Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Serie] Agents of S.H.I.E.L.D.

Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23-04 21:17

Deathchant

Don't intend. Do!

Begint een beetje een "horror"serie te worden :) Ze weten toch wel elke aflevering weer spannend te maken. Wat een goeie serie is dit zeg! Ik heb totaal geen idee hoe ze Coulson nu weer gaan redden...

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• mark-k
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 14:36

mark-k

AKA markkNL

Ok, brainfart, er zijn nu dus 2 Fitzen? Iedereen van het team was getransporteerd, maar Fitz niet, die is met n cryopod naar de toekomst gegaan. Daarna is hij terug getransporteerd, waardoor de iets jongere Fitz dus ergens in de ruimte rondzweeft in de huidige tijd. Weird.

• Spookelo
  • Registratie: juni 2017
  • Nu online
quote:
mark-k schreef op zondag 11 maart 2018 @ 20:57:
Ok, brainfart, er zijn nu dus 2 Fitzen? Iedereen van het team was getransporteerd, maar Fitz niet, die is met n cryopod naar de toekomst gegaan. Daarna is hij terug getransporteerd, waardoor de iets jongere Fitz dus ergens in de ruimte rondzweeft in de huidige tijd. Weird.
Enoch zou er ook nog moeten zijn. Bovendien zouden ze nu de boel veel beter kunnen voorbereiden. 8)7

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

quote:
Spookelo schreef op zondag 11 maart 2018 @ 22:21:
[...]

Enoch zou er ook nog moeten zijn. Bovendien zouden ze nu de boel veel beter kunnen voorbereiden. 8)7
Ik snap ook niet dat ze de vorige X aantal keren niet eraan gedacht hebben om even een briefje te schrijven met "Hey die ene chick verraadt jullie en dat kree call apparaat is rigged om te ontploffen".

• Spookelo
  • Registratie: juni 2017
  • Nu online
quote:
mark-k schreef op zondag 11 maart 2018 @ 22:31:
[...]

Ik snap ook niet dat ze de vorige X aantal keren niet eraan gedacht hebben om even een briefje te schrijven met "Hey die ene chick verraadt jullie en dat kree call apparaat is rigged om te ontploffen".
Precies dat inderdaad :)

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Huh, ik snap 't nu niet meer, hoezo praten jullie over 2 Fitzen? Hij is met zo'n pod naar de toekomst gegaan (samen met Enoch), in die toekomst blijft Enoch dood, en gaat team SHIELD terug naar de huidige tijd.

Waarom zou daar een 2e Fitz zijn dan? Het is toch gewoon de "huidige" Fitz die naar de toekomst reist en ook weer terug reist?

• Woy
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
quote:
Deathchant schreef op maandag 12 maart 2018 @ 14:46:
Huh, ik snap 't nu niet meer, hoezo praten jullie over 2 Fitzen? Hij is met zo'n pod naar de toekomst gegaan (samen met Enoch), in die toekomst blijft Enoch dood, en gaat team SHIELD terug naar de huidige tijd.

Waarom zou daar een 2e Fitz zijn dan? Het is toch gewoon de "huidige" Fitz die naar de toekomst reist en ook weer terug reist?
Maar Fitz reist, in tegenstelling tot de andere van het team, naar de toekomst door gewoon in een stasis pod te liggen. Hij is dus niet aan de huidige tijdlijn onttrokken, dus fysiek zijn er op dit moment inderdaad 2 Fitzen. 1tje is er echter ergens ver weg van aarde samen met Enoch. Ik denk dat hij voor het verhaal gewoon buiten beschouwing gelaten kan worden.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

quote:
Woy schreef op maandag 12 maart 2018 @ 14:50:
[...]

Maar Fitz reist, in tegenstelling tot de andere van het team, naar de toekomst door gewoon in een stasis pod te liggen. Hij is dus niet aan de huidige tijdlijn onttrokken, dus fysiek zijn er op dit moment inderdaad 2 Fitzen. 1tje is er echter ergens ver weg van aarde samen met Enoch. Ik denk dat hij voor het verhaal gewoon buiten beschouwing gelaten kan worden.
Fitz reist fysiek met zo'n pod weg van de huidige tijdlijn naar de toekomst. Hij gaat dan via die monolith weer terug naar de huidige tijd. Hij is dan fysiek weg uit de toekomst en fysiek weer aanwezig in de huidige tijd. Dat is toch gewoon dezelfde Fitz?

Hehe, soms krijg je echt koppijn idd ;)

• Remy!!!!
  • Registratie: augustus 2006
  • Nu online
Ik zat er vanmorgen ook nog aan te denken en naar mijn idee zijn er wel 2 Fitzen.
Het team (zonder Fitz) gaat vanaf de huidige tijd naar het jaar 2070 (dacht ik).
Fitz gaat middels de dakkoffer in diepe slaap en reist naar een andere planeet om daar veilig te schuilen en om te trainen (een korte tijd zover ik mij herinner). Vervolgens gaat Fitz terug naar de aarde en helpt het team met ontsnappen.
Vervolgens reist het hele team + Fitz deze keer weer terug naar de huidige tijd.

Maar nu?... Het hele team is een beste tijd in de toekomst gebleven, en is ook niet op dezelfde dag terug gekeerd als dat ze waren vertrokken. Dit kan je merken om dat die vrouwelijke general zegt dat het team al maanden niet gespot is.
Dus ze zijn nu in 2017/18 + 4(?) maanden.
Fitz is nu in theorie zowel op de aarde als in de ruimte in zijn dakkoffer naar mijn idee.
Dat Fitz op aarde is is wel duidelijk, maar het team komt terug in de huidige tijd + 4 maanden nadat Fitz zich heeft ingevroren in de dakkoffer. Dus die invries/schuil actie heeft alsnog plaatsgevonden en Fitz is daar nog steeds ingevroren.

Beetje wazig verhaal geworden, maar wist het niet beter te beschrijven. Het leuke is, ik was er eerst van overtuigd dat er maar 1 Fitz is, maar naar mate ik meer aan het typen was des te meer ik ervan overtuigd was dat er mogelijk 2 zijn.

Maar zoals @Woy al zegt, ik vermoed niet dat ze er iets mee gaan doen.

Remy!!!! wijzigde deze reactie 12-03-2018 15:15 (12%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
quote:
Deathchant schreef op maandag 12 maart 2018 @ 14:52:
[...]

Fitz reist fysiek met zo'n pod weg van de huidige tijdlijn naar de toekomst. Hij gaat dan via die monolith weer terug naar de huidige tijd. Hij is dan fysiek weg uit de toekomst en fysiek weer aanwezig in de huidige tijd. Dat is toch gewoon dezelfde Fitz?

Hehe, soms krijg je echt koppijn idd ;)
Laten we even wat (fictieve) datums erbij pakken ;)

1-jan 2018 - Fitz stapt in pod
1-jan 2118 - Fitz stapt uit pod ( Die heeft daar dus 100 jaar in gezeten, en Fitz is dus in feite ook gewoon rmeer dan 100 jaar oud, alleen door de statis pod is hij wel "jong" gebleven )

1-mrt 2118 - Fitz & team worden door monolith terug gestuurd in de tijd
1-mrt 2018 - Fitz komt weer tevoorschijn

Tussen 1-jan en 1-mrt 2018 is er 1 Fitz geweest, namelijk degene die in de pod zit. Vanaf 1-mrt komt daar echter de Fitz uit de toekomst weer bij, en zijn er in die tijdlijn dus 2 Fitzen.

Het verschil met de rest van het team is dat ze door de tijd geteleporteerd zijn, en Fitz is gewoon op de ouderwetse manier door de tijd gereisd ;)

Woy wijzigde deze reactie 12-03-2018 15:28 (14%)

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Precies dat dus. Uiteindelijk zijn alle levende wezens tijdreizigers, alleen kunnen we allemaal alleen langzaam naar de toekomst. ;)

Fitz is niet weggehaald uit de normale tijdlijn na 'the diner', dus een jongere Fitz zweeft nu in de ruimte. Hadden ze die andere Chronicon (of hoe t heet) niet opgeblazen had die mogelijk Enoch kunnen bereiken dat hij Fitz na zn ontdooien uit de dakkoffer in moest lichten over wat er gebeurd gaat zijn geworden (ja het wordt nogal lastig met werkwoorden, zo'n tijdreisspektakel).

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
quote:
mark-k schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:11:
Precies dat dus. Uiteindelijk zijn alle levende wezens tijdreizigers, alleen kunnen we allemaal alleen langzaam naar de toekomst. ;)

Fitz is niet weggehaald uit de normale tijdlijn na 'the diner', dus een jongere Fitz zweeft nu in de ruimte. Hadden ze die andere Chronicon (of hoe t heet) niet opgeblazen had die mogelijk Enoch kunnen bereiken dat hij Fitz na zn ontdooien uit de dakkoffer in moest lichten over wat er gebeurd gaat zijn geworden (ja het wordt nogal lastig met werkwoorden, zo'n tijdreisspektakel).
Het is natuurlijk wel zo dat er elke loop feedback uit de vorige versie doorsijpelt (bijvoorbeeld YoYo die dingen aan zichzelf verteld), dus op een gegeven moment kan de loop daarmee wel doorbroken worden. Maar als ze inderdaad iets slimmer te werk gaan hadden ze die feedback een stuk effectiever kunnen gebruiken, maar dat zou niet leuk voor de serie zijn natuurlijk ;)

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

quote:
Woy schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:15:
[...]

Het is natuurlijk wel zo dat er elke loop feedback uit de vorige versie doorsijpelt (bijvoorbeeld YoYo die dingen aan zichzelf verteld), dus op een gegeven moment kan de loop daarmee wel doorbroken worden. Maar als ze inderdaad iets slimmer te werk gaan hadden ze die feedback een stuk effectiever kunnen gebruiken, maar dat zou niet leuk voor de serie zijn natuurlijk ;)
Maarja, meer dan een 'you have to let Coulson die' komt er niet uit, zelfs na ik gok 10+ loops die ze al gedaan hebben... Zeg dan op z'n minst, "hey that shorthaired chick is going to betray you after which some robots will chop your arms off using a frisbee"...

• thijsco19
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 14:58

thijsco19

Yamaha MT03 2008

Het is heel simpel het team (exclusief Fitz) is zowel naar de toekomst als terug (/het verleden) geteleporteerd. Fitz is alleen naar het verleden geteleporteerd.
Dus ja, Fitz is inderdaad met zijn 2en nu ('in het verleden') aanwezig.

@mark-k Hoe bedoel je "na ik gok 10+ loops die ze al gedaan hebben"?
Heb ik een aflevering gemist of is dit ergens uitgelegd? Ze zijn nu toch maar 1 keer naar de toekomst en verleden gegaan?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

quote:
thijsco19 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 17:07:
Het is heel simpel het team (exclusief Fitz) is zowel naar de toekomst als terug (/het verleden) geteleporteerd. Fitz is alleen naar het verleden geteleporteerd.
Dus ja, Fitz is inderdaad met zijn 2en nu ('in het verleden') aanwezig.

@mark-k Hoe bedoel je "na ik gok 10+ loops die ze al gedaan hebben"?
Heb ik een aflevering gemist of is dit ergens uitgelegd? Ze zijn nu toch maar 1 keer naar de toekomst en verleden gegaan?
Er is een aflevering waar Fitz bezig is met het ontwerpen van iets en dan uitflipt dat het geen zin heeft omdat het al die voorgaande keren ook niet geukt is.
Dus ja, wij hebben t nu 1 keer meegemaakt, maar in werkelijkheid zitten ze gewoon in een timeloop die theoretisch gewoon oneindig lang door kan/zal gaan, zolang niemand het continuum verstoord (door bijvoorbeeld te vertellen dat een key element gebeurd en je het op n manier kunt stoppen).

mark-k wijzigde deze reactie 12-03-2018 17:21 (17%)

• darkevilapie
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 22-02 15:38
idd je kan van de time loop een spriaal maken door de ervaringen van de vorige loop door te geven.

• Amanoo
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 22-04 01:50

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Nu ben ik me aan het afvragen wat er met Sleeping Beauty-Fitz gaat gebeuren. De Fitz die momenteel nog in de pod is. Die wordt over 100 jaar wakker in een wereld waar de aarde niet is verwoest, en waar Simmons al een aardig poosje dood en begraven is?

• Spike_wolf
  • Registratie: maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Moderator Devschuur®

Genius Or Madman?.. You Decide

“Hey Mac Hammer..... you can’t touch this.”

_O-

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
It's time to roll the dice...
Star Wars Awakens | Instagram | Shapeways

• Ad de Jong
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 23-04 22:11
quote:
Spike_wolf schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 12:41:

_O-
Hij was subtiel maar geniaal....
Love this kind of humor.... _/-\o_

Mijn profiel op Discogs

• thijsco19

thijsco19

Yamaha MT03 2008

Ohja er is weer een nieuwe aflevering. *O* *O*

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 11:19
quote:
Spike_wolf schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 12:41:

_O-
Ik nam net een slok, dus dat zat overal bij deze scene :+

• LA-384
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 12:42
quote:
Amanoo schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 02:22:
Nu ben ik me aan het afvragen wat er met Sleeping Beauty-Fitz gaat gebeuren. De Fitz die momenteel nog in de pod is. Die wordt over 100 jaar wakker in een wereld waar de aarde niet is verwoest, en waar Simmons al een aardig poosje dood en begraven is?
Zou kunnen dat de ene Fitz komt te overlijden tijdens het stoppen van de gebeurtenissen. De andere Fitz (in de pod) kan het dan weer overnemen. Ze zullen hem iig een tijdje niet benoemen, zodat het een "oh-ja" momentje wordt.

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 13:19
quote:
Amanoo schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 02:22:
De aarde wordt niet verwoest. Dus het shield team wordt nooit naar de toekomst gestuurd. Dus Fitz gaat nooit in de pod.

Ik vind de trouwring paradox leuker :p

En er is nog het kleinigheidje dat Thanos over een maand aankomt...

TheS4ndm4n#1919

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

quote:
RocketKoen schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:30:
[...]

De aarde wordt niet verwoest. Dus het shield team wordt nooit naar de toekomst gestuurd. Dus Fitz gaat nooit in de pod.

Ik vind de trouwring paradox leuker :p

En er is nog het kleinigheidje dat Thanos over een maand aankomt...
Maar Fitz zit al in de pod, dat is namelijk al gebeurd, future events gaan misschien niet gebeuren, maar de voorgaande zullen niet uitgewist worden.

• Remy!!!!
  • Nu online
Die lippen van Ruby... :X

• Jogai
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 18-04 21:48
Waarom heeft Yoyo niet even gewaarschuwd voor Ruby... En waarom heeft Hale die bom geplaatst bij 3 waardevolle/gevaarlijke monoliths?

...only by myth-making, only by becoming 'sub-creator' and inventing stories, can Man aspire to the state of perfection...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik vermoed dat in Avengers Infinity War 1 Thanos alle infinity stones in die gauntlet krijgt en dat juist híj de veroorzaker is van de vernietiging van de aarde en dat Daisy er niks mee te maken heeft.
Captain America, Thor en wellicht wat anderen zullen doodblijven waarna ze terug in de tijd gaan om 't ongedaan te maken in deel 2 van de film. Ik denk dat dat de verklaring gaat zijn van deze rare, maar epic verhaallijnen in Shield. Ik denk ook dat Coulson wel echt gaat sterven omdat ze anders voor de Avengers film een reden moeten gaan verzinnen hoe Coulson (door Tahiti) nog in leven zou zijn.

Maar ja, als dat zo is, vermoed ik wel dat de serie shield ten einde zal zijn, want ik weet niet of shield zonder Coulson en/of Daisy zou kunnen blijven draaien.

• Locke_
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 23-04 20:17

Locke_

Never fear....

quote:
Deathchant schreef op maandag 19 maart 2018 @ 20:42:
Ik vermoed dat in Avengers Infinity War 1 Thanos alle infinity stones in die gauntlet krijgt en dat juist híj de veroorzaker is van de vernietiging van de aarde en dat Daisy er niks mee te maken heeft.
Captain America, Thor en wellicht wat anderen zullen doodblijven waarna ze terug in de tijd gaan om 't ongedaan te maken in deel 2 van de film. Ik denk dat dat de verklaring gaat zijn van deze rare, maar epic verhaallijnen in Shield. Ik denk ook dat Coulson wel echt gaat sterven omdat ze anders voor de Avengers film een reden moeten gaan verzinnen hoe Coulson (door Tahiti) nog in leven zou zijn.

Maar ja, als dat zo is, vermoed ik wel dat de serie shield ten einde zal zijn, want ik weet niet of shield zonder Coulson en/of Daisy zou kunnen blijven draaien.
Maar hoe gaan ze door de tijd dan? De enige manieren (voor zover ik me herinner) zijn de timestone (die volgens jouw theorie dan al in bezit van Thanos is) en de monolith's die onlangs vernietigd zijn. Zie ik iets over het hoofd?

“Please let me know if there’s some other way we can screw up tonight.”

• thesystem
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 23-04 22:36
Jemma heeft nog een stukje van de monolith bewaard, zoals te zien in de laatste aflevering

Acties:
  • +1Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: april 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

quote:
thesystem schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 08:32:
Jemma heeft nog een stukje van de monolith bewaard, zoals te zien in de laatste aflevering
maar dat is weer het stukje dat ze in de toekomst gebruiken om terug te keren naar het heden. :+

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
quote:
M a r c o schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 08:35:
[...]

maar dat is weer het stukje dat ze in de toekomst gebruiken om terug te keren naar het heden. :+
Op dit moment het verleden, dus in dat verleden is de time monolith nog intact. Het stukje wordt puur gebruikt om de steen in het verleden te triggeren.

• M a r c o
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

quote:
Woy schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:34:
[...]
Op dit moment het verleden, dus in dat verleden is de time monolith nog intact. Het stukje wordt puur gebruikt om de steen in het verleden te triggeren.
volgens mij hadden ze in de toekomst Flint (met zijn rock powers) de monolith laten recreëren vanuit dat kleine stukje.

• Nnoitra
  • Registratie: december 2000
  • Nu online
quote:
Jogai schreef op maandag 19 maart 2018 @ 20:29:
Waarom heeft Yoyo niet even gewaarschuwd voor Ruby...
Moet ze het wel weten heh. We weten niet wat 'future Yoyo' allemaal weet en wat ze aan 'hedendaagse Yoyo' heeft verteld.
quote:
En waarom heeft Hale die bom geplaatst bij 3 waardevolle/gevaarlijke monoliths?
Dat heeft Hale niet gedaan.
quote:
Deathchant schreef op maandag 19 maart 2018 @ 20:42:

Je zou denken dat ze in de toekomst wel zouden weten dat de aarde is vernietigd door een machtig buitenaards wezen na een werelds gevecht tegen de Avengers, Guardians of the galaxy en de rest.
Lijkt mij vrij lastig om dat te verwarren met Quake.
Tot op heden, als ik mij niet vergis, zijn de (grote) gevolgen van de Cinematic Universe (lees: films) pas na de films zichtbaar in de serie. Ook daarom acht ik de kans zeer klein dat ze het verwoesten van de aarde zo vroeg voor een film al spoilen.

En voor wat betreft Coulson; 'future Yoyo' gaf aan dat ze hem moesten laten sterven. Daar zal vast een reden voor zijn. En waarom zouden ze het in leven zijn van Coulsen moeten verklaren in de film? In de vorige films was dit ook geen onderwerp.

Nnoitra wijzigde deze reactie 20-03-2018 10:11 (66%)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
quote:
M a r c o schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:42:
[...]

volgens mij hadden ze in de toekomst Flint (met zijn rock powers) de monolith laten recreëren vanuit dat kleine stukje.
Dat is alleen om terug te komen. Om Flint de monolith te laten recreëren geven ze hem het kleine stukje uit de machine die gebruikt is om de agents uit het verleden te "summonen"

• Jogai
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 18-04 21:48
@Nnoitra Ik bedoel ook future Yoyo. Die zat daar zonder armen, het eerste dat ik of zou vragen of zou vertellen is "Pas op voor die gemaskerde chick met die discs."

En Hale zegt "At least the beacon will do what its supposed to" oid. Ze heeft m niet naast die stenen neergezet, maar een krachtige bom in hetzelfde gebouw alleen al lijkt me een slechte strategie

...only by myth-making, only by becoming 'sub-creator' and inventing stories, can Man aspire to the state of perfection...

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
quote:
Jogai schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 15:38:
En Hale zegt "At least the beacon will do what its supposed to" oid. Ze heeft m niet naast die stenen neergezet, maar een krachtige bom in hetzelfde gebouw alleen al lijkt me een slechte strategie
Maar Hale weet volgens mij niet eens van die stenen af. Ze weet alleen dat ze meegenomen worden naar de basis van SHIELD

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nnoitra
  • Nu online
quote:
@Nnoitra Ik bedoel ook future Yoyo. Die zat daar zonder armen, het eerste dat ik of zou vragen of zou vertellen is "Pas op voor die gemaskerde chick met die discs."
Ik neem aan dat info mbt het redden van de aarde iets hoger op de prioriteitlijst staat dan een persoonlijk iets. Laten we het houden op creatieve vrijheid van de schrijvers :).
quote:
quote:
Woy schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 16:08:
Maar Hale weet volgens mij niet eens van die stenen af. Ze weet alleen dat ze meegenomen worden naar de basis van SHIELD
Inderdaad; Hale weet niets van die stenen af.
En ook al zou ze van het bestaan weten, dan nog had ze niet kunnen voorspellen dat de bom in dezelfde ruimte geplaatst zou worden. Of wat de gevolgen daar van zouden kunnen zijn.

• Terranova
Oh man, wat een episode weer

• Ari Gold
  • Laatst online: 13:05
Soms volg ik het gewoon helemaal niet meer. :S

Bwoah

• Pendaco
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 14:21

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Dus Fitz is semi verantwoordelijk voor het vernietigen van de aarde door de krachten van Daisy te herstellen, mocht Daisy er daadwerkelijk voor verantwoordelijk zijn.

De twist van Fitz was wel mooi gedaan. Het was ook raar dat hij 'redelijk' makkelijk doorging met de dagelijkse zaken en verder geen psychologische problemen had nadat hij uit het framework kwam. Freaky deaky episode.

Vind het wel jammer dat Hydra weer terug is.. was daar wel een beetje klaar mee :/

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

• Terranova
quote:
Pendaco schreef op zondag 25 maart 2018 @ 14:47:
Dus Fitz is semi verantwoordelijk voor het vernietigen van de aarde door de krachten van Daisy te herstellen, mocht Daisy er daadwerkelijk voor verantwoordelijk zijn.

De twist van Fitz was wel mooi gedaan. Het was ook raar dat hij 'redelijk' makkelijk doorging met de dagelijkse zaken en verder geen psychologische problemen had nadat hij uit het framework kwam. Freaky deaky episode.

Vind het wel jammer dat Hydra weer terug is.. was daar wel een beetje klaar mee :/
quote:
The Hydra is a nine-headed serpent like snake. It was said that if you cut off one hydra head, two more grow back.
Quote van de mythologische Hydra wiki pagina. Is wel van toepassing want het kwam ook in de serie al naar voren.

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Poeh, ik snap het ook heel even niet. Ik dacht dus dat die Doktor dé angstmanifestatie van Fitz was die uit die rift kwam. Maar blijkbaar was dat niet het geval en speelde het af in het hoofd van Fitz zelf en was hij het gewoon zelf.
Is hij zich dan nou op dié momenten zelf bewust ervan dat hij al die doktor-handelingen allemaal zelf deed? Of manifesteerde het zich zonder dat Fitz zelf zich er bewust van was?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

quote:
Deathchant schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:19:
Poeh, ik snap het ook heel even niet. Ik dacht dus dat die Doktor dé angstmanifestatie van Fitz was die uit die rift kwam. Maar blijkbaar was dat niet het geval en speelde het af in het hoofd van Fitz zelf en was hij het gewoon zelf.
Is hij zich dan nou op dié momenten zelf bewust ervan dat hij al die doktor-handelingen allemaal zelf deed? Of manifesteerde het zich zonder dat Fitz zelf zich er bewust van was?
De Fitz kant van zijn geest word er pas bewust van op het moment dat Jemma hem confronteert, en hij de scalpel in zijn hand ziet volgens mij. Het lijkt er op dat de doktor kant van zijn geest wel bewust was.

• Terranova
Het mooie hiervan is dat het al flink wat episode geleden foreshadowed werd. In het verhoor toen hij gevangen zat had hij het al over zijn eerdere braindamage en dat hij misschien schizofreen was geworden en iets gedaan had wat hij niet meer wist.

• Saffie_time
  • Registratie: maart 2002
  • Nu online

Saffie_time

Why use this? 42!

Wat ik me dan afvraag is dat Jemma en Fitz zoon (Deke) dus wel zijn moeder kent maar niets weet van zijn vader (althans daar hebben we hem nog nooit over gehoord).
Dat zijn dan van die dingen die mij weer aan het denken zetten wat daarachter zit.

(En wanneer dit voor het newly-wed couple duidelijk gaat worden dat dit hun (klein?)zoon is:+)

Saffie_time wijzigde deze reactie 26-03-2018 14:09 (4%)

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 23-04 22:16

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

quote:
Pendaco schreef op zondag 25 maart 2018 @ 14:47:
Hydra is voor SHIELD wat de Joker voor Batman is, of Lex Luthor voor Superman. Die blijven terugkomen zolang die serie bestaat.
quote:
Saffie_time schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:05:
Wat ik me dan afvraag is dat Jemma en Fitz zoon (Deke)
Kleinzoon. ;)
quote:
dus wel zijn moeder kent maar niets weet van zijn vader (althans daar hebben we hem nog nooit over gehoord).
Jawel toch? Die was gedumpt op de resten van de aarde en uiteindelijk vermoord door zijn vriend die SHIELD niet wilde helpen maar ze in de toekomst wilde houden om zo de loop te breken.

NMe wijzigde deze reactie 26-03-2018 14:09 (43%)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

quote:
Wat ik me dan afvraag is dat Jemma en Fitz zoon (Deke) dus wel zijn moeder kent maar niets weet van zijn vader (althans daar hebben we hem nog nooit over gehoord).
Dat zijn dan van die dingen die mij weer aan het denken zetten wat daarachter zit.

(En wanneer dit voor het newly-wed couple duidelijk gaat worden :+)
je hebt niet goed opgelet.
Deke is geen zoon van Jemma en Fitz, maar kleinzoon.
Deke's moeder, is de dochter van Jemma en Fitz.

edit: NMe had het ook al opgemerkt zie ik nu.

M a r c o wijzigde deze reactie 26-03-2018 14:11 (4%)

• St@m
  • Laatst online: 08:20

St@m

@ Your Service

quote:

(En wanneer dit voor het newly-wed couple duidelijk gaat worden dat dit hun (klein?)zoon is:+)
Jemma moest er zelfs van kotsen toen ze het doorhad.. dus dat is wel duidelijk hoor ;)
Heb je 10 minuten gedweep gemist ofzo :P

St@m wijzigde deze reactie 26-03-2018 14:28 (6%)

• Saffie_time
  • Nu online

Saffie_time

Why use this? 42!

Ah ik moet de laatste aflevering nog zien dus vandaar dat ik blijkbaar niet helemaal bij ben...

O-)

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• St@m

St@m

@ Your Service

quote:
Saffie_time schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:29:
Ah ik moet de laatste aflevering nog zien dus vandaar dat ik blijkbaar niet helemaal bij ben...

O-)
:D

• Terranova
Wel mooi dat het hier steeds drukker blijft worden.

De serie stijgt ook wat in de tv ratings en zal waarschijnlijk wel vernieuwd worden, goede trend :o

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

quote:
Terranova schreef op zondag 25 maart 2018 @ 15:03:
Quote van de mythologische Hydra wiki pagina. Is wel van toepassing want het kwam ook in de serie al naar voren.
quote:
NMe schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:06:
Hydra is voor SHIELD wat de Joker voor Batman is, of Lex Luthor voor Superman. Die blijven terugkomen zolang die serie bestaat.
Is ook, maar het moet niet te langdradig worden. Het was voor mij iig weer een 'rollen met de ogen momentje', van daar gaan we weer. De beste seizoenen waren die zonder Hydra of iig zo min mogelijk bemoeienis.

Het valt me nog mee dat Ward nog niet is teruggekomen als fear manifestatie en dan 3 afleveringen blijft plakken ;) (en dan niet de 3 sec Hive versie een paar afleveringen geleden).

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

• Remy!!!!
  • Nu online
Ik had gehoopt toen Deke aan Jemma vertelde dat hij haar kleinzoon is dat hij zou verdwijnen. Want dat zou betekenen dat hetgeen dat hij verteld ervoor zorgt dat Jemma en Fitz toch niet meer samenkomen en hij dus nooit geboren zal worden.
De grote mindfuck zou naar mijn idee dan zijn: Dat Deke op dat moment de enige zou zijn geweest waarbij een actie van hem de toekomst veranderd zou hebben.
Niet dat ik iets tegen hem heb, maar als ze toch bezig waren met mindfucks... :9

En het was bij Fitz wat mooier geweest als ze wat meer flashbacks van afgelopen afleveringen hadden gedaan waarin je (nu je het weet) kon zien dat hij niet helemaal zichzelf was.

Maar al met al weer een erg vette aflevering!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

quote:
Remy!!!! schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:40:
Ik had gehoopt toen Deke aan Jemma vertelde dat hij haar kleinzoon is dat hij zou verdwijnen. Want dat zou betekenen dat hetgeen dat hij verteld ervoor zorgt dat Jemma en Fitz toch niet meer samenkomen en hij dus nooit geboren zal worden.
De grote mindfuck zou naar mijn idee dan zijn: Dat Deke op dat moment de enige zou zijn geweest waarbij een actie van hem de toekomst veranderd zou hebben.
Niet dat ik iets tegen hem heb, maar als ze toch bezig waren met mindfucks... :9

En het was bij Fitz wat mooier geweest als ze wat meer flashbacks van afgelopen afleveringen hadden gedaan waarin je (nu je het weet) kon zien dat hij niet helemaal zichzelf was.

Maar al met al weer een erg vette aflevering!
Dat verdwijngedoe vind ik sowieso maar een van de meest vreemde manieren van time travel, want dan kom je standaard in een omkerende loop die gewoon niet te verklaren is. Als Deke zou verdwijnen zou hij dus nooit bestaan hebben, waarmee hij t team nooit terug had kunnen sturen, waardoor hij dus ook nooit mee was gekomen, waardoor Jemma nooit zou weten dat hij hun kleinzoon zou worden, waardoor hij wel weer zou bestaan, etc etc etc etc.

"Chronologisch" gezien bestaat deze Deke wel gewoon, net zoals er momenteel 2 Fitzen zijn. De Deke die nu bij Jemma zit is niet de Deke die straks als dochter van deze Jemma geboren wordt, om het even simpel te zeggen. Ook al gaan ze vooruit en terug in de tijd, er zit nog steeds een chronologie achter. Zie het als het creeren van een nieuw universum elke keer dat je een timejump maakt.

• Krusher
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Echt verwarrend momenteel :F

:+

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

_O- Crossfit Tinkerbell is your daughter? _O-

• Krusher
  • Niet online
Snapt iemand nog waar het over gaat? 8)7

Het zijn leuke beelden maar wtf?

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

quote:
Krusher schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 10:36:

Ja die kerel is 2 seizoenen (of nog langer) geleden in die gravitonium shit gevallen, vroeg me toen al af wanneer ze er iets mee zouden doen, maar nu dus.

• beOnt
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23-04 22:44
Wat mij betreft is Agents of Shield één van de beste series die speelt voor de moment. één van de weinige die boeiend is van het begin tot het einde. O+ (toch de laatste 2 seizoenen)

beOnt wijzigde deze reactie 07-04-2018 11:43 (9%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 12:42
quote:
Krusher schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 10:36:

Het is toch niet zo heel ingewikkeld?
Gewoon onthouden wat er gebeurt, tzt valt alles wel op z'n plek.

spoiler:
Op dit moment is Hale op zoek naar die "infusion chamber". Von Strucker Jr is oude documenten van z'n vader aan het herschrijven waarin de locatie en de werking beschreven staat. Via Creel hoopte ze wat meer over gravitonium te weten te komen, en dat blijkt nu dus de geest van minstens twee personen te huisvesten. Met die infusion chamber hoopt ze de krachten van Daisy dusdanig te versterken, dat ze de aankomende alien invasion kan tegenhouden, zonder in zee te gaan met die ander alien federatie.

Zo heb ik het onthouden. Misschien niet helemaal nauwkeurig, maar dat zie ik de komende afleveringen wel.

LA-384 wijzigde deze reactie 07-04-2018 13:57 (6%)

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

• Terranova
quote:
LA-384 schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 13:56:
[...]

spoiler:
Op dit moment is Hale op zoek naar die "infusion chamber". Von Strucker Jr is oude documenten van z'n vader aan het herschrijven waarin de locatie en de werking beschreven staat. Via Creel hoopte ze wat meer over gravitonium te weten te komen, en dat blijkt nu dus de geest van minstens twee personen te huisvesten. Met die infusion chamber hoopt ze de krachten van Daisy dusdanig te versterken, dat ze de aankomende alien invasion kan tegenhouden, zonder in zee te gaan met die ander alien federatie.

Zo heb ik het onthouden. Misschien niet helemaal nauwkeurig, maar dat zie ik de komende afleveringen wel.
Dat is wel een beetje een goede beschrijving.

Maar dat is juist het mooie aan de serie. Het plot haalt gewoon dingen uit seizoen 2 terug, zoals ze al vaker dingen weten terug te halen of te foreshadowen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pCOW
  • Registratie: oktober 2006
  • Nu online
quote:
Terranova schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 16:34:
[...]

Dat is wel een beetje een goede beschrijving.

Maar dat is juist het mooie aan de serie. Het plot haalt gewoon dingen uit seizoen 2 terug, zoals ze al vaker dingen weten terug te halen of te foreshadowen.
het foreshadowen is begin dit seizoen wel heel letterlijk gebeurt natuurlijk met een sprong van 70 jaar in de toekomst :)

Maar verder absoluut met je eens!

D80 / Tokina 12-24 f/4 / Tamron 24-75 f/2.8 / Sigma 30mm f/1.4 / Nikon 18-135mm / Nikon 50mm f/1.8 / Nikon 50mm f/1.2 / Nikon 70-300 VR / SB-800 / statief-plu-swifel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Saffie_time
  • Nu online

Saffie_time

Why use this? 42!

quote:
LA-384 schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 13:56:
[...]

spoiler:

spoiler:
Kleine nuance, volgens mij is de locatie van de Chamber al door Talbot gegeven en is Von Strucker Jr enkel bezig om te kijken of hij het werkend kan krijgen. Hij lijkt niet alle verslagen te hebben en is dus nu zelf aan het puzzelen om Ruby erin te kunnen laten transformeren.

Althans dat is zoals ik het meegekregen heb.

Ben het wel met @Krusher eens dat het momenteel allemaal een beetje losse draadjes zijn maar zeer waarschijnlijk komt dat straks allemaal wel bij elkaar met een boel AHA! momenten erbij.

• jmk
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 09-04 20:19
weten jullie al hoeveel afleveringen van deze serie jullie nog gaan kijken voordat je de nieuwe Avengers gaat zien? Kon er nog niet veel over vinden.

ik verwacht dat er in de film hooguit een paar easter eggs zittten over de serie.
Andersom zou de serie wel eens spoilers kunnen bevatten over de film...

Yippie kayak, other buckets!

• Kaj.
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
quote:
jmk schreef op maandag 9 april 2018 @ 21:38:
weten jullie al hoeveel afleveringen van deze serie jullie nog gaan kijken voordat je de nieuwe Avengers gaat zien? Kon er nog niet veel over vinden.

ik verwacht dat er in de film hooguit een paar easter eggs zittten over de serie.
Andersom zou de serie wel eens spoilers kunnen bevatten over de film...
AoS loopt altijd naadloos mee met de films. Toen S.H.I.E.L.D. in Winter Soldier ten onder ging, liep AoS naadloos in de pas, en zag je in de aflevering nadat WS uitkwam, hoe Coulson en z'n team de gebeurtenissen in WS meekregen. Aangezien de releasedata voor Infinity War bijna allemaal in dezelfde week zitten, zul je vanuit AoS weinig spoilers meekrijgen, op voorwaarde dat je na de aflevering die plaatsvindt vóór Infinity War, stopt met kijken tot je IW hebt gezien.

Kaj. wijzigde deze reactie 11-04-2018 22:12 (5%)

• bottom line
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 14:45
quote:
Kaj. schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:11:
[...]

AoS loopt altijd naadloos mee met de films. Toen S.H.I.E.L.D. in Winter Soldier ten onder ging, liep AoS naadloos in de pas, en zag je in de aflevering nadat WS uitkwam, hoe Coulson en z'n team de gebeurtenissen in WS meekregen. Aangezien de releasedata voor Infinity War bijna allemaal in dezelfde week zitten, zul je vanuit AoS weinig spoilers meekrijgen, op voorwaarde dat je na de aflevering die plaatsvindt vóór Infinity War, stopt met kijken tot je IW hebt gezien.
Dat kan natuurlijk een tijdje duren :'(

• Mad-Matt
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 11:58

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Loopt het nog steeds synchroon? Ik had het idee dat AoS inmiddels een beetje losgeweekt was van het geheel.
Maar de alieninvasion waar ze het over hebben is het leger van Thanos?

D3 Profile D3 XP Ladder

• thijsco19

thijsco19

Yamaha MT03 2008

Lijkt mij wel ja.
Had ergens gezien/gelezen dat het ruimteschip wat Coulson te zien kreeg het schip van Thanos was?

• Nnoitra
  • Nu online
quote:
Mad-Matt schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:47:
Loopt het nog steeds synchroon? Ik had het idee dat AoS inmiddels een beetje losgeweekt was van het geheel.
Maar de alieninvasion waar ze het over hebben is het leger van Thanos?
Lijkt mij stug. Ik vermoed een Kree / Skrull war verhaallijntje.

• Terranova
quote:
Nnoitra schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:15:
[...]

Ja dat denk ik ook, waarschijnlijk Kasius Senior, aangezien Kasius in de toekomst zei dat z'n vader de aarde wilde hebben.

• Remy!!!!
  • Nu online
Ik vind trouwens qua uitstraling/houding/acteren die Werner von Strucker en Ruby erg veel weg hebben van Kasius en Sinara.
Werner omdat hij ook op zo'n doodse blik in z'n ogen heeft en Ruby vind ik qua houding er erg veel weg van hebben.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

quote:
Nnoitra schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:15:
[...]

Dus toch dit inderdaad.
Dan blijf ik bij mijn vermoeden dat AoS en Marvel-cinematic verder weg van elkaar gaan
quote:
Remy!!!! schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:21:
Ik vind trouwens qua uitstraling/houding/acteren die Werner von Strucker en Ruby erg veel weg hebben van Kasius en Sinara.
Werner omdat hij ook op zo'n doodse blik in z'n ogen heeft en Ruby vind ik qua houding er erg veel weg van hebben.
Van Werner heb ik dit nog niet, maar met Ruby zeker. Ik dacht echt dat ze Sinara was toen ze voor het eerst in d'r assassinpakje in beeld kwam. (en nog niet bekend was dat dat Ruby was)

D3 Profile D3 XP Ladder

• tinzarian
  • Niet online
quote:
beOnt schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 11:43:
Wat mij betreft is Agents of Shield één van de beste series die speelt voor de moment. één van de weinige die boeiend is van het begin tot het einde. O+ (toch de laatste 2 seizoenen)
Echt waar? Het was een aardige serie tot aan dit seizoen, maar hoe kan je het nog serieus nemen als de aarde aan gort is geslagen, maar dat dat geen enkel effect heeft op de zwaartekracht of de atmosfeer? En als klap op de vuurpijl opent er een dimensie die jouw grootste angsten waarmaakt...
Zoiets gemakzuchtig en fantasieloos als dat zou beter gisteren dan vandaag gecancelled moeten worden.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Terranova
quote:
tinzarian schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 23:43:
[...]

Echt waar? Het was een aardige serie tot aan dit seizoen, maar hoe kan je het nog serieus nemen als de aarde aan gort is geslagen, maar dat dat geen enkel effect heeft op de zwaartekrtacht of de atmosfeer? En als klap op de vuurpijl opent er een dimensie die jouw grootste a ngsten waarmaakt...
Zoiets gemakzuchtig en fantasieloos als dat zou beter gisteren dan vandaag gecancelled moeten worden.
_O- _O- _O- _O- Neem er nog maar eentje _O- _O- _O-

• tinzarian
  • Niet online
quote:
Een wat?

• Terranova
quote:
Een drankje, want je praat nogal wat onzin.

Je vind de serie goed met dingen zoals mensen met superkrachten, kloons, aliens, portalen naar andere planeten, een portaal naar de hel waar iemand met een skelet in vlammen als hoofd vandaan komt.

Maar als ze naar de toekomst gaan waar de aarde kapot is gegaan waar er toch nog atmosfeer is dan gaat het opeens te ver en moet de serie gecancelled worden.

En dat terwijl de serie juist erg goed is met "wetenschappelijke dingen", in tegenstelling tot veeeeeeeel andere series. Het is natuurlijk een comicbook wereld met elementen zoals gravitonium die niet bestaan in de echte wereld. Maar voor de wereld waarin de serie zich bevind is juist veel goed uit te leggen.

Gravitonium is zeer waarschijnlijk verbonden met het kapot gaan van de aarde(daar hinten ze wel erg naar). En laat gravitonium nou juist eigenschappen hebben zoals het manipuleren van zwaartekracht. Dan lijkt het mij toch niet zo ver gezocht dat er blijkbaar nog wat zwaartekracht aanwezig is op het klompje aarde wat er nog over is.

Dat de serie niets voor jou meer is, prima. Maar ga dan niet zulke onzin plaatsen.

Terranova wijzigde deze reactie 14-04-2018 00:50 (3%)

• bottom line
spoiler:
What is best, is you comply. Remember, your compliance will be rewarded. Are you ready to comply?

Is dit al eens in de serie geweest? Ik heb het gevoel van herkenning, maar toch kan ik het niet direct bij een bepaald seizoen koppelen.
Overigs... Ze houden, ook al lijkt alles redelijk in orde te komen, om toch een gigantische onzekerheid / spanning te creëren!
We komen dichter en dichter tot het einde.

bottom line wijzigde deze reactie 14-04-2018 20:13 (9%)

• Evil Cowman
  • Registratie: augustus 2009
  • Nu online
Compliance will be rewarded! Daar komt het van, paar seizoenen eerder :)

• bottom line
Nu herinner ik het me weer! Thx

• tinzarian
  • Niet online
*knip* doe eens niet

Albantar wijzigde deze reactie 18-04-2018 14:35 (82%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Saffie_time
  • Nu online

Saffie_time

Why use this? 42!

quote:
bottom line schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 20:11:
spoiler:
What is best, is you comply. Remember, your compliance will be rewarded. Are you ready to comply?

Is dit al eens in de serie geweest? Ik heb het gevoel van herkenning, maar toch kan ik het niet direct bij een bepaald seizoen koppelen.
Overigs... Ze houden, ook al lijkt alles redelijk in orde te komen, om toch een gigantische onzekerheid / spanning te creëren!
We komen dichter en dichter tot het einde.
Hydra die mensen activeerde om werk te gaan doen. In meerder varianten...
Was wel zo'n "ow sh!t'' momentje moet ik zeggen :+

Albantar wijzigde deze reactie 18-04-2018 14:35 (11%)

• Kaj.
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Beetje slappe aflevering, nummer 18. Wel blij met wat er aan het eind gebeurde: wordt het tenminste niet eindeloos uitgerekt.

• bottom line
quote:
Kaj. schreef op zondag 22 april 2018 @ 17:08:
Beetje slappe aflevering, nummer 18. Wel blij met wat er aan het eind gebeurde: wordt het tenminste niet eindeloos uitgerekt.
Geen spoiler? :(
Nu moet ik de aflevering eerst bekijken voor ik weet wat je bedoelt :o

edit: nou, niveau lag inderdaad wel een beetje lager. Al dat gezeik ook met die Ruby.
spoiler:
To easy einde eigenlijk (waarom had Jo Jo nu geen last van haar armen trouwens?), maar wel blij dat het gedaan is met dat gravitonium.

bottom line wijzigde deze reactie 22-04-2018 21:36 (27%)

• Musta
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 14:38
Deze 2 dagen ff 6 afleveringen ingehaald, het wordt steeds leuker/spannender :)
Het einde van de laatste aflevering had ik niet verwacht...

Powerbank nodig? / 3DS FC: 2423-5475-5029

• Remy!!!!
  • Nu online
Ik verwacht niet dat ze het einde van de wereld nu al gestopt hebben.

• wesleytjuh
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 14:13
Precies, daisy komt echt nog wel in die infuse machine terecht :Y .

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• Krusher
  • Niet online
Is er nu echt een crossover met DC en Marvel?

Ruby in de huidige episode van Supergirl

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Wel een lekkere donkere aflevering met de nodige gore 8) Dat was ik meer gewend van Daredevil en Punisher.

Wel sneu dat Strucker Jr, nadat hij zoveel had overleefd, nu door z'n 'liefje' is fijngeknepen, whoops :D

We zullen hem en Red Lips Ruby a.k.a. crossfit tinkerbell missen..

Ik wist trouwens niet dat May (Ming-Na) zoveel humor had _O-

• Terranova
quote:
Krusher schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:16:

Heb ik iets gemist?

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

quote:
Pendaco schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:34:

Ik zie even niet wat je bedoelt...in welk stukje heeft ze "zoveel" humor dan?
quote:
Krusher schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:16:

?? De dochter van Reign heet Ruby, maar dat is niet dezelfde Ruby als de dochter van Hale. Volg je Supergirl eigenlijk wel? Buiten de naam om lijken ze niks gemeen te hebben.

Deathchant wijzigde deze reactie 24-04-2018 21:34 (42%)

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

quote:
Deathchant schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:28:
Ik zie even niet wat je bedoelt...in welk stukje heeft ze "zoveel" humor dan?
In de blooper reels. In de serie zelf zie je haar nooit lachen en is ze altijd serieus. Dat is haar rol uiteraard, maar achter de schermen is ze blijkbaar best een guitig mens :)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

quote:
Pendaco schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:34:
Wel een lekkere donkere aflevering met de nodige gore 8) Dat was ik meer gewend van Daredevil en Punisher.

Wel sneu dat Strucker Jr, nadat hij zoveel had overleefd, nu door z'n 'liefje' is fijngeknepen, whoops :D

We zullen hem en Red Lips Ruby a.k.a. crossfit tinkerbell missen..

[afbeelding]

[video]
[video]
Idd, ik ga haar wel missen (best een lekker ding en een leuke rol).
Jammer dat ze niet meer uit het geheel met gravetonium hebben gehaald.

D3 Profile D3 XP Ladder

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

quote:
Mad-Matt schreef op woensdag 25 april 2018 @ 11:47:

Jammer dat ze niet meer uit het geheel met gravetonium hebben gehaald.
Hoe weten jullie dat zo zeker? Je ziet toch dat het gravitonium "ontsnapt" in de lucht? Wie zegt dat het compleet weg is dan?

• St@m

St@m

@ Your Service

Volgens mij is maar 8% van het gravitonium weg.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

quote:
Deathchant schreef op woensdag 25 april 2018 @ 12:25:
[...]

Hoe weten jullie dat zo zeker? Je ziet toch dat het gravitonium "ontsnapt" in de lucht? Wie zegt dat het compleet weg is dan?
Goed punt, maar het bouwt het hele seizoen op naar een "gravetonium infused persoon" en dat duurt nog geen halve aflevering.

Gister naar Infinity War geweest.
AoS sluit hier niet op aan, mocht ik iets gemist hebben hoor ik het graag.

Film is wel echt een aanrader.

Mad-Matt wijzigde deze reactie 26-04-2018 11:18 (16%)

D3 Profile D3 XP Ladder

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Damn, toffe aflevering weer!

D3 Profile D3 XP Ladder

• thijsco19

thijsco19

Yamaha MT03 2008

Dat moment dat Coulson optie 2 selecteerde op die ultra moderne computer. :9 :9

Eigenlijk best benieuwd wat optie 3 inhield.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

quote:
thijsco19 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:59:

Eigenlijk best benieuw wat optie 3 inhield.
Giant nuclear powered laser gun :P

D3 Profile D3 XP Ladder

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

De Destroyer of Worlds is dan nu dus Talbot? Ben benieuwd of hij zichzelf dan uiteindelijk opoffert en in de zon katapulteert ofzo :D

Was dat nou een verwijzing naar Infinity War door de Candyman? "Aliens you know.. Have you seen all this weird stuff happening in New York". :o

Wel leuk dat er iig nog iets van een verwijzing is, en wat er op duidt dat wat zich nu afpeelt in Agents of Shield nog steeds gelijkloopt met de films. De vorige keer was het ook alleen maar een verwijzing naar de Sokovia Accords, maar beter iets dan niets.

Trouwens ook lekker dat Daisy d'r eigen moeder mag opgraven -O-

Pendaco wijzigde deze reactie 28-04-2018 22:13 (12%)

• RocketKoen
  • Laatst online: 13:19
quote:
thijsco19 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:59:

Eigenlijk best benieuwd wat optie 3 inhield.
Dan verschijnt er ineens een tardis in de kamer.

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True