Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Serie] Agents of S.H.I.E.L.D.

Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Frank!in
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 21-10 21:27
quote:
St@m schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 19:54:
Niemand die zich afvraagt wat er in de laatste minuut gebeurde :? :p I'm confused..
anders ik wel :O

• Rubman
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 10:28

Rubman

Just as clear as a foggy night

Het is in ieder geval weer een einde dat je denkt Huh!?

Robbie en daisy zijn wel echt baas met zijn tweeën. Hopelijk blijft hij een beetje terug komen zo af en toe.
Vond Mallory Jansen wel echt briljant spelen zeg van koude Android tot menselijk en dan door naar geflipt. Haar einden uiteindelijk wel wat simpel. En natuurlijk wat is de pakt van phil met Ghost Rider?

Ik ben achteruit de toekomst in gestruikeld. - van Rossum M.
Laaiend enthousiast kwam hij uit de brandende kerncentrale en keek stralend om zich heen.

• PuddingNL
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21-10 08:45
Wat een seizoen. Echt genoten!

Gister het einde, super mooi gedaan! Moeten er spoiler tags? Voor ze zekerheid maar:

spoiler:
Die Dr. Strange referentie! Niet alleen de portal maar de Darkhold.. In de Dr. Strange film gaf Wong aan dat er een boek miste van die muur... de Darkhold misschien? Vind het een logische referentie gezien ook die slingring portal.

En wat heeft Radcliff een mooi einde gekregen. Als een kapitein op een zinkend schip.

Phil in outer space? Zou dit een teken kunnen zijn dat we S.W.O.R.D. krijgen?

• burgt
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 08:51

burgt

Starbass

Leek me een soort Tie-in met de guardians of the galaxy film? Die heb ik nog niet gezien, maar wat betreft decor leek het daar het meest op.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 11:50

Spike_wolf

Moderator Devschuur®

Genius Or Madman?.. You Decide

S.W.O.R.D.? S.W.O.R.D.? S.W.O.R.D.? S.W.O.R.D.? Brand? Yes please! :D

Man, wat zat deze aflevering boordevol briljante momenten zeg!

De hulp van Ratcliffe inschakelen door die yoyo's in z'n zakken etc te programmeren was hilarisch :D _O-

Die reactie van Coulson was ook briljant dat ze Daisy en ghost Rider samen in actie gemist hadden :D

En Coulrider! Beetje jammer dat ze geen excuus (lees: budget) gevonden hebben om hem een rondje te laten doen in een fikkende Lola!

En again, petje af voor Jansen, dat acteerwerk van haar was weer van een geweldig niveau.

En WTF was dat met Talbott... op naar H.A.I.T.I.? Maar waarom overleefde hij een kogel in zijn voorhoofd? Is hij minder menselijk dan we dachten?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
It's time to roll the dice...
Star Wars Awakens | Instagram | Shapeways

• Robtimus
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21-10 22:23

Robtimus

me Robtimus no like you

quote:
Rubman schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 07:15:
Robbie en daisy zijn wel echt baas met zijn tweeën. Hopelijk blijft hij een beetje terug komen zo af en toe.
Er zijn vage plannen voor een Ghost Rider serie, dus wie weet...

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 00:07
quote:
burgt schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:06:
Leek me een soort Tie-in met de guardians of the galaxy film? Die heb ik nog niet gezien, maar wat betreft decor leek het daar het meest op.
Ik denk eerder dat ze een setup gaan doen voor Thor Ragnarok.
Eind september komt SHIELD waarschijnlijk weer. Begin november Thor.

Als ze een GotG tie-in hadden gedaan, dan hadden ze dat gedaan rond de release. Niet 5 maanden later.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 09:28
quote:
RocketKoen schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 00:03:

Als ze een GotG tie-in hadden gedaan, dan hadden ze dat gedaan rond de release. Niet 5 maanden later.
Tijd is relatief enzo, maar GotG 2 is pas 3 weken uit :P

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 10:01

thijsco19

Yamaha MT03 2008

quote:
Spike_wolf schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 19:37:
S.W.O.R.D.? S.W.O.R.D.? S.W.O.R.D.? S.W.O.R.D.? Brand? Yes please! :D

Man, wat zat deze aflevering boordevol briljante momenten zeg!

De hulp van Ratcliffe inschakelen door die yoyo's in z'n zakken etc te programmeren was hilarisch :D _O-

Die reactie van Coulson was ook briljant dat ze Daisy en ghost Rider samen in actie gemist hadden :D

En Coulrider! Beetje jammer dat ze geen excuus (lees: budget) gevonden hebben om hem een rondje te laten doen in een fikkende Lola!

En again, petje af voor Jansen, dat acteerwerk van haar was weer van een geweldig niveau.

En WTF was dat met Talbott... op naar H.A.I.T.I.? Maar waarom overleefde hij een kogel in zijn voorhoofd? Is hij minder menselijk dan we dachten?
Haiti was toch destroyed?
Overigens, een kogel door je kop kan je best overleven. Je hebt dan uiteraard wel ergens blijvende hersenschade maar je kan het overleven.
Dat is natuurlijk als tallbot gewoon menselijk is..

Echt benieuwd naar het volgende seizoen. Echt totaal geen idee waar het heen gaat.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 09:38

mark-k

AKA markkNL

Het is trouwens Tahiti en niet Haiti.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 11:32

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

quote:
burgt schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:06:
Er gebeurt wel wat in Guardians of the Galaxy 2 wat met aarde te maken heeft maar vooralsnog zijn de Guardians zelf totaal niet in de buurt van de aarde.

Dat wat er gebeurt zou wel de aanleiding kunnen zijn maar dan eerder in combinatie met iets als S.W.O.R.D., zoals hierboven al genoemd. SWORD ziet die buitenaardse dreiging en besluit om team SHIELD naar boven te halen en in te lichten.

We krijgen in de herfst ook nog de Inhumans, wat ook nog een reden/aanleiding kan zijn?

Dit was een tof seizoen trouwens, zeker met Ghost Rider. Hoe eenvoudig AIDA androids kon ophoesten en zichzelf in 'a real boy girl' kon maken is iets waar Ultron nog jaloers op zou zijn ;)

Daarover gesproken, zijn er nu nog niet een shit ton aan replica Daisy's en Russian dude #1 en #2 over?

Pendaco wijzigde deze reactie 21-05-2017 18:28 (16%)

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RocketKoen
SHIELD gaat pas verder na de finale van Inhumans seizoen 1 (jan 2018). Ze willen geen 2 Marvel series tegelijk op TV hebben.

RocketKoen wijzigde deze reactie 21-05-2017 20:44 (4%)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Nu online
quote:
RocketKoen schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:44:
SHIELD gaat pas verder na de finale van Inhumans seizoen 1 (jan 2018). Ze willen geen 2 Marvel series tegelijk op TV hebben.
Volgens mij was het ook om zonder lange pauzes(zoals elk seizoen tot nu toe) de serie in z'n geheel te tonen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RocketKoen
quote:
Terranova schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:52:
[...]

Volgens mij was het ook om zonder lange pauzes(zoals elk seizoen tot nu toe) de serie in z'n geheel te tonen.
Vorige keer was er ook altijd een marvel serie. Alleen shield werd onderbroken voor agent Carter.

TheS4ndm4n#1919

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Inhumans trailer is uit;

Ziet er een klein beetje cheesy uit imo maar we gaan 't zien :)

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
Dus, als ik het goed begrijp en combineer met Wikipedia (die wellicht ook nog niet helemaal actueel is?). De Inhumans film gaat niet door, er komt wel een Inhumans serie, die is gefilmd in IMAX (wat nog nooit is gebeurd bij een TV serie), waarbij de eerste twee afleveringen volledig zijn betaald door de organisatie achter IMAX. En als ik dan de trailer goed begrijp worden deze 2 EPs voor de launch van de serie ook als film in de bios gedraaid?

• Fusioxan
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 09:13
Bij pathé worden de eerste twee episodes (nagenoeg) achter elkaar afgespeeld, aldus de "trailers" die je te zien krijgt voor een film.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

quote:
Pendaco schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 18:15:
Inhumans trailer is uit;
[video]

:P

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

quote:
RobertMe schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 18:36:
En als ik dan de trailer goed begrijp worden deze 2 EPs voor de launch van de serie ook als film in de bios gedraaid?
Ook in Nederland?
quote:
HA, die gozer kwam me al zo bekend voor _O-

• sewer
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 09:59
quote:
Pendaco schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 18:15:
Inhumans trailer is uit;
[video]

Ligt het aan mij, of is tussen seconde 20 en 32 de boel gerenderd (op een pentium 4 en een geforce 5800)?

• LA-384
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 06:50
Ik weet niet hoe hij in game of thrones acteerde, ik ken em van misfits. Uit de trailer lijkt hij een belangrijke rol te hebben, maar ik denk niet dat hij die kan dragen.

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 21-10 23:13

Aight!

'A toy robot...'

quote:
LA-384 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 20:10:
Ik weet niet hoe hij in game of thrones acteerde, ik ken em van misfits. Uit de trailer lijkt hij een belangrijke rol te hebben, maar ik denk niet dat hij die kan dragen.
In misfits was hij het tegenovergestelde van in Game of Thrones :P.
Al kan ik het mistfits beeld niet uit mijn hoofd halen bij die kerel.

Te koop CANON EF 70-200 F/4 : https://tweakers.net/aanbod/1937148/canon-ef-70-200mm-f-4l-usm.html

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

quote:
LA-384 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 20:10:
Zijn rol in GoT zette hij vrij geniaal neer hoor. En ja, hij zal de main villain zijn in de series gok ik, zn broer is Chef Inhumans en hij wil de plek van zn broer innemen.
quote:
sewer schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 19:58:
[...]

Ligt het aan mij, of is tussen seconde 20 en 32 22 de boel gerenderd (op een pentium 4 en een geforce 5800)?
Haha, ja dat lijkt inderdaad op een 2003 game fragment.

mark-k wijzigde deze reactie 01-07-2017 00:38 (25%)

• Saffie_time
  • Registratie: maart 2002
  • Nu online

Saffie_time

Why use this? 42!

Inhumans staat gepland om vanaf 29 september uitgezonden te gaan worden.
De algemene aanname is dat, na de 8 afleveringen van Inhumans, SHIELD weer verder zal gaan *O*

Minder lang wachten dan verwacht!

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• thijsco19

thijsco19

Yamaha MT03 2008

Misschien minder lang, maar kan niet wachten tot het weer begint. :9

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Hmm, deze had ik gemist :o

Agents of S.H.I.E.L.D.: Slingshot

Mini-serie van 6 afleveringen, tussen de 4-6 min per aflevering, gereleased op 13 dec 2016, met YoYo (Slingshot) en de rest van de gang. Staan alle 6 op Youtube;

Verder niet heel bijzonder maar wel grappig :)

• Jogai
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 21-10 13:43
Hier een overzicht van de series die bij elkaar horen: Wikipedia: List of television series based on Marvel Comics
Slingshot staat onder de "Web series".

Zijn er hier mensen die "Inhumans" willen volgen? Begint eind vd maand.

...only by myth-making, only by becoming 'sub-creator' and inventing stories, can Man aspire to the state of perfection...

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

quote:
Kijk hendig!
quote:
Zijn er hier mensen die "Inhumans" willen volgen? Begint eind vd maand.
Jep, maar las dat de eerste 2 afleveringen erg slechte reviews hebben gekregen.. Die waren in de VS in een aantal bioscopen te zien als IMAX feature. Maar als ik eerlijk ben gaven de trailers al niet erg grote hoop..

Ben ook wel benieuwd naar New Warriors volgend jaar. En natuurlijk Punisher binnenkort.

Runaways en Cloak & Dagger lijken mij dan weer minder interessant.

Nog steeds jammer dat ze niks hebben gedaan met Most Wanted. En Damage Control lijkt mij als concept wel erg vet _/-\o_ maar ligt ook al een tijd stil.

• Saffie_time
  • Nu online

Saffie_time

Why use this? 42!

Eerste 3 aflevering gezien.
Nu moet ik zeggen dat seizoen 1 van shield niet geweldig was en echt even doorheen komen maar ik mis hier enorm de Whedon humor en het niveau van de serie zelf is echt niet goed.
Slecht acteerwerk en een verhaal dat nog helemaal nergens over gaat...
Blij dat dit geen film is geworden.
Ga het nog heel even de kans geven maar ik vrees dat dit geen blijvertje is.

Edit
@Terranova Yes Inhumans.
Ik ga het alsnog wel wat tijd geven maar ben bang dat dit niet mijn ding is.

Saffie_time wijzigde deze reactie 10-10-2017 19:51 (12%)

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• Terranova
  • Nu online
quote:
Saffie_time schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:18:
Eerste 3 aflevering gezien.
Nu moet ik zeggen dat seizoen 1 van shield niet geweldig was en echt even doorheen komen maar ik mis hier enorm de Whedon humor en het niveau van de serie zelf is echt niet goed.
Slecht acteerwerk en een verhaal dat nog helemaal nergens over gaat...
Blij dat dit geen film is geworden.
Ga het nog heel even de kans geven maar ik vrees dat dit geen blijvertje is.
Geloof mij, geef het even de kans. Zodra de crossover met Captain America: The Winter Soldier begint(halvewege het seizoen ongeveer), gaat de kwaliteit echt gigantisch omhoog en dat blijft eigenlijk wel tot de laatst uitgezonden aflevering van seizoen 4.

Edit: Je had het over Inhumans denk ik, my bad 8)7

Terranova wijzigde deze reactie 10-10-2017 19:40 (9%)

• Amanoo
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 21-10 22:15

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik vond het acteerwerk van Inhumans nog wel het beste aspect ervan. De acteurs hebben echter niet veel soeps om mee te werken.

• rene_1974
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 15-10 13:47
Ik vind / vond het een leuke serie om naar te kijken op Veronica.
Jammer dat er nog steeds geen nieuwe afleveringen zijn.
In Amerika word in december seizoen 5 al uitgezonden en in Nederland zitten we nog te wachten op seizoen 3.
Erg jammer altijd, dat ze in Amerika altijd veel verder zijn met de seizoenen en series dan in Nederland.
Ook erg jammer dat het in Amerika wel op Netflix staat en in Nederland niet.
Ik weet al niet eens meer precies wat er in de eerste 2 seizoenen allemaal gebeurd is In Agents of SHIELD.
Het mooiste zou zijn als seizoen 1 t/m 4 gewoon op Netflix Nederland komt en dat de volgende seizoenen gewoon toegevoegd worden zodra ze in Amerika ook toegevoegd worden.
Als het een week later toegevoegd word is het ook nog geen ramp eigenlijk.
Ik hoop echt dat het nog eens veranderd en dat de Amerikaanse series gewoon altijd volledig te bekijken is over de hele wereld via Netflix.

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

En dan vragen ze zich af waarom er zoveel piraterij is. En de schuld natuurlijk alsmaar bij de piraten leggen. Het zal vast niet aan henzelf liggen.

De entertainmentindustrie gaat nog steeds totaal niet met de tijd mee. Ze leven nog in het tijdperk van VHS-tapes en inbelverbindingen.

Amanoo wijzigde deze reactie 11-11-2017 15:22 (14%)

• bottom line
  • Registratie: december 2013
  • Nu online
1 december begint het weer!

• Musta
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21-10 21:37
Is dat de Brood die erin voorkomt nou? Kan niet wachten

Powerbank nodig? / 3DS FC: 2423-5475-5029

• Robtimus
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21-10 22:23

Robtimus

me Robtimus no like you

Leek er wel op, al vliegen die vaker rond dan dat ze kruipen voor zover ik ze ken.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs

• Terranova
  • Nu online
Marvel heeft de 1e 17 minuten van de komende 2 uur durende episode alvast gedeeld :o

Zo awesome

• Mad-Matt
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 18-10 15:14

Mad-Matt

TheDoctor#2181

spannend!!!
Wat is dit een leuke serie!

D3 Profile D3 XP Ladder

• Mutatie
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
Beetje jammer om vast al wat te zien, ik laat me verrassen :)

• thijsco19

thijsco19

Yamaha MT03 2008

Nog niemand die de eerste twee afleveringen gezien heeft?

Ikke wel. Om niks te spoilen zeg ik er niks over. Vraag me wel af hoe dit seizoen in de MCU staat? Met name wanneer?

• odan
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 11:01

odan

The dark side is within all!

ver in de toekomst :P

Pulse mee voor GoT!

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 09:30
quote:
thijsco19 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:42:
Nog niemand die de eerste twee afleveringen gezien heeft?

Ikke wel. Om niks te spoilen zeg ik er niks over. Vraag me wel af hoe dit seizoen in de MCU staat? Met name wanneer?
;w

Het is best ok eigenljk, zonder spoilers te noemen. Begin was een beetje GoTG eigenljk, ook met de soundtrack.

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• Terranova
  • Nu online
Wat awesome waren die episodes :o

De CGI was ook echt goed.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Net de eerste 2 afleveringen gezien.

spoiler:
Geen idee waar dit heen gaat, maar tot zover vind ik er niet veel aan, weinig Agents of SHIELD aan dit gehele gedoe.

D3 Profile D3 XP Ladder

• Jogai
Spoilers tags hoeven niet meer he...

Wel mooi einde van ep 2. "I am become death, the destroyer of worlds." momentje van daisy

Volgens mij waren de afleveringen op Maveth hoog gewaardeerd, dus dat willen ze nu weer herhalen. Op zich wel een leuk idee lijkt me.

...only by myth-making, only by becoming 'sub-creator' and inventing stories, can Man aspire to the state of perfection...

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Weet iemand waar ze heen willen met dit seizoen?
Ik dacht aansluiting op Infinity-War, maar dat zie ik niet helemaal gebeuren.

Mad-Matt wijzigde deze reactie 02-12-2017 22:40 (3%)

D3 Profile D3 XP Ladder

• thijsco19

thijsco19

Yamaha MT03 2008

quote:
Mad-Matt schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 22:23:
Weet iemand waar ze heen willen met dit seizoen?
Ik dacht aansluiting op Infinity-War, maar dat zie ik niet helemaal gebeuren.
De enige aansluiting die ik nu zie is dat aos afspeelt na infinity war. Maar dat zou betekenen dat de aarde kapot gaat? En dus de Avengers niet succesvol zijn?

Daarom kan ik het nu ook totaal nog niet plaatsen.

• Xepos
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 17-10 19:26
quote:
thijsco19 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 23:23:
[...]

De enige aansluiting die ik nu zie is dat aos afspeelt na infinity war. Maar dat zou betekenen dat de aarde kapot gaat? En dus de Avengers niet succesvol zijn?

Daarom kan ik het nu ook totaal nog niet plaatsen.
Nou volgens Deke was Daisy die de aarde kapot maakte. Maar geloof niet dat zij in Infinity War komt, lijkt me ook een beetje te zwaar voor de rol om in de film mee te doen.

• thijsco19

thijsco19

Yamaha MT03 2008

Inderdaad, daarom snap ik het echt niet..

Ben benieuwd.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

we gaan het zien komende weken. Ik ben nog niet verkocht in ieder geval.

Einde van S4 doet blijken dat ze daar nog wel even zitten aangezien Coulson daar redelijk op z'n plek is bij het uit bed stappen

D3 Profile D3 XP Ladder

• Terranova
  • Nu online
Ik had ergens een theorie gelezen dat het komt omdat
spoiler:
Quake juist er wel was tijdens de infinity war, want heeft wel de powers om het echt te doen.

Maar eigenlijk is het gewoon simpel. Van aarde af om niet met storyline problemen te komen met infinity war :p

Terranova wijzigde deze reactie 03-12-2017 00:27 (3%)

• Ari Gold
  • Laatst online: 11:08
Waren wel toffe afleveringen, maar wist niet of ik wel naar AoS keek.

Bwoah

• Krusher
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
quote:
Ari Gold schreef op zondag 3 december 2017 @ 14:48:
Waren wel toffe afleveringen, maar wist niet of ik wel naar AoS keek.
Zie het als een film.

Prachtig gedaan, heel sfeervol. Veel humor ook en veel referenties.

Ik heb genoten iig.

:+

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik vond het een beetje Doctor Who achtig. Ineens zit je in een random gedeelte van ruimte en tijd, en je hebt geen idee wat er aan de hand is. Je komt wat mensen tegen die zich raar gedragen. Monsters die mensen 1 voor 1 pakken. En dan moet je maar uitvinden wat er is gebeurd. Er zijn aardig wat Doctor Who afleveringen die een soortgelijke structuur volgen.

• joppe113
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 09:16
iemand de me kan vertellen waar je deze serie LEGAAL kan zien?

• Woy
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
quote:
joppe113 schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:52:
Volgens mij in NL niet. SBS9 lijkt de rechten van het eerste seizoen te hebben, dus misschien dat het daar over een paar jaar te zien is :'(

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• Jogai

• loekf2

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

quote:
joppe113 schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:52:
In de VS. Ik vrees dat als je de serie legaal wil zien, je wekelijks een retourtje naar de VS en weer terug mag boeken. En dan zit de entertainmentindustrie maar te klagen dat er zoveel illegaal wordt gedownload. Ik vind dat niet zo raar.
quote:
loekf2 schreef op maandag 4 december 2017 @ 22:06:
[...]

Dacht dat Videoland rechten voor NL had ?
Alleen seizoen 1 & 2.

Amanoo wijzigde deze reactie 04-12-2017 22:42 (18%)

• Jogai
quote:
loekf2 schreef op maandag 4 december 2017 @ 22:06:
[...]

Hou maar op, allemaal US only.

Dacht dat Videoland rechten voor NL had ?
My bad. Dacht zal ff de platformen noemen die hier ook ingeburgerd zijn...

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Net de 3e aflevering gezien.

Ben nog niet overtuigd

D3 Profile D3 XP Ladder

• MADG0BLIN
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 11:48
Ik vond de eerdere seizoenen ook sterker. Benieuwd waar het heen gaat en of het wat beter wordt.

• OssieW
  • Laatst online: 20-10 18:27
Ik vind dit seizoen juist een van de betere starts hebben. Gelijk lekker veel mysteries erin gepropped: wie heeft ze teruggestuurd, waarom en hoe komen ze terug. Plus de science fiction tak van Marvel doet mij meer dan de 'magic' afdeling die we met Ghost Rider en de Darkhold hebben gehad vorig seizoen.

Jojo met de vraag aan Coulson als SHIELD geen ruimte tak heeft die Spear ofzo heet om te verklaren waar ze waren. :D

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

En die ruimtesteen had designatie 616. In de comics is Earth-616 de main marvel universe.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Weer een goede aflevering met wat meer duidelijkheid, ook leuk om Hunter weer terug te zien voor even. Ze hadden alleen wel iets meer hun best mogen doen om dat ding niet uit te laten zien als een dakkoffer met een tablet erop :P

• thijsco19

thijsco19

Yamaha MT03 2008

Deze aflevering vind ik een stuk sterker als de andere. Hopelijk gaan we nog meer zien van die tijd.

Inderdaad, die dakkoffer had wel wat beter gekund. :X

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Nu online

Deathchant

Don't intend. Do!

Boh, even interstellar in de laatste 10 minuten :) Ik vraag me af wáár dat Fitz heen gestuurd is. Kan niet in de buurt van die vernietigde aarde zijn want er stond 365 miljoen miles away.

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

quote:
Deathchant schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:13:
Boh, even interstellar in de laatste 10 minuten :) Ik vraag me af wáár dat Fitz heen gestuurd is. Kan niet in de buurt van die vernietigde aarde zijn want er stond 365 miljoen miles away.
Fitz moet natuurlijk eerst nog die "buyer" role geloofwaardig gaan maken zodat hij daadwerkelijk richting die lichtblauwe kerel in the lighthouse kan (Casaius of zoiets). Die zal dus wel ergens in de buurt van een andere outpost zitten.

• Terranova
  • Nu online
Fantastische episode weer, voor mij is dit echt de beste serie van het moment _/-\o_

• loekf2
quote:
Terranova schreef op zondag 24 december 2017 @ 17:25:
Fantastische episode weer, voor mij is dit echt de beste serie van het moment _/-\o_
Mee eens, ook stukken beter dan vorig seizoen. Stap naar de ruimte heeft de serie goed gedaan. Voor de Marvel kenners zat deze alien ook in de comics ?

• Fire69
  • Nu online
quote:
thijsco19 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:49:

Inderdaad, die dakkoffer had wel wat beter gekund. :X
Nou zeg, WTF was me dat! :')

Verder wel toppie allemaal! d:)b

Move along folks, nothing interesting to see here.

• LA-384
quote:
Deathchant schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:13:
Wat ik heb begrepen is dat hij op Enoch's schip ergens bij Jupiter rondvloog.

Wat ik wel apart vond, is dat ze die wapens gewoon ergens in een muur van "the lighthouse" verbergen. Alsof er in al die jaren niemand zich ooit af zou vragen waarom er lasnaden zitten.

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

• thijsco19

thijsco19

Yamaha MT03 2008

Niemand weet van die plek en schijnbaar zal niemand verder dat te weten komen en niemand zal zich afvragen waarom die lasnaden er zitten.
Tegen de tijd dat de aarde kapot gaat zal denk ik weinig mensen die paar lasnaden interessant vinden.

We zullen er waarschijnlijk meer van zien in de komende aflevering.

• bottom line
  • Registratie: december 2013
  • Nu online
Aflevering 6!
Fitz is toch een meerwaarde. Nu wat meer actie hopelijk :)

• Spike_wolf

Spike_wolf

Moderator Devschuur®

Die reactie van Mac nadat Yo-Yo zegt "no, he's just cool" :D O+

• Deathchant
  • Nu online

Deathchant

Don't intend. Do!

Vette ep!! Flinke opbouw naar de laatste paar minuten toe. Maar toen het zover was vond ik het wel behoorlijk anti climactisch dat Daisy ineens weer op de grond ligt nadat ze haar interne apparaatje weer hadden uitgeschakeld....:F
Dat had zo'n cool shot kunnen worden. Ik vond 't overigens wel vrij rap gaan, Jemma die Kasius de keel door snijdt en alle andere actie...ik heb het niet meer opnieuw terug gekeken maar ik weet nu effe niet meer wie er van dat gezelschap allemaal dood is...

• jmk
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 19-10 15:30
Kasius leeft nog denk ik. Hij zal wel erg gekwetst zijn, maar meer metaal dan fysiek ben ik bang.

Ik ben blij dat die slavendrijver uiteindelijk weg is. Met zijn irritante afstandsbediening.

Ik was ook zeeer teleurgesteld dat Daisy haar foefje niet kon uitoefenen op het heerschap op de tribune. Maar dat wordt wel goedgemaakt verwacht ik.

Top aflevering! Zin in volgende week!

Yippie kayak, other buckets!

• Terranova
  • Nu online
Ik blijf het bijna elke week wel zeggen, maar damn wat is dit een awesome seizoen.

Ik kan echt niet wachten tot de volgende episode

• jmk
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 19-10 15:30
de kijkcijfers zijn niet geweldig maar volgens de Cancel Bear van tvbythenumbers toch 4 van de 5 smiley bears. Het is dus waarschijnlijk dat er hierna nog een seizoen komt.

Echt een awesome serie dit. Episch seizoen ook. Hier zouden meer mensen naar moeten kijken.

Yippie kayak, other buckets!

• Deathchant
  • Nu online

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik snap 't ook niet, want ook ik ben met verbazing aant kijken. Elke aflevering weer spannend. Eerste aflevering had ik het gevoel alsof ik naar Alien of een evil versie van starshiptroopers zat te kijken, maar het is echt een spannend seizoen tot nu toe!
Ik wil wel wat meer weten over die kerel die Fitz altijd helpt (gast met kale kop) en waarom hij zo graag helpt.

• LA-384
Dat had ie volgens mij al uitgelegd. Ik weet niet meer letterlijk z'n woorden, maar het kwam er volgens mij op neer dat hij normaal de aarde enkel observeert, tenzij er een gebeurtenis plaatsvindt die het voortbestaan ervan in gevaar brengt. Je kunt stellen dat de toestand van de aarde in dit seizoen niet echt toekomstbestendig is :+

Waarom er via zo'n omweg ingegrepen wordt is nog niet duidelijk. Hij volgt oa de instructies van dat meisje met die houten vogel.

Wat mij zelf een beetje tegenstaat is dat de Kree uit dit seizoen fysiek niet veel voor lijken te stellen. Ze gaan met bosjes neer, terwijl ze in eerdere seizoenen gebracht werden als fysiek superieur.

LA-384 wijzigde deze reactie 21-01-2018 00:26 (17%)

• thijsco19

thijsco19

Yamaha MT03 2008

quote:
LA-384 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 00:24:
Wat mij zelf een beetje tegenstaat is dat de Kree uit dit seizoen fysiek niet veel voor lijken te stellen. Ze gaan met bosjes neer, terwijl ze in eerdere seizoenen gebracht werden als fysiek superieur.
Dat vind ik ook best zwakjes van dit seizoen. Vergeleken met de eerdere kennismaking met de kree (ook vanuit de MCU) zijn deze kree een zwak aftreksel.
Uiteraard zit er een limiet aan met een beperkt budget maar toch. Het viel mij meteen op.

Verder vond ik deze aflevering beetje verwarrend met die flashbacks naar de 'toekomst van het verleden' (??).

• Fire69
  • Nu online
Ik kan niet meer volgen :P

- Was Casius niet de keel over gesneden? :?
- Wat zijn die flashbacks naar vroeger waar dat meisje (Robin?) vanalles voorspelt? Welke periode is dat? :?

• Terranova
  • Nu online
quote:
Fire69 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:31:
Ik kan niet meer volgen :P

- Was Casius niet de keel over gesneden? :?
- Wat zijn die flashbacks naar vroeger waar dat meisje (Robin?) vanalles voorspelt? Welke periode is dat? :?
- Was een snee op z'n wang
- Het zijn flashbacks naar de toekomst van de huidige tijd :P Lekker verwarrend, maar het speelt zich dus af na 2017/2018 maar voor de tijd waar ze het hele seizoen al in zitten.

• Fire69
  • Nu online
quote:
Blijkbaar veel bloederiger gefilmd dan het effectief was dan :P
quote:
- Het zijn flashbacks naar de toekomst van de huidige tijd :P Lekker verwarrend, maar het speelt zich dus af na 2017/2018 maar voor de tijd waar ze het hele seizoen al in zitten.
Maar in de toekomst van de huidige tijd zijn ze er toch niet meer, want ze zijn door die monolith naar de toekomst verplaatst? :?

• Spike_wolf

Spike_wolf

Moderator Devschuur®

quote:
Fire69 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 18:53:
[...]

Maar in de toekomst van de huidige tijd zijn ze er toch niet meer, want ze zijn door die monolith naar de toekomst verplaatst? :?
Welcome to the wonders of time travel in fiction :P
Oorspronkelijk zijn ze niet naar de toekomst gehaald, leefde ze gewoon voort tot Quake de aarde blijkbaar aan gort schudde. In de toekomst zijn er plannen in werking gezet om ze vanuit het verleden vooruit te halen, maar door dat te doen is de oorspronkelijke tijdlijn bewaard gebleven.

Zou dat in het echt zo zijn? Nee, je haalt ze uit het verleden dus dan kan Quake de aarde niet vernaggelen, maar als ze dan niet gedaan heeft had je haar in de toekomst niet kunnen verplaatsen, waardoor ze dus toch in 2017 bleef en de aarde wel verklootte, waardoor je haar dus wel kon verplaatsen, waardoor ze niet in het verleden achter bleef en de aarde dus niet kon verkloten, etc, etc, etc.... :P

Ze zijn uit het verleden gehaald, dat heeft de toekomst niet veranderd. Zo is het, verder niet over nadenken :P

Hoewel het natuurlijk allemaal prima nog zo kan lopen als ze vanuit de toekomst weer terug naar het verleden gaan en alles alsnog zo verloopt als men in de toekomst weet en het tijdreizen dus altijd een stap in het process geweest is die niets opgelost of erger gemaakt heeft... Jup, tijdrijzen zorgt voor hoofdpijn.

• Fire69
  • Nu online
quote:
Spike_wolf schreef op maandag 22 januari 2018 @ 19:29:
[...]

Welcome to the wonders of time travel in fiction :P
Oorspronkelijk zijn ze niet naar de toekomst gehaald, leefde ze gewoon voort tot Quake de aarde blijkbaar aan gort schudde. In de toekomst zijn er plannen in werking gezet om ze vanuit het verleden vooruit te halen, maar door dat te doen is de oorspronkelijke tijdlijn bewaard gebleven.

Zou dat in het echt zo zijn? Nee, je haalt ze uit het verleden dus dan kan Quake de aarde niet vernaggelen, maar als ze dan niet gedaan heeft had je haar in de toekomst niet kunnen verplaatsen, waardoor ze dus toch in 2017 bleef en de aarde wel verklootte, waardoor je haar dus wel kon verplaatsen, waardoor ze niet in het verleden achter bleef en de aarde dus niet kon verkloten, etc, etc, etc.... :P
:D
quote:
Ze zijn uit het verleden gehaald, dat heeft de toekomst niet veranderd. Zo is het, verder niet over nadenken :P

Hoewel het natuurlijk allemaal prima nog zo kan lopen als ze vanuit de toekomst weer terug naar het verleden gaan en alles alsnog zo verloopt als men in de toekomst weet en het tijdreizen dus altijd een stap in het process geweest is die niets opgelost of erger gemaakt heeft... Jup, tijdrijzen zorgt voor hoofdpijn.
Thanks, ik wacht op de volgende ep en zet de paracetamol al klaar ;)

• burgt
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 08:51

burgt

Starbass

Quake was wel naar de toekomst en terug gegaan. Want ze zeggen nog dat ze de aarde toch vernietigd had ook al wist ze hoe de toekomst eruit zou zien.

Maar nu heeft may dus een uitweg voor de loophole.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• Krusher
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Snapt iemand het nog???

:+

• schaduw
  • Registratie: augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

quote:
LA-384 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 00:24:
Dat had ie volgens mij al uitgelegd. Ik weet niet meer letterlijk z'n woorden, maar het kwam er volgens mij op neer dat hij normaal de aarde enkel observeert, tenzij er een gebeurtenis plaatsvindt die het voortbestaan ervan in gevaar brengt.
Enoch is een Observer uit de serie Fringe ;)

Bekijk die serie maar, daar wordt het "hoe en wat van de Observer" een stuk beter uitgelegd 8)
[Serie] Fringe

En qua timeloop/vernietiging van de aarde vermoedde ik dat
spoiler:
Flint met z'n skill moet helpen bij bijeen houden van de aarde. Nu hij niet mee naar het verleden is, lijkt dat minder waarschijnlijk. Echter, de kans is groot dat we in de komende 2 afleveringen eerst een of meerdere mislukkende loops zien tot ze met een oplossing komen: Bring back Flint!

Qua 'snappen': Wat ik heb begrepen is dat
spoiler:
het team nu teruggaat naar 'nu'. Dan gebeurt er iets, waardoor de aarde breekt. Quake is erbij, wordt gefilmd en wordt aangewezen als aanstichter. Vermoedelijk hebben de Kree er iets mee te maken. Ze maken een mijn/kolonie van het brokstuk van de aarde. (op dit moment de Kree verslaan=vernietiging van de aarde stoppen en de duistere toekomst is afgewend. Einde seizoen)

Dan breekt de tijd aan die we in flashbacks hebben gezien. FitzSimmons maken gefrustreerd de aanpassingen aan de Zephyr. May moedert bij Robin. Elena wordt oud genoeg om het verhaal van +70 jaar mee te maken. En uiteindelijk komen we in het tijdperk waarin dit seizoen zich afspeelt. Dan rest nog de vraag wie/hoe de Lighthouse gebouwd heeft.

schaduw wijzigde deze reactie 03-02-2018 13:05 (46%)

• LA-384
@schaduw Weet je dat wel zeker? Ik heb de serie Fringe gezien en wat ik daar begreep is dat de observers gewoon mensen uit de toekomst waren, die dankzij een bepaalde techniek/chip in de hersenstam een grotere hersencapaciteit hadden, wat ten koste ging van hun emoties. In een (het laatste?) seizoen had Peter zo'n chip bij zichzelf ingeplugd, met exact dezelfde uitwerking.

De observer in agents of shield is een zogenaamde Chronicom. Volgens de wiki een geavanceerd buitenaards ras welke erg lang leeft, maar volgens de laatste opmerking van Enoch (in aflevering 9 maakt hij een opmerking over zijn samenstelling dacht ik), lijkt het meer een soort cyborg te zijn. Dat ze beiden toevallig kaal zijn en een pak dragen is volgens mij het enige raakvlak.

LA-384 wijzigde deze reactie 03-02-2018 11:43 (13%)

• schaduw
  • Registratie: augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Sorry, ik bedoelde dat als grapje. Ik zal er nog een smiley aan toevoegen! Juist omdat het uiterlijk en gedrag van de observers uit Fringe bijna 1 op 1 lijkt overgenomen. De backstory is inderdaad anders, maar het observeren, niet in mogen grijpen maar toch doen is erg herkenbaar.

• Saffie_time
  • Nu online

Saffie_time

Why use this? 42!

Wat een aflevering weer...
Je blijft in cirkeltjes denken op deze manier :+

• Remy!!!!
  • Registratie: augustus 2006
Vliegende cirkels die je 'omarmen'? :+

In theorie zit het hele verhaal nu in een loop, en volgens mij kan het alleen verholpen worden door hulp van buitenaf. Ik heb er verder nog geen idee/theorie over, maar we gaan het meemaken.

• Fire69
  • Nu online
Ik stoorde me een beetje aan het feit dat Yoyo (of hoe je het ook schrijft) wel even snel al die wapens kon afnemen, maar daarna tijdens het gevecht wel vergat dat ze truukje nog een paar keer kon doen? :|

• Joarie
  • Registratie: juni 2008
  • Nu online
Zitten inderdaad in een time-loop zo te zien. Wel grappig dat de oorsprong van de bar in het VR-systeem en de lighthouse nu bekend is :+

Maar de krachten van Daisy zijn toch nog steeds onderdrukt door haar implantatie? Dat kwam opeens deze aflevering niet meer aan bod en leek opeens geen hot-issue meer.

Without engineers science is just philosophy

• Remy!!!!
  • Registratie: augustus 2006
Ik dacht in het begin nog dat de vrouw met het masker Sinara was.
Lijkt mij ook wel leuk als het team dadelijk Kasius tegen komt:
AoS: Hey Kasius, wij haten jou!
Kasius: Uhm... Wie zijn jullie?

• Alvanosa
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 10:39
quote:
Joarie schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:28:
Zitten inderdaad in een time-loop zo te zien. Wel grappig dat de oorsprong van de bar in het VR-systeem en de lighthouse nu bekend is :+

Maar de krachten van Daisy zijn toch nog steeds onderdrukt door haar implantatie? Dat kwam opeens deze aflevering niet meer aan bod en leek opeens geen hot-issue meer.
Dat werd op het begin duidelijk gemaakt, daarom ging ze ook niet mee met het team. Aangezien ze in de lighthouse meer kon helpen dan wanneer ze mee zou gaan.

Alvanosa wijzigde deze reactie 09-03-2018 11:40 (6%)

PSN: Alvanosa

• chaoscontrol
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 10:02
Wat een ep weer. _O_

Inventaris

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
quote:
Fire69 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:23:
Ik stoorde me een beetje aan het feit dat Yoyo (of hoe je het ook schrijft) wel even snel al die wapens kon afnemen, maar daarna tijdens het gevecht wel vergat dat ze truukje nog een paar keer kon doen? :|
Toen ze ze nog had gebruikte Daisy d'r krachten ook niet bepaald consequent. En sowieso had Yoyo ook die wapens wel kunnen uitdelen, was het allemaal wat sneller gedaan. Maar ach, dat hoort er een beetje bij, anders zou alles zo snel voorbij zijn.

Deze ep had aan het einde weer een 'did not see that coming' moment van jewelste.
Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True