member of Los Alcoholicos ban dhmo
SHIELD kende de hele Obelisk nog niet tot dat ze erachter aan zitten in de serie, hetzelfde geldt voor de Inhumans, ze weten nog niet dat die bestaan. correct me if I'm wrong Dus lijkt me niet dat we daar met Agent Carter wat van zien. De history van de enemies van SHIELD waarschijnlijk wel (Hydra, AIM, etc)Megajr schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 11:24:
Zou Agent Carter een tie-in met de obelisk worden ? Dus Agents of S.H.I.E.L.D doet een tie-in met de films en Agent Carter een tie-in met Agents of S.H.I.E.L.D ? Geeft je wel geschiedenis over Whitehall , de obelisk en de start van dit alles en zou best wel een goede introductie voor de Inhumans zijn.
In ieder geval opent die EP met Carter die met een groep militairen iets ophaalt/meeneemt, en verder in die EP komt dan (in de huidige tijd) de obelisk naar voren. En ik meen mij te herinneren dat de obelisk ook in een van die kisten lag wat Carter ophaalde. Alleen is dat toen allemaal snel in een archief gestopt en niet goed verwerkt/bekend bij de mensen die nu voor SHIELD werken (maar in een latere EP wel uit de archiven gehaald nadat ze verder onderzoek hebben gedaan)
[ Voor 5% gewijzigd door OssieW op 14-12-2014 19:49 ]

Een leuk begin van een nieuwe serie, met de personages uit de TV serie, wat wel enigszins jammer is, is dat de serie niet in de MCU zit, de personages worden nu in de lopende comic reeks gegooid, het verhaal heeft dus niks met de TV serie te maken. Wat dit wel weer tof maakt is dat het interactie met andere figuren mogelijk maakt, zo wordt er veelvuldig verwezen naar de X-Men, de Fantastic Four, de nieuwe Captain America en vrouwelijke Thor, wat ook leuke situaties op kan gaan leveren.
Wat de comic al de moeite waard maakt is de ID foto van een jonge Phil (met iets meer haar dan we gewend zijn

Wat een ietwat vreemde gewaarwording is, is het feit dat het hele team in de huidige S.H.I.E.L.D. outfits rondloopt. Niet alleen May, maar ook Phil en FitzSimmons lopen rond in zwarte strakke pakkies

Sky/Daisy is wel duidelijk afwezig, maar zij valt wellicht wat lastig in een setting te kneden waar de Inhumans al tijden bekend zijn. Maar wellicht dat ze in een later issue tevoorschijn komt
TL:DR
Leuke comic, maar staat helemaal los van de TV serie. De personages worden in de comic wereld gezet en beleven hier compleet andere verhalen.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Humankind… be both.
Vandaag is toch de eerste aflevering? Dat is natuurlijk in Amerika, komt de serie dan ook gelijk in nederland op de buis?
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Verwijderd
Spike_wolf schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 18:27:
Zijn we allemaal klaar voor Agent Carter, morgen?

Nee, zo ver ik weet komt Agent Carter hier (nog) niet uit.thijsco19 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 19:01:
Uhm, als ik weet waar en hoe laat.
Vandaag is toch de eerste aflevering? Dat is natuurlijk in Amerika, komt de serie dan ook gelijk in nederland op de buis?
Yippie kayak, other buckets!
Tenzij je The Pirate Bay ziet als kanaal dat ook in Nederland beschikbaar in. Ik ben er simpel mee. Als je als eerste de episodes die ik wil zien aanbiedt, voor meerdere series, dan ben ik je klant.Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 19:09:
[...]
Nee, zo ver ik weet komt Agent Carter hier (nog) niet uit.
[ Voor 18% gewijzigd door Amanoo op 06-01-2015 22:59 ]
Ik heb zeker genoten van de eerste twee afleveringen, tof verhaal en een leuke setting.
Humankind… be both.
Probeer dat downloaden wat te beperkenAmanoo schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 22:58:
[...]
Tenzij je The Pirate Bay ziet als kanaal dat ook in Nederland beschikbaar in. Ik ben er simpel mee. Als je als eerste de episodes die ik wil zien aanbiedt, voor meerdere series, dan ben ik je klant.
Moest trouwens wel effe zoeken naar een nieuwe site..
Trouwens net de eerste aflevering gezien, samengevat:
[ Voor 7% gewijzigd door thijsco19 op 07-01-2015 18:20 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Edit: Kan er voor Agent Carter geen apart topic worden aangemaakt?
[ Voor 41% gewijzigd door Ari Gold op 07-01-2015 18:59 ]
Dat kan, maar in eerste instantie zijn er maar 8 afleveringen besteld, misschien is het net zo handig om even de kat uit de boom te kijken en hier te blijven discussiëren, of eventueel in het algemene topic. Als we het er met zijn allen heel druk over gaan hebben en er zicht is op een langer lopende serie kunnen we altijd nog een apart topic opzetten, toch?Ari Gold schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 18:59:
Edit: Kan er voor Agent Carter geen apart topic worden aangemaakt?
Humankind… be both.
Misschien wel een Marvel topic aanmaken om alles een beetje te combineren Agents of Shield, Agent Carter, straks Avengers, Ant-Man, wilde theorien en algemene (fanboy) chillout
Dat kan inderdaad ook, maar gaan we dan niet erg off-topic van Agents of Shield?Spike_wolf schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:42:
[...]
Dat kan, maar in eerste instantie zijn er maar 8 afleveringen besteld, misschien is het net zo handig om even de kat uit de boom te kijken en hier te blijven discussiëren, of eventueel in het algemene topic. Als we het er met zijn allen heel druk over gaan hebben en er zicht is op een langer lopende serie kunnen we altijd nog een apart topic opzetten, toch?
Net de 2 afleveringen gekeken. Erg vermakelijk.

Als ik de executive producer mag geloven dan komt er een 2e seizoen, waarschijnlijk zelfs wel meer.Spike_wolf schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:42:
[...]
Dat kan, maar in eerste instantie zijn er maar 8 afleveringen besteld, misschien is het net zo handig om even de kat uit de boom te kijken....
(bron: http://www.ign.com/videos...ent-carter-comic-con-2014 , gelijk al de eerste minuut)
Maar kan natuurlijk altijd nog gecanceld worden........ Wat wel erg jammer zou zijn.
Ze is eigenlijk wel (uiteindelijk) een agent of shield, dus soort van toch ontopic
[ Voor 7% gewijzigd door thijsco19 op 07-01-2015 21:56 ]
aflevering 1: top!
Aflevering 2: Zeer goede aflevering maar wat was dat hoorspel tussendoor toch irritant
Wellicht omdat het nog niet duidelijk is hoe deze serie de films gaat aanvullen/beïnvloeden.
Wel leuke zaken waren Jarvis (link met robot van Ironman) en dat ze Caro Emerald gebruikten voor het openingsnummer.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Humankind… be both.
Dus er is toch meer aan de hand dan wat er verteld is.
Verwijderd
Nee, echt gaaf, echt in de tijdAri Gold schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 21:03:
[...]
... Die radio show klinkt echt zo verkeerd.
Inderdaad, wat dat is zulen we moeten afwachtenthijsco19 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 21:51:
Wat ik trouwens niet helemaal snapte, Jarvis belde een keer met Stark waar hij zei dat ze helemaal niks door had (o.i.d)?
En even over S.H.I.E.L.D.
###redacted### Comes to Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.
“Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D.” has just added another new face for its March return to ABC with ###redacted###!
###redacted### will play Robert Gonzales, whose debut this spring in “Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D.” will have massive repercussions for Director Coulson and his team.
“###redacted### brings an amazing gravitas to any role he inhabits, something we knew we needed for Robert Gonzales,” said Executive Producer and Marvel’s Head of Marvel Television, Jeph Loeb. “When ###redacted### first appears on our series, everyone will have to take notice--including our favorite Agents.”
[ Voor 39% gewijzigd door Spike_wolf op 08-01-2015 23:50 ]
Humankind… be both.
De naam van zijn personage spoilt niets want die is nieuw
Humankind… be both.
Nomen nescio
OMGBra-Jo schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:36:
Iemand die dikzak met die stoel aan zijn kont herkend in Agent Carter?
spoiler:Buzz uit de eerste Home Alones
Trouwens, blijkbaar speelt [spoiler]Matt Leblanc[/] ook mee in Agent Carter.
Ben benieuwd wat dat zal geven...
Nee, toch niet blijkbaar
[ Voor 6% gewijzigd door Fire69 op 12-01-2015 22:38 ]
Wanneer ik dit lees krijg ik het vermoeden dat Stark en Jarvis al over het ontstaan van S.H.I.E.L.D. spraken en dat samen met Carter willen oprichten. Zo creeren ze wel een tie-in met S.H.I.E.L.D. zoals we die nu kennen. Maar dit is maar een hersenspinsel.thijsco19 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 21:51:
Wat ik trouwens niet helemaal snapte, Jarvis belde een keer met Stark waar hij zei dat ze helemaal niks door had (o.i.d)?
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Dat zou wel heel gaaf zijn. Zit iig veel potentie in deze serie/prequel op S.H.I.E.L.D.Arethusa schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:17:
[...]
Wanneer ik dit lees krijg ik het vermoeden dat Stark en Jarvis al over het ontstaan van S.H.I.E.L.D. spraken en dat samen met Carter willen oprichten. Zo creeren ze wel een tie-in met S.H.I.E.L.D. zoals we die nu kennen. Maar dit is maar een hersenspinsel.
Skull Joooooke...
Ik zie net dat ik vergeten ben een linkje in mijn vorige post te plaatsen. Ik baseerde mijn bericht ook op wat hier beschreven is.qballbeg schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:57:
[...]
Dat zou wel heel gaaf zijn. Zit iig veel potentie in deze serie/prequel op S.H.I.E.L.D.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Die dude die aan het begin langs het gebouw omhoog klimt was geweldig! Eerst hevig speculeren wie het is, een bad guy? Jarvis? Nee, gewoon een random dude die bij het verkeerde raam uit komt
Maar natuurlijk wel belangrijk omdat door zijn doen die meid het huis uit gezet is (

Humankind… be both.
De persoon die
[ Voor 25% gewijzigd door Deathchant op 16-01-2015 08:43 ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Maar wat ben ik blij dat ik de eerste 5-6 alfeveringen heb kunnen volhouden
Fantastische serie! Ik mag alleen niet heel dit topic lezen

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
is dat pistol automatisch? ja? ik wil hem hebben...
De Stan Lee cameo was weer cool, die kwam redelijk uit het niets vallen
Humankind… be both.

We'll return in a momentthijsco19 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 17:57:
Dacht dat Agents of shield gister weer begonnen was? Maar begint pas weer 3 maart...
Tot die tijd vermaak ik me ook met Agent Carter
Maar vind ik het jammer dat er zo lang tussen zit.
Gelukkig is er nu iets om de tijd op te vullen, veel beter in vergelijking met vorig jaarthijsco19 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:29:
Ik ook wel, gelukkig. Heb ook nog een paar andere series welke ik aan het volgen bent.
Maar vind ik het jammer dat er zo lang tussen zit.
Wel zou ik graag nog iets meer interactie met de films zien, natuurlijk zit het wel in de verhaal lijn maar het zou allemaal wel wat meer kunnen nog, verder top. Kijk er met plezier naar inmiddels, lekkere actie serie.
Voor de mensen die me toch adviseerden te kijken. Bedankt!
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Veel meer interactie tussen de films en de serie wordt moeilijk. Ong. 20 afleveringen per jaar, gevolgd door 2 films in mei en juli is het schema momenteel. Seizoen 1 de afleveringen die rond mei zijn uitgezonden passen heel goed bij Cpt. america 2, en inhaken op Guardians of the Galaxy kan verhaaltechnisch niet. De eerste aflevering van s1 borduurd mooi voort op Thor 2. eerste helft van dit seizoen hebben ze een eigen arc opgezet, die in de 2e helft vast opbouwt naar Avengers 2. Begin volgend jaar dan vast wat verwijzingen naar Ant Man. Ben wel blij met zoals het nu gaat, een verhaal dat parallel loopt aan de films, maar niet benodigd is om het allemaal te begrijpen.Donstil schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:52:
Op aanraden van sommige (Ook hier op tweakers) toch ook maar aan SHIELD begonnen en ben aangenaam verrast. de Serie is gedurende de 30 afleveringen (Seizoen 1 tm heden) echt een enorme pak beter geworden. De bagger waar het mee begon (Case of the week verhaaltjes) hebben ze echt achter zich gelaten.
Wel zou ik graag nog iets meer interactie met de films zien, natuurlijk zit het wel in de verhaal lijn maar het zou allemaal wel wat meer kunnen nog, verder top. Kijk er met plezier naar inmiddels, lekkere actie serie.
Voor de mensen die me toch adviseerden te kijken. Bedankt!
Vind Carter tot nu toe ook zeer vermakelijk. Moet wel zeggen dat ik nog niet helemaal doorheb waar ze nou heen willen in de rest van de afleveringen, maar dat gaan we vast uitvinden de komende weken. En kunnen we Stan Lee niet een keertje een cameo oscar geven ofzo?
Volgens mij ben ik de enige die vind dat de Stan Lee cameos niets toevoegen en alleen maar afleidend zijnjpiwf schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:50:
[...]
Vind Carter tot nu toe ook zeer vermakelijk. Moet wel zeggen dat ik nog niet helemaal doorheb waar ze nou heen willen in de rest van de afleveringen, maar dat gaan we vast uitvinden de komende weken. En kunnen we Stan Lee niet een keertje een cameo oscar geven ofzo?
True, maar dat is nog niet hard benoemd in de serie tot nu toe. Komt vrij zeker in de 2e helft, maar tot nu toe is het voor mensen zonder achtergrond info nog slechts gissen. Tevens is het niet zo direct inhaken als ze bij Thor en cpt. America konden doen, en moet het dus via de wat subtielere weg.Deathchant schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:37:
Nou met de Kree en inhumans e.d. haken ze toch wel in op guardians of de galaxy vind je niet?
Agent Carter vond ik dan weer een stuk minder. Persoonlijk vond ik de setting niet geloofwaardig over komen. PeakyBlinders of Boardwalk Empire doen dat een stuk geloofwaardiger naar mijn mening. Op een of andere manier vond ik het niet kloppen, de kleding en CGI enz.

Erg tof hoe Carter in deze aflevering, vooral voor Dooley, ineens van nutteloze lunch regelaar naar total bad-ass gaat die eigenlijk toch wel de meest competente persoon in de hele organisatie is.
In eerste instantie is haar connectie met de Commando's de enige reden dat ze mee mag, maar als de Commando's vervolgens haar leiding volgen en haar mening vragen over de plannen zie je het bij Dooley toch wel een beetje dagen.
Over Dooley gesproken, damn die krijgt me ineens een donkere geschiedenis

De interactie tussen Dum-Dum en Peggy zat ook erg goed in elkaar. Geweldig personage blijft dat ook.
En het begin van de aflevering
Dottie's moves in de vorige aflevering maakte het al min of meer duidelijk, maar nu weten we zeker dat Dottie een Black Widow (in opleiding?) is. Ik ben heel benieuwd wat haar daadwerkelijke verhaal is en wat zij eventueel voor een connecties met Natasha kan hebben? Toekomstige mentor wellicht?
Dat Dottie het appartement van Peggy in moest was duidelijk, maar de manier waarop vond ik wat jammer. Dat ze zonder moeite die sleutels weet te stelen was wat eenvoudig, ik kan me niet voorstellen dat de Peggy Carter die we tot nu toe gezien hebben dat niet zou merken. En los daarvan zou Dottie natuurlijk 174 andere manieren moeten hebben om ongezien dat appartement in te komen.
Denken we trouwens dat het touwtje tussen de deur de enige manier is die Peggy gebruikt om te controleren op indringers? Ik ga er vanuit dat er nog een manier is die Dottie over het hoofd gezien heeft. Dit touwtje was (helemaal op die hoogte) gewoon veel te obvious.
Oh en Yeti! Een oude Inhuman die al een tijdje rond dwaalt?
Humankind… be both.
Oei dat ziet er toch best wel lekker uit. Allemaal wat fraaier gefilmd als de ABC series zo lijkt dit.Fierry schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 18:50:
De teaser van Daredevil is vanmiddag uitgebracht. Bij gebrek van een algemene Marvel series thread zet ik hier maar neer
[video]
Netflix is goed bezig!
Humankind… be both.

Humankind… be both.
Dooley liet eerder al zien dat hij een beter persoon is dan hij leek, hij had sympathie voor Carter en de haar gezeur met de seksistische wereld waar ze in leven, maar nu liet hij ok zien dat hij zeker wel een goed persoon is en er geen problemen mee had om zichzelf op te offeren om de rest te redden.
Al vraag ik me wel af of uit het raam springen zonder te weten wanneer dat vest zou exploderen wel de beste optie was
Exploderen in mid-air is leuk, maar daarvoor de grond raken om vervolgens een ontploffing te krijgen op het moment dat er wat omstanders komen kijken is minder wenselijk
Ik had verwacht dat hij naar het dak zou gaan ofzo, maar dit zag er spectaculairder uit.
Die opmerking van Thompson toen ze aan de overkant van de straat waren was ook wel tof "After seeing that kid tear through us in Russia, I'd hate to tangle with one that's all grown up."
De volgende aflevering is de laatste van het seizoen, ik hoop dat we er een tweede seizoen bij krijgen, ik vermaakt me prima met de serie en awesome personages die ze neer zetten.
Ik ben benieuwd of we in de finale definitief te weten komen wie en wat Dottie is, of dat ze dat in het midden laten.
Ik ben er wel min of meer zeker van dat ze daadwerkelijk die titel draagt
Humankind… be both.
Ik zit de hele tijd te grijnzen zodra Carter en Jarvis samen in beeld zijn. Een van de betere "koppels" in een tv-serie
Dat zit wel Schnorr.
Dat stuk waar ze die tafel door de spiegel in de voorkamer willen gooien is geweldigStukfruit schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 23:14:
Oke, nu is het officieel: ik vind Agent Carter leuker dan Agents of SHIELD
Ik zit de hele tijd te grijnzen zodra Carter en Jarvis samen in beeld zijn. Een van de betere "koppels" in een tv-serie
Humankind… be both.
Ze is ook leuk, maar inderdaad is de hele tv serie erg goed.Stukfruit schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 23:14:
Oke, nu is het officieel: ik vind Agent Carter leuker dan Agents of SHIELD
Het samenspel van Fitz en Simmons was ook erg goed in het begin, jammer dat dat minder is geworden omdat hun verhaal niet goed verteld wordt naar mijn idee.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Jammer dat het alweer zo snel is afgelopen, hopen dat ze bezig zijn met seizoen 2.
is everything cool?
And to think they once said that computers would take away jobs.
IJzerlijm schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:24:
Agent Carter was ontwikkeld als een op zichzelf staande miniserie, er is niks te cancellen.
In January 2015, Fazekas and Butters confirmed that the series was not intended to be a miniseries, that a second season is possible, and that it would not necessarily be limited to eight episodes.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Je was me net voor.
- Guggenheim: That's very true! Good, this is an honest interview! Do you consider Agent Carter's eight-episode order a blessing or a curse?
- Butters: It's a blessing. Having eight episodes where it's not eight with the possibility of more, you know there's only going to be those eight and you're not going to have to hedge your bets and say, "Well, maybe we'll have a few more episodes that we'll have to fill out." You know the beginning and end of the season and can plot it out in a smart way. As long as you stick with it, and you're not a slave to it, you can move things around — and things do move around or better ideas come up but that makes it a process where you're not scrambling to come up with, "What's the next show?" You can actually spend time making it better and getting into the thematic, character stuff as opposed to just churning out a script because production is breathing down your neck.
- Guggenheim: Because Tara and I have been married 10 years now and that entitles me to a larger share of her earnings, I feel compelled to ask you guys to make clear: This isn't eight and done; there is still the potential for a second season, right?
- Fazekas and Butters: Yes!
[ Voor 97% gewijzigd door FREAKJAM op 21-02-2015 12:23 ]
is everything cool?
Ik verwacht dat er wel een tweede seizoen komt eigenlijk.“We feel very optimistic,” ABC entertainment president Paul Lee told reporters about Agent Carter at the Television Critics Association semi-annual press conference on Jan. 14. The Jan. 13 episode delivered 5.1 million viewers, and Lee noted that at this time last year, Agents of S.H.I.E.L.D. was doing half that. So in ABC’s eyes, this is a great show, even if it’s not exactly as huge of an audience draw as they were hoping for.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ja maar dat is meer een truuk tegenwoordig volgens mij.IJzerlijm schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:24:
Agent Carter was ontwikkeld als een op zichzelf staande miniserie, er is niks te cancellen.
Ze maken een "Mini serie" en als het een succes wordt gaan ze er gewoon mee door maar kunnen makkelijker cancelen als het toch flopt.
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 21-02-2015 13:15 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Donstil op 21-02-2015 13:15 ]
Aan een mini serie valt dan niks te cancellenDonstil schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:14:
[...]
Ja maar dat is meer een truuk tegenwoordig volgens mij.
Ze maken een "Mini serie" en als het een succes wordt gaan ze er gewoon mee door maar kunnen makkelijker cancelen als het toch flopt.
Maak een serie van 8 afleveringen, slaat het aan, prima, dan ga je verder. Slaat het niet aan dan blijft het bij die 8 en doe je verder gewoon niets. Niks gecancelled, gewoon stoppen zoals gepland.
Humankind… be both.
Dat zit wel Schnorr.
Daar gaat het vaak fout. Zeker bij zenders als ABC.Stukfruit schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:29:
Als dat betekent dat ze het seizoen afmaken zonder een gigantische cliffhanger terwijl ze nog niet eens weten of ze een seizoen door mogen gaan, dan vind ik zo'n "truc" niet erg
Echte Mini series (die dus ook niet verder gaan als er veel gekeken wordt) hebben dat gelukkig altijd wel. Hoewel het stil is rond de echte mini serie, althans binnen mijn interesse gebied.
Humankind… be both.
Spoilt weinig, maar wellicht dat je de locatie niet wil zien, maar alles dat er te zien is weten we al of is heel voorspelbaar
Humankind… be both.
Nu maar hopen dat er een tweede seizoen komt. Ze hebben in ieder geval genoeg openingen voor een tweede seizoen opgezet. Zo is Dottie er vandoor, ik ben toch wel benieuwd naar haar verhaal.
En Peggy en Angy? Wonder duo crime fighter spies!!
Boem, S2 en eventueel 3. Done. Go make it
Ik ben ook wel benieuwd hoe het verder met Sousa gaat. Ondanks dat hij min of meer de jacht op Peggy opende toen hij er achter kwam dat ze niet helemaal de waarheid vertelde is hij nu toch weer helemaal Team Peggy

Dat hij haar mee uit vroeg viel te verwachten en geeft misschien aan dat die twee wellicht meer krijgen. Peggy heeft Steve nu helemaal opgegeven en is zelfs zover dat ze zijn bloed weg kon gooien. Uit The Winter Soldier weten we dat Peggy later getrouwd is met een man die gevochten heeft in WOII en dat hij onderdeel was van een peloton dat door Cap gered is. Van Sousa weten we dat hij ook in WOII gevochten heeft, daar is hij zijn been kwijt geraakt (is hij dat been trouwens kwijt en heeft hij een nutteloze prothese, of hangt het er been er nog levenloos bij?).
Dat ze de Radio Drama weer even terug brachten en die het einde van Cap 1 lieten vertolken was ook wel leuk zo aan het einde van het seizoen.

Dit shot vond ik op de een of andere manier ook wel mooi, het feit dat ze Cap's schild daar vast heeft maakt het nog even ontzettend duidelijk dat we on in het Marvel Universum bevinden, meer dan alleen de namen die steeds voorbij komen.
Het feit dat er in het shot door de mist ook niets anders te zien is is ook een mooie echo van hoe belangrijk deze personen in het universum zijn. Zonder Howard en Peggy geen S.H.I.E.L.D. en Avengers.
Nu is het tot mei wachten tot we Peggy weer kunnen zien. Ze zit in Age of Ultron, en als ik me niet vergis komt ze ook in Antman voorbij.
Humankind… be both.
Gelukkig begint agents of shield volgende week weer
Your Friendly Neighborhood Moderator
Zie hier ook meer uitleg hierover.
Wel heel jammer als de serie niet renewed zou worden. Ik heb van deze 8 afleveringen erg genoten. Die vader van The Iron Man is heel leuk(Stark senior), zijn butler. De vriendin van Carter die haar steeds "English" noemt. Genoeg leuke karakters om het interessante Marvel verhaal op een leuke, gezellige manier te brengen.
Verder is de serie heel kritisch over de positie van vrouwen in het algemeen en die van Agent Carter in het bijzonder zonder hier op een vervelende wij-zij manier mee om te gaan. Het blijft altijd prettig kijken.
Op vele punten een gelijkwaardige serie aan Agents of Shield.
Yippie kayak, other buckets!
Alhoewel ik spiderman toch wel echt als een apart wereldje zie en het op de een of andere manier eerder met xmen samen zie gaan dan met het avenger-gedeelte van marvel..... Alle personen in Thor, Captain America en Iron man horen op de een of andere manier gewoon bij elkaar
Heerlijk hoe Agent Carter nu tijdens de lange break van SHIELD de boel zo goed aanvult/opvult. Volgende week weer SHIELD, in mei weer avengers, heerlijk!
En ondanks dat Spidey veel met de X-Men samen werkt is hij toch ook al sinds de jaren 90 een "Card Carrying Avenger"
Iets wat niet alleen in Avengers comics maar ook regelmatig in Spidey comics omhoog komt

Ui de Marvel Cinematic Universe kennen we alleen Cap, Tony, Hulk, Thor, Black Widow en Hawk Eye als Avengers. Maar the Avengers bestaat uit verschillende teams die allemaal een grote doorloop aan super heroes gehad hebben. Hier een redelijk compleet lijstje met iedereen die tot nu toe een Avenger geweest is:
[ Voor 23% gewijzigd door Spike_wolf op 26-02-2015 10:42 ]
Humankind… be both.
Prijzenswaardig: ja. Uitvoering: erbarmelijk op z'n zachts gezegd. DC heeft op dit moment aardig wat series lopen die eigenlijk helemaal geen link met elkaar hebben (ok, afgezien van Arrow/The Flash) en al helemaal niet met de DCCU. Superman komt ook voorbij in Supergirl. In plaats van Henry Cavill op te laten draven wordt het een compleet andere acteur. En het een multiverse (dacht ik) noemen vind ik een zwaktebod om te verhullen dat je eigenlijk je zaakjes niet op orde hebt. De casting van Dawn of Justice vind ik ook niet om over naar huis te schrijven. En dat terwijl DC zelf de (film)rechten van hun karakters zelf in handen heeft.Jorgen schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:14:
Ik vind het dan ook prijzenswaardig dat DC dat ook probeert met o.a. Arrow en The Flash.
Wat cohesie aangaat vind ik dat Marvel het stukken beter doet.
The ramblings of an idiot
Ik hoop trouwens wel dat Agent Carter ook een tweede seizoen krijgt. Ik heb nu een aantal afleveringen gezien en ben zeer tevreden daarmee. Het is een leuke serie met de typische Marvel-humor en de verwijzingen naar de rest van het Marvel-universum. Erg leuk! Het zou m.i. erg jammer zijn, wanneer het hierbij blijft.
[ Voor 38% gewijzigd door Jorgen op 26-02-2015 23:51 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
The ramblings of an idiot
Kans op een 2de seizoen is weldegelijk aanwezig.jmk schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 00:11:
Agent Carter is niet een miniserie, maar een limited serie. Dat betekent dat er in 1 seizoen een beperkt aantal afleveringen zitten. Meer niet. Als de ratings van Agent Carter goed genoeg waren was nu al een nieuw seizoen aangekondigd. Helaas zijn de ratings vanaf aflevering 3 zeer matig te noemen. Daarna is het alleen nog maar omlaag gegaan.
Zie hier ook meer uitleg hierover.
"In January 2015, Fazekas and Butters confirmed that the series was not intended to be a miniseries, that a second season is possible, and that it would not necessarily be limited to eight episodes."
Maar goed, we gaan het zien!
[ Voor 8% gewijzigd door FREAKJAM op 27-02-2015 00:11 ]
is everything cool?
Verwijderd
Oh en:
http://abc.go.com/shows/m...ws/maos-double-agent/main
Zou flauw dat het leuk is
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2015 20:50 ]
Ik betwijfel dat Sony op ieder moment de deal kan afkappen.Spike_wolf schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:38:
Marvel heeft de rechten op Spidey helmaal niet terug. Ze hebben een deal met Sony om hem weer te mogen gebruiken, dat is iets heel anders. Sony kan min of meer op ieder moment zeggen "Nope, niet meer, we kappen er mee, jammer maar helaas, we gaan weer zelf verder spelen".
En ondanks dat Spidey veel met de X-Men samen werkt is hij toch ook al sinds de jaren 90 een "Card Carrying Avenger"
Iets wat niet alleen in Avengers comics maar ook regelmatig in Spidey comics omhoog komt
De afspraken die Sony en Marvel gemaakt hebben zullen op papier staan. En er is geloof ik een overeenkomst over 2 of 3 films met de optie om deze uit te breiden.
De 2 of 3 films waarover afspraken gemaakt zijn daan zal Sony zich denk ik niet zo eenvoudig uit terug kunnen trekken.
Wanneer Marvel het aantal wil uitbreiden zal er denk ik wel weer een nieuwe deal gemaakt moeten worden.
Want de deal is voor Sony ook de moeite waard. Want zolang de deal blijft hoeft Sony geen % aan Marvel over te maken bij elke Spider-Man film.
Betreffende Spider-man en de Avengers, hij is geloof ik pas 10 jaar echt lid van de Avengers.
Vaker gevraagd om te joinen etc maar uiteindelijk is het nooit echt doorgegaan.
Mja, de jaren 90. Toen was min of meer iedereen lid van de Avengers.
[ Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 04-03-2015 21:43 ]
Ik ben erg benieuwd wat er nu precies gebeurd is met Skye en wat ze nu precies voor krachten heeft.
Ik gok dat dat nog even gaat duren voordat we daar achter komen
Fitz geeft al de suggestie dat Skye het middelpunt was van de vernietiging in de tempel.Frank!in schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:05:
Wat vonden jullie van de laatste aflevering?
Ik ben erg benieuwd wat er nu precies gebeurd is met Skye en wat ze nu precies voor krachten heeft.
Ik gok dat dat nog even gaat duren voordat we daar achter komen
Daarnaast begint alles te "trillen" als Skye emotioneel is.
Dat geeft al een duidelijk beeld van welke richting haar "krachten" op gaan.
Combineer dit met haar echte naam die we sinds kort ook weten (Daisy), en je vind al vrij snel in de marvel archieven op welk bestaand Marvel karakter Skye gebaseerd is.
Dit maakt ook duidelijk wie haar vader is, mede doordat in de voorlaatste aflevering de naam "Cal" gebruikt werd.
En als we dan toch bezig zijn zal Raina zeer waarschijnlijk gebaseerd zijn op
Het grote verschil met de Marvel karakters, en de karakters in agents of shield, is de herkomst van hun "krachten". Hier zijn Skye, haar vader en Raina zo goed als zeker
"Zo goed als zeker"?M a r c o schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:48:
Het grote verschil met de Marvel karakters, en de karakters in agents of shield, is de herkomst van hun "krachten". Hier zijn Skye, haar vader en Raina zo goed als zeker
spoiler:inhumans
Het feit dat ze dat woord letterlijk noemen, er een film over aan komt en ze door de Terrigen Mist in een Kree stad zijn omgevormd is nog niet bewijs genoeg?
Hoe je op je aanname voor Reina komt is mij wel een raadsel, op wellicht de ogen na zie ik niets in haar dat met dat personage in contact gebracht kan worden eigenlijk.
Humankind… be both.