Talbot deed hetzelfde truukje als de shadow king in legion. Het opvouwen van de badguys.
Ik denk niet dat het een verwijzing naar de gebeurtenissen van Infinity War is.Pendaco schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 22:11:
Was dat nou een verwijzing naar Infinity War door de Candyman? "Aliens you know.. Have you seen all this weird stuff happening in New York".![]()
Wel leuk dat er iig nog iets van een verwijzing is, en wat er op duidt dat wat zich nu afpeelt in Agents of Shield nog steeds gelijkloopt met de films. De vorige keer was het ook alleen maar een verwijzing naar de Sokovia Accords, maar beter iets dan niets.
Dan zou de vorige aflevering zich tijdens of na Infinity War af moeten spelen; en dan zou je om het consequent te houden,
spoiler:
een deel van de Agents in de laatste ep van het seizoen moeten missen omdat ze 'verdwenen' zijn.
Wat overigens ook meespeelt, denk ik, is dat de Avengers films (meestal?) na de laatste aflevering van het seizoen komt.
Zo startte 'Age of Ultron' eigenlijk direct na de laatste aflevering van Agents http://ew.com/article/201...eld-age-ultron-crossover/ en had het een hele grote invloed op de film.
De release van Infinity War is in Amerika vervroegd (gelijk getrokken met de rest), en dan gaat het feestje (Agents -> Avengers) niet meer op. Het lijkt mij stug dat ze op zo'n korte termijn de laatste 2 aflevering om kunnen en willen gooien.
Daarnaast was er nog een hele grote verwijzing van een film naar de serie: de gevolgen van 'Winter Soldier' had een directe impact op de serie https://io9.gizmodo.com/l...y-entertaining-1561362576 .
Een andere kleine was de ravage na de eerste of tweede Thor film.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Kan iemand even samenvatten wat Deke met dat gravitonium moest gaan doen? Ik dacht dat hij het in de Zephyr moest krijgen om in de zon te katapulteren, maar daarna zat er blijkbaar nog een ganse hoop in die kubus voor de machine? 
En ik vraag me inderdaad ook af wat Candyman over New York bedoelde? Moet toch over Infinity War gegaan hebben?
Ik vond het trouwens maar een flauw antwoord van Daisy, 'oh ik volg het nieuws niet meer'
Aliens in New York, aliens boven The Lighthouse. Had ze toch wel mogen weten als lid van Shield. Going dark wil toch niet zeggen dat je helemaal van de wereld afgesloten bent...
En ik vraag me inderdaad ook af wat Candyman over New York bedoelde? Moet toch over Infinity War gegaan hebben?
Ik vond het trouwens maar een flauw antwoord van Daisy, 'oh ik volg het nieuws niet meer'
Aliens in New York, aliens boven The Lighthouse. Had ze toch wel mogen weten als lid van Shield. Going dark wil toch niet zeggen dat je helemaal van de wereld afgesloten bent...
The Lighthouse bevind zich ook in New York(upstate New York dan wel), dus of het een hint is geen idee
spoiler:
Dus Talbot is Graviton?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Interessante aflevering.
Thanos word nu daadwerkelijk genoemd. Al lijkt het erop dat deze aflevering nog voor infinity war afspeelt.
Thanos word nu daadwerkelijk genoemd. Al lijkt het erop dat deze aflevering nog voor infinity war afspeelt.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Ik heb nog even niks gelezen en sinds vorige week niks meer gekeken, kan iemand me vertellen tot en met welke aflevering ik kan kijken voordat ik eerst Infinity War gezien moet hebben?
Behalve 1 name drop en het hebben over een gebeurtenis zonder te zeggen wat de gebeurtenis is zit er niets in tot nu toe. Volgende week zullen er misschien wel spoilers in zitten, nu nog niet. Tenzij je nog geen trailer van infinity war hebt gezien en een niet weet waar de film over gaat natuurlijkmark-k schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 22:55:
Ik heb nog even niks gelezen en sinds vorige week niks meer gekeken, kan iemand me vertellen tot en met welke aflevering ik kan kijken voordat ik eerst Infinity War gezien moet hebben?
[ Voor 10% gewijzigd door Terranova op 05-05-2018 23:26 ]
Maar zonder te spoileren. Hoe zou deze serie kunnen doorlopen, wanneer het vervolg op Infinity wars pas volgend jaar is? AoS moet dan gaan vertellen hoe het afloopt na Infinity wars.
yup
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
You were sayingNnoitra schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:03:
[...]
Ik denk niet dat het een verwijzing naar de gebeurtenissen van Infinity War is.
Dan zou de vorige aflevering zich tijdens of na Infinity War af moeten spelen;
Deze en de vorige aflevering spelen zich zo te zien ook af tijdens Infinity War, het eerste begin ervan;
spoiler:
met het stukje Tony Stark, Dr Strange en Spider-man, die vervolgens de ruimte in gaan.
Er is officieel nog niks gezegd over seizoen 6, alleen geruchten. Misschien gaan ze pas na Avengers 4 of Captain Marvel verder, maar dan moeten we nog wel ff wachten.Pjotrik schreef op zondag 6 mei 2018 @ 00:05:
Maar zonder te spoileren. Hoe zou deze serie kunnen doorlopen, wanneer het vervolg op Infinity wars pas volgend jaar is? AoS moet dan gaan vertellen hoe het afloopt na Infinity wars.
Dat was echt gruwelijk vet!!Pendaco schreef op zondag 6 mei 2018 @ 17:39:
[...]
You were sayingAoS begint bijna net zo tof te worden als Infinity War! Dat stukje met de Zephyr die de ruimte in schiet, super vet
Of misschien wordt de serie gecancelled. AoS deelt de vrijdagavond met Once Upon a Time en heeft heel erg vergelijkbare ratings. En OUaT is gecanceled vanwege de lage ratings...Pendaco schreef op zondag 6 mei 2018 @ 17:39:
[...]
Er is officieel nog niks gezegd over seizoen 6, alleen geruchten. Misschien gaan ze pas na Avengers 4 of Captain Marvel verder, maar dan moeten we nog wel ff wachten.
Het verschil tussen de twee is natuurlijk wel dat Disney mogelijk wat geld tegen de serie aan zal willen gooien omdat ze zowel de eigenaar van Marvel als de eigenaar van het TV-netwerk dat AoS uitzendt zijn. Maar het is dus maar een beetje de vraag op dit moment gezien de terughoudendheid om een hernieuwing van de serie bekend te maken.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Damn wat een supervette aflevering.
Aansluiting met MCU is er dus wel op de achtergrond.
Aansluiting met MCU is er dus wel op de achtergrond.
spoiler:
Talbot op een fucking powertrip. Ik zit met spanning te wachten hoe ze stoppen dat Talbot de aarde aan stukken trekt door het gravitonium uit de aarde te halen
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ze gaan S5 schijnbaar sowieso "netjes" afsluiten (may serve as a series finale), omdat je van te voren nooit zeker weet of je door mag gaan met een nieuw seizoen of niet. Ik ben persoonlijk wel fan van de serie, ik kijk er graag naar. Een nieuw seizoen zie ik zelf dus wel zitten.NMe schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:24:
[...]
Of misschien wordt de serie gecancelled. AoS deelt de vrijdagavond met Once Upon a Time en heeft heel erg vergelijkbare ratings. En OUaT is gecanceled vanwege de lage ratings...
Het verschil tussen de twee is natuurlijk wel dat Disney mogelijk wat geld tegen de serie aan zal willen gooien omdat ze zowel de eigenaar van Marvel als de eigenaar van het TV-netwerk dat AoS uitzendt zijn. Maar het is dus maar een beetje de vraag op dit moment gezien de terughoudendheid om een hernieuwing van de serie bekend te maken.
is everything cool?
Het is voor mij persoonlijk de serie waar ik het meest uitkijk naar de nieuwe aflevering (op Game of Thrones na misschien). Ik hoop echt dat ze gewoon door gaan, en stiekem hoop ik zelfs nog op meer tie-ins met de MCU films (cameos in either direction) hoewel dat vrijwel zeker niet zal gaan gebeuren.
Hadden ze er de laatste paar seizoenen al niet behoorlijk wat tegenaan gegooid, in verhouding tot de kijkcijfers? Kunnen ze er best nog een seizoen uitpersenNMe schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:24:
[...]
Of misschien wordt de serie gecancelled. AoS deelt de vrijdagavond met Once Upon a Time en heeft heel erg vergelijkbare ratings. En OUaT is gecanceled vanwege de lage ratings...
Aan de andere kant is de rek er ook wel een beetje uit, als ik heel heel eerlijk ben. Shield is nu al een paar seizoenen niet meer dan een 'rogue organization'. Het officiële, machtige Shield wat het ooit was, is niet meer, en we volgen nu eigenlijk een soort van A-team dat zich elk seizoen in een nieuwe situatie bevindt, ipv elke aflevering
Of ze eindigen net als Infinity War met een gigantische cliffhangerFREAKJAM schreef op maandag 7 mei 2018 @ 08:55:
[...]
Ze gaan S5 schijnbaar sowieso "netjes" afsluiten (may serve as a series finale), omdat je van te voren nooit zeker weet of je door mag gaan met een nieuw seizoen of niet. Ik ben persoonlijk wel fan van de serie, ik kijk er graag naar. Een nieuw seizoen zie ik zelf dus wel zitten.
Het voelt in ieder geval niet als een laatste seizoen. We hebben die bruiloft gehad van Fitz-Simmons, en wat hartklachten van Coulson, maar echt een bevredigend einde voor de karakters is er (nog) niet.
Zouden ze Coulson trouwens een toupetje geven in Captain Marvel?
Ow, lol, waarschijnlijk wel; http://sciencefiction.com...regg-back-captain-marvel/

Heerlijk die jonge Coulson
But it takes place in the ’90s. Can you go to the gym?’ Yeah, I said, ‘The ’90s? I mean, there is no gym that can get me back to the ’90s.

Zondag IW gezien en gister de afl van AoS. Werd wel even hyped toen het over Thanos en Avengers ging.
Deke had deze week wel een paar geweldige opmerkingen zo tussendoor.
Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken dat Mack zich als het morele kompas van het team aan het ontwikkelen is. Dat was eerder wel anders; eerste meppen en oplossen en dan zien we wel weer verder...
En benieuwd wat er met YoYo gaat gebeuren, ik zie die na de laatste opmerking van May wel vertrekken.
Lijkt de "loop" nu gebroken nu Daisy een POW is of gaat Talbot de destroyer of worlds worden en is de "loop"enkel aangepast met hetzelfde resultaat?
En nog maar 2 afleveringen te gaan dit seizoen
Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken dat Mack zich als het morele kompas van het team aan het ontwikkelen is. Dat was eerder wel anders; eerste meppen en oplossen en dan zien we wel weer verder...
En benieuwd wat er met YoYo gaat gebeuren, ik zie die na de laatste opmerking van May wel vertrekken.
Lijkt de "loop" nu gebroken nu Daisy een POW is of gaat Talbot de destroyer of worlds worden en is de "loop"enkel aangepast met hetzelfde resultaat?

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Dat hoeft niet eens, van wat we zover gezien hebben kan alles nog steeds in de loop zitten. Daisy is de enige bekende "earthbender" niemand weet van talbot af dus Daisy kan vals beschuldigd worden en future YoYo liet nou niet echt veel zinnige informatie los waardoor we niet zeker weten dat Daisy de oorzaak was van het beken van de aarde.Saffie_time schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:57:
Op het moment dat Talbot in the picture kwam met deze ontwikkeling heb ik Daisy niet meer als Destroyer of Worlds gezien.
Qua Yoyo, die mag van mij opdonderen, vanaf dag 1 geen leuk karakter gevonden en nu begint ze wel heel irritant te worden met haar toekomst-gezever.
En Mack, ik snap hem wel, verraden door 3 van je beste vrienden die allemaal een "immortality-complex" hebben.
Persoonlijk zie ik AoS nog wel eindigen dit seizoen. Te veel relaties die beschadigd zijn, Coulson die terminaal is en het gedoe dat SHIELD nog maar een soort rebellen-opstand is.
Qua Yoyo, die mag van mij opdonderen, vanaf dag 1 geen leuk karakter gevonden en nu begint ze wel heel irritant te worden met haar toekomst-gezever.
En Mack, ik snap hem wel, verraden door 3 van je beste vrienden die allemaal een "immortality-complex" hebben.
Persoonlijk zie ik AoS nog wel eindigen dit seizoen. Te veel relaties die beschadigd zijn, Coulson die terminaal is en het gedoe dat SHIELD nog maar een soort rebellen-opstand is.
Wie zegt dat er ook maar iets van de loop verandert is? Misschien is dit wel dezelfde serie van events waar het de eerste keer ook mis ging. Tot nu toe hebben we nog geen enkel bewijs gezien dat Daisy ook echt de wereld sloopt, alleen maar wat verhalen dat zij het gedaan zou hebben.Saffie_time schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:57:
De verhalen waren toch dat ze ergens waargenomen is op de plek waar het gebeurde. Dus daarmee kan de general het alsnog veroorzaken.
Zeker gezien zijn drang naar meer uit de grond willen halen.
Benieuwd naar de seizoensfinale....
Zeker gezien zijn drang naar meer uit de grond willen halen.
Benieuwd naar de seizoensfinale....
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
In deze aflevering toch wel een duidelijke bevestiging van wie de aarde sloopt.
En uiteraard een ultieme dilemma.
En uiteraard een ultieme dilemma.
Ik zie het niet gebeuren dat de aarde gesloopt wordt, aangezien ze de link naar Infinity War hebben gemaakt.
Maar heel benieuwd naar de seizoensfinale idd, zeker omdat ze hebben aangegeven dat dit een echte afsluiting is. (daarna kunnen ze kijken om door te gaan of idd te stoppen)
Maar heel benieuwd naar de seizoensfinale idd, zeker omdat ze hebben aangegeven dat dit een echte afsluiting is. (daarna kunnen ze kijken om door te gaan of idd te stoppen)
Da's goed nieuws! Dit is toch wel één van de weinige series die ik écht spannend vind nog. Veel series kijk ik nog wel, niet omdat het echt mega spannend is maar omdat ik nu zo invested ben dat ik wil weten hoe het allemaal gaat tussen de personen (Big bang theory, Arrow, Supernatural, The Originals e.d.)
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
13 episodes. lijkt er dus op dat ze het een laatste half seizoen gunnen om waardig af te sluiten.
Wat een einde...
Nu wordt het weer lang wachten zeker?
spoiler:
Wel een te gemakkelijke oplossing voor Talbot, maar Fitz... die ziet niemand aankomen.
En hoe dat het komt dat Coulsen enkel had kunnen overleven door die centipide serum maar uiteindelijk gewoon met een defbrilitaor ook terug de oude is, laten we maar terzijde
En natuurlijk. T.A.H.I.T.I
Magical place. Zalig hoe ze zo'n dingen terughalen
En hoe dat het komt dat Coulsen enkel had kunnen overleven door die centipide serum maar uiteindelijk gewoon met een defbrilitaor ook terug de oude is, laten we maar terzijde
En natuurlijk. T.A.H.I.T.I

Hij is niet de oude, hij heeft nog n paar dagen waarschijnlijk zoals ze al zeiden, kwestei van zn hart nog n laatste keer n schop geven en dan gaat hij dood aan die degeneratie van zn cellen.bottom line schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:55:
Wat een einde...
spoiler:Wel een te gemakkelijke oplossing voor Talbot, maar Fitz... die ziet niemand aankomen.
En hoe dat het komt dat Coulsen enkel had kunnen overleven door die centipide serum maar uiteindelijk gewoon met een defbrilitaor ook terug de oude is, laten we maar terzijde![]()
En natuurlijk. Hawai - T.A.H.I.T.IMagical place. Zalig hoe ze zo'n dingen terughalen
Dat jongere Fitz nog in de ruimte zweefde wist ik wel nog, vroeg me al af of ze hem zo terug zouden gaan halen. Wordt wel een stukje zoeken want hij was flink ver weg wakker geworden in de toekomst.
damn, pittige aflevering hoor.
Kreeg toch wel een beetje een brok in m'n keel met Coulson en Daisy.
Ben benieuwd of ze nog verder gaan of het hierbij laten.
Er komt nog een 6de seizoen met 13 afleveringen. Wel pas in 2019.Mad-Matt schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 18:04:
damn, pittige aflevering hoor.
is everything cool?
Er is nog een Fitz in hypersleep in een baan om Europa (of ergens in die buurt).FREAKJAM schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 16:35:
Verdomme Fitz.
En shield heeft nu een ruimteschip.
Anders wordt hij na jaren hypersleep wakker om Gemma te redden. En dan is de aarde nog heel en Gemma is nooit naar de toekomst gegaan.
Had ik ook wel mooi gevonden om te zien hoor. Fitz die in de toekomst bij t graf van Jemma staat, total sacrifice voor het geval dat het mis zou gaan, en er dan dus achter komt dat tijd niet vast staat (hoewel hij volgens mij niet zou weten dat de aarde daadwerkelijk naar de klote zou gaan).RocketKoen schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 18:54:
[...]
Er is nog een Fitz in hypersleep in een baan om Europa (of ergens in die buurt).
En shield heeft nu een ruimteschip.
Anders wordt hij na jaren hypersleep wakker om Gemma te redden. En dan is de aarde nog heel en Gemma is nooit naar de toekomst gegaan.
Hoewel, als Deke inderdaad zomaar uit de tijdlijn verdwenen is, dan zou of de nu dode Fitz ook moeten verdwijnen, of die in de ruimte. Aangezien hij dan dus nooit op de kapotte aarde zou zijn gekomen etc.
[ Voor 13% gewijzigd door mark-k op 19-05-2018 21:39 ]
Zomer 2019, zoals ik wel had verwacht. Dus na de volgende infinity war film.FREAKJAM schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 18:54:
[...]
Er komt nog een 6de seizoen met 13 afleveringen. Wel pas in 2019.
Wat voor wie die film gezien heeft ook vrij logisch is.
De gevolgen uit die film zouden anders ook nogal impact hadden gehad voor de serie.
In principe wel toch? Het hele team (ex Fitz) is naar de toekomst gegaan, het is enkel een andere tijdlijn geworden nu. Eentje waar hypersleep-fitz geen deel van uitmaakt. Het team in die andere tijdlijn zal dan ook een andere toekomst kennen, waarbij ze zeer waarschijnlijk niet meer terug in de tijd gaan en hun dagen moeten slijten in de vuurtoren.RocketKoen schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 18:54:
En dan is de aarde nog heel en Gemma is nooit naar de toekomst gegaan.
[ Voor 27% gewijzigd door LA-384 op 21-05-2018 18:38 ]
Woei! Zomer pas, duurt lang..
Mogelijke spoilers! Op eigen risico bekijken 
cool!
Ik hoorde het vorige week ineens, super blij mee.
Seizoen 7 is ook al aangekocht door ABC.
Ik hoorde het vorige week ineens, super blij mee.
Seizoen 7 is ook al aangekocht door ABC.
En nu is de eerste aflevering al weer geweest
Is de eerste aflevering te kijken als je End Game nog niet gezien hebt? Of is het weer een subtiele verwijzing zoals altijd?Terranova schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 14:35:
[...]
En nu is de eerste aflevering al weer geweest
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Dit seizoen speelt zich voor “the snap” af. Dus endgame nog niet gezien hebben is geen probleem
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Volgens mij was dat onduidelijk toch, voor kan namelijk niet echt gezien de laatste episode van vorig seizoen echt vlak voor/tijdens het begin van Infinity War.Spike_wolf schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 22:12:
Dit seizoen speelt zich voor “the snap” af. Dus endgame nog niet gezien hebben is geen probleem
Maar hoe dan ook zijn er geen spoilers voor Endgame. Waarschijnlijk pas in het volgende seizoen
Ming-Na Wen liet dat in een interview weten laatst. De wereld na de snap laten zien was nogal ingewikkeld ofzo, dus hebben ze er voor gekozen het min of meer te negeren.
Dit zou zich een jaar na vorig seizoen af moeten spelen, dus na de snap, wat dit dus soort van een andere tijdlijn maakt. Continuïteit met de MCU is min of meer verdwenen nu, al kan dat met het tijdreizen enzo nog veranderen natuurlijk.
Dit zou zich een jaar na vorig seizoen af moeten spelen, dus na de snap, wat dit dus soort van een andere tijdlijn maakt. Continuïteit met de MCU is min of meer verdwenen nu, al kan dat met het tijdreizen enzo nog veranderen natuurlijk.
Humankind… be both.
Ik ben wel een beetje benieuwd welke kant dit op gaat. Er zijn een paar nieuwe/terugkerende karakters bij gekomen, waar ik nog sterk over twijfel of dat nodig is. 1 karakter ben ik wel blij weer te zien, al is het in een heel andere rol.
Qua budget lijkt er in de eerste aflevering al weinig bespaard te zijn, dus de komende afleveringen zullen wel wat eenvoudiger van opzet zijn. Ik hoop ergens wel dat ze 1 verhaallijn snel afsluiten, want dat hakt flink in het budget en maakt het geheel wat ingewikkeld denk ik.
Qua budget lijkt er in de eerste aflevering al weinig bespaard te zijn, dus de komende afleveringen zullen wel wat eenvoudiger van opzet zijn. Ik hoop ergens wel dat ze 1 verhaallijn snel afsluiten, want dat hakt flink in het budget en maakt het geheel wat ingewikkeld denk ik.
't budget schijnt hoger te zijn geworden dit seizoen, maar die ruimteschip scenes kosten juist heel weinig budget, is gewoon ergens een studio met een paar geschildere muurtjesLA-384 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 05:11:
Ik ben wel een beetje benieuwd welke kant dit op gaat. Er zijn een paar nieuwe/terugkerende karakters bij gekomen, waar ik nog sterk over twijfel of dat nodig is. 1 karakter ben ik wel blij weer te zien, al is het in een heel andere rol.
Oke, waar heb ik net naar zitten kijken? (afl.3)

fear and loathing in space 
vond de aflevering wel vermakelijk.
vond de aflevering wel vermakelijk.
Ach dat hele gedoe tussen Fitz-Simmons...begint gewoon weer opnieuw nu. Will they, won't they...altijd uit elkaar gehaald door een of ander rampscenario, ze ontmoeten elkaar weer, en dan gaat 't wéér fout. Ik word er een beetje moe van
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
shit, helemaal vergeten dat het alweer begonnen is.
Ik weet het nog niet met dit seizoen.. Zoals het er nu naar uit ziet hadden ze beter kunnen stoppen met het vorige seizoen en het afscheid van Coulson.
Ze negeren de hele Thanos/snap tijdlijn terwijl ze daar eind vorig seizoen juist naar refereerden. Het ruimtereizen was leuk voor 1 seizoen maar laat dat bij de Guardians of Thor. Agents of Shield heb ik altijd meer 'grounded' gevonden, letterlijk op aarde.
Het voelt nu een beetje alsof ze een parodie van zichzelf zijn geworden. Evil (Coulson) twin of the week met Mad Max groupies. Game of Thrones bodysnatcher vampierdraken. Deke die zijn eigen miljoenen start-up heeft..
Ze negeren de hele Thanos/snap tijdlijn terwijl ze daar eind vorig seizoen juist naar refereerden. Het ruimtereizen was leuk voor 1 seizoen maar laat dat bij de Guardians of Thor. Agents of Shield heb ik altijd meer 'grounded' gevonden, letterlijk op aarde.
Het voelt nu een beetje alsof ze een parodie van zichzelf zijn geworden. Evil (Coulson) twin of the week met Mad Max groupies. Game of Thrones bodysnatcher vampierdraken. Deke die zijn eigen miljoenen start-up heeft..
Dit..Deathchant schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 16:39:
Ach dat hele gedoe tussen Fitz-Simmons...begint gewoon weer opnieuw nu. Will they, won't they...altijd uit elkaar gehaald door een of ander rampscenario, ze ontmoeten elkaar weer, en dan gaat 't wéér fout. Ik word er een beetje moe van
Och, de echte connectie met de mcu of de andere films van marvel is al enkele seizoenen verdwenen.
Volgens mij beetje ten tijde van toen Shield Hydra was.
Ik kijk nu de serie voornamelijk als los staande serie met een zijde draadje naar de mcu.
Volgens mij beetje ten tijde van toen Shield Hydra was.
Ik kijk nu de serie voornamelijk als los staande serie met een zijde draadje naar de mcu.
Zo gek is dat toch niet? Iemand die in de toekomst blijkbaar een van de slimmere mensen was(zeker gezien wie z'n grootouders zijn) zou in de huidig tijd met alle technologie die hij kent vanuit de toekomst heel snel rijk kunnen worden. Overigens is dit seizoen opgenomen tijdens de opnames van Endgame, dus ze moesten wel het zeker voor het onzekere nemen en iig dit seizoen de snap e.d. negeren, ze zitten in een alternate timeline ofzoPendaco schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:36:
Deke die zijn eigen miljoenen start-up heeft..
[...]
Dit..
Deke kwam iig nooit over alsof het nou echt zo'n zakenmannetje was. Meer een loser die met dat beetje kennis wat hij had de eindjes aan elkaar knoopte en zichzelf wist te redden, maargoed. Qua stijl kwam het ook niet helemaal overeen met een soort Silicon Valley als A story en een The Thing met vampierdraken als B story.
Fake Coulson jaagt dan schijnbaar op die gasten maar echt boeiend is het allemaal nog niet..
Dit was ook de enige Marvel tv serie met zoveel verwijzingen en links naar de MCU (naast Agent Carter) dus het is jammer dat dit nog verder wegvalt.
Fake Coulson jaagt dan schijnbaar op die gasten maar echt boeiend is het allemaal nog niet..
Dit was ook de enige Marvel tv serie met zoveel verwijzingen en links naar de MCU (naast Agent Carter) dus het is jammer dat dit nog verder wegvalt.
Vind dit seizoen juist een van de beste tot nu toe. Kijk voor de grap S1 eens terug, ben toch blij als ik zie waar ze van zijn gekomen.
Vorig seizoen had deke een eigen business met die framework "drug", dat leek best goed te lopen. Iets wat hij nu precies hetzelfde weer heeft gebouwd dit seizoen.Pendaco schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:43:
Deke kwam iig nooit over alsof het nou echt zo'n zakenmannetje was. Meer een loser die met dat beetje kennis wat hij had de eindjes aan elkaar knoopte en zichzelf wist te redden, maargoed. Qua stijl kwam het ook niet helemaal overeen met een soort Silicon Valley als A story en een The Thing met vampierdraken als B story.
Serieus? Beter dan 3 en 4? Volgens mij zit ik dan een andere serie te kijkenchaoscontrol schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:45:
Vind dit seizoen juist een van de beste tot nu toe. Kijk voor de grap S1 eens terug, ben toch blij als ik zie waar ze van zijn gekomen.
Waren dat die seizoenen met de ouders van Daisy? Want die waren inderdaad vreselijk. Nee het begon pas echt goed te worden in space, nee wacht, in de framework was ook al goed.Pendaco schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 16:45:
[...]
Serieus? Beter dan 3 en 4? Volgens mij zit ik dan een andere serie te kijken
Wow wat een enorm vette aflevering was dat vandaag zeg! Mooie verdieping op de relatie FitzSimmons en zoveel background story over beide!
Ze zijn erg goed bezig dit seizoen
Deze en de vorige aflevering begint het eindelijk ergens op te lijken qua verhaal en acteren. Als we deze kwaliteit nou vanaf het begin van het seizoen haddenJaguar645 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:38:
Wow wat een enorm vette aflevering was dat vandaag zeg! Mooie verdieping op de relatie FitzSimmons en zoveel background story over beide!
Meer The Ring horror Jemma
Enige puntje van kritiek is dat hun uitleg van terug naar het verleden reizen en bijbehorende 'course corrections' (kunnen geen 2 Fitzen zijn dus laten we er 1 doodgaan) dan weer niet strookt met de alternate timelines van Endgame. Maargoed, dan zou je nog kunnen zeggen dat de Quantum Realm andere regels gebruikt, en dat de schrijvers van de serie het simpelweg niet wisten
Zo had ik het ook toffer gevonden als ze dezelfde manier van jump points in de ruimte zouden gebruiken met de Zephyr zoals GoTG/Captain Marvel/Avengers dat ook deden. Klein detail maar had het wel weer meer samengetrokken.

Zeker goede aflevering. Overigens gebruiken ze een andere manier van tijdreizen, de monolith, dus daar gelden misschien weer andere regels voor, iets wat we vast wel gaan zien op het moment dat de serie weer aansluit bij de films.Pendaco schreef op maandag 24 juni 2019 @ 12:41:
[...]
Deze en de vorige aflevering begint het eindelijk ergens op te lijken qua verhaal en acteren. Als we deze kwaliteit nou vanaf het begin van het seizoen hadden![]()
Meer The Ring horror Jemma![]()
Enige puntje van kritiek is dat hun uitleg van terug naar het verleden reizen en bijbehorende 'course corrections' (kunnen geen 2 Fitzen zijn dus laten we er 1 doodgaan) dan weer niet strookt met de alternate timelines van Endgame. Maargoed, dan zou je nog kunnen zeggen dat de Quantum Realm andere regels gebruikt, en dat de schrijvers van de serie het simpelweg niet wisten
Zo had ik het ook toffer gevonden als ze dezelfde manier van jump points in de ruimte zouden gebruiken met de Zephyr zoals GoTG/Captain Marvel/Avengers dat ook deden. Klein detail maar had het wel weer meer samengetrokken.
[Afbeelding]
Ze gebruikte overigens ook een monolith om te "jumpen" in de ruimte, dus ook daar is het weer een andere manier dan de film.
Het lijkt erop dat de monolith zich niet echt aan de "regels" houdt, Fitz had het namelijk ook al over die regels en dat terug in de tijd niet kan(zoals in de films ook blijkt, want terug is een andere timeline).
[ Voor 7% gewijzigd door Terranova op 24-06-2019 12:56 ]
Ok het einde van de laatste aflevering doet me een aantal dingen vermoeden.
Die kerel die op de bank lag te slapen (geen idee hoe die heet) is bezeten door een shrike of op een andere manier geturned door Izel. Het voelde gewoon vreemd dat ie zomaar in slaap viel, lijkt me dat ze wel voor hetere vuren hebben gestaan.
Sarge heeft lang geleden hetzelfde meegemaakt en is niet dood/staat weer op zoals de door shrike bezeten personen. Er is zoveel gesuggereerd dat hij "iets anders" is. Zou ook het geheugenverlies kunnen verklaren.
Die kerel die op de bank lag te slapen (geen idee hoe die heet) is bezeten door een shrike of op een andere manier geturned door Izel. Het voelde gewoon vreemd dat ie zomaar in slaap viel, lijkt me dat ze wel voor hetere vuren hebben gestaan.
Sarge heeft lang geleden hetzelfde meegemaakt en is niet dood/staat weer op zoals de door shrike bezeten personen. Er is zoveel gesuggereerd dat hij "iets anders" is. Zou ook het geheugenverlies kunnen verklaren.
Same, ook omdat Izel in het schip te zien was op de brug, ze gingen naar boven, zij was er niet meer. Ik denk dus dat die gast nu Izel is op een of andere manier.LA-384 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 22:07:
Ok het einde van de laatste aflevering doet me een aantal dingen vermoeden.
Die kerel die op de bank lag te slapen (geen idee hoe die heet) is bezeten door een shrike of op een andere manier geturned door Izel. Het voelde gewoon vreemd dat ie zomaar in slaap viel, lijkt me dat ze wel voor hetere vuren hebben
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Jup, het feit dat zij ineens weg was en hij daar al stond voor Jaco boven kwam en zo vreemd stond te kijken. Zij zal zijn lichaam wel in gedoken zijn op de een of andere manier.St@m schreef op maandag 15 juli 2019 @ 05:19:
[...]
Same, ook omdat Izel in het schip te zien was op de brug, ze gingen naar boven, zij was er niet meer. Ik denk dus dat die gast nu Izel is op een of andere manier.
Humankind… be both.
Volgend seizoen (nr. 7) van Shield wordt het laatste seizoen....
Yippie kayak, other buckets!
Trailer voor de rest van het seizoen, geen idee of de aflevering van gisteren/vandaag erin zit of niet. Maar daaaaaaaamn
Edit: Ok embedden in een spoilertag werkt niet, dus tis maar een linkje
Edit 2: Zitten dingen van de aflevering van gisteren/vandaag in
[ Voor 44% gewijzigd door Terranova op 20-07-2019 15:40 ]
Niet dat het echt wat toevoegt of iets uitmaakt, maar vinden jullie ook dat Chloe Bennet er "raar" uitziet? Alsof ze een gebitje in heeft zoals Wendy van Dijk toen ze Ushi speelde...Haar voortanden zijn extreem wit en staan kaarsrecht, waar ze eerst van zichzelf ietsje schevere tanden had.
Ook lijkt het alsof ze strak getrokken is.
Zou ze een facelift gehad hebben ofzo? Ze ziet er nu vaker uit als een mix tussen Anne Hathaway en Janet Jackson...zo hoekig....Of is dit gewoon normale veroudering?
Zoals ik haar van SHIELD ken (vóór dit seizoen):

Nu:
https://www.instagram.com...m_source=ig_web_copy_link
(ff naar de 2e foto scrollen)
De foto's op haar instagram pagina zeggen ook genoeg...
Nogmaals, niet dat het wat uitmaakt ofzo, maar het viel me wel op...
Zou ze een facelift gehad hebben ofzo? Ze ziet er nu vaker uit als een mix tussen Anne Hathaway en Janet Jackson...zo hoekig....Of is dit gewoon normale veroudering?

Nu:
[ Voor 7% gewijzigd door Deathchant op 20-07-2019 22:18 ]
Net afl 6 halverwege uitgezet. Wat is dat voor gedoe met Fitz-Simmons?
Kan ik gewoon verder gaan met afl 7? Of ga ik iets missen? Belangrijker nog, gaat die drama tussen die 2 verder?
Kan ik gewoon verder gaan met afl 7? Of ga ik iets missen? Belangrijker nog, gaat die drama tussen die 2 verder?
[ Voor 16% gewijzigd door Ari Gold op 21-07-2019 13:45 ]
Waarschijnlijk gewoon een hele goede tandarts, orthodontie, tanden bleken, etc. Ze zal er wel geld genoeg voor hebben.Deathchant schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 22:17:
Niet dat het echt wat toevoegt of iets uitmaakt, maar vinden jullie ook dat Chloe Bennet er "raar" uitziet? Alsof ze een gebitje in heeft zoals Wendy van Dijk toen ze Ushi speelde...Haar voortanden zijn extreem wit en staan kaarsrecht, waar ze eerst van zichzelf ietsje schevere tanden had.
[Afbeelding]
Nu:
Ik heb wel het idee dat ze steeds Aziatischer eruit begint te zien. Nu is ze ook wel half Chinees. Maar ik heb de indruk dat de Chinese genen het langzaam een beetje overnemen. Nou ja, mensen hebben soms rare uiterlijke veranderingen. Mijn broertje was vroeger hartstikke blond, nu is zijn haar praktisch donkerbruin. Mijn haar was bijna zwart, een klein beetje multikleur (vooraan was van nature blonder). Nu ben ik bruin/blond. Goed. dat is dan haarkleur, bij Chloe Bennett lijkt het meer gezichtsbouw te zijn. Maar het punt staat, soms besluiten bepaalde genen om zich anders te uiten. Zal wel iets te maken hebben met epigenetica.
mid season finale toch gewoon?
Nope, season finale. Al zijn seizoen 6&7 beiden maar 13 aflevering, dus kan je het ook wel als 1 seizoen zien, met een flinke pauze er tussenodan schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 10:54:
mid season finale toch gewoon?
Dus:
- Sarge steekt May neer en duwt haar door de portal die Izel gemaakt heeft
- Dit lijkt met voorbedachte rade te zijn omdat hij weet dat men "aan de andere kant" niet kan sterven, zodat May de boel aan de andere kant zou rampagen
- Er zit toch een demon in Sarge die zelfs Daisy/Skye niet met haar powers onder controle krijgt en hij wordt gedood met dat blauwe zwaard (dus er zat toch niks Coulsons in after all). Dus m.a.w. we zullen niet weten of Coulson May met voorbedachte rade door die portal geduwd heeft, want die is dus dood nu....
- Enoch vertelt dat de enige oplossing is dat FitzSimmons iets moeten gaan doen waardoor ze (surprise surprise) alweer uit elkaar moeten
- Dat blijkt dus een timejump te zijn waarbij ze dus e.e.a. perfectioneren/uitvinden aan timetravel/Zephyr upgrades.
- Als alle shit voorbij is, worden May, Mack en YoYo dus opgehaald door een Simmons vanuit de toekomst waar het vorige punt al geimplementeerd is, en zij geeft dus aan dat May gewoon "gerestored" kan worden.
- Ze jumpen dus naar een tijd in de toekomst waar de Lighthouse kapot is
- Dan maken ze een levensechte Coulson als LMD omdat ze SHIELD-memories nodig hebben om de aarde te redden van die Chronicoms die de aarde dus bezet hebben als zijnde "hun wereld"
Begrijp ik dat goed zo? Wat mis ik?
Oh en dat hele Fitzsimmons altijd uit elkaar halen is getting boring as shite.
- Dit lijkt met voorbedachte rade te zijn omdat hij weet dat men "aan de andere kant" niet kan sterven, zodat May de boel aan de andere kant zou rampagen
- Er zit toch een demon in Sarge die zelfs Daisy/Skye niet met haar powers onder controle krijgt en hij wordt gedood met dat blauwe zwaard (dus er zat toch niks Coulsons in after all). Dus m.a.w. we zullen niet weten of Coulson May met voorbedachte rade door die portal geduwd heeft, want die is dus dood nu....
- Enoch vertelt dat de enige oplossing is dat FitzSimmons iets moeten gaan doen waardoor ze (surprise surprise) alweer uit elkaar moeten
- Dat blijkt dus een timejump te zijn waarbij ze dus e.e.a. perfectioneren/uitvinden aan timetravel/Zephyr upgrades.
- Als alle shit voorbij is, worden May, Mack en YoYo dus opgehaald door een Simmons vanuit de toekomst waar het vorige punt al geimplementeerd is, en zij geeft dus aan dat May gewoon "gerestored" kan worden.
- Dan maken ze een levensechte Coulson als LMD omdat ze SHIELD-memories nodig hebben om de aarde te redden van die Chronicoms die de aarde dus bezet hebben als zijnde "hun wereld"
Bijna volgens mij. Ze jumpen alleen naar het verleden. Waar de Empire State building het hoogste gebouw van de wereld is, en alcohol verboden.Deathchant schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:26:
Dus:
... en er nog geen chronicoms zijn die de aarde bezetten. De ideale plek dus, hoewel sommige materialen, tools en infrastructuur nog niet bestaan.Spookelo schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:29:
[...]
Bijna volgens mij. Ze jumpen alleen naar het verleden. Waar de Empire State building het hoogste gebouw van de wereld is, en alcohol verboden.
[ Voor 9% gewijzigd door LA-384 op 05-08-2019 12:16 ]
De chronicoms wilden SHIELD dus op meerdere plekken throughout history aanvallen omdat ze zeiden dat SHIELD het enige was dat ze in de wegstonden om de aarde als hun nieuwe wereld te gebruiken. Dus Enoch heeft Fitzsimmons op tijd kunnen redden voordat de Lighthouse werd aangevallen. En doordat ze dus terug naar 't verleden moesten zou dat de coure of their natural lives drastisch veranderen. Zo begrijp ik het dus.
En de Zephyr is nu dus een time machine geworden en ze vliegen dus over New York in het verleden (1930-ish).
Maar hoe heeft hetgeen in END GAME gebeurde nou dan invloed gehad op SHIELD? In tijde van de sokovia records en Captain America zag je dat het invloed had op de verhaallijn van SHIELD en End Game blijkbaar niet....
En de Zephyr is nu dus een time machine geworden en ze vliegen dus over New York in het verleden (1930-ish).
Maar hoe heeft hetgeen in END GAME gebeurde nou dan invloed gehad op SHIELD? In tijde van de sokovia records en Captain America zag je dat het invloed had op de verhaallijn van SHIELD en End Game blijkbaar niet....
[ Voor 4% gewijzigd door Deathchant op 05-08-2019 14:14 ]
Het is alweer een aantal weken geleden dat ik de seizoensfinale heb gezien maar ik vond 'm ook rommelig en onlogisch in elkaar zitten maar dat geldt eigenlijk voor het hele seizoen. 1 van de slechtste zo niet het slechtste seizoen imo.Deathchant schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:26:
Dus:
Fitz & Simmons in space voegde niet veel toe. Izel was als personage totaal niet interessant.. Vergelijk dat met een Aida of Talbot of zelfs Ruby uit vorige seizoenen.
Coulson als Sarge kon ik ook nooit serieus nemen, Coulson/Clark Gregg kan niet echt een bad guy neerzetten
Wat mij betreft hadden ze afgelopen seizoen mogen stoppen. Dat was ook een logisch einde geweest i.c.m. Infinity War en Endgame. Hopelijk krijgen we met Seizoen 7 iets beters..
Ik vond op het eind Simmons heel robotisch overkomen (inclusief de hele look). Heeft Enoch van haar en Fitz nou Chronicoms gemaakt? Tuurlijk ze kwamen weer terug met die gepimpte Zephyr uit de toekomst, en daarom heeft ze het misschien allemaal al eerder zien gebeuren maar ik vond het wel heel erg lijken op hoe Enoch praat.
Niet.. Terwijl ze vorig seizoen nog wel refereerden aan Thanos en de 'events in New York'. Aan het begin van het seizoen werd 1 jaar vooruit gesprongen maar verder niemand die was weggesnapped. Heeft te maken met Marvel Studios en Marvel Television die elkaar niet zo liggen, of beter gezegd Kevin Feige die niet zoveel heeft met wat ze bij Marvel Television aan series produceren. Daarnaast nog alle geheimzinnigheid wat betreft de scripts van Infinity War en Endgame. Omdat de serie al veel eerder begint met filmen kunnen ze daar niet op anticiperen. Schijnbaar is seizoen 7 ook al gefilmd maar komt pas volgend jaar zomer uit.Deathchant schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:13:
Daarover gesproken, er is al een teaser uit. (Mogelijke) spoilers!
Seizoen 7 zal het laatste seizoen gaan worden.
Het doek lijkt dan toch gevallen voor deze leuke serie
Niet omdat het gecancelled is maar omdat men het echt gaat afsluiten.
Het doek lijkt dan toch gevallen voor deze leuke serie

Niet omdat het gecancelled is maar omdat men het echt gaat afsluiten.
Nog 9 dagen en dan gaan we beginnen we aan het laatste seizoen

Nog -2 dagen en dan zijn we gestart.....
spoiler:
Leuke eerste aflevering weer :-)
Zo, de eerste afleveringen zijn achter de rug.
Ze zijn duidelijk al voorbij het hoogtepunt, maar 't blijft een leuke serie. Ik weet helaas net te weinig van vorig seizoen om alle acties en referenties nog te begrijpen. Bovendien is het duidelijk dat ze aan het afronden zijn, gezien bepaalde characters terugkomen. Maar het blijft een leuke serie en ik zal het zeker missen eens dit seizoen voorbij is.
Ze zijn duidelijk al voorbij het hoogtepunt, maar 't blijft een leuke serie. Ik weet helaas net te weinig van vorig seizoen om alle acties en referenties nog te begrijpen. Bovendien is het duidelijk dat ze aan het afronden zijn, gezien bepaalde characters terugkomen. Maar het blijft een leuke serie en ik zal het zeker missen eens dit seizoen voorbij is.
Man of recaps heeft een video over de 6 seizoenen. Dan weet je het weer een beetje.
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
You will be........probed
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Hold on, i will redirect you to the zepher.
Misschien ook maar weer eens kijken.
Al een aantal seizoenen geleden afgehaakt.
Al een aantal seizoenen geleden afgehaakt.
Op naar de 70's
Het viel mij helemaal niet op dat er weer kleur was nadat Coulson beter was. Pas aan het eind dacht ik "huh, wanneer is dat gebeurd?" en moest ik even terug skippen om te kijken waar.
Op t moment dat het gebeurt zegt hij iets als "Ah, thats better". Dus ik vond het best opvallend eigenlijk. Hopelijk had je ook door dat ie stemmen in zijn hoofd had, en dat wij daardoor een "narrator" hadden.
@Fire69 Ze houden klaarblijkelijk wel van het idee om de episodes in de geschiedenis te situeren (plus dat ze het succes ervan gezien hebben bij agent carter). Iedere ep 20 jaar lijkt me iets te hard gaan. Zowieso blijft er een kwade chronicom achter in '55 dus grote kans dat ze daar naar terug moeten.
Overigens is tijd bepalen adhv pop muziek nogal fout gevoelig en onnauwkeurig. Deed terminator dat niet door naar de sterren te kijken? Lijkt me wat exacter, en logischer voor een team waar een aantal slimme wetenschappers in zitten.
@Fire69 Ze houden klaarblijkelijk wel van het idee om de episodes in de geschiedenis te situeren (plus dat ze het succes ervan gezien hebben bij agent carter). Iedere ep 20 jaar lijkt me iets te hard gaan. Zowieso blijft er een kwade chronicom achter in '55 dus grote kans dat ze daar naar terug moeten.
Overigens is tijd bepalen adhv pop muziek nogal fout gevoelig en onnauwkeurig. Deed terminator dat niet door naar de sterren te kijken? Lijkt me wat exacter, en logischer voor een team waar een aantal slimme wetenschappers in zitten.
Het had expres een oude film noir-look etc. Denk Humphrey Bogart etc. Leuk, voor een keer. Ze hebben goed gekeken naar Wikipedia: Archer (2009 TV series)Jogai schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:04:
Op t moment dat het gebeurt zegt hij iets als "Ah, thats better". Dus ik vond het best opvallend eigenlijk. Hopelijk had je ook door dat ie stemmen in zijn hoofd had, en dat wij daardoor een "narrator" hadden.
Er was uitgelegd dat teruggaan onhaalbaar te veel energie kostte of zoiets.@Fire69 Ze houden klaarblijkelijk wel van het idee om de episodes in de geschiedenis te situeren (plus dat ze het succes ervan gezien hebben bij agent carter). Iedere ep 20 jaar lijkt me iets te hard gaan. Zowieso blijft er een kwade chronicom achter in '55 dus grote kans dat ze daar naar terug moeten.
Ja maar dat is minder interessant als cliffhangerOverigens is tijd bepalen adhv pop muziek nogal fout gevoelig en onnauwkeurig. Deed terminator dat niet door naar de sterren te kijken? Lijkt me wat exacter, en logischer voor een team waar een aantal slimme wetenschappers in zitten.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)