Buiten dat je boosters niet voor medals e.d. werken, werken ze inderdaad bovenop de double XP.MRELynx schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:21:
Ik neem aan dat ik bij het Double XP weekend mijn 2x200%, 1x100%, 6x50% en 12x25% ook kan inzetten en zo dus drie dubbel zo snel stijg?
Verwijderd
Als je mijn post iets beter had gelezen dan had je begrepen waarom ik die DDOS aanval als oorzaak in twijfel trek. In de vorige BF games kwam dit euvel (verliezen van stats en op 0 beginnen) regelmatig voor en duurde meestal niet langer dan een paar uur.jnk1986 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:05:
[...]
nieuws: Steam en Battle.net kampen met nieuwe ddos-aanvallen
Ja, is makkelijk hé altijd op de bedrijven uitgeven, wat kunnen zij eraan doen dat een mongool de services uit de lucht probeert te houden.
Dat ik competenties van EA in dit geval betwist komt omdat de rest van de game ook zo gammel is als wat. m.i. Is de kwaliteit bij release van BF4 nog dramatischer als MoH:WF destijds, maar ze zullen vast nog wel gaan patchen. (neemt niet weg dat ik me alsnog prima vermeack met BF4)
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2014 13:48 ]
Ik ga vanavond nog eens proberen de China Rising DLC te downloaden. Ik heb al een aantal keer geprobeerd de code in te wisselen op PSN en krijg ik ook de melding dat het inwisselen is gelukt, verder gebeurd er niks.
Als ik dan bij BF4 kijk zie ik wel dat de DLc gratis is maar bij het klikken op downloaden moet ik 15 euro betalen.
Ik heb ook ergens gelezen dat ik china rising via de ingame store moet downloaden.
Als ik dan bij BF4 kijk zie ik wel dat de DLc gratis is maar bij het klikken op downloaden moet ik 15 euro betalen.
Ik heb ook ergens gelezen dat ik china rising via de ingame store moet downloaden.
Al meer dan een week kan ik geen servers joinen in BF4. Maar dan bedoel ik dus helemaal geen servers. Heb het afgelopen week wel 500 keer geprobeerd denk ik. Ik zit al met dit probleem voordat EA werd aangevallen door die DDOS aanvallen (wat ik dus niet helemaal geloof!). Alles al geprobeerd, maar kom er niet in. Xbox One geeft gewoon open nat aan. Dit is waarschijnlijk mijn slechts besteedde 100,- ooit! Heb net zitten bellen met EA support. Die vinden het erg jammer maar, maar kunnen niet meer voor me doen. Dus hierbij: EA FUCK YOU!!!
Heerlijk punten harken zo.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Net even gecheckt, het werkt hier gewoon.... Weet je zeker dat je alles heb uitgesloten betreffende een IP probleem?eazy_emco_87 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:31:
Al meer dan een week kan ik geen servers joinen in BF4. Maar dan bedoel ik dus helemaal geen servers. Heb het afgelopen week wel 500 keer geprobeerd denk ik. Ik zit al met dit probleem voordat EA werd aangevallen door die DDOS aanvallen (wat ik dus niet helemaal geloof!). Alles al geprobeerd, maar kom er niet in. Xbox One geeft gewoon open nat aan. Dit is waarschijnlijk mijn slechts besteedde 100,- ooit! Heb net zitten bellen met EA support. Die vinden het erg jammer maar, maar kunnen niet meer voor me doen. Dus hierbij: EA FUCK YOU!!!
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Ik hoop volgende week mijn ps4 te ontvangen, weet iemand of ik bij het upgraden van BF4 van PS3 naar PS4 ook de downloadable content mee neemt?
Hoe staat je server browser ingesteld? bij mij werkte die het best wanneer ik alle filters uitzette, behalve dan de europese servers setting. Wat je ook nog kan proberen is via de origin site een server joinen terwijl je bent ingelogd op de console, de console zal dan die server joinen.Bullet NL schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:35:
[...]
Net even gecheckt, het werkt hier gewoon.... Weet je zeker dat je alles heb uitgesloten betreffende een IP probleem?
Battlelog is ook weer lekker bezig, net een ronde zitten spelen met een ontzettende statspadder erin, dus ik wachten tot ronde voorbij is, kijk in m'n battlelog, die gehele ronde nergens te vinden.... Knap lastig ventjes rapporteren op deze manier....
Ik denk dat ik al het mogelijke heb geprobeerd. Mijn Xbox geeft aan dat de connectie goed is, dat de multiplayer het doet en de NAT staat op open. En het vreemde is dat ik de eerste 3 weken een top verbinding had. Tijdens de eerste dagen na de kerst kon ik ineens geen een game joinen. En dat vind ik het vreemde. HIJ JOINT HELEMAAL NIKS!? En die verandering kwam ook echt helemaal uit het niets. Van het ene op het andere moment kon ik ineens niks meer joinen. Heb instussen niet aan mijn modem of router gezeten. Dus voorlopig geen BF4 voor mij. Had vanmiddag een lichtelijke neiging om de game met Xbox enal uit het raam te flikerren.Bullet NL schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:35:
[...]
Net even gecheckt, het werkt hier gewoon.... Weet je zeker dat je alles heb uitgesloten betreffende een IP probleem?
Mis je niet gewoon een update ? en check inderdaad je server settings even.eazy_emco_87 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:22:
[...]
Ik denk dat ik al het mogelijke heb geprobeerd. Mijn Xbox geeft aan dat de connectie goed is, dat de multiplayer het doet en de NAT staat op open. En het vreemde is dat ik de eerste 3 weken een top verbinding had. Tijdens de eerste dagen na de kerst kon ik ineens geen een game joinen. En dat vind ik het vreemde. HIJ JOINT HELEMAAL NIKS!? En die verandering kwam ook echt helemaal uit het niets. Van het ene op het andere moment kon ik ineens niks meer joinen. Heb instussen niet aan mijn modem of router gezeten. Dus voorlopig geen BF4 voor mij. Had vanmiddag een lichtelijke neiging om de game met Xbox enal uit het raam te flikerren.
Of ik een update op mijn XBOX mis? Geen idee, hoe kan ik dat zien? Ik kan me alleen de begin (500mb) update herinneren. Maar het vreemde blijft: Alles ging de eerste 2 a 3 weken perfect. En toen sloeg het ineens om. Sinds toen kan ik niet meer online gamen. En ondertussen niet aan mijn modem en router gezeten. Alle mogelijke poorten open gezet, Xbox in dmz gezet, Statische/publieke ip geprobeerd en alle andere 'oplossingen'. Dus eigenlijk denk ik dat ik met een groot probleem zit en aankomende tijd dus niet kan gamen. Wel krijg ik af en toe deze foutcode tijdens de multiplayer test: 0x40000000000. Staat verder geen uitleg bij. Foutcode op de Xbox site ingevuld. Staat geen info bij. Gezocht op Google naar deze foutcode en de mogelijke oplossingen uitgevoerd. Nat staat nu op Open maar kan geen games joinen. Chat, downloaden en de rest doet het wel gewoon. Heb gisteren ook een dure game router aan mijn modem aangesloten. Probleem blijft en af en toe dus die code. Soms geeft de multiplayer test ook aan dat alles naar behoren werkt. Maar ook dan geen game te joinen. Microsoft helpt verder niet. EA en DICE kunnen niks doen. Dus ik ben letterlijk fuckedFatal Mind schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:24:
[...]
Mis je niet gewoon een update ? en check inderdaad je server settings even.
Damn idd, al 5 levels gehaald vanaf 40 gaat echt rap!
100 en 200% boosts erbij
Ik kan alleen tdm games joinen. Conquest large gaat alleen als er vrienden in game zitten. Is volgens mij gewoon een dice probleem aangezien chat ed wel werkt.eazy_emco_87 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:43:
[...]
Of ik een update op mijn XBOX mis? Geen idee, hoe kan ik dat zien? Ik kan me alleen de begin (500mb) update herinneren. Maar het vreemde blijft: Alles ging de eerste 2 a 3 weken perfect. En toen sloeg het ineens om. Sinds toen kan ik niet meer online gamen. En ondertussen niet aan mijn modem en router gezeten. Alle mogelijke poorten open gezet, Xbox in dmz gezet, Statische/publieke ip geprobeerd en alle andere 'oplossingen'. Dus eigenlijk denk ik dat ik met een groot probleem zit en aankomende tijd dus niet kan gamen. Wel krijg ik af en toe deze foutcode tijdens de multiplayer test: 0x40000000000. Staat verder geen uitleg bij. Foutcode op de Xbox site ingevuld. Staat geen info bij. Gezocht op Google naar deze foutcode en de mogelijke oplossingen uitgevoerd. Nat staat nu op Open maar kan geen games joinen. Chat, downloaden en de rest doet het wel gewoon. Heb gisteren ook een dure game router aan mijn modem aangesloten. Probleem blijft en af en toe dus die code. Soms geeft de multiplayer test ook aan dat alles naar behoren werkt. Maar ook dan geen game te joinen. Microsoft helpt verder niet. EA en DICE kunnen niks doen. Dus ik ben letterlijk fucked
XBL: MRE Inc
Ik hoop het wel! Heb net mijn provider aan de lijn gehad. Alles werkt naar behoren. Dus nu kan ik geen gebruik maken van het XP weekend pfff. En volgens mij ben ik een van de weinigen in nl die niks kan joinen. Beetje vreemd dat een DICE probleem alleen mij treft. Andere mensen kunnen alleen ten joinen of hebben lag. Ik kan niks. Ik wacht nog een weekje en dan ga ik drastischere oplossingen zoeken...Xbox verkopen!?MRELynx schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 19:09:
[...]
Ik kan alleen tdm games joinen. Conquest large gaat alleen als er vrienden in game zitten. Is volgens mij gewoon een dice probleem aangezien chat ed wel werkt.
Al eens geprobeerd je xbone een factory reset te geven en BF4 opnieuw te installeren?
Ja dat ben ik nu aan het proberen. Hopen dat ik weer kan spelen na herinstallatieShiverzz schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 19:44:
Al eens geprobeerd je xbone een factory reset te geven en BF4 opnieuw te installeren?
Ik heb een aantal dagen gehad dat ik op mijn PS4 geen games kon joinen maar gek genoeg wel via de Battlelog site of de app voor je telefoon. Kun je ook nog eens proberen. Vanmiddag liepen de meeste potjes weer erg soepel en dan is het gewoon een dijk van een game. Krijg nog wel eens in de zoveel dagen een crash terug naar de dashboard.eazy_emco_87 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 20:34:
[...]
Ja dat ben ik nu aan het proberen. Hopen dat ik weer kan spelen na herinstallatieVeel dubbel xp gameplezier voor de mensen waarbij die het wel doet.
Ik heb eigenlijk nog geen crash gehad, speel alleen maar TDM. Wel heb ik heel af en toe ontzettend lange laadtijden tussen 2 matches...
Ik ben bezig met een case by EA support om de DLC china rising te krijgen. Ik kan het niet hard maken maar die lui worden volgens mij gewoon getraind op rondjes draaien om het probleem heen draaien. In 2 uur tijd heb ik al 4 verschillende medewerkers op de chat gesproken.
Nummer 1 om het probleem aan uit te leggen. Nummer 2 om nogmaals het probleem uit te leggen en een case te laten aanmaken. Nummer 3 gaf aan dat ik een foto van de game en een kopie van de bon moet toevoegen aan de case die trouwens ook closed is. Ik vraag hem om de case te heropenen zodat ik de mogelijkheid heb en vervolgens verwijst hij me doodleuk door naar de volgende die blijkbaar wel cases kan heropenen....
Ik ga weer contact opnemen, wish me luck...
Nummer 1 om het probleem aan uit te leggen. Nummer 2 om nogmaals het probleem uit te leggen en een case te laten aanmaken. Nummer 3 gaf aan dat ik een foto van de game en een kopie van de bon moet toevoegen aan de case die trouwens ook closed is. Ik vraag hem om de case te heropenen zodat ik de mogelijkheid heb en vervolgens verwijst hij me doodleuk door naar de volgende die blijkbaar wel cases kan heropenen....
Ik ga weer contact opnemen, wish me luck...
Zijn die emblemen eigenlijk nog wel te zien? Ik heb al zeker een maand niks meer gezien (PS3).
Vanavond prima potjes op BF4 kunnen gamen met vrienden (7 man) op de Xbox One.
Geen probleem dus om servers te joinen.
Hmm, op xbone geen problemen dus ?Bullet NL schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 00:47:
Vanavond prima potjes op BF4 kunnen gamen met vrienden (7 man) op de Xbox One.
Had op PS4 toch wel het enige haper en rubberbanding werk, verder wel zeer goeie potjes gehad, dankzij m'n 200% boosters en de double xp zo'n 6 ranks gestegen, ( 64 > 70 )
Gisteren de halve avond gegamed, begin van de avond ging heerlijk, legit kills etc, mensen met FRA en GER dogtags etc..
later op de avond sloeg de LAG-HAMMER toe, USA, CAN, Paraguay, slechtere hitmarkers, rare deaths, heerlijk!
heb me wel prima vermaakt overigens
later op de avond sloeg de LAG-HAMMER toe, USA, CAN, Paraguay, slechtere hitmarkers, rare deaths, heerlijk!
heb me wel prima vermaakt overigens
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Ook ff wat boosters er door gejaagd. Van 54 naar 62 gegaan.
Meteen m'n 1e service star voor de M320 gehaald. Heerlijk ding om snipers van hun plekje te rossen.
Meteen m'n 1e service star voor de M320 gehaald. Heerlijk ding om snipers van hun plekje te rossen.
hmm zat nog te twijfelen of ik gisteravond de ps3 aan zou zetten, toch maar niet gedaan, is iedereen vanavond weer present?Henkie schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 11:56:
Gisteren de halve avond gegamed, begin van de avond ging heerlijk, legit kills etc, mensen met FRA en GER dogtags etc..
heb me wel prima vermaakt overigens![]()
PSN: Europhea
Gisteren eind van de middag ging het inderdaad super. 's Avonds was het verschrikkelijk.. rubber-banding etc. etc.
Vanochtend ging het gewoon weer goed..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
ik niet in ieder geval.. maandag weer denk ik!Razenko schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 12:15:
[...]
hmm zat nog te twijfelen of ik gisteravond de ps3 aan zou zetten, toch maar niet gedaan, is iedereen vanavond weer present?
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
De single player trophies zijn niet zo lastig...
Gisteren de campain nog eens op easy doorlopen en iedere missie de trophy voor de punten en de trophy voor de randzaken (15 rpg kills, 10 adrenaline kills, dat soort dingen) gehaald.
Nu alleen nog een run op hard met een collectible guide erbij en alle sp trophies zijn binnen
Gisteren de campain nog eens op easy doorlopen en iedere missie de trophy voor de punten en de trophy voor de randzaken (15 rpg kills, 10 adrenaline kills, dat soort dingen) gehaald.
Nu alleen nog een run op hard met een collectible guide erbij en alle sp trophies zijn binnen
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 04-01-2014 13:28 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En ja hoor. Wonderbaarlijk loopt BF4 na herinstallatie weer zeer soepel en kan ik bijna elke game joinen. Duurde alleen een uur of 2 voordat ik dubbel xp binnen kreeg. Ook mis ik mijn GOL Magnum die ik had vrijgespeeld!? Sommige assignments zijn gewoon weer gelocked en kan ik opnieuw proberen te unlocken? Nja ben iig heel erg blij dat de game het weer doet na een week pfff. Nu lekker knallen!kazuka schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 20:52:
[...]
Ik heb een aantal dagen gehad dat ik op mijn PS4 geen games kon joinen maar gek genoeg wel via de Battlelog site of de app voor je telefoon. Kun je ook nog eens proberen. Vanmiddag liepen de meeste potjes weer erg soepel en dan is het gewoon een dijk van een game. Krijg nog wel eens in de zoveel dagen een crash terug naar de dashboard.
Xbox one of PS4 ?eazy_emco_87 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 15:00:
[...]
En ja hoor. Wonderbaarlijk loopt BF4 na herinstallatie weer zeer soepel en kan ik bijna elke game joinen. Duurde alleen een uur of 2 voordat ik dubbel xp binnen kreeg. Ook mis ik mijn GOL Magnum die ik had vrijgespeeld!? Sommige assignments zijn gewoon weer gelocked en kan ik opnieuw proberen te unlocken? Nja ben iig heel erg blij dat de game het weer doet na een week pfff. Nu lekker knallen!
Ik kon gisteren geen CQ large joinen . Europese servers zijn er nauwelijks dus de regio op oost US gezet en dan lukt het al helemaal niet.
Op de Xbox One. Heb nog vaak problemen met inloggen via quick match. In de server browser maak ik altijd verbinding met servers waar geen wachtrij staat. Europese servers liggen er al dagen uit. Probeer het anders via Battlelog.MRELynx schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 15:08:
[...]
Xbox one of PS4 ?
Ik kon gisteren geen CQ large joinen . Europese servers zijn er nauwelijks dus de regio op oost US gezet en dan lukt het al helemaal niet.
Ik had dat met een wapen die bij de MCOM lag.Martinspire schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 20:36:
Kutcontrols. Instappen van heli & armen van mcom is zelfde knopje. Raad eens wat ik net deed...
Overigens gevolgd door een crash 2 seconden later. Dus het balen duurde niet echt lang.
Zal ik maandag maar eens doendvdkiwi schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 13:28:
De single player trophies zijn niet zo lastig...
Verder ben ik eindelijk een beetje gewend. Het enige waar ik nu nog wat onwennig mee ben ijn de vehicle controls. Gas geven met knoppen is toch anders dan alles in 1 stickje hebben zitten. Ik rij soms nog wel eens de verkeerde kant op als ik wil sturen, en dan is dat inverted. Daar baal ik van want in BF3 was ik heerlijk gewend aan vehicles.
[ Voor 25% gewijzigd door Geronimous op 04-01-2014 19:30 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Heb alleen weinig zij om eerst weer 39gb voor bf4 te downloaden, dan nog de patches en dan nog China Rising en Second Assault. Bij elkaar iets van 60gb.eazy_emco_87 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:30:
[...]
Op de Xbox One. Heb nog vaak problemen met inloggen via quick match. In de server browser maak ik altijd verbinding met servers waar geen wachtrij staat. Europese servers liggen er al dagen uit. Probeer het anders via Battlelog.
Misschien ben ik wel de enige in Nederland maar ik heb tot op heden in de <15 uur die ik on line gespeeld heb nog geen enkel probleem gehad. Joinen van een server gaat zonder problemen en heb geen rare glitches of dergelijks ondervonden op de ps4.Rivanov schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 13:19:
Gisteren eind van de middag ging het inderdaad super. 's Avonds was het verschrikkelijk.. rubber-banding etc. etc.
Ik heb afgelopen dagen verschillende mensen toegevoegd op PSN. Voor geïnteresseerden: dixeN1337
Hmm, observatie:
Als ik in de serverbrowser kijk, dan lijkt het alsof daar gewoon alleen Europese server staan, indien ik dat filter even aanzet. Toch zie ik ingame vaak "region: unavailable" staan. En daarbij zijn dan ook meestal wel wat Amerikanen of andere laggers in de server aanwezig.
Het zou me niet verbazen als "unavailable" hetzelfde is als "all" om ervoor te zorgen dat servers bevolkt blijven ofzo (want zoveel X360 servers zijn er niet).
Meer mensen die dat opgemerkt hebben? Ik word de laatste tijd namelijk vrijwel alleen door non-eu gasten neergeschoten en dat begint me nu dus enorm te storen.
Als ik in de serverbrowser kijk, dan lijkt het alsof daar gewoon alleen Europese server staan, indien ik dat filter even aanzet. Toch zie ik ingame vaak "region: unavailable" staan. En daarbij zijn dan ook meestal wel wat Amerikanen of andere laggers in de server aanwezig.
Het zou me niet verbazen als "unavailable" hetzelfde is als "all" om ervoor te zorgen dat servers bevolkt blijven ofzo (want zoveel X360 servers zijn er niet).
Meer mensen die dat opgemerkt hebben? Ik word de laatste tijd namelijk vrijwel alleen door non-eu gasten neergeschoten en dat begint me nu dus enorm te storen.
Vanavond echt heerlijke potten gespeeld. Ondanks lag, rubberbanding of hoe je het wilt noemen.
Ik vraag me alleen wel af waarom de Europese servers zo gigantisch bevolkt worden door andere regio's.
Op een gegeven moment zaten er in de server:
- aantal Amerikanen
- aantal Canadezen
- Saoedi
- Qatar
- Filippijnen
- Virgin Islands (zal wel een snel lijntje zijn geweest..)
en nog een paar exoten.
Ongelofelijk. Ik speel toch niet voor niets op een Euro server?
Het wordt tijd dat we zelf weer een server kunnen huren. Kan in ieder geval de banhammer weer uit de kast worden gehaald.
Ik vraag me alleen wel af waarom de Europese servers zo gigantisch bevolkt worden door andere regio's.
- aantal Amerikanen
- aantal Canadezen
- Saoedi
- Qatar
- Filippijnen
en nog een paar exoten.
Het wordt tijd dat we zelf weer een server kunnen huren. Kan in ieder geval de banhammer weer uit de kast worden gehaald.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Volgens mij kiezen hun voor een quick match. Ik heb namelijk het idee als ik dat doe, dat ik dan vaker bij exoten terecht kom. Heb dan dus ook het idee dat je dan echt op een willekeurige server neer gezet wordt.Jackal131 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 02:35:
Vanavond echt heerlijke potten gespeeld. Ondanks lag, rubberbanding of hoe je het wilt noemen.
- aantal Amerikanen
- aantal Canadezen
- Saoedi
- Qatar
- Filippijnen
en nog een paar exoten.
Mja en volgens mij pakt die quick match dus ook gewoon servers mee met regio unavailable waardoor er dus vanalles in komt te zitten. Ik vind het zelf ook enorm storend.
Ik vraag me af of dit op next-gens ook is
Ik vraag me af of dit op next-gens ook is
[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 05-01-2014 09:52 ]
Hoe heb jij het battlelog menu verborgen?
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
geen idee heb dat er normaal altijd gewoon instaan. mss door de camera van het voertuig of screenshot. Eigenlijk nog niet eens opgevallen
2 dagen redelijk wat gespeeld. Kom er steeds beter in. Meerdere classes uitgeprobeerd. En de mtar vrij gespeeld. Vond ik best knap 
zou het leuk vinden om met een groter team te spelen. Vrijdag met Aramiss gespeeld. Was best gezelig!
Vanavond ben ik zeker online
Psn: lekkerboeie86
zou het leuk vinden om met een groter team te spelen. Vrijdag met Aramiss gespeeld. Was best gezelig!
Vanavond ben ik zeker online
Psn: lekkerboeie86
net even wat liggen snipen op een server. moet zeggen dat me dat wel bevalt. Lekker relax door maps sneaken etc. Nu nog wat wapens vrijspelen. maar 1 sniper rifle nu
Verwijderd
De eerste stuk of wat bolt-actions zijn vrijwel identiek aan elkaar..Paulus07 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 13:22:
net even wat liggen snipen op een server. moet zeggen dat me dat wel bevalt. Lekker relax door maps sneaken etc. Nu nog wat wapens vrijspelen. maar 1 sniper rifle nu
L96 kan je wellicht unlocken via de CR assignment, en verder volgens mij vanaf de 338 of M98B zit er pas echt verschil in de snipers!
Niks mis met de eerste sniper overigens
Heb nooit geduld voor een sniper. Ben meer Assault / Engineer type gamer.
En vervloek snipers ook altijd in een game.. dus ga 'm zelf dan maar niet gebruiken.
En vervloek snipers ook altijd in een game.. dus ga 'm zelf dan maar niet gebruiken.
[ Voor 37% gewijzigd door Rivanov op 05-01-2014 14:10 ]
Snipen is altijd wel nice. zeker omdat je nu rekening moet houden met afstand etc. Dus soms moet je wat hoger mikken om de kogel in iemand te proppen
wel ff wennen.
Nu operation locker map. saaiste van heel bf4
Nu weer stom zwart scherm met switchen van map -_-
[ Voor 10% gewijzigd door Paulus07 op 05-01-2014 14:37 ]
Call it Operation Clusterfuck.Paulus07 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 14:33:
Snipen is altijd wel nice. zeker omdat je nu rekening moet houden met afstand etc. Dus soms moet je wat hoger mikken om de kogel in iemand te proppenwel ff wennen.
Vind het wel een leuke map als beide teams steeds voor de flags gaan inplaats van op een plekje staan en hele map nades schieten is idd saai. Maar heb hele intense potjes gehad op die map, plus nu het dubbel XP is lekker veel xp harken
En als ik zwart scherm krijg, gewoon even wachten, switched vanzelf naar nieuwe map.
[ Voor 6% gewijzigd door jnk1986 op 05-01-2014 14:43 ]
hoe werkt trouwens dat laser ding bij een sniper? soms maak ik er een kill mee maar geen idee why. ik lock dan een target maar doet de commander dan iets?
Laser ding, je zal toch wat specifieker moeten zijn ? Bedoel je Laser Designator ?Paulus07 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 14:54:
hoe werkt trouwens dat laser ding bij een sniper? soms maak ik er een kill mee maar geen idee why. ik lock dan een target maar doet de commander dan iets?
Juist een hele fijne map, niet voor slapzinnige snipers, maar dat komt mij prima uit. Maar als je punten voor je assault / support nodig heb kan je ze hier halen. Fantastische map, hier wil ik er nog wel een paar van.
[ Voor 35% gewijzigd door Fatal Mind op 05-01-2014 15:01 ]
de PLD die jaFatal Mind schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:00:
[...]
Laser ding, je zal toch wat specifieker moeten zijn ? Bedoel je Laser Designator ?
Portable Laser Designator that laser paints targets while lock is maintained. The designator enables friendlies with missile systems to lock on to the targeted vehicles.
Staat gewoon op battlelog ?
ah k daarom geen kills deze pot. geen engineer in het teamFatal Mind schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:04:
[...]
Portable Laser Designator that laser paints targets while lock is maintained. The designator enables friendlies with missile systems to lock on to the targeted vehicles.
Staat gewoon op battlelog ?
Jij komt van CoD?Paulus07 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 14:33:
Snipen is altijd wel nice. zeker omdat je nu rekening moet houden met afstand etc. Dus soms moet je wat hoger mikken om de kogel in iemand te proppenwel ff wennen.
Bulletdrop is niks nieuws in BF
HAHA NOOB! Welkom bij een echte militaire simulator. Voor als je het nog niet wist: Kogels vallen in het echt uiteindelijk ook naar benedenPaulus07 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 14:33:
Zeer goede review.
Wat de spelmakers betreft, en.... "dat je niet meer goed kon rijden. Bij Battlefield 4 hebben ze dit (realistisch) aangepast. Je kunt nu maar op een aantal plekken (voornamelijk de zijkant) ervoor zorgen dat de tank inmobile wordt. Rockets van voren of boven doen dat nu dus niet meer."
De huidige (al 10 jaar of zo..) anti tank wapens pakken juist de tank van boven aan!
Een andere van oudsher zwakke plek is de achterkant, de motor in/uitlaat/koel delen..
Toevallig gisteren nog op dicovery channel of zo, dat ze met een barret .50 sniper rifle en kogel met pantserdoorboorbare punt, nog steeds een tank kunnen afremmen / doen stoppen met een kogel in zijn #ss.
Wat de spelmakers betreft, en.... "dat je niet meer goed kon rijden. Bij Battlefield 4 hebben ze dit (realistisch) aangepast. Je kunt nu maar op een aantal plekken (voornamelijk de zijkant) ervoor zorgen dat de tank inmobile wordt. Rockets van voren of boven doen dat nu dus niet meer."
De huidige (al 10 jaar of zo..) anti tank wapens pakken juist de tank van boven aan!
Een andere van oudsher zwakke plek is de achterkant, de motor in/uitlaat/koel delen..
Toevallig gisteren nog op dicovery channel of zo, dat ze met een barret .50 sniper rifle en kogel met pantserdoorboorbare punt, nog steeds een tank kunnen afremmen / doen stoppen met een kogel in zijn #ss.
[ Voor 17% gewijzigd door notsonewbie op 05-01-2014 16:43 ]
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
En in het echt heb je ook 7 tot 10 .50 kogels nodig om een mannetje om te leggeneazy_emco_87 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:35:
[...]
Welkom bij een echte militaire simulator. Voor als je het nog niet wist: Kogels vallen in het echt uiteindelijk ook naar beneden
En kan je uit je jet springen om er mid-air weer in te kruipen...
Just trolling, ik snap wat je bedoelt
Battlefield een '' echte militaire simulator '' noemeneazy_emco_87 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:35:
[...]
HAHA NOOB! Welkom bij een echte militaire simulator. Voor als je het nog niet wist: Kogels vallen in het echt uiteindelijk ook naar beneden
Hij heeft wel gelijk hoor.
Bij Defensie hebben we tegenwoordig ook de red dot sight unlocked
Op sommige vlakken is BF best realistisch, maar teveel realisme zou het ook een stuk minder toegankelijk maken.
Het is een goede mix tussen arcade en sim imo.
Bij Defensie hebben we tegenwoordig ook de red dot sight unlocked
Op sommige vlakken is BF best realistisch, maar teveel realisme zou het ook een stuk minder toegankelijk maken.
Het is een goede mix tussen arcade en sim imo.
Haha bf simulatie,bij bf heeft iedereen standaard juggernaut perk.eazy_emco_87 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:35:
[...]
HAHA NOOB! Welkom bij een echte militaire simulator. Voor als je het nog niet wist: Kogels vallen in het echt uiteindelijk ook naar beneden
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik heb alle snipers ge-unlockt en ik zou zeggen blijf bij de eerste bolt-action de M4A01 uit mijn hoofd totdat je de SRR61 hebt. Wat een bazen ding is die laatste sniper! Heb er nu bijna 600 kills mee. Je secondary is je beste vriend als recon, aarzel niet te swappenPaulus07 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 13:22:
Dat ligt eraan hoe je recon/sniper speeltRivanov schreef op zondag 05 januari 2014 @ 14:10:
Heb nooit geduld voor een sniper. Ben meer Assault / Engineer type gamer.
Gisteren was ik level 24, na 10 uur gespeeld te hebben de afgelopen twee dagen level 40
[ Voor 6% gewijzigd door ndonkersloot op 05-01-2014 19:48 ]
Wat maakt de SRR61 zo goed? wat is een goede modus/level om met Eem sniper TR spelespelen? Alles gaat me redelijk goed af alleen snipers blijven lastig. Zo'n XP weekend is wel lekker zeg.van level 18 naar 32 gegaan.Tiwazz schreef op zondag 05 januari 2014 @ 19:41:
[...]
Ik heb alle snipers ge-unlockt en ik zou zeggen blijf bij de eerste bolt-action de M4A01 uit mijn hoofd totdat je de SRR61 hebt. Wat een bazen ding is die laatste sniper! Heb er nu bijna 600 kills mee. Je secondary is je beste vriend als recon, aarzel niet te swappen.
[...]
Dat ligt eraan hoe je recon/sniper speelt. Als je gaat lopen kamperen op de top van de bergen misschien wel, dat is niet mijn manier van spelen. Ik capture over het algemeen veel punten voorzie mijn team van info met de motion sensor equipment of blaas tanks op met c4 en counter snipe de berg kampeerders. Recon is zo'n krachtige class met de motion sensors en c4.
Gisteren was ik level 24, na 10 uur gespeeld te hebben de afgelopen twee dagen level 40. Ik moet zeggen als oorspronkelijke PC only gamer, ik erg goed gewend ben aan de controller. Het bevalt me prima
.
Nu bezig met AR ace vrij te spelen. Verder wordt het spel alleen maar beter. Hopelijk komt de 2e dlc snel op de ps4.
Laat ik het nog een keer proberen; ben ik de enige die op de PS3 geen emblemen meer heeft gezien de afgelopen paar weken? Niet in de kill cam en niet op de wapens, pakken etc.
Is het bij PS4 wel allemaal te zien?
De SRR-61 schiet een kogel op een hele hoge snelheid waardoor deze minder last heeft van bullet drop en het makkelijker is om bewegende objecten te raken. Buiten dat is het model van de sniper rifle erg prettig. De M98B bijv. Heeft een rot model door zijn overdreven grote scope en blokkeerd daardoor veel zicht. Verder dan dat is moeilijk uit te leggen, de SRR-61 is gewoon perfectVersteegrob schreef op zondag 05 januari 2014 @ 20:28:
[...]
Wat maakt de SRR61 zo goed? wat is een goede modus/level om met Eem sniper TR spelespelen? Alles gaat me redelijk goed af alleen snipers blijven lastig. Zo'n XP weekend is wel lekker zeg.van level 18 naar 32 gegaan.
Nu bezig met AR ace vrij te spelen. Verder wordt het spel alleen maar beter. Hopelijk komt de 2e dlc snel op de ps4.
Ik heb geen killcam in BF hoor? Ik heb volgens mij nog nooit een embleem gezienVerstekbakker schreef op zondag 05 januari 2014 @ 20:38:
Laat ik het nog een keer proberen; ben ik de enige die op de PS3 geen emblemen meer heeft gezien de afgelopen paar weken? Niet in de kill cam en niet op de wapens, pakken etc.
Cod2 is de laatste die ik gespeeld heb. Toen waren ze nog leuk/goeddvdkiwi schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:07:
[...]
Jij komt van CoD?
Bulletdrop is niks nieuws in BF
Maar heb in BF2 en BF3 eigenlijk nooit zo zitten snipen. Eerder medic en anti tank
Maar nu met deze open maps dus weer ff wat snipen proberen
mis de oude ww2 snipers. nouja in het algemeen de oude ww2 games.:)
Dat snap ik. ivm ronding aarde. zwaartekracht etc etceazy_emco_87 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:35:
[...]
Het zou pas leuk zijn als ze bij lange snipershots, naast de zwaartekracht, ook de wind en de corioliskracht laten meetellen
En dat je met 2 man kan spelen en 1 is de spotterdvdkiwi schreef op zondag 05 januari 2014 @ 21:01:
Het zou pas leuk zijn als ze bij lange snipershots, naast de zwaartekracht, ook de wind en de corioliskracht laten meetellen
Als iemand je dood schiet dan zie je hem in het rood. En onderin het beeld komt zijn dog-tag. Dat is de kill cam. Dan verschijnt helemaal links zijn zelfgemaakte embleem, of als hij dat niet heeft of als het dus niet werkt, de vlag van zijn team (Chinees, VS of Rus).Tiwazz schreef op zondag 05 januari 2014 @ 20:57:
[...]
Ik heb geen killcam in BF hoor? Ik heb volgens mij nog nooit een embleem gezien. Heb je een in-game voorbeeld hoe dat eruit ziet?
Ik heb geen zelfgemaakte emblemen meer gezien de laatste paar weken/maand. Ik vroeg me af of ik de enige was en of misschien iemand wist of het voor de stabiliteit uitgezet zou zijn op de PS3.
Ik vind lag al erg genoeg. Laten we dat niet introduceren in de echte wereld dan introduceren we wind en de corioliskracht niet in battlefielddvdkiwi schreef op zondag 05 januari 2014 @ 21:01:
Ik weet niet of je wel eens praatprogramma's kijkt, maar iedereen, euh, praat tegenwoordig, euh, met, euh, lagwalletje-w schreef op zondag 05 januari 2014 @ 21:06:
[...]
Ik vind lag al erg genoeg. Laten we dat niet introduceren in de echte wereld ....
Zeker op current-gen is dat niet echt wenselijk. Je hebt al maar 12 man per team, als je dan ook nog eens 2x zoveel kwijt bent aan snipersPaulus07 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 21:03:
[...]
En dat je met 2 man kan spelen en 1 is de spotteren natuurlijk een leuk pakje Ghillie suit
Ghillie suits, dat was in BFBC2 wel. Zou niet misstaan als ze dat in BF4 ook hadden.Paulus07 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 21:03:
[...]
En dat je met 2 man kan spelen en 1 is de spotteren natuurlijk een leuk pakje Ghillie suit
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9agck6Eo4j0]
&(€?@?@€!? Kan ik weer opnieuw beginnen met campaign save game weg. En hele weekend al last van connections
Ik heb serieus nog geen enkele kill kunnen maken met die eerste sniper rifle van Recon.
Was in BF3 ook al zo, die class laat ik maar weer links liggen denk ik.

Verder heb ik de afgelopen 2 weken redelijk veel kunnen oefenen door vakantie, maar oh man wat ben ik toch slecht in FPS games als deze....
Pas sinds afgelopen weekend heb ik het idee dat het heeeeeel langzaam iets beter gaat.
Was in BF3 ook al zo, die class laat ik maar weer links liggen denk ik.
Verder heb ik de afgelopen 2 weken redelijk veel kunnen oefenen door vakantie, maar oh man wat ben ik toch slecht in FPS games als deze....
Pas sinds afgelopen weekend heb ik het idee dat het heeeeeel langzaam iets beter gaat.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Dat probleem heb ik ook :-)
Normaal speelde ik altijd BF3 op de PC. Ik moet ontzettend wennen aan FPS met een controller.
Zowel BF4 als CoD voelt de DS4 nog steeds aan als een handicap. Maar nu ik een tijdje BF4 heb gespeeld gaat het al iets beter. Soms wel frustrerend als je iedere keer net te laat bent met aimen. Schoot laatst van 2 meter afstand en een Scar-H nog mis haha.
Normaal speelde ik altijd BF3 op de PC. Ik moet ontzettend wennen aan FPS met een controller.
Zowel BF4 als CoD voelt de DS4 nog steeds aan als een handicap. Maar nu ik een tijdje BF4 heb gespeeld gaat het al iets beter. Soms wel frustrerend als je iedere keer net te laat bent met aimen. Schoot laatst van 2 meter afstand en een Scar-H nog mis haha.
Nu heeft BF4 ook wel een belachelijke bullet spread, zeker als je beschoten wordt en je aimed down sight. Snap niet zo goed waar dat voor nodig is, dat is een beetje: degene die als eerste begint met schieten die wint. Terwijl je eigenlijk nog een kans moet krijgen.
Stel je hebt meer skills dan de tegenstander en je zou hem normaal gesproken nog makkelijk kunnen killen, maar die kans krijg je niet omdat je bullet spread belachelijk hoog is. Ik word soms gek van deaths die ik krijg omdat er iemand met een LMG staat te sprayen en dat mijn accuracy vervolgens met 1.000.000% achteruit gaat.
Stel je hebt meer skills dan de tegenstander en je zou hem normaal gesproken nog makkelijk kunnen killen, maar die kans krijg je niet omdat je bullet spread belachelijk hoog is. Ik word soms gek van deaths die ik krijg omdat er iemand met een LMG staat te sprayen en dat mijn accuracy vervolgens met 1.000.000% achteruit gaat.
Hehe... dan ben ik tenminste niet de enige die ontzettend slecht is (K/D van 0.32). Ben eigenlijk pas enkele dagen leuk bezig met BF4, daarvoor eigenlijk nooit een console gehad
Tsja de K/D ratio van mij is ook maar 0.36 maar dat vind ik een game als deze minder belangrijk eigenlijk.Rowwan schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:28:
Hehe... dan ben ik tenminste niet de enige die ontzettend slecht is (K/D van 0.32). Ben eigenlijk pas enkele dagen leuk bezig met BF4, daarvoor eigenlijk nooit een console gehad
Speel eigenlijk alleen Conquest en daarin probeer ik gewoon mijn steentje bij te dragen aan het veroveren of verdedigen van vlaggen. Moet alleen nog steeds beter leren om in dekking te blijven lopen en niet bv. een open weg over te steken als schietschijf.
Maar dat heeft denk ik ook met mijn nog vrij beperkte map-kennis te maken.
Over de maps gesproken, Flood Zone en Operation Locker vind ik beiden echt kut, vooral Flood Zone zuigt echt. Mijn favo maps zijn Zavod 311, Siege of Shanghai en Paracel Storm.
Helaas nu weer aan het werk dus ik zal wat minder tijd hebben om te spelen.
Flood Zone is inderdaad een onding van de eerste orde. Operation Locker vond ik in het begin ook wat minder, maar kan hem nu waarderen. Locker is gewoon de enige close-quarter map in Conquest en dat kan ik wel waarderen. Leert je op een heel andere manier vechten als in die grote maps als Siege of Paracel.
Ik heb sinds afgelopen weekend de Premium aangeschaft voor de PS4. Mappack China Rising gedownload en geïnstalleerd. Wat me opvalt is dat geen enkele CR map voorbij komt in de roulatie. Ik kan er wel handmatig een kiezen maar als ik gewoon Quick Match doe krijg ik alleen de oorspronkelijke maps. Via de server browser staan wel alle maps aangevinkt.
Ik weet dat op de PC de CR mappen gewoon rouleren met de rest.
En het is ook niet zo dat ik met iemand samen speel die CR niet heeft.
Doe ik wat verkeerd?
Ik weet dat op de PC de CR mappen gewoon rouleren met de rest.
En het is ook niet zo dat ik met iemand samen speel die CR niet heeft.
Doe ik wat verkeerd?
Tja, zo vindt ik paracel storm weer minder leuk. flood zone is wel grappig af en toe zolang de dam niet wordt kapotgemaakt. Locker is het nieuwe Metro, weliswaar met wat meer routes maar net zo'n clusterfuck.On_E schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:35:
[...]
er leren om in dekking te blijven lopen en niet bv. een open weg over te steken als schietschijf.![]()
Maar dat heeft denk ik ook met mijn nog vrij beperkte map-kennis te maken.
Over de maps gesproken, Flood Zone en Operation Locker vind ik beiden echt kut, vooral Flood Zone zuigt echt. Mijn favo maps zijn Zavod 311, Siege of Shanghai en Paracel Storm.
Wel grappig dat ik inmiddels best zo'n nostalgische heimwee heb naar BF3. Maar dat is omdat BF4 gewoon weer nieuw en wat anders is.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Tsja als ik close-quarters combat had willen spelen was ik wel voor CoD of KZ MP gegaan.
BF vind ik juist tof omdat de velden zo groot en open zijn en je allerlei voertuigen hebt.
Gisteravond nog even snel mijn eerste Little Bird kill gehaald, mocht ook eens tijd worden haha.
Vliegen lukt me nu wel prima met helicopters e.d. maar om dan ook infantry of voertuigen kapot te maken dat is weer een heel ander verhaal.
BF vind ik juist tof omdat de velden zo groot en open zijn en je allerlei voertuigen hebt.
Gisteravond nog even snel mijn eerste Little Bird kill gehaald, mocht ook eens tijd worden haha.
Vliegen lukt me nu wel prima met helicopters e.d. maar om dan ook infantry of voertuigen kapot te maken dat is weer een heel ander verhaal.
Ik heb geen killcam in BF hoor? Ik heb volgens mij nog nooit een embleem gezien. Heb je een in-game voorbeeld hoe dat eruit ziet?
Je kunt ze via battlelog aanmaken:
- Login in battlelog
- Ga linksbovenin naar Soldier > Overview
- Aan de rechterkant vind je een knop "Customize"
- Klik erop en kies "Emblem"
Bij iedere wagen die je instapt, ieder wapen dat je neemt, krijg je je emblem te zien, behalve als je een custom skin kiest volgens mij.
Maar doen ze het nog wel? Ik zie ze namelijk niet meer op de PS3.volkano schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:44:
[...]
[afbeelding]
- Login in battlelog
Bij iedere wagen die je instapt, ieder wapen dat je neemt, krijg je je emblem te zien, behalve als je een custom skin kiest volgens mij.
Op de PS4 heb ik ze ook nog niet gezien.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Had ik van de week ook al een keer ja, net zoals dat Harvest Day en Valparaiso nog maanden in mijn bloed zijn blijven zitten toen ik van BC2 naar BF3 gingJeroenimoes schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:42:
Wel grappig dat ik inmiddels best zo'n nostalgische heimwee heb naar BF3. Maar dat is omdat BF4 gewoon weer nieuw en wat anders is.
Begin BF4 wel steeds meer te waarderen, gisteravond een uur of 4 zonder freezes of wat dan ook kunnen spelen. Ik begin mijn aim weer een beetje terug te vinden en dat merk ik gelijk ook aan de SPM. (mapkennis draagt daar ook een heel stuk aan bij)
Nog steeds druk bezig als Recon en weer van Conquest overgestapt naar Rush; in BC2 altijd een die-hard Rusher geweest maar in BF3 (daar sloeg Rush echt nergens op) overgegaan naar Conquest. Gister een flink aantal potten Rush gespeeld en 9/10 potten waren leuk en goed in balans. De maps lenen zich weer prima voor de Rush mode en ik begin langzaam het BC2 gevoel terug te krijgen
Ook een prima setup gevonden:
- CS-LR4; straight pull, 6x-14x scope
- P226; ghost ring, flashlight (maak denk ik 70% van mijn kills in Rush met pistol, CQ andersom)
- Spawn beacon
- C4
Op deze manier kan ik mijn squad dichtbij de MCOMs een spawn geven en indien nodig ook zelf voertuigen uitschakelen. (wat ben ik blij dat ze C4 weer terug hebben gegeven aan de Recon kit!) Verder ben ik gek op bolt action rifles dus vandaar mijn keuze om geen DMR o.i.d. te nemen.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2014 14:32 ]
Aha, ik heb op de PS4 nog nooit een emblem gezien op een voertuig ofzo :^).. Iemand anders die op PS4 speelt hier wel of?volkano schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:44:
[...]
[afbeelding]
- Login in battlelog
Op de PC heb ik m'n embleem wel al gezien op een voertuig, PS4 niet op gelet. Volgens mij is het wel vrij nieuw, nooit gezien eerder. Ik zal er vanavond eens naar kijken of dat op de PS4 te zien is.Tiwazz schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:33:
[...]
Aha, ik heb op de PS4 nog nooit een emblem gezien op een voertuig ofzo :^).. Iemand anders die op PS4 speelt hier wel of?
Hier ook geen emblemen te vinden op de PS4.Tiwazz schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:33:
[...]
Aha, ik heb op de PS4 nog nooit een emblem gezien op een voertuig ofzo :^).. Iemand anders die op PS4 speelt hier wel of?
Ik heb ze in elk geval wel gezien in het begin. Heel vaak zelfs. Vooral die van mezelf natuurlijk, omdat die steeds op m'n wapen en pak zat...
Zouden ze het eruit gehaald hebben om stabiliteit?
De emblems werkte wel in de Beta maar niet in de huidige versie van het spel (zowel PS3 als PS4)Verstekbakker schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:40:
Ik heb ze in elk geval wel gezien in het begin. Heel vaak zelfs. Vooral die van mezelf natuurlijk, omdat die steeds op m'n wapen en pak zat...
PSN: Von_Smallhausn
Lol, alsof dat enkele plaatje zoveel kracht kost of moeilijk is om te implementeren...
Onzin, ik heb ze ook buiten de beta gezien.Mon0lith schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:16:
[...]
De emblems werkte wel in de Beta maar niet in de huidige versie van het spel (zowel PS3 als PS4)
De emblemen werken wel gewoon in de Xbox One & Xbox 360 versie van het spel
Holycrap, moet je is googlen krijg je echt veel hits over. Is blijkbaar voor iedereen op PS3 en PS4 broken. Wachten op een patch dus maar
.
Voor mij hoeven ze er geen tijd in te steken, laat ze maar moeite doen aan de stapel aan bugs en lompe dingen.Tiwazz schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:36:
Holycrap, moet je is googlen krijg je echt veel hits over. Is blijkbaar voor iedereen op PS3 en PS4 broken. Wachten op een patch dus maar.
Die emblemen voegen niks toe. Laat ze er maar gewoon uit.
Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]