Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Wat ik ook lees is dat ze dan weer wel werken in Asian servers op PS3/4.

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
Fatal Mind schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:42:
[...]
Voor mij hoeven ze er geen tijd in te steken, laat ze maar moeite doen aan de stapel aan bugs en lompe dingen.

Die emblemen voegen niks toe. Laat ze er maar gewoon uit.
Eens.

Het oplossen van de lag en rubberbanding zou de hoogste prio moeten hebben.
Vooral Lancang Dam is echt om te huilen sinds de laatste patch. Na iedere derde stap die je doet sta je even stil. Ook Hainan Resort loopt niet echt lekker (betreft de conquest large servers).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

Inderdaad mee eens! Belangrijkst zijn de bugs, de emblems mogen als laatste toevoeging geupdate worden

PSN: Von_Smallhausn

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Interessant stuk op Reddit waarom BF4 mogelijk zoveel netcode issues (lag, rubberbanding) heeft, met reactie van een DICE dev.

Opvallend dat een game als BF met zo'n lage tick rate loopt, met als argument om server kosten acceptabel te houden.
EDIT: Putting this at the top because we've had a comment from a DICE developer (sliced_lime):
"BF4 runs with the same simulation and network rate setup as BF3. There is no reason to believe that BF4 wont play as well as BF3 did (or better), once we've managed to fix these bugs. That is our primary focus right now."

Assuming this is correct, this can be considered as confirmation that there has NOT been any change in the Tick Rate from BF3 to BF4 and the fairly big decline in "netcode" in BF4 is due to bugs that DICE have not yet been able to fix. Please consider this before accusing DICE of running a lower Tick Rate in BF4 than in BF3 and before asking DICE to increase the Tick Rate to BF3's levels. It isn't helping anyone to complain about things that are not even correct. However it could still be argued that the "netcode" in BF4 may improve if the Tick Rate was increased. I still believe that at it's core the game is hampered by its slow update speed but I'm reserving my full opinion on this until we have additional clarification from sliced_lime as he has said he'll "try to" write up something more detailed about this issue. I'll leave my original post intact for posterity.
/EDIT
Definition: a simple explanation is that the "Tick Rate" is how frequently your game client is updated by the server you are playing on. At present, BF4 has a Tick Rate of 10hz, or 10 times per second. This is very low in comparison to other FPS games like Counterstrike which has a Tick Rate of up to 120hz. While it's not certain, the main theory is that EA and/or DICE set the tick rate at this low level to reduce the costs associated with server bandwidth usage. The 10hz Tick Rate introduces 100ms of lag ON TOP of any additional lag from individual player's connections.
As clearly shown in this excellent video (YouTube: Battlefield 4: Bugs Explained - OHK, Trading, Missing Hit Markers (4K UHD) NOTE: this is not my video), the low tick rate introduces a variety of problems into the game, the biggest of which is the "instant" kill problem. Because the game updates slowly, it's possible to be killed by a player before your game client can show damage which gives the appearance of being instantly killed. In reality, the other player hit you several times but because of the slow update speed it appeared as if you were killed instantly without any chance to react. Watch the video for more detail on this.
Consider a gun like the FAMAS with a 1000 round per minute fire rate. With a 10hz Tick Rate and the 100ms latency this introduces plus player latency, the game will always update slower than this gun fires meaning it's just not possible for you to receive the correct hit notifications if being fired on by this gun. This actually holds true for the majority of weapons in the game.
The low tick rate also directly causes or contributes to a range of other issues including being killed behind cover, trade kills, the black screen at spawn, being hit by lock on missiles before you have a chance to deploy flares, the game glitching out when vehicles drive near each other and other things.
While the tick rate remains at 10hz, gun play/net code/whatever you want to call it will ALWAYS have severe problems because it's just not possible for the game client to deliver accurate information to the player about incoming enemy rounds and player movements. In-game lag can never be removed entirely but a 10hz Tick Rate is the bottom of the barrel and the cause of so many of the game's problems. I think we need to step up the pressure on EA and DICE to increase the tick rate across the board or at the very least, give players the option to rent servers with higher tick rates. Spread the word if you agree!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 05:29

zAo

GPLv2 Fanboy

Dit baart me wel zorgen zeg. Hoewel het opvoeren van druk volgens mij niets gaat helpen, want als ze het serverside gaan aanpassen, dan storten die servers nog vaker in... :/

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wat een bedroevend bedrijf dan ook eigelijk ( alsof dat iets nieuws is ) het spel rot laten lopen om geld te besparen.

Ik snap niet waarom ze niet gewoon de helft van de servers uitzetten ( die zijn toch allemaal leeg.... ) en het geld wat je daar mee bespaard in het verhogen van die Tick Count.

Wat ik lees in die lap tekst zijn precies de problemen die me het ergste storen. We hebben allemaal wel eens iets vreemds, of iets wat niet klopt, maar dit soort problemen zijn het ergste, zeker als ze makkelijk te verhelpen zijn door bijvoorbeeld de ticks naar 20 of 30 minimaal te brengen.

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Als ze de RPM van de Famas dus naar 600 brengen en de andere wapens daar een fractie van laten zijn (b.v. 400), dan is het probleem van niet registrerende kogels in ieder geval opgelost. ;)

• Fatal Mind
  • Niet online
Unomomentodado schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:39:
Als ze de RPM van de Famas dus naar 600 brengen en de andere wapens daar een fractie van laten zijn (b.v. 400), dan is het probleem van niet registrerende kogels in ieder geval opgelost. ;)
Dan krijg je weer klachten dat de wapens ( en als ik dat zo lees, het zijn er een hoop ) weer niet accuraat zijn met de werkelijke wereld. Buiten dat om zou et gewoon lomp zijn om met dit soort omwegen de mensen tevreden te houden.

Ze moeten gewoon niet moeilijk doen en die Tick Rate omhoog gooien, 5 vliegen in 1 klap.

• robbertg91
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:28
Geinteresseerden om vanavond een potje bf4 te gaan doen op de ps4 met een groepje??

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05:23
ik zou graag willen maar heb vanavond niets dan problemen met de server

• Fatal Mind
  • Niet online
Rowwan schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:26:
ik zou graag willen maar heb vanavond niets dan problemen met de server
Net klaar met een paar extreem goeie potjes, niks aan het handje ?

http://battlelog.battlefi...74005844200768/204704282/

Fantastisch, 52 kills, einde van de partij 40k punten mogen bijschrijven.

[ Voor 25% gewijzigd door Fatal Mind op 06-01-2014 21:54 ]

• Jackal131
Er zijn inderdaad momenten dat er niets aan de hand lijkt te zijn. Zo had ik zaterdag 54 kills om 22 deaths. Alles waar ik op schoot ging gewoon neer. Dan is het heerlijk spelen. 's Avonds werd het al weer minder, waarbij je weer een half magazijn nodig had om iemand neer te leggen, ook al zag je dat je de persoon gewoon raakte.
Tegen 22.00 uur of misschien nog iets later zag ik echt iets ongelofelijks. We schoten met 2 man op dezelfde persoon. Ik ging als eerste neer zag deze persoon vele malen geraakt worden. Hit na hit na hit (en ik had deze persoon ook al geraakt). Mijn buddy ging ook neer en vertelde dat deze persoon alsnog rond de 20% health had. Vreemd, vreemd, vreemd....

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:09
Wacht maar tot Kiwi online gaat spelen Jackal, ik kom je wel helpen :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Paulus07
  • Niet online
ik zoek me altijd kapot op dat battlelog om mijn psn account eraan te koppelen :S met BF3 nooit voor elkaar gekregen

• Jackal131
dvdkiwi schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:25:
Wacht maar tot Kiwi online gaat spelen Jackal, ik kom je wel helpen :P
Als het zo gaat als afgelopen weekend, dan heb ik geen hulp nodig (zelfs een aantal keer MVP. Say what...??).
Maar goed, dat zal wel weer de uitzondering op de regel zijn, dus alle hulp is welkom, haha.

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-11 11:25
Paulus07 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:08:
ik zoek me altijd kapot op dat battlelog om mijn psn account eraan te koppelen :S met BF3 nooit voor elkaar gekregen
Via de Origin website moet je dat doen. Met je Origin account log je dan weer in op Battlelog. Je kunt ook meerdere PS3/PS4/Xbox/Xbox One accounts koppelen. Handig want dan kun je ook meerdere soldiers hebben.

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-11 23:00
Ik speel de game zelf op de PS4, waar ik benieuwd naar ben is of mensen met een XBOX one ook last hebben dat als bv. een gebouw instort, de game niet meer vooruit te branden is.
Ik weet eigenlijk niet goed of dit nu aan de PS4 ligt of aan de game zelf.?

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 08:15
Lol gister op zavod 311 inderdaad als bij de 2e set mcoms 1 van die gebouwen neergaat.
Dan kom ik op de ps3 niet verder dan 2 fps haha!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Goudstalen
harryvos schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 01:06:
Ik speel de game zelf op de PS4, waar ik benieuwd naar ben is of mensen met een XBOX one ook last hebben dat als bv. een gebouw instort, de game niet meer vooruit te branden is.
Ik weet eigenlijk niet goed of dit nu aan de PS4 ligt of aan de game zelf.?
Ik speel zelf alleen PS4 (en PC ook geregeld) en ja, als een gebouw neerstort dan gaat de fps naar onder. Het aloude verhaal 'consoles dippen niet onder de 30 fps' klopt niet meer. Het zijn eigenlijk gewoon compacte gamecomputers geworden. Je hebt net als op de PC een fps die niet gelocked maar erg fluctureerd.
Ik merk sowieso tegenwoordig heel goed het verschil tussen 30 en 60 fps (zeker nu de PS4 vaak 60 fps is en ik geregeld op PC speel met 60 fps).
Ik merk dan ook geregeld dat BF4 op de PS4 neigt naar 30 fps of zelfs daaronder dipt!

Met Killzone nog niet gehad. Ik denk dat BF4 nog erg geoptimaliseerd moet worden (of beter gezegd: BF5).

Verwijderd

Henkie schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 07:29:
Lol gister op zavod 311 inderdaad als bij de 2e set mcoms 1 van die gebouwen neergaat.
Dan kom ik op de ps3 niet verder dan 2 fps haha!
Mijn PS3 heeft er ook regelmatig moeite mee als er wat spannends gebeurt. Start voor de gein weer eens BC2 op en geniet van de constante FPS :)

• Superkiwi
Pff daar moet ik nog 3 friends knifen voor de platinum, maar dat kan niet met 2 personen (je kan niet van team wisselen).
Zijn er mensen die samen met mij een squad rushje/ squad deathmatch willen doen binnenkort? :)
Ik gok dat 4 personen bij elkaar in 1 squad worden gezet en er dus meer personen nodig zijn :-(

[ Voor 22% gewijzigd door Superkiwi op 07-01-2014 10:26 ]

• Goudstalen
dvdkiwi schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:10:
Pff daar moet ik nog 3 friends knifen voor de platinum, maar dat kan niet met 2 personen (je kan niet van team wisselen).
Zijn er 2 mensen die samen met mij een squad rushje willen doen binnenkort? :)
Zijn er nog veel mensen die BC2 spelen op de PS3? Was een geweldig spel (en dat niveau qua fun hebben ze sindsdien ook niet meer gehaald). Helaas heb ik m'n PS3 niet meer, anders had ik je geholpen. Was toen ook de laatste trophy die ik nodig had.

Wat ik gedaan heb: hele enemy team geinvite. Toen als een gek gaan knifen en uiteindelijk heb ik alle benodigde kills in één ronde gehaald. Helaas moet de enemy je wel als vriend toevoegen om te tellen als vriend...

• Superkiwi
Ik heb ook al een verzoekje geplaatst op ps3trophies.org
Daar zitten lui die ook nog andere trophies moeten.
Toch maar eens die plat halen alvoor ik aan Bf4 online begin :P

Verwijderd

Ik speel BC2 nog af en toe met een oud-collega, moet zeggen dat ik dat spel nooit met slecht gevoel afsluit (in tegenstelling tot BF3/4)
Op de een of andere manier voelt BC2 gewoon solide aan; geen fratsen, geen freezes, overzichtelijk.

• Goudstalen
dvdkiwi schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:27:
Ik heb ook al een verzoekje geplaatst op ps3trophies.org
Daar zitten lui die ook nog andere trophies moeten.
Toch maar eens die plat halen alvoor ik aan Bf4 online begin :P
BC2 plat was ook vrij moeilijk met die gebouwen instorten en daarmee 20 kills maken. BC2: Vietnam was overigens ook erg leuk om te spelen. Dat was ook de grote kracht van BC2: simpelheid.

BF4 is weer vrij makkelijk platinum te halen. Singleplayer uitspelen, multiplayer doen. Moeilijkste is bomb delivery trophy: moet je 3 bommen planten in Obliteration als ik me niet vergis. Dat is niet perse lastig, maar je bent erg afhankelijk van je tegenstanders en teamleden.

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11 13:49

Aid

Gisteren wat TDM potjes gespeeld en in een tweetal potjes verdween de map, de dot en de Health/Wapen info. Ik dacht dat ik in hardcore mode zat ofzo. Wel geinig, want volgens mij had de rest er ook last van, want na 5 min spelen waren er maar 6 kills gemaakt met toch 14 man in de server.

• Goudstalen
Aid schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:52:
Gisteren wat TDM potjes gespeeld en in een tweetal potjes verdween de map, de dot en de Health/Wapen info. Ik dacht dat ik in hardcore mode zat ofzo. Wel geinig, want volgens mij had de rest er ook last van, want na 5 min spelen waren er maar 6 kills gemaakt met toch 14 man in de server.
Haha dat is wel lastig ja. Ik zelf had op de PS3 ook iets dat de Iron Sight pas een paar seconde (vaak 10+) gerendered werd. Tot dan had je een ijzeren blok op je scherm. Lekker handig als je midden in een gevecht spawnt. :F

Laatst ook een aantal keer geluidsproblemen gehad. Opeens lijkt het geluid ver weg en staat het erg zacht en is het net of je in een soort koepel zit. Na een respawn is het vaak weer over. Meerdere mensen hier last van?

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-11 16:51

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

Geluidsproblemen en problemen met spawnen heb ik alleen bij de 1e keer, aan het begin van de ronde. Dan loop ik daar als dooie Harry zonder wapen rondjes te rennen :p

Daarom wacht ik tegenwoordig even met spwanen totdat de map in het ehh pauzescherm(?) volledig gerendered is, dan gaat het hier wel in 1 keer goed (PS3).

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Verwijderd

DGonlag2 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:22:
[...]

Haha dat is wel lastig ja. Ik zelf had op de PS3 ook iets dat de Iron Sight pas een paar seconde (vaak 10+) gerendered werd. Tot dan had je een ijzeren blok op je scherm. Lekker handig als je midden in een gevecht spawnt. :F

Laatst ook een aantal keer geluidsproblemen gehad. Opeens lijkt het geluid ver weg en staat het erg zacht en is het net of je in een soort koepel zit. Na een respawn is het vaak weer over. Meerdere mensen hier last van?
Ik zag eergister de eerste halve minuut alleen wapens rondzweven zonder soldaatjes er aan vast :)
plus dat de M249 de term 'Iron Sights' wel heel erg letterlijk nam; er zat een blok ijzer op de gun waar je niet doorheen kon kijken...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2014 11:42 ]

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 05:29

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:41:
[...]
Ik zag eergister de eerste halve minuut alleen wapens rondzweven zonder soldaatjes er aan vast :)
plus dat de M249 de term 'Iron Sights' wel heel erg letterlijk nam; er zat een blok ijzer op de gun waar je niet doorheen kon kijken...
Dat laatste heb ik standaard bij het spawnen in een tank: ik die een groot massief blok staal voor mijn neus. Als ik 3rd person > 1st person views switch, is het weg.

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Iemand enig idee trouwens of battlelog een beetje van streek is?

Ik heb nu al een potje of 8,9 achter elkaar dat ik zogenaamd "Face off" ben, met iedere keer tussen de 35 en 50 headshots. Op zich relaxed, ware het niet dat ik al 5 potjes in maps speel waar ik té hard in zuig, en in die potjes maar 3, 4, 5 kills krijg en misschien 1 assist...

De laatste in dit rijtje:

41 Headshots;
4 kills;
1 assists;
11 deaths;
10% accuracy.

8)7

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:57
Battlelog werkt ronduit klote. Je ziet dat vrienden aan het spelen zijn, die zie je ook in het overzicht in het multiplayer menu, maar in Battlelog zie je vervolgens: "No friends playing BF4".

Het rotte aan dat overzicht in het multiplayer menu is dat je niet kunt zien welke vriend, waar speelt. Daar heb je toch echt Battlelog voor nodig. 8)7

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Via de pc werkt het hier wel aardig, althans, als ik iemand wil joinen gaat dat - behalve als ik disconnected word - prima. Het enige probleem daarmee is dat ik 99 van de 100 keer tégen mijn vrienden speel, i.p.v. mét ze.

Zo ver als ik het begrepen heb is er tot nu toe geen manier om samen in een lobby o.i.d. te komen om dit te voorkomen dus dan gaan we maar all out op elkaar, maar jammer is het wel :(

• Goudstalen
Damn, ik had net een mooi potje.
http://battlelog.battlefi...84825251052032/200281162/

Ik had de tank van de tegenstander gestolen en die konden ze dus niet spawnen. Ik stond 39/0 toen ik dood ging :)
Mijn killstreak ook naar 39 verhoogd :)

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
man man man, wat een gedoe weer zeg, ik blijf maar voorlopig veeeeeer uit de buurt van conquest mode.

http://dl.dropboxusercont...34266715_1558127041_n.mp4

En deze moest ik wel maken :+
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/6773600/A_Bug's_Life.png

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

ASNNetworks schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:30:
man man man, wat een gedoe weer zeg, ik blijf maar voorlopig veeeeeer uit de buurt van conquest mode.

[afbeelding]
Rush lijkt een stuk stabieler te lopen dan CQ

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:40:
[...]

Rush lijkt een stuk stabieler te lopen dan CQ
Ja klopt, maar ik wil conquest :P Ik weet wel dat ik voorlopig geen spellen meer haal van EA. Heb Fifa14 en BF4, beide echt buggy als de pest. Verpest echt vaak gewoon het gamen. Maarja, ik stop maar met zeuren, hopelijk komt er snel weer een update.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

Hallo iedereen,

kan iemand mij vertellen hoe ik met mijn vrienden in dezelfde squad kan zitten bij squad deathmatch, alvast bedankt! :)

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:48:
Hallo iedereen,

kan iemand mij vertellen hoe ik met mijn vrienden in dezelfde squad kan zitten bij squad deathmatch, alvast bedankt! :)
klik start/options dan driehoek/Y en kies team setup. Hier kan je een squad joinen, zitten je vrienden bij de tegenpartij dan kan je soms switchen (als de game nog in balans blijft), zo niet dan kom je de volgende game bij elkaar, moet je gelijk in de zelfde squad gaan zitten. Zit je eenmaal bij elkaar in de squad, dan blijf je ook daarin zolang je blijft door spelen game na game.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:51

The_Worst

Unox

Voor het eerst Battlefield 4 aan het spelen op de PS4 en het gaat mij slecht tot redelijk af. In 1-op-1 gevechten verlies ik het 70% van de tijd, voornamelijk het richten gaat nog veel te langzaam. Nu is dat verder geen probleem maar ligt het aan mij of zijn er geen 32-speler conquest servers? Ik merk dat ik in kleinere TDM-servers veel beter presteer. Nu is het spel anders natuurlijk maar het viel mij op dat ik vanmiddag geen servers kon vinden.

Eventueel nog andere tips voor een console-groentje? De gevoeligheid, zetten jullie die hoger?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-11 19:37

spaceboy

Op grote hoogte

Ok, ik word gek. Ik:
- heb BF4 + China Rising
- ben rank 45
- speel een conquest game China Rising
- zie "FRIENDLY BOMBER DEPLOYED"
- sta naast die gele command center (waar een vliegtuig icoon boven staat)

En nu? Ik sta bij dat trapje met deur, maar dan? Mis ik een prerequisite?? Op internet vind ik alleen maar "ja ach, druk op het vierkantje en ga in de bomber"

HOE DAN???? :-P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

ASNNetworks schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:53:
[...]

klik start/options dan driehoek/Y en kies team setup. Hier kan je een squad joinen, zitten je vrienden bij de tegenpartij dan kan je soms switchen (als de game nog in balans blijft), zo niet dan kom je de volgende game bij elkaar, moet je gelijk in de zelfde squad gaan zitten. Zit je eenmaal bij elkaar in de squad, dan blijf je ook daarin zolang je blijft door spelen game na game.
Ik ga het binnenkort uitproberen, heel erg bedankt! _/-\o_

• Fatal Mind
  • Niet online
spaceboy schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:30:
Ok, ik word gek. Ik:
- heb BF4 + China Rising
- ben rank 45
- speel een conquest game China Rising
- zie "FRIENDLY BOMBER DEPLOYED"
- sta naast die gele command center (waar een vliegtuig icoon boven staat)

En nu? Ik sta bij dat trapje met deur, maar dan? Mis ik een prerequisite?? Op internet vind ik alleen maar "ja ach, druk op het vierkantje en ga in de bomber"

HOE DAN???? :-P
Als je al '' FRIENDLY BOMBER DEPLOYED '' Ziet ben je al te laat, dan zit er al iemand in het huisje.

• Goudstalen
ASNNetworks schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:30:

[afbeelding]
Haha, mooi man!
The_Worst schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:19:
Voor het eerst Battlefield 4 aan het spelen op de PS4 en het gaat mij slecht tot redelijk af. In 1-op-1 gevechten verlies ik het 70% van de tijd, voornamelijk het richten gaat nog veel te langzaam. Nu is dat verder geen probleem maar ligt het aan mij of zijn er geen 32-speler conquest servers? Ik merk dat ik in kleinere TDM-servers veel beter presteer. Nu is het spel anders natuurlijk maar het viel mij op dat ik vanmiddag geen servers kon vinden.

Eventueel nog andere tips voor een console-groentje? De gevoeligheid, zetten jullie die hoger?
Ik heb zelf de gevoeligheid op 50 a 60 staan. (Prepare for motion blur!).
Het is even wennen, maar je kijkt wel veel sneller rond en je hebt je wapen sneller op iemand gericht als die om de hoek komt lopen. Als het dichtbij is (maps als Operation Locker en elke map in TDM, Domination) moet je ook rekening houden met je wapen. De meeste assault rifles zijn behoorlijk accuraat maar leveren daar firerate (rpm) voor in. Als je close quarters speelt kun je beter een PDW (MP7) of Carbine (ACW-R of MTAR) nemen. Die hebben een veel snellere firerate (900 a 1000 rpm).

Ik gebruik nu de MTAR standaard als ik Rush, Team Deathmatch, Squad Deathmatch of Domination speel. In Rush kun je met een beetje tap fire iedereen op close-mid range makkelijk raken, en bij de andere gamemodes kun je full-auto iedereen neermaaien.

Overigens mis ik wel de functie om de sensitivity in vehicles aan te passen. Op de PC is dat een extra instelling, en zelfs met een sensitivity van 50 a 60 duurt het me veel te lang om de loop van de MBT te verplaatsen.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Fatal Mind schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:32:
[...]

Als je al '' FRIENDLY BOMBER DEPLOYED '' Ziet ben je al te laat, dan zit er al iemand in het huisje.
Ah top. Ondertussen is het gelukt. Thx.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Tomas33
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:42
He up to date ervaringsdeskundigen, hoe zit het nou werkelijk met de speelbaarheid van BF4 op de ps4? Ik twijfel namelijk erg over de aanschaf. Maar als het nog steeds zo laggy en buggy speelt 75% van de tijd begin ik er niet aan :P

• Superkiwi
Ik ga morgen voor het eerst online kijken :)
Ik verwacht wel een buggy gameplay van tijd tot tijd,
maar ik weet toch wel dat ik het blijf spelen :P
Voor mij is er geen waardig alternatief op shootergebied.
Het is voorlopig ook mijn enige PS4 game ;)

• Paulus07
  • Niet online
heel verschillend op de PS4. Speel zelf eigenlijk alleen conquest mode large. Maar heb nu wel vaker lekker potjes zonder problemen. Start de map en ik merk dan al problemen kies ik een andere server en knal ik daar wel verder :)

Maar als het allemaal goed draait is het heerlijk knallen op de PS4 :)

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:19
Ik speel het al geruime tijd lang. Heb nog nooit last gehad van lag hoor. Je moet gewoon een goede internetverb. hebben. en uiteraard je ps4 niet draadloos opzetten maar bedraden met een netwerkkabel. Scheelt een hoop lag!

• Tomas33
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:42
Haha ja het ernstige is dat ik het denk ik ook maar door de vingers zie, hoe krom ook eigenlijk, ergens vind ik dat ik (we) het moet afstraffen :P
Maar goed het lijkt er op dat de ervaring al beter wordt én ik neem aan de negatieve ervaringen toch iets vaker gepost worden dan de positieve. Uiteraard gewoon met ethernet kabel, prima UPC verbinding hindabuilding dus neem dat het daar niet aan kan liggen dan ;)

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:51

The_Worst

Unox

Het ligt niet alleen aan de internetverbinding maar ook zeker de netcode en/of de servers hebben problemen. Overigens, bij mij, heel minimaal. Af en toe last van rubberbanding maar na een paar seconden lost zich dit vanzelf ook weer op.

Waar ik mij wel enorm aan stoor(de) is dat ik in de multiplayer elke keer (!) als ik spawn dezelfde uitleg krijg. Ik krijg constant te zien dat een wapen multiple firing modes heeft en dat ik iets kan met mijn battlepacks in het options-menu. Nu zal dit waarschijnlijk te maken hebben met het feit dat mijn savegames ook niet worden opgeslagen waardoor het spel dus blijkbaar niet weet welke tips ik al gezien heb.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-11 12:39

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Bah, rush is zwaar KA UU TEE. 100 tickets op Metro met 16vs16 is gewoon te weinig. Tickets gaan er 2x zo snel door heen lijkt het wel. Mogen ze wel opkrikken naar 150 per mcom set. Gister een paar potjes gespeeld en elke keer wonnen de verdedigers het. Heb metro in rush nog maar tot en met de 2e set mcoms kunnen zien.

En wat blijft vliegen toch lastig met de controls in BF4. Wie verzint het nou om de rem en vuur knop boven elkaar te plaatsen. De overige controller layouts hebben precies hetzelfde en zitten compleet onlogisch in elkaar. Het is net alsof bij Dice een blinde die controles verzonnen heeft a la ezeltje prikje. Kom je op een tank aanvliegen, remmen als een malle, moet je ineens gaan afremmen met je rechter middel vinger en vuren met je main gun met je rechter wijsvinger en naar links of rechts bijsturen met je rechter thumbstick.

De controls in BF3 waren veel logischer. BF3 was mij eerste BF game en daar ook het vliegen aangeleerd wat ik eigenlijk zo onder controle had maar in BF4 blijft het een ramp.

XBL: MRE Inc

• volkano
  • Laatst online: 21-10 15:20
Ik ben voorlopig gekapt met BF4 op PS3. Het werkt ronduit slecht. Het is meer regel dan uitzondering dat ik niet langer dan 3 potjes achter elkaar kan spelen zonder dat mijn volledige PS freezed of dat ik er eruit wordt gekicked door een "connection problem". Het irritatiegehalte is dusdanig hoog dat ik weer terug ben gegaan naar BF3. Lekker soepel, custom servers (Metro rush 500 tickets!), betere netcode, etc. Wat een verademing. Ik wacht rustig de PS4 af en ga het dan nog eens proberen, maar voorlopig geen BF4 meer voor mij.

• Goudstalen
Tomas33 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:18:
He up to date ervaringsdeskundigen, hoe zit het nou werkelijk met de speelbaarheid van BF4 op de ps4? Ik twijfel namelijk erg over de aanschaf. Maar als het nog steeds zo laggy en buggy speelt 75% van de tijd begin ik er niet aan :P
Speelt gewoon goed. Mensen klagen veel (en terecht, ik doe het zelf ook), maar het spel is in de huidige staat goed speelbaar. Je zult alleen zo nu en dan eens de zenuwen krijgen van de netcode en hitreg.
Lag problemen heb ik nog nooit gehad in het spel.
volkano schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:12:
Ik ben voorlopig gekapt met BF4 op PS3. Het werkt ronduit slecht. Het is meer regel dan uitzondering dat ik niet langer dan 3 potjes achter elkaar kan spelen zonder dat mijn volledige PS freezed of dat ik er eruit wordt gekicked door een "connection problem". Het irritatiegehalte is dusdanig hoog dat ik weer terug ben gegaan naar BF3. Lekker soepel, custom servers (Metro rush 500 tickets!), betere netcode, etc. Wat een verademing. Ik wacht rustig de PS4 af en ga het dan nog eens proberen, maar voorlopig geen BF4 meer voor mij.
Ja dat mis ik ook nog wel. Maar volgens mij had BF3 op het begin ook geen custom servers?
Die custom servers zijn toch wel heerlijk. Zoals hierboven aangegeven mogen er in Rush in bepaalde mappen best wat tickets bij (Locker).
Ik zou ook best een domination willen spelen met 1000 tickets.

Hebben jullie ook last van een gare server browser op de PS4? Als ik een map zoek van China Rising dan vind ik bijna niets. Ik zoek bijvoorbeeld op Rush en China Rising maps en dan is er maar één server (no joke, letterlijk één server!) waar Rush op gespeeld wordt.
WTF is dat? Waarom brengen ze DLC uit die je vervolgens bijna niet kan spelen.

Op de PC heb ik al makkelijk 10 uur in China Rising kunnen stoppen (mede dankzij de betere server browser), maar op de PS4 nog geen uur...

Verwijderd

DGonlag2 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:28:
Hebben jullie ook last van een gare server browser op de PS4? Als ik een map zoek van China Rising dan vind ik bijna niets. Ik zoek bijvoorbeeld op Rush en China Rising maps en dan is er maar één server (no joke, letterlijk één server!) waar Rush op gespeeld wordt.
WTF is dat? Waarom brengen ze DLC uit die je vervolgens bijna niet kan spelen.

Op de PC heb ik al makkelijk 10 uur in China Rising kunnen stoppen (mede dankzij de betere server browser), maar op de PS4 nog geen uur...
Vraag me sowieso af waarom ik maar 6/10 vanilla Rush maps krijg in BF4, van China Rising heb ik ook helemaal nog geen Rush voorbij zien komen

• MRE-Inc

MRE-Inc

BF4 is gewoon nog in een pre-beta fase. Microsoft en Sony zouden gewoon samen tegen Dice en EA moeten zeggen: Leuk dat jullie een game op de markt brengen, maar hij is niet af, dus blokkeren we alles voor BF4 totdat alles gefixed is. Moet je eens kijken hoe hard ze dan gaan fixen.

• Goudstalen
MRELynx schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:06:
BF4 is gewoon nog in een pre-beta fase. Microsoft en Sony zouden gewoon samen tegen Dice en EA moeten zeggen: Leuk dat jullie een game op de markt brengen, maar hij is niet af, dus blokkeren we alles voor BF4 totdat alles gefixed is. Moet je eens kijken hoe hard ze dan gaan fixen.
En moet je eens kijken hoe boos de fans op Sony en MS worden. Want ja, het spel is misschien niet perfect en bevat teveel bugs, maar het is nog steeds goed speelbaar en eigenlijk is er geen ander spel dat even mooi is en leuk weg speelt.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

DGonlag2 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:22:
[...]

En moet je eens kijken hoe boos de fans op Sony en MS worden. Want ja, het spel is misschien niet perfect en bevat teveel bugs, maar het is nog steeds goed speelbaar en eigenlijk is er geen ander spel dat even mooi is en leuk weg speelt.
Precies. Ik heb er ondertussen bijna 100 uur inzitten op de PS4 en van die 100 uur heb ik er minstens 99 probleemloos met heel veel plezier beleefd.

Verwijderd

spaceboy schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:46:
[...]
Precies. Ik heb er ondertussen bijna 100 uur inzitten op de PS4 en van die 100 uur heb ik er minstens 99 probleemloos met heel veel plezier beleefd.
Wat mij het meest tegenstaat (in zoverre mij iets tegenstaat) is dat je van een behoorlijk uitgekristalliseerd BF3 de overstap maakt naar BF4 en nagenoeg dezelfde problemen tegenkomt die we in 2011 hadden bij de release van BF3...

Het hele gebeuren voelt nogal hokkie-wokkie aan en zoals sommige mensen opmerken; nog niet klaar voor release.

Uiteindelijk zal het wel weer een solide spel worden maar het is jammer dat het weer op dezelfde manier moet als voorheen.

• Goudstalen
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:00:
[...]

Wat mij het meest tegenstaat (in zoverre mij iets tegenstaat) is dat je van een behoorlijk uitgekristalliseerd BF3 de overstap maakt naar BF4 en nagenoeg dezelfde problemen tegenkomt die we in 2011 hadden bij de release van BF3...

Het hele gebeuren voelt nogal hokkie-wokkie aan en zoals sommige mensen opmerken; nog niet klaar voor release.

Uiteindelijk zal het wel weer een solide spel worden maar het is jammer dat het weer op dezelfde manier moet als voorheen.
Het is inderdaad jammer, maar ook wel te verwachten. Dat de problemen zo erg zouden zijn had ik ook weer niet verwacht. Eigenlijk is het Battlefield 3.5, dus had ik verwacht dat de problemen uit de begin maanden van BF3 in ieder geval niet meer aanwezig zouden zijn (want als je die bugs ooit bent tegengekomen dan check je in de toekomst toch extra op dat vlak?)

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Bij de volgende release wordt het dus gewoon wachten tot de premium op schijf uitkomt. Dan is het misschien een beetje zonder bugs te spelen.

• frank131331
  • Laatst online: 16-11 19:22
Canerooo schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:36:
Ik speel het al geruime tijd lang. Heb nog nooit last gehad van lag hoor. Je moet gewoon een goede internetverb. hebben. en uiteraard je ps4 niet draadloos opzetten maar bedraden met een netwerkkabel. Scheelt een hoop lag!
Hmm ik heb mijn ps4 gewoon via WIFI verbonden met PSN. Nauwlijks last van lag of dergelijke, zo gauw ik het merk switch ik van server. Dit gebeurd misschien bij 1 van de 10 servers die ik join.
Vermaak me uitstekend online. Singleplayer moet ik nog uitspelen maar heb geen zin om alles overnieuw te doen. BF4 MP bied, op de bugs na, een fantastische multiplayer ervaring op de PS4 :)

• Canerooo
  • Laatst online: 23:19
The_Worst schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:19:

ik heb mijn gevoeligheid op 20 %. jKan niet supersnel draaien, maar wel ideaal met richten :) zit al op level 22. met hogere kills dan dat ik doodga

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
MRELynx schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 06:48:

En wat blijft vliegen toch lastig met de controls in BF4. Wie verzint het nou om de rem en vuur knop boven elkaar te plaatsen. De overige controller layouts hebben precies hetzelfde en zitten compleet onlogisch in elkaar. Het is net alsof bij Dice een blinde die controles verzonnen heeft a la ezeltje prikje. Kom je op een tank aanvliegen, remmen als een malle, moet je ineens gaan afremmen met je rechter middel vinger en vuren met je main gun met je rechter wijsvinger en naar links of rechts bijsturen met je rechter thumbstick.

De controls in BF3 waren veel logischer. BF3 was mij eerste BF game en daar ook het vliegen aangeleerd wat ik eigenlijk zo onder controle had maar in BF4 blijft het een ramp.
Is er een verschil tussen de in te stellen controls op de x360 en de x1 dan?

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik heb er maar ongeveer 40 uur inzitten, ik kan er maar niet aan wennen.

Ik heb echt 30 euro teveel betaald voor BF4, grootste fout ooit om er 60 euro voor neer te leggen op release dag. DICE heeft deze spel helemaal verkloot.

Vind BF3 in veel opzichten veel beter en simpeler, de guns voelen ook veel beter aan tijdens het schieten. EA moet nu echt oppassen om game studios te gaan pushen om games stipt op de releasedatum uit te brengen.

• Goudstalen
iPodKiller schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:31:
Ik heb er maar ongeveer 40 uur inzitten, ik kan er maar niet aan wennen.

Ik heb echt 30 euro teveel betaald voor BF4, grootste fout ooit om er 60 euro voor neer te leggen op release dag. DICE heeft deze spel helemaal verkloot.

Vind BF3 in veel opzichten veel beter en simpeler, de guns voelen ook veel beter aan tijdens het schieten. EA moet nu echt oppassen om game studios te gaan pushen om games stipt op de releasedatum uit te brengen.
Maar de makers zijn DICE. DICE heeft de wapens zo gemaakt, heeft het spel (onnodig) uitgebreid gemaakt. EA heeft ze wel gepushed, maar is natuurlijk niet aan te rekenen voor de fouten die DICE gemaakt heeft. Andersom is DICE niet de fouten van EA aan te rekenen.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Schimanski81 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:23:
[...]

Is er een verschil tussen de in te stellen controls op de x360 en de x1 dan?
Ja nogal, zowieso mist er één control die wel op de 360 aanwezig is, maar op de controller layout op de x1 is dat dus een lege optie, volgens mij pitch up/down die op de rechter thumb zit op de x360.

Ze hebben het echt zo onnatuurlijk mogelijk gemaakt in BF4.

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Ik kan battlefield bij een video kaart krijgen, maar heb geen dvd speler...
zou je met het serienummer deze vervolgens kunnen downloaden...iemand een idee?

Verwijderd

luifel schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:54:
Ik kan battlefield bij een video kaart krijgen, maar heb geen dvd speler...
zou je met het serienummer deze vervolgens kunnen downloaden...iemand een idee?
Je weet dat je hier in het console draadje zit?

Overigens, vul de code in in Origin en het zal wel werken..

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
oeps ,zag ik niet..thanks

• eazy_emco_87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-03 10:31
Heb de afgelopen dagen hele soepele uren in BF4 beleefd op de Xbox One. Afgelopen maandje was het een drama, soms een volle week niet in kunnen loggen. Nu zonder problemen. Geen lag (ook niet op conquest large).Volgens mij begint DICE het langzamerhand een beetje te fixen. Voorlopig speelt die vloeiender dan ooit op mijn X1 in ieder geval. :D

• Fatal Mind
  • Niet online
Wat een ontiegelijke pauper bende weer vanavond, geen normale kills te maken, ventjes sterven niet terwijl ik met 1 kogel lijkt et dood ben, allemaal maar pauper snipers die zoals je verwacht in een hoekje zitten te campen tot je voorbij komt.

kut spel.

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-11 09:18
Bijna 3 potjes zonder lag gespeeld. *O* *O*
Als Sony nou die headsets fixt kan het nog wel eens leuk worden.

[ Voor 42% gewijzigd door pa4jv op 08-01-2014 21:48 ]

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Je maakt een geintje zeker!? Vos en ik waren continu aan het rubberbanden en dat terwijl we bij jou in de squad zaten...
Ik zag weer dogtags uit alle mogelijke windstreken voorbij komen, echt... hoe moeilijk kun je het jezelf toch maken, Dice.

[ Voor 51% gewijzigd door Dynamix op 08-01-2014 22:07 ]

• toorts
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-10 13:00
Ik speel voornamelijk Rush en heb daar eigenlijk weinig last van lagg/glitches/buggs. Met Conquest is dit wel veel duidelijker merkbaar. Het lijkt trouwens vooral op Lancang Dam altijd raak te zijn met 'rubber banding' issues en dergelijke..

Een ander puntje van kritiek is de AA, op Lancang Dam is het voor mij de meeste potjes onmogelijk om tijdens conquest met een helicopter te spelen :(.. zodra je opstijgt hoor je al dat de AA je locked.

Verder speel ik zodra ik de tijd heb, ik vermaak me wel!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Gisteravond was het op de Xbox One ook huilen met de pet op. De eerste 2 minuten in een pot CQ Large gingen wel, daarna was het gewoon niet te doen. Zelfs point blank mis schieten. Op een gegeven moment stond ik 9-18. Dat zijn score's die ik al heel lang niet meer ben tegengekomen bij mezelf. Veel last van rubberbanding. Het blijft ook een klote spel.

• Superkiwi
Gisteren eens voor het eerst online gespeeld.
Potver wat gaaf en wat een chaos :P
Enkel rush gedaan, 16vs16 is een prima aantal.
Natuurlijk moet ik nog heel erg wennen aan de mappen en is iedereen al veel verder met wapens/unlocks ed, maar dat mag de pret niet drukken.
Wel regelmatig nog dat ik de verkeerde knop indruk, maar dat is een kwestie van wennen.
Absoluut geen last van lag, rubberbanding of iets dergelijks, het speelde lekker soepel weg.

In mijn eerste potje gelijk een Chopper neergehaald met de Rhib :P

Wel weer veel snipers op de daken, spawnkillende choppers etc, dus wat dat betreft niks nieuws :+
Hier ga ik me zeker wel weer een jaar en langer mee vermaken :)

Verwijderd

Gister de ergste avond tot nu toe gehad; kogels die mid-air opeens zand laten opspatten (letterlijk kogels die halverwege in de lucht verdwijnen in een wolkje zand en stof), vreemde teamkills (speel veel HC), matchmaking across the globe (zoals Dynamix al zegt; DICE hoe moeilijk maak je het jezelf?), MCOMs die kennelijk geen interesse hebben om gearmed te worden (gewoon niet reageren wanneer je die knop in duwt)

Uit pure frustratie en uit bescherming voor mijn omgeving BF4 uit de PS3 getrokken en BC2 erin gestopt. Gevolg; een stuk of 10 heerlijke games Rush die wel naar behoren werken. Ander voordeel is dat de BC2 player base kennelijk wel geïnteresseerd is in PTFO en teamplay...

Ik denk dat BC2 nog wel even blijft zitten, eerst maar eens een paar patches afwachten. Heel zonde want de Rush maps in BF4 bevallen me echt goed!

• Goudstalen
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:11:
Gister de ergste avond tot nu toe gehad; kogels die mid-air opeens zand laten opspatten (letterlijk kogels die halverwege in de lucht verdwijnen in een wolkje zand en stof), vreemde teamkills (speel veel HC), matchmaking across the globe (zoals Dynamix al zegt; DICE hoe moeilijk maak je het jezelf?), MCOMs die kennelijk geen interesse hebben om gearmed te worden (gewoon niet reageren wanneer je die knop in duwt)

Uit pure frustratie en uit bescherming voor mijn omgeving BF4 uit de PS3 getrokken en BC2 erin gestopt. Gevolg; een stuk of 10 heerlijke games Rush die wel naar behoren werken. Ander voordeel is dat de BC2 player base kennelijk wel geïnteresseerd is in PTFO en teamplay...

Ik denk dat BC2 nog wel even blijft zitten, eerst maar eens een paar patches afwachten. Heel zonde want de Rush maps in BF4 bevallen me echt goed!
Jammer dat je zoveel problemen ondervindt. Ik heb er zelf geen last van gelukkig. Ja zo nu en dan een keer rubberbanding (insta-leave server) maar nooit lag. Hitreg en netcode werkt niet helemaal lekker, maar 90% van de tijd gaat het hier goed.

BC2 was toch wel een geweldige game. Ik hoop echt dat ze die als basis nemen voor BC3 en dan alleen de Player Controls en physics van BF4 overnemen.

• Superkiwi
De player controls zouden wel handig zijn ja :)
Gisteren even in een tank gezeten, maar het rijdt toch niet lekker met het knuppeltje...

• ndonkersloot
  • Laatst online: 14-11 21:19
dvdkiwi schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:54:
Gisteren even in een tank gezeten, maar het rijdt toch niet lekker met het knuppeltje...
Maar als je in de controls de buttons op veteran zet dan kan je toch gassen en remmen met de triggers? Welke control scheme mis je dan?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:54:
Moet zeggen dat dat heel snel went, rijdt eigenlijk best prima. Was wel weer even wennen toen ik BC2 ging doen; spotten, rijden, MCOM armen, bukken.....

• Goudstalen
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:05:
[...]

Moet zeggen dat dat heel snel went, rijdt eigenlijk best prima. Was wel weer even wennen toen ik BC2 ging doen; spotten, rijden, MCOM armen, bukken.....
Ik vind BC2 een veel leuker spel, maar de controls kunnen (naar mijn mening) niet meer. Doe maar de gameplay mechanics en animations etc van BF4, maar gebruik de mappen, humor, luchtigheid en simpelheid van BC2.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-11 15:13
Wat kan je tegen een hacker op de ps4 doen? Hij heet igd thi3le19, had net met een tank 50-1 en is level 100.

• ndonkersloot
Versteegrob schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:06:
Wat kan je tegen een hacker op de ps4 doen? Hij heet igd thi3le19, had net met een tank 50-1 en is level 100.
Wat voor 'hack' had ie volgens jou?

• Superkiwi
Ik ga het gas en rem eens op de triggers zetten, kijken of dat beter werkt :)

Verwijderd

Waarom is iemand met zulke stats meteen een hacker? 50-1 met een tank is bovengemiddeld goed, maar niet echt te classificeren als hacker..
http://bf4stats.com/ps4/thi3Le19
DGonlag2 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:20:
[...]
Ik vind BC2 een veel leuker spel, maar de controls kunnen (naar mijn mening) niet meer. Doe maar de gameplay mechanics en animations etc van BF4, maar gebruik de mappen, humor, luchtigheid en simpelheid van BC2.
Ach na twee rondes was ik alweer gewend, het is inderdaad vooral de kracht van de eenvoud wat BC2 zo sterk maakt.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 13:16 ]

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-11 15:13
Niet meteen maar deze Harrie gaat niet dood. Ja een keer maar alles wijst op een hacker of hij is extreem goed... Hij speelde meerdere potjes met zulke stats.

• ndonkersloot
Versteegrob schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:15:
Niet meteen maar deze Harrie gaat niet dood. Ja een keer maar alles wijst op een hacker of hij is extreem goed... Hij speelde meerdere potjes met zulke stats.
Dus je hebt geen bewijs dat hij een hack gebruikte? Kijk als een tank HE shells schiet alsof het een LMG is, dan is er iets mis:p. Maar hij kan gewoon goed zijn geweest ;).

Verwijderd

Kijk eens naar de BF3 stats van onze mede GoT'er 'KngfCnns' (over tank-whores gesproken :P, gast was behoorlijk epic met zijn tank op Seine Crossing)
http://battlelog.battlefi...nnus/stats/173496158/ps3/

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11 13:49

Aid

Waarschijnlijk was er iets met zn internet connectie. Als ik spotnet aan heb staan + bf4 dan sta ik bijna altijd bovenaan.

• pa4jv
Dynamix schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:05:
Je maakt een geintje zeker!? Vos en ik waren continu aan het rubberbanden en dat terwijl we bij jou in de squad zaten...
Ik zag weer dogtags uit alle mogelijke windstreken voorbij komen, echt... hoe moeilijk kun je het jezelf toch maken, Dice.
Nee echt waar, 0,0. Hoe denk je anders dat ik zulke scores haalde? Met lag houd ik het nooit zo lang vol. :+
Maar nu ik hier iets over spotnet lees.. mijn vader was gisteravond flink aan het downloaden, zou dat het zijn? Dan gooi ik gewoon alle seizoenen van een random serie in de wachtrij en kan ik prima spelen.

• Goudstalen
pa4jv schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:28:
[...]

Nee echt waar, 0,0. Hoe denk je anders dat ik zulke scores haalde? Met lag houd ik het nooit zo lang vol. :+
Maar nu ik hier iets over spotnet lees.. mijn vader was gisteravond flink aan het downloaden, zou dat het zijn? Dan gooi ik gewoon alle seizoenen van een random serie in de wachtrij en kan ik prima spelen.
Als ik spotnet aan heb staan (of een familielid) dan kan ik online gamen wel vergeten. We hebben een vrij snelle internetverbinding (60 mbs) maar die bandbreedte is dan zo leeg getrokken.

Verwijderd

Als ik game zorg ik dat elk apparaat in ons huis dat internet verbruikt (behalve de mobiele telefoons) uit staan. Hoewel ik volgens sommige dan alsnog de doodzonde bega door mijn PS3 aan de WiFi te hangen... (m.i. onzin, ik draai er prima mee)

• Goudstalen
Wifi werkt perfect ja, nooit problemen mee gehad. Maar zodra mijn zusje netflix gaat kijken dan kan ik zo goed als stoppen met de multiplayer.

• pa4jv
Vanavond maar weer even testen dan. d:)b

• Fatal Mind
  • Niet online
Als je bepaalde karakters niet vertrouwd tijdens het gamen, simpelweg even de battle log opzoeken, ventje eruit zoeken, en even het '' rapport '' uitroeptekentje opzoeken.

Verder wijst het zich zelf.

Ik rapporteer ook gewoon ventjes die extreme bullshit vertonen, dan is het verder aan EA/DICE/Whatever om uit te zoeken wat ze er mee doen.

Zeker als ik statspadders tegen kom ( royal sadness ) vooral die rapporteer ik graag. Die verzieken het voor iedereen.

[ Voor 9% gewijzigd door Fatal Mind op 09-01-2014 16:56 ]

• Goudstalen
Dus omdat iemand beter is dan jij is diegene meten een hacker?

Ik had laatst ook 50-2 met een tank. Komt niet vaak voor, maar goed mogelijk.

Tank van ons team schoot op de tank van de enemy, de enemy vluchtte uit de tank. Ik heb de tank gestolen en gerepaired. Het was Rush op Siege, dus de enemy kon ook geen eigen tank meer spawnen. Vervolgens heb ik de enemy team met bosjes neergeknald met de HMG.

Als je een beetje redelijk speelt en voorzichtig doet dan is het goed te doen. Beetje zielig dat jij zo iemand meteen wil aangeven.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 02:14
Had vanavond op een grote map conquest extreem veel last van lag. Op de kleinere maps niets. Hoop wel dat dice daar verbetering in gaat brengen. Werd om de haverklap afgeschoten en dood terwijl ik al een seconde achter een muurtje stond. Heel irritant.

• ndonkersloot
Nou ik had het ook op kleinere maps. Ik speelde domination in een map van ChinaRising stond een tegenstander stil, ik stond ook stil mik op zijn torso en spray mijn hele magazijn leeg. Nog geen eens een hitmarker en ineens was hij dood door een teammaat..

Pagina: 1 ... 14 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]