In tegenstelling tot DC is het allemaal een reeks (godzijdank) dus af en toe zal dat lastig zijnVerwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 23:06:
Kunnen we de filmreeks niet elders bespreken?
Net de allereerste aflevering weer eens gekeken.
Leuk om te zien hoe het begon en hoe het nu is.
Verrassend genoeg kwam ik nog een paar dingen tegen welke ik toen niet snapte en nu wel duidelijk is.
Leuk om te zien hoe het begon en hoe het nu is.
Verrassend genoeg kwam ik nog een paar dingen tegen welke ik toen niet snapte en nu wel duidelijk is.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Marvel’s Agent Carter begint op 6 januari.
Yippie kayak, other buckets!
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Jup, eindelijk weer wat nieuws. 
Ben benieuwd naar die stad.
Ben benieuwd naar die stad.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Geen Star Wars T-shirts voor Mockingbird deze keer 
Maar een lekkere aflevering verder
Maar een lekkere aflevering verder
Humankind… be both.
Verwijderd
Ook geen ass kickin' MockingbirdSpike_wolf schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:14:
Geen Star Wars T-shirts voor Mockingbird deze keer
...

#sadpuppy
Wel een cowboy en een alien in een Whedon show.. Confirmed zodra ze gaan tijdreizen komt Mal Reynolds tevoorschijnVerwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:18:
[...]
Ook geen ass kickin' Mockingbird
#sadpuppy
Humankind… be both.
Ze moeten toch op de een of andere manier in die stad komen? Mal geeft ze wel een liftVerwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:28:
En Serenity is zeker in die stad te vinden?
Humankind… be both.
Dan kunnen ze zodra ze de andere dimensies gaan introduceren gelijk Captain Hammer er in gooien. Dat kan leuk worden, Mal vs Hammer
Humankind… be both.
Na Lucy Lawless nu ook Dichen Lachman meteen al weer dood
Hopelijk kan ze in Agent Carter nog terugkomen.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Dichen 
Verder we een prima aflevering. De Diviner, er zit dus iets in, toch een Infinity stone? Of is het de Terrigen mist? (ook een optie het is de mist en dat is een infinity stone? Hoewel ik het idee blijf hebben dat ze geen infinity stone gaan onthullen in de serie).
De Mist zou prima kunnen kloppen, de Kree hebben dat ding achter gelaten en zodra hij geopend wordt laat hij de mist los wat de Inhumans over de hele wereld 'activeert' en de mensheid uitroeit? Of de Inhumans activeert welke op hun beurt de mensheid moeten uitroeien.
Dan zou die stad Attilan kunnen zijn en gelijk de locatie waar de Diviner geopend kan worden.
Dit lijkt me op dit moment de meest logische optie. De doc en Sky zullen dan dus ook Inhumans zijn.
[Edit]
Oh en Ward
Dafuq dude
Verder we een prima aflevering. De Diviner, er zit dus iets in, toch een Infinity stone? Of is het de Terrigen mist? (ook een optie het is de mist en dat is een infinity stone? Hoewel ik het idee blijf hebben dat ze geen infinity stone gaan onthullen in de serie).
De Mist zou prima kunnen kloppen, de Kree hebben dat ding achter gelaten en zodra hij geopend wordt laat hij de mist los wat de Inhumans over de hele wereld 'activeert' en de mensheid uitroeit? Of de Inhumans activeert welke op hun beurt de mensheid moeten uitroeien.
Dan zou die stad Attilan kunnen zijn en gelijk de locatie waar de Diviner geopend kan worden.
Dit lijkt me op dit moment de meest logische optie. De doc en Sky zullen dan dus ook Inhumans zijn.
[Edit]
Oh en Ward

Humankind… be both.
Heb ik dat gemist dan?Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:18:
Dikke prima deze ep.
Mooi klein eerbetoon aan Robin Williams trouwens
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik vond het stuk met Sky's vader met Coulson echt briljant
Dit heb ik ook gemist, zou je het kunnen toelichten?Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:18:
Dikke prima deze ep.
Mooi klein eerbetoon aan Robin Williams trouwens
PSN: Alvanosa
yup en dacht er ook meteen aanVerwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:20:
Niemand die "Captain! My Captain!" hoorde?
maar is dit niet al gefilmd waarschijnlijk voor zijn dood?
Verwijderd
De opnames voor S2 zijn eind juli dit jaar begonnen, ik heb niet het vermoeden dat het er zomaar in zat. Was ook een beetje out of character voor Tripp.
Ik was wel ff shocked.. Dat Aziatische vrouwtje die de 1945 Daniel Whitehall ontmoette en de Obelisk/Diviner kon vasthouden, en dus jaren later in stukken is gesneden en grotendeels is geïmporteerd in de huidige tijd Daniel Whitehall is dus de moeder van Skye.. die zag ik echt niet aankomen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Als je weet dat de actrice die Sky speelt half Aziatisch is en daar (samen met een van de showrunners) redelijk trots op is was dat niet heel moeilijk om te raden 
Kon eigenlijk niet missen, maar zonder die kennis zal dat niet zo overduidelijk geweest zijn denk ik
Kon eigenlijk niet missen, maar zonder die kennis zal dat niet zo overduidelijk geweest zijn denk ik
Humankind… be both.
Ehm.. ja dat wist ik wel.. maar (of ik moet het gemist hebben) is volgens mij nergens gehint dat dat Aziatische vrouwtje de moeder zou zijn van Skye.. Dat werd echt pas in het laatste shot duidelijk.Spike_wolf schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:07:
Als je weet dat de actrice die Sky speelt half Aziatisch is en daar (samen met een van de showrunners) redelijk trots op is was dat niet heel moeilijk om te raden
Misschien dat mensen met inhumans kennis het al wel zagen aankomen (want daar lees ik hier al wat over), maar tot op heden heb ik nog geen flauw idee van wat een inhuman is (en dat wil ik ook nog even zo houden) en is die term ook nog niet gebruikt in de serie.
[ Voor 18% gewijzigd door St@m op 20-11-2014 21:12 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Daar werd volgens mij ook niet naar gehint, dat was voor mij meer omdat ik de Whedons ken en Chloe weet hoe zij en Chloe zelf over haar afkomst denken, dat gevoel had niets met het verhaal te maken, maar met de Behind the scenes businessSt@m schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:11:
[...]
Ehm.. ja dat wist ik wel.. maar (of ik moet het gemist hebben) is volgens mij nergens gehint dat dat Aziatische vrouwtje de moeder zou zijn van Skye.. Dat werd echt pas in het laatste shot duidelijk.
Misschien dat mensen met inhumans kennis het al wel zagen aankomen (want daar lees ik hier al wat over), maar tot op heden heb ik nog geen flauw idee van wat een inhuman is (en dat wil ik ook nog even zo houden) en is die term ook nog niet gebruikt in de serie.
De Inhumans zijn nog niet genoemd in de serie, maar de Film staat wel geplanned voor 2018, en (zonder echt te spoilen) de Inhumans zijn gelinkt aan de Kree, welke wel al meerdere keren genoemd zijn in de serie.
Humankind… be both.
Verwijderd
Alleen jammer dat Dichen zo snel het veld moest ruimen (en op zo'n smerige manier ook nog)

Dus iedere Aziatische vrouw die in beeld komt denk jij direct dat het de moeder is van Skye?Spike_wolf schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:41:
[...]
Daar werd volgens mij ook niet naar gehint, dat was voor mij meer omdat ik de Whedons ken en Chloe weet hoe zij en Chloe zelf over haar afkomst denken, dat gevoel had niets met het verhaal te maken, maar met de Behind the scenes business
Ja, ik weet hetDe Inhumans zijn nog niet genoemd in de serie, maar de Film staat wel geplanned voor 2018, en (zonder echt te spoilen) de Inhumans zijn gelinkt aan de Kree, welke wel al meerdere keren genoemd zijn in de serie.
Dat ook weer niet, maar Dichen is een ander verhaal dan een random Aziatische vrouwSt@m schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:48:
[...]
Dus iedere Aziatische vrouw die in beeld komt denk jij direct dat het de moeder is van Skye?
Ik spoil niets, het is alleen speculatie. De Kree zijn meerdere malen genoemd, maar ook daar weten we nog niets over. De Inhumans film komt eraan, daar kun je niet omheen, maar of die in de film ook aan de Kree gekoppeld zullen zitten weten we niet. En als ze dat wel zitten weten we ook niet of de Kree/Inhumans überhaupt iets met deze verhaallijn te maken hebben[...]
Ja, ik weet hetEn je spoilt natuurlijk wel gewoon, maar dat geeft niet want dat had ik hier al eerder gelezen.
Humankind… be both.
Verwijderd
Tenzij je gaat zoekenSpike_wolf schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:57:
[...]
...
Ik spoil niets, het is alleen speculatie. De Kree zijn meerdere malen genoemd, maar ook daar weten we nog niets over...
Ik heb geen idee wie Dichen is.. dus tjaSpike_wolf schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:57:
[...]
Dat ook weer niet, maar Dichen is een ander verhaal dan een random Aziatische vrouw
Ik wil er verder niet over zeuren, maar de serie gaat niet over Inhumans, dus tja.. als ik hier moet lezen dat Skye Inhuman is, dat haar ouders Inhumans zijn en dat De Kree gekoppeld zijn aan de Inhuman.. dan word ik gespoild / lees ik informatie die ik hier in principe niet hoor te vinden.Deze topic gaat over Agent's of SHIELD.Spike_wolf schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:57:
[...]
Dat ook weer niet, maar Dichen is een ander verhaal dan een random Aziatische vrouw
[...]
Ik spoil niets, het is alleen speculatie. De Kree zijn meerdere malen genoemd, maar ook daar weten we nog niets over. De Inhumans film komt eraan, daar kun je niet omheen, maar of die in de film ook aan de Kree gekoppeld zullen zitten weten we niet. En als ze dat wel zitten weten we ook niet of de Kree/Inhumans überhaupt iets met deze verhaallijn te maken hebben
Vind het verder echt geen probleem hoor
[ Voor 67% gewijzigd door St@m op 21-11-2014 13:48 ]
Een bekende actrice in the Whedonverse
[Edit]
En With Stupid ^^
[Edit 2]
Hoe weet je dat de serie niet over de Inhumans gaat? Dat moet vanzelf blijken[...]
Ik wil er verder niet over zeuren, maar de serie gaat niet over Inhumans, dus tja.. als ik hier moet lezen dat Skye Inhuman is, dat haar ouders Inhumans zijn en dat De Kree gekoppeld zijn aan de Inhuman.. dan word ik gespoild / lees ik informatie die ik hier in principe niet hoor te vinden.Deze topic gaat over Agent's of SHIELD.
Vind het verder echt geen probleem hoormaar ik ga ook niet opzoeken wat Inhumans zijn, want ik laat me graag verassen.
[ Voor 65% gewijzigd door Spike_wolf op 20-11-2014 22:16 ]
Humankind… be both.
Ik weet ook niet wat dat isSpike_wolf schreef op donderdag 20 november 2014 @ 22:14:
[...]
Een bekende actrice in the Whedonverse
[Edit]
En With Stupid ^^
Even gegoogled.. Buffy ken ik wel
Ben benieuwd of de pappie van Skye ("that's not her name") wel weet dat Whitehall zijn vrouw in stukje heeft gesneden, of dat hij echt denkt dat Coulson (/SHIELD) er achter zit.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Voor mij was het wel duidelijk dat hij het wel weet toen hij zei: "look the enemy in the eye" en toen Whitehall indringend aankeek.burgt schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:28:
Ben benieuwd of de pappie van Skye ("that's not her name") wel weet dat Whitehall zijn vrouw in stukje heeft gesneden, of dat hij echt denkt dat Coulson (/SHIELD) er achter zit.
BurrrnSt@m schreef op donderdag 20 november 2014 @ 22:10:
[...]
Vind het verder echt geen probleem hoormaar ik ga ook niet opzoeken wat Inhumans zijn, want ik laat me graag verassen.
Precies, dat was toch overduidelijk?St@m schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:55:
[...]
Voor mij was het wel duidelijk dat hij het wel weet toen hij zei: "look the enemy in the eye" en toen Whitehall indringend aankeek.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
dat lag er inderdaad wel redelijk dik bovenop..
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
OMG, ik had dus compleet gemist dat die vrouw die de vader van Skye dood terugvind die Aziatische was...

Zou Sky nou nog extra krachten hebben ten opzichte van haar moeder omdat ze eigenschappen van haar moeder heeft EN dat "blauwe drankje" kreeg toen ze bijna dood ging?
Die acteur de de vader van Sky speelt is wel een goede acteur. Prettig gestoord. Hij speelde ook de inspecteur in Twin Peaks, gaat al een tijdje mee.
Die acteur de de vader van Sky speelt is wel een goede acteur. Prettig gestoord. Hij speelde ook de inspecteur in Twin Peaks, gaat al een tijdje mee.
Yippie kayak, other buckets!
Hij speelde ook een moordende weirdo in Desperate Housewives (niet vragen hoe ik dat weet :-P), dus hij wordt wel wat getypecast
Het "look the enemy in the eye" heb ik gemist, maar goed, de rest was wel vrij duidelijk. Als je door hebt dat die vrouw van de doctor werd gedood door Whitehall is dat soort detail ook niet meer zo belangrijk, dan is dat al een vrij logische conclusie zonder die hint.
Verwijderd
Niemand die zich heeft afgevraagd aan welk moederbord Fitz sleutelde in S02E08?

spoiler:
ASUS M5A97 R2.0 (review)
Errrrm, nee. Hij is Orson, de echtgenoot van Bree(ja, 1 van de). Heeft wel iemand per ongeluk doodgereden maar is zeker geen rare weirdo :D! Je verwart hem waarschijnlijk met die rare apotheker.Fire69 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 13:57:
Hij speelde ook een moordende weirdo in Desperate Housewives (niet vragen hoe ik dat weet :-P), dus hij wordt wel wat getypecast
Misschien moet je effectief es naar desperate housewives kijken
Ps is nog bekende acteur hoor. Speelt hoofdrol in Twin Peaks en Dune (film al is hij daar iets jonger
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Volgens mij zijn shows aan het bezuinigen op "scifi tech", Bones had een paar weken geleden ook al een NZXT behuizing als onderstel van een geavanceerde microscoop.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
De leek heeft het toch niet doorLeo1010 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 20:06:
Volgens mij zijn shows aan het bezuinigen op "scifi tech", Bones had een paar weken geleden ook al een NZXT behuizing als onderstel van een geavanceerde microscoop.
Kree! Ik zij het! De Diviner en de stad zijn van de Kree, de Diviner bepaald wie waardig is en wie niet.. kan haast niet anders dan dat dit de introductie is van de
Ik vraag me wel af wat Mac bedoelde toen hij in de cockpit aan Bobbi vroeg of ze van plan was Hunter "erbij te betrekken". Waar ging dat over? Hebben zij en Mac wat gehad wat zij wil verbergen, of zijn ze iets anders aan het bekokstoven?
Koenig brothers/clones FTW
Patton had een stel leuke momenten in deze aflevering. Ik ben erg nieuwsgierig hoeveel van die gasten er nou eigenlijk rond lopen, 32, 13, 42?
spoiler:
Inhumans.
Sky en Raina zullen beide een Inhuman zijn, Mac overduidelijk niet
Ik vraag me wel af wat Mac bedoelde toen hij in de cockpit aan Bobbi vroeg of ze van plan was Hunter "erbij te betrekken". Waar ging dat over? Hebben zij en Mac wat gehad wat zij wil verbergen, of zijn ze iets anders aan het bekokstoven?
Koenig brothers/clones FTW
Patton had een stel leuke momenten in deze aflevering. Ik ben erg nieuwsgierig hoeveel van die gasten er nou eigenlijk rond lopen, 32, 13, 42?
Humankind… be both.
Ik zei het nog tegen m'n vriendin... Ze wilde er echter niets van weten...Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 19:05:
[afbeelding]
spoiler:ASUS M5A97 R2.0 (review)

Ook deze behuizing viel mij op. Wel fijn dat ik niet de enige ben die het opvalt! hahaLeo1010 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 20:06:
1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI
Offtopic: 42 natuurlijk!Spike_wolf schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:23:
Kree! Ik zij het! De Diviner en de stad zijn van de Kree, de Diviner bepaald wie waardig is en wie niet.. kan haast niet anders dan dat dit de introductie is van despoiler:Inhumans.
Koenig brothers/clones FTW![]()
Het lijkt erop dat Agents of SHIELD steeds belangrijker wordt en zelf nieuwe dingen introduceert in plaats van alleen maar te reageren op de gebeurtenissen. Als de serie doorgaat na de winterstop die over 1 week ingaat ben ik zeer benieuwd wat ze allemaal introduceren
In welke show was het ook weer dat ze met een Raspberry Pi zaten te prutsen? Waarschijnlijk of AoS, of Arrow.
Vond het weer een goede aflevering en het gesprek tussen Raina en Skye over de Kree was erg goed. Benieuwd hoe we vanaf hier verder gaan. Mag in dit topic tijdens de winterstop ook Agent Carter besproken wordt ? Een eigen topic lijkt me vrij zinloos namelijk..
azz_kikr schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 20:06:
[...]
Misschien moet je effectief es naar desperate housewives kijken
Ps is nog bekende acteur hoor. Speelt hoofdrol in Twin Peaks en Dune (film al is hij daar iets jonger)
offtopic:
Oh, ik heb Desperate Housewives volledig gezien hoor, maar om van die serie elk detail te onthouden van de intriges, da's onmogelijk.
Ik dacht dat hij die vent met opzet had dood gereden, misschien niet.
Maar het was wel een weirdo, dat kan je niet ontkennen
Oh, ik heb Desperate Housewives volledig gezien hoor, maar om van die serie elk detail te onthouden van de intriges, da's onmogelijk.
Ik dacht dat hij die vent met opzet had dood gereden, misschien niet.
Maar het was wel een weirdo, dat kan je niet ontkennen
Ontopic:
Ik ken het Marvel-universe zo goed als niet, denken jullie dat dat wel nodig is AoS makkelijk te kunnen blijven volgen? Nu met die Kree en zo?
Nah, ff vluchtig de boel op wikipedia doorlezen en je weet genoeg.
tl;dr; Kree zijn een machtig buitenaards ras van krijgers en niet zulke lieverds. Als je Guardians of the Galaxy hebt gezien weet je eigenlijk al genoeg
tl;dr; Kree zijn een machtig buitenaards ras van krijgers en niet zulke lieverds. Als je Guardians of the Galaxy hebt gezien weet je eigenlijk al genoeg
[ Voor 5% gewijzigd door NitroX infinity op 04-12-2014 22:57 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Nope. Je krijgt de info gewoon bite sized binnen. Enige "nadeel" wat er kan zijn is dat je bepaalde connecties minder snel kunt leggen dan iemand met (uitgebreide) Marvel kennis.Fire69 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 22:42:
[...]
Ik ken het Marvel-universe zo goed als niet, denken jullie dat dat wel nodig is AoS makkelijk te kunnen blijven volgen? Nu met die Kree en zo?
Verder geniet er gewoon van. Het is iig stukken beter geworden dan s1
Wellicht wel iets om tussendoor Guardians of the Galaxy te kijken, mocht je dat nog niet hebben gedaan. Of heeft die film niet expliciet (al zij het weinig) uitleg gegeven over de Kree? In ieder geval moet de echt grote uitleg over de Kree nog komen. Het zal niet zo zijn dat je zonder die film dingen uit de serie niet begrijpt. Je moet überhaupt al goed opletten om de connecties te zien.
[ Voor 21% gewijzigd door Amanoo op 05-12-2014 01:09 ]
Ik ben ook alleen bekend met de films en series en heb vroeger nooit comics gelezen. Tot nu toe heb ik alles goed kunnen volgen omdat het geleidelijk wordt uitgelegdFire69 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 22:42:
[...]
Ontopic:
Ik heb eerst een hele lading Agent of Shields afleveringen gezien voordat ik Marvel Universe films had gezien. En vond het allemaal prima te volgen en vermakelijk.
Je moet de serie prima kunnen volgen zonder ook maar 1 comic gelezen te hebben. Als je kennis van de comics hebt zul je veel sneller links naar bepaalde dingen kunnen leggen dan wanneer je ze niet gelezen hebt, maar alles dat je moet weten wordt netjes uitgelegd.
Zonder de films gezien te hebben moet je de serie ook prima kunnen volgen, ook die belangrijke info wordt weer uitgelegd wanneer nodig. Ik kan me wel voorstellen dat het leuker is als je de films wel gezien hebt, maar noodzakelijk is het niet.
Ik ga er vanuit dat dit met Agent Carter straks hetzelfde is
Zonder de films gezien te hebben moet je de serie ook prima kunnen volgen, ook die belangrijke info wordt weer uitgelegd wanneer nodig. Ik kan me wel voorstellen dat het leuker is als je de films wel gezien hebt, maar noodzakelijk is het niet.
Ik ga er vanuit dat dit met Agent Carter straks hetzelfde is
Humankind… be both.
Die heb ik in de bioscoop gezien, maar vond ik niet echt schitterend eigenlijk, te kinderachtig. Of mag ik dat hier niet zeggen?Amanoo schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 00:53:
Wellicht wel iets om tussendoor Guardians of the Galaxy te kijken, mocht je dat nog niet hebben gedaan.
[...]
Ik kan me zelfs niet meer herinneren dat daar Kree in voorkomen

Ik heb ook wel het idee dat ik het meeste gewoon kan volgen, maar soms mis je wel eens een verwijzing waarschijnlijkFierry schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:19:
[...]
Ik ben ook alleen bekend met de films en series en heb vroeger nooit comics gelezen. Tot nu toe heb ik alles goed kunnen volgen omdat het geleidelijk wordt uitgelegd
Blijft in ieder geval een super-serie!
Uhm, de slechterik is KreeFire69 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 15:32:
[...]
Die heb ik in de bioscoop gezien, maar vond ik niet echt schitterend eigenlijk, te kinderachtig. Of mag ik dat hier niet zeggen?
Ik kan me zelfs niet meer herinneren dat daar Kree in voorkomen
[...]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Nee in beide niet dacht ik, maar in Revolution wel dacht ik.Amanoo schreef op woensdag 03 december 2014 @ 18:10:
In welke show was het ook weer dat ze met een Raspberry Pi zaten te prutsen? Waarschijnlijk of AoS, of Arrow.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik vond Ronan wel jammer trouwens, in Guardians. hij hoort lawful neutral te zijn. In de film was hij gedegradeerd tot plain evil terrorist. Hij hoort op zijn eigen manier zelfs een good guy te zijn. Alleen botst zijn sterke lawful natuur vaak met echte superhelden.
Met wat G Skill ram geheugen. Voor optimaal gamen.Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 19:05:
[afbeelding]
spoiler:ASUS M5A97 R2.0 (review)
Ik denk dat het misschien wel beter is als je onbekend bent met de originele verhalen, dan weet je wat minder dingen die er gaan gebeuren dan diegene die wél comics lezen.Fire69 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 22:42:
Want die klacht over het spoilen hierboven is eigenlijk wel te begrijpen, iemand die geen comics leest heeft geen idee welke stad SHIELD naar op zoek is en wat Skye mogelijk werkelijk is. Voor "the true believers" is het wel redelijk duidelijk. Ik vraag me alleen af hoelang deze storyline doorgaat, gezien de film die in de planning is jaren ver weg is als ik me niet vergis. Lijkt me niet dat ze het zo lang gaan stretchen.
Hetzelfde eigenlijk met Arrow en Flash, je weet al zo een beetje wat er gaat gebeuren met sommige characters.
Voor de Marvel comics leek zoals mezelf vind ik series zoals AoS & The Flash best vermakelijk. Zeker AoS is in dit tweede seizoen zelfs nog beter dan het eerste naar mijn mening.
The Flash is dan ook niet van MarvelRavefiend schreef op zondag 07 december 2014 @ 20:47:
Voor de Marvel comics leek zoals mezelf vind ik series zoals AoS & The Flash best vermakelijk. Zeker AoS is in dit tweede seizoen zelfs nog beter dan het eerste naar mijn mening.

Ooooh... ben benieuwd
Humankind… be both.
Dat is wel verstandig inderdaad. Ben bang dat we er anders niet zonder spoilers in gaan
Humankind… be both.
Wat een gave aflevering was dat zeg! Ik weet niet zeker of hij al is iitgezonden in de US, meestal vanavond pas toch? Dus zeg er verder niets over
Dit was inderdaad een klapper!
Min hersenspinsels lijken allemaal waar te zijn
Hoewel het woord in de aflevering niet gevallen is hebben Mo en Jed wel bevestigd dat Sky en Raina behoren tot de
Daisy! Dat verklaart ook gelijk waarom ze in die wazige droom een bloemetjes jurk droeg
Dat moet wel
Erg tof hoe Sky/Daisy zonder pardon Ward neer schoot
Goed bezig 
Phil heeft Sky's vader nu nog een reden gegeven om hem te haten, die nazi afmaken is een van de weinige dingen waar hij nog voor leefde, dat Phil hem dat ontnomen heeft zal hij niet zomaar laten gaan.
Het gene dat Bobbi voor Hunter verzweeg was dus niet een relatie of iets tussen haar en Mac, maar iets waar een USB stick onderdeel van uit maakt, wat zou het zijn? Heeft het met Fury of Maria Hill/Tony Stark te maken?
En Raina, wat is zij geworden?

Ik kan me zo niemand bedenken die daar op lijkt, maar ik ken ook lang niet alle Marvel personages natuurlijk
Min hersenspinsels lijken allemaal waar te zijn
spoiler:
Inhumans
Daisy! Dat verklaart ook gelijk waarom ze in die wazige droom een bloemetjes jurk droeg
Dat moet wel
spoiler:
Niet heel spectaculair maar wel tof, zolang ze dat kapsel maar niet overnemen Daisy Johnson zijn
Erg tof hoe Sky/Daisy zonder pardon Ward neer schoot
Phil heeft Sky's vader nu nog een reden gegeven om hem te haten, die nazi afmaken is een van de weinige dingen waar hij nog voor leefde, dat Phil hem dat ontnomen heeft zal hij niet zomaar laten gaan.
Het gene dat Bobbi voor Hunter verzweeg was dus niet een relatie of iets tussen haar en Mac, maar iets waar een USB stick onderdeel van uit maakt, wat zou het zijn? Heeft het met Fury of Maria Hill/Tony Stark te maken?

Ik kan me zo niemand bedenken die daar op lijkt, maar ik ken ook lang niet alle Marvel personages natuurlijk
Humankind… be both.
Tigra misschien?Spike_wolf schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:29:
[afbeelding]
Dat zou kunnen, maar die dingen op haar gezicht hebben meer weg van stekels dan van haren.
Humankind… be both.

Die "blinde" man op het eind, zou het The Reader zijn, lijkt me toch.
[ Voor 34% gewijzigd door Arethusa op 11-12-2014 13:59 ]
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Dat lijkt me vrijwel zeker inderdaadArethusa schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:59:
[afbeelding]
Die "blinde" man op het eind, zou het The Reader zijn, lijkt me toch.
Dat is geen gekke aanname denk ik, maar helemaal overtuigd ben ik nog niet, misschien mede omdat ik Naja niet echt kenmark-k schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:25:
[...]
Ik denk eerder Naja
http://marvel.wikia.com/Naja_%28Earth-616%29
Humankind… be both.
Ik denk dat beide situaties wel hun charme hebben, er compleet leeg in gaan maakt alles nieuw en interessant. In mijn situatie ken ik een hoop en ben ik met dit soort dingen constant opzoek naar wat het is en zou kunnen zijn, heeft ook wel wat
Humankind… be both.
S1 heb ik ook wel met plezier gekeken, maar echt geweldig was het niet, maar het wordt wel steeds en steeds beter, helemaal nu ze een echt doel hebben en een belangrijke rol lijken te spelen in de komende film(s).
Wat me vanmiddag ook te binnen schoot door die Sony/Marvel e-mail leaks is dat de kans ook best aanwezig is dat Quicksilver en Scarlet Witch in The Avengers Age of Ultron ook Inhumans zijn. Oorspronkelijk zijn ze mutants (de kinderen van Magneto), maar omdat Sony de X-men rechten bezit mag Marvel in de MCU geen X-men of Mutants gebruiken, dus mutanten kunnen ze niet zijn, een andere manier om hun krachten te verklaren die prima in de rest van de setting past is als ze Inhumans.
Ik moet wel zeggen dat ik het helemaal niet erg zou vinden als Sony het toestaat dat Marvel Spidey gaat gebruiken in een toekomstige film. Nog liever zie ik natuurlijk dat Sony gewoon stopt met lame zijn en Marvel de rechten teruggeeft/verkoopt
Marvel X-Men, Spiderman en Fantastic Four films? Yes please

En dan heel graag met een Joss X-men story
Of ben ik nu onrealistisch aan het dagdromen?
Wat me vanmiddag ook te binnen schoot door die Sony/Marvel e-mail leaks is dat de kans ook best aanwezig is dat Quicksilver en Scarlet Witch in The Avengers Age of Ultron ook Inhumans zijn. Oorspronkelijk zijn ze mutants (de kinderen van Magneto), maar omdat Sony de X-men rechten bezit mag Marvel in de MCU geen X-men of Mutants gebruiken, dus mutanten kunnen ze niet zijn, een andere manier om hun krachten te verklaren die prima in de rest van de setting past is als ze Inhumans.
Ik moet wel zeggen dat ik het helemaal niet erg zou vinden als Sony het toestaat dat Marvel Spidey gaat gebruiken in een toekomstige film. Nog liever zie ik natuurlijk dat Sony gewoon stopt met lame zijn en Marvel de rechten teruggeeft/verkoopt
Marvel X-Men, Spiderman en Fantastic Four films? Yes please

En dan heel graag met een Joss X-men story
[ Voor 4% gewijzigd door Spike_wolf op 11-12-2014 20:42 ]
Humankind… be both.
Humankind… be both.
Verwijderd
Gaat denk ik nog leuk worden met Daisy's training (if any
), zelfs sluipen gaat het niet worden en ik zie al diverse kopjes a la Jurrassic Park 
edit:
Ik weet nog dat ze trots waren op dat effect, hoe dingen in een paar jaar tijd veranderen
Ik weet nog dat ze trots waren op dat effect, hoe dingen in een paar jaar tijd veranderen
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2014 21:41 ]
Spike, het is Fox die de X-Men en Fantastic Four rechten heeft. Sony heeft alleen maar Spider-Man.
Dat is waar ja was ik even vergeten 
Het is wel dood zonde dat Marvel die rechten zo breed heeft weg gedaan, zelf konden ze op het moment niets qua films dus het leek een goede keuze, maar achteraf is het dood zonde.
Het is ook zonde dat Sony en fox grotendeels films maakt om de rechten maar te behouden en niet uit liefde voor de personages en omdat ze daadwerkelijk een fantastische film neer willen zetten, waar Marvel op het moment gewoon veel beter in is.
Het is wel dood zonde dat Marvel die rechten zo breed heeft weg gedaan, zelf konden ze op het moment niets qua films dus het leek een goede keuze, maar achteraf is het dood zonde.
Het is ook zonde dat Sony en fox grotendeels films maakt om de rechten maar te behouden en niet uit liefde voor de personages en omdat ze daadwerkelijk een fantastische film neer willen zetten, waar Marvel op het moment gewoon veel beter in is.
Humankind… be both.
Verwijderd
Lees je weleens terug wat je autoNOTcorrect doetSpike_wolf schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:48:
Dat is waar ja was ik even vergeten
Het is wel dood zonde dat marven die rechten zo breed heeft weg gedaan, zelf konden ze op het moment niets qua films dus het leek een goede keuze, maar achteraf is het dood zonde.
Het is ook zonde dat Sony en fox grotendeels films maakt onder rechten maar te behouden en niet uit liefde voor de personages Rn omdat ze daadwerkelijk een fantastische film neer willen zetten, waar Marcel op het moment gewoon veel beter is is.

Ja maar Marcel is gewoon beter. Je weet toch.Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:18:
[...]
Lees je weleens terug wat je autoNOTcorrect doet
Ward had niet meer moeten leven natuurlijk... Net als vorige aflevering met de nep Agent May. Beide hadden in het hoofd geschoten moeten worden. Dit riekt naar wat ik het 'TVSerie-syndroom' noem. De badguy eindelijk in handen hebben, om wat voor reden dan ook niet definitief stoppen en de week erna daar weer spijt van hebben.... Ik snap wel dat het duur is om steeds een nieuwe badguy te introduceren, maar dit voelt zo flauw.Spike_wolf schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:29:
Erg tof hoe Sky/Daisy zonder pardon Ward neer schootGoed bezig
[ Voor 9% gewijzigd door Skating_vince op 12-12-2014 12:34 ]
Zou me niks verbazen als Ward de nieuwe Hydra boss gaat worden. Beetje te transparant als je het mij vraagt.Skating_vince schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:36:
[...]
Ward had niet meer moeten leven natuurlijk... Net als vorige aflevering met de nep Agent May. Beide hadden in het hoofd geschoten moeten worden. Dit riekt naar wat ik het 'Nikitasyndroom' noem. De badguy eindelijk in handen hebben, om wat voor reden dan ook niet definitief stoppen en de week erna daar weer spijt van hebben....
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:18:
[...]
Lees je weleens terug wat je autoNOTcorrect doet

Volgende keer geen reacties meer schrijven voor stoplichten als ik in de auto zit
Humankind… be both.
Ik vind haar pa wel echt goed!
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Nog maar 82 dagen wachten tot de volgende aflevering.