Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Serie] Agents of S.H.I.E.L.D.

Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• LA-384
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 12:42
Talbot deed hetzelfde truukje als de shadow king in legion. Het opvouwen van de badguys.

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 15:08
quote:
Pendaco schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 22:11:
Was dat nou een verwijzing naar Infinity War door de Candyman? "Aliens you know.. Have you seen all this weird stuff happening in New York". :o

Wel leuk dat er iig nog iets van een verwijzing is, en wat er op duidt dat wat zich nu afpeelt in Agents of Shield nog steeds gelijkloopt met de films. De vorige keer was het ook alleen maar een verwijzing naar de Sokovia Accords, maar beter iets dan niets.
Ik denk niet dat het een verwijzing naar de gebeurtenissen van Infinity War is.
Dan zou de vorige aflevering zich tijdens of na Infinity War af moeten spelen; en dan zou je om het consequent te houden,
spoiler:
een deel van de Agents in de laatste ep van het seizoen moeten missen omdat ze 'verdwenen' zijn.

Wat overigens ook meespeelt, denk ik, is dat de Avengers films (meestal?) na de laatste aflevering van het seizoen komt.
Zo startte 'Age of Ultron' eigenlijk direct na de laatste aflevering van Agents http://ew.com/article/201...eld-age-ultron-crossover/ en had het een hele grote invloed op de film.
De release van Infinity War is in Amerika vervroegd (gelijk getrokken met de rest), en dan gaat het feestje (Agents -> Avengers) niet meer op. Het lijkt mij stug dat ze op zo'n korte termijn de laatste 2 aflevering om kunnen en willen gooien.

Daarnaast was er nog een hele grote verwijzing van een film naar de serie: de gevolgen van 'Winter Soldier' had een directe impact op de serie https://io9.gizmodo.com/l...y-entertaining-1561362576 .

Een andere kleine was de ravage na de eerste of tweede Thor film.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 12:01
Kan iemand even samenvatten wat Deke met dat gravitonium moest gaan doen? Ik dacht dat hij het in de Zephyr moest krijgen om in de zon te katapulteren, maar daarna zat er blijkbaar nog een ganse hoop in die kubus voor de machine? :?

En ik vraag me inderdaad ook af wat Candyman over New York bedoelde? Moet toch over Infinity War gegaan hebben?
Ik vond het trouwens maar een flauw antwoord van Daisy, 'oh ik volg het nieuws niet meer' :|
Aliens in New York, aliens boven The Lighthouse. Had ze toch wel mogen weten als lid van Shield. Going dark wil toch niet zeggen dat je helemaal van de wereld afgesloten bent...

Move along folks, nothing interesting to see here.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 11:19
The Lighthouse bevind zich ook in New York(upstate New York dan wel), dus of het een hint is geen idee

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online
spoiler:
Dus Talbot is Graviton?

Mijn blog; Floating Points

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 14:58

thijsco19

Yamaha MT03 2008

Interessante aflevering.
Thanos word nu daadwerkelijk genoemd. Al lijkt het erop dat deze aflevering nog voor infinity war afspeelt.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 14:36

mark-k

AKA markkNL

Ik heb nog even niks gelezen en sinds vorige week niks meer gekeken, kan iemand me vertellen tot en met welke aflevering ik kan kijken voordat ik eerst Infinity War gezien moet hebben?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Terranova
quote:
mark-k schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 22:55:
Ik heb nog even niks gelezen en sinds vorige week niks meer gekeken, kan iemand me vertellen tot en met welke aflevering ik kan kijken voordat ik eerst Infinity War gezien moet hebben?
Behalve 1 name drop en het hebben over een gebeurtenis zonder te zeggen wat de gebeurtenis is zit er niets in tot nu toe. Volgende week zullen er misschien wel spoilers in zitten, nu nog niet. Tenzij je nog geen trailer van infinity war hebt gezien en een niet weet waar de film over gaat natuurlijk

Terranova wijzigde deze reactie 05-05-2018 23:26 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 22-04 10:26

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Maar zonder te spoileren. Hoe zou deze serie kunnen doorlopen, wanneer het vervolg op Infinity wars pas volgend jaar is? AoS moet dan gaan vertellen hoe het afloopt na Infinity wars.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: mei 2009
  • Niet online
quote:
yup

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

Yamaha MT03 2008

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 14:21

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

quote:
Nnoitra schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:03:
[...]
Ik denk niet dat het een verwijzing naar de gebeurtenissen van Infinity War is.
Dan zou de vorige aflevering zich tijdens of na Infinity War af moeten spelen;
You were saying :P AoS begint bijna net zo tof te worden als Infinity War! Dat stukje met de Zephyr die de ruimte in schiet, super vet _/-\o_

Deze en de vorige aflevering spelen zich zo te zien ook af tijdens Infinity War, het eerste begin ervan;

spoiler:
met het stukje Tony Stark, Dr Strange en Spider-man, die vervolgens de ruimte in gaan.
quote:
Pjotrik schreef op zondag 6 mei 2018 @ 00:05:
Maar zonder te spoileren. Hoe zou deze serie kunnen doorlopen, wanneer het vervolg op Infinity wars pas volgend jaar is? AoS moet dan gaan vertellen hoe het afloopt na Infinity wars.
Er is officieel nog niks gezegd over seizoen 6, alleen geruchten. Misschien gaan ze pas na Avengers 4 of Captain Marvel verder, maar dan moeten we nog wel ff wachten.

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

Yamaha MT03 2008

quote:
Pendaco schreef op zondag 6 mei 2018 @ 17:39:
[...]

You were saying :P AoS begint bijna net zo tof te worden als Infinity War! Dat stukje met de Zephyr die de ruimte in schiet, super vet _/-\o_
Dat was echt gruwelijk vet!! _/-\o_ :9~

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 23-04 22:16

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

quote:
Pendaco schreef op zondag 6 mei 2018 @ 17:39:
[...]

Er is officieel nog niks gezegd over seizoen 6, alleen geruchten. Misschien gaan ze pas na Avengers 4 of Captain Marvel verder, maar dan moeten we nog wel ff wachten.
Of misschien wordt de serie gecancelled. AoS deelt de vrijdagavond met Once Upon a Time en heeft heel erg vergelijkbare ratings. En OUaT is gecanceled vanwege de lage ratings...

Het verschil tussen de twee is natuurlijk wel dat Disney mogelijk wat geld tegen de serie aan zal willen gooien omdat ze zowel de eigenaar van Marvel als de eigenaar van het TV-netwerk dat AoS uitzendt zijn. Maar het is dus maar een beetje de vraag op dit moment gezien de terughoudendheid om een hernieuwing van de serie bekend te maken.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 11:58

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Damn wat een supervette aflevering.
Aansluiting met MCU is er dus wel op de achtergrond.

spoiler:
Talbot op een fucking powertrip. Ik zit met spanning te wachten hoe ze stoppen dat Talbot de aarde aan stukken trekt door het gravitonium uit de aarde te halen

D3 Profile D3 XP Ladder

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 12:47

FREAKJAM

"MAXIMUM"

quote:
NMe schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:24:
[...]

Of misschien wordt de serie gecancelled. AoS deelt de vrijdagavond met Once Upon a Time en heeft heel erg vergelijkbare ratings. En OUaT is gecanceled vanwege de lage ratings...

Het verschil tussen de twee is natuurlijk wel dat Disney mogelijk wat geld tegen de serie aan zal willen gooien omdat ze zowel de eigenaar van Marvel als de eigenaar van het TV-netwerk dat AoS uitzendt zijn. Maar het is dus maar een beetje de vraag op dit moment gezien de terughoudendheid om een hernieuwing van de serie bekend te maken.
Ze gaan S5 schijnbaar sowieso "netjes" afsluiten (may serve as a series finale), omdat je van te voren nooit zeker weet of je door mag gaan met een nieuw seizoen of niet. Ik ben persoonlijk wel fan van de serie, ik kijk er graag naar. Een nieuw seizoen zie ik zelf dus wel zitten.

is everything cool?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Het is voor mij persoonlijk de serie waar ik het meest uitkijk naar de nieuwe aflevering (op Game of Thrones na misschien). Ik hoop echt dat ze gewoon door gaan, en stiekem hoop ik zelfs nog op meer tie-ins met de MCU films (cameos in either direction) hoewel dat vrijwel zeker niet zal gaan gebeuren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

quote:
NMe schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:24:
[...]

Hadden ze er de laatste paar seizoenen al niet behoorlijk wat tegenaan gegooid, in verhouding tot de kijkcijfers? Kunnen ze er best nog een seizoen uitpersen :P

Aan de andere kant is de rek er ook wel een beetje uit, als ik heel heel eerlijk ben. Shield is nu al een paar seizoenen niet meer dan een 'rogue organization'. Het officiële, machtige Shield wat het ooit was, is niet meer, en we volgen nu eigenlijk een soort van A-team dat zich elk seizoen in een nieuwe situatie bevindt, ipv elke aflevering ;)
quote:
FREAKJAM schreef op maandag 7 mei 2018 @ 08:55:
[...]

Ze gaan S5 schijnbaar sowieso "netjes" afsluiten (may serve as a series finale), omdat je van te voren nooit zeker weet of je door mag gaan met een nieuw seizoen of niet. Ik ben persoonlijk wel fan van de serie, ik kijk er graag naar. Een nieuw seizoen zie ik zelf dus wel zitten.
Of ze eindigen net als Infinity War met een gigantische cliffhanger 8)

Het voelt in ieder geval niet als een laatste seizoen. We hebben die bruiloft gehad van Fitz-Simmons, en wat hartklachten van Coulson, maar echt een bevredigend einde voor de karakters is er (nog) niet.

Zouden ze Coulson trouwens een toupetje geven in Captain Marvel? :+

Ow, lol, waarschijnlijk wel; http://sciencefiction.com...regg-back-captain-marvel/ _O-

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Heerlijk die jonge Coulson
quote:
But it takes place in the ’90s. Can you go to the gym?’ Yeah, I said, ‘The ’90s? I mean, there is no gym that can get me back to the ’90s.
_O-

D3 Profile D3 XP Ladder

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 13:05
quote:
Zondag IW gezien en gister de afl van AoS. Werd wel even hyped toen het over Thanos en Avengers ging.

Bwoah

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 15:13

Saffie_time

Why use this? 42!

Deke had deze week wel een paar geweldige opmerkingen zo tussendoor.
Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken dat Mack zich als het morele kompas van het team aan het ontwikkelen is. Dat was eerder wel anders; eerste meppen en oplossen en dan zien we wel weer verder...
En benieuwd wat er met YoYo gaat gebeuren, ik zie die na de laatste opmerking van May wel vertrekken.

Lijkt de "loop" nu gebroken nu Daisy een POW is of gaat Talbot de destroyer of worlds worden en is de "loop"enkel aangepast met hetzelfde resultaat?

En nog maar 2 afleveringen te gaan dit seizoen -O-

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: maart 2010
  • Nu online
quote:
Saffie_time schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:57:
Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken dat Mack zich als het morele kompas van het team aan het ontwikkelen is. Dat was eerder wel anders; eerste meppen en oplossen en dan zien we wel weer verder...
En benieuwd wat er met YoYo gaat gebeuren, ik zie die na de laatste opmerking van May wel vertrekken.

Lijkt de "loop" nu gebroken nu Daisy een POW is of gaat Talbot de destroyer of worlds worden en is de "loop"enkel aangepast met hetzelfde resultaat?

Dat hoeft niet eens, van wat we zover gezien hebben kan alles nog steeds in de loop zitten. Daisy is de enige bekende "earthbender" niemand weet van talbot af dus Daisy kan vals beschuldigd worden en future YoYo liet nou niet echt veel zinnige informatie los waardoor we niet zeker weten dat Daisy de oorzaak was van het beken van de aarde.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Op het moment dat Talbot in the picture kwam met deze ontwikkeling heb ik Daisy niet meer als Destroyer of Worlds gezien.

Qua Yoyo, die mag van mij opdonderen, vanaf dag 1 geen leuk karakter gevonden en nu begint ze wel heel irritant te worden met haar toekomst-gezever.

En Mack, ik snap hem wel, verraden door 3 van je beste vrienden die allemaal een "immortality-complex" hebben.

Persoonlijk zie ik AoS nog wel eindigen dit seizoen. Te veel relaties die beschadigd zijn, Coulson die terminaal is en het gedoe dat SHIELD nog maar een soort rebellen-opstand is.

D3 Profile D3 XP Ladder

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

quote:
Saffie_time schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:57:

Wie zegt dat er ook maar iets van de loop verandert is? Misschien is dit wel dezelfde serie van events waar het de eerste keer ook mis ging. Tot nu toe hebben we nog geen enkel bewijs gezien dat Daisy ook echt de wereld sloopt, alleen maar wat verhalen dat zij het gedaan zou hebben.

• Saffie_time
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 15:13

Saffie_time

Why use this? 42!

De verhalen waren toch dat ze ergens waargenomen is op de plek waar het gebeurde. Dus daarmee kan de general het alsnog veroorzaken.
Zeker gezien zijn drang naar meer uit de grond willen halen.
Benieuwd naar de seizoensfinale....

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

Yamaha MT03 2008

In deze aflevering toch wel een duidelijke bevestiging van wie de aarde sloopt.
En uiteraard een ultieme dilemma. :9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik zie het niet gebeuren dat de aarde gesloopt wordt, aangezien ze de link naar Infinity War hebben gemaakt.
Maar heel benieuwd naar de seizoensfinale idd, zeker omdat ze hebben aangegeven dat dit een echte afsluiting is. (daarna kunnen ze kijken om door te gaan of idd te stoppen)

D3 Profile D3 XP Ladder

Acties:
  • +3Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Yes, renewed voor season 6!

FREAKJAM wijzigde deze reactie 14-05-2018 22:00 (68%)

is everything cool?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23-04 21:17

Deathchant

Don't intend. Do!

quote:
Da's goed nieuws! Dit is toch wel één van de weinige series die ik écht spannend vind nog. Veel series kijk ik nog wel, niet omdat het echt mega spannend is maar omdat ik nu zo invested ben dat ik wil weten hoe het allemaal gaat tussen de personen (Big bang theory, Arrow, Supernatural, The Originals e.d.)

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

Acties:
  • 0Henk 'm!

• odan
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 14:33

odan

The dark side is within all!

quote:
13 episodes. lijkt er dus op dat ze het een laatste half seizoen gunnen om waardig af te sluiten.

Pulse mee voor GoT!

• bottom line
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 14:45
Wat een einde...
spoiler:
Wel een te gemakkelijke oplossing voor Talbot, maar Fitz... die ziet niemand aankomen.
En hoe dat het komt dat Coulsen enkel had kunnen overleven door die centipide serum maar uiteindelijk gewoon met een defbrilitaor ook terug de oude is, laten we maar terzijde :+

En natuurlijk. T.A.H.I.T.I *O* Magical place. Zalig hoe ze zo'n dingen terughalen

Nu wordt het weer lang wachten zeker? :'(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

quote:
bottom line schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:55:
Wat een einde...
spoiler:
Wel een te gemakkelijke oplossing voor Talbot, maar Fitz... die ziet niemand aankomen.
En hoe dat het komt dat Coulsen enkel had kunnen overleven door die centipide serum maar uiteindelijk gewoon met een defbrilitaor ook terug de oude is, laten we maar terzijde :+

En natuurlijk. Hawai - T.A.H.I.T.I *O* Magical place. Zalig hoe ze zo'n dingen terughalen

Nu wordt het weer lang wachten zeker? :'(
Hij is niet de oude, hij heeft nog n paar dagen waarschijnlijk zoals ze al zeiden, kwestei van zn hart nog n laatste keer n schop geven en dan gaat hij dood aan die degeneratie van zn cellen.

Dat jongere Fitz nog in de ruimte zweefde wist ik wel nog, vroeg me al af of ze hem zo terug zouden gaan halen. Wordt wel een stukje zoeken want hij was flink ver weg wakker geworden in de toekomst.

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Verdomme Fitz.

is everything cool?

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

damn, pittige aflevering hoor.
Kreeg toch wel een beetje een brok in m'n keel met Coulson en Daisy.

Ben benieuwd of ze nog verder gaan of het hierbij laten.

D3 Profile D3 XP Ladder

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

quote:
Mad-Matt schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 18:04:
damn, pittige aflevering hoor.
Kreeg toch wel een beetje een brok in m'n keel met Coulson en Daisy.

Ben benieuwd of ze nog verder gaan of het hierbij laten.
Er komt nog een 6de seizoen met 13 afleveringen. Wel pas in 2019.

is everything cool?

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 13:19
quote:
Er is nog een Fitz in hypersleep in een baan om Europa (of ergens in die buurt).
En shield heeft nu een ruimteschip.

Anders wordt hij na jaren hypersleep wakker om Gemma te redden. En dan is de aarde nog heel en Gemma is nooit naar de toekomst gegaan.

TheS4ndm4n#1919

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

quote:
RocketKoen schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 18:54:
[...]

Er is nog een Fitz in hypersleep in een baan om Europa (of ergens in die buurt).
En shield heeft nu een ruimteschip.

Anders wordt hij na jaren hypersleep wakker om Gemma te redden. En dan is de aarde nog heel en Gemma is nooit naar de toekomst gegaan.
Had ik ook wel mooi gevonden om te zien hoor. Fitz die in de toekomst bij t graf van Jemma staat, total sacrifice voor het geval dat het mis zou gaan, en er dan dus achter komt dat tijd niet vast staat (hoewel hij volgens mij niet zou weten dat de aarde daadwerkelijk naar de klote zou gaan).

Hoewel, als Deke inderdaad zomaar uit de tijdlijn verdwenen is, dan zou of de nu dode Fitz ook moeten verdwijnen, of die in de ruimte. Aangezien hij dan dus nooit op de kapotte aarde zou zijn gekomen etc.

mark-k wijzigde deze reactie 19-05-2018 21:39 (13%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: april 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

quote:
FREAKJAM schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 18:54:
[...]
Er komt nog een 6de seizoen met 13 afleveringen. Wel pas in 2019.
Zomer 2019, zoals ik wel had verwacht. Dus na de volgende infinity war film.
Wat voor wie die film gezien heeft ook vrij logisch is.
De gevolgen uit die film zouden anders ook nogal impact hadden gehad voor de serie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 12:42
quote:
RocketKoen schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 18:54:
En dan is de aarde nog heel en Gemma is nooit naar de toekomst gegaan.
In principe wel toch? Het hele team (ex Fitz) is naar de toekomst gegaan, het is enkel een andere tijdlijn geworden nu. Eentje waar hypersleep-fitz geen deel van uitmaakt. Het team in die andere tijdlijn zal dan ook een andere toekomst kennen, waarbij ze zeer waarschijnlijk niet meer terug in de tijd gaan en hun dagen moeten slijten in de vuurtoren.

LA-384 wijzigde deze reactie 21-05-2018 18:38 (27%)

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Woei! Zomer pas, duurt lang..

• joppe113
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 14:43
is seizoen 5 ergens legaal te kijken?

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Mogelijke spoilers! Op eigen risico bekijken ;)

• Terranova
10 mei :o Da's snel

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

cool!
Ik hoorde het vorige week ineens, super blij mee.
Seizoen 7 is ook al aangekocht door ABC.

D3 Profile D3 XP Ladder

Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True