Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 21:19
Volgens mij kan je die alleen krijgen met battlepacks?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:49

Aid

Aha, dus het is niet zo dat je met een bepaalde wapen 50 headshots moet maken om bijv. een blauwe camo te unlocken.

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

Camo's unlock je ook d.m.v. assignments.

Bijv. Black Shark Camo.

Land Vehicles Veteran Assignment

-In a round, kill 10 enemies with any Land Vehicle
-Destroy 50 vehicles with any Land Vehicle

PSN: Von_Smallhausn

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
Vind ik wel een van de mooiste camo's.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 21:29
Zijn er mensen die een code hadden voor China Rising? Ik heb deze ingevoerd in de store, echter gebeurt er verder niks.

Ik heb de PS3 versie van BF4 voor €10 geüpgrade naar de PS4 versie. Nu lees ik dat meer mensen problemen hadden met het verzilveren van de CR codes. Ik heb zojuist dus naar EA gebeld, en die geven aan dat de CR code alleen voor PS3 is, en als ik het voor PS4 wil moet ik hem maar apart aanschaffen of Premium-lid worden :/

Verwijderd

Lekker bedrijf dat EA...

• Falco91Bones
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-01-2018

Falco91Bones

Monkey King

Lunaticc schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:07:
Zijn er mensen die een code hadden voor China Rising? Ik heb deze ingevoerd in de store, echter gebeurt er verder niks.

Ik heb de PS3 versie van BF4 voor €10 geüpgrade naar de PS4 versie. Nu lees ik dat meer mensen problemen hadden met het verzilveren van de CR codes. Ik heb zojuist dus naar EA gebeld, en die geven aan dat de CR code alleen voor PS3 is, en als ik het voor PS4 wil moet ik hem maar apart aanschaffen of Premium-lid worden :/
Niet waar, ik had dat probleem gister ook, je moet even naar de helpdesk gaan van EA (https://help.ea.com/)
Daar je probleem uitleggen en dan krijg je een nieuwe code. Let wel op soms zijn ze niet zo slim en geven ze je een US code dus je moet wel een NL code krijgen. Daarna kan je die code invoeren op de PS4 dan krijg je een soort van unlock bestandje en kan je de DLC gratis kopen op de PSN store.

PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones

• Lunaticc
Falco91Bones schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:12:
[...]

Niet waar, ik had dat probleem gister ook, je moet even naar de helpdesk gaan van EA (https://help.ea.com/)
Daar je probleem uitleggen en dan krijg je een nieuwe code. Let wel op soms zijn ze niet zo slim en geven ze je een US code dus je moet wel een NL code krijgen. Daarna kan je die code invoeren op de PS4 dan krijg je een soort van unlock bestandje en kan je de DLC gratis kopen op de PSN store.
Ik had ook al aangegeven dat mensen nieuwe codes kregen maar dat kon die meneer niet voor mij doen, dan moest ik Sony maar bellen.

Zal dit eens proberen. Gewoon via mail neem ik aan? Kan nergens de live-chat vinden.

• Falco91Bones
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-01-2018

Falco91Bones

Monkey King

Lunaticc schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:22:
[...]

Ik had ook al aangegeven dat mensen nieuwe codes kregen maar dat kon die meneer niet voor mij doen, dan moest ik Sony maar bellen.

Zal dit eens proberen. Gewoon via mail neem ik aan? Kan nergens de live-chat vinden.
Ik zie de live chat functie nu ook niet meer staan :(
Ga even kijken of ik het nog ergens kan vinden ^^

PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones

Verwijderd

Ik heb net met Sony gebeld over dat China Rising gedoe. Hij heeft alles voor mij nagekeken en alles klopte op mijn account. Ik heb de code succesvol ingevoerd en hoor nu ook een gratis download optie te hebben, maar bij mij staat er alleen een optie die 14,99 kost. Ze gaan het uitzoeken en contact opnemen met EA en als ze wat weten nemen ze contact met mij op.

• Lunaticc
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:45:
Ik heb net met Sony gebeld over dat China Rising gedoe. Hij heeft alles voor mij nagekeken en alles klopte op mijn account. Ik heb de code succesvol ingevoerd en hoor nu ook een gratis download optie te hebben, maar bij mij staat er alleen een optie die 14,99 kost. Ze gaan het uitzoeken en contact opnemen met EA en als ze wat weten nemen ze contact met mij op.
Laat even weten hoe het gaat :)

Ik heb toen straks een mailtje gestuurd maar volgens mij is die niet goed doorgekomen, ik heb geen emailbevestiging en hij komt ook niet voor bij "Mijn verzoeken". (Ik kreeg wel een supportnr te zien na het indienen maar deze niet genoteerd 8)7 )

Zojuist ook nog even contact gehad via de live chat (USA) en blijkbaar werd er aan het probleem gewerkt.

[ Voor 6% gewijzigd door Lunaticc op 19-12-2013 18:00 ]

Verwijderd

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de Electronic Arts klantenservice.
Het spijt ons dat u problemen heeft met het spelen van Battlefield 4.

Iedereen met de Battlefield 4 Premium Service kan gratis China Rising downloaden. Indien u Battlefield 4 origineel op de Playstation 3 heeft aangeschaft, en later heeft ge-upgrade naar Battlefield 4 voor de Playstation 4 en u niet in bezit bent van de premium service voor Battlefield 4, dan kunt u helaas de China Rising DLC niet gratis

• Lunaticc
Standaard antwoord dus...

Vreemd dat sommige mensen wel een nieuwe code krijgen en anderen niet.

Verwijderd

Ja zeker een standaard antwoord, want ik heb hun nooit verteld dat ik hem geupgrade heb naar de ps4.
Ik kreeg net ook een mail terug van sony waar in stond dat ze het probleem hebben opgelost en dat ik als het goed is China Rising gratis kan downloaden. Maar het werkt nog steeds niet.
Ik ga morgen weer bellen met sony.
Weet iemand of er bij de fysieke ps4 versie van BF4 ook gewoon een voucher zat met een code?

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-11 14:41

ikookhier

>hijdiehieris<

Vanavond nog mensen die de nieuwe maps gaan spelen op de PS4?
Heb wel zin in een paar potjes :)

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ikookhier schreef op donderdag 19 december 2013 @ 19:21:
Vanavond nog mensen die de nieuwe maps gaan spelen op de PS4?
Heb wel zin in een paar potjes :)
Eh ? Doel jij op de China Rising maps ?

• ikookhier
  • Laatst online: 15-11 14:41

ikookhier

>hijdiehieris<

Jep

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

• Fatal Mind
  • Niet online
Ah, ja oke, voor mij niet zo nieuw meer, tis goedkoper premium member te worden dan iedere keer los te kopen.

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Weet iemand of en zo ja hoe, je met de PS4 versie de commander modus kan spelen vanaf een surface pro (Win 8.1). Of kan dit alleen via een iPad?

• Jackal131
EINDELIJK!!!!! De eerste keer sinds de aanschaf van BF4, dat ik geen crashes heb gehad. Nog wel wat last van lag en rubberbanding, maar dat neem ik nu even op de koop toe. Wat een genot om alle potjes tot het eind uit te kunnen spelen!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

Gisteravond de update voor BF4 op mijn Xbox One geinstalleerd en.. Eindelijk! Server browser werkt, servers die hij laat zien kun je ook echt joinen of je wordt gequeued wat eerst nooit lukte. Geen crashes meer zelfs, 5 uur gespeeld en geen een keer terug naar het startscherm of wat dan ook. Leek ook allemaal wat stabieler... Ik is blij :)

https://powershellisfun.com

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Ik heb toch regelmatig dat mijn ds4 controller niet goed reageert in BF4. Dan lijkt het op scherm echt een seconden te duren voordat hij van richting veranderd. Dit probleem heb ik niet contact maar toch wel met enige regelmaat. Iemand hier herkenning bij? Vraag me dus af of dit latency problemen zijn of echt problemen met mijn controller.

43% of all statistics are worthless.

• Goudstalen
  • Laatst online: 11:25
Nowa schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:58:
Ik heb toch regelmatig dat mijn ds4 controller niet goed reageert in BF4. Dan lijkt het op scherm echt een seconden te duren voordat hij van richting veranderd. Dit probleem heb ik niet contact maar toch wel met enige regelmaat. Iemand hier herkenning bij? Vraag me dus af of dit latency problemen zijn of echt problemen met mijn controller.
Zit je telkens op dezelfde plaats/afstand? Speel je altijd op dezelfde monitor als dit zich wel en niet voor doet?
Ik neem het bovenstaande aan, en dan zou het liggen aan de controller denk ik. Misschien is de batterij van de controller bijna op, dat kan misschien ook een verschil maken? (energiebesparing e.d.)

Anders is het waarschijnlijk de controller ja.

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Altijd zelfde afstand meter of 4 van mijn Plasma. Zal eens op het batterij niveau letten. DS3 controller had deze problemen nooit overigens.

43% of all statistics are worthless.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:44
Gisteren weer BF4 geprobeerd, maar ik kom er gewoon niet lekker in. Wil zo graag deze game leuk vinden, maar ergens lukt het me gewoon niet. Battlelog vind ik echt een drama. Het joinen van mensen uit mn lijst lukt zelden. Als ik zelf een match zoekt werkt dat eigenlijk altijd prima.

Verder voel ik me enorm verloren in de grootse mappen. Het onderwerp samenwerken spreekt me heel erg aan, maar in praktijk zie ik dit zelden gebeuren. Of ligt dit aan mij?

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11 09:14

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:59:

Verder voel ik me enorm verloren in de grootse mappen. Het onderwerp samenwerken spreekt me heel erg aan, maar in praktijk zie ik dit zelden gebeuren. Of ligt dit aan mij?
Per gametype zijn de maps anders. Dus als je voor Domination kiest speel je in de grote mappen, zodra je Team Deathmatch kiest heb je compacte mappen.

Ik merk dat wanneer ik een game join en in een squad zit het echt afhankelijk is van de squadleader of mensen samenwerken. Als je een squadleader heb die orders geeft zie je veel samenwerking, heb je iemand die squadleader is maar daar totaal niet mee bezig is dan merk je dat de hele squad voor zichzelf gaat. Ik wissel dan gewoon van squad.

Afhankelijk van je class kan jij je team veel helpen. Als Recon scout je veel vijandelijke voertuigen waardoor deze voor iedereen op de map zichtbaar zijn geworden en snel uitgeschakeld kunnen worden bijv. d.m.v. je laser.

Als engineer repair je zoveel mogelijk de voertuigen van je teamgenoten en ondanks dat sommige het niet eens door hebben scoor je zelf ontzettend veel punten.

Met support drop je op tactische plekken ammo crates (liefst die advanced).

Mijn k/d ratio is echt slecht (denk aan 6 kills 18 deaths), maar ik eindig bijna altijd in de top 3.

Ik haal er iig veel voldoening uit om op deze manier te spelen.

• Fatal Mind
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:59:
Gisteren weer BF4 geprobeerd, maar ik kom er gewoon niet lekker in. Wil zo graag deze game leuk vinden, maar ergens lukt het me gewoon niet. Battlelog vind ik echt een drama. Het joinen van mensen uit mn lijst lukt zelden. Als ik zelf een match zoekt werkt dat eigenlijk altijd prima.

Wat lukt er niet aan het joinen dan ? Als je naar Multiplayer gaat, zie je toch gelijk wie er wat aan het doen is, even dat ding selecteren en je joined ( indien plaats uiteraard )

Sommige maps zijn inderdaad te groot, of er is weinig te beleven, dit heb ik ook wel eens, maar wat je dan kan doen bijvoorbeeld, is een andere game mode op zoeken, kijk eens naar Team deathmatch bijvoorbeeld, geen vlaggen, geen grote map, alles is kleinschaliger met max 20 man.

En nee, samenwerken gebeurd amper, als je om leven, ammo, reparaties vraagt krijg je ze niet, af en toe ben ik er zo klaar mee dat ik er gewoon eentje teamkill, en het dan zelf wel oplos. Wat een gepruts.

• Lekkerboeie86
Fatal Mind schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:12:
[...]

Wat lukt er niet aan het joinen dan ? Als je naar Multiplayer gaat, zie je toch gelijk wie er wat aan het doen is, even dat ding selecteren en je joined ( indien plaats uiteraard )

Sommige maps zijn inderdaad te groot, of er is weinig te beleven, dit heb ik ook wel eens, maar wat je dan kan doen bijvoorbeeld, is een andere game mode op zoeken, kijk eens naar Team deathmatch bijvoorbeeld, geen vlaggen, geen grote map, alles is kleinschaliger met max 20 man.

En nee, samenwerken gebeurd amper, als je om leven, ammo, reparaties vraagt krijg je ze niet, af en toe ben ik er zo klaar mee dat ik er gewoon eentje teamkill, en het dan zelf wel oplos. Wat een gepruts.
Vaak zie ik in het hoofdmenu wat mensen aan het spelen zijn, maar als ik dan naar battlelog ga, staat er bij de spelers alleen "online" en valt er niets te joinen. Heel af en toe heeft het wel gewerkt, maar die kan je op 1 hand tellen.

Ik zal is moeten kijken naar een goede squad met een squadleader die mij als beginner een btje op sleeptouw kan nemen.

• ndonkersloot
Of je moet wat tweakers toevoegen en dan via voicechat écht samen werken ;).
PSN: ndonkersloot

Verwijderd

Ik heb een China rising code echter wanneer ik deze addon wil downloaden staat er dat ik €15,- euro moet betalen. Anderen hier ook last van en is daar al een oplossing voor?

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-11 09:08
Ja hoor net opeens mijn savegame verdwenen op mn ps4. Ik dacht slim te zijn en die van gisteren uit mn cloud te halen maar die was schijnbaar ook al corrupt. :(

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Fatal Mind
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:20:
[...]

Vaak zie ik in het hoofdmenu wat mensen aan het spelen zijn, maar als ik dan naar battlelog ga, staat er bij de spelers alleen "online" en valt er niets te joinen. Heel af en toe heeft het wel gewerkt, maar die kan je op 1 hand tellen.

Ik zal is moeten kijken naar een goede squad met een squadleader die mij als beginner een btje op sleeptouw kan nemen.
Welke console speel je ? Want in principe heb je battlelog niet nodig om games te joinen.

• Lekkerboeie86
Fatal Mind schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:44:
[...]

Welke console speel je ? Want in principe heb je battlelog niet nodig om games te joinen.
PS4. Ik zal ndonkersloot is toevoegen.
Bedankt voor de reacties allemaal :)

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Zonder overdrijven, op de PS3 loopt hij ieder uur/anderhalf uur vast...

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-11 09:35

Nohead

PSN ID: Nohead

EA en Sony gebeld, PS3 upgraded naar PS4 krijgen geen China Rising DLC.
DLC is echt alleen voor de PS3. Helaas mensen jullie hoeven niet meer te bellen etc.
Codes geven doen ze niet zeiden ze bij EA.

Verwijderd

Nohead schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:05:
EA en Sony gebeld, PS3 upgraded naar PS4 krijgen geen China Rising DLC.
DLC is echt alleen voor de PS3. Helaas mensen jullie hoeven niet meer te bellen etc.
Codes geven doen ze niet zeiden ze bij EA.
Bij mij zijn ze er mee bezig. Dan moet je gewoon niet zeggen dat je hem geupgrade hebt...

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2013 15:37 ]

• eazy_emco_87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-03 10:31
Even een snel vraagje. Lees net dat er sinds gisteren en Xbox One update voor BF4 is. Heb de game gisteren gedownload. Na de installatie niets meer gelezen of gezien over de update. Moet ik er van uitgaan dat deze in de gedownloade game is verwerkt, of moet ik ergens anders zoeken?

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online

djbarney

XBL: DeejayBarney

eazy_emco_87 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:27:
Even een snel vraagje. Lees net dat er sinds gisteren en Xbox One update voor BF4 is. Heb de game gisteren gedownload. Na de installatie niets meer gelezen of gezien over de update. Moet ik er van uitgaan dat deze in de gedownloade game is verwerkt, of moet ik ergens anders zoeken?
Je krijgt als de update er nog niet op staat, bij het starten van de xbox one de update aangeboden. Bij mij had hij 98% van de update al binnen gehaald tijdens stand-by, en de laatste 2% kwam binnen na het inloggen. Direct daarop kon ik de game starten met patch en al.

Verwijderd

De gratis update voor de addon China rising staat niet in de Nederlandse psn store. Als ik op de gratis versie druk krijg ik op het vervolg scherm te zien dat ik het moet kopen. Anderen daar ook last van?

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
kheb een aantal mensen uit dit topic op battlelog geinvite. Ik ben ook wel in voor teamwork op ps4

Verwijderd

Vrienden ik heb een ps4 met ps plus365. Nu heb ik vandaag bf4 gehaald en zie dat china rising als optie aangeboden wordt voor €0. Nadat je erop klikt staat er €15. :-/ doe ik iets verkeerd? Dit zou toch gratis zijn voor psplus abonnees?

En wanneer ik multiplayer klik staat er dat ik ingelogd moet zijn op de EA servers. Ik begrijp het niet :(

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:54
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 22:06:
Vrienden ik heb een ps4 met ps plus365. Nu heb ik vandaag bf4 gehaald en zie dat china rising als optie aangeboden wordt voor €0. Nadat je erop klikt staat er €15. :-/ doe ik iets verkeerd? Dit zou toch gratis zijn voor psplus abonnees?

En wanneer ik multiplayer klik staat er dat ik ingelogd moet zijn op de EA servers. Ik begrijp het niet :(
De DLC is alleen gratis bij de BF4: China Rising Expansion Edition, niet bij de gewone versie.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:24
Inmiddels iemand ervaring met het volgende:

Premium voor battlefield op een US account kopen voor US account met BF4 erop en op een EU account spelen (betreft PS4).

• Kjid
ik speel op een uk psn en dat werkt met premium uit de uk

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
BF4 PS3 Premium hiero, probeer CR te spelen, maar niks hoor, staan wel in de server browser, maar X-knopje doet niks ... iemand soelaas?

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• xminator
Kjid schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 23:19:
ik speel op een uk psn en dat werkt met premium uit de uk
Dus BF4 gekocht op UK psn, vervolgens bf4 premium gekocht op UK PSN en je speelt premium via NL PSN (dus andere account dan UK psn)?

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Echt chill die Share-knop op de DS4! Vaak genoeg gebruikt voor vette momenten, heb maar besloten om paar dingen in een video te gooien :9

[ Voor 57% gewijzigd door ASNNetworks op 21-12-2013 05:03 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Jackal131 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 00:22:
EINDELIJK!!!!! De eerste keer sinds de aanschaf van BF4, dat ik geen crashes heb gehad. Nog wel wat last van lag en rubberbanding, maar dat neem ik nu even op de koop toe. Wat een genot om alle potjes tot het eind uit te kunnen spelen!
Zodra ik de PS4 heb (jan-feb 2014) join ik weer! Waarschijnlijk zijn dan ook alle problemen in BF4 gepatched. :D

De PS3 al een tijdje verkocht maar uiteraard kon ik de PS4 niet ongezien voorbij laten gaan. Helaas had ik de Mega bundel bij Wehkamp besteld en die is niet meer leverbaar. Ik ben dus 'omgezet' naar de standaard PS4 en daar is de virtuele rij veel langer van. Bij de bundel was ik denk ik eind december aan de beurt, nu wordt het later. :X

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• ndonkersloot
ASNNetworks schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 04:38:
Echt chill die Share-knop op de DS4! Vaak genoeg gebruikt voor vette momenten, heb maar besloten om paar dingen in een video te gooien :9
[video]
Wow erg vet gedaan! Ik vergeet steeds dat ik die button heb :p. Hoe heb ie dit nou ge-edit? Kan je de video bestanden op je PC krijgen of?

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-11 05:46
BF4 is wel om te huilen op de PS3, ben nu een uurtje aan het gamen en het spel is al 3x blijven hangen. Het is eigenlijk echt schandalig dat zo'n duur spel zo slecht is afgewerkt en zo onder de maat presteert.

Inmiddels geeft de PS3 keer op keer aan dat het systeem niet correct is afgesloten, ook dat lijkt me niet wenselijk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 20:37:
De gratis update voor de addon China rising staat niet in de Nederlandse psn store. Als ik op de gratis versie druk krijg ik op het vervolg scherm te zien dat ik het moet kopen. Anderen daar ook last van?
Nogmaals graag antwoord. Ik heb een PS3 code maar wanneer ik deze invoer krijg ik niet een optie of dergelijks om de addon gratis te downloaden op de PS4.

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 11:39:
[...]

Nogmaals graag antwoord. Ik heb een PS3 code maar wanneer ik deze invoer krijg ik niet een optie of dergelijks om de addon gratis te downloaden op de PS4.
Je moet et topic maar lezen, serieus al 10x voorbij gekomen.

• spaceboy
  • Laatst online: 16-11 19:37

spaceboy

Op grote hoogte

[video]
Aagh, vet gedaan. Leuk man. Wat een mooie beelden is dat hele spel ook eigenlijk.

Mooiste stukje uit je video vind ik wel die twee raketten op die chopper die in zee aan het storten is. Geniaal. _/-\o_

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Verstekbakker
  • Niet online
Hetzelfde hier met die controle. Die controle blijft ook iedere keer uren hangen op 15%, dus die moet iedere keer uit met het inhouden van de power-knop...

Als ik een gast van Dice in mn klauwen krijg laat ik hem voor €10 per uur mn huis schoonmaken tot ik mn geld terug heb.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:54
[video]
Mooi filmpje! Ligt het nu aan mij of kloppen die hitmarkers niet bij die helicopters?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Fatal Mind
  • Niet online
Net ontiegelijk ragequit gedaan op de PS4, ik stond op het punt m'n controller door me tv heen te jassen, alleen maar campende snipers in hoekjes, triest pauper volk.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Tiwazz schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 10:21:
[...]

Wow erg vet gedaan! Ik vergeet steeds dat ik die button heb :p. Hoe heb ie dit nou ge-edit? Kan je de video bestanden op je PC krijgen of?
Heb het met Premier Pro ge-edit op de mac/pc. Je kan ze heel eenvoudig op je pc krijgen. Wat ik doe:

Koppel je FB account met de PS4 voor videos, maar zet het op 'only me' zodat alleen jii de videos terug kan zien op je FB. Vervolgens download je een flash->html5 plugin voor je browser. Ik had altijd al die plugin omdat html5 vele malen fijner en sneller is voor videos dan flash.

Ik gebruik 'clicktoplugin' op safari. Deze plugin (of vergelijkbaars) is ook op andere browsers te krijgen. Via die plugin kan je dus html5 versies van videos als standaard instellen ipv flash. En via die plugin kan je html5 videos downloaden, zijn gewoon mp4 videos. Je kan het voor heel veel websites gebruiken, waaronder YouTube en FB dus.

En dan is het puur een kwestie van de gedownloade videos editen via een edit programma. Het leuke is dat je die videos ook weer door kan sturen als mp4. Ik stuur die mp4 vaak naar mn telefoon en dan kan ik ze via whatsapp of imessage doorsturen naar anderen. En het mooiste is: je Facebook profiel blijft lekker schoon haha, geen zin dat mensen me voor de 20e keer een video zien sharen op FB om 3u 's nachts:p
Jumpman schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 12:23:
[...]

Mooi filmpje! Ligt het nu aan mij of kloppen die hitmarkers niet bij die helicopters?
Denk dat ik gewoon de cockpit heb geraakt een aantal keer, waardoor je die hitmarkers ziet. En soms raak je puur de chopper en krijg je het niet, denk ik.
spaceboy schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 11:50:
[...]

Aagh, vet gedaan. Leuk man. Wat een mooie beelden is dat hele spel ook eigenlijk.

Mooiste stukje uit je video vind ik wel die twee raketten op die chopper die in zee aan het storten is. Geniaal. _/-\o_
Haha thanks, je moest es weten hoe ik me voelde bij dat stukje haha. Blijft een geniaal spel.

[ Voor 5% gewijzigd door ASNNetworks op 21-12-2013 13:57 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• ndonkersloot
Ik ben premium en als ik quick match conquest doe ben ik nog geen een keer een China rising map tegen gekomen. Zit dit niet in quick match?

• Kjid
xminator schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 23:56:
[...]

Dus BF4 gekocht op UK psn, vervolgens bf4 premium gekocht op UK PSN en je speelt premium via NL PSN (dus andere account dan UK psn)?
Nee, ik heb het zo:
- UK PSN
- UK Bf4 premium
- NL Bf4 disk
- NL ps4

Ik weet niet of je hem ook kan spelen met een ander psn account.. dit is m'n main

Verwijderd

Fatal Mind schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 11:49:
[...]

Je moet et topic maar lezen, serieus al 10x voorbij gekomen.
Topic al gelezen en de vraag word onduidelijk beantwoord. Het gaat erom dat de gratis versie niet in de PSN store staat tenzij je een premium account hebt. Dus nee jij moet het topic maar lezen. En dit bevestigd mijn vermoeden. http://www.videogamer.com..._current_to_next-gen.html

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2013 16:58 ]

Verwijderd

Toch slaat dat helemaal nergens op... Je koopt een spel op de ps3, omdat de ps4 nog niet uit is, vervolgens wordt er beloofd dat je hem kan upgraden voor 9,99, als dan vervolgens de ps4 uitkomt en je upgrade je game, moet je nog een keer extra gaan betalen. Dit terwijl je hun blijkbaar al genoeg support.
Ik vind dit een hele vage actie van EA. Je trouwe klanten een oor aannaaien. Ze hebben toch al genoeg gezeik met rechtszaken enzo... Ze kunnen beter gewoon iedereen met een voucher een nieuwe code geven.
Dit zou een hoop slechte publiciteit voorkomen. Ze hebben immers al genoeg slechte publiciteit.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2013 17:07 ]

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:18
Het is hier echt niet speelbaar op de PS4 hoor, allejezus wat een lag. Alle internetkabels van modem tot PS4 doorgemeten maar daar is niets mis mee, schandalig dat het niet eens lukt om een potje niet te rubberbanden. Elke 5 seconden blijft alles en iedereen wel even haken. Ironisch dat het juist op NA-servers minder is...

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

^ Vreemd, vanmiddag nog gespeeld op PS4, nergens last van. Conquest met 64 man
Heb wel gelijk in de PS4 de DNS settings op 8.8.8.8 en 8.8.4.4 gezet, dit hielp ook met GTA Online op de ps3, vandaar

Zou dat nog helpen?

PSN: fonsmeister

• pa4jv
Ja dat heb ik al eerder gedaan, in de 1e week van de PS4 al volgens mij. Was echt een moment op locker dat je kon lopen en na 3 meter weer terug geteleporteerd werd, squadmates hadden hetzelfde. 5 minuten geprobeerd en toen maar weggegaan. Andere servers zijn beter, maar in een shooter hoor je alsnog niet elke minuut vast te zitten. Kan zijn dat ik pech heb met servers, maar ik heb nog nooit zo'n schijtconnectie meegemaakt.

• Fatal Mind
  • Niet online
Ligt echt niet aan je eigen verbinding ( tenzij je aan uploaden/downloaden ben ), Ik speel vaak met een maat en de server hapert op exact de zelfde momenten, terwijl we toch echt niet op hetzelfde netwerk zitten.

Enige wat je zelf kan doen is zorgen dat je verbinding vrij is, en dat je een server in Europa neemt, en bidden tot wat voor god dan ook, dat EA eens ophoud met het uitbrengen van BETA's en zorgt dat alles gewoon werkt als het uitkomt.

[ Voor 36% gewijzigd door Fatal Mind op 21-12-2013 19:37 ]

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 05:29

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik blijf erbij: speel geen Conquest Large, maar Rush of Conquest met max 32 man; dan heb je vrijwel nergens last meer van. Helemaal vlekkeloos is het zeker nog niet, maar 64player servers zijn 10x slechter dan de rest.

• Jackal131
Afgelopen 2 dagen in ieder geval geen last van crashes gehad. Als Dice nu de lag en het rubberbanden oplost, dat wordt het misschien nog wel wat.

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Bb3DrNdIcAACYbR.jpg:large

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:26
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 17:04:
Toch slaat dat helemaal nergens op... Je koopt een spel op de ps3, omdat de ps4 nog niet uit is, vervolgens wordt er beloofd dat je hem kan upgraden voor 9,99, als dan vervolgens de ps4 uitkomt en je upgrade je game, moet je nog een keer extra gaan betalen. Dit terwijl je hun blijkbaar al genoeg support.
Ik vind dit een hele vage actie van EA. Je trouwe klanten een oor aannaaien. Ze hebben toch al genoeg gezeik met rechtszaken enzo... Ze kunnen beter gewoon iedereen met een voucher een nieuwe code geven.
Dit zou een hoop slechte publiciteit voorkomen. Ze hebben immers al genoeg slechte publiciteit.
Sluit me hier helemaal bij aan. Sterker nog: een andere titel.uit de upgrade actie (ac4) levert wel netjes alle content. Helaas is de optie om de dlc dan maar te spelen op de ps3 ipv ps4 de enige optie. Grafisch wel een flinke stap terug als je de ps4 versie gewend bent.

• MarcoPolo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-04 14:35
Voeg me toe op ps4; SHADOWGHOST112 ,voor een potje bf4

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Ik heb na wat uitzoekwerk begrepen dat als je de commander mode op een Windows 8 (Surface 2 pro) wilt spelen, je de volledige PC game moet kopen. Een Windows RT app is er niet. Klopt dit?

Ik heb nu BF4 voor de PS4. Als ik nu premium wil kopen, wat is dan de beste/snelste methode? Via battlefield.com (krijg je dan een code) of via de store?

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Zou het via de store doen, lijkt mij het snelst/meest makkelijk

[ Voor 6% gewijzigd door fonsmeister op 22-12-2013 13:15 ]

PSN: fonsmeister

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Eens even een inhoudelijke vraag, ik ben nu een uurtje of 25 verder. Ik kan er nog steeds geen moer van, maar ik vind het steeds toffer worden. :) Gisteren Premium gekocht en nu alleen nog maar TDM van die China Rising maps aan 't spelen: erg leuk. Lekker overzichtelijk.

Nu mijn vraag: een collega heeft mij wat uitgelegd over battlepacks en "tunen van je setup", maar daar snap ik nog niets van en daar doe ik ook niets mee. Mijn eerste vraag: HOE open ik zo'n battlepack? Bij "My Soldier" kan ik de battlepacks (dat zijn toch die koffers?) wel openen, maar ik heb het idee dat ik daar 1 van die dingen uit kan "kiezen" (activeren) toch? Als je bijvoorbeeld "1 uur lang 50% extra XP" aan wilt zetten (op de PS4). Hoe moet dat?? Of denk ik te moeilijk?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• pa4jv
Startmenu(met scoreboard, team setup etc.), rechtsonderin kun je boosts selecteren.

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-11 20:55
Zojuist naast mijn PC BF4 pakket ook een PS4 BF4 spel gekocht bij bol.com :) Morgen is die er al! En met wat cadeaukaarten voor maar 12,50 :) Ben benieuwd!

PSN: bryanlost

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

pa4jv schreef op zondag 22 december 2013 @ 14:35:
Startmenu(met scoreboard, team setup etc.), rechtsonderin kun je boosts selecteren.
Ah, geniaal. Kost wat moeite, maar dan heb je ook wat. Beetje rottige plek om dat te moeten regelen trouwens, maar goed: bedankt. ;-)

• pa4jv
spaceboy schreef op zondag 22 december 2013 @ 16:27:
[...]

Ah, geniaal. Kost wat moeite, maar dan heb je ook wat. Beetje rottige plek om dat te moeten regelen trouwens, maar goed: bedankt. ;-)
Ja het is weer mooi weggestopt door Dice!

spoiler:
hadden ze met het hele spel wel mogen doen. :+

• xminator
Net veel plezier beleeft @ operation locker. Ging bij die choke points zitten en spawnde steeds een EOD-bot, gewoon door die choke point heen rijden om vervolgens vijanden te killen _O-. Uiteindelijk 12/0 (wat niet belangrijk is) behaald. Op een gegeven moment gingen de vijanden dat ook doen :P :D

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 14:16
Was vanmiddag met commander mode aan het spelen op de ipad, het viel me op dat er geen enkele ribbon werd verstrekt ondanks de juiste scores, meer mensen last van?

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Komen er op korte termijn servers met een kilo level van 200/300/400?
De rondes tot 100 kille zijn zo snel afgelopen met TDM.

• ndonkersloot
Ik heb ineens last van een irritante bug met het in-game gebruik van battlelog en boosts.
Als ik op het touchscreen klik en dus naar battelog ga daar naar het tabblad soldier ga, staat er dat ik als het account van mijn vriendin speel. Alle unlocks die ik heb gehaalt komen dan ook in dat lijstje te staan, echter op het scoreboard sta ik gewoon met mijn soldiername. Als ik online op battlelog kijk bij het account van mijn vriendin heeft ze niks geunlockt.

Kort gezegd: in-game battlelog geeft de verkeerde soldier weer.

Nog iets vreemds is dat ik op dit moment 3 boosts heb. 2x 25% en 1x 100%. Als ik deze probeer te activeren zegtie dat ik geen boosts heb terwijl ik zeker weet dat ik ze heb. Probeer ik het een ronde later heb ik ze ineens wel...

Meer mensen last van bovenstaand?

Ik heb sinds vandaag de laatste sniper geunlockt, wat een fijn wapen is dat zeg :D.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Vraagje over de ps4 versie. Grafisch ziet het er soms niet uit. Er was toch een optie dat je iets moest downloaden waardoor de grafisch beter worden.

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online

djbarney

XBL: DeejayBarney

Fonzie27 schreef op zondag 22 december 2013 @ 20:16:
Was vanmiddag met commander mode aan het spelen op de ipad, het viel me op dat er geen enkele ribbon werd verstrekt ondanks de juiste scores, meer mensen last van?
viel mij zojuist ook op inderdaad. vanmiddag commander zitten spelen via de android app (wat een ramp trouwens om bij een vriend op de xbox one te joinen..) als het eenmaal werkt is het leuk, en nuttig, maar het kost nogal wat moeite om in dezelfde server te komen en blijven. Zojuist inderdaad even op battlelog gezocht naar mn gehaalde assignments en dergelijken, maar het lijkt er op dat die niet zijn doorgekomen.. Morgen maar eens kijken in de fora dan

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wat is de attack chopper er op achteruit gegaan sinds BF3. Het ding is log en niet vooruit te branden. Die mag in een volgende patch wel weer iets meer van z'n snelheid en wendbaarheid terug krijgen.

Verder afgelopen weekend de meeste potjes lag vrij kunnen spelen, zelfs met 64 man. Begint er langzaam op te lijken. Veel lol met de mobile AA trouwens, dat ding is wel iets te sterk met active radar naar mijn mening :P

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Wanneer komt Second Assault voor de Playstation uit? (Al dan niet Premium).

• Fatal Mind
  • Niet online
kazuka schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:00:
Wat is de attack chopper er op achteruit gegaan sinds BF3. Het ding is log en niet vooruit te branden. Die mag in een volgende patch wel weer iets meer van z'n snelheid en wendbaarheid terug krijgen.

Verder afgelopen weekend de meeste potjes lag vrij kunnen spelen, zelfs met 64 man. Begint er langzaam op te lijken. Veel lol met de mobile AA trouwens, dat ding is wel iets te sterk met active radar naar mijn mening :P
Dit is mij ook opgevallen, ding lijkt wel een transport heli zo zwaar dat ie stuurt, hoe vaak ik wel niet verwacht een hoekje om te kunnen maar dat het toch niet mogelijk blijkt omdat ie ff te langzaam is.

Wat me ook opvalt met de heli, is op het moment dat je word geraakt door wat dan ook, zei het een stinger, rpg weet ik veel, dat de heli gewoon pontificaal omslaat en dat je dus neerstort ipv dat je word vermoord door het betreffende wapen.
zAo schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:10:
Wanneer komt Second Assault voor de Playstation uit? (Al dan niet Premium).
Ik dacht dat dat uitgesteld was tot ze alle bugs ( whahah alsof dat bij BF mogelijk is ) eruit waren gehaald. Dan pas gingen ze weer verder met DLC.

[ Voor 60% gewijzigd door Fatal Mind op 23-12-2013 10:29 ]

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Fatal Mind schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:23:
[...]

Dit is mij ook opgevallen, ding lijkt wel een transport heli zo zwaar dat ie stuurt, hoe vaak ik wel niet verwacht een hoekje om te kunnen maar dat het toch niet mogelijk blijkt omdat ie ff te langzaam is.

Wat me ook opvalt met de heli, is op het moment dat je word geraakt door wat dan ook, zei het een stinger, rpg weet ik veel, dat de heli gewoon pontificaal omslaat en dat je dus neerstort ipv dat je word vermoord door het betreffende wapen.

[...]

Ik dacht dat dat uitgesteld was tot ze alle bugs ( whahah alsof dat bij BF mogelijk is ) eruit waren gehaald. Dan pas gingen ze weer verder met DLC.
Owja, nooit gerealiseerd dat het om SA ging.

Overigens heb ik, op lag en framedrops na, niet heel veel problemen meer. Gisteren was er 1 iemand in een party van 5 die een crash had, maar verder 'alleen' lag. :+

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Fatal Mind schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:23:
[...]

Volgens mij is dat te voorkomen door de gyro stabilizer als upgrade te kiezen in je loadout.

• Fatal Mind
  • Niet online
kazuka schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:52:
[...]

Volgens mij is dat te voorkomen door de gyro stabilizer als upgrade te kiezen in je loadout.
Zou dat zo simpel zijn ? Bedankt, dat moeten we dan maar eens proberen.

Wel ontiegelijk lomp in elkaar gezet dan, dat dat zo veel effect heeft. Slaat natuurlijk nergens op.

• Verstekbakker
  • Niet online
Fatal Mind schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:53:
[...]

Zou dat zo simpel zijn ? Bedankt, dat moeten we dan maar eens proberen.

Wel ontiegelijk lomp in elkaar gezet dan, dat dat zo veel effect heeft. Slaat natuurlijk nergens op.
Ja want als jij in je Twingo geraakt wordt door een Stinger merk je er ook niks van natuurlijk.

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
De Heli is best in de lucht te houden zodra deze wordt geraakt hoor. Ook zonder upgrade van Gyro. Gisteren geraakt door een RPG. Ding begint zeer realistisch neerstort-neigingen te krijgen, crewleden springen er al uit, maar ik kon hem in de lucht houden.

Tweede RPG ook overleeft. De derde RPG werdt teveel. Ding begon te branden, en ben er toen ook maar middels mijn chute uitgesprongen :9

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

• Fatal Mind
  • Niet online
Verstekbakker schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:02:
[...]

Ja want als jij in je Twingo geraakt wordt door een Stinger merk je er ook niks van natuurlijk.
Mag dr best wat van merken, maar dat ie zo hard omslaat dat ik er niks meer mee kan is wat mij betreft wat overkill.

En hoe weet jij dat ik twingo heb :P
50Miles schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:06:
De Heli is best in de lucht te houden zodra deze wordt geraakt hoor. Ook zonder upgrade van Gyro. Gisteren geraakt door een RPG. Ding begint zeer realistisch neerstort-neigingen te krijgen, crewleden springen er al uit, maar ik kon hem in de lucht houden.

Tweede RPG ook overleeft. De derde RPG werdt teveel. Ding begon te branden, en ben er toen ook maar middels mijn chute uitgesprongen :9
Op hoogte wel ja, als je wat lager tegen de grond aanzit ben je gewoon direct kapot. Op de een of andere manier overleeft die heli het niet als je op z'n dak land.

[ Voor 46% gewijzigd door Fatal Mind op 23-12-2013 11:14 ]

• 50Miles
@Fatal Mind,

Dat is een kwestie van oefenen. Je wilt niet weten hoe moeilijk een heli te besturen is als deze real-life door een projectiel wordt geraakt.

• Fatal Mind
  • Niet online
50Miles schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:23:
@Fatal Mind,

Dat is een kwestie van oefenen. Je wilt niet weten hoe moeilijk een heli te besturen is als deze real-life door een projectiel wordt geraakt.
Kijk, meestal lukt et me wel om die heli in de lucht te houden, ik was zonder te overdrijven redelijk dominant met heli in BF3, maar in 4 vind ik reactie die ik van de heli krijg als ik gewoon geraakt word overdreven.

Aan de andere kant heb in 4 nog niet zoveel heli tijd gestoken als in 3, misschien moet ik dat maar eens gaan doen.

• Verstekbakker
  • Niet online
Heb je serieus een Twingo?!

Dat zou een headshot op 1200 meter zijn terwijl je met de ogen dicht from the hip aan het schieten bent...

• Fatal Mind
  • Niet online
Verstekbakker schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:42:
Heb je serieus een Twingo?!

Dat zou een headshot op 1200 meter zijn terwijl je met de ogen dicht from the hip aan het schieten bent...
_/-\o_

Jazeker, heb een Twingo voor de deur, you sir, have just made: A lucky shot.

• Jackal131
De heli in BF4 is gewoon bagger. Een vliegende container.
Het lijkt wel of de heli altijd last van rubberbanding heeft of een anker over de grond heeft slepen.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
Dat je zo ernstig last hebt na raket-inslag is idd vrij frustrerend. Maar ik vind het feit dat je nu eigenlijk een vaste repareerder nodig hebt om een beetje te kunnen vliegen eigenlijk nog irritanter. Even lekker vliegen is er niet meer bij zonder backup. Al tref ik het wel altijd dat het halve team met anti-air loopt en ik nooit van de enemy air af kom...

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Fatal Mind
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:53:
Dat je zo ernstig last hebt na raket-inslag is idd vrij frustrerend. Maar ik vind het feit dat je nu eigenlijk een vaste repareerder nodig hebt om een beetje te kunnen vliegen eigenlijk nog irritanter. Even lekker vliegen is er niet meer bij zonder backup. Al tref ik het wel altijd dat het halve team met anti-air loopt en ik nooit van de enemy air af kom...
Hahaha, klinkt allemaal erg bekend, ben dan zelf ook standaard engineer als ik met voertuigen bezig ben, van je teammates kan je niet uitgaan dat ze snappen wat de bedoeling is als je naast ze land met een heli die in de fik staan, de meeste presteren het om gewoon weg te lopen.

• 50Miles
@Fatal Mind,

Is het een idee om elkaar toe te voegen op PSN? Als ik dit zo lees kunnen we wel lol beleven in de voertuigen.

Pagina: 1 ... 10 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]