Ik ben ook net begonnen aan Rimworld. Alweer 6 uur verder op de teller.Altamyr schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 10:40:
[...]
Als je bij een tailoring bench bijv. een bill voor t-shirts opzet, kan je make until x selecteren. Als je die dan op 1 zet met daaronder een kwaliteit van 51-100 heb je altijd een goed t-shirt in de voorraad! Als het goed is pakken je pawns die dan ook vanzelf zodat ze geen last hebben van de debuffs van bijna kapotte kleding. +bouw niet je stad van hout. Je ziet vanzelf wel een keer waarom
Ben echt een beginnende boy. Net even overnieuw begonnen. Ga ik morgen alweer doen (had 3 colonists die alledrie schijnbaar maar 2 construction hadden, kan ik zowat niks bouwen).
Morgen (net zoals vandaag) een modulaire basis maken. Telkens een vakkie erbij. Alleen had ik vandaag meteen een grote omheining gemaakt wat al veel resources kostte. Daarna pas "inkleuren" met kamers.
Ik merk trouwens dat ik mijn "food" niet refrigerated krijg. Ondanks dst ik de koelers op 3 graden heb gezet.