Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-11 11:25
dangerpaki schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:54:
Had vanavond op een grote map conquest extreem veel last van lag. Op de kleinere maps niets. Hoop wel dat dice daar verbetering in gaat brengen. Werd om de haverklap afgeschoten en dood terwijl ik al een seconde achter een muurtje stond. Heel irritant.
* Netcode.

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Wie o wie weet of er ooit nog 32 man conquest gaat komen? Is dat wanneer je zelf servers kan huren (als dat ooit komt)

conquest is m'n favoriet, 64 man is leuk maar weinig teamplay en veel lag. 32 is voor mij een perfect aantal

• Goudstalen
Kjid schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:28:
Wie o wie weet of er ooit nog 32 man conquest gaat komen? Is dat wanneer je zelf servers kan huren (als dat ooit komt)

conquest is m'n favoriet, 64 man is leuk maar weinig teamplay en veel lag. 32 is voor mij een perfect aantal
Misschien inderdaad bij rent servers. Ik kan niet wachten op Operation Locker met 500% tickets. Het is ook zo heerlijk dat dan vaak maar een aantal snipers zijn toegestaan en explosive = kick.

Op BF3 speelde ik altijd Metro met ***% tickets. Geen RPG's, geen grenade launchers.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-11 15:13
DGonlag2 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:14:
[...]

Misschien inderdaad bij rent servers. Ik kan niet wachten op Operation Locker met 500% tickets. Het is ook zo heerlijk dat dan vaak maar een aantal snipers zijn toegestaan en explosive = kick.

Op BF3 speelde ik altijd Metro met ***% tickets. Geen RPG's, geen grenade launchers.
Helemaal mee eens. TDM is nu behoorlijk saai omdat het zo snel is afgelopen. Ben ook benieuwd wanneer de nieuwe maps worden geladen onder quick match.

• Goudstalen
Versteegrob schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:31:
[...]

Helemaal mee eens. TDM is nu behoorlijk saai omdat het zo snel is afgelopen. Ben ook benieuwd wanneer de nieuwe maps worden geladen onder quick match.
Ja, op de PC speel ik non-stop China Rising (mede dankzij de veel betere server browser en dedicated servers), op de PS4 kom ik bijna nooit bij een China Rising map. Sowieso niet in de roulette van officiele DICE servers en ook bijna niet te vinden in de server browser.

Wat ook verschrikkelijk irritant is: een game joinen die (zo goed als) afgelopen is. Mag je 2x een lange laadcyclus doorlopen, en geregeld blijf je op het zwarte scherm hangen...

Verwijderd

DGonlag2 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:36:
[...]

Ja, op de PC speel ik non-stop China Rising (mede dankzij de veel betere server browser en dedicated servers), op de PS4 kom ik bijna nooit bij een China Rising map. Sowieso niet in de roulette van officiele DICE servers en ook bijna niet te vinden in de server browser.

Wat ook verschrikkelijk irritant is: een game joinen die (zo goed als) afgelopen is. Mag je 2x een lange laadcyclus doorlopen, en geregeld blijf je op het zwarte scherm hangen...
Heb ik ook regelmatig, dan kom je vaak ook nog in een pot terecht waar de helft van de mensen opeens leaved...

• DipmaN
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-05 12:23
Misschien lees ik overheen, maar ik niet vinden waar ik me kan aanmelden voor het tweakers platoon.
Ik speel op de ps3, en wil me graag aanmelden (heb ook veeel bf3 gespeeld met een groepje hier was altijd gezellig :)) mijn nickname; D1pmaN.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:09
Jongens jongens, wat zijn er veel mensen die het spel niet snappen...
Ammo, revives, healen, repairen, spotten... het gebeurt nauwelijks :-(
En niemand lijkt zich druk te maken over de objectives (Mcoms in mijn geval daar ik alleen rush speel).
Gisteren een pot 2 om 21 waar ik als 3e eindigde in ons team (van 16 man),
en waarbij de nummer 15 van het andere team zelfs meer punten dan mij had.
In je uppie de mcoms verdedigen werkt niet...

Ik ben pas level 7, maar sta nu al in divisie 2 qua squad score :')
Dat zegt toch wat over het teamspel van de gemiddelde speler.

Rush loopt hier op de PS4 erg vloeiend, speelt heerlijk weg :*)
Door het geluid lijkt het alleen iedere keer of ik met 1 of 2 kogels wordt afgeschoten.

De mappen begin ik langzaam wat te leren kennen, zitten leuk in elkaar :)
Alleen die snipers he... het zijn er zo veel! :/

Meer rush spelers hier?
Voeg me gerust toe, want ik wil wel weer eens lekker samenspelen met mensen.
Psn= zuperkiwi

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 10-01-2014 14:30 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-11 19:37

spaceboy

Op grote hoogte

dvdkiwi schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:28:
En niemand lijkt zich druk te maken over de objectives (Mcoms in mijn geval daar ik alleen rush speel).

Door het geluid lijkt het alleen iedere keer of ik met 1 of 2 kogels wordt afgeschoten.

Meer rush spelers hier?
Psn= zuperkiwi
Tja. Teamplay is inderdaad soms ver te zoeken. Hoevaak ik niet zie dat bij het begin van Conquest (ik heb nog nooit Rush gespeeld) je eigen teamleden elkaar werkelijk van de weg af raggen om als eerste bij de vlag te zijn... Ook wel weer humor vind ik, dat je een LAV op z'n kant zien donderen omdat er een tank van hetzelfde team hem geen centimeter gunt... Uit baldadigheid ben ik soms ook schuldig. :P

Overigens, ik spot als een gek (het is zelfs mijn primaire reactie: eerst spotten, dan schieten) en ik gooi als een gek met medpacks of ammo. Omdat ik verder nog steeds (zelfs nu ik ondertussen level 46 ben) best slecht ben komen verreweg mijn meeste punten van ondersteunende diensten. Maar dat vind ik juist wel leuk: zelfs met een lousy k/d ratio (ik zit gemiddeld op 0,5) zit ik toch wel meestal bij de beste 5 a 10 van m'n team. Prima voor nu. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door spaceboy op 10-01-2014 14:40 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• CynicRelief
  • Laatst online: 21-02 22:26
Komt volgens mij, althans dat is mijn indruk, geen flamebait, door het grote aantal ex-CODers dat nu BF4 speelt en voornl. runt-en-gunt (runned & gunned). Ik zie zelfs regelmatig op de BF-fora dat ze bewust niet spotten, want oh oh, je zou eens een kill weggeven ...

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
CynicRelief schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:39:
[...]

Komt volgens mij, althans dat is mijn indruk, geen flamebait, door het grote aantal ex-CODers dat nu BF4 speelt en voornl. runt-en-gunt (runned & gunned). Ik zie zelfs regelmatig op de BF-fora dat ze bewust niet spotten, want oh oh, je zou eens een kill weggeven ...
In deze mening ben je niet alleen, denk best dat je gelijk heb.

Hoeveel ventjes ik wel niet tegen kom met '' COD '' in hun naam, dan weet ik eigenlijk direct genoeg.

• Goudstalen
CynicRelief schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:39:
[...]

Ik spam het spotten. Ik kill ze toch wel, en als het niet zo is dan had ik ze zonder spotten toch niet gekild. Besides, spotten is makkelijk en levert veel punten op (25 per gast die je niet neerschiet). En die spotting medals lopen stiekem ook lekker op.
Spotting medal heb ik nu al 8x gehad, dat telt aardig aan (zeker tijdens dubbel xp weekend).
Fatal Mind schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:41:
[...]

In deze mening ben je niet alleen, denk best dat je gelijk heb.

Hoeveel ventjes ik wel niet tegen kom met '' COD '' in hun naam, dan weet ik eigenlijk direct genoeg.
Aan de andere kant zie ik bijna altijd dat die CoD gastjes obsessed zijn met K/D ratio's, dus je zou denken dat ze wel iets meer met revives en health bezig zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Goudstalen op 10-01-2014 14:52 ]

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
@ Fatal Mind en anderen:

Dat mis ik dus ook in Battlefield. Multiplayer potjes waarin als echte warfare wordt gegamed. Geen run en gun verhaal.

Misschien een optie om eens elkaar toe te voegen als PSN Friends?

PSN: JJ_50Miles

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

• Superkiwi
Heb ik als medic 1 first aid pack?
Ik bedoel: als ik een pack op het slagveld heb gegooid en ik drop er nog 1, verdwijnt dan mijn eerste?

• CynicRelief
  • Laatst online: 21-02 22:26
nja, ik speel voornl. als lone wolf en doe aan team-play als dat zo uitkomt; spotten is wel het minste, en dat kun je voortdurend doen, en strooien met supplies ook, evenals reviven etc. (al time ik daar soms wat ongelukkig ;)). Maar wel altijd PTFO en als er groene of blauwe poppetjes in de buurt zijn, kijk ik wat ze doen en probeer te helpen.

Waar ik zelf vreselijk de schurft aan heb is als een groene of blauwe alleen op/in z'n vehicle voor je neus wegrijdt zonder even te kijken of er een lifter (ik dus) in de buurt is ...

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• Kjid
dvdkiwi schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:57:
Ik bedoel: als ik een pack op het slagveld heb gegooid en ik drop er nog 1, verdwijnt dan mijn eerste?
die kleintjes heb je 1 geloof ik, de grote med pack die je later unlocked kan je op twee plekken dumpen.

En ja, gebrek aan teamplay is erg frustrerend. Als je ammo nodig hebt moet je zo'n blauw ventje gaan snijden en voor zn loop gaan staan in de hoop dat er een lampje gaat branden.....

• DipmaN
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-05 12:23
Ik ben nu nog maar level een, heb een potjes gespeeld. Maar snap wel hoe het spel gespeeld dient te worden. @50Miles en dvdkiwi ik zal jullie morgen even toevoegen :) (wie gaat er over het ps3 got platoon?)

• spaceboy
  • Laatst online: 16-11 19:37

spaceboy

Op grote hoogte

Medic? Assault is dat bedoel je toch?
Je hebt 2 varianten: de kleintjes, daar kun je er meer (volgens mij tientallen) van neerknikkeren. Van de grote variant duurt het een stuk langer voordat je de volgende kan gooien. Weet eigenlijk niet of ze na verloop van tijd verdwijnen. Ik heb m'n assault wel volledig unlocked, maar ik gebruik toch nog steeds liever de kleintjes. Tenzij je operation locker speelt en gewoon zo'n grote medpack op een centrale plek (lees: voor de tunnel of mayhem) :) neerdumpt.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• 1980Wouter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-11 22:10
Kjid schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:00:
[...]

die kleintjes heb je 1 geloof ik, de grote med pack die je later unlocked kan je op twee plekken dumpen.

En ja, gebrek aan teamplay is erg frustrerend. Als je ammo nodig hebt moet je zo'n blauw ventje gaan snijden en voor zn loop gaan staan in de hoop dat er een lampje gaat branden.....
Moet je dan ook niet zo'n "upgrade" hebben? Volgens mij gooi je standaard maar 1 pack neer. Zag het gisteren toevallig staan toen ik aan het customizen was. :)

Ik spot ook vaak eerst en schiet daarna pas, vaak leg ik het dan af, maar vind het zelf niet zo'n probleem. Er worden echt niet veel medpacks of ammopacks neergegooid, en vaak lopen teamleden je gewoon straal voorbij terwijl je een medpack neergooit. Kan je er weer achteraan rennen om te reviven. 8)7

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
@DipmaN, Top! Heb wel eens zin in enige teamplay met wat buddy's.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

• Goudstalen
Waar je mee begint (die kleine) kun je 2 gooien per keer en die rechargen ook erg snel (bijna non-stop te gooien, maar maar 2 per keer op het slagveld). De MedPack (grote doos) kun je maar één tegelijkertijd in het veld hebben.

Er is een upgrade (zo'n squad ding) waamee je Med Packs 2x in het vel kan hebben en First Aid 3x in het vel kan hebben.

Als je 1 in het veld hebt en je gooit een nieuwe dan verdwijnt de eerste inderdaad.

Verwijderd

DipmaN schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:10:
Ik ben nu nog maar level een, heb een potjes gespeeld. Maar snap wel hoe het spel gespeeld dient te worden. @50Miles en dvdkiwi ik zal jullie morgen even toevoegen :) (wie gaat er over het ps3 got platoon?)
PS3 platoons stellen niets voor; ze bieden praktisch geen toevoeging aan de game.
Voeg de mensen toe via PSN als je samen wilt spelen :)

(mij mag je ook wel een invite sturen; PSN Nathuran)

• Kjid
Ik heb een aantal teamplayers uit dit topic toegevoegd, heb wel zin in n goede tweakers squad,
Mijn psn is botbek en ik speel op ps4

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:16

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

1980Wouter schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:24:
[...]

Moet je dan ook niet zo'n "upgrade" hebben? Volgens mij gooi je standaard maar 1 pack neer. Zag het gisteren toevallig staan toen ik aan het customizen was. :)

Ik spot ook vaak eerst en schiet daarna pas, vaak leg ik het dan af, maar vind het zelf niet zo'n probleem. Er worden echt niet veel medpacks of ammopacks neergegooid, en vaak lopen teamleden je gewoon straal voorbij terwijl je een medpack neergooit. Kan je er weer achteraan rennen om te reviven. 8)7
Ghehe Ik ben qua outfit full medic en hoe vaak ik wel niet achter poppetjes aan moet rennen en ze vervolgens of moet reviven, of dat ik er zo lang achteraan gelopen heb dat ze uit zichzelf al weer (nagenoeg) volledig gehealed zijn :')

Waar ik me echter meer aan irriteer is dat iedereen blijkbaar wel de medpacks weet te vinden, maar dat het dumpen van ammo blijkbaar toch een stukje moeilijker is. :N

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

• ikookhier
  • Laatst online: 08:07

ikookhier

>hijdiehieris<

Krijg over het algemeen ook weinig reactie als ik om health of ammo zit te schreeuwen :,)

Potjes van gisteren gingen een stuk beter met tweakers op de PS4

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

• Wackmack

Meer rush spelers hier?
Psn= zuperkiwi
Zo waar! Echt bijna niemand doet die, onvoorstelbaar 8)7 mcom verdedigen gebeurd helemaal zelden. Heb steeds het gevoel dat ik met debielen speel.zo onvoorstelbaar dom. Een medic kitje vragen id soms al teveel gevraagd. Voeg je wel FF toe, heet robdegekste

• Goudstalen
Voeg mij maar toe op de PS4: DGonlag2

Ik speel vooral Rush & Domination, maar ben geregeld in voor ander gamemodes.

Net een lekker potje: ik schiet op iemand die aan het reloaden is en dan killed diegene mij opeens (terwijl die nog hetzelfde wapen aan het reloaden was...)
Mijn kogels lijken ook veel later te registreren... Dat werkt ook voor geen meter. Misschien in andere gamemodes nog te doen, maar in Domination is het fataal.

[ Voor 57% gewijzigd door Goudstalen op 10-01-2014 21:16 ]

• 1980Wouter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-11 22:10
Ik speel ook op de PS4, voeg mij ook maar toe als je wil, ik strooi genoeg met medpacks en ammopacks :)

PSN is Wouterv1980, speel alleen conquest

[ Voor 8% gewijzigd door 1980Wouter op 10-01-2014 21:56 ]

• Wackmack
Waarom geen rush Wouter? Veel geconcentreerde actie :)

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
zijn er eigenlijk al servers die bepaalde maps 24/7 draaien? of kan je ook iets instellen dat je sommige maps niet wil spelen zodat je hem niet eerst moet laden om vervolgens toch weer te sluiten? :P

• Wackmack

• Fatal Mind
  • Niet online
Paulus07 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 00:33:
zijn er eigenlijk al servers die bepaalde maps 24/7 draaien? of kan je ook iets instellen dat je sommige maps niet wil spelen zodat je hem niet eerst moet laden om vervolgens toch weer te sluiten? :P
Neen.

Heb je custom servers voor nodig, en die zijn er nog niet.
Ondanks dat we deze problemen allemaal meemaken is het toch wel '' grappig / triest '' om het eens zo uitgebeeld te zien.

Lijkt me duidelijk dat EA/Dice hier wat aan moeten doen.

[ Voor 45% gewijzigd door Fatal Mind op 11-01-2014 09:41 ]

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Zo duidelijk als in het 1e filmpje had ik het nog niet gezien, is inderdaad ergens wel triest. Aan de andere kant, ook je tegenstander heeft daar last van, dus ik probeer me er maar niet zo druk over te maken :)

Spelen op Europese servers lijkt - in ieder geval vanuit mijn oogpunt - het probleem wel redelijk te verminderen. Ik weet niet of het daadwerkelijk minder wordt, of dat ik op die servers meer geluk heb, maar voor mijn gevoel heb ik dan toch minder wtf momenten als wanneer ik op quick match druk en op random servers terecht kom.

Dat laatste stukje uit dat filmpje vind ik trouwens wel amusant. Goed, je hoort niet door muren heen te kunnen kijken en er zeker niet doorheen te kunnen lopen, maar ach, als dat dé grote issue zou zijn kan ik daar wel mee leven :+.

offtopic:
Voor de liefhebbers, PSN is PsychoMantis_NL, speel voornamelijk TDM of Domination, aangezien Siege of Shanghai mijn PS3 laat crashen op Conquest, en er op die kleinere maps toch nét wat meer actie is door de lagere player cap.

Headset beschikbaar en speel zoals gezegd full medic, dus als je net zo'n ramp bent qua K/D als ik, dan wil ik je af en toe best reviven :+

Verwijderd

PsychoMantis_NL schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 09:43:
[...]

Zo duidelijk als in het 1e filmpje had ik het nog niet gezien, is inderdaad ergens wel triest. Aan de andere kant, ook je tegenstander heeft daar last van, dus ik probeer me er maar niet zo druk over te maken :)

Spelen op Europese servers lijkt - in ieder geval vanuit mijn oogpunt - het probleem wel redelijk te verminderen. Ik weet niet of het daadwerkelijk minder wordt, of dat ik op die servers meer geluk heb, maar voor mijn gevoel heb ik dan toch minder wtf momenten als wanneer ik op quick match druk en op random servers terecht kom.

Dat laatste stukje uit dat filmpje vind ik trouwens wel amusant. Goed, je hoort niet door muren heen te kunnen kijken en er zeker niet doorheen te kunnen lopen, maar ach, als dat dé grote issue zou zijn kan ik daar wel mee leven :+.

offtopic:
Voor de liefhebbers, PSN is PsychoMantis_NL, speel voornamelijk TDM of Domination, aangezien Siege of Shanghai mijn PS3 laat crashen op Conquest, en er op die kleinere maps toch nét wat meer actie is door de lagere player cap.

Headset beschikbaar en speel zoals gezegd full medic, dus als je net zo'n ramp bent qua K/D als ik, dan wil ik je af en toe best reviven :+
Mwa met enige regelmaat heb ik dit zelf.
Speel ik in de ochtend/middag gebeurt dit een stuk minder, speel ik laat in de avond/nacht echt flink veel meer.
Voornamelijk gasten met dogtags uit de meest vreemde landen, valt mij iig duidelijk op.

Afgelopen nacht schiet ik iemand (op mijn scherm) dood die nog zeker 5m+ van mij afstond, nam zelf geen damage en hij lag al dood op mijn scherm en plots zie ik de knive animatie dat die gast mij bleikbaar dood heeft geknived.. We waren allebij dood, leg het maar uit.

Vaak ook OSK door de meest bizarre guns en ook vaak dat ik 5 a 6x iemand raak en het bloed eraf spat, die gast mij opeens met een hit killt en die nog 100hp over heeft.. Erg frustrerend en ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit ervaart?

Xbox360 overigens, 100mbit up/down

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:19:
[...]

Mwa met enige regelmaat heb ik dit zelf.
Speel ik in de ochtend/middag gebeurt dit een stuk minder, speel ik laat in de avond/nacht echt flink veel meer.
Voornamelijk gasten met dogtags uit de meest vreemde landen, valt mij iig duidelijk op.

Afgelopen nacht schiet ik iemand (op mijn scherm) dood die nog zeker 5m+ van mij afstond, nam zelf geen damage en hij lag al dood op mijn scherm en plots zie ik de knive animatie dat die gast mij bleikbaar dood heeft geknived.. We waren allebij dood, leg het maar uit.

Vaak ook OSK door de meest bizarre guns en ook vaak dat ik 5 a 6x iemand raak en het bloed eraf spat, die gast mij opeens met een hit killt en die nog 100hp over heeft.. Erg frustrerend en ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit ervaart?

Xbox360 overigens, 100mbit up/down
Lijkt me niet dat je de enige ben die dit ervaart aangezien dit topic vol staat met dit soort teksten, ook de filmpjes die hier boven staan laten soort gelijke situaties zien.

Dat maakt het zoals je snapt niet minder hinderlijk :9

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 02:14
Tweakers, ik ben het zat om dit spel met een stel malloten te spelen die niet (willen) communiceren en gewoon als een kip zonder kop rondrennen. Ik ben zelf ook niet goed, maar met een beetje teamwerk moet het een stuk beter kunnen lijkt me.

Wie o wie speelt hier met een headset op de PS4, ik speel met name oliteration en rush, maar andere modes zijn natuurlijk ook prima te doen voor mij. Ik werk relatief veel dus meestal is het gamen een enkele avond doordeweeks en grotendeels in het weekend

mijn PSN ID: WRR_Farid

Ik speel momenteel als sniper (om wat vrij te spelen), maar speel als support toch qualitatief het beste

[ Voor 9% gewijzigd door dangerpaki op 11-01-2014 10:26 ]

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Zal je straks wel even toevoegen :) Lezen donkey, je hebt nog geen PS4 :+

En v.w.b. de wtf momenten, ik had er gisteravond wel 1 die wat mij betreft wel in dat rijtje thuis hoort en die ik jullie even niet wilde onthouden :+

Ik speel Siege of Shanghai, zie ik achter een doos een tegenstander snipen. Ik heb toevallig die ehhh grenade launcher(?) die daar ligt opgepakt en schiet de volle 6 granaten zijn kant op. Niks... om niet te hoeven herladen schiet ik een half magazijn van de FAMAS en nog wat kogels uit m'n pistool zijn kant op, om vervolgens die gozer rustig om te zien draaien, peng peng en daar lag ik weer 8)7

Edit @Coldstream:
Ik zag gister of eergisteren ergens op youtube zo'n filmpje dat je die "HP left meter" sowieso niet zo nauw moet nemen, dat was me trouwens zelf ook al wel een paar keer opgevallen, vooral als je vervolgens een teamgenoot hebt die die kerel afknalt, en jij wel de "assist count as kill" in beeld ziet verschijnen. Daar probeer ik me dus maar niet meer druk over te maken. Als ik weet dat ik je 3 of 4 keer geraakt heb, heb je nog +/- 10 - 20 hp over, ongeacht wat dat ding zegt :p

[ Voor 32% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 11-01-2014 10:35 ]

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-11 20:39
Ik had gister ook een wtf momentje, in Golmut Railway rush lagen twee enemy's in een ingestort huis. Loop er op af en moet herladen, en ga knielen aan de zijkant van dat huisje. Komt een van die twee dudes naar me toe en vuurt een vol magazijn op me af, maar niks hitte, blijkbaar slechte rendering van het ingestorte huisje en zat er een invisible wall tussen ons in. Ik opstaan en schiet ze allebei nog even neer. :P

Met de netcode heb ik inderdaad ook nog vaak issues, het wordt echt tijd dat ze dat eens gaan fixen. Als ze eens uitzetten dat via Quick Game je in alle regio's terecht kan komen, maar wij bijvoorbeeld alleen in Europese servers, dat zou denk ik al heel veel schelen en een goede eerste stap zijn. Dan custom servers weer toe gaan staan, met een hogere tick rate en mogelijkheid tot regio lock (je betaalt voor je eigen server, dan moet je ook de regels daarvoor aan kunnen passen).

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Superkiwi
Gisteren even met Botbek gespeeld op conquest en rush.
Ook al speelden we initieel zonder headset, je merkt dat je toch wat meer bij elkaar blijft :)
De random suqadmembers zijn vaak al weg als je met je ogen knippert.

Wat me opvalt is dat de lag-problemen waar ik zoveel over hoor zich enkel voordeden op de 64p cq mappen, en dan zelfs nog maar heel sporadisch.

Eind van de avond ben ik maar eens gaan snipen (kan ik absoluut niet) maar toch de marksman ribbon gehaald voor een headshot van 250+ meter.
En dat terwijl mijn langste headshot 151 meter is :P

Ik moet toch eens gaan kijken of er een goed alternatief is voor de PS3 headset (dat oortje), want de met de PS4 meegeleverde vind ik niet super...

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 11-01-2014 12:15 ]

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 08:15
Kiwi, die ribbon stapelt, dus als je in die ronde totaal 250m headshot haalt (verspreid over bijvoorbeeld 3 headshots) krijg je hem. minimale afstand was volgens mij wel iets van 50 meter...

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Superkiwi
Ow, dat verklaart een hoop haha :P
Gisteren zowaar 8 sniperkills in 1 rondje.
Leuk als de tegenstanders een spawnbeacon op het dak van een hoog gebouw hebben staan en ik ze er telkens vanaf kan schieten :P

Iets anders:
In BF3 had ik, na bijna 2 jaar, 940uur in de game zitten.
Dat vind ik behoorlijk wat.
Ik zie dat er in BF4 al lui zijn die tegen de 800 uur aanzitten.
Sinds wanneer is de game uit? Oktober?
Wtf?!?! :/

[ Voor 34% gewijzigd door Superkiwi op 11-01-2014 12:24 ]

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:23
@dvdkiwi: ja snap het ook ni,sommige gamen alleen maar,zeker geen werk,familie,vrienden etc.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:38
Ik heb het altijd na twee uur wel weer even gezien.. speel altijd korte periodes..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Paulus07
  • Niet online
moet zeggen dat het snipen steeds leuker gaat worden. vooral in maps als met die trein :) Blijft wel dat andere snipers soms belachelijke kills maken. Maarja vanmiddag was er ook een gastje met level 88. ben net level 19 geworden. Maarja. af en toe had ik hem ook op de korrel en was hij te laat :P

• Goudstalen
Gaat weer lekker..

Weer volop netcode problemen en m'n stats worden na elk potje gereset (bij het hele team als ik zo het scorebord en m'n squad mates bekijk)

Lekker bezig DICE.

• ndonkersloot
  • Laatst online: 14-11 21:19
Deze avond is een paar potjes oblitiration gespeeld, verassend leuke game mode, die ga ik zeker vaker doen! Sinds gisteren een mono chat-headset gekocht zit erg goed, nu nog wat mede spelers.

Ben 21 speel vooral in de avond en in het weekend. Game modes zijn vooral conquest, domination, rush en sinds kort dus oblitiration. De team play game modes dus. Over het algemeen sta ik altijd wel goed in een match, stats. Zin in wat teamplay met voice chat? PSN: ndonkersloot

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Gisteren en vanavond weer wat potjes gespeeld en het spijt me, maar het is nog steeds ruk. De CQ maps zijn nog steeds niet speelbaar (zeker Paracel Storm niet). Leuk om te spelen voor een uurtje of 2, maar daarna is het weer genoeg. Positief puntje to.v. de laatste keer dat ik speelde (december): er is weer een server queue.

[ Voor 12% gewijzigd door Unomomentodado op 12-01-2014 01:58 ]

Verwijderd

Ik speel BF4 op de Playstation 4 en het speelt een beetje stotterend.

Ik neem aan dat dat met patches straks opgelost gaat worden.

Andere online spellen zoals CoD : Ghosts spelen wel perfect.

• Goudstalen
Tiwazz schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 23:26:
Deze avond is een paar potjes oblitiration gespeeld, verassend leuke game mode, die ga ik zeker vaker doen! Sinds gisteren een mono chat-headset gekocht zit erg goed, nu nog wat mede spelers.

Ben 21 speel vooral in de avond en in het weekend. Game modes zijn vooral conquest, domination, rush en sinds kort dus oblitiration. De team play game modes dus. Over het algemeen sta ik altijd wel goed in een match, stats. Zin in wat teamplay met voice chat? PSN: ndonkersloot
Ik zal je binnenkort toevoegen.
Vind je mono geluid niet erg irritant? Ik heb toch wel echt stereo nodig om te kunnen spelen. Of heb je luidsprekers staan en gaat dat geluid er gewoon doorheen?

Wil ik gisteren weer even China Rising Rush doen: vind die servers browser gewoon één server die een beetje normaal vol zit. Hoe is het toch mogelijk.
Ik denk dat het komt omdat die server browser op de consoles ruk is en dat mensen het niet gebruiken.

Ze zouden een optie in Quick - Join menu moeten zetten voor China Rising.

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Daarom heb ik tegenwoordig standaard de laptop/smartphone bij de hand als ik BF aanslinger.

Dat werkt makkelijker, sneller qua selecteren van opties, en de doorvoer van PC naar console is nagenoeg direct. Binnen een seconde nadat je op "Join server" gedrukt hebt is het signaal bij de console.

Ook als de servers vol zitten werkt het perfect. Gewoon een refresh van de serverlijst op je pc en voila :)

Edit: Dat doet niets af aan het feit dat er volgens mij wel heel weinig China Rising servers zijn, maar goed, de paar keer dat ik die maps nu gespeeld heb had ik binnen 2, 3 minuten toch wel een geschikte server (TDM) met 1 of 2 vrije slots gevonden.

[ Voor 23% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 12-01-2014 10:55 ]

• ndonkersloot
DGonlag2 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 10:51:
[...]

Ik zal je binnenkort toevoegen.
Vind je mono geluid niet erg irritant? Ik heb toch wel echt stereo nodig om te kunnen spelen. Of heb je luidsprekers staan en gaat dat geluid er gewoon doorheen?

Wil ik gisteren weer even China Rising Rush doen: vind die servers browser gewoon één server die een beetje normaal vol zit. Hoe is het toch mogelijk.
Ik denk dat het komt omdat die server browser op de consoles ruk is en dat mensen het niet gebruiken.

Ze zouden een optie in Quick - Join menu moeten zetten voor China Rising.
Het is een chat-headset en gebruik ik alleen voor chataudio :). De rest van de geluiden gaan gewoon over de TV en inderdaad later over mooie vloerstaanders. De headset heeft een open design en dempt dus nagenoeg niet, speciaal voor dit gebruik bedoelt dus :).

• Superkiwi
Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 04:33:
Ik speel BF4 op de Playstation 4 en het speelt een beetje stotterend.
Unomomentodado schreef op zondag 12 januari 2014 @ 01:57:
Gisteren en vanavond weer wat potjes gespeeld en het spijt me, maar het is nog steeds ruk. De CQ maps zijn nog steeds niet speelbaar
Iedereen zeurt dat de CQ mappen niet speelbaar zijn...
Ik heb wat CQ gespeeld en echt minimaal last van lag gehad, het valt wel mee.
Maar dan nog, als iedereen CQ zo kut vind spelen, waarom blijf je dan CQ spelen?
Bij rush loopt het allemaal erg lekker :)
Ja, ik weet dat de meesten de rush maps niet goed in elkaar vinden zitten, maar ik vind ze zeker leuk! :9
Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 04:33:
Andere online spellen zoals CoD : Ghosts spelen wel perfect.
Daar noem je ook een spel :P
Zelfs mijn moeders naaimachine kan CoD zonder problemen draaien :+
DGonlag2 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 10:51:
[...]
Ik denk dat de meesten juist wel de server browser gebruiken.
Via quick match kom je altijd in het team waar plek is, en dat is vaak het verliezende team waar mensen weglopen. (is mijn ervaring)
Server browser is veel handiger.

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 12-01-2014 11:52 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:55
Klopt ik doe altijd Quick Match en heb 12,5% aan winnende matches. Nu ben ik ook niet heel goed, maar ik kom ook wel eens in matches waar een man of 7 in het kamp elkaar aan het wegduwen is. :(

Maar goede tip, geen quick match meer gebruiken. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Goudstalen
PsychoMantis_NL schreef op zondag 12 januari 2014 @ 10:54:
Daarom heb ik tegenwoordig standaard de laptop/smartphone bij de hand als ik BF aanslinger.

Dat werkt makkelijker, sneller qua selecteren van opties, en de doorvoer van PC naar console is nagenoeg direct. Binnen een seconde nadat je op "Join server" gedrukt hebt is het signaal bij de console.

Ook als de servers vol zitten werkt het perfect. Gewoon een refresh van de serverlijst op je pc en voila :)

Edit: Dat doet niets af aan het feit dat er volgens mij wel heel weinig China Rising servers zijn, maar goed, de paar keer dat ik die maps nu gespeeld heb had ik binnen 2, 3 minuten toch wel een geschikte server (TDM) met 1 of 2 vrije slots gevonden.
Lol, ik wist niet dat dat kon, ga ik voortaan doen dan.
Jumpman schreef op zondag 12 januari 2014 @ 12:07:
Klopt ik doe altijd Quick Match en heb 12,5% aan winnende matches. Nu ben ik ook niet heel goed, maar ik kom ook wel eens in matches waar een man of 7 in het kamp elkaar aan het wegduwen is. :(

Maar goede tip, geen quick match meer gebruiken. ;)
Vreemd, mijn meeste matches speel ik via Quick-Match, en heb toch 65% win/lose.

Al moet ik zeggen dat als ik een match join en mijn team doet het bedroevend slecht dan ben ik ook zo weer weg. (15% quit rate lol, maarja, dan moet DICE maar eens een goede team balance en match join opties maken).

Word je toch ook gek van: via Quick Match een game joinen -> klaar met laden en meteen match afgelopen, weer een lose erbij en weer door die lange map loading.

• Superkiwi
Quit percentage van 0% hier :)
Ik vind het altijd zo lame om midden in een potje weg te gaan omdat je team niet zo goed is...
Soms moet je ze even laten zien hoe het moet, ze even meenemen naar de mcom en zo, je kent het wel ;)
De onbalans komt een paar potjes later meestal wel weer goed als er wat gebalanceerd wordt.

• Mr Ton
Ik heb ook wel een redelijk hoge Quit rate volgens mij, maar vaak genoeg kom ik in servers dat het weer behoorlijk aan het laggen is of iets dergelijks, dan ben ik zo weer weg hoor. Of ik join een game en na een death besluit ik er toch mee op te houden. Of je bent zelf heerlijk bezig maar de rest van je team zijn zo'n noobs dat je toch niet wint, daar ben ik ook wel klaar mee op een gegeven moment.

In Rush is dat af en toe frustrerend, als Attacker heb je al maar 100 tickets met 16 man, en als er dan ook nog mensen zijn die vrolijk 3-15 achtige scores gaan halen dan ben je als attacker al helemaal kansloos.

Op Conquest leave ik minder, want heb wel door dat je met 32vs32 maar een beperkte invloed hebt op de uitkomst van een game.

[ Voor 9% gewijzigd door Mr Ton op 12-01-2014 12:33 ]

• Superkiwi
Wat is er mis met 3-15?
Als het team niet meewerkt en ik met 1 of 2 andere mannetjes de mcoms moet proberen te armen,
tegen 16 verdedigers, haal ik zulke scores ook wel eens.
De mensen die achterin blijven liggen met hun snipertje en 15-3 halen, dáár heb je niks aan.
Of de lui die rond de te armen mcom een soort van team deathmatch aan het doen zijn, zonder ook maar iets te armen.
Liever 15 keer dood en een mcom gearmd dan 15 kills en geen mcom van dichtbij gezien ;)

• ndonkersloot
Nou die stats zijn ook maar half hoor, ik heb een quitrate van 5,83% terwijl ik echt nooit een match quit. Zelfs als het lagged als weet ik veel wat of als we kei hard aan het verliezen zijn of hell zelfs als ik per ongeluk een hardcore server of andere mode join speel ik de pot nog af. Toch 5,83%.....

Verwijderd

Ik heb premium aangeschaft op de PS4 , maar op het moment erna dat je iets moet downloaden gaf die een error.
China Rising heb ik gewoon gedownload en werkt , er staat ook geen gekocht bij premium.
En als ik weer op aanschaf druk geeft die ook een error , op de website en bij addons staat wel dat ik em heb.

Is het nog erg buggy en komt het vanzelf goed of moet ik nog wat doen?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:55
Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 12:56:
Ik heb premium aangeschaft op de PS4 , maar op het moment erna dat je iets moet downloaden gaf die een error.
China Rising heb ik gewoon gedownload en werkt , er staat ook geen gekocht bij premium.
En als ik weer op aanschaf druk geeft die ook een error , op de website en bij addons staat wel dat ik em heb.

Is het nog erg buggy en komt het vanzelf goed of moet ik nog wat doen?
Je bent weer sinds 31 december 2013 actief en je post alleen maar vragen. Ga alsjeblieft op onderzoek uit alvorens meteen overal maar vragen neer te zetten.

Als je China Rising DLC gratis hebt kunnen downloaden, dan zal het wel goed zitten.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Henkie
  • Laatst online: 14-11 08:15
Rush blijft gewoon baas..

van de week ook deze pot gespeeld:

http://battlelog.battlefi...16667504936768/364016030/

Uiteindelijk wel verloren, maar was echt een spannend potje! waren moeilijk te raken die gasten en zelf in 1 kogel dood..

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Nadat ik hier gelezen heb over obliteration, zojuist zelf ook maar eens geprobeerd op de PS4. Het beviel mij uitstekend! Het niveau van samenwerken was ineens hoog binnen de squad. Niemand maakte gebruik van de headset maar we bleven wel bij elkaar en probeerden gezamenlijk de bom te pakken en elkaar te escorteren naar de bombsite.

Eerst speelde ik voornamelijk conquest maar ik vind de kleinschaligheid uiteindelijk toch stukken fijner. Vanaf nu speel ik dus voornamelijk domination. TDM en obliteration (en hopelijk dus ook nog conquest 32).

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Goudstalen
Mr Ton schreef op zondag 12 januari 2014 @ 12:32:
Ik heb ook wel een redelijk hoge Quit rate volgens mij, maar vaak genoeg kom ik in servers dat het weer behoorlijk aan het laggen is of iets dergelijks, dan ben ik zo weer weg hoor. Of ik join een game en na een death besluit ik er toch mee op te houden. Of je bent zelf heerlijk bezig maar de rest van je team zijn zo'n noobs dat je toch niet wint, daar ben ik ook wel klaar mee op een gegeven moment.

In Rush is dat af en toe frustrerend, als Attacker heb je al maar 100 tickets met 16 man, en als er dan ook nog mensen zijn die vrolijk 3-15 achtige scores gaan halen dan ben je als attacker al helemaal kansloos.
Precies, wordt je toch helemaal gek van.
Soms ben ik attacker en dan is sta ik qua score en k/d 2x zo hoog als de beste van het enemy team. Toch verliezen omdat die noobs scores krijgen als 3-15. Ja dat is noob, hoe je het ook went of keert.
Daar kan ik niet tegen en dan quit ik ook.

Natuurlijk quit ik niet altijd als ik verlies, als het potje maar een beetje gebalanceerd is en leuk blijft. Besides, die quit rate bestaat meer uit lag/rubberbanding/netcode en dat soort problemen. Dan ben ik ook zo weg.

Winnen of verliezen kan me eerlijk gezegd niet zo heel veel schelen, maar als het 'total annihalation' is dan heb ik er ook geen zin in.

Voor de rest is Rush toch wel erg leuk. Vooral Guilin Peaks vind ik helemaal mooi. Grafisch erg mooi, maar ook qua mogelijkheden veel beter. Veel minder choke points en het level werkt gewoon.

Zeker met een supressor kun je daar leuk spelen.
Jumpman schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:12:
[...]

Je bent weer sinds 31 december 2013 actief en je post alleen maar vragen. Ga alsjeblieft op onderzoek uit alvorens meteen overal maar vragen neer te zetten.

Als je China Rising DLC gratis hebt kunnen downloaden, dan zal het wel goed zitten.
Jonge jonge. Ik heb meer last van jouw gezeik dan van zijn vragen. Besides, dit is zijn op onderzoek uit. Waar moet je antwoorden vinden, op fora toch?

• The_Worst
  • Nu online

The_Worst

Unox

Ik persoonlijk maak altijd wel het potje af. Ik vertrek alleen wanneer ik echt weg moet, potje duurde langer dan verwacht, of wanneer ik echt last heb van lag. Dat gebeurde toevallig vandaag voor het eerst in een potje TDM (dus ook maar slechts 24 of 32 spelers) en dit sloeg nergens op. Viel bijvoorbeeld 4 keer van dezelfde richel af en rubber banding als een malle.

Enige waar ik dan soms wel een beetje van baal is dat ik in een spel terecht kom waarbij mijn team nog maar 10 tickets heeft en dan dit spel bij mij dan ook als verlies wordt gerekend. Nu interesseert mij dat niet enorm veel maar aangezien ik daar toch echt niks aan kan veranderen... :'(

[ Voor 28% gewijzigd door The_Worst op 12-01-2014 14:38 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Goudstalen
Het was weer eens een tijd geleden, dus ik ging maar weer CQ spelen.

Erg veel last van rubberbanding. Het rare is dat ik dit sinds launch nooit gehad heb, maar nu dus opeens wel.

Maar goed, DICE zou eind deze maand een patch uitbrengen, hopelijk verhelpt het (bijna) alle problemen.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:38
The_Worst schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:36:
Ik persoonlijk maak altijd wel het potje af. Ik vertrek alleen wanneer ik echt weg moet, potje duurde langer dan verwacht, of wanneer ik echt last heb van lag. Dat gebeurde toevallig vandaag voor het eerst in een potje TDM (dus ook maar slechts 24 of 32 spelers) en dit sloeg nergens op. Viel bijvoorbeeld 4 keer van dezelfde richel af en rubber banding als een malle.

Enige waar ik dan soms wel een beetje van baal is dat ik in een spel terecht kom waarbij mijn team nog maar 10 tickets heeft en dan dit spel bij mij dan ook als verlies wordt gerekend. Nu interesseert mij dat niet enorm veel maar aangezien ik daar toch echt niks aan kan veranderen... :'(
Hecht sowieso weinig waarde aan het verliespercentage in Battlelog. 9 van de 10 keer kun je er weinig aan doen.. dan zit je gewoon echt in een baggerteam.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• toorts
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-10 13:00
Net een potje Conquest op Paracel Storm waar de tegenstander 3 Attack Boats en 3 Little Birds tegerlijkertijd in bezit had... is dit een glitch? nog nooit eerder meegemaakt..

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

muusq schreef op zondag 12 januari 2014 @ 19:15:
Net een potje Conquest op Paracel Storm waar de tegenstander 3 Attack Boats en 3 Little Birds tegerlijkertijd in bezit had... is dit een glitch? nog nooit eerder meegemaakt..
Dat kan, als ze de boten en heli's van de tegenpartij pakken > bijna kapot, tegenpartij vlucht uit boot of heli, andere partij repareert > et voila :)

• Wackmack
Vraagje, ben helaas de oortjes kwijt geraakt bij je ps4 kreeg. Zijn deze online te bestellen? Vind alleen maar grote headsets.

• Jackal131
  • Laatst online: 12-11 22:28
Vanavond een paar heerlijke potjes gespeeld op CQ large. Vrijwel geen lag en rubberbanding.
We moesten hiervoor wel servers joinen uit Oceanië 8)7

Vreemd toch? Als je op europese servers speelt (volgens mij staan deze in Rotterdam, toch?) dan heb je continue last van lag/rubberbanding, maar op de servers in Oceanië gaat alles prima.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Goudstalen
kazuka schreef op zondag 12 januari 2014 @ 20:34:
[...]

Dat kan, als ze de boten en heli's van de tegenpartij pakken > bijna kapot, tegenpartij vlucht uit boot of heli, andere partij repareert > et voila :)
Ja het verbaast me hoe snel sommige mensen een vehicle uit spingen als ze een beetje damage krijgen.

Ik spring niet uit een MBT, LAV of Chopper tenzij ik zeker weet dat hij kapot gaat en de enemy geen kans krijgt om hem te pakken.
Ik ga liever dood dan dat de enemy team een Little Bird of MBT in handen krijgt.

• Fatal Mind
  • Niet online
DGonlag2 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 21:52:
[...]

Ja het verbaast me hoe snel sommige mensen een vehicle uit spingen als ze een beetje damage krijgen.

Ik spring niet uit een MBT, LAV of Chopper tenzij ik zeker weet dat hij kapot gaat en de enemy geen kans krijgt om hem te pakken.
Ik ga liever dood dan dat de enemy team een Little Bird of MBT in handen krijgt.
Die hard :P

Ik doe het soms express, er snel uit springen en hopen dat ze em pakken, uiteraard wel eerst even volgeplakt met C4 :P

• Goudstalen
Fatal Mind schreef op zondag 12 januari 2014 @ 22:09:
[...]

Die hard :P

Ik doe het soms express, er snel uit springen en hopen dat ze em pakken, uiteraard wel eerst even volgeplakt met C4 :P
Haha dat is ook een mooie ja :)
Tenzij ze je eerst killen :(

Kijk in CQ zal het niet veel boeien, maar in Rush kan die ene tank een groot verschil maken.

Ik heb ook ooit eens een tank bij enemy team gestolen (die knuppel sprong er veel te vroeg uit). Ik heb een 39 kill streak met dat ding gemaakt en de enemy team kon geen tank spawnen (want die had ik).
Dus ons team had 2 tanks op Siege of Shanghai, en de enemy team had alleen infantery. Niet zo'n groot probleem was dat potje dus...

Verwijderd

Rush kan soms best leuk zijn :) vooral als je aan het walsen bent :P
http://battlelog.battlefi...08280805121152/353374509/

of als je met 3 clanmaatjes speelt win je eigenlijk bijna elke pot ;)
leuk voorbeeld ervan: http://battlelog.battlefi...76588216622528/353374509/

heb serieus nu pas dat ik echt heel erg aan het spel gewend ben :p en dat ik weer op bf3 niveau zit lol
oftewel het gaat nu alleen maar beter worden :p

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2014 00:50 ]

• Mr Ton
dvdkiwi schreef op zondag 12 januari 2014 @ 12:37:
Wat is er mis met 3-15?
Als het team niet meewerkt en ik met 1 of 2 andere mannetjes de mcoms moet proberen te armen,
tegen 16 verdedigers, haal ik zulke scores ook wel eens.
De mensen die achterin blijven liggen met hun snipertje en 15-3 halen, dáár heb je niks aan.
Of de lui die rond de te armen mcom een soort van team deathmatch aan het doen zijn, zonder ook maar iets te armen.
Liever 15 keer dood en een mcom gearmd dan 15 kills en geen mcom van dichtbij gezien ;)
Het probleem met dergelijke scores is dat als vier mensen in je team dat halen, je al 60% van de tickets kwijt bent als Attacker. Die zullen daar vast hele goede bedoelingen mee hebben, hun best doen en veel plezier hebben, maar dan nog heeft het wel een hele negatieve invloed op de kansen voor de attackers.

En die haat voor snipers daar heb je gelijk in. ;)

Wat trouwens ook nogal eens werkt zijn EOD bots, die zijn echt een stuk handiger dan in BF3.

Maar ik heb voor de rest niet veel met Rush, speel veruit het meest Conquest large en dan nog wat Obliteration. Maar af en toe is het wel lekker voor de close quarters gevechten, want die heb je niet echt met conquest, alleen in Locker, Zavod, Hainan Resort en Flutzone eigenlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Mr Ton op 13-01-2014 01:02 ]

• Goudstalen
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 00:50:
Rush kan soms best leuk zijn :) vooral als je aan het walsen bent :P
http://battlelog.battlefi...08280805121152/353374509/

of als je met 3 clanmaatjes speelt win je eigenlijk bijna elke pot ;)
leuk voorbeeld ervan: http://battlelog.battlefi...76588216622528/353374509/

heb serieus nu pas dat ik echt heel erg aan het spel gewend ben :p en dat ik weer op bf3 niveau zit lol
oftewel het gaat nu alleen maar beter worden :p
Walsen is inderdaad leuk als je wint, als je zelf kapotgewalst wordt dan is het opeens niet zo leuk meer :P
dvdkiwi schreef op zondag 12 januari 2014 @ 12:37:
Verschil is dat je team door die 15x dood geen kans heeft om een MCOM te armen. Als je 15 enemies killed dan is de helft van het enemy team dood en dan heb jij of je team juist wel de kans om die MCOM te armen.

• Wackmack
DGonlag2 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:42:
[...]

Walsen is inderdaad leuk als je wint, als je zelf kapotgewalst wordt dan is het opeens niet zo leuk meer :P

[...]

Verschil is dat je team door die 15x dood geen kans heeft om een MCOM te armen. Als je 15 enemies killed dan is de helft van het enemy team dood en dan heb jij of je team juist wel de kans om die MCOM te armen.
Zit wat in. Te vaak arm ik een MCOM en ga ik daarna direct dood. Zie dat goede spelers eerst veel vijanden in de buurt dood maken en dat iemand anders de MCOM armt.

Misschien deze week een keertje met 4/5 tweakers in een squad met RUSH? Dat moet epic worden :+

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 02:14
kazuka schreef op zondag 12 januari 2014 @ 20:34:
[...]

Of sterker nog, wat ik ze op obliteration vaak zie doen is dat de dat grote schip waarin alles spaant vand e tegenstanden in varen met hun boot en alles kapen.

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
Ik heb nu al 2 weken de Premium aangeschaft voor de PS4. Mappack China Rising gedownload en geïnstalleerd. Wat me opvalt is dat geen enkele CR map voorbij komt in de roulatie. Ik kan er wel handmatig een kiezen maar als ik gewoon Quick Match doe krijg ik alleen de oorspronkelijke maps. Via de server browser staan wel alle maps aangevinkt.
Ik weet dat op de PC de CR mappen gewoon rouleren met de rest.
En het is ook niet zo dat ik met iemand samen speel die CR niet heeft.

Doe ik wat verkeerd?

• Wackmack
Je doet niks verkeerd, heb er zelf last van en meerdere mensen. Het ligt aan DICE dus hopelijk wordt het snel doorgevoerd. Met welke wapens/class spelen jullie het liefste?

Vraagje mbt RUSH, hoe kan je het beste in je eentje een tank uitschakelen? Begin vaak met minen neer te leggen maar alleen is het vaak lastig.

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:58
Ik speel het liefste Engineer. Carabines is veruit mijn favoriete weapon-class. Vond de AK5C altijd een zeer lekker wapen, vooral met een mid-range 4x scope erop.

Maar sinds gisteren de ACE52CQB leren kennen en moet zeggen dat die ook erg fijn speelt. De stabiliteit is echt dramatisch t.o.v. de AK5C, maar de minimum en maximum damage is een stuk hoger.
Merkte dat ik toch vooral mid-range speel en dan is de damage van de ACE52 toch wel lekker. Het is alleen erg wennen dat hij alle kanten op vliegt bij het schieten. Dat is vooral bij short-range wat nadeliger.

• Goudstalen
Versteegrob schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:02:
Je doet niks verkeerd, heb er zelf last van en meerdere mensen. Het ligt aan DICE dus hopelijk wordt het snel doorgevoerd. Met welke wapens/class spelen jullie het liefste?

Vraagje mbt RUSH, hoe kan je het beste in je eentje een tank uitschakelen? Begin vaak met minen neer te leggen maar alleen is het vaak lastig.
Ik speel het liefste met Assault/Medic class en met Carbine wapens (voornamelijk ACW-R en MTAR).

Geregeld ook de andere classes, ligt aan de situatie. Wel bijna altijd Carbines in Rush en andere close quarters gamemodes.

Tank uitschakelen: LAW gebruiken. Dat ding slaat nergens op, hij springt net voor de tank omhoog en hit hem dan van bovenaf, je hoeft niets eens precies op de tank te schieten. Wel compleet nutteloos als er een stationary wapen of andere vehicle tussen jou en de tank staat.

Beste manier om een MBT of andere vehicle neer te halen is zelf een vehicle te gebruiken.

Bijvoorbeeld een MBT met Sabot shells, een LAV met Zuni rockets of AA met zuni rockets. Dat werkt allemaal wel lekker. Of een Little Bird met die Heatseakers voor grond vehicles en een Attack Chopper.

[ Voor 13% gewijzigd door Goudstalen op 13-01-2014 11:22 ]

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-11 15:12
Ik hoop dat ze de DMR's is opwaarderen. Speel veel met ze, maar val meestal wel terug op een Carbine.

• Goudstalen
baronruud schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:22:
Ik hoop dat ze de DMR's is opwaarderen. Speel veel met ze, maar val meestal wel terug op een Carbine.
Die zijn helemaal niet zo slecht, je moet er alleen anders mee spelen.
Je zult het altijd afleggen tegen Carbines en Assault rifles in close quarters.

Maar gebruik de sterke kant: accuracy en damage. Schiet ze van een afstandje. Stop er een 3.4x scope op, een laser sight en supressor + angled grip. (Op de m39 emr)

Dan heb je toch een mooi wapen.

• DeBaroN
DGonlag2 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:25:
[...]

Die zijn helemaal niet zo slecht, je moet er alleen anders mee spelen.
Je zult het altijd afleggen tegen Carbines en Assault rifles in close quarters.

Maar gebruik de sterke kant: accuracy en damage. Schiet ze van een afstandje. Stop er een 3.4x scope op, een laser sight en supressor + angled grip. (Op de m39 emr)

Dan heb je toch een mooi wapen.
Ja, idd, niet zo slecht, maar mag beter als je het vergelijkt met een assault. Ben op moment bij de QBU-88. Vind zelf de Mk11 mod 0 tot nu toe de beste.

[ Voor 5% gewijzigd door DeBaroN op 13-01-2014 11:33 ]

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11 10:31

WiXX

Kijk uit malloot een...

Is er eigenlijk al een Battlefield 4 Tweakers clan op de PS4?

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

baronruud schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:31:
[...]

Ja, idd, niet zo slecht, maar mag beter als je het vergelijkt met een assault. Ben op moment bij de QBU-88. Vind zelf de Mk11 mod 0 tot nu toe de beste.
Ace 53 SV is the way to go, even doorknallen om te unlocken en je wil niets anders :)

YouTube: BATTLEFIELD 4 ACE 53 SV DMR! Only DMR Worth Using? (BF4 Multiplayer Gameplay)

https://powershellisfun.com

• DeBaroN
Ja, had filmpje al is gezien. Is mijn doel ook. Ach, dan ben ik al op de helft kwa score.... :o

Verwijderd

@dgonlag2 ik word niet vaak plat gewalst, mijn team is een ander geval. maar ik zelf kan dan als nog rond beesten :p

ace sucks! M16A4 is baas ;) en waarom DMR als cz-805 op afstand ook lekker is ;p vind DMRs leuk, maar je moet niet te snel tappen, en ja als ik dan moet kiezen tussen een assault rifle of een DMR is de keus snel gemaakt.

Verwijderd

Versteegrob schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:54:
[...]

Zit wat in. Te vaak arm ik een MCOM en ga ik daarna direct dood. Zie dat goede spelers eerst veel vijanden in de buurt dood maken en dat iemand anders de MCOM armt.

Misschien deze week een keertje met 4/5 tweakers in een squad met RUSH? Dat moet epic worden :+
ik kan je uit ervaring vertellen dat meer tweakers niet altijd beter is :P op BF3 ownen wij met 4 tweakers, zo gauw we met 8 zijn gaat het ineens berg afwaarts hahaha

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:44
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:01:
[...]

ik kan je uit ervaring vertellen dat meer tweakers niet altijd beter is :P op BF3 ownen wij met 4 tweakers, zo gauw we met 8 zijn gaat het ineens berg afwaarts hahaha
ik weet niet met wie jij speelt, maar ook vaak genoeg gehad dat we met z'n 4en niks wonnen, of de mcom werd pas op het laatst gearmd omdat Henkiepenkie weer eens YOLO roept ...

PSN: Europhea

Verwijderd

ooooh euroooooooooooo!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:44
heb ik het nu weer eens voor je verknald :o

iedereen morgenavond aanwezig? werk vanavond tot 22:00 :(

PSN: Europhea

• ndonkersloot
Ik ben wel in voor een potje BF4 met wat tweakers morgenavond :).
Moet vanavond ook werken tot: onbekend :(.

(PSN:ndonkersloot)

• Wackmack
Morgen avond is prima, uurtje of 23? Rush?

(PSN: robdegekste)

• The_Worst
  • Nu online

The_Worst

Unox

Morgen een patch voor de PlayStation 4 variant van het spel. Changelog is nog niet beschikbaar.

• ndonkersloot
Ik hoop zo erg dat conquest large compleet gefixt gaat zijn, maarja dat zal wel niet.
Morgen rond 23:00 ben ik er niet meer, dan is mijn vriendin weer terug en ga ik niet gamen ;). Ik ben online van circa 19:00tot21:30.

• Fatal Mind
  • Niet online
EA kennende doen ze het eerst erger maken met een en patch, zodat ze de patch weer kunnen patchen.

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:58
Ik begin het echt spuugzat te worden. Vanaf het begin nooit problemen gehad met vastlopers, maar sinds de laatste patch is het een groot drama.

PS3 loopt om de 3/4 maps vast, elke keer als een map beëindigd wordt en hij of de scorecard wil weergeven, of de volgende map begint te laden.

Problemen concentreerden zich voorheen bij de wat oudere PS3's, maar die van mij is nog geen half jaar oud.

• pa4jv
  • Nu online
Is dit die patch om wat dingen recht te zetten qua balance? Zoja, dan worden de DMR's vies goed de komende tijd. Zal wel weer even duren voordat ze doorhebben dat ze die een te grote buff gegeven hebben. :D
Pagina: 1 ... 15 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]