Toon posts:

[PC] Rimworld

Pagina: 1
Acties:

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik heb teveel Pr0n gekeken geloof ik :+ (de titel deed me aan iets heel anders denken).

Maar meer Indirect control games! YAY. Altijd groot fan geweest van Bullfrog, de koning van de indirect control games! Vind ieder spel dat hiermee werkt erg leuk. Sommige dingen worden beter als je minder controle hebt :p.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • +1Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-10-2019
Superspel, dus hierbij een klein berichtje om Rimworld en quill18 een beetje te promoten ;)

YouTube: RimWorld - Alpha 13 - Extreme Difficulty - Part 1 \[Humans: It's What's For Dinner.]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-05 19:01
Ik vind de playtroughs van Blitzkriegler ook altijd wel leuk om te zien mbt rimworld

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04 16:30
thinkingaboutit schreef op zondag 13 november 2016 @ 09:13:
dit spel gaat binnenkort nog leuker worden!
zie de screenhots te: http://ludeon.com/blog/
dit spel is de afgelopen dagen leuker geworden!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Versie 16 voegt leuke dingen toe:

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-05 21:48

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Ik doe mijn best :P. Altijd leuk om mensen te hebben om het over het spel te hebben. Hoeveel was jullie speeltijd uiteindelijk?

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:05

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Meer dan 300 uur in zitten. Paar maandjes geleden weer aardig wat uurtjes erbij gedaan. Nu heb ik wat zin in anders, maar het kan net zo goed dat ik morgen zo weer tientallen uren erbij doe.

Modding is in dit spel ge-wel-dig. En dit spel bevat meer drama dan welke soap op TV dan ook. :P
(Factorio heb ik ook meer dan 200 uur op zitten. Na het 2x 'uitgespeeld' te hebben heb ik het niet meer opgestart, voel de bug nog niet.)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• Sjohn21
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-05 07:01
Ik ben ook al een tijdje aan het spelen, zijn toch steeds veel ontwikkelingen.
Nadat van de week de update naar Beta 19 werd geïnstalleerd startte het spel opeens in Nederlands op, had ik eigenlijk nog nooit naar gekeken.
Nu zijn de vertalingen inmiddels erg achterhaald en er mist heel veel. Ik ken wel wat mensen die er baat bij zouden hebben als het spel in het Nederlands ook netjes is vertaald, dus ik dacht er aan om zelf eens te beginnen met vertalen. Wellicht zijn er wel meer mensen die geïnteresseerd zijn om te helpen vertalen hier?
Hier vind je hoe je zou kunnen helpen.

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:57
It's finally here! I just hit the button to release RimWorld 1.0. Thank you to everyone! I have many people to be grateful to (many of whom I mentioned in the last update).
De release is er :)
https://store.steampowered.com/app/294100/RimWorld/

[Voor 23% gewijzigd door Iusedto op 18-10-2018 16:28]

FUMES et CARNES

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:26

g0tanks

Moderator CSA
Zijn er nog actieve spelers hier? Ik heb het spel weer opgepakt met de Royalty expansion en ben nu bezig met een mountain base. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Jaaap
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heb je al een infestation gehad?

Je betaalt
Je bedoelt
Je vertelt
Je bepaalt
Het verkeert
Het ondersteunt
Het betekent
Het vertoont

• Mr-E
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 29-05-2021
g0tanks schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 21:57:
Zijn er nog actieve spelers hier? Ik heb het spel weer opgepakt met de Royalty expansion en ben nu bezig met een mountain base. :)

[Afbeelding]
Sinds kort dit pareltje ontdekt :D

Ben nu begonnen aan een Naked Brutality run.

[Voor 58% gewijzigd door Mr-E op 27-05-2021 13:50]

Main rig : X99 Soc Force | i7 5820k @ 4.3 Ghz | 32Gb Dominator Orange ltd @3400 mhz | Aorus 1070Ti

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:01

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Later deze maand komt een nieuwe gratis update en een DLC uit: Ideology *O*
This expansion lets you create a new belief system and act it out in your colony. You can play as tree-worshipping cannibals who carve skulls into every piece of furniture, or blind tunnelers who shun the light, or transhumanists obsessed with perfecting the human form using exotic technology. Or be nudists, or drug-stupor mystics, or piratical raiders, or charity-focused givers, or pain-loving animal sacrificers, or dance-party techno ravers, or rustic ranching cowboys, or many many more.

You can mix and match different core elements of your belief system, and also customize every individual precept, ritual, special social role, venerated animal and weapon, culture and style, unique building, tattoo, clothing, background narrative, god, and beard preference.
Ideology makes your story into your story more than ever before.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee