie neergezet: gevangen genomen en moest gered worden door Banner om vervolgens na wat gevechten door de Hulk veilig naar de carrier te worden gebracht. En het was absoluut cool dat we iets meer insight kregen in het verleden van Romanoff, maar ik vond het zinnetje "you are not the only monster" behoorlijk misplaatst direct nádat ze zij dat ze vroeger geforceerd gesteriliseerd werd. Ze zullen in de film wel bedoeld hebben dat ze zelf een monster is geworden doordat het steriliseren ertoe heeft bijgedragen dat ze een effectievere killing machine werd, maar zoals het zinnetje gepositioneerd werd, leek het alsof ze erop fixeerden dat ze een monster zou zijn omdat ze geen kinderen kon krijgen (want dat is immers de maatschappelijk opgedrongen rol die vrouwen toebedeeld krijgen).
Verder vond ik Fury van weinig toegevoegde waarde in het verhaal, buiten het feit dat hij idd die carrier volledig operationeel had (en idd: waar kwam die ineens vandaan??).
Ik vond het hele Ultron concept veel te snel gedaan, ineens was Ultron er, en hij was direct een "persoon" zeg maar. Hetzelfde geldt voor die Vision dude.
Wat me ook wat te snel ging, is dat Romanoff blijkbaar de Hulk terug naar zijn originele vorm kan krijgen door een of andere lullaby, wat geen lullaby is maar een aanraking. Misschien heb ik ergens iets gemist, maar ik vond dat we het hier maar gewoon moesten aannemen en dat werkte voor mij niet zo goed.
Je zag in het 2e Captain America deel echt een goeie chemistry tussen Rogers en Romanoff met een zeer kleine hint naar een mogelijke opbouw van een relatie en dan shippen ze nu Banner en Romanoff samen, gebaseerd op iets dat de kijker niet te zien gekregen heeft.
De film was absooluut vermakelijk, veel actie, veel humor, maar het niveau van de eerste werd wat mij betreft (bij lange na) niet gehaald.
Verder vond ik Fury van weinig toegevoegde waarde in het verhaal, buiten het feit dat hij idd die carrier volledig operationeel had (en idd: waar kwam die ineens vandaan??).
Ik vond het hele Ultron concept veel te snel gedaan, ineens was Ultron er, en hij was direct een "persoon" zeg maar. Hetzelfde geldt voor die Vision dude.
Wat me ook wat te snel ging, is dat Romanoff blijkbaar de Hulk terug naar zijn originele vorm kan krijgen door een of andere lullaby, wat geen lullaby is maar een aanraking. Misschien heb ik ergens iets gemist, maar ik vond dat we het hier maar gewoon moesten aannemen en dat werkte voor mij niet zo goed.
Je zag in het 2e Captain America deel echt een goeie chemistry tussen Rogers en Romanoff met een zeer kleine hint naar een mogelijke opbouw van een relatie en dan shippen ze nu Banner en Romanoff samen, gebaseerd op iets dat de kijker niet te zien gekregen heeft.
De film was absooluut vermakelijk, veel actie, veel humor, maar het niveau van de eerste werd wat mij betreft (bij lange na) niet gehaald.
thesystem schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:57:
spoiler:- Zijn er nu 3 SHIELD organisaties? die van Coulson, the real S.H.I.E.L.D., en de S.H.I.E.L.D. van Fury (hoe komt die weer aan een volledige organisatie en vliegende carrier?)
spoiler:
- Nick Fury ziet zichzelf niet meer als S.H.I.E.L.D geloof ik? Hij speelt nog steeds semi dood voor het grootste gedeelte van de wereld. Agent Hill werkt nog wel voor hem en hij zal vast nog wel wat geheime basissen hebben over de wereld verspreid waar mensen voor hem werken. Daarnaast hebben de Avengers ook nog steeds een basis zoals je aan het einde van de film zag. Maar ik denk dat hij gewoon om een gunst gevraagd heeft ergens. De man heeft veel geheimen dus we zullen het misschien nooit weten.
- Thor is het grootste gedeelte van de tijd op aarde geweest denk ik om de scepter te bemachtigen. Daarom is hij ook zo pissig als Ultron hem steelt. We gaan daarnaast ook meer zien van Thor in Ragnarok en ze moeten ook nog verhaal overhouden om dan te vertellen
- Veronica is om Hulk te stoppen als dat nodig is en War Machine is niet zijn pak. Ik kan me niet zo meer pakken voor de geest halen? Ik denk dat je de robots bedoelde die de mensen op afstand hielden? Dat zijn geen pakken waar Tony in kan en puur om burgers in veiligheid te brengen.
- Volgens mij zei hij dat er de laatste tijd veel opduiken? Maar het lijkt mij ook niet ver gegrepen als zoiets gewoon groot nieuws is dat Asgard ook bereikt.
- Thor is het grootste gedeelte van de tijd op aarde geweest denk ik om de scepter te bemachtigen. Daarom is hij ook zo pissig als Ultron hem steelt. We gaan daarnaast ook meer zien van Thor in Ragnarok en ze moeten ook nog verhaal overhouden om dan te vertellen
- Veronica is om Hulk te stoppen als dat nodig is en War Machine is niet zijn pak. Ik kan me niet zo meer pakken voor de geest halen? Ik denk dat je de robots bedoelde die de mensen op afstand hielden? Dat zijn geen pakken waar Tony in kan en puur om burgers in veiligheid te brengen.
- Volgens mij zei hij dat er de laatste tijd veel opduiken? Maar het lijkt mij ook niet ver gegrepen als zoiets gewoon groot nieuws is dat Asgard ook bereikt.
Deathchant schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:56:
Ik heb ook de film gezien.
spoiler:Stiekem had ik gehoopt Coulson te zien, maar helaasIk vond de film eerlijk gezegd een stuk minder dan de eerste. Wellicht is dat omdat dit deel gewoon in een lopend verhaal zit, waar het eerste deel een betere opbouw had. Het voelde aan alsof het eerste deel veel meer cause had dan dit deel. De koppeling tussen Banner en Romanoff vond ik niet goed uit de verf komen. Romanoff was een stuk minder kick-ass neergezet dan in het eerste deel en ze hebben haar werkelijk in een damsell-in-distress situatie neergezet: gevangen genomen en moest gered worden door Banner om vervolgens na wat gevechten door de Hulk veilig naar de carrier te worden gebracht. En het was absoluut cool dat we iets meer insight kregen in het verleden van Romanoff, maar ik vond het zinnetje "you are not the only monster" behoorlijk misplaatst direct nádat ze zij dat ze vroeger geforceerd gesteriliseerd werd. Ze zullen in de film wel bedoeld hebben dat ze zelf een monster is geworden doordat het steriliseren ertoe heeft bijgedragen dat ze een effectievere killing machine werd, maar zoals het zinnetje gepositioneerd werd, leek het alsof ze erop fixeerden dat ze een monster zou zijn omdat ze geen kinderen kon krijgen (want dat is immers de maatschappelijk opgedrongen rol die vrouwen toebedeeld krijgen).
spoiler:
Ik had ook gehoopt Coulson te zien maar ik denk dat hij z'n handen aardig vol heeft. Volgens mij krijgen we volgende week ook pas de tie-in dus wie weet wat er dan gebeurd. Het lopende verhaal waar je invalt is een vervolg op wat er eerder gebeurd is dus zo erg vond ik het persoonlijk niet.
Ik zelf vond Natasja nog steeds vrij kickass, de love interest met Bruce keek ik in de trailer wel van op maar ik vond ze wel vrij goed werken samen. Steve heeft ook geen interesse in het opbouwen van een familie denk ik, hij is sinds WOII nog geen dag ouder geworden en heeft alles al een keer verloren. Daarnaast was zij in Winter Soldier constant dates voor hem aan het regelen dus zoveel interesse had ze zelf ook niet. En het gevangen genomen worden was ook niet ongeloofwaardig, Ultron is een vrij sterke robot en dan kan ze wel vechten maar dat wordt wel haar dood. Beter kun je dan wachten op een kans om te ontsnappen.
Ze kan zich prima een monster voelen omdat ze een zo effectief mogelijk geprogrammeerde killing machine is, ze probeert via S.H.I.E.L.D/Avengers iets goeds er mee te doen maar ze blijft een killing machine. En Bruce zei zelf dat hij geen kinderen kon krijgen en zij zegt dat ze dat ook niet kan. Ik snap wat je bedoeld maar naar mijn idee zie je die scene wel verkeerd.
Vision en Ultron gingen vrij snel ja, maar ik vond gezien de lengte van de film en wat ze er allemaal mee opzetten voor phase 3 dat het niet zo ernstig is. Het doet wel iets afbreuk aan de film maar ik denk dat ze het ruimschoots goed maken met wat ze nu klaar gezet hebben.
Ik zelf vond Natasja nog steeds vrij kickass, de love interest met Bruce keek ik in de trailer wel van op maar ik vond ze wel vrij goed werken samen. Steve heeft ook geen interesse in het opbouwen van een familie denk ik, hij is sinds WOII nog geen dag ouder geworden en heeft alles al een keer verloren. Daarnaast was zij in Winter Soldier constant dates voor hem aan het regelen dus zoveel interesse had ze zelf ook niet. En het gevangen genomen worden was ook niet ongeloofwaardig, Ultron is een vrij sterke robot en dan kan ze wel vechten maar dat wordt wel haar dood. Beter kun je dan wachten op een kans om te ontsnappen.
Ze kan zich prima een monster voelen omdat ze een zo effectief mogelijk geprogrammeerde killing machine is, ze probeert via S.H.I.E.L.D/Avengers iets goeds er mee te doen maar ze blijft een killing machine. En Bruce zei zelf dat hij geen kinderen kon krijgen en zij zegt dat ze dat ook niet kan. Ik snap wat je bedoeld maar naar mijn idee zie je die scene wel verkeerd.
Vision en Ultron gingen vrij snel ja, maar ik vond gezien de lengte van de film en wat ze er allemaal mee opzetten voor phase 3 dat het niet zo ernstig is. Het doet wel iets afbreuk aan de film maar ik denk dat ze het ruimschoots goed maken met wat ze nu klaar gezet hebben.
mooi al die zwarte vlakken in dit topic!
Verwijderd
Algemeen Marvel topic is gemaakt en te vinden via: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1633100thesystem schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:57:
spoiler:- Zijn er nu 3 SHIELD organisaties? die van Coulson, the real S.H.I.E.L.D., en de S.H.I.E.L.D. van Fury (hoe komt die weer aan een volledige organisatie en vliegende carrier?)
Is het dan nu ook leuker (verstandiger) om eerst de film te kijken en dan de rest van de afleveringen?Megajr schreef op woensdag 22 april 2015 @ 21:36:
En de film gezien! Ik snap de tie-in en kan niet wachten
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Ik snap niet helemaal hoe je die vraag bedoelt? De tie-in is de aflevering van morgen, die heb ik nog niet gezienBarres B. schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 16:07:
[...]
Is het dan nu ook leuker (verstandiger) om eerst de film te kijken en dan de rest van de afleveringen?
Over de serie, daar zal wat de tie-in uiteindelijk ook moge zijn het ook duidelijk gemaakt worden wat er speelt. Beiden zijn zowel losstaand als samen goed te volgen.
Ok dus als ik het goed begrijp, morgen AOS kijken en dan zaterdag naar de bios is een goede volgorde? 
Wel logisch dat je de serie niet "nodig" hebt om de film te kijken, de film heeft een groter publiek.
Het zit er dik in dat Agent carter wordt gecancelled volgens tvbythe numbers
nee he!
Wel logisch dat je de serie niet "nodig" hebt om de film te kijken, de film heeft een groter publiek.
Het zit er dik in dat Agent carter wordt gecancelled volgens tvbythe numbers
Denk het wel. Maar ik weet niet wat er in de aflevering morgen gebeurd dus hoeveel zinnigs kan ik er over zeggen?
Net nieuwe aflevering gezien, is veilig te kijken voor Age of Ultron. Zit 1 zinnetje verwijzing in, een cameo voor Maria Hill, en de laatste scene zet de film mooi op.
Verder was die scene dat Skye wat mannetjes omlegde echt supertof in beeld gebracht.
Verder was die scene dat Skye wat mannetjes omlegde echt supertof in beeld gebracht.
Ik vond de opmerking van Skye naar Raina ook wel tof "I thought your ability was to spin really fast to collect gold rings"
Humankind… be both.
Ik mag hopen dat je met de laatste scene de laatste 5 minuten bedoelt. Voor de rest sluit ik me geheel bij je aanjpiwf schreef op woensdag 29 april 2015 @ 11:04:
Net nieuwe aflevering gezien, is veilig te kijken voor Age of Ultron. Zit 1 zinnetje verwijzing in, een cameo voor Maria Hill, en de laatste scene zet de film mooi op.
Heeft iemand al enig idee wat "Theta Protocol" is?
Geen idee, maar misschien heb ik door alle spektakel niet goed opgelet toen ik de film keek.
ik gok shield met fury als director weer gezien zijn terugkeer in the avengersFierry schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:01:
Heeft iemand al enig idee wat "Theta Protocol" is?

Dus aflevering van vandaag kijken, deze week naar de bioscoop en dan de volgende aflevering kijken.
Die scene met Skye was inderdaad echt tof! Ze was daar heel goed neergezet vond ik, volgens mij vond ze het nog leuk ook.jpiwf schreef op woensdag 29 april 2015 @ 11:04:
Beter dan menig andere Skye/vecht scene, imo.
Verder ben ik ook wel erg benieuwd hoe het vergaat, zeker met de Avengers AoU 'er tussen door'.
Was de aflevering van volgende week nou een dubbele seizoensfinale?
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
4/5 mei nog een enkele aflevering, dan 11/12 mei een dubbele season finalethijsco19 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:07:
Was de aflevering van volgende week nou een dubbele seizoensfinale?
Humankind… be both.