Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
GRATIS DLC Second Assault:

https://store.playstation...00049_00-XPACK00000000000

Met toffe BF3 maps erin:

Caspian Border
Gulf of Oman
Operation Firestorm
Operation Métro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-06 11:14
Paulus07 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:27:
GRATIS DLC Second Assault:

https://store.playstation...00049_00-XPACK00000000000

Met toffe BF3 maps erin:

Caspian Border
Gulf of Oman
Operation Firestorm
Operation Métro
Sympathiek die prijsverlagingen e.d., op deze manier spelen er over een jaar meer mensen BF4 dan BF1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:12

OB1

Ik ben Bf4 voor de Ps3 aan het downloaden, heb hem opgepikt in de sale. Zijn er hier veel Ps3 spelers nog over of zit iedereen op Ps4/XB1?

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-07 13:48
Ik heb BF4 ook in de sale gehaald voor de Xbox One. Gaaf spel en makkelijk op te pikken. Aanvankelijk kwam ik met helikopters niet verder dan 10 meter, maar inmiddels kan ik er prima mee op infanterie jagen.

Wel heb ik regelmatig last van rubberbanding, wat erg irritant is als je in een goeie pot zit. Een harde reboot van mijn Xbox helpt meestal wel gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rubberbanding ligt niet aan de Xbox he ;)
Wisselen van server helpt ook, en scheelt je weer een restart.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Kan geen matchmaking doen op ps4 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steineken
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-03 19:35
Hi allemaal,

Ik zit op het moment te twijfelen ( zoals velen) om bf4 te spelen als voorbereiding op bf1.

Is het ivm activiteit verstandig om de premium editie te halen a 15€ of word het meest gespeeld op de standard maps a 5€.

Ik weet dat net alle DLC's gratis voorbij zijn gekomen maar daar ben ik dus te laat voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:56
@steineken

Ik heb zelf van het weekend ook getwijfeld maar ben toch voor de 4.99 versie gegaan. De acties met free DLC is nog niet voorbij, ik heb er sowieso wel 1 gemist maar Second Assault is nu nog gratis en komen er volgens mij nog meer die gratis aangeboden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
steineken schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:33:
Hi allemaal,

Ik zit op het moment te twijfelen ( zoals velen) om bf4 te spelen als voorbereiding op bf1.

Is het ivm activiteit verstandig om de premium editie te halen a 15€ of word het meest gespeeld op de standard maps a 5€.

Ik weet dat net alle DLC's gratis voorbij zijn gekomen maar daar ben ik dus te laat voor.
Ik heb veel DLC pakketten inmiddels gratis kunnen downloaden (en second assault is nu nog gratis volgens mij. Maar ik merk dat er nog meer dan genoeg spelers zijn op de default/stock maps :)

Stiekem vind ik die ook nog steeds leuker om te spelen. Zelf zou ik dus voor de 4,99 variant gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steineken
@Superkanjo en @Paulus07

Beide bedankt voor de feedback, ik ga wel voor de vanilla version.
Ik denk qua timing ook het handigste omdat ik bf4 nog niet gespeeld heb zullen de maps me ook niet gaan vervelen de komende 4 maandjes.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
steineken schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:21:
@Superkanjo en @Paulus07

Beide bedankt voor de feedback, ik ga wel voor de vanilla version.
Ik denk qua timing ook het handigste omdat ik bf4 nog niet gespeeld heb zullen de maps me ook niet gaan vervelen de komende 4 maandjes.

Thanks
je kan er nog een paar gratis binnenhalen voor de PS4: https://store.playstation...atform~ps4%3Aprice~0-0%7C

Battlefield 4™ Night Operations
Battlefield 4™ Second Assault

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steineken
Zojuist de standard edition met alle dlc's die gratis beschikbaar zijn gedownload.

Bedankt voor de hulp mannen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:05
Weer een compilatie! Ditmaal met een fuckup rond 2:55, een M-Com destroy na een mislukte poging tot disarmen en veel defib kills. :*)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uffeltje schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:47:
Weer een compilatie! Ditmaal met een fuckup rond 2:55, een M-Com destroy na een mislukte poging tot disarmen en veel defib kills. :*)

[video]
Hahaha go Maggi!! *O*

Ja Uffel, dat krijg je er nou van als je t te mooi wil doen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
Meer malligheid vanaf het battlefield, met o.a. de katachtige reflexen van LoadedBaton en TOW-counter-sniping

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BUwe
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-07 11:25
TOW-skills en bijbehorende T-bag-moves. :)

Ik heb nog even mijn 33-streak van vorige week bijgeschaafd. De eerste 10 minuten werd ik aangemoedigd door onze Duitse keukenmonteur die al kastjes bijstellende om de 30 seconden "Ja, hm, dat ist gut" uitsprak. Dus dat moet je er even bijdenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahahaha en dat ie er dan op een gegeven moment gewoon 'ah fuck it' bij komt zitten meedoen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:12
poor Leno schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:11:
[...]

Ja dat zou je denken he? Maar enig idee hoe kut die lag was door die oude telefoonlijntjes??? >:)

[afbeelding]
No way, geen lag, bijna de snelheid van het licht...
Prozaq schreef op zondag 03 juli 2016 @ 21:50:
Meer malligheid vanaf het battlefield, met o.a. de katachtige reflexen van LoadedBaton en TOW-counter-sniping

[video]
Prachtige slo-mo :+

[ Voor 29% gewijzigd door kdeboois op 07-07-2016 12:54 . Reden: combi ]

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
Nou moe...

[ Voor 96% gewijzigd door kdeboois op 07-07-2016 12:55 . Reden: delete ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:32

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

http://www.nu.nl/buitenla...ebracht-met-bomrobot.htmlhttp://www.nu.nl/buitenla...ebracht-met-bomrobot.html

Ik denk dat dit door iemand bedacht is die Battlefield speelt. C4 er op plakken en gaan! :+

[ Voor 20% gewijzigd door Flimovic op 08-07-2016 15:42 ]

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
Weer een nieuwe compilatie! Ditmaal met wat meer random clips als vastzittende LAV's en PLD ownage. :P

YouTube

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BUwe
Walgelijk filmpje, vooral op 4:50.

Ik heb ook weer wat bij elkaar gezet: O.a. een LAV-kill die niet zou mogen op Stensie en een verijdelde laffe aanslag met een C4-jeep door een paar noobs die nog nooit van PTFO hebben gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Gratis!!!!

Battlefield 4™ Naval Strike
https://store.playstation...00049_00-XPACK02000000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-07 17:18

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wat zijn jullie favo wapens met Support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MG4 d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
UCAV :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Opgedragen aan Jeroeniemoes, mijn nieuwe compilatie :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:28
Gisterenavond toch wel een uberkill combo gemaakt. Helaas niet opgenomen, baal ik van.
Ik vloog in een jet op Dragon Vally. Bij de vijandelijke basis zag ik een spawn becon, dus vloog op dat ding af en probeerde en zag wat glinsteringen. Er vanuit gaande dat er een sniper zat opende ik het volle vuur van mijn jet op de glinsteringen.
Kennelijk moet ik mijn schietkunsten in de jet nog flink verbeteren, want ik raakte de sniper niet. Ik vloog echter rakelings langs de heuveltop en drie roadkills met mijn jet waren het resultaat.
Kennelijk zaten er drie snipers op die berg, die ik in één keer kilde met mijn jet:)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet je dat de PS4 altijd de laatste 15 minuten (kan ook 5 of 10 zijn, afhankelijk van wat je ingesteld hebt) opslaat en je dus niet van tevoren het recorden handmatig hoeft te starten?
Zo mis je in principe nooit een mooie actie, tenzij je ná je actie vergeet de video op te slaan natuurlijk ;)

Anyways, je verhaal klinkt baas! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
dvdkiwi schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:39:
Opgedragen aan Jeroeniemoes, mijn nieuwe compilatie :P

[video]
Arme Jeroen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Nieuwe video, nieuwe (foute) muziek. :+

YouTube

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-07 20:54
Update 1.23 is nu beschikbaar met een geheel nieuwe user interface :o . Ziet er echt goed uit!

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-07 17:18

Grudgie

PSN: Grudgie7

Erulezz schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 17:43:
Update 1.23 is nu beschikbaar met een geheel nieuwe user interface :o . Ziet er echt goed uit!
Idd ja! ziet er echt heel goed uit! Me like! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:23
Waarom betekent fancy design ook altijd kut gebruikersgemak. :(

Serverbrowser vind ik nu echt verschrikkelijk, en altijd moet alles maar huge design zijn zodat we nog weer moeten scrollen en werken met tabbladen. Vind dit soort designs echt voor mensen van 80 die niet weten hoe iets werkt.

Windows 8 versie van bf menu. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Albinoraptor schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 01:00:
Waarom betekent fancy design ook altijd kut gebruikersgemak. :(

Serverbrowser vind ik nu echt verschrikkelijk, en altijd moet alles maar huge design zijn zodat we nog weer moeten scrollen en werken met tabbladen. Vind dit soort designs echt voor mensen van 80 die niet weten hoe iets werkt.

Windows 8 versie van bf menu. :/
Ik vind t wel mooi. Je hebt nu meerdere join opties en terwijl je joint kun je nog browsen. Ook de filmpjs met tips enzo vind ik wel grappig. Ook is het nu zo dat je kunt switchen tussen BF4, Hardline en straks ook BF1

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
*O*

-O-

[ Voor 5% gewijzigd door Prozaq op 09-09-2016 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Niet best..gebruik je ook nog niet eens een stinger ofzo..Zelf heb ik er een hekel aan trouwens als bij servers wordt aangegeven 'no stinger, no igla etc..' fakkin bullshit man hoe moet je anders heli's e.d. uit de lucht halen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Ook mooi de ze beide helikopters hebben. Vast geen afgesproken werk...

Afbeeldingslocatie: http://weknowyourdreams.com/images/sad/sad-02.jpg

YouTube

Anoniem: 406530

De belangrijkste uitbreidingen (DLC) zijn momenteel gratis verkrijgbaar voor PS3 en PS4. Met dank aan dutchgio voor het vermelden. Ik heb de vorige keer een aantal uitbreidingen namelijk gemist en nu heb ik ze alsnog compleet. :)
dutchgio schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:32:
FYI: alle Battlefield 4 DLC is nu gratis te downloaden:

https://store.playstation...ATTLEFIELD40000%3AADD-ONS

Geen idee voor hoelang, eerder was elke keer 1 DLC gratis voor een paar dagen.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 406530 op 14-09-2016 08:10 . Reden: aanpassing tekst ]

• BUwe
Wat een sneuhazen. Maar dat maakt de actie niet minder fijn! Jammer dat je niet geteabagged hebt.

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 16:36

greatgonzo

schit-te-rend!

Anoniem: 406530 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:09:
De belangrijkste uitbreidingen (DLC) zijn momenteel gratis verkrijgbaar voor PS3 en PS4. Met dank aan dutchgio voor het vermelden. Ik heb de vorige keer een aantal uitbreidingen namelijk gemist en nu heb ik ze alsnog compleet. :)

[...]
schijnbaar voor alle platforms
jammer dat het niet voor de X360 is...

[ Voor 4% gewijzigd door greatgonzo op 15-09-2016 12:35 ]

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-07 21:55

Carpe scrotum

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-07 17:33
Guys..

Hoe loopt BF4 momenteel bij jullie? Wij (neef, kennis en ik) kunnen vrijwel niks doordat de game elke keer terug naar het dashboard gaat (xbox one).

Wij hebben het circa 1 a 2 maanden niet gedaan wegens de zomer en vandaag hadden we toevallig alle 3 de tijd maar niks kunnen doen.
Zodra we de game opstarten en iets in het menu doen, paf gaat die naar het dashboard. Nu heb ik het bij mij getest door het spel te ''verwijderen'' en opnieuw te installeren maar geen verschil.

Enige wat ik kon doen met veel geluk was heel snel een quick match (neef en kennis kwamen niet eens zover, ik heb het 4x geprobeerd na elke keer een crash te krijgen), toen kwam ik in de game en kon ik de rest invite. Maar in het (hoofd)menu een squad maken is eigenlijk onmogelijk, eer dat je een squad hebt sluit de game alweer af.

Nu lees ik dat deze problemen al sinds 2014 oid bekend zijn, echter hebben wij dit nooit meegemaakt.

Of is dit weer het standaard liedje aangezien BF1 binnenkort uitkomt?

[ Voor 5% gewijzigd door LopendeVogel op 22-09-2016 15:07 ]

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-07 22:17
Ik heb hetzelfde probleem....

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Zo te horen een Xbox probleem. Ik heb nog nooit iemand van de PS4 spelers over deze klacht gehoord.
Zelf, na 1000+uur spelen, ook nog nooit zoiets meegemaakt.

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
LopendeVogel schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:05:
Guys..

Hoe loopt BF4 momenteel bij jullie? Wij (neef, kennis en ik) kunnen vrijwel niks doordat de game elke keer terug naar het dashboard gaat (xbox one).

Wij hebben het circa 1 a 2 maanden niet gedaan wegens de zomer en vandaag hadden we toevallig alle 3 de tijd maar niks kunnen doen.
Zodra we de game opstarten en iets in het menu doen, paf gaat die naar het dashboard. Nu heb ik het bij mij getest door het spel te ''verwijderen'' en opnieuw te installeren maar geen verschil.

Enige wat ik kon doen met veel geluk was heel snel een quick match (neef en kennis kwamen niet eens zover, ik heb het 4x geprobeerd na elke keer een crash te krijgen), toen kwam ik in de game en kon ik de rest invite. Maar in het (hoofd)menu een squad maken is eigenlijk onmogelijk, eer dat je een squad hebt sluit de game alweer af.

Nu lees ik dat deze problemen al sinds 2014 oid bekend zijn, echter hebben wij dit nooit meegemaakt.

Of is dit weer het standaard liedje aangezien BF1 binnenkort uitkomt?
Dat klinkt als een defecte disk. Heb ik ook gehad met BF3. Kon gewoon een level laden en dan zodra ik binnen in het spel kwam... pats eruit...

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-07 17:33
innerchild schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:23:
[...]

Dat klinkt als een defecte disk. Heb ik ook gehad met BF3. Kon gewoon een level laden en dan zodra ik binnen in het spel kwam... pats eruit...
Klopt echter is het digitaal. Een kennis en ik digitaal, mijn neef met een disk. Alle 3 t probleem. Ik hoopte dat een update fout gegaan was oftewel verwijderen - installeren. Helaas..

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
LopendeVogel schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:59:
[...]

Klopt echter is het digitaal. Een kennis en ik digitaal, mijn neef met een disk. Alle 3 t probleem. Ik hoopte dat een update fout gegaan was oftewel verwijderen - installeren. Helaas..
Dan blijven er nog 2 dingen over om te proberen :

- Cache leeg gooien van je xbox one :

http://www.ign.com/wikis/...hen_Experiencing_Problems

Of als dat niet helpt, factory reset :

- http://support.xbox.com/n...nsole-to-factory-defaults

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 28-06 20:12
Edit: verkeerde topic. Nvm.

[ Voor 93% gewijzigd door Wee Man op 22-09-2016 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-07 22:37
Dit weekend een Nederlandse PS4 server te vinden onder de naam Bierbeer Dutch NL European classic conquest server, 5 man zijn hele weekend online .

Vooralsnog map rotatie:
Rogue transmission
Lancang dam
Goldmud railway
Siege of shanghau
Parcel storm
Zavod 311
Hainan resort
Lost island
Operation mortar

Come and join 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Frank J. schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:48:
Dit weekend een Nederlandse PS4 server te vinden onder de naam Bierbeer Dutch NL European classic conquest server, 5 man zijn hele weekend online .

Vooralsnog map rotatie:
Rogue transmission
Lancang dam
Goldmud railway
Siege of shanghau
Parcel storm
Zavod 311
Hainan resort
Lost island
Operation mortar

Come and join 😊
Ga zeker joinen! Er was voor de update naar de nieuwe interface ook altijd een andere nederlandse (friese) server maar deze kan ikniet meer vinden..
edit: server is alleen in het weekend online? kon m niet vinden ..

[ Voor 6% gewijzigd door P.E.No.1 op 20-10-2016 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 16:36

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik ga deze week een PS4 aanschaffen. Zijn al die gratis DLC's nog steeds beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Bijna een maand geleden dat iemand in dit topic heeft gepost. :o Tijd voor een compilatie!

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

message=49206451,noline]Uffeltje schreef op maandag 21 november 2016 @ 19:03[/message]:[/b]
Bijna een maand geleden dat iemand in dit topic heeft gepost. :o Tijd voor een compilatie!

[video]
Bijna een maand na je post ;)
Maar mag ik vragen welk type ammo je hier gebruikt in de 870MCS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slugs. Uffeltje loopt altijd met slugs ;)
One shot kill die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

dvdkiwi schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:32:
Haha thanks!

Misschien toch nog maar even BF4 aanschaffen voor de PS4, BF1 is toch niet echt helemaal mijn game merk ik. Ik neem aan dat er nog genoeg leven is in BF4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn nog volle servers, maar er zijn heel wat spelers over naar BF1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
dvdkiwi schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:32:
Mits de tegenstander geen defensive perk gebruikt, want dan is het twee schoten. :P

Afgelopen week vond ik het aantal servers trouwens tegenvallen. Met alle filters open waren er maar drie rush servers in heel Europa te vinden. En als je dan ook nog eens van één van die servers geband wordt blijven er nog maar twee over. 8)7

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09:49
Spelen er nog veel mensen op de Xbox One servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-07 10:33
https://bf4stats.com/

Niet zoveel dus, maar je zal games vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mamo1975
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-03 08:50
Spelen er nog NL squads op BF4 voor Xbox?

Ik heb em sinds kort weer eens gespeeld op mn Xbox One en er zijn nog een paar servers vol met spelers in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-07 09:32

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Zoals wel meer mensen heb ik Battlefield 4 maar eens opgepakt, heb het nooit echt veel gespeeld.
Beetje stomme vraag, maar Rush is toch de mode die het dichtst in de buurt van Breakthrough komt? Conquest is gewoon niet mijn ding.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

DeWaanzin schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 13:18:
Zoals wel meer mensen heb ik Battlefield 4 maar eens opgepakt, heb het nooit echt veel gespeeld.
Beetje stomme vraag, maar Rush is toch de mode die het dichtst in de buurt van Breakthrough komt? Conquest is gewoon niet mijn ding.
Ja, je hebt telkens twee objectives per zone, die het ene team verdedigt en het ander probeert op te blazen. Als dit laatste lukt, ga je een zone verder, na drie zones te hebben veroverd, winnen de aanvallers.

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-07 21:39
Battlefield 4 blijft een top game!!
Pagina: 1 ... 84 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]