Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:02:
En ik baal nog steeds dat er geen nieuwe Agent Carter meer is :(
Je bent niet de enige...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:42

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ghost Rider! :D

Afbeeldingslocatie: https://oyster.ignimgs.com/wordpress/stg.ign.com/2016/11/Px1hVaeTViQ4MWUeL5sg_blaze.gif

[ Voor 78% gewijzigd door Spike_wolf op 02-11-2016 14:17 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Ja hoe zit dit nu precies, zijn er dus eigenlijk 2? Robbie en de originele op n motor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

mark-k schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:06:
[...]

Ja hoe zit dit nu precies, zijn er dus eigenlijk 2? Robbie en de originele op n motor?
Jup, in de comics zijn er inmiddels 4 geweest geloof ik. Deze "nieuwe" hier is hoogst waarschijnlijk Johnny Blaze, de bekendste Ghost Rider. (het zou ook Danny Ketch kunnen zijn, maar die kans lijkt me kleiner. De Nicolas Cage Ghostrider is een mengelmoes van Blaze en Ketch).

In de comics is Blaze een stuntrijder die dood gaat en zijn ziel aan Satan (of eigenlijk Mephisto) verkoopt om te blijven leven. Waarna hij Ghost Rider wordt.

Bij Robbie was het anders, Eli (zijn oom) was een bad guy die vermoord werd, zijn geest klampte zich vast aan zijn auto. Toen Robbie later met die auto ging rijden en neergeschoten werd door bendeleden ondernam Eli actie om hem weer tot leven te wekken door een soort van posession. Eli en Robbie kunnen met elkaar praten en Eli biedt Robbie aan hem te helpen met het opschonen van zijn wijk als Robbie hem helpt zijn dood te wreken.
In SHIELD is die origin wat anders, hier is het niet zijn oom die hem bezit, maar heeft Blaze iets gedaan.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Spike_wolf schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:22:
[...]

Jup, in de comics zijn er inmiddels 4 geweest geloof ik. Deze "nieuwe" hier is hoogst waarschijnlijk Johnny Blaze, de bekendste Ghost Rider. (het zou ook Danny Ketch kunnen zijn, maar die kans lijkt me kleiner. De Nicolas Cage Ghostrider is een mengelmoes van Blaze en Ketch).

In de comics is Blaze een stuntrijder die dood gaat en zijn ziel aan Satan (of eigenlijk Mephisto) verkoopt om te blijven leven. Waarna hij Ghost Rider wordt.

Bij Robbie was het anders, Eli (zijn oom) was een bad guy die vermoord werd, zijn geest klampte zich vast aan zijn auto. Toen Robbie later met die auto ging rijden en neergeschoten werd door bendeleden ondernam Eli actie om hem weer tot leven te wekken door een soort van posession. Eli en Robbie kunnen met elkaar praten en Eli biedt Robbie aan hem te helpen met het opschonen van zijn wijk als Robbie hem helpt zijn dood te wreken.
In SHIELD is die origin wat anders, hier is het niet zijn oom die hem bezit, maar heeft Blaze iets gedaan.
Ja die snap ik, maar zijn er nu dan 2 of is Johnny nu weer normaal en heeft hij het doorgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

mark-k schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:39:
[...]

Ja die snap ik, maar zijn er nu dan 2 of is Johnny nu weer normaal en heeft hij het doorgegeven?
Dat is nu even de vraag, dat moeten we afwachten.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 10:33
En is iedereen bij die power plant nu ghost-toasted?

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy frak wat een aflevering!

Maar waar Ada nou op het einde nou mee bezig was :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-07 11:10
waarschijnlijk haar eigen AI aan het creëren.

professor Radcliffe dat het boek eigenlijk de informatie naar je upload, en aangezien AIDA in principe gewoon een computer is. kan ze alles gewoon opslaan.

en ze kan die informatie dus gebruiken om er van alles mee te doen, en aangezien de hologram een stel hersenen waren, kan je veilig zeggen dat ze een AI voor haar zelf aan het maken is.

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

eathan schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:16:
waarschijnlijk haar eigen AI aan het creëren.

professor Radcliffe dat het boek eigenlijk de informatie naar je upload, en aangezien AIDA in principe gewoon een computer is. kan ze alles gewoon opslaan.

en ze kan die informatie dus gebruiken om er van alles mee te doen, en aangezien de hologram een stel hersenen waren, kan je veilig zeggen dat ze een AI voor haar zelf aan het maken is.
Of ze probeert een menselijk brein te maken voor zichzelf om een mens te kunnen worden, of zoiets.

We kunnen nu wel ervan uitgaan dat Robbie de ghost rider overgenomen heeft van die kerel op die motor, en niet dat hij een nieuwe gemaakt heeft lijkt me, na het verhaal met Mac en wat daar verteld werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 23:05
mark-k schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:19:
[...]

Of ze probeert een menselijk brein te maken voor zichzelf om een mens te kunnen worden, of zoiets.

We kunnen nu wel ervan uitgaan dat Robbie de ghost rider overgenomen heeft van die kerel op die motor, en niet dat hij een nieuwe gemaakt heeft lijkt me, na het verhaal met Mac en wat daar verteld werd.
Ik denk het juist niet, want Mac was de ghost rider met dezelfde skull als Robbie, de kerel op de motor(waarschijnlijk Johnny Blaze) had een andere skull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Hmm ja dat is inderdaad waar. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Jogai schreef op zaterdag 5 november 2016 @ 09:22:
En is iedereen bij die power plant nu ghost-toasted?
Ja dus.

Oh ja, een goed idee om een boek wat van iedereen een machtbeluste kwaadaardige vijand maakt aan de meest geavanceerde androide te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:01

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Wow, die andere dimensie en bijbehorende portal waren 'tie-ins' met Dr. Strange zo aan de visuals te zien :o

Heb 'm zelf nog niet gezien maar die portal die AIDA had gebouwd en het glas effect waarmee Phil naar binnen werd gezogen kwamen 1 op 1 uit Dr. Strange.

Dr. Strange:

Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/media2.slashfilm.com/slashfilm/wp/wp-content/images/Doctor-Strange-Trailer-breakdown-12.png

Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/media2.slashfilm.com/slashfilm/wp/wp-content/images/Doctor-Strange-Trailer-breakdown-18.png

Afbeeldingslocatie: http://static.srcdn.com/wp-content/uploads/2016/10/Doctor-Strange-with-magic-weapons.jpg

Agents of SHIELD:

Afbeeldingslocatie: https://s14.postimg.org/j8jm021nl/vlcsnap_2016_12_04_20h31m01s624.png

Afbeeldingslocatie: https://s14.postimg.org/8j5x7spup/vlcsnap_2016_12_04_20h29m57s018.png

Afbeeldingslocatie: https://s14.postimg.org/6smw6b8bl/vlcsnap_2016_12_04_20h30m04s678.png
mark-k schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:19:
[...]
Ja, daar lijkt het wel op. Een beetje vergelijkbaar met Ultron die zichzelf wilde blijven verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ja, ze heeft gewoon haar eigen tech-slingring gebouwd. En zo leiden ze alles gelijk weer terug van magie naar tech :P Best cool eigenlijk, aangezien tech op een gegeven moment zo ver gaat dat het op magie lijkt...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Stukfruit schreef op zondag 4 december 2016 @ 21:56:
Ja, ze heeft gewoon haar eigen tech-slingring gebouwd. En zo leiden ze alles gelijk weer terug van magie naar tech :P Best cool eigenlijk, aangezien tech op een gegeven moment zo ver gaat dat het op magie lijkt...
Dat doen ze idd goed bij Marvel. Ook in het vorige seizoen, in Agent Carter en gedeeltelijk in Thor, om toch nog wat dingen technisch te onderbouwen (Star Trek tech talk maar toch :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

:o dat einde.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Niemand die het zal opvallen dat ze een LMD is :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pCOW
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 18:46
ook weer leuke referenties in de laatste aflevering. Referentie dat Quake director had kunnen zijn en dan haar antwoord:"in de comics misschien".
En natuurlijk de "What do androids dream of? Electric Sheep?" opmerking!

mijn signature is bewust leeg :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:37

Robtimus

me Robtimus no like you

Afgelopen woensdag kwam de nieuwe aflevering uit, heeft iedereen dat gemist?

Een leuke afleveringen met een verrassend einde, maar volgens mij is er (mogelijk) een fout geweest:
spoiler:
De broer van de senator is een inhuman. Dat zit in zijn DNA, wat hij dus geërft heeft van zijn ouders (duh). Dat betekent dus, dat de kans heel erg groot is dat de senator ook een inhuman kan worden. Je wordt namelijk niet een half-alien, je bent het al vanaf je geboorte.

Granted, die Watch Dogs gozer merkte het al op, maar het verbaast me dat niemand anders het heeft opgemerkt.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:42

Saffie_time

Why use this? 42!

Robtimus schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 13:33:
Afgelopen woensdag kwam de nieuwe aflevering uit, heeft iedereen dat gemist?

Een leuke afleveringen met een verrassend einde, maar volgens mij is er (mogelijk) een fout geweest:
spoiler:
De broer van de senator is een inhuman. Dat zit in zijn DNA, wat hij dus geërft heeft van zijn ouders (duh). Dat betekent dus, dat de kans heel erg groot is dat de senator ook een inhuman kan worden. Je wordt namelijk niet een half-alien, je bent het al vanaf je geboorte.

Granted, die Watch Dogs gozer merkte het al op, maar het verbaast me dat niemand anders het heeft opgemerkt.
Maar daar kunnen ze toch nog altijd iets mee doen?
Omdat men er nu niets mee doet is het toch geen fout? Of mis ik iets...

Die grappen ook over robots en films _O-.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

De aflevering is al geweest, dus ik ga niet in spoiler tags posten. Begreep ik nou goed dat Aida een cloon van zichzelf gemaakt heeft (die een kopje kleiner gemaakt wordt door Mac), en daarnaast nóg een cloon met het uiterlijk (en karakter van May)?

EDIT: btw, ik vind wel dat die actrice die Aida speelt de rol van vriendelijk-gevaarlijk-emotieloze will-of-its-own-robot erg goed invult! Ik word echt bang van haar, goed gedaan!

[ Voor 27% gewijzigd door Deathchant op 16-01-2017 15:00 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Deathchant schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:55:
De aflevering is al geweest, dus ik ga niet in spoiler tags posten. Begreep ik nou goed dat Aida een cloon van zichzelf gemaakt heeft (die een kopje kleiner gemaakt wordt door Mac), en daarnaast nóg een cloon met het uiterlijk (en karakter van May)?

EDIT: btw, ik vind wel dat die actrice die Aida speelt de rol van vriendelijk-gevaarlijk-emotieloze will-of-its-own-robot erg goed invult! Ik word echt bang van haar, goed gedaan!
Nee dat begreep je niet helemaal juist.
Radcliffe wil het boek voor zichzelf hebben en had 1 Ada zo geprogrammeerd te reageren alsof het leek of ze zelf kon voelen en dus menselijke trekken over had genomen door eruit te lezen. Dit is de versie die door Mac een kopje kleiner is gemaakt. Daarnaast heeft hij er nog 1 (de originele?) bij hem thuis.
Om het boek te bemachtigen heeft hij ook een May-bot/cloon in shield gebracht om zo achter zaken te kunnen komen omdat hij haar op afstand kan uitlezen (en waarschijnlijk ook kan sturen).
Zijn missie is dus om het boek waardoor hij onsterfelijk kan worden te bemachtigen.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Man wat een ontwikkelingen allemaal.
Erg gaaf gedaan ook door de 'meerdere lagen' waarin je zit te kijken.
Het lijkt wel alsof ze het tempo 3 versnellingen omhoog gooien dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:55

thijsco19

KTM 990 SMT

Wat een interessante aflevering.
Leuk om wat meer over de koenigs te zien, had nooit verwacht dat er nog meer waren.
Ook die geheime bergplaats, wat heeft shield nog meer wat de huidige directeur(s) niet weten..?

Benieuwd naar de volgende aflevering, ik neem aan dat ze May wel zullen vinden. Al was ze niet meer bij Radcliffe thuis toch?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe wel al het beste seizoen.

Deze ep was ook weer geweldig, heerlijk droge grapjes :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Koenigs FTW! :D

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Dat niemand hier nog heeft opgemerkt dat Shockley is gevangen in een gigantische pokeball ;)

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ik snap er nu wel eerlijk gezegd geen hol meer van, dus Mace, Coulson, Mac, en Daisy zijn vervangen voor LMD's? En Coulson had een nieuwe May LMD bij zich?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Matrix has you....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:44
Ik wil de ghost rider terug :(

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het prachtig zo eigenlijk, het kan alle kanten op, niemand is wie je denkt dat het is _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

_O-
We don't know what to expect, sharks with lasers on the back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Niet online
mark-k schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 15:22:
Ik snap er nu wel eerlijk gezegd geen hol meer van, dus Mace, Coulson, Mac, en Daisy zijn vervangen voor LMD's? En Coulson had een nieuwe May LMD bij zich?
Nee May is de LMD die ze 1 of 2 afleveringen eerder al gestopt hebben. Hij heractiveert haar nu weer lijkt het.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

rikadoo schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:02:
[...]

Nee May is de LMD die ze 1 of 2 afleveringen eerder al gestopt hebben. Hij heractiveert haar nu weer lijkt het.
Ik dacht dat die gesloopt was door Radcliffe? (Toen hij de Darkhold van dr afnam)

• Terranova
mark-k schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:42:
[...]

Ik dacht dat die gesloopt was door Radcliffe? (Toen hij de Darkhold van dr afnam)
Nee, die is gewoon door Coulson meegenomen(lag wel knockout/uit op de grond door Radcliffe)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 20:30
Saffie_time schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 18:46:
_O-
We don't know what to expect, sharks with lasers on the back...
Bro, cool origin story :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
Iedereen de face reveal gezien? Weet niet wat ik ervan moet vinden:

Komt terug via The Framework

[Video: https://www.facebook.com/plugins/video.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FAgentsofShield%2Fvideos%2F1343160772415434%2F]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Zal er helemaal vanaf hangen hoe ze hem terug brengen natuurlijk.

Ik vind het ganse LMD-verhaal niet zo super eerlijk gezegd...

Heel toevallig ook weer dat Daisy die kamers gaat checken en waarom staan er 20 copies van haar daar!? :/

[edit]
Ok, had het einde van de ep nog niet gezien. Daarmee weten we ook hoe hij in het verhaal past.

Wat wil dat graf zeggen?

[ Voor 22% gewijzigd door Fire69 op 22-02-2017 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is erg in de war :F

En het vervelende is dat nieuwe afleveringen pas vanaf april te zien zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 02:44
So is hydra de baas nu in de framework soms? Dat zij de slag met shield hebben gewonnen.
ben wel blij dat de lmd lijn afloopt of is afgelopen, vond het niet echt bijster goed of interessant na the ghost rider.

[ Voor 41% gewijzigd door Musta op 22-02-2017 14:59 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dat graf was van Jemma... grote kans dat zij in die kist wakker geworden is dus? :X

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 21:48
Spike_wolf schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:04:
[...]

Dat graf was van Jemma... grote kans dat zij in die kist wakker geworden is dus? :X
Waren dat niet beelden uit the framework? En haar brein was immers niet compleet gescand. De Fitz in de framework zou het dus herkennen als haar kopie niet al haar trekjes vertoonde, dus is de geschiedenis daar zo geschreven dat ze daar is overleden. Zodat Fitz niet opmerkt dat "er iets niet helemaal klopt".

Afbeeldingslocatie: http://up.indev.nl/KrmB2BZbdM.jpg

O+

[ Voor 21% gewijzigd door ZpAz op 22-02-2017 20:00 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

ZpAz schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 19:55:
[...]

Waren dat niet beelden uit the framework? En haar brein was immers niet compleet gescand. De Fitz in de framework zou het dus herkennen als haar kopie niet al haar trekjes vertoonde, dus is de geschiedenis daar zo geschreven dat ze daar is overleden. Zodat Fitz niet opmerkt dat "er iets niet helemaal klopt".

[afbeelding]

O+
Sure. Dat zal de verklaring zijn waarom ze in de framework dood is. Maar zoals Jemma vertelde voor ze met Daisy de matrix in gingen, ze zouden de plek van hun avatars innemen.. dus Daisy kwam in een badkuip terecht.... Jemma zou dan dus onder de grond terecht gekomen zijn.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Spike_wolf schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 21:20:
[...]

Sure. Dat zal de verklaring zijn waarom ze in de framework dood is. Maar zoals Jemma vertelde voor ze met Daisy de matrix in gingen, ze zouden de plek van hun avatars innemen.. dus Daisy kwam in een badkuip terecht.... Jemma zou dan dus onder de grond terecht gekomen zijn.
Ah, zo ja. Precies! Ja, dat is mogelijk inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:10
Was wel een erg vette aflevering qua verhaal/shots/acteerprestaties gewoon alles! Was er soms een andere director oid aan het roer?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Spike_wolf schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 21:20:
[...]

Maarja, als je dood ging in the framework ging je ook dood in t echt, dus moeten nog zien hoe dat uitpakt.
PuddingNL schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 09:21:
Iedereen de face reveal gezien? Weet niet wat ik ervan moet vinden:

Komt terug via The Framework

[video]
Idd als Daisy dr vriendje in the framework.

En Hydra heeft uiteraard gewonnen in the framework aangezien de maker tegen Shield is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
mark-k schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 23:48:
En Hydra heeft uiteraard gewonnen in the framework aangezien de maker tegen Shield is.
Nee, Hydra heeft gewonnen omdat iedereen hun ideale leven lijdt in het framework. Daarom hadden ze het er in het voorgaande uur zoveel over wat er gebeurd zou zijn als men (bv. Phil Coulson) bijvoorbeeld niet had gekozen om bij SHIELD te gaan werken.

De gevolgen daarvan zijn oa. dat Coulson zichzelf nooit heeft opgegeven voor SHIELD, daarna niet met de Avengers heeft samengewerkt om ze te motiveren en daardoor heeft Hydra gewonnen. Dat is tenminste wat ik er van begreep :P (en lijkt mij het meest logische ivm de voorafgaande verhalen van de karakters).

Remy!!!! schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 22:36:
Was wel een erg vette aflevering qua verhaal/shots/acteerprestaties gewoon alles! Was er soms een andere director oid aan het roer?
Yes. Dit was de eerste keer dat Jed Whedon aan het roer stond als regisseur. Hij was ook de schrijver van deze aflevering (en anderen).

Dit was blijkbaar de eerste keer dat hij het aandurfde om zo'n klus aan te pakken. En dat heeft hij inderdaad erg goed gedaan. Hij heeft natuurlijk ook een goede leermeester gehad... ;)

Eigenlijk vind ik Jed zelfs beter, want Aida is heel wat enger geworden dan Ultron :+

Er zaten trouwens ook weer wat visuele hoogtepunten in deze aflevering zeg :9 Die Hydra-toren (was dat de originele Avengers-toren uit de films? :o ) en Daisy die Mack uit elkaar sloeg waren best vet gedaan :9~ Samen met de Doctor Strange-referentie (Aida met haar digitale "slingring") en de Ghost Rider-scenes zit dit seizoen van AoS eigenlijk best wel barstensvol met (naast betere scripts) behoorlijke mooi beelden. Dat was in de eerdere seizoenen van AoS wel anders.

Edit: volgens een opmerking onder deze video van de laatste scene uit deze aflevering zou een van de makers hebben getweet dat het gebouw inderdaad hetzelfde gebouw (de "Triskelion") is als uit The Winter Soldier. Ze zouden hetzelfde 3d-model hebben gebruikt.

[ Voor 10% gewijzigd door Stukfruit op 23-02-2017 04:43 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Remy!!!! schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 22:36:
Idd! Beste aflevering van het seizoen imo. Na de vorige aflevering dacht ik, oh daar gaan we weer met al die LMD's maar dat stukje tussen Fitz en Jemma, dat voelde echt als een lekkere thriller :9~ Vervolgens de hele battle naar buiten toe en dan die omslag van LMD May :o

Volgens mij was die lift waar May in stond ook dezelfde lift waar Captain America die groep soldaten in elkaar tikte in the Winter Soldier. Erg tof gedaan.

Dat einde met die Ruskie, dat hoofd in die pot deed me denken aan Futurama _O-

Edit: jeez de actrice die Aida speelt is pas 27! Ik word oud :X Wel een hoogtepuntje van dit seizoen, niet alleen qua looks >:) maar ook qua acteren.

[ Voor 4% gewijzigd door Pendaco op 24-02-2017 21:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Pendaco schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 21:44:
[...]

Idd! Beste aflevering van het seizoen imo. Na de vorige aflevering dacht ik, oh daar gaan we weer met al die LMD's maar dat stukje tussen Fitz en Jemma, dat voelde echt als een lekkere thriller :9~
Dat stukje vond ik erg goed, ik had totaal geen idee dat Fitz een lmd was. Ik dacht juist dat Jemma een lmd was. Pas toen Fitz zijn pols door sneed begon ik te twijfelen.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:43
thijsco19 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 21:51:
[...]

Dat stukje vond ik erg goed, ik had totaal geen idee dat Fitz een lmd was. Ik dacht juist dat Jemma een lmd was. Pas toen Fitz zijn pols door sneed begon ik te twijfelen.
Bij mij viel het kwartje ook pas toen dat draadje uit z'n nek stak. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Wat ik mij wel afvraag; May zal nooit uit eigen beweging voor HYDRA gaan werken, die moet haast wel een undercover rol binnen het Framework hebben? Anders zou ze het ook niet accepteren lijkt mij, net als bij die eerdere simulaties.

De ingezonden Daisy zal waarschijnlijk May wel gaan opzoeken en Jemma gaan opgraven :P

En trouwens; http://www.rtlnieuws.nl/b...jarige-leeftijd-overleden :/

Zette een goeie rol neer als bad guy een paar seizoenen geleden. Hij zou zelfs (net als Ward) in het Framework een cameo kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agents of HYDRA is terug

wait what? :X :F 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

"This isn't even real, you rogue piece of code!" _O-

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:37:
"This isn't even real, you rogue piece of code!" _O-
What is real..

Morpheus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Vond het wel een beetje raar dat Daisy blijkbaar eerst niet goed snapte dat het allemaal niet echt was, anders had ze zich toch wel wat anders (minder opvallend) gedragen.
Jemma deed het heel wat beter op dat gebied...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Fire69 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:18:
Vond het wel een beetje raar dat Daisy blijkbaar eerst niet goed snapte dat het allemaal niet echt was, anders had ze zich toch wel wat anders (minder opvallend) gedragen.
Jemma deed het heel wat beter op dat gebied...
Tja emoties hé.

Op het eind in die auto.
Daisy?? _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fire69
Vind het wel super dat Ward nu eens de goeie is, jammer dat het niet echt is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusioxan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 13:25
Okay, deze wending had ik dus compleet niet verwacht. Ook leuk dat de director "we' ll return in a moment" zegt. Ook gaaf om nog even het kladblok van Coulson tezien, en natuurlijk het einde. Ben benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Erg leuke aflevering, weet niet hoeveel episodes ze in deze setting willen maken, maar van mij mag het wel even doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Damn.
Didn't see this one coming, ward die de good guy is... Leuk wel om hem weer even terug te hebben. En die Fitz is wel een akelig mannetje geworden en dan met dat haar zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Wat een fantastische reeks afleveringen opeens :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Inderdaad. Het lijkt steeds beter te worden.

1984 is er niets bij :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik vond het een wat overdreven dramatische scène met de Patriot maar was even vergeten dat ze in het echt ook sterven... Damn. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
Fire69 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 06:11:
Ik vond het een wat overdreven dramatische scène met de Patriot maar was even vergeten dat ze in het echt ook sterven... Damn. :|
Ik was ook even vergeten dat hij ook een "outsider" was.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinator88
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-03-2024
Ik vond het wel passend dat ie in de simulatie wel het gevoel had een echte held te zijn itt de echte wereld. Mooi eind voor zo'n karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Volgens tvbythenumbers is het waarschijnlijk dat we een nieuwe seizoen krijgen. Laten we het hopen! :Y

Hele leuke serie, mooi plot dat Agents of Hydra!

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PU1R8KfvN4WWLVlg47uLAY1J/full.jpg
[Jemma] I've seen this machinery before...

Jup, ik ook, dat is een paar jaar oud patent van Autodesk voor multi extruder 3D printing :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bag4QO5NKbij3m5rOcWwaSGp/full.jpg

Iets meer fantasie gebruiken mag ook wel jongens.. klein beetje jammer dit :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Spike_wolf schreef op woensdag 26 april 2017 @ 20:42:
[afbeelding]
[Jemma] I've seen this machinery before...

Jup, ik ook, dat is een paar jaar oud patent van Autodesk voor multi extruder 3D printing :P
[afbeelding]

Iets meer fantasie gebruiken mag ook wel jongens.. klein beetje jammer dit :P
Die NEMA17 steppers had ik ook direct opgemerkt :D

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

azz_kikr schreef op woensdag 26 april 2017 @ 21:00:
[...]

Die NEMA17 steppers had ik ook direct opgemerkt :D
Dat kon niet missen inderdaad :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Om maar iemand uit de commentaarsectie van YouTube te citeren:
"Why does every artificial intelligence in marvel want to be Pinocchio? #nostrings"
:+

En ik weet verder niet wat ze achter de schermen allemaal hebben gedaan qua schrijvers en budgetten, maar Agents of SHIELD is sinds dit laatste seizoen echt keer op keer op keer een hit. Van Ghost Rider, naar LMD, naar Agents of Hydra :o

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fire69
Lol, beetje Trump-thumping in deze ep! :D

Bakshi: "If you need to shop for furniture, I'll take you"

Coulson's speech: "[...]alternative facts[...]"

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Fire69 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 12:46:
Lol, beetje Trump-thumping in deze ep! :D
En dat hele programma is natuurlijk een mooie persiflage van de O'reilly Factor :P

Leuk om de oude good guys en bad guys zoals Triplett en Bakshi weer te zien. En ook subtiel gedaan die 'in memoriam' van John Garrett (Bill Paxton).

Maargoed, Aida gaat zich dus als echt persoon laten 3d printen. Waarom had ze daar het Framework voor nodig precies? Lijkt mij dat ze dat met de Darkhold, of iig de kennis die ze daar van had, al gewoon kon doen toch?

[ Voor 24% gewijzigd door Pendaco op 28-04-2017 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:24
Pendaco schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 21:35:
[...]

En dat hele programma is natuurlijk een mooie persiflage van de O'reilly Factor :P

Leuk om de oude good guys en bad guys zoals Triplett en Bakshi weer te zien. En ook subtiel gedaan die 'in memoriam' van John Garrett (Bill Paxton).

Maargoed, Aida gaat zich dus als echt persoon laten 3d printen. Waarom had ze daar het Framework voor nodig precies? Lijkt mij dat ze dat met de Darkhold, of iig de kennis die ze daar van had, al gewoon kon doen toch?
Ze had volgens mij de skills van Fitz nodig, enkel in the Framework kon ze hem overtuigen hieraan mee te werken door zijn vader er voor hem te laten zijn(=slechte invloed)

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Really? Nog geen enkele reactie na deze aflevering, die gewoon voor de zoveelste keer behoorlijk goed was? :o :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scribly3
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-05 10:23
was wel aardig. en je kunt er bijna zeker van zijn dat ze Hope gaan printen (of proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Vooral het einde belooft wat. Aida die opeens weg teleporteerd :)
scribly3 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 03:30:
was wel aardig. en je kunt er bijna zeker van zijn dat ze Hope gaan printen (of proberen)
Maar ze hebben toch geen bewustzijn die ze daarin kunnen stoppen?

[ Voor 12% gewijzigd door Woy op 04-05-2017 08:28 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Woy schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:27:
Vooral het einde belooft wat. Aida die opeens weg teleporteerd :)

[...]

Maar ze hebben toch geen bewustzijn die ze daarin kunnen stoppen?
Heb bewustzijn van Hope in the framework is in principe net zo virtueel als dat van Aida. En dat schijnt toch geen probleem te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 12-09 19:41
Dat is als er een seizoen 5 komt. ABC heeft nog niets laten weten natuurlijk en als ze het cancellen a la Agent Carter dan komt er helemaal niets meer na de laatste 2 afleveringen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Fire69 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:37:
[...]
Heb bewustzijn van Hope in the framework is in principe net zo virtueel als dat van Aida. En dat schijnt toch geen probleem te zijn :)
Dan is het natuurlijk sowieso niet de echte Hope. Verder is Aida natuurlijk in de echte wereld gevormd door Fitz en Radcliffe en daarna verder geevolueerd door de darkhold.

Anders kunnen ze op die manier alle overleden mensen gewoon terughalen ;)

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Woy schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:48:
[...]

Dan is het natuurlijk sowieso niet de echte Hope. Verder is Aida natuurlijk in de echte wereld gevormd door Fitz en Radcliffe en daarna verder geevolueerd door de darkhold.

Inderdaad, de echte Hope kan het naturrlijk niet zijn, maar bvb. Grant of Trip kan ook de echte niet zijn en Daisy lijkt dat ook geen probleem te vinden, Aida moet dus wel goed werk geleverd hebben met de virtuele bewustzijns. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 12-09 19:41
Woy schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:48:
[...]

Naja, good guy Ward zou me niet verbazen, Tripp ook niet hoor.
Hopelijk doen ze seizoen 5 maar dat zien we dan wel weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Maar waarom zouden ze überhaupt hope willen creëren?

Zouden Mack, als ze de framework uitschakelen, eruit worden gehaald of sterft hij dan? Of maakt het niet uit en komt hij sowieso terug als de framework uirgeschakeld word?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

thijsco19 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 11:52:
Maar waarom zouden ze überhaupt hope willen creëren?

Zouden Mack, als ze de framework uitschakelen, eruit worden gehaald of sterft hij dan? Of maakt het niet uit en komt hij sowieso terug als de framework uirgeschakeld word?..
Je consciousness moet terug in je lichaam geladen worden als je uit the framework komt lijkt me, dus Mack zal wel overlijden als ze the framework vernietigen (anders zouden ze ook gewoon simpel Daisy en Simmons eruit kunnen hebben gehaald door die dingen uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Akaendra schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:44:
Dat is als er een seizoen 5 komt. ABC heeft nog niets laten weten natuurlijk en als ze het cancellen a la Agent Carter dan komt er helemaal niets meer na de laatste 2 afleveringen :P
Betrouwbare bronnen geven juist aan dat er een hoger budget in de laatste afleveringen wordt gepompt. Lijkt mij niet dat ze dat ook zouden doen als het een aflopende zaak is :)

Welke bronnen zeg ik nog even niet, want dat is een behoorlijke spoiler.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Wat ik niet snap, als ze uit de matrix komen is alles weer gewoon, maar ze moeten toch eerst een backup van herinneringen terugzetten, anders kom je uit de matrix met hydra herinneringen.

Als seizoen 5 niet komt zullen ze Hope wel printen voor een feel-good einde. Mack overtuigen dat hij de red pill moet nemen en eind goed al goed.

Snap ook niet dat Aida zich in de matrix geen superpowers had aangemeten, en dat ze de mogelijkheid voor terrigenisys open liet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
waarom hope terugzetten?

#Teamward

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Jogai schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 21:51:
Wat ik niet snap, als ze uit de matrix komen is alles weer gewoon, maar ze moeten toch eerst een backup van herinneringen terugzetten, anders kom je uit de matrix met hydra herinneringen.

Als seizoen 5 niet komt zullen ze Hope wel printen voor een feel-good einde. Mack overtuigen dat hij de red pill moet nemen en eind goed al goed.

Snap ook niet dat Aida zich in de matrix geen superpowers had aangemeten, en dat ze de mogelijkheid voor terrigenisys open liet.
Aida had geen ongelimiteerde admin rechten in the framework he, anders had ze iedereen ook wel gewoon in een cel laten spawnen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
mark-k schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 23:09:
[...]

Aida had geen ongelimiteerde admin rechten in the framework he, anders had ze iedereen ook wel gewoon in een cel laten spawnen ofzo.
Wie dan wel? Radcliffe ook niet, anders had hij als een soort matrix trainman alles kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Jogai schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 08:35:
[...]

Wie dan wel? Radcliffe ook niet, anders had hij als een soort matrix trainman alles kunnen doen.
Niemand waarschijnlijk. The Framework was geprogrammeerd om één van de gebeurtenissen in het leven te veranderen, de rest is berekend aan de hand van de geschiedenis van de echte wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Woei, geweldige aflevering!
Knap staaltje werk van Mallory Jansen, haar hele evolutie is meesterlijk. Dat moment waarop ze ineens doorkreeg dat ze niet wilde sterven was echt belachelijk overtuigend _O_

Also, die rus... is nu feitelijk alleen nog maar een hoofd.. right? Okay. Hij zegt tegen Aida dat zijn "body is only designed for killing".
Als in Mechanized Organism Designed Only for Killing? Enkel een throw away easter egg of krijgt hij straks kleine armpjes en benen en gaan we hem M.O.D.O.K. noemen? :D

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed acteerwerk idd _O_

En yay Ghost Rider terug *O*

En stiekem ben ik blij dat het seizoen straks ten einde is, het was af en toe net Agents of C.H.A.O.S. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Dus Ophelia is unstoppable, en opeens komt Ghost Rider terug? Wat toevallig zeg...

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Spike_wolf schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 19:27:
Woei, geweldige aflevering!
Knap staaltje werk van Mallory Jansen, haar hele evolutie is meesterlijk. Dat moment waarop ze ineens doorkreeg dat ze niet wilde sterven was echt belachelijk overtuigend _O_

Also, die rus... is nu feitelijk alleen nog maar een hoofd.. right? Okay. Hij zegt tegen Aida dat zijn "body is only designed for killing".
Als in Mechanized Organism Designed Only for Killing? Enkel een throw away easter egg of krijgt hij straks kleine armpjes en benen en gaan we hem M.O.D.O.K. noemen? :D
MODOK is denk ik gewoon een easter egg, want de "echte" MODOK is ongekend intelligent, de Rus is wel slim, maar zo slim? En hij mist dan nog wat powers, maar wie weet.

Het zou wel een goeie arch enemy kunnen worden, er vanuit gaande dat AIDA wordt afgeschreven in de aankomende episode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

WimPliers schreef op maandag 15 mei 2017 @ 14:15:
[...]

MODOK is denk ik gewoon een easter egg, want de "echte" MODOK is ongekend intelligent, de Rus is wel slim, maar zo slim? En hij mist dan nog wat powers, maar wie weet.
Het zou hoe dan ook een andere interpretatie moeten zij. M.O.D.O.K. is niet zomaar een figuur dat je geloofwaardig in deze wereld kunt passen, dus ik zou het niet vreemd vinden als ze hem uiteindelijk tot een nieuwe versie van het personage omzetten.
Het zou wel heel tof zijn, een personage waar iedereen vanaf het begin nogal minachtend tegenaan keek omdat het een onbekend en nutteloos en wat fantasieloos figuur was. Guess again :P
Maargoed. Een simpele easter egg is net zo waarschijnlijk.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daisy & Robbie! Spin off waardig :D

Maar ik heb liever dat ze Agent Carter een vervolg geven /me moppert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:55

Radeon

Today is a good day to die

Was wel een leuk stukje van Radcliffe op het strand "This is how the worlds end not with bang bur. POEF deleted :P

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:00

St@m

@ Your Service

Niemand die zich afvraagt wat er in de laatste minuut gebeurde :? :p I'm confused..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste