GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Superspel, dus hierbij een klein berichtje om Rimworld en quill18 een beetje te promoten 
YouTube: RimWorld - Alpha 13 - Extreme Difficulty - Part 1 \[Humans: It's What's For Dinner.]

YouTube: RimWorld - Alpha 13 - Extreme Difficulty - Part 1 \[Humans: It's What's For Dinner.]
Ik vind de playtroughs van Blitzkriegler ook altijd wel leuk om te zien mbt rimworld
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
dit spel is de afgelopen dagen leuker geworden!thinkingaboutit schreef op zondag 13 november 2016 @ 09:13:
dit spel gaat binnenkort nog leuker worden!
zie de screenhots te: http://ludeon.com/blog/
Ik doe mijn best
. Altijd leuk om mensen te hebben om het over het spel te hebben. Hoeveel was jullie speeltijd uiteindelijk?

Meer dan 300 uur in zitten. Paar maandjes geleden weer aardig wat uurtjes erbij gedaan. Nu heb ik wat zin in anders, maar het kan net zo goed dat ik morgen zo weer tientallen uren erbij doe.
Modding is in dit spel ge-wel-dig. En dit spel bevat meer drama dan welke soap op TV dan ook.
(Factorio heb ik ook meer dan 200 uur op zitten. Na het 2x 'uitgespeeld' te hebben heb ik het niet meer opgestart, voel de bug nog niet.)
Modding is in dit spel ge-wel-dig. En dit spel bevat meer drama dan welke soap op TV dan ook.

(Factorio heb ik ook meer dan 200 uur op zitten. Na het 2x 'uitgespeeld' te hebben heb ik het niet meer opgestart, voel de bug nog niet.)
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Ik ben ook al een tijdje aan het spelen, zijn toch steeds veel ontwikkelingen.
Nadat van de week de update naar Beta 19 werd geïnstalleerd startte het spel opeens in Nederlands op, had ik eigenlijk nog nooit naar gekeken.
Nu zijn de vertalingen inmiddels erg achterhaald en er mist heel veel. Ik ken wel wat mensen die er baat bij zouden hebben als het spel in het Nederlands ook netjes is vertaald, dus ik dacht er aan om zelf eens te beginnen met vertalen. Wellicht zijn er wel meer mensen die geïnteresseerd zijn om te helpen vertalen hier?
Hier vind je hoe je zou kunnen helpen.
Nadat van de week de update naar Beta 19 werd geïnstalleerd startte het spel opeens in Nederlands op, had ik eigenlijk nog nooit naar gekeken.
Nu zijn de vertalingen inmiddels erg achterhaald en er mist heel veel. Ik ken wel wat mensen die er baat bij zouden hebben als het spel in het Nederlands ook netjes is vertaald, dus ik dacht er aan om zelf eens te beginnen met vertalen. Wellicht zijn er wel meer mensen die geïnteresseerd zijn om te helpen vertalen hier?
Hier vind je hoe je zou kunnen helpen.
De release is erIt's finally here! I just hit the button to release RimWorld 1.0. Thank you to everyone! I have many people to be grateful to (many of whom I mentioned in the last update).

https://store.steampowered.com/app/294100/RimWorld/
[Voor 23% gewijzigd door Iusedto op 18-10-2018 16:28]
FUMES et CARNES
Zijn er nog actieve spelers hier? Ik heb het spel weer opgepakt met de Royalty expansion en ben nu bezig met een mountain base.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Heb je al een infestation gehad?
Je betaalt
Je bedoelt
Je vertelt
Je bepaalt
Het verkeert
Het ondersteunt
Het betekent
Het vertoont
Sinds kort dit pareltje ontdektg0tanks schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 21:57:
Zijn er nog actieve spelers hier? Ik heb het spel weer opgepakt met de Royalty expansion en ben nu bezig met een mountain base.![]()
[Afbeelding]

Ben nu begonnen aan een Naked Brutality run.
[Voor 58% gewijzigd door Mr-E op 27-05-2021 13:50]
Main rig : X99 Soc Force | i7 5820k @ 4.3 Ghz | 32Gb Dominator Orange ltd @3400 mhz | Aorus 1070Ti
Later deze maand komt een nieuwe gratis update en een DLC uit: Ideology 

This expansion lets you create a new belief system and act it out in your colony. You can play as tree-worshipping cannibals who carve skulls into every piece of furniture, or blind tunnelers who shun the light, or transhumanists obsessed with perfecting the human form using exotic technology. Or be nudists, or drug-stupor mystics, or piratical raiders, or charity-focused givers, or pain-loving animal sacrificers, or dance-party techno ravers, or rustic ranching cowboys, or many many more.
You can mix and match different core elements of your belief system, and also customize every individual precept, ritual, special social role, venerated animal and weapon, culture and style, unique building, tattoo, clothing, background narrative, god, and beard preference.
Ideology makes your story into your story more than ever before.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Pagina: 1