Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin er steeds minder van te begrijpen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Van mij mag het heel vlug volgende week worden, damn dit wordt spannend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:26

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Fitzsimmons *O*

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-07 11:10
I've seen gods, gods bleed.

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQvEv2e9wHDHtScyDnpkyxnsh_NNhbnDNsaWmcTDRcpxOn2zSWXCw

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusioxan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 13:25
JAAA

Ben benieuwd naar civil war. Ga de 28ste er naar toe, hopelijk komen we geen spoilers in van de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op woensdag 13 april 2016 @ 21:34:
IMDb geeft 6 mei als releasedatum voor Civil War, dus pas daarna kunnen er verwijzingen in zitten.
In Nederland moeten we ons eerder andersom zorgen maken, aangezien de Europese release van Civil War meer dan een week eerder (28 april) is dan de US release (6 mei).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Hmm apart, normaal zijn we in Europa toch altijd iets later dacht ik. Maar dan dus gewoon nog een weekje wachten voor je gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:42

Saffie_time

Why use this? 42!

Inderdaad waarom tremors...
Het wordt wel steeds beter moet ik zeggen als je de eerste afleveringen terugkijkt dan komen ze van ver qua kwaliteit.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FitzSimmons <3 :D

Maar wat een ongelovelijke wazige (alweer) aflevering :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 02:44
May: 'No one comes to me with their feelings'
Mack: 'Yeah that makes sense'
En de blik van May.. _O- _O- _O-

En de cap shield van Coulson, geweldig. Director of shield with a shield >:)

[ Voor 37% gewijzigd door Musta op 27-04-2016 11:22 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:18
Was een beetje een tussenaflevering naar het climax-gevecht tussen de verschillende inhumans en S.H.I.E.L.D.

Of die parasietworm wordt gewoon eventjes onklaar gemaakt door dat artifact in de grond en iedereen is weer normaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:05
Ik heb het gevoel dat Lash het misschien moet gaan oplossen, zou ook de reden zijn waarom hij misschien andere inhumans moest vermoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Ja, goeie. En we hebben nog steeds dat visioen over die quinjet met het kruisje van YoYo. En we hebben nu ook een exploderend vest, misschien heeft dat iets met elkaar te maken? Wie weet?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Dat schild van Coulson vond ik ook wel briljant. Volgens mij deden ze trouwens ook zoiets een keer in de AVengers: Earth's Mightiest Heroes cartoon.
mark-k schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:54:
Hmm apart, normaal zijn we in Europa toch altijd iets later dacht ik. Maar dan dus gewoon nog een weekje wachten voor je gaat.
Marvel brengt de internationale release (dus in Europa en zo) eerder uit dan de Amerikaanse. Ik dacht dat dat voor Star Wars ook gold. Waarom weet ik ook niet, maar ik klaag niet.
Hurr hurr :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik vermoed dat Lash hier ook nog wel een rolletje in mee gaat spelen idd. Kan me niet voorstellen dat die scene met May het laatste was, anders is heel die verhaallijn behoorlijk karig geëindigd.

Ik gok dat Creel's bloed toch enigszins effect heft gehad op Andrew, wellich wel de transformatie maar toch in controle na een tijd. Lash heft ook schijnbaar een purpose als we Lincoln moeten geloven. Dacht eerst dat James een inhuman versie van Gambit was geworden zowat (de persoonlijkheid is om en nabij hetzelfde zowat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Maarja als Hive Lash onder controle krijgt zijn ze ook wel flink fucked hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
mark-k schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:49:
Maarja als Hive Lash onder controle krijgt zijn ze ook wel flink fucked hoor.
Dat wel, maar als Lash als purpose heeft om tegen Hive te zijn, dan zal hij vast ook wel immuum zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Terranova schreef op donderdag 28 april 2016 @ 17:10:
[...]

Dat wel, maar als Lash als purpose heeft om tegen Hive te zijn, dan zal hij vast ook wel immuum zijn.
Denk niet dat het zo simpel ligt, Lash zocht vooral de Inhumans die "worthy" waren, zoals Daisy, die nu wel al onder Hive zn control is. Daarnaast is er blijkbaar maar 1 manier om Hive volledig te vernietigen en dat is met die sarcofaag oid die hij opgegraven heeft. Ik gok dat Hive de commander van de Inhumans had moeten worden toen de Kree ermee begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdude99
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 13:46
Humor van de laatste aflevering was weer geweldig 😂

[ Voor 7% gewijzigd door Dutchdude99 op 28-04-2016 20:48 ]

Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusioxan
"In the two hour season finale"? Dat wordt volgende week nog wat dan!

spoiler:
Als ze het kree bloed uit Daisy gaan halen, zal ze dan ook haar krachten verliezen en wordt ze weer de normale Skye?

Heb vorige week ook civil war gezien. Kon geen spoilers vinden, al zei iemand anders dat er wel een spoiler in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 19:35

thijsco19

KTM 990 SMT

Ik hoorde wel een referentie naar civil war, iets met een 'billionaire in iron suit' en 'military make super soldiers' gevolgd door 'will lead only to a war on its own'.

[ Voor 38% gewijzigd door thijsco19 op 04-05-2016 22:00 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 20:09

Robtimus

me Robtimus no like you

Fusioxan schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 21:37:
spoiler:
Als ze het kree bloed uit Daisy gaan halen, zal ze dan ook haar krachten verliezen en wordt ze weer de normale Skye?
spoiler:
Lijkt me onwaarschijnlijk. De krachten zitten in haar hele DNA, niet alleen in haar bloed.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
thijsco19 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 21:55:
Ik hoorde wel een referentie naar civil war, iets met een 'billionaire in iron suit' en 'military make super soldiers' gevolgd door 'will lead only to a war on its own'.
Ja klopt, viel mij ook op idd. Maar ze proberen bewust niet al te veel verwevenheid in het verhaal te doen, want ze weten ook dat niet alle kijkers in de eerste week naar de film toe gaan.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdude99
Kan niet wachten op de volgende aflevering. May's humor was weer lekker aanwezig.
spoiler: zielig stukje
Vond het stukje van Mack en Skye (Oké oké Daisy) wel enorm spannend, zou zo jammer. zijn als ze hem had vermoord. Leefde me helemaal in haha

Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Robtimus schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 22:08:
[...]

spoiler:
Lijkt me onwaarschijnlijk. De krachten zitten in haar hele DNA, niet alleen in haar bloed.
Ging over 'drainen' dus denk dat ze daarbij dood zou gaan, hoewel ik het niet hoop. Vraag me wel af hoe lang dit nog gaat duren, lijkt me dat ze iemand als Hive of Daisy wel in de Inhumans film willen hebben, maar die is volgens mij pas voor 2019 ingepland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zeg, dat was weer een fijne aflevering eindelijk _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
mark-k schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 00:08:
[...]

Ging over 'drainen' dus denk dat ze daarbij dood zou gaan, hoewel ik het niet hoop. Vraag me wel af hoe lang dit nog gaat duren, lijkt me dat ze iemand als Hive of Daisy wel in de Inhumans film willen hebben, maar die is volgens mij pas voor 2019 ingepland.
Dat is sowieso iets wat ik mij afvraag. De huidige verhaallijn kan waarschijnlijk helemaal niet al te veel terug komen in de film, dan missen de mensen die Agents of SHIELD niet volgen veel te veel backstory. Ik verwacht dus dat de film helemaal niet zo gerelateerd zal zijn.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Woy schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:18:
De huidige verhaallijn kan waarschijnlijk helemaal niet al te veel terug komen in de film, dan missen de mensen die Agents of SHIELD niet volgen veel te veel backstory.
Ook komt het pas over drie jaar uit. Dan zijn er vast al lang nieuwe bad guys of the week year :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Woy schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:18:
[...]

Dat is sowieso iets wat ik mij afvraag. De huidige verhaallijn kan waarschijnlijk helemaal niet al te veel terug komen in de film, dan missen de mensen die Agents of SHIELD niet volgen veel te veel backstory. Ik verwacht dus dat de film helemaal niet zo gerelateerd zal zijn.
Het SHIELD verhaal zal meer extra backstory zijn die niet belangrijk is voor het film verhaal. Ik neem aandat we in de film kennis gaan maken met de Royal Family. Medusa, Black Bolt en de andere meer bekende inumans.
In de MCU hebben we nog niets op de maan zien gebeuren, dus wellicht dat Attilan zich al tijden op de maan bevindt en er daar een hele Inhuman beschaving rondloopt :)

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
F_J_K schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:34:
[...]

Ook komt het pas over drie jaar uit. Dan zijn er vast al lang nieuwe bad guys of the week year :P
Ja vooral daarom, als de film dit jaar uit zou komen zouden ze de verhaallijnen nog wel meer over kunnen laten lopen ( Waar natuurlijk geen cruciale info mag missen als je de serie niet kijkt ), maar het lijkt niet logisch om de huidige verhaallijn over 3 jaar voort te zetten, dan mist er gewoon te veel background.
Spike_wolf schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:36:
[...]

Het SHIELD verhaal zal meer extra backstory zijn die niet belangrijk is voor het film verhaal. Ik neem aandat we in de film kennis gaan maken met de Royal Family. Medusa, Blackbolt en de andere meer bekende inumans.
In de MCU hebben we nog niets op de maan zien gebeuren, dus wellicht dat Attilan zich al tijden op de maan bevindt en er daar een hele Inhuman beschaving rondloopt :)
Dat is voor mij allemaal abracadabra, want ik ben verder niet bekend met de comics ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Woy op 06-05-2016 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Woy schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:37:
[...]

Dat is voor mij allemaal abracadabra, want ik ben verder niet bekend met de comics ;)
:P
Dat is meer wat we uit de comics kennen, wat we tot nu toe in SHIELD gezien hebben zijn kleine en nieuwe personages en wat achtergrond over wat inhumans hier zijn. Small potatoes vergeleken met de bekende verhalen.
Dit is een hele leuke extra aanzet naar een veel groter verhaal met de "echte" inhumans die ze een echte X-Men status gaan geven.
SHIELD geeft ons een hoop achtergrond informatie die niet nodig zal zijn om straks het echte inhumans verhaal te gaan volgen denk ik. Dat zal helemaal op eigen benen kunnen staan.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Spike_wolf schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:59:
[...]
SHIELD geeft ons een hoop achtergrond informatie die niet nodig zal zijn om straks het echte inhumans verhaal te gaan volgen denk ik. Dat zal helemaal op eigen benen kunnen staan.
Ja dat lijkt mij ook een voorwaarde voor alle MCU films, dat ze niet afhankelijk zijn van de series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Voor wie hier alleen spiekt om te weten of deze aflevering Civil War Spoilt: Nope, er wordt over de situatie gesproken, maar niets dat de film verpest :)

Nu weg wezen en eerst de aflevering gaan kijken voor je verder leest.

Woei! :D
Dus de taak van Lash was om Daisy te redden, vandaar dat hij haar eerder niets aan deed, dat was geen invloed van Garner, maar echt Lash.

Mooie comeback weer van Phil naar Talbot: "I run a tight ship". Wat een pret moet die van binnen gehad hebben toen hij die regel terug in Talbot's gezicht gooide :D _O-

En zo te zien weten we nu ook wie er in die Quinjett in space zweeft.. niet Yo-Yo, maar Mack :/
En gezien Hyve een warhead wil gebruiken om die Inhuman formule in de lucht te verspreiden zal Mack die Jet wel gebruiken om die warhead te onderscheppen en veilig buiten de atmosfeer te brengen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusioxan
Dit zijn de afleveringen die we willen hebben! Heerlijk liggen te kijken en weer een nieuwe uitdaging om te voorkomen.

Wel jammer dat we weten dat Mack in de quinjet zit, maar Ikben benieuwd naar de volgende aflevering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Vond trouwens wel apart dat lash zo makkelijk gedood werd.. Beetje te makkelijk.

Inderdaad een leuke aflevering!

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusioxan
thijsco19 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 17:35:
Vond trouwens wel apart dat lash zo makkelijk gedood werd.. Beetje te makkelijk.
Ja dat klopt. Maar Daisy moet dan wel een hele belangrijke rol hebben als er een aparte inhuman is die haar moet redden.

Maar waarom doodde lash dan eerst ook andere inhumans? Ze waren geen bedreiging voor Daisy, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

sewer schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:06:
Ja, goeie. En we hebben nog steeds dat visioen over die quinjet met het kruisje van YoYo. En we hebben nu ook een exploderend vest, misschien heeft dat iets met elkaar te maken? Wie weet?...
Aplhonse Mackenzie (voor het eerst dat ik zijn volledige naam hoorde!) heeft nu dus dat kruisje...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ik denk juist dat het nu een red herring is. Het is nu wel heel voorspelbaar

Iets over de promo van volgende week hieronder
spoiler:
Zeker omdat ook Fitz het kruisje in de promo van volgende week heeft. Dus ik denk dat ze beiden daarom veilig zijn. Het kan niet te voorspelbaar zijn he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Spike_wolf schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:04:
Woei! :D
Dus de taak van Lash was om Daisy te redden, vandaar dat hij haar eerder niets aan deed, dat was geen invloed van Garner, maar echt Lash.
Dacht trouwens dat lash zijn taak was om hive te stoppen, daar was hij immers best effectief in (en hive scheen echt bang te wezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02:02
Het viel mij ook op dat Hive al bij het zien van Lash bang/voorzichtig was, net alsof hij wist wie het was of wat zijn krachten waren.

Vindt het wel erg jammer dat Lash nu dood is, hij heeft voor de verhaallijn maar een simpele rol gehad, beetje inhumans doden en daarna Daisy redden.
Als Daisy niet was geswayed (wat een kut benaming trouwens :')) dan had Lash dus ook geen nut?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Idd wat een kut benaming :) Maar Lash was er dus om Daisy te redden....Buiten dat lash erg sterk was kan hij dus ook die swaying-nano-parasites uit iemand halen en kapot maken....wat hij dus maar 1x heeft kunnen doen...Ik vond het wel ergens slecht te noemen dat hij zo onverwoestbaar leek in het begin en nu ineens van achteren werd neergehaald en ook dood was. Daarnaast vond ik het erg slecht gedaan dat ze niet echt goed deden inzoomen om May's emoties. Behalve die cavalry-uitleg-aflevering wordt dat sowieso naar mijn smaak te weinig gedaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Deathchant op 12-05-2016 14:02 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
Deathchant schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:02:
Ik vond het wel ergens slecht te noemen dat hij zo onverwoestbaar leek in het begin en nu ineens van achteren werd neergehaald en ook dood was.
Dat had ik ook, maargoed, als zn focus zo op Daisy was kan ik snappen dat hij niet oplette. Wat ik stommer vond denk ik was dat toen hij die zooi uit Daisy had gehaald hij niet meteen eerst Hive afmaakte en dan met Daisy naar het vliegtuig, voelt zo wasted..
Achja wat als.. Spannend was het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nou het is officieel... Agent Carter is gecancelled :'(

spoiler: Civil War
Het afscheid aan Peggy in Civil War was het definitieve afscheid aan Peggy :'(

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 08:01:
...
:( Van de hele Marvel reeks vond ik Agent Carter de meest geslaagde serie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®

spoiler: Civil War
Het afscheid aan Peggy in Civil War was het definitieve afscheid aan Peggy :'(
spoiler: Agents of SHIELD
In de laatste Agenst of SHIELD kwam er ook nog even een krantenbericht langs met het bericht van de dood van Peggy, ik heb Civil War nog niet gezien, maar ik neem aan dat dat dus in de film langskomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Inderdaad. Erg jammer!
Maar hoe gaat het nu met het verhaal van Agent Carter? / Het ontstaan van shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 23:55
Heel jammer, vond AC veel leuker. Misschien dat Most Wanted ook niet van de grond afkomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ari Gold schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:48:
Heel jammer, vond AC veel leuker. Misschien dat Most Wanted ook niet van de grond afkomt..
Most wanted gaat ook niet door van wat ik heb vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
thijsco19 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:12:
Inderdaad. Erg jammer!
Maar hoe gaat het nu met het verhaal van Agent Carter? / Het ontstaan van shield.
Dat verhaal gaat nu waarschijnlijk niet verteld worden. De serie had zich achteraf wat sneller moeten ontwikkelen richting het begin van SHIELD, maar de makers hoopten waarschijnlijk op meer seizoenen. Het is ook standaard op gewone kabelzenders dat zaken enorm worden uitgerekt om maar meer reclameblokken te hebben en mensen aan het lijntje te houden. Agents of SHIELD is echter redelijk goed bezig om de vaart erin te houden en is wat minder bang om grote nieuwe ontwikkelingen in te zetten.

Misschien dat Peggy Carter nog eens een special krijgt, of dat er in Agents of een andere serie / film eens een flashback komt die e.e.a. laat zien. Wie weet, maar ik verwacht er niet veel van.

-------------

Dat Marvel's Most Wanted (de eigen serie voor Bobby en Hunter) hoogstwaarschijnlijk niet gemaakt gaat worden, maakt het mogelijk dat Bobby en Hunter ooit terugkomen in Agents of SHIELD. Dat zou ik wel graag willen zien, want het zijn karakters die volgens mij met moeite een eigen serie zouden kunnen dragen maar wel een leuke toevoeging zijn aan Agents of SHIELD. Volgens mij zijn er voor de schrijvers wel mogelijkheden om hen terug te brengen, maar het is afwachten of dit gebeurt.

-------------

De aangekondigde Inhumans-film is trouwens van het releaseschema afgehaald, dus het zou kunnen dat die film er niet komt, of dat ie later komt. Hoe dan ook zou deze film waarschijnlijk weinig link hebben met de serie, want Marvel wil de films altijd toegankelijk houden voor wie de series niet kijkt.

-------------

Trouwens eens met hierboven dat Lash wel heel snel en makkelijk aan z'n einde is gekomen. Daar had meer ingezeten, en het voelde ook vreemd dat hij Hive niet afmaakte terwijl hij daar wel toe in staat leek te zijn. "Zijn missie was om Daisy te redden" is een vrij bizarre redenatie, want Lash was al lang op oorlogspad toen Daisey nog helemaal niet in gevaar was. Het lijkt op een bijstuur-actie van de schrijvers om wat voor reden dan ook. Maar er is nog kans dat we nog niet alles hebben gezien van dit verhaal en zijn motivaties.

Hoe dan ook is Agents of SHIELD dit seizoen weer goed te genieten; ben benieuwd naar de dubbele finale-aflevering volgende week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

geert1 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 16:36:

[knip]

De aangekondigde Inhumans-film is trouwens van het releaseschema afgehaald, dus het zou kunnen dat die film er niet komt, of dat ie later komt. Hoe dan ook zou deze film waarschijnlijk weinig link hebben met de serie, want Marvel wil de films altijd toegankelijk houden voor wie de series niet kijkt.

[knip]
Inhumans is verschoven omdat Spidey er ineens tussendoor komt. Homecoming werd in eerste instantie op de plek van Inhumans gezet omdat die belangrijker is en er meer druk achter zit.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusioxan
WAT EEN EINDE. Echt een waardige finale.

Gezien het een hele taak is om te kijken, wacht ik nog even met normaal posten.

spoiler:
E20: NEEEEEE MACK :(
E21: NEEEEEE FITZ :(
E22: NEEEEEE DAISY :(
NEEEEEE LICOLN.... :(

Wel echt gaaf dat ze weer dingen uit eerdere afleveringen halen. Dat Daisy die Robin geeft aan de dochter van de man met die toekomstvisies.

En Coulsen zegt "Call the director", betekent dit dat hij wss is gedegradeert?

Denk dat het nieuwe seizoen in t tegen staat van cyborgs, omdat Radcliff dus Aida in een lichaam heeft gestopt? Ben benieuwd welke kant ze op gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Fusioxan op 18-05-2016 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:00

St@m

@ Your Service

Hehe, ik post gewoon normaal. Iemand moest dood natuurlijk en ik ben eigenlijk wel blij dat het Lincoln was. Vond het een redelijk nietszeggend karakter. Ben wel benieuwd of "Gambit" nu bij SHIELD komt nu Hive dood is. Vind hem een veel leuker karakter.

En inderdaad, er gaat iets gebeuren het aankomende half jaar.. Wellicht dat Samuel L. Jackson weer terugkomt als director? Volgens mij is die niet dood toch? Dus dat Coulsen weer gewoon agent wordt.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdude99
Poeh wat een finale.
SPOILER
spoiler:
Net als st@m vind ik het eigenlijk "goed" dat Lincoln dood is(in de zin van: niemand anders waar ik me aan hecht).
En dan het einde, is Daisy dan helemaal nuts geraakt, met haar donkere look? Ziet er veelbelovend uit.

Seizoen 4 wordt donkerder, dat vind ik persoonlijk wel fijn, zeker als het spannender wordt. Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik kan niet wachten tot het weer September iig. Agents of Shield gaat op disndag nu ook de 10PM slot innemen, ook al confirmed dat het allemaal wat darker wordt.

Dat Aida de next badguy wordt is wat mij betreft wel duidelijkm lekker ominous. Jammer om afscheid te nemen van Brett Dalton als Ward/Hive, die man is een genial acteur om eigenlijk 3 verschillende personages te kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik vond het eigenlijk een beetje een anticlimax. Ward/Hive ineens heel onceremonieel de laan uitgestuurd. Zelfs nog een stukje humanisatie aan het einde waardoor hij nog meer zijn waarde als bad guy kwijtraakte. En dat terwijl hij in de eerste helft van seizoen 1 juist als zo'n ultieme bad guy neergezet werd. Zonde.

Wat betreft Ward...blij dat we die waarschijnlijk niet meer terug gaan zien. Hij was als karakter niet meer interessant en maakte geen enkele groei meer door. Daarna met de overname door Hive zat er natuurlijk wel wat groei in maar die bad guy had geen karaktergroei nodig en daarom is 't logisch dat 'ie weg is.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:25
Ik vond het einde ook wel erg mooi tussen Hive en Lincoln.
Gisteren hebben we beide afleveringen gezien. Wilden ze gewoon achter elkaar kijken.

Het was inderdaad een nee! Niet die! Nee Niet die! enzovoorts enzovoorts.

En uiteraard Coulson's uitspraak.
spoiler:
Please Obi-Wan Kenobi, you're our only..

Hij is ontzettend fan van Star Wars. Dus elke kans die hij krijgt voor zoiets, grijpt hij aan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Arunia schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:55:

spoiler:

Hij is ontzettend fan van Star Wars. Dus elke kans die hij krijgt voor zoiets, grijpt hij aan. :D
Dat was inderdaad prachtig, schoot echt vol in de lach bij die scene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Arunia schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:55:
Ik vond het einde ook wel erg mooi tussen Hive en Lincoln.
Gisteren hebben we beide afleveringen gezien. Wilden ze gewoon achter elkaar kijken.

Het was inderdaad een nee! Niet die! Nee Niet die! enzovoorts enzovoorts.

spoiler:

Hahah ja, episch, en dan ook precies de houding van Leia aannemen, erg leuk moment in een best heftige aflevering.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:01

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Hmm, wordt er een reden gegeven waarom?

Vond het 2de seizoen wel wat traag ontwikkelen en het zit qua setting/sfeer ook een beetje in tussen de campy jaren 60 batman en agents of shield (helemaal van een ander niveau vergeleken met the winter soldier, of civil war) maar het was een vermakelijke serie.

Aflevering 21 met de overname van de basis met dat gas kwam wel erg gekunsteld over :D Als je bij Shield werkt en niet 1 van de main guys bent ben je sowieso de lul :+ Zelfs de director geeft geen zak om je en vraagt zelfs Talbot om de boel schoon te vegen _O-

Tof om het echte gezicht van Hive te zien, die VFX mag wat gekost hebben :P

Iets zegt mij wel dat Hive nog terug kan komen, er zijn een aantal organismen die het vacuüm in de ruimte kunnen overleven. Zou cool zijn om 'm dan in full force weer terug te zien in de Inhumans film, die niet compleet van de baan is.
St@m schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 23:02:
Wellicht dat Samuel L. Jackson weer terugkomt als director? Volgens mij is die niet dood toch? Dus dat Coulsen weer gewoon agent wordt.
Nick Fury leeft nog gewoon, hij kwam al verschillende keren terug in Agents of Shield, The Winter Soldier en Age of Ultron. Maar ik geloof niet dat hij perse terug wilt komen bij iets als Shield, zoiets zij hij ook in Age of Ultron.

Nog zoiets, voor zover ik weet is het bij geen van The Avengers bekend dat Coulson nog leeft, wat toch raar is aangezien Shield nog redelijk 'en public' rondloopt. Zeker iemand als Tony Stark moet dat toch wel doorhebben ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Pendaco op 21-05-2016 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Pendaco schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 22:34:
[...]

Hmm, wordt er een reden gegeven waarom?
Te lage kijkcijfers.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Zonde.. maar ik dacht dat dat bij Seizoen 1 ook al zo was en toen niet zo'n probleem was?

Maar wat mij betreft had het zich meer op het opzetten van Shield mogen richten ipv dat mokkel met dat rare goedje (bad guy of the week) en dat geheime genootschap.. Jarvis was wel een held 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Pendaco schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 22:44:
[...]

Zonde.. maar ik dacht dat dat bij Seizoen 1 ook al zo was en toen niet zo'n probleem was?
Seizoen 1 lag gemiddeld rond de 4.9 miljoen kijkers. Seizoen 2 nog maar rond de 2.5 miljoen. Dus een flinke daling.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ik gok dat mensen vooral de oprichting van SHIELD hadden willen zien, ipv weer een zelfde serie met een vaag verhaal dat niet echt samenhangt met de rest. Ik vond het een leuke serie hoor, maar het had niet echt iets met SHIELD te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gokje, over een tijdje gaan er mensen opstaan: *bring Agent Carter back*.

Doodzonde dat de serie gecancelled is. :N Maar die hakbijl is wel door meer series gegaan :(

En het had zeker met SHIELD te maken, dit was juist het begin ervan. Maar ja, kan me voorstellen dat de setting in de 40's en 50's een issue kan zijn. Ik vond het een erg fijne serie om naar te kijken, en Jarvis is inderdaad een held en een badass.

En Agent Carter was gewoon eyecandy in alle opzichten, badass, mooie vrouw, slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2016 @ 00:36:
Gokje, over een tijdje gaan er mensen opstaan: *bring Agent Carter back*.
Over een tijdje? Minuten na die aankondiging stonden er al petities online :P

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

:o

Signed :P

Meer Agent Carter!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
De spin off serie "Marvel's Most Wanted" met Bobbi en Hunter is ook stopgezet voor zover ik begreep.
Edit: was ook al eerder gepost zie ik overigens

[ Voor 19% gewijzigd door M a r c o op 22-05-2016 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Eensch :Y

Ze hadden het eigenlijk ook anders aan moeten pakken. Niet van die traag opvolgende seizoenen, maar per seizoen een sprong van pak 'm beet 10 jaar maken. Meer Howling Commando's met een jonge Nick Fury, de eerste Ant-Man, de Winter Soldier, de oprichting van S.H.I.E.L.D., de eerste Helicarriers.... Ik denk dat ze nu een hoop kansen laten lopen :/ Zoveel potentie voor goede verhalen....

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

McBoom schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 00:55:
[...]

Ze hadden het eigenlijk ook anders aan moeten pakken. Niet van die traag opvolgende seizoenen, maar per seizoen een sprong van pak 'm beet 10 jaar maken. Meer Howling Commando's met een jonge Nick Fury, de eerste Ant-Man, de Winter Soldier, de oprichting van S.H.I.E.L.D., de eerste Helicarriers.... Ik denk dat ze nu een hoop kansen laten lopen :/ Zoveel potentie voor goede verhalen....
My thoughts exactly :)

Maar ik denk dat ze dat bewust niet hebben gedaan om zich niet in de toekomst te veel vast te schrijven met nieuwe series en films. En daarnaast dan de kosten want mensen ouder maken, vfx, nieuwe mensen aan de cast toevoegen kost ook wat.

2de seizoen zag je eigenlijk meer van Howard Stark's huis dan van de SSR/SHIELD dat was wat jammer..

Jaren 40/50 setting had ik geen problemen mee en vond ik juist wel vet. Alleen dat blurry filter wat ze er elke aflevering overheen gooiden was altijd ff wennen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Het is weer begonnen.

Net de eerste aflevering gezien, vraag me gelijk af of ik iets vergeten ben te kijken..
Er is namelijk veel veranderd maarja daar kan ik niks over zeggen zonder spoilers te melden denk ik.

• Fusioxan
Eerste aflevering van seizoen 4 zojuist gekeken, maar ik heb ook het idee dat ik iets niet gekeken heb. Gaaf dat ze de ghostrider erin hebben gebracht, ben nu echt benieuwd welke kant ze opwillen.

Verwijderd

Fusioxan schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:22:
Eerste aflevering van seizoen 4 zojuist gekeken, maar ik heb ook het idee dat ik iets niet gekeken heb. Gaaf dat ze de ghostrider erin hebben gebracht, ben nu echt benieuwd welke kant ze opwillen.
Ze hadden in de zomer beter een mini serie van Ghost Rider kunnen uitzenden, wat ik miste ook iets..

(De films ken ik wel iig)

• Spike_wolf

Spike_wolf

Er is uiteraard een hoop veranderd, allemaal in de nasleep van Civil War.
S.H.I.E.L.D. bestaat weer officieel, Phil kan geen director zijn van een officiële organisatie, want Phil is voor de rest van de wereld nog steeds officieel dood. Dus er is een nieuwe Director, en Phil kan weer leuk rond rennen en doen waar hij goed in is.
Nu S.H.I.E.L.D. weer officieel bezig is hebben ze ook weer flink kunnen uitbreiden.

Ik ben benieuwd wat ze met Robbie gaan doen. Hij zal dit seizoen d antagonist zijn, en aan het einde van het seizoen wel verdwijnen. Zo hebben we een nieuwe baddy, en een link naar magie (en straks dus Doctor Strange), met zowel de geest die Robbie (Eli) bezit en dat spook dat nu om May rond hangt.

[Edit]
Ik moet wel zeggen dat de Special Effects er top uit zagen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Spike_wolf op 21-09-2016 22:38 ]

Humankind… be both.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

thijsco19 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 18:11:
Het is weer begonnen.

Net de eerste aflevering gezien, vraag me gelijk af of ik iets vergeten ben te kijken..
Er is namelijk veel veranderd maarja daar kan ik niks over zeggen zonder spoilers te melden denk ik.
Je wilt de Civil War-film eerst hebben gezien. Edit: zeg ik als spuit11, zie boven.

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 21-09-2016 22:35 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Spike_wolf schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:34:
...
Ik moet wel zeggen dat de Special Effects er top uit zagen :)
:Y en dat donkere toontje beviel mij uitstekend, hopelijk blijft het zo en kakt het niet in.

en Joss Whedon is terug op Twitter *O*

• Fusioxan
Spike_wolf schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:34:
Er is uiteraard een hoop veranderd, allemaal in de nasleep van Civil War.
S.H.I.E.L.D. bestaat weer officieel, Phil kan geen director zijn van een officiële organisatie, want Phil is voor de rest van de wereld nog steeds officieel dood. Dus er is een nieuwe Director, en Phil kan weer leuk rond rennen en doen waar hij goed in is.
Pff, het is al weer even geleden dat ik die heb gezien. Hopelijk komt ook spider boy erin voor (hij was awesome in de film).

Ik heb inderdaad even een re-cap nodig. Daar komt nog bij dat ik de films wel gaaf vind, maar het hele Marvel universe weet ik niks van. Doctor strange ken ik wel, maar weet niet wat voor rol hij hier in speelt als ik eerlijk ben.

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Ik dacht al meteen dat Ghostrider in die auto zat toen ik een brandend hoofd zag, maar die opmerking over "he burns your soul" maakte het duidelijk. Jammer dat het ook meteen expliciet gemaakt werd, een beetje mysterie was leuker geweest. Ik denk alleen niet dat hij de antagonist wordt dit seizoen, meer een afleiding zoals Lash was. Die werd uiteindelijk geparkeerd om vervangen te worden door Hyve. Ik denk dat het "spook" ook niet de "big bad" gaat worden, maar eerder Ada (zoals al aan het eind van vorig seizoen werd gesuggereerd).

Coulson geen Director meer? Dat is inderdaad nieuw. Jammer dat je weer een film meteen moet hebben gezien en niet kan wachten tot hij op DVD uitkomt, anders mis je dingen in AoS. Ik vraag me alleen af wie het is, ze doen er wel heel geheimzinnig over. Misschien is hij/zij juist stiekem een bad guy?

Verder weer leuke humor erin gestopt:
  • Gemma die SADIST is.
  • WIMP.
  • Mack die voetbal (Aberdeen vs Inverniss, duidelijk de Schotse league cup) niet als "football" ziet. Typisch Amerikaans ;)

More than meets the eye
system specs

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Word dus weer tijd om civil war nog eens te kijken. :+

• Akaendra
Civil War voegt weinig toe aan Shield anders dan het Akkoord wat in die film gebeurt (en ook nog terug te zien is in een ep na civil war premiere in S3)

Ben meer benieuwd hoe en wat, Aida zal wel de big bad worden, dat spook rond May is de link naar Dr.Strange gok ik zo. Ghost Rider wordt een ally, zeker niet een Lash in deze. Zeker als hij aangeeft waarom hij mensen heeft omgebracht (pedo leraar enzo). Er is gewoon een timejump geweest en die zal vast nog wel in latere episodes uitgelegd worden.

• sewer
Aida? Interesting, zou kunnen (beetje dunnetjes vergelijkbaar met ultron). Met die Radcliffe heb ik nog niet veel op, maar even zien hoe dat ontwikkelt. Die yo-yo is wel een leuk karakter imo.

Verder een beetje afwachten inderdaad, denk dat ghostrider ook niet echt een tegenstander wordt; hij is op zich niet slecht, alleen een beetje onorthodox in het afstraffen van slechte mensen :P.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Akaendra schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:25:
Civil War voegt weinig toe aan Shield anders dan het Akkoord wat in die film gebeurt (en ook nog terug te zien is in een ep na civil war premiere in S3)

Ben meer benieuwd hoe en wat, Aida zal wel de big bad worden, dat spook rond May is de link naar Dr.Strange gok ik zo. Ghost Rider wordt een ally, zeker niet een Lash in deze. Zeker als hij aangeeft waarom hij mensen heeft omgebracht (pedo leraar enzo). Er is gewoon een timejump geweest en die zal vast nog wel in latere episodes uitgelegd worden.
Denk eerder dat hij een Anti-hero wordt, mensen uitmoorden als ze wat slechts gedaan hebben is meer een Deadpool thingie dan een Avengers thingie.

Verwijderd

Damn, weer een puike aflevering, zo mag ik het graag zien :9

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 20:04

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik ben niet zo heel goed thuis in de Marvel canon, maar wie is die nieuwe Director?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Mad-Matt schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:08:
Ik ben niet zo heel goed thuis in de Marvel canon, maar wie is die nieuwe Director?
Is nog niet zeker, maar dit zou de zaak wat moeten verduidelijken :)
http://www.eonline.com/ne...s-marvel-comics-character

Dat zit wel Schnorr.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 20:04

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Thanks, interessant stukje waar ook het antwoord in staat :)

spoiler:
Volgens de Amerikaanse kijkers is het idd Patriot, de closed captions voor de slechthorende bevestigen de achternaam. Verder bevestigd op Marvel wiki en IMDB. Case closed.

[ Voor 12% gewijzigd door Mad-Matt op 28-09-2016 22:42 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Wel een heel fijne aflevering die met kippenvel begint en ook nog eens een berg humor heeft.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:08
Ik moet zeggen dat het nieuwe seizoen niet slecht begonnen is! Ben erg benieuwd hoe het verder gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Is er deze week weer een aflevering geweest? Kan namelijk niks vinden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

thijsco19 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:30:
Is er deze week weer een aflevering geweest? Kan namelijk niks vinden...
Klopt. Volgende week pas weer.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeuj, Agent May is weer zichzelf *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusioxan
Phill: I've heard that you're feeling more like yourself.
May: I feel cracky...
Phill: Like I said

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Iemand een idee wie de dame aan het einde is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
Volgens mij horde ik iemand haar aanspreken met senator.... ze is iig duidelijk pissed op de inhumans omdat haar man(?) niet getransformed is maar steen (oid) is geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:00

St@m

@ Your Service

Jaguar645 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 07:50:
Volgens mij horde ik iemand haar aanspreken met senator.... ze is iig duidelijk pissed op de inhumans omdat haar man(?) niet getransformed is maar steen (oid) is geworden...
Haar broer, maar ik weet niet of dat de reden is dat ze pissed is.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Die vrouw was de senator die tussendoor ook al eens op TVs te zien was, en een duidelijk tegenstander van inhumans. De reden is inderdaad nog niet duidelijk.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Het zijn wel de afleveringen van de one liners zeg. En niet meer alleen Phill.
Benieuwd wat dit artefact gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusioxan
Ik heb hem gezien en ik ga vanavond naar Dr Strange. Zal het wel vermelden of de film impact heeft op de serie of vice versa. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kojak reference, really? :D _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Ik kan in ieder geval zeggen dat Dr Strange op dit moment nog geen impact heeft op AoS of vice versa.

De serie begint echt steeds beter te worden trouwens!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

En ik baal nog steeds dat er geen nieuwe Agent Carter meer is :(
Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste