Ik begin er steeds minder van te begrijpen

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.
JAAA
Verwijderd
In Nederland moeten we ons eerder andersom zorgen maken, aangezien de Europese release van Civil War meer dan een week eerder (28 april) is dan de US release (6 mei).mark-k schreef op woensdag 13 april 2016 @ 21:34:
IMDb geeft 6 mei als releasedatum voor Civil War, dus pas daarna kunnen er verwijzingen in zitten.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
[ Voor 37% gewijzigd door Musta op 27-04-2016 11:22 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Marvel brengt de internationale release (dus in Europa en zo) eerder uit dan de Amerikaanse. Ik dacht dat dat voor Star Wars ook gold. Waarom weet ik ook niet, maar ik klaag niet.mark-k schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:54:
Hmm apart, normaal zijn we in Europa toch altijd iets later dacht ik. Maar dan dus gewoon nog een weekje wachten voor je gaat.
Hurr hurrsewer schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:06:
kruisje van YoYo
Dat wel, maar als Lash als purpose heeft om tegen Hive te zijn, dan zal hij vast ook wel immuum zijn.mark-k schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:49:
Maarja als Hive Lash onder controle krijgt zijn ze ook wel flink fucked hoor.
Denk niet dat het zo simpel ligt, Lash zocht vooral de Inhumans die "worthy" waren, zoals Daisy, die nu wel al onder Hive zn control is. Daarnaast is er blijkbaar maar 1 manier om Hive volledig te vernietigen en dat is met die sarcofaag oid die hij opgegraven heeft. Ik gok dat Hive de commander van de Inhumans had moeten worden toen de Kree ermee begonnen.Terranova schreef op donderdag 28 april 2016 @ 17:10:
[...]
Dat wel, maar als Lash als purpose heeft om tegen Hive te zijn, dan zal hij vast ook wel immuum zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Dutchdude99 op 28-04-2016 20:48 ]
Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro
[ Voor 38% gewijzigd door thijsco19 op 04-05-2016 22:00 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Fusioxan schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 21:37:
spoiler:Als ze het kree bloed uit Daisy gaan halen, zal ze dan ook haar krachten verliezen en wordt ze weer de normale Skye?
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Ja klopt, viel mij ook op idd. Maar ze proberen bewust niet al te veel verwevenheid in het verhaal te doen, want ze weten ook dat niet alle kijkers in de eerste week naar de film toe gaan.thijsco19 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 21:55:
Ik hoorde wel een referentie naar civil war, iets met een 'billionaire in iron suit' en 'military make super soldiers' gevolgd door 'will lead only to a war on its own'.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro
Ging over 'drainen' dus denk dat ze daarbij dood zou gaan, hoewel ik het niet hoop. Vraag me wel af hoe lang dit nog gaat duren, lijkt me dat ze iemand als Hive of Daisy wel in de Inhumans film willen hebben, maar die is volgens mij pas voor 2019 ingepland.Robtimus schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 22:08:
[...]
spoiler:Lijkt me onwaarschijnlijk. De krachten zitten in haar hele DNA, niet alleen in haar bloed.
Dat is sowieso iets wat ik mij afvraag. De huidige verhaallijn kan waarschijnlijk helemaal niet al te veel terug komen in de film, dan missen de mensen die Agents of SHIELD niet volgen veel te veel backstory. Ik verwacht dus dat de film helemaal niet zo gerelateerd zal zijn.mark-k schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 00:08:
[...]
Ging over 'drainen' dus denk dat ze daarbij dood zou gaan, hoewel ik het niet hoop. Vraag me wel af hoe lang dit nog gaat duren, lijkt me dat ze iemand als Hive of Daisy wel in de Inhumans film willen hebben, maar die is volgens mij pas voor 2019 ingepland.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Ook komt het pas over drie jaar uit. Dan zijn er vast al lang nieuwe bad guys of the week yearWoy schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:18:
De huidige verhaallijn kan waarschijnlijk helemaal niet al te veel terug komen in de film, dan missen de mensen die Agents of SHIELD niet volgen veel te veel backstory.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Het SHIELD verhaal zal meer extra backstory zijn die niet belangrijk is voor het film verhaal. Ik neem aandat we in de film kennis gaan maken met de Royal Family. Medusa, Black Bolt en de andere meer bekende inumans.Woy schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:18:
[...]
Dat is sowieso iets wat ik mij afvraag. De huidige verhaallijn kan waarschijnlijk helemaal niet al te veel terug komen in de film, dan missen de mensen die Agents of SHIELD niet volgen veel te veel backstory. Ik verwacht dus dat de film helemaal niet zo gerelateerd zal zijn.
Humankind… be both.
Ja vooral daarom, als de film dit jaar uit zou komen zouden ze de verhaallijnen nog wel meer over kunnen laten lopen ( Waar natuurlijk geen cruciale info mag missen als je de serie niet kijkt ), maar het lijkt niet logisch om de huidige verhaallijn over 3 jaar voort te zetten, dan mist er gewoon te veel background.F_J_K schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:34:
[...]
Ook komt het pas over drie jaar uit. Dan zijn er vast al lang nieuwe bad guys of the week year
Dat is voor mij allemaal abracadabra, want ik ben verder niet bekend met de comicsSpike_wolf schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:36:
[...]
Het SHIELD verhaal zal meer extra backstory zijn die niet belangrijk is voor het film verhaal. Ik neem aandat we in de film kennis gaan maken met de Royal Family. Medusa, Blackbolt en de andere meer bekende inumans.
In de MCU hebben we nog niets op de maan zien gebeuren, dus wellicht dat Attilan zich al tijden op de maan bevindt en er daar een hele Inhuman beschaving rondloopt
[ Voor 35% gewijzigd door Woy op 06-05-2016 09:37 ]
Woy schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:37:
[...]
Dat is voor mij allemaal abracadabra, want ik ben verder niet bekend met de comics
Humankind… be both.
Ja dat lijkt mij ook een voorwaarde voor alle MCU films, dat ze niet afhankelijk zijn van de series.Spike_wolf schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:59:
[...]
SHIELD geeft ons een hoop achtergrond informatie die niet nodig zal zijn om straks het echte inhumans verhaal te gaan volgen denk ik. Dat zal helemaal op eigen benen kunnen staan.
Humankind… be both.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Ja dat klopt. Maar Daisy moet dan wel een hele belangrijke rol hebben als er een aparte inhuman is die haar moet redden.thijsco19 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 17:35:
Vond trouwens wel apart dat lash zo makkelijk gedood werd.. Beetje te makkelijk.
Aplhonse Mackenzie (voor het eerst dat ik zijn volledige naam hoorde!) heeft nu dus dat kruisje...sewer schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:06:
Ja, goeie. En we hebben nog steeds dat visioen over die quinjet met het kruisje van YoYo. En we hebben nu ook een exploderend vest, misschien heeft dat iets met elkaar te maken? Wie weet?...
Dacht trouwens dat lash zijn taak was om hive te stoppen, daar was hij immers best effectief in (en hive scheen echt bang te wezen).Spike_wolf schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:04:
Woei!
Dus de taak van Lash was om Daisy te redden, vandaar dat hij haar eerder niets aan deed, dat was geen invloed van Garner, maar echt Lash.
[ Voor 15% gewijzigd door Deathchant op 12-05-2016 14:02 ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Dat had ik ook, maargoed, als zn focus zo op Daisy was kan ik snappen dat hij niet oplette. Wat ik stommer vond denk ik was dat toen hij die zooi uit Daisy had gehaald hij niet meteen eerst Hive afmaakte en dan met Daisy naar het vliegtuig, voelt zo wasted..Deathchant schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:02:
Ik vond het wel ergens slecht te noemen dat hij zo onverwoestbaar leek in het begin en nu ineens van achteren werd neergehaald en ook dood was.
Humankind… be both.
Verwijderd
Spike_wolf schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 08:01:
Nou het is officieel... Agent Carter is gecancelled
...
Spike_wolf schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 08:01:
spoiler: Civil WarHet afscheid aan Peggy in Civil War was het definitieve afscheid aan Peggy
Most wanted gaat ook niet door van wat ik heb vernomen.Ari Gold schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:48:
Heel jammer, vond AC veel leuker. Misschien dat Most Wanted ook niet van de grond afkomt..
Dat verhaal gaat nu waarschijnlijk niet verteld worden. De serie had zich achteraf wat sneller moeten ontwikkelen richting het begin van SHIELD, maar de makers hoopten waarschijnlijk op meer seizoenen. Het is ook standaard op gewone kabelzenders dat zaken enorm worden uitgerekt om maar meer reclameblokken te hebben en mensen aan het lijntje te houden. Agents of SHIELD is echter redelijk goed bezig om de vaart erin te houden en is wat minder bang om grote nieuwe ontwikkelingen in te zetten.thijsco19 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:12:
Inderdaad. Erg jammer!
Maar hoe gaat het nu met het verhaal van Agent Carter? / Het ontstaan van shield.
Inhumans is verschoven omdat Spidey er ineens tussendoor komt. Homecoming werd in eerste instantie op de plek van Inhumans gezet omdat die belangrijker is en er meer druk achter zit.geert1 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 16:36:
[knip]
De aangekondigde Inhumans-film is trouwens van het releaseschema afgehaald, dus het zou kunnen dat die film er niet komt, of dat ie later komt. Hoe dan ook zou deze film waarschijnlijk weinig link hebben met de serie, want Marvel wil de films altijd toegankelijk houden voor wie de series niet kijkt.
[knip]
Humankind… be both.
[ Voor 6% gewijzigd door Fusioxan op 18-05-2016 22:51 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dat was inderdaad prachtig, schoot echt vol in de lach bij die scene.Arunia schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:55:
En uiteraard Coulson's uitspraak.spoiler:Please Obi-Wan Kenobi, you're our only..
Hij is ontzettend fan van Star Wars. Dus elke kans die hij krijgt voor zoiets, grijpt hij aan.
Hahah ja, episch, en dan ook precies de houding van Leia aannemen, erg leuk moment in een best heftige aflevering.Arunia schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:55:
Ik vond het einde ook wel erg mooi tussen Hive en Lincoln.
Gisteren hebben we beide afleveringen gezien. Wilden ze gewoon achter elkaar kijken.
Het was inderdaad een nee! Niet die! Nee Niet die! enzovoorts enzovoorts.
En uiteraard Coulson's uitspraak.spoiler:Please Obi-Wan Kenobi, you're our only..
Hij is ontzettend fan van Star Wars. Dus elke kans die hij krijgt voor zoiets, grijpt hij aan.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Hmm, wordt er een reden gegeven waarom?Spike_wolf schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 08:01:
Nick Fury leeft nog gewoon, hij kwam al verschillende keren terug in Agents of Shield, The Winter Soldier en Age of Ultron. Maar ik geloof niet dat hij perse terug wilt komen bij iets als Shield, zoiets zij hij ook in Age of Ultron.St@m schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 23:02:
Wellicht dat Samuel L. Jackson weer terugkomt als director? Volgens mij is die niet dood toch? Dus dat Coulsen weer gewoon agent wordt.
[ Voor 23% gewijzigd door Pendaco op 21-05-2016 22:40 ]
Te lage kijkcijfers.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Zonde.. maar ik dacht dat dat bij Seizoen 1 ook al zo was en toen niet zo'n probleem was?
Seizoen 1 lag gemiddeld rond de 4.9 miljoen kijkers. Seizoen 2 nog maar rond de 2.5 miljoen. Dus een flinke daling.Pendaco schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 22:44:
[...]
Zonde.. maar ik dacht dat dat bij Seizoen 1 ook al zo was en toen niet zo'n probleem was?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Verwijderd
Over een tijdje? Minuten na die aankondiging stonden er al petities onlineVerwijderd schreef op zondag 22 mei 2016 @ 00:36:
Gokje, over een tijdje gaan er mensen opstaan: *bring Agent Carter back*.
Humankind… be both.
[ Voor 19% gewijzigd door M a r c o op 22-05-2016 10:13 ]
EenschVerwijderd schreef op zondag 22 mei 2016 @ 09:09:
Meer Agent Carter!!
The ramblings of an idiot
My thoughts exactlyMcBoom schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 00:55:
[...]
Ze hadden het eigenlijk ook anders aan moeten pakken. Niet van die traag opvolgende seizoenen, maar per seizoen een sprong van pak 'm beet 10 jaar maken. Meer Howling Commando's met een jonge Nick Fury, de eerste Ant-Man, de Winter Soldier, de oprichting van S.H.I.E.L.D., de eerste Helicarriers.... Ik denk dat ze nu een hoop kansen laten lopenZoveel potentie voor goede verhalen....
Verwijderd
Ze hadden in de zomer beter een mini serie van Ghost Rider kunnen uitzenden, wat ik miste ook iets..Fusioxan schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:22:
Eerste aflevering van seizoen 4 zojuist gekeken, maar ik heb ook het idee dat ik iets niet gekeken heb. Gaaf dat ze de ghostrider erin hebben gebracht, ben nu echt benieuwd welke kant ze opwillen.
[ Voor 4% gewijzigd door Spike_wolf op 21-09-2016 22:38 ]
Humankind… be both.
Je wilt de Civil War-film eerst hebben gezien. Edit: zeg ik als spuit11, zie boven.thijsco19 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 18:11:
Het is weer begonnen.
Net de eerste aflevering gezien, vraag me gelijk af of ik iets vergeten ben te kijken..
Er is namelijk veel veranderd maarja daar kan ik niks over zeggen zonder spoilers te melden denk ik.
[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 21-09-2016 22:35 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Spike_wolf schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:34:
...
Ik moet wel zeggen dat de Special Effects er top uit zagen
Pff, het is al weer even geleden dat ik die heb gezien. Hopelijk komt ook spider boy erin voor (hij was awesome in de film).Spike_wolf schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:34:
Er is uiteraard een hoop veranderd, allemaal in de nasleep van Civil War.
S.H.I.E.L.D. bestaat weer officieel, Phil kan geen director zijn van een officiële organisatie, want Phil is voor de rest van de wereld nog steeds officieel dood. Dus er is een nieuwe Director, en Phil kan weer leuk rond rennen en doen waar hij goed in is.
More than meets the eye
system specs
Denk eerder dat hij een Anti-hero wordt, mensen uitmoorden als ze wat slechts gedaan hebben is meer een Deadpool thingie dan een Avengers thingie.Akaendra schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:25:
Civil War voegt weinig toe aan Shield anders dan het Akkoord wat in die film gebeurt (en ook nog terug te zien is in een ep na civil war premiere in S3)
Ben meer benieuwd hoe en wat, Aida zal wel de big bad worden, dat spook rond May is de link naar Dr.Strange gok ik zo. Ghost Rider wordt een ally, zeker niet een Lash in deze. Zeker als hij aangeeft waarom hij mensen heeft omgebracht (pedo leraar enzo). Er is gewoon een timejump geweest en die zal vast nog wel in latere episodes uitgelegd worden.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Is nog niet zeker, maar dit zou de zaak wat moeten verduidelijkenMad-Matt schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:08:
Ik ben niet zo heel goed thuis in de Marvel canon, maar wie is die nieuwe Director?
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 12% gewijzigd door Mad-Matt op 28-09-2016 22:42 ]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Klopt. Volgende week pas weer.thijsco19 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:30:
Is er deze week weer een aflevering geweest? Kan namelijk niks vinden...
Humankind… be both.
Phill: I've heard that you're feeling more like yourself.
Haar broer, maar ik weet niet of dat de reden is dat ze pissed is.Jaguar645 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 07:50:
Volgens mij horde ik iemand haar aanspreken met senator.... ze is iig duidelijk pissed op de inhumans omdat haar man(?) niet getransformed is maar steen (oid) is geworden...
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
More than meets the eye
system specs
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq