Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
50Miles schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:58:
@Fatal Mind,

Is het een idee om elkaar toe te voegen op PSN? Als ik dit zo lees kunnen we wel lol beleven in de voertuigen.
Dat is prima mogelijk, speelt echter meestal wel met een paar vaste maten dus of ik veel met je kan spelen weet ik niet. Maar kan geen kwaad lijkt me,

M'n PSN staat in als het goed is in m'n sig

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Komt goed!

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:21
Fatal Mind schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:55:
[...]

Hahaha, klinkt allemaal erg bekend, ben dan zelf ook standaard engineer als ik met voertuigen bezig ben, van je teammates kan je niet uitgaan dat ze snappen wat de bedoeling is als je naast ze land met een heli die in de fik staan, de meeste presteren het om gewoon weg te lopen.
Haha ja de meeste squadmembers zijn inderdaad zo nutteloos als het maar kan. Zelf ben ik meestal medic en op grote maps met voertuigen engineer. Vaak als ik een speler revive en er een healthpack naast gooi rennen ze gewoon met 10 - 20 % health weg |:( Kan ze natuurlijk ook op 100 reviven , maar dan is de kans van slagen erg klein.

Gisteren nog een potje gespeeld waarvan het andere team 6 snipers op een dak had staan en dat met domination. Het team waar ik in zat was gelukkig slim genoeg om gedekt simpelweg de punten over te nemen , maar aangezien ze na 5 min totale dominatie nog steeds met het halve team op het dak zat zijn we ze er maar af gaan halen om wat tegenstand te krijgen. Vanaf dat moment was het helemaal een slachtveld, want het bleek dat ze helemaal geen pepernoot meer konden raken als ze niet veilig op het dak zaten :)

Geen idee waarom die mensen niet gewoon Ghost hebben gekocht en vraag me echt af waar die hun pleziertje vandaan halen in BF.

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Vraagje.

Toen ik BF4 net binnen had voor de PS4 ben ik begonnen met de single player. Redelijk ver gekomen om vervolgens er achter te komen dat ik mijn savegame kwijt ben.

Weet iemand of dit inmiddels al opgelost is door de patches en/of er een wellicht een andere fix voor is?
Dan durf ik het misschien weer aan :P

[ Voor 6% gewijzigd door G4mert op 23-12-2013 12:27 ]

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:49

Aid

Onderstaand een aantal dingen waar ik niet zo tevreden over ben

Ten eerste de spawnpunten in TDM. Random spawnen tussen de vijand of alle vijandelijk spelers spawnen om je heen. Gaat echt nergens over.

Dat spotten mogen ze er van mij uithalen, het verpest het spel. Zodra je gespot bent heb eigenlijk nooit echt de tijd om cover te zoeken om te healen of om te reloaden. Je wordt meteen gerusht.

Verder ben ik ook niet echt tevreden met het aimen op de ps4. Het voelt gewoon niet lekker aan, vooral in close combat heb ik/de controller vaak de neiging om opeens weg te kijken. Het lijkt wel alsof de auto aim opeens helemaal naar links of rechts trekt, heel vervelend.

Tot slot het jammen van pistolen.. Ik weet niet of dit is ingebouwd, maar volgens mij is het gewoon een bug. Ik heb het al meerdere malen gehad dat ik zit te raggen op de r2 knop en er gewoon niks gebeurt alsof de pistool vastloopt. Hebben jullie hier ook last van?

PSNtag: avda89

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 21:19
Aid schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:31:
Onderstaand een aantal dingen waar ik niet zo tevreden over ben

Ten eerste de spawnpunten in TDM. Random spawnen tussen de vijand of alle vijandelijk spelers spawnen om je heen. Gaat echt nergens over.
Eens.

Dat spotten mogen ze er van mij uithalen, het verpest het spel. Zodra je gespot bent heb eigenlijk nooit echt de tijd om cover te zoeken om te healen of om te reloaden. Je wordt meteen gerusht.
Spotten is zeer waardevol voor je team, als je gespot wordt moet je gewoon uit line of sight blijven waaarna je vanzelf ge-unspot wordt. Dit is een zeer belangrijke functie en moet blijven.

Verder ben ik ook niet echt tevreden met het aimen op de ps4. Het voelt gewoon niet lekker aan, vooral in close combat heb ik/de controller vaak de neiging om opeens weg te kijken. Het lijkt wel alsof de auto aim opeens helemaal naar links of rechts trekt, heel vervelend.
Kan ik me niet in vinden, hoe hoog staat je sensitivity? Probeer eens auto aim uit te zetten?

Tot slot het jammen van pistolen.. Ik weet niet of dit is ingebouwd, maar volgens mij is het gewoon een bug. Ik heb het al meerdere malen gehad dat ik zit te raggen op de r2 knop en er gewoon niks gebeurt alsof de pistool vastloopt. Hebben jullie hier ook last van?
De trigger reageert erg snel, ik moest ook even wennen maar druk de trigger niet vol in en laat hem wel helemaal los. Als je vinger er op ligt zal je hem waarschijnlijk nog ingedrukt hebben waardoor hij dus niet schiet als je al geschoten hebt. Ik ben er nu aan gewend en gaat nu best goed. Heb bijna mijn servicestar met de eerste pistol :).

PSNtag: avda89

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Beakzz
Ben geen taalnazie , maar allebei de pistool ? Kom op jongens :)

Spotten is inderdaad iets wat moet blijven. Misschien dat het "realistischer" is als het alleen met je squad mogelijk zou zijn , maar als in het echt een vijand gespot wordt weten soldaten ook precies te benoemen waar die vijand uithangt. Dat blijft met een spel toch moeilijker dus vind het een goed compromie.

Misschien zou het leuker zijn als een gespotte speler uit de line of sight loopt het meer een vlek wordt van een gebied waar je de tegenstander kan verwachten. Alleen zal dat technisch wel weer een stuk lastiger zijn.

• Fatal Mind
  • Niet online
Beakzz schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:53:

Spotten is inderdaad iets wat moet blijven. Misschien dat het "realistischer" is als het alleen met je squad mogelijk zou zijn , maar als in het echt een vijand gespot wordt weten soldaten ook precies te benoemen waar die vijand uithangt. Dat blijft met een spel toch moeilijker dus vind het een goed compromie.

Misschien zou het leuker zijn als een gespotte speler uit de line of sight loopt het meer een vlek wordt van een gebied waar je de tegenstander kan verwachten. Alleen zal dat technisch wel weer een stuk lastiger zijn.
Helemaal nuttig, spotten in hardcore mode, whaha niemand die et zal zien.

• Aid

Aid

Hehe
Kijk ik gebruik het spotten zelf ook en de punten zijn lekker meegenomen. Maar door het spotten is het wel lastig om bijv. een killstreak vast te houden. Echt mijn k/d is constant 1, ik kill iemand en ik word meteen gespot en neergehaald. Spotten is wellicht interessant voor conquest, omdat het speelveld vele malen groter is en er veel snipers rondhangen. Ik vind het niet echt werken bij TDM.
Wapen jammen:
Bedankt voor de tip ik zal er rekening mee houden.

Mijn sensitivity zit op 23%. Op mid en long range heb ik nooit problemen maar op korte afstand mis ik echt alles.

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

G4mert schreef op maandag 23 december 2013 @ 12:26:
Vraagje.

Toen ik BF4 net binnen had voor de PS4 ben ik begonnen met de single player. Redelijk ver gekomen om vervolgens er achter te komen dat ik mijn savegame kwijt ben.

Weet iemand of dit inmiddels al opgelost is door de patches en/of er een wellicht een andere fix voor is?
Dan durf ik het misschien weer aan :P
Nope! Is nog steeds niet opgelost. Ik ben gister ook weer helemaal opnieuw begonnen en heb hem 1 ruk uitgespeeld. Dit omdat ik het alweer voor me zag dat mijn savegames zou verliezen bij de volgende patch.
Dus gewoon in 1 keer uitspelen, heeft mij een klein middagje gekost met als trophy de M249 8)

PSN: Von_Smallhausn

• G4mert
  • Laatst online: 11-04 19:52
Mon0lith schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:31:
[...]

Nope! Is nog steeds niet opgelost. Ik ben gister ook weer helemaal opnieuw begonnen en heb hem 1 ruk uitgespeeld. Dit omdat ik het alweer voor me zag dat mijn savegames zou verliezen bij de volgende patch.
Dus gewoon in 1 keer uitspelen, heeft mij een klein middagje gekost met als trophy de M249 8)
Oh balen zeg. Ik heb niet de tijd om uren achter elkaar te gamen dus heb savegames hard nodig. :'(

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
Iemand nog tips over crash/freeze-vrij spelen op ps3? Ik heb, zoals te lezen in verschillende tips op het intarweb (patch 1.04 zou clashen met 1.05), de BF4 file gedelete in 'Game Data Utility'; herstart game, re-download patch 1.05, re-dl Premium, re-dl CR; het lijkt daarna wat beter te gaan, telkens zo'n 10 matches alvorens wederom te freezen ...

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• CynicRelief

Spotten is inderdaad iets wat moet blijven.
Mee eensch, het is wel het minste wat je kunt doen voor je squad en team, maar ... met de enorme toevloed van ex-COD spelers schijnt niemand meer te spotten, laat staan te reviven

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:13
Hebben jullie de mtar op de ps4 vrij kunnen spelen?
Net aan de eisen voldaan dus 1 kilo met een ar/lmg/sniper/granade en ben primium.
Iemand een idee waarom k de mtar nog niet heb? De mtar is toch niet alleen voor de PC?

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-11 12:55
Versteegrob schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:31:
Hebben jullie de mtar op de ps4 vrij kunnen spelen?
Net aan de eisen voldaan dus 1 kilo met een ar/lmg/sniper/granade en ben primium.
Iemand een idee waarom k de mtar nog niet heb? De mtar is toch niet alleen voor de PC?
laatst nog met wat tweakers gespeeld die dit probleem ook hadden, later bleek dat het toch wel tussen de wapens zat, dus controleer het even :)

je krijgt niet altijd de melding dat je de gun hebt unlocked namelijk, nog een bug in BF4

PSN: Europhea

• Fatal Mind
  • Niet online
Razenko schreef op maandag 23 december 2013 @ 21:25:
[...]

laatst nog met wat tweakers gespeeld die dit probleem ook hadden, later bleek dat het toch wel tussen de wapens zat, dus controleer het even :)

je krijgt niet altijd de melding dat je de gun hebt unlocked namelijk, nog een bug in BF4
It's not a bug, it's a feature :P

• Henkie
  • Laatst online: 14-11 08:15
Van het weekend redelijk wat potjes gespeeld.. Geen!! Vastlopers.. Bij 2e poging ook de l85 vrijgespeeld. Bazen ding!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Verwijderd

Wat is de beste assault wapen heb op dit moment de SCAR een zeer goede wapen.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:09

codex

Geen OpenAI agent :)

Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 23:06:
Ik speel dan wel op de PC maar de 5 beste assault rifles zijn de SAR, SCAR, M416, L85 en ACE 23. Vrijwel iedereen die met een assault class speelt kiest 1 van die 5 wapens.

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
Omg, wat een lagfest vanavond. Blijkbaar hebben ze in de ontwikkelingslanden ook een nieuwe levering aan PS4's gehad. Had Sony maar net als Xbox gedaan. Een selectie maken van landen waar je de console uitbrengt. Alleen leveren aan de meer ontwikkelde landen, waar men goed internet heeft ( hadden we hier tenminste ook de XBone gehad).

Schijtziek wordt je van de ontwikkelingslanden waar men nog achter een 56k modem zit. Zit je a 2,5 meter achter cover, ga je nog dood. Of je schiet een heel magazijn in iemand z'n rug, diegene draait zich om en legt je met 1 a 2 kogels neer.

Voor de mensen die net BF4 oppakken. Voor je in een voertuig stapt (heli bijvoorbeeld), ga eerst even oefenen op de testrange. Scheelt een hoop frustratie bij de mensen die al wat langer spelen!!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Jackal131 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 00:05:
Schijtziek wordt je van de ontwikkelingslanden waar men nog achter een 56k modem zit. Zit je a 2,5 meter achter cover, ga je nog dood. Of je schiet een heel magazijn in iemand z'n rug, diegene draait zich om en legt je met 1 a 2 kogels neer.
Ah je zat in een server met Polen, Saoudi-Arabiers, Spanjaarden en Italianen? Ping van spelers tonen zou een mooie toevoeging zijn als we (wanneer?) eigen servers hebben. Of een auto-ping-kick, nog mooier (never gonna happen, maar je blijft hopen).

[ Voor 16% gewijzigd door Unomomentodado op 24-12-2013 00:21 ]

• CynicRelief
Omg, wat een lagfest vanavond. Blijkbaar hebben ze in de ontwikkelingslanden ook een nieuwe levering aan PS4's gehad. Had Sony maar net als Xbox gedaan. Een selectie maken van landen waar je de console uitbrengt. Alleen leveren aan de meer ontwikkelde landen, waar men goed internet heeft ( hadden we hier tenminste ook de XBone gehad).

Voor de mensen die net BF4 oppakken. Voor je in een voertuig stapt (heli bijvoorbeeld), ga eerst even oefenen op de testrange. Scheelt een hoop frustratie bij de mensen die al wat langer spelen!!!
gunst, wat een gal; wees je een beetje lief voor je moeder met kerstmis jongen?

• master_viper
  • Registratie: November 2001

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Wat een kinderlijk trieste nerd rage post. ;w

Dus omdat jij skills lacked ga je landje bashen?

-= Very annoying forum person =-

• Jackal131
Inderdaad. En nog triester is dat ik nog gelijk heb ook!
Unomomentodado schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 00:18:
[...]
Ah je zat in een server met Polen, Saoudi-Arabiers, Spanjaarden en Italianen? Ping van spelers tonen zou een mooie toevoeging zijn als we (wanneer?) eigen servers hebben. Of een auto-ping-kick, nog mooier (never gonna happen, maar je blijft hopen).
Exact. En vergeet de russen niet. Je merkt het meteen als de server vol met de oostblokkers zit.

Om toch nog een iets positieve noot aan deze post te geven. Sinds de laatste patch heb ik geen enkele crash meer gehad in de MP. Alleen in de SP heb ik nog een crash mee mogen maken.

[ Voor 85% gewijzigd door Jackal131 op 24-12-2013 08:23 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-11 15:52
:')

:') :') :')

PSN-ID: ThaDwizzle

• Aid

Aid

Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 23:06:
AUG A3 en de AK-12 voor mij. Wel apart dat je meteen de beste wapens in het begin van het spel krijgt. Het unlocken van nieuwe wapens heeft bij bf4 niet zoveel zin :P

[ Voor 26% gewijzigd door Aid op 24-12-2013 09:53 ]

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 05:29

zAo

GPLv2 Fanboy

Aid schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 09:50:
[...]

AUG A3 vind ik heel lekker spelen.
Ik speel met vrijwel alle classes met Carbines; de damage is net zo hoog (sommige zelfs hoger) en de rounds per minute is ook vrijwel het zelfde. Voordeel: je hoeft maar 1 wapen te leren en kan vrij classes kiezen en je unlockt alles veel sneller. :)

• Aid

Aid

Paar jaar geleden zat je ook achter een 56k modem dus niet lullen.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:10
Vraagje aan de PS4 spelers:
Kan je premium in het game-menu kopen of moet dat via de PS store in het xmb menu?
Kan me herinneren dat er bij BF3 wat problemen waren met de ene optie, maar ik weet niet meer welke...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• spaceboy
  • Laatst online: 16-11 19:37

spaceboy

Op grote hoogte

Ik lees hierboven over een testrange. Hoe en waar is dat? Ik wil ook langer dan 20 seconden een chopper of jet kunnen besturen zonder crash. :-P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Fatal Mind
  • Niet online
Iedereen loopt hier nu wel te klagen over Jackal131, maar de realiteit is natuurlijk wel dat hij gelijkt heeft, ik ervaar deze onzin ook allemaal, en ik word daar ook moe van.

Ik vind het van de pot gepleurd dat er niet een ping limitatie op die servers is, die mensen in hun eigen regio houd, ik wil helemaal niet tegen oostblokkers spelen omdat simpelweg de verbinding het niet toelaat, En wat krijg je dan, haperende mannetjes die niet dood te krijgen zijn.

Om het in perspectief te plaatsen, ik word wel van een server gekicked na 4 teamkills, maar je ping kan 3000 zijn, en dat geeft niet, vind ik persoonlijk veel erger als een paar onbedoelde teamkills.
spaceboy schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:10:
Ik lees hierboven over een testrange. Hoe en waar is dat? Ik wil ook langer dan 20 seconden een chopper of jet kunnen besturen zonder crash. :-P
Hoofdmenu > multiplayer > Testrage

[ Voor 18% gewijzigd door Fatal Mind op 24-12-2013 10:20 ]

• Aid

Aid

spaceboy schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:10:
Click op multiplayer en dan test range.

• Wackmack
Zijn hier mensen die de mtar21 op de ps4 hebben geunlocked?
Heb al 3 keer aan alle eisen voldaan en toch krijg ik het wapen maar niet. Ben verder premium dus dat zit wel goed.

Edit, je moet blijkbaar eerst level 10 zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Wackmack op 24-12-2013 10:29 ]

• ndonkersloot
Ik heb mtar21 (nog) niet maar begin nu aan de carbine tree dus zal wel snel alles hebben. Heb eerst alle snipers gehaalt :).

Wat is jullie fav. carbine? Tot nog toe vind ik de ACW-R erg prettig :).

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 05:29

zAo

GPLv2 Fanboy

Tiwazz schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:32:
Ik heb mtar21 (nog) niet maar begin nu aan de carbine tree dus zal wel snel alles hebben. Heb eerst alle snipers gehaalt :).

Wat is jullie fav. carbine? Tot nog toe vind ik de ACW-R erg prettig :).
Geen idee hoe het in BF4 zit, maar in BF3 was de range van dat ding om te janken. In BF4 gebruik ik voornamelijk de AKU-12ACE 52 CQB; heerlijke allrounder!

• ndonkersloot
De stats binnen battlelog zeggen dat de range het zelfde is. Weet alleen niet hoe betrouwbaar de stats binnen battlelog zijn.

Ik heb sinds gisteren de AKU-12 ge-unlockt nog niet echt mee gespeeld maar lijkt me wel prettig. Eerst even een servicestar binnen harken en dan ga ik die eens proberen.

• Jackal131
Fatal Mind schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:20:
Iedereen loopt hier nu wel te klagen over Jackal131, maar de realiteit is natuurlijk wel dat hij gelijkt heeft, ik ervaar deze onzin ook allemaal, en ik word daar ook moe van.
Mijn post heb ik geschreven meteen na een aantal potjes gespeeld te hebben. Tuurlijk een stuk frustratie en het had genuanceerder gekund. Eens!!

Maar je geeft precies het punt aan wat ik duidelijk wilde maken. Waarom geen servers met een ping limitatie. Op de pc speel ik nog wel eens Enemy Territory. Op de servers waar ik speel en admin ben wordt gewoon iedereen gewaarschuwd met een ping boven de 300 ( vind ik persoonlijk nog aan de hoge kant). Als men binnen 5 minuten niet iets onderneemt om de ping naar beneden te brengen, dan is het een temp ban (1 dag). Als het na de ban nog een paar keer hetzelfde liedje is, dan wordt het een perma ban.

Zo'n soort systeem zou ik ook graag op de consoles zien. Zo kom je tenminste van de mensen af die beter in hun eigen regio zouden spelen, mensen die allerlei downloads hebben lopen en de mensen met een slechte verbinding.

En ja, ik heb ook ooit een 56k modem gehad. Alleen speelde ik toen geen multiplayers online.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:39

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Jackal131 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:23:
[...]

Mijn post heb ik geschreven meteen na een aantal potjes gespeeld te hebben. Tuurlijk een stuk frustratie en het had genuanceerder gekund. Eens!!

Maar je geeft precies het punt aan wat ik duidelijk wilde maken. Waarom geen servers met een ping limitatie. Op de pc speel ik nog wel eens Enemy Territory. Op de servers waar ik speel en admin ben wordt gewoon iedereen gewaarschuwd met een ping boven de 300 ( vind ik persoonlijk nog aan de hoge kant). Als men binnen 5 minuten niet iets onderneemt om de ping naar beneden te brengen, dan is het een temp ban (1 dag). Als het na de ban nog een paar keer hetzelfde liedje is, dan wordt het een perma ban.

Zo'n soort systeem zou ik ook graag op de consoles zien. Zo kom je tenminste van de mensen af die beter in hun eigen regio zouden spelen, mensen die allerlei downloads hebben lopen en de mensen met een slechte verbinding.

En ja, ik heb ook ooit een 56k modem gehad. Alleen speelde ik toen geen multiplayers online.
Ja laten we lekker politiek correct gaan doen en er om heen draaien. Iets wat politici ook goed kunnen. Man, met je woorden sla je gewoon de spijker op z'n kop. Echter ligt het niet alleen aan oostblokkers, maar bijna ook aller overzeese gebieden. Zo vaak gehad dat ik lekker aan het spelen was en bijvoorbeeld 12-2 stond en dat er dan een paar Amerikanen in de server komen. Al zitten die achter een dikke 100mbit lijn, de zooi gaat ineens klote en door de hoge ping/latency sta je ineens 12-11 omdat de hele server ineens traag wordt.

En nee dat heeft niks met skills te maken. Met BF3 heb ik iets van 115 service stars met de PKP Pechenech, niet het makkelijkste wapen qua handeling, sterker nog, de recoil is zo klote dat wanneer je een tijdje met die gun hebt gespeeld, het net lijkt alsof alle andere guns geen recoil meer hebben.

Overigens is de Aku 12 een heerlijk wapen, net zo als de CZ-3A1 met foregrip en silencer met 1000rpm _/-\o_

XBL: MRE Inc

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Het kunnen zien van het land van herkomst van spelers ingame zou al een mooie toevoeging zijn, zodat je kan zien wanneer je tegen amerikanen en aziaten aan het spelen bent (hoewel je dat bij aziaten soms ook al een de screenname kan zien).

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Laten we hopen dat de custom servers binnenkort op de consoles beschikbaar komen zodat we zelf deze parameters in kunnen stellen. Dat zou het al een stuk leuker maken. Desondanks heb ik nu ook al ontzettend veel plezier met BF4, zeker na de laatste patch gaat het de goede kant op.

Toch had ik liever gezien dat EA de game in Q1 volgend jaar had gereleased, dat had imo een hoop ergernis kunnen voorkomen. Maar ja, de aandeelhouders lijken het voor het zeggen te hebben helaas.

• Jackal131
dvdkiwi schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:09:
Vraagje aan de PS4 spelers:
Kan je premium in het game-menu kopen of moet dat via de PS store in het xmb menu?
Kan me herinneren dat er bij BF3 wat problemen waren met de ene optie, maar ik weet niet meer welke...
Wat je ook kunt doen: je gaat op BF4 staan (zonder te starten). Daarna ga je naar beneden, naar 'gerelateerde items' (of zoiets). Je komt dan in de store uit bij BF4 add-on's.

Dit is altijd handiger dan eerst naar de store, dan BF4 zoeken/ selecteren en daarna nog eens de add-on's erbij zoeken.

• Superkiwi
Thanks Jackal :)
Ik ga van het weekend eens kijken.

• Jackal131
dvdkiwi schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 16:27:
Thanks Jackal :)
Ik ga van het weekend eens kijken.
Waarom van het weekend pas?

• Superkiwi
Ik moest Assassins Creed 3 nog beginnen en uitspelen; dat is nu in 3 dagen gelukt lol.
Nu heb ik Far Cry 3 nog liggen, daar wil ik deze week aan beginnen.
Die schijnt een makkelijke platinum te zijn (uurtje of 25) dus dat gaan we ook doen :P
Tot ik die uit heb blijft de PS4 lekker in de doos.

Wellicht dat ik hem van de week alleen even aansluit om te kijken of het geen "probleemstation4" is ;)
Even aan en BF4 erin, doet alles het > weer uit en FC3 spelen.

@je reactie hieronder:
AC BF lijkt mij helemaal niks.
De setting van deel 3 vond ik al wat tegenvallen, hoewel het verhaal wel leuk in elkaar zat.
Maar het was weer teveel van hetzelfde naar mijn idee.
Het vechtsysteem was ik ook absoluut geen fan van, maar dat terzijde.
Het hele varen, hoe weinig ook, vond ik niet zo leuk in deel 3, dus AC:BF laat ik lekker aan mij voorbij gaan ;)
Ik hoop op een nieuwe AC in de stijl van deel 2 of Brotherhood, die vond ik beide erg tof.
Misschienin het oude Londen? (ja, alweer een volgebouwde stad; hoe een AC game hoort te zijn)

[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 24-12-2013 21:46 ]

• Jackal131
Dat noem ik pas discipline. Ik kon niet wachten toen ik de PS4 thuis had.

Ik kan je AC4 ook aanraden. AC3 was voor mij toch echt een tegenvaller. Hoofdverhaallijn heb ik in nog geen 15 uur uitgespeeld en was er toen helemaal klaar mee. Bij AC4 pas na 70 uur hoofdverhaallijn uitgespeeld, omdat ik dat moment steeds wilde uitstellen. Zoveel te doen...

See ya on the battlefield!!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:14
Vind het jammer dat je zonder DLC maar beperkt bent tot een handje vol maps en zelfs word uitgesloten uit sommige modes zoals Capture The Flag.

Voor de rest ziet het er goed uit.

Verwijderd

:w jou kortzichtigheid telt nog niet eens 1 bladzijde ...

• Jackal131
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 16:59:
[...]
Ieder z'n mening ;)

Maar misschien had je het topic iets verder door moeten lezen. Deze post is geschreven uit frustratie, net na een paar potjes gespeeld te hebben. Had ik misschien niet moeten doen. Verderop ben ik iets genuanceerder.

Maar goed, volgens mij speel jij op de pc en daar kent men deze problemen blijkbaar niet.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 16:59:
[...]

Ik speel nu 3 dagen op de xbox360 en ik vind het zo slecht nog niet allemaal eerlijk gezegd. :)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
Mwoah ik kom anders ook vaak zat Amerikanen tegen of Fransozen/Engelsen/Spanjaarden met een inbelmodem.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Linkin-Pin
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09-2024
Heb de PS4 vanaf launch en ben sinds die tijd van knallenstein met BF4. Speel alleen online. Ondanks een aantal bekende bugs in BF4 vermaak ik me er prima mee. Vraag me alleen af, wat merk ik nu van 60 fps? Gisteravond er eens op gelet maar kan op het eerste gezicht geen verschil opmerken met BF3 op de PS3 wat ik een maand geleden speelde. Bij de aankondiging van BF4 was het een groot item, 1080p met 60 fps. Maar in de reacties van mensen als ze het op de PS4 hebben gespeeld komt dit aspect nooit naar voren. Het gaat dan vooral over graphics, aantal spelers etc. Misschien moet ik ze eens vlak na elkaar spelen om het verschil te zien. Kortom, hoe verandert de spelervaring als een spel draait op 60 ipv 30 fps?

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Linkin-Pin schreef op donderdag 26 december 2013 @ 09:49:
Heb de PS4 vanaf launch en ben sinds die tijd van knallenstein met BF4. Speel alleen online. Ondanks een aantal bekende bugs in BF4 vermaak ik me er prima mee. Vraag me alleen af, wat merk ik nu van 60 fps? Gisteravond er eens op gelet maar kan op het eerste gezicht geen verschil opmerken met BF3 op de PS3 wat ik een maand geleden speelde. Bij de aankondiging van BF4 was het een groot item, 1080p met 60 fps. Maar in de reacties van mensen als ze het op de PS4 hebben gespeeld komt dit aspect nooit naar voren. Het gaat dan vooral over graphics, aantal spelers etc. Misschien moet ik ze eens vlak na elkaar spelen om het verschil te zien. Kortom, hoe verandert de spelervaring als een spel draait op 60 ipv 30 fps?
Ik denk dat je er pas issues mee krijgt als je op een hogere fps gespeeld hebt en weer terug moet? :)

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 17:18:
[...]

Ieder z'n mening ;)

Maar misschien had je het topic iets verder door moeten lezen. Deze post is geschreven uit frustratie, net na een paar potjes gespeeld te hebben. Had ik misschien niet moeten doen. Verderop ben ik iets genuanceerder.

Maar goed, volgens mij speel jij op de pc en daar kent men deze problemen blijkbaar niet.
Misschien omdat ik :O van console gamers die geen technische kennis hebben.
en telkens zeuren over iemand die een hoger ping heeft, dat die lag veroorzaakt...

Dat is alleen bij het p2p model en niet bij client and server model..

• b.o.n.s
  • Laatst online: 12:41
Ik merkte her direct toen ik op de PS4 ging spelen. Het speelt ubervloeiend in vergelijking met de PS3.
Maar, je moet wel uit Conquest blijven en vooral close-ranged modes spelen.

Zodra je op de grotere mappen zit en/of volle servers merk je er echt niets meer van. Dan merk je de 60fps soms alleen in gebouwen etc.

• Henkie
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:09:
[...]

Misschien omdat ik :O van console gamers die geen technische kennis hebben.
en telkens zeuren over iemand die een hoger ping heeft, dat die lag veroorzaakt...

Dat is alleen bij het p2p model en niet bij client and server model..
en hoeveel uur heb je in bf3 en/of bf4 zitten?

Jackal is misschien een zeurpiet maar dat doet niets af aan de kern van zijn verhaal, ik ben het er compleet mee eens.

Verwijderd

Henkie schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:46:
[...]

Jackal is misschien een zeurpiet maar dat doet niets af aan de kern van zijn verhaal, ik ben het er compleet mee eens.
:O Hoeveel verstand heb jij van client/server model vs client vs client model en 8 jaar oude hardware helpt ook niet de performance

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2013 11:52 ]

• jnk1986
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Henkie schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:46:
[...]

En zo is iedere gamer ervaring weer anders...

Ik heb nu 40 uur erop zitten en kan me totaal niet vinden in het verhaal van Jackal, af en toe ervaar ik rubberbanding, maar dat ligt meer aan de servers dan aan de spelers.

Voor de rest heb ik een geweldige BF4 ervaring.

Het kan alleen nog leuker worden als de game verder wordt gepatched.

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-11 18:10
Erg jammer trouwens dat je met de commander app enkel xp verzameld en dat er door e3n bug geen awards te verdienen zijn. Hopelijk fixen ze dat snel want dit moedigt niet aan tot het gebruik van de commander app op Android en iOs.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 02:14
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna geen last van lag of dergelijke heb. Ik speel niet verloop grote maps. Misschien dat dat daaraan ligt. Maar ik heb ook gewoon een internetverbinding waar ik met m'n Ping onder de 30ms blijf.

• Superkiwi
Je moet je even het volgende voorstellen:

Jackal (vervang de naam Jackal door ieder willekeurig ander persoon) speelt BF4 en wordt een paar keer afgeschoten.
Nooit leuk. Het begint al een beetje te jeuken.
Dan kom je iemand tegen die lagt en diegene schiet jou, uiteraard, ook af.
De eerder langzaam insluipende frustratie komt langzaam naar boven en wordt verstrekt
als de laggende persoon jouw hoofd een paar keer zonder problemen weet te vinden terwijl
jij potver een magazijn nodig hebt om hem van zijn zielige leventje te beroven.
Je raakt meer gefrustreerd, gaat slechter spelen, wat resulteert in meer en meer deaths aan jouw kant.
Jij denkt dat je niks fout doet en dat het niet aan jou ligt, waarna je vrijwel iedere andere speler op
het slagveld voor lagger en cheater gaat uitmaken.
Deze situatie noemen we "de Jackal" :9

Eén speler kan zo je hele potje verknoeien...

Of niet Jackal? :P

Verwijderd

Weet er iemand hier hoe het zit met de autosave functie op de single player mode. Er wordt niks opgeslagen en moet elke keer opnieuw beginnen. Zeer frusterend...

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-11 16:30
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:51:
[...]

:O Hoeveel verstand heb jij van client/server model vs client vs client model en 8 jaar oude hardware helpt ook niet de performance
Lol, dude, ik wil wel ff uitleggen wat voor problemen betreft connecties zijn binnen BF4. Ik ben echter bang dat jou hoofd ervan gaat barsten. Niks persoonlijks, maar als je het toch zo opvat: Werk dan maar aan jou weerstand. Ik vond het ff oprecht om jou ook te denigreren.

Steam ID: TheLastOttoman

Verwijderd

LordMistery schreef op donderdag 26 december 2013 @ 17:29:
[...]

Lol, dude, ik wil wel ff uitleggen wat voor problemen betreft connecties zijn binnen BF4. Ik ben echter bang dat jou hoofd ervan gaat barsten. Niks persoonlijks, maar als je het toch zo opvat: Werk dan maar aan jou weerstand. Ik vond het ff oprecht om jou ook te denigreren.
:? Mij maakt niks uit, het is gewoon algemeen bekend dat console gebruikers gewoon niet weten waar ze over praten . En nee dat is geen flame maar observatie van die taloze discussie's over bepaalde feature's console vs pc. De 24 man vs 64 man discussie daar een goed voorbeeld van..

• Henkie
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 18:13:
[...]

:? Mij maakt niks uit, het is gewoon algemeen bekend dat console gebruikers gewoon niet weten waar ze over praten . En nee dat is geen flame maar observatie van die taloze discussie's over bepaalde feature's console vs pc. De 24 man vs 64 man discussie daar een goed voorbeeld van..
Heerlijk man dat generaliseren. speel je zelf BF4 op de console?

er wordt alleen een vergelijking getrokken met de PC omtrent een PING meter in het scorebord, niets mis mee lijkt mij.

Lees verder gewoon even de topicwarning, geniet van het spel en ga verder met je leven, het is kerst!

vanmiddag de M-TAR unlocked, het ontbreken van welke sight dan ook voor de eerste 10 kills is wel echt heel lollig/slecht van Dice., fijn wapentje verder wel, al tipt hij niet aan de ACR-W naar mijn mening.

• Fatal Mind
  • Niet online
Bij jullie ook de gehele dag ( eigenlijk sinds onderhoud / storing gisteren ) al down ? Krijg netjes de pagina voor me, maar mag niet inloggen en en worden ook geen gegevens ingeladen, knap storend.

Edit: Lijkt zich alleen in IE voor te komen, in m'n standaard Opera doet ie het beter.

[ Voor 18% gewijzigd door Fatal Mind op 26-12-2013 19:40 ]

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Kan op dit moment niet online BF4 met de PS4. Meer mensen dit probleem?

• Fatal Mind
  • Niet online
Cai schreef op donderdag 26 december 2013 @ 20:41:
Kan op dit moment niet online BF4 met de PS4. Meer mensen dit probleem?
Loopt als een zonnetje, al moet ik zeggen dat battlelog wel een beetje aan het bokken is.

• sjoerd94
  • Laatst online: 13-01-2023
Iemand zin om vanavond met wat medetweakers een squad te vormen en conquest te pwnen? :D
id = shosyy

[ Voor 6% gewijzigd door sjoerd94 op 26-12-2013 20:44 ]

• Cai

Cai

Serieus? Dat je kan spelen. Zie vanaf mijn iphone op https://help.ea.com/nl/battlefield/battlefield-4 dat de alle game servers down zijn. Iemand een ETA wanneer ze het weer doen.

Iemand ook een manier om de training te kunnen doen, terwijl er geen online connectie is.

• Fatal Mind
  • Niet online
Cai schreef op donderdag 26 december 2013 @ 20:49:
Serieus? Dat je kan spelen. Zie vanaf mijn iphone op https://help.ea.com/nl/battlefield/battlefield-4 dat de alle game servers down zijn. Iemand een ETA wanneer ze het weer doen.

Iemand ook een manier om de training te kunnen doen, terwijl er geen online connectie is.
Ik wou eigenlijk zeggen dat het beter loopt als normaal, geen gelag niks tot op heden.

• Cai

Cai

Ps4 doet het weer

• Jackal131
Was ff gaan pinballen. Wil nu BF4 starten, blijkt PSN eruit te liggen...
Raar.

@Kiwi: klopt wel enigszins.

• Razenko
kan me wel aanmelden op ps4, maar zie mijn vrienden lijst niet :(

net nu ik even avondje bf4 wou doen .. ach dan maar weer terug naar gta singel player

• Beakzz
Nou het zal wel , maar zit al een uur lagloos te spelen op de PS4. Lekker vaag.

Verwijderd

Henkie schreef op donderdag 26 december 2013 @ 19:06:
[...]

Heerlijk man dat generaliseren. ...
niet echt of kan je het andersom bewijzen..
En het ging erom dat mensen de gamers met 56k dail up modems gingen aanwijzen als de schuldige voor de lag :s wat niet echt van toepassing is op een client/server en op oudere hardware

• Henkie
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 22:40:
[...]

niet echt of kan je het andersom bewijzen..
En het ging erom dat mensen de gamers met 56k dail up modems gingen aanwijzen als de schuldige voor de lag :s wat niet echt van toepassing is op een client/server en op oudere hardware
Ik weet wat ik voel en meemaakt tijdens het spelen soms, YouTube staat er vol van. In bf3 kon ik het feilloos aanvoelen, ging het rondes goed zat de server vol met EU mensen, dan wordt het kut, ga ik kijken op de bblog report, vol met loempiavouwers, Russen, Amerikanen etc.

Nu mag jij de techniek erachter uitleggen. Want je roept al posts lang dat je dat zo fantastisch weet. Enlighten me!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Henkie schreef op donderdag 26 december 2013 @ 23:03:
[...]

Ik weet wat ik voel en meemaakt tijdens het spelen soms, YouTube staat er vol van. In bf3 kon ik het feilloos aanvoelen, ging het rondes goed zat de server vol met EU mensen, dan wordt het kut, ga ik kijken op de bblog report, vol met loempiavouwers, Russen, Amerikanen etc.

Nu mag jij de techniek erachter uitleggen. Want je roept al posts lang dat je dat zo fantastisch weet. Enlighten me!
Jij bent wel een stoer mannetje of niet? Ik vraag me af of je dit ook echt in persoon tegen deze 'loempiavouwers' durft te zeggen.
Walgelijk zulke internetheldjes ;w

-= Very annoying forum person =-

• Razenko
nou geen zorgen, china mag geen bf4 meer spelen, dus die missen we al :)

het is wel duidelijk te merken als er een amerikaan of oost europeaan binnen komt, veel meer lagg dan gewoonlijk is.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:55
Whut? Ik heb BF4 op de Ps3 én Ps4 gespeeld en het is níet te spelen op de Ps3 in vergelijking met de Ps4.

20, maximaal 30 frames mét framedrops tijdens heftige gevechten schokt heerlijk weg op de Ps3 en het ziet er dan ook uit als een wazig kartelfestijn. Nogsteeds een leuk spel, maar jezus wat een bende vergeleken met hoe het op de Ps4 is... :'( :+ :D

Als je het verschil tussen 20-30 en 50-60 frames en 600p vs 900p niet merkt is er iets ernstig mis met je zintuigen óf heb je een te rooskleurige herinnering aan BF3 op de Ps3. Er is echt geen enkele andere verklaring voor :/ Ik denk dat het laatste het geval is.

Als je het verschil echt niet merkt\ziet zou ik graag met je willen ruilen want dan zijn er ineens heel wat meer games die er goed uit zien en leuk spelen :9

Ik moet, na op de PS4 en PC veel gespeeld te hebben, m'n ogen echt weer helemaal laten aanpassen aan m'n PS3 games (Borderlands 2, BF4, Devil May Cry) :) Geen ramp, maar wel een enorm verschil, zelfs met deze gehaaste pre-final dev-kit launch games.

[ Voor 8% gewijzigd door Brutal1ty op 27-12-2013 09:08 ]

Verwijderd

Henkie schreef op donderdag 26 december 2013 @ 23:03:
[...]

goh BF3/4 zit vol met rare filmpjes met low pingers waar hit detectie niet werkt... voor de rest doe zelf je huiswerk, want youtube staat er inderdaad vol mee.

• TheLastOttoman
  • Laatst online: 16-11 16:30
Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:04:
[...]

goh BF3/4 zit vol met rare filmpjes met low pingers waar hit detectie niet werkt... voor de rest doe zelf je huiswerk, want youtube staat er inderdaad vol mee.
Kan een MOD deze trol ff op zijn vingers tkken?

Steam ID: TheLastOttoman

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:18
Ja hoi Jezus hier, doe eens lief tegen elkaar.

• Wackmack
Komen er binnenkort servers voor tdm met meer dan 20 spelers?

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-11 12:20
Ik heb zojuist BF 4 voor het eerst gespeeld (PS4) hiervoor altijd cod of MOH gespeeld.

WAT EEN GAME! wauw! Ik kan me zelf echt niet geloven waarom ik jaren COD heb gespeeld..
Grafisch is het op de ps4 echt een factor 2 mooier dan COD. Het schieten voelt echt lekker aan (prima geluid en feedback) en natuurlijk de open mappen en gevechten. Online moet ik uiteraard nog wennen (deadmatch red ik me zelf wel) vooral met voertuigen e.d.

• ndonkersloot
Hebben jullie er ook laet van dat als je quick match gebruikt je niet in een China Rising map komt? Ik heb nu al een tijdje china rising maar nog geen een map er van gespeeld.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Moet je in de server browser doen. Bij quick match is het niet mogelijk helaas.

Bij BF3 was het mogelijk om een map te kiezen, dus waarschijnlijk is het een upgrade/feature/verbetering dat het nu niet meer kan...

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 02:14
Ik merk nu al dat er volgens mij vrij weinig DLC gespeeld word. In BF3 nog wel een DLC gekocht maar uiteindelijk heel weinig gespeeld omdat er bijna geen servers en spelers waren. Dus ik blijf voorlopig van de DLCs af.

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Razenko schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 08:59:
nou geen zorgen, china mag geen bf4 meer spelen, dus die missen we al :)

het is wel duidelijk te merken als er een amerikaan of oost europeaan binnen komt, veel meer lagg dan gewoonlijk is.
moeilijk iets te missen als het er in 1e instantie al niet was. Consoles zijn al lang verboden in China en ook de games. (al zijn ze ofc via via wel te krijgen).

PC versie van BF4 is gewoon nog te koop overigens, dat "verbod" is meer PR praat dan daadwerkelijk actie (en wordt door de westerse media als gewoonlijk weer enorm opgeblazen :+ )

• Jackal131
Moet wel zeggen dat het wel verschil maakt of je 's middags speelt of 's avonds. 's Middags is het op de 64 speler servers zeer redelijk tot goed te spelen (lees soepel), maar 's avonds kan het ineens behoorlijk inkakken. Dan zie je toch vaak de andere regio's kiezen voor de EU servers. Mag dan misschien niet aan de techniek liggen, maar frapant is het wel.

Als je op de kleinere servers speelt (TDM of kleine conquest) dan speelt BF4 best soepeltjes.

Gisteren voor het eerst sinds de laatste patch weer een crash gehad. Gelukkig niet tijdens het spelen, maar tijdens het wisselen van de maps. Liever heb ik geen last van crashes, maar als het dan toch moet gebeuren, dan vind ik dat wel een prima moment 8)

• Willybubba
  • Laatst online: 07:53

Willybubba

Nut up or shut up.

Ook gekocht, op XBox One. Leuk spel, loopt super vloeiend! Merk wel dat ik in de MP ontzettend roestig ben (laatste BF was BC2).

Wel jammer dat de campaign blijkbaar nog steeds stuk is... Al mijn progressie is weg :(

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• spaceboy
  • Laatst online: 16-11 19:37

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb de test-range ook al geprobeerd, maar zelfs dan nog... weet iemand een site ofzo waar je een beetje kunt leren hoe je zo'n heli moet besturen? Ik ben echt hopeloos. Normaalgesproken al, maar in de chopper ben ik echt 1 zak shit. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
spaceboy schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 14:32:
Ik heb de test-range ook al geprobeerd, maar zelfs dan nog... weet iemand een site ofzo waar je een beetje kunt leren hoe je zo'n heli moet besturen? Ik ben echt hopeloos. Normaalgesproken al, maar in de chopper ben ik echt 1 zak shit. :)
Heb je de controls al een aangepast? Omhoog omlaag met l2r2 is veel fijner dan met die sticks, vind ik.

• ndonkersloot
spaceboy schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 14:32:
Wat zijn je controls? Je moet het schema aanpassen dat je omhoog gaat met R2 en omlaag met L2. Dat is volgens mij heli buttons op veteran zetten. Dat scheelt enorm veel :), overigens ook voor de andere voertuigen.

• HTT-Thalan
  • Laatst online: 17:15

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Wat kunnen jullie me vertellen over de selectie aan shotguns in BF4? Ik speel BF3 op de PS3 en heb altijd vreselijk veel lol om gewoon constant met een 870MCS rond te lopen en one-shot-kills te maken. Het vergt een beetje oefening en je moet wat unlocks verdienen maar mensen het is heerlijk troll-werk :P.

Heeft BF4 weer een beetje dezelfde mechanics en opties?

• Fatal Mind
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 17:49:
Wat kunnen jullie me vertellen over de selectie aan shotguns in BF4? Ik speel BF3 op de PS3 en heb altijd vreselijk veel lol om gewoon constant met een 870MCS rond te lopen en one-shot-kills te maken. Het vergt een beetje oefening en je moet wat unlocks verdienen maar mensen het is heerlijk troll-werk :P.

Heeft BF4 weer een beetje dezelfde mechanics en opties?
Jawel, veel van het zelfde als in BF3

Net weer een lekker avondje achter de rug, geen gelag, haperingen of wat dan ook.

Af en toe magische ventjes, maar zonder ping limiter blijf je dat houden. Ondertussen rank 60 geworden, ruim over de helft :P

[ Voor 17% gewijzigd door Fatal Mind op 28-12-2013 23:44 ]

• Razenko
Kjid schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 15:34:
[...]

Heb je de controls al een aangepast? Omhoog omlaag met l2r2 is veel fijner dan met die sticks, vind ik.
Bij veteran is (op de ps3 teminste) r1 en r1 up/down, de oude controls van bf3 zijn er niet meer, waar ik me dood aan erger, als je de standaard controls gebruikt in een tank kan je niet normaal achteruit een bocht maken, zodra je een beetje draait moet je ook met de stick gaan draaien ... dat doe je in het echt toch ook niet in de auto met het gaspedaal ...

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:39

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Razenko schreef op zondag 29 december 2013 @ 00:46:
[...]

Bij veteran is (op de ps3 teminste) r1 en r1 up/down, de oude controls van bf3 zijn er niet meer, waar ik me dood aan erger, als je de standaard controls gebruikt in een tank kan je niet normaal achteruit een bocht maken, zodra je een beetje draait moet je ook met de stick gaan draaien ... dat doe je in het echt toch ook niet in de auto met het gaspedaal ...
Qua voertuigen heeft Dice het zo onnatuurlijk proberen te maken. Of hun eigen test afdeling heeft nog nooit gevlogen of gereden tijdens het testen, of ze willen gewoon trollen.

Los van de bugs, is bf4 echt 100% slechter dan bf3. Echt geen gebouw waar je de gevels uit kan knallen met een m320 of rpg zodat je kills kunt maken. Ja gebouwen kunnen instorten, maar daar is ook alles mee gezegd. De destruction van bf3 was beter.

XBL: MRE Inc

• Beakzz
Hmm ik zie er anders genoeg gevels uit knallen voor er een gebouw in stort ? En dat doen ze toch echt onderandere met de wapens die je noemt , want in de maps die ik speel zijn geen voertuigen.

• Superkiwi
Ga anders eens kijken of er niet per ongeluk een exemplaar van Ghosts in je BF hoesje zit :P

• Jackal131
MRELynx schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:43:
[...]
Echt geen gebouw waar je de gevels uit kan knallen met een m320 of rpg zodat je kills kunt maken. Ja gebouwen kunnen instorten, maar daar is ook alles mee gezegd. De destruction van bf3 was beter.
Tja het is niet zoals Seine Crossing inderdaad. Zou leuk zijn als dat weer terug zou komen.

Rubble kills FTW!

Pagina: 1 ... 11 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]