Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Verwijderd
Best vette game met leuke maps en prima single player
Alleen de weapon handling is wel wennen zeg! Heb meer het idee dat ik MoH Warfighter aan het spelen ben.
Heb het gevoel dat de Battlefield games altijd al wat minder solide aanvoelen dan bv CoD maar BF4 doet daar rustig nog een schepje bovenop...
Ja tuurlijk kun je gebouwen laten instorten, maar daar heb je 6 m320 granaten voornodig. Beetje overkill voor 1 snipper. In bf3 kon je in Seine crossing gewoon op een gevel knallen en de sniper die er onder lag werd gerubble killed.Dat heb ie in bf 4 niet. Nog geen een rubble kilo gemaakt.
Dit dus
YouTube: BF3 | Bazaar | 21 Rubble Kill Streak |
[ Voor 8% gewijzigd door MRE-Inc op 29-12-2013 16:43 ]
XBL: MRE Inc
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Speel ook vooral domination,china haal ik later wel.Henkie schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:47:
China rising is een vette dlc vind ik! Leuke rush maps, domination is er ook cool! Speel nix anders op het moment
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Aha, nu snap ik het beterMRELynx schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:34:
Haha, wat ik bedoel met destruction is dat je geen 4 verdiepingen hoog gebouwen hebt zoals in Parijs in Seine Crossing , Metro en de andere steden in bijv het eerste dlc pakket van bf3. Ja, je kunt muurtjes wegblazen, maar in Shanghai kun je met een m320 op de skyscrapers knallen wat je wil, maar er komt geen rubble naar beneden.
Ja tuurlijk kun je gebouwen laten instorten, maar daar heb je 6 m320 granaten voornodig. Beetje overkill voor 1 snipper. In bf3 kon je in Seine crossing gewoon op een gevel knallen en de sniper die er onder lag werd gerubble killed.Dat heb ie in bf 4 niet. Nog geen een rubble kilo gemaakt.
Dit dus
YouTube: BF3 | Bazaar | 21 Rubble Kill Streak |
Betreft de china rising DLC, ik heb hem want heb premium aangeschaft alleen nog geen een map gespeeld.. Ik vind het stom dat de DLC niet in de quickmatch voor komt. Nu moet ik dus speciaal via server browser zoeken als ik een china rising map wil spelen...
Had ik vanmiddag ook gezien ja. Ik heb dit idee al sinds de release van BF3.
Ik hoop dat DICE weer terug gaat naar het simpele van BC2.
Er zit zoveel onzin op het moment in BF4. Verschillende RPG's, terwijl 3 verschillende genoeg zijn. En al die gamemodes, leuk om wat afwisseling te hebben, maar niemand speelt het veel.
Hou het gewoon op Rush, CQ, TDM & Domination. Volgens mij heb je dan 95% van de online gamers blij gemaakt.
Als je dan ook de mappen goed aanpast op die gamemodes dan krijg je een veel beter doordacht spel. Nu zijn er leuke mappen, maar geen uitblinkers (terwijl BF:BC2 erg veel bijna perfecte mappen had).
Begrijp me niet verkeerd, ik vind BF4 erg leuk, mooie etc en speel het graag (mijn favoriete games), maar de launch was verschrikkelijk en de game is in veel opzichten ook achteruitgegaan t.o.v. BF3 en BC2.
[ Voor 11% gewijzigd door Goudstalen op 29-12-2013 19:29 ]
Bullshit statspadders / cheaters. Opbokken zeg ik je.
Verwijderd
Paar punten na mijn eerste avond multiplayer:
- freezes
- team kills met claymore (nee niet in HC)
- shitty hit reg
- geluid is gemaakt door een sound studio die blinde parkinsonpatienten in dienst heeft
- als fervent recon speler sta ik er er van te kijken dat elke kogel is voorzien van een smoke grenade
- klap op de vuurpijl was mijn kennelijke suicide door een vijandelijke grenade; hij gooit nade, ik schiet hem in het hoofd, zijn nade ontploft, beide tegelijkertijd dood.... (hij waarschijnlijk een kill, ik een suicide)
Positieve punten t.o.v. BF3 zijn:
- .....
- .....
Uhm oja die zijn er niet!
Ik ben alsnog vol van vertrouwen dat EA/DICE de game gaat fixen en ik er minstens evenveel uurtjes aan kwijt ben als BF3
Helemaal mee eens!DGonlag2 schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:26:
[...]
Had ik vanmiddag ook gezien ja. Ik heb dit idee al sinds de release van BF3.
Ik hoop dat DICE weer terug gaat naar het simpele van BC2.
.........
Begrijp me niet verkeerd, ik vind BF4 erg leuk, mooie etc en speel het graag (mijn favoriete games), maar de launch was verschrikkelijk en de game is in veel opzichten ook achteruitgegaan t.o.v. BF3 en BC2.
Vanavond met een stel vrienden een Battlefield 1942 avondje gepland, back to the old school
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 11:56 ]
Gisteren 3 potjes cq metro gedaan. Als je vanaf het bank gebouw begint en gelijk B vlag pakt, heb je al gewonnen. Geen doorkomen aan voor de tegen partij. Snap niet dat ze op cq large maar 3 vlaggen hebben. Moest de ace 23 nog vrij spelen dus 50 medic ribbons halen. Dat was zo gebeurd. 20 ribbons per potje. Gaat hard zo.
Ik speel op de PS4 en heb af en toe redelijk last van rubberbanding terwijl mijn "ping" maximaal niveau aangeeft. Ligt dit dan aan de server of aan een brakke internetverbinding? (Speel nog wireless, maar heb een kabel klaarliggen).
Heeft het hebben van een wireless verbinding alleen nadeel tov jezelf, of vertraagd het de hele server. Geen idee hoe ik de lag kan meten met een console...
Verwijderd
Heb altijd lag vrij kunnen spelen op mijn PS3 via WiFi, gewoon via een 8mbit lijntje bij KPNRowwan schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:39:
Ik ben redelijk nieuw in BF4, en ook niet echt een talent (nog niet.
Ik speel op de PS4 en heb af en toe redelijk last van rubberbanding terwijl mijn "ping" maximaal niveau aangeeft. Ligt dit dan aan de server of aan een brakke internetverbinding? (Speel nog wireless, maar heb een kabel klaarliggen).
Heeft het hebben van een wireless verbinding alleen nadeel tov jezelf, of vertraagd het de hele server. Geen idee hoe ik de lag kan meten met een console...
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 11:57 ]
Ik heb Far Cry 3 bijna uit, daarna ga ik eens mijn PS4 aansluiten en aan BF4 beginnenHenkie schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:47:
China rising is een vette dlc vind ik! Leuke rush maps, domination is er ook cool! Speel nix anders op het moment
Dat wordt onderhand wel eens tijd lol
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Mm, ik vind juist het geluid erg sterk, stukken beter nog dan in BF3 al het geval was. Ik speel dan wel op n redelijk grote hifi installatie, en daar is het geluid regelmatig echt impressive.Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 01:27:
Christ on a fucking cracker, wat een zooi is deze game zeg!
Paar punten na mijn eerste avond multiplayer:
- freezes
- team kills met claymore (nee niet in HC)
- shitty hit reg
- geluid is gemaakt door een sound studio die blinde parkinsonpatienten in dienst heeft
- als fervent recon speler sta ik er er van te kijken dat elke kogel is voorzien van een smoke grenade
- klap op de vuurpijl was mijn kennelijke suicide door een vijandelijke grenade; hij gooit nade, ik schiet hem in het hoofd, zijn nade ontploft, beide tegelijkertijd dood.... (hij waarschijnlijk een kill, ik een suicide)
Positieve punten t.o.v. BF3 zijn:
- .....
- .....
Uhm oja die zijn er niet!
Ik ben alsnog vol van vertrouwen dat EA/DICE de game gaat fixen en ik er minstens evenveel uurtjes aan kwijt ben als BF3(eerste avondje MP als recon was zeker geen tijdverspilling en absoluut good fun, had alleen niet zo'n halffabrikaat verwacht)
[...]
Helemaal mee eens!
Vanavond met een stel vrienden een Battlefield 1942 avondje gepland, back to the old school
De bugs met het geluid zijn erg iritant (het duurt bij het starten van een map soms wel 30 seconden voor alle geluiden het doen). De grenade kill is wat mij betreft niet meer dan logisch.. als die frag er eenmaal ligt, maakt het niets uit wat er omheen gebeurt, dan ploft dat ding gewoon. Ik vind het zelfs veel iritanter dat wanneer ik een frag wil gooien en gekilled wordt, de game gewoon negeert dat ik de pin al uit de frag getrokken heb, of dattie al half onderweg is.
teamkills met de claymores zie ik in hardcore inderdaad ook, en vindt ik niet meer dan logisch, die dingen hebben normaal ook geen friend or foe scanner, dus je moet er gewoon netjes omheen of overheen springen.
de vaportrails bij snipers zijn inderdaad wel erg overdone, dat was in bf3 beter geregeld.
ik moet zeggen, zolang de game stabiel draait (weinig tot geen crashes sinds de laatste patches op de xbox one), kan ik echt prima doorspelen. De enige issues die ik regelmatig heb, is het rubberbanden op volle conquest large servers.. en het struikelen van je personage over een hobbel zo hoog als een natte krant.. om het over hekjes en stoepjes of random rubble maar niet te hebben.
al met al, op de xbox one, tussen de bekende bugs door, prima speelbaar wat mij betreft.
Jij merkt er idd niks van, de rest op de server wel. Ik speelde in bf3 vaak met een gast die ook via wifi speelde en die lagde als ik weet niet wat. Zag hem een keer een spawn beacon neerzetten als sniper , ik loop op hem af, schiet echt point blank m'n PKP op hem leeg, maar er gebeurt niks. Hij zet nog rustig zijn spawn beacon neer, draait zich om, switchen naar z'n pistool en schiet me neer.Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:55:
[...]
Heb altijd lag vrij kunnen spelen op mijn PS3 via WiFi, gewoon via een 8mbit lijntje bij KPN
Gamen via wifi is gewoon NOT done . Heb ook tegen die gast gezegd van of je sluit een utp kabel aan of je rot op van onze server. Nogmaals, zelf heb je nergens last van, echter de rest van de server wel.
Nog een kleine anekdote: Martinspire speelde bf3 vanuit zijn studentenhuis met gedeelde verbinding met nog 5 studenten die regelmatig de lijn dicht trokken. Hij lagde dan als ikmweet niet wat, waar wij veel last van hadden. Hij stond continu bovenaan en was nauwelijks te raken. Nadat hij uitgestudeerd was en weer thuis woonde en via glasvezel in z'n eentje op de lijn aan het spelen was, stond hij ineens veel minder vaak bovenaan en begon bij steeds meer te schelden van, Dat kan niet dit, dat kan niet zo, jij kan me nooit raken. Wat hij echter vergat is dat hij nu niet meer een laggy verbinding had en nu wel te raken was.
Dus diegene die via wifi game en denken dat ze goed zijn, sluit maar eens een utp kabel aan en je zult zien dat je aan het eind van het potje niet meer 20-2 staats maar eerder 15-10.
Het klopt wel dat je in BF3 wat meer damage kon verdragen, maar ook alleen van mensen met een fatsoenlijke verbinding en die lijken zowat uit te sterven.
Maar de netcode is sowieso erg slecht. De server zou altijd moeten over-rulen bij het neerschieten van elkaar als 1 daarvan lag heeft. Er is gewoon totaal geen penalty als je lag hebt en online gaat spelen. Daar waar je vroeger gewoon altijd dood ging omdat jij niemand op tijd zag, zie je nu als lagger iedereen eerder en dat is gewoon niet relaxed.
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 30-12-2013 12:49 ]
Gisteren ook m'n server browser op West US gezet, 3x raden wie er door de hoge latency en ping boven aan stond. Netcode is idd gewoon bagger. Mooiste zou zijn om op een lan party te zien wie skilled is en wie wat minder als iedereen op utp zit zonder ruis op de lijn.
Verwijderd
djbarney schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:14:
[...]
Mm, ik vind juist het geluid erg sterk, stukken beter nog dan in BF3 al het geval was. Ik speel dan wel op n redelijk grote hifi installatie, en daar is het geluid regelmatig echt impressive.
Ik doel juist op de bugs, verder lijkt het prima in orde
De bugs met het geluid zijn erg iritant (het duurt bij het starten van een map soms wel 30 seconden voor alle geluiden het doen). De grenade kill is wat mij betreft niet meer dan logisch.. als die frag er eenmaal ligt, maakt het niets uit wat er omheen gebeurt, dan ploft dat ding gewoon. Ik vind het zelfs veel iritanter dat wanneer ik een frag wil gooien en gekilled wordt, de game gewoon negeert dat ik de pin al uit de frag getrokken heb, of dattie al half onderweg is.
IK kreeg juist een suicide op ZIJN grenade, wonderbaarlijk toch?
teamkills met de claymores zie ik in hardcore inderdaad ook, en vindt ik niet meer dan logisch, die dingen hebben normaal ook geen friend or foe scanner, dus je moet er gewoon netjes omheen of overheen springen.
Zoals ik al schreef, dit was juist niet in HC. vandaar dat het mij opviel
de vaportrails bij snipers zijn inderdaad wel erg overdone, dat was in bf3 beter geregeld.
Scope glare bij BF3 was aan de forse kant, m.i. inderdaad alsnog een betere oplossing dan de vaportrails in BF4
ik moet zeggen, zolang de game stabiel draait (weinig tot geen crashes sinds de laatste patches op de xbox one), kan ik echt prima doorspelen. De enige issues die ik regelmatig heb, is het rubberbanden op volle conquest large servers.. en het struikelen van je personage over een hobbel zo hoog als een natte krant.. om het over hekjes en stoepjes of random rubble maar niet te hebben.
al met al, op de xbox one, tussen de bekende bugs door, prima speelbaar wat mij betreft.
Speel op de PS3, dus misschien dat de freezes en sound bugs bij mij erger zijn
MRELynx schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:37:
[...]
Jij merkt er idd niks van, de rest op de server wel. Ik speelde in bf3 vaak met een gast die ook via wifi speelde en die lagde als ik weet niet wat. Zag hem een keer een spawn beacon neerzetten als sniper , ik loop op hem af, schiet echt point blank m'n PKP op hem leeg, maar er gebeurt niks. Hij zet nog rustig zijn spawn beacon neer, draait zich om, switchen naar z'n pistool en schiet me neer.
Gamen via wifi is gewoon NOT done . Heb ook tegen die gast gezegd van of je sluit een utp kabel aan of je rot op van onze server. Nogmaals, zelf heb je nergens last van, echter de rest van de server wel.
Ik heb genoeg samen met anderen gespeeld om te weten dat WiFi bij mij echt geen issue is.
Ik heb jaren lang op Wifi gespeeld, geen probleem. Nu ben ik naar UTP geswitched en gaat het zelfs nog iets beter (kan aan mijn eigen 'skill' liggen, maar misschien ook door betere verbinding).
Veel verschil zit er niet in, dus maakt vrij weinig uit.
Wat ik wel merk: als een familielid hier op Wifi zit dan ga ik best hard laggen, of ik nu via UTP of Wifi speel.
Gisteren een dagje gespeeld en zoals meerdere hier heb ik ook erg veel last van lag, tijdens het lopen ineens teruggezet worden en dergelijke.
Hm, op de PS4 nergens last van. Misschien moet je de PS4 via een UTP kabel aansluiten en anders instellen met DMZ of gewoon een statisch IP/Mac geven en die in je router open zetten oid.1980Wouter schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:07:
Ik heb sinds zaterdag ook mijn PS4 en de upgrade van PS3 BF4 naar PS4 aangeschaft.
Gisteren een dagje gespeeld en zoals meerdere hier heb ik ook erg veel last van lag, tijdens het lopen ineens teruggezet worden en dergelijke.
Op de kabel zit ik al. Straks even proberen om een statisch IP adres te geven dan. Wat doet DMZ precies als ik vragen mag?DGonlag2 schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:29:
[...]
Hm, op de PS4 nergens last van. Misschien moet je de PS4 via een UTP kabel aansluiten en anders instellen met DMZ of gewoon een statisch IP/Mac geven en die in je router open zetten oid.
Weet ik niet precies. Maar dat heb ik ergens zien staan dat dat problemen op kan lossen. Volgens mij bypass je dan de firewall of NAT oid.1980Wouter schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:33:
[...]
Op de kabel zit ik al. Straks even proberen om een statisch IP adres te geven dan. Wat doet DMZ precies als ik vragen mag?
Wel apart. Ligt misschien ook aan je regio? Ik heb m'n PS4 out of the box (ook zo'n PS3->PS4 upgrade gedaan) en in de 40 uur dat ik gegamed heb, heb ik tot nu toe 2 potjes last gehad van lag.1980Wouter schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:07:
Ik heb sinds zaterdag ook mijn PS4 en de upgrade van PS3 BF4 naar PS4 aangeschaft.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
DMZ heeft destijds de 'connection lost' problemen opgelost bij mij, lag had en heb ik geen last van.1980Wouter schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:33:
[...]
Op de kabel zit ik al. Straks even proberen om een statisch IP adres te geven dan. Wat doet DMZ precies als ik vragen mag?
Info over DMZ DMZ Wiki
Nee, met wifi heeft degene tegen wie jij speelt er wel degelijk last van. Jij zelf natuurlijk niet. Voor de tegenpartij zwalk je soms gewoon door het beeld en zien zij jou op punt A staan en schieten ze op punt A terwijl jij intussen al op punt B staat.DGonlag2 schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:07:
Met Wifi kun je net zo goed spelen als via UTP, dat maakt geen verschil als je netwerk een beetje in orde is.
Ik heb jaren lang op Wifi gespeeld, geen probleem. Nu ben ik naar UTP geswitched en gaat het zelfs nog iets beter (kan aan mijn eigen 'skill' liggen, maar misschien ook door betere verbinding).
Veel verschil zit er niet in, dus maakt vrij weinig uit.
Wat ik wel merk: als een familielid hier op Wifi zit dan ga ik best hard laggen, of ik nu via UTP of Wifi speel.
En vergeet niet dat je bij wifi eerst de pakketten geencrypt moeten worden en gedecrypt, tenzij jullie wifi voor jan en alleman openstaat, maar dat zal wel niet zo zijn. Dus nogmaals, voor jou als wifi gebruiker merk je er allemaal niks van, de tegenstander destemeer.
Schijnbaar valt dat toch mee. Volgens jouw redenatie zou ik na het switchen naar UTP kabel dus minder goed moeten zijn gaan spelen (of iig mindere prestaties halen). Dit is dus niet het geval, het is ongeveer hetzelfde of zelfs beter geworden.MRELynx schreef op maandag 30 december 2013 @ 17:17:
[...]
Nee, met wifi heeft degene tegen wie jij speelt er wel degelijk last van. Jij zelf natuurlijk niet. Voor de tegenpartij zwalk je soms gewoon door het beeld en zien zij jou op punt A staan en schieten ze op punt A terwijl jij intussen al op punt B staat.
En vergeet niet dat je bij wifi eerst de pakketten geencrypt moeten worden en gedecrypt, tenzij jullie wifi voor jan en alleman openstaat, maar dat zal wel niet zo zijn. Dus nogmaals, voor jou als wifi gebruiker merk je er allemaal niks van, de tegenstander destemeer.
Met Wifi is echt niets mis, tenzij je wifi crap is.
Dat is prima, maar download snelheid en upload snelheid heeft niet echt met de latency te makenRowwan schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:00:
Ik kan ook nergens echt duidelijk vinden wat nu de eisen aan je netwerk zouden MOETEN zijn om jezelf en anderen geen last te bezorgen. volgens de ps4 heb ik nu een download van 23.5 mbps, en een upload van 4.5 mbps. is dit voldoende?
Wat je het beste kan te doen om het optimaal te krijgen is het volgende:
-PS4 bekabeld aansluiten
-PS4 een statisch IP adres geven
-Het statische IP van de PS4 in DMZ zetten of de PSN poorten handmatig openen.
Mocht je dan nog lag veroorzaken of zelf merken kan het nog het volgende zijn:
-De server waarop je speelt is gaar (zie BF4 Conquest large 64 man rubberbanding issue)
-Je internetlijn heeft issues of wordt zwaar belast waardoor de latency hoog is. Kan je enigszins testen door je externe IP adres te pingen vanaf je computer.
Maar over het algemeen zou je PS4 bekabeld aansluiten en het stoppen van downloads op je PC voldoende moeten zijn
Ik ervaar zelf geen problemen, maar wil ook voorkomen dat anderen problemen hebben doordat ik eventueel lag zou veroorzaken...
[ Voor 52% gewijzigd door Rowwan op 30-12-2013 20:07 ]
Kan niet eens fatsoenlijk lopen. Wordt er gek van.!!!
Ben erg benieuwd, maar ik heb een vermoeden dat ik het antwoord wel weet.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Heb na de laatste patch alleen nog maar last van slechte hit reg.
Voor de duidelijkheid: Xbone ?MRELynx schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:47:
Ik gebruik gewoon de standaard barrel en potato grip. Heavy barrel heeft geen voordeel zoals dat in bf3 wel was.
Gisteren 3 potjes cq metro gedaan. Als je vanaf het bank gebouw begint en gelijk B vlag pakt, heb je al gewonnen. Geen doorkomen aan voor de tegen partij. Snap niet dat ze op cq large maar 3 vlaggen hebben. Moest de ace 23 nog vrij spelen dus 50 medic ribbons halen. Dat was zo gebeurd. 20 ribbons per potje. Gaat hard zo.
Ik ben nog (STEEDS)muusq schreef op maandag 30 december 2013 @ 17:07:
Na een maand wachten heb ik dan sinds zaterdag mijn eigen PS4. Vandaag voor het eerst een clip geüpload[video];
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
En ondertussen hebben de mensen waarmee ik speel geen last van mijn WiFiMRELynx schreef op maandag 30 december 2013 @ 17:17:
[...]
Nee, met wifi heeft degene tegen wie jij speelt er wel degelijk last van. Jij zelf natuurlijk niet. Voor de tegenpartij zwalk je soms gewoon door het beeld en zien zij jou op punt A staan en schieten ze op punt A terwijl jij intussen al op punt B staat.
Wat voor een problemen? Bij mij heb ik vaak vervormd geluid. (beetje hakkend/stotterend) VOIP doet het prima, tis alleen de ingame soundVerstekbakker schreef op maandag 30 december 2013 @ 23:23:
Op de PS3: constant problemen met de headset. Ben ik de enige?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2013 10:03 ]
Bedoel je uit jouw team of bij de tegenstander? Want als ze in jou team zitten merken ze er inderdaad weinig van ja. Totdat ze eens op je moeten schieten, dan is het een ander verhaal.Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 08:57:
[...]
En ondertussen hebben de mensen waarmee ik speel geen last van mijn WiFi
[...]
Misschien een rare vraag, maar hoe upload je naar Vimeo op je PS4? Gisteren dat Sharemenu eens zitten bekijken, maar ik zie alleen Facebook en Twitter om te uploaden, en om te streamen zie ik Twitch en Ustream.muusq schreef op maandag 30 december 2013 @ 17:07:
Na een maand wachten heb ik dan sinds zaterdag mijn eigen PS4. Vandaag voor het eerst een clip geüpload[video];
Verwijderd
Ik speel ook regelmatig tegen bekende, niet alleen in BF maar ook bij b.v. CoD, GT5, GTA of TLOU geen problemen.Martinspire schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:46:
[...]
Bedoel je uit jouw team of bij de tegenstander? Want als ze in jou team zitten merken ze er inderdaad weinig van ja. Totdat ze eens op je moeten schieten, dan is het een ander verhaal.
BF4 voor het eerst net ff een uurtje gespeeld op de ps3. Daar hou ik het bij, toch maar even wachten tot ik een PS4 erbij ga halen
[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 31-12-2013 10:23 ]
Ja, Xbox one. Staan genoeg filmpjes op youtube waarin ze een en ander uitleggen over de verschillende attachements en wat het nut er van is of niet.
Verwijderd
Zie nu pas die video van lvlcap over bloathing, hij heeft een aantal goede punten in zijn video.
Ergerde me bij BF3 al kapot aan het feit dat je b.v. voor elke gun de RDS vrij moet spelen, waarom niet gewoon BC2 aanhouden en de RDS een zelfstandige unlock maken voor alle guns in een class?
Bij BF4 hebben ze er nog een schepje bovenop gedaan, 4-5 varianten van nagenoeg identieke spullen is m.i. echt over the top. Leuk en aardig dat ze meuk als Battlepacks er in hebben gestopt maar totaal overbodig. Een totaal van 20 guns met een stuk of wat attachments was ook voldoende geweest...
Natuurlijk is het zo dat je niet alles hoeft te gebruiken en de zooi gewoon kunt negeren maar ik vind de added value nogal twijfelachtig. Ik ben over een jaar of twee waarschijnlijk weer dezelfde load-out autist die maar een stuk of 5 guns aan heeft geraakt
+1KngfCnns schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:08:
Met 2000 uur wifi bc2 en bf3 zo een beetje altijd met en tegen tweakers gespeeld en nooit gekenmerkt als lagger. Er zijn uiteraard mensen met een brakke wifi, maar met een goede router ben je gewoon prima! Wifi discussie hier is imo onzinnig, we leven niet meer in 2006.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2013 12:14 ]
See you on the PS4KngfCnns schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:08:
BF4 voor het eerst net ff een uurtje gespeeld op de ps3. Daar hou ik het bij, toch maar even wachten tot ik een PS4 erbij ga halen
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Vroeg het puur om te weten welke console, aangezien voor zover ik weet Metro alleen te spelen is op BF3 en Xbone.MRELynx schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 11:53:
[...]
Ja, Xbox one. Staan genoeg filmpjes op youtube waarin ze een en ander uitleggen over de verschillende attachements en wat het nut er van is of niet.
Ik zit er hard op te wachten op de nieuwe DLC voor BF4, maarja duurt nog wel even op PS4...
Ja, inderdaad. Heb je 't dan over First Assault? Ik wil capture the flag! :-)Fatal Mind schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:16:
Ik zit er hard op te wachten op de nieuwe DLC voor BF4, maarja duurt nog wel even op PS4...
Correct.spaceboy schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:36:
[...]
Ja, inderdaad. Heb je 't dan over First Assault? Ik wil capture the flag! :-)
Ik zit met smart te wachten op Metro etc, en de andere bekende maps.
Ik vind China Rising maar niks namelijk. Prutsmappen,
Second Assault bedoel jespaceboy schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:36:
[...]
Ja, inderdaad. Heb je 't dan over First Assault? Ik wil capture the flag! :-)
https://powershellisfun.com
Mocht het niet lukken, dan speel ik campaign uit en verkoop of ruil ik de game wel. Is niet zo erg.
groetjes
Toch... toch, vermaak ik me wel met CR. Lekker overzichtelijk. Vooral die map met dat hoge zend-gebouw (ofzo), erg leuk. Ik wissel af tussen Conquest op random maps en TDM op CR-maps.Fatal Mind schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:38:
[...]
Correct.
Ik zit met smart te wachten op Metro etc, en de andere bekende maps.
Ik vind China Rising maar niks namelijk. Prutsmappen,
Ik weet welke je bedoeld, vind ze echter allemaal ruk, sommige zijn nog wel amusant met heli's maar verder vind ik ze allemaal te groot om normaal te kunnen lopen, soms met tank dat je al een paar minuten verder ben.spaceboy schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:10:
[...]
Toch... toch, vermaak ik me wel met CR. Lekker overzichtelijk. Vooral die map met dat hoge zend-gebouw (ofzo), erg leuk. Ik wissel af tussen Conquest op random maps en TDM op CR-maps.
Speel tegenwoordig steeds meer TDM ( hardcore natuurlijk ). Snel spel, geen zeik dat ik door magische ventjes van 3km word neer gesniperd met een tank.
Contact opnemen met Origin support? Ze kunnen je vast wel helpenBontes schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:03:
Kunnen jullie mij helpen aan een oplossing betreft het Origin account probleem ? Heb et spel opnieuw geinstalleerd maar tevergeefs.... ik blijf de "welcome back" van Origin zien en kan niet normaal inloggen met mijn bestaande Origin account... net of ik een nieuwe aan moet maken? Linken naar de ps4 gaat ook niet via mijn pc account van Origin, die is al in gebruik of iets dergelijks geeft deze aan.
Mocht het niet lukken, dan speel ik campaign uit en verkoop of ruil ik de game wel. Is niet zo erg.
groetjes
Op deze manier beleef ik weinig plezier aan bf4.
Dice/EA zou van mij 2000 respect punten (lolwhut) krijgen als ze 1 op 1 remake maken van battlefield 1942. Zelfde wapens, voertuigen en maps. Ik zou dolgelukkig zijn. Want de unlock optie irriteer ik mij mateloos. In BF4 valt het nog wel mee, maar vaak is het zo dat hoger unlocks, gewoon beter zijn dan de beginnerswapen. Wat het zeer moeilijk maakt voor de nieuwelingen/mensen die niet veel spelen. Ze missen al de ervaring/skills en daarnaast zijn ze ook in de nadeel omdat ze niet de goede wapens hebben (geunlocked).
---
Dit vond ik wel een leuke kill
Wat voor console? Je bent van wireless naar bedraad gegaan, wat voor internetaansluiting heb je? Niets op de achtergrond aan het downloaden (Of iemand anders in het huis)harryvos schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 17:32:
Game is echt niet te spelen, werkelijk op elke server of game modus heb ik last van lag.
Ligt echt aan jouw internetverbinding/setup.Probeer anders EU only servers,als het dan niet gaat verkoop je ps4 en ga het leger inharryvos schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 17:32:
Game is echt niet te spelen, werkelijk op elke server of game modus heb ik last van lag.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verbinding is al sinds het begin bedraad, ben wel een keer naar wireless gegaan om te kijken of het dan beter was. Mijn internet snelheid is 60 Mbps.-={Fred_Perry}=- schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 17:39:
[...]
Wat voor console? Je bent van wireless naar bedraad gegaan, wat voor internetaansluiting heb je? Niets op de achtergrond aan het downloaden (Of iemand anders in het huis)
Bij de PS4 netwerk test krijg ik ook keurige snelheden te zien ca. 24 Mbps. speedtest laat ook keurige resultaten zien. Ping 12 ms.
Router is een linksys e4200.
Sinds een week heb ik exact hetzelfde op de ps3. Gelukkig kan de ps3 zich vervolgens wel herstellen bij het op nieuw opstarten... Maar toch!Verstekbakker schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 18:09:
BF4 heeft nu dus echt mn ps3 gesloopt. Vastloper en zelfs in safe mode niet meer terug te zetten...
Ja dat had ik eerst, maar gisteren was het zijn laatste adem. SSD kapot. Deed helemaal niks meer, alleen naar safe mode gaan om daar ook weer vast te lopen en een foutcode te geven. Had gelukkig nog ergens een schijf slingeren, nu werkt het weer (op de Youtube app na... die krijgt een sign in error...), maar heb alles opnieuw moeten installeren.robinh0 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 00:58:
[...]
Sinds een week heb ik exact hetzelfde op de ps3. Gelukkig kan de ps3 zich vervolgens wel herstellen bij het op nieuw opstarten... Maar toch!
Kan een toevalstreffer zijn dat die SSD al kapot was ofzo, maar als BF4 niet zo vaak was vastgelopen had hij vast nog geleefd. Gelukkig zit er nog garantie op...
Verwijderd
Van de ene kant is het echt een super game met leuke veranderingen t.o.v. BF3.
Aan de andere kant trek ik me de haren uit de kop bij de zoveelste freeze, de zoveelste game die ik 2 seconde voor een map change join, de zoveelste pot Rush die ik verlies omdat de newbies weer eens niet doorhebben dat ze écht geen CQ aan het spelen zijn, de zoveelste keer dat het geluid loopt te kloten.....
Battlefield is inderdaad buggy en laggy, maar als je op de PS4 speelt, geen 64 player servers joint, dan is het allemaal redelijk te doen naar mijn idee. Redelijk, want helemaal lekker is het nog niet nee.
Wat mij opvalt bij mijzelf en andere spelers is dan we soms echt domme schapen zijn
- nu kun je meekijken voordat je spawnt, maar toch kiezen we voor diegene die midden in de actie zit;
- we lopen van objective A naar objective B in 1 rechte lijn, zodat de tegenstander maar 1 kant op hoeft te kijken;
- we eerst rennen voordat we een oversteek overzien..
Naar mijn idee is rustig spelen (weinig rennen), goed om je heen kijken/op de map kijken en omtrekkende bewegingen maken nog steeds de voornaamste reden om nu plezier te halen uit de game. Daar gaat de eerste patch geen grote veranderingen in brengen.
Gisteren trouwens een 200% boost gekregen in m'n gold battlepack. Wist niet dat ze er waren. Heb nu 1x 200, 1x100, 6x50 en 12x25 boosts over. Vergeet ze elke keer in te zetten.
Damn, dat klinkt echt niet best. Op de PS4 zijn net genoeg server wat mij betreft. Alleen als je met een volle squad een server in wilt moet je even zoeken.MRELynx schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:35:
Lol, ik kana niet eens CQ large joinen op de x1. Gisteren stond ik 51/55 in de queue. En dat was op elke server zo, zelfs de lege kon ik niet direct joinen.
Herkenbaar. Zeker omdat ze niet te openen zijn vanaf de telefoon app (of mis ik iets?)Gisteren trouwens een 200% boost gekregen in m'n gold battlepack. Wist niet dat ze er waren. Heb nu 1x 200, 1x100, 6x50 en 12x25 boosts over. Vergeet ze elke keer in te zetten.
Boosts moet ik op de x1 in game aanzetten door naar het menu te gaan en dan op X te drukken. Heb niet gezien dat het vanaf een app of tablet kan.
Overigens laatst de x1 Game Dvr mee laten lopen rechts in beeld. Kwam 5 minuten voor het eind van het potje binnen:
[ Voor 22% gewijzigd door MRE-Inc op 02-01-2014 14:25 ]
Klopt, tis niet veel soeps vandaag.1980Wouter schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:03:
Ligt het aan mij of is het vanavond echt niet te spelen op de ps4? Eerste paar minuten gaat het nog, hoe verder je in de multiplayer komt hoe erger het wordt qua lag/rubberbanding. Nu al 3 verschillende servers gehad, eerste werd het erg en kreeg ik ineens te zien dat de connectie met ea was verbroken. Tweede en derde potje zelf maar afgebroken.
Zal van het weekend wel flink gaan stijgen als het Double XP event begint
Dus zal dit weekend lekker stijgen.
Inderdaad, die zijn er blijkbaar niet of er wordt niet op gespeeld. Het aanbod servers is sowieso laag aangezien er nog altijd geen custom servers zijn die door spelers gehuurd kunnen worden.muusq schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 01:22:
Wat is eigenlijk de reden dat er geen "normale conquest" servers zijn? Ik zie alleen conquest large (64 man), lijkt me ook wel eens leuk om het met 3 punten en bijv. 32 man te spelen..
Gisteravond was het voor mij ook totaal onspeelbaar op de PS4, zelfs 32 man Obliteration en Rush. Leek wel of ze aan het sleutelen waren aan de servers oid.
Ok, tof.Tiwazz schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 22:49:
Het event is actief voor premium members vanaf morgen 13:00. Het event is dat dit weekend premium members het dubbele XP krijgen.
Kan ik dit (die tijden en voorwaarden) ergens in het spel terugvinden trouwens?
Vanaf 14:00. 8:00AM Eastern. Is hier dan 6 uur later.Tiwazz schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 22:49:
Het event is actief voor premium members vanaf morgen 13:00. Het event is dat dit weekend premium members het dubbele XP krijgen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
-Grafisch allemaal erg mooi;
-Het geluid op wartapes klinkt weer fantastisch;
-De controls heb ik laten staan en wennen erg snel;
-Ik vind de campain leuk in elkaar zitten.
Vandaag even uitspelen en dan eens de mp checken.
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 03-01-2014 09:54 ]
Ik vond de singleplay ook best ok (alleen nog niet op hard gespeeld: ik vond hem nergens echt moeilijk). Maar de multiplay... als je dat even doorzet: dan wordt het pas écht tof.dvdkiwi schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 09:54:
Ik heb nu een uurtje of 5 in de SP campain zitten en moet zeggen dat ik zwaar onder de indruk ben!
-Grafisch allemaal erg mooi;
-Het geluid op wartapes klinkt weer fantastisch;
-De controls heb ik laten staan en wennen erg snel;
-Ik vind de campain leuk in elkaar zitten.
Vandaag even uitspelen en dan eens de mp checken.
(slechts 1 minpuntje wat mij betreft: ik suck)
Speel de SP op normal en ga wel wat keertjes dood
Maar he, als je maar plezier hebt toch
Precies mijn idee.dvdkiwi schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:02:
Ik suck ook
Speel de SP op normal en ga wel wat keertjes dood
Maar he, als je maar plezier hebt toch
Maar weer snel afgesloten.
Hoop dat dit straks gefixt is zodra Double XP gestart is.
Was op Xbox One..
[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 03-01-2014 11:45 ]
DDos aanval he. dus zal wel daar aan liggen nuRivanov schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:44:
Zojuist wilde ik even snel wat potjes spelen. Zijn alle rankings weg en speelde weer met de AK-12.![]()
Maar weer snel afgesloten.
Hoop dat dit straks gefixt is zodra Double XP gestart is.
Was op Xbox One..
Steam, Battle.net en andere company's ondervinden veel DDOS attacks de laatste dagen, een kind met een botnet zit waarschijnlijk leuk te doen en vindt zichzelf erg stoer, daarom waren de servers ook zo belabberd gisteravond.Rivanov schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:07:
Was dat niet alleen op Origin gericht? Of ook op Battlelog.
Hopelijk stopt dat kind met de DDOS anders wordt het dubbel XP weekend geen genot.
Als ze nou achterhalen wie dat kind is en iedereen voor 1 dag zijn verbinding even verneukt. Kijken of ie het net zo leuk vind.jnk1986 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:19:
[...]
Steam, Battle.net en andere company's ondervinden veel DDOS attacks de laatste dagen, een kind met een botnet zit waarschijnlijk leuk te doen en vindt zichzelf erg stoer, daarom waren de servers ook zo belabberd gisteravond.
Hopelijk stopt dat kind met de DDOS anders wordt het dubbel XP weekend geen genot.
Verwijderd
nieuws: Steam en Battle.net kampen met nieuwe ddos-aanvallenVerwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:03:
DDOS my ass.... Bij BC2 en BF3 kwam dit al regelmatig voor, best grappig als de hele server opeens weer met de beginnerswapens rondlooptZal wel gewoon weer iets zijn wat EA niet goed op orde heeft
Ja, is makkelijk hé altijd op de bedrijven uitgeven, wat kunnen zij eraan doen dat een mongool de services uit de lucht probeert te houden.
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]