[PC] Rimworld

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb14/rimworld/images/8/89/Wiki-wordmark.png

Rimworld is een spel wat als grote voorbeelden games als dwarf fortress, ftl en prison architect heeft.
Ook series en boeken zoals Firefly, Dune en Alastair Reynolds' Revelation Space series.

De game gaat over 3 goons die een crash van een spaceship overleven en op een verlaten wereld aan de rand van het heelal terecht komen. Zij zullen hier moeten proberen te overleven door het maken van een colony.
Ze hebben de ruimte en mogelijkheden om te overleven meer colonisten te krijgen door slaven te kopen over raiders te overtuigen van hun zaak.
Op den duur zal er als endgame de mogelijkheid komen om de wereld weer te kunnen ontsnappen door een ruimteschip te maken.

Hier wat plaatjes van de game.

Afbeeldingslocatie: http://ludeon.com/blog/wp-content/uploads/2013/10/BurnedOut-300x231.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ludeon.com/blog/wp-content/uploads/2013/06/Shot4-300x220.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/ksr/assets/000/949/451/e8e8fad8c3a004ad9ae4f52a97dc2984_large.jpg?1379981615

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/ksr/assets/000/949/448/3b8f29f9b9a895e18b3bda9e4cd218ec_large.jpg?1379981594

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/ksr/assets/000/955/081/4487fe3cae673676fc069dacbd9b6a42_large.jpg?1380127335

Rimworld Kickstarter
Op de kickstarter pagina staat al heel veel uitleg en een leuk filmpje over de game.

Verder kan ik het video gedeelte van het rimworld forum aanraden.

De game ziet er op het eerste zicht uit als prison architect maar speelt toch degelijk anders.
Ook zullen de graphics gaandeweg veranderen. Toch zal het in eerste oogopslag op PA blijven lijken.
Ze willen in ieder geval alles gedetailleerder maken.

Official site
Ludeon Forums
Kickstarter
De mogelijkheid is er ook om via paypall mee te doen via de official site

Als je tijd hebt even voten op steam greenlight

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 63800 op 12-10-2013 21:28 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik heb teveel Pr0n gekeken geloof ik :+ (de titel deed me aan iets heel anders denken).

Maar meer Indirect control games! YAY. Altijd groot fan geweest van Bullfrog, de koning van de indirect control games! Vind ieder spel dat hiermee werkt erg leuk. Sommige dingen worden beter als je minder controle hebt :p.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

"De game ziet er op het eerste zicht uit als prison architect"

Ik was even helemaal in de war inderdaad, lijkt er echt vreselijk op. Maar dat is een goed ding naar mijn mening. Ben benieuwd, eerste glance klinkt het zeer interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
wat mij vooral bevalt is zijn verfrissende blik ten opzichte van kickstarters.

tevens is dit een game die precies in het straatje df towns etc past en ik kan daar wel van genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Rimworld is zojuist greenlight
Tevens een nieuwe update op kickstarter.
http://www.kickstarter.co...nsylvester/rimworld/posts

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/4RIdR.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-04 15:07

Heli0s

Liberate tuteme ex inferis

Ziet er erg cool uit! Heb de Influencer tier gekocht, kan niet wachten om er mee te beginnen. :)

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
http://ludeon.com/forums/index.php?board=8.0

Hier staan een berg filmpjes die de game recht aandoen.
Een hoop van de bugs die deze let's play's nog vertonen zijn al verholpen.

Momenteel is volgens mij het idee om de backers met influencer tier of hoger begin november deel te laten nemen aan de pre-alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banballa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-06 17:48

Banballa

(>'_')>

Heb de afgelopen paar dagen een lets play gekeken van Blitzkriegsler:
http://www.youtube.com/watch?v=Soj45ZWrTR8

Dit spel lijkt me echt erg tof. Hopelijk snel een speelbare release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Pledged :)

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Banballa schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:57:
Heb de afgelopen paar dagen een lets play gekeken van Blitzkriegsler:
http://www.youtube.com/watch?v=Soj45ZWrTR8

Dit spel lijkt me echt erg tof. Hopelijk snel een speelbare release.
als je influencer tier of hoger pledged is er begin november een speelbare versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
Gisteren ook een tijdje gespeeld. Was tot op zekere hoogte erg vermakelijk maar er moet nog heeeel veeeel gebeuren imo (en die mogelijkheden zijn er ook)
Wat mij opviel

- Je bent heel erg afhankelijk van een goede locatie ivm je geothermal plant. Dit is zoveel beter als Solar Power en Solar kan alleen maar buiten
- Bouw zo weinig mogelijk muren want doordat daar ook stroomdraden door lopen kunnen deze ook kapot en dit kost tijd
- Bouw zo veel mogelijk in een berg. Je bent dan bijv veilig van thunderstorms (vuur) en enemies kunnen je niet slopen
- Het eerste dat je wil maken is power en voedsel. Daarna wat bedden indoor en alvast een prison (gebruik deuren om een kamer af te sealen zodat ieder zijn eigen kamer heeft)
- Versleep lijken zsm uit het zicht
- Maak een choke point waar de enemy door heen moet zodat je ze met je afweer een mooie halve cirkel kan maken voor optimale dmg. Pas wel op dat je ze niet te dicht bij elkaar zet want ze kunnen chain ontploffen (wat erg vervelend is).
- Zet in het begin 1 mannetje full time op research. Duurt niet heel erg lang en is toch wel handig.
- Onderschat schoonmaken niet (ivm happiness)

Uiteindelijk was ik soort van uitgebouwd en kreeg ik geen mannetjes er meer bij (had er 9 geloof ik) en de waves van enemies werd steeds groter/sterker dus je wordt op een gegeven moment overlopen.

[ Voor 8% gewijzigd door thewizard2006 op 22-10-2013 08:05 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Op Youtube ziet de basis van het spel er heel sterk uit, precies wat ik zou willen. Ik zou het echt niet erg vinden als de art met rust gelaten werd en ze enkel er op focusten om het spel gewoon zo veel mogelijk uit te breiden met meer buildings/research etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het klopt dat er nog erg veel moet gebeuren.
Hier is tynan dan ook druk mee bezig en elke update add hij wat nieuws.
Momenteel is hij druk bezig met de storytellers en de wapens.
Daarna zal hij langzaam aan meer en meer content adden.

De game is ook niet voor niets Pre-alpha.
En mijn inziens de investering ook dik waard.

En de art word grotendeels met rust gelaten. De grootste wijziging zal zijn dat er wat details worden toegevoegd.
Misschien dat het in de toekomst verandert maar nu nog zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284985

thewizard2006 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:04:
Gisteren ook een tijdje gespeeld. Was tot op zekere hoogte erg vermakelijk maar er moet nog heeeel veeeel gebeuren imo (en die mogelijkheden zijn er ook)
Misschien een vreemde vraag, maar je kan toch pas spelen na afloop van de Kickstarter?

(Tenzij ik wat heb gemist!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 284985 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:58:
[...]

Misschien een vreemde vraag, maar je kan toch pas spelen na afloop van de Kickstarter?

(Tenzij ik wat heb gemist!)
Klopt.
Maar sommige mensen (ik bijvoorbeeld) zijn tester van voor de kickstarter.
Andere zijn youtubers.
En helaas zijn er youtubers die de versie gelekt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Anoniem: 63800 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:01:
[...]

Klopt.
Maar sommige mensen (ik bijvoorbeeld) zijn tester van voor de kickstarter.
Andere zijn youtubers.
En helaas zijn er youtubers die de versie gelekt hebben.
Ik zag een streamer het spel spelen en toen ben ik zelf gaan zoeken en heb ik hem gevonden. Gezien de graphics en de staat van het spel was ik in de veronderstelling dat het in een soort van open Beta zat (zoals bijv path of Exile). Het is een zip file van 25mb zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
thewizard2006 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 08:07:
[...]

Ik zag een streamer het spel spelen en toen ben ik zelf gaan zoeken en heb ik hem gevonden. Gezien de graphics en de staat van het spel was ik in de veronderstelling dat het in een soort van open Beta zat (zoals bijv path of Exile). Het is een zip file van 25mb zeg maar :)
Dat zit die dus niet. Oftewel afbraak van de kleine developer imho. En de streamers hebben het spel op verzoek van Tynan gehad. Jij niet....
Wel jammer dat het zo moet en in zo'n vroeg stadium maar dat is een andere discussie.

Momenteel is tynan bezig met alles klaarmaken voor de pre-alpha launch voor alle kickstarter backers van de tier influencer of hoger.
Zijn weer wat leuke dingen toegevoegd. 1 klein bugje moet die er wel uithalen en dat is dat mijn goons hun vriendjes niet blussen als ze in de fik staan d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s

Heli0s

Anoniem: 63800 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:10:
Dat zit die dus niet. Oftewel afbraak van de kleine developer imho. En de streamers hebben het spel op verzoek van Tynan gehad. Jij niet....
Wel jammer dat het zo moet en in zo'n vroeg stadium maar dat is een andere discussie.
Helaas zul je dit altijd hebben. Het enige wat je er aan kan doen, is zelf het goede voorbeeld nemen. En voor die €22,- kan ik nog wel een paar dagen wachten.

Hoe meer youtube filmpjes ik kijk, hoe meer zin ik heb om het te spelen. :+

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heli0s schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:13:
[...]

Helaas zul je dit altijd hebben. Het enige wat je er aan kan doen, is zelf het goede voorbeeld nemen. En voor die €22,- kan ik nog wel een paar dagen wachten.

Hoe meer youtube filmpjes ik kijk, hoe meer zin ik heb om het te spelen. :+
volgens mij geef ik het goede voorbeeld ben zelf backer voor iets meer als die 22$
Daarnet een leuke bug tegengekomen in het spel. Nu even kijken of we hem kunnen reproduceren zodat tynan hem eruit kan pikken.

Spel gaf aan dat alles en iedereen dood was. Mijn goons moesten nog landen en was nog geen 3 tellen bezig d-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-04 11:58
Anoniem: 63800 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:10:
[...]
Tja, aan de andere kant heb ik zo'n gelekte opgestart en heb na wat potjes meteen "influencer" gekocht. Ik denk niet dat lekken je iets kost. Het is meer een symptoom van succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s

Heli0s

drvinnie schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:47:
Tja, aan de andere kant heb ik zo'n gelekte opgestart en heb na wat potjes meteen "influencer" gekocht. Ik denk niet dat lekken je iets kost. Het is meer een symptoom van succes.
Daar heb je denk ik wel een punt. Mensen die het willen kopen doen het toch wel, en misschien nog wel sneller als ze een "demo" kunnen zien / spelen. Neemt niet weg dat ik het een beetje treist vind als een journalist / youtuber die een preview krijgt deze met opzet lekt.

On-topic: nog een paar dagen en wij "influencers" kunnen hem gaan spelen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nog 13 uur en dan is de kickstarter voorbij.
Wat is dit project goed gegaan zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben best wel benieuwd wat ze met de visual style gaan doen, van wat ik begrepen heb is de "Prison Architect'-stijl meer een placeholder, toch?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
anandus schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:26:
Ik ben best wel benieuwd wat ze met de visual style gaan doen, van wat ik begrepen heb is de "Prison Architect'-stijl meer een placeholder, toch?
de graphics zullen gedetailleerder worden.

er zal geen complete nieuwe look komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-06 18:23

heuveltje

KoelkastFilosoof

Hmmm. de setting en het idee staan me maar geweldig aan.

Maar om nu weer een veelbelovende dwarfortress cloon van een 1 persoons develloper-team te backen zie ik niet echt zitten. Ik heb er zo al 4 op me lijst die allle 4 hetzelfde beloven en niet opschieten :)

Is er een goede reden waarmee dit zich onderschijd van bv tows en gnomoria ?

[ Voor 16% gewijzigd door heuveltje op 01-11-2013 14:17 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
1. Het is in de ruimte :P
2. Het heeft een veelbelovende storytelling AI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
3. ik ben al een tijd tester en het werkt.
4. hij is constant serieus bezig met verbeteren bugs fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s

Heli0s

5. Omdat Tynan Sylvester ervaring heeft met games ontwikkelen. Zo heeft hij bv. bij Irrational Games gewerkt aan BioShock Infinite.

edit:
Tynan Sylvester 14h ago:

@akronom96 Unless something goes really wrong, RimWorld influencer+ backers should have the game quite soon.
kan niet wachten! :+

[ Voor 42% gewijzigd door Heli0s op 04-11-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Alpha release is uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-06 16:09

sHELL

VR "connoisseur"

Patch notes worden nu ook bijgehouden.

http://rimworldwiki.com/Version

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s

Heli0s

Super vette game. Helaas mijn eerste colony verloren aan raiders (note to self, turrets hebben grote blast radius als ze opblazen) maar het speelt erg lekker! Het is nog een beetje vogelen hoe dingen het beste te doen, maar kan niet wachten om vanmiddag verder te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Wow, heb het ondertussen al een paar kolonies gehad, maar damn de 3e groep raiders zjn er altijd een stuk of 6 en ik kan ze gewoon niet allemaal aan.

Wel enorm vet spel

[ Voor 6% gewijzigd door mathiasv91 op 06-11-2013 11:12 ]

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Nieuwe update
Build 254 is out! Influencer backers and up should be getting their download emails within a few hours. Alternatively, you can just re-use the private SendOwl download link you already have.

This is a small update on 250, but it has some important fixes. Most importantly, the storytellers are balanced out and fixed. They won’t send advanced so early any more. I’ve also resolved a bug that caused story events to cease in long games.

There’s also a new storyteller called Chill Callie Classic. She runs the same algorithm as her more uptight sister Cassandra, but at a more relaxed pace. Hopefully Callie will satisfy players who don’t want the intensity of Cassandra but don’t want to go all the way down to Phoebe.
Dacht al wel dat het te snel te moeilijk werd 8)7

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monsees
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:49
Ook ik heb het spel gekocht en ben ook vandaag eens goed bezig geweest met de beta.
Je merkt toch nog wel dat er wat balance problemen zijn met de game.
Naar mijn idee is het begin juist super makkelijk, je bouwt zo je 'kamp' op en mineralen zijn voor het oprapen.
Helaas krijg je op het einde toch flink last van al die tegenstanders. En zo ben ik al twee keer dood gegaan tijdens zo'n aanval.
Daar ga ik morgen denk ik maar eens wat op verzinnen (als ik tijd heb).
Wel een leuk spel, speelt al lekker weg en op de een of andere manier gaat er snel al veel tijd in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Net deze game ontdekt, bij mijn favoriete Prison Architect Youtuber :) Ziet er erg leuk uit!!!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wardtoo123
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik heb het spel onlangs een tijdje gespeeld.
het is voor een pre-alpha bijzonder goed uitgewerk en zelf leuk om te spelen.
de meest textures zijn placeholders maar zelf dan ziet het er mooi en duidelijk uit.
zeker in de gaten houden.

• Peter_Aragorn
Ik heb em ook gekocht. Van mij mogen ze het zo houden, vind het een fijn en overzichtelijk uiterlijk zo.

Merk wel dat ze op Mac nog wel wat performance problemen hebben. Mijn Macbook Pro heeft het wel zwaar, terwijl een game als Prison Architect uitstekend loopt.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:13

Oxigeon

En zo is dat!

Elke keer als ik die titel hier zie op Tweakers denk ik weer. Hoe kun je zoon naam bedenken voor een game. Denk toch meteen aan bepaalde mannenfilms

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• anandus
  • Niet online
Oxigeon schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:50:
Elke keer als ik die titel hier zie op Tweakers denk ik weer. Hoe kun je zoon naam bedenken voor een game. Denk toch meteen aan bepaalde mannenfilms
offtopic:
Dat ligt dan toch echt aan jou ;)
'Rim' betekent 'uiterste', 'rand', 'buitengebied'. Daarnaast is het een parodie op de naam Ringworld (al was dat een ruimtestation).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaPuT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-06 13:08
Ik speel het sinds gister en vind het wel een vermakelijk spelletje.
Moet nog wel een beetje uitzoeken hoe ik het eea het beste kan aanpakken, maar daar heb ik natuurlijk nog genoeg tijd voor :)

Topicstarter
Neem je tijd.
Ik heb net de internal test versie met de audio modding tools gehad.

Ziet er veelbelovend aan (-:

• Peter_Aragorn
Ze moeten wel de performance op OS X verbeteren vind ik. Een game als Prison Architect loopt heel goed hier, terwijl Rimworld als snel inkakt.

Topicstarter
dat klopt maar dat is nog niet van belang aangezien eerst de core van de game gemaakt word.
Hij is nu bezig met zorgen dat de audio toegevoegd kan worden en de gfx artist aan de slag kan.

Dan komt vanzelf optimization

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:11
Naar aanleiding van dit topic Rimworld een tijdje geleden ook maar aangeschaft. Zeer vermakelijk! Eerste paar keer kansloos afgemaakt. Met het idee om veel fire power te hebben zoveel mogelijk turrets bouwen werkt soms wat contra productief :) Compleet overlopen door hordes raiders...

Nu bezig met een colony die wordt afgesloten door een gangenstelsel met meerdere deuren die omgeven zijn door blasting charges. Zeer effectief om raiders te slopen. En daardoor wat meer tijd om dingen uit te proberen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/koJ6yail.jpg

Een van mn kolonisten kan alleen maar brandjes blussen, research of knallen. Daarom maar veroordeeld tot chef schieten >:) Kan geen kant meer op.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mlh5O62l.jpg

En een massa graf...netjes met een muurtje erom heen om de tere zieltjes van mn kolonisten te sparen 8)

Merk wel dat als er een grotere raid bezig is (10-15 raiders) het spel duidelijk langzamer reageert. Maar dat zal hopelijk een performance issue zijn die in de toekomst wordt aangepakt.

En voor de rest heel benieuwd naar wat er in de nieuwe build zal zitten.

@semmy, weet jij al meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja ik weet meer druk aan het testen (-:

Zit het eerste gedeelte van de modding tools voor audio in.
Ingame audio modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
Hahaha had ook geen andere reactie verwacht. Maar dacht probeer het toch maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ach dit is gewoon een hoop werk voor tynan geweest.
Niet voor iedereen interessant maar wel nodig voor alistair om aan zijn werk te kunnen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Ik houd het nu in mijn nieuwste game toch aardig lang vol :) Dag 46 al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
Anoniem: 63800 schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:56:
ach dit is gewoon een hoop werk voor tynan geweest.
Niet voor iedereen interessant maar wel nodig voor alistair om aan zijn werk te kunnen beginnen.
Ik heb liever dat de basis steeds beter word, daarna meer richten op gameplay, toevoegingen etc. lijkt me een prima gang van zaken!

Inmiddels zit ik op dag 127, het aantal kolonisten groeit niet echt..voornamelijk omdat ik de meeste raiders opblaas >:)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wkC1Zhcl.jpg
Aantal raiders neemt nog steeds een klein beetje toe. Weinig heftige wapens trouwens, ligt denk ik aan het aantal turrets. Waren er maar 3, die inmiddels verkocht zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hh9jYvIl.jpg
Mn basis groeit nog steeds, inmiddels de 3e geyser gevonden en aangesloten op het netwerk. De 3e staat niet op het plaatje, is meer in het noorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Er komt ook steeds meer bij.
Maar tynan moest een systeem maken waardoor de audio en gfx makkelijk veranderd/toegevoegd kon worden.
Hierdoor is die meteen aan het modding systeem begonnen 2 vliegen in 1 klap zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Volgende update komt er langzaam aan.
Verwacht hem binnen 2 weken momenteel worden er voornamelijk bugs gefixed en niks nieuws bij gedaan.

Volgende update gaat het begin van stockpiles bevatten launchpads en hoppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monsees
De update is in ieder geval net binnengekomen, het startmenu ziet er alweer een hoop beter uit.
Ik ga het in ieder geval zo weer eens spelen, jammer dat er nog geen nieuwe opties komen, het spel heeft erg veel potentie, maar ik vind de speelopties momenteel wel beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
Het is weer even wennen aan de nieuwe dingetjes, zoals de stockpiles. Maar speelt weer lekker weg :) Heb ook het idee dat het een stuk beter draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-06 13:17
Gisteren even de game gedownload. Uurtje gespeeld en bevalt me goed. Vanavond weer even spelen. Mits ik er nog steeds plezier mee heb, ga ik de game zeker halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Werkt hij na de updat eook beter op Mac? Updat hij automatisch trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:09:
Werkt hij na de updat eook beter op Mac? Updat hij automatisch trouwens?
updaten gaat nog niet automatish.
De mac word momenteel hard aan gewerkt. Helaas weinig mensen met een mac dus is moeilijk dingen testen en opzoeken voor tynan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-06 07:38
Hmm, weet niet of het veranderd is in de nieuwe versie, maar tenzij ik alle andere taken uitvink, weigeren ze 'wilde' planten te harvesten, ze sterven liever van uithongering. Dit was me in de vorige versies niet opgevallen (m'n Growing Area planten zijn nog niet volgroeid).

http://www.donorofniet.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wilde planten moet je eerst aanwijzen met harvest.
Vervolgens natuurlijk de prioriteit van het harvesten van die planten hoger zetten als andere taken (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroon
Ja, dat was in de vorige versie ook zo :) Laatste poging ging het een stuk beter.. het was vooral dat ik te snel begonnen was met bouwen, waardoor er nog niks geharvest/gehauld was. Omdat er daarna bijna altijd dingen met hogere priorities te doen zijn gaan ze idd niks haulen, tenzij je met priorities gaat schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Hoe verkoop ik mijn geweren in de nieuwe Alpha? Maw: hoe leg ik die op de launchpad...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-06 13:17
Priority aanpassen op de launchpad neem ik aan. Zorg iig dat deze hoger is dan je rekje waarin je zo opslaat.
Weet niet of het mogelijk is om een geweer daar neer te leggen als je deze hebt laten oppakken door een poppetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Launchpad kun je geen prioriteiten instellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroon
Over het Launchpad ligt standaard een Selling Stockpile (nog een keer klikken), daar kun je het wel aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
Vanavond weer even gespeeld. Is een leuke afwisseling van Banished :) Alpha 2 nog niet eerder geprobeerd, maar het is weer tof! Weer even zoeken hoe het ook alweer moest, maar daar ben je snel genoeg weer achter.

Mn huidige colony loopt een beetje vast op het moment. Het is nu vooral de zooi opruimen na een aanval van de raiders ipv doorgroeien.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WSekeQfl.jpg
Mn colony :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/l6qAUkGl.jpg
De ontvangsthal 8) Kan wel weer een schoonmaak beurtje gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monsees
@ hippiepaci, die ontvangsthal van je ziet er erg mooi uit, jij zult wel een goede gastheer zijn O-)

Ondertussen heeft Rimworld weer een nieuwe update gehad: alpha 3 ondertussen.
Ik vind het leuk om te zien dat er iedere keer weer wat meer te doen is in het spel. En ik denk de toevoeging van de verschillende volkeren ook wel iets kan toevoegen (met het hulp inroepen enzo).

Helaas heb ik nog niet zoveel speeltijd gehad de laatste tijd, dus ben nog maar net begonnen met het opbouwen van mijn mooie stad 'uden'. Ik ben nieuwsgierig of ik het dit keer langer volhoud dan 10-15 dagen. Dan wordt meestal alles bij mij vernietigt door rebellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-06 19:31
Eergisteren begonnen met Rimworld en ik zie nu al dit weer een enorme tijdsink zal gaan worden..

M'n eerste kolonie waar ik nu mee bezig ben is toch een experiment, gewoon even kijken hoe ver ik kom. Ben er al wel achter dat het bouwen in een berg de nodige voordelen met zich meebrengt, dit gekoppeld met hydroponics, geothermal sites en ruim opgezetten kamers moeten er toch voor kunnen zorgen dat m'n kolonie enigzins veilig kan groeien.

Het maken van een "ontvangst" ruimte ziet er inderdaad uit als een goede ontwikkeling om de raiders te bedwingen. Ben op dit moment een kolonist kwijtgeraakt doordat ik een lousy base set-up heb/had :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroon
Dit is een van de beste ingame verhalen die ik in tijden gezien heb, het waargebeurde verhaal van Rebecca Cain nadat ze in januari 5500 crashten op de planeet Grimworld, door Pyrion Flax.

(de hele playlist.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02-06 19:09

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Er zit nu (eindelijk) een temperatuur systeem in Rimworld, nu moet je dus echt denken om de temperatuur in een basis.

je kan nu ook in de Tundra settelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Niet online
Echt een toffe game.
Als je het lastig vindt om de status van je Colonists bij te houden kan ik deze mod aanraden:
RimWorld EdB Interface UI Mod
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SXeqRjH.jpg

En voor defense is het een goed idee om een "ontvangstruimte" met een halve cirkel aan turrets te hebben. In het middelpunt van deze halve cirkel moet dan je entrance zitten. Deze halve cirkel kun je vullen met rommel of zandzakken om de enemy te vertragen terwijl ze beschoten worden.

Afbeeldingslocatie: http://rail.fail/rimworld-defense.png

Let er wel op dat als je 2 turrets naast elkaar zet en 1tje ontploft, dan gaat z'n buurman ook mee (en dus een hele chain als je er meer naast elkaar hebt).

[ Voor 62% gewijzigd door Juup op 18-02-2015 13:31 ]

Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 13:39

bstard

---------------

Deed mij denken aan Rimmer World, uit Red Dwarf. Interesant project, gaat op de follow bij me.

Blub

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-06 11:14
Sinds kort ook eigenaar van Rimworld, was al fan van Prison Architect en dit lijkt erg veel op.

Mijn eerste colonie is al letterlijk opgeblazen. Ik besloot namelijk te jagen op een Boomrat vlak naast een woning. Dus voordat ik het vuur kon blussen was alles alweer afgebrand. Fijn :)

Tweede keer in de woestijn begonnen, maar daar kon ik geen voedsel kweken. Het duurde niet lang voordat iedereen honger kreeg en dood ging. Fijn :)

Vanmiddag weer lekker verder uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-05 13:33

.je

Na het kijken van enige youtube episodes van mensen die Rimworld spelen heb ik mezelf er ook maar aan gewaagd.

Tot nu toe geen spijt van gekregen!

Helaas ga ik te snel dood. Ik probeer vaak in een tropical gebied iets te binnen maar op de een of andere manier zijn die raiders (zelfs op casual builder) toch in grote getallen nog behoorlijk pittig. Ik mis dan ook de hoeveelheid aan mensen vaak. Ik zag wat turret tips hierboven, eens kijken of ik daar wat mee kan gaan doen!

Heeft iemand tips over hoe ik meer colonisten kan krijgen? Ik heb geprobeerd om via melee die raiders neer te meppen en ze dan over te halen. Een tijdrovend proces en vaak niet succesvol. Het melee meppen heeft ook vaak tot nadeel dat de rest wel op mn colonisten blijft schieten en daarna met 2 of minder overblijf :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Niet online
Nooit melee aanvallen. Die kolonisten ergens veilig wegzetten.
Veel turrets bouwen.
Dan blijven er altijd wel een paar overlevenden die je kan gevangennemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

.je schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 14:42:
Na het kijken van enige youtube episodes van mensen die Rimworld spelen heb ik mezelf er ook maar aan gewaagd.

Tot nu toe geen spijt van gekregen!

Helaas ga ik te snel dood. Ik probeer vaak in een tropical gebied iets te binnen maar op de een of andere manier zijn die raiders (zelfs op casual builder) toch in grote getallen nog behoorlijk pittig. Ik mis dan ook de hoeveelheid aan mensen vaak. Ik zag wat turret tips hierboven, eens kijken of ik daar wat mee kan gaan doen!

Heeft iemand tips over hoe ik meer colonisten kan krijgen? Ik heb geprobeerd om via melee die raiders neer te meppen en ze dan over te halen. Een tijdrovend proces en vaak niet succesvol. Het melee meppen heeft ook vaak tot nadeel dat de rest wel op mn colonisten blijft schieten en daarna met 2 of minder overblijf :(
Gewoon proberen de raiders neer te schieten, soms overleeft er dan wel 1 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
1. dedicate 3 zones (growing, afval, storage)
2. kies een locatie met veel bergen en als het kan een geothermal in de buurt
3. graaf een paar kamers uit (ik doe meestal 3x een 4bij5 voor slaap en 1x een 9x9 voor overig)
4. zorg dat je iemand groente (aardappels) laat planten zsm
5. maak 1 of 2 solar plants en 1 of 2 batterijen
6. maak een fooddispenser met 2 van die bakjes er aan
7. maak een commcenter en onderzoekstafel
8. maak een fornuis + slachttafel
9. maak een storage voor eten waar je een koeling systeem inzet die -1 graden is (eten bederft dan niet)
10. ondertussen kan je af en toe een turret maken (maak nog niet uit hoe)
11. sluit je basis in zodat er maar 1 toegangspunt is en maak op dat punt een turret ring (maar niet zoals hierboven want zandzakken bieden cover en zijn niet gratis). Je kan beter 2 ringen maken bijv. En als je mannetjes de basis uit moeten dan zit je zelf met de traagheid.
12. hierna zou je redelijk veilig moeten zijn en kan je gaan verbeteren met bijv
- Geothermal
- Betere turrets
- Beter pick axes
- Hydroplants (handig voor in de winter uiteraard maar daarvoor moet je al zorgen dat je een flinke stockpile aan maaltijden hebt)
etc
13. denk na over prioriteren van je mannetjes. Alles op 1 of 4 zetten heeft geen zin. Er zijn handige mods (Edb bijv) die laten zien waar ze goed in zijn (passionate). Zelf zet ik bijv blussen en patient altijd op 1

Als je meer mannetjes wilt zul je bijv mannetjes moeten vangen die op bezoek komen. Pas wel op dat de rest hostile wordt zodra je dat doet dus maak slim gebruik van turrets en cover en controleer goed welke je wilt vangen. Ben er verder nog niet echt achter wat het nut is van alliances enzo

[ Voor 11% gewijzigd door thewizard2006 op 01-04-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

thewizard2006 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:43:
Ben er verder nog niet echt achter wat het nut is van alliances enzo
Dan kan je toch hulp vragen als je word aangevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Djesse8999 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 18:58:
[...]

Dan kan je toch hulp vragen als je word aangevallen?
Geen idee :) Nog nooit gebruik van gemaakt.
Recent alpha 10 gespeeld maar zonder mods vind ik er niet heel veel meer aan imo. Gelukkig zijn er veel leuke mods.
Hebben jullie nog een voorkeur?

1. edBInterface
2. edBPrepareCarefully
3. Expended Prostetics & Organ Engineering
4. Pawn Stat Icons Mod
5. Rimworld Enhanced Defence
6. RT Fusebox
7. TargetPractice
8. VeinMiner
9. Craftable Guns

Heb ook GlitterTech en OmniCrafting/Events/Factions/Medical maar ben ik niet echt fan van. Al die super wapens is niet zo spannend. Grote kans dat je in 1x weggevaagd wordt door een goede granaat. Aan de andere kant is dat ook wel een beetje de insteek natuurlijk :)

In Alpha9 heb ik veel plezier gehad met Cybernetic Storm maar die lijkt nog niet geupdate

[ Voor 43% gewijzigd door thewizard2006 op 09-05-2015 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Ik gebruik zelf alleen maar preparecarefully, ga eens wat mods uit je lijstje proberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 13:27
2 dagen geleden gekocht, erg vermakelijk. Wat ik alleen een beetje scheef vind is de storyline, dat je een spaceship moet maken om er weg te komen. Dat terwijl er regelmatig schepen langs vliegen en je prisoners kopen van je, je zou toch geld kunnen geven aan zo'n schip om je mee te nemen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 11:11
een van de uitleggen ervoor is dat het onbemande schepen zijn met enkel een AI en niet geschikt voor personenvervoer. Behalve de pirate schepen dan, en daar wil je niet met meereizen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Niet online
Wat super irritant is sinds alpha 11 is dat er ook raiders ("sappers") zijn die om je defenses heen tunnelen.
Argh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke58
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-06-2024
Weet iemand hoe het er een beetje voorstaat met deze game. Laatste reactie was uit 2015 moet toch wel iets verandert zijn. Kan iemand mij er iets over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juptache
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ontwikkelaar is er een tijdje uit geweest en is net weer terug. Nu bezig met grootste update sinds alpha 1. Zie ook het devblog: http://ludeon.com/blog/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke58
Zal de blog in de gaten houden, even vraagje. Als ik de game nu koop krijg ik dan wel steeds de updates en krijg ik hem dan later ook direct in steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juptache
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Luke58 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:20:
Zal de blog in de gaten houden, even vraagje. Als ik de game nu koop krijg ik dan wel steeds de updates en krijg ik hem dan later ook direct in steam?
1. Uiteraard
2. Zie FAQ:
Will I get a Steam key?
– It depends when you bought the game. If you bought the game on or before November 4, 2014 you will get a key when the game is released on Steam. If you bought the game after that, we will try to get you a Steam key but Valve’s policies prevent us from being able to guarantee this.
Niet zeker dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 05-06 18:23

heuveltje

KoelkastFilosoof

Heb hem vorige week gekocht.

Vind het idee leuk (ben fervent dwarf fortresser)
Maar ben er nog niet uit met dit spel. ik zit nu met 4 kolonisten, en alles gaat zo traag.
Lijkt wel of ik precies me eigen kan bedruipen, maar geen tijd over heb voor progressie.
En er lijkt zo 1-2-3 geen makkelijke manier om aan meer mensen te komen

Je krijgt zowiezo nieuwe updates als je hem koopt

Uit de faq :

Will I get a Steam key?

– It depends when you bought the game. If you bought the game on or before November 4, 2014 you will get a key when the game is released on Steam. If you bought the game after that, we will try to get you a Steam key but Valve’s policies prevent us from being able to guarantee this.

[ Voor 7% gewijzigd door heuveltje op 14-03-2016 14:48 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke58
Oke, bedankt. steam is niet noodzakelijk maar wel makkelijk als hij daarop staat. Verder krijg je vanzelf door alle updates de hele game wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-04 22:08
De nieuwe update, alpha 13, is zojuist uitgebracht. Het brengt een hoop nieuwe zaken met zich mee zoals relaties en dergelijke.

Blog post met de wijzigingen: https://ludeon.com/blog/2016/04/alpha-13-released/

internix.be

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Laatst online: 18-11-2024
Superspel, dus hierbij een klein berichtje om Rimworld en quill18 een beetje te promoten ;)

YouTube: RimWorld - Alpha 13 - Extreme Difficulty - Part 1 \[Humans: It's What's For Dinner.]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thewizard2006
Ik vind de playtroughs van Blitzkriegler ook altijd wel leuk om te zien mbt rimworld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Laatst online: 18-11-2024
Rimworld alpha 14b is uit!

https://ludeon.com/blog/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lilith0206
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-05 17:40
Daarmee is die ook uitgekomen op Steam. Als je een key via de website voor een bepaalde tijd hebt gekocht kan je deze nu omzetten naar een steamkey voor wie hier interesse in heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caller
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-10-2023
Voor de mensen die nog twijfelden, het is een super verslavend en leuk spel. Heb er nu al 6 koloniën opzitten. Een kan niet wachten om de volgende te starten. Die 30 euro dik waard!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:26
Sinds een paar dagen de game ook gekocht, maar ik heb nog best wat moeite met de game. Vooral na het starten gaat het lastig. Ik begin met de basic levensbehoefte. Dus eten, onderdak en slaapplekken. Maar wat dan? Ik heb al heel gauw dat ze tegen zichzelf keren en elkaar aanvallen. Ook vallen ze van vermoeidheid neer, maar zoveel gekke dingen doe ik niet. Ik krijg we elke keer de melding dat de mood niet goed is. Maar ik heb al met de dagschemas gespeeld, vrije tijdsdingen gemaakt... Maar de blijven tegen zichzelf keren

Ook het vinden van eten vind ik beetje makkelijk. Zijn aardappels en de besjes de enige manier om eten te kunne krijgen? Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caller
  • Laatst online: 24-10-2023
Klik op de aardappel voor andere groenten, tip plant healroot. Heb je ook cooling en de temperatuur verlaagd in je food storage. Kijk anders wat guides op YouTube (quill) geloof ik.

Overigens gaat bij mij ook de ene na de andere kolonie kapot😞 maar de verhalen hoe zijn dan wel weer leuk. Een keer in een berg en verlaten kamer tegengekomen met cryosleep cabines, en die natuurlijk open gemaakt, komen er 6 dudes uit met machinegeweren. Het was een Tribal start😃 vaarwel tribe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Laatst online: 22:39
Wat een leuk spel is dit zeg. :) Ik heb in het verleden veel Dwarf Fortress gespeeld, maar de laatste tijd kom ik er niet meer aan toe om daar weer lekker in te komen. Dit spel daarentegen is een stuk fijner om in de vrije uurtjes te spelen, zonder dat je je eerst weer 20 uur moet inlezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-06 16:57

Soggney

Zeekomkommer

Alpha 15 is eergisteren uitgekomen. Met als voornaamste dat er nu een uitgebreid drugs systeem is.
Dus niet enkel bier om even te ontsnappen aan de uitdagingen in rimworld

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-06 16:19
Het drugsysteem is een mooie bijkomstigheid maar wat volgens het belangrijkste van de update is zijn de deepmining drills.

Helemaal aan het eind van de techtree heb je nu de mogelijkheid om ondergronds te scannen en "deep-drillen" om zo lastige resources (plasteel etc) toch nog te kunnen minen aan het einde van het spel :) ookal is het vrij lastig om te researchen ;)
Caller schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 18:13:
Klik op de aardappel voor andere groenten, tip plant healroot. Heb je ook cooling en de temperatuur verlaagd in je food storage. Kijk anders wat guides op YouTube (quill) geloof ik.

Overigens gaat bij mij ook de ene na de andere kolonie kapot😞 maar de verhalen hoe zijn dan wel weer leuk. Een keer in een berg en verlaten kamer tegengekomen met cryosleep cabines, en die natuurlijk open gemaakt, komen er 6 dudes uit met machinegeweren. Het was een Tribal start😃 vaarwel tribe
Ik had gister een goeddraaiende kolonie die onder de voet werd gelopen door man-hunting boars die ik had gemist 8)7

[ Voor 49% gewijzigd door Ikke_Niels op 01-09-2016 11:12 ]

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Lijkt me erg leuk! Al heb ik nog genoeg andere games om eerst te spelen. Toch kijk ik steeds weer naar dit spel.. kost trouwens buiten de Steam store om, alsnog € 20,-

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:26
Luxicon schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:34:
Lijkt me erg leuk! Al heb ik nog genoeg andere games om eerst te spelen. Toch kijk ik steeds weer naar dit spel.. kost trouwens buiten de Steam store om, alsnog € 20,-
Naast Rimworld heb ik ook nog Factorio gekocht, maar met de laatste ben ik aanzienlijk meer mee bezig dan Rimworld. Rimworld vind ik nog steeds vrij pittig om te starten. Binnen 16 uur speeltijd ben ik wel 8x opnieuw begonnen.
Pagina: 1 2 Laatste